Aktuality z médií

Komentáře (193)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    pipe1980     před 5 lety 25.09.2019 23:45 |  
    10 0

    Dobrá práce

  2. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 06:36 |  
    1 5

    konečně. raději bych sice viděl čísla 75% a 5 zápasů ale i takto to je ohromoný posun. jediné co není úplně jednoznačný je to, zda finanční kompenzace je jen při přeprodaném místě. protože bod v TP permicář získá tak jak tak....

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      mis3     před 5 lety 26.09.2019 08:48 |  
      3 0

      ale nene. To opravdu neumíte číst? "V případě úspěšného přeprodání místa, získá permanentkář bod..."

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 08:56 |  
        0 7

        kamarád na bolku nejde, odhlásil to a má bod už teď. tak nevim, jak neumím číst - není mi jasné kdy nastane možnost finanční kompenzace, zda jen při úspěšném přeprodání (to bych považoval za logické) a zda bod zůstane či nikoli. jestli vám vadí že se ptám, tak nemusíte hned být agresivní.

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          Tadeáš_Janků     před 5 lety 27.09.2019 21:58 |  
          1 0

          Zřejmě už si někdo koupil jeho lístek.

  3. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    sicilianbrno     před 5 lety 26.09.2019 07:34 |  
    0 0

    Věřím že lidi nebudou liní a obětují tu chvilku času při odhlášení, aby nás bylo opravdu co nejvíc.
    Nikdy sem pernamentky neměl, je možnost ji půjčit známému aniž by ji potřeboval mít v ruce (nějaký číselný kód z pernamentky atd) nebo je nutnost ji mít vždy u sebe u turniketů ( kvůli čárovému kódu)? Líbila by se mě časem i možnost u pernamentek nějakého unikátního jednorázového čárového kódu nebo hesla pro daný zápas, který by mohl přeposlat známému aniž by mu musel pujcit pernamentku, ale o tom se asi neuvažuje...

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 08:58 |  
      0 4

      ono by stačilo NFC, protože telefon má každý a nějaká apka, jako má googlepay nebo apple pay a čtečky u vchodu.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      marp (přítel SN)     před 5 lety 26.09.2019 10:41 |  
      7 1

      4x pernamentka... zkráceně pernice? A po sezóně ji můžeš zakopat do pernafrostu.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      spravnej_jezedak     před 5 lety 26.09.2019 12:28 |  
      1 0

      To by bylo jiste super, nicmene bojim se toho,ze by s tim jisti lide dal kseftovali..

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        sicilianbrno     před 5 lety 26.09.2019 13:28 |  
        0 0

        Však bys to nedal nikomu cizímu, spíš kamarádovi kamaráda , známému z práce atd a ten kód by platil jen pro to dané utkání...máš třeba dobře místa a ty bys rád dal někomu koho znáš ale je třeba z jiného města atd...

  4. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    KurdtK     před 5 lety 26.09.2019 07:56 |  
    8 0

    Službu a nová pravidla jednoznačně vítám, ale nebylo by od věci zmodernizovat turnikety, aby byly schopné přečíst vstupenky a permanentky v elektronické podobě - snažší půjčování.

  5. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    Fačín     před 5 lety 26.09.2019 07:56 |  
    4 30

    Stejná ptákovina, jak kdybych si koupil 4 rohlíky, snědl jen tři a pokladní mi zakázala vstup do obchodu, protože jsem nesnědl všechny 4.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      kjandourek (admin)     před 5 lety 26.09.2019 08:37 |  
      4 0

      To je tedy pěkný nesmysl.... za prvé snědením rohlíku nikoho nepodporuješ... a za druhé je to celé o tom, že pokud nenavštívíš patřičný počet zápasů, tak při nákupu příští permanentky pouze nebudeš cenově zvýhodněn... koupit si jí i nadále můžeš, ale za plnou cenu jako nepermanentkář....

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        Fačín     před 5 lety 26.09.2019 08:54 |  
        3 14

        Mě se nelíbí ten přístup jako ve škole, kde dostáváš áčka za absenci. Co když bude člověk nemocen, mít rodinnou akci nebo se mu prostě jen nebude chtít? Vždyť jsem za tu permanentku zaplatil dost peněz, teď se mi ještě budou psát "áčka" jak do žákovský knížky? A potom za to být penalizován?

        Mimochodem, za to, že spoustu permanentek skoupili překupníci, může svým způsobem hlavně klub svým nastavením cen. Pokud například do sektoru 113 stál balíček na LM pro permanentkáře 4500,- a pro ostatní 10500,-, tak je snad nad slunce jasné, že se vyplatí tu permanentku za 3500,- koupit. Lidi nejsou hloupí, jakmile jde o peníze.

        Základní princip samozřejmě chápu, že klub chce mít na každý zápas co nejvíc plno, to je jasný a logický. Ale nevím, jestli se to dá zařídit tímto složitým způsobem, procentama návštěv a podobně. Mělo by to vyplynout tak nějak automaticky - když budeme hrát dobrý fotbal, koukatelný, mít výsledky, tak plno bude tak jako tak, protože lidi to budou chtít vidět sami od sebe.

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 09:02 |  
          0 4

          nic se nerodí bez problému. ukáže se jak to v praxi bude a případně koriguje. Prostřednímu odstavci nerozumím, to byli jasnovidci? vždyť ceny na LM se snanovily relativně později ve vztahu, kdys pořizoval permici

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            Fačín     před 5 lety 26.09.2019 09:35 |  
            0 3

            Jasnovidci asi úplně ne, ale dalo se to "tušit". Do LM jsme chtěli, byl to náš cíl a byli jsme mu velmi blízko - takže byla šance, že se tam dostaneme. V tu chvíli je jasný, že přijedou kvalitní týmy, tudíž lístky budou drahý a jsme u toho. Dalo se to "risknout".

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 09:54 |  
              0 4

              ok, tohle asi jo, ale absolutní částky ne. :)

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              Lukavo     před 5 lety 26.09.2019 11:05 |  
              4 0

              Já jsem taky před Šerifem tušil, že se půjde do LM...

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          Jachym     před 5 lety 26.09.2019 09:03 |  
          3 1

          Zase jsi nic nepochopil, Fačíne. Tohle je zatím nejlepší myslitelný kompromis, přičemž se detaily ještě mohou měnit po skončení sezóny. A permanentkáři na tom ještě mírně vydělají a budou tak motivováni vracet místa do systému, pokud se nemohou dostavit. Specifické případy typu dlouhodobé nemoci se budou řešit individuálně, jak je v článku avizováno.

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          kjandourek (admin)     před 5 lety 26.09.2019 09:22 |  
          5 2

          Tak klubu hlavně vadí, že na vyprodaný zápas nebylo plné hlediště.... a před stadionem byli lidi, co se dovnitř nedostali a přitom by mohli...

          Celé je to o tom, že permanentka je výhodná pro toho, kdo si ji koupili... a proč by měl být zvýhodňován člověk, který za tu výhodu něco neodvádí? Jak říkám, nikdo nikomu nebrání koupit si permici i za rok, ale na člověka, který nechal své místo prázdné v určitém počtu zápasů bude nahlíženo jako na někoho, kdo permanentku v minulé sezóně neměl...

          Pokud bychom měli zůstat u příměrů v obchodě, vnímám to podobně, jako když někde mají slevovou akci dva výrobky za cenu jednoho.... taky nemůžeš přijít a říct, že chceš jenom jeden a chceš ho za poloviční cenu...

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 10:04 |  
            1 5

            já myslim žes to karle přesně vystihl. shodou okolností (trochu ze srandy) jsem včera chtěl jen jednu lahev vina, protože byly za tu cenu dvě, a to se slevou 50% a víš co se stalo? poslali mne regulerně do háje. :)

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              Lukavo     před 5 lety 26.09.2019 11:08 |  
              0 0

              Poslali tě do háje, protože neuměli namarkovat 50% slevu. Měl jsi chtít jen tu druhou zdarma...

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          Martin 58     před 5 lety 26.09.2019 10:27 |  
          8 2

          Vypadá to, že jste jeden z těch, co často absentuje. Pak ani nemůžete vidět, jak to ve "vyprodaném" hledišti se stovkami až ticící prázdými sedačkami vypadá.
          A už jsem to jednou psal:
          Dát 3800 Kč za permanentku na nejlepší místo a mít tím zajištěno shlédnutí 18-ti ligových zápasů (211,11 Kč/ zápas) a celou sérii dalších benefitů, nyní například lukrativní pojistku na domácí zápasy Ligy mistrů, kam se mužstvo sotva dostane jednou za uherský rok (12 let), není něco, čím by se člověk měl ohánět jako výsadou, ale naopak pokorně se přes Ticketportal odhlašovat a umožnit návštěvu našeho svatostánku i jiným, kteří by jinak museli při sledování zápasu v televizi nebo na netu kroutit hlavou nad prázdnými,dobře viditelnými, červenými sedačkami.

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            Fačín     před 5 lety 26.09.2019 11:16 |  
            4 7

            Ne, nejsem z těch, co často absentují. Vynechávám jen zcela výjimečně. Jen si myslím, že nákup permanentky nemá znamenat POVINNOST chodit na každý zápas, ale MOŽNOST přijít, kdy chci a sedět na svém obvyklém místě.

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              M@rvin     před 5 lety 26.09.2019 11:23 |  
              4 0

              Tak to v zásadě je a vůbec nic se na tom nemění. Choď kdy chceš, v čem je problém?

              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                Fačín     před 5 lety 26.09.2019 13:22 |  
                2 3

                No v tom, že kdybych náhodou párkrát nepřišel, přijdu o svojí permanentku a své místo.

                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                  M@rvin     před 5 lety 26.09.2019 14:14 |  
                  9 1

                  Permanentka platí na probíhající sezónu a rozhodně o ni ani o své místo neprijdeš. Permanentku sis zaplatil a můžeš s ní nakládat dle libosti, vůbec nikdo ti v tom nebrání. Permanentku na příští sezónu sis ještě nezaplatil, takže o ní nemůžeš přijít. Jediné, o co můžeš přijít, je předkupní právo a zvýhodnění pro nákup příští permice, to ale není nárok, který by koupí permice automaticky vznikal, ale benefit, který se Slavia rozhodla poskytovat. Podmínky, za jakých na tento benefit fanoušci dosáhnou, si Slavia může nastavit jaké chce a taky je dle situace měnit, jen o tom musí srozumitelně a transparentně informovat.

