Jsem tedy zvědav kam zamíří Baluta, doufám, že jsme jen tak neodepsali desítky mega. Trpiš ho má na očích, tak snad to není osobní a prostě chlapec nedělá, co má.
Případ" Baluta tady byl již nesčíslněkrát rozebírán a hodnocen, nicméně můj názor je, že v tom nic osobního není, na to je JT velký profesionál, jsou holt věci, které realizační tým vidí a my bohužel nikoliv, důvěřujme jim
Mno, ano, ano, důvěřujme našim odborníkům.
Ale kdy jim máme důvěřovat? Kdyz ho skautovali, vybírali a rozhodli se požádat našeho majitele, aby za něj zaplatil 65 mega, anebo jim máme důvěřovat teď, kdyz Balutu vyhazují na hostování, protoze tento třetí nejdražší hráč v historii klubu se nehodí do koncepce?
Omyly jsou malé nebo velké. Zde jde evidentně o velký omyl, protože 65 mega je zhruba roční rozpočet týmů jako Liberec, Boleslav, anebo Jablonec. Pokud by relativně stejně velkou chybu udělal Klopp, musel by to být úlet na úrovni rozpočtu třeba Crystal Palace nebo West Ham United... kolik to jen může být? Miliarda ? Dvě miliardy?
Ale původní otázka nezněla tak, jestli se může udelat drahá chyba, nýbrž bylo konstatováno, ze máme věřit našim odborníkům. Ok. A já se zeptal, kdy jim mám věřit. Tehdy nebo teď?
Ta otázka je nesmyslná, samozřejmě, že teď znají Balutu lépe, než před nákupem. A k těm cifrám, není podstatné, jak je ztráta velká, ale jakou procentuální část dělá v ostatních přestupech. A mimochodem, ztrátu budeme počítat až v momentě, kdy ho prodáme.
Baluta má u nàs dobrou smlouvu a nehraje. Ztráta každý měsíc utešeně narůstá. A odchodem na hostování se to jistě moc nezmění: Balutu alespoň z velké části budeme platit dál. Krom toho, jeho hostování bude znovu snižovat jeho cenu na přestupním trhu.
Ale nikdo není neomylný. Navíc, chybami se člověk učí. Naši odborníci - aby se propříště něco naučili a z té chyby i oni měli aspon nejaký užitek - by měli zaregistrovat, co to znamená udělat velkou chybu. U Šimàněho ve firmě by jistě vzduchem létaly křídy, tužky, ale i těžítka a kalamáře.
Jak známo, má u nás každý skautovaný hràč svůj podrobný list, z něhož vyplývá kdo konkrétně hráče prvně zaregistroval, navrhoval, jaké má hráč plusy i mínusy, proč ho chceme, kdo konkrétně ho tlačí, kolik jsme za nej ochotni dát a co si od něj slibujeme do budoucna. To je skvělé. Ale svého otce musejí mít nejen úspěchy, ale i propadáky. Aby se vědělo a existovala jasná zpětná vazba.
Ten fotbal se sám neudělá a pokud budeme přehlížet chyby za 65 mega, zatímco zde dopodrobna probíràme, který hràč to pohnojil víc při inkasovaném gólu v Opavě, tak jsme nevyrostli z dětských bot. Ano jsme nyní v LM mezi dospělými, ale nepobudeme tam dlouho, pokud budeme “věřit” odborníkům. My ty odborníky musíme tvrdě řídit, cukrem i bičem, jinak to dopadne zase jako za odborníka Jarolíma v roce 2009... a utopíme se v tom podobně jako Rudoch v tom neřízeném letenském bordelu, kde se krade kam se podíváš, a do něhož Spartu zatáhl ten ňouma Křetínský.
Dětské boty a dětinské “řízení” klubu fakt už ne. Tým musí řídit sportovní odborníci, kteří se ale zodpovídají pŕedstavenstvu klubu a vlastníkovi. Jakmile ze Slavie zase jednou potečou peníze jako řešetem, naše dny úspěchů budou rychle sečteny... zodpovědnost za rozhodnutí musí být vzdy jasná, v dobrém i zlém. Uz nikdy cochcárnu.
Nakup Baluty byl stejne jako treba Ngadeua posvecen datovou analyzou pana Dobiase, kdy mel vyborne statistiky v minulem pusobisti. Nechapu, proc neustale nekde hledas vinika. Jednoduse tohle angazma nevychazi, to je ve fotbale uplne bezny i v daleko vyspelejsich klubech.
To neni tak docela pravda, nebo aspon neprisel primsrne na zaklade datove analyzy. Byl doporucen konkretnim clovekem ze skautskeho oddeleni, jenz uz v zime behem lonske sezony dostal za tento preslap kartac.
To máš pravdu, ale jsou chyby scoutingu a jsou chyby scoutingu. Nehrajme si na velkoklub, který si může dovolit udělat chybu za 65 mil. Tato přezíravost nás stála mnohé za Jarolíma.
Z toho, co píšeš, nepřímo vyvozuji, že kdyby byl Baluta na soupisce pro LM a dostával v ní příležitost, naše šance postoupit do další fáze by se rapidně zvýšila... ?! A že tím, že půjde na hostování, jeho cena na trhu automaticky poklesne? No, já si tím nejsem úplně jistý. Pokud bude hrát na hostování jako z partesu a mít skvělé statistiky, tak spíše se bude hodnota zvyšovat, než když se u nás dostane na hřiště jen sporadicky... Ano, nevyytíženého Balutu platíme a zatím se nám moc nevyplácí, ale třeba za přestup Alexe vyinkasujeme sumu, která nám Balutu mnohonásobně nahradí...
Počkej, ale to motáš jablka s hruškama. My se o chybném scoutingu můžeme bavit, ale vyvozovat z chyb nějaké závěry už vůbec není naše starost. Předpokládám, že se tak na úrovni klubu děje a že není v ničím zájmu, aby ty závěry vylezly na veřejnost. A to spojení s Křetínským je taky úsměvné, neb za to vedení mluví výsledky, sportovní a ekonomické. A zdá se ti, že bychom v obou ohledech byli podobni Spartě?
K bordelu je vždycky krátká a pohodlná cesta. Sparta v něm je, my naštěstî ne. Ale o to, aby se zodpovědně rozhodovalo a hospodarilo , se musí v klubu bojovat každy den.
To v zásadě souhlasím, o čem ale myslím, že je naše diskuze, zda jsou v objemech přestupů, které provádíme, omluvitelné přešlapy typu Baluty nebo třeba Pokorného? Já myslím, že určitě.
Mno mě by spíše zajímalo, kdo si z toho vzal jaké ponaučení v klubu a také jaké udělali kroky, aby se něco podobného jen tak neopakovalo. Protože krok vedle to zdá se byl a to pořádný, hlavně finančně.
Tak to ponaučení vidíš, brát cizince z cizí ligy už se téměř nemůže. :-)
V jednom rozhovoru se vyjádřil Nezmar k Pokornému, že to tehdy byla chyba a vzali ho pez pořádné vlastní přípravy narychlo.
Jednak to tedy byl předchozí sportovní úsek, k tomu ty tři nákupy určitě nebyly nijak skvostně proskautované a Rotaň zase nebyl takovej provar, tedy kromě té chyby na Kypru.
65 miliónů Kč určitě nemá ani jeden z těch týmů, co jsi vyjmenoval. 65 miliónů a méně mají zhruba 4 týmy(Příbram, České Budějovice, Opava, Karviná). Jablonec v minulé sezóně měl rozpočet 160 miliónů korun, například poslední Dukla 100 miliónů korun. Příbram pouhou polovinu oproti Dukle a Slovácko 80 miliónů korun.
Baluta je vyborny fotbalista, v tom se nejspis shodne vetsina zde a ta vetsina, kdyby vedla fotbalovy tym, tak pokud by meli tu moznost, tak by nejspis takoveho hrace chteli mit v tymu, tak asi tak k tomu, jak je mozne, ze jsme ho koupili. Druha vec je proc takovy hrac nehraje, odpoved je mozna jednoducha, trener po nem neco chce a on to nedela (opakovane) a na tu stejnou pozici jsou tu dalsi 2-3 hraci, kteri proste ty pokyny plni.
Tak co jsem tak slysel tak ma Balu trosku problem v tom, ze nezapadl uplne do tymu. Dokonce ho nekolikrat pry i hraci museli na treninku usmernit at maka atd. Takze nejde o jeho vykonost, ale o jeho povahu a charakter konec koncu jako treba u Stocha ci dalsich.
Stoch se na to JT vysral a radši šel do Řecka. Problém je ten, že Baluta je typ kreativního hráče, nikdy od něj nemůžeme čekat 50-60 metrové sprinty do obrany... a Trpiš má ohldně sestavy trochu komunistické myšlení - všem stejně. Tedy nezáleží jestli tvůj přínos na hřišti je takový nebo makový, bránit budete bez rozdílu všichni. Tohle ne každý skousne - třeba Horváth byl nejlepší, když mu dal Vrba v Plzni volnost. A takových hráčů prostě bude více po celém světě. Ronaldinho by pod Trpišem taky nemakal, ale jeho přínos pro tým byl neodiskutovatelný. Další případ je Kanga - ten yb si pod Trpišem neškrtl. Samozřejmě fanoušek trpí, protože Baluta je technicky nad většinou týmu, a všichni bychom takové hráče chtěli vidět na hřišti. Otázka pro mě zůstává jediná - kdy se objeví problémy se Stanciuem - protože zas tak rozdílní nejsou.
Stanciu je taky kreativní hráč a to ještě daleko víc než Baluta a brání taky. Jak je to možné? Že by ti v tvé teorii něco nesedělo? Trpiš má svou vizi fotbalu, kdy všichni brání i útočí a do toho si vybírá hráče. A víš, proč jsme Kangu nebo někoho jemu podobného nepřivedli? Přesně proto, že by si pod JiT nezahrál. A pokud Baluta bránit nezačne, tak si prostě nezahraje, jednoduché. A já třeba jako fanoušek netrpím vůbec.
Ty si nepochopil můj komentář. Já souhlasím se vším co píšeš. Jen se na to teď podívej z druhé strany - za prvé, až jednou Trpiš skončí - a toho ani nemusíme chtít vyhodit, může dostat "laso" odjinud- bude strasně težké pro někoho z toho udělat tým, který bude hrát jinak. Zadruhé - bohužel je vidět, že někteří hráči jsou Trpišovými oblíbenci, a začínám mít pocit, že se to projevuje třeba i na odchodech - viz Stoch, jablonecké trio, ale i Mesanovic (nebyl by lepsi nez Yusuf?) a teď pravděpodobně Baluta - a do toho někteří hrají, ať se stane více méně cokoli (Yusuf dnes opravdu není lepší než Mick, Škoda a už vůbec né Tecl - už aby se dal do pořádku).
A nakonec - já nemám problém s JT, dokud mu to bude vycházet, budu rád za každý úspěch Slavie - ale obávám se, že to co třeba zdobilo tým Jardy Šilhavého - tedy velká soudržnost na hřišti i mimo, se nám začíná vytrácet, respektive se začíná ozývat hlasy, že se nám kabina začíná dělit - a to není dobře. Za mě tam prostě chybí trocha psychologie.
