Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

V jednom z komentářů ke článku o špatné komunikaci vedení Slavie se gary vyjádřil k údajnému výroku slávistického manažera pro komunikaci Jiřího Vrby, že "pro diváky udělali už dost, další věci neplánují a teď je řada na divácích". Jiří Vrba nás požádal, zda by se k tomuto výroku mohl vyjádřit, takže jeho odpověď garymu zveřejňujeme.

Milý Gary, zdá se mi, že jsi pěkný popleta. Nechce se mi totiž věřit, že bys ve své reakci na jeden z předchozích komentářů překroutil moje slova záměrně. Mnohem víc mě ale mrzí, že jsi srab. Když jsi na té besedě byl, proč jsi se po té "skandální odpovědi" nezvedl a neřekl jsi: "tak tohle snad nemyslíte vážně..?". Jenomže ty jsi byl zticha. Potom ses někde v klidu schoval za anonymní nick, upravil si to a ze mě udělal pitomce. Je to přece taková tradiční česká malost. Schovat se a plivnout. Mrzí mě to o to víc, že jsi byl na besedách, kde se nás dohromady sešlo jen dvanáct a kde jsme diskutovali velmi otevřeně a mezi vás fanoušky pustili víc informací, než jsme možná pustit měli. Nu což, v lidech se člověk prostě čas od času zklame. A teď pro tebe a možná i pro ostatní anonymy, kteří si při besedě v Edenu taky seděli na vedení. Otázka: "Plánujete v příští sezóně nějaké akce na zvýšení návštěvnosti, jako třeba vystřelování triček do hlediště?" Odpověď: "Ne. Jsem přesvědčen, že vystřelování triček do hlediště nevede ke zvýšení návštěvnosti. O podobných aktivitách se můžeme bavit v době, kdy na Strahově bude víc než 1500 platících diváků. Pro fanoušky toho děláme dost, myslím, že teď jsou na řadě oni." Asi to není slovo od slova přesně, ale význam to vystihuje. A kdyby ses Gary zeptal, co podobného jsme teda pro fanoušky dělali, když toho bylo dost a neosvědčilo se to, anebo jak chceme přitáhnout lidi v příští sezóně, dostal bys odpověď. Teď ale v první řadě očekávám omluvu. A jsem zvědav, jestli to dokážeš, anebo jestli jsi jen další z mnoha zbabělců. Jiří Vrba jiri.vrba@slavia.cz

Komentáře (22)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    (host)     před 21 lety 14.06.2003 22:19 |  
    0 0

    Velmi výstižné.

    Ale garyho "internetovou odvahu" tu zná snad už každý.

    Gary styď se! Nebo už konečně udělej něco pro věc a angažuj se když to umíš líp.
    Centr

    • Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

      (host)     před 21 lety 16.06.2003 11:39 |  
      0 0

      Na besedě jsem nebyl, nebudu komentovat osobní při Vrba vs. Gary, ale rád bych upozornil pana Vrbu na některé "nepodstatné" detaily, které by pro něj měly být podnětem k zamyšlení.
      1) V otevřeném dopise uvádí, že na besedě podali více informací než měli (z pohledu firmy Slavia bylo vhodné - tak chápu - a že tyto ač podány v komorním prostředí byly zneužity) Pane Vrba, já čas od času sleduji tyto a ofic. stránky Slavie a nějaké citlivější zneužité (=zveřejněné pravděpodobně někým u účastníků) informace jsem nezachytil (mohu se domnívat, že v to možná počítáte info o dalším vztahu k hráčům na hostování, které se tu po besedě objevily).
      2) Úroveň poskytovaných informací o dění ve Slavii má stále své určité nedostatky (hodně často jsou info takové neurčité, nepřímé) - zejména v období přestupů, kdy kdejaké noviny uvedou info o přestupu dříve a podrobněji než na ofic. stránkách, pokud vůbec (různí fanoušci na to již upozorňují). Pravidelné aktivní info ve věci stadion téměř neexistuje. V době výpadů Koš?ála proti ekonomické situaci Slávie byla oficiální reakce pozdě a nerozhodná, bez argumentů a mlhavá. Info o dorosteneckých soutěžích (popis a sestava - někdy ano, někdy ne, ale zlepšuje se to, průběžná tabulka neni). Též o takové drobnosti jako je nasazení do kvalifikace LM (snad minulý týden měl franc.svaz projednávat záležitost Monako a s tím i poslední šanci nasazení) nejsou podávány průběžné informace. Nakonec zveřejnění a reklama na benefici Sla96-ME96 byla medializována dost pozdě. Suvenýry - repliky ofic. dresy - děsně drahé, pro děti nejsou vůbec (vlastní zkušenost).
      To je pár případů namátkou, které by stály za lepší mediální zpracování a vyšší informovanost fanoušků.
      Ps:Tohle neberte jako osobní výpad, ale podněty k tomu, co mi vadí v oblasti Vaší působnosti.
      Anonym zůstanu, protože to chci, osobně bych Vám to v případě vhodné příležitosti řekl také (ovšem, stejně si myslím, podstatné problémy má Slávie někde jinde a tam na mázory fanoušků a tím i moje není nikdo zvědavý (viz pravomoci a zodpovědnost).

