Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

Sešívaní sice v domácím zápase Ligy mistrů žádné body neuhráli, výkonem ale rozhodně nezklamali! Ba naopak, jak hra Slavie, tak fandění v ochozech sneslo velmi přísná měřítka!

Slavia se slavného soupeře, snad jen s výjimkou úvodní pětiminutovky, nezalekla a hrála odvážně jako vždy pod trenérem Trpišovským. Plné a burácející ochozy tak mohly sledovat špičkový fotbal. Troufnu si říct, že fotbal této úrovně se v Edenu léta nehrál, protože Dortmund byl podle mě v Edenu ještě o fous lepší než Chelsea nebo Sevilla minulý rok. O zápasech naší reprezentace raději ani nemluvě. Slavia byla německému gigantovi v poli naprosto vyrovnaným soupeřem a první tutovku si dokonce připsala ona! Masopust ale bohužel v samostatném úniku selhal. Jak takové situace řešit naopak posléze na druhé straně ukázal naprosto fantasticky hrající Hakimi (viděli jste tu rychlost v porovnání s ligovými rychlíky Coufalem a Bořilem?!). Do šaten se tak šlo za těsného vedení žlutočerných, ač dění na pažitu odpovídalo remíze.

Hned v úvodu druhého dějství Slavia přežila velkou šanci Sancha, kterého vychytal výborně Kolář, a zvedla se k ještě lepšímu výkonu! Borussia přeci jen více zalezla a nechala červenobílé více hrát s tím, že spoléhala na své smrtící brejky. Nedá se říct, že by snad slávisté svého soupeře vyloženě mačkali nebo drtili, ale dovolím si tvrdit, že náš tým hrál výborně a měl mírnou převahu. Jaká škoda, že v další vyložené šanci selhal Tecl! Dalších našich několik střel pak mířilo do středu branky a párkrát nám chybělo i trochu štěstí při lepším odrazu míče. Nedá se však říct, že by nepříznivý výsledek byl zapříčiněn smůlou. Dortmund nám zkrátka dal lekci z produktivity, což potvrdila druhá Hakimiho branka v samotném závěru.

Špičkovému soupeři jsme se v poli vyrovnali. Náš tým naběhal neskutečné množství kilometrů a podal chvályhodný běžecký i taktický výkon, zároveň se však prezentoval i dobrým kombinačním fotbalem. Chleba se však na této úrovni láme v šestnáctkách a nemůžete čekat, že proti takovému soupeři si vytvoříte třeba deset gólovek. My měli zhruba tři (kromě úniků Masopusta a Tecla bych do toho počítal ještě zablokovanou střelu Kúdely) a vytěžili jsme z nich jeden nepříliš těžký zákrok brankáře soupeře. A to je zkrátka málo, když soupeř dovede ze tří gólovek proměnit dvě. Prohra tak bolí, protože Slavia na body měla a se slovutným soupeřem hrála skvělou a vyrovnanou partii na hraně svých možností. I přes první letošní porážku a žádný vstřelený gól jsem však odcházel z Edenu velmi spokojen. Zážitek bych přirovnal ke skvělému sexu bez vyvrcholení. Co se dá dělat, někdy prostě nemůže mít člověk vše, i když by si to třeba i zasloužil. A kdo ví, třeba se stane zázrak a napadá nám to tam příště s Barcelonou. :)

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Potvrdil svou špičkovou formu v úvodní části sezony. Hned zkraje sebevědomě vyzrál drzou kličkou na Hakimiho. Tentýž hráč ho sice dvakrát překonal, ale bylo to ve vyložených šancích (i když u druhé inkasované branky měl Ondra trochu smůlu, když mu míč prošel mezi nohama) a kromě toho si Kolář připsal několik dobrých zákroků. A ve hře nohama byl opět světový.

Vladimír Coufal - 6 - Měl tu smůlu, že se často musel při bránění potýkat s Hakimim, který je rychlostně světovou špičkou. Vláďa to myslím ještě zvládl se ctí, i když je jasné, že zdaleka ne vždy se mu povedlo marocké eso přikrýt. Dopředu hrál podle mě velmi dobře a vydatně podporoval útok i proti silnému soupeři.

Ondřej Kúdela - 6 - Odehrál dobrý zápas a obstál i v konkurenci téměř nejvyšší světové úrovně. U druhé inkasované branky asi mohl mít o něco lepší postavení, ale byla to těžká situace, kdy byl soupeř rozeběhlý a v přečíslení, takže bych v tom žádnou zásadní chybu neviděl. V rozehrávce byl velmi dobrý.

David Hovorka - 7 - Další výborný výkon letní posily. Jak v zápase obstál Ondra Kúdela, tak David hrál ještě o fous lépe. Snažil se podporovat útok, dostal se i ke střelbě. Obranné povinnosti si až na malé výjimky, kterých se v tak těžkém zápase asi ani nedá vyvarovat, plnil dobře. Škoda poněkud zbytečné žluté karty za bránění brankáři v rozehrávce.

Jan Bořil - 6 - Jak už je v hodnocení takřka zvykem, tak je Honza takovou kopií Vládi Coufala (nebo naopak). Oba si jsou typologicky podobní a oba předávíd standardně kvalitní výkony. Bořil také odehrál dobrý zápas. Hrál moderně dopředu, v obraně to také jakž takž zvládl, i když by občas k chycení Hakimiho a spol. potřeboval laso.

Lukáš Masopust - 6 - Trochu smolař zápasu. Lukáš toho pro tým hodně odpracuje a je ve hře hodně cenný svými neustálými náběhy. Bohužel ale tentokrát ztroskotal v zakončení. Samostatný únik je v takovém zápase třeba proměnit. Stejně tak měl Masopust po dobře rozehraném rohovém kopu střílet. Místo toho nepřesně přihrával a z šance nebylo nic.

Tomáš Souček - 7 - Rozporuplný začátek ročníku z Tomášovy strany je pryč a nejlepší hráč minulé sezony opět odvádí Slavii cenné služby. Proti Dortmundu byl výborný směrem dozadu a taktéž velmi dobře kombinoval. Souček je takové srdce našeho týmu.

Petr Ševčík - 6 - Kvůli zranění a konkurenci delší dobu nedostal pořádnou šanci. Teď to pro něj byl velký skok, když po zápase s Vyšehradem vyrukoval na Dortmund. Šlo ale o dobrou volbu, protože Petr zvládl zápas dobře. Ševčík je nesmírně pracovitý, navíc i dobrý v kombinaci. Velmi povedeným obloučkem vyslal do šance Tecla. Škoda několika ne až tak povedených střel z dobrých pozic. A dozadu taky občas nestíhal, což se ale dá říct téměř o každém a hlavně to padá na vrub světové rychlostní vybavenosti hráčů soupeře.

Nicolae Stanciu - 7 - Podle mě patřil mezi pilířové hráče (spolu s Kolářem, Hovorkou, Součkem a Olayinkou) našeho velmi povedeného výkonu. Byl velmi dobrý běžecky i s míčem. Zapojoval se do rozehrávky i několika střelami zaměstnal gólmana soupeře. Parádní přihrávkou přes půl hřiště vyslal do samostatného úniku Masopusta. Před první inkasovanou brankou sice ztratil míč, ale bylo to u vápna soupeře a v těžké situaci, takže bych mu to nevyčítal.

Peter Olayinka - 8 - V evropských zápasech je fantastický! Zatímco při hře do plných více vynikne jeho slabší technika, tak proti špičkovým soupeřům naopak dokáže prodat svou dynamičnost a neuvěřitelný fyzický fond. Jeho presink snesl ta nejpřísnější světová měřítka. Hned několikrát získal zdánlivě ztracený míč ve vápně soupeře nebo v jeho blízkosti. Byl tak jedním z našich nejnebezpečnějších hráčů.

Stanislav Tecl - 5 - Standa bojoval a snažil se. Rozhýbával soupeřovu obranu náběhy a typologicky do naší hry zapadl. Ač se nedá říct, že by zahrál špatně, tak byl ale přeci jen kvalitou o něco níže než zbytek našeho mužstva. Připsal si pár zbytečných ztrát, proti soupeřově obraně neměl navrch ani v rychlosti, ani v síle. A když už se dostal do vyložené šance, tak ji bohužel neproměnil.

Mick van Buren - 6 - Přišel na hřiště jako střídající hráč a byla na něm patrná snaha, i když výrazněji se do zápasu zapsat nedokázal. Měl jednu povedenou akci, kdy i trochu se štěstím potáhl míč přes několik protihráčů. Byl to výkon srovnatelný s Teclem, ale Van Buren měl přeci jenom méně času na to, aby něco předvedl, a tak nakonec dávám šestku, i když s minusem.

Jaroslav Zelený a Milan Škoda nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

2. - Středa 02. 10. 2019 18:55

Liga mistrů, 2019/2020
0 - 2
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Borussia Dortmund
Borussia Dortmund

35. a 89. Hakimi

Komentáře (162)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    japhy     před 5 lety 03.10.2019 14:18 |  
    16 2

    Sorry jako, ale po přečtení úvodu mě známky docela vyrazily dech. Když si vemu, kdo proti nám stál...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      sasky     před 5 lety 03.10.2019 14:32 |  
      1 1

      Vidím to úplně stejně... O bod bych celé hodnocení posunul. Nechal bych Tecla na 5 a Mickovi taky 5, nebyl v nich rozdíl, snad jen to, že Teclík byl o krapet víc vidět, ale zase zazdil šanci. Bohužel se do známek hodně promítl výsledek, ale je potřeba brát v potaz, proti komu jsme hráli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      o-cab     před 5 lety 03.10.2019 18:54 |  
      0 3

      ja tu taky nejake nizsi znamky mam, ale rozhodne i nekolik osmicek a hlavne 10 Olayinkovi. nevim co vic uz musi hrac udelat aby dostal aboslutorium. nedokazu si predstavit lepsi vykon hrace nez odevzdal vcera Peter.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 14:27 |  
    5 2

    Souhlas, Olayinka nás hráč zápasu... pak Stanciu, Hovorka, Souček, Kolář... ale obstáli a odmakali to na krev všichni, počet naběhaných kilometrů je neuvěřitelnej...

