Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

Slavia zbytečně ztratila dva body po remíze 0:0 na půdě poslední Karviné. Nepřesvědčivý vstup do zápasu a následné zahozené šance sešívaných zajistily bojovným domácím bod.

Na výkon se dá hledět dvojí optikou. Ta optimističtější je, že zápas mohl klidně skončit 4:0, kdyby slávisté proměňovali šance. Na druhou stranu ale není příliš potěšující fakt, že nedokážeme porazit soupeře, který má téměř druholigovou soupisku (pryč jsou tahouni Budínský a Wágner) a asi 15x menší rozpočet. Zvlášť když nedokážeme dát gól týmu, který je nucen na stopera postavit debutanta Stropka, který tu bez povšimnutí prošel mládeží a dosud jen průměrně hrál 2. ligu. Tím nechci výkon Karviné devalvovat. Naopak bych řekl, že trenér Straka z papírově slabého týmu zatím dokáže vytáhnout maximum. Karvinští jsou dobře organizovaní směrem dozadu a maximálně bojují. Nemělo by ale jenom to být na Slavii málo? Z mého pohledu jsme opět hráli vzhledem k našim možnostem hodně průměrně. Žehrat se příliš nedá ani na tragickou koncovku. To není žádná novinka. A těžko se to najednou změní, když nepřišel žádný špičkový střelec. Musíme se spíš jen modlit, aby se do formy po zranění dostali Tecl či Júsuf, nebo aby byl živou vodou polit stárnoucí Milan Škoda. Protože jestli by se měl lámat postup do Ligy mistrů (když už byl dnes ten los) v momentu Van Burenovy tutovky, tak je to jako hrát ruskou ruletu se zásobníkem naplněným ze tří čtvrtin.

Nechci být po první ztrátě přehnaně negativní. Bilance 3-1-0, z čehož byly tři zápasy venku, není vůbec špatná. Horší je to ale podle mě se hrou. Loni jsme do ročníku vlétli jako uragán, teď oproti tomu působíme, jako kdybychom měli zataženou ruční brzdu. Ale snad je to jen přechodný stav (třeba kvůli nezvykle krátké pauze) a forma se dostaví v pravý čas ke konci srpna. Zatím ale působíme - vyjma velmi povedeného utkání v Teplicích - nepřesvědčivým dojmem. Čím to? Velkou roli podle mě hraje forma našeho motoru Tomáše Součka. Ten je zatím bohužel jen poloviční oproti minulé sezoně, kdy byl naším klíčovým hráčem jak směrem dozadu, tak směrem dopředu. Ta síla nám najednou chybí a Tomášovi lze těžko vyčítat, že má teď trochu slabší období, když za loňskou sezonu odehrál velmi vysoký počet zápasů a standardně podával špičkové výkony.

Zrovna ve složení středu zálohy podle mě trenérům chyběla odvaha. Proč hrát neustále na dva defenzivní záložníky? Jasně, loni byl Souček skvělý i dopředu. Ale teď si potřebuje trochu vydechnout a ne táhnout celé mužstvo na bedrech. Král či Traoré jsou pak v mezihře dobří, ale ve finální a předfinální fázi jsou skoro nuloví. Čeho se na Karviné bojíme? Proč sázíme jen na atletičnost a fyzickou převahu a nepostavíme raději fotbalovější mužstvo, které zalezlého soupeře dokáže spíše překonat? Proti slabším soupeřům bych příště rád viděl ve středu zálohy Hušbauera se Stanciem (či Balutu), které by jistil jen jeden defenzivní záložník.

Potěšující je naopak dosavadní forma našich stoperů. Jasně, skutečné prověrky v podobě těžkých evropských zápasů a top ligových celků teprve přijdou, ale zatím si Kúdela, Hovorka a včera i Frydrych počínají (až na úvod zápasu ve Zlíně) suverénně. Všichni se báli odchodu afrických stoperů, ale v prvních čtyřech kolech to byl náš nejmenší problém.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Práci neměl v podstatě žádnou. Karviná hlavně bránila a když už měla náznak šance, tak pálila mimo tři tyče.

Vladimír Coufal - 6 - Naše obrana působila jistým dojmem. Coufal poctivě podporoval útok a v první půli se naši krajní beci blýskli akcí z dílny "totálního fotbalu", když jeden centroval a druhý jen těsně nedosáhl na míč před odkrytou brankou.

Ondřej Kúdela - 6 - Byl tradičně pozičně dobrý a zápas zvládl s přehledem. Ve druhé půli přesně zastavil přihrávku v rodícím se přečíslení.

Michal Frydrych - 6 - Přestože nastoupil po delší době (zvlášť pokud mluvíme o postu stopera), tak působil spolehlivým a rozehraným dojmem. V osobních soubojích pak byl dokonce výborný. V porovnání s Kúdelou (či Hovorkou) byl ale o něco slabší v rozehrávce. Minimálně jednou přihrál hodně nepřesně přes střed hřiště a založil tím brejk soupeře. Celkově ale příjemně překvapil a byl dost možná nejlepším slávistou na hřišti.

Jan Bořil - 6 - Podobně jako u Coufala, i Bořil odvedl ligový nadstandard. Dozadu jistý, dopředu snaživý.

Lukáš Masopust - 5 - Po zranění se sice nepředstavil v top formě, zároveň to ale nebylo ani nijak špatné. Byl celkem vidět, akce se mu však dařily jen se střídavými úspěchy. Hezkým momentem bylo, když nevzdal souboj a na čáře se prosmýkl kolem Vukadinoviče. Zhruba po hodině hry mohl vstřelit branku, ale zakončení se mu příliš nepovedlo.

Tomáš Souček - 4 - Realita je bohužel taková, že je Souček z formy a zatím je jen polovičním hráčem oproti většině zápasů loňského ročníku. Proti Karviné zahodil penaltu. Bylo to u něj poprvé a stane se to, není důvod ho zatracovat. Samozřejmě je to ale zahozená velká šance. Tomáš jinak dřel, dozadu to nebylo špatné, dopředu se prosadil k hezké hlavičce, které chyběl jen kousek. Celkově je to ale od něj zatím o poznání těžkopádnější.

Alex Král - 5 - Nezačal špatně a působil na mě agilnějším dojmem než parťák Souček. Postupem času se ale do Královy hry vkrádaly nepřesnosti a nakonec jich bylo až příliš mnoho, než aby se dalo hovořit o nějakém vyloženě povedeném výkonu. Alex je dobrý v rozehrávce, minusem ale je jeho téměř nulová nebezpečnost ve vápně.

Josef Hušbauer - 5 - Úvod sezony mu vyšel, v Karviné to ale od Pepy bylo slabší. V první půli nepovedeně střílel mimo, celkově byl nevýrazný. Mírně podprůměrný výkon vytáhl na průměrnou známku výbornou přihrávku Van Burenovi do samostatného úniku.

Petr Ševčík - 5 - To je přesně to, co jsem psal po Teplicích. Tam jsem Ševčíka chválil za špičkový výkon, zároveň jsem ale upozorňoval, že to nesmí být jedna vlaštovka a že musí stabilizovat výkonnost. A hle, proti Olomouci i Karviné už to z jeho strany byly jen zcela průměrném výkony, které se ani zdaleka nepřibližovaly jeho teplickému představení. Ve hře Petr moc vidět nebyl, měl ale aspoň dva dobré momenty. Jednou hlavičkoval do břevna, podruhé vyslal Masopusta do šance dobrou přihrávkou.

Mick van Buren - 4 - V zápase dělal všechno dobře. Až na střílení gólů. Což je u útočníka bohužel dost podstatné. Nechci Micka nějak tepat, protože na začátku sezony nehraje špatně, ale k čemu jsou jeho skvělé náběhy a aktivita, když dokáže sebevětší šanci zahodit až neuvěřitelným způsobem (viz samostatný nájezd proti špatně vyběhlému brankáři, kdy se Van Buren sám zahnal do nulového úhlu)? V konečném výsledku je to bohužel stejné, jako kdyby na hřišti nedělal nic.

Nicolae Stanciu - 5 - Nic moc nepředvedl. Měl sice pár dobrých rozehrávek a dotyků s míčem, celkově bych ale od něj čekal mnohem výraznější výkon, když jde na hřiště na posledních 25 minut s tím, že nutně potřebujeme vstřelit gól. Slabší pětka, stejný dojem jsem měl i z Júsufa.

Júsuf Hilál a Peter Olayinka nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

4. kolo - Neděle 04. 08. 2019 16:30

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 0
0 - 0
MFK Karviná
MFK Karviná

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (144)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. O Zmrhalovi

    PetCC     před 5 lety 05.08.2019 17:43 |  
    9 3

    - A jak mě máš ráda?
    - Mám tě ráda ... jako Zmrhala.
    - Jako Zmrhala? Toho má každý přece dost? Takže ty mě máš taky dost!

    - Tak kdo dneska hrál?
    - Kolář, Coufal, Kúdela, Frydrych, Bořil, Souček, Král, Masopust, Ševčík, Hušbauer a van Buren.

    - No nevím jak vy, ale já jsem si na dnešním zápase moc pochutnal. Ale upřímě řečeno, pořád to není ono.
    - Jo, bez Zmrhala to nebude nikdy ono.
    - Bude, bude. Hráčů máme na vybranou.

    No, sám jsem zvědav, jak nám tahle pohádka skončí :-)

    • Re: O Zmrhalovi

      Travinho     před 5 lety 05.08.2019 17:51 |  
      2 4

      Dokonalé

    • Re: O Zmrhalovi

      Boss82     před 5 lety 05.08.2019 18:25 |  
      4 8

      J. Zmrhal je jeden z těch hráčů, které doceníme až po jeho odchodu. Včera výrazně chyběl. A co je horší, nejenže nám s jeho odchodem povážlivě klesne počet ostrých křídel, ale zároveň je podle mě chybou, že v základní sestavě nemáme ani jednoho leváka. Jestli Jarda odejde, tak mě to bude jednak velmi mrzet, a jednak bych pak byl pro stažení Sýkory z Jablonce, který by ho mohl nahradit.

