Aktuality z médií

Komentáře (63)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    Cross     před 5 lety 05.10.2019 20:37 |  
    10 12

    Co se týče Jusúfa Hilála, když jsem ho viděl na Interu - sotva vystřídal - chodit po ztrátě míče v procházkovém tempu, bez jakékoli snahy presovat, nakopal bych mu prdel.
    No... nevím, je uz docela dospělý...na druhou stranu, párkrát mě můj úsudek na první dobrou už nevyšel... beru to tak, že mám o něm zatím málo informací. Pokud by se ještě zprofesionalizoval, pak by byl výborný sklepávač zejména pro Matouška, Stanciu a Hušbyho.

  2. ne

    kapitan.pisoar     před 5 lety 05.10.2019 20:59 |  
    16 21

    No nevim, privadet 26 leteho hrace, ktery do 24 nehral profi ligu jako velky "talent", aby jsme si ho tady dalsi rok piplali, my v soucasne Slavii, ktere chybi produktivni utocnik neprijde jako idealni reseni. V soucasne dobe proste nemame cas a prostor tady vychovavat prerostle dite v A tymu. Libi se mi prichody mladych hracu do 20 jako treba Felipe. Dat jim sanci v Juniorce a obcas v acku, ale hrac v Yusufove veku musi prichazet jako hotovy, ne jako polotovar, ktery za 10 zapasu neni schopen dat gol, i ten vysmivany GvK predvedl vic.
    Ano klidne me dejte minusy a namitejte, ze musi dostat cas a mozna budete mit pravdu. Ale potom ostudnem a hanebnem vykonu co predvedl na Interu, kde nas stal historicke 3 body z hriste soupere v LM si zadnou obhajobu nezaslouzi. Jo kdyby nedal lozenku, tak se to da omluvit. Ale to ze tam 20minut odchodil bez napadani a zajmu jako lemra a jeste z jeho necinosti padl gol je NEOMLUVITELNE!

    • Re: ne

      wimpy     před 5 lety 05.10.2019 21:12 |  
      16 4

      Hroťák je specifickej post. Takovej, kterej by nám sedl do systému a byl navíc gólovej i v Evropě je otázkou stovek milionů s tím, že když bude dobrej, bude chtít do TOP ligy. Takže piplat si Jusufa mi nepřijde zase tak nelogické.

      • Re: ne

        Dr. Fe1     před 5 lety 05.10.2019 23:24 |  
        9 11

        To je sice pravda, ale stejně tak je nelogické, že hráč odchodí zápas který je pro něj životním v kariéře a to přitom přichází jen na 20 minut !!! Normální by bylo, aby tam lítal jako čamrda a ne že hraje jako proti Vyšehradu na půl plynu.
        Podobně zklamal , ale i Provod. pro mě nepochopitelné. To že něco zkazí, odskakujcí míče atd. - to je logické , to se dá obhájit nervozitou. Ale proč proboha neběhali ? To nechápu.

        • Re: ne

          wimpy     před 5 lety 05.10.2019 23:31 |  
          4 2

          Občas je obtížné pro útočníka účelně běhat v situaci, kdy tlačí soupeř. Každý asi tušíme, proč nastoupil a že za pačesy příležitost nechytil. Co se Provoda týká, hrát před nedávnem za Budějky a teď v LM na Giuseppe Meazza stadiu, to musí být neskutečnej masakr.

          • Re: ne

            Dr. Fe1     před 5 lety 05.10.2019 23:34 |  
            11 11

            Jistě. Ale v běhu by mu to bránit nemělo. A když vidíte, že atm třeba Pepa Hušby co je na hřišti 90 minut napadá více než on, tak je to pro něj tristní vysvědčení.

            • Re: ne

              wimpy     před 5 lety 05.10.2019 23:39 |  
              3 1

              Neumím si představit, že by to odflákl.Prostě se jenom mohl octnout v jiném světě. Nijak zvlášť jsem ho nesledoval.

