Kam patří Kluž?
Kluž, rumunsky Cluj, oficiálně Cluj-Napoca, je hlavním městem historického regionu Sedmihradsko (Transylvánie). Původně dácká osada sloužila jako středisko provincie Dacia i Římanům, kteří jí ponechali původní jméno Napoca právě po dáckém kmeni Napaiů. Jenže právě Římané se odtud stáhli koncem 3. století, a na dlouhou dobu o městě nenajdeme ani zmínky. Jistě víme, že od 12. století drželi region Uhrové, kteří Cluj (Koloszvár) a přilehlý benediktýnský klášter považovali za centrum regionu Kolosz. Počínaje touto dobou se v regionu začali usazovat německy hovořící obyvatelé, které sem zvali panovníci z Římské říše. V Kluži se v roce 1440 narodil korunovaný český král Matyáš Korvín. Od roku 1699 patřilo Sedmihradsko Rakousku, později Uhersku.
Region byl po dlouhou dobu svědkem konfliktů mezi vládnoucími Rakušany, Maďary a podrobenými Rumuny. Po první světové válce Rumuni vyhlásili nezávislost a následně vyjednali připojení Sedmihradska k Rumunskému království. Přestože během 2. světové války ještě nakrátko znovuobsadili Kluž maďarské nacionalistické síly, na romanizaci města to už nic nezměnilo a od roku 1947 je Kluž znovu formálně součástí Rumunska. Dnes je čtvrtým největším městem země s více než 300 tisíci obyvatel. V regionu sídlí stále početná maďarská menšina, k historickému německému osídlení se hlásí už jen minoritní počet obyvatel.
Železnice
První dráhu na území dnešního Rumunska postavili Rakušané v Banátu v roce 1854. Hornaté Sedmihradsko odolávalo železnici déle; první tratě začali soukromníci projektovat až koncem 60. let 19. století. 152 km dlouhou trať z Oradei do Kluže uvedla do provozu Uherská východní dráha za finanční pomoci Uherského království až v září 1870. Stejně jako rakouská část impéria, i maďarská si uvědomovala strategický význam železnice. Proto poměrně brzy začalo zestátnění soukromých drah a trať do Kluže se dostala pod správu národních železnic MÁV už v roce 1876. Dráha do Kluže se stala důležitou dopravní spojkou pro těžce přístupný region. Ruku v ruce s železnicí šel i rozvoj města, od roku 1880 do roku 1910 stoupl počet obyvatel prakticky o polovinu.
V roce 1907 vznikl Kolozsvári Vasutas Sport Club, tedy Železniční sportovní klub Kluž. Své první utkání proti studentskému týmu KKAS prohráli Železničáři 0:23. Ale už v v roce 1911 vyhrávají Transylvánské mistrovství. Po rozpadu Rakouska-Uherska se stala Transylvánie součástí Rumunska. Železniční síť převzaly rumunské státní dráhy Căile Ferate Române, proto i sportovní klub mění své jméno na CFR Cluj.
Dlouhá cesta za titulem
CFR Cluj nenajdete v historických tabulkách a vysoko nejsou ani v seznamech domácích mistrů. Důvod je jediný – prakticky celé 20. století strávil klub v nižších soutěžích. V dvacátých letech 20. století odstartovala obrovská rivalita mezi Železničáři a studentskou Universitatea Cluj, když do studentského spolku přešli někteří mladí hráči CFR. První ligu hrála CFR až v sezoně 1947/48 díky sloučení s jiným místním klubem Ferar Cluj. V Divizi A vydržel klub přesně dva roky. Návrat do první ligy se konal až v sedmdesátých letech, tentokrát na 6 sezon. CFR slavnostně otevřela stadion Dr. Constantina Rădulesca, pojmenovaného podle dlouholetého trenéra klubu, v roce 1973. O tři roky později se Železničáři propadli do Divize B, později dokonce až do Divize C.
Všechno se zlomilo až s příchodem nového milénia – a nového vlastníka klubu. V roce 2004 se CFR Kluž dostala po třech desetiletích do první ligy, o rok později se prokousala do finále Poháru Intertoto. V sezoně 2007/08 klub poprvé ve své historii získal pohár pro mistra rumunské ligy a nádavkem k tomu přidal i trofej z domácího poháru. Železničáři od té doby ovládli ligu hned pětkrát , kromě zmiňovaného ročníku ještě v letech 2009/10, 2011/12, 2017/18 a 2018/19. Čtyři vítězství v domácím poháru se datují do let 2007/08, 2008/09, 2009/10 a naposledy 2015/16.
Kluž v Evropě
Hned první historická účast v evropských pohárech vynesla Kluži finále v Poháru Intertoto, kde Rudobílí prohráli až ve dvojzápase s Lens. Přestože Kluž nemá bohatou historii, do skupiny Ligy mistrů se podívala hned 3x. V sezoně 2008/09, 2010/11 a v ročníku 2012/13, ve kterém porazila mj. Manchester United na Old Trafford. Z 3. místa ve skupině prokousala do prvního vyřazovacího kola Evropské ligy, kde ji vyřadil Inter Milán po výsledku 0:3 doma a 0:2 venku. V sezoně 2014/15 se Železničáři nedostali přes Dinamo Minsk v 3. předkole Evropské ligy a na 5 let z Evropy vypadli.
Titul v roce 2018 zajistil Kluži místo v 2. předkole Ligy mistrů v sezoně 2018/19.
V tom se střetla se švédským Malmö a po výsledcích 0:1 a 1:1 putovala do předkol Evropské ligy. Jednoznačné výhry nad arménským Alashkertem ji posunuly do Play-off, kde skončila po dvou prohrách (2:3 a 0:2) s lucemburským F91 Dudelange.Neuspokojivé výsledky rumunských týmů vedly k propadu místní ligy v žebříčku UEFA až na 29. místo. Proto Kluž po obhajobě titulu letos nestartuje v 2., ale už v 1. předkole Ligy mistrů. Cesta do Play-off vedla přes Astanu (3:1 a 0:1), Maccabi Tel Aviv (1:0 a 2:2) a Celtic (1:1 a 4:3). Nyní se utkává se Slavií o základní skupinu Ligy mistrů.
Klubová filozofie
Ta je pro Kluž povinností z hlediska klubových financí. Stejně jako Plzni, i Kluži by pomohl tučný bonus za start v prestižní soutěži. Její majitel je totiž skrytý za bílým koněm a Železničáři očividně nedisponují možností velkých investic, přestože náklady na chod klubu jsou astronomické. Klub podepisuje vesměs volné hráče, nejvyšší investicí za posledních 5 let byl příchod Alexandra Ionity v sezoně 2017/18 za 1 mil EUR.