    Možná bych někde bodíček přidal, přece jenom to byl suprovej výkon proti jednomu z nejtěžších soupeřů v LM, ale chápu že to trochu kazí ten konečnej výsledek...

    Ještě k Olayinkovi - Peter je fakt poslední dobou fantastickej, zejména v evropský konkurenci... určitě jeho nejlepší období ve Slavii... nesmírně platnej hráč pro mužstvo, jen tak dál bojovníku...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      amon     před 5 lety 03.10.2019 14:33 |  
      0 1

      ještě se prosadit v repre a čert, kde mu bude konec :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    amon     před 5 lety 03.10.2019 14:32 |  
    3 5

    Souhlas, že Peter byl nejlepší. Tak jak se vloni trápil a my s ním, tak ted mu to jde, lepší se a jako bonus nigérijská repre. Včera chyběl Ibra a vzpomněl jsem si na Alexe. Nemůžu se zbavit dojmu, že si podělal kariéru tím přestupem za polární kruh, do průměrného týmu, který příští rok asi nebude kopat ani UEFU. Alexe jsem vnímal jako budoucnost našeho fotbalu. Po každém zápase, jako byl ten včera, by šel výkonostně nahoru (stejně jako Masopust) a skončil v nějakém velkém klubu na západě. Latka s Kiselem, kteří stáli zatím přestupem by měli přemýšlet trochu víc a ne blbnout mladým klukům hlavy s penězi. Včera to byl přesně zápas pro Alexe jako dělaný

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    honza304     před 5 lety 03.10.2019 14:33 |  
    2 1

    taky se mi zdá hodnocení trochu nízké, hráli jsme proti jednomu z nejlepších světových klubů... No nic, není to podstatné. Já se spíš děsím nastávající reprezentační přestávky, která Slávii nic nepřinese. Jen unaví a nedej bože zraní hráče. Kluci se sotva zotaví po zápase s MB, po Dortmundu jich určitě polovina bude kulhat a po Barce jdeme na plzeň!

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 14:35 |  
    9 0

    Když na ty známky teď koukám ještě jednou, tak mi taky přijde, že jsme odehráli lehce nadprůměrnej zápas v lize proti Příbrami... a ne super zápas v Lize mistrů proti BVB... po včerejším výkonu by to hodnocení mělo být vyšší...

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    sicilianbrno     před 5 lety 03.10.2019 14:42 |  
    3 0

    Hodnocení relativně odpovídá, obraně bych při gólech nic nevyčítal, Dortmund má přečíslení a průnikové přihrávky na špičkové úrovni a proti tomu není téměř šance je 100% bránit.
    U Koláře ses mohl víc rozepsat o zákrocích, hned v druhé minutě skvělé vyrazil na roh, při samostatným uniku přesně včas vyrazil, když si útočník trochu odkopl balón...všimněte si po jaké době dostal Ondra gól mezi nohama, v slávistických začátcích to byl u něj častější jev, v tomto udělal taky kus práce dopředu...
    Stanciu skvěle přihrávky ,ale nemůžu vymazat z hlavy myšlenku, že si ho pamatuju ve Spartě s přesnější střelou a to nejen z přimaku, možná se pletu :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Tomastu     před 5 lety 03.10.2019 18:28 |  
      0 0

      No tak střelou, pamatuješ si ho hlavně z ligy, kde měl mnohem více času a předpokládám jen ze sestřihu :) u nás má určitě i míň míčů než u nich, Slavia hraje jako tým, Sparta spoleha na individuality proto jsou tak zoufalí že je zraněn Dočkal :D

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    japhy     před 5 lety 03.10.2019 14:53 |  
    14 3

    Olayinka - to je rekulérní magor, podle mě musel bejt v minulým životě chrt nebo tak něco. Těžko už z hlavy vymažu jeho pressovací okénko z první půle. Pomalu BVB vytlačujeme z naší poloviny, ale tak nějak opatrně. Najednou tohle torpédo vystřelí ze svý pozice a obloukem přes soupeřovu půli oběhne všechny obránce a zastaví se někde v Cufově prostoru, míč získáváme. WTF?
    Ševčík - jako jeden z mála to asi nedával hlavou, byla vidět taková vyjukanost. Pro něj ale zápas k nezaplacení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          před 5 lety 03.10.2019 15:07 |  
      1 1

      To srovnání s chrtem je super vtipné!
      Ševčík byl holt nerozehraný a toto asi není optimální zápas na rozehrání se …. Ale kdo za něj? Zelený?
      Ještě k Olayinkovi, jeho první dotek z balonem, první přešlapovačka a frajer na stoperu se posadil na zadek :-).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 15:20 |  
      4 0

      Ševčík po čtvrtém ligovém kole vypadl ze sestavy, od 5.8. odehrál 90 minut s Bohemians (24.8.) a celý pohárový s Vyšehradem (25.9.). Každý fotbalista ti řekne, že když je v zápasovém rytmu, tak odvádí lepší výkony. Nelze pak očekávat, že s takovou herní praxi hráč vynikne. Možná stačilo zaseknout balón... následně vystřelit a psalo by se o něm jako po Chelsea. :-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Steevee     před 5 lety 03.10.2019 15:02 |  
    6 1

    Už se ani nemůžu smát všem těm (a že jich bylo), kteří tady mesice při každé příležitosti vypisovali, jak je Pítrsn zadarmo drahej. Ještě se ukáže s Barcou a s takovou u nás nedohraje ani letošní sezónu. Hraje v neskutečné fazoně. K zápasu snad jen tolik, že se prostě jenom potvrdilo, proč nasi hráči hrají "jenom" za nás a hráči Dortmundu za Dortmund. Na stoprocentní golovky 2:2. A to měli Masopust s Teclem výrazně, ale VÝRAZNĚ jednodušší pozice. Naše dvě šance vylozene zazděné, na druhé straně vyřešeno geniálně. Velká škoda. Ale jsem na ně hrdý. Skvělá, sebevědomá, nepřiposraná reprezentace našeho klubu. Klobouk dolů.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      DF007     před 5 lety 03.10.2019 15:18 |  
      4 0

      Tak na 100% gólovky to bylo 4-2 pro Dortmund. Tu největší neproměnil Sancho hned zkraje druhé půle.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        před 5 lety 03.10.2019 15:04 |  
    2 0

    Přemýšlel jsem, že také přispěji chválou na Petera, Kolyho a další. Vskutku jsem byl včera hrdý a osobně mě ani tak nemrzely neproměněné šance, jelikož vyhrát skupinu si nechám na příští rok a letos se jen kochám a srdce plesá. Pustím se do jedné kritiky na které jsme se kupodivu shodli všichni (většinou se ovšem zdravě a rádi hádáme ještě hodinu po zápase cestou ze stadionu).

    Zajímal by mne Váš názor. Poslední zápasy jsme nešetřili kritikou k Coufalovi. Oproti ostatním na hřišti předržuje balon a potřebuje o 1 až 2 doteky navíc než balon posune. Nevím, zda je to nějaká momentální (ne)forma, ale je to do očí bijící, kdy x krát za zápas jen nastřelí napadajícího hráče, jelikož před tím naznačí, přešlápne, zpracovává a rozhlíží se. Na druhé straně Bořil má práci s balonem rychlejší. To je taková malá kritika a spíš náš pohled na věc. Samozřejmě, pořád jej máme rádi, ale rád bych měl porovnání s Holešem.

    Prosím o slušné odpovědi, není to žádný útok na našeho hráče, jen jsem chtěl debatu oživit i jiným než chvalitebným příspěvkem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      DF007     před 5 lety 03.10.2019 15:17 |  
      0 0

      Nemyslím si, že by nějak předržoval balón. Já mu spíše vyčítám, že mu letos chybí lepší čísla ve finální fázi. Má málo gólových nebo nebezpečných přihrávek. To má ovšem souvislost s tím, kolik dáváme gólů, což je méně než loni. Ale přesnost jeho finálních přihrávek by měla být vyšší.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Virgil1956     před 5 lety 03.10.2019 17:15 |  
      0 0

      Ono hodně záleží na tom, jak mu nabíhají spoluhráči. Pokud je nabídka dobrá, dokáže zahrát i z jednoho doteku. Často dostává míče od golmana nebo od stoperů k lajně, a tam má vlastně dvě možnosti, buď poslat pas dopředu, nebo (zvlášť když nabídka není) vybojovat aut.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      o-cab     před 5 lety 03.10.2019 18:46 |  
      0 0

      ono vcera ani Cuf ani Masopust nemeli zcela svuj den, coz ale bylo zrejme vice zpusobene i tim, ze specialne kvuli nim postavili na levou stranu dva beky, nez ze by byli oni spatni

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      dauby     před 5 lety 03.10.2019 22:02 |  
      0 0

      Mně osobně se moc líbí, jak hrají Bořil i Coufal (Bořil momentálně lepší), ale vyčítám jim dlouhodobě, že posílají málo přesných centrů do vápna, což bych od rychlých krajních obránců očekával. Když to srovnám třeba s mým oblíbencem Krajčíkem, tak ten byl ve finální fázi, coby přihrávající a centrující hráč, mnohem lepší. Co se mi naopak líbí hlavně u Bořila, to je bránění, projde přes něj málokdo. Hrát bych proti němu tedy nechtěl, brousí to dost... :-).

