Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Jablonec

    pinochet     před 5 lety 13.07.2019 00:42 |  
    5 10

    Řekl bych, že JT podceňuje Jablonec, který dle mého bude např. Spartu pořádně prohánět a tipnu si, že bude lepší než Liberec, kterému zas tak moc nevěřím.
    Dost mě i mrzí, že mezo pro Slavii perspektivními stopery nejmenuje Jugase, který dle mého ve Slávii nezklamal a není horší než Kúdela nebo Hovorka, akorát halt nebyl v Liberci nebo na Žižkově no, co si budeme nalhávat.
    Jinak si popravdě myslím, že jsme Jabkám pustili našeho útočníka s nejlepší formou.
    S letošním letním přestupovým oknem nejsem kromě Nica teda vůbec spokojený.

    • Re: Jablonec

      Cross     před 5 lety 13.07.2019 01:12 |  
      5 11

      Matoušek patří do Slavie. Hned.

    • Re: Jablonec

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 13.07.2019 16:11 |  
      2 0

      Nejlepší posílení pro Slávii je udržení kádru, což se u Coufala, Součka a snad Ngadeua povedlo.
      Pokud by měl přijít nový stoper, musí mít čas na seznámení s ligou, tedy v tomto případě chápu trenéry, že chtěli hráče kterého znají.
      Mimochodem Jugas je opět zraněný. Pokud přivedeme stopera za Míšu, který asi v zimě odejde, bude to v pořádku.

  2. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    SKSKali     před 5 lety 13.07.2019 07:21 |  
    19 4

    Se stoperskou dvojicí Hovorka Karafiát to bude opravdu jen sen.

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      marcocruz (přítel SN)     před 5 lety 13.07.2019 08:16 |  
      10 1

      Já doufám, že je to opravdu jen spekulace, přece neni možný, že by si Trpišák bral všechny bejvalý hráče všude s sebou aby zalepil díry po kvalitativně nadprůměrných hráčích. Z Karafiáta mě jímá hrůza, byl by to další sparťanskej odchovanec v kádru a nikdy nepředvedl nic extra světobornýho, v repre pokud vim nebyl nikdy ani v náhradnících a na Ajax by to opravdu asi nestačilo. Nehledě na to, že co stačilo v Liberci to nestačí ve Slavii, to fakt pak ještě rovnou může přijít Breite, Kacharaba Potočný a Folprecht. Samozřejmě rozumim názoru, že když budem hrát titul, tak ať za nás hraje kdo chce, ale z tohohle jsem nějakej na rozpacích a úplně tomu nerozumim, přece nebudem brát každýho stopera, jen proto, že umí rozehrávat. Navíc je tu mínus výšky těch hráčů, Sralta teď z 6 hráčů přivedla 5, který mají víc než 188cm, právě protože hrála ve vápně a při standartkách kuloví. Až odejde Souček, Ngadeu a Coufal, tak budeme mít průměr výšky hráčů se Stanciem, Holešem, Hovorkou, Kúdelou, případně Karafiátem atd kolik 179cm? To by asi nebylo úplně dobrý, ale předpokládám, že Nezmar s Trpišákem si tohle uvědomujou.

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        SKSKali     před 5 lety 13.07.2019 08:59 |  
        14 4

        Mám takovej pocit, že Trpiš nyní zkusí mít stoperskou dvojici takovou, jakou asi původně chtěl mít po příchodu, kdy nehráli ani Michaela ani Simon. Asi si dobře pamatujeme, jak to dopadlo.
        Nevim jak pro vás, ale pro mě stopeři májí především plnit defenzivní úkoly, bejt hrází, ze které ma soupeř respekt a tříští útoky a centry. Vše ostatní je nadstavba. Samozřejmě že jeden z těch dvou by měl mít dobrou rozehrávku, třeba i na úkor ty defenzivní činnosti. Ale k čemu nám budou stopeři, kteří sice dobře běhaj směrem dopředu, ale jako stopeři jsou úplně k ničemu. Nehledě na to, že v bráně taky nemáme úplně stoprocentní jistotu, ikdyž Ondru jako dobrýho golmana uznávám, něco tam prostě navíc chybí.

        • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

          JS (přítel SN)     před 5 lety 13.07.2019 09:18 |  
          7 14

          Podpis a razítko.