      • Re: O Zmrhalovi

        vršek     před 5 lety 05.08.2019 20:11 |  
        5 2

        To, že v základní sestavě po odchodu Zmrhala nebudeme mít jediného leváka je podle nejen velká chyba, ale i velká ostuda pro tým, kterým dnes Slavia je.

        • Re: O Zmrhalovi

          SKEP     před 5 lety 05.08.2019 21:40 |  
          3 3

          Leváka... Hráči ve Slavii by měli umět kopat oběma nohama. To je základ. Ortodoxní jednonohost velice limituje např. van Burena.

          • Re: O Zmrhalovi

            vršek     před 5 lety 05.08.2019 22:08 |  
            4 0

            I já jsem také zastáncem toho, že ligový fotbalista má umět oběma nohama, ale ve vrcholovém sportu rozhodují okamžiky a každá chvilička prodlení a každý cm rozhoduje o kvalitě přihrávky či střely a hráči, kteří by skutečně kopali oběma nohama stejně dobře a bez "přemýšlení" v naší lize opravdu nejsou. "Hrou přes nohu" je pak ovlivňována kvalita herního řešení hlavně v prostoru postranní lajny, a to jak v případě dlouhé přihrávky po lajně, tak i v případě stříleného centru - byť se jeden takový skvělý centr povedl v neděli Bořilovi... Já mám problém s tím, že současná, finančně silná Slavia mimo herně nevytíženého Zeleného dalšího leváka teď nemá, a je tím ovlivňována variabilita herních činností i zahrávání standardních situací.

            • Re: O Zmrhalovi

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 09:16 |  
              1 3

              S tímto názorem beze zbytku souhlasím.

          • Re: O Zmrhalovi

            Boss82     před 5 lety 05.08.2019 23:24 |  
            4 5

            Tohle je taková chiméra, která se dlouhodobě traduje - že by každý ligový hráč (a o to více hráč hrající ve Slavii) měl umět kopat oběma nohama. Reálně je to ale nesmysl nejen u nás, ale i na té nejvyšší úrovni. Jen namátkou vzpomenu pár špičkových hráčů - Maradona (ortodoxní levák), Messi (levá výrazně silnější pravé), Robben (ortodoxní levák), Quaresma (ortodoxní pravák), Beckham (pravá výrazně silnější), Ronaldo (ten se té dokonalé obounohosti blíží, ale přesto má pravou silnější).

            99 % fotbalistů na světě kope jednou nohou lépe než tou druhou. A HLAVNĚ - pravák bude vždy vodit míč pravou nohou, zatímco levák vždy levou, a to i kdyby uměli slabší nohou kopat sebelíp! A už jen toto odlišné vedení míče vytváří na hřišti úplně jiné herní situace - pravák u levé lajny si bude míč navádět vždy jinak, než by si ho navedl levák, při postupu podél lajny bude vždy zranitelnější, protože míč více odkrývá pro obranný zákrok protihráče, a v neposlední řadě bude vždy centrovat levou nohou hůře než levák.

            A pak je tu také faktor standardních situací, které kopou leváci odlišně, a z některých pozic je mnohem výhodnější, když je kope levák.

            Prostě v některých fázích hry je velmi výhodné na hřišti leváka mít, protože pravák se sebelepší levačkou ho zkrátka zcela nenahradí.

            • Re: O Zmrhalovi

              SKEP     před 5 lety 05.08.2019 23:53 |  
              4 0

              Jde o to, aby béčková noha nebyla pouze na opírání. Konkrétně při zakončení je obounohỷ hráč mnohem úspěšnější než ten, který si míč navadí a střílí stejnou nohou. Nebo se podívej na akce tzv.sám na branu, tam je to markantní.

              • Re: O Zmrhalovi

                SKEP     před 5 lety 05.08.2019 23:58 |  
                4 2

                Názorný příklad je například Husbauer. Ten jednou nohou zasekne a druhou pálí. Obránce tak nemá čas míč zablokovat.

              • Re: O Zmrhalovi

                Boss82     před 5 lety 06.08.2019 16:53 |  
                0 1

                V tomhle máš samozřejmě pravdu. Pokud jde o schopnost zakončit nebo nacentrovat, tak je obrovská výhoda, když hráč dokáže použít obě nohy. Ale já mluvím o něčem jiném - o tom, že v určitých herních situacích je levonohý hráč nenahraditelný, ať už z důvodu odlišného vedení míče, jiného typu centru, jiného typu zakončení nebo pro standardní situace z určitých pozic.

            • Re: O Zmrhalovi

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 09:09 |  
              2 2

              Chiméra to samozřejmě není. To, že jsou v lize nebo ve světě fotbalisté, kteří druhou nohou umí akorát přihrát na dva metry je sice pravda, ale výrazně je to omezuje. Takového hráče je pak snazší uhlídat. Většinou mají fotbalisté jednu nohu silnější a přesnější, nicméně pokud tu druhou má na opírání, tak je to pro něj velký hendikep.
              Hráč by měl slabší nohu trénovat tak, aby uměl tou slabší bez problémů vystřelit, nacentrovat, přihrát nebo bez problémů zakončovat například levou, když jde míč z pravé strany. Messi a další hráči toto umí samozřejmě bez problémů a Quaresma kdyby uměl více levou, mohl být ještě lepší. A Nesrovnávej třeba Robbena s Hušbauerem. Srovnávej dva velmi podobné hráče, z nichž jeden má jednu nohu na opírání a druhý umí oběma vystřelit nebo nacentrovat.

              • Re: O Zmrhalovi

                Boss82     před 5 lety 06.08.2019 16:56 |  
                0 1

                V obecné rovině souhlasím, ale o tomhle jsem nehovořil - viz má odpověď Skepovi. A nevím, proč do této problematiky taháš opět chudáka Hušbyho, o tom jsem se nikde nezmínil ani slovem. On je zrovna příklad hráče s výbornou levou nohou, ale klasického leváka stejně nahradit nikdy nemůže.

                • Re: O Zmrhalovi

                  belmis (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 17:08 |  
                  1 0

                  Sem jsem ho tahal proto, protože umí nacentrovat nebo vystřelit i levou na rozdíl od jiných.

                  • Re: O Zmrhalovi

                    Boss82     před 5 lety 06.08.2019 23:11 |  
                    0 0

                    Ok, beru. Ale jak říkám - smyslem mého příspěvku nebylo poukázat ne to, že neexistují obounozí hráči. To samozřejmě existují a pár jich v týmu naštěstí máme. Smyslem mého příspěvku byla snaha vysvětlit, že leváci na hřišti vytvářejí unikátní herní situace, která žádný pravák při nejlepší vůli vytvořit nemůže, proto jsou leváci v jistém smyslu jsou pro fotbalový tým nenahraditelní.

        • Re: O Zmrhalovi

          Boss82     před 5 lety 05.08.2019 23:06 |  
          3 2

          Nemluvil bych přímo o ostudě, nicméně problém to je a řešit by se to mělo.

      • Re: O Zmrhalovi

        Jachym     před 5 lety 06.08.2019 09:25 |  
        1 0

        S Jardou Zmrhalem naprostý souhlas. U Sykyho si ale nejsem tak jistý (byť mu samozřejmě fandím a v posledním kole dal gól), že by se jednalo o zcela rovnocennou náhradu. Není tolik produktivní a navíc oproti Zmrhalovi hůře brání.

        • Re: O Zmrhalovi

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 10:09 |  
          2 1

          On dal v lize už 3 góly a je zatím nejlepším střelcem ligy. Ale také bych asi radši takového levonohého Masopusta.

          • Re: O Zmrhalovi

            Jachym     před 5 lety 06.08.2019 10:53 |  
            1 0

            Nejlepším střelcem je zatím Kanga, ale je pravda, že začátek ligy Sykymu vyšel a kdyby tuto fazónu udržel bylo by to skvělé. Ale také Jablonec hraje jiným stylem než my.

            • Re: O Zmrhalovi

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 10:57 |  
              2 1

              Sýkora nekope penalty, no :-)

        • Re: O Zmrhalovi

          p!erreCORE     před 5 lety 06.08.2019 13:18 |  
          0 0

          ale zase o trochu líp centruje.. a zase je o malinko menší.. rychlí jsou asi stejně. já mám Honzu rád. a Jardu taky.

        • Re: O Zmrhalovi

          Boss82     před 5 lety 06.08.2019 17:01 |  
          0 1

          J. Sýkora je trochu jiný typ hráče než J. Zmrhal, souhlasím třeba s tím, že Honza hůře brání, ale když měl formu, tak z hlediska práce s míčem patřil k tomu nejlepšímu v našem kádru. Hodně jsem si od něj sliboval a trochu mě mrzí, jak to dopadlo. Tohle trochu vyčítám JiT - že ho pořád tvrdošíjně stavěl na podhrot, kde neměl čísla. Myslím, že ideální pozice pro něj je kraj zálohy. Těch teď máme nedostatek, tak šup a ním zpátky.

          • Re: O Zmrhalovi

            Boss82     před 5 lety 06.08.2019 17:02 |  
            0 1

            "s", nikoliv "a" v poslední větě. Ty automatický opravy mě jednou zabijou.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    ervin     před 5 lety 05.08.2019 17:51 |  
    5 2

    Byl jsem malinko hodnejsi ale souhlasím s tvým hodnocením a Baluta? Ten asi něco provedl ,hráč za tolik peněz nemůže přece pořád sedět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      slaviator     před 5 lety 05.08.2019 17:57 |  
      6 1

      Třeba neji avokádo

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Virgil1956     před 5 lety 05.08.2019 18:12 |  
    18 0

    Možná by bylo fér u Frydrycha napsat, že kromě chybné rozehrávky také jednou vyslal z jedničky do velké šance Bořila. Co se týká Stancia, přišel na část hry, ve které jsme víceméně nakopávali míče přes zálohu, tam asi nic moc předvést nemohl. Dvakrát byl na něj faul, který nebyl odpískán, třeba zrovna z některé ze standardek mohl rozhodnout a jeho hodnocení by hned bylo jiné, sudí byli proti :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      obiwan     před 5 lety 06.08.2019 10:02 |  
      1 0

      Jo, Čonka tam Stanciua dvakrát beztrestně poslal k zemi, sudí asi zrovna spolknul píšťalku. Frydrych výbornej, ale dvakrát nahrál nepochopitelně strašidelně:-(

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Virgil1956     před 5 lety 06.08.2019 10:42 |  
        2 0

        To jo, souhlas, ale Míša nebo Simon taky občas takhle namazali soupeři, jen se to jaksi přecházelo s pokrčením ramen - občas se to stane každému. Myslím, že tak bychom měli přistupovat i k ostatním, včetně třeba Frydrycha :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          obiwan     před 5 lety 06.08.2019 12:34 |  
          1 1

          Hlavně nepiš, že Míša a Simon někdy nahráli špatně, spousta lidí je tu na tohle alergická:-) Já bych Frydrycha místo Hovorky viděl rád....

