Aktuality z médií

Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

Komentáře (52)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    pehacko     před 5 lety 17.10.2019 20:04 |  
    17 2

    vazne uefa mafia... poklidnejsi zapas od TS jsem snad nezazil a naopak kotel dortmundu jeden cmoudik za druhym a kelimky na nase hrace... tenhle trest je vysmech!

  2. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    ColinSKS     před 5 lety 17.10.2019 20:07 |  
    7 8

    uefa mafia - to je jediné co k tomu dodat. všichni jsme se snažili být co nejvíc korektní, chorea, fandění, žádné světlice. ale uefa mafia si vždy něco najde pro persukci, jako směšné schody. Nám to dodá další sílu, češi jsou nezlomní. SKS 4Ever VAMOS !!!

  3. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    Cross     před 5 lety 17.10.2019 20:19 |  
    4 3

    Němec udělá bordel a Slávisty za to budou chtít v UEFA věšet...

    Nakopat delegáta UEFA do zadku. Asi nedostal kožich?

  4. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    Srdcar114     před 5 lety 17.10.2019 20:21 |  
    5 5

    Pokuta je hodně přísná,daleko větší bordel dělali fans Dortmundu.Ale čím více budeme volat UEFA mafia,tím více budeme platit.Navíc je třeba připomenout,že v současné době hrajeme úžasnou Ligu mistrů UEFA a v nedávné minulosti jsme hráli Evropskou ligu UEFA.Nikdo jiný tyhle úžasné zápasy neřídí.

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 17.10.2019 20:29 |  
      6 3

      Jenže ve zdůvodnění je, že naše pokuta je pouze za blokování schodišť, a tedy nemá s pokřikem Uefa Mafia nic společného.

      Jak už jsem psal v offtopicu, tohle prostě není normální a měli bychom se ozvat, potažmo by se z mého pohledu měl proti takovéto do očí bijící nespravedlnosti postavit FAČR, protože je tím poškozována nejen Slavia, ale celý český fotbal, kdy je okatě nadržováno "velkým západním klubům" a na nás pohlíženo jako na verbež z východu. Jenže FAČR to neudělá, protože valná většina jeho vedení má radost, že když už jsme se do LM dostali zrovna my, tak nás tam aspoň trochu "řežou".

      • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

        ColinSKS     před 5 lety 17.10.2019 20:31 |  
        0 5

        fačr na nás kálí

      • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

        Martin 58     před 5 lety 18.10.2019 12:50 |  
        6 0

        FAČR, který nám narouboval pohárové utkání s Ostravou do termínového pořadníku tak, že budeme hrát během 10-ti dnů 4 utkání vč. toho u Berbrovy milované Plzně (anebo během 14-ti dnů utkání pět vč. dvou s Barcelonou)?
        Tak tam bych se neobracel...

  5. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    Ondráš     před 5 lety 17.10.2019 20:53 |  
    0 5

    To jsou pičusové..akorát to dává další důvod některým jedincům řvát uefa mafia a situace se tím ještě zhorší.

  6. Schody

    kapitan.pisoar     před 5 lety 17.10.2019 20:58 |  
    13 15

    Za stani na schodech, uz sme byli pokutovani a napominani v minulosti. Dokonce i schody byly natreny na zluto, aby to nekterym neandrtalcum doslo.
    Porad si tu chceme hrat na to jak jsme vyspeli klub a zeme, ale nejsme schopni dorzovat ani ta fundamentalni pravidla.
    A potom si tu jeste budem dokazovat v diskuzi nasi malost tim, ze si hrajem na ublizne a stezujeme si na "perzekuci" od UEFA, ktera jen dodrzela, to co rekla, ze pokud nebudou schody volne, dostaneme pokutu...

    Btw. Borussia za jejich fanousky dostala taky pokutu a jeste vetsi...

