Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 2

Po dvou ligových kolech přichází první opravdový podcast Mezi námi fanoušky v nové sezóně, ve které quelhar, Veta, David Ocetník a Piky hodnotí především stávající kádr Slavie a odběhnou v průběhu podcastu k různým dalším tématům.

Slavia v prvních dvou ligových kolech neztratila body, takže účastníci podcastu nemuseli řešit žádný bodový průšvih s těmito zápasy spojený, proto je segment věnovaný těmto zápasům poměrně krátký a hlavní část podcastu je věnována především stávajícímu kádru a variantám, které toto složení nabízí. A protože udržet myšlenku a opustit myšlenku je pro účastníky dnešního podcastu stejně těžké jako pro dříve narozené, diskuze se svede k celé řadě souvisejících i zdánlivě nesouvisejících témat...

Obsah:

00:00 Úvod, Zlín - Slavia 0:1, Teplice - Slavia 1:5, prostředí na stadionech, prezentace ligy
14:40 Brankáři Slavie, hierarchie v kabině, jádro kabiny a její minutáž
31:45 Stopeři Slavie, důležitost dvojzápasu podzimu v předkole LM
44:40 Krajní beci Slavie
48:20 Střed zálohy, proč je druhé místo v lize za trest, jak hraje Slavia ve středu zálohy
1:05:40 Křídla Slavie, A. Baluta
1:18:00 Útok Slavie
1:27:10 Nejbližší program Slavie, jak dopadne liga. Totální sezóna, TV a internetová práva

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Pinturichio     před 5 lety 24.07.2019 22:29 |  
    4 0

    jeste jsem neslysel, ale prvni plus za delku podcastu :)) prvni polovina na cestu do prace, druha pak na cestu domu :)))

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Dennis     před 5 lety 24.07.2019 23:17 |  
      2 1

      Mám to úplně stejně, už se nemůžu dočkat rána. :-))

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    oboj     před 5 lety 25.07.2019 07:31 |  
    7 0

    Moc dobře se mi to před spaním poslouchalo, výlety mimo rozpis vůbec nevadily, hosté se dobře doplňovali, MNF jsem slyšel skoro všechny, tento díl mi přišel nejlepší. Díky!

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    mis3     před 5 lety 25.07.2019 08:28 |  
    2 0

    Ahoj Nico!

  4. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Max1     před 5 lety 25.07.2019 09:44 |  
    1 7

    poslechl jsem si přes spaním...takový večeníček jsem už dlouho nezažil :-D. Jen pár poznámek z moji strany. 1) Golmani: ještě tu je Vantruba, každopadně za mě by se mělo začít s golman více rotovat a dát šanci Markovičovi v těch méně "in" zápasech, jako český pohár na podzim nebo v lize porti Budějkám. Kovář je super týpek, ale kvalitou nemá na to stabilně být jednička. 2)Stopeři: psal jsem to po odchodu našich věží, Hovorka - Kúdela mě trochu děsí a chce to přivést nějakého vysokého bořiče, kraje jsou pak super, stejně tak záloha. Jen souhlasím, že bych dal více prostoru Balutovi, ten kluk to v sobě má a stále je to jeden z nejlepších s míčem na noze a je velka škoda, že Jindra ho tak ingoruje. 3)útok: Tecl jasná volna čislo 1, Yusuf mě překvapil, ale uvidíme, jak dokáže hrát pod tlakem, Buren je spíše hráčem do závěru zápasu. 4) k tv právům se moc vyjadřovat nechci, protože bych se akorát se naštval, včera jsem viděl ten rozstřel s Dušanem a ten chlapec je na pěst....ono už jen ten model, že LFA neprodává přímo, ale firmě A, ta firmě B a ta pak televizím. Btw. po dohráno plus a zápasu semifinále euroa u-19 včera na ČT řikám, že čím méně fotbalu na ČT bude tím lépe pro všechny, tam to šlo totálně do kopru.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      fps     před 5 lety 25.07.2019 10:12 |  
      4 15

      až na tu část o ČT souhlas, já bych naopak dal vše na ČT a kašlal bych na soukromé TV, obzvlášť na IPTV, 02TV špatná dostupnost, malá sledovanost, špatná kvalita obrazu, časté problémy s IPTV, naprosto nevyvážení hoste (samý sralťani), a komentátoři něco hrozného, jeden komentátor (blb) loni každý zápas neustálé dokola omílal kam všude má Souček odejít, že je pro nás až moc dobrý a podobně