          Však on se brzy (opět) poučí, že takto to nejde. Akorát nás to bude stát Ligu mistrů.

          • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

            fps     před 5 lety 13.07.2019 11:06 |  
            6 14

            a nejenom LM, ale asi i naší ligu

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      fps     před 5 lety 13.07.2019 11:02 |  
      5 16

      - jojo, to si fakt dělají srandu, od nejlepší stoperske dvojice kterou jsem za cca 35 let co chodím na Slavii zažil, po nejhorší stoperskou dvojicí, to tedy bude sešup
      - to tedy bude dvojka, nejsubtilnější stoperská dvojce světa 179 cm 73 k a 182 cm 76 kg, bude to od naší bývalé největší zbraně jako jsou standardky, po naší současnou největší slabinu jako jsou standardky
      - dle mě po čtyřech zápasech kdy budeme bez vítězství se teprve začnou dít v tomto věci

  3. Stoperi

    Hanzwalter     před 5 lety 13.07.2019 11:25 |  
    9 10

    Dle meho vedeni podcenilo situaci... mysleli si, ze LM je pro hrace jako Deli&Misa takovym lakadlem, ze proste nikam nepujdou. Chyba lavky proste jeden top stoper je fuč a druhy jednou nohou taky. Misto toho, aby jsme uz meli pul roku alespon jednoho kvalitniho stopera v tymu na vic tak budeme trhat rudy karafiat a nebo Kacabaru... Nezlobte se na me, ale udelali jsme strasne moc kroku vzad pokud se Misa neudrzi a nebudou se hlasit alespon 2 stoperi s kvalitou nad nasi ligu. Nechci delat paniku, ale stoper je strasne spatne nahraditelny post... a nahradit 2 to je pruser.

    • Re: Stoperi

      iwanowicz     před 5 lety 13.07.2019 11:39 |  
      5 3

      Pred pul rokem jsme z tohohle duvodu koupili Krale.

      • Re: Stoperi

        Hanzwalter     před 5 lety 13.07.2019 11:41 |  
        6 3

        Krale na stoperovi zabijeme tam kde hraje je vybornej... tahne ho to dopredu tak to proste je.

        • Re: Stoperi

          iwanowicz     před 5 lety 13.07.2019 11:49 |  
          11 0

          Jo souhlasim, ale to pred pul rokem nikdo nevedel, ze bude predvadet v zaloze takovy super vykony. Kupovali jsme ho jako stopera, prave aby za pul roku nahradil pripadne odchody Deliho nebo Ngadeua.

          • Re: Stoperi

            Hanzwalter     před 5 lety 13.07.2019 12:02 |  
            3 7

            Ja vetsinou s tebou souhlasim, ale tady mam za to, ze Kral prisel hlavne za Suka. Suk by mozna sel taky pryc, kdyby nebyl srdcar, klubista a zaroven nemel tak malinke mimino. Proste vidim tam selhani Trpise&Nezmara&Tvrdika pokud Misa odejde a bude nahrazen Kacabarou ci Karafiatem. Bohuzel se tohle selhani ukaze velmi brzo a to nic extra vykonem v lize, nepostupem do LM a velice spatnym vykonem v EL k cemu nam budou goly Suka, Stancia? Kdyz si z Karafiata, Hovorky a postarsiho Kudely budou delat souperi: Ahoj, kam jdes?

            • Re: Stoperi

              Boo_SKS     před 5 lety 13.07.2019 12:10 |  
              6 3

              Ja se hlavne bojim, abychom pak neposlouchali to, ze celou nasi sezonu ohromne poznamenala ztrata MNN s Delim, ktere jsme proste nedokazali nahradit a s tim se to pak uz tahlo dal...

              • Re: Stoperi

                Hanzwalter     před 5 lety 13.07.2019 12:15 |  
                5 3

                Presne tak to muze byt, vzdy zakoncene vetou: ale nechceme se na to vymlouvat;-)

              • Re: Stoperi

                sasky     před 5 lety 15.07.2019 14:48 |  
                0 0

                Zkus se dát k armádě, třeba tě tam naučí se nebát.

            • Re: Stoperi

              sasky     před 5 lety 15.07.2019 14:47 |  
              1 0

              Král určitě nepřišel jako náhrada za Suka, když o něm JiT mluvil jako o stoperovi budoucnosti.

