Hráči Slavie

Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

Od té doby, co nás vlastní vlastník z jihovýchodní Asie přišlo do našeho A týmu 39 hráčů, někteří zářili a pořád září, jiní vyhořeli. Rozhodnul jsem se všechny posily seřadit od nejhoršího po nejlepšího a o každém hráči něco málo napsat. Přeji příjemné čtení.

Výběrový systém
Úplně na úvod chci říct, že žebříček je můj osobní názor a pokud s něčím nesouhlasíte, tak mi to prosím napište do komentářů, budu velice rád za zpětnou vazbu a třeba uznám, že jsem někde šlápl vyloženě vedle. Jako hlavní kritérium hodnotím pochopitelně hráčův přínos pro tým a výkony na hřišti, ovšem v potaz beru i cenu, za kterou přišel jeho finanční i herní zisk pro Slavii a poté i nějaké věci okolo (příklad: Přemysl Kovář si na tomto velmi polepšil). Zároveň upozorňuji, že hodnotím celé působení ve Slavii, takže pokud by hráč například hrál dvě sezóny špatně a pak jednu sezónu skvěle, tak bude spíše mezi těmi horšími přestupy, protože jedna dobrá sezóna nevyváží dvě špatný. Do výběru jsem nezahrnoval hráče, kteří přišli teď v létě, ty, kteří přišli jako posily pro mládežnické výběry a ty, kteří za Slavii v podstatě nic neodehráli (Alvir, Chaluš, Kuciak…). No a teď už se pusťme na žebříček, hráči jsou řazeni od nejhoršího příchodu po nejlepší.