  4. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    první rytíř     před 5 lety 05.08.2019 18:21 |  
    7 4

    Konečně si i někdo z "povolaných" všiml "nezvykle krátké pauzy"! Osobně si myslím, že "pes je zakopaný" právě v ní. Jednak si zejména hráči dostatečně od fotbalu neodpočinuli, třeba reprezentanti a s nimi i Souček, jednak, což je stejně důležité, došlo ke zhuštění přípravy a tím i k jinému načasování formy nejen jednotlivců, ale týmu jako celku. Jen doufám, že s tou formou je to právě takto a budeme se zvedat. To, že se zavedla ona nikomu nic dávající nástavba, jasně poznamenalo všechny, kteří v ní o něco hráli a museli k tomu ještě brzy naskočit do "Evropy". Prostě vina v tomto směru padá i na FAČR! K hodnocení Alanora jen tolik, že s ním nesouhlasím v tom, že nám překvapivě nechybí "černé věže" vzadu, tedy že tam nemáme problémy, ony věže totiž uměly tlačit celý manšaft dopředu a jejich náhradníci to zatím nedokáží. Naopak s Alanorem souhlasím v hodnocení MvB, je to palič, ale do šancí se dostává i vlastní aktivitou a přičiněním, takže bych byl u jeho známkování o fous štědřejší. A pokud by se měl hodnotit i JiT, pak nevím, s jeho kritikou ohledně skladby týmu pro Karvinou lze souhlasit a horší známku má u mne i za to, že neschopnost brankového zakončení nás trápí mnoho měsíců a jemu a jeho týmu se nedaří s tím něco účinného udělat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Virgil1956     před 5 lety 05.08.2019 18:33 |  
      5 1

      Souhlas kolem krátké pauzy, taky si myslím, že to náš podzim hodně ovlivní, hráli jsme na jaře nejvíc zápasů a později měli nejvíc reprezentantů, krátké volno, krátká příprava, psychická únava u Součka, Krále a dalších. Co se týká proměňování šancí a vlivu trenéra, netuším, jak by tohle mohl JiT (nebo jakýkoli trenér) ovlivnit. Jestli máš nápad, sem s ním :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      kalex     před 5 lety 05.08.2019 19:38 |  
      1 1

      Těžko můžeš dát Mickovi lepší známku, protože ty brejky řešil teda hodně blbě. Hlavně ten první, ukázkový. Neříkám, že jsme ztratili body jen kvůli němu, ale toto se prostě dávat musí. Nechci aby to vypadalo, že bych ho chtěl hanit, to určitě ne. U něj nechápu, že si pokopne balón a pak za ním běží, toporně ho sleduje a přitom neregistruje, kde je gólman.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    DF007     před 5 lety 05.08.2019 18:21 |  
    18 0

    Tak tentokrát s Alanorem nesouhlasím v textové části. Hodnotí jako vynikající zápas v Teplicích a zápas v Karviné hodnotí podprůměrně. Když se na zápas podíváme znovu, tak šancí jsme měli více než v Teplicích. Některé pasáže jsme dokonce dominovali. Já jsem naopak zaznamenal drobný posun ve výkonu.
    A teď k jednotlivcům. MvB odehrál velmi dobrý. Bohužel zklamal v koncovce. To jsou dva hráči, kde bych přidal rozhodně.
    A drobné hodnocení i pro trenéra. Myslím, že i on má na ztrátě bodů svůj podíl. Nerozumím, proč už od začátku nehraje Stanciu, vždyť nás brzy čeká kvalifikace CHL. Pak nechápu, proč v zápasech se soupeři jako Karviná hrajeme se dvěmi defenzivnimi záložníky. Navíc jsem přesvědčený, že Hušby není desítka a tím jak si chodí hluboko pro míče, tak by mu spíše seděla pozice 8, čímž by uvolnil prostor pro Nica.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      o-cab     před 5 lety 05.08.2019 18:37 |  
      16 4

      souhlas s tim stredem, ten Trpis proste zajebava, ale ja to bohuzel vztahuju na celou zalohu. jsme dva zapasy od kvalifikace CL a konsolidace nasi zalohy je na urovni pripravy

      - Seva zabity nalevo i kdyz zapasy u nas odehral top jenom napravo
      - Masopust musi nalevo, kde si udelal jmeno v Jablonci. Zmrhal uz neni, Olaynka je tragicky, kdokoli jiny tam neni idealni reseni protoze zbytek jsou stredni ci pravi zaloznici ci neumi branit
      - Stanicu se kupoval i podle trenera na 10 a ma byt nasim klicem k LM. proc nehraje je pro me naprosto nepochopitelny
      - Husbauer asi tezko bude hrat Evropu, ale v lize muze v klidu hrat za Stanicem a pred Sukem a tim dokonce usnadnit Stanciovi adaptaci na tym
      - proc proboha hrajeme na dva DM proti poslednimu tymu?!
      - proc se nekdy nezkusi Baluta ve stredu? at uz 8 ci 10. na krajich kvuli braneni hrat nemuze, ale toho kluka ani nenominovat a hrat na dva DM proti Karvine mi docela zdviha oboci
      - Suk si potrebuje odpocinout a byt fresh na CL. zkusit hrat bez nej pred novymi stopery jako variantu na den, kdy se to kvuli zraneni/kartam stane, mi prijde jako docela dobry napad (proti poslednimu tymu minimalne)

      Trpisi, konec picovinam uz

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      p!erreCORE     před 5 lety 06.08.2019 13:34 |  
      0 0

      Jako velký obdivovatel Pepy Hušbauera naprosto souhlasím s tvou poslední větou.

  6. Hodnocení

    pinochet     před 5 lety 05.08.2019 18:24 |  
    3 8

    Dle mého je hodnocení všech záložníků a útočníků, bez výjimky, přespříliš přísné. Hráli totož velice dobře, dokonce bych řekl nejlépe na podzim, obzvláště Mick a Alexaž, na proměňování šancí...

    • Re: Hodnocení

      gazza     před 5 lety 05.08.2019 18:44 |  
      6 4

      tvl az na to ,ze to Buren resil jak kopalista z okresniho preboru .

  7. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Rhu-rhu     před 5 lety 05.08.2019 18:25 |  
    0 0

    Velký souhlas s úvodem.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    brugy     před 5 lety 05.08.2019 18:50 |  
    5 2

    Zapas se mi libil. Soucek s Kralem bez stavy, MVB ji ma mozna az moc. Stoperi jsou stale prakticky neprovereni. Je otazka casu kdy se budeme vice prosazovat, otazka je nakolik, promenovani je nas dlouhodoby problem. Z ceho mam hruzu je , jak nejsme schopni zapracovat zahranicni hrace nebo nakupovat? Neni mozne abysme nakoupili za zcela nadstandardni penize ofenzivni hrace vloni Olejovku za 80, Balutu za 70, letos Stancia za 100 (brzy hodnotit) , Yusuf, plus Matousek za 40 a oni vysedavaji na lavicce a kdyz jdou na plac tak nam vubec nepomohou. Je to situace se kterou nema Nezmar ani Trpis zkusenost (nakup a nasazeni takovych hracu) a muze jim lamat vaz, z toho jsem trochu nesvuj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      DF007     před 5 lety 05.08.2019 19:40 |  
      9 4

      Tady je důležité poukázat i na další skutečnost. Nevěřím, že si hráči na náš styl musí zvykat půl roku. Podívejme se do Belgie, kam odešli naši stopeři a hned po 14 dnech nastupují v základech svých týmů. Prostě, když na to máš, tak hraješ.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        novimex     před 5 lety 05.08.2019 20:28 |  
        3 3

        A ještě k tomu sřílejí góly

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        o-cab     před 5 lety 05.08.2019 20:44 |  
        7 4

        porovnavas trochu jabka hrusky - Deli a MNN sli do horsich tymu kde se mluvi jejich jazykem po tom co je Slavia vychovala na evropskou uroven. k nam takovy hraci nikdy neprijdou. k nam prijdou max polotovary z Rumunska, Afriky, Polska atd., pro ktery to bude velky skok ve vsech ohledech a budou si zvykat na tak narocnym postu jako je stoper na vsechno od specifik defensivni ligy pres cestinu po uplne jinou uroven trenerskych naroku

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          vršek     před 5 lety 05.08.2019 21:02 |  
          8 4

          Nazývat Stanciua fotbalovým polotovarem....to je rozdílový hráč, kolem kterého, a podle kterého je třeba sestavit tým a stanovit jeho herní strategii. Je to ofenzivní hráč evropské úrovně, který na našich hřištích dlouho nebyl, a jen doufám, že konečně začne nastupovat v základní sestavě a na postu oné "10", a že se nestane to, co s tímto hráčem "provedli" ti za řekou. Nechat tomuto hráči "volnost", nezatěžovat jej mimo presinku defenzivními úkoly a naše střelecká nemohoucnost skončí velmi rychle!

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            o-cab     před 5 lety 05.08.2019 21:12 |  
            6 0

            ja samozrejme mluvim o stoperech, dokonce konkretne v tom prispevku mluvim o postech stopera. Stanciu ma rozhodne hrat uz minimalne dve kola.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              vršek     před 5 lety 05.08.2019 21:39 |  
              3 3

              Dobrá, tedy doplním, pokud se budeme bavit o stoperech, pak tvrdím, že Ngadeu už při příchodu k nám nebyl žádný polotovar - byl kapitánem 6 týmu rumunské ligy a hráčem reprezentace své země - to, že se svezl s bídným výkonem celého týmu v prvním soutěžním pohárovém zápase nebyl doklad jeho nedostatečné kvality či Vaší terminologií - "nedopečenosti", ale souhry okolností. Stejně jako neustále a dlouhodobě omílané klišé o jeho bídné rozehrávce.