          • Re: Stoperi

            donford     před 5 lety 13.07.2019 12:50 |  
            4 2

            Teď by měl Alex nahradit případně Suka. Hlavně už ne pro jeho rychlost s míčem v poli na místo stopera. To by byla škoda. Kvalitního stopera nutno hledat mimo české luhy a háje. Tady prostě není a úvahy o Karafiátovi či bohužel už získaném Hovorkovi jsou zcestné. Maličcí a lehoučcí. Kluby v LM disponují skvělými útočníky. Snad jedině kdybychom vyfásli Celtic, byla by nějaká naděje. A to vzhlížím jen ke Kúdelovi. Vzpomeňte, jak jsme v EL hráli i na 3 stopery (Kúdela, MNN a Deli, a kluci toho měli plné kecky), což teprve nyní.

  4. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    boss009     před 5 lety 13.07.2019 11:35 |  
    13 21

    Tripiš mluví jako těžký bratr zpátečník. Opravdu mě zklamal, zase to specifické české prostředí. Všude jinde to jde, ale u nás ne. Podobné ligy jako Belgie, Holandsko atd.. každé přestupní období kupují hráče z celého světa a nemají absolutně problém je začlenit do kádru. Ale u nás se pořád budeme na něco vymlouvat. Skoro nikde se na nic nečeká, buď na to máš a nebo ne. Ale u nás to nejde, cizinec potřebuje čas bla bla.
    Světovou dvojici stoperu nahradíme absolutně průměrnou dvojicí. Stačí to možná na ligu, ale na Ch.League absolutní utopie. Ale trenér je spokojen a jak tady někdo poznamenal dříve, Tripiš když přišel tak Delimu ani Simonovi vůbec nevěřil a stavěl tragédy Pokorného a spol.
    Vykoupíme Liberec, ale jediného hráče, kterého jsem od nich chtěl nepochopitelně nechceme.
    Ano třeba to bude fungovat, a já budu za hlupáka, ale stejně mě nikdy nepřestane štvát tento čecháčkovský postoj tzv. vše na jistotu. Kdo neriskuje nevyhraje, zůstane navždy v šedém průměru.
    A že vůbec nezná hráče jako Banana to mě teda zklamal to nesledoval žádný zápas na Africkém poháru? Zajímavých hráčů je tam přece dost. No co vykoupíme raději dalšího rudého odchovance, který je sice děsivý, ale nevadí je to Čech a tudíž s ním nebude problém pracovat. Trenére proberte se, chcete přece ve fotbale něco dokázat. Průměrností toho ale nikdy dlouhodobě nedocílíte.

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      Hanzwalter     před 5 lety 13.07.2019 11:42 |  
      4 9

      Souhlasim

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      JS (přítel SN)     před 5 lety 13.07.2019 11:44 |  
      10 20

      Bohužel, máš v tom naprostou pravdu. Každý trenér má nějaké plusy a mínusy. Trpiš má teď drive, vizi, ale bude ho brzdit jeho „zaprděný“ postoj k cizincům v sestavě. A narazíme na to hodně brzo, pokud odejde i MNN a bude nahrazen Karafiátem, tak už na konci sprna. Nakonec dojedeme na to, že Trpiš je pořád jenom provozní ze Žižkova, který dá radši místo kamarádovi z Liberce, od kterýho ví, co čeká, než cizincovi.

      Všechny světové kluby nakupují v zahraničí. Málokdo vykupuje vlastní ligu tak, jako my a Plzeň. Možná to funguje momentálně, ale ne dlouhodobě a ten světový vlak nám tímhle dřív nebo později ujede.

      Nehledě na to, že s tímto alibistickým přístupem k angažování zahraničních hráčů bychom nikdy žádného MNN ani nepřivedli. Tyvado, vždyť Hovorka a teď i ten Karafiát budou na přestup dražší, než byl Michel, který se u nás za dva roky vykopal do pozice kapitána Kamerunu. Strašně mě to žere.

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        Boo_SKS     před 5 lety 13.07.2019 11:57 |  
        9 13

        Tady by měl zasáhnout sportovní ředitel s jasnou vizí, jak nás dostat na tu pozici nejlepšího středoevropského celku, jenže očividně náš sportovní ředitel taky preferuje takřka výhradně nakupovat hráče z ligy a doufat, že to uhrajeme taktikou, poctivostí a dobrou partou, tedy klasickými českými vlastnostmi. Nezbývá nám než věřit, že ten ohromný kvalitativní sešup a tím pádem i výrazně horší výkony i výsledky v Evropě Nezmarovi i Trpišovi otevřou oči a zjistíme, že ten Salcburg nebo dříve Basilej taky občas zariskuje a koupí někoho mimo Rakousko, resp. Svycarsko.

