Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

Okolnosti tentokrát nepřály vzniku prvního podcastu SN Mezi námi fanoušky v nové sezóně, a tak quelhar přináší alespoň chabou náhradu v podobě úvodního slova před sezónou. První podcast ve standardním diskuzním formátu přijde až po druhém ligovém kole.

Na tomto místě měl být původně standardní podcast s diskuzí tří nebo čtyř lidí o změnách v kádru, rýsující se sestavě a dalších tématech, která se před startem nové sezóny objevila. Bohužel se nám natáčení z různých důvodů nepodařilo zrealizovat, za což se příznivcům podcastu moc omlouvám.

Abyste nezůstali úplně na suchu, připravil jsem alespoň půlhodinové úvodní slovo k většině témat, která se nabízí, a poprosím vás o trpělivost, za dva týdny už snad přijde podcast ve standardním formátu. Díky!

Obsah:

00:00 Úvod, omluva
02:30 Změny v kádru
10:30 Základní sestava
19:30 Start sezóny a co mě štve

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (47)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    Arutha     před 5 lety 12.07.2019 10:53 |  
    11 2

    Je jasné, že Dolhar udělal Mezi námi fanoušky sám, protože nechtěl riskovat řeči na adresu prince Jaromíra...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      slaviator     před 5 lety 12.07.2019 15:12 |  
      2 2

      Spíš se Dolhar nechtěl s ostatníma dělit o prachy který redakce od vedení Slavie pravidelně dostává. Hamty hamty, hlavně ať to Dolar neutratí za něco tak hnusného jako je ovoce nebo zelenina, ale ať si za to aspoň koupí něco dobrého jako je peří nebo tak

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    MIKr.8     před 5 lety 12.07.2019 11:07 |  
    20 1

    Já mam insidera, podle kterýho jednomu tradičnímu účastníkovi podcastu SN hnula žlučí Součkova smlouva a chce za účast minimálně stejnej počet mukionů. Další se pohádal s Quelharem, protože neměl garantovaný místo v sestavě (prý si dokonce i nafackovali) a navíc mu žárlivá manželka nevěří, že chodí natáčet podcasty a podezírá ho z nevěry. Další se chystá natáčet podcasty pro Bruggy, protože po odchodu Simona má menší mikrosvět. No a ze strany toho posledního to prej není ideální směrem do studia. Podle stejnýho insidera přiletěli už včera do Prahy Gary Neville a Jamie Carragher, dokonce měli story na IG, status na FB a beďara na prdeli. Jen o tom zatim nepsal Žongl, ani Mádl, tak nevim...

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    rak (přítel SN)     před 5 lety 12.07.2019 11:19 |  
    16 0

    Díky za to úvodní slovo. S většinou souhlasím. Úplně nejvíc s argumentací ohledně prodejů hráčů do zahraničí.
    Právě před tím mě naprosto vytočil Fotbal fokus podcast

    https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/fotbal/fotbal-fokus-podcast-ma-prichod-stancia-pro-slavii-smysl-a-prijde-letos-klub-z-edenu-o-titul/5d25fd41fccd259ea4cf05cf

    Ty názory tam považuji za stupidní.
    Skoro to vypadá, že Quelharova reakce míří na něj. Nemám, co bych k tomu dodal. Je to řečeno výborně.
    S tím přístupem prodat všechno dobré ven se nikam nedostaneme, pokud chceme zvednout úroveň ligy. Možná by to trochu pomohlo reprezentaci. Ale jak je to teď. Naši hráči v zahraničí často nehrají, úplně zapadnou a v repre také není vidět velký rozdíl.

    V podstatě jediné s čím nesouhlasím, je ta kritika pátečních a pondělních zápasů. Já je mám naopak nejraději, protože to nenabourává rodinný víkendový program (i když v poslední době chodím i o víkendech, ale dříve mně to hodně vadilo a musel jsem často vypouštět). Ano, výjezdům to vadí, ale to se mně netýká. Je to tedy osobní, ale vím, že nejsem zdaleka sám. Vím, že program hodně roztahují i ve Španělsku, kde jsem to sledoval loni, i v Anglii (Chelsea si stěžovala, že před námi musela hrát v pondělí). Je to kvůli TV a tomu, že lidé mohou sledovat víc celých zápasů. Já tedy nejsem proti.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      Thane (přítel SN)     před 5 lety 12.07.2019 11:29 |  
      9 0

      Ja mam hodne rad ty patecni terminy..nerusi to vikend potom se da krasne jit na pivo..za me super..ani ty pondelky mi nevadej (zalezi hodne na okolnostech) ale chapu ze pro vyjezdy je to asi strasny (na rozdil od patku ale to musi rict ti co pravidelně jezdi)..