PS: Stanciu za poslední dva roky vystřídal dva kluby, do kterých přišel s velkou pompou, s velkými prohlášeními, a podívej se kde je dnes - třeba už si to v palici srovnal, a opravdu bude pořád makat, ale nedej bože, jestli se prohrajou dva zápasy, bude nějaká kritika, co pak udělá? aby nebyl v zimě pryč...
Každý ternér má své oblíbence a neoblíbence. To tak nějak vychází z lidské povahy a kupodivu - i trenér je člověk.
"až jednou Trpiš skončí - a toho ani nemusíme chtít vyhodit, může dostat "laso" odjinud- bude strasně težké pro někoho z toho udělat tým, který bude hrát jinak."
Tohle jako myslíš vážně? Je opravdu úkolem trenéra stavět tým tak, aby ten po něm mohl v klidu změnit styl? Watafak???
zbytečná hysterie - nic takového jsem nenapsal - jen prostě upozorňuji na to, že styl JiT je tak specifický, že pokud by například teď dostal laso z Liverpoolu, a my hledali náhradu, tak musíme hledat v dosti omezených vodách trenéru s stejným myšlením, nebo počítat s tím, že je potřeba tým přestavět - to znamená zase určité hluší období.
Ale uvádíš to jako negativum, ten náš specifickej styl. Mmch, mně na něm tedy nic specifickýho nepřijde - prostě chce, aby všichni dřeli dopředu i dozadu, a odzadu hrát konstruktivně. A přebírat hráče s takovými návyky je spíš radost.
nikde nepíšu, že to je negativum, prostě a jen konstatuji fakta... jestli je to negativum nebo pozitivum ukáže čas... to že ty to ode mě vnímáš jako negativum je pouze to, že něco v mém příspěvku ti zabarvilo vidění do "ruda" (hezký to dvojsmysl, že?:) ) a ty poté můj příspěvek vnímáš negativně, ale přečti si ho ještě jednou, zkuse se zamyslet, a řekni mi kde jsem negativní, pouze konstatuji svůj názor na věc...
Až Trpiš u nás skončí ... Tzn, až převezme po Kloppovi Liverpoool... dá se předpokládat, že náš sportovní ředitel bude mít vytipovaných několik trenérů, kteří se budou pokoušet v horších klubech Trpišův styl okopírovat.... a vybre toho, komu to půjde nejlépe... Ostatně teď nedávno v nějakém rozhovoru zaznělo, že se nějaký tým pokouší hrát jako Slavia....
V ideálním případě to jenom převezme asistent - já osobně to již déle tipuji na Köstla, který i dle záběrů z Totáln! sezóny dostává v současném trenérském týmu hodně prostoru....
PS.: Myslíš, že v Bayernu měli takové obavy, co bude, až odejde Guardiola? Nebo že v Liverpoolu říkají Klopovi, aby hráčům tolik nevštěpoval ten svůj styl, se kterým vyhrál LM, protože až po něm přijde jiný trenér, tak tímhle stylem nebude umět hrát?
:-) Až Trpiš skončí, bdue to proto, že Nezmar v Liverpoolu bude chtít svého trenéra :-) a budeme i bez sportovního ředitele, a Köstl půjde samozřejmě také :-)
Ne, teď konec vtípků. Jediným cílem té připomínky bylo ukázat na to, že JiT opravdu vyznává v tuto chvíli hodně specifický styl, vybírá na to specifické hráče, kteří by ve Slavii asi jinak nebyli. (ačkoli Takacs je podle mě vyborná volba!) Předpokládám, že s ním půjde většina jeho týmu, asistenti zejména, takže nový trenér to bude mít na zelené louce... Ano, třeba Látal dle mého by byl v takové chvíli výborná volba, ale to jsme někde úplně jinde.
PS: Ty týmy mají jiné zázemí a možnosti k obměně kádru, a třeba i ten Guardiola se více přizpůsobil týmu (Robben, Ribery), než že by ho celý přestavěl - ačkoli změny a jeho rukopis patrné byly, vsadím se s tebou, že kdyby si mohl z nuly poskládat jedenáctku, ani jedno křídelní eRko by tam nebylo - a on je neodstavil a přizpůsobil styl pro kádr který měl. Jindra zatím přizpůsobil kádr stylu... Tím, neříkám, že je to špatně, jen upozorňuji na věci, které jsou sice zřejmé, ale některým zde stále nedochází.
Trpiš zde nastolil styl, kterým hrají ve světě ti nejúspěšnější.... jeho vzorem je Klopp, který dovedl Liverpool až k vítězství v LM...
Ano dělá přesně to, co píšeš: má styl a do něj dosazuje hráče, což jej odlišuje třeba od Jardy Šilhavého, který to uměl naopak... ten dostal do ruky gruppu hráčů a ušil jim na míru styl.. problémem bylo, že když to měl upradeovat na něco vyššího, tak už to nefungovalo... Sázka na defenzivu se stoperem na DZ a dalším defenzivně laděným záložníkem bez přidané hodnoty dopředu, která vyhovovala v sezóně, kdy jeho tým nebyl favorit už neplatila na soupeře, kteří parkovali autobus....
Trpiš umí tyhle styly přepínat - jinak hrajeme proti favoritům v Evropě, jinak když dobýváme slabší soupeře v lize...
připomíná mi to dobu, kdy tady Hřebík chtěl zavádět hru na čtyři obránce v lajně... v roce 1998 týmy, které takhel hrály opanovaly MS ve Francii... my jsme na tento styl tedy přešli v létě 1998 a dostali několik těžkých dard - třeba 0:5 na Bazalech.... V sezóně jsme skončili třetí, nešli ani do předkola LM a Hřebík to odskákal vyhazovem... Nastoupil Cipro, který prohlásil, že na hru na čtyři obránce v lajně nemáme hráče a vrátil se k systému s Liberem, kterým dlouho drtil ligu a v poháru UEFA se dostal až do čtvtrfinále....
Jenomže čas ukázal, že čtyřobráncový systém je lepší a přecházeli na něj všichni.... no a ten kdo se ho naučil dřív, měl před ostatními náskok.... my jsme na něj definitivně a bez mediální pozornosti přešli s nástupem Miroslava Beránka.... zatímco Sparta v té době pod Hřebíkem proháněla v LM Real Madrid .....
já nic z toho co píšeš nezpochybňuju - oba vidíme, že se tým skládá podle stylu, ne naopak. Oba vidíme specifika naší hry. Tam se shodujeme - Já osobně nemám problém s moderním pojetím, jsem rád, že jsme ti, kdo určují styl. Ovšem zároveň jsem, i v běžném životě konzerva. V tuto chvíli mi to přijde jako sázka na jednu kartu - to je jediné negativum které vidím. Ovšem jak říkám, nechci, a ani nebudu kritizovat, protože to zatím vychází. Samozřejmě máš pravdu v tom, že i v případě konce JiT přijde někdo, kdo bude vyznávat podobný styl, a tedy nebude to asi takový problém. Ale jednoduše trendy se mění, a je možné, že i díky úspěchu Liverpoolu se začne vymýšlet strategie, jak tento styl soupeři co nejvíce znepříjemnit.
Já prostě jen do diskuze vnáším názory na základě mé analýzy. A myslím, že zápasy v Opavě nebo Karviné ukazují, že sice umíme přepínat, ale proti dobře organizovanému soupeři, který vlastní vápno brání jak jeptiška panenství máme problémy, právě i proto, že hrajeme tak jak hrajeme a přivádíme takové a takové hráče. Ale zase sám vím, že body se počítají až na konci, a to, že hrajeme tak jak hrajeme nám zase přináší body jinde, kde bychom to třeba neukopali.
Takže určitě prosím neber ty, ani nikdo jiný tyto příspěvky jako kritiku, má to být původně pokus o vysvětlení možného důvodu odstavení Baluty. Určitě ne prvoplánová kritika našeho herního stylu.
Na diskuzním fóru tykám každému s výjimkou těch, kteří mě sami upozornili, že si nepřejí, abych jim tykal, takže v pohodě :-)
JTedy napřed abychom si ujasnili, co to znamená "hrát na konzervu"... tedy dle mě to vidím tak, že útočník je kladivo do vápna, které je tam od dávání branek a maximálně narušování rozehrávky, jinak se do hry nezapojuje.... střední záložník je tam od toho, aby byl kreativní - žádné srážky a souboje, řekne si o balón do nohy, udělá dvě tři kličky a připraví střeleckou pozici, či přesilovou situaci... Musí to být technik a kreativec, balón pro něj musí vybojovat stopeři.... a Stoper je hráč, o kterého se mají tříštit útoky soupeře. Nemá co vymýšlet s balónem, má ho vybojovat a odevzdat záložníkovi, na půlku soupeře se vydává jenom na standardky....
Takhle nějak se donedávna hrálo a to tak nějak beru jako bývalý systém pro konzervativní fanoušky...
Samozřejmě všechno trochu nadnesené....
Tohle jsou typy hráčů, které tu Trpiš nechce: Baluta to odnáší lavičkou, Matoušek, Jugas a Sýkora hostováním..... a já si myslím, že je to tak správné....
Ty říkáš, že Trpišovského systém je hra na jednu kartu? Já si myslím, že hra na jednu kartu je právě ta konzervativní verze, kterou jsem popsal nahoře.... protože když ti vypadne ten kreativní záložník, tak najednou zbytek týmu neví, co má dělat.... okolo něj jsou běžci na lajnách, kladivo do vápna, a bojovníci v obraně, ale jeho kreativitu nikdo nenahradí.... a to tedy nemyslím, že vypadne kvůli zranění a vystřídáš ho - třeba stejně kreativním frajerem, myslím situaci, kdy soupeř tohoto frajera dokáže pokrýt a vymazat...
A podobně dopadneš, když ti soupeř dokáže vymazat ze hry koncového střelce... postaví k němu stejně vysokého a obratného stopera a je vymalováno...
Ale my? Nám vypadne střední záložník (nejde mu to, soupeř je na něj připravený), ale vedle něj jsou dva hráči, kteří umí to samé co on, mění si s ním místa, chvíli je postu středního záložníka pravý halv, chvíli levý, za ně se k lajně stahuje hrot... takže ten střední záložník (nebo tedy u nás podhrot) je najednou na pravém beku, najednou na hrotu.... a soupeři vůbec netuší, jak to bránit....
To samé útočník...píše se tu, že útočníci nedávají góly, já s tím nesouhlasím..... my dáváme góly z míst, kde se má nacházet útočník... Co na tom,že v té chvíli se do pozice hrotu vtělil hráč, který byl v původní sestavě psát na pravé záloze? Popisoval jsem tu gól, kterým jsme sestřelili Liberec: dal ho Masopust hlavou z malého vápna - čili z postu, kde má být střední útočník a on se tam jako střední útočník i choval - to bylo kladivo.... a kde byl v té chvíli elitní stoper soupeře Kačaraba? u levé postranní lajny, kam se vytáhl s hráčem, který byl v sestavě veden jako střední útočník.... než mu došlo, že teď jako stoper brání krajního halva, mohl se jenom ohlédnout, jak jeho kolega prohrává hlavičkový souboj se zaskakujícím útočníkem....
