Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

Po skvostném postupu do základní skupiny Ligy Mistrů si Slavia vybrala zápas, v němž své příznivce příliš nepotěšila.

Přitom se utkání na hřišti Opavy vůbec nevyvíjelo špatně. Neuběhla ani čtvrthodinka a domácí šli do deseti. Zákrok Svozila na Júsufa nebyl nikterak nevybíravý, zvláště v porovnání s některými v minulé sezóně, které červenou kartou neskončily. Leč po upozornění VARu si hlavní rozhodčí souboj prohlédl na videu a vyhodnotil jej jako faul domácího stopera, ke kterému sice došlo před pokutovým územím, ale vzhledem k tomu, že šlo o posledního hráče před brankářem, následovala červená karta. Tvrdé rozhodnutí, ale zřejmě přesně dle pravidel. Slavia po deseti minutách přesilovku využila, ale to bylo vše. Druhý gól se do poločasu přidat nepodařilo a ve druhé půli už to nebyla Slavia jakou známe. Profesorské překulování balónu zleva doprava a zpět, bez pohybu, bez nápadu nemohlo vést k nějakému ohrožení branky soupeře a ten se pomalu začal osmělovat. Ve druhé minutě nastavení potom přišlo to, co přijít muselo a oslabený soupeř z náhodné akce dokázal vyrovnat.

Trochu se zastavím u trenérského štábu. Ten nám v poslední době udělal spoustu radosti, ale ani on není neomylný. V průběhu zápasu se do hry postupně dostali tři útočníci. Tato varianta je zajímavá a určitě použitelná, ale v okamžiku, kdy zoufale potřebujeme vstřelit gól. To ovšem nebyla tato situace. Druhý gól by sice asi celý zápas definitivně zlomil, ale vstřelit jej nebylo bezpodmínečně nutné, důležitější bylo dovést zápas k vítězství. Po výměně Stanciua za Tecla jsme soupeři přenechali střed pole a dle mého názoru právě tohle vedlo k akci, která skončila vyrovnáním. Možná měl do hry jít spíše typově podobný Ševčík, nebo Baluta

Přemysl Kovář – 2. Zažil zápas, jaký žádný gólman zažít nechce. Už jenom to, že se celý týden chystal na post náhradníka a do branky se dostal až poté, co si gólmanská jednička zranila na předzápasové rozcvičce zranila záda, není jednoduchá situace. K tomu tedy nikomu nepřidá ani vědomí, že na lavičku už trojku nedostaneme, takže mu záda kryje zraněný kolega. Přesto všechno směřovalo k jednoduchému udržení čistého konta. Opavští všechny své střelecké pokusy nasměrovali mimo branku, vzhledem k vývoji zápasu obránci ani brankáře nezapojovali do kombinace, takže ten se 91 minut víceméně  nudil. Ve druhé minutě nastavení potom přišel centr, po kterém se Přéma proletěl jako tygr z Mompračemu, ale na rozdíl od něj cíl minul a na dobíhajícího střelce čekala jednoduchá práce. Zápas blbec.

Tomáš Holeš – 5. Hvězdná chvilka pravého beka přišla ve 24.minutě, kdy svým náběhem a přihrávkou připravil vedoucí gól. Tento příspěvek poněkud znehodnotil v poslední minutě, kdy nenavázal nabíhajícího Žídka a tím pádem mu nemohl zakončení do prázdné branky nikterak znesnadnit. Mezitím se snažil o podporu útoku, ale centry útočníky nenacházely a střela z nepřipravené pozice letěla nad.

Ondřej Kúdela – 6. Spolehlivý směrem dozadu, hodně na míči směrem dopředu, kde doplácel na menší nabídku spoluhráčů. Ve druhé půli vykouzli ukázkovou průnikovou přihrávku na Škodu, kterého vychytal Šrom. Při gólové akci šel do hlavičkového souboje s Juřenou, na inkasovaném gólu měl z obrany nejmenší podíl.

Michal Frydrych – 5. Co se bránění týče, neměl problémy, směrem dopředu se do větších akcí nepouštěl. S jednou výjimkou, kdy si výborně stáhl nepovedenou střelu po standardní situaci, ale svou ranou Šroma nepřekonal. V 92.minutě zkusil vystoupil proti centrujícímu Manziovi, ale zabránit mu v gólové asistenci nedokázal.

Jaroslav Zelený – 4. Dvojka na postu levého beka nezopakovala solidní výkony ze zápasů s Bohemians a Českými Budějovicemi. Sice se na začátku zápasu šikovně uvolnil, ale branku netrefil. Posléze několik situací na levé straně, která fungovala lépe než pravá, nedokázal zakončit kvalitní finální přihrávkou. V samotném závěru prohrál klíčový hlavičkový souboj.

Tomáš Souček – 7. V první půli bylo Tomáše plné hřiště. Jeho špičková průniková přihrávka založila slávistickou branku, jednou hlavičkoval po centru Hušbauera. V TV studiu se rozplývali nad jeho odebíráním míče a několik akcí rozebrali s eletronickou tužkou. Ve druhé půli už Tomáš zapadl do průměru celého týmu. Přesto byl nejlepším hráčem Slavie.

Lukáš Masopust – 3. Lukáš zatím marně hledá formu, která ho na jaře katapultovala až do základní sestavy reprezentačního celku v zápase s Brazílií. Přestože by měl být s Holešem sehraný z Jablonce, spolupráce na pravé straně nefungovala a Lukáš byl téměř neviditelný.

Josef Hušbauer – 6. Už má za sebou lepší zápasy v červenobílém dresu, ale v záloze přesto patřil k výraznějším hráčům. V první půli na jeho trestný kop gólman Šrom vůbec nereagoval a míč minul branku o chloupek. Centrem našel ve střelecké pozici Součka. Ve druhé půli nejprve zajímavou střelou opět pálil o kousek vedle, poté se prokličkoval do dobré střelecké pozice, ale míč mu nesedl.

Nicolae Stanciu – 5. Rumunský internacionál to tradičně zkoušel z dálky. Dvakrát branku minul, z trestného kopu už mířil velice dobře, přestože zeď stále nepříjemně blízko, ale Šrom jeho pokus dokázal zpod břevna vytáhnout. Na začátku zápasu dobře připravil střeleckou pozici pro Zeleného, jinak zapadl do průměru.

Peter Olayinka – 5. Peter toho opět hodně oběhal a vstřelil branku, což ovšem byla situace, kterou kdyby nedal, tak by se dostal do silvestrovského sestřihu. Na levé straně byl hodně aktivní a často dokázali se Zeleným situaci pohledně vykombinovat, ale finální fáze zoufale drhla.  

Abdaláh Júsuf Hillál – 4. Bahrajnský útočník hned na začátku svým tahem na branku zařídil vyloučení Svozila. V průběhu zápasu si výborně vedl při obranných standardkách, kdy snad každý rohový kop dokázal odhlavičkovat. Ovšem tím výčet kladů končí. Nebýt jednoho trestného kopu, skončil by hrotový útočník lídra tabulky zápas bez střeleckého pokusu.

Mick van Buren – 4. Mick naskočil v průběhu zápasu místo nevýrazného Masopusta a na jeho výkon víceméně navázal. Hru neoživil, utopil se v nevýrazném výkonu celého týmu.

Milan Škoda – 6. Po Kúdelově pasu mu radost zkazil Šrom, který pohotovou střelu dokázal nadzvednout nad branku. Po rohovém kopu se protlačil k hlavičce, kterou opět zneškodnil gólman domácích. Za necelou půlhodinu toho zvládl více, než jeho předchůdce za více než hodinu hry.

Stanislav Tecl nehodnocen, hrál příliš krátce

8. kolo - Neděle 01. 09. 2019 16:30

Fortuna liga, 2019/2020
1 - 1
0 - 1
Slezský FC Opava
Slezský FC Opava

90+2 Žídek

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

24. Peter Olayinka

Komentáře (108)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Cross     před 5 lety 03.09.2019 01:27 |  
    7 1

    Byl to nudný zápas. Opava postavila do vápna autobus. A nám chyběla vášeň vlčí smečky.

    Berme to ale i z druhé strany. Kdyz dokážeme zremizovat zápas v Opavě proti deseti, stejný problém mohou mít Italové s námi už za 14 dnů. Měli bychom dokázat je tam překvapit - stačí mít tentokrát trochu štěstí a pořádnou žízeň!!!

