Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

Slávisté předvedli ve většině zápasu s Barcelonou výborný výkon, na body to ovšem opět nestačilo. Místo Alanora tentokrát výjimečně hodnotí hráče quelhar.

Slavia hraje v současnosti tak dobře, že to mnoho mladších fanoušků za svůj život nezažilo, nebo to nepamatuje. Inter Milán měl namále na svém vlastním hřišti, o výhru se v Edenu musela bát Borussia Dortmund a včera i slavná Barcelona. K čemu to je ale všechno dobré, když v historii bude zapsáno, že Slavia získala jeden bod ze tří zápasů a s nejvyšší pravděpodobností skončí ve skupině poslední, protože zbylí tři giganti se vzájemně obírají o body. Fanouškům tak nezbyde než vzpomínat na "naše slavné prohry", ti kulturně založení si pak možná na jejich základě mohou po vzoru Járy Cimrmana vytvářet živé obrazy.

Na středeční večer v Edenu ti, co se dostali k lístkům, asi dlouho nezapomenou. Ale pořád to bude vzpomínání s hořkou příchutí a s mnohými "kdyby". Osobně ale většině hráčů nemám co vytknout, hráli na hranici svých možností a kdyby ty hranice měli výše, asi bychom je nevídali v sešívaném dresu. Je škoda, že se ve významné části druhého poločasu nechali rozptýlit rozhodnutími sudího Maddena a vypadli z koncentrace, na druhou stranu to silně vypovídalo o tom, že cítí šanci na vyrovnání a chtějí za ní jít.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 8 - Při hodnocení mnoha hráčů bych mohl použít věty "Vzpomínáte, kde byl před půl rokem? A vidíte, kde je teď? Jak je tak strmý vzestup vůbec možný?" Přerod Ondřeje Koláře z brankáře s možná solidní rozehrávkou, ale takového, co nechytí nic navíc, v neskutečnou oporu, která odolává Messimu, je skoro k neuvěření. Slavia i česká reprezentace v něm mají poklad a až přijde čas přestoupit do zahraničí, Slavia může směle vyhlížet dost možná i osmimístnou sumu v Eurech a zcela jistě devítimístnou sumu v českých korunách.

Vladimír Coufal - 6 - Obstál solidně, byť směrem dopředu tentokrát nijak zvlášť nezaujal. Měl tu smůlu, že v závěru zápasu na něj hrál střídající Dembélé, podobně jako před třemi týdny Hakimi hráč, který je absolutní rychlostí úplně někde jinde.

Ondřej Kúdela - 7 - I díky svým gestům je Hovorka ze stoperské dvojice výraznějším typem, ale Kúdela se vedle něj výkonnostně vůbec neztrácí. Také on přispěl k tomu, že Slavia postupem času dokázala rozehrávat zezadu, obehrát míč dokola a hned ho neztratit. S hvězdnou útočnou trojicí si obrana Slavie poradila v rámci možností více než dobře.

David Hovorka - 8 - Spíš než komentář by tu stačily dva tři gify z jeho akcí v zápase. Také jeho cena letí těmito zápasy raketově vzhůru.

Jan Bořil - 9 - Po dlouhém nákopu z hloubi pole levý bek Slavie doplní pravé křídlo, seběhne si do vápna, dostane míč mezi dva stopery a bodlem střílí gól. Štípněte mě, jestli se mi to nezdá. Před rokem jsme se mohli bavit o tom, že post levého obránce je v jinak velmi solidním kádru menší slabinou. Teď si Bořil stejně jako spousta jeho spoluhráčů hlasitě říká o lukrativní zahraniční angažmá a je jednoznačným tahounem týmu. Včera po jeho straně v prvním poločase hodně zlobil Semedo, ale na jeho bránění Slavia nebyla takticky vůbec připravená, nebyl to problém jednotlivců, tedy ani Bořila.

Lukáš Masopust - 6 - Velmi platný v poli, před brankou soupeře to stejně jako proti Borussii bylo rozpačité. V šanci v první půli trefil jen střed brány a připraveného ter Stegena, v nastaveném čase minul

Tomáš Souček - 8 - Taky si říkáte, proč je ta jeho údajná výstupní klauzule na směšně nízkých 15 milionech Eur? Souček je schopný se herně vyrovnat top evropským týmům, nedělá velké chyby, pokryje obří prostor. Ne nadarmo trenér na tiskové konferenci zopakoval, že nového Součka Slavie nenajde, protože je svými herními vlastnostmi naprosto atypický a ojedinělý hráč.

Petr Ševčík - 6 - Nebýt zbytečné ztráty míče ve třetí minutě, asi by dostal alespoň o stupínek vyšší známku. Bohužel však jeho chyba určila ráz zápasu. V dalším průběhu byl platný směrem dopředu, rozjel akci před první šancí Slavie, kterou spálil Zelený, naběhal toho nejvíc ze všech, kromě toho by ale od něj Slavia potřebovala branky a přihrávky a ty nepřicházejí.

Nicolae Stanciu - 7 - Platný hráč, posílal dlouhé pasy dopředu, které vedly k nebezpečným střelám, založil takto i akci vedoucí k brance Bořila, Na rozdíl od některých kolegů prakticky nechyboval. Také on by ale měl pomalu začít střílet nebo nahrávat na branky, nemůžeme mít sestavu plnou pracantů, z nichž každý dá gól jen třikrát za půl roku. A také je na čase, aby jeho přímáky zase začaly být pastvou pro oči.

Jaroslav Zelený - 6 - Měl vyrovnat na 1:1, spálil největší šanci Slavii v zápase, nicméně řešil ji dobře a fotbalově, střelou do protipohybu brankáře. Měl smůlu, že ter Stegena trefil do nohou. Po dalším náběhu připravil šanci Masopustovi. Bohužel si připsal i jednu šílenou hrubku v rozehrávce, kterou hosté naštěstí ve vápně Slavie zadrbali. Byl jedním ze tří hráčů, který měl patrně pokrývat Semeda v první půli, což se nedařilo.