                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                    Fačín     před 5 lety 26.09.2019 14:35 |  
                    0 2

                    Dobře. Jen aby to bylo opravdu "srozumitelně", protože zatím je to jen galymatyáš.

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      lilien111     před 5 lety 28.09.2019 13:16 |  
                      0 0

                      nAPSANÉ JE TO JASNĚ A PŘEHLEDNĚ. bUĎ MÁŠ problémy s pochopením posaného textu nebo chápat nechceš. Prostě choď když nebudeš moci přenech místo jinému dostaneš za to dárky nebo finanční kompenzaci a 4 krát se ti to bude počítat do účasti. Navíc tvé místo nebude prázné. Překupníci co mají permanentku jen kvůli lístkům na Evropské poháry příští rok pozbyde předkupní právo. Nedělám si iluze že se to nějak nebude dát obejít viz rady zde ve foru jak jen protočit turniket, ale alespoň to budou mít o hodně ztížené.

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 11:42 |  
              0 4

              to je nepochybné že je to možnost nikoli povinnost. klub se zkrátka brání kšeftařům.

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              Martin 58     před 5 lety 26.09.2019 11:44 |  
              5 3

              O tom by se snad dalo uvažovat, pokud byste "vysolil" plnou cenu tak, jak je jednotlivým zápasům přiřazena pro smrtelníka bez permanentky. Na zmíněném místě za nynějších 3800 Kč by to představovalo bratru nějakých 11-13 tisíc korun.
              Takže, takovou permanentku byste si nekoupil, ale díky tomu by klub mohl místo jednotlivě, ale finančně výhodněji, prodat. Celkový zisk ze sedadla by pak nebyl 3800 Kč, ale, dejme tomu, 8-9 tisíc Kč, vycházeje z předpokladu, že ne vždy by se místo prodalo.
              Snad na tomto případu vidíte, že není vhodné, dožadovat se práva chodit na Slavii tak, jak se mi zachce nebo hodí, a blokovat místo v hledišti pro jiné a omezovat možnosti klubu k finančnímu vylepšení.

              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                dalislavista     před 5 lety 28.09.2019 11:04 |  
                0 0

                Omezovat možnosti klubu k finančnímu vylepšení? Proto je fajn ta možnost odhlášení místa. Tak má klub možnost ty lístky znovu prodat. Proč je ale počet omezený pouze na 4 započítané do limitu?

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          mis3     před 5 lety 26.09.2019 14:48 |  
          1 0

          Ale tka to přeci není. Slavia má benefit pro ty, kteří si koupím permici, takový, že následý rok si ji mohou koupit se slevou a na stejné místo. BENEFIT. A rozhodla se ten benefit trochu omezit. Pořád je to ale dobrá vůle Slavie jako akciové společnosti - ten podniku takový benefit stálým zákazníkům poskytovat. Pokud by se klube rozhodl, že už neposkytná žádný takový benefit - a čístě byznysově by to dávalo smysl, protože poptávka převyšuje nabídku - tak je to opět čistě jejich marketingový nástroj. Vy jako zákazník máte dvě možnosti - akceptovat jejich obchodní politiku a koupit si jejich produkt a nebo ne.

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        dalislavista     před 5 lety 28.09.2019 09:30 |  
        0 0

        Takže ti překupníci, co koupili 10 permic vedle sebe a nyní nabízeli balíčky na CHL za 20 tisíc a podobně, si jí koupí na příští sezónu zase, akorát dráž...
        Cíl snad měl být ten, ne aby byly permice dražší, ale aby nebyla prázdná místa na stadionu, mýlím se tedy?
        Ti překupníci vydělají dost, aby jim zvednutí cen nevadilo. Mělo by se spíš vymyslet to, aby permice byly na jméno kontrolované a třeba za sezónu jen několikrát možnost změnit jméno toho, kdo půjde. Nebo sledovat účasti permic třeba na slabší celky. To by se pak vidělo, kdo chodí jen na VIP zápasy, nebo kdo to má jako spekulaci!
        Věřím, že ti,co mají obavy o splnění limitu 80%, opravdu chodí, jak mohou, a tedy i na slabší mužstva a ne jen na Top zápasy. Spekulanti určitě nepůjdou na Příbram, Karvinou, či Opavu...
        V současném stavu se spekulantů nezbavíme, akorát některým slávistům, co třeba těsně nesplní limit, zdražíme permice..

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      mis3     před 5 lety 26.09.2019 08:46 |  
      8 0

      To je ale nesmyslné přirovnání. Zatímco rohlíky můžeš koupit KDEKOLIV, tak Slavia je jen JEDNA!!!

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 09:00 |  
      2 4

      ono to souvisí hlavně s tím, že je spousta vychcánků, kteří si koupili permice JEN za účelem "zbohatnutí" a na SKS nechodí. proto to omezení, a souhlasím s ním. jen by se mi líbilo číslo 5. Pokud nechoddíš, tak dokazuješ, žes tu permici koupil účelově. a toto omezení to trochu redukuje.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      Rozumbrada     před 5 lety 26.09.2019 11:30 |  
      5 2


      Nesmysl!

      Nikdo Ti nebude bránit koupit permanentku, pouze na ni již nebudeš mít slevu a přednostní právo.

      Navíc ty rohlíky jsou nejen za tržní cenu, ale na obchod nemá vliv, zda je sníš.

      Nevyužívání permanentky má na klub vliv podobný, jako na divadlo má vliv poloprázdné hlediště. Tedy špatný!

      Tak proč by Tě měl klub nadále zvýhodňovat před ostatními, když to ten klub jen poškozuje?

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      EdCable     před 5 lety 26.09.2019 11:54 |  
      5 0

      Pokud by bylo rohlíků omezené množství a ten obchod by měl bonus za to, že se všechny snědí, pak si piš, že by to takhle dopadlo.

      Kromě toho když je například velká sleva, tak mnohé obchody omezují počet prodaných kusů, čímž se brání čemu? Překupníkům.

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        dalislavista     před 5 lety 26.09.2019 16:33 |  
        1 0

        A překupníci si to stejně nějak zařídí a obyčejný člověk zboží v akci nesežene...

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 19:30 |  
          0 4

          vietnamec z večerky u nás pravidelně vozí z kauflandu plnou dodávku coly, plzní ... snaží se.

  6. Super

    mis3     před 5 lety 26.09.2019 08:47 |  
    6 0

    Za mě palec nahoru, snad se zredukují prázdná místa, navíc kvituji snížení hranice pro děti.

  7. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    PetCC     před 5 lety 26.09.2019 09:00 |  
    2 6

    No, někomu se to líbí, ale mě zas tak moc ne.
    Lidi, co nechodí často, dostanou odměny a já, který nechyběl čtvrt století, nedostanu nic :-)

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 09:04 |  
      2 3

      dostaneš - slevu na další rok a pak slevu i na poháry. :)

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      Ondráš     před 5 lety 26.09.2019 09:07 |  
      5 0

      Nemáš chodit tak často, to máš za to!:D Nic se nemá přehánět!

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      M@rvin     před 5 lety 26.09.2019 09:18 |  
      6 0

      Pro tebe je největší odměnou to, že tu krásu sleduješ na vlastní oči. Co bys ještě chtěl víc? ;-)

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      Fido22     před 5 lety 26.09.2019 11:37 |  
      8 0

      Vím, že to myslíš ironicky. My, co chodíme téměř vždy, máme permice z důvodu, abychom byli na své sedačce, vedle našich známých, kamarádů, dědečků apod. a viděli tu krásnou hru našich borců, případně je podpořili, i když se zrovna nedaří. Slávistické šály a třička už také asi všichni máme, takže největší výhoda.
      Skvělé, že Slavia tak rychle zareagovala na zápas se Slováckem, kdy u pokladen dlouhé fronty na lístky, pak nápis VYPRODÁNO a přitom spousta sedaček volných, neobsazených.
      Zase vedení Slavia vyřešilo další kámen úrazu, který tu byl podnětem diskuzí na webu i v podcastech. Bravo!!!

  8. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    Dennis     před 5 lety 26.09.2019 09:01 |  
    3 0

    Skvělá věc, zase další velký posun v práci s ticketingem a fanoušky. Chce to ještě doladit dvě související věci. Modernizaci turniketů na čtení z mobilů, to je tady už zmíněno, ale také by bylo fajn prosadit fixaci termínů zápasů více dopředu. Dá se to pak lépe plánovat s ohledem na rodinné výlety, služební cesty, směny v práci apod.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 09:06 |  
      0 3

      předposlední věta je mimo kontrolu klubu. se zápasem musí být možnost hnout, už jen kvůli pohárům.

  9. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    Ondráš     před 5 lety 26.09.2019 09:08 |  
    4 0

    Konečně! Super.

  10. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    Ferguss     před 5 lety 26.09.2019 13:20 |  
    2 0

    Takže abych to shrnul, u dospělých je (za předpokladu odhlášení 4 zápasů) potřeba navštívit 7 zápasů. U dětí a invalidů 3. Počítám správně?

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      SirCohen     před 5 lety 26.09.2019 13:47 |  
      1 0

      Počítáš správně.

  11. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    Ferguss     před 5 lety 26.09.2019 14:55 |  
    0 0

    Ještě by to chtělo umožnit on-line převod z dětské permice na dospělý lístek (samozřejmě za doplatek). Ale to asi nehrozí.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      Jachym     před 5 lety 26.09.2019 15:47 |  
      1 0

      Zatím to snad jde alespoň na pokladnách, jak mi dali vědět mailem. I to už je velký pokrok proti dřívějšku, kdy to bylo možné jen na nějaké vybrané zápasy.