Sázka na volné hráče ukazuje na nepřesvědčivou filozofii klubu. Ve zmiňované sezoně přivedla Kluž 27! hráčů, z nichž jen 5 bylo vykoupeno z jiného klubu. Letos v létě se počitadlo příchodů zastavilo na čísle 10, z nichž Kluž koupila dva fotbalisty. Průměrný věk příchodů také není slavný. Kluž sice disponuje mládežnickou akademií, přesto podepisuje volné třicátníky z ligy i ze všech koutů Evropy.
Trenérem klubu je Dan Petrescu, který do Kluže přišel v sezoně 2016/17. Po sezoně bez trofejí odešel do Číny, ale na jaře sezony 2018/19 se opět vrátil do Kluže. Petrescu je odchovanec Steauy Bukurešť, hrál ale i za Janov, Chelsea, kde odehrál pět let, nebo Southampton. Petrescu byl jako trenér spojován i s Celticem Glasgow, který letos vyřadil v předkole Ligy mistrů. I to svědčí o trenérově progresivitě, které si všimli i na západě. Petrescu sází na rozestavení 4-2-3-1 či 4-3-3, chcete-li. Vyžívá se především v rychlých protiútocích, takže Kluž vyhrává i zápasy, ve kterých nedominuje z hlediska držení míče.
Kádr
Před letošní sezonou tým opustilo 10 hráčů a 10 přišlo. Tým nyní disponuje širokým kádrem 32 hráčů s průměrným věkem lehce nad 28 let a s téměř polovičním zastoupením cizinců. Nedávno Kluž podepsala např. renomovaného útočníka Lacinu Traorého (29 let), který ve své kariéře válel za Monaco, Everton či CSKA Moskva. Rodáka z Abidjanu (Pobřeží slonoviny) však klub zatím nezapsal na soupisku pro Ligu mistrů.
Kapitánem je portugalský levý bek Camora (#45, 32 let), který u Železničářů působí od roku 2011. Loni tento železný muž odehrál 3 825 minut v 43 zápasech. Zdá se, že Camoru dohání věk, v letošní sezoně zatím nepřesvědčuje, nastoupil v 7 soutěžních utkáních klubu a připsal si jednu asistenci.
Nejdražší hráč klubu podle serveru Transfermarkt je útočník George Tucudean (#20, 28 let) s cenovkou 3,5 mil EUR. Tucudean přišel do Kluže v lednu 2018 z FC Viitorul za 450 tisíc EUR a svou tržní hodnotu více než zdvojnásobil. Tucudean má zkušenosti ze zahraničí, působil v belgickém klubu Standard Lutych a Charltonu. Letos zatím zasáhl do pěti zápasů, v nichž vstřelil dva góly. Jeden ligový, další si schovala na osmou minutu nastavení v Celtic Parku. V minulé sezoně zvládl za Kluž slušných 21 gólů a 3 asistence v 36 utkáních.
Největší hvězda týmu? Pravděpodobně velezkušený Ciprian Deac (#10, 33 let). Ofenzivní záložník strávil svou kariéru v různých klubech v Rumunsku, do Kluže se vrátil už dvakrát: poprvé z nepovedeného angažmá v Schalke 04 v roce 2012, podruhé z kazachstánské mise v klubech Aktobe a Tobol Kostanay v zimě 2017. Letos odehrál 9 soutěžních zápasů, vstřelil 4 góly a na 1 nahrál.
Další hvězdou je útočník či křídelník Billel Omrani (#9, 26 let), odchovanec FC Marseille. Jelikož se nechytil v mateřském klubu, v září 2016 nastoupil do Kluže jako volný hráč. Omrani je nezastavitelný; loni nabídlo 9 gólů a 15 asistencí v 42 zápasech, letos má na kontě 7 branek a 2 asistence v 10 utkáních. Rovnou 6 branek (hattrick Astaně, 2 góly v Celtic Parku) zvládl v kvalifikaci Ligy mistrů a má tak poměr 1 gólu na zápas.
V bráně stojí lotyšský internacionál Giedrius Arlauskis (#87, 31 let), brankář, který půsovil pod trenérem Petrescem už v Unirea Urziceni, odkud se katapultoval k dobré kariéře v Rubinu Kazaň, Steaue, Watfordu a Espanyolu Barcelona. Do Kluže si ho vzal trenér na začátku sezony 2017/18, kde se stal okamžitě jedničkou. Loni měl v 36 zápasech 20 čistých kont, letos z desíti zápasů zatím jen 2.
Velkou nadějí klubu i Rumunska je odchovanec Dinama Bukurešť, pravé křídlo Valentin Costache (#18, 21 let). Costache přibyl do Kluže v zimě 2018 za 700 tisíc EUR (2. nejdražší přestup do klubu minimálně za posledních 5 sezon). Letos odehrál 6 zápasů, pouze jeden v Lize mistrů. Vstřelil 1 ligový gól.
Stoperskou dvojici trenér Petrescu točí. Nejvíce zápasů ale odehrál Andrei Burca (#3, 26 let), který přišel před sezonou z FC Botosani a veterán Paulo Vinícius (#55 let, 35 let), brazilský stoper, který odehrál prakticky celou kariéru v Portugalsku a do Kluže se dostal na stará kolena v roce 2017 přes angažmá v Limassolu. Přesto je považován za jednoho z nejlepších stoperů v lize.
Dvojutkání se Slavií
Slavii čeká sehraný a především rozehraný soupeř. Zatímco Sešívaní po krátké letní pauze těžce nabírají kondici a formu, která je zdobila v minulém ročníku, Rudo-bílý klub z Kluže má za sebou už 13 ostrých zápasů. Sezonu začal sice dvěma prohrami v superpoháru s Viitorul a venku s Astanou, ale pak nabrala Kluž formu z partesu. Postupy přes tři předkola doplňují 4 výhry a 2 remízy v lize. Utkání se Slavií předcházela venkovní remíza 1:1 se Sepsi v sobotu 17. srpna.
Zatímco většina fanoušků Sešívaných očekávala za soupeře skotský Celtic, Kluž přesvědčila o své nebezpečnosti, když venku přestřílela slavný klub 4:3. Přestože trenérský tým Slavie tvrdí, že sledoval oba zápasy stejně, nasazení Michala Frydrycha do předcházejícího ligového utkání naznačuje, že se Slavia chystala spíše na fyzického oponenta v podobě Celticu, než na fotbalovější Kluž. Nyní se Červenobílí v přípravě musí soustředit na jiný přístup. Na Kluž bude pravděpodobně platit důrazné hlídání nebezpečných křídel a protiútoků. Alfou a omegou pak bude proměňování šancí. Plýtváním „loženekami“ Slavia dvojutkání s Kluží nezvládne.
