Aktuality z médií

Komentáře (245)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Staal11     před 5 lety 10.07.2019 01:31 |  
    3 3

    Řekl bych, že budeme potřebovat nového stopera, hodně štěstí Simone:-((((

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      malan (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 01:46 |  
      3 10

      Pro tento pripad se privadel hovorka ne? :)

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Staal11     před 5 lety 10.07.2019 02:01 |  
        3 3

        Jasně,ale ať počítám,jak počítám, teď máme i s Frýďou 4 stopery,MNN bude tak nejdřív na 3.kolo a navíc je u něj taky dost velká pravděpodobnost odchodu

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          gazza     před 5 lety 10.07.2019 04:13 |  
          2 7

          To nerikej ,nebo se zde ojevi exot Harvey a bude Te napadat ,ze siris paniku .

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        malan (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 10:30 |  
        1 4

        Co je? Vam se snad hovorka nelibi? Nevdecnici!

  2. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 02:17 |  
    35 2

    Sajmonku, kámo, vole... miláčku, zlatíčko moje (ne, opravdu nejsem teplej, jsem na holky, ale nedá mi to)... je to ze současnýho kádru můj vůbec nejoblíbenější fotbalista posledních let... získal si mě postupně svou hrou, svými výkony, svou neskutečnou elegancí, kterou jsem u stopera snad nikdy neviděl... a i svým chováním a vystupováním...

    Když se před dvěma lety ke 125 výročí založení Slavie, volila i ta novodobá jedenáctka, tak jsem tě tam tehdy nedal, upřednostnil jsem do obrany český kluky, slávistický srdcaře- Suchopárka, Máru Suchýho, a Martina Latku... a přesto tě tam fanoušci zvolili, lidi tě musí mít opravdu rádi... nyní bych tě tam už dal taky, seš slávistickej srdcař, a patříš tam, jak výkonama, tak srdcem... 5 a půl roku ve Slavii je 5 a půl roku...

    Užij si teď manželku a svý tři děti, zasloužíš si to po těch letech, a oni taky...

    Díky za všechno ve Slavii, za všechny ty krásný zápasy a zážitky... máš s náma dva tituly, dva český poháry, čtvrtfinále EL, kapitánská páska proti Chelsea... tohle už ti nikdo nevezme... ať se daří, jsem rád že jsem takovýho playera vídával na českých travnících v tom nejkrásnějším dresu... navždy v srdci kámo...

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Lord_Edmund     před 5 lety 10.07.2019 07:14 |  
      6 1

      podpis, razítko.

  3. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 04:11 |  
    7 2

    Nezbyva nez mu poblahoprat , poprat mu hodne stesti a at se mu hodne dari v novem pusobisti.Pro Slavii toho udelal hodne a premlouvat ho ?To se nedela ,Ve fotbale je prestup bezna vec .Proste chce zkusit Belgii a novou vyzvu.Bude me chybet ,ale kazdy se da nahradit I kdyz ……. Tak at Ti to tam kope chlape .

  4. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    fredydj (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 04:39 |  
    3 0

    No ještě bych nestahoval kalhoty, zatím neprošel prohlídkou.....

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Ravik     před 5 lety 10.07.2019 08:53 |  
      4 0

      Přejme mu to, ať je prohlídka úspěšná.

  5. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    hiker42     před 5 lety 10.07.2019 06:24 |  
    5 0

    tak ať se daří kámo. budeš chybět, strašně moc.

  6. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Divizni (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 06:25 |  
    5 0

    Ku.va, to je v p.DELI. Asi se nedá nic dělat. Přeji mu aby byl zdráv, takže na zdravotní prohlídku nespoléhám. Hezký den všem.

  7. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    slavistajiri     před 5 lety 10.07.2019 06:36 |  
    1 3

    Jak je to s jeho rodinou? Ja myslel ze jsou v africe? Jak mu prestup pomuze v tom bejt blize rodine? Dekuji

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      ColinSKS     před 5 lety 10.07.2019 06:55 |  
      1 5

      jeho rodina je v evropě. cíl je frankofonní země.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      padre     před 5 lety 10.07.2019 07:51 |  
      8 0

      Rodina byla po celou dobu jeho kariery doma v Africe, jezdil za nimi jen v době sveho volna. A teď pro ne chce lepší život nez tam mel sam, pro deti vzdělání na dobrých školách, a to ve francouzsky mluvicim prostředí. Na to se nedá říct nic než: Dekujeme za všechno! Hodne štěstí!

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Max1     před 5 lety 10.07.2019 08:06 |  
        0 10

        A tady by ten život než v Africe neměli? Sorry ale tohle mi hlava nebere....to jeho žena nad ČR ohrnuje nos? I tady jsou kvalitní soukromé školy, máme i francouzské školy a gymnázia a hodně kvalitní, kam chodi i děti diplomatů.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          padre     před 5 lety 10.07.2019 08:18 |  
          9 0

          Nevím. Třeba chce slyšet francouzstinu i v obchode nebo kavárně, třeba chtějí byt blízko k moři, třeba chystaji stehovani rodičů nebo dalších clenu rodiny, kteří by chteli pracovat a potrebuji k tomu výbornou znalost místního jazyka. Jen hádám, ale důvod asi mít budou.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Karel13     před 5 lety 10.07.2019 09:29 |  
          6 0

          Co nebere Tvoje hlava je každému úplně fuk. Podstatné je, že to bere hlava Deliho ...

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          mis3     před 5 lety 10.07.2019 11:46 |  
          3 1

          Upřímě? Praha je celkem fajn, když k nim máš vztah i prá dalších míst, ale lidi jsou tu obecně na hovno - a to myslím zejména ve službách. Na černochy se tu taky pořád spousta lidí šklebí. Viz ten incident, kdy olmoučtí "fanoušci" napadli nějakého černocha...

  8. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    ColinSKS     před 5 lety 10.07.2019 06:57 |  
    4 5

    kámo vole máme dabl ... tak to mi bude chybět. už teď je to legenda

  9. Pápá LM

    Donald     před 5 lety 10.07.2019 06:58 |  
    4 2

    A je to v prdeli...

    • Re: Pápá LM

      ColinSKS     před 5 lety 10.07.2019 07:01 |  
      3 9

      nic není v prDELI. téměř 6 let v jednom klubu - já myslím že si to kámo zasloužil. akorát mne sere ten kdo podepsal tak nízkou výstupovku a to že (z doslechu) půlka půjde buznám

      • Re: Pápá LM

        necich     před 5 lety 10.07.2019 08:11 |  
        16 0

        Tak to musíš nejspíše na Řebíčka,a i tak to byl skvělý kauf. Prachy jsme neměli, tak tam je prostě vysoké procento z dalšího prodeje. Možná nejlepší obchod tehdejší doby.

