Aktuality z médií

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    Snivec     před 5 lety 12.09.2019 22:33 |  
    32 5

    skvely rozhovor, doporucuji precist, hlavnem tem joudum, co porad remcaji, mozna konecne pochopi, proc hraje Stanciu a Baluta je v Liberci

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      pf     před 5 lety 12.09.2019 22:37 |  
      15 2

      Ti stejně budou věřit svému přesvědčení:)

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      dubas     před 5 lety 12.09.2019 23:16 |  
      29 0

      Řekl bych, že kdo chtěl, tak důvody proč nehraje pochopil, ono to zase nebylo tak těžké pochopit. A ti co nechtěli, to nepochopí ani po přečtení tohoto rozhovoru. Jinak tak dobrý rozhovor, jsem už opravdu dlouho nečetl. Žádné fráze, odpověď na každou otázku a to jak si dokáže přiznat, že ještě nemá na to být hlavní trenér ve Slavii, klobouk dolů.

  2. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    pcitron     před 5 lety 12.09.2019 23:02 |  
    4 0

    Výborný rozhovor. Jsem zvědav, zda Provod nastoupí již v sobotu a zda v dlouhodobějším horizontu budou jeho výkony odpovídat výčtu předností a dovedností, které v rozhovoru JK uvádí.

  3. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    p!erreCORE     před 5 lety 12.09.2019 23:26 |  
    8 1

    Nejde o to kdo hraje a kdo ne,ale ze Jarda K. Je frajer!

  4. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    Mimoň     před 5 lety 12.09.2019 23:46 |  
    30 6

    Jako Jarda a Jindra...pokornejsi a objektivnější rozhovory v Česku mezi trenéry těžko najít. Opravdu úkaz mezi trenéry, oba dva. Ale i Zdeněk Houštecký, to je zase velký srdcař, co žije pro kluky. Ale chtěl bych vyzdvihnout novináře, co pokládal otázky! Naprosto skvěle otázky, k věci, žádný bulvár, co by měl za úkol zatlačit člověka do kouta a pak se nedozvědět ani polovinu zajímavého čtení. Z tohoto JEDNOHO rozhovoru se dočtu víc než co bych se dozvěděl z DESETI takových rozhovorů od webu Isport a možná ani to ne. Proč neudělá takový rozhovor pan Hartman na Isportu s Kostlem? (Protože Křetínský a Sparta no). Přeci náš trenérský tým 100% splňuje tu jeho modernost, presink represink,jak o tom mele často v podcastech, na ČT atd. A nic ticho po pěšině. O Hartmanovi vím jen když se něco nepovede, to je hned plná huba keců. A celkově mají tendenci jen vytahovat špínu a neúspěchy a tim sami přispívají k špatnému obrazu ligy. A nebo o Balutovi,Matouškovi a Tvrdikovi za tento týden milión článků a nic o práci trenérů, nebo přípravy na LM, analýza týmů co máme ve skupině která tu zase dlouho nemusí být! Tomuhle bych říkal sportovní novinařina, ne ten za*ranej, pokřivenej podrazáckej bulvár!

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      Mimoň     před 5 lety 12.09.2019 23:57 |  
      17 5

      Z těch otázek je patrné, že novinář v hlavě naštvané prostě nemá,jsou promyšlené, k věci, třeba ty o psychice hráčů. V deníku Sport sedí lidi co jsou schopní podat jako první otázku : Tak co trenére, chybělo dnes štěstíčko a nebo více srdcičko? (Přeháním) Ale kolikrát mě to přijde bezduché, bez hloubky, jenom to vede k tomu že v odpovědích je to jen samá fotbalová fráze. Ale to je prostě Křetínský. To je jeden takovej velkej troll českého fotbalu zřejmě. Dokonale vytrollil Spartu a to samé dělá i ve Sportu. Sám podrží Berbra volbou Malíka a pak prostřednictvím redaktorů Sportu kritizuje že se údajně zařízla Sparta v Liberci a že Berbr... Křetínský je buď Analfabet Fotbalový a nebo Troll Obecný

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        Mimoň     před 5 lety 13.09.2019 00:01 |  
        13 8

        Téměř okamžitě se objevilo minus, to asi dal zřejmě Jan Vacek co tu bloudí a trollí. :-D

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          fleder     před 5 lety 13.09.2019 09:42 |  
          3 0

          Odkud taky mají čerpat věci o Slávii, když se s nimi z vedení nikdo nebaví :-D

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        pcitron     před 5 lety 13.09.2019 08:53 |  
        6 0

        Včera byl v TV Jaroslav Šilhavý s Jirkou Chytrým a Luďkem Zelenkou. Šilhavý je bohužel také velký "frázař", nic kloudného z něj během rozhovoru nevypadlo.