Ano, takhle já vidím náš systém, který právě dle mého názoru není sázkou na jednu kartu, ale sázkou na měnění pozic a tím ničení soupeřovy defenzivy...
Vezmi si, jak byl národní tým závislý na tom, jestli bude zdravý Rosický....jak na Letné trnuli, jestli zápas vyjde Stanciuovi, když odešel, tak se upnuli na Dočkala, teď doufají, že zahraje dobře Kanga a Hložek... a jakmile se těm nedaří, tak jsou v háji - právě proto, že vsadili na jednoho kreativního záložníka... na jednu kartu, jak říkáš :-)
Já vím, že v Opavě se to nepovedlo - vždycky se něco nepovede... prostě jsme hráli blbě, to žádný systém nezachrání.... i když i tady si tedy myslím, že kdyby místa Stanciua přišel do hry Ševčík, nebo Traoré, tak jsme soupeře vůbec do hry nepustili, vyhráli 1:0, oddychli si a nikdo by nepomýšlel na to, že je něco špatně :-)
já to s tou jednou kartou myslel trochu jinak. A to tak, že se zbavujeme určitých typů, a vodíme (teď nadneseně) "běžce". Máme atletický tým, obětavou hru, a funguje to, o tom žádná. Máme dobrou zastupitelnost, protože na to vodíme dobré hráče. Umíme zahýbat sestavou, tak abychom to soupeři znesnadnili. A pak si vzpomenu na loňský Liberec, na to jak jejich trenér uměl svoje kluky nabudit proti nám, jak nám nedali ani píď hřiště zadarmo, k bráně nás nepustili - a v tu chvíli jsme prostě nebyli schopni přepnout do ničeho, co by fungovalo - a až se tohle naučí i další týmy, budeme mít pořád jen tu jednu kartu - takhle jsem to myslel :-) Jinak smaozřejmě u toho konzervativního stylu máš také postové zastoupení, my máme aktuálně 3-4 slušné hráče na pozici kreativního záložníka, máme dle mého tři, na ligu kvalitní forwardy... takže ano, chápu tě, také mám radost z toho co tým předvádí, ale pořád mi přijde, že ten tým má strašně omezené možnosti toho přepínání. Ve chvíli, kdy se na nás někdo připraví tak pečlivě jako Liberec, budeme mít co dělat, protože neumíme ohnout hru o 180° - ale přiznejme si, nepamatuju trenéra, který by nás toto kdy naučil... Ale svého času Bruckner v repre tohle docela ovládal...
Tak zabruš pamětí ještě o rok později.... když Jarda Šilhavý získal titul.... a najednou první zápasy nové sezóny vypadaly takhle: Teplice 1:0 z neexistující penalty; V Ostravě 0:0; s Jihlavou 2:0 (dva góly za dvacet minut a trápení) na Bohemce 0:0;v Olomouci a ve Zlíně 1:1... a mezitím výhra na Borisovem 1:0 po gólu z penalty, kdy jsme po penaltovém faulu měli k dispozici snad 70 minut přesilovku... a prohra v Borisově 1:2, což znamenalo šťastný postup na gól na hřišti soupeře..... pak následoval APOEL s výsledky 0:2 a 0:0....
A proti těmto gólově hodně chudým a směrem dopředu hodně rozpačitým zápasů jsme dokázali postavit pouze zápas s Bolkou (4:0), který definitivně zlomil minelou na 3:0 gólman Agajev....
To byl jediný zápas, kdy jsem neodcházel s tím, že to bylo trápení.....
A to jsme tu tedy neměli k dispozici "běžce", ale kreativní hráče... alespoň tedy dle jmen... měli jsme tu k dispozici Dannyho, Stocha, Sýkoru, Altintopa, Sčuka, či Mingazova - všechno relativně kreativní fotbalisty...
Ale hráli jsme pomalu, bez běhání, s důrazem na nulu vzadu.... s Ngadeuem na defenzivní záloze a Rotaněm vedle něj... čili šest hráčů v defenzívě..... možná levý bek Sobol hrál trochu dopředu, jinak na pravém beku Frydrych byl vždycky spíše stoper, než brusič lajny.... . hráli jsme všechno na Škodu, či Necida na hrotu, hru musel tvořit kreativní záložník s křídly a útočníkem.... v podstatě jsme často měli na útok jenom čtyři lidi, protože Rotaň hrál hlavně dozadu stylem "neudělat chybu" a Ngadeu svou práci s míčem také výrazně zlepšil až po příchodu a drilu od Trpiše....
Nedostávali jsme góly, nebo tedy alespoň ne tolik - i když třeba remíza ve Zlíně byla vysloveně k vzteku - dotlačili jsme balón do brány asi v 80.minutě a za chvíli nechali soupeře vyrovnat, když Laštůvkovi vypadla střela a Jugas fauloval dobíhajícího střelce.....
Ale nedávali jsme je... ze hry skoro minimálně, musela vždycky přijít penalta, nebo roh, či trestný kop...
Já si pořád myslím, že herní styl, který nám ordinuje Trpiš, je moderní a ostatní na něj přejdou, nebo se o to budou pokoušet také.... kdo to neudělá, nebude úspěšný .... a ti, co takhle již hrají, se v té chvíli, jak na něj přejdou všichni, už budou snažit vymyslet nějakou další inovaci... takhle to totiž chodí pořád :-) ...
A já si holt užívám toho, že teď jsme klofli trenéra, který tyhle trendy sleduje, stále se vzdělává a jde s novými poznatky :-)
Takhle už to v současném fotbale nefunguje, srovnání s Ronaldinhem, to je odbočka do jiné éry. Kanga by si správně neškrtl.
Jsem přesvědčen, už jsem to jednou psal, že Barcelona, která v prvním utkání semifinále LM měla navzdory převaze Liverpoolu velkou kliku a zápas vyhrála, vypadla celkem spravedlivě s velkým přispěním, podle mého názoru, chabé obranné činnosti Messiho a Suaréze, takže celý tým byl více, jak tři čtvrtiny času z obou zápasů pod velkým tlakem, který následně neunesl.
V českém fotbale, kdy se na hřišti pohybuje většina hráčů, kteří i v osobních maximech, kdy hrají na 100%, vykazují
technické i tvůrčí nedostatky, je "JiT-fotbal" celoplošného pronásledování soupeře, pokud možno po celý zápas, jedniným způsobem, jak uspět na mezinárodní scéně a těžko nalézám důvod, proč v tom nepokračovat.
Fotbalista není součástka do počítače, nákupní cena nemusí v budoucnu zohlednit jeho postavení a výkonnost v týmu. Nechceme snad po JiT, Nezmarovi a JT zázraky. Na Spartě by mohli vyprávět..
takze hora je jen na ligu, hromada asi opet zraneny a baluta pujde hostovat... tim je na vse dulezite odpovezeno. pro provoda to je slusny skok z budejic do ligy mistru, ale proc ne!
U Hory docela překvapení. Čekal jsem jeho zkušenosti nejen pro Ligu. Hromada no to už je asi normálka, ale ten Baluta v přípravě hrál pravidelně, ale pak na podzim jen jeden zápas. A určitě byl lepší než Yusuf či Mick, kteří na soupisce jsou. To bude něco osobního mezi ním a JT, jinak fakt nevím. Na soupisce máme tři brankáře, osm obránců i záložníků a čtyři útočníky.
Vlastně jen dva brankáře, Markovič je na B-listu. Takže máme ještě tři volná místa. Že bychom ještě za hodinu a půl stihli, podepsat a nahlásit ještě nějakou posilu?
Hora, velký mazák není na soupisce?
Tragéd Kovář ano! To je snad zlý sen... v případě Kováře!!! Bude chytat proti Barceloně? Když se příkladně Kolář zraní.?!
Velká, opravdu velká nezodpovědnost managementu!!!Takto hazardovat s dosaženou metou a tedy LM!
Tak co jsem tak slysel tak ma Balu trosku problem v tom, ze nezapadl uplne do tymu. Dokonce ho nekolikrat pry i hraci museli na treninku usmernit at maka atd. Takze nejde o jeho vykonost, ale o jeho povahu a charakter konec koncu jako treba u Stocha ci dalsich.
Přitom vedení dělá co může, Alex má i asistentku/tlumočnici, ale i když je ambiciózní jako Král tak tím že ani neumí pořádně anglický natož český tak nezapadnul a veze se to... A ono i jinak, ve Spartě když byli Kweuke nebo Wilfried tak oba dva si našli český přítelkyně a ty je v podstatě nutily učit se dororumivat český... Takže jednu Karolínu Krezlovou pro Balutu...
rád se nechám poučit, ale přicházel na podzim 2007 a z dohledatelných zdrojů je to ročník 88, prosinec, takže mu bylo necelých 19? nevím jak si přišel na ty čísla? :D
Balu přítelkyni má.... Jak se chová na tréninku samozřejmě nevím, ale když nastoupil tak si vždy svoje odvedl, nikdy zcela nepropadl; naopak, dokázal fotbalově nadchnout. Mě tedy chybět bude, doufám že půjde hostovat do českého týmu.
A ještě - takový Jusuf neukázal dopředu dosud vůbec nic, ještě nedal gól (Balu hned v jeho prvním zápase v OL), ve vápně je bahrajnec líný na krok, s jeho bráněním to taky není žádná hitparáda....
jindy to zase xkrat vypustil. nevim, je samozrejme brzy hodnotit, uvidime na konci sezony. tyhle veci se teoreticky daji naucit, stejne jako se napr. musi hraci adaptovat pri prichodu do PL. ja bych si/mu to pral
Jusufovi bych dal určitě, tak jako každému, půl roku hájení. Ony ty jeho fotbalové kroky, prakticky během jeden a půl roku z Bahrajnu do Bohemians a hned do Slavie, jsou pro většinu fotbalových normálů jen těžko představitelné, protože v každé z těchto tří destinací se hraje úplně jiný fotbal a ta výchozí platforma, Bahrajn, jistě nebyla pro odpich ideální.
Baluta měl k evropskému fotbalu v Rumunsku nepochybně blíže a doba jeho hájení po roce ve Slavii minula. Nevidím důvod, proč JiT nedůvěřovat, obzvláště když to, co je mu vyčítáno, nedůsledné bránění, viděl i laik z tribuny.
S tímhle bych možná souhlasil v loňské sezoně, ale teď ne. Trpišovský ho v přípravě chválil, že maká výborně a že si Baluta hned po sezoně najal kondičního trenéra a makal už sám před letní přípravou. Tudíž momentálně v tomhle problém určitě nebude.
Pořád ale platí, že brání jako dítě, což jednoho (JiT) nepotěší.
A pro jistotu zas a znovu připíšu, že jsem si opravdu strašně přál, aby se Baluta prosadil po tom, co jsem viděl, že s míčem dokáže.