    • Re: Schody

      Obr     před 5 lety 17.10.2019 21:06 |  
      9 3

      Heeej, tak to bacha. Tobe se zda normalni vyfasovat stejnej flastr za stani na schodech, jako za hazeni kelimku a dalsich veci na plochu? Proste UEFA MAFIA

      • Re: Schody

        kapitan.pisoar     před 5 lety 17.10.2019 21:31 |  
        4 10

        Ano, ale tady se jednalo o fanosky BVB na nasem stadionu. Myslim ze poradajici tym je zodpovedny za poradatelskou sluzbu. Byla to nase poradatelska sluzba, kdo je nechal pronest pyro a hazet bordel na hriste. Ja jsem spis prekvapeny, ze to nemusime platit my...

    • Re: Schody

      nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 17.10.2019 21:14 |  
      16 0

      Takže ti přijde normální, když za stání na schodech je pokuta 26k Eur a za neustálé (!) odpalování pyrotechniky, škody na vybavení stadionu a vhazování předmětů na hrací plochu 30k Eur? Mně prostě ne. Zvlášť když si vzpomenu na naši zavřenou tribunu na Chelsea.

      A aby bylo jasno, nestěžuji si na to, že jsme dostali pokutu my. Ta je jasná a dostali jsme ji po právu. Stěžuji si na to, že jsme buď my dostali pokutu neúměrně vysokou, nebo Dortmund neúměrně nízkou.

    • Re: Schody

      kapitan.pisoar     před 5 lety 17.10.2019 22:08 |  
      2 9

      Btw. ja to psal do diskuze uz behem zapasu proti BVB, ze za "lidi" na schodech dostanem pokutu. Nevim cemu se tady vsichni divite...

      • Re: Schody

        Dr. Fe1     před 5 lety 18.10.2019 02:03 |  
        3 7

        Jde o adekvátnost postihu.Takhle je to jako když soudí dva lidi - jednoho za špatné parkování a druhého za vraždu. Trest za parkování je 18 let a za vraždu 20 let. Trochu zvláštní posuzování ....

        • Re: Schody

          kapitan.pisoar     před 5 lety 18.10.2019 18:31 |  
          0 3

          No tak pokud jsi v podmince, tak je jasne ze bude nasledovat tvrdsi trest, nez pri prvnim provineni...

    • Re: Schody

      uru100     před 5 lety 18.10.2019 07:17 |  
      5 2

      Naprostá pravda. Pravidla se prostě mají dodržovat. Můžeme si myslet o pokutách a jejich výši co chceme, ale pravidla fanoušci porušili. Platí klub, protože nedokáže pořadatelská služba neporušování zajistit. A srovnání s tím co dělali fanoušci Dortmundu taky nesedí. Ty schody mají být volné kvůli snadnějšímu úniku v případě nějakého nebezpečí. V historii byli fanoušci ušlapáni a to je ten důvod. Je to sice blbost, protože během sekundy by stejně byly schody, ale prostě jsou to pravidla. Ale jasně, taky znám chlápka co dostává pokuty za porušení pravidel silničního provozu. A když ho chytli v obci když jel 80, sebrali mu papíry tak všude chodil a křičel:"Zasraní policajti". A tady je to stejné: "Uefa Mafia" A co je tedy fanoušek, který nedodržuje ani základní pravidla?

  7. *

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 17.10.2019 21:37 |  
    21 2

    Tak si to shrneme...

    Fans Dortmundu - vytrhaný a zničený sedačky v sektoru, vymlácený záchody, spoustu předmětů na hřišti hazených po celý zápas, spoustu odpálený pyrotechniky po celý zápas...

    Fans Slavie - několik jedinců stojících na schodech

    Pokuta od UEFA takřka totožná...

    Tohle je neuvěřitelnej mazec, co ty šmejdi předváděj... xindl jeden odpornej... udělat to samý my, co fans Dortmundu, tak nám napařej 50x tolik... bych blil...

    • Re: *

      pehacko     před 5 lety 17.10.2019 21:48 |  
      7 2

      a tebe to prekvapuje? ja to i vlastne cekal. uefa = mafia! jen proste je potrebujeme ty zmrdy milionkrat vic nez oni nas

    • Re: *

      kapitan.pisoar     před 5 lety 17.10.2019 22:05 |  
      2 16

      Co delala poradatelska sluzba?

