Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 7

Slavia letí ligou jako blesk, vyhrává i těžké zápasy jako jsou derby venku nebo Jablonec venku, více témat k diskuzi tak přináší Liga mistrů. Proto v novém díle podcastu Mezi námi fanoušky diskutují quelhar, Oja, Ragnar a BarboraOFotbalu především o zápase s Borussií Dortmund, na ligu se dostane až v druhé řadě.

Zápas s Dortmundem přinesl parádní fotbal se smutným koncem v podobě porážky 0:2. Účastníci tohoto dílu podcastu se zamyslí nad několika tématy souvisejícími s tímto utkáním, například tím, že do základní sestavy se po dlouhé době dostal opět Petr Ševčík, jak si na hrotu útoku zatím vede Stanislav Tecl. Zajímavou otázkou, která se po tomto utkání nabízí, je úvaha, kde vlastně leží pro český klub limit výkonnosti spojený s ekonomickou realitou české ligy. Probereme tak, jestli je Slavia spíše v situaci jako FC Kodaň nebo je reálné, aby se dostala na úroveň Salzburgu. Kontroverznějším tématem pak může být otázka, zda Slavia neměla zvolit pro zápas s Dortmundem jiný herní styl, který by zmenšil šance Dortmundu chodit do brejků, ve kterých je nejsilnější. Probrali jsme také atmosféru na tribunách, prezentace Tribuny Sever a fandění soupeře doprovázené pyrotechnikou. Na závěr prvního segmentu jsme se také pobavili o výhledu Slavie do dalších zápasů.

V lize Slavia vládne a po 12 kolech si vytvořila šestibodový náskok, s bilancí 10-2-0 má aktuálně čtvrtý nejlepší start do sezóny ze všech týmů v samostatné české lize. V druhé části podcastu jsme se věnovali postupně zápasu v Jablonci, který přinesl postupně výrazný tlak Slavie a dvě branky, a také vstřícný přístup domácího klubu, který pro slávisty vyčlenil celou tribunu za brankou. Nejtěžším z trojice ligových zápasů od posledního podcastu byl překvapivě domácí zápas proti Mladé Boleslavi, kterou je třeba ocenit za velmi dobrý výkon. Největším tématem tohoto utkání se ale nakonec stala neproměněná penalta Murise Mešanoviče v nastaveném čase, kterou jsme v diskuzi nemohli vynechat ani my. Nakonec jsme se jen krátce vrátili ke dvěma týdnům starému derby, které Slavia vyhrála na hřišti soupeře vysoko 3:0.

V poslední části podcastu jsme probrali formu Tomáše Součka, který vstřelil dvě vítězné branky v posledních třech zápasech a zdá se, že nabírá opět i střeleckou pohodu, a také až nečekanou formu Petera Olayinky, který si vysloužil nominaci do nigerijského národního týmu a táhne Slavii v těchto týdnech. Na závěr jsme si projeli program Slavie po reprezentační přestávce, který přinese těžkou sérii pěti zápasů během 13 dnů, a položili si hypotetickou otázku, zda by bylo o titulu už téměř rozhodnuto, pokud by Slavia zvítězila v Plzni a navýšila svůj náskok na devět bodů.

Obsah:

00:00 Slavia - Dortmund 0:2
41:20 Ligové zápasy (Jablonec 2:0, Mladá Boleslav 1:0, derby 3:0)
1:06:20 Forma Součka, Olayinky, program Slavie po repre pauze