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Max1     před 5 lety 25.07.2019 10:24 |  
        5 5

        asi to je subjektivní, ale pokud mám srovnat úroveň komentáře na ČT vs O2, je to kvalitou velký rozdíl. Vlášek, Karoch, Štepán, Čapek jsou asi největší blbové co jsem slyšel a bolí mě z nich uši, jejich komentář je k pláči, hlavně teda Vlášek, to asi největší nula. Sice o2 dává prostor hlavně Sieglovi a Rajnochovi, ale třeba Rajnoch je v pohodě a řekne, že Slavia hraje super a sparta tužku. Mám O2tv skoro 3 roky a nikdy jsem neměl technicky problém, ani na setopboxu, ani když koukám přes svůj účet na netu. Kvalita obrazu pak není jiná než na ČT. Pokud chceme kvalitní fotbal, musí se za něj platit a dneska je trend vysílat ligu na placených TV a je dobře, že i my se tomu trendu bližíme. Že papaláši na LFA nedokážou z toho dostat víc a neprodají to s větší rentabilitou je božel jejich chyba.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

          martyni (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 11:14 |  
          11 0

          S komentatory problem všude, problem je v tom, ze opravdu dobrych je strasne malo. Nechci se moc zastavat Vlaska a spol., ale komentatori O2 mi prijdou nesnesitelni.. komentuji furt s podivnym predstiranym zaujetím, aniz by reagovali na to, co se deje, jestli je akce na hristi zajimava nebo marna, jsou neuveritelne nepohotovi a maj zvlastni schopnost minout podstatu věci skoro pokazdy, když se pokusi o nejaky názor. Ani experti obou televizi moc nepomahaji, maloko dokaze o fotbale mluvit tak zajimave jako třeba quelharovi hosti z tohoto podcastu, bud omilaji jednoduchy fraze (Siegl, Senkerik) nebo fraze rádoby chytry, ale nemene nesnesitelny (Karoch) nebo sice mluvi dobře, ale kaslou na jakoukoli pripravu a nemaj prehled (Zelenka).

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Veta (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 10:45 |  
        13 1

        O2TV má stejný anebo (častěji) lepší kvalitu obrazu. Jakým způsobem je ČT schopná natáčet například mimo Prahu při kolizi s jinou sportovní akcí, to je tristní. Toto je objektivní fakt, zbytek je samozřejmě věc subjektivní. Ale asi by se jednalo o touhu po komunismu či jiném totalitním režimu, kdybychom hlásali "Více peněz do fotbalu, kvalitnější prostředí na stadionech, udržet nejlepší hráče, přivádět hvězdy, ale hlavně nám to nechte zadarmo na ČT!". ;)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Tomastu     před 5 lety 26.07.2019 11:54 |  
        0 0

        Ale to máš nějakou oblibu ve fakt špatných věcech ne? Já úplně nenávidím Karocha a když ho slyším, zážitek z fotbalu jde rapidně dolů a představa poslouchat tohohle experta na většině zápasů se mi zdá přímo děsivá.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Dennis     před 5 lety 25.07.2019 09:46 |  
    9 0