  12. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    asanin     před 5 lety 26.09.2019 15:20 |  
    8 2

    Jediné co bych změnil je to, že by se dalo místo rušit i v den zápasu... Např. do 3 hodin do výkopu... To by např. pomohlo mně...

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      dalislavista     před 5 lety 26.09.2019 17:27 |  
      3 1

      Přesně tak, kolikrát se může něco podělat až v den zápasu, auto, vlak má zpoždění atd. , jestli je to technicky možné, proč by se to nemělo dát odhlásit ještě v den zápasu? V době počítačů. V ticketingu by se uvolněné místo objevilo a dalo by se znovu prodat. Jde přeci o to, aby nebyla zbytečně prázdná místa!

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        asanin     před 5 lety 27.09.2019 13:20 |  
        2 1

        Přesně tak... Já držím 5 permic pro sebe, manželku, dvě děti a dědu... Já jedu se synem vždy... Ale několikrát se mi stalo, že mi to žena, či děda odřeknou v den zápasu (z různých důvodů)... Pokud by to tedy šlo řešit i v den zápasu, bylo by to super...

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          SirCohen     před 5 lety 29.09.2019 08:37 |  
          0 0

          Tak si zvyknou, že to musí říkat den předem:)

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      sasky     před 5 lety 28.09.2019 10:14 |  
      0 1

      Já myslim, že tak do pěti minut před výkopem, ne? :D Opravdu, nabídni prst, utrhnou ti ruku...

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        dalislavista     před 5 lety 28.09.2019 10:52 |  
        2 1

        No jde o prázdná místa na stadionu, když před stadionem byly fronty a nebylo co prodávat! Takže klidně odhlásit 5 minut před výkopem, lístek skočí v systému k prodeji a jeden z fronty před stadionem fotbal uvidí. Jestli to umožňuje systém, proč ne? Jaký je pro klub rozdíl, jestli se místo odhlásí 5 min před, 1 den před nebo týden před??? Žádný. A klub vyhlašuje, zde jde o to aby se neobsazená místa dala obsadit/ prodat.

  13. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    dalislavista     před 5 lety 26.09.2019 17:05 |  
    9 1

    Celé by to mělo být proti vychcánkům a překupníkům, kteří normálně nechodí, ale na top zápasy včetně pohárů mají jistotu "výdělku". To by se dalo pochopit. A je blbé, když je "vyprodáno", lidí venku a na stadionu místa volná. To by se mělo vyřešit uvolněním míst, ale limit 80% povinně s omezeným počtem započítaných uvolnění mi přijde zbytečné. U mimopražských např. 100 a více km vzdálených by se mohl limit zohlednit, třeba nad 50% účasti povinně. A odhlášení místa neomezovat a klidně žádné benefity. Tihle fandové to nemají úplně jednoduché, to nejsou překupníci a spekulanti, ale mnozí mají permice už od Strahova, já třeba jsem i akcionář- snažil jsem se pomoct klubu v nejhorším, akcie za 1000kč má už jen zlomkovou hodnotu. Ale vždy se na fotbal prostě nedostanu. Jezdím, co to jde i se synem, na Strahov ještě se starým tátou. Slavií žiju, ale mám taky rodinu, musím i jí věnovat čas.
    Snažme se eliminovat překupníky, co koupili 10 permici vedle sebe, na ligu nechodí, ale na bazoši nabízí balíčky na ChL za ranec! Ale proč trestat někoho, když se nedostane na 20% zápasů + omezený počet odhlášení? Proč např. nestačí fyzická návštěva poloviny utkání, když vše ostatní poctivě uvolním? Přeci jde o to, aby nebyla prázdná místa, když je uvolním - nebudou!
    Samozřejmě se budu snažit jako do teď jezdit co nejvíc, nejlépe pokaždé, ale ten limit zohledněných uvolnění bych navýšil nebo úplně zrušil.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      rak (přítel SN)     před 5 lety 26.09.2019 17:47 |  
      3 0

      Ano, je to třeba vyladit, hlavně v těch číslech. Obecně to ale má moji plnou podporu. Nicméně vzhledem k tomu, že už na ligu mistrů je zcela vyprodáno, tak i ti spekulanti s permicemi si nějak museli přijít na své. Do volného prodeje nejde nic.

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 19:28 |  
        2 4

        no to je něco co mne překvapilo. pradaných bylo 12 000 permic, řekněme že 11 000 si koupilo balíček. zbývá cca 8 000 míst. z toho je 1000 vyblokovaných pro soupeře - zbývá 7 000 - z toho je pro uefu bloklých pár sektorů - tj cca 2000 - zbývá 5 000. těch 2 000 se přelilo jinam, takže zbývá 3 000. tak mi tedy řekněte, jak mohlo jít do volného prodeje 10 balíčků .....

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          Dennis     před 5 lety 26.09.2019 20:48 |  
          1 0

          Podle mě těch blokovaných míst na západě bylo víc, cca 8 sektorů, takže něco navíc zahučelo tam. A prémioví permanentkáři si mohli koupit jeden balíček navíc, to tam taky nemáš zahrnuto. Nikdo ale neví, kolik těchto permanentkářů vlastně je, nebo někdo víte?

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 21:41 |  
            0 5

            ... hm.. premioví permicáři měli balíček navíc ? potom to je cca 1 000 méně. 8 sektorů? to jsem asi špatně odhadl na 2 000. sám jsem z 204 což je sektor s cca 15 řadami po 50 lidech. x 8 je tedy víc než jsem si myslel, tedy -2000 navíc/méně - celkem dalších minus 3 000 a tím se to asi zdůvodnuje... chtělo by to patro navíc. ....

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          mis3     před 5 lety 27.09.2019 09:34 |  
          2 0

          Máte v tom chybu, za prvé dost pochybuji, že by tisíc lidí nevyužilo možnost koupit LM. To budou tak maximálně desítky. Za druhé bylo prodáno tisíc prémiových permic a ti mají právo kout dva balíčky nba LM. Takže reálně permicáři mohli koupit klidně 13 tisíc balíčků.

  14. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    PikaPika     před 5 lety 26.09.2019 18:15 |  
    3 2

    Podle mě by prostě mělo být hlavně to, aby na jedno jméno byla pouze jedna permanentka a né aby jich jeden člověk vlastnil deset a výmluvy typu já je mám pro rodinu a kamarády to tedy neberu.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      ColinSKS     před 5 lety 26.09.2019 19:21 |  
      3 11

      já mám na sebe tři, protože to řeším za syna i kamaráda cizince. tyhle nesmyslný regulace jsou fakt naprd.

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 09:17 |  
        5 0

        Nesmyslne urcite nejsou, Slavia na tebe pouze prenesla odpovednost za vytizeni permanentek, co jsi si koupil. Kdyz nebubes chodit, urcite se najde nekdo dalsi, ktery tve misto/a vyuzije efektivneji.

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          ColinSKS     před 5 lety 27.09.2019 09:57 |  
          2 5

          o tom žádná diskuse není. to je naprosto v pohodě a souhlasím s tím na 150 procent. jen jsem reagoval na regulační příspěvek někoho, kdo chce mít 1 permici na osobu a tím omezit práva dalších. To považuji za blbost.

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 12:25 |  
            2 0

            Sorry, uz to vidim, mas pravdu. Ja mam taky na sve jmeno dve permice a zadny problem v tome nevidim.

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        pipe1980     před 5 lety 27.09.2019 20:22 |  
        3 0

        furt nechápu, proč máš synovu permici na svoje jméno, proč ji nemá syn na svoje jméno, a kamarád cizinec? to podle mě vyloženě kecáš. proč ji nemá kamarád cizinec na svoje jméno?

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 28.09.2019 12:18 |  
          0 0

          třeba můj se jmenuje stejně jako já

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          Jachym     před 5 lety 28.09.2019 12:23 |  
          0 0

          Já mám permanentku syna také na své jméno, protože když jsem to vyplňoval v centrále Ticketportálu, bylo mi řečeno, že nemusím vyplňovat druhý formulář. Syn navíc tehdy ani neměl svůj e-mail.

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            dalislavista     před 5 lety 28.09.2019 13:47 |  
            0 0

            Přesně tohle, že stačí jedno jméno i pro synovu permici, řekli i mě. Jenže syn se stejně jmenuje jako já, takže mě je to jedno...

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              Jachym     před 5 lety 28.09.2019 14:01 |  
              0 0

              Tohle mi manželka zatrhla, aby se syn jmenoval po mně. Že prý, až na nás bude volat, neozve se ani jeden:-) Zajímavé je ale, že učitelky ve školce a pak i ve škole mu stejně říkaly často mým jménem:-)

              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                dalislavista     před 5 lety 30.09.2019 11:00 |  
                0 0

                U nás jsme byli i s mým tátou a synem 3. To byla někdy sranda...

  15. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    rak (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 09:49 |  
    8 0

    Myslím, že už to nějak funguje. Když jsem se před tím díval, byly leckteré sektory na Bolku zcela vyprodané a teď už je tam docela dost individuálních volných míst.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      ColinSKS     před 5 lety 27.09.2019 09:57 |  
      1 5

      jo, to byl ten účel

  16. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    mihaal     před 5 lety 27.09.2019 11:00 |  
    1 16

    nevíte jestli bude někomu vadit, když si nechám svojí permicí jenom protočit turniket?

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      M@rvin     před 5 lety 27.09.2019 11:31 |  
      6 3

      Tak například mně ano.

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        mihaal     před 5 lety 27.09.2019 12:49 |  
        2 10

        ..to mi je jedno, já myslel pořadatele.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      Snivec     před 5 lety 27.09.2019 13:20 |  
      11 4

      ano, bude to vadit a doufam, ze to u turniketu budou kontrolovat, je to podvod a snazis se obejit klub a pravidla, ktera jsou udelana proto, aby na stadionu bylo co nejvice lidi
      me zarazi, ze se na to vubec ptas
      klub zavedl vstricna pravidla a ty uz vymysli, jak to vochcat

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 17:08 |  
        1 6

        Ale zase to nemusíš dělat vědu dle mého na horší soupeře nebude vyprodáno ani náhodou tudíž se ani ty lupeny od vrácenych permic neprodáji. Tak nějaká ta protocena permice snad by tolik nevadila.