              • Re: ne

                Dr. Fe1     před 5 lety 05.10.2019 23:52 |  
                4 6

                Je škoda, že mu tohle lépe nesepnulo. Snad se alespoň poučil pro příště. Prostě závěr utkání v LM se musí jinak odjezdit po prdeli. On hrál spíš tak, jako bychom hráli někde v Příbrami a nebyla 90 minuta, ale tak desátá .... čili ne že by neběhal vůbec, ale zatímco ostatní hráli "na krev" tak on hrál tak jakoby před ním bylo ještě 80 minut zápasu a ne v Miláně ale v Příbrami ......

              • Re: ne

                Cross     před 5 lety 06.10.2019 03:09 |  
                6 2

                Tak já to sledoval rovnou na San Síru. Nevim, zdali to bylo v záběru televize. Jusúf byl poslední hráč na hřišti. Pár kroků pred ním směrem k naší brance obránce Interu, který se nějak nemohl rozhodnout co s balónem a na Jusúfa regulérně zapomněl. Jusůf si ho prohlížel zezadu, bez jakékoli snahy míč vypíchnout. Trpiš se mohl zbláznit. Bodejť by ne. Přîšerná situace.

                • Re: ne

                  wimpy     před 5 lety 06.10.2019 10:31 |  
                  0 0

                  Já právě taky a z té vejšky jsem ty nuance nepoznal.

  3. Čas ano

    Dr. Fe1     před 5 lety 05.10.2019 23:21 |  
    4 13

    Souhlasím s tím, že potřebuje čas. Proto bych ho poslal na rozehrání třeba do Bohemky a v létě by se vidělo, jestli ho zkusit znova nebo ne.

    Naopak Musu A Matouška bych zimě z hostování stáhnul. A dal jim šanci v áčku.

    • Re: Čas ano

      ervin     před 5 lety 06.10.2019 09:05 |  
      5 17

      Nevím za co ti zdejší odborníci dávají mínusy, on už měl času dost je mu 26 tak už by měl něco umět, na to aby se to učil v dnešní Slavii je pozdě! Potřebujeme hotového hráče který bude dávat goly a zapadne do náročného stylu J. Trpiše !

      • Utocnik ktery bude davat goly v LM

        Snivec     před 5 lety 06.10.2019 09:48 |  
        12 3

        To je porad dokola, "utocnik, ktery bude davat goly i v LM..... a zapadne do narocneho stylu JiT" pokud o nejakem takovem utocnikovi vis, ktery bude za rozumnou cenu a ktery nekouka po angazma vice na zapad, tak sem s nim. ;)

        • Re: Utocnik ktery bude davat goly v LM

          Dr. Fe1     před 5 lety 06.10.2019 17:53 |  
          2 5

          Vždyť to píšu - dát šanci Matouškovi a Musovi. Vidím u nich větší naději a potenciál než u našich současných 4 útočníků. Snad jedině Standa Tecl - ale ten taky potřebuje rozehrát a možná by mu udělalo dobře půlroční hostování někde kde bude pravidelně hrát každý zápas.

          • Re: Utocnik ktery bude davat goly v LM

            kjandourek (admin)     před 5 lety 06.10.2019 18:02 |  
            3 0

            Matoušek není útočník - všechny své úspěšné zápasy hraje na podhrotu... to by u nás musel posadit Stanciua...

            Musa se teď poprvé v životě rozestřílel v lize a vypadá dobře - jestli tento trend udrží i na jaře, mohl by se v létě porvat o místo v našem útoku

            • Re: Utocnik ktery bude davat goly v LM

              Andreas     před 5 lety 06.10.2019 18:08 |  
              1 0

              Trpiš to ale vidí jinak :-) Ten mluvil o tom, že budoucnost Matouška vidí na hrotu. Musa je ale rozhodně zajímavej hráč.