Ruku na srdce, nemyslíš si třeba, že by momentálně byl v útoku Baluta mnohem platnější, než totálně z formy hrající Tecl ? Baluta už několikrát ukázal, že umí v útoku zahrát velmi dobře, takže bych třeba očekával, že když ho Trpišák nedokáže využít v záloze, že ho prostě bude používat v útoku, kde nemáme momentálně v nějaké dobré formě asi nikoho.
Ale jo, klidně, proč ne.
Já to vidím tak, že do útoku jsou 4 určení hráči, který chce Trpiš rozehrát. A jestli už nad Balutou zlomil hůl, můžeme si tady uťukat prsty, ale on s ním už ani nemusí chtít někde experimentovat.
Všechno to jsou jen dohady, ale jestli vážně mluví jen rumunsky a blbě anglicky (čemuž ale snad ani nevěřím), plus není schopnej plnit pokyny, i když má fyzičku, tak je to vážně těžký.
Na stránce se soupiskou chybí vysvětlení, že současný A-list lze doplnit o tři hráče (ze současných 22 na 25), ale musí to být odchovanci!
Takže by tam mohl být připsán Švec, ale také jakýkoliv další odchovanec, který by se do klubu vrátil.
Pokud se nemýlím, tak má ale Slavia na přestupy jen 4 dny (do 8. září) a zřejmě nelze čekat, že by ještě nějakého dobrého odchovance získala.
Tím, že nemáme v Áčku 4 odchovance starší 21 let, se pro nás bohužel zužuje soupiska A-listu z 25 na 22 skutečně použitelných hráčů (23 pokud jste přesvědčeni, že Švec by v případě nouze záskok zvládl).
Podle dokumentu od UEFA lze přidat tři nové hráče (do maxima 25):
---
Ahead of the round of 16, by midnight on 1 February, clubs can register a maximum of three new players. The overall limit of 25 players on List A remains, though.
--- Viz https://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2400510.html
Osobně bych nejradši viděl Balutu někde v Nizozemí, Belgii, kde by hostoval s opcí za 2,5M €, tedy za počáteční vklad do Baluty. Buď by se prosadil a zůstal tam anebo by se vrátil... i přesto si myslím, že by mu to dalo více než hostovat v Českých Budějovicích, o kterých se v posledních dnech spekuluje. Sice bude mít vytíženost, ale to je asi tak vše, co mu Budějovice mohou nabídnout. Protože i kdyby hostování dopadlo úspěšně, nemyslím si, že začne pod Trpišovským hrát.
Všichni jsme minulý rok viděli, že dokážeme porážet týmy s mnohem většími rozpočty a většími individualitami na hřišti pod jednou podmínkou – všichni dodržují přesně to, co po nich JT chce, a dřou od první minuty do vystřídání/konce. Rozhodně si nemyslím, že JT prostě nemá Balutu rád, nepůsobí na mě ani v nejmenším jako člověk, který by neměl rád jakéhokoli hráče. Podle mě je to prosté, každý, snad s výjimkou hroťáka, se musí vracet, a nikdo, teď už bez výjimky, nesmí nic (alespoň opakovaně) vypustit. Pravděpodobně ani na tréninku, jinak bychom těžko dostávali pochvaly o „nejlépe kondičně připravených soupeřích ever“ apod. No a Baluta zřejmě něčemu z toho nevyhovoval. Přiznejme si, že při zápasech naše oči spíše vnímají to, co záložník či útočník předvede s míčem, než to všechno ostatní. JT vidí všechno, nejen v zápasech, proto mu naprosto důvěřuji, že dělá to, co je nejlepší pro úspěch týmu. Zatím mi fakt nedal moc důvodů mu nevěřit, naopak. Tak… jdeme na to! :)
Přesně. A abychom mohli Evropě konkurovat fotbalově, stálo by nás to kurva jiný prachy. A v lize se motali někde kolem 5. místa, páč by nás všichni řezali, což by se technikům nelíbilo.
Vždyť to jsou teprve dva roky zpátky, co Ti druzí začali stavět novej tým, a to primárně pro Evropu. A zrcadlo jim nastavila už liga.
Hromada ani Baluta mě nepřekvapujou, že nejsou na soupisce. Kvůli nedostatku odchovanců tam není ani Hora, ale já myslím, že on to dopředu věděl a přišel právě proto, aby byl platný v lize, až budeme rotovat.
Chlape, ty jsi tak natvrdlej nebo to jenom delas pro pobaveni ostatnich? Proste potrebujeme siroky kadr, pro ligu s nim pocitaji, kdy budou odpocitat ti, kteri hrali LM.
To by mě opravdu zajímalo, jak se dá vydedukovat, že hráč, který přijde na hostování do SKS bude hrát proti druholigovému celku?
To jako Vyšehrad nějak administrativně v průběhu sezóny postoupil? Nebo snad sestoupil, aby mohl hrát proti béčku?
Tak je přeci veřejné tajemství, že los MOL cupu už máme pěkně dlouho podmáznutý, akorát důkazy chyběly. Teď to holt Colin definitivně prokecnul, takže je s tím konec. V příštím kole MOL cupu tedy hrajeme venku. Fakt díky, Coline....
Jsem rád, že v nominaci jsou všichni kdo se o LM jakýmkoliv způsobem zasloužili a jsou zdravotně relativně OK. Správné rozhodnutí. Hora musí být rád, že je ve Slavii.
Hej! Na co čekáš? Tisíce holek teď hledají partnera na sex. http://www.sxxxboom.com jen Tento měsíc dávají zdarma VIP na příští rok! Rychle! Tohle je skvělá Seznamka! ;) Náš klub už dávno přešel na známku 10 miliónů lidí! Or rate our new and successful project for Bisexual people! Many free partners who are looking for their soul mate;) http://www.ooopsman.com
Komentáře (103)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
SuperAukro před 5 lety 03.09.2019 21:51 |Jsem tedy zvědav kam zamíří Baluta, doufám, že jsme jen tak neodepsali desítky mega. Trpiš ho má na očích, tak snad to není osobní a prostě chlapec nedělá, co má.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
vikik_vikik před 5 lety 03.09.2019 22:44 |Případ" Baluta tady byl již nesčíslněkrát rozebírán a hodnocen, nicméně můj názor je, že v tom nic osobního není, na to je JT velký profesionál, jsou holt věci, které realizační tým vidí a my bohužel nikoliv, důvěřujme jim
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Cross před 5 lety 03.09.2019 23:26 |Mno, ano, ano, důvěřujme našim odborníkům.
Ale kdy jim máme důvěřovat? Kdyz ho skautovali, vybírali a rozhodli se požádat našeho majitele, aby za něj zaplatil 65 mega, anebo jim máme důvěřovat teď, kdyz Balutu vyhazují na hostování, protoze tento třetí nejdražší hráč v historii klubu se nehodí do koncepce?
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 03.09.2019 23:27 |Myslíš, že scouting je exaktní věda bez možnosti omylu?
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Cross před 5 lety 03.09.2019 23:43 |Omyly jsou malé nebo velké. Zde jde evidentně o velký omyl, protože 65 mega je zhruba roční rozpočet týmů jako Liberec, Boleslav, anebo Jablonec. Pokud by relativně stejně velkou chybu udělal Klopp, musel by to být úlet na úrovni rozpočtu třeba Crystal Palace nebo West Ham United... kolik to jen může být? Miliarda ? Dvě miliardy?
Ale původní otázka nezněla tak, jestli se může udelat drahá chyba, nýbrž bylo konstatováno, ze máme věřit našim odborníkům. Ok. A já se zeptal, kdy jim mám věřit. Tehdy nebo teď?
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 03.09.2019 23:48 |Ta otázka je nesmyslná, samozřejmě, že teď znají Balutu lépe, než před nákupem. A k těm cifrám, není podstatné, jak je ztráta velká, ale jakou procentuální část dělá v ostatních přestupech. A mimochodem, ztrátu budeme počítat až v momentě, kdy ho prodáme.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Kontrapunkt před 5 lety 03.09.2019 23:53 |+
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Cross před 5 lety 04.09.2019 01:10 |Baluta má u nàs dobrou smlouvu a nehraje. Ztráta každý měsíc utešeně narůstá. A odchodem na hostování se to jistě moc nezmění: Balutu alespoň z velké části budeme platit dál. Krom toho, jeho hostování bude znovu snižovat jeho cenu na přestupním trhu.
Ale nikdo není neomylný. Navíc, chybami se člověk učí. Naši odborníci - aby se propříště něco naučili a z té chyby i oni měli aspon nejaký užitek - by měli zaregistrovat, co to znamená udělat velkou chybu. U Šimàněho ve firmě by jistě vzduchem létaly křídy, tužky, ale i těžítka a kalamáře.
Jak známo, má u nás každý skautovaný hràč svůj podrobný list, z něhož vyplývá kdo konkrétně hráče prvně zaregistroval, navrhoval, jaké má hráč plusy i mínusy, proč ho chceme, kdo konkrétně ho tlačí, kolik jsme za nej ochotni dát a co si od něj slibujeme do budoucna. To je skvělé. Ale svého otce musejí mít nejen úspěchy, ale i propadáky. Aby se vědělo a existovala jasná zpětná vazba.
Ten fotbal se sám neudělá a pokud budeme přehlížet chyby za 65 mega, zatímco zde dopodrobna probíràme, který hràč to pohnojil víc při inkasovaném gólu v Opavě, tak jsme nevyrostli z dětských bot. Ano jsme nyní v LM mezi dospělými, ale nepobudeme tam dlouho, pokud budeme “věřit” odborníkům. My ty odborníky musíme tvrdě řídit, cukrem i bičem, jinak to dopadne zase jako za odborníka Jarolíma v roce 2009... a utopíme se v tom podobně jako Rudoch v tom neřízeném letenském bordelu, kde se krade kam se podíváš, a do něhož Spartu zatáhl ten ňouma Křetínský.