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          Snivec     před 5 lety 27.09.2019 17:19 |  
          5 1

          samozrejme, ze nejaka protocena permice nebude vadit, ale pak by chteli protacet permice vsichni, dokonce i prekupnici a budeme tam, kde jsme nyni :))
          proc se musi hned vymyslet, jak to vochcat nejakym protacenim, JT psal, ze se zvlastni pripady budou resit, klub je hodne vstricny, tak at napise na klub a nepta se tady, jestli nebude vadit protaceni

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 18:05 |  
            1 6

            Souhlasím pokud půjde o utkání kde hrozí to vyprodání, ale jinak bych oko primouřil i když se to nemá a je to ochcávání. Nicméně jsem tolerantní.

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              mihaal     před 5 lety 27.09.2019 20:03 |  
              0 2

              Na šlágry mám samozřejmě vždycky zájemce a permanentku udám, jde o ty zápasy v prosinci a únoru, kdy ty tisíce fanoušků, na které už nevyšla permice budou přešlapovat před stadionem.

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 13:36 |  
      12 2

      je opravdu tak velkej problém kliknout na internet, a nabídnout to místo někomu jinýmu, kdo by se chtěl podívat na stadion na Slavii?

      4 tisíce prázných sedaček a přitom "vyprodáno"... jste jak padlý na hlavu... nepochopim tohle chování...

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        mihaal     před 5 lety 27.09.2019 14:01 |  
        2 16

        já jen, že mám permici 11 let a moje místo je od začátku mezi přáteli v sektoru 115.
        Na 70 až 80 procent zápasů chodím pracovně a permanentku jsem si vždy kupoval hlavně jako podporu klubu. Takže to nejspíš nesplním regule a na moje místo mezi kamarády bude od příští sezóny přidělen nějaký lepší slávista.
        To, že jsem permanentkář 11 let nikdo nezohlednil.
        A ještě budou hlídky u turniketů kontrolovat účast?

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          Jachym     před 5 lety 27.09.2019 14:21 |  
          1 5

          Když chodíš na 70-80 % zápasů, tak bys měl být i díky navrženému systému naprosto v klidu. Stačí z pohodlí domova pár kliků na internetu. Postup na Ticketportálu je navíc vysvětlený tak, že ho pochopí určitě i Fačín:-) A není pravdou, že tvoje dlouhodobé permanentní obstarávání permanentek nikdo nezohlednil. Každý rok máš nárok si svoje místo (se slevou) obnovit a můžeš tak čerpat všechny další výhody permanentkáře, např. slevy ve fanshopu nebo u partnerů Slavie...

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            Fačín     před 5 lety 28.09.2019 11:27 |  
            0 2

            Právě že je to vysvětlený úplně nesrozumitelně, proto vím, že svoje místo nikdy neuvolním, protože nevím,jak se to dělá.

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              Jachym     před 5 lety 28.09.2019 11:42 |  
              1 0

              Mně tedy ten návod ( https://www.slavia.cz/files/vraceni_mist_z_permanentky_SKS.pdf) připadá polopatický, že by ho bez problémů pochopili moji rodiče, jimž oběma bylo již 70 let. Ale klidně se s tebou někdy domluvím a ukážu ti instruktážní odhlášení místa na počítači:-) Jiná věc ale je, že třeba včera tento systém údajně nefungoval (viz komentáře kolegů v off-topic).

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          M@rvin     před 5 lety 27.09.2019 14:24 |  
          4 0

          Abych se v tom trochu zorientoval... Ty tedy na tom 'svém' místě pravidelně sedíš, ale v 70 - 80 % případů na něm nesedíš na svou permici, ale jsi tam pracovně?

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            mihaal     před 5 lety 27.09.2019 14:34 |  
            0 9

            Na 70 - 80 procent zápasů chodím pracovně. Na 30 - 20 procent zápasů jako divák.
            Myslím, že to na prmici příští rok stačit nebude.

            Když nesplním regule, moje místo mi bude odebráno a na 11 let a 33 tisíc korun co to stálo nikdo nebere ohled.

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              M@rvin     před 5 lety 27.09.2019 14:53 |  
              15 1

              Tak já si na chvíli začínal myslel, že na to své místo vlastně chodíš vždy a jen v případě, kdy jdeš pracovně, tak nepoužiješ pro vstup na stadion svou permici. V takovém případě, který by byl, pravda, docela raritní, bych totiž asi rozumněl tomu jít si permici "pípnout". Ale ono to tak není a můj první dojem byl správný. Ty prostě jen blokuješ místo, na kterém pak v 70 - 80 % případů stejně nesedíš a zůstává prázdné, čili jsi přesně ten typ člověka, kvůli kterému se to opatření dělá. Buď tedy najdi někoho, komu můžeš permici půjčovat v případech, kdy budeš pracovně, a nebo o to místo opravdu přijdeš. Když o to místo přijdeš, nikdo ti nebude bránit v koupi jiné permice, jen holt nebudeš sedět u kamarádů. Ale protože tam v 80 % případů nesedíš ani teď, nebál bych se říct, že to tebe ani kamarády nemusí moc trápit.

              No a nebo máš tu možnost chovat se jako kokot, hledat způsob, jak to ochcat a dál pravidelně a zbytečně blokovat jedno místo na stadionu. Rozhodnutí je na tobě a tvém svědomí.

              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                mihaal     před 5 lety 27.09.2019 15:16 |  
                1 16

                v sezónách 2010 až 2016 jsem tam vyloženě blokoval místo :))

                budu protáčet turniket, budu vymýšlet kličky aby mě neviděla hlídka dohledu nad fanoušky a pokud bude nejhůř klientelisticky a korupčně si to svoje místo zkusím pohlídat.
                je to starost navíc, ale co se dá dělat.

                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                  M@rvin     před 5 lety 27.09.2019 15:23 |  
                  9 1

                  Tak hodně štěstí a nezapomeň si při tom dál lhát, že svým jednáním Slavii podporuješ.

                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                  Snivec     před 5 lety 27.09.2019 15:45 |  
                  13 1

                  takze tve misto bude stale prazdne a mohl by tam sedet fanousek, ktery zustane pred stadionem
                  bravo!

                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                    mihaal     před 5 lety 27.09.2019 16:16 |  
                    2 12

                    Tak proč ten fanoušek nemá permanentku?

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 16:33 |  
                      11 3

                      seš naprosto bezohlednej tupec...

                      přesně kvůli těmto lidem se ty opatření dělají... doufám, že ti bude na příští sezonu permanentka odebrána...

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        mihaal     před 5 lety 27.09.2019 16:59 |  
                        0 9

                        nene, dělá se to prý proti lidem co chtěj jen lístky na ligu mistrů.

                        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                          mis3     před 5 lety 30.09.2019 09:57 |  
                          0 0

                          "PRÝ" a proč je ten systém jen na ligu?

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        kostelnivlajka     před 5 lety 27.09.2019 18:11 |  
                        2 2

                        plus bomboiniéra za zásluhy

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 16:37 |  
                      10 0

                      Protoze mu ji uz neprodaji? Treba si poprve nasetril na permici a chtel by si ji v lete koupit ale to misto uz mu uplne nesmyslne blokujes ty, i kdyz tam sedis jen 5 zapasu z 18.

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      M@rvin     před 5 lety 27.09.2019 16:46 |  
                      7 0

                      Třeba ten fanoušek ví, že se z různých důvodů na své místo dostane maximálně ve 30 % zápasů a má víc rozumu než ty, takže si ji nekoupil.

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        mihaal     před 5 lety 27.09.2019 17:21 |  
                        1 12

                        no to nemá, když teď stojí před stadionem

                        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                          M@rvin     před 5 lety 27.09.2019 17:45 |  
                          7 1

                          Úroveň rozumu evidentně hodnotíme každý podle jiných kritérií.

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      Fido22     před 5 lety 27.09.2019 17:31 |  
                      10 0

                      Takový fandy, jejichž první příspěvek na diskuzi je ve stylu "jak obejít nové pravidlo"... takový tu máme nejraději. A je jedno,kolik let máš permici, když na ni chodíš jen asi z 20-30% . Všichni normálové tu volali po možnosti uvolnit sedačku v době nemoci, dovolené jinému fanouškovi. Vedení Slavie hbitě zareagovalo, ale i tak se najdou ti, co to chtějí prolomit. Smrdí to sobectvím, promiň. Tak ať si na tvé místo chodí nějaký tvůj kamarád a ty choď už jenom pracovně. Jeden zadek na dvě sedačky, potažmo asi v jiném sektoru, neumistíš. Chceme často plný Eden a i my máme permice dlouhá léta.

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      Joe-L     před 5 lety 27.09.2019 18:41 |  
                      7 1

                      Tak já jsem třeba jedna z těch, kteří si permici chtěli koupit, ale měla jsem smůlu - už bylo vyprodáno! Já jsem jedna z těch, kteří po tomhle volali. Nechápu, že když už teda na ten zápas nejdeš na svoji permici, proč ji třeba nepůjčíš nějakýmu kámošovi a nemusel bys přemejšlet nad tím, jak to "vošulit". To, co tady píšeš, mi přijde hodně sobecké! Že se jiní fanoušci nedostanou na staďák? No a co, hlavně že "moje" místečko je prázdné. Že by hráči mohli mít větší podporu od diváků? No a co, nezájem!

                      Navíc pokud sis nevšiml, tak nedostatečná návštěva neznamená, že si nemůžeš za rok koupit permici, ale jen že na ni nebudeš mít přednostní nákup.