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Rooney     před 5 lety 04.10.2019 00:21 |  
        1 1

        Tak Boril s Coufalem jsou preci jen hlavne brousci a valecnici, oproti nim byl Krajcik pan fotbalista. A je otazkou, jestli by to Krajcik daval i po fyzicke strance. Ne ze by to byla jeho slabina, to rozhodne ne, ale dnesni (a obzvlaste nase) tempo je nekde jinde.

        Nadruhou stranu je pravda, ze v Liberci a i po prichodu k nam mel Coufal ty centry lepsi, nez ted. A nevim, zda je to poklesem formy, nebo treba tim, ze se opravdu az moc zamerujeme na fyzicku a ztracime tim techniku hracu. Ale zase bez te fyzicky nemuzeme hrat tak, jako proti BvB ci Interu...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      JS (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 17:09 |  
      0 8

      Hodnocení whoscored je pokaždé naprosto mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        stromovous (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 18:29 |  
        3 0

        A prozradíš nám konkrétní výtky nebo zůstane u tohoto obecného konstatování? Algoritmus whoscored vyhodnotil, že u nás byl nejlepší Peter, solidní byli dále např. Tomáš Souček a Nico Stanciu a naopak nejslabší Tecl. Co přesně je naprosto mimo?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          JS (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 21:20 |  
          0 3

          Hodnoty.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Marcelo10     před 5 lety 03.10.2019 15:11 |  
    0 0

    Skoda te sance Teclika, ze golmana neprehodil :) to si o to uplne volalo.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Luckyduck (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 15:11 |  
    6 0

    Snad to ještě nikdo nezmiňoval - pokud někoho zajímá, kolik toho odběhal včera Ševčík, tak to šťastné číslo je 13.9 kilometru :)
    https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2020/clubs/player=250055928/statistics/index.html

    Jo a masakrózní Olayinkův sprint u lajny s míčem přes půlku hřiště je k nalezení na O2 záznamu v čase zápasu kolem 33:48. (Olin tam měl samozřejmě několik vynikajících momentů včera, ale mě prostě okouzlil tenhle trochu nenápadnej sprint - nenápadnej, protože z té akce pak nic nebylo).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 17:15 |  
      13 0

      A ještě tu někdo psal, že byl Ševčík vyjukanej a dost kazil. A on měl 47 přesných přihrávek z 54 s úspěšností 87 %!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        jarodo57     před 5 lety 03.10.2019 21:00 |  
        6 1

        Ševčík druhý poločas jeden z nejlepších hráčůna hřišti

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 23:25 |  
          2 0

          Mně se taky líbil. Už jen ta dvě čísla, kdy při lítání v záloze uběhnout 14 km za zápas v takové intenzitě, v jaké Ševčík běhá a mít ještě úspěšnost přihrávek 87 %, je skoro nadlidský počin.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            Boss82     před 5 lety 03.10.2019 23:39 |  
            5 0

            Tak zase pár zbytečných ztrát a pokažených přihrávek tam měl. Ale když vezmu v potaz, jak dlouho nehrál, a najednou vyběhne do zápasu proti soupeři světové úrovně, tak podal naprosto parádní výkon! Běžecky vynikající, kombinačně nadprůměrný, dostal se i k solidní střelbě a skvěle vyslal do tutovky Tecla. A pokud mu konečně bude držet zdraví, tak půjde určitě ještě nahoru.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          sasky     před 5 lety 04.10.2019 15:36 |  
          1 0

          Na Ševovi se mi líbí jedna věc, kterou jsem u nikoho jiného ze Slavie neviděl. On nahraje a hned jde do pohybu pro narážečku. Jenže tím, že ten, komu nahraje, na to není zvyklý, tak to většinou zadrbe a nevrátí mu to z jedničky. Škoda, tak se dá vyšachovat jakákoliv obrana.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    DF007     před 5 lety 03.10.2019 15:22 |  
    2 3

    Myslím, že jsme podali hodně kolektivní výkon, na který byla radost se dívat, byť výsledek pro nás určitě není příznivý. Je škoda, že zrovna nyní je Standa Tecl jen stínem sama sebe. Chápu je po zranění a chvíli potrvá, než se dostane do formy. Trochu jeho nasazení trenérovi vyčítám. Myslím, že by třeba Mick mohl být platnější. Ne snad v koncovce, protože by šel palič za paliče, ale v mezihře.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.10.2019 17:10 |  
      3 1

      Už do Derby šel Standa v základu a redaktor Sobíšek před zápasem říkal, že dle trenérů Tecl vypadá v tréninku ze všech útočníků nejlépe...

      Dle toho, jak vypadal včera v zápase, to holt zatím není v hlavě úplně stopro - trénink přeci jenom není po stránce klidu v zakončení totéž co zápas...

      Upřímně řečeno, když na konci předzápasového rozcvičení kluci střílejí na bránu, tak to uklízí k tyčím na počkání... a v zápase potom Šéva trefí z vápna střed branky, nebo pošle šmudlu vedle....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Fačín     před 5 lety 04.10.2019 09:07 |  
        1 4

        Při vší úctě, v tréninku může vypadat každý jak nejlepší hráč na světě, důležité je, co pak předvede v zápase. A to Tecl předvádí neustále - nic. Vždycky se půl roku "rozehrává", pak dá jeden dva náhodný góly a všichni jsou z něj unešení. Já říkám od začátku, že na Slavii nemá a na má slova postupně dochází. Nechápu lidi, kteří ho chválí za rychlost a presink, protože to jsou přesně dvě věci, které Tecl nemá a mít nebude. Navíc neproměňuje šance, balon mu překáží a do kombinace to taky není žádný bombarďák.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          kjandourek (admin)     před 5 lety 04.10.2019 09:16 |  
          4 1

          To není nic nového - tohle tu jedeš od chvíle, kdy k nám poprvé přišel.... a taky nemáš rád Coufala... a vůbec všechny co přišli z Liberce... vůbec máš nějakou averzi na sever Čech.... s tím nic nenaděláme :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            Fačín     před 5 lety 04.10.2019 09:36 |  
            0 8

            Mám averzi na hráče, kteří nemají ve Slavii co dělat. A obzvlášť na ty, který nám to potvrzujou zápas co zápas. A ano, Coufal je čím dál tím horší, přesně jak jsem předpokládal.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              bububu (přítel SN)     před 5 lety 04.10.2019 13:33 |  
              3 0

              Tenhle tvůj trolling už je trapnej, zkus něco jinýho. Nudíš!

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              Boss82     před 5 lety 04.10.2019 15:37 |  
              1 2

              Ty jsi fakt vylízanec, to se jen tak nevidí!!!

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              Edenjejenjeden     před 5 lety 04.10.2019 18:24 |  
              1 0

              Coufal je čím dál tím horší?A proto z něj reprezentační trenér Šilhavý udělal pravýho beka č. 1:-DDD.Fačíne ty nezklameš...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Jachym     před 5 lety 04.10.2019 09:18 |  
          4 0

          No, ty třeba říkáš od začátku, že na Slavii nemá ani Coufal...:-) Jinak je pravda, že žádný z našich útočníků nezáří (i když jinak třeba odvedou spoustu práce pro mužstvo) a jejich produktivita je žalostná. Ale i tak trenér pravděpodobně správně vyhodnotil, že Tecl má z nich nejlepší formu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            Fačín     před 5 lety 04.10.2019 09:37 |  
            0 8

            To právě vyhodnotil úplně špatně, když si uvědomíš konečný výsledek. Už druhej prokoučovanej zápas v LM.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              CyWilly     před 5 lety 04.10.2019 14:47 |  
              0 0

              Neboj. Oni si spraví chuť na Barce, až jí daj bůra, když teda podle tebe tu Ligu mistrů hrajou zatím mizerně...

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

                Fačín     před 5 lety 04.10.2019 16:08 |  
                0 1

                Ale já jsem nikde nepsal, že jsme hráli mizerně. Dokonce si to ani nemyslím. Naopak jsem tu tým za výkony chválil. Ale pravda je to, že na Interu jsme neudrželi vedení po nepříliš šťastným prostřídání (to řekl i trenér). A s Borussií nám to trochu prohrála produktivita, na čemž jsme se tu myslím všichni shodli - takže tam to prokoučování vidím ve špatném výběru útočníka. Chce to prostě nasbírat zkušenosti, nejen hráči, ale i trenéři, aby se to neopakovalo. Ale pan Trpišovský už několikrát dokázal, že se ze svých chyb umí poučit, takže věřím, že se mu to povede znova.

                Takže výkony byly oba super, i jednotlivců, ale ani jeden zápas jsme nedokázali dotáhnout do konce.

