Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

Přes náročný vstup do utkání nakonec slávisté zvládli odvetu s Kluží velmi dobře, zaslouženě zvítězili 1:0 a mohou se těšit na souboje s velkokluby v prestižní Lize mistrů!

Nejtěžší pasáž přišla hned v úvodních 25-30 minutách. Kluž začala výborně, byla velmi aktivní a naši asi i částečně vinou nervozity (viz několik zcela pokažených rohů, což se v Edenu nestává často) z velké míry jen odkopávali balóny, které sbírali agilní hráči rumunského mistra. Kluž v této pasáži ukázala velkou kvalitu a předvedla, proč dokázala vyřadit nejen Celtic Glasgow, ale i nepříjemnou Astanu a Maccabi Tel Aviv. Ačkoliv byla Slavia pod tlakem a fotbalově se jí nevedlo podle představ, tak v těžký moment ukázala velkou soudržnost, bojovnost a organizovanost. Hosté si vypracovali jen jednu velkou šanci, kdy na Omraniho centr těsně před odkrytou brankou nedosáhl Rondón.

Další minuty ukázaly, že hosty stál úvod hodně sil, které jim vzhledem k jejich vyššímu průměrnému věku začaly docházet. Slavia po půlhodině vyrovnala hru, na kombinaci už měla o poznání více prostoru a ve druhé půli byla dokonce aktivnějším celkem. Druhý poločas byl paradoxně mnohem méně nervozní než ten první. Kluž se sice nevzdala a bojovala do posledních minut, běhavější Slavii už ale více přitlačit nedokázala, zvláště když obrana červenobílých fungovala fantasticky. Naopak po skvělém úprku a zakončení Bořila se mohli radovat zaplněné ochozy Edenu! Po 12 letech se Slavia dokázala znovu probojovat do nejprestižnější klubové soutěže světa! A hlavně zaslouženě!

Celá Slavia dělá nejenom mně obrovskou radost! Je až neuvěřitelné, jak nás během několika sezon dostali Tvrdík a spol. z bahna až na vrchol! Jasně, máme v zádech na poměry českého fotbalu obrovské peníze z Číny, ale přetavit finance ve sportovní úspěch není až tak samozřejmé. A našemu managementu se to daří takřka dokonale. Skvělý tým pak dali dohromady trenér Trpišovský se sportovním ředitelem Nezmarem. Hrajeme fotbal podle nejmodernějších trendů, který na míru sedí sestavenému kádru. Respektive je to naopak - víme, co chceme hrát, a podle toho již přivádíme hráče, kteří do systému zapadnou. Tým má navíc zdravé jádro a již poněkolikáté ukázal, že se ani v těžké situaci nepodělá psychicky. Když si zachováme pokoru, pracovitost a potáhneme za jeden provaz, tak máme zkrátka zaděláno na to, abychom psali zlatou éru slávistického fotbalu!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - V první půli si musel poradit s hodně nepříjemným přímým kopem, u kterého do poslední chvíle netušil, zda nebude tečován. Ondra ožehavou situaci zvládl a míč dokázal reflexivně vyrazit. Ve druhé půli si připsal ještě jeden náročnější zákrok, když vyrážel míč na roh. Rozehrávku měl tentokrát spíše snazší, protože jsme více sázeli na jistotu a rozehrávali častěji vzduchem.

Vladimír Coufal - 7 - Odehrál velmi dobrý zápas. Dozadu byl poctivý a bránil dobře, taktéž vydatně podporoval útočné snažení množstvím centrů. Obrana pracovala v zápase ukázkově!

Ondřej Kúdela - 7 - Měl sice v zápase nějaká menší zaváhání, celkově si ale vedl velice dobře a spolu se spoluhráči dokázali přikrýt nebezpečné útočné trio hostí.

David Hovorka - 7 - Do angažmá ve Slavii vkročil vyloženě pravou nohou. Od začátku sezony patří k oporám, což potvrdil i v těžkém dvojzápase s Kluží. Ve středu podal výborný výkon, menší zaváhání ukázal jen u darovaného rohového kopu, který ale poté zvládl odhlavičkovat do bezpečí. Lepší sedmička.

Jan Bořil - 9 - Tohle byl jeho životní zápas! Skvělým způsobem vstřelil uklidňující branku, která nakonec znamenal vítězství, ale to nebylo vše. Už v první půli výtečně vyhrál těžkou hlavičku u autové čáry, čímž vyslal do přečíslení Olayinku. Dobrý průnik měl ve druhé půli ještě jeden před vstřelenou brankou, kdy si ale ve finální přihrávce nerozuměl se Škodou. Ke skvělé podpoře útoku přidal i důslednou obrannou práci.