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 20:12 |  
                        4 4

                        Vůbec se tě nechci dotknout,ale kdyby jsi měla permici i v dobách zlých tak takový problém neřešíš,samozřejmě neznám důvody proč jsi tu permici neměla na rozdíl od toho kolegy do kterého se tady lidi naváží.Mohl bych říct že jste fanoušci úspěchu,ale souhlasím s tím že by se nemělo stávat aby stadion byl poloprázdný a na kasách napis vyprodáno.:-)

                        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                          Joe-L     před 5 lety 27.09.2019 20:24 |  
                          8 0

                          Hlavní důvod je, že nejsem z Prahy a dřív mi situace neumožňovala jezdit na zápasy (po škole jsem u nás nenašla volný místo, takže jsem pracovala 100 kiláků od domova, přes týden jsem byla na podnájmu a o víkendech jsem byla ráda, že jsem si stihla vyprat a tak a zas jsem frčela směr práce, navíc jsem ze začátku neměla auto, takže jsem byla odkázaná na vlaky). Jinak já fandím Slavii od sezóny 95/96, můj táta jezdil na Slavii už před cca 50 lety, teď jezdíme spolu (plus dvě neteře). Teď už auto mám, takže můžeme jezdit i na zápasy, který začínaj pozdějc a ze kterejch bychom se dřív vlakem domů nedostali.

                          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                            pipe1980     před 5 lety 27.09.2019 21:04 |  
                            0 2

                            no vidíš, tak to jsi služebně starší než já. já začal 2001 když mě kamarád vytáhl na strahov na zápas Slavia Panathinaikos. Mě byl do tý doby fotbal úplně volnej. Vtipný je že mě tam vytáhl kamarád kterej fandí celej život žižkovský viktorce, s mým bráchou, kterej je rudej. Měli permice od kamarada taty kterej nemohl jit kvuli nejaky dulezity rodiny oslave, takze me vlastne ke Slavii privedl muj bracha spartan

                            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                              Fačín     před 5 lety 28.09.2019 11:32 |  
                              2 1

                              Brácha sparťan? Bože co jste to za famílii...

                              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                pipe1980     před 5 lety 28.09.2019 12:51 |  
                                0 2

                                táta bohemák, bejt nás víc, tak máme určitě i žižkováka :-)))

                          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 21:45 |  
                            0 0

                            No vidíš máš důvody které jsou pochopitelné jen si méla smůku na tento rok kdy najednou všichni chtěli permice,jinak co já pamatuji tak permice vždy bez problémů,ja jsem kupoval letos dvě nové a také bez problémů,zrejmě si také zaváhala.Jinak mám dojem že jsem s tebou před časem řešil nějaké lístky.Ještě na webu SKS :-)

                            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                              Joe-L     před 5 lety 27.09.2019 21:56 |  
                              0 0

                              To je možný :-)

                          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                            kostelnivlajka     před 5 lety 27.09.2019 22:28 |  
                            0 3

                            kdybych už neměl milenku...tak tě beru:-)

                            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                              Joe-L     před 5 lety 27.09.2019 22:29 |  
                              0 0

                              :-D ... teda :´-( ... ;-)

                              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                kostelnivlajka     před 5 lety 27.09.2019 22:31 |  
                                0 1

                                no....

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        mihaal     před 5 lety 27.09.2019 20:31 |  
                        1 8

                        permice se prodávali fakt dlouho, to je škoda že jsi to nestihla. Stopli to až před postupem do ligy mistrů myslim

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      mis3     před 5 lety 30.09.2019 10:01 |  
                      1 0

                      těch důvodů je asi bambilion. Třeba dítě, které z důvodu nejasný časů začátků utkání nemůže chodit pravidelně (třeba moje dcera má 3 roky, takže prostě zápasy co začínají po sedmé nedá a těch je bohužel hodně). Také fanoušci z ciziny - zrovna jeden kamrád, co má permici, má kamráda, který žije trvale v zahraničí - a když přijede na návštěvu, tak by rád zašel na Slavii. samozřjmě asi největší počet lidí jsou ti, co to mají prostě daleko, tkaže permicic nemají, jelikož si nemohou dovolit jezdit pravidelně. A v neposlední řadě třeba turisté. Ať šíří jméno Slavie do světa...

                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                  Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 16:30 |  
                  7 0

                  Vsiml jsi si, ze je rok 2019? Kvuli 5 zapasum... staci, aby si tvuj kamos z kraje koupil v lete permici na tvoje misto a novy permanentkar sedel na kraji vasi party, tak jako je tomu doted..

                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                    mihaal     před 5 lety 28.09.2019 20:45 |  
                    0 8

                    A já už nechci přenechávat místo někomu, kdo deset minut vyvolává za nejistýho stavu útočníka soupeře Mešanóóóviiič!
                    Podle mě úplnej nonsens

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              kostelnivlajka     před 5 lety 27.09.2019 18:04 |  
              0 1

              :-)

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 17:03 |  
          2 9

          Nedělej z toho drama na čtyři zápasy se odhlaš, není jisté že se tvoje místo prodá. Navíc ti poradím fígl projdes na jednu permici za chvíli řekneš že chceš ven oni ti řeknou že tě ale už zpět nepustí a ty přijdeš na druhou permici nebo kolega komu ji dáš.

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            mihaal     před 5 lety 27.09.2019 17:22 |  
            2 4

            Vždyť já vim, že to nějak dopadne :)

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 17:40 |  
              3 7

              Jasně mám taky známý který mají permice a díky práci a vzdálenosti chodí tak na polovinu zápasů tak mě ty permice nechají a je půjčuji jiným známým teda za mírnou úplatu v podobě naturálii to místní moralisté a největší fandové asi nemohou pochopit, nejvíce se jim to žvaní když jsou z Prahy a na zápas si dojedou MHD.

              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                M@rvin     před 5 lety 27.09.2019 17:47 |  
                7 2

                Vlku, kdyby tu permici někomu půjčil, tak jak to dělají tví známí, tak nikdo neřekne ani popel.

                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                  vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 18:01 |  
                  2 5

                  Třeba se polepší a bude zodpovědně vracet a nebude dbát mých zlých a Slavii poškožujících rad.

                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                    kostelnivlajka     před 5 lety 27.09.2019 18:09 |  
                    1 1

                    chuligáne

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          kostelnivlajka     před 5 lety 27.09.2019 18:03 |  
          7 2

          jako myslíš za zásluhy?? no zohlednit by to měli, měli by ti koupit třeba kytku nebo tak něco...:-)

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          sasky     před 5 lety 28.09.2019 10:19 |  
          1 0

          Bravo!!! Vivat! Sláva...
          Stačí to takhle jako uznání?

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 28.09.2019 12:35 |  
      3 0

      jo pojedu 160 kiláků a protočím se v turniketu

  17. Uvolnění místa

    michal80     před 5 lety 27.09.2019 21:31 |  
    1 0

    Zdravím, zkoušel jsem teď na ticketportálu uvolnit permici kamarádovi co je na dovolený v itálii. Mám jeho kódy permice, dostanu se až na ten 3.krok odhlašování, vidím jeho tribunu,řadu a místo sedadla, ale nelze mi kliknout na to zaškrtávací políčko vpravo a udělat tam "fajfku". Když na to políčko najedu myší, tak je místo kurzoru červený kruh a nelze tam kliknout.....
    Stalo se to už někomu, nebo co dělám blbě?? díky

    V návodu se píše - "K odhlášení bude třeba vyplnit číslo permanentky, ověřovací kód (na permanentce) a souhlasit s podmínkami."
    Ten souhlas s podmínkami tam nikde nevidím třeba....

    • Re: Uvolnění místa

      Radovan62 (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 22:06 |  
      0 0

      Já s tím problém neměl ,třeba jen něco děláš špatně

    • Re: Uvolnění místa

      Freedoom (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 22:25 |  
      0 0

      Mám stejný problém jako Michal80 :(

      • Re: Uvolnění místa

        Snivec     před 5 lety 27.09.2019 22:29 |  
        0 0

        zkuste jiny prohlizec

        • Re: Uvolnění místa

          kostelnivlajka     před 5 lety 27.09.2019 22:37 |  
          1 1

          To bude tím. já jsem zvyklej na na starej tehleten exploler, nebo jak se to jmenuje(mám v oblíbených plno odkazu), ale na mače a na porno koumá zásadně na googláckej...

        • Re: Uvolnění místa

          Freedoom (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 22:43 |  
          0 0

          Díky za pomoc. Prohlížečů jsem už vyzkoušel 5 (Edge, Chrome, Firefox, Operu a Safari) a nefunguje to nikde.

          • Re: Uvolnění místa

            Snivec     před 5 lety 27.09.2019 23:05 |  
            0 0

            my jdeme v plne sestave, takze to nebudu radsi zkouset, jeste bych nekoho odhlasil :)
            nejak se mi nechce verit, ze to Jardovi nefakci
            Edge to je ten vlajkuv oblibenej zmrsenej explorer? :)
            je to divny, to odhlasovani na TP funguje dlouho, take jsem drive uvolnoval mista a slo to normalne

            • Re: Uvolnění místa

              kostelnivlajka     před 5 lety 28.09.2019 10:42 |  
              0 1

              asi jo, mám na ikoně modrý ,,e,,

              sem něj zvyklej, hlavně mám tam plno odkazů, hlavně teda na metal...ale jinak na sledování čehokoliv je to k ničemu

              • Re: Uvolnění místa

                kostelnivlajka     před 5 lety 28.09.2019 10:43 |  
                0 2

                ..ikdyž jotůbka frčej bez problému

                • Re: Uvolnění místa

                  kostelnivlajka     před 5 lety 28.09.2019 10:54 |  
                  0 3

                  takže né, mám prohlížeč internet explorer,

  18. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 27.09.2019 23:50 |  
    6 1

    Super,kdyz jsem byl na Slovacku,stal jsem do 70. minuty frontu pred Edenem na listky do Milana a prisli tam mimojinych 3 anglani a rozcilovali se,ze tam skrz vstup vidi spousty prazdnych sedacek,ale je vyprodano.. Takze koecne se neco zmenilo... I kdyz je pravda,ze tento problem resime jen poslednich par mesicu.. ;)

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      kostelnivlajka     před 5 lety 28.09.2019 10:57 |  
      1 1

      no ja si permici nikdy nekoupil z důvodu toho, že pokud bych ji měl, měl bych zabitej každej víkend.

      sem totiž hroznej škrt a v žádným případě bych nevynechal jedinej mač!