    Poslechl jsem zatím půlku a hodně mě mrzí, že výjezd do Teplic byl pro fanoušky v sektoru hostí tak nepříjemný. Já Teplice považuju za nejlepší výjezd, jezdím tam pravidelně, chodím na západní tribunu, přímo naproti sektoru hostí. Vždycky si to užívám. Slávistů je tam pokaždé dost, mimo jiné tam sedává Honza Nezmar. Klobásu jsem dostal hned bez fronty, na pití bylo přede mnou asi pět lidí, záchody snadno dostupné, voda tekla. Je fakt škoda, že to takto nejde na celém stadionu a pro fanoušky v sektoru hostů jsou podmínky takto strašidelné. :-( Možná pro výlety s dětmi doporučuji spíše tuto část stadionu, kde se sice nefandí tolik jako na východě, ale to zázemí je zřejmě na jiném levelu. Míst k sezení je tam na výběr také dost a výhled je také ok. Jinak tohle je opravdu velký problém českých stadionů a je ostuda, že to nikdo neřeší, kromě samotných fanoušků. :-(

  6. Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 10:27 |  
    6 0

    Prave jsem doposlouchal tento opet skvely podcast. Vsem ucastnikum dekuji za jejich nazory a musim rict, ze s nimi v drtive vetsine souhlasim. Vyborny rozbor vyjezdu do Teplic, ikdyz zlepseni tam je, pred cca 2 -3 lety nas treba vubec nepustili dovnitr (otec + 5 let dite). Ale jak bylo receno, je to na vetsine stadionu stejne. Namatkou jeste Ostrava minuly rok, kde se soukroma bezpecnostni agentura spatne rozeznavala od policie CR. (helmy, obusky, chranice...)
    Kadr mame skvely, a samozrejme souhlasim s diskutujicimi, ze bysme meli byt jeste lepsi nez minuly rok. Trosku nam do toho sice hodil vidle Michael, ale to uz ted nema cenu resit. 95% zapasu bude nase stoperska dvojice naprosto v pohode. Stale si myslim, ze jeste nekoho privedeme a budeme si ho pripravovat na jaro / pristi sezonu.
    Co mi ale opravdu vadi, je nemoznost mit Totalni sezonu se vsemi goly z duvodu internetovych prav. To je neco neuveritelneho a prijde mi to jako hazeni klacku pod nohy. Hold proste vadi, ze jsem v soucastnosti zdaleka nejuspesnejsi klub v CR.

    PS: Verim v 8 vyher v rade :-) Vcetne postupu do LM :-)

    SKS4ever
    Ondra

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      slavanda     před 5 lety 25.07.2019 14:35 |  
      3 0

      Tak známej dělá v Teplicích něco na stadionu, hned jsem mu volal, co že tam s těmi hostujícími sektory blbnou. Odpověď: "přijedou akorát vrhači pyrotechniky 3-4 klubů, jinak je tam pusto a prázdno. (a prý nechodí ani domácí). Když už přijedou, tak něco zničí, kvůli tomu přece nebudeme jejich prostor velebit. Máme starosti to jakžtakž udržet pro naše fanoušky. Kdyby neměli mezi sebou pitomce, tak je klidně pustíme kamkoliv". Ale teď to prý bylo na poměry Slávie velmi, velmi slušný i v sektoru."
      Kdo byl osobně, asi všiml, že stadion chátrá... nejsou love, stadion patří klubu, jinde to velebí města (např. Plzeň) a je to znát.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Travinho     před 5 lety 25.07.2019 10:30 |  
    5 11

    Pikyho neznám, ale jeho názory mi přišly nejrozumnější... Jen drobná poznámka, žádný Olijanka za nás nehrál a nehraje!

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Veta (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 10:46 |  
      4 0

      Michale, víme, ale i tak díky za poslech. ;)

  8. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 11:34 |  
    18 0

    Tohle byl jeden z nejlepších podcastů, krásně a svižně se to poslouchalo...

