Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

B tým: Admira - Slavia 2:7

Béčko zvládlo první zápas ČFL skupiny A. Admiru porazilo vysoko 7:2.

Hned v šesté minutě využil zaváhání ve slávistické rozehrávce Zahálka. Potáhl míč až k hranici pokutového území odkud vyslal na bránu přízemní střelu. S ní si však Markovič dokázal poradit. O pár okamžiků později obelstil Radimský Švece, ale tváři v tvář slávistickému brankáři neuspěl. Domácí vstoupili do zápasu lépe a nebezpečné akce Admiry přibývaly. Mezeru v zadních řadách Slavie našel opět aktivní Zahálka. Jeho následná střela již byla přesnější, ale skončila pouze na tyči. Ve 21. minutě zahrávala Admira rohový kop. Na přední tyč naběhl Vosický a hlavou otevřel skóre zápasu. Slávisté na nic nečekali a záhy stav srovnali. Po levé straně prchl Baluta, který ve vápně našel nezištně Olayinku a ten si už v dané situaci poradil. Po pěti minutách byl dokonán obrat. Olayinka tentokrát centroval, našel Zinhasinoviče, jenž míč procedil do branky. Ve 40. minutě využil nedůrazu ve vápně domácích Tecl a potřetí rozvlnil síť za zády brankáře Jungra. Slávisté zvládali konec první půle lépe než domácí a Admira se pokoušela alespoň zkorigovat skóre před poločasovou pauzou. Těsně za vápnem pálil Horák, ale nepovedená střela Markoviče nevyděsila.

Slávisté s chutí vstoupili i do druhé půle. Pěknou kombinaci okolo vápna trochu krkolomně, ale přeci jen, dotlačil do brány Tecl a mohl se tak radovat ze své dnešní druhé branky. V 61. minutě se po odrazu od břevna k míči dostal Červ a neměl problém balon uklidit do sítě. Zajímavé situace ale byly k vidění i na druhé straně. Čácha natáhl ze střední vzdálenosti a jeho pokus zastavila až branková konstrukce. O chvíli později to z podobné pozice zkoušel Radimský. Střela ale mířila mimo tři tyče. V 81. minutě pálil stejný autor, nicméně nyní už jeho pokus skončil v síti a domácí tak snížili. Dusno bylo v 87. minutě před brankou červenobílých. Nejprve se hlavička hráče odrazila od břevna a následnou dorážku Michala Douděry fantasticky zneškodnil Markovič. Posléze brankář sešívaných likvidoval i střelu Panýrka. Na druhé straně běžel sám Rondić, přehodil brankáře, ale míč kutálející se do branky ještě pojistil dotykem Baluta a zvýšil na 2:6. O poslední úpravu skóre se postaral v úplném závěru individuální akcí Martin Douděra a sešívaní tak zvítězili 2:7.

Další utkání je na programu příští neděli od 17:00 proti Vltavínu.

1. - Neděle 11. 08. 2019 10:15

Fortuna ČFL A, 2019/2020
2 - 7
1 - 3
SK Admira Praha
SK Admira Praha

21. Vosický
81. Radimský

SK Slavia Praha

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: B tým: Admira - Slavia 1:2 v první půli

    VanDel     před 5 lety 11.08.2019 10:50 |  
    12 19

    Baluta zatím velmi dobrý výkon. Nedat mu ani čuchnout v áčku je zločin proti fotbalu......

    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:2 v první půli

      celtix     před 5 lety 11.08.2019 11:03 |  
      4 7

      Má asistenci, ale není moc vidět. Víc se mi líbí Olayinka.

      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:2 v první půli

        VanDel     před 5 lety 11.08.2019 11:09 |  
        8 6

        Parádně připravil první gól, měl tam několik dalších průnikových nahrávek.....................ale on prostě není vidět :((

  2. Re: B tým: Admira - Slavia 1:2 v první půli

    kalex     před 5 lety 11.08.2019 11:00 |  
    2 0

    Kluci, jedém!!!