  2. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Tomastu     před 5 lety 03.09.2019 06:17 |  
    2 1

    Na tomhle zápase mě nejvíce mrzí, že jsem nevadil remízu na live, když tam byl kurz 17. Víceméně jsme si o vyrovnání koledovali převedenou hrou, ale musím říct že mě to nijak zvlášť nemrzí, pořád jsme první v tabulce, pořád máme náskok a pořád jsme neprohráli, byla to jen taková výchovná facka, možná i zápas kde se rozhodne že na lavičce pro jistotu bude sedět Markovič,který když nic jiného bude nabírat zkušenosti,třeba by taky skočil do tmy, ale vzal by si z toho víc než 33 let starý brankář.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Joe-L     před 5 lety 03.09.2019 07:13 |  
      1 0

      Je otázka, jestli ten samý den nebude hrát B, za které Markovič stabilně chytá - pak je samozřejmě nereálné, aby byl i na zápasu A.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      p!erreCORE     před 5 lety 03.09.2019 08:37 |  
      1 0

      Já před zápasem vsadil, že oba týmy dají gola a Slavia vyhraje.. taky mi cukala ruka, když jsem viděl kurz 17 na plichtu.. ale já proti nám nesázím.. ani remízy.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        Tomastu     před 5 lety 03.09.2019 13:42 |  
        0 0

        Tak já nevsazim ani na výhru, Slavii mám jako citovku a tak ji vždy nadaazuji, ostatně v tipovacce jsem měl 0:3 :D ale tady na to člověk koukal a fakt si říkal že ten gól dostaneme, ale spíš jsem čekal nějakou standardní situaci :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    electropope     před 5 lety 03.09.2019 06:34 |  
    26 4

    Absolutně nechápu slovní hodnocení Kováře, jak to měl strašně těžký. Vždyť to, co se stalo, je přece právě ten důvod, proč na zápasy jezdí druhej brankář. Pokud je to pro něj těžký, může zůstat doma. Nevim, co je na tom k obhajování a litování.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      japoko     před 5 lety 03.09.2019 09:21 |  
      10 8

      Smutnym faktem je, ze 14 dnu pred LM mame na pozici nahradnich golmanu kaspara a dorostence!

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        electropope     před 5 lety 03.09.2019 12:02 |  
        7 0

        Takhle ostře bych to neřek, ale souhlasim v tom smyslu, že by bylo fajn přestat předstírat, že má Kovář výkonnost opravňující ho bejt ve Slavii dvojkou.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 06:58 |  
    7 9

    Jsem taky Kovářovi dal dvojku,je mě jasný že na něj skoro nic nešlo a to brankáři nemají moc rádi ale hold má smůlu ta jeho chyba jako u brankáře byla nejvíc vidět i když tam byl řetězec předchozích chyb, prostě tohle musí chytit. Jinak jsem přesvědčen že s Delim a Michaelem by Slavia ten gól nedostala, no takhle budu brečet ještě hodně dlouho i když se inkasoval teprve druhý gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Carlos1     před 5 lety 03.09.2019 07:08 |  
      12 6

      Jasne,s Delim a Ngadeem bychom za zimu nedostali gol stejne jako lonskou sezonu. Tohoe fanaticky privolavani vezi mi prijde k smichu. Podivej se,jakoi hrubici Deli vyrobil v predkole doma pro Linzi. Kdyby tohle udelal v lize,jakyho svatyho stopera bys volal tentokrat? Cely tym hral kulovy,uz v 60.minute me napadalo,ze hraji jak mistri sveta. Problem byl ve skupinovem vykonu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 12:43 |  
        0 0

        To nikdo nepíše, ale je potřeba počkat na následující utkání tam se projeví zda se povedlo zacelit díru po nich, zatím se to jeví dobře. Nicméně LM, StB, chátra a další nás teprve čekají do teď snad vyjma Kluže to byla vcelku rozcvička.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      bongor     před 5 lety 03.09.2019 08:00 |  
      6 6

      Určitě by naše bohužel už bývalé černé skály platily na jejich nakopávání.Měli by každou hlavu.A kromě toho bychom dali určitě víc než jeden gól,oni byli důležití i pro náš útok.To se to útočí ve více lidech,když nemusíš trnout,že ti někdo vzadu prchne.S nimi bychom podle mě postoupili v LM do jara,

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Snivec     před 5 lety 03.09.2019 08:22 |  
      8 5

      Ne, my jsme nikdy za stoperu Deli -Ngadeu nedostali branku. Tohle fnukani jak stara baba je fakt hrozny. Jeste si vzpomenu na situaci, jak jsme na bohemce dostali branku, kde propadli v souboji oba dva a brankar nemohl nic delat, nastesti to tenkrat neuznali pro t
      predchozi faul na Masopusta, ale utocili pouze dva bohemaci a presto z toho byla branka.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 12:38 |  
        1 4

        Ty woe vždyť taky píšu že budu brečet ještě dlouho. Po těch dvou třeba jak stará baba vůbec s tím nemám problém. Hrozný ses maximálně ty, protože ti je asi blbý si přiznat že jejich odchod je ztráta.

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          Snivec     před 5 lety 03.09.2019 13:35 |  
          0 0

          brec si dlouho jak chces, kdyz ti to pomuze.,:) ale k cemu to muze byt dobre? Proste odesli, nastala tato situace, jsou tady jini hraci a jdeme dal.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    cunak     před 5 lety 03.09.2019 07:46 |  
    15 7

    Když jsme porazili mistra Rumunska na jeho hřišti a udělali zásadní krok do Ligy mistrů, byl průměr hodnocení hráčů v poli 5,58. Když nejsme schopni vyhrát na hřišti posledního týmu Kaprligy je průměrné hodnocení hráčů v poli 5,08.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      witty13     před 5 lety 03.09.2019 08:56 |  
      5 5

      na hřišti rumunského mistra jsme druhý poločas byli jak na kolotoči, a nebýt Koláře, mohli jsme taky druhý poločas prohrát 3:0. A nebýt zde gólu v poslední minutě, hodnocení by bylo cca o jeden bod lepší, protože by se řeklo, že jsme byli unavení a že je dobře, že jste tak těžký a nevyzpytatelný zápas zvládli... Prostě ta optika je vždy subjektivní, a objektivně to prostě zhodnotit nejde, nikdy. Můžeme se tomu maximálně snažit přiblížit, a ač s Alanorem nesouhlasím, když vezmeš jeho dlouhodobý průměr, myslím, že co se týče hodnocení našich kluků, je jednoznačně "nejobjektivnější" a to v porovnání i se všemi profesionálními novináři.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        Akuls     před 5 lety 03.09.2019 12:48 |  
        3 8

        On ale tentokrát nehodnotil Alanor, ale kjandourek, takže protože ho tady kdysi pochválil velký obhájce Hušbauera Boss82, jako úžasného znalce fotbalu, tak asi Pepa od něj dostal velmi slušnou šestku. Přitom to byl hlavně on, kdo byl v Opavě protagonistou našeho profesorského fotbalu. Naši hru zdržoval, každá akce musela jít přes něj, ale za celý zápas se nepokusil přehrát obranu Opavy rychlou a přesnou kombinaci, natož aby dal průnikovou přihrávku do šance. Přitom byl odpočinutý, zápas to měl být pro něj, stejně jako druhý poločas proti Bohemce, kdy se hrálo také proti 10ti a více méně bezkontaktně. Za to, že z velkého vápna 2x netrefil bránu, z toho jednou z trestňáku, bych ho nechválil vůbec. Takže přihrávky do jediných našich dvou vypracovaných vyložených šancí musel dát Souček s Holešem, resp. Kúdela. V druhém případě ale Škoda neuspěl a tak i pro něj je šestka známkou hodně vysokou.

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          dalislavista     před 5 lety 03.09.2019 15:04 |  
          1 6

          Jak mám Pepu celkem rád, tak mi přišlo, že trochu trucovat. S Kluží jsem mu přál, aby ho JT na chvíli postavil, aby byl po parádně odehraném zápase s Bohemkou součástí i postupového týmu do CHL. Nedostal ani minutu a hned po vystřídání 3. hráče odešel do kabiny. Pak ale na oslavách byl. Mě to přišlo nefér. A když jsem ho pozoroval v Opavě, dal to vždy tomu vedle, i když několikrát byla možnost to přenést na druhou stranu, přišlo mi, že to prostě jen předá dál a nechce tvořit. Ono to musí být nahovno, být dobrý jen na ligu a poháry si nekopnout... Snad se mýlím, ale na mě to působilo, že se mu moc nechce.

          • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

            Akuls     před 5 lety 03.09.2019 15:25 |  
            1 7

            Musí to být pro Hušbauerovo sebevědomí těžké, ale když mu dal JiT jen na chvilku čuchnout doma proti Chelsea, tak se mu Pepa hned vybodnul na bránění Marcose Alonsa a byla z toho porážka 0:1. Co totiž stačí na naši ligu, to je na Evropu málo. Myslím, že se JiT již poučil a bude se řídit německým příslovím: "Einmal ist keinmal, zweimal ist hundertmal". Kdyby mu totiž Hušbauer něco podobného vyvedl proti Kluži, tak by to už šlo za JiT.

            • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

              Boss82     před 5 lety 03.09.2019 19:37 |  
              4 3

              A že jsme i díky jeho dobrým výkonům v základní skupině EL postoupili do jara jste zaznamenal, nebo nikoliv? Nebo tyhle zápasy se nepočítají do "Evropy"?

              A když už se tu točíte na té jedné chybě, co udělal s Chelsea, proč stejně tak nekritizujete další hráče, kteří v první půli na Chelsea hořeli a nechali si dát 4 góly?

              • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                Akuls     před 5 lety 03.09.2019 20:24 |  
                1 4

                Tam to přece ale vzal na sebe JiT. Postavit tři obránce proti třem útočníkům Chelsea, to byla v prvním poločase sebevražda. Po změně rozestavení na naše osvědčené pohárové 4-1-4-1 to byla v druhém poločase už jiná káva. Svou roli ale určitě sehrálo i jisté uspokojení Chelsea za poločasového stavu 4:1.

                • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                  Boss82     před 5 lety 04.09.2019 12:30 |  
                  4 4

                  Systém určitě nebyl zvolen ideálně, ale to nic nemění na tom, že ve výsledku chybovali hráči na hřišti. A hlavně mi jde o to, že tu pranýřujete Hušbauera za jednu chybu, zatímco u jiných hráčů se o nich vůbec nezmíníte. Nemusí to být zrovna odveta s Chelsea, ale třeba Sevilla nám také nasypala 5 gólů, u kterých chybovali různí hráči. Znamená to hned, že nestačí na Evropu? Podle mě nikoliv.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                    Akuls     před 5 lety 04.09.2019 17:16 |  
                    2 4

                    No jo, ale ti hráči už jsou buď na lukrativním zahraničním angažmá nebo dál nastupují v zápasech evropských pohárů. Asi i JiT vidí, že Pepa Hušbauer bude pro mužstvo platný už jen v Kaprlize. Takže já Pepu nepranýřuji, jen konstatuji příčinu, proč asi už v evropských pohárech nedostává příležitost ani jako střídající hráč.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                      Boss82     před 5 lety 04.09.2019 21:29 |  
                      1 3

                      Pokud jde o lukrativní angažmá, tak na ta se málokdy odchází v 29 letech, víme?

                      Pokud jde o jeho vytíženost v Evropě, tak ta přijde, nemějte obavy. Kdybyste sledoval dění ve Slavii pozorně, tak byste věděl, že jeho nasazení proti Kluži byla jedna z variant, kterou JiT silně zvažoval.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                        Akuls     před 5 lety 04.09.2019 22:06 |  
                        1 2

                        Ano jistě, to říká JiT i Balutovi, jak ho Slavia potřebuje a jak s ním počítá. Řeči se vedou, ale pak hovoří sestava na place. Už teď s tipnu, že Pepa v CH.L. nenastoupí ani jednou v základní sestavě a JiT mu možná dá pár minutek třeba na Barceloně za odměnu, aby měl o čem vyprávět vnoučatům.

                        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                          Boss82     před 5 lety 05.09.2019 21:37 |  
                          1 2

                          Takže podle vás JiT plácá do větru a lže?

                          Tipujte, jen tipujte, kdykoliv jsme tu spolu něco řešili, tak vaše tipy a předpovědi NIKDY nevyšly. Tohle bude další z nich.

                          • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                            Akuls     před 5 lety 05.09.2019 23:52 |  
                            0 2

                            Dobrý trenér musí být i dobrý psycholog. Někdo užívá cukr a bič, někdo bič a bič a někdo hlavně cukr. JiT na veřejnosti jen chválí, své hráče, soupeře, diváky i rozhodčí. Kritizuje maximálně výšku a vlhkost trávníku. Prostě stejně jako Klopp chce, aby hráči cítili, že je s nimi, že jim věří a že je potřebuje. Funguje to, hráči za ním jdou, nicméně co si o některých opravdu myslí a jak jsou pro něj nepostradatelní se pozná podle nominace hráčů k zápasům v lize a evropských pohárech.
                            A ještě, o dobrého hráče je zájem i v 29 letech (MNN 28,5, Stoch 29, Dočkal 30, Suchý 31 a to nemluvím třeba o třicátnících Kuckovi, Hamšikovi, Škrtělovi atd.), a to uvádím příklady jen z naší kotliny a blízkého okolí. Takže na to získání zahraničního angažmá pro Hušbauera asi jen věk mít vliv nebude, ostatně po návratu z Cagliary už žádná nabídka nepřišla, a to byl v nejlepších letech a po prěstupu do Slavie podával slušné výkony a patřil k nejlepším hráčům kaprligy a vrátil se i do reprezentace. Takže proč asi ten zájem ze zahraničních klubů o něj nebyl a není?

                            • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                              Boss82     před 5 lety 07.09.2019 10:36 |  
                              1 2

                              a) JiT umí hráče veřejně i dost tvrdě kritizovat - viz zápas teď v Opavě a mnoho dalších. Takže si zase vymýšlíte.

                              b) Víte kulové, jestli na Hušbauera byly, nebo nebyly nabídky, které akorát neprosákly do médií.

                              c) Vůbec nevím, proč vám přináší takovou radost se v Hušbauerovi furt nimrat a hledat na něm chyby za každou cenu. Ten hráč jistě není dokolaný (což ostatně není žádný hráč), ale už pátou sezónu je naším tahounem (momentálně naším nejlepším střelcem a nejkreativnějším hráčem ligy) minimálně v lize a i v Evropě bude mít svou roli. Tak buďme rádi, že tu je, a spíše se radujme z jeho předností, než abychom furt vypichovali jeho nedostatky.

                              • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                Akuls     před 5 lety 07.09.2019 14:19 |  
                                1 2

                                Vůbec mi to žádnou radost nedělá, kreativní, technické záložníky mám rád, jen mne irituje Vaše zaslepenost a neobjektivita. Když Pepa zahraje opravdu dobře, jako třeba v 2. poločase proti Bohemce, tak mi rozhodně nedělá, stejně jako u každého jiného hráče, žádný problém ho pochválit. Ale také mi nedělá problém, stejně jako u každého jiného hráče ho nechválit, když se mu nedaří. Nic víc, nic míň v tom není.

                                • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                  Boss82     před 5 lety 08.09.2019 17:28 |  
                                  1 1

                                  V čem přesně jsem zaslepený nebo neobjektivní?

                                  Kritika je v pořádku, ale zrovna za Opavu si ji mnohem více zasloužili jiní než zrovna on.

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          Boss82     před 5 lety 03.09.2019 19:33 |  
          4 3

          Nechte si tyhle stupidní narážky, nikdo na vás není zvědavej.

          Co se týče výkonu Hušbauera, tak Kjandourkova známka, kterou mu udělil, odpovídá. Jestli jste si nevšiml, tak vytvořil 4 gólové šance pro své spoluhráče, což je nejvíce ze všech hráčů na hřišti. Tak si tu nevymýšlejte nesmysly o údajném zdržování hry nebo nedostatku průnikových přihrávek.

          • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

            Akuls     před 5 lety 03.09.2019 20:30 |  
            1 6

            Tak to jsem si opravdu nevšiml. Už se to tu ale několikrát probíralo, někdo holt považuje za vytvoŕení gólové šance každý nákop či kop z rohu a někdo třeba přihrávku Holeše či Kúdely do opravdu vyložené střelecké pozice.

            • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

              Boss82     před 5 lety 04.09.2019 12:31 |  
              4 3

              O žádné nákopy se nejednalo. Příště sledujte zápas pozorněji nebo si pusťte záznam, a teprve pak zde mudrujte.

              • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                Akuls     před 5 lety 04.09.2019 18:27 |  
                3 5

                Vy si zase už konečně sundejte ty růžové brýle. Od Hušbauera tam byl za celý zápas jediný centr někam na penaltu, mezi dva stopery, který si našel Souček, ale hlavičkoval jen do středu brány. Rozhodně se ale nejednalo o přihrávku do vyložené šance. Jinak žádná další adresná přihravka do střelecké pozice, natož do vyložené šance, tam od Pepy nebyla. Bohužel.

                • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                  Boss82     před 5 lety 04.09.2019 21:14 |  
                  4 3

                  Tak pustíte si ten zápas znovu, nebo vám sem ty situace, kdy vytvořil šanci, musím polopaticky vypsat? To není o růžových brýlích, to je o pouhém pozorném sledování hry. Data hovoří jasně - vytvořil 4 gólovky, nikdo z ostatních hráčů na hřišti nebyl v tomto ohledu lepší.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                    Akuls     před 5 lety 04.09.2019 21:57 |  
                    2 4

                    To byste zbytečně plýtval časem, stačí se mrknout na iSport na sestřih všech důležitých situací v zápase. Dělají to docela pečlivě a nezabere Vám to ani 5 minut. Hušbauerova přihravka do "gólovky" byla fakt jen jedna.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                      Boss82     před 5 lety 05.09.2019 21:34 |  
                      3 2

                      Jo tak vy hodnotíte zápas na základě 5minutového sestřihu? Tak tím se vysvětlují ty bludy, co tady šíříte.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                        Akuls     před 5 lety 05.09.2019 23:13 |  
                        1 4

                        Vy jste fakt neuvěřitelný. Pochopitelně jsem zápas viděl celý a buďte ujištěn, že pokud by ty údajné další tři přihrávky Hušbauera do gólových pozic existovaly, tak v tom sestřihu jsou. Sestřihy zvlášť ze zápasů SKS, ACS a Plzně dělají na iSportu hodně podrobné. Jestli ale máte tolik volného času, tak se klidně dívejte na celý zápas ze záznamu znovu a znovu, ale šance, že byste něco objevil je nulová.

                        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                          Boss82     před 5 lety 07.09.2019 10:27 |  
                          3 2

                          Jestli mě donutíte znovu si zápas pustit a ty vytvořené gólovky sem vypsat, tak budete za hlupáka, je vám to doufám jasné?!

                          • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                            Akuls     před 5 lety 07.09.2019 14:03 |  
                            1 4

                            Nebo také ne. Pokud se do toho ale dáte, tak Vás pŕedem lituju, já jsem si celý 2. poločas nadával, že jsem to už dávno nepřepnul na Arsenal s Tottenhamem. Ale jak Vás znám, tak Vám to nedá a budete postupovat podle policajtského hesla: "kdo potřebuje něco najít, tak to najde" a nějaké tři nákopy určitě objevíte. Ale spíš bude platit, že je těžké najít chlup na dlani, když tam není, tedy přihrávku do opravdu brankové pozice.

                            • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                              Boss82     před 5 lety 08.09.2019 17:26 |  
                              1 2

                              Ok, jak chcete, dnes vám to sem dám.

                              • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                Akuls     před 5 lety 09.09.2019 10:07 |  
                                0 4

                                Tak co, našli moji rádcové? Asi ne, ale i kdyby se tak stalo, tak by z těch "gólových přihrávek" určitě nevstřelil branku ani Gerd Muller s Ibrahimovičem dohromady a ti dokázali, resp. dokáží dát gól prakticky ze všeho. Nicméně Vás obdivuji, že jste se rozhodl ten zpackaný zápas skouknout znovu ze záznamu, ale co byste pro svého Hušbyho neudělal. Nicméně věřte raději svým očím, než nějakým podivným statistikám a nebudete pak tady někdy považován za císaře pána a jeho rodinu. Já jsem se včera šel raději s vnuky podívat na zápas 1.B třídy Třeboradice "B" vs. Dubeč 2:3 a večer jsem si pustil, hlavně kvůli Teemu Pukkimu, kvaldu o ME Finsko vs. Itálie 1:2. Pukki, hvězda Norwiche City totiž prý byl před pár lety už jednou nohou ve Spartě, ale Danečkovi se naštěstí zdálo dát 30 mil. Kč za finského reprezentanta moc.

                                • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                  Boss82     před 5 lety 10.09.2019 12:43 |  
                                  3 1

                                  Zatím jsem neměl čas, dostanu se k tomu dnes. Svým očím věřím, ty přihrávky si pamatuji, jen nevím přesné minuty, proto se na zápas musím podívat znovu. A nevím, proč se tu zbytečně ztrapňujete, nejedná se o žádné podivné statistiky, ale o velmi propracovaný systém, který samozřejmě rozezná přihrávku do gólové šance od přihrávek jiných. Nevím, o co vám pořád jde, to není o nějaké mojí zaslepenosti, ale o jasných faktech: za Hušbauera mluví jak čísla jeho osobní (góly, asistence, počet vytvořených šancí pro spoluhráče atd...), tak kolektivní úspěchy, kterých s ním v sestavě Slavia dosáhla (nejúspěšnější éra v novodobé historii Slavie). A samozřejmě také to, že na něm staví už třetí trenér v řadě. To jsou fakta, která neokecáte, ani kdybyste se na hlavu stavěl.

                                  Vy chodíte na Třeboradice? Probůh, já snad ještě přijdu na to, že se vlastně známe. V Třeboradicích jsem nějaký čas hrál a dobře to tam znám. Jste v nějakém vztahu k nějakému bývalému či současnému hráči Třeboradic?

                                  • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                    Akuls     před 5 lety 10.09.2019 17:12 |  
                                    0 0

                                    Já jsem tam tentokrát šel hlavně kvůli týmu Čechie Dubeč, resp. bývalému kolegovi z práce, který jim tam dělá řadu let bafuňáře. Nicméně na Třeboradice "A" občas z vedlejších Čakovic zajdu, abych okoukl jak si vede v pražském přeboru nějaký exligový player. Pokud vím, tak bývalých hráčů už tam moc není ani v Béčku. Ti poslední, jako třeba Čáp, odešli nyní po nějakých rozmíškách s majitelem panem Kottem, spolu s trenérem Tesařem, do nedalekých Bořanovic.

                                    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                      Boss82     před 5 lety 11.09.2019 11:17 |  
                                      1 1

                                      Tak tady máte toho Hušbyho:

                                      -> 23. minuta - výborným míčem za obranu našel nabíhajícího Součka, který ve velké šanci zakončoval hlavou.
                                      -> 38. minuta - centrem do ideálního prostoru našel ve vápně Olayinku, ten však hlavou branku minul.
                                      -> 44. minuta - centrem našel ve vápně úplně volného Frydrycha, jeho hlavičku fantasticky vytáhl brankář Opavy.
                                      -> 80. minuta - z rohového kopu našel Škodu, jeho hlavičku však chytil brankář.

                                      A hlavně mi zase nepište, že pokud hráč nepředvede geniální průnikovku, po které jde spoluhráč sám na brankáře, tak to nepovažujete za přihrávku do gólové šance. Uvědomte si, že aby taková přihrávka mohla vzniknout, tak to není pouze o přihrávajícím hráči, ale také o výborně načasovaném náběhu do správného prostoru. No a jelikož takových náběhů naši hráči v Opavě příliš nepředvedli, tak těžko mohli Hušbauer nebo Stanciu vymýšlet geniální průnikovky. Málem se to Hušbymu povedlo ve 26. minutě, kdy Olayinkovi chybělo půl kroku a šel by po jeho přihrávce sám na brankáře. Občas prostě rozhodují centimetry nebo decimetry.

                                      Je to samozřejmě dáno také způsobem hry, jaký po vyloučení zvolila Opava - zaparkovaný autobus před vlastním vápnem. To se překonává velmi špatně i mnohem lepším týmům, než je Slavia. A když si k tomu připočtete smůlu (několik střel těsně mimo, 2 z toho právě od Hušbyho) a několik zázračných zákroků brankáře (především proti přímému kopu Stancia a střele Škody, kterou vytáhl se štěstím ramenem), přičemž Opava nám dala gól po své jediné střele na branku, tak z toho pak je nepříjemná bodová ztráta.

                                      Jojo, s děním v Třeboradicích jsem velmi dobře obeznámen. Parta, kterou jsem znal, se opravdu z velké části rozpadla po rozmíškách s panem Kottem. Je vidět, že o tom máte celkem přehled. Na ten klub se v některých ohledech lepí smůla - zažil jsem tam jako hrajícího trenéra exligistu a exreprezentanta V. Drobného, který se nám tragicky zabil při sánkováni na sjezdovce:-(.

                                      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                        Akuls     před 5 lety 11.09.2019 15:19 |  
                                        1 2

                                        Na ty momenty se pamatuji, že to byly přihrávky do vyložených gólových šancí bych si ale tvrdit nedovolil. Mám na to asi stejný názor jako na iSportu, kteří do sestřihu gólů a gólových šancí dali jen tu hlavičku Součka. Abych si ale u Vás trošku šplhnul, tak se Vám musím přiznat, že být na místě JŠ, tak bych tam včera v poločase dal za Daridu nebo Krále kreativnějšího Hušbyho. Hra se třemi DZ je hrozně pomalá, stereotypní, nepřesná, bez nápadu a vypracovaných šancí. Naštěstí nás včera spasily standardky a impotence Ćernohorců.
                                        Ano, to byla asi zlatá éra Třeboradic, když to trénoval hrající trenér Drobný. Holt alkohol a noční bobování je smrtící mix. Také jsem se tam chodil později dívat na Šenkeříka a Baranka. Kdybych druhého jmenovaného neznal, tak bych nevěřil, že někdy kopal ligu.