Dětské boty a dětinské “řízení” klubu fakt už ne. Tým musí řídit sportovní odborníci, kteří se ale zodpovídají pŕedstavenstvu klubu a vlastníkovi. Jakmile ze Slavie zase jednou potečou peníze jako řešetem, naše dny úspěchů budou rychle sečteny... zodpovědnost za rozhodnutí musí být vzdy jasná, v dobrém i zlém. Uz nikdy cochcárnu.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
iwanowicz před 5 lety 04.09.2019 02:02 |Nakup Baluty byl stejne jako treba Ngadeua posvecen datovou analyzou pana Dobiase, kdy mel vyborne statistiky v minulem pusobisti. Nechapu, proc neustale nekde hledas vinika. Jednoduse tohle angazma nevychazi, to je ve fotbale uplne bezny i v daleko vyspelejsich klubech.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
mudrc před 5 lety 04.09.2019 06:58 |To neni tak docela pravda, nebo aspon neprisel primsrne na zaklade datove analyzy. Byl doporucen konkretnim clovekem ze skautskeho oddeleni, jenz uz v zime behem lonske sezony dostal za tento preslap kartac.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
SuperAukro před 5 lety 04.09.2019 11:53 |To máš pravdu, ale jsou chyby scoutingu a jsou chyby scoutingu. Nehrajme si na velkoklub, který si může dovolit udělat chybu za 65 mil. Tato přezíravost nás stála mnohé za Jarolíma.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Jachym před 5 lety 04.09.2019 09:33 |Z toho, co píšeš, nepřímo vyvozuji, že kdyby byl Baluta na soupisce pro LM a dostával v ní příležitost, naše šance postoupit do další fáze by se rapidně zvýšila... ?! A že tím, že půjde na hostování, jeho cena na trhu automaticky poklesne? No, já si tím nejsem úplně jistý. Pokud bude hrát na hostování jako z partesu a mít skvělé statistiky, tak spíše se bude hodnota zvyšovat, než když se u nás dostane na hřiště jen sporadicky... Ano, nevyytíženého Balutu platíme a zatím se nám moc nevyplácí, ale třeba za přestup Alexe vyinkasujeme sumu, která nám Balutu mnohonásobně nahradí...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 04.09.2019 11:05 |Počkej, ale to motáš jablka s hruškama. My se o chybném scoutingu můžeme bavit, ale vyvozovat z chyb nějaké závěry už vůbec není naše starost. Předpokládám, že se tak na úrovni klubu děje a že není v ničím zájmu, aby ty závěry vylezly na veřejnost. A to spojení s Křetínským je taky úsměvné, neb za to vedení mluví výsledky, sportovní a ekonomické. A zdá se ti, že bychom v obou ohledech byli podobni Spartě?
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Cross před 5 lety 04.09.2019 11:25 |K bordelu je vždycky krátká a pohodlná cesta. Sparta v něm je, my naštěstî ne. Ale o to, aby se zodpovědně rozhodovalo a hospodarilo , se musí v klubu bojovat každy den.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 04.09.2019 12:07 |To v zásadě souhlasím, o čem ale myslím, že je naše diskuze, zda jsou v objemech přestupů, které provádíme, omluvitelné přešlapy typu Baluty nebo třeba Pokorného? Já myslím, že určitě.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
SuperAukro před 5 lety 04.09.2019 11:51 |Mno mě by spíše zajímalo, kdo si z toho vzal jaké ponaučení v klubu a také jaké udělali kroky, aby se něco podobného jen tak neopakovalo. Protože krok vedle to zdá se byl a to pořádný, hlavně finančně.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 04.09.2019 12:10 |Tak to ponaučení vidíš, brát cizince z cizí ligy už se téměř nemůže. :-)
V jednom rozhovoru se vyjádřil Nezmar k Pokornému, že to tehdy byla chyba a vzali ho pez pořádné vlastní přípravy narychlo.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
SuperAukro před 5 lety 04.09.2019 16:43 |Ach tak, to jsem nějak nezaznamenal, to jsou tedy střelci. :D
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 04.09.2019 16:46 |Tak on ale přišel jeden z prvních.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Kontrapunkt před 5 lety 04.09.2019 21:18 |Rotaně si Šilhavý a spol oťukávali před samotným transferem docela dlouho a taky se z toho nevyklubala zrovna povedená akvizice.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 04.09.2019 21:36 |Jednak to tedy byl předchozí sportovní úsek, k tomu ty tři nákupy určitě nebyly nijak skvostně proskautované a Rotaň zase nebyl takovej provar, tedy kromě té chyby na Kypru.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 03.09.2019 23:58 |65 miliónů Kč určitě nemá ani jeden z těch týmů, co jsi vyjmenoval. 65 miliónů a méně mají zhruba 4 týmy(Příbram, České Budějovice, Opava, Karviná). Jablonec v minulé sezóně měl rozpočet 160 miliónů korun, například poslední Dukla 100 miliónů korun. Příbram pouhou polovinu oproti Dukle a Slovácko 80 miliónů korun.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
wimpy před 5 lety 04.09.2019 00:07 |U Příbrami to nemůžeš tak brát, to jsou Jardovy peníze a ten vždycky ví, jak je utratit co nejefektivněji, nepotřebuje jich tolik. :-)
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
SuperAukro před 5 lety 04.09.2019 11:55 |Nic to snad ale nemění na tom, že je to pořádná finanční ztráta za rozhodnutí přivést ho.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
sasky před 5 lety 04.09.2019 08:56 |Myslíš, že Klopp, Mourinho, Ferguson nebo Guardiola nikdy neudělali hráče za 20 - 50 mil. €, aby následně zjistili, že to není ono?
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Simis před 5 lety 04.09.2019 09:43 |Baluta je vyborny fotbalista, v tom se nejspis shodne vetsina zde a ta vetsina, kdyby vedla fotbalovy tym, tak pokud by meli tu moznost, tak by nejspis takoveho hrace chteli mit v tymu, tak asi tak k tomu, jak je mozne, ze jsme ho koupili. Druha vec je proc takovy hrac nehraje, odpoved je mozna jednoducha, trener po nem neco chce a on to nedela (opakovane) a na tu stejnou pozici jsou tu dalsi 2-3 hraci, kteri proste ty pokyny plni.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Hanzwalter před 5 lety 03.09.2019 23:28 |Tak co jsem tak slysel tak ma Balu trosku problem v tom, ze nezapadl uplne do tymu. Dokonce ho nekolikrat pry i hraci museli na treninku usmernit at maka atd. Takze nejde o jeho vykonost, ale o jeho povahu a charakter konec koncu jako treba u Stocha ci dalsich.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
witty13 před 5 lety 04.09.2019 08:46 |Stoch se na to JT vysral a radši šel do Řecka. Problém je ten, že Baluta je typ kreativního hráče, nikdy od něj nemůžeme čekat 50-60 metrové sprinty do obrany... a Trpiš má ohldně sestavy trochu komunistické myšlení - všem stejně. Tedy nezáleží jestli tvůj přínos na hřišti je takový nebo makový, bránit budete bez rozdílu všichni. Tohle ne každý skousne - třeba Horváth byl nejlepší, když mu dal Vrba v Plzni volnost. A takových hráčů prostě bude více po celém světě. Ronaldinho by pod Trpišem taky nemakal, ale jeho přínos pro tým byl neodiskutovatelný. Další případ je Kanga - ten yb si pod Trpišem neškrtl. Samozřejmě fanoušek trpí, protože Baluta je technicky nad většinou týmu, a všichni bychom takové hráče chtěli vidět na hřišti. Otázka pro mě zůstává jediná - kdy se objeví problémy se Stanciuem - protože zas tak rozdílní nejsou.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
sasky před 5 lety 04.09.2019 08:54 |Stanciu je taky kreativní hráč a to ještě daleko víc než Baluta a brání taky. Jak je to možné? Že by ti v tvé teorii něco nesedělo? Trpiš má svou vizi fotbalu, kdy všichni brání i útočí a do toho si vybírá hráče. A víš, proč jsme Kangu nebo někoho jemu podobného nepřivedli? Přesně proto, že by si pod JiT nezahrál. A pokud Baluta bránit nezačne, tak si prostě nezahraje, jednoduché. A já třeba jako fanoušek netrpím vůbec.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
witty13 před 5 lety 04.09.2019 09:04 |Ty si nepochopil můj komentář. Já souhlasím se vším co píšeš. Jen se na to teď podívej z druhé strany - za prvé, až jednou Trpiš skončí - a toho ani nemusíme chtít vyhodit, může dostat "laso" odjinud- bude strasně težké pro někoho z toho udělat tým, který bude hrát jinak. Zadruhé - bohužel je vidět, že někteří hráči jsou Trpišovými oblíbenci, a začínám mít pocit, že se to projevuje třeba i na odchodech - viz Stoch, jablonecké trio, ale i Mesanovic (nebyl by lepsi nez Yusuf?) a teď pravděpodobně Baluta - a do toho někteří hrají, ať se stane více méně cokoli (Yusuf dnes opravdu není lepší než Mick, Škoda a už vůbec né Tecl - už aby se dal do pořádku).
A nakonec - já nemám problém s JT, dokud mu to bude vycházet, budu rád za každý úspěch Slavie - ale obávám se, že to co třeba zdobilo tým Jardy Šilhavého - tedy velká soudržnost na hřišti i mimo, se nám začíná vytrácet, respektive se začíná ozývat hlasy, že se nám kabina začíná dělit - a to není dobře. Za mě tam prostě chybí trocha psychologie.
PS: Stanciu za poslední dva roky vystřídal dva kluby, do kterých přišel s velkou pompou, s velkými prohlášeními, a podívej se kde je dnes - třeba už si to v palici srovnal, a opravdu bude pořád makat, ale nedej bože, jestli se prohrajou dva zápasy, bude nějaká kritika, co pak udělá? aby nebyl v zimě pryč...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
japhy před 5 lety 04.09.2019 10:15 |Každý ternér má své oblíbence a neoblíbence. To tak nějak vychází z lidské povahy a kupodivu - i trenér je člověk.
"až jednou Trpiš skončí - a toho ani nemusíme chtít vyhodit, může dostat "laso" odjinud- bude strasně težké pro někoho z toho udělat tým, který bude hrát jinak."
Tohle jako myslíš vážně? Je opravdu úkolem trenéra stavět tým tak, aby ten po něm mohl v klidu změnit styl? Watafak???
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
witty13 před 5 lety 04.09.2019 13:09 |zbytečná hysterie - nic takového jsem nenapsal - jen prostě upozorňuji na to, že styl JiT je tak specifický, že pokud by například teď dostal laso z Liverpoolu, a my hledali náhradu, tak musíme hledat v dosti omezených vodách trenéru s stejným myšlením, nebo počítat s tím, že je potřeba tým přestavět - to znamená zase určité hluší období.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
japhy před 5 lety 04.09.2019 13:43 |Ale uvádíš to jako negativum, ten náš specifickej styl. Mmch, mně na něm tedy nic specifickýho nepřijde - prostě chce, aby všichni dřeli dopředu i dozadu, a odzadu hrát konstruktivně. A přebírat hráče s takovými návyky je spíš radost.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
witty13 před 5 lety 04.09.2019 15:16 |nikde nepíšu, že to je negativum, prostě a jen konstatuji fakta... jestli je to negativum nebo pozitivum ukáže čas... to že ty to ode mě vnímáš jako negativum je pouze to, že něco v mém příspěvku ti zabarvilo vidění do "ruda" (hezký to dvojsmysl, že?:) ) a ty poté můj příspěvek vnímáš negativně, ale přečti si ho ještě jednou, zkuse se zamyslet, a řekni mi kde jsem negativní, pouze konstatuji svůj názor na věc...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 12:15 |Až Trpiš u nás skončí ... Tzn, až převezme po Kloppovi Liverpoool... dá se předpokládat, že náš sportovní ředitel bude mít vytipovaných několik trenérů, kteří se budou pokoušet v horších klubech Trpišův styl okopírovat.... a vybre toho, komu to půjde nejlépe... Ostatně teď nedávno v nějakém rozhovoru zaznělo, že se nějaký tým pokouší hrát jako Slavia....