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                obiwan     před 5 lety 05.08.2019 22:30 |  
                3 5

                Ale on zpočátku opravdu nedokázal nahrát na tři metry...

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  vršek     před 5 lety 05.08.2019 22:49 |  
                  3 3

                  No, a to je právě to klišé o kterém mluvím. Když jsem viděl vedle sebe v Čelákovicích Deliho a Ngadeua při rozcvičování poprvé, asi tak na pět metrů od zábradlí, říkal jsem si, to bude síla, a již v tom prvním zápase Ngadeu prokázal, že nahrávat umí přestože jako každý chyboval i on a všechno nikdy nevyjde
                  a byla jen otázka času, kdy se Uhrinův záměr s těmito stopery podaří realizovat. Nechci být "pan nejchytřejší" a opravdu nejsem, ale pamatuji si, kolikrát jsem to za ten první půlrok Ngadeuova působení a jeho obhajobou i názorem, že teď máme nejlepší stoperskou dvojici" byť Ngadeu hrál DZ schytal" na "oficiálkách". Znovu říkám - to, že neuměl nahrávat a "na tři metry" je nesmysl a zde zavedené klišé...a nezlobte se na mne - není to pravda ani dobrá nadsázka.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    obiwan     před 5 lety 06.08.2019 09:52 |  
                    3 2

                    Nezlobím se, ale opravdu nemohu souhlasit, možná je tak trochu krasobruslení a hodnocení je tak velmi subjektivní...Ngadeu měl zpočátku (a nemyslím tím jen jeden zápas) dost pokazenych či nepřesných přihrávek, o tom mě opravdu nepresvedcite. Postupně se ale vypracoval a my na něj budeme skutečně vzpomínat jako na legendu. První zápas Delšího byl také strašidelný, kazil, byl pomalý, hrál si s míčem - a já si říkal, proboha, co s ním budeme dělat. Opakovaně se za ten odsudek omlouvám....

                    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                      obiwan     před 5 lety 06.08.2019 10:25 |  
                      0 0

                      Delšího... pochopitelně Deliho:-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        brugy     před 5 lety 06.08.2019 00:55 |  
        1 1

        Ja bohuzel taky ne, viz jak se prakticky obratem chytil Sevcik, Kral ci Masopust po zime. Hlaskyze nemaji natrenovano atd. uz moc neberu. Za tyhle prachy ma byt ten hrac od prvni minuty vyborny a po pul roce fantasticky, jinak je to provar, bohuzel.

  9. Svobodovina

    Mimoň     před 5 lety 05.08.2019 19:10 |  
    12 1

    Vykony Součka a Krále hodně ovlivňuje ta krátká pauza. Už v repre v poslednim zapase proti Černé hoře nezahral Suk příliš dobře. Nemusí být unaveni fyzicky...velky podíl bude mít v tom psychika. Člověk není robot. Člověk po dvou týdnech nemůže být úplně ready. My s naším náročným stylem odneseme nejvic to zkrácení přestávky. Jak loni jsme neměli téměř žádnou krizy. Letos se tak může stát

    • Re: Svobodovina

      rak (přítel SN)     před 5 lety 05.08.2019 20:08 |  
      3 5

      Něco na tom být může. Na druhou stranu, hraje se zatím jen jednou týdně, což není nijak moc a některé země v západní Evropě zase nemají prakticky žádnou pauzu v zimě, na rozdíl od nás. Takže je to jen obráceně. Úplně se mně to neustálé stěžování na krátkou pauzu nelíbí.

      • Re: Svobodovina

        mis3     před 5 lety 06.08.2019 08:29 |  
        2 0

        však taky v Anglii letos už zavedli zimní pauzu...

    • Re: Svobodovina

      ColinSKS     před 5 lety 05.08.2019 20:23 |  
      6 14

      hráč co bere 40 mil ročně nemůže být takto omlouván. sorry. v práci mi taky nikdo neuleví, prostě musím dodat a jinak nebude love.

      • Re: Svobodovina

        vršek     před 5 lety 05.08.2019 20:45 |  
        9 1

        Tohle není jen problém u Součka - všichni naši reprezentanti odehráli v minulé sezóně "strašlivou" porci zápasů. I tělo vrcholového sportovce potřebuje jednoznačně "orazit" a zregenerovat a ta přestávka byla také "strašlivě" krátká.
        A pokud se tedy lze vrátit k Součkovi, mám takový dojem, že chyběl v sestavě podle mého pouze proti Chelsea a domácím poháru. To byl naprosto neskutečný "zápřah" a je fascinující, že to byl právě Souček, se svým celoplošným pohybem, který v posledních zápasech vlastně svými góly rozhodl o úspěších Slavie na "třech frontách".
        A ještě k té kondici a "zápřahu", je neskutečné jakým způsobem se prezentoval např. Coufal hráč, který "piluje" lajnu snad celých 90 minut, úžasná kondice - ale byl to například právě on, který měl (ať z jakéhokoli důvodu) zdravotní problémy se zády. Ono to tělo právě u vrcholových sportovců, a navíc v kontaktních sportech, trpí až neskutečně.
        A s těmi miliony to vůbec nesouvisí!

        • Re: Svobodovina

          ColinSKS     před 5 lety 05.08.2019 21:40 |  
          2 11

          nevím jak zápřah, jakkoli pravdivý je, způsobí, že hráč z penalty netrefí bránu. to není profesionální výkon, to je amaterizmus a nesouvisí nijak s porcí zápasů na které se odvolíváš. to nekometuji to neskutečné množství pokažených přihrávek

          • Re: Svobodovina

            vršek     před 5 lety 05.08.2019 21:44 |  
            2 0

            O neproměněné penaltě snad v téhle polemice nepadlo slovo - je to o fyzickém či psychickém opotřebení hráčů bez dostatečného odpočinku po odehrané extrémně náročné sezóně.

            • Re: Svobodovina

              ColinSKS     před 5 lety 05.08.2019 21:54 |  
              2 7

              tak proč ho trenér nenechá odpočinout? proti poslednímu a nejslabšímu? ty si strašně protiřečíš

          • Re: Svobodovina

            Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 05.08.2019 22:03 |  
            3 0

            Úplně jednoduše. Unavený člověk se hůř a pomaleji rozhoduje a ma tedy větší tendenci dělat chyby. A on si po psychyckem vypětí z konce sezony a nejspíš i řešení prestupu neměl šanci pořádně orazit ano hlavu. A pak se to přesně projeví tak jak sám popsal. Rozběhl se a mozek najednou selhal, začal přemýšlet v nevhodnou chvíli a konec...

        • Re: Svobodovina

          ColinSKS     před 5 lety 05.08.2019 21:41 |  
          1 6

          ...ješte bych dodal, že v takovém případě o kterém mluvíš by jej trenér neměl tedy stavět, když je tak unavenej.

          • Re: Svobodovina

            vršek     před 5 lety 05.08.2019 21:48 |  
            2 5

            Jenže on je ten Souček i přes ne zcela optimální formu pro hru našeho týmu nepostradatelný. A jedna neproměněná - nebo spíš zahozená penalta, kam jste tu diskusi pohotově "ohnul" na tom nic nezmění.

            • Re: Svobodovina

              ColinSKS     před 5 lety 05.08.2019 21:53 |  
              5 6

              já tedy nevím, ale v karviné, kdyby nehrál, tak by to bylo o mnoho lepší. nebyl nepostradatelný, ba naopak.

              • Re: Svobodovina

                vršek     před 5 lety 05.08.2019 22:19 |  
                2 0

                No, možná se tady o jeho "postradatelnosti" v naší záloze přesvědčíme až v naší záloze budou chybět jeho defenzivní kvality a ta spousta vyhraných osobních a hlavičkových soubojů.
                Nevím, jak dlouho chodíte či sledujete fotbal, ale byl kdysi ve Slavii hráč jehož ofenzivní kvality byli oproti Součkovi mizivé, přesto byl pro hru našeho týmu nepostradatelný a jak se posléze ukázalo, i pro hru naší reprezentace . Ten hráč se jmenuje Radek Bejbl a po úspěšném mistrovství Evropy se stal hráčem Atletika Madrid a jeho absence v naší záloze byla jedním z důvodů velkého výprasku v poháru EUFA v Curychu...

  10. Frydrych

    vršek     před 5 lety 05.08.2019 20:28 |  
    16 0

    Známka 6 pro Frydrycha je podle mého odpovídající a to s ohledem na jeho ne dvě, ale tři zcela zkažené rozehrávky do středu hřiště, kdy první, ale hlavně druhá "založily" velmi nebezpečný protiútok do naší otevřené obrany.
    Na druhou stranu však jeho dvě dlouhé, zcela přesné a "časované" nahrávky - jedna v první půli na Bořila cca 30 metrů a hlavně ta v závěru zápasu cca metrů 45 na Olayinku byly naprosto luxusní a dokládají to, že Frydrych dokáže z prostoru středu hřiště výborně rozehrát (jak velký rozdíl oproti jeho hře na beku a centrech z prostoru u velkého vápna soupeře).
    Samostatnou kapitolou pak byla jeho hra hlavou, kdy během zápasu podstoupil cca 20 hlavičkových soubojů a pouze jediný prohrál...
    Je velká škoda, že jeho střelecký pokus v první půli trefil Bořila - ta rána by zřejmě skončila v bráně.

    • Re: Frydrych

      obiwan     před 5 lety 05.08.2019 22:32 |  
      11 1

      Jestli budeme hrát s Celticem, tak je Frydrych jasná volba, ve vzduchu vynikající a dokáže i skvěle zakončit!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    vršek     před 5 lety 05.08.2019 21:18 |  
    7 1

    jistě Souček zahodil penaltu, jistě nejjednodušší "gólovou" situaci ve fotbale.
    Na druhou stranu jste opomněl zmínit druhou penaltovou situaci - byl to právě Souček, který se prosadil výborným náběhem (ofsajd ani náhodou, kecy o "kolínku" a zvláště po tom, kdy slýcháme jak by měli rozhodčí takové sporné situace pouštět ve prospěch fotbalové ofenzivy...no, opět jen u některých týmů... ) a jen díky "nestrannosti" rozhodčích jsme nezahrávali penaltu druhou (ve zpomalených záběrech je zcela evidentní, že přišlápnutí se odehrálo ve chvíli, kdy byl balon ještě "ve hřišti").