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        p!erreCORE     před 5 lety 14.07.2019 19:30 |  
        3 0

        Nesouhlasím. Cizinců v sestavě máme dost a všichni pravidelně hrajou.

        • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

          p!erreCORE     před 5 lety 14.07.2019 19:35 |  
          1 0

          V tuhle chvíli máme v áčku 7 cizinců + 2 slováky. To není málo. Je to tak akorát.

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        sasky     před 5 lety 15.07.2019 15:02 |  
        1 0

        Za toho provozního ze Žižkova bys potřeboval dostat pár facek. Cos dokázal ty? Jinak pro tvou informaci. Za Trpiše přišli: Olayinka, Baluta, Traoré, Stanciu, Jusúf. To jsou zahraniční hráči. Přišli Král, Holeš, Zelený, Masopust - to jsou hráči, kteří neprošli LIbercem ani Trpišovi rukama. Jinak jseš si tak jistej těmi zástupy světových stoperů, co se tak hrnou do Slavie? Kolik zahraničních stoperů se v lize prosadilo? Tvoje představa, že přijde Uhrin, mávne na prvního černouška nebo balkánce někde na ulici a máme nového Deliho je ... hloupá a naivní.
        Takže tu brečíš hezky, ale na základě naprosto vylhaných předpokladů.

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      Hanzwalter     před 5 lety 13.07.2019 12:06 |  
      6 7

      A jeste pokud koupime Karafiata tak 30% castky dostane ACS... takze tak 10 mega... 30 mega za Deliho.... no Sparta je tam, kdyz tak jen na nas za 40mega...

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.07.2019 13:53 |  
      6 0

      Není boss jako Boss...

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        Boss82     před 5 lety 15.07.2019 02:03 |  
        3 1

        :-)

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      Joe-L     před 5 lety 14.07.2019 14:28 |  
      5 0

      Tak ti nevím, ještě tak hloupej nebo to jenom děláš?

      "...tak Delimu ani Simonovi vůbec nevěřil..." - no nevím, jak to udělat, aby mohl věřit jenom Simonovi nebo jenom Delimu. :-D :-D :-D
      Podobné ligy Belgie, Holandsko - čím jsou podobné? Možná kvalitou, ale určitě ne prostředím! To jsou země, kde se v pohodě domluvíš francouzsky nebo anglicky, což tady u nás není. Je to dáno historicky. Takže v tomhle jsou ty země nesrovnatelné.
      "...zůstane navždy v šedém průměru." a proto jsme šedoprůměrným výkonem rozstříleli Genk u nich, vyřadili Sevillu a postoupili do čtvrtfinále a ani tam jsme neudělali ostudu. Takže opět blábol! Trpiš už v Liberci dokázal, že s českejma hráčema dokáže dobře zahrát i v Evropě. Chápala bych, kdybys tohle tady napsal loni, ale po týhle sezóně napsat takovej canc - to je na psychiatrii.
      A s tím Bananou - a co měl asi tak říct? Pokud o něj opravdu stojíme, ale není to dořešený, tak to má troubit do noviny? Asi blbost, že! To, že řekl, že ho nezná, neznamená, že to tak opravdu je! Zkus občas zapojit takový to kulatý, co máš na krku... nebo to tam máš jenom kvůli tomu, aby ti do krku nepršelo?

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      p!erreCORE     před 5 lety 14.07.2019 19:29 |  
      1 0

      Myslím si, že Yayu Banana zná a jen žertoval. Je nepředstavitelný, že by nevěděl, kdo hraje v repre vedle nejlepšího stopera naší ligy. Klid :)

  5. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    kondorr     před 5 lety 13.07.2019 12:53 |  
    17 4

    Tak sem si to tady přečet a nestačim se divit jste vůbec normální taky se mě nezamlouvá hráči jako Karafiát, ale pomlouvat že na še vedení je špatný to je snad vtip po sezoně snů. A hlavně pomlouvaj lidi co nás tady lakujou jaký maj informace a přitom je to naprosto vymyšlený.