V ideálním případě to jenom převezme asistent - já osobně to již déle tipuji na Köstla, který i dle záběrů z Totáln! sezóny dostává v současném trenérském týmu hodně prostoru....
PS.: Myslíš, že v Bayernu měli takové obavy, co bude, až odejde Guardiola? Nebo že v Liverpoolu říkají Klopovi, aby hráčům tolik nevštěpoval ten svůj styl, se kterým vyhrál LM, protože až po něm přijde jiný trenér, tak tímhle stylem nebude umět hrát?
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
witty13 před 5 lety 04.09.2019 13:15 |:-) Až Trpiš skončí, bdue to proto, že Nezmar v Liverpoolu bude chtít svého trenéra :-) a budeme i bez sportovního ředitele, a Köstl půjde samozřejmě také :-)
Ne, teď konec vtípků. Jediným cílem té připomínky bylo ukázat na to, že JiT opravdu vyznává v tuto chvíli hodně specifický styl, vybírá na to specifické hráče, kteří by ve Slavii asi jinak nebyli. (ačkoli Takacs je podle mě vyborná volba!) Předpokládám, že s ním půjde většina jeho týmu, asistenti zejména, takže nový trenér to bude mít na zelené louce... Ano, třeba Látal dle mého by byl v takové chvíli výborná volba, ale to jsme někde úplně jinde.
PS: Ty týmy mají jiné zázemí a možnosti k obměně kádru, a třeba i ten Guardiola se více přizpůsobil týmu (Robben, Ribery), než že by ho celý přestavěl - ačkoli změny a jeho rukopis patrné byly, vsadím se s tebou, že kdyby si mohl z nuly poskládat jedenáctku, ani jedno křídelní eRko by tam nebylo - a on je neodstavil a přizpůsobil styl pro kádr který měl. Jindra zatím přizpůsobil kádr stylu... Tím, neříkám, že je to špatně, jen upozorňuji na věci, které jsou sice zřejmé, ale některým zde stále nedochází.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 14:08 |Já to tedy vnímám přesně naopak....
Trpiš zde nastolil styl, kterým hrají ve světě ti nejúspěšnější.... jeho vzorem je Klopp, který dovedl Liverpool až k vítězství v LM...
Ano dělá přesně to, co píšeš: má styl a do něj dosazuje hráče, což jej odlišuje třeba od Jardy Šilhavého, který to uměl naopak... ten dostal do ruky gruppu hráčů a ušil jim na míru styl.. problémem bylo, že když to měl upradeovat na něco vyššího, tak už to nefungovalo... Sázka na defenzivu se stoperem na DZ a dalším defenzivně laděným záložníkem bez přidané hodnoty dopředu, která vyhovovala v sezóně, kdy jeho tým nebyl favorit už neplatila na soupeře, kteří parkovali autobus....
Trpiš umí tyhle styly přepínat - jinak hrajeme proti favoritům v Evropě, jinak když dobýváme slabší soupeře v lize...
připomíná mi to dobu, kdy tady Hřebík chtěl zavádět hru na čtyři obránce v lajně... v roce 1998 týmy, které takhel hrály opanovaly MS ve Francii... my jsme na tento styl tedy přešli v létě 1998 a dostali několik těžkých dard - třeba 0:5 na Bazalech.... V sezóně jsme skončili třetí, nešli ani do předkola LM a Hřebík to odskákal vyhazovem... Nastoupil Cipro, který prohlásil, že na hru na čtyři obránce v lajně nemáme hráče a vrátil se k systému s Liberem, kterým dlouho drtil ligu a v poháru UEFA se dostal až do čtvtrfinále....
Jenomže čas ukázal, že čtyřobráncový systém je lepší a přecházeli na něj všichni.... no a ten kdo se ho naučil dřív, měl před ostatními náskok.... my jsme na něj definitivně a bez mediální pozornosti přešli s nástupem Miroslava Beránka.... zatímco Sparta v té době pod Hřebíkem proháněla v LM Real Madrid .....
Teď ten náskok máme my....
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
witty13 před 5 lety 04.09.2019 15:30 |Milý Karle (doufám, že mi promineš tykání),
já nic z toho co píšeš nezpochybňuju - oba vidíme, že se tým skládá podle stylu, ne naopak. Oba vidíme specifika naší hry. Tam se shodujeme - Já osobně nemám problém s moderním pojetím, jsem rád, že jsme ti, kdo určují styl. Ovšem zároveň jsem, i v běžném životě konzerva. V tuto chvíli mi to přijde jako sázka na jednu kartu - to je jediné negativum které vidím. Ovšem jak říkám, nechci, a ani nebudu kritizovat, protože to zatím vychází. Samozřejmě máš pravdu v tom, že i v případě konce JiT přijde někdo, kdo bude vyznávat podobný styl, a tedy nebude to asi takový problém. Ale jednoduše trendy se mění, a je možné, že i díky úspěchu Liverpoolu se začne vymýšlet strategie, jak tento styl soupeři co nejvíce znepříjemnit.
Já prostě jen do diskuze vnáším názory na základě mé analýzy. A myslím, že zápasy v Opavě nebo Karviné ukazují, že sice umíme přepínat, ale proti dobře organizovanému soupeři, který vlastní vápno brání jak jeptiška panenství máme problémy, právě i proto, že hrajeme tak jak hrajeme a přivádíme takové a takové hráče. Ale zase sám vím, že body se počítají až na konci, a to, že hrajeme tak jak hrajeme nám zase přináší body jinde, kde bychom to třeba neukopali.
Takže určitě prosím neber ty, ani nikdo jiný tyto příspěvky jako kritiku, má to být původně pokus o vysvětlení možného důvodu odstavení Baluty. Určitě ne prvoplánová kritika našeho herního stylu.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 15:58 |Na diskuzním fóru tykám každému s výjimkou těch, kteří mě sami upozornili, že si nepřejí, abych jim tykal, takže v pohodě :-)
JTedy napřed abychom si ujasnili, co to znamená "hrát na konzervu"... tedy dle mě to vidím tak, že útočník je kladivo do vápna, které je tam od dávání branek a maximálně narušování rozehrávky, jinak se do hry nezapojuje.... střední záložník je tam od toho, aby byl kreativní - žádné srážky a souboje, řekne si o balón do nohy, udělá dvě tři kličky a připraví střeleckou pozici, či přesilovou situaci... Musí to být technik a kreativec, balón pro něj musí vybojovat stopeři.... a Stoper je hráč, o kterého se mají tříštit útoky soupeře. Nemá co vymýšlet s balónem, má ho vybojovat a odevzdat záložníkovi, na půlku soupeře se vydává jenom na standardky....
Takhle nějak se donedávna hrálo a to tak nějak beru jako bývalý systém pro konzervativní fanoušky...
Samozřejmě všechno trochu nadnesené....
Tohle jsou typy hráčů, které tu Trpiš nechce: Baluta to odnáší lavičkou, Matoušek, Jugas a Sýkora hostováním..... a já si myslím, že je to tak správné....
Ty říkáš, že Trpišovského systém je hra na jednu kartu? Já si myslím, že hra na jednu kartu je právě ta konzervativní verze, kterou jsem popsal nahoře.... protože když ti vypadne ten kreativní záložník, tak najednou zbytek týmu neví, co má dělat.... okolo něj jsou běžci na lajnách, kladivo do vápna, a bojovníci v obraně, ale jeho kreativitu nikdo nenahradí.... a to tedy nemyslím, že vypadne kvůli zranění a vystřídáš ho - třeba stejně kreativním frajerem, myslím situaci, kdy soupeř tohoto frajera dokáže pokrýt a vymazat...
A podobně dopadneš, když ti soupeř dokáže vymazat ze hry koncového střelce... postaví k němu stejně vysokého a obratného stopera a je vymalováno...
Ale my? Nám vypadne střední záložník (nejde mu to, soupeř je na něj připravený), ale vedle něj jsou dva hráči, kteří umí to samé co on, mění si s ním místa, chvíli je postu středního záložníka pravý halv, chvíli levý, za ně se k lajně stahuje hrot... takže ten střední záložník (nebo tedy u nás podhrot) je najednou na pravém beku, najednou na hrotu.... a soupeři vůbec netuší, jak to bránit....
To samé útočník...píše se tu, že útočníci nedávají góly, já s tím nesouhlasím..... my dáváme góly z míst, kde se má nacházet útočník... Co na tom,že v té chvíli se do pozice hrotu vtělil hráč, který byl v původní sestavě psát na pravé záloze? Popisoval jsem tu gól, kterým jsme sestřelili Liberec: dal ho Masopust hlavou z malého vápna - čili z postu, kde má být střední útočník a on se tam jako střední útočník i choval - to bylo kladivo.... a kde byl v té chvíli elitní stoper soupeře Kačaraba? u levé postranní lajny, kam se vytáhl s hráčem, který byl v sestavě veden jako střední útočník.... než mu došlo, že teď jako stoper brání krajního halva, mohl se jenom ohlédnout, jak jeho kolega prohrává hlavičkový souboj se zaskakujícím útočníkem....
Ano, takhle já vidím náš systém, který právě dle mého názoru není sázkou na jednu kartu, ale sázkou na měnění pozic a tím ničení soupeřovy defenzivy...
Vezmi si, jak byl národní tým závislý na tom, jestli bude zdravý Rosický....jak na Letné trnuli, jestli zápas vyjde Stanciuovi, když odešel, tak se upnuli na Dočkala, teď doufají, že zahraje dobře Kanga a Hložek... a jakmile se těm nedaří, tak jsou v háji - právě proto, že vsadili na jednoho kreativního záložníka... na jednu kartu, jak říkáš :-)
Já vím, že v Opavě se to nepovedlo - vždycky se něco nepovede... prostě jsme hráli blbě, to žádný systém nezachrání.... i když i tady si tedy myslím, že kdyby místa Stanciua přišel do hry Ševčík, nebo Traoré, tak jsme soupeře vůbec do hry nepustili, vyhráli 1:0, oddychli si a nikdo by nepomýšlel na to, že je něco špatně :-)
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
witty13 před 5 lety 04.09.2019 16:17 |já to s tou jednou kartou myslel trochu jinak. A to tak, že se zbavujeme určitých typů, a vodíme (teď nadneseně) "běžce". Máme atletický tým, obětavou hru, a funguje to, o tom žádná. Máme dobrou zastupitelnost, protože na to vodíme dobré hráče. Umíme zahýbat sestavou, tak abychom to soupeři znesnadnili. A pak si vzpomenu na loňský Liberec, na to jak jejich trenér uměl svoje kluky nabudit proti nám, jak nám nedali ani píď hřiště zadarmo, k bráně nás nepustili - a v tu chvíli jsme prostě nebyli schopni přepnout do ničeho, co by fungovalo - a až se tohle naučí i další týmy, budeme mít pořád jen tu jednu kartu - takhle jsem to myslel :-) Jinak smaozřejmě u toho konzervativního stylu máš také postové zastoupení, my máme aktuálně 3-4 slušné hráče na pozici kreativního záložníka, máme dle mého tři, na ligu kvalitní forwardy... takže ano, chápu tě, také mám radost z toho co tým předvádí, ale pořád mi přijde, že ten tým má strašně omezené možnosti toho přepínání. Ve chvíli, kdy se na nás někdo připraví tak pečlivě jako Liberec, budeme mít co dělat, protože neumíme ohnout hru o 180° - ale přiznejme si, nepamatuju trenéra, který by nás toto kdy naučil... Ale svého času Bruckner v repre tohle docela ovládal...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 16:39 |Tak zabruš pamětí ještě o rok později.... když Jarda Šilhavý získal titul.... a najednou první zápasy nové sezóny vypadaly takhle: Teplice 1:0 z neexistující penalty; V Ostravě 0:0; s Jihlavou 2:0 (dva góly za dvacet minut a trápení) na Bohemce 0:0;v Olomouci a ve Zlíně 1:1... a mezitím výhra na Borisovem 1:0 po gólu z penalty, kdy jsme po penaltovém faulu měli k dispozici snad 70 minut přesilovku... a prohra v Borisově 1:2, což znamenalo šťastný postup na gól na hřišti soupeře..... pak následoval APOEL s výsledky 0:2 a 0:0....