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

        SirCohen     před 5 lety 12.07.2019 13:15 |  
        7 0

        Domácí zápas v pátek večer mi přijde naprosto luxusní termín. Pondělí mi nijak nevadí, ale nechybělo by mi. Z hlediska výjezdů to neumím posoudit, nejezdím na ně. Ale je mi jasný, že zápas v pondělí v 18 kdekoliv na Moravě je problém.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      quelhar (admin)     před 5 lety 12.07.2019 11:35 |  
      16 0

      Jo, reaguju hlavně na Fotbal Fokus, při jehož poslechu jsem významně zvedal obočí. Původně jsem o tom ani nechtěl mluvit.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    Max1     před 5 lety 12.07.2019 12:30 |  
    8 0

    moc pěkný start do nové sezony. Pokud se ti příště stane, že ti nikdo nebude moc přijít, dej vědět, rád přijdu :-D. Souhlas s těma přestupama.....bohužel to je důsledek historie, kdy české kluby prodaly za první nabídku a od té doby se to veze a západ nás má za výprodej...moc tomu ani nepřidá, když 15-ti letý floutek skočí na špek agentovi a vybrečí si přestup do akademie na západě, kde 5 let pořádne nekopne do míče. Chceme silný český klubový fotbal a je tak třeba ty TOP hráče tady držet....ekonomicky už dokážeme (min. Slavie, Sparta a Plzeň) konkurovat ligám jako Belgie, Dánsko, Skotsko....tam neprodávat, náš cíl by měl být prodej do tý top 5, nejhůře Portugalsko, Nizezemsko.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      slaviator     před 5 lety 12.07.2019 15:08 |  
      1 1

      Klidně i do jiných lig, nemám problém s tím když je tu někdo několik sezon a přijde klub z USA, Číny nebo arabského světa a nabídne tomuto hráči prachy, že odejde - třeba Zmrhal nebo Škoda by si takové angažmá klidně zasloužili a v případě jejich zájmu bych jim nebránil v přestupu. Ale je hloupost za pár šušní pouštět opory týmu...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

        ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 15:26 |  
        1 1

        S tímhle naprosto souhlasím, oba by si tohle angažmá zasloužili, pro Slavii odvedl naprosto nejvíce a už jejich pozice nepostradatelnosti, taky není zcela evidentní. I když oba své kvality mají a pro tým přínos obrovský, i když to nemusí být tolik vidět.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    JS (přítel SN)     před 5 lety 12.07.2019 12:43 |  
    1 7

    Jo, to je pravděpodobné.. ;) Nicméně, díky Dulharovi za tuto předsezónní náhražku.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      JS (přítel SN)     před 5 lety 12.07.2019 12:44 |  
      1 6

      *reakce na Aruthu

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

        quelhar (admin)     před 5 lety 12.07.2019 12:52 |  
        7 1

        Naopak, bych si tam všechny namazal na chleba, protože to vypadá, že princ Jaromír je volbou číslo jedna na startu sezóny na post levého křídla :o)

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

          JS (přítel SN)     před 5 lety 12.07.2019 12:53 |  
          8 10

          Brrr... Bohužel máš pravdu, jak to vyvozuji z přípravňáků.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 15:01 |  
    2 9

    Princ Jaromír bude hrát z jednoduchého důvodu. Plní taktické pokyny Trpišovského dopředu a i dozadu,což žádné jiné levé křídlo zahrát neumí - pokud by to nebyl Ševčík a napravo bude hrát Masopust. Bohužel nikdo z dalších hráčů - Buren,Baluca,Peter O, nesplňuje požadavky ve hře dozadu, tak jako Jaromír, i když dopředu je z nich nejslabší. To je celé.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      La Tortuga     před 5 lety 12.07.2019 15:17 |  
      1 2

      Hlavne kdo bude hrat dopredu a davat goly.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

        ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 15:24 |  
        1 1

        Od toho musí být útočník, pak máme golové hráče Souček , Masopust, Ševčík/ Stanciu, případně Coufal/Bořil/Frydrych - záleží, kdo bude hrát.