  8. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    Petr9608     před 5 lety 18.10.2019 01:04 |  
    3 7

    Jestli ta pokuta nemá přijít znova, tak je nutno změnit přístup a žádný, že se na severu na konkrétní místa nehraje.

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 21.10.2019 21:13 |  
      0 1

      1) Tohle je nevymahatelný a nikdo na Severu to nechce měnit.
      2) Raději budu, když Slavia zaplatí nějakou pokutu než abych neměl možnost být na zápase se známými.
      3) I Slavia raději zaplatí pokutu (ono při částkách se kterými Slavia funguje to moc peněz není) než aby naštvala fanoušky.

  9. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    Tomastu     před 5 lety 18.10.2019 01:28 |  
    9 11

    Tady je zase breku :D pokuta naprosto v pohodě.Stalo se to minulý rok, přišel nátěr na žluto, prvni domácí zápas a idioti stojí na schodech opět. K tomu že fans BVB nicili vybavení stadionu to chce číst celé informace, taky má vedení Dortmundu kontaktovat SKS a škodu uhradit. Nechápu jak si tu někteří můžete furt stěžovat na to že přichází trest za porušení pravidel? I když možná chápu, Slavia má návštěvní řád v něm jsou pravidla, která ona ovšem neřeší. UEFA má své pravidla stejně tak ligova asociace a problém není v trestech, ale v těch díky kterým ty tresty jsou.

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      Dr. Fe1     před 5 lety 18.10.2019 01:58 |  
      4 8

      Trest je zcela neadekvátní míře provinění. Dortmund se provinil daleko více a pokutu dostal skoro stejnou. Když srovnám závažnost, tak naše provinění je několikanásobně menší než jejich. Takže ve srovnání s námi by měli mít Dortmund sankci cca pětinásobnou a ne jen o 10 procent vyšší než my....

      Další věc - za ničení stadionu by měla být pořádná pokuta (tedy sankční trest) a ne jen náhrada škody. Náhrada škody je samozřejmostí - to není trest !

      • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

        uru100     před 5 lety 18.10.2019 07:22 |  
        4 6

        Psal jsem to výš. Je to porušení pravidel a basta. A ty důvody jsou jasné. Bezpečnost diváků, bezpečnostna stadionu. Bezpečnost znamená, aby se nikomu nic nestalo. I když, souhlasím, to bezpečnost moc nezvyšuje, ale je to tak. Z tohoto důvodu za mě OK. A velikost pokuty mě osobně fakt nebere. Daleko víc m ě štve, že fotbalový fanoušek jaksi pravidla nechápe. Asi.

        • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

          ColinSKS     před 5 lety 18.10.2019 09:12 |  
          0 5

          lm se tu hraje každým rokem že ...

          • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

            uru100     před 5 lety 18.10.2019 14:51 |  
            3 4

            I kdyby se hrála jednou za deset let. Stále platí nějaká pravidla. Klub o pravidlech dostatečně včas informoval. A, že nekdo stojí na schodišti? Pořadatel měl přijít a slušně požádat, aby schodiště ten fanoušek uvolnil. "Slušný" fanoušek by snad měl říct. "Jé, sorry. Už běžím pryč.". Neslušný předpokládám by pořadatele poslal do prdele a pak by po informaci o pokutě křičel "UEFA Mafia".

      • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

        Tomastu     před 5 lety 18.10.2019 11:15 |  
        2 5

        A to je ta typická ubrečenost, místo toho přiznat jako chlap že jsme něco posrali, tak prostě přišel trest. Ty předvádíš takové to brečení a kopání kolem sebe, ale oni tohle. To že ty si myslíš že světlice jsou horší než schody je další čisté subjektivní pocit, pro mě třeba jsou schody něco jako unikovy východ a ucpat ho považuji za mnohem horší, než pár svetylek v ruce.

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      Petr9608     před 5 lety 18.10.2019 19:18 |  
      1 0

      Jací idioti? Ti, co přijdou do svého sektoru, na svoje místo, tam už je nasáčkovanej nějakej dobrák s lístkem na jih "ééééé, tady to je každýmu u prdele, stoupni si tam, kde místo a nevotravuj" No, tak jasně, že pudeš na schody.

      • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

        Tomastu     před 5 lety 18.10.2019 21:38 |  
        0 5

        A o tom je to že Slavia neřeší své řady a nevymáhá je, kdyby ano každý by byl na svém místě. Nicméně ano pořád je na místě říct idioti, pokud mi někdo zabral místo a nehodlá odejít když mu to řeknu, jdu prostě za pořadatelem ať to zařídí, nebudu stát na schodech kde nemám co dělat. V podstatě je to jako by ti někdo zaparkoval auto na tvém vyhrazeném místě a ty místo zavolání odtahovky ho tam necháš a zaparkujes do zákazu.

        • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

          Petr9608     před 5 lety 18.10.2019 21:55 |  
          0 0

          No, když budeš mít místo někde uprostřed řady, tak stačí, aby mu pár lidí neuhlo a je to. Jako co nějakej kluk ve vestě bude dělat. Někoho vyvádět. heh....

          Prostě to je o přístupu. Klub to podcenil. Měl prostě si dostatečně uvědomit ty situaci, jaká je na TS (tj. že se na místa sere) a jasně to vypíchnout, že se prostě na to srát nesmí.

          Plus samozřejmě dělat druhou kontrolu u vstupu do sektoru. Bohužel, nedá se svítit.

          • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

            Tomastu     před 5 lety 18.10.2019 22:27 |  
            0 3

            Klub vůbec nic nepodcenil,on si tuhle cestu vybral. Je to jak píšeš oni vědí že se na severu pravidla nedodržují, ale po jednom zápase se posrali a vzdali, řekli si ok tak budeme platit pokuty, ale bude atmosféra a tady jsou prostě následky. Nicméně ano typek v té cestě by ti prostě to místo měl zajistit, zaplatil jsi to místo, ne stání na schodech. Nicméně v mém komentáři šlo spíše o oprávněnost pokuty, já bych byl možná i z důvodu recidivy ještě tvrdší a tady se brečí že po "zločinu" přijde trest

  10. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    dědeček11     před 5 lety 18.10.2019 01:45 |  
    9 0

    Bohužel v době zápasu Slavia - Dortmund jsem byl s jiným sportem /petanque/ na turnaji v Barceloně , k mému překvapení a radosti , vysílala náš zápas BarcaTV. Odsledovali jsme zápas v restauraci , Katalánci nám fandili / asi proto , že Dortmund nedokázali porazit a nás považovali za pomstitele/ . V průběhu zápasu komentář několikrát vyzdvihoval bezproblémovou atmosferu a úžasný / i v době nepřízniveho stavu/ suport a chorea Slavie. Přes naši prohru /nespravedlnou/ jsme si s přivnivci Barci / ač pouze v TV užili.
    Po výroku UEFA po tomto zápase navrhuji , aby další zápasy LM byly bez diváků, pouze se může zůčastnit člen komisí UEFA a jeho rodinný příšlušník - určitě nebude hrozit stání na schodech !!!!!

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      Dr. Fe1     před 5 lety 18.10.2019 02:00 |  
      3 6

      Díky za zajímavý příspěvek.

  11. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    sicilianbrno     před 5 lety 18.10.2019 07:54 |  
    6 2

    Pro ulu100, kapitan.pisoar...
    Porad reagujete na neco, co vetsinu diskutujicich nezpochybnuje, trest je na miste, ale za řadeni hostujicich fanousku je trest prilis malý, nikde zminka o zakazu vyjezdu fans dortmundu na dalsi utkani atd. V Kodani delalo par desitek fans vytrznost a oni nam hned na dalsi zapas zakazali vyjezd ( pokud si to dobre pamatuju)..a dortmundskym daji jen pokutu a uhradit skody, to je dvoji metr. Pyro, neustale hazeni predmetu tresta uefa vetsinou prisneji.
    A pak hajz ( kapitan.pisoar) napise, ze je to vlastne chyba nasi poradatelske sluzby :-) , ktera mela asi svitit baterkou i do řitnich otvoru jestli tam nema schovany pyro a dat do prvnich řad čahouny na žebřiku se sitkou na motyla, aby chytal kelimky...