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          PetCC     před 5 lety 13.09.2019 11:10 |  
          3 0

          Berte to tak, že Šilhavý se to v mládí nenaučil, on takový byl jako hráč, v tomhle věku to už nezmění.
          Zkrátka si to všechno drží pod pokličkou, nemá rád, když se cokoliv vynese ven.
          Ale zase na něm bylo vždycky vidět, že to není žádnej blb.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      mis3     před 5 lety 13.09.2019 09:29 |  
      2 6

      buť mi to moc nejde přes pysky, musím se Sportu zastat, protože Slavia tomtu deníku individuální rozhovory neposkytuje.

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        mis3     před 5 lety 13.09.2019 10:57 |  
        1 6

        za co mám ty mínusy? to je oficiální informace...

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          kalex     před 5 lety 13.09.2019 11:55 |  
          1 0

          A proč by se měli bavit s póvlem, který na Slavii hází jen špínu. A před derby se o nás otírali vždycky. Chtěl jsem najít článek, jak si Krob namazal myslím Podroužka na chleba, ale nemohu najít. Poradí někdo?

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        JSat (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 11:57 |  
        1 0

        to si myslím, že už není dlouho pravda... viz. nynější speciál k Lize Mistrů.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      Crispo     před 5 lety 13.09.2019 09:38 |  
      10 0

      Naprostý souhlas. U ispartu je problémem bulvárnost. Jak chceš z redaktorů vyprofilovat odborníky, když ti stejní lidé musejí udělat článek o tom co měl Neymar k snídani, nebo koho na dovolené zastihla sračka. Potom vidíš na Podroužkovi jak je v sedmém nebi, když se v podcastech může bavit o fotbale, respektive o hře (i když je občas mimo). A potom je tu otázka, zda by se uživil další sportovní deník s lepší analýzou zápasů, hlubším hodnocením přestupů a hráčů, delšími rozhovory atd. Vzhledem k tomu, co většině lidem stačí v novinách přečíst, respektive na co mají během dne čas a kolik jsou ochotni za noviny dát peněz, to vidím tak, že jsme navždy odsouzeni k monopolu tohoto polobulváru.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      bongor     před 5 lety 13.09.2019 10:06 |  
      6 1

      Ono je to těžký Mimoni.Fandit podrazákům a najednou psát nepokřivený články.Ono to asi nejde.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      JSat (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 11:54 |  
      1 0

      tyhle analýzy soupeřů od Hartmana jsou v jejich speciálu k Lize Mistrů, takže je jen nervou na net... Taky je tam dvojrozhovor s Cufem a Béřou, ale tam pravda nic zas tak objevnýho :-)

  5. Rozhovor

    Edenjejenjeden     před 5 lety 13.09.2019 07:13 |  
    24 0

    Vynikající rozhovor,jaký to rozdíl oproti plytkým plácáním redaktorů ispartu...

  6. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    carevitchando     před 5 lety 13.09.2019 08:26 |  
    4 7

    Rozhovor je skvělej! Ale protože mám hnidopišskou náladu, měl bych malou, malinkatou poznámečku. Köstl v rozhovoru říká, že je překvapen chováním Stanciu, tady mi teda přijde, že u nákupu za 100 míčů bychom snad měli mít hráče prověřeného se vším všudy, včetně charakteru. Zvlášť, když na té chemii v kabině stavíme. Tak to jen tak na okraj :-)

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      Ferguss     před 5 lety 13.09.2019 08:32 |  
      21 0

      Oni ho asi prověřeného měli, ale zase není obvyklé aby nejdražší hráč nosil brány na tréninku, k tomu myslím ta odpověď směřovala.