                                        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                          Boss82     před 5 lety 12.09.2019 10:32 |  
                                          1 1

                                          Víte já to beru tak, že kvalitní a dobře načasovaná přihrávka do správného prostoru je vždy určitou nabídkou od přihrávajícího hráče. On prostě vytvoří situaci, ze které lze vstřelit gól. To, jestli tu nabídnutou situaci spoluhráč promění v gól, už není v moci přihrávajícího hráče ovlinvit. Proto nevidím důvod, proč přihrávajícímu hráči (v tomto případě Hušbauerovi) přihrávky do gólových šancí nezapočítat, když se z těch jeho míčů prokazatelně góly vstřelit daly.

                                          Ohledně reprezentace jste mě mile překvapil a samozřejmě souhlasím. Po mdlém výkonu proti Kosovu jsem očekával více změn v sestavě, JŠ mě překvapil, že nakonec udělal pouze jedinou. A výkon proti Černé Hoře podle toho vypadal, spasily nás opravdu až standardní situace. Krále mám rád, ale na podhrot se nehodí, na to nemá kreativitu ani produktivitu. Dal bych místo něj Hušbauera a Král by byl alternací za Daridu.

                                          Jojo, souhlas, tenkrát jsme v Třeboradicích mohli klidně vykopat i divizi, kádr na to byl. Exligisti byli velkou posilou, byť souhlasím, že třeba Baranek zůstal za očekáváními. Doufám, že jste nebyl jeden z těch štamgastů, co na nás pořvávali, že hrajem hovno, i když jsme hráli o čelo tabulky:-). Venci Drobného je škoda, ač exsparťan, tak musím uznat, že to byl fajn člověk. Vůbec nevím, co ho to tenkrát napadlo za volovinu...

                                      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                        Dennis     před 5 lety 11.09.2019 21:27 |  
                                        3 1

                                        Schválně jsem se na to díval a fakt to všechno byly centry do gólových situací. Že to někteří zakončovatelé řešili špatně a tím z šance udělali spíše pološanci, která se nevešla do highlightů, už není Hušbyho chyba. Klidně z toho mohly být čtyři góly, kdyby zakončení bylo přesnější.

                                        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                          Boss82     před 5 lety 12.09.2019 10:48 |  
                                          1 1

                                          Přesně tak, jsem rád, že to vidíš stejně. Hušbauer prostě udělal to, co má v popisu práce -> svou přihrávkou (centrem) vytvořil situaci, ze které lze vstřelit gól. Dal svým spoluhráčům nabídku, ale oni s ní bohužel pohrdli. Třeba ta Olayinkova šance vyzněla úplně do ztracena (zakončení nakonec nebylo vůbec nebezpečné), ale to přece není chyba přihrávajícího hráče (Hušbauera), který poslal míč ve správné výšce, správné intenzitě, ve správný čas a do správného prostoru. Kdyby Olayinka lépe načasoval náběh a výskok, tak z toho mohl být v pohodě gól. Úplně vidím v té samé situaci třeba Ronalda, jak se zavěsí do vzduchu, nedá obráncům šanci ho rozhodit a prudkou hlavičkou skóruje. A nemusí to být zrovna Ronaldo, věřím, že ve stejné situaci by si poradil mnohem lépe třeba i Škoda. Tohle vše (a mnohé další) jsou aspekty, které je potřeba brát při posuzování výkonu hráče v potaz.

                                      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                        Akuls     před 5 lety 12.09.2019 14:55 |  
                                        0 1

                                        Tak už mám na IPadu po několika reakcích tak úzkou nudli, že musím reagovat zde, o trochu výše:
                                        a) já Vám rozumím, ale ať se tedy v těch statistikách ta položka nazývá třeba "přihrávka do střelecké šance" a ne "připrava vyložené střelecké pozice". To pak prakticky každý centr do vápna, který najde spoluhráče útočníka ve vápně, znamená čárku do statistického zjišťování, a nic na tom nemění skutečnost, že třeba Gerd Muller nebo Zlatan, by z toho dal kopem Kung-Fu občas gól.
                                        Ale stejně bych rád od Pepy viděl víc kolmých, adresných, prunikových přihrávek do běhu, za obranu, i když třeba "jen" tzv. předfinálních. Když vidím třeba neustále se marně nabízejícího a nabíhajícího MvB, tak mi je to líto. To i ten Komličenko má v tomto směru od Matějovského lepší servis,
                                        b) i když si nadále myslím, že Hušbauer už na mezinárodní evropský fotbal, díky bohužel slabší rychlosti a výbušnosti, nemá, tak jsou zápasy a soupeři, kdy by mužstvu mohl svojí kreativitou, fotbalovým myšlení a bezesporu svým fotbalovým uměním uměl, ještě pomoci. Takovým soupeřem by pro něj asi bylo právé úterní Montenegro. Nicméně už to bude čím dál tím víc jen výjimka potvrzující toto pravidlo,
                                        c) ona se ta divize v Třeboradicích předloni vykopala, ale pokud vím, tak vzhledem k tomu, že se nepodařilo sehnat sponzory, snad odmítl i pan Pokorný (společnost Impera) a muselo by se hrát na Střížkově, tak to pustili. Já na Třeboradice chodím Jen málo, ale nikdy jsem tam nezažil, aby tam někdo na domácí hráće řval. Vždy tam panuje příjemná, rodinná atmosféra, lidi si pochutnávají na výborných klobásách a dobře vychlazeném pivu a když se nebaví fotbalem, tak se alespoň baví mezi sebou.

                                        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                                          Boss82     před 5 lety 12.09.2019 16:03 |  
                                          1 1

                                          a) Tak oficiálně se to jmenuje "Přihrávka do gólové šance", což si myslím, že přesně vystihuje podstatu takového míče. To, že šance se dále dělí na malé, velké a obrovské, je samozřejmě jasné, ale to už tento datový systém neposuzuje. Důležité je, že ten systém měří všem hráčům stejně, takže ať už přihrávky do gólové šance posuzuje jak chce, tak to asi nebude náhoda, že rok co rok jich má nejvíce právě Hušbauer. A pozor - nezaměňujte prostý nákop do vápna na náhodu, od precizně časovaného centru ve správné výšce a do správného prostoru, kam si nabíhají spoluhráči. To první umí v podstatě každý ligový hráč, to druhé ale jen opravdu kreativní hráči s výbornou kopací technikou, jako je třeba právě Hušbauer.

                                          Ohledně těch průnikovek Vám rozumím, co myslíte, ale pochopte, že aby taková přihrávka mohla vzniknout, tak se musí sejít hrozně moc faktorů - ideálně načasovaný náběh do optimálního prostoru, ohlídání si ofsajdového postavení, špatná reakce obrany, postavení hráče s míčem, postavení a směr pohybu ostatních hráčů bez míče atd... Jinými slovy - není to pouze o tom, jestli tvůrce hry umí takovou přihrávku vyprodukovat, ale také o tom, jestli na hřišti při hře vzniknou podmínky, aby takovou přihrávku bylo vůbec možné realizovat. A když už jste zmínil ty předfinální přihrávky, tak i v těch Hušbauer dominuje všem hráčům v lize. Mrkněte:
                                          https://www.fortunaliga.cz/statistiky?unit=1&status=0¶meter=3&season=2020&club=0&game_limit=0&nationality=&age=0&list_number=0&order=15&order_dir=2#stats

                                          b) Tak samozřejmě, že každý hráč má určitou typologii, která se do určitých zápasů hodí a do určitých ne. Taky bych Hušbyho nestavěl proti Anglii, kdy budeme 70 % času běhat bez míče. Ale proti Kosovu nebo Černé Hoře by nám určitě pomohl.

                                          c) Ano, nedávno se tam divize vykopala, ale to už jsem tam nebyl. Důvodů, proč nakonec postup nepřijali, bylo více, včetně těch, o kterých hovoříte. K té příjemné atmosféře - jak kdy. Někdy nám diváci dokázali dát slabší výkon pěkně sežrat:-). Ale je fakt, že to nebylo tak často a hrával jsem tam rád.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      houston (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 09:37 |  
      6 8

      Hodnotitel je naladěn na zdejší optimistickou notu, kde se negace nenosí. Jako kdyby se bál, aby si to náhodou postižení jedinci nepřečetli.
      Teď vážně. Je něco špatně nastavený, když v tak jednoznačným zápase nejsme schopni nejenom vyhrát, ale vyhrát s přehledem. Pokud toto neumíme, jsme nuceni to dohánět s konkurencí ve vzájemných zápasech, který bychom jinak mohli odehrávat bez zbytečných nervů. A tento zápas byl ukázkový i z pohledu, v jakém čase jsme dostali vyrovnávací gól. Takže, pokud měla po zápase s Kluží kabina spočítáno, kolik přibude na účtu, už v pondělí měli vědět, kolik z něj ubude. Za tu ostudu určitě. Podle mě by nikdo neměl dostat víc, než čtyřku. A prosím, řešit urychleně brankáře-dvojku...