  10. simon

    ColinSKS     před 5 lety 10.07.2019 07:06 |  
    7 6

    problém který třeba já osobně mám s tranferem Simona není ani tak fotbalový - každý je nahraditelný - ale je to jako by někdo vypadl z rodiny. prostě Simon a SKS (stejně jako MNN a SKS nebo Škoďák a SKS) je něco, co je vyjímečné a ačkoli je každý nahraditelný, tak přesto mám pocit že něco ztrácíme. to něco je obtížně popsatelné a je to v hlavě. třeba se někdy vrátí. laisse tomber, Simon!

  11. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Kzlo     před 5 lety 10.07.2019 07:10 |  
    4 6

    Simon si určitě zaslouží přestup, ale mám velký problém že do Brug. Ani finančně ani fotbalove nejde za lepším. Vůbec mi to nedává smysl

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Hofo78     před 5 lety 10.07.2019 07:18 |  
      4 0

      Kvůli rodině

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 08:47 |  
      6 1

      Peníze bude mít srovnatelné, jinak by tam asi nešel. Belgická liga je jako celek rozhodně kvalitnější než ta česká. V LM jsou na tom podobně jako Slavia nebo Plzeň a musí projít přes play-off. A upřímně si nedokáži představit krásnější frankofonní město pro život než jsou Bruggy.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        marp (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:06 |  
        0 0

        Bruggy ale nejsou frankofonní.

  12. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Kzlo     před 5 lety 10.07.2019 07:10 |  
    1 13

    Jinak není Skrtel ještě volný ? Jako rychlá náhrada by se mi líbil

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      SirCohen     před 5 lety 10.07.2019 07:35 |  
      12 0

      dyť je to magor

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 08:48 |  
        0 0

        A s těma to celkem umíme.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Sedrousek     před 5 lety 10.07.2019 15:54 |  
      1 0

      Rychlej uz neni a je davno za zenitem.

  13. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Mr.Purple     před 5 lety 10.07.2019 07:21 |  
    6 4

    Já mu tohle nepřeju.. Jasně, chápu, že frankofonní země blablabla.. Ale odcházet před možností probojovat se do ligy mistrů? Když vidím, že je tam vážně velká šance si ji zahrát? Na druhou stranu si myslím, že jedna z našich skal v obraně nahraditelná je, problém by nastal, pokud by ...... ale nic..

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 08:49 |  
      4 0

      O kolik je ta šance větší než v případě Brugg, které začínají v LM o předkolo dříve?

  14. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    DF007     před 5 lety 10.07.2019 07:27 |  
    13 0

    Tak tohle zamrzí, ale Simon se Slavií vyhrál vše, co se vyhrát v Česku dá. Za to mu moc děkuji a přeji hodně štěstí v novém angažmá. Cizinec, který se dostal do top moderní jedenáctky nám samozřejmě bude chybět.

  15. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    mpik     před 5 lety 10.07.2019 07:51 |  
    8 6

    Ještě včera jsem dáva postupu do LM 70%. Dnes sotva 50%.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 08:51 |  
      0 2

      A při tom jediné na čem záleží je koho dostaneme.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 10:45 |  
        2 1

        To úplně není pravda. Deli s Ngadeem by hodně platili na fyzický styl s nakopávanými míči, jaký praktikují Celtic a Kodaň. Už vidím Hovorku s Kúdelou, jak tam skáčou na jeden centr do vápna za druhým...

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 10:57 |  
          0 0

          Včera jsem se na Celtic díval a žádný dojem na mě neudělal. Za mě nejlehčí možný soupeř. Větší obavy mám z Ajaxu a Dinama. Navíc zatím nikdo neodešel a pokud odejde Simon, tak věřím, že Michael tady minimálně na kvalifikaci zůstane.

  16. Ach jo

    Donald     před 5 lety 10.07.2019 07:53 |  
    4 16

    Další věc co mě na tom štve, že dáme velkou část peněz buznám, takže na tom ani nevyděláme a taky že jsme nezkusili toho Suchého. Bohužel, tam má Suchý problém, že nikdy nehrál pod Trpišem. V tom mají takový Hovorkove, Kudelove a Pokorní výhodu.

  17. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 07:55 |  
    7 1

    Je to hodně špatný pár dnů před začátkem ligy. Samozřejmě mu to přeji, ale mám pocit že se mohlo více zabrat aby alespoň zůstal do kvaldy LM, nebo do zimy jako to udělal estebák s tím slovakem. No pokud zůstane Michael tak bych to tak tragicky neviděl vedle něho může hrát skoro kde kdo a rozhodně bych stáhnul Jugase, ale prý je zase zraněn. Pokud odejde MNN tak bude zle o tom jsem přesvědčen. Tak že úkol zní jasně.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 08:59 |  
      2 1

      Hrošovský může hrát jen 2. a 3. předkolo v play-off, které hrajeme i my nastoupit nemůže stejně jako Simon v případě přestupu. Teoreticky by se mohlo maximálně vyčkat na to jestli Bruggy postoupí do play-off, ale v tomto případě zřejmě rozhodují mimofotbalové pohnutky a Bruggy ho určitě chtějí mít k dispozici i pro 3. předkolo LM.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 12:12 |  
        1 0

        Tak do zimy, jestli se nepostoupí do LM tak si myslím že Suk taky půjde.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 12:30 |  
          6 2

          Odchodu Suka se paradoxně nebojím. Věřím Alexovi jako málokomu, že ho více než plnohodnotně nahradí.
          Za MNN a Simona ale nikoho nemáme.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 13:47 |  
          1 0

          Souček půjde i když se do LM postoupí. Jediné co ho u nás může udržet je zdravotní stav. Letošní kvalifikace LM bude z pohledu dalšího směřování klubu nesmírně důležitá.

  18. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    pajsano     před 5 lety 10.07.2019 08:08 |  
    1 2

    Přiznám se, že jedné věci nerozumím. Brugy jsou přeci ve vlámsky hovořící polovině Belgie, nikoliv v té frankofonní, takže ten argument s francouzštinou mi připadá zvláštní.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Donald     před 5 lety 10.07.2019 08:14 |  
      3 25

      Prostě rodina není moc inteligentní, proto chtějí bydlet na západě. Svědčí o tom i to, že než aby se přestěhovali do východní evropy, raději zůstávají v Africe...

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        padre     před 5 lety 10.07.2019 08:24 |  
        13 0

        Jen bych upozornil, ze k takovému soudu (o inteligenci) nam zřejmě chybi daleko víc informaci než máme.
        Co ty, raději bys usadil rodinu třeba v Moldavii nebo Makedonii než v CR?