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      vršek     před 5 lety 05.08.2019 21:27 |  
      16 0

      a ještě bych zmínil onoho "paliče" Van Burena - jistěže "zazdil dvě tutovky sám na brankáře ( ta první - opravdu tragikomedie) ale byl to myslím právě Van Buren, který donutil obránce Karviné zahrát rukou před Součkovou neproměněnou penaltou a u té skvělé individuální akce se střelou do tyče měl neskutečnou smůlu on i náš tým....
      No, tohle byl opravdu s těmi dvěma tyčemi "zápas blbec". No, snad jsme si to vybrali na pár zápasů dopředu...doufám tak alespoň na následujících 5...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    ijar     před 5 lety 05.08.2019 21:28 |  
    21 6

    Trpiši vzbuď se!
    Myslím si, že by to chtělo trošku z analyzovat současný stav. Nevím, nakolik je to chtěná taktika, ale "lonI" jsem měl stejně kritický pohled do zápasu v Genku, kde trenér prvně postavil sestavu na "jiný rychlostní level". Ono držet mužstvo v jistém neuspokojení a napětí je jistě důležité, ale tentokrát se již dotýkáme hrany, neboť potřeba vyladěného souboru se kvapem blíží. Možná řeknete, že tento příspěvek patří do jiného vlákna, ale k jeho napsání mě vede hodnocení Součka, kde se dost příspěvků vyjadřuje tak, že by si měl odpočinout. Já bych na jeho adresu poznamenal, že po odehrání prvního poločasu ve Zlíně, se Suk posunul o 10 m zpět mezi stopery. Od té doby jsme inkasovali jen jeden gól (Zlín měl za ten první poločas tři loženky ), ale Suk není a nemůže být tak vpředu, jak jsou všichni zvyklí a být nejlepším střelcem mužstva. Domnívám se, že rychlostní stupeň Pepi zařazený v 1. minutě a stejný vyřazený v 90. , ač jednou nahrál MvB na gól, není dostatečnou průpravou na Celtik. S tímto soupeřem můžeme uspět jen v případě kompaktního a sebevědomého výkonu celého mužstva, ale k tomu jistě nepovede nevyužívání 100 mil. posily a reprezentanta Rumunska který leští lavici a střídání jak jeho tak Jusufa v 70 minutě (Trpiš střídá všeobecně o 10min. později než by mohl a měl) a ještě na posty, které nejsou pro hráče nejzažitější.
    Již teď jsem zvědav, jak se s problematikou středních záložníků trenér dokáže vypořádat, neboť, jak to vidím, tak by chtěl sestavit celou zálohu z těchto hráčů, ale bez rychlých a ostrých krajů to v Evropě moc nepůjde a bez střelce,který dá ze tří šancí dva góly, také ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 05.08.2019 21:43 |  
      2 7

      máme na lavici hráče na čtvrt miliardy. kdo jiný si toto může dovolit!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Mimoň     před 5 lety 05.08.2019 22:14 |  
      8 1

      No se Ševčíkem na kraji je to uz dalsi rozehravac do pole. Myslim ze střed pole by se měl seskladat jinak a to tak aby si Suk odpocinul. Myslim ze kdyz by něco vynechal a dostal úlevy tak by to nevylo na škodu. On navic letos musi hodně vypomahat obraně, jak si podotknul. Mozna bych zkusil Ševčíka misto něj at si odpocine a zaroven Sevcik at si zkusi zahrat na pozici misto Krale treba. Ten kraj mu zas až tak nesvědčí. Hlavně snad pristi zapas bude hrat Stanciu v základu...kdy jindy už by měl hrát?

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        spravnej_jezedak     před 5 lety 05.08.2019 23:17 |  
        3 1

        Ja bych tohle trenerovi ani tak nevycital.. To, ze hraji na krajnich pozicich stredovi hraci je urcity system, kdy je potreba drzet mic, hraje se kombinacni fotbal a diktuje se tempo hry..
        V Karvine mi ale prislo, ze jsme hrali na rychle brejky nebo jsme nakopavali vysoke mice na Jusufa...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      o-cab     před 5 lety 06.08.2019 00:07 |  
      14 15

      Trpiš má největší problémy od příchodu do Slavie a dva zápasy před kvalifikací LM, která mimochodem může určit budoucnost našeho klubu na dalších 5 let dopředu, před všemi strká hlavu do písku.

      o záloze už jsem psal, ale teď znovu koukám na Karvinou a prostě někdo tak naprosto zoufalý s balónem jako MvB nemůže hrát za Slavii. kdokoli jiný od Jusufa přes Balutu po Masopusta by tam byl lepší. i ten tragický Olayinka by ty náběhy realizoval a hlavně z těch šancí minimálně tu první proměnil, protože běžet s balónem za brankovou čáru když má před sebou 3m odkrytou bránu z první to chce vskutku výjimečnou dávku neschopnosti.

      máme naprosto absurdní přetlak na středu zálohy ale kraje pouze dva, z nichž jeden není zralý hrát ani proti Vyšehradu (v současné formě se nejedná o nadsázku).

      na lavici a na tribuně máme hráče za cca 350 milionů z nichž minimálně dva, ne-li tři prostě měli tento víkend hrát od začátku. Stanciu se těžko začlení do týmu mimo systém a svoji pozici když bude chodit na 20 minut mezi unavený hráče. kdo sleduje Jusufa co umí s balónem při rozcvičení tak si má pak chuť vybodnout oči při pohledu na Burena. a pokud realizační tým přivede hráče za asi 80m, není schopný ho rok dostat do formy podle představ, zároveň není schopný akceptovat, že existují kreativní hráči co nebudou nikdy sprintovat na lajně mimo svoji přirozenou pozici na svý vápno v nastavení, tak je problém nikoli v hráči ale v tom týmu. a to rozhodně nejsem fanouškem Baluty.

      bude základní 11 proti Celticu vypadat tak jako včera? ani omylem. bude tak naše nejsilnější 11 v jakýkoli soutěži vypadat za půl roku v lize? rovněž ani omylem.

      nevím o co mu jde ale měl by urychleně vytáhnout hlavu z tam kde ji má

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        La Tortuga     před 5 lety 06.08.2019 05:45 |  
        5 5

        naprosty souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        VanDel     před 5 lety 06.08.2019 08:13 |  
        2 8

        Tesat do kamene hlavně ten čtvrtý odstavec !

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        JS (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 08:42 |  
        3 8

        Pravdu díš. Bohužel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Jachym     před 5 lety 06.08.2019 09:15 |  
        7 4

        No, já bych byl s takovými kategorickými soudy opatrnější, zvláště když stále vedeme ligovou tabulku. Trenér asi správně usoudil, že v současné době je Mick naším nejlepším útočníkem. Možná je to smutná vizitka, ale je to bohužel asi tak. Hodně lidí tady velebí "kanonýra" Jusufa, ale kolik ten zatím nastřílel ligových branek? A Olayinka že by si s těmi šancemi poradil lépe? Dost pochybuji. A ani Masopust v neděli právě nezářil. A naopak jsme dříve zažili okamžiky (např. oba poslední zápasy s Teplicemi), kdy si i Mick poradil ve vyložených šancích mazácky, byť jich byla výrazná menšina.

        Oba Rumuni jsou bezpochyby individuálně zdatní hráči, ale i oni se musí přizpůsobit systému, který chceme hrát, který hrajeme a který nám přinesl tolik úspěchů. Je to lepší, než postavit hru na jednom hráči, který do půl roku může odejít za lepším. Vím, že je tady u mnoha přispěvatelů tendence idealizovat si borce dribléry, na které se na první pohled hezky dívá jako byl dříve třeba Kenia, nebo jako je nyní Baluta. A současně opovrhovat těmi, kteří nejsou na první pohled tak výrazní (jako je třeba Jarda Zmrhal), protože dávají balon rychle od nohy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          o-cab     před 5 lety 06.08.2019 09:45 |  
          3 1

          MvB je pouze nejlepe fyzicky pripraven, v nicem jinem nikdy lepsi nez alternativy nebude. a toto kriterium je trenerem bohuzel aplikovano na vsechny bez rozdiilu hracske kvality a kvality soupere, kdy by se ti mene fyzicky pripraveni meli rozehravat. to je to s cim ja mam problem.

          ja nevelebim Jusufa, ja jenom rikam, ze evidentne ten hrac je xkrat talentovanejsi fotbalista nez MvB a z dlouhodobeho hlediska neni udrzitelne, aby MvB hral. kdy hodla zacit alternovat?

          Olayinka mozna pada pres balon, ale behat stale umi a na prazdnou branu by aspon vystrelil.

          neidealizuju borce driblery, naopak jsem tu vzdy za spousty minusu kritizoval Balutovu hru kdyz podle ostatnich zrovna zazaril. ale pokud JN a JS utratili rozpocet stredniho klubu v CR za nejakeho hrace, tak je jejich velkou ostudou a problemem klubu, kdyz je ten hrac po roce lepe vyuzity proti poslednimu tymu ligy na tribune.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Jachym     před 5 lety 06.08.2019 09:59 |  
            2 2

            No a právě kvůli té kondici a buldočí povaze se do těch šancí dostane Mick častěji než třeba Júsuf. Je třeba mít na paměti, že chytří trenéři primárně hledají nejvhodnější hráče do systému, nikoli nutně nejlepší individuality na daném postu. Jinak takových hráčů, kteří umějí v tréninku neuvěřitelné technické finesy, je určitě mnoho. Souhlasím ale s tebou, že Baluta se zatím příliš nevyplatil. Stanciu je tady zatím krátce a jeho čas snad přijde. Rumuni prostě u nás nemají na růžích ustláno:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              1zippo1     před 5 lety 06.08.2019 11:37 |  
              4 3

              náš systém... náš systém byl hodně založený na tom, že Míša a Simon byli skály, hodně zkracovali hřiště, krajní beci včetně Suka se mohli věnovat ve větší míře podpoře ofenzívy. Z toho pramenil náš tlak, standardky a i góly ze střední vzdálenosti. Ani loni nedali většinu útočníci. Jde jen o to, jestli můžeme tento systém praktikovat i se stávající defenzívou . Mám strach, že až přijdou silní soupeři, budeme pro pojištění obrany dělat cokoliv a nebude se na to dát koukat...-((

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Jachym     před 5 lety 06.08.2019 11:51 |  
                3 1

                Ano, už to nebude bez Míši a Šimona totéž. Ale i tak je tým dost silný na to, aby zopakoval mistrovský titul a na rozdíl od loňska se dostal do Ligy mistrů. Zatím vyloženě těžké zkoušky v této sezóně nepřišly. Sám jsem velmi zvědavý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Ados     před 5 lety 06.08.2019 09:25 |  
        16 3

        Případ Stanciu:
        Proč stále vysedává Stanciu na lavici ví opravdu jen JiT. Někdy až přehnaně všechno staví na kondici, přitom Stanciu je fotbalista jako kráva a je opravdu velký luxus, že ani po měsíci, co je u nás nehrál víc jak půl hodiny v zápase. Jestli nebude proti Liberci v základu, tak tomu opravdu nerozumím.