A proti těmto gólově hodně chudým a směrem dopředu hodně rozpačitým zápasů jsme dokázali postavit pouze zápas s Bolkou (4:0), který definitivně zlomil minelou na 3:0 gólman Agajev....
To byl jediný zápas, kdy jsem neodcházel s tím, že to bylo trápení.....
A to jsme tu tedy neměli k dispozici "běžce", ale kreativní hráče... alespoň tedy dle jmen... měli jsme tu k dispozici Dannyho, Stocha, Sýkoru, Altintopa, Sčuka, či Mingazova - všechno relativně kreativní fotbalisty...
Ale hráli jsme pomalu, bez běhání, s důrazem na nulu vzadu.... s Ngadeuem na defenzivní záloze a Rotaněm vedle něj... čili šest hráčů v defenzívě..... možná levý bek Sobol hrál trochu dopředu, jinak na pravém beku Frydrych byl vždycky spíše stoper, než brusič lajny.... . hráli jsme všechno na Škodu, či Necida na hrotu, hru musel tvořit kreativní záložník s křídly a útočníkem.... v podstatě jsme často měli na útok jenom čtyři lidi, protože Rotaň hrál hlavně dozadu stylem "neudělat chybu" a Ngadeu svou práci s míčem také výrazně zlepšil až po příchodu a drilu od Trpiše....
Nedostávali jsme góly, nebo tedy alespoň ne tolik - i když třeba remíza ve Zlíně byla vysloveně k vzteku - dotlačili jsme balón do brány asi v 80.minutě a za chvíli nechali soupeře vyrovnat, když Laštůvkovi vypadla střela a Jugas fauloval dobíhajícího střelce.....
Ale nedávali jsme je... ze hry skoro minimálně, musela vždycky přijít penalta, nebo roh, či trestný kop...
Já si pořád myslím, že herní styl, který nám ordinuje Trpiš, je moderní a ostatní na něj přejdou, nebo se o to budou pokoušet také.... kdo to neudělá, nebude úspěšný .... a ti, co takhle již hrají, se v té chvíli, jak na něj přejdou všichni, už budou snažit vymyslet nějakou další inovaci... takhle to totiž chodí pořád :-) ...
A já si holt užívám toho, že teď jsme klofli trenéra, který tyhle trendy sleduje, stále se vzdělává a jde s novými poznatky :-)
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Martin 58 před 5 lety 04.09.2019 10:35 |Takhle už to v současném fotbale nefunguje, srovnání s Ronaldinhem, to je odbočka do jiné éry. Kanga by si správně neškrtl.
Jsem přesvědčen, už jsem to jednou psal, že Barcelona, která v prvním utkání semifinále LM měla navzdory převaze Liverpoolu velkou kliku a zápas vyhrála, vypadla celkem spravedlivě s velkým přispěním, podle mého názoru, chabé obranné činnosti Messiho a Suaréze, takže celý tým byl více, jak tři čtvrtiny času z obou zápasů pod velkým tlakem, který následně neunesl.
V českém fotbale, kdy se na hřišti pohybuje většina hráčů, kteří i v osobních maximech, kdy hrají na 100%, vykazují
technické i tvůrčí nedostatky, je "JiT-fotbal" celoplošného pronásledování soupeře, pokud možno po celý zápas, jedniným způsobem, jak uspět na mezinárodní scéně a těžko nalézám důvod, proč v tom nepokračovat.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
martyni (přítel SN) před 5 lety 04.09.2019 12:26 |Fanousek trpi? Tak jsem rad, ze na letny si to fanoušek vychutnava, ze tam hraje sikovny hrac do ofenzivy, který nechava za sebou diru..
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Martin 58 před 5 lety 04.09.2019 10:26 |Fotbalista není součástka do počítače, nákupní cena nemusí v budoucnu zohlednit jeho postavení a výkonnost v týmu. Nechceme snad po JiT, Nezmarovi a JT zázraky. Na Spartě by mohli vyprávět..
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
pehacko před 5 lety 03.09.2019 21:51 |takze hora je jen na ligu, hromada asi opet zraneny a baluta pujde hostovat... tim je na vse dulezite odpovezeno. pro provoda to je slusny skok z budejic do ligy mistru, ale proc ne!
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
zeleznik2 před 5 lety 03.09.2019 22:22 |U Hory docela překvapení. Čekal jsem jeho zkušenosti nejen pro Ligu. Hromada no to už je asi normálka, ale ten Baluta v přípravě hrál pravidelně, ale pak na podzim jen jeden zápas. A určitě byl lepší než Yusuf či Mick, kteří na soupisce jsou. To bude něco osobního mezi ním a JT, jinak fakt nevím. Na soupisce máme tři brankáře, osm obránců i záložníků a čtyři útočníky.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
zeleznik2 před 5 lety 03.09.2019 22:30 |Vlastně jen dva brankáře, Markovič je na B-listu. Takže máme ještě tři volná místa. Že bychom ještě za hodinu a půl stihli, podepsat a nahlásit ještě nějakou posilu?
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 03.09.2019 22:57 |Soupiska je plně obsazena.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
o-cab před 5 lety 03.09.2019 22:58 |není nárok na víc kvůli nedostatku dorostenců
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Ernie před 5 lety 04.09.2019 09:52 |odchovanců
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
o-cab před 5 lety 04.09.2019 10:00 |tak, pardon
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
butters před 5 lety 04.09.2019 01:36 |Máme nárok jen na 22 hráčů, kvóta je 21 + 4 odchovanci a tam máme po odchodech Zmrhala s Králem jen Součka.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
aldin před 5 lety 03.09.2019 22:36 |Hora, velký mazák není na soupisce?
Tragéd Kovář ano! To je snad zlý sen... v případě Kováře!!! Bude chytat proti Barceloně? Když se příkladně Kolář zraní.?!
Velká, opravdu velká nezodpovědnost managementu!!!Takto hazardovat s dosaženou metou a tedy LM!
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Ravik před 5 lety 03.09.2019 22:50 |Marně přemýšlím, jestli jsem tu někdy četl více hloupější komentář než tento.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 03.09.2019 22:54 |Hrůza. Nečetl...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Andreas před 5 lety 03.09.2019 23:01 |Koláře bych nechtěl vidět se zranit. A to ani příkladně...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Virgil1956 před 5 lety 03.09.2019 23:11 |Je tam pořád ještě Markovič, relax :)
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
slaviator před 5 lety 03.09.2019 23:47 |Je fakt že jsme asi měli radši napsat záložníka Horu na úkor brankáře Kováře... Máš pravdu...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
butters před 5 lety 04.09.2019 01:38 |V nejhorším by šel chytat Radek Černý :) Spíš než Kováře bych v roli dvojky v LM tipoval Markoviče.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
pehacko před 5 lety 04.09.2019 06:59 |neni hora na brankare malej? a nema obcas potize s rukou? dost casto ji ma pri zapasech zafacovanou...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
LH1969 před 5 lety 04.09.2019 08:21 |Tak ty jseš nejvíc vyměnit Horu za Kováře může jen nepochopenej genius
Baluta
Hanzwalter před 5 lety 03.09.2019 23:24 |Tak co jsem tak slysel tak ma Balu trosku problem v tom, ze nezapadl uplne do tymu. Dokonce ho nekolikrat pry i hraci museli na treninku usmernit at maka atd. Takze nejde o jeho vykonost, ale o jeho povahu a charakter konec koncu jako treba u Stocha ci dalsich.
Re: Baluta
slaviator před 5 lety 03.09.2019 23:51 |Přitom vedení dělá co může, Alex má i asistentku/tlumočnici, ale i když je ambiciózní jako Král tak tím že ani neumí pořádně anglický natož český tak nezapadnul a veze se to... A ono i jinak, ve Spartě když byli Kweuke nebo Wilfried tak oba dva si našli český přítelkyně a ty je v podstatě nutily učit se dororumivat český... Takže jednu Karolínu Krezlovou pro Balutu...
Re: Baluta
wimpy před 5 lety 04.09.2019 00:08 |A za Bonyho jsem se jim dva roky smál, než mi vytřel zrak :-)
Re: Baluta
slaviator před 5 lety 04.09.2019 00:12 |Tak já se směju spíš v tom že když přišel tak mu nebylo 16 jak se uvádělo ale 22...
Re: Baluta
witty13 před 5 lety 04.09.2019 13:24 |rád se nechám poučit, ale přicházel na podzim 2007 a z dohledatelných zdrojů je to ročník 88, prosinec, takže mu bylo necelých 19? nevím jak si přišel na ty čísla? :D
Re: Baluta
pcitron před 5 lety 04.09.2019 06:45 |Balu přítelkyni má.... Jak se chová na tréninku samozřejmě nevím, ale když nastoupil tak si vždy svoje odvedl, nikdy zcela nepropadl; naopak, dokázal fotbalově nadchnout. Mě tedy chybět bude, doufám že půjde hostovat do českého týmu.
Re: Baluta
pcitron před 5 lety 04.09.2019 06:49 |A ještě - takový Jusuf neukázal dopředu dosud vůbec nic, ještě nedal gól (Balu hned v jeho prvním zápase v OL), ve vápně je bahrajnec líný na krok, s jeho bráněním to taky není žádná hitparáda....
Re: Baluta
o-cab před 5 lety 04.09.2019 09:09 |zady k brane a s balonem je dobry. kdyby mel tah, dravost a agresivitu mesanovice, tak je vyborny, ale v tomto mu prestavam verit, to v sobe nema
Re: Baluta
Lunaris před 5 lety 04.09.2019 09:34 |Ukázal tah teď v Opavě, kdy po faulu na něj přišla red card.