  3. Re: B tým: Admira - Slavia 1:3 v první půli

    rak (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 11:15 |  
    4 4

    Koukám, že hraje Švec. Toho tedy Bohemka už vyhodila. Kdysi byl výborný než odešel do Holandska. V každém případě je fajn, že byly zrušeny juniorky a ti, kteří nejsou vytíženi si aspoň můžou zahrát normální fotbal. Bylo by dobré, kdyby B-tým postoupil do druhé ligy.

    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:3 v první půli

      PetCC     před 5 lety 11.08.2019 11:29 |  
      23 0

      Švec byl vybrán, protože má vztah ke klubu, má zahraniční zkušenosti a má dobrou povahu na to, aby pomáhal na hřišti vést mladé hráče.

      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:3 v první půli

        rak (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 11:54 |  
        3 0

        Jasně. To je úplně OK. Jen jsem myslel, že je ještě v Bohemce. Ještě další plusem B-týmů by mohlo být, že pokud přijedou někam do menších měst, že by mohly přilákat více diváků, třeba i ze zvědavosti, jestli tam nebude někdo z áčka. Nehledě na to, že ti mladí nejsou špatní a jejich kombinace se zkušenými je ideální.

        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:3 v první půli

          houston (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 13:06 |  
          3 1

          Včera nás bylo v Domažlicích na 1. kole osmnáct stovek. Víc, než chodí leckde na ligu... Tím ale nemyslím včerejší Eden.

  4. Markovič

    Edenjejenjeden     před 5 lety 11.08.2019 11:16 |  
    9 1

    Markovič zatím působí hodně jistě....

  5. Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

    ŽerykRWS     před 5 lety 11.08.2019 11:53 |  
    2 1

    Zelený je ten blonďák na stoperu? Dost kazí

  6. Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

    ŽerykRWS     před 5 lety 11.08.2019 11:57 |  
    3 17

    Baluta druhá půle tragedie

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

      houston (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 12:21 |  
      8 4

      Baluta zbytečně nedržel míč a rozehrával. Proč ty jedovatý sliny ?

      • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

        ŽerykRWS     před 5 lety 11.08.2019 12:31 |  
        4 6

        Žádný jedovatý sliny. O míč často přišel, když se ho snažil pokrýt, když se mu to povedlo, hned centroval, ale ne vždy přesně. Nevracel se, což si na své pozici nemůže dovolit a navíc když příjde nebezpečně o míč. Dorážka do prázdné na konci dobrý, stejně jako pár kombinací v první půli a zblokovaná střela. Od něj toho čekám víc.

  7. Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

    Borgetti     před 5 lety 11.08.2019 12:07 |  
    2 11

    Z Onlajnu:
    "Slavia B právě vstřelila branku!
    ALEXANDRU BĂLUȚĂ tak trochu ukradl gól spoluhráči Rondićovi, který z brejku do otevřené obrany přehodil Jungra a míč skákal do prázdné brány. Rumunský hráč jej ještě sobecky z půl metru dokopl."

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

      MIKr.8     před 5 lety 11.08.2019 12:11 |  
      20 0

      To psal nejakej starej mindrak... ten mic mel co delat, aby do brany doskakal. Lob nebyl uplne 100% povedenej. Balu to dobihal s obrancem na zadech a kdyby to tam nedokopl, tak to ani nemusel byt gol. Aspon tak to vypadalo v prenosu bez opakovacky.

      • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

        Borgetti     před 5 lety 11.08.2019 12:33 |  
        3 0

        Tak to je fajn. Já byl dnes jen na onlajnech, jinak nešlo a dle toho co jsem tam četl, tak Admira se snad Slavii vyrovnala nebo ji snad o kousek předčila a že domácí strašně prasili.

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

      houston (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 12:11 |  
      17 5

      Kecy. Ten míč by se do branky nedokutálel. Kecá a ty opisuješ blbosti. Hlavně si plivnout, že jo !

      • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

        Borgetti     před 5 lety 11.08.2019 12:30 |  
        6 1

        Chtěl jsem reakce těch co to viděli, tak se uklidni. Jsem rád, že to nebylo tak, jak je psáno.

        • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

          houston (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 12:34 |  
          4 4

          Takže průzkum bojem, jo ? A jak to mám poznat na první pohled ?

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:5 ve druhé půli

      ŽerykRWS     před 5 lety 11.08.2019 12:34 |  
      6 2

      Rondič se tam dostal výborně, o tom žádná, je to jeho gól, ale kdyby to Baluta nedorazil, tak by zřejmě gól nebyl.

  8. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:07 |  
    3 2

    Krásnej zápas, děkuji za link k přenosu!

  9. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    slaviator     před 5 lety 11.08.2019 12:09 |  
    4 2

    Vraždění neviňátek! Ale super že se trefili Olayinka, Baluta i Tecl...

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

      ŽerykRWS     před 5 lety 11.08.2019 12:22 |  
      4 3

      Obraz hry tak jednoznačnej nebyl.

  10. Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

    jfunion     před 5 lety 11.08.2019 12:10 |  
    0 9

    I tady je z čeho vybírat, Baluta výborný, proč takovýhle přenos nejde udělat z Ačka??

    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

      VanDel     před 5 lety 11.08.2019 12:12 |  
      3 4

      Jednoduse - Televizni prava

    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

      Boss82     před 5 lety 11.08.2019 12:15 |  
      8 1

      Že by kvůli televizním právům???

    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

      ŽerykRWS     před 5 lety 11.08.2019 12:21 |  
      4 7

      Baluta výborný nebyl. Dost kazil, nevracel se, gól na konci byl Rondiče

    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

      Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:31 |  
      7 9

      Kvůli zlodějům z O2 nejspíš. Všechny fotbalový fanoušky maj za svoje otroky.

      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

        jfunion     před 5 lety 11.08.2019 12:42 |  
        2 7

        02 =Kelner= bílej kůň Vaška Klause jestli se nepletu....

        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

          PetCC     před 5 lety 11.08.2019 14:14 |  
          2 2

          Spíš naopak :-)
          Poslední dva prezidenti jsou jeho poskoci.

      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

        Fačín     před 5 lety 11.08.2019 12:44 |  
        1 11

        Všechny zápasy Slavie by měly být dostupné na Slavia tv, přijde mi to naprosto nelogické, že Slavia nemá práva na vlastní zápasy.

        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

          Rooney     před 5 lety 11.08.2019 14:42 |  
          5 0

          A kolik klubu v evrope ma prava na sve zapasy??? Nerikam, ze to nejde zaridit, ale stalo by to asi nemale penize...

        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

          Boss82     před 5 lety 11.08.2019 18:16 |  
          4 1

          To nemá téměř žádný tým na světě. Prober se!

      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

        Boss82     před 5 lety 11.08.2019 18:21 |  
        5 3

        Když bude fotbal zadarmo, tak se jeho úroveň nikdy nezvedne. Kluby mají z TV práv nemalé příjmy, bohužel stále mnohem menší než v zahraničí - přesně kvůli lidem, jako je Fačín. Komunismus je dávno pasé, jestli sis nevšiml.

        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

          Gino     před 5 lety 12.08.2019 09:49 |  
          2 1

          Tady s tebou nesouhlasím. Mají malé příjmy... kromě první trojky (Slavia dostala loni 20 mega) jsou to fakt drobný i pro provinční kluby (to jsou jednotky milionů, Bossi). Takže za mě placený fotbal ano, ale příjmy alespoň 5x zvednout. Vyjadřoval se k tomu i nějaký analytik z KPMG, že TV práva jsou v ČR hrozně podhodnocena. I Maďarská liga má z TV vyšší příjmy.

          • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

            kalex     před 5 lety 12.08.2019 10:32 |  
            5 0

            Za to můžou všichni poděkovat tomu dementovi ze Sparty.

          • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

            Boss82     před 5 lety 12.08.2019 13:38 |  
            2 2

            Ale já uznávám, že ty příjmy jsou stále malé. To je samozřejmě problém. Ale ten problém je právě způsoben lidmi, jako je Fačín, kteří by měli nejraději všechno zadarmo. Realita je totiž taková, že O2 na přenosech z naší ligy prodělává. A dokud na nich bude prodělávat, tak po ní můžeme těžko chtít, aby za TV práva platila ještě více peněz. A prodělávat na lize O2 přestane ve chvíli, kdy tu bude méně Fačínů, kteří tu před každým zápasem hledají nějaké pokoutné streamy, a přibude lidí, jako jsem třeba já, kterým není líto ty 3 stovky měsíčně za sledování ligy dát. Až nás takových bude více, tak O2 přestane prodělávat, LFA si bude moci říci o více peněz za TV práva, kluby pak z nich dostanou více peněz a fotbalu jako celku to významně pomůže. Prostě všechno souvisí se vším.

            • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

              Gino     před 5 lety 12.08.2019 15:10 |  
              0 1

              Jenze O2 si nekupuje prava od LFA a za kolik je kupuje, to nevime. My jen vime, ze LFA je prodala prostrednikovi za 150 mega rocne.

              • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                Boss82     před 5 lety 12.08.2019 22:24 |  
                1 2

                Ano, to je pravda. Ale to snad nemění nic na tom, co tu píšu, ne?

        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

          Fačín     před 5 lety 12.08.2019 12:05 |  
          0 3

          Jaký zadarmo, co to meleš? Permanentka ročně 3500,- plus poháry, koncesionářský poplatky za TV, tak jakýpak zadarmo? A o komunismu mi nemluv laskavě, to s tím nemá nic společnýho.

          Mimochodem každý velkoklub má svojí televizi, kde běží jeho zápasy, jestli sis nevšiml.

          • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

            Boss82     před 5 lety 12.08.2019 13:48 |  
            2 4

            Je ti doufám jasné, že příjmy z TV práv jsou pro kluby životně důležité. Příjmy ze vstupného jsou samozřejmě také důležité, ale nemohou nahradit příjmy z TV práv.

            Koncesionářské poplatky do toho netahej, tím platíš za TV jako celek. Ale tady se bavíme o placení čistě za sledování fotbalu - a bez toho se prostě neobejdeme, pokud chceme, aby se u nás fotbal někam posouval. Nadáváš tu na O2 úplně nesmyslně, všechno je otázka nabídky a poptávky, a O2 dala prostě lepší nabídku než ČT, proto se fotbal vysílá na O2.

            Zbytek viz má odpověď Ginovi v tomto vlákně - týká se to přesně lidí, jako jsi ty.

            • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

              DF007     před 5 lety 12.08.2019 17:46 |  
              1 2

              tak v českých podmínkách příjmy za TV práva mají výrazně nižší částku než za vstupné. Prosím, nejdřív si ověř fakta. Kolik loni dostala Slavia za TV a kolik jí dali fanoušci za vstupné?

              • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                Boss82     před 5 lety 12.08.2019 22:22 |  
                1 3

                Já snad někde srovnávám, z čeho mají kluby více peněz? Já jen píšu, že příjmy z TV práv jsou pro kluby důležité a za tím si stojím. To, že by měly být mnohem vyšší, vůbec nerozporuji - sám se k tomu vyjadřuji v jiném příspěvku v tomto vlákně.

                • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                  DF007     před 5 lety 13.08.2019 17:21 |  
                  0 0

                  Asi špatně čtu, ale píšeš, že příjmy z TV práv jsou pro kluby životně důležité a příjmy ze vstupného je nemůžou nahradit. To je nepochybně srovnání Pokud má Slavia ze vstupného minimálně třikrát tolik než z TV práv, tak já osobně to vidím obráceně. Ale pokud jsi mluvil o Jablonci, Příbrami a podobně divácky atraktivních týmech, pak máš možná pravdu.
                  Ale pro Slavii jsou příjmy ze vstupného mbohem vyšší než Svobodovi dávky.