                A Barcu doufám potrápíme minimálně stejně jako oba předchozí soupeře.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              Boss82     před 5 lety 04.10.2019 15:38 |  
              1 1

              Tohle napsat po našich dvou vynikajícíh výkonech v LM se špičkovými soupeři, může jen totální ubožák!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Karel13     před 5 lety 04.10.2019 15:57 |  
          0 1

          Musím reagovat - dosud jsi měl ode mne jenom mÍnusy. Tentokrát ses přesně trefil do mého názoru na Tecla ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      o-cab     před 5 lety 03.10.2019 17:34 |  
      8 4

      Mick, který se snaží nasazovat jesle a přichází o balón místo toho aby dával mezi obránci na volného spoluhráče. Mick, který kolem vápna neskutečně předržuje balón a zabíjí tím přečíslení. včera měl dvě dobré narážečky, ale jinak je to první hráč, kterého bych z kádru prodal abych mohl koupit pořádného útočníka. Jusuf je druhý.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        japoko     před 5 lety 03.10.2019 18:20 |  
        3 4

        Velka pravda, ale jeho mistni fans to nepochopi!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        DF007     před 5 lety 03.10.2019 21:42 |  
        0 0

        Prosím, můžete mi říct jednu vec, která se Standovi v zápase povedla. Ano patřím mezi fans MvB.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          o-cab     před 5 lety 03.10.2019 23:09 |  
          2 1

          ja dal Standovi stejne jako Alanor 5, ale o vcerejsi vykon mi primarne nejde, jednoduse povazuju MvB za fotbalovy omyl, a i kdyz mel vcera par dobrych veci, tak ve trech situacich jako vzdy ukazal, ze u nas nema co delat. nejde vubec o to, ze neco zkazil, to zkazil pred prvnim golem i Stanciu, jde o jeho celkovy projev a nekvalitu.

          abych rozvedl vcerejsek u Tecla, tak jeho pozice byla daleko tezsi, nez v jinych zapasech, coz bylo krasne videt po vetsinu druhe pule. jak on tak Masopust tam meli konstantni nabehy za obranu, ktere ale nikdo nereflektoval, protoze nasi primarni snahou bylo neztratit balon a vyckavat. kazde jeho ziskavani sil nas stalo neskutecne sily a cas a i kdyz jsme mluvili o vyuzivani rychlosti pres Hummelse, tak oni byli po golu spokojeni v nepruchodnem bloku na sve pulce s obzvlaste pevnym stredem hriste. tento blok byl zcasti nasi kvalitou, ale myslim, ze rozhodne z vetsi casti proto, ze v takovem postaveni pro nas bylo takrka nemozne prave bez velkeho rizika ztraty balonu se dostat do vapna. na to oni spolehali a Tecl se tam ani nemohl dostat do hry. podle me slo od urcite faze zapasu o taktickou chybu - nakonec ze snahy prekonat blok jsme v obou pripadech dostali gol. meli jsme obcas hrat jednoduseji prave prihravkami za obranu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            DF007     před 5 lety 04.10.2019 09:52 |  
            1 0

            Zřejmě si nepochopil můj příspěvek. Primárně mi šlo o to, že Standa prostě momentálně nemá formu a nasadit ho na Dortmund bylo příliš velké sousto, které Standa nemohl polknout. Tady vůbec nejde o to, zda Standa má potenciál vyšší než Mick. To souhlasím, že asi ano, ale momentálně je na tom velmi špatně, alespoň v zápasech. To není jen o Dortmundu, ale podívejte se na jeho výkon s Vyšehradem nebo závěr zápasu s Boleslaví. To nebylo dobré ani náhodou.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              o-cab     před 5 lety 04.10.2019 10:21 |  
              0 3

              to se asi shodneme, nicmene uz se neshodneme na tom, ze by byl Mick lepsi variantou. budu asi za magora, ale BVB byl na hrotu zapas pro Balutu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Snivec     před 5 lety 03.10.2019 17:46 |  
      7 2

      MvB za necelych 35 minut nemel temer nic. Postaveni Tecla bylo spravne, ikdyz nema formu z lonske sezony, je to nyni utocnik cislo 1. Take ocekavam, ze Jusuf se jeste ukaze a vsechny prekvapi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Fačín     před 5 lety 04.10.2019 09:09 |  
        1 1

        Tak jestli je Tecl útočník číslo jedna, tak jsme na tom o dost hůř, než si myslíme. Jednička má být samozřejmě Milan Škoda, jako správný kapitán, lídr a prověřený střelec. A nebo někdo nový. Nebo staronový - do současného našeho systému si myslím, že by nám zapadl Matoušek.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    profesor     před 5 lety 03.10.2019 17:31 |  
    0 15

    Přečetl jsem si všechny komentáře. Fantastické utkání. Přesto si myslím, že Trpiš měl poslat do hry Hušbyho, vždyť je to náš nejlepší střelec. Místo toho tam nakonec zápasu poslal Škodu, to považuji za zoufalost. Už se těším na Barcelonu. Kdo si myslí, že nad ní snadněji vyhrajeme, tak se mýlí, bude to těžké utkání, možná těžší než v Miláně.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    pipe1980     před 5 lety 03.10.2019 17:51 |  
    2 2

    To hodnocení je skandální, požaduji známku dvanáct pro Petera a Gadžiho.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      pehacko     před 5 lety 03.10.2019 18:43 |  
      0 0

      dohromady to prece maji...

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    spravnej_jezedak     před 5 lety 03.10.2019 18:04 |  
    8 1

    O stupeň horší průmerná známka než proti Spartě? Nezlob se Alanore, ale tohle hodnocení se nepovedlo.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 18:41 |  
    2 0

    Jeden lehkej offtopic. Bohužel se mi to nepodařilo včas vyfotit, ale Kanga včera skutečně ve Vipu byl, respektive v nějakým nadvipu, protože jsem ho pouze o půli viděl "u burtu".

    Já mám jasno, podle mě tam otukavani probíhá, i ta změna v derby byla očividně, fotbalista bezesporu skvělé, ale jaký vliv by to mělo na některé naše hráče, tezko soudit.

    Jo a ta fotka. https://ibb.co/bH966dk Fakt je to on, nekecám :D

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Snivec     před 5 lety 03.10.2019 19:46 |  
      3 1

      Neverim, ze uvazujeme o Kangovi. Fotbalista je to vyborny, ale uplne v rozporu s koncepci, kterou razime. U nas je na prvnim miste tym, tymove pojeti, prolinani jednotlivych postu, zaskakovani utocicich hracu za obrance apod. Kangovi kvality nikdy nemuzou vyvazit jeho nespolehlivost, netymovost apod. Kanga neni Ronaldo. Spolehat se na Kangu je jeden z nejvetsich omylu sparty, hraje z nich nejlepe, ale uspesny tym s nim nikdy nepostavi. At si ho tam nechaji jeste hodne dlouho. Jinak na fotce kangu nevidim, teda pokud nema odbarvene vlasy a trvalou :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 20:13 |  
        1 3

        Co ten kousek černý hlavy vedle jasně modrý bundy? :-) Jestli je to pravda, věřil bych Jindřichovi, že ví co dělá. A byla by to další rána pro bídu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 20:28 |  
          4 0

          Jj. Byl to on.. Fakt bylo vidět, že se snaží nenápadně procupitat dovnitr

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          amon     před 5 lety 04.10.2019 14:15 |  
          3 0

          tohle by byla spíš rána pro mě. Kangu nechci nikdy vidět v tom nej drese na světě

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 20:25 |  
        4 1

        Chápu všechny argumenty, ale Nico u nás taky hraje jinak, než ve Spartě. V tomto důvěřují naším trenerum

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Snivec     před 5 lety 03.10.2019 21:05 |  
          7 0

          Jenze Nico je uplne jiny pripad, tady nejde o vlastni hru, ale o charakter. Hrac se muze neco naucit, zmenit hru, ale charakterove vlastnosti nezmenis. S Nicem tam nebyl nikdy problem, naopak s Kangou neustale, ani v kabine uplne nezapadl. Neverim, ze kanga je schopen se podridit tymu, pro nej existuje pouze on sam. Ja take duveruji nasim trenerum a jsem presvedceny, ze to jsou pouze famy nebo jenom takove hry ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 03.10.2019 21:28 |  
            1 1

            Já vím, víš že se většinou shodneme. Ale viděl jsi to derby? Tam byl jak beránek..

            Hele, mně je taky nesympatickej. Ale zápasy nevyhravaj hodní kluci

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              Snivec     před 5 lety 03.10.2019 22:12 |  
              1 0

              Videl jsem, bylo ho hrozny, furt na nekoho sahal, placal po zadech, hladil po tvari :D nasi nevedeli, co si o tom myslet. Ona mu konci smlouva 30.6.2020, takze je mozne, ze ho agent nabizi Slavii a kanga ted dela hodneho kluka ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              japhy     před 5 lety 04.10.2019 09:12 |  
              6 0

              Už poněkolikáté se tu zmiňuje chování Kangy v derby. Tak vám musím prozradit sladké tajemství, že ke změně v jeho chování rozhodně nedošlo až v tomto utkání, takhle jede snad celej podzim. Už v Bolce podobným způsobem otlapkával Matějovského, soupeři podával míče, omlouval se...
              Osobně mi to teda je odpornější, než ta arogance, asi proto, že mu to nevěřím.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

                Leksel     před 5 lety 04.10.2019 23:12 |  
                1 0

                Prostě to jeho nový chování nepůsobí vzhledem k jeho předchozímu napředržku vystupování vůbec upřímně, spíš je v tom nějakej jeho kalkul.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      dauby     před 5 lety 03.10.2019 21:55 |  
      0 3

      Kanga by byl zlatej. Trochu magor, ale je to pan fotbalista. A věřím, že by ho Trpiš usměrnil.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    p!erreCORE     před 5 lety 03.10.2019 19:18 |  
    0 0

    Kdyby dal Olayinka gol,bylo by to za jedenact.takhle jen na devet.to jak prebehl ve vapne za zady obrance a sebral mu kulisacky balon to se nevidi. Dale me prijemne prekvapila bojovnost pri ziskavani balonu a neustalem napadani u Nika.dva nejlepsi hraci vcera. Jsem zvedav,jestli v Peterovi mame hvezdu,kterou prodame za miliardu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Dennis     před 5 lety 03.10.2019 19:42 |  
      1 0

      Hele já se nijak netajím tím, že jsem Peterův fanda, je to jeden z mých největších oblíbenců v současném týmu. Třeba tu nigerijskou repre, tu mu strašně přeju. Ale za miliardu ho asi neprodáme. Musel by začít být produktivnější a gólovější, možná to v sobě má a dospěje k tomu, ale zatím mu tohle chybí právě k tomu, aby jednou měl tuhle cenovku. Ale za cenu Krále ho doufám jednou střelit můžeme...