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Donald     před 5 lety 10.07.2019 08:26 |  
          0 15

          Raději tam, než ji nechávat někde v Africe.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            Gino     před 5 lety 10.07.2019 08:29 |  
            11 0

            Zase neměj o Africe přehnaně špatné mínění. Na některých místech může být docela dobře. Obzvláště, pokud ti tam někdo posílá každý měsíc x tisíc dolarů.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            necich     před 5 lety 10.07.2019 08:35 |  
            15 0

            Odpovídáš na něco jiného. Co je špatného, že chce aby jeho rodina žila v zemi, kde se bez problémů domluví, že chce aby jeho děti chodili do škol, kde budou hovořit svým jazykem? Belgie je mnohem kosmopolitnější zemí než ČR.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 10:48 |  
            11 3

            Přesně Ty jsi ukázkový případ, proč bych na Simonově místě svoje děti poslal raději do Belgie, než do zakomplexovaného latentně rasistického Česka.

            Víš o tom hovno, ale vykládáš tu nějaké soudy o inteligenci atd. Geniální.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            Jakubisko     před 5 lety 10.07.2019 17:27 |  
            2 0

            Poděl se s námi o své jistě bohaté zážitky a zkušenosti s africkým kontinentem. Jak říká kolega, kreténi jako ty jsou důvodem proč jdou afričani raději do Belgie.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        sasky     před 5 lety 10.07.2019 08:47 |  
        13 5

        Hloupý, odsuzující a čecháčkovský názor.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      padre     před 5 lety 10.07.2019 08:20 |  
      3 1

      Většina Vlamu hovoří francouzsky bez potíží, naopak to moc neplati. Nakonec asi nevyšla žádná dobra nabídka z Francie, a když nepřišla ani po sezone snu, tak vzal zavdek Belgii.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      marp (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:11 |  
      0 0

      Nevím, za co máš palce dolů. Bruggy = vlámština. Argument s francouzštinou ale nepřišel od Deliho, v jeho rozhodování to nemuselo hrát roli.

  19. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    necich     před 5 lety 10.07.2019 08:19 |  
    7 3

    Co k tomu dodat? Myslím, že vše bylo řečeno. Podmínky bude mít nejspíše lepší, ale to podstatné je rodina. Belgie ideální země, relativně klidná, životní úroveň bez debat, francouština, úroveň fotbalu slušná, možnost hrát LM rovněž. Takže dlíky za vše a hodně štěstí...
    Nyní se můžeme vrátit k Hovorkovi. S odchodem stopera (spíše Míši) se počíltalo, proto dle slov JN i JT přišel Hovorka. Jinak by jeho příchod postrádal smysl, proto i Jugas byl poslán na hostování. Takže drobet postrádám smysl nad tím brekotem. Za mne bych dal šansi Fryďovi, svého času o něm mluvit Bílek, že nám vytře zrak. Ostatně na stopera jsme ho tuším i kupovali.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Horis     před 5 lety 10.07.2019 10:01 |  
      3 2

      Já si také myslím, že by měl na stoperů dostat šanci Frydrich. Původně byl stoper a kapitán Baníku. Plus bych zvážil návrat Jugase. Oby jsou to bojovníci, co nic nevypustí. Věřím, že zrovna Frýďa by to uhrál skvěle. Během začátku ligy by se do toho mohl v pohodě dostat. A pak by mohl v průběhu sezóny rotovat s Kudelou a případně Hovorkou (ten mě zatím ničím nenadchnul)

  20. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Gino     před 5 lety 10.07.2019 08:24 |  
    4 5

    Já se omlouvám, ale jsem z toho strašně špatnej :-/
    Životní úroveň srovnatelná, liga srovnatelná, velikost klubu srovnatelná, peníze srovnatelné, pohárové možnosti srovnatelné (možná menší, co se ligy týče)... nevidím v tom fakt pro něj i jeho rodinu posun, kromě té francouzštiny. Ale to se na mě nezlobte, proč sakra neměl tu rodinu už tady? Ach jo :-(

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      AdrianoCz     před 5 lety 10.07.2019 08:28 |  
      2 1

      dovolím si poupravit, peníze jsme prý nabízeli dokonce lepší...

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Gino     před 5 lety 10.07.2019 08:36 |  
      5 1

      Tak podle všeho podlehl přání své rodiny. Ani tak ne svému. Rodina do ČR nechtěla a chtěla západní Evropu. Škoda, SImone, budeš chybět strašně moc.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      sasky     před 5 lety 10.07.2019 08:50 |  
      11 0

      Prostě má Simon jiné životní priority a to na něm naopak oceňuji. Finanční podmínky budou podle mě srovnatelné, možná dokonce horší než v SKS, ale pokud je jeho touha pro splnění přání rodiny a být s ní ve stálém kontaktu silnější než možnost bojovat o LM, tak si toho spíš cením.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        gr—pla     před 5 lety 10.07.2019 09:04 |  
        16 3

        Souhlas. Má priority nastavené dobře. Těžko se to chápe, navíc ještě pohledem fanouška. Já to zažil v menším - denně jsem jezdil za prací 300 km, spal po hotelech nebo v kanceláři. Po pěti letech jsem si řekl dost, obětoval cca 50 tis. na platu a to že teď každý den usínám s rodinou a věnuji se dětem je k nezaplacení.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Gino     před 5 lety 10.07.2019 09:11 |  
        0 4

        Na druhou stranu... do Francie, kam jeho rodina chtěla, je to pár stovek kilometrů a třeba Paříž je hodinka a čtvrt letadlem a spoje lítají denně. Klidně se mohla rodina dávno nastěhovat někam k Paříži a on za ní mohl létat třeba 2x měsíčně na 2 dny. Pořád lepší, než 2x ročně na týden, jako to měl nyní.

  21. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    pethead (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 08:36 |  
    8 6

    Deli je nejpřeceňovanější hráč naší ligy. Poziční hra prachbídná, technika nulová, o anticipaci ani nemluvě. Ze soubojů odpadává jak hadrová panenka, hra hlavou neexistuje. Za takřka sedm let si nenašel cestu k fanouškům, na klubu ho nikdy nezajímalo nic jiného, než aby prachy přišly včas na účet. Žoldák non plus ultra...

    _____________________________________

    Omlouvám se, zkusil jsem (samo)léčebný trolling. Ani ten nefunguje. ;((((((

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      ColinSKS     před 5 lety 10.07.2019 08:50 |  
      1 3

      taky jsem to skusil a fak to nejde

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Markus     před 5 lety 10.07.2019 08:52 |  
      5 0

      Sem si říkal, že sis spletl Deliho se Součkem :D

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        pethead (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 09:00 |  
        0 0

        :-D

  22. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Martin Platil     před 5 lety 10.07.2019 08:37 |  
    17 2

    Vy všichni, kteří se pozastavujete nad tím, že má SD rodinu v Africe zvedněte prdel, a dojeďte se někam podívat. Ona je Afrika a Afrika, stejně jako je ČR a ČR.