              • Re: Utocnik ktery bude davat goly v LM

                kjandourek (admin)     před 5 lety 06.10.2019 18:13 |  
                1 0

                Do budoucna možná, to nedovedu posoudit... teď jenom konstatuji, že ty dobré výkony v lize nepředvádí na hrotu, ale na podhrotu, kde má vždycky před sebou ještě vysokého bijce, který mu otevírá prostor... v tom mi trochu připomíná Mešanoviče...

      • Re: Čas ano

        necich     před 5 lety 06.10.2019 12:07 |  
        12 3

        Třeba za tu Bohemku? On se nepotřebuje někde rozehrávat, on potřebuje dril od JT, návyk na náš styl, zažít si náš presink apod. Vše ostatní jako techniku, krytí míče, hru hlavou apod. má.

        • Re: Čas ano

          Dr. Fe1     před 5 lety 06.10.2019 17:50 |  
          2 5

          Gól v lize nedal už cca rok. Potřebuje se rozehrávat a na lavičce se moc nerozehraje. Potřebuje získat herní jistotu. A ve Slávii nemůže dostat tolik prostoru, aby jí získal. Leda by hrál pravidelně za béčko, ale v áčku těžko.

          • Re: Čas ano

            PetCC     před 5 lety 07.10.2019 10:23 |  
            4 2

            Jenže naše tréninky jsou kvalitnější příprava, než jakýkoliv zápas v lize na hostování.
            Ten styl hry se mu krátka musí dostat do hlavy. Pak se uvidí, jestli k něčemu bude, nebo ne.

            Třeba Olayinka byl mnohem víc přichystán na naší hru a stejně opravdovou kvalitu začíná předvádět až po roce.

  4. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 06.10.2019 07:55 |  
    7 8

    Čas dostane určitě, uvidíme jak s ním naloží. Já v něm teda zatím nevidím téměř nic zajímavého, snad kromě figury. Ale předpokládám, že Jindřich tomu přece jen rozumí o malinko víc.

    • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

      Snivec     před 5 lety 06.10.2019 09:40 |  
      11 4

      Nevidis nic zajimaveho? Vysoky, na svoji postavu hodne technicky, tezko ho nekdo oddeli od mice. To zatim ukazal, snad ukaze jeste neco dalsiho. Ja jsem o tom presvedceny.

      • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 06.10.2019 12:53 |  
        6 2

        No nevidím. Ale jak říkám, Jindřich tomu určitě rozumí víc a pokud on vidí, pak moje nevidění je absolutně nepodstatné. Ostatně kdybych viděl to, co vidí Jindřich, živil bych se jako fotbalový trenér. :-)

    • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

      kostelnivlajka     před 5 lety 06.10.2019 11:46 |  
      1 4

      Je důležitý jestli má potenciál a kolega nahoře píše, že ano, takže?..:-)

      • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 06.10.2019 12:55 |  
        1 2

        Věřme, že má. A že to z něj nejlepší trenér na světě dostane.

  5. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    Markus     před 5 lety 06.10.2019 09:18 |  
    0 0

    RemindMe! 1 year "retrospektiva"

  6. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 06.10.2019 09:35 |  
    9 5

    Uprimne par chvil po Interu jsem ho uz nikdy nechtel videt, jak jsme byl nastvanej. Kazdopadne v nem vidim porad velky potencial. Protoze podle me to neni ten typ, co by byl od prirody linej. Podle me je proste ted zavarenej. V Bohemce toho na jare moc neodehral kvuli zraneni a Trpisova priprava, ktera v jeho pripade urcite porad probiha, mu dava proste zabrat. Znam to z vlastni zkusenosti, kdy jsem si sam pridaval vlastni treninky a pak se v zapase nebyl schopen “pohnout”. Doufam, ze tohle byl/je i Jusuf problem. Tenhle podzim od nej uz nic neocekavam, ukaze se na jare po dalsi priprave a ja mu drzim palce! Porad ma dost casu byt u nas suvereni jednicka v utoku, protoze ma rychlost, dobrou strelu, dobre kombinacni schopnosti i schopnost udrzet balon proti presile. Jedine co ted proste nema, je fyzicka, coz je ze vsech tech dulezitych schopnosti ta nejjednodussi na zlepseni.

    • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.10.2019 12:18 |  
      5 6

      Já si myslím že k té negaci přispěl i Šmicer s hodnocením hned po zápase, ale jiní to zase na něho tak úplně ne házeli, tedy ten obdržený gol na Interu.

  7. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    kostelnivlajka     před 5 lety 06.10.2019 11:52 |  
    11 13

    Pro mě je nepochopiletný, jak takovejhle mladej fracek, kterej nic ve fotbale nedosáhl, přistoupí možná ke svýmu největšímu zápase v historii tak, že jej odchodí?

    • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

      PetCC     před 5 lety 07.10.2019 10:27 |  
      7 1

      O Součkovi jste taky první rok psali, že zápasy jen odchodí a běhat rychle vůbec neumí. Že přitom byl vždycky čas na správném místě vám unikalo.
      Zkrátka, spousta lidí hodnotí hráče podle jeho slabších stránek a vůbec nevidí jeho originální přednosti.
      Ovšem úkolem trenéra je, aby tým využíval přednosti hráčů a jejich slabiny byli týmovou hrou eliminovány.

      • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

        kostelnivlajka     před 5 lety 07.10.2019 16:55 |  
        2 2

        ...máš recht, součkovi ani zmrhalovi jsem svého času nemohl přijít na jméno

  8. Útočník

    eye     před 5 lety 06.10.2019 12:02 |  
    4 3

    Takový komplexní útočník, který by byl lepší než Júsuf, Tecl i Škoda, by stál jako Nico a měl by zároveň nabídky i z nejlepších lig, ne-li přímo od klubů, co tam hrajou o poháry. Mě by zajímaly docela tipy na takové hráče. Víte o někom?

    • Re: Útočník

      deny91     před 5 lety 06.10.2019 12:09 |  
      8 2

      Viděl bych toho Šporara, v EL lize se mi hodně líbí, jeho produktivita je fantastická a hlavně při zakončení hlava nahoře a žádná náhoda. V lize sype hromady gólů, ale na to nekoukám jako na měřítko, kdžy se jedná o Slovensko.
      Vepředu umí dobře podržet míč, sklepnout, hrát na jeden dotyk, je dobrý do zatažené obrany i do brejků, navíc je Slovinec, který se domluví na Slovensku velmi dobře, tím pádem by nebyla problém ani komunikace v češtině, což by mu velmi usnadnilo adaptaci na nový systém a pochopení nároků a rad trenéra. Fakt bych ho zkusil, z vyjádření JiT jsem pochopil, že právě za něho chtěli 4 mega, což mi nepřijde jako něco, co bychom neměli dát. Navíc s příjmy z LM a z přestupů. Posunul by nás výrazně dál. K tomu stáhnout Matouška z Jablek (možná bych byl i pro stažení v zimě) a máme podle mě vystaráno náramně.

      • Re: Útočník

        Snivec     před 5 lety 06.10.2019 12:39 |  
        6 0

        Matousek hrot hral pouze u nas a moc mu to neslo, v Jablonci hraje podhrot a v Pribrami hral take nize. Ver tomu, ze JN Sporara videl a uvazovali o nem. Proc neprisel? Bud si vyhodnotili, uplne se nam nehodi, je to moc penez, nebo jsme meli penize pouze na Nica, nechtel k nam apod. Fanousci to vidi moc jednoduse, dvakrat vidi Sporara, hned by vytahli 4 mio a jdeme davat goly.