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.09.2019 12:52 |  
        0 0

        Ano hladová větev si, no naštěstí si mě snad jednou koupil pivo vytrzniku :-)

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          kostelnivlajka     před 5 lety 28.09.2019 13:35 |  
          3 1

          ...a jednou sem i přispěl tvýmu kámošoj na permici, myslím, že jsem to posílal wimpymu..na dobrou věc já slyším..:-) :-)

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.09.2019 13:53 |  
            0 0

            Jo Baronovi máš recht, tenkrát snad zbylo něco i na další sezónu no hoši při druhé sezóně bez vysvětlení přestali chodit a permice vrátily. No nevím třeba zdraví, ale byl jsem dost rozladěn.

  19. vyzkouseno

    Snivec     před 5 lety 29.09.2019 08:52 |  
    9 0

    dite teplota, 2 hodiny pred vykopem jsem odhlasil misto, listek prodali a mam bodik. Funguje to dobre.

    • Re: vyzkouseno

      Edenjejenjeden     před 5 lety 29.09.2019 08:54 |  
      4 0

      ...a stadion byl plnej.

    • Re: vyzkouseno

      asanin     před 5 lety 30.09.2019 11:13 |  
      4 0

      Takže to jde i v den výkopu? Tak to je super...

  20. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    fps     před 5 lety 29.09.2019 12:42 |  
    8 3

    - tak se to podařilo, na zápas se dostalo o cca 2000 víc lidí, 18 000 lidí na ligu je skvělá návštěva
    - na O2TV přiblblí komentátoři při zápasu tvrdili že nemáme nejvýší domácí průměrnou navštěvovanost, akorát že zapomněli na to, že jsem hráli s Libercem bez diváků

  21. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    Fido22     před 5 lety 30.09.2019 11:42 |  
    7 3

    Dle JT se prodala naprostá většina z 904 sedaček uvolněných novým systémem. Skvělý!
    Teď ještě doškolit personál u turniketů, aby ohlídal ty vyčůrááánky, kteří pouze projeli turniketem permice svých známých či těch překupnických, přitom jen otočili závoru a fyzicky na tyto permice fanoušek do Edenu nepřišel sedačka zůstala volná. Bohužel i takoví jednici mají do Edenu permanentky. Viz "borec" z odpolední diskuze 27.9., který se tu ptal, zda takto obcházet nové pravidlo uvolňování sedaček bude možné právě tímto protočením turniketu.
    Řešením by bylo elektronicky půjčit permici na dálku kámošovi, přes mobilní aplikaci. Když si ji dotyční nemohou půjčit fyzicky, bydlí daleko od sebe. Protože elektronickou zápůjčkou kamarádovi by majitel permanentky skutečně zaplnil svoji sedačku a přitom by nevyplýtval jednu svoji možnost uvolnit sedačku přes TicektPortal nebo absentovat úplně.
    Dalším krokem je opět nový bod do podmínek pro permanentkáře,... že kdo bude přichycen při protáčení turniketu, bude mu permanentka odebrána bez náhrady. A těm, co nyní tuší, že nesplní kvótu účasti 80% a asi 4 uvolnění permic do prodeje bych nabídla, že mohou permici na Slavii vrátit za částku poměrně sníženou za již odehraný počet zápasů.
    Do příštího domácího ligového zápasu jsou tři týdny, třeba vedení Slavie opět rychle přijde s řešením.
    Slavia oléééé !

    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

      mihaal     před 5 lety 30.09.2019 13:46 |  
      4 10


      neměl by se zdvojit systém kontrol? jeden u vchodu a jeden na řadu sedaček..
      každá řada by si mohla zvolit jednoho zástupce, který by odpovídal za splnění docházky, nepodvádění s permanentkami a hlásil by po poločase vedoucímu sektoru stav řady..

      zaplať pánbůh, že se ten dohled netýká pyra!

      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

        Fido22     před 5 lety 30.09.2019 14:54 |  
        6 3

        ... potrefená husa se ozvala. Přečti si reakce na tvůj páteční příspěvek. Všichni tvoji otázku "jak obejít systém" odsoudili. Jevíš se tak, že ti jde jen o blaho své, nikoliv klubu. Nepřišel jsi s jediným návrhem, jak vylepšit stav, kdy jsou v hledišti prázdné sedačky, ačkoliv na kase je nápis "vyprodáno". Ty se jen strachuješ o svoji permici, na kterou chodíš pouze z dvaceti až třiceti procent (sám jsi to uvedl) a divíš se, že bys měl přijít příští rok o přednostní nákup na takto nevyužitou sedačku. Letos je už tvoje, odchoď si pár svých zápasů a zbytek nech sobecky propadnout, není-li ti to trapné.
        Tvé zlehčování situace, zda se nemají zavést druhý systém kontrol u každé řady -hahaha. Možná se časem právě něco podobného zavede. Extrém: třeba senzor na sedačku, který bude měřit teplotu řitě - zda na ní opravdu někdo sedí. Právě díky tobě a jiným, kteří sice permanentku mají, ale na většinou na zápasu ji nevyužijí a jen blokují místo. Stále to nechápeš?? Je spousta jiných, kteří by přišli zafandit rádi. A že máš permici 11 let - to tady teď nikoho nezajímá. Permice není za zásluhy a navíc výhody jsi čerpal - právě přednostním nákupem na další sezónu, slevou na evropské poháry, slevou ve fanshopu apod. Ta krásná plastová kartička by měla být pro ty, kteří chtějí fandit pravidelně nebo jsou ochotni ji nabídnout jinému zájemci.
        Vím, že nejsi žádný překupník, ale přeci bys měl rozumět, o co vedení Slavie jde - zaplnit Eden co nejčastěji.
        Pyro sem taháš proč? Jsi jeden z těch, co ho odpalují? Pokud ano, pak již tvůj sobecký přístup ke zbytku fanoušků Slavie chápu.....

        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

          mihaal     před 5 lety 30.09.2019 17:04 |  
          3 6

          ...A že máš permici 11 let - to tady teď nikoho nezajímá.
          mě nezajmá, že se teď na stadion nepodívaj lidi, kterým byla Slavie před třemi lety lhostejná a kdyby náhodou, nedejbože hrála stejnou tužku jako teď Sparta, tak jim zase lhostejná bude.

          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

            pipe1980     před 5 lety 30.09.2019 17:16 |  
            6 4

            Mohu se mýlit, už se mi to stalo, ale na základě dostupných informací se domnívám že seš strašnej čurák

            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

              vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 30.09.2019 20:06 |  
              4 7

              No nazvat někoho kdo má permici 11 let čůrákem i když říkáš že se můžeš plést je hodně odvážné.To se pak na základě dostupných informací můžeme všichni mezi sebou nazývat čůráky.Bude jen záležet na vkusu každého soudruha.

              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                pipe1980     před 5 lety 30.09.2019 20:26 |  
                8 3

                Můžeme, ale já se nedomnívám že je pán tím čím je proto jak dlouho má nebo nemá permici. Tohle poměřování kdo je větší fanoušek nechápu a neuznávám. Já se domnívám že je to duševní krypl proto, že celá jeho debata je o tom jak ojebat Slavii

                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                  mihaal     před 5 lety 30.09.2019 21:30 |  
                  3 6

                  takže drahý příteli,
                  to jak dlouho mám permanentku zdůrazňuju proto, že nový systém úplně ignoruje ty, co do edenu a na strahov a zase do edenu chodili i když to nebylo sexy jako je to teď. Já samozřejmě permici na Boleslav půjčil kamarádovi a když nebudu moct přijít a nikdo ji nebude chtít půjčit, tak se i prokoušu ticketportálem a uvolním ji.
                  Já jenom čekám, že si alespoň někdo uvědomí, že permanentku mohl mít každý kdo ji chtěl. Žádný fronty u pokladen nebyly. Kdo si jí nekoupil a stalo se mu, že lístek nesehnal, může nadávat sám sobě.
                  Kdo volá po kontrolování fanoušků jak zacházejí se svojí permanentkou je blbec.

                  Díky Vlk30, víš jak to myslím..

                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                    pehacko     před 5 lety 30.09.2019 22:26 |  
                    3 4

                    az bude sedet plna vipka = ty nejlepsi mista na stadionu, tak ma moralni pravo nekdo z vedeni kontrolovat kolikrat jsem byl na stadione... a to ja chodim na kazdy zapas a kdyz nejdou deti, tak na jejich permice (po doplaceni rozdilu na pokladne) vzdy nekoho vemu, takze by me to trapit nemuselo, ale prijde mi tahle hysterie takova nejaka prehnana... at zametou s vychcanejma prekupnikama co maji permice na kseft s LM a bezne fandy nechaji zit. verim ze bohate problem vyresi moznost odhlaseni permic, coz mohlo byt davno a nemusel byt stadion plny a zaroven poloprazdny!

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      Fido22     před 5 lety 30.09.2019 23:24 |  
                      4 1

                      Skvěle, Pehačko, že když děti nemůžou, seženeš náhradnika. Mně se to u dětský permice občas nepodařilo. Teď to bude mnohem snažší. A ještě dokonalejší by bylo, kdyby šlo zapůjčit permici elektronicky kamošovi. Třeba se to podaří zrealizovat. Jak ale má vedení Slavie poznat, zda permici, na kterou majitel téměř nechodí, patří "běžnému fandovi" nebo překupnikovi??? Jak s překupníky zamést?Když před Kluží Slavia našla nabídku na Aukru za vstupenku asi za 3 tisíce, deaktivovala ji.Prostě chtějí, aby nejlépe majitelé permic na zápas přišli anebo ji uvolnili jinému fandovi. Nejde o buzeraci.

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 01.10.2019 00:34 |  
                        2 4

                        Tak nikdo asi netvrdí že možnost poskytnutí svého místa do volného prodeje je něco špatného.Na druhou stranu přikazovat majitelům permic na kolik zápasů mají jít je taky trochu mimo mísu nechal bych to na jejich uvážení.Jsem jen zvědavý když se přestane dařit kolik lidí bude na Slavii chodit při pohledu do minulosti velkým optimistou nejsem.Naopak uctu si zalouží ti co mají permice třeba deset let bez ohledu na výsledky a nazyvat je čurákama není uplně v pořádku.