Peter Olayinka - 6 - Asi jeho nejhorší výkon v zápasech základní skupiny Ligy mistrů, ale pořád hodně vysoký standard. Také on se asi měl podílet na bránění Semeda, několikrát ho dobíhal, ovšem vždy s několikametrovou ztrátou, kdy neměl šanci nebezpečí zažehnat. Střelu pod břevno mu ter Stegen vytáhl na roh.

Stanislav Tecl - 6 - Stále mu chybí zabijácký instinkt, přestože si Slavia připravila několik střeleckých pozic, on byl v jediné, kdy se mu nepodařilo prostřelit hradbu těl před sebou. Místo sprintu do vápna při gólu Bořila k brance soupeře jen vyklusával, což nevypadalo zrovna pozitivně.

Josef Hušbauer a Mick van Buren nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    Divizni (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 14:28 |  
    6 1

    Alanora jsem za hodnocení chválil několikrát, tak to samé teď dělám u tebe. Je to dobře popsané, jen bych ty známky povýšil o jeden stupeň. Přece jenom jsme hráli proti jednomu z nejlepších mužstev na světě a navíc byli v plné síle a nemuseli se šetřit. Kdo ví, jak by to vypadalo, pokud by hráli o víkendu s Realem. Hezký den všem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      donford     před 5 lety 24.10.2019 15:35 |  
      5 1

      Tak přece jen jsme hráli proti jednomu ze tří čtyř nejlepších klubů světa. Každý z kluků, když si uvědomím jednotlivé miliardové hráče, proti kterému zrovna hráli, hrál na své maximum hráčské i fyzické. Kolikrát jen ti kluci vypíchli míč tomu nejlepšímu na světě, Messimu, který se prakticky o míč připravit nedá. Naše obranná čtveřice rozebrala světový útok GMS srovnatelný jen s útoky PSG či Liverpoolu. Souček (pro mě již dlouho český Pogba) kraloval v poli. A nakonec jsme prohráli vlastňákem a je zachránil především jejich brankář. Když ne za 10, tak osmičkami a devítkami bych tentokrát hýřil. Oni nic nepodcenili a nastoupili v aktuálně nejsilnější možné sestavě. My také. A byli jsme rovnocenní, v poli chvílemi i lepší. Především naše zadní řady Kolář, Cuf, Kúdela, Hovorka, Bořka a Suk dle mého předčili řady soupeře. No a jakou známku by měl dostat Trpiš? 9, 10?

  2. Přestupy opor

    Mike     před 5 lety 24.10.2019 14:43 |  
    3 7

    Asi nikdo před 5 lety nepředpokládal, že uvidí v Edenu spíše chodit než pobíhat jednoho z nejlepších hráčů historie a že sehrajeme se špičkovým světovým mužstvem vyrovnané utkání.
    Ale skvělé výkony v Lize mistrů mají i odvrácenou stranu mince. Hodně hráčů si svými výkony říká o zahraniční angažmá /Kolář, Coufal, Bořil, Hovorka, Olayinka/, Souček už na něm prakticky je, takže se může stát, že se nám tým úplně rozsype a budeme ho muset stavět od začátku. Hráči logicky zatouží při první nabídce zkusit zahraniční soutěže, nechtěl bych být v kůži toho, kdo je přemlouvá, aby zůstali, nebo jim to angažmá prostě zatrhne. Kyselý hráč není žádný hráč, ale jak z toho ven, to nevím. Neuvěřitelné je, že po odchodu 5 hráčů širšího základu v létě ten tým hraje podle mě ještě lépe, než minulou sezonu.
    Tady vidím velikou výhodu Plzně, fotbalisty mají nadprůměrné až dobré, zájem bude jen o Krmenčíka, maximálně o Kopice, jinak jim všichni zůstanou. Pokud to doplní pár nadprůměrnými fotbalisty z ligy, budou stále nepříjemní. Nevím nevím, zdy by Trpišovský dokázal třeba s 5 novými hráči hrát stále stejně , jako letos a byl herně konkurenceschopný s nejlepšími týmy v Evropě. Pokud tedy také neodejde.

    • Re: Přestupy opor

      Jachym     před 5 lety 24.10.2019 14:56 |  
      12 0

      No vidíš, a stejné katastrofické scénáře tady zaznívaly i právě po tebou zmiňovaném odchodu opor jako byly obě černošské perly, Stoch, Zmrhal nebo Král. Zvláště v obraně se to mělo v evropské konfrontaci negativně projevit. A zatím nemám vůbec dojem, že by si Kúdela s Hovorkou vedli hůře než Deli a Ngadeu. Jsem si skoro jistý, že nedovolíme rozprášení celého kádru. A za hráče, které pustíme (a to s velkým ziskem!) si budeme moci dovolit velmi solidní náhrady. A někteří současní hráči, kterým se blíží třicítka, by při solidní smlouvě tady klidně mohli, jak píše kjandourek, ukončit (s perspektivou pravidelné účasti v evropských pohárech) velkou kariéru. Slavia se totiž už stává dnes v regionu velmi dobrou adresou. A jak jsem četl obsáhlý rozhovor s Trpišem, ani on se nikam ven vůbec nehrne, vědom si mimo jiné své ne úplně dokonalé jazykové vybavenosti. Takže pokud vyřešíme ještě vstup bohatého generálního partnera, není důvod být pro nejbližší období pesimistou.