  6. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    uru100     před 5 lety 03.09.2019 08:41 |  
    8 1

    Stále jsme na cestě být TOP středoevropský klub. Tohle se jednoduše musíme ještě naučit. Hrát stejně v Evropě a proti Opavě. Jednoduše se hráči musí umět pokaždé vniztřně nastavit na každého soupeře stejně. Až to dokáží, budou v ČR opravdu dominantní. Nyní zapůsobila euforie po postupu do LM. Je to škoda, ztráta 2 bodů. Ale zase je to zkušenost.
    Ad. Baluta - patřím mezi ty, kterým je divný, že nehraje. Vždy když někoho koupíme, tak klub hlásí jaká to bude posila, co od něj vše očekáváme, jak je to kvalitní borec, povahově OK. U Baluty to bylo také, pamatuji si dodnes tu tiskovku a promítání jeho akcí. Někde se pak stala chyba, fakt by mě zajímalo kde.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      rak (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 09:54 |  
      4 0

      Jen bych nepřeceňoval nastavení top klubů. Už to tady bylo, jak v tomto kole dopadla v lize Barca a Dortmund, který prohrál u nováčka Bundesligy. Ještě tak si přát, aby podcenili nás, ale to se asi nestane.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        uru100     před 5 lety 03.09.2019 11:57 |  
        1 0

        Ne, to se pravděpodobně nestane. Oni samozřejmě vědí, že jsme slabší soupeř. Možná je správnější slovo "lehčí" soupeř. Ale vědí, že umíme pořádně kousat a dají si na nás pozor.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    profesor     před 5 lety 03.09.2019 09:29 |  
    4 9

    Utkání blbec, no je to poučení. Co mne mrzí, že jsme vyhnali Vantrubu a necháme dvojku 33 letému brankáři, který už je za zenitem. Nebylo by lepší, aby byl zařazen do B týmu a Markovič do A ? Další nepochopení je nestavění Baluty. Pokud se jeho technika nehodí do atletického požadovaného stylu trenéra, tak ho prodejme.Také nepochopím pak veletoče kolem Teplického Hory a vyhnání Matouška se Sýkorou na hostování. Posledně jmenovaní nebyli dostatečně rychlí? Uvědomme si, že těžké zápasy i ve Fortuně jsou teprve před námi. Jsem zvědavý, jak se k nim postaví sestava od Trpiše.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.09.2019 09:52 |  
      10 1

      Dvě věci k tomu:
      1. U Markoviče chceme, aby chytal.... místo toho, aby seděl na lavičce áčka, jde za béčko... za áčko šel pouze rovnou do branky, nikoliv na lavičku.... tento víkend byla situace "blbá" v tom, že béčko hrálo dopoledne před áčkem v Praze, zatímco áčko jelo do Opavy, takže při zranění při předzápasové rozcvičce nebyla šance tam Markoviče dostat... kdyby byl Kolář zraněný, či nějak nakřáplý, věřím tomu, že by Markovič jel s áčkem.

      2. Letos je nové pravidlo, že hráče z hostování můžeme stáhnout až v dalším přestupním období. proto ty "veletoče", kdy tedy na začátku přípravy povolíme Matouškovi, aby tedy nemusel bojovat o místo v sestavě u nás, ale mohl jít na hostování a Sýkoru s Jugasem pošleme do téhož klubu v rámci nějakého vyrovnání za Hovorku s Holešem... I pro nás je to výhodné - mohou našim konkurentům brát body a proti nám nastoupit nesmějí... Ovšem s sebou to nese, že si je nemůžeme stáhnout v případě neplánovaných odchodů (Deli, Ngadeu - kontra Jugas).. proto teď řešíme příchody hráčů za odchozí také formou hostování... Riziko to veké není: když se nechytí, můžeme v zimě stáhnout naše kmenové hráče z hostovaček, ovšem třeba se ukáže, že jsou lepší a necháme si je na přestup...

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        rak (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 09:59 |  
        6 0

        Potřebné poznámky. ad 2). Myslím, že řada komentářů nechápajících, proč si místo stažení hráčů na hostování sháníme jiné by tady ubyla. Není to teď tak jednoduché si je hned stáhnout, možná i nemožné.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        o-cab     před 5 lety 03.09.2019 10:38 |  
        0 3

        zajimalo by me proc neni osetreno, ze B-tym nikdy nehraje v den co A-tym a ze B-tym hraje pokud mozno az druhy, aby mohli hrat ti, co do utkani Acka nezasahnou

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.09.2019 10:48 |  
          3 1

          Nevím, jestli to jde ve stylu "nikdy".... v nižších soutěžích většinou platí, že nahlásíš termín, kdy chceš hrát domácí zápasy... a při venkovních se musíš přizpůsobit...
          Pokud se nepletu, my máme domácí termín béčka neděle dopoledne, což nám zaručuje, že se v domácích zápasech alespoň s áčkem úplně nepotkáme...
          Když hraje áčko v neděli v podvečer, tak sotva může béčko hrát po něm - na nějaké večerní termíny není ČFL stavěná - ne každý stadion má umělé osvětlení na patřičný počet luxů...
          juniorská liga to řešila tím, že se hrávala v pondělí, ale ČFL je neprofesionální soutěž, kdy někteří hráči soupeřů chodí do práce, tam požadavek na pondělní termín není na pořadu dne....

          Oproti tomu se s termíny zápasů v nejvyšší soutěži šíbuje dle požadavků televizí a dle vytíženosti v evropských pohárech, takže ani tam není pravidelnost, na kterou by ses mohl vázat...

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        Corfe     před 5 lety 03.09.2019 17:11 |  
        0 0

        Díky za objasnění bodu 2. Leccos to vysvětluje. Osobně mi to teda připadá jako hloupé pravidlo.

        Zajímalo by mě, jak by naše přestupová politika po postupu do LM vypadala, kdyby tohe pravidlo neexistovalo. Protože mi přijde, že náš trenérský štáb jabloneckému triu moc nevěří. Jsem zvědav na zimu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      witty13     před 5 lety 03.09.2019 10:31 |  
      4 0

      Přéma Kovář už není dvojka, to je Markovič. Ovšem pozice Přémy je taková, že pokud víme, že bude chytat Ondra, bude on na lávce - protože to je duše kabiny. Věřím tomu, že nechytat Markovič za B-tým, jeli by do Opavy všichni tři, Markovič by šel do brány a Přéma by byl na lávce.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 10:46 |  
      6 1

      Co se týká Kováře, tak když pominuju jeho roli mentora a tmelu kabiny, kde se snad shodneme, že je skvělý, tak ze sportovního hlediska je druhý brankář dost specifická role v týmu. Je to člověk, co si moc za A tým, ale ani B tým nezharaje a musí být vždy připraven. To je role pro staršího zkušenějšího brankáře, kterému lavička nevadí. Mladý brankář má chytat, aby se rozchytal. Proto těžko seženete druhého brankáře, který by byl TOP a nevadilo by mu, že léta nechytá a že si do odchodu "jedničky" prostě těžko zachytá. A navíc dělat nějaké širokosáhlé závěry o výkonnosti z jednoho nejistého zákroku není úplně šťastné.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.09.2019 21:01 |  
        1 0

        Jenže u nás je to trošku jinak. V hierarchii je Kovář až na třetím místě, za Kolářem a Markovičem. Ale je nesmysl brát náctiletého brankáře na lavičku, proto radši chytá za B-tým, když se počítá v bráně s Kolářem. Když se bude vědět dopředu, že Kolář chytat nebude, tak nastoupí Markovič a Kovář znovu bude dvojka. Jenže když se v předzápasovém tréninku zraní Kolář/Markovič anebo v průběhu utkání, pak to musí odchytat Kovář.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      dalislavista     před 5 lety 03.09.2019 14:44 |  
      2 0

      Tak Matoušek si hostování vybral sám místo zabojování o místo.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Lunaris     před 5 lety 03.09.2019 09:51 |  
    4 10

    Kolář to měl poměrně těžký, ten centr byl hodně prudký, takže ho těžko mohl mít. Kdyby zase nevybíhal, tak ten gól zřejmě dostaneme taky, protože by se nestihl přesunout. Zásadní je prohraná hlava Zeleného, ten se na to úplně vysral a souboje se zúčastnil, a pak Holeš, který měl míč odkopnout před hráčem Opavy na roh.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Lunaris     před 5 lety 03.09.2019 10:02 |  
      0 0

      Kovář pardon

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Faltič     před 5 lety 03.09.2019 10:03 |  
      9 5

      Podle mě největší chybu udělal MvB, když se vysral na návrat. Ten Židek co nám dal gol je obránce,běhal celý zápas bez balonu a stejně utekl Burákovi, který tam šel na 30 minut +-. Na Holeše tam zbyli 2 hráči a bohužel pro nás stál u špatnýho.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        Lunaris     před 5 lety 03.09.2019 10:08 |  
        5 2

        Já tam druhého hráče Opavy nevidím. Tomuhle předcházelo rychlé přenesení hry, se Buren těžko mohl stihnout vrátit. Hráče tam měl Holeš.