                        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                          Snivec     před 5 lety 01.10.2019 10:09 |  
                          5 1

                          Takze to nechame na majitelich permic, tzn i na prekupnicich, at si kazdy dela co chce? Vazne nechapes, proc jsou ty opatreni delana? Takova opatreni jsou i v zahranici. Ty pravidla jsou celkem rozumna a splnitelna, pujdes sam nebo permici pujcis, pripadne poskytnes misto. Je to tak strasne a neprekonatelne? Pokud jsi nejaky specialni pripad - celozivotni permanentkar, tak napis na klub, treba ti vyhovi. Nemusis hned hledat ochcavaci metody a jeste pro to hledat podporu na SN.
                          Jinak ja tyhle argumenty mam permici 10 let, tak chci mit nejaka prava neuznavam. Ja sice permici nemam 10 let, ale mam ji uz docela dlouho a drive jsem chodil na listky a celkem pravidelne. Take se neohanim, chodil jsem pravidelne jeste do stareho edenu, stal jsem na rozbitych schodech, v zime neuklizenych od snehu, tak chci ..... bla bla bla

                        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                          Fido22     před 5 lety 01.10.2019 14:32 |  
                          3 0

                          Já nikoho čůr...m nenazvala. A někteří tu překrucují pravidla uvolňování. Nikdo permanentkářům nepřikazuje, na kolik zápasů mají přijít. Je dán pouze nějaký limit absencí, při jehož překročení přijde permanentkář o přednostní koupi stejné sedačky pro další sezonu. Může si ji koupit znova, bude-li rychlejší než jiný zájemce.
                          Samozřejmě, že chodí v době úspěchu mnohem víc lidí než chodilo před lety, to je normální. Já chodila do starého Edenu, pak na Strahov i sem, pouze na lístky, takže nikomu nedokážu, že jsem chodila i v rokách bídných výkonů. A permici mám teprve asi pět let. Právě pro ten pocit jistoty, že se vždy dostanu a budou kolem mne známé tváře. Už nemusím víkendy omezovat studijními povinnostmi nebo hlídáním malých dětí. Už jsou to větší dítě nebo studenti a mají také své permice.
                          To nové opatření pro uvolňování sedaček je logicky zavedeno v době úspěchů, kdy je po hře Slavie hlad, dokonce už i mezi turisty, tak proč toho nevyužít? Že spousta z nás chodí fandit Slavii deset, dvacet, padesát let, je nádherné, ale nedá se to individuálně odměnit a čerpat z toho benefity.... může nás to pouze hřát u srdce - že jsme se zase po letech dočkali úspěchů.
                          Vivat Slavia!!!

                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                    M@rvin     před 5 lety 01.10.2019 10:51 |  
                    4 1

                    No vidíš, tak ses dostal od postoje "mám to celé v píči a budu si nechávat na prázdno protáčet turniket, abych to ochcal" až k postoji "permici jsem samozřejmě půjčil kamarádovi a budu i uvolňovat." Dobrá práce, ušels kus cesty.

                    K těm permanentkářům... každý stávající permanentkář se jím musel napřed stát. Ty píšeš, že máš permici 11 let, čili sis ji koupil zřejmě poprvé v novém Edenu a po titulovém ročníku. V tu chvíli by tě dle tvé logiky mohlo spoustu slávistů označit za fanouška úspěchu, který chce chodit jen na nový sexy stadion. Já začal na Slavii pravidelně chodit v sezóně 95/96. Dle tvé logiky aplikované na onu dobu jsem byl taky jen fanoušek úspěchu, ale od té doby na Slavii chodím stále, stejně tak chodíš stále i ty. Fanoušci úspěchu bezpochyby existují i v Edenu, ale fanouška úspěchu nepoznáš automaticky podle toho, jak dlouho (a zda vůbec) má permici. Z mého pohledu je mnohem víc fanoušek úspěchu člověk, který si koupí permici, aby se dostal na derby a poháry, ale jinak ví, že nebude chodit, než člověk, který z různých důvodů permici nemá, ale když mu pak čas/zdraví/rodina/finance dovolí, tak chce na Slavii jít bez ohledu na soupeře. A ono i z toho fanouška úspěchu se může stát postupně opravdový slávista který tu bude v dobrém i zlém. Prostě a jednoduše, když máme na stadionu X tisíc prázdných míst a před stadionem X set nebo tisic lidí, kteří by tam chtěli jít a nemůžou, nemělli bychom se nad nimi ofrňovat, ale hledat cestu, jak to řešit. Klub s řešením přišel a na nás je, abychom se tím řídili ne proto, že "musíme", ale protože to chápeme a nejsme blbci.

                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                      mihaal     před 5 lety 01.10.2019 11:47 |  
                      0 7

                      ne, já si za protáčením stojím, protože to tady funguje jako jakýsi šrapnel na všechny ty levičácký nápady dementů, který chtěj odebírat permice lidem.
                      prostě pochop, že je moje svatý právo si dělat se vstupenkou co chci a nemusí mi to komise bolševickejch aktivistů z řad fanoušků dozorovat.

                      nic méně jsem měl ještě dvakrát permanentku na strahov 2004/2006, takže zádnej fanoušek úspěchu.. Slavii jsem podědil..

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        mihaal     před 5 lety 01.10.2019 11:50 |  
                        1 4

                        otázkou je, kdo z klubu ten systém vymyslel a kolik práce tomu dal a jestli to udělal správně.
                        dostanu nějaké body, když chodím na mol cup? prominou mi jednu návštěvu ligy, když jdu na holky? jsem spekulant, když půjdu do Počernic na béčko, ale nestihnu ligu?

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        M@rvin     před 5 lety 01.10.2019 12:51 |  
                        5 1

                        Jaký odebírání permic máš na mysli ty demagogu? Myslíš, že ti někdo odebere permici na tuto sezónu? Neodebere. Myslíš, že ti někdo odebere permici na sezónu 20/21? Neodebere. Těžko ti může být odebráno něco, co nevlastníš. Myslíš, že ti někdo odebere možnost koupit si permanentku na sezónu 20/21? Neodebere. Jak jsi sám několikrát napsal, koupit si ji přece může každý, kdo ji chce. Myslíš, že ti někdo odebere možnost koupit si permici na sezónu 20/21 přednostně za zvýhodněnou cenu? Neodebere, protože ty tu možnost automaticky nemáš. Je to benefit, který můžeš čerpat když splníš podmínky nastavené klubem. Proč ty podmínky klub nyní upravil a zpřísnil? To bylo řečeno mnohokrát a buď to chápeš, nebo jsi idiot a nemá cenu o tom dál diskutovat.

                        Ty vlastně chceš ochcávat a obcházet podmínky, aby sis mohl příští rok koupit přednostně levnější permici, kterou pak využiješ na 4 zápasy v roce a celé to prohlašuješ za boj proti bolševickejm aktivistům. I přes veškerou snahu, kterou jsem tomu byl ochotný věnovat, tvé myšlenkové pochody nechápu. Další snahu tomu věnovat nehodlám.

                        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                          mihaal     před 5 lety 01.10.2019 13:47 |  
                          1 5

                          demagog a idiot? to budeš spíš ty, když čtu tvoje soudy nade mnou.

                          celý je to vlastně dílo aktivistů z TS, který úspěšně ututlali průser s házením pyrotechniky po lidech a otočili pozornost k údajným stovkám kamarádů co se nemůžou dostat na stadion.

                          vlastně z toho ješt vyšli vítězně. místo aby nesli alespoň nějakou odpovědnost, diktujou si podmínky kdo bude chodit na stadion.
                          Odebírat permice chce tady nějaká Fido22, dokonce to chce dát do návštěvního řádu.
                          tak a teď se můžeš jít pochcat, když mám použít tvůj slovníček :) pa

                          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                            mihaal     před 5 lety 01.10.2019 13:51 |  
                            0 4

                            vy tady obecně, když dojdou argumenty, začnete bejt trochu sprosťáčci co?
                            co já už si o sobě tady přečet :)

                          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                            kjandourek (admin)     před 5 lety 01.10.2019 14:03 |  
                            4 0

                            Chlapi, kroťte trochu tu diskuzi....

                            Asi vím, kam na stadionu chodíš a co tam děláš (jsem admin, vidím dále, než řadový uživatel fóra), chápu Tvé rozhořčení, ale z druhé strany Ty zkus pochopit, že poloprázdný stadion s visačkou "vyprodáno" je také problém... Celá akce je namířena proti lidem, kteří si nakoupili permanentky čistě za účelem návštěvy derby a duelu s Plzní a posléze možnost nakoupení a přeprodeje lístků na atraktivní pohárové soupeře, ne proti fanouškům, kteří chodí léta plus mínus pravidelně

                            Osobně si myslím, že "Tvůj případ" půjde řešit individuálně podobně jako třeba dlouhodobá nemoc. V článku je vysloveně napsáno: "V případě absence způsobené zdravotním stavem fanouška (dlouhodobá nemoc) budeme postupovat individuálně. V tomto případě nás prosím kontaktujte na slavia@slavia.cz."

                            Určitě v tom nebudeš sám - i my jako redaktoři SN (hlavě tedy Alanor a Quelhar) máme své permanentky, ale když jdeme do pressu, tak turnikety neprocházíme... a i my to budeme muset řešit přes patřičné oddělení...

                            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                              Jachym     před 5 lety 01.10.2019 14:46 |  
                              0 0

                              Jak to, myslíš, Karle, že vidíš dál než my "neadministrativní" plebs? To jako víš, kdo z nás má permanentku a dokonce na jaké místo?:-)

                              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                M@rvin     před 5 lety 01.10.2019 14:50 |  
                                1 0

                                Ptáš se tak, jako by tě tahle Karlova poznámka vyděsila. Takže jaké strašlivé tajemství před námi skrýváš? :-)

                                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                  Jachym     před 5 lety 01.10.2019 14:59 |  
                                  0 0

                                  A ty se ptáš jako by ses těšil na roli lynčujícího inkvizitora:-) Právě protože nemám co skrývat, tak mně by dokonce ani nevadilo, kdyby si někdo evidoval, že chodím hrdě na fotbal. Jen mě zajímalo (možná pod dojmem dnes v práci povinně absolvovaného online kurzu na GDPR), co všechno Big Brother Karel na nás ví:-)

                                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                    M@rvin     před 5 lety 01.10.2019 15:06 |  
                                    0 0

                                    Jsem v ráži z diskuze s mihaalem, takže chci lynčovat, dokud jsem rozjetej;-)

                                    Karel určitě vidí IP adresy, asi i operační systém a zařízení, ze kterých jsou příspěvky odesílány. Ale třeba nám to osvětlí víc.