#39 Gino Van Kessel
Tady nebylo o čem diskutovat, přemrštěná částka, pouze pár odehraných zápasů než byl posazen na lavičku, dva ligové góly, několik let po honovačkách než si ho konečně někdo koupil a určitě nemalý plat. Jediným trochu světlým momentem jeho kariéry byl gól a asistence proti Levadii Tallin, ale uznejte sami, může tohle stačit na to, aby neskončil na posledním místě?
#38 Halil Altintop
„Přišel, viděl, vyhořel, odešel“ Asi tak by se dalo shrnout působení bývalého bundesligového hráče ve Slavii. Jeden vstřelený gól ze sporné penalty proti Teplicím a nic víc, očekávání od něj určitě byla vyšší a nebýt toho, že přišel jako volný hráč, tak by konkuroval Van Kesselovi v boji o první příčku.
#37 Lukáš Pokorný
Bývalý hráč Liberce, který po dobrých výkonech na Severu Čech šel do Francie, kde sice nejprve navázal na dobré výkony, ovšem po změně trenéra vysedával na tribuně. Duo Nezmar + Tripišovský si ho vybralo jako svou první posilu a určitě se nedá říct, že by měli hned na poprvé dobrý odhad. Pokorný už od prvního zápasu hrál špatně, později se oprávněně přesunul na tribunu, po půl roce odešel hostovat do Bohemky, ale ani tam se nedostal do základu.
#36 Ruslan Rotaň
Když Slavia podepsala kapitána ukrajinské reprezentace, tak jsem byl nadšený, ovšem čas ukázal, že to bylo velmi předčasné, jeho výkony byly sice o něco lepší než u Altintopa, ale určitě se nedá říct, že by byly dobré. Dodnes mám před očima, jak v zápase proti Astaně, kde jsme nutně potřebovali vstřelit gól má míč ve středu pole a místo dopředu s ním jde ke stoperům. Když si k tomu přičteme vysoký plat, tak dojdeme k tomu, že jeho příchod musí být hodnocen negativně.
#35 Jan Laštůvka
Přišel zadarmo z Karviné jako náhradu za odcházejícího Pavlenku, ovšem výkony ho nedokázal nahradit ani omylem, dostal spoustu laciných gólů, chytil jen to, co chytit musel a kolikrát ani to ne a oprávněně šel po půl roce do Baníku, kde ovšem nutno uznat chytá (hlavně proti nám) výborně.
#34 Lukáš Železník
Tady se nedá hovořit o tom, že by Železník byl vyloženě špatný hráč nebo že vedení udělalo hloupý tah jeho nákup, spíše se jedná o smůlu na zranění. Lukáš s nimi měl problém po celou dobu působení v sešívaném dresu, ovšem to, že z pozice útočníka vstřelil za celou dobu jen jeden gól, Litoměřicku se v hodnocení musí projevit. Po odchodu ze Slavie navíc Lukáš nikdy nenavázal na formu, kterou měl před příchodem.
#33 Tomáš Necid
První hráč v žebříčku, kterého budu ne jen kritizovat, ale i trochu chválit. Přišel na hostování s opcí, takže jsme finančně neztratili skoro nic, začátek angažmá měl slibný, dal dva góly v evropské lize a i v lize předváděl dobré výkony, ovšem pak se něco změnilo a Necid šel s výkony extrémně dolů a od března bylo jasné, že opci neuplatníme. Škoda, Tomáše jako odchovance mám rád a hodně bych si přál ho zase jednou vidět v našem dresu, ale posledními výkony v Edenu na to absolutně neměl.
#32 Danny
Legenda Zenitu Petrohrad a spoluhráč Cristiana Ronalda ve Slavii. No nezní to fantasticky? No, moc nezní, když se podíváme na jeho výkony, přestože na rozdíl od Rotaně nebo Altintopa by se určitě dal najít nejeden světlý moment, tak vzhlem k očekávání a platu to pozitivně brát nejde. Přesto musím Dannyho pochválit za těch pár záchvěvů geniality, které nám ukázal, škoda, že jich bylo tak málo.
#31 Jan Matoušek
Ok, uznávám, že hodnotit mladého kluka po jedné sezóně se nemusí vždy vyplatit a já si jsem na 95% jistý, že za dva roky by určitě dostal lepší hodnocení, ale jeho výkony ve Slavii do tohoto okamžiku nejde hodnotit lépe. Čtyřicet miliónů pro Starku, gól v Kodani a nic víc. Matoušek toho zatím u nás příliš neodehrál a teď hostuje v Jablonci, kde ukazuje, že potenciál v něm je. Znovu říkám, výkony do tohoto okamžiku mu patří deváté místo, ovšem v budoucnu nám pravděpodobně ještě ukáže dobré výkony.
#30 Alexandru Baluta
Na hřišti se mi Baluta líbil, na jeho hru byla radost koukat, ovšem musím souhlasit s názorem, že se nevrací. Do toho navíc (údajné) rozpory s trenérem, částka 2,5 miliónu eur, odchod na hostování po půl roce a ligová čísla 22 zápasů, tři góly a dvě asistence, což rozhodně není žádný zázrak.
#29 Jakub Hromada
Nikdy se nedá říct, že by na hřišti zářil, ovšem zároveň ani to, že by hrál příšerně. Nevynikal tak, ani tak. Jeho kariéru dost výrazně ovlivnilo zranění a je otázka, jestli s ním trenér do budoucna vůbec ještě počítá, v případě, že Souček odejde v zimě, tak bude nejspíše jednou z variant jako náhrada, ovšem pokud Souček ještě nějakou dobu zůstane, tak minimálně odchod na hostování očekávám.
#28 Per Egil Flo
Norský levý bek, který odehrál pod Šilhavým pár zápasů v základu, ovšem poté ho nahradil Bořil, který už nikoho do sestavy nepustil. Působení Floa se nedá hodnotit pozitivně, ovšem vzhledem k poměrně nízké přestupové částce ho řadím až za Balutu s Hromadou.
#27 Ruslan Mingazov
Přišel zadarmo z Jablonce, několik měsíců měl osobní problémy, když úřady jeho ženu a dítě nechtěli kvůli vízům pustit z Turkmenistánu do Česka a pak najednou přišlo jeho derby, ve kterém se stal hlavní „hvězdou“ utkání. Po té, co se zaplavil přední stránky všech českých médií šli jeho výkony rapidně nahoru a asi měsíc až dva byl naším nejlepším křídlem, ovšem stejně tak rychle, jak jeho forma přišla, tak taky odešla a poté odešel i Mingazov ze Slavie.
#26 Jasmin Ščuk
Bosenský defenzivní záložník, který doplatil na to, že Jaroslav Šilhavý odehrál skoro celou mistrovskou sezónu se čtrnácti hráči. Stejně jako Mingazov měl krátké období, kdy hrál fantasticky, ovšem i jemu forma brzy odešla a Jasmin odešel do Turecka.
#25 Dušan Švento
Pamatujete si akci, „Jedeme si pro posilu“? Tenkrát se k nám vrátila ikona moderní éry Slavie, Dušan Švento. Přišel zadarmo, plat neměl příliš veliký, trápila ho zranění, moc toho neodehrál, ovšem stejně jsem za jeho návrat byl rád už jen proto, že rád vidím, když se bývalí hráči vrací dohrát kariéru do Slavie.
#24 Jaroslav Zelený
Hráč, kterého jsem si před pár lety koupil do Slavie ve Football manageru (a není jediný z tohoto seznamu). Ve virtuálním fotbale mi hrál hrozně, ovšem pak vstřelil hattrick Bohemce a rázem se dostal do základu. V tom skutečném měla jeho kariéra v nejhezčím dresu na světě podobný průběh, nejprve nemastné a neslané výkony, ovšem teď přes letní pauzu šel velmi nahoru, tak snad bude pokračovat ve svých výkonech z Milána.
#23 Jaroslav Mihalík
Velká částka, která putovala na Slovensko, se určitě nevyplatila, to teď můžeme říct s jistotou. Přesto však řadím Mihalíka na tuto pozici za jeho výkony pod Dušanem Uhrinem. Se změnou trenéra se však ukázalo, že tento hráč sice má potenciál na Slavii, ale nemá na ni hlavu. Škoda, dneska mohl hrát Ligu mistrů, schopnosti na to měl.
#22 Eduard Sobol
Roční hostování z Šachtaru Donětsk, takže minimální výdaje na hráče. Výbroný půlrok pod Šihlavým, tragický půlrok pod Jindrou. Fotbalista to určitě špatný není, jen se absolutně nehodí do Jindrova stylu hry. Nyní hraje společně s Delim za Bruggy, takže stejně jako Slavia hraje Ligu mistrů a před pár týdny vybojoval bod na hřišti slavného Realu Madrid.
#21 Jan Sýkora