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          Virgil1956     před 5 lety 03.09.2019 10:17 |  
          4 4

          Sorry, ale se svým krajním bekem se prostě vrátit musí, zvlášť když je čerstvý a mělo by ho být celé hřiště, Koneckonců, o jeho nepochopitelném chování mluvil po zápase i JiT.

          • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

            Lunaris     před 5 lety 03.09.2019 10:31 |  
            3 2

            Hráče si snad přebíráš, takže když se vysune krajní bek a krajní záložník zůstane vzadu, tak si je naši hráči přeberou. To není osobní obrana.

            • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

              Virgil1956     před 5 lety 03.09.2019 10:55 |  
              2 1

              Jejich krajní záložník ovšem nezůstal vzadu.

              • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                Lunaris     před 5 lety 03.09.2019 11:27 |  
                2 1

                Ať se dívám na opakovaný záběr, jak chci, tak tam má Holeš jednoho hráče. Možná jsi byl na stadionu a viděl to lépe, já bohužel ne.

                • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                  Dennis     před 5 lety 03.09.2019 12:51 |  
                  4 1

                  Köstl včera v Tiki taka říkal, ze Holeš byl pri gólu na své straně přetížený. To jednoznačně ukazuje na Burena, Žídek byl jeho hráč. Trenéři tomu asi rozumí víc než my...

                  • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                    dalislavista     před 5 lety 03.09.2019 14:41 |  
                    1 5

                    No nevím čím byl přetížený, ale pravý obránce Holeš nechal vystřelit neobsazeného soupeře z prostoru, který má pravý obránce bránit. Tam byla celá série chyb, ale hodí se to jen na MvB?

          • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

            Akuls     před 5 lety 03.09.2019 13:00 |  
            4 1

            Hráč s nepochopitelným chováním byl Tecl, u kterého to všechno začalo, když nezastavil jednoduchý balón a zmařil tak šanci jít 2 na 1 obránce. MvB vyčítal JiT, že moc nepomohl přetíženému Holešovi. Čím byl ale Holeš přetížen mi není jasné, měl na sebe jen jednoho hráče, kterého si ale nenabral, protože asi předpokládal, že Kovář nenechá centr proletět až na zadní tyč.

            • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

              dalislavista     před 5 lety 03.09.2019 14:35 |  
              2 1

              No právě. Chyba Holeše, chyba Kováře, chyba i při centru nedostoupení centrujícího, ale může za to Burák... To mi nepřijde fér, jenom on sám za to tedy nemohl určitě.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Jachym     před 5 lety 03.09.2019 10:08 |  
      14 1

      Máslo na hlavě mají v tom gólu kromě Kováře i mnozí další, ale kolektivní vina se týká hlavně toho, že jsme podprůměrnému soupeři hrajícímu skoro celý zápas o deseti dokázali vstřelit jediný umolousaný gól... Během zápasu běžela na obrazovce statistika, že jsme v efektivitě střelby až snad na 11. místě!

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        Lunaris     před 5 lety 03.09.2019 10:30 |  
        4 3

        Protože střílíme z nesmyslů, podíl na tom má teď Stanciu a Hušbauer. Trenér jim říká, ať střílí, ale kolikrát jsou to nesmyslné pozice, na což jsem poukazoval už po výhře v Budějovicích. Na druhou stranu je tam pak několik hráčů, kteří jsou zase opačným extrémem a nestřílí i ve chvíli, když mají. Musí si to sednout.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        o-cab     před 5 lety 03.09.2019 10:41 |  
        1 8

        tak "podprumerny" bych si schoval na jine, Opava si ten gol zaslouzila. proti Slavii v 10i jet az do konce zapasu a na tom konci ji prehravat...

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 10:50 |  
          5 0

          Tak to, že bojovali jim nikdo nebere. Ale Opava je prostě (především letos) podprůměrný tým v krizi, kterého jsme měli rozsekat...

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          Jachym     před 5 lety 03.09.2019 10:50 |  
          4 0

          Dobře, jak bys tedy nazval tým, který i po bodovém zisku z tohoto utkání je o pouhý bod před posledním týmem a v minulé sezoně jen těsně unikl baráži?

          • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

            o-cab     před 5 lety 03.09.2019 11:12 |  
            0 3

            myslim to sportovne. podprumerny pouzivam u sparty, Opavy aj. nazyvam tymy z konce tabulky, respektuju je

            • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

              Jachym     před 5 lety 03.09.2019 11:18 |  
              3 0

              Když je někdo z konce tabulky, tak to je snad ještě horší než podprůměr, ne? :-D Z mé strany šlo pouze o objektivní konstatování, proti kterému by asi ani sami Opavští nemohli nic namítat.

              • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

                kjandourek (admin)     před 5 lety 03.09.2019 15:08 |  
                1 2

                Záleží na tom, co bereš jako celkovou množinu... Pokud bys bral všechny fotbalové kluby v ČR, tak průměrné celky hrají divizi - všechno výš je nadprůměr, všechno níže podprůměr... :-)
                Pokud je základní množinou liga, tak průměr jsou celky okolo osmého místa, podprůměr dejme tomu od desátého níže....

                Vždycky se to dá nějak objektivně okecat ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Akuls     před 5 lety 03.09.2019 12:51 |  
      13 2

      Platí staré fotbalové pravidlo, když jde gólman ven musí mít balón. Pokud ho nemá a padne z toho gól, je jeho.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Juventus turin     před 5 lety 03.09.2019 12:37 |  
    3 5

    Slavia potřebuje 2 gólové útočníky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      puchy     před 5 lety 03.09.2019 13:54 |  
      3 6

      Nu a asi jednoho go'lmana(říká se tomu "dvojka"),aby příště nemusel chytat roztleskávač.Protože ostatní naši kvalitní a nadějní brankáři se musí rozchytávat jinde.....to je úlet,počítám ligová rarita.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Juventus turin     před 5 lety 03.09.2019 12:38 |  
    4 5

    Třeba Komličenka, ten do Ruska nejde.

  11. nejhorší výkon pod JiT

    amon     před 5 lety 03.09.2019 14:35 |  
    3 1

    strašně mě ten výkon zklamal. Ta druhá půle byla k nekoukání. Tady by se lynčoval Kovář, ale začlo to u Tecla, který nezachitl balon, který by měl i mladší žák, pka Zelený naprosto darebně porhrál hlavičkový souboj (kdyby aspon trochu toho hráče rozhodil) no a Přéma, ten se jen modlil, at to letí někam do ... Absolutně z formy je Masopust. Zelený taky daleko za očekáváním. Nejhorší ale bylo sledovat, jak bylo xy hráčů ve vápně a vždy to někdo narval někam na tribunu a zbytek ve vápně lomil rukama a pořád dokola. Ne, nebyl to dobrý výkon, ani týmový. Vloni jsem ztratili v 10 proti Baníku, ale to jsme hráli naivně, tohle bylo ale darebný. Euforii z CL zkalil odchod Alexe a ted výkon proti Opavě (nic darebnějíšho pod JiT nepamatuji). Snad to byl nejhorší podzimní výkon a ničemu podobnému s ejiž ani nepřiblížíme. Nechal bych polovinu hráčů na příští mač jen na tribuně. Škoda, že to Milan neprostřelil, ale i tak za pár minut aspon golovka narozdíl od Jusufa

    • Re: nejhorší výkon pod JiT

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.09.2019 14:53 |  
      2 1

      Podobně nepovedený výkon jsme předvedli loni na podzim v Liberci... Také proti deseti po rychlém vyloučení Mikuly.... navíc jsme v té době už vedli, protože Stochino potrestal první Mikulův faul za žlutou kartu brankou z trestného kopu.... Akorát že tam jsme to jednogólové vedení udrželi až do konce, ale taky jsme se o něj pořádně klepali - Liberec nás přehrál na rozdíl od Opavy....

      Obecně nám nějak nejdou ty dlouhé přesilovky....

    • Re: nejhorší výkon pod JiT

      ColinSKS     před 5 lety 03.09.2019 16:35 |  
      0 6

      a pošleme balutu někam do díry ... to je strategie

  12. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    miki314     před 5 lety 03.09.2019 14:56 |  
    3 9

    Dost mužstev v lize ma brankare, kteří bud vyrustali ve Slavii a nebo v ni urcity cas chytali a ve Slavii je takovej brankarskej sasek Kovar, který absolutne na ligu nemá.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Edenjejenjeden     před 5 lety 03.09.2019 15:01 |  
      8 0

      Hele,jeho chyba mě doted sere.Ano myslím si,že už by měl být u nás maximálně brankář č. 3,ale nikdy ho nebudu nazývat šaškem,a ten kdo ho tak nazývá šaškem sám je...