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    pinochet     před 5 lety 03.10.2019 19:32 |  
    5 14

    Sorry, ale MvB lepší než Tecl je úlet. MvB stejně jako Júsuf nemají na rozdíl od Standy v lizemistrovské Slávii co dělat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      sicilianbrno     před 5 lety 03.10.2019 20:52 |  
      1 1

      Spíš bych řekl, že tito tři jmenování jsou na stejné úrovni, ani jednomu to moc nejde momentálně a i když Teclika mám rád jako člověka , tak fotbalove nemá.kvality.na to hrát v současné Slavii, rád se budu plést...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        vršek     před 5 lety 03.10.2019 21:58 |  
        0 3

        Tecl se rozehrává po zranění a bohužel je na něm jednoznačně patrná herní nejistota, kondiční manko a snad i obava v osobních soubojích, je fajn, že v tréninku se jeví výborně, ale zápas není trénink...
        Budu se opakovat, ale včerejší zápas nebyl s ohledem na soupeřovu kvalitu i důležitost zápasu dobrý k tomu, aby se v něm rozehrával hráč po těžkém zranění. Jsem přesvědčen o tom, že v situaci, ve které jsme byli vloni s obsazením postu útočníka, se měl udržet Mešanovič, zvlášť když se nyní prezentuje výbornou formou i produktivitou, no, snad to potvrdí i proti Plzni a povede se mu něco podobného jako proti Spartě....

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Dennis     před 5 lety 03.10.2019 22:11 |  
          6 0

          Sorry jako, ale Mešanovič prostě chtěl jít, přece nebudeme držet hráče, který tu nechtěl zůstat... Nebo bys mu jako dopředu slíbil, že bude pravidelně hrát? Nehledě na to, že Murisovi nikdy nevyhovovalo, když nastoupil jako jediný hrot. Jeho nejlepší zápasy byly ty, do kterých nastoupil jako střídající žolík a dále pak ty, ve kterých jsme hráli na dva hroty. Pokud hrál od začátku a byl na hrotu sám, obvykle nebyl zase tak produktivní. Takže tady fakt nesouhlasím. Murise mám rád, ale proti Dortmundu by nás nespasil...

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            vršek     před 5 lety 03.10.2019 23:01 |  
            1 6

            No, včera by nás možná nespasil, ale jistě by byl svým pohybem a důrazem při napadání platnější než současný Tecl...
            Je s podivem, že hráč, který typologicky odpovídá požadavkům Trpišovského na útočníka, tedy s totálním nasazením, důrazem a neúnavným napadáním soupeře (navíc s ohledem na odehrané minuty hodně produktivní) tak nějak bez "zájmu" odchází. Odchází ve chvíli kdy máme pro útok klasického hrotového útočníka Škodu ( "údajně za zenitem" a typově nevyhovujícího systému naší hry), kupujeme neprověřeného a údajně s kondičním mankem hrajícího Yúsufa (navíc typově identického hráče se Škodou), mladého Matouška, kterého posíláme na hostování a po těžkém zranění nerozehraného Tecla. A Van Buren - je útočník nebo krajní halv...?
            Nemyslím si, že by hráč v 29 ti letech chtěl odejít do Boleslavi z mistrovského a finančně zajištěného týmu Slavie. Pokud by o něj ve Slavii byl zájem, jistě by se našlo dost finančních prostředků jak jej udržet. Je pravda, že Mešanovič podává nejlepší výkony a je produktivní v tandemu s druhým útočníkem, ale určitě by v systému, který preferuje náš trenér uplatnil své kvality neúnavného bojovníka, navíc s nespornou předností onoho "žolíka" se hned plnohodnotně zapojit do hry. To není samozřejmostí a dokáže to pouze málo hráčů. Jsem přesvědčen o tom, že jeho odchod ze Slavie byl chybou, chybou pro možnosti jeho využití v našem týmu a snad tedy i jeho chybou, pokud chtěl sám odejít...

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            vršek     před 5 lety 03.10.2019 23:23 |  
            0 2

            Ještě k tomu včerejšímu spasení.
            Ještě tu nikdo nezmínil jednu podstatnou věc, která předcházela prvnímu gólu. Už na stadionu jsem nechápal proč naši hráči nepřerušili taktickým faulem u soupeřova vápna onen "smrtící" protiútok Dortmundu. Že to v zárodku akce bylo možné je zřejmé v opakovaném záběru, kdy okolo dvou hráčů soupeře jsou v těsném kontaktu čtyři naši hráči, a přestože víme o rychlostních předpokladech hráčů Dortmundu nedokážeme akci přerušit (i za cenu žluté karty) - následně už to při kvalitě soupeře nebylo možné. To se v zápase stalo několikrát, a byť se to nemusí většině líbit, bylo taktické přerušení akce při otevřené obraně, a s takovým soupeřem, jedinou možností jak protiútoku zabránit. Kdyby tomu se tak stalo, první gól by Dortmund nedal.
            Ve srovnání s tím co píši byl evidentní rozdíl v tomto smyslu i v závěru zápasu, kdy je v nepřehledné situaci před vápnem soupeře je zezadu sražen Škoda - rozhodčí nereaguje i při následném faulu na Zeleného - rozhodčí opět nereaguje a z protiútoku Dortmund zápas rozhoduje. I ty "taktické" fauly jsou někdy rozhodujícím faktorem.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

              Martin 58     před 5 lety 04.10.2019 10:24 |  
              3 0

              Nezdá se mi, že bycho nereagovali. Ševčík se Hakimího držel dobře, ale nechal se pak lehce obejít při zpětné kličce. Tam bylo možná škoda, že u toho nebyl Bořil, protože ten má lepší obranné návyky a takovou kličku by spíš očekával.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

                vršek     před 5 lety 04.10.2019 13:44 |  
                0 0

                Prosím, přečtěte si můj názor znovu a pozorně - Vy popisujete závěr akce Hakimiho, já píšu o jejím počátku u vápna soupeře!

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

                  Martin 58     před 5 lety 04.10.2019 14:33 |  
                  0 0

                  Já jsem reagoval na to, když jste psal, že následně už nešlo akci přerušit, což právě nebylo pravda, když Ševčík u Hakimího byl, pokud byste ovšem nechtěl volit čistě fotbalové řešení, jakým atak bez faulu je. Proto trvám na své analýze. Četl jsem dobře.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

                    vršek     před 5 lety 04.10.2019 15:24 |  
                    0 0

                    Opět píšete o konci akce, navíc ve velkém vápně. Já píšu o tom, že se ten protiútok měl zastavit už v jeho zárodku, hluboko na půli soupeře a nehasit protiútok až v prostoru před naším vápnem či jak tomu bylo v tomto případě až ve vápně. Jistě, bylo by skvělé kdyby se Ševčík stihl dostat včas kam bylo potřeba, ale to se nestalo. To je to, o čem tady píšu. Je naprosto zřejmé, že je velký rozdíl zastavit čistě či faulovat hráče ve chvíli rozehrávky a hráče sprintujícího ve volném prostoru natož v prostoru vápna. Na rozdíl od Vás si myslím, že ani Bořil by zřejmě nestihl reagovat jinak než Ševčík. Zastavit na "pětníku" v plné rychlosti v takové situaci je vlastně nemožné, a Hakimi "zasekl" skvěle. Protiútoky Dortmundu byly naprosto špičkově provedené, a ve chvíli, kdy se dostali do náběhu v plném sprintu a do naší "rozhozené" defenzívy tři až čtyři hráči s takovými kombinačními schopnostmi jaké mají, už bylo skoro nemožné jejich protiútoky zastavit, a to jak čistě tak taktickým faulem. Já píšu o tom, že v je třeba taktických faulů, které eliminují možnost provést takový protiútok, a zvláště proti takovému soupeři. Navíc je jen na fotbalovém myšlení hráčů reagovat jak je potřeba a ve správné okamžiku. Byla to samozřejmě jiná situace - Masopust měl při zakončení obránce těsně za zády, ale ten to "přistrčení či rozhození" Masopusta provedl špičkově. Je to nesrovnatelné, ale je to podle mého doklad toho, že fotbal se nemůže hrát jen čistě, ale že i faul, ať už drobný nebo jednoznačný, provedený v rozhodující chvíli patří k fotbalovému umění.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        goop     před 5 lety 04.10.2019 11:09 |  
        2 1

        A nejhorší na tom je,že máme trenéra, který tyhle do očí bijící fakta nevidí a pořád je staví a pořád je staví. Trpiš nemá na Slavii...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      chrobak     před 5 lety 03.10.2019 21:44 |  
      5 2

      Júsuf se tady pořád skloňuje, stejně jako nedávno Olayinka. Je tu krátce, je pořád ještě mladej. počkal bych s hodnocením. Buren asi už lepší nebude. U Tecla je taky na hodnocení brzo, vždyť po zranění teprve prakticky začal hrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      dauby     před 5 lety 03.10.2019 21:53 |  
      3 6

      Souhlasím, že Júsuf potřebuje ještě dostat šanci. Ale van Buren ne, ten na to prostě nemá a včera za 6 určitě ne. Tecl je lepší, a navíc věřím, že se ještě rozehraje. Škoda je za zenitem, je to hrající legenda, ale už se nezlepší. Teclovi a Jusufovi bych dal šanci, MvB prodat a sehnat jednoho pořádného útočníka, to je největší slabina současné Slavie, prostě nemáme útočníka. A v Evropě už vůbec ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Martin 58     před 5 lety 04.10.2019 10:21 |  
      3 2