        Bohužel máme momentálně skvělé útočníky,ale hledat mezi němi golového zabijáka... no babo raď, kdo na to z nich nejvíce má,?

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      iwanowicz     před 5 lety 12.07.2019 16:19 |  
      12 3

      Aha tak Olayinka neplni takticke pokyny dozadu.. Tak proc hral vlevo na podzim mnohem vic nez Zmrhal? Olayinka lita po hristi nahoru dolu celej zapas, jedinej problem je, ze je zbrklej a dost toho zadrbe. stejne je ale skoro vzdy u nejakyho klicovyho momentu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      p!erreCORE     před 5 lety 15.07.2019 13:36 |  
      0 0

      Tak já bych naopak řekl, že Olayinka je nejlépe bránící křídlo v lize, resp. nejsnaživější ve hře dozadu. Nevypustí milimetr, nevynechá šanci vrátit se, i když je to ztracené a proti Slovanu či Trnavě (?-tuším) měl dva vynikající skluzy ve vápně.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    slaviator     před 5 lety 12.07.2019 15:06 |  
    6 0

    Mohl jsi pozvat Ozzy2, ten má určitě v archivu nějakou pěknou složku a všichni bychom se ještě divili ...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 15:07 |  
      0 0

      by zase vykopal poklad od německých fanatiků mezi roky 1933-1945?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

        slaviator     před 5 lety 12.07.2019 15:14 |  
        5 0

        Hlavně bychom slyšeli, že Škoda na to už pět sezon nemá, Souček je dřevák a kopyto co ho nechtějí ani na Žižkově, a určitě by se něco našlo i na třeba Stanciua

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

          ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 15:22 |  
          0 8

          je fakt, že jsem se poslední dvě sezony taky k tomu hlásil. Jenže, jaký je nyní náš útok, tak musím přiznat, že na 4.předkolo LM musí hrát Škoda neb Tecl, jinak to nejde, protože jsou to naši dva nejgolovější útočníci.

  8. Úvodní slovo

    ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 15:21 |  
    0 0

    Za mě kvalitně zpracovaný podcast. I dozvěděl jsem se zajímavé věci, hlavně kolem Součka, že by drazí hráči v Čechách neměli být? Což je asi největší absurdita, co jsem za delší dobu slyšel. K tomu by měla být druhá věc, že pokud máme v týmu drahé hráče, tak by ti drazí hráči měli ukazovat, že peníze do nich vynaložené neletěly komínem - jak bylo u GVK a hráči za 30 M+, mají hrát pravidelně základní sestavu a rozhodovat zápasy a ne, že pak nemají místo ani pomalu na lavičce.

    Jinak s těmi výroky k Bačkovi souhlasím. Sice jsem zastáncem toho, že skandování fanoušků má mít nějakou úroveň, hlavně pokud se jedná o nejlepší fanoušky v lize v Edenu. Druhá věc je, že pokud jsme "elitní" fanoušci, tak bychom měli jít naopak příkladem ostatním, než se "vymlouvat" na to, co se skandovalo před léty. Taky nejsem zastáncem salámové metody, že zranění fanouška je méně závažné, než přerušení zápasu, to ať jde do (daleka).

    Jinak k sestavě bych viděl možné rozdělení hráčů na ty, kteří budou hrát zápas desetiletí 4.předkolo LM a na ty, kteří musí ukázat , proč jsou v týmu a zdolávat týmy jako je Zlín a jiné týmy pro nás neměřitelné. Správně jsi zmínil, že nejvíce nás tlačí útočník. Protože nemáme komplexního útočníka na napadání, kreativitu a schopnost dávat , co zápas to gol. A je s politováním hodné, že když to vezmu zleva doprava, nahoru a dolů, tak pokud není zdravý Tecl, tak mi tam nakonec vychází nejplatněji Škoda... což zní velmi děsivě. U Jusúfa zatím nevím, jak moc je sehraný. Peter.O je spíše nahravač, Buren palič, Bulaca ani vlastně nevím jeho přednosti, Frydrych obránce a Stanciu není hrot.

    Za mě jsi to dobře zhodnotil a vůbec mi nevadí, že jsi byl na to sám. Travinho to taky ve svých videích táhne sám a kvalitu to má též. Vy však máte o dost lepší projev a lépe připravené a intonačně skvěle zvládlé.

    Mistr Slavie se však nesmí zastavit a hlavní cíl musí být překonání 4.předkola LM i s Coufalem na MNN !