Začátkem roku 2017 proběhl mezi námi, Plzní a Spartou veliký souboj právě o tohoto malého šikulu z Liberce. Nakonec přišel k nám za poměrně veliký ranec peněz (na tu dobu, dneska je to běžná částka za ligového hráče) a předváděl výborné výkony a stal se jednou z hlavní tváří tehdejšího titulu, postupně však jeho výkony byly horší a horší a přestože by se nyní pořád mohl rvát o místo v základu, tak hostuje v Jablonci a podle zákulisních (nepotvrzených) informací si kvůli ostré hádce s Tripišovským už za Slavii nekopne.
#20 Peter Olayinka
Pokud bych tento žebříček dělal za rok, tak Peter určitě skončí na lepším místě, ovšem nyní pořád převažuje loňská sezóna, kdy nepředváděl dobré výkony nad tou letošní, kdy je nejlepším levým křídlem v zemích Visegrádské čtyřky. Přišel jako naše nejdražší posila z Belgie, rok před tím odehrál jednu sezónu v Dukle. Na Peterovi musím ocenit jeho povahu, kdy mi připadá jako skromný kluk, ať už podle rozhovoru o tom, jak do patnácti musel hrát bez bot nebo proto, že loňský gól proti Dukle v Edenu neslavil.
#19 Michael Lüftner
Tady počítám s tím, že schytám určitý negativní ohlas v komentářích, protože na tohoto hráče existují kvůli jeho odchodu poměrně rozporuplné názory. Já si ovšem stojím za tím, že přišel za poměrně málo peněz z Teplic, odehrál dobrý půlrok a svou částkou za odchod několikanásobně převýšil výdaje, které na něj Slavia učinila. Angažmá v Kodani se mu zatím moc nepovedlo, loňskou sezónu promarodil s přetrhanými křížovými vazy a letos se rozehrává na Kypru. Michaelovi jsem trochu přičetl k dobru to, že na sociálních sítích pravidelně vyjadřuje Slavii podporu. Mimochodem další hráč, kterého jsem si kdysi kupoval do Slavie ve Football Manageru.
#18 Petr Ševčík
Hráč, u kterého je určitě příliš brzy na to, dělat nějaké závěry. První půlrok ve Slavii strávil spíše u doktorů než na hřišti, blýsknul se dvěma góly na Chelsea, ale jinak nic neukázal. Tuto sezónu začal náramně třemi asistencemi v Teplicích, ovšem zase ho zbrzdila drobná zranění. Pokud bude fit, tak bude brzy členem základní sestavy klubu v horní polovině jedné z Top 5 lig.
#17 Jakub Jugas
Bezesporu velice kvalitní stoper, který ovšem má tu smůlu, že mu absolutně nesedí styl, jaký hraje Tripišovský, na jaře 2018 sice ukázal, že pod ním je schopný zahrát, ale přes Hovorku nebo Kúdelu by se do základu neměl šanci dostat, takže hostuje v Jablonci. Trochu se bojím, aby od nás nešel do Sparty, kam si myslím, že by herně zapadnul dobře (pro Spartu), případně v lepším případě do Plzně, protože tento hráč má na to, aby hrál v jednom z těchto tří klubu a nemyslím si, že se mu bude chtít hrát furt v Jablonci.
#16 Stanislav Tecl
Velice zajímavá kariéra, příchod do Slavie, negativní reakce, zpackané derby, pak dva góly v jednom z nejdůležitějších zápasů desetiletí, hostování v Jablonci, základ ve Slavii, zranění, rok v nemocnici a návrat do herního tempa. Standovi přeji, aby se stal naším útočníkem číslo jedna, protože je bezesporu kvalitní hráč, ovšem osud k němu nebyl milý.
#15 Přemysl Kovář
Příchod z Bulharska na pozici brankářské dvojky, herně moc šancí nedostává, a když ji dostane, tak to žádná sláva není a v současnosti plní spíše roli trojky. Ovšem jeho vliv v kabině nejde nezohlednit a i on má díky tomu velkou zásluhu na tom, jak se Slavii daří.
#14 Ondřej Kúdela
Když přicházel, tak jsem mu vůbec nevěřil, „lehce nadprůměrný ligový stoper po třicítce, proboha, proč ho kupujeme?“ A první půlrok jsem měl pocit, že jsem měl pravdu, jenže pak přišel zápas v Teplicích, kdy nastoupil v základu, dal gól a od té doby je jedním z nejlepších stoperů ligy. Nebýt toho prvního půlroku, tak ho řadím ještě víc.
#13 Ondřej Kolář
Veliká, převeliká kritika na něj do letošní sezóny chodila a nutno říct, že oprávněně, nyní však předvádí absolutně top výkony a kdyby takto chytal od začátku, tak bude nejlépe hodnoceným brankářem v tomto seznamu. Zapomenout nesmím ani na skvělou hru nohama, která nesmírně pomáhá všem hráčům v poli.
#12 Mick Van Buren
Zase jeden hráč, který je výše kvůli tomu, že přišel zadarmo. Jeho výkony ve Slavii nejsou špatné, ovšem lepší než Kolář nebo Kúdela podle mě nepředvádí, ovšem volný hráč je volný hráč.
#11 Muris Mešanović
Dvanáct gólů v mistrovské sezóně, spousta zápasů, kdy nám v čase 90+ vytrhnul trn z paty (což nedávno v Edenu znovu zopakoval ) mu vynesly toto skvělé umístění. Nemyslím si, že je lepší útočník než Van Buren, ovšem myslím si, že toho pro Slavii udělal více než Van Buren.
#10 Miroslav Stoch
Dostáváme se do top 10 nejlepších příchodů do Slavie a na desáté místo jsem zařadil Míru Stocha, který za směšný milion eur přišel z Fenerbahce. Nebýt podivných důvodů a další směšné částky, za kterou odešel, tak bych jeho příchod hodnotil pozitivněji.
#9 Antonín Barák
Kluk z Příbramské akademie, který nám pomohl k titulu a následně odešel za slušné peníze do Itálie se zapsal do srdce nejednoho červenobílého fanouška. Aktuálně se jeho angažmá v Udinesse nevyvíjí příliš dobře, takže je možné, že ho brzy znovu uvidíme v Edenu.
#8 Ibrahim Traoré
Tragický půlrok, příšerná penalta v derby a pro většinu fanoušků (včetně mě) nepochopitelné uplatnění opce na přestup, následně ovšem přišli top výkony, gól v Genku a hlavně 118:53! Příběh hráče, který profesionální kariéru zahájil v pětadvaceti letech v Táborsku, by klidně mohl být námětem na film.
#7 Lukáš Masopust
Moc lidí mu nevěřilo, když přišel, ale pro mě byl Masopust jedním z hráčů, které jsem si do Slavie přivedl kdysi ve Football manageru, takže jsem věřil, že i v realitě ukáže takové výkony, které ukazoval ve virtuálním světě. No a, nespletl jsem se.
#6 Vladimír Coufal
Nejlepší pravý ve střední Evropě (když nepočítáme Bundesligu). Myslím, že víc není třeba dodávat. Hlavně doufám, že ve Slavii ještě dlouho zůstane, přestože chápu jeho přání dokázat, že by byl nejlepší i v té Bundeslize.
#5 Alex Král
Během pár měsíců zvednout cenu hráče přibližně desetinásobně se nepovede každý den. U Alexe se to však povedlo a je to jeden z mála přestupů (možná jediný), kdy jsem plně souhlasil s tím, že za tyto prachy ho pustit musíme. Asi všem nám v paměti zůstane jeho gól v Seville, jediné, co mě trochu mrzí je to, že těch gólů nebylo více, když si vzpomenu, jak mi jednou zachránil krk gólem ze třiceti metrů do šibenice ve Football Manageru… 
#4 Jan Bořil
Skvělý obránce, sympatický kluk, za hubičky z Boleslavi, Bojeovník na hřišti i na tréninku a gól proti Kluži, víc asi není třeba dodávat.
#3 Josef Hušbauer
Dostáváme se do top3 a tu zahajuje hráč, kterého jsem možná (spíš určitě) posunul trochu výš jen proto, že vím, jak teď lidi na Letné štve to, že ho pustili a to jsou vždy body navíc.
#2 Jiří Pavlenka
Za nepříliš vysokou částku z Baníku přišel, sebejisté výkony předváděl a nepamatuji si na jedinou chybu, kterou by u nás udělal. Myslím, že stříbrná medaile mu patří naprosto zaslouženě a teď se přesuňme na vyhlášení vítěze. Nejlepším příchodem do Slavie pod Číňany byl…
#1 Michael Ngadeu Ngadjui
Půl milionu eur do Rumunska, nepovedený zápas v Tallinu a všemi byl odepisován. Pak se přesenul na defenzivního záložníka, vyhrál Mistrovství Afriky, hned po návratu dal Hattrick v Příbrami a pak šel výkony jen a jen nahoru a to i po přesunu na stopera. Jedinou kaňkou jsou věci okolo jeho odchodu, ovšem ani ty nedokážou změnit to, co pro Slavii udělal.
Děkuji všem za přečtení článku, doufám, že vám dal nějakou hodnotu a pokud byste v žebříčku něco změnili, napište to prosím do komentářů.