  23. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Srdcar114     před 5 lety 10.07.2019 08:40 |  
    5 1

    Obávám se,že bude chtít odejít i Míša,se Simonem byli pořád spolu.Simone díky za vše,moc si se mi líbil,často to vypadalo tak,že si bojoval se soupeřem o balon a ten od tebe za chvilku odlétl a ty si elegantně postupoval dopředu.Měl si minimálně žlutých karet.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Gino     před 5 lety 10.07.2019 08:44 |  
      6 1

      Míša jestli neodejte teď, tak v zimě určitě. Co bude pak, to si teď neumím představit. Jejich spolehlivost vzadu byla famózní. Fakt na úrovni Evropy.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      kondorr     před 5 lety 10.07.2019 08:44 |  
      8 5

      Taky si myslim že Míša tady nezustane věřil sem spíš že zůstane Deli a fakt si nedovedu představit že budem hrát v obraně Kudela, Hovorka to nebude ani na ligu. Je třeba si uvědomit že ta naše super sezona byla hlavně kvůli obraně kde prostě byla jistota a mohlo se v klidu utočit.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        bongor     před 5 lety 10.07.2019 08:46 |  
        2 0

        i.spart už oslavuje,je to špatný.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          kondorr     před 5 lety 10.07.2019 08:52 |  
          10 0

          Jasně že oslavujou a stejně jako všichni na druhym břehu a už se vidí jak nás poráží akorát zapomněli že tohle melou už 10 let o Plzni a pořád nic.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Max1     před 5 lety 10.07.2019 09:57 |  
      1 0

      uvidíme..Míša tu pořád má Pítra a Traoreho

  24. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    o-cab     před 5 lety 10.07.2019 08:55 |  
    2 6

    tohle je velka rana pro moje srdicko, citim se jak po rozchodu. Deliho odchod nejak jako tym rozdychame, ale MNN nemuze za zadnych okolnosti pryc. myslim, ze na tom nakonec Misa docela vydela:) hlavne odstranit klauzuli, jelikoz Deli prichazi za stopera, ktereho weby a statistiky popisuji jako jeho klon a ten odesel do Boloni za vic jak trojnasobek. 65m je uplny vysmech.

    zaroven nerozumim touze lidi po novem stoperovi a uz vubec ne po Suchem, ktery je mozna srdcar, ale to byl Svento taky a jak to dopadlo. Suchy je proste spatny napad. Hovorka se ukaze a Kudela byl vedle Africanu vyborny, muze tam hrat Kral a Frydrych. stoper nas fakt netlaci. kdyz uz tak vedle Sucheho hraje v repre taky nas byvaly hrac, ktery je na zcela jine urovni.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      kondorr     před 5 lety 10.07.2019 09:08 |  
      4 0

      Tak napsal si to sám Kudela byl dobrej vedele Afričanů ted jde o to jakej bude vedle Hovorky ja v to moc velkou důvěru nemám, ale třeba se pletu a budou dobrý.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        o-cab     před 5 lety 10.07.2019 10:14 |  
        2 2

        ja bych jen vsem pripomenel ze duo MNN Kudela nejakou dobu Deliho nepustilo do hry, nevidim duvod, proc by ta dvojice nemela byt opet tak silna

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 10:52 |  
          3 4

          Nejspis proto, ze Kudela pak horel ve vyrazovaci casti EL jako papir, a tak byl rychle nahrazen Simonem.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            Maeden (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:16 |  
            4 3

            Proto tu vyřazovací část odehrál komplet kromě domácího zápasu s Chelsea. Kvůli němu jsme v té EL udělali letos takovou ostudu.
            Tebe hodně mrzí, že jsi po příchodu chráněnkářů ztratil titul největšího pacienta...

            • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

              JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:19 |  
              1 3

              Ne, jen si vzpomínám na jeho hrubky s Genkem a Sevillou.

              • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

                YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 13:32 |  
                1 1

                Jediné utkání kde Kúdela vyloženě hořel bylo dle mého názoru na Chelsea a tam bych to dával za vinu spíše špatně zvolenému rozestavení na začátku utkání.

                • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

                  o-cab     před 5 lety 10.07.2019 14:23 |  
                  1 0

                  souhlas: 1) hrubky dela kazdy. mam zive pred ocima nekolik balonu co skolacky zapadlo za MNN a nikdo o tom rok pote nepise; 2) ano Chelsea byl takticky pruser, s tim nemaji hraci nic spolecneho

                  • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

                    slavanda     před 5 lety 10.07.2019 14:53 |  
                    0 0

                    To je vždycky chyba hráčů, Slovy klasika Škorpila: "Taky jsem chtěl hrát aktivně, útočně, vzadu na nulu, krásnej fotbal. Ale hráči mi to většinou zkurvili už v první minutě :D"

  25. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    wita22     před 5 lety 10.07.2019 08:57 |  
    3 17

    Tak škoda ho. Ale ruku na srdce moc toho poslední dobou nenahral(cca 2roky) a Koudela Ngadeu v Evropě byly nej. obrana. Takže odchod mě mrzí ale každé je nahraditelnej.
    Hodně štěstí a dík za ty hezky roky kdy mě i stoper dokázal fotbalově bavit.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      kondorr     před 5 lety 10.07.2019 09:16 |  
      6 1

      Každej nahraditelnej je, ale bohužel ted před kvaldou o LM je to taková málá pohroma a jestli neudržíme ani Míšu tak šance na postup dost klesaj.

  26. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Qope     před 5 lety 10.07.2019 09:04 |  
    13 0

    Tak hodne štěstí, a ukaž těm klukům v Bruggách, jakýho frajera jsme ve Slavii měli. A nezapomeň se vrátit až přijde pozvánka na Silvestrovské derby, tvůj styl hry, ta elegance a hraní si s protihráčem "pojď sem, kam jdeš" tam bude perfektně sedět. Jo a mimochodem, dík za vše ...

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Taky     před 5 lety 10.07.2019 09:44 |  
      7 0

      Když jsem (z gauče, hanba mi ?) sledoval Silvestrovské derby, přemýšlel jsem o tom, kdo ho za pár let bude hrát, když se na oba břehy kupuje tolik cizinců. Afričani asi moc jezdit nebudou, mimo jiné kvůli zimě.
      Deli pro nás vlastně dělat Silvestrovské kousky bez ohledu na datum i důležitost zápasu.
      Miňo a Simon byli ti nejkreativnější, nezábavnější v týmu, nic proti běžcům, ale...