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    gazza     před 5 lety 12.07.2019 19:49 |  
    11 1

    Matousek krasne dva goly

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      JaraK     před 5 lety 12.07.2019 20:16 |  
      1 0

      Pravdu díš, dokonce zjišťujeme, jaký je excelentní hlavičkář:) Naopak J. Sýkora nic moc, to ale jen zapadl do celkové úrovně zápasu. Věřím, že v pondělí uvidím naživo mnohem lepší fotbalové představení přičemž stejné zůstane to, že góly budou dávat jen slávisti.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

        Crispo     před 5 lety 13.07.2019 15:22 |  
        10 0

        Honza Sýkora jen ukázal proč není v našem kádru. Tři nadějné akce klasicky zadrbal a když to měl na střelu proti své silnější noze, tak zasekl a nic z toho... Ten už se k nám nevrátí.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

          ezechiel     před 5 lety 13.07.2019 23:45 |  
          1 0

          vrátí, skončí mu hostování. Z jednoho zápasu nemůžeme dělat konec, má na to se zlepšit.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

            Crispo     před 5 lety 14.07.2019 09:43 |  
            4 0

            Jestli sleduješ jeho výkony, tak víš, že to není věc jednoho zápasu :-)
            Ano, vrátí se k nám po hostování, asi stejným způsobem jako Chaluš.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

              Joe-L     před 5 lety 14.07.2019 10:55 |  
              1 0

              Tak on sám říkal, že jeho důvod jeho problémů je jeho psychika - kdyby se srovnal psychicky, možná by šel nahoru i fotbalově.

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

                Crispo     před 5 lety 14.07.2019 22:56 |  
                1 0

                Přeju mu jen to nejlepší a budu mu vždycky fandit, stejně jako např. Murisovi...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      první rytíř     před 5 lety 12.07.2019 20:22 |  
      4 0

      Zvláště ten první, kdy si rychlostně toho pravého beka takříkajíc !namazal na chleba" :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      špílmachr     před 5 lety 12.07.2019 20:53 |  
      1 8

      To jistě.Ale u druhého gólu měl takovýho prostoru kolem sebe že to bych dál i já a to je co říct páč sem tak mizernej hlavičkář že místo hlavy mě míč trefí přímo do xichtu.Ale uklidil to pěkně k tyči to zase jo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      Akuls     před 5 lety 12.07.2019 21:48 |  
      6 13

      Vypadá to, že to byl od našeho vedení opravdu majstrštyk a Pelta má tím pádem už v červenci Vánoce. Prodat za těžké miliony Holeše a Hovorku, a to tam prý ještě jsou tučné bonusy pro Jablonec z eventuálního dalšího přestupu, a uvolit se vzít zadarmo na hostování tři hodně
      nadprůměrné ligové hráče z mistrovské Slavie, o tom se mu asi nesnilo ani v nejdivočejším snu. Snad si alespoň Matouška brzy stáhneme zpět.

  10. hezky česky

    r-w-h     před 5 lety 13.07.2019 23:06 |  
    2 0

    oceňuji že v nejenom v tomto, ale i ostatních dílech podcastu se držíte úrovně jazyka hodného Slávii a nesnižujete se k hovorovým a nedejbože vulgárním výrazům :)

  11. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    ColinSKS     před 5 lety 14.07.2019 08:42 |  
    10 4

    Dříve nebo později přijde ve slávistickém kádru alespoň ještě jeden škrt. Anebo odchod, kterým se to srovná. „Sešívaní“ mají zhruba měsíc před odevzdáním soupisky pro play off Ligy mistrů „převis“ jednoho hráče. Zatím ale do sezony vstupuje tým Jindřicha Trpišovského ve stávajícím složení. V ohrožení jsou i velká jména... Kdo a kam by případně mohl odejít?



    Už v minulé sezoně se Slavia musela soupisce pro evropské poháry trochu obtížně přizpůsobovat. Teď v létě bude řešit podobnou otázku. Záleží jen na tom, jestli podle toho upraví i kádr na českou ligu.

    Před rokem se na seznam pro Evropskou ligu nevešli například Jakub Jugas, Muris Mešanovič a Mick van Buren, všechny přitom spojoval jeden důvod. Měli dlouhodobá zranění, kvůli nimž bylo jasné, že podzimní část sezony stejně nestihnou.