      Už jsem to tu jednou psal, ale musím to znovu připomenout. Jusúf před dvěma lety kopal na Bahrajnu, a pak za Bohemku. Tomu bych dal nejen půlrok na adaptaci, ale rok celý. Podle mě má v sobě hodně fotbalovosti, ale zatím příliš malý návyk na velký evropský fotbal (ten se tedy v Bohemce opravdu nehrál).
      Nepochubuju o tom, že se s ním intenzívně pracuje, aby se do týmu a jeho stylu skutečně zapracoval. Při pohledu na "soupisku" 4 současných útočníků mně přijde nejperspektivnější a měl by být ještě dostatečně tvárný.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        kapitan.pisoar     před 5 lety 05.10.2019 19:55 |  
        0 3

        Yusuf ktery do 25 nehral profesionalni fotbal rozhodne potrebuje vic nez rok, aby se nekam dostal. Jen myslim, ze Slavia v soucasne dobe nena cas a prostor aby si piplala prerostle dite. My ted potrebujem hotove strikera, ktery bude davat goly.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Akuls     před 5 lety 03.10.2019 19:42 |  
    3 2

    Skoro všichni naši hráči sice zahráli na hranici svých možností, ale prohrálo se, ano se špičkovým evropským týmem, který ale právě není v nejlepší formě a ani v Praze nijak oslnivý výkon nepodal. Takže Alanor tradičně zohlednil víc výsledek než kvalitu, resp. jmeno soupeře a myslím, že udělal v tomto případě dobře a hodnocení je v pořádku.
    Trenér Favre nás měl přečtené a naordinoval týmu rychlý pŕechod do útoku do naší tradičně hodně vysunuté a často dost prořídlé obrany. Nevím zda to bylo jen díky rychlostí soupeřových ofenzivních hráčů nebo jsme hráli v obraně ještě riskantněji než jindy. Skoro bych řekl, že naše obrana byla ještě vysunutější než jindy. Za naší obrannou línií bylo včera tolik volného prostoru, že Kolář tentokrát za hranicí velkého vápna neměl moc šancí si zakopat, soupeřovi útočníci už na něj chodili s míčem u nohy. Tolik samostatných nájezdů na naši bránu nepamatuji, snad jen kdysi dávno v zápase SKS vs. Olomouc 2:2, šel Standa Vlček, ještě v dresu Olomouce, tuším že na Radka Černého, snad 3x úplně sám a pokud se pamatuji, tak všechno zazdil.
    Ještě pro zajímavost, na zápase U-19 na Xaverově si k nám přisedli dva pánové v bundách BVB, byli už taky dost v letech, tak jsme se trochu bavili, vzpomínali na Konietzku, Tilkowskeho, Emmericha, Helda, ale také na Kollera, Rosického a Petrika Bergra. Pánové mi říkali, že chodí na každý trénink BVB, že se znají s trenérem Favrem i sportovním ředitelem Zorcem. Favre si prý dobře pamatuje jak před pár lety prohrál na Slavii s OGC Nice 4:1, že prý BVB nečeká v Praze nic lehkého a že prý je tehdy porazil nějaký Holanďan. Tak jsem je uklidnil, že MvB je trochu v nemilosti a hrát tentokrát asi nebude. Počítám ale, že když MvB střídal Tecla, tak v trenérovi Favrem asi trochu hrklo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Jachym     před 5 lety 03.10.2019 21:03 |  
      0 0

      Tak k tomu výčtu ještě připočti zápas v Edenu před dvěma lety, kdy Pavlenka vychytal snad čtyři samostatné nájezdy Jablonce a jediný gól nakonec dostal od vlastního hráče.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Harvey     před 5 lety 03.10.2019 20:29 |  
    16 1

    Včera nás body stálo zranění Ibry a prodej Alexe Krále. Jsem přesvědčený, že kdybychom měli na lavičce jednoho z nich a přišel okolo 65 minuty, tak Dortmund fyzicky doděláme a remízu ukopeme. I tak jsem přesvědčený, že prodej Krále byla povinnost a pevně doufám, že za peníze získané z toho přestupu přijdou 2 - 3 velmi nadějní hráči na pozice, kde máme rezervy (Útok, třetí křídlo a třetí stoper).
    Neztotožňuji se s tvrzením, že včerejšek byl náš strop, protože to samé jsme mohli tvrdit při Genku, Seville nebo Interu. Podle mě jsme nejdále v polovině cesty, kam můžou tento tým Trpišovský a spol zavést.
    Otrkává se Joao Felipe, v Jablonci potvrzuje druhou sezónu Honza Matoušek. Jen tihle dva mají něco, co momentálně v kádru nemáme. Tak jaképak stropy?
    Pozice Nezmara při vyjednávání zajímavých posil se absolutně změnila. Už nelákáme do kádru mistra ligy, už lákáme na Ligu Mistrů a vyrovnané zápasy s předními západními kluby. Hráči jdou zápas od zápasu nahoru, stejně tak náš realizační tým. Jak říká Jindra, pokud bychom si mysleli, že nemůžeme vyhrát, nemá smysl tam jezdit. Pokud si budeme myslet, že tohle je náš strop, nemá smysl ten fotbal dělat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      smileboy     před 5 lety 03.10.2019 20:49 |  
      9 0

      To je názor, jako bych ho psal já sám:) Nevěřím, že jsme v úplným topu, i když si kolikrát říkám, kolik toho ještě Jindra z kluků zvládne vyždímat. Nezažil jsem teda osobně starý Eden, ale zažil jsem Strahov, zažil jsem renesanci Slavie po přesunu do Edenu, zažil jsem téměř krach... A až doteď mi přišel nejlepší fotbal, jaký jsme kdy hráli, ten, co byl pod Jarolímem, když ve středu pole řádil Tavares. V půlce minulý sezóny jsem si už říkal, že tahle meta bude minimálně atakována. Po Genku a Seville už byla překonána. Ale co kluci předvádí teď... Dmu se pýchou, nadšením a nepřestávám vycházet z údivu. Ta síla, ta energie, touha, emoce, sebevědomí... Tenhle smrtící koktejl spolu s Jindrovým entusiasmem a citem vytváří z našeho klubu opravdu ódu na radost. Včera ve druhém poločase jsem téměř doslova oněměl úžasem při vzpomínce na doby nedávno minulé.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      amon     před 5 lety 04.10.2019 14:11 |  
      0 0

      já se s tebou ve všem shodnu, krom toho prodeje Alexe. Měl tu odehrát CL a jít někam na západ a mín bysme za něj pravděpodobně nedostali.. Ten kluk se nechal zblbnout penězi a pravděpodobně si nikdy proti Barce, Interu a BvB už nezahraje. Nezlobím se ani tak na něj, pochvalu zaslouží JT, že to nechal na něm, ale zlobím se na Kisela s Latkou. Myslím, že v Rusku půjde výkonostně strašně dolu a zdá se, že Spartak nebude hrát ani UEFU příští rok (=pravděpodobně ho žádný velký přestup ho nečeká). Být tam Ibra, nebo Alex a kdyby za ten faul na Ibru přišla zasloužená redka..Nejkrásnější ovšem je, že já jsem naštvaný, že máme z Interu jen bod, s BvB nedosáhli na plichtu, přitom před prvním mačem na Interu jsem si říkal, hlavně ne, žádnou ostudu.. Moc dobře si pamatuju na tu střelnici na Arsenalu. Matoušek je budoucnost a byl dobrý tah ho dát k Radovi, at ho srovná. Viděl jsem Matouška, ten má figuru podobnou jako Ronaldo (samý sval), Rezek byl oproti němu jak nedocmrndlý bráška.. Na Filipeho se těším, až ho uvidím konečně na živo v akci.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 01:30 |  
      0 0

      A Mino by nejspis taky dal gol.. ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      wimpy     před 5 lety 05.10.2019 01:35 |  
      0 0

      Vždyť taky obvykle nad stropem bývá další patro. :-)

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    dauby     před 5 lety 03.10.2019 21:49 |  
    1 21

    Nejlepší na hřišti ze slávistů Olayinka, nejhorší Ševčík. Ten tedy za 6 v žádném případě, to ses hodně seknul. Nehrál dobře, nestíhal a nevyskytoval se ve správném prostoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Boss82     před 5 lety 03.10.2019 23:49 |  
      8 3

      Asi by ses měl na zápas podívat ještě jednou a zaměřit se na Ševčíka. Po zhlédnutí si pak můžeš jednu plesknout a následně poprosit adminy, aby tento tvůj komentář rychle vymazali.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      CyWilly     před 5 lety 04.10.2019 13:52 |  
      0 0

      Já jsem to viděl po prvním shlédnutí podobně. Po druhém jsem Ševčíka sledoval víc a ne, opravdu nebyl nejhorší. Udělal mraky černé práce a naběhal toho víc, než průměrný fotbalista zpoza řeky za rok.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Boss82     před 5 lety 03.10.2019 23:57 |  
    9 2

    Teda Alanore:-)! Většinou se s Tebou v hodnocení hráčů shodnu, ale tentokrát jsi byl na kluky nějak přísný. V některých pasážích dokázali zatlačit špičkový bundesligový tým a při troše štěstí jsme mohli urvat nějaký ten bod. Měl si více přihlédnout k tomu, kdo proti nám stál. Jinak se slovním hodnocením souhlas, ale známky mu prostě neodpovídají.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Rooney     před 5 lety 04.10.2019 00:36 |  
    10 2

    Posledni dobou se mi porad vybavuji hlasky z nedavne doby typu "Olaiynka je nejvetsi omyl, ktery neobejde ani strom" a "Hovorku nebrat, je malej a rudej a LM s nim na stoperu je utopie" :D

    A ne, nejsem general po bitve, obou sem se tu pri jejich kritice zastaval.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Boss82     před 5 lety 04.10.2019 01:04 |  
      5 4

      Já rovněž a moc jsem se těšil, jak oba své kritiky svými výkony zesměšní:-). Jsem rád, že mě kluci nezklamali.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      JS (přítel SN)     před 5 lety 04.10.2019 06:55 |  
      6 16

      Tak Olayinka ten strom neobejde furt. Taky trefí branku jednou z deseti pokusů. Jeho největší přínos je v rovině atletické.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        o-cab     před 5 lety 04.10.2019 08:48 |  
        3 0

        tak ve stredu mu klasicky parkrat ulitla sekera, ale taky jich ale spoustu obesel a par dokonce i pokacel

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Dr. Fe1     před 5 lety 04.10.2019 13:52 |  
          2 5

          Je zajímavý jak u něj roste výkon se soupeřem. V Miláně i proti Borussii vypadal lépe než v lize. Přitom hrál pochopitelně proti daleko lepším obráncům.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Rooney     před 5 lety 04.10.2019 22:21 |  
        2 0

        Zaslepenost je hrozna vec... Rozhodne netvrdim, ze pri hre 1 na 1 je nejlepsi, ale zdaleka na tom neni tak spatne, jako se tu clovek casto docte. Akorat on to proste zkousi hodne casto (ano, nekdy az zbytecne) a proto je take vice tech situaci, kdy mu to nevyjde.