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        carevitchando     před 5 lety 13.09.2019 09:55 |  
        2 1

        Takhle nějak to bude, s mis3 jste to shrnuli, já to chtěl jen trochu...rozvířit :-)

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      mis3     před 5 lety 13.09.2019 08:41 |  
      15 0

      JiT někde říkal, že jeho charakter prověřený měli z několika zdrojů. Ale stejěn podvědmně čekáš, že když je někdo nejdražší hráč historie, tak že se tak bude chovat. Takže věděli, že to nebude rapl, ale asi je překvapilo, ja skromný člověk to je.

  7. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    mis3     před 5 lety 13.09.2019 08:39 |  
    5 0

    Věřím, že právě Kostík, by měl převzít roli hlavního trenéra, až JiT odejde, bohužel v rozhovoru naznačuje, že on to tak necítí, že by chtěl vystoupat od spodu, podobně jako Jindřich. To je škoda.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 09:42 |  
      8 0

      Tak on říká, že není připraven teď. Třeba až bude po všech těch titulech a výhrách v EL i LM Jindra odcházet (ne dřív, než za 10 let, doufam :), tak už Jarda připraven bude.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      PetCC     před 5 lety 13.09.2019 11:14 |  
      1 0

      Tak možná, za nějakou dobu, by se na tu úroveň dostal, ale podle mě teď daleko raději dělá tu svou současnou práci.
      On je třeba schopen vidět víc detaily, ale ne tolik komplexní obraz. Může se to naučit, nebo taky ne, to dopředu nepoznáš.

  8. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    boss009     před 5 lety 13.09.2019 11:50 |  
    9 18

    Baluta je borec a v LIB ukáže, že fotbal hrát umí. Bejt ale na jeho místo tak bych se do Slavie už nevracel. Tripiš ho už stejně odepsal, jen to neřekne na plno, protože to se prostě nedělá. Raději bude stavět svoje pracanty. Pokud to bude nadále klapat nemůžeme asi nic říct. Ale nikdo mě nevymluví, že Baluta byl od něj šikanovaný. Bylo až neuvěřitelný jak se po něm Tripiš vozil za každou chybu a stejné chyby u jiných náš trenér přehlížel. Ano viděl jsem to na vlastní oči a nebylo mě pěkně po těle. Někdy si holt lidé prostě nesednou a to byl tento případ.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      Crispo     před 5 lety 13.09.2019 12:16 |  
      12 5

      Tááák určitěěě... Konkurenti na jeho post - Olayinka, Ševčík, Masopust, Hušbauer, Stoch, Zmrhal, Van Buren atd. jsou vlastně jen nosiči vody a běžci, zatímco frajer, kterej měl jako cizinec větší servis než naše největší hvězda, byl trenérem, který si ho vybral, utlačovanej a šikanovanej, protože kdyby ne, tak by byl nejlepším hráčem Slavie :-)
      Možná se sluší zopakovat, že i bez něj hrajeme v dlouhodobém horizontu skvěle, a že naše liga je soubojová, takticky svázaná a úspěch zaručí jen týmový výkon, ostatně to stejné platí i pro úspěch v pohárech.
      Držím Alexovi v Liberci palce, ale pokud se na naši ligu neadaptuje, tak se opravdu do Slavie nevrátí.

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        boss009     před 5 lety 13.09.2019 12:43 |  
        8 2

        Hele já ti to nerozporuji, ale viděl jsem co jsem viděl. Právě Pepek (jeho přínos oceňuji) ale v tomto zápase co jsem viděl na to vysloveně sral (ano blbá příprava, ale i tak) schválně jsem se na to zaměřil jak na to bude Tripiš reagovat a můžu tě ujistit, že skoro nijak, sem tam něco zakřičel a jinak pohoda klídek, ale jak přišel na plac Baluta Tripiš se začal chovat jako lev v kleci co nedostal měsíc žrát a to vše bylo směřováno na Balutu. Já neříkám, že Baluta je bez viny, určitě i on má své chyby, ale přístup Tripiše prostě nebyl dobrý jako by mu najednou chyběla lidskost. A nebyl jsem jediný kdo si toho všímal a ať chceš nebo ne tak tě to negativně ovlivní. Dej si ruku na srdce, jak tobě by se pracovalo, kdyby tě někdo pořád shazoval to by si pak šel s pracovním výkonem také dolů. Důvěra, ta hraje v kolektivním sportu zásadní roli a pokud jí nemáš tvůj výkon upadá. To co si mohli dovolit jiní si Baluta prostě dovolit nemohl a to není férové jednání. Tak to vidím já.