    Když ovšem měl klub v zimě před vyřazovací částí možnost udělat tři změny, přednost dostaly posily Lukáš Masopust a Petr Ševčík a ze zmíněné trojice se vešel jen Mick van Buren. S Jugasem a Mešanovičem se Slavia rozešla, byť by českou ligu v červenobílém dresu mohli hrát. Prvního pustila na hostování do Mladé Boleslavi, druhého tam prodala.

    Nebyl důvod nechávat si pro domácí soutěž hráče, s nimiž klub nepočítal pro poháry. I tentokrát je kádr široký tak, že pravděpodobně dojde alespoň k jednomu škrtu, což by mohlo vést rovnou i k odchodu konkrétního hráče.

    „Stát se to může, máme to v hlavě, i když je to zatím hodně daleko. Ligu každopádně začínáme s tímhle kádrem a hráči mohou ty první zápasy brát i tak, aby dokázali, jak jsou pro naši sezonu důležití,“ připouští trenér Jindřich Trpišovský případný boj o evropskou soupisku.

    Kvůli tomu, že UEFA požaduje zapsat alespoň čtyři vlastní odchovance a v kádru Slavie jsou pouze tři – Alex Král, Tomáš Souček a Jaromír Zmrhal – muselo by v tuhle chvíli vedení nechat z celkových 25 míst jedno volné.

    Poslední dobou se objevují spekulace, že na odchodu by mohl být Josef Hušbauer. Nikoliv ale do Spojených států, se kterými ho spojovaly zvěsti kolující na sociálních sítích. Zájemce by měl prý pocházet odjinud.

    Odchod devětadvacetiletého záložníka podpírá například i fakt, že v jarní části minulé sezony zhusta vynechával zápasy vyřazovací fáze Evropské ligy. Odehrál pouze domácí utkání s Racingem Genk a pak sedmnáct minut doma s Chelsea. Do ostatních čtyř zápasů vůbec nenastoupil. Navíc Slavia přivedla před pár dny dalšího středního záložníka Nicolae Stancia.

    „Teoreticky se to Pepy týká, ale Nika jsme primárně dělali na pozici ofenzivního záložníka, Pepa odehrál drtivou většinu zápasů hlouběji v poli. Řekl bych tedy spíš, že se Nikův příchod nedotýká konkrétně Pepy, to spíš obecně středových hráčů,“ připustil Trpišovský, že k případnému škrtu může dojít právě na tomhle postu.

    „V tuhle chvíli to není téma, od Slavie jsme zatím takovou zprávu, že bychom měli hledat Pepovi angažmá, nedostali. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet na začátku sezony,“ uvedl hráčův manažer Ondrej Chovanec.

    V podobné situaci koneckonců může být i další slávistická osobnost Milan Škoda. Ten skoro celou letní přípravu prodělal jako zraněný, stihl jen jeden poločas na úplném začátku proti Dynamu České Budějovice.

    Leda že by skutečně došlo k aktivování výstupní klauzule u Michaela Ngadeua. Jeho odchod, stejně jako kterýkoliv jiný kromě trojice odchovanců Král, Souček, Zmrhal, by uvolnil místo pro zapsání celého stávajícího kádru.

    Ovšem i to má háček, Slavia by totiž pravděpodobně okamžitě reagovala posílením stoperské pozice novým hráčem.

    A „Černý Petr“ by se tak visel nad mužstvem znovu.

    Více na https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/366018/slavia-resi-soupisku-pro-evropu-musi-rezat-v-ohrozeni-husbauer-ci-skoda.html

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      Joe-L     před 5 lety 14.07.2019 10:53 |  
      3 1

      Díky za zkopírování. :-) Jinak k obsahu článku - ispart, no.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

      Akuls     před 5 lety 14.07.2019 12:49 |  
      1 1

      Tipnul bych si, že čtvrtým odchovancem na soupisce pro UEFA bude zase náš třetí gólman. Loni to byl Surovčík, nyní to bude Markovič. Vantruba má tím pádem smůlu a počítám, že se mu v jeho věku loňskou roli Kuciaka, tedy jen trénujícího gólmana, v jeho věku a při jeho kvalitách, převzít nebude chtít a odejde, snad zase jen na hostování.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

        kjandourek (admin)     před 5 lety 15.07.2019 15:24 |  
        1 0

        To si tedy troufnu oponovat: loni byl na soupisce jako třetí brankář Vantruba - nic na tom nezměnilo jeho jarní hostování... Surovčík s týmem cestoval jako hráč uvedený na Bé soupisce.... tam mohou být hráči, kterým ještě nebylo 21 let a strávili v tom konkrétním klubu nějaký čas (rok?) mezi patnáctým a devatenáctým rokem věku...... Loni mezi nimi byl nejenom Surovčík, ale i Král, který tak také nezabíral místo na soupisce - proto mohl být na jaro dopsán vedle Ševčíka a Masopusta i van Buren...