Lukáš Masopust - 6 - V rozhodující odvetě o Ligu mistrů tvořila Slavia na hřišti TÝM, ve kterém každý zahrál alespoň nadprůměrně. Týká se to i Masopusta, i když konkrétně on jako častá opora a rozdílový hráč pamatuje lepší zápasy v sešívaném. Lukáš se snažil, byl aktivní a i celkem nebezpečný, kaňkou na jeho výkonu je ale neproměněná vyložená šance v první půli. To je třeba dávat. Proti Kluži nás to nakonec mrzet nemuselo, ale ve skupině vám týmy už druhou takovou šanci dát nemusí.

Tomáš Souček - 8 - Skvělý výkon! Ačkoliv hrál Tomáš ve svém módu "podzim 2019", kdy se výrazně více zaměřuje na defenzivu, tak i tak patřil k našim nejlepším hráčům. Dopředu to z jeho strany bylo spíše průměrné, i když paradoxně nepříliš povedenou přihrávkou načal gólovou akci Bořila. V obranné práci ale tentokrát předvedl špičkový výkon. Odvrátil spoustu těžkých míčů hlavou, ve středu hřiště neúnavně pracoval. Jeho výkon vyzdvihl i kouč Kluže Petrescu.

Alex Král - 6 - Hodně toho odběhal, i když ze začátku se mu úplně nedařilo pozičně, když nedokázal sbírat odražené míče. Ale to bylo zapříčiněné i enormním nasazením Kluže. Postupem času se Alex i celá Slavia dokázala dostat do zápasu a převzít jeho otěže. Celkově nakonec podal dobrý výkon.

Nicolae Stanciu - 7 - Já myslím, že už takhle se jeho kontroverzní angažování Slavii vyplatilo. Ne že by Stanciu vyloženě dotáhl sešívané do Ligy mistrů, důležitý podíl na kýženém postupu ale měl. Už v Kluži patřil k lepším hráčům, to samé potvrdil i v Praze. Skvělým pasem vyslal do tutovky Masopusta, ve druhé půli pak výborně střílel. Navíc na hřišti i poctivě pracoval bez míče. Jen ty standardky se mu tentokrát příliš nedařily.

Peter Olayinka - 7 - V utkání patřil k nejpracovitějším hráčům a neúnavně presoval. V nepříliš podařené úvodní fázi utkání byl také naším nejaktivnějším a jediným nebezpečným hráčem. Je pravda, že akce většinou nedokázal dotáhnout do finálního zakončení, nedá se ale říct, že by odevzdával míče, protože vybojoval několik rohů a standardních situací.

Milan Škoda - 7 - Jako správný kapitán naplno bojoval a v nelehkých soubojích se stopery se mu dařilo docela dobře udržet míč. Na začátku druhé půle pak pohotově vystřelil a protáhl brankáře hostů. Zdá se být v lepší formě než v závěru jara, kdy mu to moc nešlo.

Ibrahim Traoré, Júsuf Hilál a Michal Frydrych nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

playoff - Středa 28. 08. 2019 21:00

Liga mistrů, 2019/2020
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

66. Jan Bořil

CFR Kluž
CFR Kluž

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

    dauby     před 5 lety 30.08.2019 17:35 |  
    5 10

    Dvě poznámky: 1)na Stanciově angažmá nevidím nic kontroverzního, to je takové klišé. Stanciu potřebuje ještě trochu zlepšit fyzickou kondici. Co se týče jeho kopací techniky, je někde úplně jinde než ostatní slávisté, má to prostě v noze. Třeba některé jeho přihrávky šajtlí na 20-30 metrů jsou neuvěřitelné. 2)Hovorkovi jsem dal 8. Dost jsem se na něj zaměřil a hrál fakt skvěle. Mimořádně konstruktivní stoper se skvělou rozehrávkou. Podle mě nejlepší muž na hřišti vedle Bořila a skvělý kauf. Pokud se nezraní, bude platnější než Delí, který hrál sice skvěle, ale většinu loňské sezony byl zraněný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      PolisM     před 5 lety 30.08.2019 19:29 |  
      8 2