    • Re: Přestupy opor

      rak (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 15:03 |  
      5 0

      Jak jsem už psal, Několik málo hráčů asi jsme schopni za nějaký čas nahradit, už se to ukázalo. Součka jako takového sice ne, ale jeho absenci lze také hru uzpůsobit. Trpiše ale nahradit nemůžeme. Takový blázen do fotbalu navíc s takovým přístupem k hráčům a ke všemu (to tedy neznamená, že také nedělá někdy chyby) prostě asi nikde kolem ani neexistuje. Myslím, že to JT ví a udělá vše, aby ho udržel, kdyby hrozil jeho odchod.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 15:12 |  
    13 1

    U některých bych hodnocení o nějakej bodík určitě zvýšil... přeci jenom jsme odehráli parádní zápas po skvělém týmovém výkonu od všech hráčů... na samé hranici svých možností proti jednomu z nejlepších týmů světa...

    Určitě pak jeden z adeptů na lepší známku je Vláďa Coufal... ten mistra světa a nejlepšího hráče Francie Griezmanna téměř naprosto vymazal, a jezdil tam celej zápas jak motorová myš, až po závěrečným hvizdu padl na trávník...

    Jasně, Béřa byl díky gólu výraznější, ale jinak ve hře byli oba skvělí, spíš tam po Béřově straně neustále chodil Semedo, rozdíl tří bodů mezi nima se mi zdá jako nespravedlivý...

    Nico byl taky fantastickej, ten téměř nezkazí míč ani proti Barceloně... a ten dlouhej přesnej pas na gól, to byla lahůdka...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      kjandourek (admin)     před 5 lety 24.10.2019 15:28 |  
      8 0

      Nico rozjížděl snad každou naší akci.... a pravda - Coufi Griezmanna víceméně k ničemu nepustil - snad ani střelecký pokus nezaznamenal ...

    • Re: Souček

      JaraK     před 5 lety 25.10.2019 10:28 |  
      2 0

      V popředí je i V. Coufal. Zajímavá je i statistika střel a střel na branku v Team statistics, kde jsme v TOP5 společně s BAY, RM/ TOT, SBG (Salzburg) a MC:) Takže každý, kdo se chce podívat na oficiální statistiky CHL, uvidí na výchozí stránce dvakrát logo Slavie vedle takových gigantů, zkrátka další reklama k nezapalcení.

      https://www.uefa.com/uefachampionsleague/statistics/

    • Re: Souček

      Jachym     před 5 lety 25.10.2019 10:49 |  
      1 0

      Velké tajemství odhaleno: Suk je Nezmar:-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    ColinSKS     před 5 lety 24.10.2019 15:20 |  
    2 5

    jak by tak to hodnocení vypadlo kdybychom remizovali nebo vyhrali. přijde mi to nadnesene o 1 bod u každého. ale chápu to, taky jsem nadšenej z výkonu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      kjandourek (admin)     před 5 lety 24.10.2019 15:31 |  
      3 0

      Já myslím, že hodnotíme výkon, ne výsledek, ne? Pokud chceme být opravdu spravedliví, tak by známky měli být stejné i kdybychom 2:1 vyhráli - maximálně by strůjce vítězného gólu měl o známku výše.... a Olayinka, či Ševčík taky, protože by se tam nepromítl ten (ne)inkasovaný gól

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    Harvey     před 5 lety 24.10.2019 15:32 |  
    33 6

    Musím se přiznat, že jsem rozladěn některými komentáři nepoučitelných slávistů. Konkrétně jsou to tyto opakující se výjevy:
    "Dosáhli jsme svého stropu"
    "Kdy už Trpišovský pochopí, že potřebujeme zabijáka do vápna"
    "Radši bych hratelnou skupinu, kde dneska Slavia mohla být"
    ...
    Jak si někdo dovolí tvrdit po 2 letech neustáleho progresu pod trenérem Trpišovským, že jsme dosáhli svého stropu? Jak tohle mohou prohlašovat Ti stejní, kteří zde nechtěli "malého rudého Hovorku co má jedno obočí"? Kdybychom nevěřili, že můžeme být lepší a lepší, tak ten fotbal můžou místo Jindry, hráčů a spol. jít dělat jejich manželky. Je zde obdivovaný Gádži, který nedělá nic jiného, že do všeho jde na 200 % a někteří místní fanoušci mají úplně opačnou mentalitu než náš nový opěvovaný hrdina a stahujou kaťata, když brod je ještě daleko. Na hostovačce nám roste úplně atypický hráč pro naši ligu Matoušek, v béčku řádí Felipe. Například tito hráči mohou dát Slavii něco, co současný kádr nemá. Prostor pro zlepšení je a obrovský.
    ...
    Má tu někdo z "potřebujeme útočníka" pocit, že rozumí fotbalu a přestupovému trhu více než Trpišovský? (JS prosím nehlaš se) Jako pokud to někdo řekne jako poznámku beru, ale pokud někdo vyčítá absenci zabijáka do vápna realizačnímu týmu či vedení, že je slepé, tak jsem pěkně nasraný. Jen úplnej magor by si myslel, že se tenhle problém neřeší a že si Nezmič užívá, že sice hrajem fantasticky, ale děláme z golmanů soupeře hráče kola.
    ...
    Beru, že tenhle rok máme formu na to dostat se třeba do finále Evropské ligy, beru že jsme mohli postoupit ze skupiny, kdyby byla trochu hratelnější. Ale copak vy nevidíte, co těhle 6 zápasů s giganty dělá s kabinou? I když nepostoupíme, Ti hráči v hlavách obrovsky rostou. A dle mého jsou právě tyto zkušenosti klíčové, abychom dokázali postoupit do LM ideálně každý rok. Je to zkrátka k nezaplacení. Nemluvě o pozici Nezmiče. Myslíte si, že by dal v příštích přestupových obdobích nějakej Trezequet Slavii košem, protože mu přijde pár tweetů "kam to sakra lezeš?". Lezu do týmu, z kterýho je posraná i samotná Barcelona pánové.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Jachym     před 5 lety 24.10.2019 15:38 |  
      2 1

      Spíše je otázkou, zda bychom ještě my stáli o nějakého Trezegueta, když průměr nestačí...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      lemonade     před 5 lety 24.10.2019 16:29 |  
      3 0

      podpis tučným písmem!