                  • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                    DF007     před 5 lety 13.08.2019 17:25 |  
                    2 0

                    Abych to doplnil, tak podle mého názoru je jediná šance, jak z Pragosportu a Svobody dostat větší peníze, a to je pohrozit a případně prodat televizní práva samostatně, jako se to stalo již v hokeji. To by pak Pragosport a Svoboda našli peníze, které teď končí v jejich kapsách stejně, jako Schilleriva nachází peníze ve státním rozpočtu, když něco potřebuje

                    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                      Boss82     před 5 lety 13.08.2019 18:44 |  
                      0 1

                      A jsi si jistý, že by se našel kupec, který by byl ochoten za ty práva nabídnout řádově více? Pořád je tu ten aspekt, že O2 na vysílání ligy prodělává, tudíž těžko jinou TV přesvědčit, aby za práva zaplatila více, když lidé nejsou ochotni za sledování fotbalu v TV platit.

                      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 13.08.2019 19:22 |  
                        1 2

                        A ty víš, za kolik O2 koupila vysílací práva od Pragosportu anebo kolik prodělává?

                        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                          Boss82     před 5 lety 14.08.2019 02:03 |  
                          0 1

                          Přesná čísla samozřejmě nevím. Tohle info mám od člověka, který se v tomto prostředí pohybuje. A nedávno o tom hovořil také Quelhar v podcastu Na půli cesty: Česká liga.

                      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                        DF007     před 5 lety 13.08.2019 19:48 |  
                        1 0

                        Nevěřím tomu, že prodělává. Asi nemá příjmy z prodeje za přístupy, ale bohatě se jim to vrátí na reklamě, kterou během zápasu odvysilaji.

                        • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                          Boss82     před 5 lety 14.08.2019 02:06 |  
                          0 1

                          Já mám info, že celkově prodělávají. Detaily nevím, ale předpokládám, že tomu tak je včetně příjmu za reklamu.

                  • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                    Boss82     před 5 lety 13.08.2019 18:41 |  
                    1 1

                    Ok, možná jsem se vyjádřil trochu nešťastně. Jednak jsem to myslel na všechny kluby obecně (takže ano, včetně Příbrami, Jablonce a všech dalších), jednak jsem to opravdu nemyslel tak, že příjmy z TV práv jsou větší než příjmy ze vstupného, a jednak jsem to hlavně myslel tak, že klubům a lize by hrozně pomohlo, kdyby příjmy z TV práv byly podstatně vyšší, než aktuálně jsou. A to jinak, než že se u nás bude za sledování fotbalu platit, nedocílíme.

                    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                      DF007     před 5 lety 13.08.2019 19:54 |  
                      0 2

                      Já rozhodně nejsem expert na vysílací práva na fotbal a tek nevím, zda všude v těch zemích, které inkasují za práva na fotbal více než v ČR jsou přenosy na placených kanálech. Ale pokud jde o fotbal jako produkt, tak si umím představit, že na reklamě lze vydělat tolik, aby to nejen pokrylo náklady, ale bylo to schopné generovat i zisk. Navíc, budd-li televize a jedno jaká mít o fotbal skutečně zájem, tak je schopna ligou obsáhnout celý týden a dojit na tom dost peněz i v těchto dalších doplňkových fotbalových pořadech.

                      • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

                        Boss82     před 5 lety 14.08.2019 02:14 |  
                        1 1

                        Ano, v drtivé většině vyspělých zemí se fotbal vysílá na placených kanálech.

                        Příjmy z reklamy nejsou zdaleka v takové výši, jak si je představuješ.

                        Nevím, jak si to dojení peněz představuješ, ale myslím, že O2 (a to se jich zastávám dost nerad, protože úroveň komentátorů a úroveň režie přenosů je otřesná) dělá maximum možného. Přenosy ze všech ligových zápasů (ještě pár let zpátky něco nemyslitelného), studia, rozbory, známí hosté, TIKI-TAKA... Nevím, co dalšího by ještě mohli z ligy vyrobit.