        Případ Baluta:
        Minulou sezónu se Stochem nejfotbalovější hráč. Nedostal prakticky žádnou šanci narozdíl od jiných. Letos jsem čekal, že si už důvěru získal, ale asi nemá opět natrénováno. Přitom, proč ho teda kupovali, když s ním JiT neumí pracovat? Věřím, že vyskautovanej byl.

        Být JT, tak jsem celkem naštvanej, že tyhle hráče JiT nestaví, protože tím znehodnocuje obrovské finance do klubu. Největší problémem JiT podle mě bude, že hráče musí znát (viz trasa Žižkov - Liberec - Slavia) a bojí se riskovat nové hráče postavit. V tomhle musí ještě zapracovat, aby se stal komplexnějším trenérem. Jinak ho za jeho práci obdivuju a fandím mu, ale v některých věcech mě prostě štve.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Jachym     před 5 lety 06.08.2019 09:33 |  
          10 3

          K tomu jen jednu poznámku. U letenské konkurence se nebáli postavit celý zahraniční soubor "fotbalistů jako kráva", aby se poté pakovali v evropském poháru se Suboticí, zatímco náš konzervativní trenér se svým týmem vyřadil Sevillu a naháněl pozdějšího vítěze celé soutěže..:-) Jinak co se týče financí, tak myslím, že loňský rok zrovna z hlediska výdělků za výsledky A-týmu rozhodně špatný nebyl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Yh     před 5 lety 06.08.2019 12:14 |  
          0 0

          Băluță má zánět zubu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            o-cab     před 5 lety 06.08.2019 12:41 |  
            0 0

            mel. uz nema, ne toto minule kolo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        obiwan     před 5 lety 06.08.2019 09:27 |  
        3 3

        Masopust nedal v Karviné tutovku, navíc mohl nahrát před prázdnou branku, takže to taky zazdil. Oli že by dal gól??? Nevšiml jsem si, že by se dostal v poslední době byť jen do náznaku šancí, v jakých se objevuje Burák, jak by tedy mohl skórovat? Otázkou spíš je, zda by Jusuf neměl začínat a Mick být tím žolíkem...

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          SirCohen     před 5 lety 06.08.2019 10:31 |  
          5 2

          Jestli to taky u Olayinky nebude zčásti tím, že nastoupil v lize do 2 zápasů na 46 a 12 minut, zatímco MvB hrál všechny 4 od začátku (57, 70, 76 a 73 minut).

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            obiwan     před 5 lety 06.08.2019 12:46 |  
            1 2

            A co bylo dříve, slepice nebo vejce? Proč těch minut nemá Oli víc? Je mi to líto, ale jeho přínos týmu je nulový a tak hraje Burák...

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              SirCohen     před 5 lety 06.08.2019 13:27 |  
              2 0

              "nevšiml jsem si, že by se dostal v poslední době byť jen do náznaku šancí, v jakých se objevuje Burák"

              Jen ti říkám, proč sis toho nevšiml - nebyl tak často na hřišti a když už byl, tak na křídle, ne na hrotu. Stejně bych mohl říct, že jsem ještě v této sezoně neviděl ani v jedný takový šanci Tecla:)

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                obiwan     před 5 lety 06.08.2019 13:34 |  
                0 2

                Já ale mluvím i konci loňské sezóny... nicméně pokud se ti zdá, že Oli byl a je přínosem, pak se neshodneme, což je ale na tomto fóru normální:-) Navíc my si tu můžeme plkat, jak chceme, odpovědnost má někdo jiný.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  SirCohen     před 5 lety 06.08.2019 13:37 |  
                  1 0

                  Na přínosu Olayinky se asi shodneme, jeho řešení situací a přihrávky jsou žalostný, nicméně nehanil bych ho za to co ty, že se neodstává do tolika šancí jako MvB:)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                    obiwan     před 5 lety 06.08.2019 15:10 |  
                    0 0

                    Nemám statistiku, ale z toho, jak se nadává na Buraka, co všechno zazdí... schválně, kolikrát sis řekl: Jak je možné, že tohle Oli nedal? Já ho mám před očima, jak přešlapuje nad balónem a nakonec to dopadne blbě...Mick zase upaluje rovně a skončí v autu, nicméně aktuálně dělá soupeřům víc problémů než Oli - byť za jiný časový úsek. Oli měl období, kdy byl mnohem platnejsi než např. Mick, bohužel to je dávno...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        TSeguinTS     před 5 lety 06.08.2019 11:32 |  
        8 0

        Zajímavý náhled, ne tak úplně mimo. Rozumím naštvání, ale nerozumím nedůvěře v realizační tým. To mi fakt hlava nebere. To si opravdu myslíte, že jste chytřejší a především, že máte víc informací o stavu kádru, zdravotním stavu a psychickém rozpoložení hráčů, že po bitvě odsuzujete polovinu rozhodnutí trenéra?

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          o-cab     před 5 lety 06.08.2019 12:52 |  
          1 7

          to neni neduvera v realizacni tym. ono jdou vystopovat momenty, kdy se u kazdeho trenera opakuji divna rozhodnuti a v ten moment kulminuje nejake nastvani fanousku. rekl bych, ze jsme prave ted v takovem momentu. tady jsou ta rozhodnuti proste do oci bijici. je mi "jedno" ze mame 3/1/0 v lize a ne 4/0/0, jde o to, ze klub ma jeden mozna existencni cil, a tim je LM. na tu Trpisovsky ted tym zatim rozhodne nepiluje a jsme dva zapasy od dne D.

          u Trpise duveru neztracim prave proto, ze on vzdy mel sebereflexi a ty veci opravil. na rozdil od Jarolima, DUML a Silhaveho. ale je proste uz vic nez na case prekopat zaklad k tomu, co nas ma poslat do LM. ono jestli napr. nepostoupime pres Celtic, protoze jim tam budou vepredu hlavickovat dve hovada proti nasim malym stoperum, tak se opet budeme bavit jinak. cela rada veci se podcenuje a myslim, ze se z tohohle nazoru stava cim dal tim vic konsenzus.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        ColinSKS     před 5 lety 06.08.2019 13:50 |  
        1 3

        kdokoli jiný by se do náběhu ani nedostal. škoda že nelze praktikovat štafetu, že by si MvB naběhl, převzal míč do šance, kterou by zakončil někdo jiný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      La Tortuga     před 5 lety 06.08.2019 10:29 |  
      0 6

      Myslenka: Kdo je ted v tymu schopen pravidelne davat goly- dostane se do sance a umi ji zakoncit: utok - nikdo, zaloha - Husbauer, Stanciu, obrana: Frydrych. Podle me proto je ta produktivita tak nizka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      japhy     před 5 lety 06.08.2019 11:15 |  
      2 3

      Nezdá se mi, že by od Zlína hrál Suk tak vzadu, jak píšeš, navíc stejně většinu gólů dával po standardkách. Kdyby teď dal tu pencli, tak je zase nejlepším střelcem :) A měl ještě další zakončení ve vápně.
      S lajdáckým Pepou souhlas, pevně doufám, že tohle není jeho průměrný výkon, jak naznačuje známka. Nechápu tu chválu některých za pas na MvB, vždyť na tom nebylo nic těžkýho.
      Jestli JiT nezkusí Stancia proti Liberci, budu se dost divit. Nevěřím, že nezvládne hodinu hry a pořád je lepší odehrát poločas a kus, než tam naskakovat na posledních 20 minut.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    fps     před 5 lety 06.08.2019 09:25 |  
    2 12

    dle mě Masopust a Ševčík nebyli lepší než Souček a Mick van Buren, dle mě byl Masopust a Ševčík horší než Souček a Mick van Buren, a Kúdela byl horší než Coufal, Frydrych a Bořil, Kúdela nebyl na šestku

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 06.08.2019 13:47 |  
      2 4

      to je nějaký kvíz ty pu - pert není bratr michala. michal chodí s janou, která je sestrou ríši, ríša se kamarádí s petrem, protože je to jeho nevlastní bratr. otázka - s kým spí matka petra?

  14. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 06.08.2019 10:41 |  
    3 3

    Obrana za jedna, útok za pět. Šancí spoustu, penalta k tomu. Největším problémem koncovka. Hráči vydělávající milióny nejsou schopni vstřelit branku nejhoršímu týmu 1.ligy a to bylo utkání nejméně na 5:0. No třeba to odnese v sobotu Liberec...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 12:07 |  
      4 1

      Opravdu je to otřesné že?
      O největší senzaci se postaral Luton, který hraje až pátou nejvyšší soutěž. Favorizovaný Norwich porazil 1:0. Pro představu - v Česku je pátou nejvyšší soutěží krajský přebor.
      V Anglii by měli hráče tedy asi zastřelit.
      Někdy to tak prostě je, že i když jsi lepší tak nevyhraješ.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        ColinSKS     před 5 lety 06.08.2019 13:45 |  
        0 5

        nám se to ale stává podezřele často

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          obiwan     před 5 lety 06.08.2019 15:04 |  
          0 0

          Twl...kdy naposledy???