      U Hovorky souhlasím, za mě taky 8. A navíc jsem při sledováni tohoto zápasu zjistil, že mě jeho styl neskutečně baví ...
      Za dob MNN + SD to byla taková jistota, elegance a totální dominance vzadu, ale tenhle člověk je doslova magor. Jak vyběhl skoro až k vápnu aby udělal skluz a zabránil protiútoku... Neskutečný!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      JS (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 00:22 |  
      2 5

      Stanciu fyzičku? Byl náš 4. nejběhavější hráč – naběhal 10,6 kilometru. Víc, než Olayinka.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        Martin 58     před 5 lety 31.08.2019 09:42 |  
        5 0

        Takhle se to, podle mě, nedá brát. Olayinkovy sprinty, ať už ofenzivní anebo obranné (!), mají mimořádnou intenzitu a jsou atleticky velmi vyčerpávající. Proto považuji čísla o naběhaných kilometrech pouze jako pomocný údaj, nikoliv přesně vypovídající.
        Podobné je to jako s údaji o držení míče, kdy se zjevně započítává veškerý čas od doby, na kterou stranu rozhodčí ukáže, tzn., že pokud soupeř tahá čas a zdržuje rozehrání, tak ho to v kolonce "držení míče" přibližuje k aktivnějšímu protivníkovi.
        Kolikrát mám pocit, že v lize držíme míč 75-80% času a nakonec tam naskočí třeba 60%. Podle mého by se měl započítávat pouze čistý čas, kdy je míč skutečně ve hře, a kdy ho může protivník aktivně získat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      Fačín     před 5 lety 31.08.2019 09:55 |  
      6 9

      To je hrozná mediální masáž. Hovorka platnější než Deli? To je...blábol... Nebo jen zbožné přání? Počkejte, až na Hovorku nastoupí Lukaku, jak ho sroluje při prvním souboji.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        dauby     před 5 lety 01.09.2019 11:16 |  
        0 3

        Proč blábol? Kolik toho Dělí loni odehrál? Neplæcej o mediální masáži

  2. Pavel Hartman

    Mike     před 5 lety 30.08.2019 17:56 |  
    16 3

    Sice ne uplne k obsahu clanku, ale davam to sem, protoze se jedna o clanek k Lize mistru. Uz jste nekde nekdo cetl, ze by nas pochvalil za postup do Ligy mistru Pavel Hartman ze Sportu ? Ten bud jen tvrde kritizuje uroven kopane u nas /mnohdy ma pravdu/, naposledy tvrde sjel nase nepostoupivsi tymy do dalsich predkol Evropske ligy, jeho vystoupeni v podcastu na isport bylo uplne mimo. A v Dohranu plus kritizoval , ze si vsichni stezuji, ze byla kratka priprava a naopak Mane z Liverpoolu ji mel jeste kratsi, a na nic se nevymlouva a vstrelil 2 branky Chelsea v Superpoharu a jeste do toho zamontoval Soucka. To je cely on, vybrat svetovou hvezdu a porovnavat s nasimi fotbalisty, jak jsou oni fotbalove jinde. Ja jenom, ze rika, ze uspech je postoupit do Ligy mistru. A kdyz tam jsme, tak jsem nikde necetl nejaky pochvalny clanek. Asi ceka, az tam par zapasu se světovými kluby prohrajeme a on bude kritizovat Van Burena, ze ho Pique vymazal a naopak Lukaku dal pres Hovorku gol.

    • Re: Pavel Hartman

      zeleznik2     před 5 lety 31.08.2019 00:49 |  
      5 0

      Inu Rudý redaktor, klasika. Nemůže, chválit Letnou, tak si frustraci vybíjí na nás. Nic nového..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      pinochet     před 5 lety 30.08.2019 19:37 |  
      3 1

      Hoodně dobrý, i já bych dal Masopustovi z hráčů Slavie nejnižší známku, určitě nižší než Královi a o víc jak stupeň nižší než Stanciuovi, Olayinkovi a Škodovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 30.08.2019 21:22 |  
        1 0

        Masopustovi se tentokrát opravdu nedařilo, měl hodně ztrát, navíc před jedním nebezpečným centrem kluze úplně vypustil svého hráče, takže tam byl Cuf sám na dva hráče. K tomu zazděná tutovka. Trochu se zlepšil ve druhé půli.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

    slaviator     před 5 lety 30.08.2019 19:06 |  
    5 7

    Za mě nejlepší hráč utkání Stanciu.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

    Harvey     před 5 lety 30.08.2019 19:11 |  
    4 2

    Nezapomněl jsi Alanore Hovorkovi přičíst asistenci? (bodově i slovním hodnocením?)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      Ragnarok     před 5 lety 31.08.2019 06:40 |  
      2 3

      A nezapomněl mu odečíst ten druhý věnovaný roj a diskomunikaci s Kolářem :)

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

    pehacko     před 5 lety 30.08.2019 19:28 |  
    16 12

    vsem jsem dal desitku, protoze kdy jindy uz byt sakra na tym hrdy???