    • Re: B tým: Admira - Slavia 1:5 ve druhé půli

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 12.08.2019 13:55 |  
      1 0

      Sice tady spousta lidí píše ''televizní práva'', jenže zapomíná že B-tým hraje třetí nejvyšší soutěž a na tu Pragosport nekoupil vysílací práva, ti mají pouze na první a druhou fotbalovou ligu.
      Peníze plynou za TV práva pouze od Pragosportu(kritizuje se zde neoprávněně O2), protože té Ligová fotbalová asociace(LFA) prodala vysílací práva. To, že to následně Pragosport prodá O2 nebo ČT jsou již peníze pro Pragosport.

  11. *

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 13:03 |  
    1 0

    Otázka pro přímé účastníky na místě- Kolik se tam přišlo cca podívat diváků? A kolik tak z toho bylo fandů Slavie, a kolik místní Admiry?

    • Re: *

      Karel13     před 5 lety 11.08.2019 14:07 |  
      0 0

      Hlasatel hlásil něco přes 800. Slavisti prakticky nebyli poznat, řekl bych někoilik desítek ...

      • Re: *

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 11.08.2019 14:38 |  
        0 0

        Dík... myslel jsem kdo se jak radoval, tleskal při gólech a tak... ;)

        • Re: *

          Ragnarok     před 5 lety 11.08.2019 14:42 |  
          1 0

          Musim říct, že na Admiře příjemné prostředí a super občerstvení, chutnějí než v Edenu.

      • Re: *

        Travinho     před 5 lety 12.08.2019 08:37 |  
        2 0

        Slávisti minimálně polovina...

  12. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    anty     před 5 lety 11.08.2019 13:20 |  
    6 0

    Krome Markovice vidim veliky potencial v Koskovi a zejmena Cervovi. Ten se mi libi moc.

  13. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    Ragnarok     před 5 lety 11.08.2019 14:41 |  
    6 0

    Jak se mi potvrdilo z několika let v dorostu, Kosek je super a doufám, že zamíří do áčka. To samé Markovič, byť toho znám jen jeden rok, chodím jen na U19 a odteď v Praze na B. Pěkný zápas. Byl bych ale ještě náročnější a hodně bych snažil kopírovat herní styl áčka, ta snaha je tam ale vidět.

  14. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    Martin Platil     před 5 lety 11.08.2019 15:07 |  
    3 16

    Baluta nastoupil :-). Trenér béčka má asi víc rozumu než trenér áčka :-)

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

      o5aradecek     před 5 lety 11.08.2019 16:32 |  
      6 2

      To bylo zbytečný, nemyslíš? :-)

      • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

        Martin Platil     před 5 lety 11.08.2019 16:34 |  
        3 5

        Nemyslím. V komentářích k áčku je nejvíc komentářů k tomu, proč nehraje Baluta.

        • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

          ŽerykRWS     před 5 lety 12.08.2019 11:32 |  
          4 1

          Myslím že nehraje i z důvodu jak hrál za béčko. Ztratí balón a nevrátí se.

  15. Béčko

    MIKr.8     před 5 lety 11.08.2019 15:23 |  
    6 0

    Samozřejmě, že nelze dělat závěry po jednom zápase, ale takhle nějak by asi mělo fungování béčka vypadat, ne? Pravidelný vytížení pro ty nejtalentovanější mladý s pomocí pár zkušenějších hráčů, od kterých se můžou učit. I když do budoucna by těch hráčů z áčka stačilo míň a dát víc prostoru mladým. Dospělej fotbal (byť ČFL) se s juniorskou ligou nedá srovnávat. Doufejme, že za dva tři roky uvidíme výsledky i v sestavě áčka ;) Postupnej přechod by pro ty mlaďochy měl být snažší. Rok v ČFL, rok ve FNL a pak už rovnou do áčka, nebo ještě na hostovačku do ligy.