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Gino     před 5 lety 24.10.2019 08:54 |  
    17 1

    Překvapil mě Danny tak nízko... respektive nemile mě překvapila použitá metoda tyou: "v porovnání k jeho platu nic moc"... chlapi, neštvěte mě s těma platama. Myslíte si snad, že je Souček 15x lepší než Stanciu? Prostě platy nechte vedení a řešte jenom hru, přínos pro fanoušky atp. Často se to tady opakuje.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      rak (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 09:05 |  
      1 0

      Taky bych se za to přimouval. My nemáme na starosti hospodaření klubu. Chceme dobré výsledky a krásný fotbal. To druhé jako včera. Hlavně udržet kostru mužstva. Jinak k hráčům. I přes velký finanční přínos mě pořád hrozně mrzí odchod Krále. Zvlášť teď, když jsem ho dvakrát viděl v reprezentaci.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      SirCohen     před 5 lety 24.10.2019 09:07 |  
      5 0

      Zas na druhou stranu, byl přínos Dannyho stejný jako je Sukův? Nebo aspoň poloviční? Výše jejich platu neznám, ale poměr cena/výkon musí samozřejmě vycházet líp pro Suka.

      Já bych postrčil výš Zeleného, určitě ne až za Mihalíka - kdo to jako je?;-) nebo Sobola. Ale to je jen kosmetika. Škoda, že si pro vítězství nedošel Hušby, stačilo včera dát gól na 2:2 a musel by jít na první místo!

      • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

        Tadeáš_Janků     před 5 lety 24.10.2019 14:09 |  
        1 0

        Já to psal včera odpoledne, takže by na prvním místě nebyl. :D

  2. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    ColinSKS     před 5 lety 24.10.2019 09:09 |  
    2 6

    je to hodně subjektivní pohled každé kdo se na to kouká. já například dávavám antilopu na úplně poslední místo. GvK je sporný, fakt je, že hrál jsen to svoje - nepovedená klička - ale otázka je, zda byl stavěn na správný post. kdyby Alex Král byl u nás víc než byl, tak bych ho dal do první trojky, ale bohužel. Kováře bych určitě posunul níže, to není golman pro slávii ale pokud by byl žebříček motivátorů a tmeličů kabiny, tak by by vyhrál o parník. Matoušek a Baluta z mého pohledu o dost míst dopředu, tak někam k dvacátýmu fleku. Kdybych já měl děla takový subjektivní žebřík, tak za mne TOP 3 - Pepik numero uno, Nico (toho jsem asi přehlédl nebo ti tam chybí) a Alex Král.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 09:44 |  
      2 0

      ''Do výběru jsem nezahrnoval hráče, kteří přišli teď v létě, ty, kteří přišli jako posily pro mládežnické výběry a ty, kteří za Slavii v podstatě nic neodehráli (Alvir, Chaluš, Kuciak…).''

  3. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Tomino6681     před 5 lety 24.10.2019 09:27 |  
    5 6

    K pořadí jako takovému se vyjadřovat nebudu, to je tvoje věc, ostatně si to sám zmínil. Ale vyjádřím se k několika věcem. Ševčík by měl na top ligu kdyby výkony co předvádí předváděl v 18 - 19 letech, a ne v 25. Bohužel. Moc se mi líbí jeho pohyb, jeho dynamika, ale pochybuji, že v jeho letech půjde křivka jeho výkonnosti nějak dramaticky nahoru .Na Masopusta mám já svůj soukromý názor a nebude populární ale říkám to v každém zápase a včera večer se mi to potvrdilo zase a opakovaně. Je to druhý Zmrhal, Víc snad radši ani psát nebudu. A ještě poslední věc, Baráka s jeho chodícím fotbalem si v momentální Slavii neumím představit a ani nechci.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Gino     před 5 lety 24.10.2019 09:58 |  
      9 2

      Dávám ti palec hore za toho Baráka. Dneska by se do systému opravdu nehodil - rozhodně ne do toho na LM.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Nightwing     před 5 lety 25.10.2019 10:20 |  
      0 1

      Souhlas i se Ševčíkem i s Masopustem, vidím to tak že oba umějí 1 utkání z pěti odehrát na nejvyšší úrovni ta zbyla jsou jak na houpačce, ale asi právě proto mohou být zde a nejsou někde jinde. Zmrhal nikdy nebyl tahoun, ale uměl nám ve správný čas "zavřít hubu", ale to se kromě cca 5ti hráčů s konstantní výkonnostní dá říct též. Jen u toho Baráka bych si nebyl tak jistý. Stanciu mi také přišel být poměrně statický rozdílový jen v technice, výkony a nasazení, které předvádí od prvního startu do teď ukazují že jsem se mýlil. Třeba by prostředí zapůsobilo i na Baráka...

  4. Žebříček

    Jachym     před 5 lety 24.10.2019 09:51 |  
    2 2

    Díky moc za tento přehled. Skvělá práce! Samozřejmě takové pořadí úspěšnosti bude vždycky subjektivní. Já bych tedy dal např. Zeleného a některé další před Mihalíka, tohoto velkého oblíbence kolegy dropta...:-) A suverénně největším zklamáním, vzhledem k pověsti, která mu předcházela, byl pro mě Altintop. To i ten bludný Holanďan tady pár gólů vstřelil a zásadně se gólem a asistencí podílel na postupu přes ty podprůměrné Estonce.

  5. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Virgil1956     před 5 lety 24.10.2019 10:03 |  
    0 0

    Aniž bych chtěl rozporovat Van Kessela, byl to rozhodně úlet, překvapilo mě, když jsem nedávno četl statistiky jeho čísel. Odehrál za Slavii 9 zápasů v základní sestavě, v nich dal 4 góly, měl 2 asistence a připravil ještě 6 gólových šancí, které spoluhráči neproměnili. Takže nějakou stopu ve Slavii přece jen zanechal, asi větší než Altintop nebo Rotaň, ale je fakt, že stál zbytečně velký balík. Tento přestup se, na rozdíl od několika jiných, Uhrinovi nepovedl :)

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 11:58 |  
      3 0

      Uhrin jeho nechtěl, on si přál Claessona, ale vedení to vidělo jinak.

  6. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Cross     před 5 lety 24.10.2019 10:50 |  
    7 11

    Olayinka dvacátý. Matoušek třicátý prvnî. ..Kovář patnáctý... ehm Tadeáši, je fajn, žes to sepsal, je to pěkný koníček, lepšî, nez kdyby jsi chodil každy den do hospody... ale sem na web bych to raději přece jen nedával.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      donford     před 5 lety 24.10.2019 11:28 |  
      4 1

      Myslím, že tvůrce žebříčku odvedl hodně náročné až filozofické dílo, ale nevěřím, že by se našel jen jediný čtenář, který by s ním na 100% souhlasil. Z prostého důvodu - každý z nás si vytvořil o jednotlivém hráči svůj úsudek, často podloženým ratiem a každý si k hráči udělal svůj vlastní niterný vztah (nebo nevztah). To se nevylučuje. Aniž by tvůrce chtěl, snadno vyvolá z těchto důvodů konflikt. A pro něj zbytečně. Také bych tento žebříček (tedy i svých pocitů) na web nedával.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 24.10.2019 14:06 |  
      1 4

      Takhle, Olayianka přišel za osmdesát milionů a loni to nebylo nic moc. Jak jsem psal pokud bude pokračovat v letošních výkonech, tak bych příští rok řadil výš. Matoušek přišel za čtyřicet mega a já předpokládám, že v budoucnu se ukáže, že to nebyli vyhozené peníze, ale pokud do dnešního dne toho vážně moc neukázal, stejně jako u Olayinky si jsem jistý, že by za dva roky byl výš.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Pepino44     před 5 lety 25.10.2019 14:52 |  
      2 0

      Kritizovat, to umí téměř každý. Něco ale napsat a jít s kůží na trh, to umí jen málo kdo. Díky za tento článek, i když v několika bodech nesouhlasím.