    Jinak Slavia poprvé v historii překonala hranici 10 tisíc prodaných permanentek... uvidíme kde se to parádní číslo nakonec zastaví...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      VaSsa     před 5 lety 25.07.2019 12:44 |  
      4 0

      Tuhle sezónu to může být docela "uzavřená společnost" a to hlavně kvůli pohárům, na které se bez permice nedostaneš, a obzápas uzavřené TS. Asi by mohli zavést nějaký systém uvolňování míst, když na zápas nejdeš.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Tomastu     před 5 lety 26.07.2019 14:41 |  
        1 0

        Můj vlhký sen je permice s funkci peněženky, pak by si uvolnil místo a dostal by si nějakou částku zpět na permici a za tu na dalším zápase mohl zaplatit občerstvení, dala by se dobít a to by super zrychlilo frontu u stánku

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Kupsiiik     před 5 lety 25.07.2019 13:28 |  
      3 0

      Opravdu jeden z top podcastů, skvělé osazenstvo, délka za mě v pořádku. Vety mluvil málo, asi jen 80%, ale hrozně mě baví :-D

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      slamacek (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 14:57 |  
      4 0

      Pozor, sice 10 tis. prodanych permic, ale kdyz jsem ji kupoval, tak tam byl borec co to ma 100km a kupoval ji v podstate jen proto aby se dostal na "Chelsea"....
      ... tedy s vidinou postupu do LM a atraktivniho soupere. Z toho mam preci jen trochu obavy, ze se nam na ligu stadion vyprazdni

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Tomastu     před 5 lety 25.07.2019 15:28 |  
        4 0

        Těchto permanentek tam bude asi fakt hodně, ostatně i vedle mě jsou dvě permice lidi z Benešova a v podstatě jsem je neviděl tak na tři čtvrtě zápasech. Jenže dokud je cena permice tak levná oproti Z3 zápasům na které chodí tak to jinak nebude, plus samozřejmě Evropa

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

          paweza (přítel SN)     před 5 lety 26.07.2019 12:07 |  
          2 0

          Je to tak, také mám permanentku, dojíždím od Brna a snažím se jezdit co nejvíce, ale prostě třeba pondělní termín zápasu je pro mě téměř neřešitelný.. Nebo teď v neděli večer, určitě přijedu, ale vracet se budu domů nad ránem, kdy mi ani nejezdí spoje do mojí vesnice, takže budu muset absolvovat hodinovou procházku domů. Tohle ještě dokážu zvládnout takhle v létě, ale pozdnější podzim, brzké jaro už budou problém. No chtěl jsem tím jen říct, že i na mojí permanentce bude určitě dost zápasů prázdno a možnost místo uvolnit někomu jinému bych uvítal. Zároveň se výhod permanentky nechci vzdát, protože to, co jsem díky ní mohl minulou sezónu se Slavií zažít si nemohu nechat ujít ani v budoucnu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

            Tadeáš_Janků     před 5 lety 26.07.2019 13:26 |  
            0 0

            Když se přihlásíš na Ticketportalu, vejdeš do sekce permanentky, zadáš číslo svoji permice, tak tam máš možnost uvolnit místo. Tak to zkus, třeba to funguje.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      EdCable     před 5 lety 25.07.2019 17:06 |  
      2 0

      Aktualni informace od Tvrdika je 11 000 permic a celkove na permice uvolneno 12 000 mist. To podle me padne.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Joe-L     před 5 lety 25.07.2019 20:01 |  
        2 0

        Doufám, že ještě nějaký permice přidaj - chtěli jsme si koupit na jih, ale bez šance. :-(

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

          DomeCZek     před 5 lety 26.07.2019 17:21 |  
          0 0

          hele a neni to na jih zatim bloknuty kvuli tomu, ze je ted zavreta TS?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

            Joe-L     před 5 lety 26.07.2019 19:57 |  
            0 0

            To doufám. Permice se koupit nedaj a lístky na Olomouc jen předprodej, takže zatím to vypadá, že v neděli večer budu sedět doma na sedínce. :-(

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      o5aradecek     před 5 lety 25.07.2019 18:43 |  
      4 0

      Pamatuju, jak pan Tvrdík při nástupu do Slavie prohlásil, že i jeden z cílů vedení do budoucna, je mít 10 000 prodaných permic na sezonu. Tak letos už si předseda může odškrtnout další zmáknutou položku. :-)) A ještě nekončíme! 12 000 na českou ligu je fakt mazec.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Dennis     před 5 lety 25.07.2019 21:35 |  
        3 0