    • Re: Béčko

      hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 12.08.2019 18:40 |  
      0 0

      Až budeme hrát anglický týdny a bude nějaký zranění, tak to bude na mladých

  16. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    Akuls     před 5 lety 11.08.2019 15:30 |  
    4 13

    Dovolím si sem vložit ještě můj raport z dnešní premiéry našeho B-týmu s Admirou, která je také nováčkem ve 3. lize. Bylo tam lidí, že se ani nedalo zaparkovat. I policajtů tam bylo jako na lize, prý měli echo, že se do Kobylis chystá tvrdé jádro TS. To ale nedorazilo a tak platících diváků bylo dle místního hlasatele necelý tisíc. Zápas jsem viděl ve společnosti Pavla Kuky a Lubośe Kozla a řekl bych, že i oni viděli zápas podobně jako já.
    Sestavy, střelci, žluté karty i hodnocení je ztažené z webu Onlajny.com (viz níže) a celkem s ním souhlasím. Domácí hráli s nadšením, bojovně a důrazně. Naši hoši, zvlášť ti z Ačka hodně opatrně. Mohli jsme klidně po úvodní čtvrthodině prohrávat 3:0 a to už by se těžko otáčelo. Abych pravdu řekl, kdybych naše ligové hvězdy neznal, tak bych si jich asi ani nevšiml, rozhodně nijak moc svou kvalitou nevyčnívali.
    Markovíč toho dost zachránil, ale nijak jistě na mne nepůsobil. Ligu zatím chytat nemůže. Bídně, resp. lajdácky hráli oba stopéři, Švec a Zelený. Snažili se situace řešit fotbalově, ale hodně kazili. Podle mne Zelený by v lize stopéra hrát nemohl, je málo důrazný v soubojích a hrubě chyboval i v rozehrávce. Baluta také nepřesvědčil, že by mohl mít na základní sestavu Ačka. Docela se snažil, ale důrazná hra soupeře mu nevoněla, ani technicky se neprosadil a tím pádem nijak fotbalově nevyčníval. Gól dával z metru do prázdné. I Olayinka s Teclem, i když měli po 56 minutách nakonec v kanadském bodování 1+1, resp. 2+0, vidět moc nebyli. Po vystřídání byli Zeronik s Nabijevem skoro lepší. Olayinka v současné formě neobejde ani bábu s nůší či suchý strom a ani Tecl se mi nelíbí. Zdá se mi nějaký vypasený, pomalý a bojácný. Ani se nedivým, že ho JiT nebere ani na lavičku. Góly sice dali, ale byli to jen takové náhodné odrazy, do šancí se moc nedostávali a když už šel Olayinka sám na brankáře, tak vysoko přestřelil dokonce i ochrannou síť za brankou a jen tak tak, že nerozbil okno. MvB je asi na toho hrota dneska jediná možnost.
    A nyní co psali na Onlajny.com:
    SK Slavia Praha B: Markovič – Hošek, Švec (69. Mar. Douděra), Zelený, Kosek – Červ (83. Rondić), Macháček – Zinhasović (69. Vincour), Baluta, Olayinka (56. Zeronik) – Tecl (56. Nabijev).
    Náhradníci: Radotić, Podrazký
    Branky: 21. Vosický, 81. Radimský – 23. Olayinka, 28. Zinhasović, 41. Tecl, 48. Tecl, 61. Červ, 90+1. Baluta, 90+3. Mar. Douděra.
    Karty: 4. Eliáš (ADM), 56. Fric (ADM), 60. Horák (ADM), 78. Záruba (ADM), 88. Vosický (ADM) – 36. Zelený (SLB), 85. Baluta (SLB)
    Před skvělou kulisou se hrál parádní fotbal a domácí si navzdory vysoké porážce užívají děkovačku a poplácávání od svých fanoušků za plotem.
    Skóre je k Admiře šíleně kruté, měla více ze hry, třikrát trefila tyč nebo břevno, ale v koncovce se prokázala nesrovnatelná kvalita ligových posil soupeře.
    Nováček se vrhl do zápasu s chutí a po čtyřech zahozených šancích otevřel skóre po rohu Vosický. Slavia B ze tří střel na bránu skóre do přestávky otočila a hned po ní přidal čtvrtou opět Stanislav Tecl. Z dorážky po rohu zvyšoval na 1:5 Lukáš Červ, v závěru černobílí opět přitopili a kromě dvou břeven snížil Marek Radimský. Nastavený čas zvýraznil debakl domácích na konečných 2:7, když sešívaní dotáhli dva brejky do zcela otevřené obrany.
    Diváci budou mít po dnešním zážitku rozhodně dlouho nač vzpomínat. Děkuji za pozornost, hezkou neděli!
    Tak to je vše, jen ten první gól Admiry si podle mne dal hlavou buď Macháček nebo Zelený. Nějaká slávistická blonďatá hlava lízla ve výskoku balón centrovany z rohu ještě před hráčem
    Admiry a balón zapadl za háčky u zadní tyče naší brány.