        P.S.: Přéma Kovář v jednom rozhovoru uvedl, že Vantruba se nějak nechytil a nejspíše odejde...

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

          Akuls     před 5 lety 15.07.2019 16:08 |  
          0 0

          Já jsem myslel jarní soupisku a tam už Vantruba nebyl, protože hostoval v Podbrezové. Pamatuji se, že mne tam ten Surovčík trochu překvapil, když jsme v zimně vzali na hostování jako 3. golmana Kuciaka. Potom mi to ale došlo. Počítám, že letos to uděláme s Markovičem stejně.
          Ani bych se mu nedivil, kdy se taky měl ve Slavii chytit, když tady nedostal žádnou šanci. Ve slovenské U-21 má místo pořád jisté, tak to s jeho formou tak hrozné nebude. Nechal by si u něj alespoň předkupní právo.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

            kjandourek (admin)     před 5 lety 15.07.2019 16:56 |  
            1 0

            S Markovičem to bude stejné: také jako odchovanec do 21 let nebude muset být na soupisce UEFA a bude moci jezdit k zápasům jako člen "Bé" soupisky :-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

              Akuls     před 5 lety 15.07.2019 17:19 |  
              0 0

              Nevyjádřil jsem se právě pregnantně, ale myslel jsem to tak jak píšete. Jinak, ač to asi nevypadá, tak jsem pochopil, jak jste to myslel s tím Vantrubou na soupisce UEFA, ale skoro bych na to vzal jed, že když už byl v Podbrezové na hostování, tak na soupisce Slavie na webu UEFA už nebyl!? Docela mne to tehdy zajímalo i v souvislosti s příchodem Kuciaka, kdo tam jako trojka bude a nějak se nepamatuji, že bych ho tam před Genkem zaregistroval. Naproti tomu si pamatuji, jak tam o rok dříve? figuroval Mingazov, i když už byl na hostování v MB.

              • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

                kjandourek (admin)     před 5 lety 15.07.2019 17:58 |  
                1 0

                Podle mého názoru tam hráč je a figuruje od začátku skupinové fáze až do konce.... nebo tedy tam prostě "zabírá místo", i když přestoupí jinam... proto se během zimní přestávky soupiska nepíše znovu, ale doplňuje o tři hráče...

  12. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    puchy     před 5 lety 14.07.2019 15:19 |  
    1 8

    Tak Ngadueu další konkrétní nabídka a prachy na dřevo...

  13. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    Kzlo     před 5 lety 14.07.2019 19:52 |  
    4 0

    Včera jsem se zakecal s jedním hracem Bohemky a probrali jsme toho dost. Ale zajímavá informace mi přijde že na Bohemce panuje názor že Yusuf je lepší hráč než Tetteh. Záleží jen na zdraví jestli nám ukáže velké věci. Tak snad to bude pravda

  14. Díky

    voiceman (přítel SN)     před 5 lety 15.07.2019 01:02 |  
    10 0

    Velice děkuji za příjemný “sólo” podcast a hlavně za tu reakci na Fotbal fokus podcast. Protože při jeho poslechu se mi ježily chlupy po těle! Argumentaci ve stylu “my jsme Češi” a tak ať za naše kluby hrajou divizní kopyta a my si můžem poplakat jak ta naše liga stojí za prd, prostě nechápu. Takže co chceme? Ligu s divizníma kopytama? Podle státotvorných hochů z Fotbal fokus zřejmě ano. Nechápu. Léta se tady bulí nad tím jak nám hráči utíkají za penězi do mizerných soutěží, a když jsou zde konečně movití majitelé s ambicí vytvořit klub, který chce něco znamenat v Evropě, tak se spustí dušínovská agitace jak zlý Tvrdík zastavil Součka v rozvoji. Docela rád bych se těch “expertů” zeptal, kam se ve své kariéře po svém přestupu posunuli hráči jako Lüftner nebo Barák.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 1 - úvodní slovo před sezónou

    slamacek (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 10:33 |  
    0 0

    Pekne povidani, ale bylo to takove mdle :) si mohl napsat :)