  7. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 11:06 |  
    2 0

    Diky za pripomenuti kolik hracu tady vlastne za posledni roky bylo. je to az hrozive cislo. Samotne poradi bych samnozrejme videl jinak. urcite bych neresil, kolik ktery hrac stal. Proste kdyz nekoho chces, tak musis platit a pak doufas ze to bude terno. no nekdy neni.
    Altintop, Rotan a Danny bych ale v kazdem hodnoceni posadil vys. Halil se fakt snazil a ukazoval, ze to byl top fotbalista, ale uz to mel za sebou. Ale prislo mi, ze moc chtel a moc si te prilezitosti vazil. Rotan byl strasne silny hrac, pracovity, ale Soucek je proste Soucek. Danny byl neskutecny ulet. Pod Silhavym hral slusne, pod Trpisem nemel uz sanci. Ale to nebyla jeho vina. nakonec i jeho odchod, kdy se vzdal penez, ukazal jeho charakter. Toho chlapika bych tady rad videl u mladeze, ale uz je zase v UK, pokud vim

  8. Kovar

    Boo_SKS     před 5 lety 24.10.2019 11:06 |  
    10 0

    Nechci za kazdou cenu kritizovat, protoze to muselo dat hodne prace, ale mam velky problem s umistenim Kovare.

    Jasne, chapu ze je dulezity prvek v kabine, ale posily se prece hodnoti podle vykonu na hristi. Treba u Dannyho si taky kazdy liboval, jaky byl uzasny profesional a hrozne ochotny clovek i partak do kabiny, ale u neho to nemelo na umisteni vliv, tak proc zrovna by Kovar by mel byt oznacovan jako lepsi posila nez nekdo, kdo nam vystrelil vyhru v Kodani, nekdo, kdo dal 2 goly na Chelsea nebo nekdo, kdo dal stranku na Interu Milan v LM pouze proto, ze je nejvice videt na videich z kabiny, protoze vede pozapasove ritualy?

    To je prece nesmysl. Ano, Kovar ma v kabine dulezitou ulohu, ale coby fotbalista na hriste nas nikdy vylozene nepodrzel a nepresvedcil, zatimco i takovy Sykora, ktery je v Tvem zebricku vyrazne za nim, nam po svem prichodu vyrazne pomohl k prvnimu titulu. Na hristi. Ne v kabine. Tam my vubec nevidime (byt mame nejake naznaky z dokumentu), a proto bychom ji nemeli vubec hodnotit. Nam prislusi hodnotit pouze to, co vidime, a to je deni na travniku. Proto si pri vsi ucte myslim, ze tak vysoke hodnoceni Kovare je ulet.

    To je stejne, jako kdybych ve firme dostal povyseni pouze proto, ze utuzuju kolektiv u kavicky a vytvarim dobrou atmosferu, ale samotnou praci bych odvadel mizerne.

    • Re: Kovar

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 24.10.2019 14:13 |  
      0 0

      U Kováře taky bral v potaz to, že přišel „za drobné“ z průměrného bulharského klubu na pozici dvojky a nikdo od něj nic nečekal. Ne, že by tedy nějak zářil, to určitě ne, ale má jednoznačně větší přínos pro tým než jsem čekal, že bude mít, když přišel.

  9. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    PetCC     před 5 lety 24.10.2019 11:22 |  
    8 4

    Ve svý podstatě je to úplná blbost, dělat nějakej žebříček.

  10. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Nightwing     před 5 lety 24.10.2019 11:34 |  
    3 0

    To shrnutí se mi líbí, ale neodvážil bych se tvořit pořadí. Asi bych to spíše dál podle kategorií. A třeba Mihálik se sice úplně neprosadil ale účetně se ten přestup i díky štěstí povedl. Nicméně fajn shrnutí, díky za to !

  11. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Danny67     před 5 lety 24.10.2019 15:07 |  
    1 0

    Super přehled, díky za něj. S pořadím +- souhlasím. Jen si dovolím pár nepřesností, kosmetických věcí v komentáři. Pokorný - za jaro 2019 v Bohemce 13 startů, za podzim 2019 má 9 startů (dle Livesportu v drtivé většině odehráno 90 minut) - to mi nepřijde špatná bilance. Baluta - "odchod na hostování po půl roce" - přišel v létě 2018, odešel hostovat v září 2019.

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 24.10.2019 16:46 |  
      0 0

      Vážně jsem napsal, že Baluta odešel po půl roce? Jestli jo, tak se omlouvám, šlo o překlep.