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

    Dennis     před 5 lety 30.08.2019 19:38 |  
    7 1

    Alex nejhorší na hřišti? Podle mě naopak jeden z nejlepších. Potvrdil to i Trpišovský, který jeho výkon hodně chválil. Za mě šestka úlet. Až na tu chybku v poslední minutě hrál výborně. Měl strašně moc získaných míčů a dařilo se mu posouvat hru rychle nahoru do ofenzívy.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

    Dr. Fe1     před 5 lety 30.08.2019 19:38 |  
    5 11

    Ty darované rohové kopy u Hovorky byly dva. Oba v první půli, nedlouho po sobě. Asi byl přeci jen nervozní. Na druhou stranu měl gólovou asistenci, to zas hovoří pro kladné body.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      wimpy     před 5 lety 30.08.2019 20:16 |  
      5 0

      Ano, darované rohové kopy byly dva, k tomu přímák. Tři nepříjemné chyby, které by s kvalitnějším soupeřem mohly mrzet. Ale zbytek odehranej neskutečně, ta nahrávka na gól ze situace, kterou kdyby včas nepřečetl, hrozila by průšvihem, byla famózní. S lepší sedmičkou souhlasím.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

    zeleznik2     před 5 lety 31.08.2019 00:47 |  
    3 3

    Za nasazení i postup všem hráčům deset! Alexe jsem měl přímo na očích za mne lepší než Suk a aspoň 8. Bořil souhlas životní zápas a muž utkání, jak jsem jej neměl často moc v lásce ve středu paráda, třeba ten skluz po ztrátě míče nádhera, no a ten gól beze slov. Obrana skvělá, ale drobné chybičky tam byly nejen Ondra, ale i David třeba zbytečné rohy i zaváhání. Ale na to že hrál se zraněným kolenem!! výtečný výkon. Masopust asi nejslabší, ta naše největší šance v prvním poločase se musí proměňovat! Ale samostatné úniky nám letos zkrátka nejdou, Jarda, Mick a teď Lukáš nejsou schopní je proměnit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      marp (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 08:19 |  
      2 3

      Průměr nestačí... ale na druhou stranu vedení věřím, tak snad to vyjde.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        puchy     před 5 lety 31.08.2019 08:46 |  
        9 9

        Potřebujeme stopera a gólťuka na hrot,ale koupíme Horu...hlava mi to nebere.No budeme vidět.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

          JS (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 09:12 |  
          5 17

          Přesně. Kamarádšoft.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

            pinochet     před 5 lety 31.08.2019 09:24 |  
            6 1

            Hora se poslední cca 2 roky zlepšil a je docela gólovej. Podle mýho není horší než Masopust.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      koudys2 (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 09:33 |  
      11 0

      V mých očích daleko lepší varianta, než jména, která se tu po odchodu Zmrhala hlasitě skloňovala. Tím byli Falta nebo Potocny.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      Fačín     před 5 lety 31.08.2019 09:58 |  
      5 34

      Tenhle zoufalec už u nás jednou působil a byl úplně k ničemu. Další důkaz, jak omezený přehled má pan Nezmar.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 10:05 |  
        23 1

        On má tak omezenej přehled, že jsme za jeho rok a půl trvající působení v klubu získali dva český poháry, jeden titul, dostali jsme se až do čtvrtfinále EL, a postoupili jsme do Ligy Mistrů... strašnej neumětel, já bych ho z fleku vyhodil...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

          Fačín     před 5 lety 31.08.2019 10:20 |  
          3 19

          Při našich finančních možnostech by to byla spíš ostuda, kdyby ty tituly nepřišly...