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      ColinSKS     před 5 lety 18.10.2019 09:09 |  
      0 5

      má úplně stejný názor. s jediným ale : kontroly v miláně byly takové, že ti pomalu otevřel poklopec. fakt mi sahali na kulky. považoval jsem to za buzeraci ale úplně stejně bych to zavedl taky.

      • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

        sicilianbrno     před 5 lety 18.10.2019 09:31 |  
        3 2

        nebo ses mu libil a chtěl si šáhnout , ale řitní otvor ti nekontroloval co? :-) neznám osobní prohlídky ale přijde mě, že se dá cokoliv pronést když se chce,, prostě mě přijde docela slabé tvrdit že za fanoušky dortmundu muže naše pořadatelská služba...

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      kapitan.pisoar     před 5 lety 18.10.2019 18:54 |  
      0 4

      Takova krasna ceska vlastnost, koukat hlavne na druhe, vinit vsechny a vsechno okolo jen ne sebe. Porad hledat nejake vymluvy, omluvy. Misto aby se resilo, proc ty lidi stoji na schodech a jsou na mistech kde nemaji co delat, tak se resi proc ma UEFA v pravidlech zakaz stani na schodech. Jak u blbych. Bud jsou nejake pravidla, tak se jimi ridme a nebo je porusujme a pak se ale nedivme, ze prijde trest.

      Chovani fans BVB me s*alo, hlavne ve srovnani s nasima fans. Ale pokud neni poradatelska sluzba schopna zamezit pronaseni pyra u hostu, tak by alespon meli vyvadet ty, kteri ho pak odpaluji a hazou bordel po hraci. A ne nepotrebujes vysoke borce na staflich. Mame kamery, staci si pak vybrane jedince vysbirat...
      Jak rikam, divim se ze sme nedostali pokutu i za to...

  12. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    golgoloth     před 5 lety 18.10.2019 08:38 |  
    4 7

    Cítíme se zbytečně ublíženě. Zapomíná se na to, že se nejedná o první prohřešek tohoto charakteru. v případě recidivy nelze očekávat nižší postih.

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      ColinSKS     před 5 lety 18.10.2019 09:11 |  
      1 4

      jaký prohřešek je fandit? žádný. jaký prohřešek je demolovat zařízení stadionu, házet kelímky na hráče? velký.

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      Jachym     před 5 lety 18.10.2019 09:22 |  
      7 0

      Ublíženě, neublíženě, recidiva nerecidiva. Ty markantní rozdíly dobře popisuje příspěvek z diskuse na iHeute: "Pro srovnání, tohle jsou některý další dnešní tresty: Liverpool 10 tis EUR za diváky na hřišti. Salzburg 3200 Eur za pyro, Man City 15 tis. EUR za házení předmětů, Celtic 12 tisíc EUR za pyro. Dinamo Záhřeb 20 tisíc za ničení vybavení stadiónu a vhazování předmětů (a na rozdíl od Borussie dostali roční podmínku na zákaz fanoušků na 1 venkovní zápas). Takže asi tak..."

  13. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    karpet     před 5 lety 18.10.2019 09:57 |  
    6 1

    UEFA právě porušila bezpečnostní předpisy, jelikož po přečtení výše pokuty, za životy ohrožující stání na schodech, jsem málem dostal infarkt :) Já byl po zápase nadšen, že se fandilo bez prohřešků a ono nás to nakonec vyjde snad dráž, než kdyby dýmovnice zahalily půl stadionu do mlhy husté tak, že by se dala krájet a pod toutou rouškou jsme začli pobíhat po hřišti. Za pár let bude každá sedačka vybavena bezpečnostním pásem a čůrat se bude smět jen o přestávce :D No rejžovat umí dobře, to se jim musí nechat. Toto opět vyvolá vlnu odporu proti rozhodnutí, zvolá se UEFA mafia, a kasička se bude opět vesele plnit.