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Qope     před 5 lety 10.07.2019 10:08 |  
        0 0

        Já se přiznám, že jsem taky na silvestrovském derby nikdy nebyl. Malá omluva je to, že nejsem Pražák. Ale doufám, že Deli ještě někdy nás dres vezme na sebe (právě treba na tomhle Silvestrovském zápase) , byla radost ho v něm vídat, i když někdy mi pocuchal nervy :-)

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Taky     před 5 lety 10.07.2019 10:34 |  
          1 0

          No, já vlastně nemůžu úplně najisto tvrdit, že jsem na Silvestrovském derby nikdy nebyl, protože bylo pár let, kdy jsem se loučívával se starým rokem tak, že je možný že jo, ale nevím o tom. :-)
          Na pocuchání nervů máme ještě Koláře, ale tam není ta elegance...

  27. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    smely (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 09:15 |  
    10 0

    Simonku, kamo, vole, brasko, srdce mi krvaci , budes mi strasne chybet a navzdy uz zustanes legenda Slavie ! Hodne stesti, at se ti dari , mam te rad !
    https://www.youtube.com/watch?v=0-EF60neguk

  28. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    coogee     před 5 lety 10.07.2019 09:24 |  
    9 0

    Samozřejmě mě úplně nejvíc mrzí ten fakt, že Simon na 99% odejde. Přejme mu úspěchy a hlavně zdraví!
    A nevím, proč bychom tu měli spekulovat o tom proč, kdo ho k odchodu nutil, čemu vlastně měl dát přednost, atd.
    Je to věc jen jeho a jeho rodiny.
    Tak tyhle úvahy nechme novinářům, hlavně těm, kteří se tím velmi rádi zaobírají, a že jich je dost! Myslím, že si ještě počteme... :-)

  29. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    KezbaCZ     před 5 lety 10.07.2019 09:37 |  
    10 0

    Je to samozřejmě velká ztráta o tom se nemusíme bavit. Co ale nechápu jsou ty ubrečení lidi tady i na Twitteru. Proboha je to jen fotbal a tohle k němu patří. Simon odvedl ve Slavii práce jako málokdo a patří se mu poděkovat a pogratulovat k zahraničnímu angažmá, které si bezesporu zaslouží. Hlavně aby mu drželo zdraví, protože to je pro něj nejdůležitější.
    Co se týče budoucnosti Slavie na pozici stopera tak jednoznačně potřebujeme posilu (pokud nemáme nějakého super talenta v dorostu - o kterém tedy nevím). A to z jednoho prostého důvodu - Míša pokud odejde a přál bych mu to stejně jako Simonovi tak ji stejně potřebujeme hned a pokud by Míša vydržel aspoň do zimy stejně bych ho přivedl hned, protože než se nový hráč sehraje chce to čas a proto jsem proto, aby přišel někdo na stopera hned a ne až nás opustí i Míša.
    Další možnost je Alex (Král), ale tam se trošku bojím, že po jeho výborných výkonech v záloze bychom ho na stopera zbytečně "uklidili". Na druhou stranu na záložníka je málo produktivní, takže proč ho nezkusit.
    Ať se daří Simone!!!

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Gino     před 5 lety 10.07.2019 09:52 |  
      5 8

      Jsem jeden z těch ubrečených a vůbec se za to nestydím. Deliho jsem si opravdu oblíbil a jeho odchod, ač jeho důvodům rozumím, mě velice mrzí. CO je ti ku*va do toho, jak to kdo z nás prožívá?!!

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        KezbaCZ     před 5 lety 10.07.2019 10:06 |  
        6 0

        Já si Simona taky oblíbil dokonce je to jeden z hráčů, které mám mezi nejoblíbenějšími. Zejména proto co ve Slavii dokázal a co pro Slavii udělal. Ale nebudu brečet kvůli fotbalu. I z tvé poslední věty vidím, že jsi velmi emotivní člověk a to je asi v pořádku. Přeji Ti kamaráde ať tě Tvůj vztek a smutek brzy přejde a přeji Ti hezký den :)

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Gino     před 5 lety 10.07.2019 10:21 |  
          3 0

          Děkuji. Mě je to fakt líto. Nebrečím fyzicky, že by mi tekly slzy, ale smiřuji se s tím těžce.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:44 |  
          2 4

          Toho už si všímám na většině českých diskuzích. Zatímco ženské maji celkem racionální příspěvky, někteří chlapi se předhánějí, kdo z nich víc brečel a koho to víc zasáhlo....

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            Gino     před 5 lety 10.07.2019 11:58 |  
            2 4

            Tak ještě, že to tu kompenzují frajeři jako jsi ty, viď? Jinak by to tu byl samej chcípáček.

            • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 14:54 |  
              2 0

              To nebylo nic proti tobě, Gino, taky z toho nemám radost. Myslel jsem to obecně, jsme jako chlapi čím dál víc přecitlivělí a myslím, že to úplně v pořádku není. Sám to vidím na svém přístupu třeba k mým dětem.

              • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

                Gino     před 5 lety 10.07.2019 15:43 |  
                3 0

                OK. Já jsem dneska nějakej přecitlivělej rozhodně. Ještě, že už si za chvilku jedu spravit náladu na fotbal... ale zase když vzadu toho Simona neuvidím...

  30. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    marcocruz (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 09:42 |  
    4 0

    Doufal jsem, že Deli nikdy nikam nepřestoupí:(

  31. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Kzlo     před 5 lety 10.07.2019 09:45 |  
    5 22

    Jsou srdcari a srdcari někteří odmítají pomalu ac Milan, někteří odejdou do Brug. Pro mě absolutně nepochopitelný přestup

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      kondorr     před 5 lety 10.07.2019 09:49 |  
      9 3

      Tak to si asi jedinej kterej to nechápe a to se tady o tom píše už nákou dobu

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Max1     před 5 lety 10.07.2019 09:55 |  
      3 14

      vidím to obdobně.....tu rodinu nechápu, žijí v Pobřeží slonoviny, nad ČR ohrnují nos, ikdyž tu jsou soukromé školy, francozské školy, britské školy kam chodí děti diplomatů, takže nic podřadného, pracovat tady jde jen s angličtinou a francouzštinou, v Praze cizinec může fungovat i bez znalosti čekého jazyka. ČR je 7. nejbezpečnějích země na světě, Belgie není ani v TOP 20. Celé to na mě působí, že si jeho žena postavila hlavu a nejede přes to vlak a tak trochu na něj tlačí.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        coogee     před 5 lety 10.07.2019 10:00 |  
        6 3

        A už máme viníka! To bylo rychlé, že?