        Jako číslo je to fakt pěkný, ale má to podle mě jede velký háček. Hodně lidí si letos tu permici koupilo, aby se dostali na nejlepší zápasy v LM/EL. Na příkladu Chelsea totiž všichni pochopili, že bez permice to prostě nepůjde. A nemyslím tím jen překupníky, ale i normální fanoušky, kteří to mají třeba 100 km a na ligové zápasy nestíhají jezdit, ale na dva tři zápasy v roce přijedou. A tady nastává ten problém. Spousta míst obsazených permanentkami bude v lize trvale blokovaných a tudíž neobsaditelných, přitom zůstanou prázdná. Nevím, jestli tohle je ideální stav. Snad pokud by existovala možnost uvolnit místo, ale ta je vypadá v nedohlednu. :-/

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

          Tadeáš_Janků     před 5 lety 26.07.2019 13:25 |  
          0 0

          No, ale ona ta možnost je. Na Ticketportalu můžete svoje místo uvolnit, ovšem skoro nikdo to neví.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Lunaris     před 5 lety 25.07.2019 14:05 |  
    6 14

    Trochu mě dráždí diskutující Veta, který ostatním často skáče do řeči a nedává jim prostor pro vyjádření. Quelhar by to měl trochu víc moderovat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Borgetti     před 5 lety 25.07.2019 14:18 |  
      12 0

      Tak hlavně, že se dobře poslouchal a měl fajnové názory. Obzvlášť s tím koncem, na co jsem se ptal v Totální sezóně, co se týče práv z ligy. Pro mě to je fakt absurdní, že UEFA to dovolí a liga ne, asi závist, abychom se asi nechlubili brankami proti Spartě, respektivě Plzni. To je ten "fotbal pro fanoušky". Je hrozný, kam až tahle populární zábava pro lidi došla, stala se majetkem určitého subjektu, který říká, to je naše.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Lunaris     před 5 lety 25.07.2019 14:53 |  
        3 12

        Když se rozebíralo obsazení jednotlivých postů v sestavě, tak jsem se přistihl, že ani neposlouchám obsah sdělení, ale jen si říkám, že ten člověk už zase žvaní a nemůže toho druhého nechat domluvit. Úroveň toho podcastu mi to subjektivně značně shodilo. Ke konci se naštěstí začal trochu krotit.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

          Veta (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 14:59 |  
          12 7

          Názor ti neberu, to je samozřejmě věc každého. Ale mám dvě prosby. Nemusíš poučovat Ondru, který moderaci jako amatér zvládá stokrát lépe než většina profesionálů. A když máš o mně potřebu se vyjadřovat pejorativně stylem “ten člověk žvaní” (to už není slušná kritika), tak se neboj podepsat.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

            Lunaris     před 5 lety 25.07.2019 18:12 |  
            3 6

            Povede to někam, když budu nějak reagovat? Nemyslím.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

              Yh     před 5 lety 25.07.2019 21:47 |  
              3 0

              Radši ne.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Tomastu     před 5 lety 25.07.2019 15:24 |  
      5 5

      Též mi to tentokrát přišlo jako one man show :) nicméně k diskuzi pokud je něco co vidím na Olayinkovi je to co na Balutovi a přijde mi divné jednoho hájit, že chyby dělá tím že až moc chce a u druhého říkat že je prostě špatný. Přitom co se týče přínosu směrem dopředu jsou na tom tak 50 na 50 jen s tím rozdílem že Baluta s míčem vypadá lépe, ale efektivita moc velká není. Jenže ke křídelní pozici patří i hra směrem dozadu a tam je Baluta fakt špatný viz Čelákovice a to dle Trpiše přišel super kondičně připraven a tohohle jsem si u Petera nikdy nevšiml, že by vypustil návrat dozadu. Další kdo to vcelku odnesl je Hušbauer a trochu nechápu proč, dva zápasy dva góly, to že to není sprinter do evropských poháru vidí každý,ovšem stejně jako jeho přínos v lize a říct že neumí kopnout roh, je vcelku odvážné po té co jsme se minulou sezónu po standardních situacích dost prosazovali.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 19:17 |  
      5 0