Přestože je Kluž nevyzpytatelný soupeř, jedná se pravděpodobně o nejlehčí los, který jsme v přímém souboji o Ligu mistrů kdy dostali, hned po kyperském APOELu. Přestože utkání nebude procházka růžovým sadem, povinností Slavie by mělo být postoupit. Doufejme, že hráči projeví stejnou motivaci, jakou by měli na hřišti slavnějšího skotského soupeře. O ni se kromě faktu, že jde o základní skupinu Ligy mistrů, může podepsat i fakt, že soupeř na dresu nosí barvy našeho úhlavního nepřítele.
Komentáře (141)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
JS (přítel SN) před 5 lety 19.08.2019 21:55 |Samozřejmě, kdo ještě nečetl, tak velmi výživný a skvělý článek zabývající se pozadím klubu v rámci rumunské ligy je na Eurofotbalu: https://www.eurofotbal.cz/clanky/cfr-cluj-neznamy-majitel-rumunsky-mourinho-a-sehrany-kadr-441525/
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Momo66 před 5 lety 19.08.2019 22:22 |Bude to BOJ se vším všudy,Kluž hraje moc dobře,ale klukům věřím,že tam zítra dají nějakého gólíka..Uff,už se nemůžu dočkat zítřka..SKS FOREVER!!!
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ragnarok před 5 lety 19.08.2019 22:35 |Verim JT, ze tym vyborne pripravil. Cekam, ze utkani budeme smerovat k bezeckemu souboji, coz souperi nebude chutnat. Doufam, ze Lacina Traore je jen stinem toho, co kdysi umel a ze nenastoupi. Nedivil bych se prekvapeni v sestave a podobne rozestaveni jako v Genku. Tip 0:3.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
JS (přítel SN) před 5 lety 19.08.2019 22:36 |Lacina přišel před pár dny a není na soupisce...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
smichov_2 před 5 lety 19.08.2019 22:36 |Musíme se vyvarovat 4 věcí, které nám dlouhodobě (asi 20 let) v pohárech kazí důležité zápasy:
1) Inkasovaný gól v prvních pár minutách, který povzbudí soupeře a publikum
2) Nesmyslná penalta
3) Červená
4) Gól po minele v rozehrávce kolem vápna
Když si na toto dáme pozor, věřím, že jednoznačně postoupíme, protože jsme prostě lepší, jako Chelsea byl o něco lepší než my a neudělal hrubou chybu, která by nám pomohla.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Tadeáš_Janků před 5 lety 20.08.2019 01:59 |Chtěl jsem napsat, že od vstupu Číňanů se nám tyto věcy vyhýbají, ale když jsem se nad tím zamyslel, tak kromě té červené (kterou jsme mimochodem už zatraceně dlouho nedostali v žádné soutěži) se nás drží všechno. Zbytečnou penaltu měla Sevilla a Anderlecht. Brzký gól nás stál ligu mistrů s APOELem, šance na obrat proti Chelsea, jen proti Seville nic nezpůsobil. A blbá chyba v rozehrávce je naše klasika. Ještě bych doplnil, že máme taky smůlu na góly v závěru utkání (Zenit, Chelsea, Bordeaux, Dynamo, Levadia, Villarreal) nebo starší utkání (Šachtar, Šerrif).
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
bububu (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 11:42 |Naopak, inkasovaný gól v prvních minutách značí úspěšné dvojutkání završené postupem (Genk, Sevilla) :D
už je čas
postovni (přítel SN) před 5 lety 19.08.2019 23:10 |Nazrála doba, kdy soupeře v důležitým dvojzápase o postup sfoukneme jako svíčku a postoupíme bez nervů. Nechci se za tejden koukat na 90 minut rumunskýho válení a zdržování.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Harvey před 5 lety 19.08.2019 23:19 |Píská nás rozhodčí Cakir. Mám ho zafixovaného především v souvislosti s kontroverzním vyloučením Naniho v zápase Manchester United - Real Madrid, kterým Real posunul do další části soutěže.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Divizni (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 05:42 |Bude tam VAR, tak snad to bude fér. Hezký den všem.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
knl66 (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 01:55 |No proto!!! Už jsem se bál, že tady nebude již tradiční skvělé představení soupeře z pera JS! :))
Díky, všechno je jak má být.
Takže jako tradičně vždy: vysoká úroveň a vyčerpávající informace. Díky!
Těším se na večer, přání je 0:2.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 08:53 |Má chyba - včera před odchodem z práce jsem nezkontroloval meil.... a po příchodu domů už vůbec ne - že by tam něco mělo být mi docvaklo až při sledování Totáln! sezóny :-)
Omlouvám se...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
mudrc před 5 lety 20.08.2019 06:05 |Dobre rano, nas den je tu, tym je jiste skvele pripraven, treneri po LM prahnou, to zkratka nemuze dopadnout spatne.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
VanDel před 5 lety 20.08.2019 08:35 |Hlavne se dneska nesoustredit na braneni slusneho vysledku, to malokdy vede ke zdarnemu konci. Uz to vidim, jak tam budeme spokojene dohravat jednogolovou prohru a v Edenu pak rumuni cely zapas provali a my tam nedotlacime nic. Jarni zapasy v EL (Genk, Sevilla, Chelsea) nam ukazaly, ze nejlepsi vzdycky bylo, kdyz jsme chteli hrat aktivne dopredu. Mancaft na to mame, takze hrr na ne.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Borgetti před 5 lety 20.08.2019 08:55 |Jsem si nějak jistý, že Trpiš naváže způsobem hry v Evropě na jarní jízdu. Už dle tiskovky to tipuju. On ani neumí hrát tak, aby jen bránil :D
Budou to hrozný nervy, ale věřím, že tam gól vstřelíme, pak jen neinkasovat :)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
VanDel před 5 lety 20.08.2019 09:21 |V to taky verim a doufam, ze navazeme na povedene jarni poharove zapasy.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 09:06 |Ty máš tedy fantazii... Já jsem Slavii pod Trpišovským nikdy neviděl spokojeně dohrávat jednogólovou prohru...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
VanDel před 5 lety 20.08.2019 09:23 |To neni fantazie, to je letita zkusenost u ceskych treneru.......Trpisovsky je v tomhle ale verim, vzhledem k nasim jarnim evropskym zapasum, vyjimka, takze nas snad nic takoveho neceka.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 13:01 |No dohrávali jsme to s Olomoucí, ale rozhodně ne spokojeně. :)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
mis3 před 5 lety 20.08.2019 10:05 |je to blbost, to si může dovolit leda Plzeň. Každý inteligentní trenér ví, že naopak venku je lepší gól dát, než nedostat.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
sasky před 5 lety 20.08.2019 11:23 |Nebránili jsme s Genkem, Sevillou, Chelsea, nevím, proč zrovna s Kluží bychom měli měnit něco co funguje i na větší mančafty.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
James před 5 lety 20.08.2019 08:36 |Jaká myslíte, že nastoupí sestava? Já tipuji Koli, Bóřa, Kudy, Gádži,Cuf,Oli, Suk, Traore, Nico, Maso, Burák.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Borgetti před 5 lety 20.08.2019 08:50 |Gádži jako Hovorka? Proč Gádži? To snad není jeho přezdívka?