        • Re: Útočník

          deny91     před 5 lety 06.10.2019 20:04 |  
          2 1

          Spíš podle toho, jak to říkal JiT, tak šlo o to, že nebyli ochotní za něho ty 4 mega dát. Tu jeho cenu tam právě uváděl jako důvod, proč není lehké přivést takového hrota. Ale myslím si, že po úsopěšné kvalifikaci do LM a po prodeji Krále by teď peníze byly, navíc když svou kvalitu Šporar potvrzuje i v Evropě. Možná, že to by je mohlo přesvědčit, že se ty peníze opravdu vyplatí investovat.
          Matoušek vím, že je primárně podhrot, jenže na klasického podhrota nehrajem, tak nevím, jestli ho nebude stejně JiT dávat na hrot např. v Evropě, kde by tak či tak mohl hodně uplatnit svou rychlost. Možná ještě na křídle, tam myslím hraje v U21... No, uvidíme...

          • Re: Útočník

            dalislavista     před 5 lety 06.10.2019 22:28 |  
            1 0

            No jenže když se ukázal i v Evropě už ho budou chtít prodat asi za víc.

  9. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    Kzlo     před 5 lety 06.10.2019 13:11 |  
    3 6

    Znám se osobně s jedním z funkcionaru Bohemky a říkal mi že Tvrdika samy odrazovali ať ho nekupuje hned v zimě ať počká. Ale prý se v něm na Slavii zhlédli . Tak až čas ukáže

  10. Hilál

    Boss82     před 5 lety 06.10.2019 13:35 |  
    4 10

    Pokud pochopí, co po něm trenér chce, jak je potřeba v systému JiT hrát, a pokud mu bude držet zdraví, tak bude do roka naším útočníkem č. 1. Dejte na mě:-)!

    • Re: Hilál

      ehad     před 5 lety 06.10.2019 20:17 |  
      2 2

      njn, naprosto souhlasim ... jen nevim, jestli tam tech podminek neni moc ...

      • Re: Hilál

        Boss82     před 5 lety 08.10.2019 12:37 |  
        1 2

        Ty podmínky jsou pro všechny hráče, kteří chtějí hrát za Slavii pod JiT, stejné.

    • Re: Hilál

      Akuls     před 5 lety 07.10.2019 10:03 |  
      1 2

      Být č. 1 na pozici hrotového útočníka při současné konkurenci na tomto postu v současné Slavii bohužel nic moc neznamená. Ostatně tím by měl být už nyní, přece jsme ho nekupovali jen na lavičku či dokonce na tribunu. Snad se ještě chytí a bude z něj alespoň nový Škoda, střílející víc než 15 gólů za sezónu a to nejen v lize, ale i v evropských pohárech a v reprezentaci. Potenciál na to asi má, ale že ho dokáže využít a my slávisté na něj jednou budeme vzpomínat jako na velkého kanonýra, na to bych si dnes moc nevsadil.

      • Re: Hilál

        Boss82     před 5 lety 08.10.2019 12:41 |  
        1 4

        Nemám rád, když se z našich útočníků dělají nějací průměráci. Ano, momentálně to tam nikomu z nich nepadá. Ale všichni svou kvalitu mají, pro mužstvo pracují příkladně, a je jen otázkou času, než to některý z nich protrhne a začne mu to tam padat.

        Hilála jsme samozřejmě nekupovali na lavičku, ale půl rok na aklimatizaci by dostat měl. Pak ty góly sázet začne, když splní výše uvedené podmínky.

  11. :)

    Tomastu     před 5 lety 06.10.2019 16:16 |  
    12 5

    Haška v Bohemians platí ne jen jako trenéra, ale i hlavního pr managera. Nejprve prodal za ranec líného Tetteha do Sparty s tím jaký je to player,pak prodal věčně zraněného či jinak fyzicky nepřipraveneho Hilala do Slavie a to už jsem teď slyšel rozhovor, že ten Ugwu je ještě lepší :D

    • Re: :)

      Dr. Fe1     před 5 lety 06.10.2019 23:47 |  
      2 6

      Tetteh určitě není špatnej fotbalista, potenciál má obrovskej. Docela bych se vsadil, že mít ho naši trenéři, tak z něj vycepujou hvězdu. Otázkou je jeho zdraví, nakolik je to bolestinství a nakolik opravdu nemůže pořádně hrát.