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

    Betynka58     před 5 lety 08.10.2019 12:51 |  
    12 0

    Podcast jsem si bohužel zatím nestihl poslechnout, ale mám následující dotaz. Dnes ráno vyšel ve Sportu dle mého lehce kontroverzní článek páně Podroužka, napsaný "Příbram víc než Barcelona", kde rozvíjí svou teorii, že kromě těch největších top klubů v Evropě je všude jasnou prioritou domácí soutěž a tak nějak z toho odvozuje, že by Slavia měla upřednostňovat ligu před Ligou mistrů. Ne že by tahle úvaha postrádala jakékoli logické jádro (je pravda, že z Fortuna: ligy je mnohem snazší dostat se do LM z prvního místa), ale mně se to zas tak úplně nezdá. Vím, že by člověk neměl nikdy ztrácet pokoru a čas od času si vzpomenout na ty mnohem horší chvíle, ale letos je prostě fakt, že Slavia lize jednoznačně dominuje a má na to se Evropě předvést v plné parádě. Proto tak nějak cítím, že kdybych si měl vybrat mezi výhrou na Nou Campu a výhrou v Plzni, jednoznačně zvolím první možnost. Ale vím, že to není zdaleka jednoznačné a že asi budu s tímto pohledem v menšině. Proto by mě docela zajímal váš názor, jestli jasně preferovat ligu nebo minimálně stejné (nebo i větší?) úsilí věnovat prosazení se v LM.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      Jachym     před 5 lety 08.10.2019 13:09 |  
      14 1

      Mně je jedno, zda jsem v menšině nebo ne, ale i já si budu vždy vážit parádního úspěchu v evropských pohárech. Ostatně považuji to za logické. Jinak by byly všechny ty proklamace o budování týmu konkurenceschopného v Evropě pouhými kecy. Ale takto věc podle mě nestojí. Prioritou současné Slavie je naštěstí udělat maximum ve všech soutěžích, které hraje. A tak je to podle mě jedině správně, tak to chtějí fanoušci vidět a i kvůli tomu máme celkem široký kádr kvalitních hráčů.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      quelhar (admin)     před 5 lety 08.10.2019 13:28 |  
      8 7

      Mám za to, že největší ekonomický smysl dává opravdu soustředit se na ligu. V ČR na tom asi v dohledné době budeme neustále tak, že 15M Eur za účast v základní skupině LM bude zdaleka nejvyšší jednorázový příjem do klubu v sezóně, a proto by měly všechny síly klubů směřovat k tomu, ať ten příjem získají. Ve chvíli, kdy se v jedné sezóně do skupiny LM klub dostane, ekonomicky pro něj opravdu dává smysl koncentrovat síly na ligu, aby se tam dostal i za rok.

      Samozřejmě není to tak jednoduché, do hry vstupuje to, že mistr musí hrát předkolo, v něm může být nenasazený, atd... A samozřejmě tu je to, že klub může stejně dobře zvládat poháry i ligu, jak ostatně Slavia ukazuje letos. Ale čistě z pohledu důležitosti tomu názoru rozumím a souhlasím s ním, pro Slavii je opravdu ve zbytku sezóny ze všeho nejdůležitější to, aby vyhrála ligu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Boo_SKS     před 5 lety 08.10.2019 14:39 |  
        14 0

        To je relevantni a dalo by se rict, ze takovy "defenzivni" argument. "Riskantnejsi" protiargument zase muze tvrdit, ze dobre vykony ci vysledky v Evrope zvysi renome klubu, zajem o nase hrace i jejich cenu, tudiz budeme schopni draze prodavat a treba i prilakat zajimave posily, ktere kvalitou presahuji nasi ligu. Ja bych Ligu mistru stavel nejvyse, protoze ta kazdeho zajima daleko vice, nez jakykoliv ligovy zapas - zahranicni media, potencialni posily, skauty atd.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

          quelhar (admin)     před 5 lety 08.10.2019 15:15 |  
          7 2

          Liga mistrů je nejvýše a proto má klub udělat všechno proto, aby ji hrál pravidelně, tedy v českých podmínkách aby vyhrával domácí ligu.

          Jak tu píšou i ostatní, jsou to spojené nádoby a dost dobře od sebe ligu a LM oddělit nejde. Nicméně chápu myšlenkový směr autora tohoto názoru a souhlasím s ním. Nejsme v pozici Salzburgu, kdy je liga dávačka i s prstem v nose, každý rok musíme o titul tvrdě bojovat, protože soupeři (aktuálně Plzeň) mají také velkou kvalitu a neztrácejí body.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

            Joe-L     před 5 lety 09.10.2019 20:59 |  
            1 0

            A co varianta postoupit ze 3. místa do EL, vyhrát ji a jít do LM přímo odtamtud? Už loni něco takového v kabině proběhlo, resp. se o tom potichu šeptalo.