  15. Palič MvB

    Akuls     před 5 lety 06.08.2019 11:25 |  
    12 3

    MvB není žádná extratřída, nicméně mám pocit, že pokud tam nebude za současné konstelace on, tak nebudou nejen góly, ale ani žádné šance. Škodu drží v týmu již jen nostalgie a sentiment vedení. Jeho přínos pro tým je už jen v kabině, ale abychom nakonec neměli víc hráčů do kabiny a na lavičku než na hřiště do základní sestavy. Jusuf je po zranění, navíc je to statický hráč, který si libuje ve hře zády k bráně, tedy žádný náběhový sprintér a kanonýr. JiT by ho určitě rád stavěl, ale na základ to zatím asi není. No a zbývá Tecl, který je po těžkém zranění a i před ním byl přibližně na úrovni MvB. Ostatně Šilhavý si kdysi v kádru raději nechal MvB a bombarďáka Tecla poslal na hostování do Jablonce. Od té doby Tecl sehrál pár dobrých zápasů a vstřelil nějaké góly, ale než se dostane do formy před zraněním, asi to bude ještě chvilku trvat, a že to není jednoduché, vidíme u Krmenčíka. A pro informaci, Olayinka byl v Gentu 8. útočníkem a proto chodil po hostováních, resp. přestoupil do Slavie. Přesto bych řekl, že při svém příchodu do Slavie byl o třídu lepší než je nyní. A ještě k MvB, když si vzpomenu kolik takových brejků jako on v neděli v Karviné zazdil v kariéře Pavel Kuka nebo Standa Vlček a dnes jsou z nich slávistické legendy. Nicméně se ukazuje, že to bez kvalitního útočníka, který dá v evropských pohárech ze dvou pološancí jeden gól a každou sezónu bude atakovat titul krále ligových střelců s nejméně 20ti góly asi nepůjde. Kde ho ale vzít?!
    Kde se poohlédnout po posilách naznačil včera v TikiTaka zpravodaj ČT ve Francii Jan Šmíd. Ve Francii prý běhá plno kvalitních urostlých stopérů a rychlých útočníků, absolventů tamních mládežnických fotbalových akademii, kteří bojují o místo na slunci a třeba by se chtěli v ČR zviditelnit. Doporučil Šmicrovi, aby si nechal dát od svých bývalých spoluhráčů z Lenc a Bordeaux na takové hráče typy vhodné pro Slavii. Ostatně takhle s k nám nějak kdysi dostal za KJVCD Mickael Tavaréz. Přišel z 3. ligy zadarmo a prodali jsme ho za slušné peníze do Hamburku. Také AS Monaco kdysi u nás postavilo v evropském poháru svého 5. a 6. útočníka a tito rychlonozí mladí hráči afrického původu nám pěkně zatápěli. Trenér Jarolím ale uměl francouzsky.

    • Re: Palič MvB

      rak (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 11:55 |  
      5 1

      Tohle možná není úplně mimo. Vím z jiných branží, že Francouzi (Španělé, Portugalci) v posledních cca 3 letech do Prahy docela chodí i za prací. Doma to nemají úplně snadné a tady se jim líbí.

    • Re: Palič MvB

      Fačín     před 5 lety 06.08.2019 12:47 |  
      4 4

      Souhlasím víceméně se vším, kromě jedné věci - Milan Škoda není na odpis, když je zdravý, je pořád velmi platný. Ale potřebuje hrát co nejvíc, což se momentálně neděje a myslím, že je to škoda. Jinak to přirovnání MvB ke Kukovi a Vlčkovi podle mě přesně sedí.

    • Re: Palič MvB

      Slávy syn     před 5 lety 06.08.2019 12:53 |  
      7 3

      Mě se Burenovo pojetí útoku líbí, přihrává z první, k bráně je čelem, pořád v náběhu, takový předsunutý záložník - a dostává se do šancí, které neproměňuje, takže je to vlastně špatně. Kdyby je zúročoval... Kdyby měli vepři křídla, létali by jako orli. Jak se s tím blonďatým bíbrem přiřítil k bráně jako nějaká fotbalová zkáza z Valhaly a najednou si to posunul do strany a hnal se k vápnu, nejenže jsem si do klína rozlil portské, ale v živých barvách jsem si, třebaže z Micka byly v tu chvíli vidět jen záda, představil jeho výraz a byl jsem opravdu rád, že nám ho kamera citlivě neukázala. Co se týče Olina, taky mám pocit, že po příchodu hrál o parník líp než teď po aklimatizaci. Pamatujete, jak jsme nad ním kdysi žasli? A poté, co jeho nejlepší výkon, umístil Trpišovský někam na hodnotu šedesáti nebo kolika procent, no jestlipak se nám nad Edenem neobjevila duha? Chci plný potenciál! Chci vidět 100 %! Nebo aspoň těch starých šedesát. A 30% Mickovu úspěšnost při tutovkách. Pak bude dobře.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    domácí     před 5 lety 06.08.2019 11:41 |  
    18 7

    Buren nedal gól, ale hraje výborně a ty góly přijdou, věřím tomu

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      o-cab     před 5 lety 06.08.2019 13:07 |  
      8 11

      verit muzes cemu chces ale neprijdou. neprijdou proto, ze mu prekazi balon, nema hlavu nahore a neni to fotbalista. nabehy ma na evropske urovni ale s balonem je realne na urovni preboru. tady nejde o fyzicku, kterou by mohl zlepsit. on je proste atlet s dobrym vnimanim prostoru ve hre bez balonu, fotbalista ale neni a nikdy jim nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        fleder     před 5 lety 06.08.2019 13:50 |  
        10 3

        Řekl bys tohle stejné o Standovi Vlčkovi? Nebo Pavlu Kukovi? Kolik toho oba dokázali zazdít?
        Já neříkám, že co MvB zahodil bylo v pořádku, jen, že ta jeho kritika se zas přehání. Když nehrál nebo byl "jen" žolík, prakticky všichni tady kňučeli, proč nehraje víc. Ted hraje, maká, bojuje, dostane se do šancí...a je to taky všechno špatně a šup s ním na lavičku, protože holt zatím šance neproměňuje.
        Nejen u útočníka je to hodně o psychice. Povede se jeden i třeba ušmudlaný gol a hráče to nakopne.

        Btw, nechci brousit na přátele z druhého břehu, ale jak pak hodnotit ty jejich superduper útočníky Kozáka /co se do šancí ani nedostane nebo to totálně zazdí/ či vyhypovaného a přeceňovaného Tetteha, který není ani stín toho lehkého nadprůměru z lonské sezony? Já jen, že proti nim jsem nějaké článečky a rozbory bývalých plejerů na (nejen) nejmenované hlásné troubě jednoho klubu nečetl..

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          martyni (přítel SN)     před 5 lety 06.08.2019 14:09 |  
          10 0

          Presne, nejoblibenejsi jsou hraci, co hrajou malo a nestihnou toho prilis zkazit. Momentalne drzi pozici nejoblibenejsiho slavisty Baluta.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          o-cab     před 5 lety 06.08.2019 14:43 |  
          1 4

          ani nemam chut to sem psat kvuli lavine minusu, ale Vlcek je pro me jeden z kvalitativne nejmarnejsich dulezitych hracu Slavie co pamatuju ano, nikdy jsem ho nemiloval. a ja osobne nikdy nechtel at hraje MvB vic:)

          co se naseho utocniku tyce, tak bych opet poukazal na to, ze muzeme na lavici a tribune nechat sedet hrace za 350m a mame v kadru OSM strednich zalozniku. to se pak vkradaji otazky o konepci a pripravenosti na LM, i kdyz samozrejme beru v potaz, ze Tecl mel byt utocnik cislo 1. modlim se za jeho brzky navrat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Tomastu     před 5 lety 06.08.2019 14:48 |  
          1 0

          Pokud vím tak Van Buren dal gól v Teplicích a ani to nebyl žádný šmudla, naopak krásný gól(nevěřil jsem že ho dá když jsem na to koukal a v duchu jsem se mj omluvil) a nijak zvlášť mu to nepomohlo

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 06.08.2019 13:42 |  
      3 3

      MvB se dobře pohybuje, je rychlej, má náběhy který trochu šikovný záložník periferně vidí - tady za 1-. tolik kritizovaná technika mi až tak nevadí, nemyslím, že by na tom byl nějak extra špatně, kolikrát se výberně zapojil do kombinace z první, s olomoucí zařídíl půlku golu. tady 2-. a pak koncovka, to je tragedie. za mne 4-. když to sečtu a zprůměruju, tak mi vyjde 8-, takže v průměru něco jako o fous lepší trojka -> průměrný útočník, bohužel. Je ale sympaťák veliký, můj oblíbenec asi největší z kádru

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        kalex     před 5 lety 06.08.2019 13:58 |  
        2 0

        No pohyb dobrý má, ale periferní vidění zase nemá. To bylo ukázkové při tom prvním sólu. Těžko můžeš mít periferní vidění, když při běhu skoro pořád zíráš na balon. Je to sympaťák, ale toto ho nikam dál neposune.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          ColinSKS     před 5 lety 06.08.2019 14:02 |  
          1 3

          je ppravda že tu šanci zazdil ukázkově. ale zase - prostě přemýšlel, zdálo se mu že je daleko na dloubák, branař venku, myslel si že ho oběhne, ale blbě to odhadl a branař jej v pohodě vykrokoval. chybí mu více odvahy. zas ale - kdyby to dloubnul a šlo to vedle, tak spousta lidí řekne, že se ukvapil..