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Marcelo10 před 5 lety 20.08.2019 09:58 |Je to jeho prezdivka :)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
o-cab před 5 lety 20.08.2019 08:37 |super JS, diky.
verim, ze prednosti nasi defenzivni hry si presne poradi s jejich nejvetsimi zbranemi, kridly a rychlym prechodem. vepredu, kde v prostoru vapna delali se Celticem silene chyby, musime tentokrat krvelacne trestat. vidim to vzhledem k formam obou tymu 50/50, ale verim.
COME ON
Lístky
mis3 před 5 lety 20.08.2019 09:07 |Funguje vám nákup lístků? Dnes už měly jít koupit pro "běžnou" permici a pořád to nejde...
Re: Lístky
mis3 před 5 lety 20.08.2019 09:13 |tak už jsem na to přišel, musí se přes předkupní právo....
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
VanDel před 5 lety 20.08.2019 09:20 |V to taky verim a doufam, ze navazeme na povedene jarni poharove zapasy.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Max1 před 5 lety 20.08.2019 09:42 |z dneška mám dobrý pocit.....už jsem to psal jednou, stejný pocit jsem měl před dvojzápasem se Sevillou a všichni kolem mě si klepali na čelo. Dneska to citím na 2:1 pro nás, doma 3:0 :)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
yuta_watase01 před 5 lety 20.08.2019 09:48 |Kolář - Coufal, Hovorka, Kúdela, Bořil - Souček, Traoré - Olayinka, Stanciu, Masopust - Škoda
Já Vám věřím, kluci ! :)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ernie před 5 lety 20.08.2019 10:07 |Tak nějak hlavně doufám, že bude hrát Traore. Náš Traore. A nevím co s Masopustem, jistě by na ně platil, ale je absolutně z formy. Ale i tak si asi zahraje.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
James před 5 lety 20.08.2019 10:27 |Napadá mě, jestli místo Masa třeba nedá na pravé křídlo Holeš, nebo Ševu.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 10:15 |https://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2020/matches/round=2001139/match=2027013/index.html
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
JS (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 12:32 |Krásnej online! Musím říct, že mediální výstupy UEFA mají fakt úroveň.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Akuls před 5 lety 20.08.2019 18:20 |Když jim je, co se týká S.K. Slavie Praha, zasílá náš bývalý tiskový mluvčí Ondřej Zlámal, tak proč ne. Pod svým příspěvkem má vźdy i svoji fotografii.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Radovan62 (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 10:46 |Já osobně mám z Kluže strach. Běhaví a soubojoví hráči,Celtiku bych se obával méně.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ernie před 5 lety 20.08.2019 14:13 |Jestli se bojíš běhavých a soubojových hráčů, tak nechápu, jak se můžeš Kluže bát víc než Celticu.
Pojďme do boje
asanin před 5 lety 20.08.2019 10:52 |Minulou sezónu jsme si poradili s mistrem Ruska, Dánska a Belgie... Tak nevím, proč bychom se měli bát mistra Rumunska... S maximálním respektem vzhůru na ně!!!
Lístek na odvetu
lemonade před 5 lety 20.08.2019 10:55 |Našla by se vstřícná duše s permicí, která by vzala jeden lístek na odvetu, předání například na zápase s Bohemkou? Jinak doufám, že i na Bohémku bude plno :)
S vítězstvím nad Kluží již máme zkušenost
Jachym před 5 lety 20.08.2019 11:06 |Před devíti lety jsme hráli s Kluží přátelák před ligou. Vyhráli jsme 4:2 a byl o tom i referát zde na SN: https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/5725-Slavia-CFR-Kluz-4-2 Takový výsledek by nám, doufám, stačil v odvetě i letos:-)
Re: S vítězstvím nad Kluží již máme zkušenost
Simis před 5 lety 20.08.2019 11:48 |Je moc zajimave videt ty stare sestavy a precist si ty diskuze k tem hracum :)
Re: S vítězstvím nad Kluží již máme zkušenost
martyni (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 12:17 |Tojo... :) tvl. a Jaakola! :)
Re: S vítězstvím nad Kluží již máme zkušenost
voiceman (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 13:38 |Super odkaz.
Doporučuji pročíst diskusi a zejména příspěvek infiltrovaného rudého agenta s názvem MarHud z 12.07.2010 21:14. Je to šestý komentář odspoda. Chudák, ten je asi na tom dneska špatně:-)
Re: S vítězstvím nad Kluží již máme zkušenost
bongor před 5 lety 20.08.2019 14:13 |Proč špatně?Pátý místo je pro ně sen!
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Fačín před 5 lety 20.08.2019 11:46 |Bude to letošní sedmý zápas a přitom jsme na fotbale zatím byli doma jen jednou, a to ještě bez jedné tribuny.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
bububu (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 11:49 |Jsem dost zvědavý, jak to JiT večer poskládá. Defenzivní část je asi jasná, ofenzivní už méně. Osobně očekávám toto:
Kolář - Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil - Souček - Masopust, Stanciu, Traoré, Ševčík - MvB
Běhavý MvB by mohl na Kluž platit. Byť se třeba nedostane do zakončení, může rozběhávat obranu soupeře a uvolňovat tím prostor pro spoluhráče. Na posledních 20 minut čekám Milana Škodu jako žolíka do unavené obrany, který tam něco zatluče ze vzduchu. Důležité bude ovládnout střed pole, takže místo Hušbyho čekám pohyblivějšího Traorého, který mi zatím přijde v o trochu lepší formě než Alex Král (ten by to naopak mohl vyztužit v závěru, jestli se zápas pro nás bude vyvíjet dobře). Rovněž čekám Ševčíka na kraji, už jen kvůli tomu, že se bude stahovat doprostřed a zahušťovat prostor, nicméně i Olayinku si umím v základu představit.