            Hrát Evropu dává těm hráčům obrovské zkušenosti, které pak můžou zhodnotit i v české lize. Dyť kolikrát se mluví o tom, že kdo má zkušenosti z Evropy, má větší šanci uspět v těžkým zápasech naší ligy.

            A přesně jak tady zaznělo - výhra s Příbramí? Tak možná pokud vyhrajeme 8:1 jako v tom zápase, kdy Míša dával hattrick (a to nastoupil na poločas), ale výhra s Barcelonou? To je prostě to nejvíc.

            Jsem přesvědčená, že máme tým na to, abychom zvládli všechny 3 soutěže a není důvod říkat si buď a nebo... tady bych řekla, že to je spíš "vše a nebo nic" Přesně jak to říkal pan Luhový - Hašek čekal, že budeme unavení a naše lavička je smetla jak prach z poličky.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Martin 58     před 5 lety 09.10.2019 10:31 |  
        3 0

        Nezlobte se na mě, ale mluvit po 12. kole z celkových 35-ti o zbytku sezóny!? To prostě nechápu. Začít kalkulovat v této fázi ligy, mně přijde naprosto zcestné.
        Jediné, co bude platit, je soustředění se na každý zápas a body přijdou tak jako tak. V jakém pořadí, s případnými ztrátami, to je v této chvíli nepodstatné.
        Předpokládám, že pohárový zápas s Baníkem bude odložen, protože pokud by nás FAČR poslal do čtyřech utkání v deseti dnech, což se u této organizace nedá vyloučit, tak by to bylo na "přesdržku".
        V případě odložení jsme z hlediska vylosování z nejhoršího venku. S Plzní bychom čtyři dny po Barceloně měli být plně konkurenceschopní a dál už přijdou přijatelnější soupeř.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      kjandourek (admin)     před 5 lety 08.10.2019 13:39 |  
      13 2

      Já si myslím, že to je nesmysl.... vždyť tohle pravidelně kritizujeme u Bolky, či Jablonce: že se každý rok chtějí dostat do pohárů a v nich potom vyhoří, protože liga je důležitější....
      Ano, je důležité ligu vyhrát, aby člověk mohl o účast v LM usilovat znovu, s tím se dá souhlasit, ale to přece neznamená, že když už tam jsem, tak budu opět preferovat ligu.... Liga je dlouhodobá soutěž, ztráta na podzim s kýmkoliv se dá v pohodě dohnat.... Vítězství, ale i porážka v zápase s Příbramí je jenom jeden krůček z šestatřiceti a po skončení ligy o něm nikdo nebude vědět - maximálně když nějaký hnidopich bude hledat, kde se vzala případná ztráta na titul....
      Ale na duely s Barcelonou, BVB, či Interem Milán budou vzpomínat celé další generace - zvláště pokud by se v nich povedlo něco uhrát....
      Vždyť loňské vyřazení Genku a Sevilly je zapsáno v totální sezóně zlatým písmem, stejně tak dva Ševčíkovy góly na Chelsea.... zatímco prohry v Plzni a ve Zlíně dávno zavál čas a ve finále nikoho s odstupem nemrzí....

      Liga se bude rozhodovat až na jaře, teď si musíme budovat respekt v LM, sbírat tam nejenom zkušenosti, ale i případné miliony za bodové zisky...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Taky     před 5 lety 08.10.2019 20:05 |  
        0 0

        Taky to vidím spíš takhle.
        A taky se tím může zvýšit šance, že na LM nalákáme nějakého kvalitního zahraničního hráče, kterému se k nám kvůli renomé naší ligy zrovna moc nechce.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      Ondráš     před 5 lety 08.10.2019 13:50 |  
      2 3