                                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                      Jachym     před 5 lety 01.10.2019 15:13 |  
                                      0 0

                                      Však já ti rozumím, i když někteří to lynčování evidentně hůře nesou:-) Jinak je to přesně tak jak říkáš. Karel mě v tomto směru uklidnil, i když jsem něco takového sám očekával.

                              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                kjandourek (admin)     před 5 lety 01.10.2019 15:04 |  
                                0 0

                                Tak takové možnosti mi administrování slávistických novin opravdu nedává ... :-)

                            • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                              mihaal     před 5 lety 01.10.2019 14:55 |  
                              1 3

                              já tomu všemu rozumim, ale přijde mi, že to je prostě špatně nastavený. Spousta z nás má dost práce a aktivit a nikdo z nás není spekulant a nekupuje si permanentku s tim, že tam nebude chodit. Jak je to nastavené teď, nám přidělá akorát další starost. Shánění a zařizování a hlídání si dopředu termín, kterej stejně dopředu nikdo nezná..
                              A řešení je zase jít s prosíkem na sks..
                              Je to mizerně udělaný

                              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                kjandourek (admin)     před 5 lety 01.10.2019 15:17 |  
                                0 0

                                No já se obávám, že spousta z nás - pokud si tedy tou množinou "my" představíme úplně všechny majitele permanentek - spekulanti jsou... a nějak to vyselektovat musíš..... Ano, i mě 80% přijde hodně.... sám chodím skoro na všechny zápasy, ale mám permanentku i pro syna, který hraje závodně volejbal a ten také nemůže vždy.... holt je to pro mě starost navíc sehnat někoho k sobě, případně ulovit před zápasem u pokladny někoho, koho tam protáhnu dovnitř... ale beru to jako daň z toho, že můžu být u velkých zápasů...

                                Kdyby tomu tak nebylo, tak nemám žádnou motivaci nějak to míst zaplnit.... prostě dneska nejdeme - no a co? Loni jsme tahle přišli o demolici Plzně 4:0 - kamarád neprozřetelně naplánoval sklípek na Moravě ... a netrápilo mě to - tak bude moje místo prázdné, no a co má být? Teď je tu motivace s prázdným místem něco udělat....

                                A pořád je to o tom, že pokud bys to nedokázal vykrýt, tak "jenom" přijdeš o výhodu koupit se permici se slevou jako stálý permanentkář .... koupit si jí můžeš i nadále, ale ve volném prodeji - je tu určitá pravděpodobnost, že ti Tvé místo někdo vezme, ale nemusí to tak být - nikdo na ní nebude mít přednostní právo... a pokud sedíš mezi kamarády, kteří chodí pravidelně, tak místa okolo budou obsazená a ta pravděpodobnost, že někdo před Tebou po tomto místě sáhne je zase menší....

                                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                  Jachym     před 5 lety 01.10.2019 15:22 |  
                                  0 0

                                  No, Karle, pokud jsi protáhl někoho na dětskou permici bez doplatku, tak jsi vlastně také podvodník:-)

                                  • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                    kjandourek (admin)     před 5 lety 01.10.2019 15:26 |  
                                    0 0

                                    Jakou dětskou? Klukovi je 18 a je o hlavu vyšší než já.... ani studentskou slevu na něj neuplatňuji :-)

                                    • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                      Jachym     před 5 lety 01.10.2019 15:35 |  
                                      0 0

                                      Tak to velké sorry:-) Já žiju, co se týče věku a výšky vlastních dětí, zatím ještě v jiné dimenzi:-)

                                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                        kjandourek (admin)     před 5 lety 01.10.2019 15:38 |  
                                        0 0

                                        Se někdy ohlédni - sedíme nějakých deset, patnáct řad nad tebou.... ale u uličky - já ti vždycky vidím záda... a nemám chuť se tam za Tebou prodírat jenom abych tě pozdravil :-)

                                        • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                          Jachym     před 5 lety 01.10.2019 15:44 |  
                                          0 0

                                          No, teď na těch zádech (na retro dresu s dlouhým rukávem) už neuvidíš mou jmenovku, protože manželka použila nevhodnou prací teplotu!

                                          • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                            kjandourek (admin)     před 5 lety 01.10.2019 15:46 |  
                                            0 0

                                            Já tě poznám i bez ní :-)

                              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                M@rvin     před 5 lety 01.10.2019 15:37 |  
                                3 0

                                Tak za mě k tomuto tématu naposledy a zcela bez emocí. Šilo se to horkou jehlou, to je určitě fakt. Že to vzešlo že schůzky vedení se zástupci TS je také určitě pravda. Je možné, že se pro příští sezónu ta pravidla budou zase měnit na základě zkušeností z tohoto ročníku. Když se ukážou mouchy, tak se vychytají. Ale ta myšlenka je podle mého v zásadě správná.

                                Mně je samozřejmě jasné, že ty nejsi žádný spekulant a že tvoje situace je jiná. Chápu, že pro tebe tohle znamená nepříjemnost a určité starosti navíc. Ale já, protože souhlasím se základním smyslem nového opatření, bych napřed hledal 'legální' cestu, jak s ním být v souladu a nepřijít zároveň o předkupní právo na své místo. Jak píše Karel, je možné požádat SKS o individuální posouzení. Ano, je to starost navíc, ale zase dodržením těch pravidel a uvolňováním míst pomůžeš dostat se na stadion lidem, kteří by se tam jinak třeba nedostali. Někteří z nich budou slávisti, někteří možná jen čumilové a fanoušci úspěchu, ale i z čumila se občas po několika navštívených zápasech může stát slávista tělem i duší, protože ho to prostě strhne. Mně prostě namíchlo, že tys od začátku hledal pouze způsob (nebo ses tak aspoň vyjadřoval) jak to obejít, aniž by ses snažil nejdřív hledat cestu, jak ten základní smysl tohohle opatření podpořit, ač k němu máš výhrady. Protože jak píšeš, tak tomu smyslu rozumíš a chápeš ho. Proto jsem s tebou diskutoval stylem, jakým jsem diskutoval.

                                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                                  mihaal     před 5 lety 01.10.2019 16:15 |  
                                  0 0

                                  jo souhlasim..

                      • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                        Fido22     před 5 lety 01.10.2019 14:41 |  
                        4 0

                        Jaký levičácký nápady dementů??? A jaká komise bolševických aktivistů? Co to - s prominutím - meleš??? Zažil jsi tu dobu, že si bereš taková silná slova do úst? Nepochopil jsi nové pravidlo, jeho smysl, natož myšlenku "spolu jsme silnější" ...protáčej si naprázdno dál turniketem, obhajuj podvádění a všechny své kámoše to nauč taky. Za obcházení pravidla obvykle přichází trest, ale na to ty z vysoka....., protože Slavia je ke svým fanouškům stále velmi vstřícná, a protože ty máš přeci 11 let permici (na kterou však moc nechodíš), takže jsi PÁN.

                • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                  vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 01.10.2019 00:43 |  
                  1 3

                  Tak hele zaplatil si svoji permici a nechal bych to na jeho uvážení zda bude lístky na jednotlivé utkání vracet,nebo tu permici někomu půjčí či bude chodit častěji,navíc do letoška to nikoho nezajímalo jak s ní nakládáš a měnit to po 10 kolech je taky divné nicméně to chápu když to pomůže aby se víc lidí dostalo na fotbal.

              • Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

                pehacko     před 5 lety 30.09.2019 22:23 |  
                2 1

                ja nechal sve dve detske permice drze protocit svejma detma, at si s tim nespinim ruce a i kdyz jste tu tedy vsichni curaci, tak ja bych prosil zustat nadale prazskym hovadem... curacke hovado nezni moc dobre!

  22. Flyers/Slavia

    pinochet     před 5 lety 30.09.2019 16:26 |  
    2 1

    By mě zajímalo, jak to, že tak snadno získaly hráči Flyers vstupenka na utkání:„Výrazně snadnější už to bylo s realizací nápadu na příjemné odreagování, které má s Flyers naplánované na středeční večer. V Edenu bude držet palce fotbalové Slavii proti Dortmundu. „Vyrážíme s celým týmem. NHL nám sehnala lístky, což je super. Jdeme celý mančaft, tak aspoň Američani a Kanaďani uvidí kvalitní evropský fotbal a ještě zrovna v Praze,“ podotkl. „Jsem moc rád, že to tak vyšlo. A věřím, že Slavia udělá nějaký úspěch, pak by ten zážitek byl ještě lepší,“ přál si Voráček."

    Více na https://isport.blesk.cz/clanek/hokej-nhl/369513/flyers-pujdou-fandit-slavii-spoluhraci-uvidi-kvalitni-fotbal-tesi-se-voracek.html

    • Re: Flyers/Slavia

      kjandourek (admin)     před 5 lety 30.09.2019 16:43 |  
      5 0

      To bude celkem jednoduché: NHL požádala UEFU a ta jim přenechala lístky, které má k dispozici pro své partnery.... I pro UEFU je příjemné, že na zápase ligy mistrů budou zástupci NHL.... že budou zrovna v Praze je náhoda, kdyby hráli svůj zápas v Německu, tak půjdou na Bayern...

  23. Re: Představujeme službu ”Přenech své místo”

    Dr. Fe1     před 5 lety 30.09.2019 17:02 |  
    4 5

    Tak hned první utkání se systém osvědčil a bylo opravdu plno. Díky všem co se odhlásili - pomohli tím Slávii.