      A stejně tak trapná jsou slova po dešti vyrostlých odborníků v různých studiích a podcastech, kteří neradi přiznávají, že současná Slavia je prostě top. Ale co, my to víme a moc se z toho těšíme :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      o5aradecek     před 5 lety 24.10.2019 21:23 |  
      3 2

      Matoušek, Musa, Oscar, ale věřím, že třeba i Baluta, jsou hráči, kteří jsou rozhodně do budoucna schopni naši hru ještě pozvednout. A to má určitě Trpiš s Nezmičem v rukávu i další jména, o kterých ještě nevíme.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        o5aradecek     před 5 lety 24.10.2019 21:24 |  
        1 1

        + ještě samozřejmě tebou zmiňovaný Félipe.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        amon     před 5 lety 25.10.2019 09:23 |  
        1 0

        + sýkora má taky fazonu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      vršek     před 5 lety 25.10.2019 09:58 |  
      1 0

      Tady nejde o "zabijáka do vápna"!
      Slavii chybí už dva roky útočník - střelec, nastupující v plné formě.
      Je skvělé, pro mne i nepochopitelné, co tento Trpišovského tým předvádí, ale mít takového útočníka, zřejmě by byl náš náskok v lize ještě větší a zápasy s Dortmundem a Barcelonou by možná skončily remízou....
      To volání po útočníkovi, jak to zde stále opakuji já, podle mého vystihuje dnešní Radotínského glosa ve Sportu.
      A prosím nejde o to, že Krmenčík je pro Slavii jistě a z různých důvodů nedostupný.... Jde o onu poslední větu v Radotínského glose - " až se podobný typ v červenobílém dresu objeví, bude tenhle tým skoro k neporažení."

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 15:37 |  
    9 0

    Podle mě dost nesmyslné hodnocením jako příklad uvedu Hovorku, každopádně skoro u všech je to podhodnocené. Když si uvědomíme že se hrálo s absolutním světovým top týmem. Pro mě osobně až neuvěřitelný výkon SKS.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      JS (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 16:24 |  
      6 3

      Ve výsledku je strašně jednoduché někoho nařknout z rasismu. Samozřejmě pro UEFA je to jako červený hadr, takže se tím okamžitě začne zabývat, jenže... Stalo se to opravdu? A jak je vůbec možné trestat klub za dva tři zamindrákované zmetky, který na někoho dělají "huhuhu" a mají z toho hroznou prdel?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        Jachym     před 5 lety 24.10.2019 16:26 |  
        6 0

        Proč ta sova tolik houkala? A hú a hú a hú… Možná bychom měli UEFA vysvětlit, že sovy nejsou tím čím se zdají být...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        rak (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 16:30 |  
        1 0

        Samozřejmě, že normální to není trestat za tyto individuální úlety, protože se tomu prostě nedá zabránit, ale kdo chce psa bít. Nechci malovat čerty na zeď, uvidíme. Potřebovali bychom ale dlouhodobě i jako republika mít v UEFě nějakou silnější pozici.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

          JS (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 16:31 |  
          6 2

          To asi pujde těžko s vychcánky Berbrem a Damkovou. Ti si tam dovedou najít kámoše jenom v podobě podobných zmetků, jako jsou oni sami, např. Surkise.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

            rak (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 16:40 |  
            1 0

            No, ano. S těmi opravdu ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Lord_Edmund     před 5 lety 24.10.2019 17:17 |  
      2 0

      Já na východě nic rasistického neslyšel a byl jsem kousek od TS a ani tam žádné bučení nebylo slyšet.Klidně si to mohl ten novinář vymyslet, aby na sebe upozornil.
      Ale jestli se někdo takto opravdu projevoval, tak doufám, že využijeme kamerový systém a už se do Edenu nepodívá.
      A upřímně řečeno, ani pokřik "Ulehlá Mária" nebyl moc duchaplný. I když mám na tu organizaci stejný názor, tak jednou jsme se rozhodli hrát její soutěže,využívat její štědré odměny, takže jsme její součástí a když nebudeme loajální, přijde trest. A kdo to odnese, zase Slavia, případně ostatní fandové v rámci kolektivní viny.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    Barci     před 5 lety 24.10.2019 16:58 |  
    0 0

    To mě fakt pobavilo :-)

    https://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2619657.html?iv=true

    SLAVIA PRAHA

    Jan Bořil – Yan Bor-jill
    Ondřej Kolář – Ond-ray Co-larj
    Přemysl Kovář – Premmy-sil Co-varj
    Petr Ševčík – Shev-chick
    Nicolae Stanciu – Stan-choo
    Ladislav Takács – Tock-arch

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      pcitron     před 5 lety 25.10.2019 00:43 |  
      0 0

      Hradeckej..... nářečí Prahy 1? :)

  8. Pár poznámek

    Corfe     před 5 lety 24.10.2019 17:07 |  
    3 7

    Díky za pěkné hodnocení, nesouhlasím snad jen s jediným - Stanciu tak dvakrát až třikrát hrubě a zbytečně chyboval při prudké přihrávce dopředu a ztratili jsme tak možnost nadějného útoku. Jinak hrál dobře, ale zrovna u něj jsou nepřesné přihrávky škoda. Částečně to napravil nastartováním gólové akce.

    Špičkový útočník nám chybí, ale nemyslím si, že by byl spásou, kdy bychom následně Barcelonu a Dortmund porazili. Hrajeme totální fotbal hráči víří a těmi, co pálí šance často nejsou útočníci. Včera nedal Zelený a v závěru Hušbauer. Olayinka udělal při střele do šibenice všechno správně, bohužel se blýskl Ter Stegen. Proti BVB spálil šanci Masopust a ano, hroťák Tecl. Proti Interu za stavu 0:1 jednu šanci nedal myslím Bořil po přihrávce Stanciu do rohu vápna. Chybí nám kvalita, klid a přesnost v zakončení u celého týmu, ne jen u útočníků. V LM jsou hráči nervóznější a na zakončení mají míň času, proto dáváme gólů málo, stejně jako loni ve skupině EL, kdy jsme měli chudé skóre 4:3. Rozstříleli jsme se až na jaře, kdy jsme měli pytel štěstí v Seville, to nám teď taky chybí.