      Pokud by nás měla prohra v Plzni třeba připravit o titul, tak v tom případě bych s tím tedy problém měl dost velkej a teoretická výhra v Barceloně (:D) by mě moc neukonejšila. Jinak by mě sama o sobě prohra v PLZ až tak netrápila. Každopádně ligu určitě nevnímám jako druhou kolej, obě soutěže musíme jet na 100%.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      Max1     před 5 lety 08.10.2019 13:54 |  
      6 0

      za mě tohle je otázka podobná jako zda bylo dřív vejce nebo slepice. Pokud budeme upřednostňovat domácí ligu před LM nebo EL, může se stát, že v Evropě se nic neuhraje a s koecifientem půjdeme do háje, jak naším tak narodním a budeme začínat jako nenasazený v 2. předkole a dostat se z toho "sklepu" do hlavní soutěže bude kurva těžký. Takže za mě to musí být trochu vyvážený, díky bohu máme kvalitní a široký kádr, kdy i to naše "béčko" dokáže Přibram smáznout. Nicméně souhlas s tebou v tom, že i pro mě je výhra v Barceloně víc než v plísni.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 08.10.2019 13:55 |  
      17 1

      můj názor je, že tyhlety úvahy a spekulace jsou úplnej nesmysl... jestli se na něco soustředit víc, na něco míň, jestli vypustit tohle či ono, apod... Slavia musí jít do každýho zápasu na 100 procent, a chtít v něm maximálně uspět, a jsem moc rád, že přesně to pod Trpišovským taky dělá... máme širokej, a fyzicky nabušenej kádr, že musíme na maximum zvládnout všechny tři soutěže, včetně domácího poháru, jako jsme to předvedli minulou sezonu...

      hlavně že všechny týmy by se chtěli dostat, a hrát evropský poháry, a pak když se tam konečně dostanou, tak je budou vypouštět, a soustředit se na ligu... dyť je to úplně na hlavu... jsem rád že tohle Slavia nedělá, a Podroužek se se svejma kalkulacema může jít bodnout...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      marp (přítel SN)     před 5 lety 08.10.2019 14:02 |  
      7 1

      Takovéhle úvahy neberou v potaz, že ve Slavii se teď buduje (a evidentně už funguje) tým, který je schopný dávat 100% do všech soutěží. To jen Boleslav a spol. si musí vybírat a něčemu dávat přednost.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      slamacek (přítel SN)     před 5 lety 08.10.2019 15:46 |  
      8 3

      Podrouzek je blb. tohle nemuze myslet vazne. Porazit Barcelonu, nebo Pribram? co si budes za 10 let asi tak pamatovat? :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Ondráš     před 5 lety 08.10.2019 16:19 |  
        3 5

        Podroužek rozhodně blb není, naopak jeden z těch mála normálních novinářů. Ale jinak ten článek nemůžu nikde najít??

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Tadeáš_Janků     před 5 lety 08.10.2019 22:30 |  
        1 4

        Zkus se na to podívat z jiné strany. Když nastoupíme v plné síle doma na Příbram, tak to je na 95% za tři body. Když nastoupíme jen s lavičkou (což je aktuálně ve Slavii trochu zavádějící termín, vysvětleno v tomto podcastu), tak ta šance na výhru klesne odhadem na nějakých 70%. A teď se na to podívej z pohledu klubu, ono to není tak, že si vybereš, jestli vyhraješ proti Barceloně nebo proti Příbrami, ono to je tak, že můžeš jít v plné sestavě na Příbram a pak na Barcelonu, výhra nad Příbramí je pak skoro jistota a šance na výhru nad Barcou jsou malé. Když budeme šetřit, tak se zvedne šance na to, že porazíme Barcelonu, ale pořád ta šance bude malá (pokud tedy nenechají Messiho ve Španělsku), navíc zároveň bude hrozit, že tří body proti Příbrami už taková tutovka nebudou.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

          Dr. Fe1     před 5 lety 09.10.2019 01:16 |  
          0 5

          Naštěstí jsme v situaci, že i s náhradníky ta pravděpodobnost neklesne na 70 pct, ale na nějákých 85 pct. Takže to dilema není tak velké.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