No uvidíme, třeba se ještě všichni budeme divit :) Trpišovi ale věřím, zatím pokaždé v Evropě, když o něco šlo, tak dokázal trefit sestavu a zahráli jsme velmi dobře.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
pinochet před 5 lety 20.08.2019 12:03 |Já bych raději bez Masopusta s kraji Ševčík/Olayinka.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
fleder před 5 lety 20.08.2019 12:08 |Vůbec by mne nepřekvapila v prvním! zápase tato záloha: Olayinka-Král-Souček-Traore-Masopust. A vepředu MvB.
I když Masopust nemá tak dobrou formu /jako měl na jaře/ a Olayinka měl ted povedené až ČB, tak oba by měli platit svou rychlostí na pomalé rumunské krajní beky.
Stanciu by mohl být připraven na střídání a ve 2 zápase, dle stavu, od začátku namísto jednoho z dvojice Král-Traore. Osobně si nemyslím, že ho Trpiš postaví hned od začátku, bylo hodněkrát zmíněno, že na Rumuny bude platit rychlost - jak na starší beky, tak větší a neohrabané stopery.
Ale uvidíme, co trenérský team vymyslí.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Snivec před 5 lety 20.08.2019 11:51 |Jsem docela klidny. Nasemu tymu a trenerovi verim, jsme na tom lepe a dnes udelame dobry vysledek pro odvetu. Kdyby to nahodou nevyslo, ale skutecne nahodou, svet se nezbori, budeme valcit v EL.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
martyni (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 12:10 |Diky JS za opet perfektni predstavovacku. Napada me, co vlastne všechno tenhle dvojzapas pro slavii znamena. Souper je sice tezky, zrejme zhruba na nasi urovni, ale i tak jde o výjimečnou prilezitost se dostat do LM. Pokud se to povede, verim, ze budeme pokracovat v nastoupene ceste budovani opravdu silného klubu, který chce uspet i v evrope. Pokud ne, urcite budou muset prijit nejake uspory, mozna by někdo ještě odesel. Nelze ocekavat, ze tak dobra prilezitost vydělat v LM se bude opakovat každý rok, zvlast při katastrofalnich výsledcích ostatních ceskych tymu v letosnim rocniku, dlouhodobe chabému prispevku sparty, otázka je, jak to bude v budoucnu s Plzni, která dělala v minulosti dobre výsledky. Se slabšími vyhlídkami na ucast v poharech a hlavne v LM by urcite klesala i ochota majitelu investovat do slavie.
Jinak verim tomu, ze nasi fyzickou, kterou treneri ladili prave na tenhle dvojzapas, budem umet technickému souperi poradne znepříjemnit život, ze hra Borila, Coufala, Traoreho, Suka, Micka nebo Masa by jim nemusela byt po chuti, jako nebyla Seville. Dulezite bude, jestli budem promenovat sanci a jestli nase nova obrana, která se ukazala skveleproti slabsim soupeřům, odola i tehdy, pokud se dostanem pod nejaky tlak. Skoda ze nemame za sebou nejaky zapas s opravdu silnym souperem, urcite by nam to pomohlo.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 12:12 |Já si nemyslím, že by někdo musel odejít... tedy teď - i kdybychom neuspěli, tak nás bude čekat šest zápasů v základní skupině a na to budeme potřebovat početný kádr...
Samozřejmě že s pytlem plným peněz by se nám lépe šlo do dalších přestupových termínů...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
martyni (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 17:36 |Snad máš pravdu.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
mis3 před 5 lety 20.08.2019 13:19 |takže nejprva RB - je bohužel smutným faktem že do současného koeficientu přespěl nejvíc Sparta - příští roku už to bude jinak a druhá věc je, že v tomto rozložení bude o to důležitější být mistr a hrát mistrovskou kvalifikaci. Ale i kdybychom byli drzí nebo třetí, tak šance dostat se do skupiny EL je a jen a pouze na nás. Realita je taková, že v Evopě už není slabých celků, takže národní koeficient není tak důležitý jako týmový. Nasazování bude klíč---
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:26 |No.... Sparta je už tři roky nasazená... a tři roky z téhle pozice dostává soupeře, který jí dá na budku.... Takže ani nasazení není úplně klíčové.....
Důležité bude hrát dobrý fotbal ... ;-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
wimpy před 5 lety 20.08.2019 13:31 |Když vypadneš ze Suboticí, je ti samozřejmě jakékoliv koeficient k ničemu. :-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:35 |Ono kdyby nevypadli se Suboticí, čekal by je ve třetím předkole Brøndby Kodaň, případně ve čtvrtém Genk.... Netvrdím, že nehratelní, ale každopádně těžcí soupeři....
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
obiwan před 5 lety 20.08.2019 14:37 |On ten Trabzon byl taky dost komickej soubor...:-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
bongor před 5 lety 20.08.2019 17:24 |Máš pravdu,kdo umí howno,může bejt nasazenej,nebo nenasazenej a stejně je jenom pro srandu králíkům.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
d0p3 před 5 lety 20.08.2019 12:16 |Vůbec bych se nedivil, kdyby byl dneska Baluta v základu
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Edenjejenjeden před 5 lety 20.08.2019 12:18 |Dnes asi ne,ale proti Bohemce ho v základu čekám,stejně jako třeba Holeše....
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
martyni (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 12:18 |To ja bych se asi hodne divil.. myslim, ze vůbec nezapada do toho, cim bychom chteli soupere prehravat..
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
první rytíř před 5 lety 20.08.2019 12:24 |No podle toho co JiT říká před zápasem bude Baluta minimálně na lávce...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Navyseals před 5 lety 20.08.2019 12:26 |Nebude ani na lavičce. A podle mě nebude hrát ani Stanciu. Vidím to na podobnou sestavu, co jsme hráli ve venkovních zápasech v Evropě na jaře. Tedy hodně atletickou, silovou. Podle mě bude cíl uhrát dobrý výsledek do odvety a ideálně se vstřeleným gólem.
Můj tip je: Kolář - Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil - Masopust, Král, Souček, Traoré, Olayinka - Van Buren (Škoda)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
carevitchando před 5 lety 20.08.2019 12:39 |Stanciu si myslím, že bude místo Krále, jinak souhlas se sestavou.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
donford před 5 lety 20.08.2019 12:42 |Ta sestava je hodně rozumná. Jen si myslím, že nejdřív nastoupí Hušby a Traoré ho bude střídat. Později se možná objeví i Stanciu a Škoda. Nechceme dostat branku a aspoň jednu dát. No zase pochopitelně to budou nervy. :-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 14:44 |Stanciu hrát bude, na to vezmi jed.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
VanDel před 5 lety 20.08.2019 15:42 |Jasny, zapas od ktereho se bude odvijet cela sezona a my nechame Stanciua sedet....se divim, ze to takhle “rozumne” nedela Barcy s Messim anebo Juve s Ronaldem....