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

      pethead (přítel SN)     před 5 lety 12.08.2019 13:48 |  
      7 1

      Chtěl jsem se původně jen připojit k palcům dolů, ale jelikož nikdo dosud nevysvětlil negativní hodnocení, v krátkosti si dovolím vysvětlit, co na tvém textu vadí mně...

      Nemá asi smysl se vyjadřovat k argumentační kvalitě vět typu "Zápas jsem viděl ve společnosti Pavla Kuky a Lubośe Kozla a řekl bych, že i oni viděli zápas podobně jako já." či k informační kvalitě sdělení "platících diváků bylo dle místního hlasatele necelý tisíc", přičemž byl jasně oznámený počet 840 (rozdíl je tedy bezmála 20%).

      Osobně mám spíš problém s tím, že člověk, který nepostřehne skutečně zřetelný rozdíl v kvalitě posil z našeho áčka oproti třetiligovým soupeřům (i většině spoluhráčů), by asi "raporty" psát neměl. V rychlosti už bych jen dodal, že Zelený rozhodně nehrál "stopéra" a že Baluta byl o parník nejlepší hráč na hřišti, neustále v pohybu a rozdávající jednu hezčí přihrávku než druhou...

      Neber to prosím osobně, vím, žes tomu věnoval moře času. A možná jde jen o to, že každý vidí fotbal jinak, nicméně názory prakticky celé "protilehlé" tribuny (včetně fanoušků Admiry) byly včera přeci jen o dost blíže k tomu, co jsem tam viděl já a podle pozápasového hodnocení i trenér Hyský... ;))

  17. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    o5aradecek     před 5 lety 11.08.2019 16:31 |  
    1 0

    Pro obránce ve 3. lize musí být "super" hlídat hráče jako Olayinka, Baluta či Tecl! :-)) Výsledek odpovídající.

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

      PetCC     před 5 lety 11.08.2019 18:45 |  
      1 0

      Kdy mají šanci si proti takovým hráčům zahrát?

    • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

      Fačín     před 5 lety 12.08.2019 12:08 |  
      1 12

      Tak pro Tecla je to ideální soutěž, kvalitativně odpovídá.

      • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

        donford     před 5 lety 12.08.2019 12:22 |  
        0 0

        A Hromada ani za béčko? Stále je zraněný, v rekonovalescenci?

        • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

          Fačín     před 5 lety 12.08.2019 12:30 |  
          2 9

          Myslím, že je opět zraněný nebo nemocný. Ono je to asi jedno, to byl stejně přešlap, ten klučina na Slavii nemá.

      • Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

        Boss82     před 5 lety 12.08.2019 17:32 |  
        3 3

        Tak určitě... Táhni raději fandit Spartě, Slavia si zaslouží lepší fanoušky, než jsou takovýhle Fačíni...!

  18. Re: B tým: Admira - Slavia 2:7

    SKS JWM     před 5 lety 12.08.2019 13:54 |  
    2 0

    Přišti zapas se hraje v nedeli od 10:15 :-)))