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        ColinSKS     před 5 lety 03.09.2019 16:34 |  
        2 4

        souhlas, je to motivátor a v kabině má nezastupitelnou roli. ale do brány by neměl chodit. proto se tady mluví o tom, že chybí solidní dvojka - markovič je ještě moc mladej

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.09.2019 17:33 |  
      2 0

      Odchovanci Slavie, kteří chytají v naší lize je Hanuš s Divišem. Oba plní roli dvojky ve svých klubech (Jablonec, Teplice), ale Hanuše bych si jako dvojku dokázal představit. Zvlášť když je to odchovanec a mohli bychom tak mít o jedno místo větší soupisku pro Ligu mistrů, popřípadě Evropskou ligu.
      Jenže je otázkou, zda by byl ochoten plnit roli Kováře, tedy neustále pozici dvojky, ať už za Kolářem či Markovičem.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 03.09.2019 16:42 |  
    4 3

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Hodnocení Alanora v textové části lze akceptovat. Hlavně ta věta o profesorském překulování.......:-)).
    Známky jsem tak ani moc neřešil, protože remíza je ztrátová pro nás všechny.
    Byl jsem po zápase dost smutný a i naštvaný. Asi jako všichni slávisté.
    Myslím si, že to mrzelo nejvíce Tomáše Součka jako kapitána. Jednak souhlasím s tím, že byl jediným, kdo snesl přísnější měřítko a za druhé, jemu jedinému věřím, že byl na konci zápasu opravdu nas...štvaný.
    JiT byl po zápase velmi kritický, To beru. Ale kriticky se měl vyjádřit i sám k sobě.
    Na hřiště měl jít určitě místo MvB Ševčík a místo Tecla Traoré (pokud nebyl zraněný). Škoda byl v pohodě.
    Hráli jsme tak, jako že to nějak dohrajeme a jak řekl V. Šmicer v tv pořadu TIKI TAKA, říkali jsme si o ten průšvih celou druhou půli.
    Ten zápas se nám prostě nepovedl a je dobře, že ten pohlavek přišel včas. Přesně tak jsme před rokem odehráli zápas v Ostravě a i když nevstoupíš nikdy do stejné řeky dvakrát, tak tady to bylo velmi podobné.
    Kluci si to určitě už všechno vyříkali a věřím, že si dají pro příště hodně velký pozor.
    Pokud jsou to opravdu profesionálové, tak si určitě už dnes všichni vzali jako memento.
    Hrajeme LM, MOL cup a ligu. Prostě dost zápasů. Nemůže se nikdo tvářit tak, že by chtěl hrát jen LM a ostatní je pro něj něco jako "jen". Všichni dostanou určitě příležitost a musí ukázat, že stojí o to, hrát za Slavii jakýkoliv zápas, i když to bude "pouťák". Nepamatuji si, že by Franta Veselý odfliknul byť jediný zápas, kdy měl na sobě červenobílý dres. Jestli se někdo cítí být uražený, že zrovna on nehraje top zápas, tak má asi problém sám se sebou.
    Víc bych se v tom asi nepatlal a budu věřit "očistné kůře", kterou si asi naši kluci naordinují včetně trenérů.
    Včerejší povídání trenéra Köstla v výše zmíněném tv pořadu mi dodalo víru, že to určitě vyřešení k dobru naší Slavie.
    Slavie se posouvá pomalu a v pokoře do společnosti klubů, kde to funguje.
    A i u těch největších gigantů se tu a tam chybka objeví. Nechci tím paušalizovat výsledek a hru v Opavě.
    Právě dobré vyhodnocení takových chyb a přijmutí takové "facky" nás posune zase o kousek dál.
    Věřím, že to náš tým včetně trenérů určitě dokáže už proto, že jsme dosáhli na LM a všichni se budou chtít za Slavii bojovat a prát se do posledního hráče jako správný tým.
    "Se vincere ipsum longe est difficillium" - Přemoci sebe sama je daleko nejtěžší - Marcus Aurelius
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

  14. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Planda     před 5 lety 03.09.2019 19:35 |  
    3 3

    Shodniocením souhlas.Dle mě je Škoda pořád útočník č.1,takže nechápu proč nastupuje jen na pár minut.Potřebuje větší zápasovou zátěž,aby se střelecký chytil.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    pipe1980     před 5 lety 04.09.2019 11:11 |  
    3 6

    hele mám dotaz, Líbil se vám Jusuf? Já na něj mám skoro alergii, tak nevím jak moc to ovlivňuje můj úsudek, ale mě přišel úplně votřesnej, jako to že dvoumetrovej chlap vyhrává hlavičky podle mě prostě není vůbec argument, ale já mám až pocit, že jeho účast v zápase je v podstatě obětovanej post. Já ho asi ještě neviděl že by se zapojil do nějaký kombinace nebo tak. A to že je v sestavě kola, mi prijde úplně neuveritelný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Boss82     před 5 lety 04.09.2019 12:33 |  
      3 4

      Mně se líbil a tipuji, že pokud mu bude držet zdraví, tak bude v dohledné době naším útočníkem číslo 1.

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      obiwan     před 5 lety 04.09.2019 21:26 |  
      0 2

      Já jsem z něho rozpačitý, výborně sklepává míče, balon mu nepřekáží, někdy se s ním mazlí víc, než by bylo zdrávo, ale hlavne: Soupeřově brance není vůbec nebezpečný:-( A občas mám pocit, že šetří krokem...

  16. Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 04.09.2019 22:51 |  
    4 1

    91. minuta hry a vyrovnání Opavy na 1:1
    Šrom dává výkop od brány, po útočném faulu Slavie při rohu.
    http://prntscr.com/p1w78l (90:07) Manzia se Zeleným podstupují vzdušný souboj
    http://prntscr.com/p1v6oe (90:08) odražený míč získává Olayinka a vrací ho Zelenému
    http://prntscr.com/p1v7w4 (90:10) Zelený nekompromisně odkopává balón na útočnou polovinu, Hušbauer nespokojeně rozpažil ruce
    http://prntscr.com/p1v958 (90:13) osamocený Zavadil hlavičkuje dopředu
    http://prntscr.com/p1vaxj (90:15) Škoda se první dostal k míči a hlavičkou přihrává na Tecla
    http://prntscr.com/p1vbtd (90:16) Tecl na míč nedosáhl a na balóně je tak znovu Zavadil, který vrací míč Šromovi a ten následně vykopává dopředu, Šrom byl pressován Škodou
    http://prntscr.com/p1vcx8 (90:25) van Buren podstupuje souboj (nejspíše se Žídkem), souboj podstupuje v nepřirozené poloze a míč tak odehrál stehnem
    http://prntscr.com/p1vfr9 (90:27) míč se znovu dostává k Zavadilovi
    http://prntscr.com/p1vgpp (90:31) Hušbauer pressuje Schaffartzika, který posílá balón na volného Hrabinu
    http://prntscr.com/p1viq8 (90:35) Olayinka napadá Hrabinu
    http://prntscr.com/p1vjnz (90:37) Hrabina se štěstím dostane míč k volnému Zavadilovi
    http://prntscr.com/p1vkf8 (90:40) osamocený Zavadil před klíčovým nákopem dopředu
    http://prntscr.com/p1vw6l (cca 90:44, použit opakovaný záběr, kde lze vidět i van Burena, který se poctivě vrací se svým hráčem) Zelený s Frydrychem si špatně přebrali hráče (zelené čáry, jak by to mělo být), screenshot před vzdušným soubojem Zeleného s Juřenou
    http://prntscr.com/p1vxds (cca 90:46, použit opakovaný záběr) těsně po vzdušném souboji Zeleného s Juřenou
    http://prntscr.com/p1vype (cca 90:48, použit opakovaný záběr) centrující Manzia
    http://prntscr.com/p1w1ih (90:49) Kovářovo vyběhnutí
    http://prntscr.com/p1w2jg (90:50) střílející Žídek

    • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

      Boss82     před 5 lety 05.09.2019 21:44 |  
      2 1

      No zdá se, že skórujícího hráče měl hlídat Holeš, a že s kritikou MvB po zápase se JiT unáhlil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 05.09.2019 21:56 |  
        3 0

        Já tam vidím 3 chyby, které rozhodly. Špatné přebrání hráčů (Zelený, Frydrych), špatné vyběhnutí Kováře a Holeš, který snad na mikrosekundu přestal hrát. Pokud si to pustíš zpětně, tak uvidíš, jak na chvíli vypne (nejspíše si myslel, že ten balón vyboxuje Kovář) a pak nestíhal Žídka.

        • Re: Hodnocení slávistů - Opava - Slavia 1:1

          Boss82     před 5 lety 06.09.2019 10:48 |  
          4 1

          Přesně tak, byl to řetězec několika větších či menších chyb. Tu největší udělal samozřejmě Kovář, ale i tak bych ho neodepisoval. Mick v tom byl podle mě nevinně.