    Od nějaké 60. minuty nás začal rozhodčí řezat a na náš výkon to samozřejmě mělo vliv. Je smutný, že to měl zapotřebí.

    Pořád věřím, že Inter může všechny zbývající zápasy prohrát a my ho tak můžeme díky bilanci vzájemných zápasů dostat pod sebe na 4. místo. Ale i kdyby ne, tak pojďme letos vyhrát ligu, za rok zase postoupit do LM a tam vyhlížet skupinu s minimálně jedním hratelnějším soupeřem, přes kterého nebudeme mít problém si zajistit třetí místo a jarní fázi EL.

    • Re: Pár poznámek

      donford     před 5 lety 24.10.2019 17:21 |  
      4 1

      Vážený Corfe, velice přesně jsi našel a pojmenoval jednotlivé chyby některých našich hráčů. Vzal jsi ale do úvahy, že hrajeme po soupeření v podivné, ubohé české kapří lize s nevalnou úrovní a s podivným VARem, tentokrát opravdu s těmi vrcholnými evropskými a tedy i světovými kluby? V zájmu slávistické férovosti bys teď měl také vyjmenovat aspoň 100 vynikajících zákroků Hovorky, Koláře, Cufa, Bořila a především Součka, či některé obdivuhodné přihrávky právě Stanciua, které se také v těchto zápasech odehrály. Jinak je tvé vytahování pouze zkažených akcí plytké a laciné, neférové. Když tvrdím A, měl bych umět říct i B.

      • Re: Pár poznámek

        Corfe     před 5 lety 25.10.2019 09:55 |  
        2 1

        Já vůbec nezpochybňuju, že celkově jsme podali proti Barce a před tím proti Dortmundu i Interu vynikající výkon a zejména Tebou zmínění hráči ve středu zářili a byla radost se na ně dívat. Ale to tu nemusím psát, to už zaznělo v hodnocení zápasu i quelharově hodnocení hráčů, opakovat to by bylo nošení dříví do lesa :-) Chtěl jsem poukázat na to, že hvězdný útočník by nám sice pomohl, ale nespasil, jak někdy zaznívá nejenom tady, ale i od komentátorů a "expertů". Plus mě prostě zarazilo v hodnocení Stanciua, že "prakticky nechyboval" když několik jeho zkažených přihrávek mi prostě utkvělo v paměti. Nic víc, nic míň a určitě nic proti Stanciuovi, jsem rád, že ho v týmu máme a postupem času si myslím, že bude ještě platnější a gólovější.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    Kulajs     před 5 lety 24.10.2019 17:23 |  
    10 2

    Hodnocení správné. Stále se tu objevuje, že potřebujeme zabijáka, který bude proměňovat šance. Padá v té souvislosti často jméno Komličenko. Možná, že by na místě Zeleného nebo Masopusta góly dal. Ale! Odpracoval by v poli také tu černou práci jako oni dva? Barcelona si může dovolit mít Messiho, který přepočteno na 60 minut času odchodí něco málo přes 5 km (oficielní statistika před zápasem!!!), což je vlastně chůze. V rozhodujícím okamžiku ale zapne na pár vteřin turbo a vymyslí přihrávku nebo uklidí placírkou z první míč k tyči. Spíš by naši borci, před kterými smekám, měli jít do školy k Bóřovi a naučit se kopat bodlem. Ty naše placírky mě štvou. I když Zelený měl smůlu, že Ter Stegen tam měl ještě špičku nohy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      MIKr.8     před 5 lety 24.10.2019 17:50 |  
      9 3

      Přesně tohle jsem chtěl napsat! Všichni neustále volají po investici do kvalitního útočníka, ale je otázka, zda by hra s klasickým útočníkem nebyla spíš kontraproduktivní. Zabiják by sice dal 15 gólů za sezonu, ale dost pravděpodobně bychom mohli přijít o stejný počet branek od záložníků, protože naše hra by se musela změnit. Všimněte si, že včera jsme v první půli hráli v podstatě bez útočníka, přesto jsme se do gólovek dostali. Téměř pokaždé to byl jiný hráč. Jednou Zelený, jednou Olayinka, 2x Masopust. Pokud by byla situace taková, že máme vepředu hráče, který v každém zápase spálí 4 tutovky, tak budu první, kdo bude volat po kvalitnějším útočníkovi. Prozatím říkám - ukažte mi jednoho útočníka, který bude mít instinkt zabijáka a zároveň odmaká to co Masopust nebo Olayinka. Viděli jste kolikrát včera Olie sprintoval z útoku do vlastního vápna, aby ubránil Semeda??? Vážně bych chtěl vidět, jak by takovýmhle stylem hrál nějakej klasickej hroťák.

      Jediné s čím můžu souhlasit, že by to od jmenovaných kluků chtělo lepší koncovku. Neproměňovat takovýhle šance je luxus, který si nemůžeme dovolit.