      • Zneužité informace?

        jane (admin)     před 21 lety 17.06.2003 10:35 |  
        0 0

        Pokud si myslel zneužitými informacemi můj článek, tak v něm nebyly žádné informace z besedy, jelikož jsem na ní nebyla. Byly v něm pouze informace, které mi sdělil Josef Jinoch po telefonu, takže to nebylo nic tajného.
        Souhlasím s tebou, že by se na oficiálním webu mohly některé informace objevovat častěji, ale když píšeš, že v novinách se o přestupech dozvíš dřív než z webu, tak musíš brát v úvahu, že noviny taky často jen spekulují a spousta z těch věcí není pravda. Na oficiálním webu se tyhle informace objeví až ve chvíli, kdy je vše jasné a definitivní.

        • Re: Zneužité informace?

          (host)     před 21 lety 18.06.2003 08:37 |  
          0 0

          Ano máš pravdu Jano, myslel. Jestliže tyto info nejsou oním zneužitím, pak skutečně nevím co tím pan Vrba myslel a proč byl tak ukřivděný a cítil se obelhaný (když skutečně těch aktuálních informací, které nejvíc zajímají fanoušky moc a včas nepouští). Jinak pěkný den.

          • Re: Zneužité informace?

            (host)     před 21 lety 18.06.2003 19:36 |  
            0 0

            To je přesné .Každý kdo na poslední besedě byl potvrdí ,že otevřeně a zajímavě mluvil jen Kuka s Jinochem.

    • Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

      gary     před 21 lety 16.06.2003 12:08 |  
      0 0

      Centr a za co bych se měl stydět ??

      • Re:Ty se ještě ptáš?

        (host)     před 21 lety 16.06.2003 13:17 |  
        0 0

        Však ty víš "chvástající se Elito". Vždy jen silné myšlenky a skutek utek. Angažuj se dobrovolně a něco konečně udělej. Kritzovat a chvástat se nad tím jak druhým něco nejde umí každý.
        Centr

        • Re:Ty se ještě ptáš?

          (host)     před 21 lety 16.06.2003 17:10 |  
          0 0

          Centr nedělej ze sebe hlupáka. To je stejné jako kdyby ti postavili barák a zapomněli na okna a řekli by ti tak si je tam dodělej vole. Já jsem fanoušek ,zákazník .Pan Vrba je za svojí práci placený tak a? jí dělá pořádně.

          • Re:Ty se ještě ptáš?

            (host)     před 21 lety 16.06.2003 19:45 |  
            0 0

            Gary, hlupák seš ty když nepochopíš, že něco udělat je těžší než o tom jen jako ty žvanit. Navíc zrovna tobě se Vrba zpovídat nemusí, ty ho neplatíš.

  2. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    Jamie04 (host)     před 21 lety 15.06.2003 11:57 |  
    0 0

    Naprosto výstižný článek. Sdílím Váš názor, pane Vrba.
    Jamie

  3. ...řada je opravdu na divácích...

    buck.dich-er     před 21 lety 15.06.2003 13:38 |  
    0 0

    Nedá mi to, abych se k tomuto problému nevyjádřil-Pane Vrbo, i kdyby jste vy a vaši spolupracovníci pro větší návštěvu nedělali nic, tak by na Strahov mělo chodit alespoň 5000 lidí na každé kolo. Proč? Protože tenhle rok hráli kluci prostě pěkně, někdy dokonce krásně. A to je přeci důvod, proč jít na fotbal. Ne proto, že budou do publika vystřelovat trika či míče, ne proto, že bude 0 20 kč levnější vstupné, nebo párek za polovic ...lidé by měli přijít proto, že chtějí vidět hezký fotbal a to v této sezóně mohli skoro v každém domácím zápase... ale lidé přesto nechodili. Proč? Protože hrajem na Strahově? Možná. Ale kvůli tomu přece nepřestanem chodit na fotbal! To je přece jenom hloupej truc! Fakt nevim, co by lidi chtěli víc! Slávisté probuďte se!
    Takže když to shrnu -pokud už lidi nechtěj přijít na pěknej fotbal, tak je to opravdu špatný a závidim třeba Liberci za tak pěknou návštěvnost. Plně souhlasím s větou, že řada je na divácích!!!!!!!!