  12. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Alanor (admin)     před 5 lety 24.10.2019 16:11 |  
    7 1

    Díky za článek, který mi celkově přijde celkem pěkný a většinou s ním souhlasím. Typicky ale vypíchnu to, co bych udělal jinak, tak jen toto upozornění na úvod, aby to nevyznělo jako nějaká zdrcující kritika. :)

    Švento. Dušan tu předvedl ještě o dost méně než Danny, proč je tedy hodnocen lépe? Kvůli financím (ty podle mě zohledňuje článek až přespříliš)? Proč je pak za ním Mingazov, který měl taktéž výraznější přínos a stál méně peněz?

    Olayinka je podhodnocený. Pro Slavii toho už odvedl více než Lüftner, Ševčík, Jugas i Van Buren. Je to opět kvůli nákladné přestupní částce? Na druhou stranu ale je teď horké zboží a kdybychom ho chtěli zpeněžit, tak na něm dost vyděláme.

    Jak už tu zaznělo, tak Kovář je nesmyslně vysoko.

    Kúdelu a Koláře bych si naopak představoval výše. Rozhodně toho odvedli více než Van Buren, který je po většinu angažmá "jen" dobrým náhradníkem. A třeba Kolář se podle mě už minimálně vyrovná Pavlenkovi. Ten byl sice bezchybný, ale po roce zdrhnul. A co se týče peněz, tak Kolář bude ještě výrazně lukrativnější přestup, za to bych dal ruku do ohně.

    Je nesmysl, že měl Traoré tragický půlrok. Naopak do angažmá vstoupil výborně a až pak měl několik nevydařených větších zápasů. Ale i tak využití opce dávalo smysl kvůli možnému odchodu Součka a neřekl bych, že většinu fanoušků to překvapilo (spíš to bylo v komunitě tak půl na půl, jestli prodloužit, nebo ne).

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Alanor (admin)     před 5 lety 24.10.2019 16:12 |  
      3 0

      A jak psal kolega nade mnou. Sice to s námi už moc nesouvisí a je to jen faktická poznámka, ale Pokorný odehrál v základu Bohemky velkou většinu zápasů.

  13. Traore

    mudrc     před 5 lety 24.10.2019 16:56 |  
    2 3

    Jestli mel skutecne Traore “tragicky” prvni pulrok, potom bych si rad nechal vysvetlit, jak je mozne, ze na zaklade tohoto obdobi na hrace Slavia vyuzila obci? Hezky napad a ocenuju snahu, ale celkove je to dost pitomost. Uz jen jak opakovane zminujes vykony v pocitacove hre, nebo umisteni Kovare, to je treba neobhajitelne.

    • Re: Traore

      Dr. Fe1     před 5 lety 25.10.2019 02:38 |  
      2 4

      To s tím Traorém mě taky zarazilo. První půlrok rozhodně neměl tragický ale podával hodně nevyrovnané výkony. Úplně vyhořel v derby, kdy si s ním kanga dělal co chtěl as ještě pak zavinil penaltu a pak v posledních 5 minutách s Boleslaví zavinil dva góly, ač předtím hrál dobře. To byly jeho hlavní "tragické výkony" kvůli kterým bylo zpochybňováno, zda uplatníme opci. Ale kromě těchto výkyvů byla jeho výkonnost přijímána už tehdy s nadšením.

  14. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 24.10.2019 17:05 |  
    1 3

    Čím více článku zde bude vycházet, tím lépe, jenže tady se dle mého nepovedlo načasování. Před pár dny byla reprezentační pauza, tam by takový článek dával smysl a vyplnil hluché místo, ale teď když je článek publikován mezi zápasem s Barcelonou a plzní, tak se nejspíše ztratí.
    K pořadí, osobně bych místo žebříčku spíše preferoval rozdělení posil na tři části a to za Uhrina, Šilhavého a Trpišovského.

  15. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Janybery     před 5 lety 24.10.2019 17:14 |  
    1 3

    Máte někdo potuchy o hráči Erik Sorga ? Hraje sice v Estonsku za Floru Talinn, ale má luxusní čísla. Podle všeho by byl celkem cenově dostupnej. Ale Estonsko no...
    Ví někdo o něm něco zda třeba stojí za zvážení ? (20 let)


    88 zápasů
    ⚽️74 gólů

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      lukas8 (admin)     před 5 lety 24.10.2019 22:23 |  
      4 0

      Nemám sice Sorgu nasledovaného, ale podobná hvězdička byla nedávno i Rauno Sappinen. Následně se neprosadil v druholigovém belgickém Beerschotu a teď pendluje v průměrném slovinském Domžale. Takže opatrně s těmihle střelci z Pobaltí, tamní ligy nemají úplně kvalitu.

      • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

        Janybery     před 5 lety 25.10.2019 08:17 |  
        1 0

        Děkuji za reakci. Narazil jsem na to jméno na Twitteru. Rozebírala ho stránka, která sleduje mladé hráče zaujali mě solidní čísla, toť vše. Psal tam něco i o tom, že se o něho zajímají kluby z ČR, Polska a asi Rakouska. Proto jsem se na něho chtěl zeptat...

  16. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    dauby     před 5 lety 24.10.2019 20:34 |  
    1 0

    Čína není jihovýchodní Asie.

  17. Stanciu

    pinochet     před 5 lety 24.10.2019 21:13 |  
    0 3

    Proč v hodnocení chybí Nico?