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          kjandourek (admin)     před 5 lety 13.09.2019 13:04 |  
          11 1

          Ovšem i to máš v rozhovoru celkem přesně vysvětleno.... je nesmysl tvrzení, že jsou všichni hráči na stejné startovní čáře.... Pepa už tady za několik let přesvědčil, že ke svým nesporným kopacím kvalitám dokáže zatáhnout směrem dozadu... Má tady nějakou pozici, kterou si vybojoval a zasloužil se o ní.... Nemusí trenéra v přípravném utkání přesvědčit.... on to už dávno zvládl v soutěžních zápasech....

          Oproti tomu Baluta právě během přípravných zápasů musí trenéra přesvědčit o tom, že na to taky má....

          Stejně jako na Balutu byl Trpiš ostrý v prvních přípravných zápasech po svém nástupu na Sobola, nebo Stochina (Nechtěl by ses vrátit,když jsi ten balón ztratil ty?)...

          Sobol to nedal, Míňa ano...

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          Crispo     před 5 lety 13.09.2019 13:32 |  
          3 0

          Zasaď si to do celého kontextu. Dle rozhovorů a odpovědí na dotazy založených i na tlaku fanoušků, kteří oprávněně chtějí vědět, proč tak drahá posila nehraje, se dá říci, že trenéři se hodně snažili s Balutou pracovat a věnovali mu nějakou energii. Když ti na to ale v zápase hodí hráč bobek, ať už úmyslně nebo ne, tak je vztek a emoce oprávněnou reakcí. A jak píše kolega výše, nemůžeš to srovnávat s Hušbauerem, který má jinou pozici a má na sebe jiné nároky, než Alex, který vůbec nepochopil, že ve Slavii se začíná od nuly, protože nejsme Liberec, Teplice, Olomouc, nebo průměrný rumunský klub. Tady je jiný tlak a jiné nároky na hráče. Hušby to chápe, Baluta zatím asi ne, ale opakuji, že mu držím palce. A osobně jsem mu věřil více, než Masovi se Ševčíkem.

  9. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    martyni (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 12:14 |  
    20 3

    Moc hezkej rozhovor, kterej me utvrdil v tom, ze ti opravdovi machri a odbornici nesedi za kompem a neprispivaji do diskusi, ale sedi na slavisticky lavicce. Mam z toho radost.

    Tady se rozmohl takovej nesvar tvrdit, ze kdo nesouhlasi s kritiky, chce kritiky umlcet, nebo nechce, aby kritika vůbec zaznívala. To je samozrejme diskusni faul, kterej ma diskreditovat ty, kteří na kritiky reaguji. Kritici by si měli uvědomit, ze jak mají oni pravo kritizovat, tak i druzi mají pravo na jejich kritiku reagovat opacnymi názory. Cim je kritika tvrdsi a cim vic postrada respekt vuci tem, kteří slavii dostali tam, kde nyní je, tim je samozrejme tvrdsi i reakce na ni. Mne osobne vadi prave ta absence respektu k trenerovi, ze který couha totalni ztrata soudnosti kritiku... Asi nemá smysl se tim tolik zabývat, jen mi to prijde zajimava analogie stavu spolecnosti, kde jedni krici, ze jejich názory jsou umlcovany, přitom je jich plnej internet, socialni site, plni hlavni stranky novin a hlavni zpravodajske relace televizi..

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      Jachym     před 5 lety 13.09.2019 15:27 |  
      1 3

      Až na tu analogii v poslední větě, respektive v posledním dlouhém souvětí, souhlasím. Ta je podle mě naopak zcela mimo, ale nechci rozpoutat další debatu v tomto směru:-)

  10. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    jarmik     před 5 lety 13.09.2019 12:20 |  
    11 4

    Úžasný, úžasný rozhovor. Takhle nějak to má vypadat.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      kostelnivlajka     před 5 lety 13.09.2019 16:08 |  
      5 3

      A viděls někdy dvě ženský nahatý? To je 3x úžasný:-)

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        pehacko     před 5 lety 13.09.2019 16:21 |  
        1 4

        to podle toho jaky zensky a kolik promile alkoholu v krvi bylo tou dobou v mem tele... ale jsou i takove, kdy ani ten alkohol nepomuze! takze bacha na to co pises!