    P.S. S Garym si, pane Vrba, zbytečně nelámejte hlavu, toho tady stejně nikdo nebere vážně...:)

  4. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    Zizu     před 21 lety 15.06.2003 14:26 |  
    0 0

    Opět se potvrdilo to co řikám, totiž že gary je debil kterej neví co mele ale považuje se za experta.

  5. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    vizzir     před 21 lety 15.06.2003 15:40 |  
    0 0

    Mně bylo hned divne,ze by se takto pan Vrba vyjadril..

  6. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    jiri     před 21 lety 15.06.2003 17:13 |  
    0 0

    pominuli má-li pravdu p.Vrba nebo gary, myslím, že ze strany Slavie by se toho pro diváky dalo udělat jistě podstatně více. Jistě, je nemilé když na stadion přijde 1500 diváků, ale i na tomto "vzorku" lidí se dá efektivně pracovat a "namotivovat" je k tomu, aby tito diváci měli důvod přijít i příště a to spolu se známimi a kamarády-Marketing, propagace Slavie, občerstvení, WC, čistota, vedlejší aktivity pro děti, doprovodný program .... Je toho jistě velmi mnoho, co lze pro diváky udělat - není to jistě cesta snadná a levná, ale v každém případě potřebná. Nerad bych zažil, že nás na stadionu bude příští rok ještě méně než v předešlé sezoně.

  7. DEBÍLEK by Daniel Landa

    DDS     před 21 lety 15.06.2003 18:04 |  
    0 0

    Už jsem tady dlouho nebyl, ale co čtu, mi vyráží dech. Jiří Vrba je podle mě skvělý novinář a skvělý tiskový mluvčí SKS, ovšem aniž bych se zastával našeho místního "experta", jedna věc se možná trochu minula účinkem.
    Sice uznávám, že výrok "my jsme toho prozatím udělali dost, teď je řada na fanoušcích" je stoprocentně pravdivý, avšak z úst tiskového mluvčího trochu neobratný.

    Na každý pád je ovšem rozhodně nutné ocenit, že Jiří Vrba alespoň v tom to případě ponechává stranou hloupé mlžení, které je typické pro spoustu jeho profesních kolegů. Můžeme být rádi, že s námi - fandy - někdo mluví alespoň zčásti otevřeně. Ono občas říct svůj názor (s prominutím) na plnou hubu, je asi nutné. Pane Vrbo, cením si vašeho přístupu.
    Na druhou stranu nám ovšem možná dlužíte dvě drobnosti: po projektu stadionu jako by se slehla země, člověk by alespoň na oficiálním webu čekal občas nějakou tu zprávičku ve smyslu, že se tu a tam něco pohnulo. Stejně tak nová hymna se jaksi zamluvila, což je rozhodně škoda, protože ta současná (když ji porovnám třeba se "Železnou Spartou" od Alkeholu) je fakt utrpení.

    P.S.: Pane Vrbo, mohu Vás ujistit, že nejste první, komu se Gary (a? už se za tím nickem schovává kdokoli), bál oponovat z očí do očí.

    Ohledně Garyho asi není nutné cokoli dodávat. Že je to tlučhuba už víme dlouho všichni, takže proč ho tady znovu rozmazávat. Napadá mě v souvislosti s tím, co tady psal pan Vrba, jedno vhodné přirovnání - Gary je něco jako ten známý \"Debílek\" ze stejnojmenné písničky Dana Landy. Ten přeci taky \"útočil stranou\"...

  8. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    bojler     před 21 lety 15.06.2003 18:08 |  
    0 0

    děkuji za pěkný článek. k čechům bych eště přidal že jsme líní, utíkáme tam kam vane vítr, jsme furt nespokojení a slávisti co protestujou proti absenci stadionu tím, že nechodíjou na Strahov jsou mamlasi. okrádají jak sebe tak kluky. já bejt v Praze tak chodim i na becko. na strahove sem byl trikrat, precejenom ze znojma je to trochu dal. jediny co me stvalo byl jeden pripotrhlej idiot co tam sproste vyrvaval a spinavy sedacky. Aby ne, kdyz na nich nikdo nesedi jak je rok dlouhej...SLávisté, vzpamatujte se!!