      S Jusufem uvidíme, jak se to vyvine. Podle mě by potřeboval ještě se někde rozehrát a pak to u nás zkusit znovu. Taky tam ten potenciál je, ale on se potřebuje více dostat do hry. Uvažoval bych jestli ho nenechat nějákou dobu hrát za béčko - ať hraje pravidelně každý týden .

      • Re: :)

        James     před 5 lety 07.10.2019 11:19 |  
        1 1

        Pokud si dobře pamatuji, tak Tetteh taky figuroval na nástěnce přestupů a možná kdyby v té době neměla CEFC problémy, tak by šel k nám a né na druhý břeh.

      • Re: :)

        Tomastu     před 5 lety 08.10.2019 01:30 |  
        2 2

        Tetteh má potenciál jako prase, ale já píšu líný a to on prostě je, kdyby na sobě makal a dřel je úplně někde jinde, ale to se mu nechtělo už na Slovácku. Asi mu to takhle stačí, peníze má jistě dobré a k tomu se nepředře, ať si říká kdo chce co chce v ČR se úplně špatně nežije a to ani cizincům. Hilal podle mě jen velký hype je to sice krásná pohádka (v podstatě takové fotbalové kokosy na sněhu) ale jak říkal Soukup ten borec se učí být profesionálem.. V 26 letech, ve Slavii a zápas s interem ukázal jak tohle může dopadnout, nebyl jsem z něj nadšený před a po tom zápase už vůbec.

  12. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    ColinSKS     před 5 lety 07.10.2019 11:58 |  
    4 9

    včera jsem sledoval komliho. nemohu si pomoci, ale tohle by byl pro nás hráč. buldok s celkem dobrou technikou a dobrou fyzičkou. doposud jsem byl proti, ale jak mu nevyšel ten přestup, tak se ukazuje, že nemá tak špatný charakter, nezatrpkl a maká. krom pentle měl pár situací a loženku v první půli - zazdil jí, ale taky si jí sám vypracoval.

      • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

        ColinSKS     před 5 lety 07.10.2019 12:43 |  
        1 6

        to je potřeba zhodnotit v trenerském týmu. zatím platí 100% dopředu a 100% dozadu. kdo nejezdí, nemá místo. je to fajné, ale když ty goly nedáváme, tak by se třeba mohl najít kompromis. kladivo potřebujeme, a legenda, teclík ani mick to nejsou...

        • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

          kjandourek (admin)     před 5 lety 07.10.2019 12:55 |  
          6 0

          No... nedáváme... máme jich nejvíc v lize... odehráli jsme 12 ligových kol, čtyři pohárové zápasy, jeden MOL cup a plus mínus ještě jeden superpohár... gól jsme nedali dvakrát... (Karviná, Dortmund)... o body jsme díky nespchopnosti přidat druhý gól přišli ještě v Opavě a v Miláně... jinak jsme byli schopní vyhrát i bez kladiva.... připočtěme ještě dva zápasy, kdy soupeř mohl v poslední minutě vyrovnat z penalty ... a vychází mám, že z 18 zápasů nám "kladivo" chybělo v šesti.... a body nás to stálo ve čtyřech...

          Upřímně se spíš než toho, že nám kladivo chybí, děsím možnosti, že by po Komličenkovi sáhla bída místo po Kozákovi... to by nám v této chvíli asi dýchali na záda víc....

          • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

            ColinSKS     před 5 lety 07.10.2019 13:02 |  
            1 6

            myslel jsem "ze šancí" .. je jasný že máme nejvíc nastřílených, jinak bychom nebyli první. jo, máš pravdu, že vyhráváme, a procento využitých/nevyužitých šancí nikdo nesleduje, nicméně, goly dávají spíše záložníci než útočníci. protože útočníci svoje šance nedají. proto si myslím, že by nám kladivo prospělo. jediné co vidím dotupné je komli, jinak na českém trhu nikdo.

            • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

              kjandourek (admin)     před 5 lety 07.10.2019 13:24 |  
              2 0

              Já to hodně vnímám tak, že góly často dáváme z místa, kde by se měl nacházet střední útočník a dává je hráč, který se tam také jako střední útočník chová ... a k tomu nás dovádí právě ta rotace...

              Třeba gól do sítě Liberce, to bylo vyloženě kladivo.... o tom jsme se už tady rozepisoval... centr a hlavička z malého vápna.... Já vím, byl to ofiko záložník, ale v té chvíli se s van Burenem prostě prohodili... jenom tak jako vedlejší produkt toho prohození bylo, že u Micka zůstal vyšší stoper, kterému tak rychle nedocvaklo, že teď právě osobně brání levého halva, zatímco útočník Masopust přehlavičkovává podstatně menšího Kamso Maru...

              I tohle by u nás musel Komli zvládnout....

              • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

                Edenjejenjeden     před 5 lety 07.10.2019 14:08 |  
                1 2

                Ale hlavně Boleslav chce za Komličenka 100 mil.Kdyby stál dejme tomu třetinu,tak snad i řeknu,že by za to stálo ho zkusit,ale za tu pálku fakt ne

                • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

                  Dennis     před 5 lety 07.10.2019 14:16 |  
                  3 2

                  Přesně, není to úplně málo peněz, nezapadá nám to koncepce naší hry a ještě je problematický jeho charakter. Trpiš chce hráče, kteří dřou na 150 %, obětují se pro tým a za zápas udělají desítky náběhových sprintů. Pokud nechce Komličenka, tak asi ví proč.

                • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 07.10.2019 14:20 |  
                  4 1

                  Já si tedy neskromně myslím, že my hráče "nezkoušíme"... my prostě bereme hráče o nichž jsme přesvědčeni, že se do našeho systému hodí... a za takové jsme ochotni dát i tu raketu (Stanciu, Olayinka)... A o Komličenkovi Trpiš na základě osobní zkušenosti přesvědčený není....

                  • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

                    Dr. Fe1     před 5 lety 09.10.2019 12:47 |  
                    0 4

                    A jak si tedy vysvětlujete angažování Baluty ? To do tohoto vašeho názoru nezapadá. Toho prý pečlivě sledovali, než se rozhodli ho koupit. A on přitom dle vlastních slov nikdy nebyl zvyklý bránit, tak jak po něm nyní Trpišovský chce. Takže jak to, že to neviděli naši trenéři a vedení, že nebrání tak jak si představují ? To si mysleli, že hráče kterému je 25 let (teď už 26) předělají ?

                    • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 09.10.2019 13:30 |  
                      3 0

                      Samozřejmě to nevím, ale opravdu si myslím, že o tom byli přesvědčeni....

                      1. Baluta k nám přišel v době, kdy tu byl Trpiš půl roku a Nezmaro dva měsíce déle.... Nevěřím tomu, že takhle drahého hráče skautovali pro Liberec, takže mi vychází, že zase tak dlouho to být nemohlo - Trpiš nastoupil a začal mapovat kádr v lednu a Baluta se představoval v červnu, takže ho mohli sledovat tak půl roku max...

                      2. Obecně se má za to, že fotbalovost a techniku musí mít hráč v sobě a pak se dá rozvíjet, zatímco taktiku a bojovnost lze snadno nacvičit - když tedy hráč chce... On opravdu v sobě má tu fotbalovost a šikovnost v závěrečné fázi - to vidíme všichni, takže naprosto chápu, že někdo, kdo ho skautoval doporučil vzít ho s tím, že obranné návyky do něj už dostaneme ...