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          kostelnivlajka     před 5 lety 13.09.2019 16:25 |  
          5 2

          Máš odlišný názor než já, tudíž ti uděluji na 30 minut mínus!

  11. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    Ondráš     před 5 lety 13.09.2019 15:37 |  
    4 1

    Paráda! Ten realizák máme neskutečnej.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      Pepino44     před 5 lety 13.09.2019 15:56 |  
      9 0

      Souhlasím s Tebou tak ze 75%, se zbývajícími 25% ne.

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        Jachym     před 5 lety 13.09.2019 16:00 |  
        2 4

        Máš pravdu, až třeba doktoři dají do pořádku zlomeniny v řádu dnů, tak teprve potom můžeme mluvit o "neskutečném" realizačním týmu. Tady to zatím hapruje :-)

  12. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    kostelnivlajka     před 5 lety 13.09.2019 16:06 |  
    6 2

    Tvl, tady to je samej chuligán, paráda! :-)

  13. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    paweza (přítel SN)     před 5 lety 13.09.2019 16:26 |  
    5 1

    A kde má teda Stanciu ten strop? :)

  14. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    Lunaris     před 5 lety 13.09.2019 19:02 |  
    8 1

    Eurofotbal dělá dobré rozhovory, tady je to ještě o seriózní novinařině a ne o hledání senzání a pocení skadálních titulků.

    Jarda Köstl své ambice snižuje a říká, že na post hlavního trenéra ve Slavii se necítí. On taky post hlavního trenéra ve Slavii žádný med nebude. Sice královsky placené, ale makačka jak blázen.

  15. Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

    Slávy syn     před 5 lety 13.09.2019 20:55 |  
    11 12

    Dobré zprávy z našeho zákulisí. Je to ve správných rukou. Bokem mě zaujala ta vášnivá obhajoba české ligy. Atletičnost, soubojovost. Až musel redaktor použít výhybkářskou páku. Před rokem dvěma objasňoval nějaký trenér (nebyl to Jindra?) výpadky zahraničních hráčů právě touhle náročností. A od té doby to (nehledě na výsledky v pohárech - čest sešívaným výjimkám) slyšíme pořád. Česká liga je válka. jako by to něco znamenalo. Sparta koupila jednoho dobrého a sedm špatných cizinců. Tady se to měří? Nebo na Balutovi? Naše liga stojí za prd, souboje následují po ztrátě míče, kterých je 95 % po každém dotyku. Když přijde opravdu dobrý hráč z ciziny a trenér ví, co s ním, řekněme Stanciu do Slavie, nemusíte ho dva roky napínat na skřipec, aby tu naši Fortunu vydržel. Hraje dobře hned. Neříkám, že Kostl hájí neobhajitelné. Spíš mě zaráží proč? Ten trend. Najednou je liga fajn, protože někdo přišel s tím, že je silná fyzicky. Teď se tím praporem mává ve škarpě, ale koho to zajímá? České hráče venku nechtějí. Během reprezentační pauzy se těším, až se ta naše "nabušená" liga zas rozjede - ale jen kvůli Slavii. Ke koukání to není. Opakuji, že tyhle řádky nejsou o výše zmíněném rozhovoru, ale o tom popraskaném piedestalu, na který je český fotbal najednou stavěn. Kde ho vyhrabali? Proč má najednou každý jeho kapesní verzi?
    Tak, koukám, že můj vedlejší postřeh vydal na odstavec. Hanba mi!

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      wimpy     před 5 lety 13.09.2019 21:54 |  
      4 1

      A ještě na psychedelickej odstavec. :-)

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        Slávy syn     před 5 lety 13.09.2019 22:21 |  
        1 1

        No jo, no. Tyhle podpůrné prostředky... Jdu si dát obklad.

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          wimpy     před 5 lety 13.09.2019 22:29 |  
          2 1

          To jsem rád, já jsem si říkal, že už možná tolik burčáku nedávám.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      pcitron     před 5 lety 13.09.2019 22:37 |  
      4 6

      Ono o něčem vypovídá, že na exhibici v OL přijde více diváků než na ligu. Na zápase s Opavou bylo nejvíce zajímavé choreo a fandění opavských fanoušků, na fotbal se moc dívat nedalo. Hyperbola k názorům JK: rozhovor je výborný, ale jakási apoteóza pouze atletického fotbalu (a tak trošku lhaní si do vlastní kapsy, že česká liga je dobrá, protože je soubojová), podle mého soudu více "normálních" diváků na fotbal nepřiláká. Jasně, když člověk fandí nějakému klubu, je to daný, zajímá ho výsledek. Ale nezaujaté sledování zápasů jiných klubů ( s výjimkou prádelny a rudochů, kdy se vždy fandí soupeřovi), je zpravidla utrpení. Můj názor naprostého laika: fotbal by měl bavit.