      Obecný volání po "gólovým útočníkovi" dává na první pohled smysl, ale s přihlédnutím k našemu stylu hry ho považuju jen za omílanej blábol.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

          MIKr.8     před 5 lety 24.10.2019 18:21 |  
          0 3

          Přísahám, že jsem to před napsáním komentáře nečetl! :D

          Mě jen přišlo až strašně jednoduchý říct - pálíme šance, přivedeme dobrýho útočníka a je to vyřešený. Kdyby fotbal takhle fungoval, tak může hrát LM každej. S notnou dávkou štěstí i ta s*arta.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

          Kulajs     před 5 lety 24.10.2019 19:38 |  
          0 0

          Dík za odkaz. Taky jsem to nečetl a jsem rád, že jsem se nespletl.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

          JaraK     před 5 lety 25.10.2019 11:25 |  
          2 0

          Pěkný článek, taky jsem ho četl až teď a v otázce útočníka se s autorem shodnu na čtvrté možnosti, což jsem včera psal v jiném vlákně s dodatkem, že do té doby zde budou probíhat vášnivé diskuse o prvních třech možnostech:)
          A nedá mi to jako brankáři, byť v jiném sportu (házené), zareagovat na včerejší příspěvek některého kolegy na téma šance J. Zeleného. Schválně jsem se na ni podíval několikrát znovu a musím souhlasit, že Ter Stegen udělal vše špatně a díky tomu chytil jistý gól:( Byl nacpaný až moc na přední tyči, přemisťovat se začal až už byl balón skoro u střelce a pak od tyče instinktivně skočil v podstatě za jediného obránce, který mohl stát míči v cestě, doprostřed branky, takže byl schovaný za ním. Byl tak z pohledu brankáře v nejhorším možném postavení, za které by ho pokárali trenéři už v žáčcích. A on z toho byl nakonec super zákrok - znám takové zákroky dobře, měl jsem jich spoustu:) Naopak je třeba ocenit zákrok proti střele P. Olayinky, tam ukázal, proč chytá v TOP týmu, bohužel pro nás.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 21:18 |  
        2 3

        No a neni tedy resenim, ze privedeme hrace, ktery je schopen uhrat v poli, to co Olayinka/Masopust a jeste k tomu umet zakoncit? Olayinka by mohl hrat na kridle a ne v utoku. Treba kdyby se Schik dostal do ruky Jindrovi, verim ze by ho naucil pracovat ku prospechu celemu tymu. A my bychom mohli videt i kvalitnejsi zakonceni, nez ktere predvadi Olayinka s Masopustem..

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

          MIKr.8     před 5 lety 25.10.2019 09:59 |  
          1 0

          Ano, to samozřejmě řešení je. Jenže kde takovej běhá. A kolik by asi stál. A jak dlouho ho udržíme. Samý otázky :)

          Stejně jako by bylo řešení vzít stopera, který bude mít stejný čtení hry, poziční hru, důraz, rozehrávku a sebevědomí Hovorky a navíc bude o metr vyšší a ročně bude dávat 8 gólů ze standardek. Protože tam taky máme rezervy.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

            Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 20:48 |  
            1 0

            No, beha jich po travnikach dost. Dost na to, aby rok co rok dokazali zasobovat top tymy. Ty hraci jsou, jedine v cem spociva reseni je 1) najit takoveho hrace vcas 2) mit trenera, ktery ho dokaze posunout. To druhe mame. Takze se musime soustredit na to prvni. Tim i eliminujeme otazku penez. A jak dlouho u nas vydrzi? To vlastne neni vubec otazka, protoze se tyka kazdeho hrace naseho (uspesneho) tymu. Takze ve vysledku je jen jedna otazka: najit takoveho hrace driv nez ostatni. Jestli je to pro soucasnou Slavii nadlidsky ukol nedokazu zhodnotit ale pracovat by se na tom melo primarne. Hracu na ostatni pozice v potrebne kvalite dokaze nase liga a ji podobne vyprodukovat “dost”.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        Papol     před 5 lety 24.10.2019 21:55 |  
        1 4

        Nu já si myslím, že styl hry je daný, to všichni víme, ale takový útočník "gólový", i když by nelítal tam a zpátky, by nebyl marný. Není to blábol, je to realita. Barca včera 3 útočníky a my žádného....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        Jožin     před 5 lety 25.10.2019 09:38 |  
        1 0

        Máš pravdu a já to vidím podobně,několikrát jsme se přesvědčili ,že přišel útočník na ukor zálohy a neměl mu kdo přihrát kdo to nevidí tak to nechce vidět a nikoho nepřesvědčíš ,že JT hraje stylem všichni utočí a všichni brání /samozřejmě zjednodušeně řečeno/ kolik mužstev má zabijáka ,jsou to vijímky většinou rychlíci kteři utečou .

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      pehacko     před 5 lety 24.10.2019 18:11 |  
      2 0

      presne! neni nic lepsiho nez bodlo!

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    pehacko     před 5 lety 24.10.2019 18:17 |  
    17 0

    musim se jeste zastavit u tomase soucka... ten kluk tam vcera nechal uplne vsechno, bylo az dojemny jak na konci byl uplne fyzicky vycerpany a stejne sel uplne za vsema hranama do hry v prodlouzeni dal v plne intenzite ac byl uz uplne vycerpany... budu sobec a budu si prat, at u nas zustane klidne az konce smlouvy!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Crispo     před 5 lety 24.10.2019 18:50 |  
      3 0

      Taky jsem si v záznamu všimnul jak je vyřízenej, ale prostě i tak se jde bít do vápna zas a znova. Neskutečný frajer, bojovník a srdcař.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Cross     před 5 lety 25.10.2019 13:26 |  
      2 4

      Souhlas se Sukem i některými dalšími.
      V této souvislosti nechápu proč i Quelhar
      furt posîlá různé naše hráče honem honem do zahraničí. Úplně vidím jak by vyhazoval kdysi Pepi Bicana, aby šel do “velkého světa”, do Německa. Co přece u nás... v Protektorátnî lize.
      Slavia vznikla jako národní klub, který v rámci Národního obrození zvedal i ve sportu Čechům sebevědomí: Máme na víc, můžeme se měřit se všemi!
      Ted máme fotbalové, hospodářské ( a možná i politické) národnî obrození znovu. A zde se pořàd dokola nekdo podělávà štěstím z toho, když nás Západ vybere jako králíkárnu... proč vyhazujeme Suka a jeste se tetelíme štěstím, kdy uz to přijde??? Sakra, máme nějakou finanční pozici (která se ovsem zlepšuje) a je prece normální, ze hráči přicházejí a odcházejí, proč ale furt musîme kníkat blahem kdyz neudržíme nějakého hráče? Proc my, s takovou historií a aktuální formou, furt padáme pred Evropou na zadek?
      Prosím, zvedněme hlavu i my tady, nejen hráči na hřišti, a mějme uz konečně přiměřenou klubovou a národnî sebeúctu! Nechce to moc. Sebeúctu!!!!