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Arya před 5 lety 20.08.2019 14:13 |Mně se zdálo, že byl Baluta v základu, dal dva goly a vyhráli jsme 4:1 :D
Snad dopadne aspoň ten výsledek
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 14:43 |Musím tě zklamat, nedopadne ani Baluta ani výsledek.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Arya před 5 lety 20.08.2019 14:48 |To je mi jedno, hlavně když uhrajeme solidní výsledek.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Lunaris před 5 lety 20.08.2019 12:38 |Musím se přiznat, že jsem jako vždy skeptický. Hlavní bude nedostat do 15. minuty gól, což jinak klasicky v těchto zápasech dostáváme. Pokud ho dostaneme, tak se pose*eme a budeme hrát poháry ve čtvrtek. Sázkové kanceláře nás mají za favorita, kurzy má stejné česká i rumunská fortuna. Za mě je to blbost, takoví favoriti nejsme ani náhodou. Nevím, jestli to nervově dám bez alkoholu.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
lemonade před 5 lety 20.08.2019 13:01 |Slávisti, to zvládnem! Věřím našemu týmu a hlavně JiT, že to dobře poskládá! Jeho taktické tahy jsou legendární. Jak se chystáte sledovat? Pokud nejste na cestě do Kluže, máte nějaký tip, kde v Praze sledovat a fandit?
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
carevitchando před 5 lety 20.08.2019 13:24 |Velká pochvala Slavii za logo DONOR na dresu, viz. oficiálky.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:27 |Bohužel takhle jako na oficiálkách to dneska neuvidíme... :(
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Lunaris před 5 lety 20.08.2019 13:34 |Takže hrajeme v těch zelených dresech... jako takhle, pokud nám přinesou úspěch a hráči si na ně rychle zvyknou, tak s tou barvou v zásadě nemám problém. Když odhlédnu od našich tradičních klubových barev, tak ten dres sám o sobě ošklivý není, docela se i povedl.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:36 |No Slavia v zeleném - to není nejlepší spojení.... Každopádně premiérové zápasy první i druhé sady dresů dopadly dobře.... Tak snad do třetice...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
obiwan před 5 lety 20.08.2019 14:28 |Ta barva je jednak hrozná a druhak se Slávií nemá nic společného... jedině trávník...ale chápu to politicky:-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
carevitchando před 5 lety 20.08.2019 13:34 |Já vím, zelená na obzoru :-) Na twitteru už spousta lidí kňučí, mně je to fuk, pokud uhrajeme výsledek snů, ať jsou dresy třeba růžový.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:40 |Já to edy beru jako úlitbu bohům - tedy majitelům...
Jako bych slyšel telefonát z Pekingu:
"Ještě jste nepoužili ty pěkné zelené dresy, co vzdávají hold našemu domovskému klubu...."
"No..... my je chceme používat jenom při výjimečných příležitostech...."
"Poslední předkolo ligy mistrů je dost výjimečná příležitost, nemyslíte?!"
"Máte pravdu, je to výjimečná příležitost...."
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Lunaris před 5 lety 20.08.2019 13:42 |Pokud to chápu dobře, tak o tom rozhodla Mafia. Za mě je ten zelený ok, se podívej na tu druhou fotku a srovnej s dresem Kluže, který se mírně řečeno opravdu nepovedl.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:53 |Na Twitteru to tvrdíme, ale upřímně jsem hodně dalek tomu věřit....
Píše se tam, že Kluž u nás bude hrát ve svých "třetích sadách", tak je tedy ještě možné, že i po nás chtěla UEFA, ať tady hrajeme v nějaké "venkovní sadě"... a černá byla moc podobná té soupeřově...
Naše běžné dresy by byly daleko vhodnější...
I tak podle mého názoru ten náš zelený i "Klužácký" jsou "tmavá varianta"... dnes už sice nehrozí, že by někdo koukal na černobílé TV, ale moc kontrastní to není....
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
dalislavista před 5 lety 20.08.2019 16:32 |Mě sere to, že nám nařizují třetí sadu. Proč to nenechají na rozhodčích? Jestli Kluž má tmavě rudé, tak naše krásné červenobílé by byly ideální ( ideální jsou vždycky). Tak co se do toho serou? Tmavé proti tmavým zeleným...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
bongor před 5 lety 20.08.2019 17:33 |Myslím,že ty "krásné rudé" dokáží naše kluky pořádně rozparádit,budou si připadat jako na naší oblíbené toaletné.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
carevitchando před 5 lety 20.08.2019 13:42 |:-)))) možný to je. Já teď zase s hrůzou zjistil, že večerní studio bude moderovat Libor Bouček :-(((, hosté Vaniak a Buchta...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Lunaris před 5 lety 20.08.2019 13:45 |Taky nechápu, proč tam cpou rudého Boučka. Ten měl zůstat u pevnosti Boyard. V tomhle se má O2 TV ještě hodně co učit, ty přenosy by šly dělat úplně jinak.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
bongor před 5 lety 20.08.2019 17:36 |Já to chápu,když na to bolševik nemá sportovně,tak se tam nacpe aspoň jiným způsobem.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:56 |Libor Bouček je holt tváří O2TV pro ligu mistrů.... :-/
Vaniaka chápu, ale proč Buchta? To tam nemohli dotáhnout Jarolíma, nebo Kalivodu....?
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 14:07 |Protože Buchta působil v rumunské lize.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 14:30 |Áha - díky... :-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
obiwan před 5 lety 20.08.2019 14:26 |Boučka nemůžu ani cejtit...:-((
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 14:41 |Naštěstí nemám ještě TV, kde lze rozeznávat pachy, nemusím mít hned všechno. Takže Bouček je mi šumák. :)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
bongor před 5 lety 20.08.2019 17:37 |Já bych tam místo Buchty dal aspoň Buchu.Ať si aspoň čuchne ke slávě.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
James před 5 lety 20.08.2019 14:27 |Na Boučka mám úplnou averzi, slyším jeho hlas a ježí se mi chlupy na zádech.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
milos2 před 5 lety 20.08.2019 13:32 |Potěší to, zejména ten nejofenzivnější tým za 16 let, ale jen jestli nás nechce uchlácholit: https://sport.aktualne.cz/fotbal/liga-mistru/slavia-je-velikym-favoritem-rekl-trener-kluze-petrescu/r~d1de6108c2a611e994100cc47ab5f122/
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
kjandourek (admin) před 5 lety 20.08.2019 13:37 |Jasně že chce.... je to diplomat a zkušený hráč i trenér... přece neřekne: Jsou to nýmandi a jestli vypadneme, tak sežeru vlastní kopačky...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Faltič před 5 lety 20.08.2019 13:56 |O Celticu mluvil jako o Barceloně, proti Astaně nebo Maccabi tvrdil, že to bude nejtěžší zápas jeho trenérské kariéry. Vůbec bych mu nevěřil, snaží se o "mindgames".