        Se zakoncenim souhlas, na tom musi zapracovat a hlavne se zklidnit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      MIKr.8     před 5 lety 04.10.2019 08:25 |  
      3 1

      Ja treba Olayinku taky kritizoval, ale tak trochu si myslim, ze je velkej rozdil kritizovat hrace, kterej toho za pul roku opravdu moc nepredvedl - jako jsem to mel u Olayinky - a kritizovat Hovorku hned po oznameni prestupu nebo po jednom zapase, jak tu predvadeli jini. Poucil jsem se v tom, ze opravdu plati to co rikal Trpis, ze kazdymu hraci muze sedet jinej druh zapasu. U PO je to krasne videt, kdyz v evropskych zapasech vetsinou podava o tridu lepsi vykony, nez v tech ligovych

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Rooney     před 5 lety 04.10.2019 22:26 |  
        0 0

        To ano, rozdil to je. A je pravdou, ze Olayinka mel opravdu slabsi obdobi, kdy se mu moc nedarilo, ale uz v minule sezone ukazal, ze potencial v nem je veliky a ze umi i prejit 1 na 1, coz mnozi nechteli, popr. stale jeste nechteji priznat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      koudys2 (přítel SN)     před 5 lety 04.10.2019 08:40 |  
      1 0

      "A ne, nejsem general po bitve, obou sem se tu pri jejich kritice zastaval" Tedy v době, kdy Hovorka ještě nebyl u nás, ale víceméně to byla otázka času ? Pokud ano, tak to gratuluji. Jsi ten 1 ze 100.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Rooney     před 5 lety 04.10.2019 22:34 |  
        1 1

        Ano, obhajoval sem jeho prestup uz v dobe, kdy se k tomu teprve schylovalo a tady vypukla histerie z jeho prichodu. Nikdy mi Hovorka nebyl sympaticky (coz se za tu chvili u nas dost zmenilo), ale pod Trpisem hral vzdycky vyborne, navic skvele zapada do nasi koncepce. Proto sem se ho snazil hajit s tim, ze pro nas vhodnejsiho stopera u nas proste nesezeneme.

        Ale zaroven priznavam, ze sem uplne necekal, ze bude hrat az takhle dobre a vicemene da zapomenout na nase byvale africke veze (byt je vubec nechci srovnavat, protoze typologicky jsou to samozrejmne uplne jini hraci).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      d0p3     před 5 lety 04.10.2019 09:59 |  
      1 8

      Oli je dobrej, ale byl by mnohem lepší, kdyby se naučil nějaké ty kličky. On obejde obranu soupeře na sílu jako kladivo ale když začne ty svoje kličky, tak je to většinou tragédie. Jestli tohle dopiluje, tak to bude parádní hráč

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Martin 58     před 5 lety 04.10.2019 10:14 |  
        8 0

        No, to co tam provedl se třemi obránci Borussie naráz, o neschopnosti kličkovat nevypovídá. Mně se spíš zdá, že čím víc je v rychlém pohybu, tak tím líp mu to jde. Problém je, když se zastaví a začne o tom moc přemýšlet.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Rooney     před 5 lety 04.10.2019 22:39 |  
        1 0

        Ale on je umi, staci se vice zamerit na to, co se mu povede a ne se upirat na to, co se mu nepodari. Troufnu si rict, ze do souboju 1 na 1 chodi nejcasteji z tymu, proto toho logicky i nejvice zkazi.

        A na silu to fakt nedava, to je styl MvB. Olaiynka kdyz se dostane do souboje na silu, tak to vetsinou zkousi spise na faul.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      CyWilly     před 5 lety 04.10.2019 13:49 |  
      9 2

      Já jsem přesně ten generál po bitvě, co kroutil nevěřícně hlavou, proč sem tahaj Hovorku. Stejně jsem kroutil hlavou při příchodech několika dalších hráčů. Teď už kroutím hlavou jenom nad tím, jak mi Nezmar s Trpišem ukázali, že o fotbale vím úplný, ale úplný hovno... s prominutím...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        vršek     před 5 lety 04.10.2019 15:51 |  
        2 0

        Nikdo není neomylný. Děláme chyby, ale podstatné je chyby neopakovat a nedržet se za každou cenu "toho jediného správného" - svého názoru. Za mně Hušbauer, Kúdela, Traoré, Hovorka, Kolář a nyní doufám že i Olayinka....jen pořád trvám na tom výborném útočníkovi a dalšímu výbornému hlavičkáři k Součkovi...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Rooney     před 5 lety 04.10.2019 22:41 |  
        0 0

        Respekt za verejnou sebekritiku a uznani sve chyby ;)

  24. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    bumkuncha     před 5 lety 04.10.2019 09:53 |  
    0 1

    hodnocení v Kickeru (stupnice od 1 do 6):
    Kolář (3) - Coufal (4), Kúdela (3), Hovorka (3), Bořil (5) - Masopust (4), Souček (2,5), Stanciu (2,5), Olayinka (2,5) - Tecl (5)
    Bürki (2) - Guerreiro (3,5), Hummels (3), Akanji (4), Piszczek (4,5) - Delaney (3), Witsel (4) - Hakimi (1,5), Reus (4), Sancho (4,5) - Brandt (2,5)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      d0p3     před 5 lety 04.10.2019 10:01 |  
      2 2

      Tak to už se nedivím že jsme prohráli, když jsme hráli jen v deseti :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Jachym     před 5 lety 04.10.2019 10:10 |  
        1 2

        Kolega dauby tady psal něco ve smyslu, že Ševčík byl neviditelný... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        bumkuncha     před 5 lety 04.10.2019 10:16 |  
        0 1

        a jo :-/, Ševčík to měl za 3...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Jachym     před 5 lety 04.10.2019 10:06 |  
      0 0

      Pokud tu někdo kritizoval Alanora, že byl na naše hráče v hodnocení moc přísný, tak tady asi bude mluvit o pedantech nebo dokonce o nenávistných havranech (doktore, vypůjčím si s dovolením tvůj oblíbený termín:-) z Kickeru.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Martin 58     před 5 lety 04.10.2019 10:11 |  
      4 0

      Myslím, že docela výstižné. Potrestali ty, kteří zahodili megašance (Masopust, Tecl a Sancho). V hodnocení do 3 jsme měli šest lidí (s nehodnoceným Ševčíkem), Borussia pět.
      Ten zápas byl remízový a výsledek 0:2 s gólem v samotném závěru ho zdevalvoval.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      vršek     před 5 lety 04.10.2019 15:30 |  
      1 1

      No, co tam prováděl ten Hakimi, že to nebylo za 1 ? To je docela drsný...

  25. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    houston (přítel SN)     před 5 lety 04.10.2019 11:47 |  
    3 1

    Imperativ číslo jedna je fotbalista, co se neroztřese, když se zjeví před kysnou s brankářem ! Zvolám, kde my jsme mohli být, kdyby tu byl někdo takový... Liga se projede s tím, co máme, ale na úrovni ChL je to vidět a bere nám to body. Ale jinak, všechna čest, maratónci ! Je to strašně náročný, ale my tím eliminujeme vyšší kvalitu soupeřů. Jen tak pro zajímavost bych chtěl vědět, kolik toho naběhal Nico v zápasech v době, kdy hrál na druhým břehu ? Přizpůsobil se rychle.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      vršek     před 5 lety 04.10.2019 15:35 |  
      1 0

      Při té šanci Masopusta jsem si na stadionu ani nevšiml jak dokonale jej v pravé chvíli bránící hráč postrčil viz záznamy akce. A nepíši o tom, že to měl sudí pískat...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Dr. Fe1     před 5 lety 04.10.2019 19:27 |  
        0 7

        Z východu to bylo vidět dobře. Mě naopak překvapilo, že to vůbec Masopust ustál.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Obr     před 5 lety 04.10.2019 13:29 |  
    11 0

    Sem rad, ze i Alanor videl dobrou hru Sevcika. Vubec mi slabej neprisel, jak nekteří tvrdi. Naopak mel dobrej pohyb a chtel hrat. Az se vic rozehraje, bude skvelej. Snad vydrzi zdravi

  27. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 04.10.2019 17:49 |  
    4 0

    Z hodnocením souhlas, jinak fakt jsem byl nadšen z Petera možná o malinko více bych čekal o Nica, ale žádný drama. Jediný rozdíl je v proměňování šancí, ale to všichni věděli už před LM máš 2-3 šance pokud nedáš nemáš šanci. Teď rychle přehodit vyhybku a vzhůru na cinkalboys do jablek. Jinak velmi příjemné setkání na benzince se Sykorou po utkání, tak jsem mu slíbil že se za něj u Trpiše přimluvím :-))))))