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Max1     před 5 lety 10.07.2019 10:06 |  
          4 2

          tvrdím, že to tak je? jen to tak na mě působí.....ano možná jsem nefér, neobjektivní a blbec, ale prostě odchod Deliho mě hodně zasáhl asi nejvíce co pamatuju a hodně těžko to koušu, tak se ptám proč a hledám důvody kde to jde. Prostě nechápu, že jeho rodina sem nechce, když je tady všechno a životní podmínky o X tříd lepší než v Africe.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            coogee     před 5 lety 10.07.2019 10:19 |  
            3 0

            Proč bys měl být blbec!? Prostě nikdo z nás není na jejich místě, tak to nemůžeme vůbec hodnotit, natož vynášet soudy. Všechny nás to mrzí, když odchází Simon, ale neobviňujme nikoho! Jedině ty, kdo dali do jeho smlouvy výstupní klauzuli s tak směšnou částkou!!!

            • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

              necich     před 5 lety 10.07.2019 10:50 |  
              2 0

              Neobviňoval bych ani ty, vzpomeň za jakých okolností k nám přišel? Pravděpodobně by tady vůbec nebyl. V tu dobu jsme nebyli příliš dobrá značka.

              • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

                coogee     před 5 lety 10.07.2019 11:11 |  
                0 0

                To máš asi taky pravdu. Jen nerozumím, když smlouvu prodlužoval, proč tam klauzule zůstala bez navýšení?

                • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

                  necich     před 5 lety 10.07.2019 11:26 |  
                  0 0

                  Tuším, že to při prodlužování smlouvy JT vysvětloval. Byla to Simonova podmínka a snad se i navyšovala.

                  • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

                    JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:30 |  
                    0 2

                    Přesně, klauzule zůstala, ale byla navýšena.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Qope     před 5 lety 10.07.2019 10:13 |  
        3 2

        Chlape ty se uplnej Colombo. Já teda myslel, tě v tom má prsty sportovní záležitost, chce zkusit jinou ligu, chce vidět jak obstojí prostě jinde, kde nebude hned od začátku vnímány jako opora. Ale ta tvoje dedukce, ta je fakt takřka geniální ...

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        kondorr     před 5 lety 10.07.2019 10:19 |  
        1 1

        Tak školy by asi našel , ale když si vyjdeš ven tak s francouzštinou v Praze asi nepochodíš. Je to jenom jeho věc pro slavii odved hodně tak má nárok si vybrat ted se musí sehnat náhrada a kdoví třeba bude ještě lepší.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      coogee     před 5 lety 10.07.2019 09:56 |  
      5 1

      Dovedu pochopit, že to nechápeš, ale třeba bys to pochopil, kdyby ses dostal do podobný situace.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Ondráš     před 5 lety 10.07.2019 10:08 |  
      12 0

      To není o penězích, už to pochopte.

  32. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    sasky     před 5 lety 10.07.2019 09:53 |  
    11 0

    Snad jen jedno. Kámo díky a hodně štěstí Tobě i Tvé rodině!

  33. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Ondráš     před 5 lety 10.07.2019 10:04 |  
    12 1

    Svoje si tu odkopal. Pro mě asi nejlepší stoper, kterýho v SKS pamatuju. Frajere díky za vše a ať se daří!

  34. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    boss009     před 5 lety 10.07.2019 10:08 |  
    7 13

    A je to v pytli. Velká chyba podobně jako s Nguyenem, že se nepřivedl pořádný stoper. Rudý Hovorka může být náhradník, ale rozhodně ne člen základního kádru který chce jít na CH.League. Ty útočníci by ho tam sežrali za živa.
    Měli jsme vzít Maru z liberce umí zahrát na více postech a mě se líbil už v Jihlavě. Říkejte si co chcete, ale s duem Kudela-Hovorka se postup do Ch.League rovná jenom snu. Vzadu musí být kvalita, obrana vyhrává ty nejtěžší zápasy a bez Deliho a Míši je to skoro nereálné.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Ondráš     před 5 lety 10.07.2019 10:12 |  
      12 0

      Jenom klid. Plzeň postoupila do LM často i s menší kvalitou. U českých týmů to bude vždycky o sehranosti a taktice. A samozřejmě o losu.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      o-cab     před 5 lety 10.07.2019 10:16 |  
      6 2

      a my jsme prodali MNN nebo co to je za kecy tady ze duo Hovorka Kudela nas pripravi o LM? jak pise vyse, tak duo MNN Kudela drzelo Deliho docela dlouhou dobu na lavicce

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        boss009     před 5 lety 10.07.2019 10:30 |  
        4 6

        Tak snad nevěříš, že Michael zůstane, když jeho největší kámoš jde pryč. Odejde také to je jasné jinak má stejnou výstupní klauzuli. Kudela budiž i když mě se nikdy moc nelíbil, ale Hovorka ten hoří skoro všude kde hrál ani v Jablonci to nebylo žádné terno. Možná se do Champions dostaneme nějakým zázrakem, ale bude to sakra těžká práce bez dvou našich nejlepších hráčů. A znovu opakuji, Míša odejde také to je na beton o něj je ještě vetší zájem než o Deliho.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Maeden (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 10:39 |  
          5 0

          Jasně, když nejlepší kámoš odejde, tak MNN na tuty zdrhne do prvního Prdelsporu, který projeví zájem. Nebude tam znát vůbec nikoho a půjde bez připravy do rozběhlé sezóny, ale všechno lepší než zůstat u nás s jistotou základu, EL, možnosti zahrát si LM, to je snad jasný.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 11:14 |  
            1 0

            Třeba do Genku aby se mohli se Simonem navštěvovat lodičkama. :-)

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Ondráš     před 5 lety 10.07.2019 10:40 |  
          5 0

          Posílení o Hovorku má svoji logiku. Pokud odejdou oba stopeři, tak potřebujeme náhradu ihned. Nebo jak si to vlastně představuješ? Přivést nějakou neobjevenou černou perlu z Afriky, která unikla pozornosti všem klubům? I Míša s Delim se u nás dlouho dostávali do formy. Čekají nás hned na začátku nejdůležitější zápasy sezony a my potřebujeme sehraný tým a hráče, co se tu nemusí rok aklimatizovat a nebudou půl sezony vstřebávat Trpišův systém hry.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            sasky     před 5 lety 10.07.2019 12:49 |  
            2 0

            Věřím, že takhle nějak to je. Hovorka přišel coby okamžitá náhrada, v momentě, kdy se potvrdí odchod jednoho nebo obou stoperů, tak přijde někdo další "na aklimatizaci"

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          necich     před 5 lety 10.07.2019 10:43 |  
          3 0

          Seš dobrej plašan, to jo. Míša má výstupní klauzuli o 2 mega e vyšší, vyšší, vyšší... No a pokud ji někdo dá, tak se prostě nedá nic dělat. Vedení musí zareagovat. Svět se kvůli tomu nezboří. Pro nás to bude problém, ale nikoliv katastrofa, tragédie apod. Takový je fotbal. Kdybychom nehráli poháry, hráli pátej flek v lize, tak tady nejspíše oba zůstanou. Otázka ovšem je, k čemu by nám v tom případě byli....:)