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    Mimoň     před 5 lety 24.10.2019 18:38 |  
    12 2

    nesouhlasím Masopust za pěkné a rychlé zpracování míče a přesné přihrávce Bořilovi před gólem,svou rotací to Barcelonským obráncům hodně znepřijemňoval...za to bych mu dal za 7, u Stancia mě chybí zmínka na jeho naprosto klíčovou přesnou dalekonosnou příhrou Masopustovi před našim jediným gólem. To stálo za zmínku, ano nedává góly nemá kanadské body, ale je tu 3 měsíce i s cestou, Stoch taky nedával góly první půlrok. Pro mě je důležitý, jak rozdává přesný a překvapivý přihrávky a udává hře rytmus a je velmi pracovitý. Kdyby se to počítalo jako v hokeji, má spoustu druhých asistencí! Olayinka...hodně akcí a získaný rohy a balóny... v druhém poločase šlo to často přes něj až jsem ho litoval, jak je pořád v permanenci. Odpracoval to zase na 110% Nebezpečná, krásná střela, jen škoda toho vlastňáku, ale za mě rozhodně výkon za 7 ne za 6!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Betynka58     před 5 lety 24.10.2019 23:31 |  
      9 0

      Musím říci, že mě neskutečně baví, jak Peter dokáže z naprosto beznadějných situací získat balon. Včera snad pětkrát, když mezi ním a míčem byl soupeř, ho najednou nějakým záhadným způsobem dokázal o něj obrat. Je jen velká škoda, že ho zase potom často ztratí, ale ty jeho úspěšné souboje mě opravdu fascinují.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        japhy     před 5 lety 25.10.2019 09:48 |  
        0 0

        Nevím, jestli jsem to tu už psal nebo o tom jen přemýšlel.
        PO je snad jedinej hráč, který hraje přesně tak, jak jsem ho viděl hrát v jeho youtube sestřizích před tím, než dorazil. Tahle situace byla naprosto typická - po ztrátě balónu blesková snaha ho zase uchvátit.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    cheechoo1     před 5 lety 24.10.2019 20:18 |  
    6 23

    Olayinka zavinil druhý gól, místo odkopu (a odkopnout to prostě mohl a měl) si míč zpracovával na malým vápně, měl hodně ztrát. Za mě "nejhorší" z našich

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      novimex     před 5 lety 24.10.2019 21:27 |  
      7 28

      Naprostý souhlas. Olayinka nejhorší hráč (dlouhodobě). Lítá jako plašan a neskutečný počet zkažených míčů

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        Martin 58     před 5 lety 25.10.2019 10:26 |  
        3 1

        Žeby dráždivý úlet ze Sraltafóra !?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Papol     před 5 lety 24.10.2019 21:51 |  
      1 3

      nu neřekl bych, že ho zpracovával, spíše to chtěl dát do autu. Možná mu golman mohl křiknout, ať to nechá. Snažil se řešit situaci, holt měl smůlu a tím pádem celý mančaft. Ale na druhé straně ani jednou nepřešel přes hráče v útoku. V lize mu to jde....Bude moc dobrý v nejbližší budoucnosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      japhy     před 5 lety 25.10.2019 09:53 |  
      4 0

      Vážně? Noha někde pod střechou, dál už prostě nedosáh. Snad nikdo nikdy se nesnažil zpracovávat takhle vysoký centr v malým vápně.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    dauby     před 5 lety 24.10.2019 20:30 |  
    5 3

    Olayinka a Masopust za 6? Kam jsi dal oči. Masopust krásně připravil gól Bořilovi. Ano, měl by zpřesnit koncovku, ale hrál výborně. A Olayinka určitě patřil mezi nejlepší hrá-če na hřišti. Jeho fyzička a pressing jsou úžasné. A za vlasťňák nemůže, když hráč napálí z metru. Podle mě Olayinka nejméně 8, Masopust nejméně 7, Souček 9.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      amon     před 5 lety 25.10.2019 09:18 |  
      2 1

      Peter, Maso i Zelený byli slabší a se spoustami ztrát. Z našich tihle 3 nejslabší, ale zas proti nám hrála Barca, že jo..

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    belmis (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 21:08 |  
    16 1

    Průměrná známka za včerejšek pod 7 se mi zdá za tento zápas nízká. I u Součka mi osmička přijde málo. Šancí jsme proti Barceloně měli víc než dost, takže jaké řeči o tom, že máme v týmu jen pracanty? Právě díky hráčům, kteří včera hráli, jsme měli tolik šancí, že to bylo až k nevíře. Kdyby Trpišovský postavil hru na hráčích alá Panenka, tak se s Barcelonou nedostaneme nejspíš ani za půlku a šanci nebudeme mít ani jednu.
    Stanciu měl pěkné přihrávky, jak průnikové, tak předfinální, Ševčík rozjel akci a po sprintu mezi třemi dal Bořilovi předfinální, ze které byla gólovka, pak přihrál do gólovky Hušbauerovi - proti Barceloně....To není úplně málo, takže přihrávky v zápase za mě nadstandardní. Tím neříkám, že tam nebylo také nemálo přihrávek relativně jednoduchých, ale to vyplývalo z únavy, z rychlosti..Kazila včera hodně i Barcelona, jelikož byla pod tlakem, pod jakým běžně nebývá.