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Rooney     před 5 lety 04.10.2019 22:45 |  
      0 0

      A jak na to Sykora reagoval? Ja jen jestli je jeho navrat vubec realny po tom, co se tu suskalo o jeho sporech s JiT. Je mi jasny, ze nic konkretniho asi nerekl, ale jestli treba nenaznacil...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 08:34 |  
        2 0

        Tak jasně že neřekl že se nechce vrátit, taky by nám asi do očí neřekl co ve Slavii třeba sralo furt se usmíval, myslím že to rozhodne jako vždy Trpiš.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      wimpy     před 5 lety 04.10.2019 22:46 |  
      3 0

      A dostal čelíčko? :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 08:38 |  
        1 0

        Nic nebylo byl jsem rád že držím v kůži mám zánět nervu v zubu, prapuvodně jsem vůbec uvažoval zda pojedu no LM rozhodla, jinak jsem tipoval 0-3,1-3.Nicmene s výkonem velká spokojenost.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          wimpy     před 5 lety 05.10.2019 11:11 |  
          1 0

          já si taky myslím, že je BVB nejtěžší soupeř ve skupině.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            kostelnivlajka     před 5 lety 05.10.2019 16:53 |  
            0 1

            taky si myslím

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          kostelnivlajka     před 5 lety 05.10.2019 16:52 |  
          1 1

          ajaj, to je horší než vykloubený rameno, měl sem též...obojí

  28. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    Pakoll     před 5 lety 04.10.2019 19:48 |  
    5 12

    Mimo téma: Baluta 2 zápasy za Liberec 2 góly .

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      kjandourek (admin)     před 5 lety 04.10.2019 20:10 |  
      6 6

      Slovácko - Liberec 3:1.... Baluta do prázdné branky dorazil střelu Musy vyraženou brankářem...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Dr. Fe1     před 5 lety 04.10.2019 23:54 |  
        4 10

        No a ? Takové góly nejsou potřeba nebo dokonce neplatí ? Co bychom za takový gól dali s Dortmundem a třebas i pořádně ušmudlaný. Nebo může Baluta za ty obdržené góly ?

        Minule dával Baluta také do poloprázdné brány, také po střele Musy . Musa dal minule gól (také do prázdné) a sdnes pěknou střelou ze střední vzdálenosti - ten ale VAR odvolal.

        Vám to nepřipadá jako značný pokrok ? Sami ve Slávii takové góly z dorážek moc nedáváme (výjimkou je Olayinka v Miláně) a chybí nám to.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        kostelnivlajka     před 5 lety 05.10.2019 16:50 |  
        3 4

        dobrej výběr místa, se tomu říká...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          kjandourek (admin)     před 5 lety 05.10.2019 18:02 |  
          3 3

          Tomu se říká dobrá střela kterou gólman nedokáže zalepit, nebo vyrazit na roh.... 75% gólu jde za Musou... zbylých 25 za trenérským týmem SKS, ktery ty náběhy rve do všech našich hráčů...

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            kostelnivlajka     před 5 lety 06.10.2019 08:32 |  
            0 1

            ..aneb, jak mít poslední slovo:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Pakoll     před 5 lety 06.10.2019 21:09 |  
        0 2

        Asi stal na dobrém miste

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      SirCohen     před 5 lety 05.10.2019 15:45 |  
      3 1

      A oba dva byly dorážky z metru do prázdný.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Pakoll     před 5 lety 06.10.2019 21:12 |  
        0 2

        Ale aspoň trefil branku

  29. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    pinochet     před 5 lety 05.10.2019 02:16 |  
    2 16

    Jako za mne hostovat: MvB, Júsuf a Provod a zpět Matoušek, Sýkora a Balutta. Kupovat z naší ligy nikoho jako Takácze nepotřebujeme, možná Murise...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      JS (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 06:57 |  
      4 11

      Souhlas. Momentálně máme v kádru hráče horší kvality, než které jsme poslali na hostování.
      Mimochodem, Musa se v Liberci snad také hezky rozehrává.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      kostelnivlajka     před 5 lety 05.10.2019 16:47 |  
      2 4

      souhlas!

      buren je zápas od zápasu horší, yusuf za těch pár minut co tam byl tragikomickej

  30. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 05:06 |  
    3 12

    Ten Komlicenko by pro nas byl spasou,verim,ze by ho Trpis ukociroval a dovedl pro nej malinko uzpusobit styl. Hrajeme paradne,goly jsou rozlozeny na cely tym,ale pak jsou zapasy,kdy potrebujeme dat kazdou sanci.. :) Za zkousku to stalo,i kdyby za 3-4 mega.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 05:23 |  
      4 9

      Hosi,v Boleslavi celkem 65 golu za 2 sezony,v Liberci 21 za sezonu.. To je proste golostroj,kteryho potrebujem. A kdyby to nevyslo,tak poslat na hostovani a prodat se ziskem. Treba v zime prijde..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        JS (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 07:01 |  
        4 3

        Také si myslím, že bychom to měli zkusit. Nechápu, o co by měl být horší, než Yusuf. I když ještě raději bych tu viděl Šporara.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        wimpy     před 5 lety 05.10.2019 13:11 |  
        4 1

        Ten gólostroj dal tuto sezonu gól Karviné z penalty, čtyři góly Budějkám a dva Příbrami. Opravdu ho nepotřebujeme.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          japoko     před 5 lety 06.10.2019 00:16 |  
          0 2

          Paneboze, to snad ne!

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            wimpy     před 5 lety 06.10.2019 00:18 |  
            2 0

            Tady mi můžeš říkat Wimpy. ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Rooney     před 5 lety 05.10.2019 11:04 |  
      8 1

      Komlicenko je sice golostroj, ale naprosto nevhodny do nasi hry i naseho tymu. On je typickym utocnikem, na ktereho musi pracovat cely tym, coz u nas fungovat nebude. Kor v zapasech typu Inter ci Dortmund, kdy i utocnik musi neustale behat, napadat a nabizet se tak, aby ten sytem byl efektivni. A to proste neni jeho parketa.

      Pak je teda varianta koupit Komlicenka a prizpusobit mu hru Slavie, ale to je nesmysl...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        kjandourek (admin)     před 5 lety 05.10.2019 13:07 |  
        3 3

        Mohla by být varianta, že bychom ho používali jenom v lize a v Evropě ve fázích zápasu na konci, kdy prostě potřebujeme dat gól a soupeře mačkáme.... ale na to zase stojí moc peněz...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          sTizz (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 14:15 |  
          2 3

          Kazdy golovy hrac je nevycislitelny.. Goly vydelavaji stovky milionu,obrany k tomu jen pomahaji :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

            sTizz (přítel SN)     před 5 lety 05.10.2019 14:17 |  
            1 2

            Tim samozrejme nesnizuji ulohu a zasluyhy kazdeho jednoho hrace v tymu,je to kolektivni sport,jen se to hraje na goly:)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Rooney     před 5 lety 05.10.2019 14:18 |  
          2 0

          Ano, tohle by bylo idealni, protoze v lize by nam opravdu leckdy vytrhl trn z paty. Ale jednak by to byla opravdu draha varianta pro ligu, a hlavne by to dle meho Komlicenko nezkousnul... Treba uz trochu vyzral, ale kdyz byl jeste v Liberci, tak delal pry celkem problemy, kdyz nebyl v zakladu. Proto mu podle me plne vyhovuje ta Bolka, kde je jasnym utocnikem c.1 s temer neotresitelnou pozici.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          kostelnivlajka     před 5 lety 05.10.2019 16:45 |  
          0 1

          za ty prachy na čekej pohár

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        japoko     před 5 lety 06.10.2019 00:05 |  
        0 3

        A pak je treba varianta nesmyslne drzet 3 roky Burena! Zase predem odsuzujici reakce, stejne jako Kudela, Kovar, Hovorka apod.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

          Rooney     před 5 lety 06.10.2019 12:32 |  
          4 0

          Tak nesmyslne... Nepatrim mezi fanousky Burena a klidne bych se bez nej v tymu obesel, ale nadruhou stranu je potreba uznat, ze nam nekolikrat uz pomohl. A hlavne oproti Komlicenkovi nema problem s lavickou ci tribunou. Charakter je u nas hodne dulezity a tam je u Komlicenka celkem problem.

          Zase predem odsuzujici reakci bych si vyprosoval, protoze sem zadneho z techto hracu pred jejich prichodem neodsuzoval... Byl bych rad, pokud by Slavia privedla poradneho utocnika, ale sem presvedceny, ze Komlicenko tim spravnym pro nas neni. Ale treba se pletu, ikdyz to u hracu nebyva casto.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      Dr. Fe1     před 5 lety 05.10.2019 20:24 |  
      0 5

      jestliže za něj ani ruské kluby nebyly ochotné dát to co Boleslav požaduje, tak to pro nás bude hodně nereálná cena.

      Takovou cenu určitě nebudeme chtít zaplatit za někoho u koho není jistota, že nám bude opravdu prospěšný. A u Kmlíka tohle bohužel není, naopak je to hodně diskutabilní, jak by u nás zapadnul herně i lidsky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

      kapitan.pisoar     před 5 lety 05.10.2019 20:28 |  
      1 8

      Komlicenko? Neblazni! Utocnik ktery pravidelne dava goly, se nam prece nehodi do koncepce...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Dortmund 0:2

        Pepino44     před 5 lety 06.10.2019 09:42 |  
        3 0

        To máš pravdu, Jit o něm po zkušenostech v Liberci prohlásil, že sice dává goly, ale do mužstva jej nechce. Proto si jej v Liberci nenechal.