      Mam z debaty jinej pocit, Quelhar moderuje vyborne, prostor dostali i ostatni kluci. Veta samozrejme mluvi hodne, na druhou stranu ma co rict, takze za me v poradku..a jestli si rekli pred natacenim legendarni hlasku - "budem si skakat do reci"...:)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Snivec     před 5 lety 25.07.2019 21:55 |  
      2 0

      me se tentokrat dil hodne libil, ikdyz byl dlouhy, tak mi rychle utekl. Kazdy jsme nejaky, nekteri jsou proste vice vyrecni a umi se v diskuzi vice prosadit. Tohle se vazne neda usmernovat. Veta jako "obcasny" kritik JiT a JN byl tentokrat umirneny, po tech uspesich v minule sezone by to vypadalo trochu hloupe, ale mozna bude mit jeste prostor po nejakem dilcim neuspechu. ;)

  10. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Snivec     před 5 lety 25.07.2019 22:29 |  
    6 0

    Jeste bych se vratil ke dvema tematum, ktera zaznela v diskuzi. Prva vec je uroven "servisu" pro fanousky. Tohle je vazne na nekterych stadionech uplne zoufale. Vazne zoufale. Misto aby se kluby snazily prilakat fanousky na stadion, tak je spise odrazuji zbytecnou buzeraci a hroznymi podminkami. Vezmete obcasneho navstevnika na stadion, bude cely zapas na slunicku, nebude se mit kde vymocit, nebude si moci koupit napoj a bude ve stisnenem prostoru, ikdyz jsou vedle volna mista. Prijde jeste nekdy? Pokud neni masochista, tak urcite neprijde. Druha vec, jak muze nekomu vadit, ze v nejakem dokumentu nebo na nejakem serveru budou zobrazeny zabery z ligy? Vzdyt to je reklama. LFA by se mela snazit nas fotbal propagovat, ukazovat pekne branky, akce a zvat lidi, prijdte, je to vazne zabava ..... Misto toho se nejvice dava prostor nejakemu "prohresku" fanousku nebo vykonstruvanym kauzam. K tomuhle stavu prispivaji zaprdeni novinari, kteri radsi resi nejake tweety a dalsi nesmysly v domeni, ze haji zajmy chlebodarce.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Dennis     před 5 lety 25.07.2019 23:08 |  
      5 0

      Souhlas, na tomhle mě ale vůbec nejvíc fascinuje to, co velice trefně popsal myslím Veta v podcastu. Jak se proboha mohly kluby zbavit práv na propagaci svého týmu a svých hráčů? To nedává vůbec smysl. Máš hráče, kupuješ je s potenciálem prodat je někam dál, ale na web ani nemůžeš dát záběry gólů, které daly. To je tak absurdní... A škodí to nejen těm klubům samotným, ale i LFA a lize jako takové. Je to propagace té soutěže zdarma. Nechápu, tohle fakt nechápu...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Snivec     před 5 lety 25.07.2019 23:30 |  
        2 0

        prijde mi, ze kluby tak nejak neco odsouhlasi a za tim vymyslem je vzdy a pouze svoboda

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

          Veta (přítel SN)     před 5 lety 25.07.2019 23:41 |  
          3 4

          Mám jinej názor (a mrzí mě, že jsem ti včera zapomněl zmínit). PFS pod vedením Svobody udělal neskutečný skok dopředu, propagace Prazskyho přeboru je skvělá a dela se x zajímavých věcí. Nevěřím tedy, že za slendrijanem LFA je Svoboda. Buďto to bude tak, že on jen poslouchá noticky svyho šéfa. Anebo to třeba různě blokují kluby a různé zájmové skupiny (o fungování LFA nic kromě toho hovna, co je vidět ven,, nevím, takže jen spekuluju, ale Svoboda podle mě není nekompetentní idiot, za kteryho ho většinou máme.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Lunaris     před 5 lety 26.07.2019 00:40 |  
      5 3