          Teď jsem prakticky rozprodali kádr, náhrady zatím nic než moc, na to taky můžeme brzo dojet. Teď se to ještě neprojevuje, ale brzo začne, pokud nezačneme shánět opravdový posily, a ne kámoše ze Žižkova.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

            rak (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 10:22 |  
            4 0

            Pozor. Hora na Žižkově nikdy nehrál.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

              Fačín     před 5 lety 31.08.2019 10:26 |  
              1 10

              To vím asi ne, to bylo jen zjednodušující:)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

            Edenjejenjeden     před 5 lety 31.08.2019 11:55 |  
            6 0

            Tak finance nejsou všechno,v Mordoru by mohli vyprávět

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

              Fačín     před 5 lety 01.09.2019 10:49 |  
              0 2

              To je samozřejmě pravda. Ovšem, je to taky jen jejich problém, my se aspoň máme čemu smát.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

            obiwan     před 5 lety 31.08.2019 12:06 |  
            9 1

            Tak nevím nevím, ale jestli máš alespoň minimální přehled o financích ve fotbale, tak bys mohl vědět, že už pěknou řádku let sype neskutečný prachy do sparty jeden obrýlený intelektuál. Při jeho finančních možnostech měla taky být rb na výsluní, nebo ne? Hodně se pleteš, tady nejde jen o prachy...

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

            Boss82     před 5 lety 31.08.2019 16:02 |  
            7 8

            Prosimtě zavři konečně tu držku!!! Fandové jako ty jsou ostuda Slavie!

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

              Fačín     před 5 lety 01.09.2019 10:40 |  
              2 3

              Chovej se slušně, ty arogantní nervní jelito.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                Edenjejenjeden     před 5 lety 01.09.2019 10:43 |  
                3 1

                A ty přemejšlej,proč dostáváš tolik mínusů Fačíne

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                  Fačín     před 5 lety 01.09.2019 10:47 |  
                  3 3

                  Mě mínusy vůbec nezajímaj, nepotřebuji tím někomu lézt do zadku. Já píšu slušně svoje názory, že s tím nesouhlasíte mi nevadí, nato jsem zvyklý a máte na to právo. Ale osobní útoky jsou zbytečný, ale jestli vás to baví, tak prosím, vybíjejte si svojí frustraci z toho, že to někdo nevidí tak růžově (to je hrozná drzost! Jak si můžu dovolit někoho kritizovat?)

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                    Edenjejenjeden     před 5 lety 01.09.2019 10:58 |  
                    1 0

                    Tak když kritizuješ ty,tak mi si snad můžeme dovolit kritizovat tebe ne.Nazdar

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                      Fačín     před 5 lety 01.09.2019 11:20 |  
                      0 3

                      Samozřejmě.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                Boss82     před 5 lety 03.09.2019 09:47 |  
                2 0

                Pokud jde o slušné chování, tak by bylo fajn, kdyby jsi začal u sebe.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

          rak (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 10:21 |  
          7 0

          Já bych mu tedy nějakou šanci ještě dal. Třeba když k dalšímu našemu double přidá ještě vítězství v Lize mistrů. Pak by se možná dalo uvažovat o tom ho ještě pár dalších měsíců podržet.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        pehacko     před 5 lety 31.08.2019 10:32 |  
        14 3

        slusna blitka... nezmar ma tak omezeny rozhled, ze s nim mame dva tituly, dva pohary, ctvrtfinale evropske ligy a ted i ligu mistru. chtel bych byt ve svem zivote aspon z pulky uspesny jak on!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        obiwan     před 5 lety 31.08.2019 11:52 |  
        7 2

        Já bych spíš řekl, že omezený je tu někdo jiný:-)) Hora góly dává já zatím nemám důvod nevěřit úsudku Trpiše, byť má pochopitelně namále, protože pokud se mu nepodaří postoupit ze skupiny LM, židle se jistě zakýve:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 31.08.2019 12:13 |  
        8 1

        Tohle snad ani nemá cenu komentovat. :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        Asant     před 5 lety 31.08.2019 15:12 |  
        15 3

        Fačíne ty jsi skutečně nesoudný . S rizikem ŽK ti musím říct TÁHNI DO PRDELE!!!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

          Dr. Fe1     před 5 lety 31.08.2019 15:25 |  
          7 11

          To nedokážete unést, že má někdo jiný názor ?