          Maeden (přítel SN)     před 5 lety 09.10.2019 13:56 |  
          1 1

          Ty procenta jsou vycucaný z prstu, totální nesmysl. Pokud by to tak bylo, byl by kurz na na naší lavičku proti Příbrami, (která letos venku nedala ani gól a ještě bude bez 3 hráčů základní sestavy) kolem 1,45.
          To bych vsadil tři výplaty, ale v reálu to bude pod 1,1, ať bude hrát kdokoli.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

            kjandourek (admin)     před 5 lety 09.10.2019 14:11 |  
            1 0

            Podle mě bez čtyř - Alvir je tam na hostování, ten proti nám taky nebude smět hrát...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      slaviator     před 5 lety 08.10.2019 17:08 |  
      4 3

      Pokud vyhrajeme LM nebo alespoň Evropskou ligu, tak v lize klidně pro mě za mě můžeme skončit pátí..

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      uru100     před 5 lety 10.10.2019 12:02 |  
      0 0

      Zareaguji s hodně velkou nadsázkou:
      Z tisku: "Slavia nastoupí proti Barceloně s hráči z lavičky. Souček není ani na lavičce..". Fakt bych chtěl číst ty reakce tady v SN.
      Ale vážně. V našich podmínkách je hrát v LM odměna a myslím, že české týmy vždy postavili to nejlepší co mohli a dokonce i šetřili v lize hráče. To je realita. Pro hráče i klub je LM víc než jeden nebo dva zápasy v lize. Neříkám, celý ročník. Ale bylo by to zajímavé, znát odpověď hráčů, vedení klubu a hlavně majitelů na otázku. "Co je víc? Titul z ligy nebo postup doi jarní části LM?".

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Dennis     před 5 lety 10.10.2019 13:46 |  
        0 0

        Tak víc je jasně titul. Ze skupiny LM postoupíš mezi 16 týmů. To je sice fajn, ale titul je titul. Zase jsme jich tolik nezažili, aby nám to zevšednělo. Já třeba 5. A chci další. Až jich budeme mít 10 za 12 let, tak budu brát třeba ten postup ze skupiny LM. :-)

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

    Max1     před 5 lety 08.10.2019 13:48 |  
    3 0

    už to asi zní trapně, ale opět super poslech :-D. Jinak za mě. Zápas s Dortmundem super, výkon i atmosféra špičková. Jsem rád, že jsme to nezatáhli, pořád raději uvidím prohru 3:5 než 0:1. Jsem věčný optimista a osobně si myslím, že Barcelona je pro nás hratelnější než Dortmund a napíšu co jsem psal před osmifinále EL se Sevillou, uběháme je a "sekneme" je a z toho dvojzápasu s nima, věřím v min. 2 body. Dortmund skupinu vyhraje a před posledním zápasem bude dle mě mít jistotu 1. fleku, takže by nás mohl šetřit a ten 3. flek a EL bude zase blíže.
    Zápas v Jablonci byl takový ten, kdy se to musí uválčit a vyhrávat tyhle zápasy je cesta k úspěchu, podobné to je s embéčkama. Derby nemá cenu komentovat, to byla demolice a třešinka na dortu je vlastenec od půlky :-D.
    Olayinka je pro mě letos velké překvapení, hraje famózně a podle mě si po sezoně bude balit kufry do Bundesligy. Po repre pauze nemám obavy....plíseň má víc štětí než fotbalového umu. :-)

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

    Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 08.10.2019 13:55 |  
    5 0

    Chci podekovat za dalsi vyborny podcast. Super poslechnout si jine nazory.
    Myslim si, ze konecne v Plzni vyhrajeme a bude to o 9 bodu. Na dotaz zda preferovat ligu nebo LM, obe souteze jsou dulezite, liga - vitez mnohem vetsi sance dostat se do dalsiho rocniku LM. Kdezto v evropskych poharech musime neco uhrat kvuli koeficientu pro nosazeni do dalsich rocniku. Vim, ze ted jsem ziskali 4 body za zakladni cast. Super vysledek by bylo dostat se z 3. mista do EL. Ovsem pres nase soupere to bude jeste super tezke. Zeverem: musime hrat ve vsech soutezich naplno a stavet to nejlepsi co mame s ohledem na zdravi, formu a unavu. Treba ted Masopust mohl/mel sedet z duvodu unavy. SKS4ever

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      DF007     před 5 lety 09.10.2019 13:13 |  
      5 0

      Opravím tě, bude to o 11, protože Plzeň remizuje s Baníkem o týden dříve.