      S těmi fanoušky existuje i druhý úhel pohledu, když ti tam přijede banda týpků s dvěma promile v žíle, rozkope ti záchody, vytrhá sedačky a rve se na benzinkách, tak se udělá to úplně nejjednodušší, co jde. Místo záchodů se dají toiky, benzinka se zavře a je po potenciálním problému. Řešení je to samozřejmě stejně špatné jako plošné zavírání sektorů na stadionech, ale určité řešení to je. Nějaké dramatické peníze za vstupné to těm domácím klubům taky nehodí, protože v ČR máš jen tři kluby s početnými výjezdy a ty to nevytrhnou. Taky mě štve, že se fanouškům hází klacky pod nohy, ale dokud budou na téhle scéně fungovat lidi, co neumějí kontrolovat svůj chlast, tak to nejspíš jiné nebude.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        slavanda     před 5 lety 26.07.2019 09:16 |  
        4 2

        Vyloučit paka z fotbalu, "fanoušky", co si myslí, že jim klub i stadion patří, co nechápou, že jsou na návštěvě a podle toho se mají chovat. Pak se o ně taky jako o návštěvu budou kluby (snad) starat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      pcitron     před 5 lety 26.07.2019 07:34 |  
      0 0

      Byl jsem v Bratislavě, Trnavě, Zlíně i v Teplicích. Nevidím to zas tak černě, co se týče občerstvení na stadionech. Všude jsem se najedl i napil.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Crispo     před 5 lety 26.07.2019 09:07 |  
      5 0

      Obdivuju fanoušky, kteří jezdí na venkovní zápasy, a nedivím se, že jsou často tím prostředím kotlů pro hosty nasráni, ale potom si vzpomenu na vyprávění spolužáka ze střední, který barvitě vyprávěl jak po inkasovaném gólu pod vlivem alkoholu rozkopali na stadionu záchody (rok cca 2008 a nešlo o slávistu). Potom si vybavím, jak jsem debatoval s kamarádem sparťanem (vím, spojení kamarád a sparťan je prostě hrozný :-) ) a stěžoval jsem si trochu, jak po nás po slávistech, když jsme jeli v době temna do Liberce v okolí benzínky na jedné ze zastávek, zůstal docela binec (odpadky, vršky a flašky od piva jen tak pohozených na zemi atd.), tak mě ten kamarád zastavil ve vyprávění s tím, že mám být rád, že bylo za občerstvení na benzínce alespoň zaplaceno, protože na jejich výjezdech, není zvykem za pivo a další občerstvení platit.
      Díky takovým, byť i zprostředkovaným zážitkům si o fanoušcích na výjezdech nedělám iluze a zavřeným benzínkám se tolik nedivím, stačí na to opravdu jen pár idiotů.
      A ještě jedna poznámka. Dejme tomu, že máš hezký stadion, hezký záchody a umyvadla pro hostující fanoušky. Za celou sezónu ti na stadion do kotle hostů 5x přijede max. několik desítek lidí, 5x nikdo a 3x několik stovek (Slavia, Baník, Sparta), a v takové početné skupině je vždy několik frustrátů, který ti ty záchody poničí. Opravíš prostředí wc do perfektního stavu za nemalé prachy, když ti to opakovaně ničí a nebo ty záchody povedeš tak, aby případná oprava stála co nejméně, ještě navíc, když obecně jako klub šetříš každou korunu? IMHO začarovaný kruh.
      Ovšem to, že dojde pivo (občerstvení), že si vůbec není kde umýt ruce a rodiče ti oddělí od dětí, je neomluvitelné a po právu kritizováno.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Thane (přítel SN)     před 5 lety 26.07.2019 09:58 |  
    7 0

    Jeden z nejlepsich dilu ne-li vubec nejlepsi!!