  6. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    Boss82     před 5 lety 13.07.2019 14:01 |  
    18 4

    To je fakt těžkej smutek to tu číst. Jedete tady slušný bomby, pánové! Přestupní období ještě neskončilo, vlastně se ještě ani nekoplo do balónu, ale parta místních profesionálů od Football Manageru už ví, že celá sezóna je v hajzlu. Ta nedůvěra v naše vedení po sezóně snů je opravdu značně zarážející.

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      ColinSKS     před 5 lety 13.07.2019 14:22 |  
      3 7

      kdo to tvrdí? já si ho podám!

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      JS (přítel SN)     před 5 lety 13.07.2019 14:24 |  
      3 12

      Můj ty smutku...

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      fps     před 5 lety 13.07.2019 14:43 |  
      3 22

      - to je jen prosté zhodnocení reality, problém je ten, že ne/stopeři kteří jsou k dispozice, Kúdela, Hovorka, Fridrich, se nemůžou kvalitou ani rovnat Delimu a Ngademu, a dle mě u nás ani nemají Kúdela, Hovorka, Fridrich co dělat
      - dle mě se mylně myslí že Kúdela, Hovorka, Fridrich připadaně ňáký Karafiát dokáží nahradil Deliho a Ngadea, a že zase bude úspěšná sezona, což je dle mě úplně mimo realitu
      - dle mě s Kúdelou, Hovorkou, Fridrichem, Karafiát na stoperu bude po pár měsících po úspěšné sezoně

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        Boss82     před 5 lety 13.07.2019 14:56 |  
        17 4

        To není žádné zhodnocení reality, to je jen snůška absolutních hovadin! Pořád opakuješ "dle mě u nás nemá Hovorka, Kúdela, Frydrych co dělat, dle mě bude po úspěšné sezóně" atd... Klíčové je tam právě to "dle mě". Jak to totiž bude dle tebe je všem u prdele, protože zjevně nemáš o fotbale páru. Klíčové je, jak to bude dle Trpišovského, který je na rozdíl od tebe člověk, který o fotbale očividně něco ví, a umí ho "dělat".

        • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

          fps     před 5 lety 13.07.2019 18:02 |  
          2 12

          tak to je přeci normální že to každý můžeme vidět jinak, pro mě je třeba "snůška absolutních hovadin! " to co píšeš ty, dle mě to totiž nebude dle Trpišovského, ale podle reality, a ta se brzy ukáže že i Trpišovský s Nezmarem jsou omylní

          • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

            Boss82     před 5 lety 13.07.2019 22:54 |  
            4 3

            Ano, každý to můžeme vidět jinak, ale jeden z nás má pravdu a druhý se mýlí. Mýlíš se ty. Kúdela, Frydrych i Hovorka už opakovaně prokázali, že fotbal hrát umí. Na evropské úrovni! Takže řeči o tom, že nemají co dělat ve Slavii jsou úplně mimo. Jistě, kvalit S. Deliho nedosahují, ale ten měl prostě výstupní klauzuli a jeho odchodu tak zabránit nešlo. Tak proč tu nadáváš našemu vedení? Zdá se, že MNN zůstává, vedle něj může hrát kdokoliv z jmenovaných nebo případně A. Král. Kraje obrany jsme posílili, zůstal T. Souček. To vše je zásluha JT, JN a JiT, na které tu nadáváš. Já se naší obrany nebojím a hejtrům, jako jsi ty, se směju.

  7. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    Vladko (přítel SN)     před 5 lety 13.07.2019 14:46 |  
    11 0

    Zdál se mi hrozný sen. Otevřel jsem si SN a octl jsem se na webu RB. To bude sešup, po čtyřech kolech bez bodu, vedení podcenilo, kroky vzad, trenér je zpátečník, kvalitativní sešup atd. To byl šok. Pal jsem zjistil, že to není sen. Šok ještě větší. Děkuji.