  4. Re: mezi nami fanousky

    lilien111     před 5 lety 08.10.2019 14:13 |  
    2 0

    Mne ty podcasty prijdou snad cim dal lepsi.. mozna je to i tim,ze se tak nejak dari na všech frontach plus hrajeme 3 souteze tak je spoustu co komentovat.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 08.10.2019 20:52 |  
    2 2

    Nevím na to že se vyhrálo u pelty po dle mého velmi dobrém vykonu mě přijde to hodnocení u některých hráčů moc přísné.Doporučil bych panu hodnotícímu nasadit si trochu růžové brýle a mrknout se na záznam.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      slaviator     před 5 lety 08.10.2019 22:59 |  
      1 0

      Nejvíc bodů zaslouží fanoušci

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

    celtix     před 5 lety 08.10.2019 21:09 |  
    4 2

    Dovolím si nesouhlasit s tím, že už se víš posunout nemůžeme. Můžeme ! Dalším krokem je fungující akademie, která by každou sezónu připravila hráče pro A tým kvality jako má např Hložek. Pak budeme moct nahradit naše hráče z vlastních zdrojů. Např už dneska může Koláře nahradit Markovič.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      celtix     před 5 lety 09.10.2019 11:12 |  
      0 0

      Výš... :(((

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      celtix     před 5 lety 09.10.2019 11:13 |  
      1 0

      Výš... :(((

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 09.10.2019 00:24 |  
      0 1

      Už se řešilo během dne v OT.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

    Petr9608     před 5 lety 09.10.2019 02:24 |  
    2 1

    Obecně MNF není úplně nepřátelske k různým spekulacím až fabulacím, tak nyní tak učiním já - neukazuje se právě v této skupině to, že být ten los lepší, tak skutečně se o ten postup (v LM) bojovat dalo? V géčku, v céčku...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      quelhar (admin)     před 5 lety 09.10.2019 09:24 |  
      5 1

      Nemyslím, že je to nějaká fabulace, je jistě na místě mluvit o tom, že z jiných skupin by se dalo uvažovat o postupu do osmifinále LM, zatímco v téhle horko těžko budeme bojovat o třetí místo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Petr9608     před 5 lety 09.10.2019 16:41 |  
        1 2

        Pak se jen ovšem potvrzuje to, jaký byly nesmyslné ty řeši, že "tamtu neatraktivní skupiny" by si určitě nikdo nepřál.

  8. ČR - Anglie

    Petr9608     před 5 lety 09.10.2019 03:59 |  
    0 4

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace-euro-2020/369905/vyprodano-na-anglii-zbyva-tri-tisice-listku-pro-hosty-uz-nebudou.html?fbclid=IwAR0I9KhacN3KhCPQAO38Yp2DEjrxlFy3rFg4jnmGhKgWnyz1IbvD2DBvbp4

    Takže my jsme měli ve Wembley asi 6,1% hlediště (5 500) a Angláni dostanou 20% (3 731)?!!! Navíc tedy přepokládám, že to budou nějaký 3 sektory na TFP (vedle sektora hostů), takže pro našinec tím ubyly ty nejlevnější vstupenky.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

    japhy     před 5 lety 09.10.2019 11:17 |  
    13 1

    Naši útočníci.
    Jako fanouška MvB mě potěšila míra důvěry JiT v něj, když ho nechal v základu 5x za sebou. Celkem mě to ale vyléčilo, jeho zbrklost a paličství jsme měli před sebou celej měsíc. Pak párkrát naskočil Júsuf a nakonec jsme skončili u staronové dvojice Škoda, Tecl. Nejvíce nadějí jsem vkládal do Teclíka. No, a když se nad tím po 3 měsících zamýšlím, docházím k názoru, že tam nejlepší byl snad ten MvB :) Alespoň opticky, prostě je pořád v akci. Když si vybavím poslední zápasy v základu Škoďáka a Tecla... Jakoby tam ani nebyli. Ale zase Škoda měl výborný střídání v Jablonci.
    Každopádně být v dnešní době útočníkem Slavie není žádnej med. Dřeš jak kůň a statistiky na hovno :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