  35. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Beran     před 5 lety 10.07.2019 10:23 |  
    9 10

    Jestli odejdou oba stopeři, bude to průser v kombinaci s Kolářem. Dostávali jsme málo gólů především kvůli dobré spolupráci obrany, Kolář nechytil skoro nic navíc.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      boss009     před 5 lety 10.07.2019 10:32 |  
      1 15

      Souhlas, měli jsme získat Nguyena. Peníze na Stanciu máme, ale 20 melounů je nám dát za dobrého brankáře moc. Příští rok bude stát mnohem víc a nebo už bude jinde.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 12:34 |  
      3 1

      Už zase Kolář nic nechytí, atd. Jen si projeď zápasy, kolikrát včasným vyběhnutím vůbec zabránil šanci soupeře, kolikrát přesným výhozem založil úspěšný útok. Ne Kolář je velmi dobrý brankář.

  36. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Pepino44     před 5 lety 10.07.2019 10:30 |  
    10 0

    Já nepochopím reakce některých přispěvovatelů ohledně Deliho přestupu. Prostě chce do země, kde se KAŽDÝ z jeho rodiny, která za ním přijede na ulici, v obchodě, na úřadech domluví. Myslím si, že jeho manželce, případně rodičům nejsou francouzské školy nic platné. Děti by mohly chodit u nás do francouzských škol, ale jak by se domluvily se svými kamarády, rovněž tak manželka a rodiče. Je mi líto, že to, co pochopil Deli, nepochopili mnozí z nás.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      kondorr     před 5 lety 10.07.2019 10:34 |  
      5 0

      Přesně tak nejde přeci jenom o školu, ale běžnej život.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Gino     před 5 lety 10.07.2019 10:58 |  
      2 3

      Hele, já tě sice chápu, ale... o jakých kamarádech to mluvíš? Třeba těch ze školy? No tak s těmi by se přece děti domluvily :-) A ti spolužáci tady přece taky nežijou sami - mají i rodiče, ne? Francouzská komunita v Praze je. Bruggy to rozhodně nejsou, ale nedělal bych z Prahy nějaký zapadákov.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 14:57 |  
        1 0

        Pořád je lepší žít v zemi, kde se svojí řeší domluvíš všude. Tady se kolikrát ani v bance nedomluvíš anglicky natož francouzsky...

  37. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Ernie     před 5 lety 10.07.2019 10:33 |  
    31 5

    Uklidněte se už sakra s tím Hovorkou. Pusťte si záznamy přáteláků, do kterých naskočil a spočítejte, kolikrát šel míč na jeho útočníka a Hovorka to měl dávno přečtené a útočníka předskočil a ještě založil útočnou akci. Jestli vám vadí jeho výška, tak si v záznamu navíc projeďte i jeho hlavičkový souboje. To vám tak leží v žaludku ta penalta proti Českým Budějovicím? Tak to je mi ho líto, jestli to s fanouškama bude mít takový po celou sezonu. V přípravě byl Hovorka jendoznačně lepší než Kúdela. Navíc to není nějakej zaprdlej mladík, ale burcuje spoluhráče, diriguje je.. Z Hovorky jako takového strach nemám. Mám strach ze sehrávání nové stoperské dvojice, protože ve dvojici s Kúdelou zatím pěkně hořeli.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Ondráš     před 5 lety 10.07.2019 10:42 |  
      7 0

      Přesně, taky nechápu, co se tu na něj rozjíždí za "hejt". A to jsem si ho 2x nepřál. Podle mě bude úplně v pohodě.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 11:07 |  
      5 4

      Ve zkratce. Proti Budějovicím a Bratislavě byl tragický. V superpoháru proti Trnavě zahrála celá obrana dobře. Je to jen příprava, ale ve všech týmech, ve kterých působil se bohužel jednou za čas nevyvaroval absolutně nepochopitelným kiksům, což v mých očích dost znehodnocovalo jeho jinak velmi slušné výkony. Nevím jestli to je menší koncentrací v některých utkáních, ale každopádně doufám, že u nás se těmto chybám v soutěžních zápasech vyvaruje a bude platným hráčem pro náš tým.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Virgil1956     před 5 lety 10.07.2019 11:42 |  
        5 0

        Ale jednou za čas udělá chybu i Míša, jednou za čas i Simon, někdy to zachrání spoluhráč, někdy je to gól, někdy šance, někdy penalta. Záleží hodně na tom, jak se na hráče díváš, jestli v něm máš absolutní důvěru jako má většina k Míšovi a Simonovi, tak se to přejde s tím, že se to občas stane. Naopak, pokud hráče neustále sleduješ a hledáš chyby, tak při dobrém zákroku to přejdeš a chybu zveličuješ, Já měl takový případ u Jakuba Petra, který sem přišel "v časech temna" na hostování, už předtím v Olomouci jsem si ho zařadil jako absolutního nekopu, a když přišel k nám, neustále jsem si to potvrzoval: zase ztratil míč, zase nepřihrál, zase nenacentroval. Byl jsem z něj úplně na nervy. Takže, jedno krásné české přísloví říká, že kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde :)

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          YuckFou     před 5 lety 10.07.2019 13:25 |  
          0 1

          To ani ne. Snažím se na všechny dívat objektivně a podle čísel. Taky Hovorku nijak neodsuzuji, ale ty jeho chyby jsou většinou tak fatální a do očí bijící, že je člověk jednoduše nemůže ignorovat. Každý dělá chyby i Simon třeba v utkání na Bohemce jestli si dobře vzpomínám nebo utkání v Tallinnu, které nevyšlo jak mu, tak i Míšovi. Prostě mi jen přijde, že je Hovorka na tyhle fatality náchylnější. Ale netvrdím, že to není dobrý stoper, který u nás nemůže ještě růst.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 14:56 |  
        1 0

        V době kdy k nám přicházel Deli, tak měl pověst hráče co udělá jednu hrubku na zápas. A několikrát to na začátku i u nás potvrdil, ještě na DZ. A podívej kam se posunul nejdřív pod Šilhavým a následně pod JT.