  9. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    gary     před 21 lety 16.06.2003 00:01 |  
    0 0

    Milý Jirko
    Na poslední besedě rozhodně nebylo dvanáct lidí a i otázek padalo daleko více. Největší dojem na mne udělala otevřenost Pavla Kuky a Pepy Jinocha. Pokud by každý takto odpovídal na otázky tazatelů ,besedy by se rozhodně neodehrávaly v rodinném kruhu dvanácti lidí.Ale zpět k našemu sporu.
    Při Vašem příchodu do Slávie jste si vytyčil cíle. Dovolím si Vás citovat.“V první řadě chceme dát se Sašou Klimentem dohromady internetové stránky a předělat celou filosofii fotbalového Poločasu. Dále komunikovat s fanoušky, přivést je do hlediště, připravit dobré pracovní podmínky a informační zázemí pro novináře, zapracovat na vzniku nové slávistické hymny. Přivést na Slavii osobnosti z umělecké sféry, z politiky, jiných sportovních odvětví... Je toho hrozně moc, není možné to vše najednou vyjmenovat…..“
    Shodou okolností na poslední besedě padly tyto otázky. Nová hymna ?Nepodařilo se. Zlevněné vstupné na jižní tribunu ?Moderátor během zápasu?Vystřelování dresů? Tyto akce nevedou ke zvýšení návštěvnosti . Pro fanoušky toho děláme dost, myslím, že teď jsou na řadě oni.\". Ano, tak přesně zněla odpověď pana Jiřího Vrby. A za pozměněné znění se mu omlouvám.
    Chápu ,že přilákat více diváků není lehkým úkolem. Spousta věcí se povedlo něco ne .To se prostě stává. A to také nebylo hlavní příčinou mé kritiky.
    Má hlavní kritika směřoval k této jediné větě . Ted jsou na řadě oni.- diváci. Již Tomáš Pospíchal říkal ,že fotbal nemá logiku. V ekonomických otázkách to platí dvojnásobek. Otřepaná fráze že fotbal se hraje především pro diváky je v našich končinách dovedená do absurdity. Sto dvaceti milionový rozpočet firmy, který svým produktem přiláká průměrně 2999 diváků. (Když se rozčilujeme nad přenosy TV Nova v odpoledních hodinách tak majitelé argumentují jasně .Sledovanost fotbalu nemůže ohrozit šou sourozenců Gondíkových.). Klubům je sledovanost diváků ukradená. A já to respektuji . Vaší práci budou hodnotit majitelé , sponzoři ne já. Za čím si však pevně stojím je fakt ,že všem lidem kolem fotbalu je nutné vštípit jednu podstatnou věc. Povinností fanouška není chodit na zápasy ,aby vám vytvořil dobrou kulisu . Naopak POVINNOSTÍ KLUBU !!!! je ho přitáhnout, nalákat, pobavit. Proto by někdy trochu více pokory směrem k divákovi neškodilo.
    Závěrem se Vám chci ještě jednou omluvit. Jistě nejste jediná osoba odpovědná za zvýšení návštěvnosti. Byl jste prostě jako manažer pro komunikaci první na ráně. Také přesně neznám náplň vaší práce. Pokud vaším hlavním úkolem bylo přivést do hlediště více diváků .Tak pak Jirko soráč. Slávia obsadila v tabulce návštěv doma TřINÁCTÉ MÍSTO !!!! A za to Vám tleskat nemohu .
    PS: Devadesát procent zdejších přispěvovatelů používá místo podpisu svůj nick. To není zbabělost, to je virtuální realita.

    • Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

      gary     před 21 lety 16.06.2003 00:05 |  
      0 0

      Musím se omlivit panu Jinochovi ,že jsem zkomolil jeho jméno . :-)

  10. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    gary     před 21 lety 16.06.2003 22:32 |  
    0 0