          Jako mě se Fačínův názor taky hrubě nelíbí, ale nevidím důvod ho za něj podsílat do zadele. Naopak, jsem rád, když mají lidé různé názory, tragédie naopak je, když jsou všichni jako stádo s jediným správným názorem.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

          Fačín     před 5 lety 01.09.2019 10:43 |  
          2 3

          Za jinej názor někoho posílat do prdele, no prosím, užij si to, já se z toho nezhroutím. Nevím, proč takové osobní útoky, v životě jsem tě neviděl, dokonce jsem tě tu ani neviděl něco psát. Radši argumenty než urážky, to funguje líp, doporučuju.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

            Edenjejenjeden     před 5 lety 01.09.2019 11:01 |  
            2 0

            Argumenty ?Ten omezený Nezmar přivedl třeba Krále,Stanciua.Trpišovský ,ten trenér z uleknutí získal loni double,dovedl nás do LM,stačí ???

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

              Fačín     před 5 lety 01.09.2019 11:18 |  
              1 3

              Tak jen tak namátkou:
              Coufal - Liberec
              Zelený - Jablonec
              Hovorka - Liberec
              Masopust - Jablonec
              Traoré - Zlín
              Král - Teplice
              Holeš - Jablonec
              Oscar - Liberec
              Hora - Teplice
              Stanciu - Sparta
              Olayinka - Dukla
              Pokorný - Liberec

              Takže skoro jediný, kdo je trochu z"daleka" a mohl by svědčit o vynikajícím zahraničním skautinku je Baluta. No a jak ten hraje (spíš nehraje), vidíme všichni.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                Edenjejenjeden     před 5 lety 01.09.2019 11:31 |  
                4 1

                No vidíš,a on přesto s takovými hráči vládne českému fotbalu.Nebo snad chceš jít cestou jako nedávno Sparta,nakoupit hráče za miliardu?

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                  cunak     před 5 lety 01.09.2019 13:18 |  
                  1 4

                  Také bychom mohli jít cestou Salcburku, Kluže, Ludogorce Razgrad a mnoha dalších klubů, které, byť hrají v slabších ligách, mají v Evropě stálé místo. Já vím, letos jsme Kluž vyřadili, mluvím o tom, že jmenované kluby se i díky schopným cizincům prosazují dlouhodobě. Když u nás vylítne nějaký český objev, půjde do roka do Ruska, či Turecka.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                    Edenjejenjeden     před 5 lety 01.09.2019 13:30 |  
                    2 0

                    Přesně před čtyřmi lety jsme touhle dobou byly v totálních sračkách,a řešili jsme úplně jiné problémy.Od té doby 2 tituly,2 národní poháry,postup do čtvrtfinále EL,do základní skupiny LM.Ani naše vedení není (a nebylo) dokonalé,některé přestupy třeba nevyšly,ale to se prostě někdy stane,ani v životě se nikdy nepovede úplně vše.Král šel sice do Ruska,ale za pro Slavii neskutečně výhodných podmínek,a jestli sis nevšiml tak Zmrhal šel do Itálie...

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

                      cunak     před 5 lety 01.09.2019 14:04 |  
                      0 5

                      Jarda Zmrhal je jiný případ - dlouholetý slávista, který si tu své odehrál a do Itálie šel "za odměnu". Něco podobného byl třeba Vláďa Šmicer, Standa Vlček (a bude Tomáš Souček). Hráči jako Král, Luftner, Pavlenka (a bojím se, že třeba i Coufal, Masopust, Ševčík...) nejsou slávisti, s něčím zde pomůžou a po kratší či delší době půjdou o dům dál - za lepším. Bez hráčů, kvalitních cizincůj, kteří vezmou Slávii alespoň na nějakou dobu za svou (Ngadeu, Tavares, sna Stanciu... ) velký středoevropský tým nevybudujeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

      Dr. Fe1     před 5 lety 31.08.2019 13:49 |  
      2 12

      Hora - tak tohle mě opravdu překvapilo. Nevím, proč Trpišovský lpí na tolika záložnících, navíc v situaci kdy nám chybí jiné typy - stoper, defenzivní záložník, kanonýr.
      Hora je něco jako Stanada Tecl a ten snad teď bude hrát. Podobně Masopust, Olayinka atd.

      Ale JITVCD. Ale trochu i to připomíná Halíka, a jedno z jeho kázání o tom, že my nevíme proč Bůh něco dělá, ale Bůh to ví ! :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Kluž 1:0

        golfer     před 5 lety 01.09.2019 10:12 |  
        4 0

        Všichni možná zapomínáme, že nic nevíme o nabídkách na naše záložníky (na stopery a hroty žádné být nemusí) a že třeba hrozí finanční rány jako u Alexe. Potom mohou být záložníci zrovna nejvíce potřeba, protože udržet hráče při nabídce cca 300 mio je sakra těžké a může to přijít ze dne na den.