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            kalex     před 5 lety 06.08.2019 14:37 |  
            3 1

            Ale on nic dloubat nemusel. Ten měl docela velkou rychlost na to, aby gólmana obešel a dával do prázdné. Ale to by musel hrát s hlavou nahoře a vyhodnotit si situaci dřív. A hlavně jinak. No Je to škoda, nó. Kdyby na tomto zapracoval, tak těch 15 gólů za sezonu v lize dá.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              o-cab     před 5 lety 06.08.2019 14:48 |  
              4 0

              podle záběru za bránou nemusel doslova nic kromě střely rovně. měl tam několik metrů prázdnou bránu

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                kalex     před 5 lety 06.08.2019 15:37 |  
                1 1

                Anebo tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      fps     před 5 lety 06.08.2019 14:32 |  
      1 8

      taky bych mu dal víc času, minimálně do odvety LM, když do LM nepostoupíme, tak to spíš bude kuli špatným stoperům, než kuli špatným útočníkům

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        slaviator     před 5 lety 06.08.2019 15:33 |  
        4 0

        Jasne, když to bude dvakrát 0:0 a prohrajeme na penalty tak to bude podle tebe vina stoperu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Boss82     před 5 lety 06.08.2019 17:08 |  
        8 6

        Prosimtě poraď mi, pořád váhám, jaká z následujících možností je ta správná:

        a) Jsi troll a chodíš sem cíleně srát lidi.
        b) Máš IQ pod 60.
        c) Platí oba předchozí body současně.

        Fakt by mě to zajímalo. Předem díky za odpověď.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        o5aradecek     před 5 lety 06.08.2019 23:57 |  
        2 1

        ...a proto jsme dostali za 5 spoutěžních zápasů nové sezony 1 (jeden!) gól, viď? :-) Už toho radši nech.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Simis     před 5 lety 06.08.2019 20:27 |  
      3 1

      Dobre to trefil Jiranek, Mick bezi sam na golmana a celou dobu hlava sklopena a vubec nevidi, ze golman stoji uplne mimo. Videt to preci musi i treneri, tak proc ho to proste neodnauci?

  17. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Kratass97     před 5 lety 06.08.2019 14:05 |  
    0 8

    Během 14 dní se rozhodne zda Baluta zůstane nebo ne. Ve hře je hostování

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Fačín     před 5 lety 06.08.2019 15:03 |  
      10 5

      To mě přivádí k zamyšlení.. Před rokem ukazoval Tvrdík hrdě tabuli, kde byla napsána jména hráčů, které skautujeme a chceme přivést. Mezi prvními pěti byla trojice Olayinka, Baluta, Matoušek. Všichni jsme byli nadšení, že se nám podařilo je přivést - dohromady bratru za 200 milionů, ale podařilo se. Současná situace - Matoušek druhým rokem na hostování (ve dvou různých týmech), Baluta prakticky nehraje a uvažuje se o jeho hostování. A Olayinka po nadějném startu hraje čím dál tím hůř a do základu se už většinou taky nevejde.

      Takže, kde se stala chyba? Byla chyba hned na začátku, že hráči nebyli dobře vyskautováni? Nebo to je chyba až následná, že se s nimi nepracovalo úplně správně? Nebo je to chyba těch hráčů, že to jsou prostě "dřeváci"? Někdo nějaký nápad, co stalo špatně?

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        o-cab     před 5 lety 06.08.2019 15:17 |  
        5 9

        ano presne diky. kdyby clovek chtel byt sarkasticky, tak k tomu maji nabeh i superposila a drahy Jusuf. nemluve o stejne drahem Sykorovi.

        Matousek byl kritizovany za praci zady k brane a proto byl poslan pryc. tu ma MvB lepsi? nevisml jsem si. tema produktivity je konstantni a jestli Matousek neco dokola dokazuje tak to, ze to je rychly hrac co umi davat goly. tohle me treba uplne sere - my posilame goloveho mladeho hrace na hostovani a na hrotu ted misto nej hraje nekdo kdo je typologicky stejny ale perspektivu ma stejnou jako zakonceni, tzn nulovou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 07.08.2019 20:53 |  
          1 0

          Umí dávat góly.... jenom jednomu klubu.. kdy naposledy se trefil proti někomu jinému než Bohemce?

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            o-cab     před 5 lety 08.08.2019 10:12 |  
            0 0

            aspon u nich kouka kam zakoncuje:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Fačín     před 5 lety 06.08.2019 15:30 |  
        7 10

        A ještě jedno krátké zamyšlení - když k nám přicházel pan Trpišovský, říkalo se o něm, že dobře pracuje s mladými. Momentálně to ale vypadá tak, že je různě rozhazujeme po hostováních a do "A" týmu se nikdo ani náznakem neblíží (snad s výjimkou brankáře Markoviče). A´t už to jsou naši čeští odchovanci - Valenta, Vejvar, Vlček, Drozda apod., nebo hráči, které jsme s pompou přiváděli do tehdejší juniorky - Musa, Auer, Rondič, Trapanovski, Nabiyev a další. Za a) mi to přijde jako plýtvání talenty a za b) na to jednou můžeme doplatit a to z několika možných příčin - např. se k nám mladí nepohrnou, když uvidí, že tu prakticky není šance se dostat do áčka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Simis     před 5 lety 06.08.2019 20:33 |  
        2 7

        Pripada mi, ze JiT si zvyknul, ze pokud se nejaky hrac nechytne, tak proste v pristim prestupnim obdobi si poruci jineho. Vzhledem k tomu, ze na hostovani, tribune a stridacce jsou ted hraci za par set milionu, ktere si JiT privedl, tak by bylo rozumne mu uz nove hrace nevodit a donutit ho pracovat s temi, ktere mame.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Fačín     před 5 lety 07.08.2019 08:17 |  
          2 3

          Velmi správně. Ještě mi přijde, že se každého hráče snaží předělat tak, aby se mu hodil do "systému", ale vůbec s nimi nepracuje tak, aby co nejvíc využil jejich silné stránky.

          Druhá věc, stále nemáme žádný "plán B". Jsme snadno k přečtení, nemáme žádnou alternativu kromě 4-5-1, na dva útočníky prostě taky odmítáme hrát. Světlá výjimka byl zápas se Sevillou a skvělých 3-5-2. Jenže to už momentálně taky nepřipadá v úvahu, protože už nemáme tak kvalitní stopery.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 06.08.2019 22:37 |  
      0 11

      Nechápu. Přitom v přípravě vypadal dobře. Jestli tak vadí jeho slabší bránění ? Pak ale nechápu, proč jsme přivedli Stanciua, to je to samé v bledě modrém.

    • Re: Tak tohle jsou teď ti noví slávisti, to jsme to dopracovali

      Ondráš     před 5 lety 06.08.2019 14:53 |  
      18 0

      Nenávist tady šíří akorát media a z mnoha fanoušků dělají ovce. Co jsem četl od zúčastněných v Karviné, tak ten vocas byl normální fanoušek bídy, celej zápas provokoval, přejížděl si rukou po krku a pořvával jude Slavie. Po zápase dostal od jednoho sešívky do držky..což je u provokace naprosto normální a děje se tu už cca 100 let, světe div se!

  18. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Tomastu     před 5 lety 06.08.2019 14:59 |  
    4 7

    Moc nesouhlasím s tím že absence našich ex stoperu není problém v případě Kúdela, Hovorka je to ztráta dvou věží při rohových kopech atd takže jsme nepřišli jen o nepropustnou zeď, ale zároveň i o nebezpečí v útoku při standardní situaci, což je snad ještě důležitější,jelikoz pokud si pamatuji z loňských podcastu tak se tam zrovna počet gólů z nich řešil a bylo jich opravdu hodně :) minimálně na začátku sezóny

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 06.08.2019 22:39 |  
      0 17

      Dvojice Kúdela - Frydrych je slušná, samozřejmě Deli - Ngadeu se nevyrovná, ale jde to.

      Hovorku doufám v sestavě uvidíme co nejméně a časem ho pošleme stejným směrem jako Pokorného.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Tomastu     před 5 lety 06.08.2019 23:24 |  
        4 8

        Frydrych, Kúdela je špatná dvojka z jednoho důvodu Kúdela celý zápas dává balóny buď dozadu, nebo do strany. Michal je zkoušel dopředu dávat a bylo z toho dost ztrát. Za mě by ta dvojice když už, tak Frydrych(silový) Hovorka (fotbalovější) a dostal jsem 5 mínusu, hmm by mě zajímalo kolik gólů z rohu za ty 4 zápasy minusáři viděli :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Dr. Fe1     před 5 lety 07.08.2019 02:51 |  
          1 10

          Ono je totiž velice jednoduchý všechno odsuzovat, daleko větší statečnost vyžaduje se za něco postavit. Takže si z toho nic nedělejte. Kdybyste se těch lidí zeptal jak by to tedy řešili oni, tak většina z nich bude jenom čumět s otevřenou hubou :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Tomastu     před 5 lety 07.08.2019 08:02 |  
            1 7

            Je to tak, já palce nahoru nekomentují, ale když dám dolu napíšu proč to tak je :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Dr. Fe1     před 5 lety 07.08.2019 13:11 |  
              2 9

              Přesně tak. Jenže většina lidí žádné kladné řešení nemá, jen řeknou že je všechno špatně. To je právě daleko jednodušší a bezpečnější.
              Když někdo jen odsuzuje, tak mu spousta stejně naladěných lidí tleská, ale jakmile nabídnete řešení, tak už vás bude spousta lidí kritizovat a to už není tak příjemné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      fps     před 5 lety 08.08.2019 13:30 |  
      0 5

      moje řeč, někde jsem četl to, že Deli, Ngadeu a Souček dělali 75% hry mužstva, co i dle mě sedí

  19. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    profesor     před 5 lety 07.08.2019 17:33 |  
    3 3

    Hodnocení jsem si přečetl včetně příspěvků. Měl bych jednu připomínku. Bylo by možné k sestavě před utkáním napsat i obsazení lavičky a kdo je případně zraněn ? Děkuji.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    profesor     před 5 lety 07.08.2019 20:07 |  
    4 6

    Teď jsem se dočetl, že o Balutovi se rozhoduje, zda zůstane nebo půjde hostovat někam jinam. Připadá mi, že Trpišovi stoupla sláva do hlavy , mohlo by se stát, že velmi rychle spadne. Vítězství ve Zlíně a s Olomoucí bylo dílem štěstí a v Karviné utkání ukázalo i na naše slabiny. Odešel Zmrhal, odešel Stoch nemáme už Sýkoru ani Matouška a máme hrát o LM. Myslel jsem , že budeme hrát se 2 útočníky aspoň nějaká utkání, ale nějak se s tím nepopasujeme.
    Jsem zvědavý na utkání s Libercem bez diváků.