    • Re: Stanciu

      kjandourek (admin)     před 5 lety 24.10.2019 21:50 |  
      5 1

      Protože první odstavec - stačí si ho přečíst ;-)

  18. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    SuperAukro     před 5 lety 24.10.2019 21:53 |  
    0 9

    Tak Olayinka pobavil... prý je nejlepším levým křídlem v zemích Visegrádské čtyřky. BEST! :D

  19. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    SuperAukro     před 5 lety 24.10.2019 22:36 |  
    1 10

    Coufal - nejlepší pravý bek ve střední Evropě. Já umřu smíchy. :D

  20. Posily

    Dr. Fe1     před 5 lety 25.10.2019 02:54 |  
    0 5

    Díky za zajímavé hodnocení posil.

    Sestavovat žebříček, kde je navíc spousta kritérií (nejen herní přínos, ale i cena + cena za přestup jinam) a navíc se v jednom žebříku hodnotí hráči co odehráli pár zápasů s těmi co odehráli několik sezon, to je asi opravdu téměř nemožné. Ale hodnocení jednotlivých hráčů zajímavé a rozhodně dobrý podnět k zamyšlení.

    Pár poznámek - Já bych dal hodně nahoru Stocha. Naopak třeba Dušan Švento je relativně vysoko hodnocen zjevně jenom kvůli tomu, že ho máme rádi z jeho minulého působení, teď ale neodehrál skoro nic. Přéma Kovář - souhlasím s vysokým hodnocením, protože jestliže hodnotíme jeho přínos pro Slávii, tak jeho přínos v kabině je neocenitelný. GvK je symbol špatného nákupu, ale reálně to že z velké části zařídil postup přes Levádii není zas tak málo + 2 góly v lize, není zas tak málo na to jak málo toho odehrál. To už spíš ten Antilopák - ale ten zase dostal jen velmi málo šancí. Tady do toho silně promlouvají peníze, protože čistě podle výkonnosti by musel být na dně třeba Železník ........... no je to prostě celé diskutabilní. ale od toho to nakonec je, aby se člověk zamyslel.

  21. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    JohnyBeGOOD     před 5 lety 25.10.2019 03:11 |  
    1 0

    Pěkný článek a zavzpomínání na nedávnou minulost. Taky se s tím žebříčkem 100% neztotožňuji, každopádně je zajímavé, že z tvé TOP 4 všechny hráče přivedl do týmu Dušan Uhrin ml, mezi TOP 12 jich přivedl DUML 7 - Ngadeu, Pavlenka, Hušbauer, Bořil, Barák, Mešanovič, Buren.

    Opakuju to furt a vždycky mě to stejně znovu překvapí. Je potřeba to připomínat, ačkoliv je nyní jasné, že Trpišovský pozvedl ten tým, individuálně i systémově do jiné galaxie.

    Rok zpátky jsem psal porovnání, JT už mezitím překonal Šilhavého v bodech na zápas v lize (o výkonech samozřejmě nemluvě).
    https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11844-Statisticke-porovnani-poslednich-3-treneru

    • Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 25.10.2019 16:36 |  
      3 1

      Přitom těch sedm hráčů za Uhrina stálo tolik, co jeden Baluta.

  22. to muselo dár spoustu práce...

    witty13     před 5 lety 25.10.2019 08:39 |  
    3 1

    ... přitom taková blbost co? :-)

    Ne, promiň, je vidět, že jsi velký fanda, ale podle mě si to psal spíše podle FMka, ne podle realne situace. Ciší na mě to hodnocení spokojenosti přestupů. “Fanoušci jsou potěšeni výkony, které v poslední době podáva Peter Olayinka, ale myslí si, že za něj klub utratil moc peněz. “ a nebo “Fanoušci jsou nespokojeni, že jsi prodal hráče Michael Luftner, ale ocěnují, že klub na přestupu dobře vydělal”. :D promiň, ale já to prostě vidím u každého zhodnocení. Stejně tak hodnocení financí. Nevíme kolik jsme napřiklad platili za Sobola, nebo jestli jsme mu platili plat, a kolik. Nevime jestli Pokorneho stale neplatime my, i kdyz je na hostovacce. Ackoli je FM opravdu skvely simulator, bohuzel az moc beres udaje z nej jako bernou minci pro sestavovani realneho zebricku.

    I tak diky, mame ted kazdy z nas obrazek o tom jak hodnotic jini fanousci, a to velmi uceleny, a myslim, ze by nebylo od veci, kdyby se par chytrych hlav dalo dohromady a zkusili bychom neco vytvorit, bud redakce, nebo nekteri z nas, a nebo anketou :)

  23. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    Dennis     před 5 lety 25.10.2019 11:44 |  
    2 0

    Já bych dal rozhodně o dost níž Mihalíka, ve Slavii absolutně nesplnil očekávání. Kovář asi taky patří níž, i když pozitivní vliv a přínos v kabině je nezpochybnitelný. Pavlenku jsem měl rád, ale Koláře už bych dal před něj. Pavlenka chytal perfektně, ale pro náš styl hry potřebujeme brankáře typu Ondry Koláře. Pavlenka byl vynikající v konzistenci výkonů, kdy skutečně prakticky vůbec nedělal chyby a k tomu chytal spoustu věcí navíc. Jednu chybu ale podle mě udělal, ten jeden gól doma s Anderlechtem šel za ním.

  24. Re: Žebříček přestupů do Slavie pod čínskými majiteli.

    o5aradecek     před 5 lety 27.10.2019 07:12 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, kolikátý by asi skončil David Hovorka? :-)