  8. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    Lunaris     před 5 lety 13.07.2019 14:53 |  
    16 2

    Chlapci, tohle vlákno je fakt humus, nezlobte se na mě. Taky jsem se tu vyjadřoval k situaci u našich stoperů, ale tohle už přerůstá rozumnou mez a je to dost neuctivé vůči trenérovi a vůbec vedení Slavie. S tímhle jděte do háje. Trpišovský přišel a udělal tři trofeje, mějte trochu víc respektu. Jen takovou poznámku, Součka udělal fakticky Trpišovský. Do Liberce Suk šel v situaci, že je to vlastně jeho poslední šance a jak se tam vykopal. Dejte Trpišovi šanci udělat podobné zázraky i s dalšími hráči, kteří na papíře nevypadají nic moc.

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      necich     před 5 lety 13.07.2019 15:36 |  
      5 5

      Přesně, oni by někteří nejspíše potřebovali hráče jako Čonka, Škutka, Bortel, Vomáčka, Nitrianský, Gecov, Bohm, Juhar, Bazal, Koreš apod. To je neskutečný co mnozí dokážou napsat o sezoně snů...

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        fps     před 5 lety 13.07.2019 18:05 |  
        1 8

        tak přeci jde o to, byt co nejlepší, a ne o to, srovnávat naše mužstvo s těmito ne-hráči

        • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

          necich     před 5 lety 13.07.2019 18:33 |  
          11 1

          Ale di ty. Konkrétně z tvých příspěvků je jasné, že tobě jde jen o rozlévání sraček. A takovým fanouškům bych právě přál hráče, které jsem jmenoval a dobu, kdy jsme se klepali o udržení. Máme titul, pohár, super výsledek v EL, přivedeme nejspíše nejkvalitnějšího beka z ligy, udržíme nejlepšího hráče ligy Součka, přivedeme Stanciua, udržíme nejlepšího stopera ligy, kapitána Kamerunu a stále jen hejty a sračky. Od stále stejných rádoby fanoušků. Takže čekej, až se něco nepovede, pak přijde tvá (a tobě podobných) doba.

      • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

        p!erreCORE     před 5 lety 14.07.2019 19:42 |  
        0 0

        Benjiho z tvýho seznamu škrtám..

    • Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

      pinochet     před 5 lety 13.07.2019 16:43 |  
      4 7

      Ale no tak, nikdo není neomylný, ani JT. ,Z toho, že se někomu nelíbí některý letní změny, bych nedělal vědu.

  9. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    Novi.sks     před 5 lety 13.07.2019 15:27 |  
    11 2

    A jéje, tady by mraky lidí potřebovalo léčbu italským zmrzlinářem...

    Neříkám, že se mi líbí nějaký karafiáty a spol... Ale zase ty názory tady, jak dojedeme na složení týmu z Čechů a podobně... V našem prostředí prostě musí být osa z Čechů, nebo z domestikovaných "cizinců" jako byl Simon Deli... A k nim to vyšperkovat nadstandardními jedinci - třeba Stanciu...

    Jasně, máme teď průser u stoperů, ale všichni jsme věděli, že Míšu a Simona jen tak nahradit nejde... Tak tady nebrečte dopředu, prostě nemůže být všechno pořád TOP. Pokud odejde i Míša, tak třeba dostaneme tuhle sezónu víc gólů, protože získat tak luxusní stopery neni sranda a my všichni jak jsme tady, tak máme neskutečnou kliku, že jsme je zažili!
    Holt když víc gólů dostaneme, tak jich je potřeba i víc dát.

    Věřte tomu týmu trochu, někdy mam pocit že si tu z nás rudí trollové dělaj prdel a spousta lidí jim na ty kecy skočí...

  10. :-(

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 14.07.2019 13:52 |  
    6 0

    Smutné čtení, smutné... Krachujeme, bojujeme o bytí nebytí, přivádíme hráče ze Žižkova, protože k nám nikdo nechce, trenér a sportovní řiditel jsou břídilové, boss je šarlatán, všechno je špatně... To na spartě, nebo v Plzni to dělají lépe!

    Bože, bože. Někdy si myslím, jestli tu třeba nemá hořkokyselé prasátko Luďa účet (účty) a nerozlévá tu cíleně kýble sraček.

  11. Re: Liga mistrů je sen, teď se ale soustředíme na start sezony

    urs (přítel SN)     před 5 lety 14.07.2019 18:56 |  
    5 0

    Probůh můžete mi vysvětlit ten brekot tady?? :o Jako sorry, ale nedává mi to smysl, s takovou názorovou náladou bychom trumfli i příznivce FK Blšany. Klid sakra, hrajem až zejtra! :)