    Jirko ,Jirko
    Začíná mne mrzet ,že jsem zvolil tak korektní a slušnou odpověď. On když se člověk trochu podrobněji zadívá ….
    Srovnejme oficiální stránky Slávie a Sparty. Oproti loňskému roku ty slávistické doznaly posun k lepšímu. Zprávy okolo klubů jsou na dostatečné úrovni a srovnatelné .Podívejme se co je připravené pro diváky.
    Jako jeden ze svých úkolů jsi si dal sjednocení slávistických Fan-klubů .Sparta:Seznam 50 poboček Přihláška do fanklubu,výhody pro členy,Slávia:Nenašel jsem.
    Hymna: Sparta jich nabízí šest,dvě ve zvukové podobě. Slávia, nenašel jsem odkaz ani na jednu.
    Fan-schop: Sparta udává adresu prodejny pro mimopražské je tu možnost nákupu po internetu. Slávia: Možná jsem to přehlídl ale zase jsem nic nenašel.
    Soutěže: Slávia .Pořádala Sparta .Pořádala.
    Hry : Slávia . Nabídla čtyři Sparta nenašel jsem ale seznam asi desíti log také není k zahození.
    Ostatní :Sparta nás zve do svého baru kde údajně můžeme sledovat každý zápas ,který odehraje venku z videozáznamu.
    Slávia Docela vtipný magazín.
    Ale co, návštěvnost to stejně nezvýší a kdo si chce koupit šálu nebo poslechnout hymnu tak si to někde najde .Vždy? řada je na divácích.
    Jak je na tom vůbec Sparta s návštěvama ?? Jé je zase podvod.!!!
    PS: Jirko, tak snad se dočkáme příští rok .řada je na tobě.

  11. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    (host)     před 21 lety 17.06.2003 01:20 |  
    0 0

    Omlouvám se ,při pečlivém hledání nakonec možnost obědnat si dresy ,šály na ofiš stránkách najdete.
    Gary

  12. Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

    Mihajlovic     před 21 lety 17.06.2003 11:54 |  
    0 0

    Příliš často se diskuzí na této stránce neúčastním, ale tentokrát nemohu přejít to, co si pan Vrba dovoluje.
    Kdyby si ve firmě, kde jsem zaměstnaný dovolil pracovník, který je zodpovědný za styk s médii veřejně urážet svého potencionálního zákazníka, přišel by o místo, profesní kredit a navíc by z toho byla mezinárodní ostuda! Toto není profesionalní přístup. Pokud si někdo jeho odpověď špatně vyložil, je třeba mu ji správně vysvětlit.

    Psal jsem na tom na oficiálních stránkách. Za panem Vrbou je nějaká dobře odvedená práce vidět. Bohužel to nejdůležitější a to je návštěvnost se zlepšit nepodařilo. Vzhledem k celkovému trendu v naší kopané, kde je úbytek rovněž patrný, není tedy vidět žádná \"přidaná hodnota\". To je fakt.
    A tady si myslím, že je vidět první veliká chyba tohoto simpatického a perspektivního mladého slávistického funkcionáře. Na divácích stále ještě řada není. Podle mne je potřeba vnést fotbalovou značku Slavie do koždodenního života. Je to brand, který musí být všude snadno dostupný. Fotbal a hlavně Slavie se musí znovu stát běžnou součástí trávení volného času, tak jako je tomu ve světě.
    Ve všech možných médiích, fórech a jiných platformách byli rozebírány příčiny ztráty obecenstva na fotbalových stadionech. Je to skutečně komplexní problém.

    Pane Vrba, na vás je aby jste hledal ty cestičky, kterými se věci mohou dobrat k lepšímu! Já, Gary a většina ostatních fandů se rádi omezíme na vychutnávání toho vašeho fotbalového produktu. Příjdem se podívat na Slávku, zafandíme a to že na nějakém fóru vykřikneme i anonimně svůj názor je naše služba pro vás navíc! Za to nám přeci nebudete nadávat. Podívejte se jak dopadl Grigera se svým výrokem: \"esli chcete jenom nadávat, tak rači nechoďte !\"

    Ja na Garyho místě očekávám omluvu a vysvětlení a třeba nějaký dárek OD VÁS!

    • Re: Vzkaz pro garyho od Jiřího Vrby

      ERIK (host)     před 21 lety 18.06.2003 13:15 |  
      0 0

      Něco na tom je. Taky si myslím, že to co řekl pan Vrba je trochu úlet. Nedovedu si představit firmu, která dejme tomu prodává auta. Celý rok se různými způsoby snaží nalákat zákazníky, aby si jejich auta kupovala. Dělá různé promotion akce, atd. Prodej aut se moc nezvýší. A na to hlavní zástupce, který měl propagaci na starosti řekne: "Další rok už nic podobného dělat nebudeme. Nemělo to ten pravý efekt. Teď je řada na našich zákaznících, aby se ukázali." Nezní Vám to divně? Asi ano. A fotbal je úplně stejný byznys, kde by mělo platit: "Náš zákazník, náš pán."