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
sTizz (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 14:06 |Ta zelena barva neni nejoptimalnejsi,co se tyka napr. periferniho videni..
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ondráš před 5 lety 20.08.2019 17:03 |Je to odpornost naprostá! Nechápu, proč nás nenechali hrát v bíločervených. Bylo by to jako při derby - Rumuni (skutečný i ty pražský) nastoupí v tom nafialovělém hnusu a my v tradičních.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Vondryk před 5 lety 20.08.2019 14:17 |Díky JS opět za bezvadný informace o soupeři ! :) behvadná práce
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Obr před 5 lety 20.08.2019 14:25 |Dneska to vidim na vyhru 2:0. Sestava je podle me jasna - Coufal, Kudela, Hovorka, Boril - Masopust, Soucek, Kral, Stanciu, Olayinka - Skoda. Max bude misto Olejnika Holes a misto Skodaka MvB. Kdo resi dresy, resi fakt kraviny. At hrajou klidne do pul tela. Je to uplne jedno. Hlavne dobrej vysledek do odvety..
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
donford před 5 lety 20.08.2019 15:40 |Pokud je pravda, že jejich krajní beci jsou pomalejší, pak by Masopust a Olayinka na kraje byla dobrá volba. A pak je vystřídat další kvalitou a hlavně rychlostí podle potřeby Burenem a Ševčíkem. Hlavně aby byl na podhrotu určitě střelec Hušby nebo Stanciu. Jen tak intuitivně, ale dost bych na hrot zase počítal se Škoďákem vzdor jisté nerozehranosti. Těch 15 minut proti Budějkám měl vynikajících. 2 hlavy, 2 góly. Šel do toho opravdu po hlavě.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
martyni (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 16:29 |Se Skodakem to urcite není marna varianta, otázka je, nakolik budeme hrat natlakove a nakolik brejkove.. tezko to odhadnout.. nemyslim si, ze budem cekat, co vymysli souper, to není styl JT, ale pokud budem chtit chodit rychle nahoru, spis asi nastoupi ten Mick..
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
o-cab před 5 lety 20.08.2019 17:51 |prijde mi to jako dost tezky rozhodnuti. na tiskovce Trpis rikal, ze si nemuzeme dovolovat zahazovat sance, coz je spolu s chybujicimi stopery soupere volani po Skodovi, ale taky ze Cluj je nesmirne intenzivni tym, coz mluvi pro Micka. za me jeden ze dvou velkych otazniku dnes
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ondráš před 5 lety 20.08.2019 19:27 |Tak to je hodně odvážný tip.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
birkin před 5 lety 20.08.2019 15:42 |Sestava:
Kolář - Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil - Souček - Ševčík, Traore, Stanciu, Masopust - van Buren
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
zeleznik2 před 5 lety 20.08.2019 16:26 |Totožná sestava je od rána na teletextu..
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
slavanda před 5 lety 20.08.2019 15:47 |Tak dneska a za týden se rozhodne kam bude Slavia směřovat. Přeju hodně štěstí. Jen se musím tady v Turecku vypořádat se streamem...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 16:01 |Směřovat budeme do Evropy, to je jisté. Otázka je, jaká města si budeme prohlížet. Zda to bude např. Mnichov, Londýn, Madrid, LIsabon apod., nebo to budou nějaká periferie či městysy a vesnice..:)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 16:40 |Nechci rýpat, ale maďarský název Kluže není Koloszvár (což by se četlo Kolosvár), ale Kolozsvár (Koložvár). Jinak tradičně pěkně zpracované.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 16:53 |Koukám, že sis to nastudoval. Asi ses styděl..:)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
JS (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 16:59 |:'(
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 17:55 |I ten region se jmenuje Kolozs a ne Kolosz https://hu.wikipedia.org/wiki/Kolozs_v%C3%A1rmegye ;-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
zeleznik2 před 5 lety 20.08.2019 16:40 |Výhra 2:0 sen. Reálný výsledek remíza 1:1. Celtic tam stejné skóre uhrál. Zápas jsem neviděl, tak soudím šance jen z výsledku. Obrana obou týmů moc branek nedostává, naše o chlub lepší 1:4, ze šesti zápasů, útok má zase Kluž o něco produktivnější 14:11. Věřím že to kluci zvládnou, nálada dobrá a tým si věří, podle rozhovoru na isportu se Sukem ca před 40 minutami. Tak držím palce, ať zopakujeme rok 2007!
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
JS (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 17:00 |Mám v tipovačce 2:2. Góly Nico (povinnost :)) a Traoré.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 16:56 |Tak mluvil jsem se známým který je v Rumunsku delší dobu služebně a říkal, že to bohužel zase tak oprimisticky nevidí, prostě ten tým opravdu nejsou úplný nazdárci a teď by se nám prý hodil jeden z našich černých stoperů. Tak uvidíme, pro obranu hlavně tedy pro Hovorku s Kúdelou to bude asi zkouška ohněm. Snad se bude Trpiše držet jeho pohárové štěstí s taktikou a sestavou.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
jufoun (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 17:15 |Tak je jasné, že když se prokousali až do posledního kola, tak to žebráci nebudou.
Naši stopeři hrají výborně, pokud proměníme nějakou šanci které bezpochyby přijdou, uhrajeme solidní výsledek do odvety.
Tipuji 1:1
Můj tip?
tobro před 5 lety 20.08.2019 17:01 |Dneska budu rád i za plichtu. Kluž má nesmírně kvalitní.mančaft!
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Robinator před 5 lety 20.08.2019 17:18 |Doufám ve předu v Masopusta, v záloze Traorého, Součka a Stancia..
Dneska se bude moci obrana poprvé pořádně ukázat, jeslti má na to, zastoupit Deliho a Ngadea a dělat úspěchy i v Evropě, nebo jen v naší marný lize
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Fido22 před 5 lety 20.08.2019 17:19 |Kluci slávističtí,
pěkně s hlavou nahoře dneska. Nepodcenit první desetiminutovku, zbytečně nefaulovat, nediskutovat s rozhodčím a makat dopředu, střílet, neznervóznět.