  14. :(

    japhy     před 5 lety 18.10.2019 10:07 |  
    6 2

    Tvl, stání na schodech...Kolik vteřin by trvalo, než by se to schodiště při úprku lidí ucpalo, i kdyby tam předtím nikdo nestál? 5?
    Ale OK, je to klasickej střet předpisů s logikou, což o to. Ale v kontextu ostatních pokut je to donebevolající blbost.

    • Re: :(

      asanin     před 5 lety 18.10.2019 15:42 |  
      1 0

      A teď si vezmi o kolik vteřin déle by dorazili při ucpaných schodech do libovolné řady záchranáři, kdyby tam někdo dostal kolaps... Někdy je žít/nežít otázka vteřin...

  15. *

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 18.10.2019 10:56 |  
    14 3

    Takže pro nechápajicí znova...

    Nikdo nezpochybňuje pokutu pro nás, i když za stání na schodech, je to samozřejmě uplnej nesmysl, kterej s logikou nemá nic společnýho... každá řada má cca 25 míst, stačí aby z každýho sektoru do uličky vstoupil jeden člověk, a během jedný! sekundy jsou celý schody totál zacpaný, a jsme tam kde jsme byli... ale maj tuhle blbost v pravidlech, ok, pokuta pro nás...

    O čem tady ale hovoříme, jsou adekvátní výše trestů a dvojí metr... slávistický fans opravdu celej zápas jak beránci, krásný fandění, krásný chorea, krásná atmosféra... dostaneme téměř totožnej trest jako fans Dortmundu, který dělali celej zápas co dělali...

    Za Kodaň nám okamžitě napaří zákaz výjezdu na další zápas, Dinamo Záhřeb roční podmínku, a Dortmund - za výše uvedený chování - směšnej trest, zákaz na další zápasy žádnej, podmínka žádná... to je oč tu v diskuzi běží...

    • Re: *

      kapitan.pisoar     před 5 lety 18.10.2019 19:08 |  
      0 4

      Hele dvoji metr. Musis uznat ze sme do Evropskych poharu po dlouhych letech jako fanousci nevstoupili zrovna s noblesou a neudelali si moc dobrou vizitku. Hned prvni zapas venku v Kodani a byl to pruser. A od te doby se na nas samozrejme UEFA zameruje o to vic...

      Jen tak pro info za rutiku v Kodani prisla pokuta 20 000e
      Za Genk jako dalsi pokuta 32 000e. Genk platil za sve fanousky 20 000e
      Ted platime za opakovane poruseni stani na schodech 26 000e. BVB za sve fanousky 30 000e.

      Ja nevim jako tobe, ale me to prijde docela konstantni o nejakem dvojitem metru bych se nebavil.

      Pokuta se kterou mam ja problem a nesouhlasim je 66 000e za skandovani UEFA MAFIA. Od te doby na nas maji pifku. Ale proste fotbal je zkorumpovana hra velkych kluku, kde neni problem manipulovat vysledky na MS, co potom nejaka provincni Slavia...

    • Re: *

      kapitan.pisoar     před 5 lety 18.10.2019 20:42 |  
      0 3

      Jinak podminka za tu Kodan byla i proto, ze doslo k napadeni poradatelu a potyckam s policii...

  16. Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

    Ondráš     před 5 lety 18.10.2019 14:22 |  
    3 3

    UEFA jsou sice ultra kokoti, ale mě hrozně vadí, že se každej může nasrat tam, kam nemá lístek. Pak je TS narvaná k prasknutí a všude kolem volná místa. Proč si každej nemůže sednout na prdel tam, kde si koupil lístek??

    • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

      Petr9608     před 5 lety 18.10.2019 19:20 |  
      1 0

      Protože na TS se na to nehraje.

      • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

        pcitron     před 5 lety 21.10.2019 10:11 |  
        0 0

        Jenže na schodech nestojí lidé, co mají permici na TS. A to je problém.

        • Re: Smutná dohra bitvy s Dortmundem. Slavia bude platit, její soupeř také.

          Petr9608     před 5 lety 23.10.2019 21:49 |  
          0 0

          Můžou tam stát lidi s pemicí na TS, kterym jejich místo někdo předtim zabral.