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        wimpy     před 5 lety 13.09.2019 22:43 |  
        8 2

        Dneska jsem to neviděl, ale naopak mám dojem, že posledních pár let se na zápas dejme tomu jedenáctého s dvanáctým dá koukat, což třeba před patnácti, dvaceti lety bylo obvykle utrpení.

      • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

        Snivec     před 5 lety 13.09.2019 22:58 |  
        6 5

        zalezi na tom, s cim zapasy nasi ligy srovnavate, zda se zapasy LM nebo se zapasy prumernych tymu ostatnich lig
        ja se obcas nudim i u zapasu LM a to by melo byt top ;)
        nase liga skutecne neni nejak technicka a libiva, ale jsem presvedceny o tom, ze pro me nebude zabavnejsi zapas 4. s 8. v belgicke lize nez v nasi lize, protoze to nebude o tolik lepsi "nezavisla" zabava

        • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

          pehacko     před 5 lety 14.09.2019 09:57 |  
          3 0

          ja mam fotbal o emocich a bez nich me to nebavi... takze zapasy slavie ac muzou byt jakakoliv holomajzna me budou proste bavit. pak me bavi z opacneho polu zapasy plzne, tam jsem veliky fanda soupere a pak tu mame i komickou cast a to jsou zapasy toaletniku, takze z ligy ho zajimaji tri zapasy... to neni malo

          • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

            kostelnivlajka     před 5 lety 14.09.2019 10:01 |  
            0 1

            přesně tákkk

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      La Tortuga     před 5 lety 15.09.2019 06:27 |  
      2 6

      Souhlas,

      1/jak mame kvalitni ligu ted zase ukazaly predkola poharu, kde to zvladla pouze Slavie. A my bohuzel na to doplatime spatnym koeficientem.

      2/ No a repre stojici na klucich z ligy taky 2x neexceluje.

      3/ Chybi nam individualni technika, kazdemu mic uskakuje, tim dava souperi cas dobehnout a jit do souboje.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      Boss82     před 5 lety 15.09.2019 12:57 |  
      5 9

      Celý ten tvůj elaborát lze stručně popsat takto - co věta, to blábol. JiT by s tebou hrubě nesouhlasil. A ten tomu asi rozumí kapku víc než ty.

    • Re: Kde má Stanciu strop a proč se Baluta neprosadil? Rozhovor s Jaroslavem Köstlem.

      jiras_     před 5 lety 16.09.2019 11:46 |  
      1 0

      Liga je spíš hodně o taktice, opatrnosti a výdrži, ne rychlosti. Proti Seville nebo Chelsea to pěší fotbal nebyl, že? Pak někdo odejde na Západ a v prvním rozhovoru se vždycky diví, kolik najednou trénujou. Byť to asi bude o typu tréninku, kdo je zvyklej na velké dávky si pak musí zvyknout na větší dynamiku.

      Když jsem viděl nějaké zápasy (pod)průměrných celků ze Španělska nebo Itálie, tak se na to taky moc dívat nedalo. Nalijme si čistého vína, někdy i Slavia hraje tak, že nebýt to Slavia, tak to vypnu. Pak jsou z toho remízy s Karvinou a spol.

      Co českým hráčům chybí je technika v rychlosti, zpracování a střela z první. Ani to nemusí být takové to brazilské hlazení míče, ale ne 3 dotyky na zpracování přihrávky z pár metrů s hlavou dole. To pak umožňuje dávat ty přihrávky rychlejší a celkově hru zrychlit. BTW stačí srovnat Messiho a Robinha, videí na Youtube je x. Robinho určitě na pohled líbivější, spousta kliček atp, o Messiho technice nikdo nepochybuje, ale tolik parádiček tam není. Kdo to kam dotáhl asi netřeba mluvit.

      Hlavně ale - dnes je potřeba mít vše, slušnou techniku, rychlost, myšlení.