    Co nadstandardní nebylo, bylo jedině zakončení. Tam ty střely lítali jak Ševčíkovi, tak Stanciu, tak Hušbauerovi, tak Masopustovi do řitě....Ale to je to jediné, co jim můžeme vytknout. Taky jde o to, že je vše v tomto zápase rychlejší než v lize a tím je horší i zakončení. Například největší dvě gólovky ze tří (Zelený), měl Hušbauer, ale i on selhal.
    Coufal za 6? Ne, s tímto hodnocením, ani slovním, nesouhlasím. Včera jsme zahráli mimořádně dobře,proti soupeři, který je o pár tříd výše než ostatní týmy v lize. A k tomu moc přihlíženo podle mě není.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      pcitron     před 5 lety 25.10.2019 00:35 |  
      1 1

      Miňovi trefy ze střední vzdálenosti chybí...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      vršek     před 5 lety 25.10.2019 09:34 |  
      3 2

      Coufalova 6 je naprostý úlet !!! Jeho výkon jednoznačně za 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 09:49 |  
      1 1

      střely lítaly....já mám dost :-)

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    vršek     před 5 lety 24.10.2019 23:07 |  
    3 4

    Proboha - Coufal za 6 stejně jako Tecl ???????

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      vršek     před 5 lety 24.10.2019 23:58 |  
      3 2

      Coufal - v první půli vynikající výkon 8 !

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      vršek     před 5 lety 25.10.2019 00:57 |  
      5 2

      Coufal za celý zápas za 8 zcela určitě - viz např. 95. min a vymazání a vyškolení Dembelého při protiútoku Barcelony.
      Po zhlédnutí záznamu Stanciu určitě také 8 a myslím, že i Masopust a Olayinka si zasloužili 7.
      A těch cca 17 min hráli velmi dobře i Van Buren a Hušbauer (škoda té sražené střely na roh...)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

        obiwan     před 5 lety 25.10.2019 06:50 |  
        3 1

        Bohužel ta Hušbyho střela šla mimo branku i bez teče...

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    knl66 (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 04:15 |  
    2 0

    https://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-evropske-pohary-liga-mistru/396560/znamkovani-slavie-vytecny-hovorka-portret-pro-borila-sevcik-se-oklepal?foto=26
    Sedí jako první zprava náš někdejší majitel (i když kdo ví, jak to tenkrát bylo) pan Doležal? Btw, asi hodinu po skončení zápasu jsem u Tesca potkal našeho bývalého hráče, Davida Hubáčka. Hrozně rád na něj vzpomínám, patřil mezi moje oblíbence... Stoper s asi 160 centimetry... :)) Prý byl jako pozvaný host ve VIPce... Bylo to pro mě takové překvapení, že jsem se zapomněl zeptat asi na tři sta otázek, které by mě napadly, kdybych to věděl předem...Jsem rád, že naše bývalé hráče vedení zve a nezapomíná na ně. Docela by mě zajímalo, zda jsme pozvali třeba našeho prvního střelce v LM, Zdeňka Šenkeříka a druhého střelce Tijani Belaida.
    Jen mě trochu mrzí, že se pak nepochlubíme na sítích ve stylu: "Na dnešním utkání byli přítomni i naši hráči David Hubáček, ..........."

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Novi.sks     před 5 lety 25.10.2019 08:54 |  
      0 0

      Kanonýr, kanonýr, Hubáček je kanonýr!! :))

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

      Dennis     před 5 lety 25.10.2019 11:57 |  
      0 0

      Doležala vídám v Edenu často i na ligových zápasech.

  17. Zapasovy polocas

    Tarik     před 5 lety 25.10.2019 10:51 |  
    0 0

    Bohužel jsem si zapomněl vzít zápasový poločas, zajímal mě rozhovor s Nicem. Nemá někdo prosím k dispozici byl by ochoten vyfotit a nahrát / poslat?

    • Re: Zapasovy polocas

      pipe1980     před 5 lety 25.10.2019 11:06 |  
      0 0

      starší poločasy se dali vždycky normálně koupit ve fanshopu

    • Re: Zapasovy polocas

      Jachym     před 5 lety 25.10.2019 11:11 |  
      0 0

      Vzali jsme se synem dva, takže ti mohu tištěnou verzi věnovat:-)

    • Re: Zapasovy polocas

      p!erreCORE     před 5 lety 25.10.2019 14:00 |  
      1 0

      "Měl jsem i nabídku z jiného klubu z lepší ligy, než je česká, nakonec jsem se ale rozhodl jít do Slavie a myslím, že jsem udělal nejlepší možné rozhodnutí," liboval si na stránkách Poločasu

      to je frajer!

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    o-cab     před 5 lety 25.10.2019 13:16 |  
    1 4

    jak se měl Olayinka podílet na bránění Semeda když hrál na hrotu aby rychlostí narušoval rozehrávku stoperů? pokud říkáš, že za průchozí levou stranu v prvních 25i minutách mohla taktika (což nevím, chodil proti dvěma krajním obráncům, to by se nemělo dít ani se špatnou taktikou) tak je úplný nesmysl to vyčítat Olayinkovi. ten odehrál poločas utopený na hrotu, což byla další taktická chyba i když ten důvod ho tam dát byl teoreticky rozumný (prakticky už nikoli). navíc Semedo je v rámci kádru Barcelony podprůměrný hráč, tenhle jeho výkon byla výjimka, většinou se ani nedostane do sestavy přes dalšího podprůměrného Roberta, který navíc ani není pravým bekem.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 1:2

    Mimoň     před 5 lety 25.10.2019 22:27 |  
    2 2

    V 87 minutě jsme Barcu naprosto přispendlili . Byla to pasáž kdy Hovorka parádně obehrál Messiho. A Teclik vyhrál důležitý souboj a přihrál do velké šance Husbauerovi. Za chvíli vyhrál souboj Olayinka a přesně prihraval Teclovi do ještě větší šance přízemním centrem z levé strany.. velká škoda, Tecl to měl blíž než z penalty, ale střela byla zablokována.