                      3. Tak to bylo i prezentováno při jeho příchodu: Má v sobě něco, co v naší lize nenajdeme....

                      4. Když jsem ho viděl v Liberci, tak když se postaví na podhrot, tak on opravdu tou svou šikovností za zápas jednu dvě šance vymyslí, případně ten gól dá sám.... Na druhou stranu do souboje jde minimálně - tedy když má balón soupeř - skluz také neudělá... a když mají balón spoluhráči, tak si říká o míč neustále "do nohy" s protihráčem na zádech, což mu ne vždy spoluhráč dá....
                      Nejsou to asi úplně potřebné vzorky, ale Liberec před příchodem Baluty měl z osmi zápasů skóre 9:10... a po jeho příchodu má ze čtyř zápasů skóre 7:7.... Více gólů dává, ale také více dostává, což může být zapříčiněno tím, že díky Alexandovi sice vymyslí za zápas o dvě tři šance více, ale nedrží tolik střed pole

                      Samozřejmě to nevím, ale mám za to, že kdyby takhle hrál u nás místo Stanciua, nebo Hušbauera... tak bychom zdaleka nedokázali inkasovat pouze dvě branky za 12 kol... a z druhé strany bychom možná dali o dvě, tři více, než současných 25, protože se mu musí nechat, že v šancích zachovává chladnou hlavu a trefuje, to zase ano... Ovšem nevěřím tomu, že bychom měli více bodů, spíš bych si tipl, že bychom v zápasech s MB, či Boleslaví v závěru nečelili penaltám na 1:1, ale na 1:2 a více...

  13. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    Zd3nA1CZ     před 5 lety 07.10.2019 14:53 |  
    4 3

    Já se tedy vždy Jusufa zastával, že potřebuje čas.... ale to co jsem X krát už viděl a teď si přečetl, že je rychlostní hráč to mi zůstává rozum stát... pohybem mi u nás spíš připomíná Halila Altintopa .... nebo to je jen můj dojem, že se po tom hřišti vždy tak divně plouží a vypadá po 5ti minutách jak kdyby právě doběhl maraton??? :/

    • Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

      Jachym     před 5 lety 07.10.2019 15:16 |  
      2 1

      Není Halil jako Hilál :-)) U zavšivených klokanů celkem vynikal, ale tady zatím není lepší než ostatní útočníci, a ti přitom právě oslnivou formu nemají, eufemisticky řečeno. Myslím, že někdo z nich půjde v zimě na hostování.

  14. Re: Hilál potřebuje ve Slavii čas. Trpišovský odvádí skvělou práci, chválí trenér Sou

    Chlupp (přítel SN)     před 5 lety 07.10.2019 15:14 |  
    6 9

    Myslím že ve Slavii není moc času na nějaké 'Josefovo' čekání, obzvlášť po jeho přístupu na Interu, měl by se jít rozehrát do Jablonce nebo Liberce i s Burenem a ukázat, jestli v něm něco je a do Slavie se vrátit Matoušek a přibalit konečně Komličenka...

  15. ...

    PetCC     před 5 lety 07.10.2019 18:54 |  
    4 4

    Ještě jedna poznámka k Jusufovi.
    Ve své podstatě je zázrak, že člověk z oblasti, kde není zvykem a ani potřebou fyzicky pracovat, v sobě našel vůli odejít hrát fotbal do Evropy.
    A je jasný, že důsledné plnění úkolů na hraně svých možností se neměl jak naučit. Takže někomu může připadat, že se fláká, ale on to zatím nemá v hlavě tak nastavené, takže mu to jako nedůraz nepřipadá.
    Tohle je to, co ho musí naučit. On sám toho udělal hodně, ale s něčím se mu musí pomoct.

    • Re: ...

      Eskaes     před 5 lety 07.10.2019 20:40 |  
      5 4

      nevím, jestli na to máme mít čas a nervy, s odpuštěním. Mě jeho výkon výkon na Interu skoro znechutil- vždyť kdy jindy se na hřišti přetrhnout, než při premiéře v LM, a zlomil jsem nad ním hůl. Nevěřím, že je to hráč s potenciálem pro SKS, tím méně pro Trpišovu SKS.

      • Re: ...

        Boss82     před 5 lety 08.10.2019 12:44 |  
        4 3

        Nesmysl... A to, že na Interu vypustil jednou pressing není ještě důvod ke znechucení nebo lámání hole...