    Chtel bych podekovat pritomnym za diskusi a Davidu Ocetnikovi za ucast :D

    Ja jsem strasne zvedavej jestli bude naka idelani sestava v zaloze protoze tam mame tak brutalni kvalitu ze to snad nema obdoby v nasi lize. Na tribune budeme mit hrace co by ve vsech ostatnich tymech (krome snad dvou zalezi kdo by tam byl) byli v zakadu..

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      fps     před 5 lety 26.07.2019 10:57 |  
      4 14

      "zaloze protoze tam mame tak brutalni kvalitu ze to snad nema obdoby v nasi lize"
      jojo, zálohu máme opravdu brutálně kvalitní, ale zato stopery máme bohužel brutálně nekvalitní

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

        Edenjejenjeden     před 5 lety 26.07.2019 12:03 |  
        11 1

        Co stopeři,oni i někteří diskutující zde jsou,mírně řečeno "brutálně nekvalitní",že fps....

  12. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    biggris (přítel SN)     před 5 lety 26.07.2019 10:07 |  
    9 0

    Nahodou....kdyz lidem nedate napit, nemusite jim zajistovat zachody, protoze nebudou potrebovat chcat. Genialni

  13. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    DomeCZek     před 5 lety 26.07.2019 17:33 |  
    1 0

    Zase skvely podcast, cesta v aute kratsi, tak jsem to vzal mimo dalnice :D Diky za super postrehy a komentare!
    Po ceste me napadlo nekolik dotazu: 1) obrana, stoperi mi prijdou kvalitni. Na to se asi vsichni shodneme. V obrane i v rozehravce to zvladnou, uvidime jestli v lize a take v LM. Ano, radeji bych tam mel taky vysokeho bijce a jednoho vice technickeho. S tim souvisi myslenka, zda to, ze nam chybi africke veze, tak nam muze chybet utocna sila behem rohu a jinych standardek? Byla to jedna z nasich silnych zbrani a ted to tak nebude. 2) Unava hracu. Za sebe nejsem priznivcem noveho systemu, ale zaroven mi nevadi vice zapasu. Kvuli zimni pauze, ktera se udelat musi(uz jen kvuli tomu, ze by chodilo jeste mene lidi. Ale jaky je zajem ted v lete...)se u nas hraje tak brzy, ze jsem jeste poradne neprepnul z minule sezony a to jsem jen fanousek. Unava hrace-reklo se, ze Kral neni pripraven a nema tak zazity system pod JT. Toto se projevi asi jeste az v dalsi sezone, ted je to novy system, ale pristi se to muze naakumulovat a opravdu si rikam, ze tento system spise ublizi kvalite ligy a pusobeni v evropskych poharech. 3) treti myslenku jsem po vystoupeni z auta zapomnel :)

  14. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    pcitron     před 5 lety 27.07.2019 00:31 |  
    1 3

    Souhlas s Pikym ohledně Baluty. Za mě kacířská myšlenka - pokud nemá u nás hrát, tak ho raději pusťme. Byla by opravdu škoda, kdyby jsme mu zabili kariéru.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

      Fačín     před 5 lety 27.07.2019 09:58 |  
      1 1

      Celkem souhlasím. Jen doufám, že mu pomůže přítomnost Stanciua a na hřiště se dostane častěji, právě proto, že by si spolu mohli rozumět i na hřišti.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 2

    Ragnarok     před 5 lety 27.07.2019 09:43 |  
    3 0

    Naprosto se ztotožňuji s panem Vetyškou, že v novinách se řeší malichernosti typu banán zvětšený lupou, pokřiky a neřeší se to zásadní, tj. nakládání s audiovizuálními právy, jejich vytunelování atd. Problém je v tom, že práva 12,5 klubů v lize jsou bezcenná a z těch 3,5 je jeden klub přes své majitele defakto vlastní. Podle mne by měl každý klub mít právo šířit záznamy svých utkání, šoty atd. řekněme 3 dny po zápasu. Deník Sport se chová naprosto uboze, jeho web je cc. o 10 let outdated...