Re: Baluta
o-cab před 5 lety 04.09.2019 09:43 |jindy to zase xkrat vypustil. nevim, je samozrejme brzy hodnotit, uvidime na konci sezony. tyhle veci se teoreticky daji naucit, stejne jako se napr. musi hraci adaptovat pri prichodu do PL. ja bych si/mu to pral
Re: Baluta
Martin 58 před 5 lety 04.09.2019 10:21 |Jusufovi bych dal určitě, tak jako každému, půl roku hájení. Ony ty jeho fotbalové kroky, prakticky během jeden a půl roku z Bahrajnu do Bohemians a hned do Slavie, jsou pro většinu fotbalových normálů jen těžko představitelné, protože v každé z těchto tří destinací se hraje úplně jiný fotbal a ta výchozí platforma, Bahrajn, jistě nebyla pro odpich ideální.
Baluta měl k evropskému fotbalu v Rumunsku nepochybně blíže a doba jeho hájení po roce ve Slavii minula. Nevidím důvod, proč JiT nedůvěřovat, obzvláště když to, co je mu vyčítáno, nedůsledné bránění, viděl i laik z tribuny.
Re: Baluta
VanDel před 5 lety 04.09.2019 08:22 |S tímhle bych možná souhlasil v loňské sezoně, ale teď ne. Trpišovský ho v přípravě chválil, že maká výborně a že si Baluta hned po sezoně najal kondičního trenéra a makal už sám před letní přípravou. Tudíž momentálně v tomhle problém určitě nebude.
Re: Baluta
japhy před 5 lety 04.09.2019 10:20 |Pořád ale platí, že brání jako dítě, což jednoho (JiT) nepotěší.
A pro jistotu zas a znovu připíšu, že jsem si opravdu strašně přál, aby se Baluta prosadil po tom, co jsem viděl, že s míčem dokáže.
Re: Baluta
VanDel před 5 lety 04.09.2019 12:45 |Ruku na srdce, nemyslíš si třeba, že by momentálně byl v útoku Baluta mnohem platnější, než totálně z formy hrající Tecl ? Baluta už několikrát ukázal, že umí v útoku zahrát velmi dobře, takže bych třeba očekával, že když ho Trpišák nedokáže využít v záloze, že ho prostě bude používat v útoku, kde nemáme momentálně v nějaké dobré formě asi nikoho.
Re: Baluta
japhy před 5 lety 04.09.2019 13:03 |Ale jo, klidně, proč ne.
Já to vidím tak, že do útoku jsou 4 určení hráči, který chce Trpiš rozehrát. A jestli už nad Balutou zlomil hůl, můžeme si tady uťukat prsty, ale on s ním už ani nemusí chtít někde experimentovat.
Všechno to jsou jen dohady, ale jestli vážně mluví jen rumunsky a blbě anglicky (čemuž ale snad ani nevěřím), plus není schopnej plnit pokyny, i když má fyzičku, tak je to vážně těžký.
Odchovanci (aneb 4 z 25 hráčů na A-listu)
Rozumbrada před 5 lety 03.09.2019 23:33 |Na stránce se soupiskou chybí vysvětlení, že současný A-list lze doplnit o tři hráče (ze současných 22 na 25), ale musí to být odchovanci!
Takže by tam mohl být připsán Švec, ale také jakýkoliv další odchovanec, který by se do klubu vrátil.
Pokud se nemýlím, tak má ale Slavia na přestupy jen 4 dny (do 8. září) a zřejmě nelze čekat, že by ještě nějakého dobrého odchovance získala.
Tím, že nemáme v Áčku 4 odchovance starší 21 let, se pro nás bohužel zužuje soupiska A-listu z 25 na 22 skutečně použitelných hráčů (23 pokud jste přesvědčeni, že Švec by v případě nouze záskok zvládl).
Re: Odchovanci (aneb 4 z 25 hráčů na A-listu)
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 03.09.2019 23:37 |Jenže soupiska pro LM se uzavírá k dnešní půlnoci. Kdyby přišel Vaněk, Petrák, Suchý nebo kdokoliv jiný z odchovanců, do LM by se dopsat již nestihli.
Re: Odchovanci (aneb 4 z 25 hráčů na A-listu)
Rozumbrada před 5 lety 04.09.2019 01:03 |Podle dokumentu od UEFA lze přidat tři nové hráče (do maxima 25):
---
Ahead of the round of 16, by midnight on 1 February, clubs can register a maximum of three new players. The overall limit of 25 players on List A remains, though.
--- Viz https://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2400510.html
Takže Švec asi bude na soupisku ještě přidán.
Re: Odchovanci (aneb 4 z 25 hráčů na A-listu)
butters před 5 lety 04.09.2019 01:42 |To platí až pro osmifinále, takže to budem řešit až v lednu.
Re: Odchovanci (aneb 4 z 25 hráčů na A-listu)
houston (přítel SN) před 5 lety 04.09.2019 05:03 |Bylo by dobrý to řešit pro osmifinále ChL...
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 04.09.2019 00:07 |Osobně bych nejradši viděl Balutu někde v Nizozemí, Belgii, kde by hostoval s opcí za 2,5M €, tedy za počáteční vklad do Baluty. Buď by se prosadil a zůstal tam anebo by se vrátil... i přesto si myslím, že by mu to dalo více než hostovat v Českých Budějovicích, o kterých se v posledních dnech spekuluje. Sice bude mít vytíženost, ale to je asi tak vše, co mu Budějovice mohou nabídnout. Protože i kdyby hostování dopadlo úspěšně, nemyslím si, že začne pod Trpišovským hrát.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
jarmik před 5 lety 04.09.2019 07:21 |Všichni jsme minulý rok viděli, že dokážeme porážet týmy s mnohem většími rozpočty a většími individualitami na hřišti pod jednou podmínkou – všichni dodržují přesně to, co po nich JT chce, a dřou od první minuty do vystřídání/konce. Rozhodně si nemyslím, že JT prostě nemá Balutu rád, nepůsobí na mě ani v nejmenším jako člověk, který by neměl rád jakéhokoli hráče. Podle mě je to prosté, každý, snad s výjimkou hroťáka, se musí vracet, a nikdo, teď už bez výjimky, nesmí nic (alespoň opakovaně) vypustit. Pravděpodobně ani na tréninku, jinak bychom těžko dostávali pochvaly o „nejlépe kondičně připravených soupeřích ever“ apod. No a Baluta zřejmě něčemu z toho nevyhovoval. Přiznejme si, že při zápasech naše oči spíše vnímají to, co záložník či útočník předvede s míčem, než to všechno ostatní. JT vidí všechno, nejen v zápasech, proto mu naprosto důvěřuji, že dělá to, co je nejlepší pro úspěch týmu. Zatím mi fakt nedal moc důvodů mu nevěřit, naopak. Tak… jdeme na to! :)
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
japhy před 5 lety 04.09.2019 10:31 |Přesně. A abychom mohli Evropě konkurovat fotbalově, stálo by nás to kurva jiný prachy. A v lize se motali někde kolem 5. místa, páč by nás všichni řezali, což by se technikům nelíbilo.
Vždyť to jsou teprve dva roky zpátky, co Ti druzí začali stavět novej tým, a to primárně pro Evropu. A zrcadlo jim nastavila už liga.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
carevitchando před 5 lety 04.09.2019 07:43 |Hromada ani Baluta mě nepřekvapujou, že nejsou na soupisce. Kvůli nedostatku odchovanců tam není ani Hora, ale já myslím, že on to dopředu věděl a přišel právě proto, aby byl platný v lize, až budeme rotovat.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Jachym před 5 lety 04.09.2019 09:16 |Hora také dopředu věděl, že si ho šetříme až do další fáze Ligy mistrů:-)
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
carevitchando před 5 lety 04.09.2019 10:14 |Přeci nebude hrát nějakou trapnou základní skupinu :-) Počká, až se zrno oddělí od plev...
hora
ColinSKS před 5 lety 04.09.2019 07:43 |se viděl už na san siru a bude hrát za proti vyšehradu. tak to se "povedlo". proč tedy přišel ?
Re: hora
Snivec před 5 lety 04.09.2019 08:15 |Chlape, ty jsi tak natvrdlej nebo to jenom delas pro pobaveni ostatnich? Proste potrebujeme siroky kadr, pro ligu s nim pocitaji, kdy budou odpocitat ti, kteri hrali LM.
Re: hora
ColinSKS před 5 lety 04.09.2019 12:18 |jsem natvrdlej A dělám to pro pobavení ostatních. takže nikoli Buď a Nebo ale A - jako současně. divím se, že jsi to nepochopil.
Re: hora
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 09:06 |To by mě opravdu zajímalo, jak se dá vydedukovat, že hráč, který přijde na hostování do SKS bude hrát proti druholigovému celku?
To jako Vyšehrad nějak administrativně v průběhu sezóny postoupil? Nebo snad sestoupil, aby mohl hrát proti béčku?
Re: hora
Petrus (přítel SN) před 5 lety 04.09.2019 10:17 |Tak nakonec to vypadá, že proti Vyšehradu za nás asi opravdu bude moct Hora hrát. Jak to jen Colin mohl několik hodin před losem MOL Cupu vědět? :-D
Re: hora
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 10:25 |Tak to smekám - takovýhle věštecký sny..... to by chtělo sázet sportku :-)
Re: hora
Ernie před 5 lety 04.09.2019 10:18 |On to tušil :)
Re: hora
Jachym před 5 lety 04.09.2019 10:31 |Jestli on nebude onen tajemný Erda Winkelmann nebo Mirda Konečný, kteří tahají za nitky všeho důležitého, co se kolem Slavie děje...:-))
Re: hora
TSeguinTS před 5 lety 04.09.2019 10:24 |Krásně to uzrálo s losem MOLcupu :-))
Re: hora
japhy před 5 lety 04.09.2019 10:32 |Game, set, match. Kjandourek poražen na hlavu :)
Peace.
Re: hora
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 10:40 |Úplně mě to rozsekalo... :-)
Re: hora
ColinSKS před 5 lety 04.09.2019 12:16 |tam snad myslím poháry ne?
Re: hora
kjandourek (admin) před 5 lety 04.09.2019 12:18 |Jako jak jsi věděl, že nám nalosujou Vyšehrad, to mi hlava nebere :-)
Re: hora
M@rvin před 5 lety 04.09.2019 12:42 |Tak je přeci veřejné tajemství, že los MOL cupu už máme pěkně dlouho podmáznutý, akorát důkazy chyběly. Teď to holt Colin definitivně prokecnul, takže je s tím konec. V příštím kole MOL cupu tedy hrajeme venku. Fakt díky, Coline....
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
necich před 5 lety 04.09.2019 19:16 |Jsem rád, že v nominaci jsou všichni kdo se o LM jakýmkoliv způsobem zasloužili a jsou zdravotně relativně OK. Správné rozhodnutí. Hora musí být rád, že je ve Slavii.
Re: Soupiska pro základní skupinu Ligu mistrů
Ninettt143 před 5 lety 12.09.2019 16:16 |Hej! Na co čekáš? Tisíce holek teď hledají partnera na sex. http://www.sxxxboom.com jen Tento měsíc dávají zdarma VIP na příští rok! Rychle! Tohle je skvělá Seznamka! ;) Náš klub už dávno přešel na známku 10 miliónů lidí! Or rate our new and successful project for Bisexual people! Many free partners who are looking for their soul mate;) http://www.ooopsman.com