Pro nás fanoušky jsou to také nervy, někdo už od rána jede své předzápasové rituály, někdo popichuje kolegy v práci, někdo zašel do kostela, jiný mačká talismany, leckdo si dá před zápasem panáka. Pojďme uhrát dobrý výsledek do odvety!
Jindro, věřím, že zase nějaký překvápko vykouzlíte!
SLAVIA DO TOHO! Už jsem nervózní místo hráčů.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
golgoloth před 5 lety 20.08.2019 17:31 |Mam prosbu, jsem v Turecku a nevim, zda to pujde v tv. Abych zacal s trchnickymi opatrenimi ke sledovani. Diky
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
tobro před 5 lety 20.08.2019 17:32 |O2 TV po Internetu
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Harvey před 5 lety 20.08.2019 17:48 |Tady budeš mít určitě několik odkazů až se zápas bude blížit:
http://livetv.sx/enx/eventinfo/833202_cluj_slavia_praha/
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 17:53 |Jen malou technickou... kurňa proč to nemohou hrát nějak dřív než od 21.00 hod. Oholen, osprchován s basou plzně jsem natěšen...Ale vzhledem k tomu, že otevírám druhou lahvinku tak se obávám, že do začátku zápasu budu obtížně schopen rozeznat ty naše zlené dresy od těch jejich hnusnejch. UEFA mafia... :(
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 17:58 |Měl jsi vstávat v 16 hodin jako já. 21 by pro tebe bylo příjemné odpoledne. :-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 18:00 |No jo no, ale já vstávám v 5,50 hod. už více jak 25 let..:(
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Jakob před 5 lety 20.08.2019 18:07 |A co třeba záloha Souček , Král , Traoré kraje Peter a Masopust a v útoku volný Stanciu?
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
bububu (přítel SN) před 5 lety 20.08.2019 18:31 |Také mě to napadlo, s tím že Olayinka by byl falešný hrot. No, už brzy uvidíme :)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
obiwan před 5 lety 20.08.2019 18:43 |Doufám, že po zápase dostanu za svůj neoprávněný pesimismus hodně mínusů, ale jak tu sleduju zdejší tipy a názory, že i remíza je neúspěch...Obávám se, že proti nám opravdu stojí silný protivník a ne hloupý (viz ta prohlášení jejich trenéra, který se na nás snaží hodit tíhu utkání jako na favority). Kéž bych se pletl a odvezli jsme si dobrý výsledek:-)
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 18:56 |Obligátní fráze, přeci by si nemohl myslet, že se někdo nechá těma jeho kecama ukolébat. Bude to šichta, o tom žádná, ale neustále čtu různá prohlášení hráčů, trenérů a vedení. Z toho mi vychází, že si všichni uvědomují o co jim všem jde. Pokud nás Kluž tzv. udělá, určitě to nebude díky nějakému podcenění apod.. Prostě si to rozdaj dva vyrovnaný mančafty tzv. na férovku. Já doufám, že ten mého srdce bude šťastnější a lepší. Pokud tomu tak nebude stejně při dalším zápase budu držet palce jako dříve...A o tom je...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
tobro před 5 lety 20.08.2019 18:59 |Buď v klidu, jak se teď moderně/arogantně říká... Nejsi v tom sám, já už před dvojutkáním Kluž vs Celtic jsem všem říkal, myslím si, že bychom se měli připravovat na Kluž. Byl jsem pochopitelně mnohými vysmíván a ..., však víš. Kluž je všechno možné jenom ne rumunskej.mančaft, navíc mají skvělého trenéra. Btw, DUmla tam vydržel sotva pár měsíců... Tohle dvojutkání může klidně dojít až "do penalt" a dál postoupí opravdu jenom ten šťastnější, snad to bude SKS!
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
obiwan před 5 lety 20.08.2019 19:40 |Jo, taky jsem to tak viděl, když se neustále psalo o tom, jak to bude těžký zápas na Celtiku...pořád jsem si říkal, že je to účet bez hostinskýho...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Markus před 5 lety 20.08.2019 19:02 |Nesmíme se nechat vyprovokovat, budou zkoušet dělat vše možné i nemožné, aby nás nenechali hrát naší hru. Dopředu jsou hodně dobří, ale jestli přistoupíme k obraně zodpovědně, mělo by to na ně platit, alespoň s Celticem hráli takovým hurá stylem. Jejich obraně moc nevěřím, věřím, že vytáhneme pár pěkných útočných akcí a zadaří se.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
slavistou50let před 5 lety 20.08.2019 18:45 |1-2, Stanciu, Legenda.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
slavistou50let před 5 lety 20.08.2019 18:54 |https://sport.tn.nova.cz/clanek/dobra-zprava-pro-slavii-odvolaci-komise-zrusila-podminecne-tresty.html
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
necich před 5 lety 20.08.2019 19:09 |Dobrá a vcelku očekávaná zpráva. Proto se vedení neodvolalo proti trestu. Ten byl jasnej. Podmínka byla porušena, následoval trest. Ovšem dávat s trestem další podmínku bylo právně neudržitelné. Proto to odvolání. Každopádně při dalším excesu bude podmínka určitě následovat a pojede to stále dokola. Je to na těch rádoby fans...Dnes je Slávka tzv. profláklá a každá záminka bude ve jménu spravedlnosti a zdraví fanoušků dobrá...
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ondráš před 5 lety 20.08.2019 19:41 |Vždyť tahle podmínka byla od začátku úplná kravina. Jak vlastně DK potrestala za pyrotechniku ostatní kluby, když už pořád řeší SKS? Rumuni byli proti Ostravě taky v podmínce, takže čekám uzavření stadionu.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ondráš před 5 lety 20.08.2019 19:15 |Čekám, že asi prohrajem, ale hlavně ať to není bez vstřelené branky. Prohry 1:2, nebo 2:3 jsou do odvety pořád dobře hratelný.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
slavistajiri před 5 lety 20.08.2019 19:27 |V typovacce mam 0 0, ale pokud se jt trefi do sestavy tak muzem klidne 3 k nule vyhrat. Vse se uvidi az v prvnim polocase jak jsou sily rizvrzeny. Verim ze je ubehama, na to nejsou absolutne zvxkli
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
Ondráš před 5 lety 20.08.2019 19:34 |No myslím, že Celtic je dost běhavý tým a nevypadalo to, že by to dělalo "Rumunům" problémy.
Re: CFR Kluž: Velká neznámá z Transylvánie
obiwan před 5 lety 20.08.2019 19:36 |Já tipuju, že 3:0 prohrává Tvoje čeština:)
Sestava
Obr před 5 lety 20.08.2019 19:39 |Traore pro me jediny prekvapeni. Spis bych cekal neunavnyho Krale. Ale jinak nic necekanyho.