      Dr. Fe1     před 5 lety 09.10.2019 12:38 |  
      5 6

      Prošel jsem přesně stejným názorovým vývojem jako vy. A taky mi z toho vyšlo, že teď by měl dostat šanci zase MvB.
      Teclíkovi to nejde a hned tak se to asi zásadně nezlepší. Roli žolíka teď převzal Milan Škoda, kterému to docela jde pokud přijde na posledních 20 minut, ale když dostane šanci v základu, tak je blízko neviditelnosti. Jusuf - tam je to nemastné, neslané a těžko říct, co by ho mohlo probrat. Takže zbývá MvB - který to v soupeřově obraně alespoň rozbourává, když nic jiného. Do šancí se dostává, jen kdyby více proměňoval.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 7

        Marcelo10     před 5 lety 09.10.2019 19:23 |  
        4 6

        Ja bych na hrotu nejradeji videl Balutu.

  10. odchody

    rak (přítel SN)     před 5 lety 09.10.2019 12:31 |  
    4 0

    Několikrát je zmíněno, že nám hrozí odchody hráčů. Zatím jsme se s tím vždy celkem vyrovnali. Čeho se ale opravdu děsím, když se objeví spekulace o odchodu Trpišáka resp i zájmu o něj. Tam rovnocenná náhrada neexistuje. Snad nikdo nevěnuje fotbalu, analýze soupeřů, tolik jako on.

    • Re: odchody

      Max1     před 5 lety 09.10.2019 13:16 |  
      5 3

      Osobně si myslím, že Trpiš rozhodně teď nepůjde a do Ruska už vůbec ne. Působí hodně skromě a je to rodinný tip, v tom zaostalém Rusku je velký cestování prakticky každý druhý týden na velké vzdálenosti, to není pro něj. Pokud jednou půjde, tak ho vidím spíš na Německo, ale troufnu si říct, že min. do konce sezony to zůstane.

    • Re: odchody

      luva     před 5 lety 09.10.2019 17:59 |  
      0 2

      Tak už je to tady JT chtějí dva kliby v Rusku :-(

  11. Bára

    James     před 5 lety 09.10.2019 14:29 |  
    4 3

    Ta Bára má šíleně sexy hlas.

  12. Olayinka

    Dennis     před 5 lety 09.10.2019 21:05 |  
    9 0

    Parádní podcast, poslední dobou jsou všechny fakt povedené, Báru zvát častěji. ;-)
    Jen k tomu Olayinkovi. Nedá mi to. Nevidím to úplně tak, že by se Peter tolik zlepšil od svého příchodu. On byl výborný už předtím, i produktivní. V Belgii měl za sezonu 2017/2018 vynikající statistiky - 11 gólů a 15 asistencí. Celkem 26 bodů. Jako kvalitního hráče jsme ho už přiváděli. Na čem hodně zapracoval, to je fyzička. Jinak ale podle mě aktuálně nejvíc těží z toho, že odešel Jarda Zmrhal a Peter má konečně důvěru na levém kraji pravidelně. On prostě potřeboval pravidelně hrát, nastoupit v několika zápasech po sobě a cítit důvěru trenéra. Proto se teď tak rozehrál. Pochopitelně se postupně zlepšuje, je to mladý hráč, ale není to o tom, že by teď během léta udělal nějaký extrémní výkonnostní skok, že by se nějak výjimečně zlepšil. Čísla měl už před tím výborná. Potřeboval jen víc hrát. To je celé. Někdy je splašený a volí špatná řešení, ale to se ještě srovná, pokud bude pravidelně hrát, půjde pořád nahoru a prodáme ho za slušný balík.