  38. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Akuls     před 5 lety 10.07.2019 11:04 |  
    3 1

    Deli byl ve Slavii bezesporu velkou oporou, navíc vedle něj podávali třeba Kúdela a hlavně Bořil o třídu lepší výkony, než v zápasech, kdy Simon nehrál.
    Mrzí mne, že Sparta bude na už tak dost nízké přestupové částce případně ještě participovat snad 40ti či dokonce 50ti %ty.
    Rád naopak budu, pokud Deli projde v Bruggách zdravotní prohlídkou, že se snad konečně chytnou za nos zdejší šiřitelé zaručených informací o Simonových kolenech prolezlých artrózou.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:17 |  
      0 0

      to s těma kolenama je ale bohužel pravda... jestli nevěříš slávistickým doktorům a Tvrdíkovi, tak je to samozřejmě tvoje věc... nedávno Tvrdík na setkání s fanoušky zrovna vyprávěl, jak mu taky slávistický doktoři operovali koleno... a když se po operaci doktora ptal, jak koleno vypadá, tak mu řekl, že daleko lépe, než kolena Deliho… takže asi tak... ale třeba si to Tvrdík taky jen tak z plezíru vymyslel viď... ty šiřiteli chytající se za nos...

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Akuls     před 5 lety 10.07.2019 20:24 |  
        0 1

        Aha, takže to vlastně dobře dopadlo, amatéři z Brugg koupili zajíce v pytli!? Vzpamatujte se, holt stále platí, že lidem je třeba říkat pravdu, ale jde o to jakým lidem a jakou pravdu.

    • Re: Pri prichodu do Slavie..

      kondorr     před 5 lety 10.07.2019 11:16 |  
      5 0

      Zajímavý počtení :)

    • Re: Pri prichodu do Slavie..

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:26 |  
      7 0

      Legendarni Jirka1.. Ano Deli je universal, který může klidně nastupovat na více postech, ale furt ny uniká jeho výrazný příspěvek , podle mne jen rozšíří kádr.

      Ale zajimave se vyjadril i nas soucasny mistopredseda: Tuto zpravu prijimam bez jakekoliv emoce. Nic od nej necekam, ale necham se mile prekvapit.
      Prekvapeni to bylo nakonec velike.
      Kazdy by si mel obcas zalistovat v nedavne minulosti. Urcite poucne a zrovna diskuse z tehle sezony by nejednoho vratila zas nohama na zem :)

    • Re: Pri prichodu do Slavie..

      Maeden (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:47 |  
      9 0

      Já pamatuju na jeho první zápas na DZ v Liberci 1:3, kde dával Škoda hattrick. Přišel mi velmi slibný, odehrál dobrý zápas. Přijel jsem domů, otevřu SN a tady měla tradiční parta gaučových expertů jasno, že zahrál strašně a je to kopyto.
      Ten rozdíl v hodnocení byl i na místní poměry obrovský, pustil jsem si tedy záznam a hned bylo jasno. Komentátor byl zřejmě na LSD, nesmyslně vinil Simona z inkasovaného gólu, asi desetkrát si ho (jediného černocha v týmu) spletl s jinými hráči včetně Mikuly (!!!), snad každý útok domácích byla jeho chyba...
      No a místní dřevěnkáři, ve svých očích kriticky uvažující, neovlivnitelní a objektivní znalci, mu to sežrali i navijákem :))

      • Re: Pri prichodu do Slavie..

        PetCC     před 5 lety 10.07.2019 15:15 |  
        0 0

        První půlrok dělal víc chyb, než bylo vhodné. Docela to bylo na nervy :-)

    • Re: Pri prichodu do Slavie..

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 12:05 |  
      4 0

      Pěkné!
      Chybí tu tantalos...

    • Re: Pri prichodu do Slavie..

      sasky     před 5 lety 10.07.2019 13:22 |  
      4 0

      První koment od Navara :D A Zmrhal odcházel už tenkrát, navíc z postu DZ :D Navíc v té diskusi ta jména - Baéz, Kodr, Fialka, Salašovič, Červenka, Diop... Uff, no jsem rád, že to je pryč.

      • Re: Pri prichodu do Slavie..

        PetCC     před 5 lety 10.07.2019 15:19 |  
        1 0

        Za 4 roky bude pryč i to, vo je tu teď :-)

  39. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    VanDel     před 5 lety 10.07.2019 11:12 |  
    11 3

    Asi takhle: Deliho odchod přežijeme, to strach nemám. Ale pokud odejde i Ngadeu, tak budeme bez pardonu v prdeli.........těžké a hluboké prdeli.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      kondorr     před 5 lety 10.07.2019 11:21 |  
      4 1

      Zas tak černě bych to neviděl vedení určitě sežene nákou náhradu z Hovorky nadšenej nejsem , ale pořád si říkám že trenér asi věděl co dělá když ho přived.

  40. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    LH1969     před 5 lety 10.07.2019 11:19 |  
    10 5

    Tak za mě nejlepší stoper kterého jsem viděl hrát ve Slavii

  41. Bruggy

    JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:26 |  
    7 2

    Jistě vás zaujme, že přivedly na hostování ze Šachťaru Eduarda Sobola.. :))

  42. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Lunaris     před 5 lety 10.07.2019 11:31 |  
    12 1

    Trochu to odlehčím, stejně nám to pohnojil ten rudej ko*ot Svoboda s tou nadstavbou, kdy je tak krátká dovolená, že si Simon prostě řekl dost, chci být s rodinou častěji.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      bububu (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:17 |  
      1 0

      Tak to si s přestupem zrovna do belgické ligy moc nepomohl, protože se tam hraje i s nadstavbou 40 kol :D

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Jakubisko     před 5 lety 10.07.2019 17:09 |  
        1 0

        Ano ale rodina tam bude s ním.

  43. Rozlučka

    JS (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 11:34 |  
    10 5

    Simone, díky za všechno. Byls bezpochyby nejlepším stoperem, který tu za posledních pár desítek let působil. Tvoje neprostupnost a zároveň herní styl zavánějící určitou ležérností, kdy jsi měl na háku i ty nejtěžší soupeře, bude velice chybět. Troufám si tvrdit, že ačkoliv bych se rád mýlil, podobného hráče tu zase dlouho neuvidíme, protože takoví se často nerodí a když ano, pravděpodobnost, že dorazí do sešívaného klubu, asi moc vysoká není.

    • Re: Rozlučka

      donford     před 5 lety 10.07.2019 11:47 |  
      23 0

      Jsem si jist, že to byl nejelegantněji hrající stoper, jakého jsem ve Slavii kdy viděl. A spolu s MNN to byla ta nejúžasnější stoperská dvojice. MNN proti němu úplně jiný typ - neumdlévající srdce, rváč, zakousnutý buldog. Musíme si přiznat, sice k naší lítosti, že Deli si své za Slavii poctivě odehrál. A vydržel zde na cizince hodně dlouho. Myslím, že jinak mu beze zbytku přejeme dlouhá dobrá léta spojená s jeho fotbalovým osudem.

  44. Nezmar

    Mike     před 5 lety 10.07.2019 11:53 |  
    14 1

    Tak dost příspěvků mě pobavilo v tom, že pokud odejde ještě Ngadeu, tak do sezóny včetně kvalifikace Ligy mistrů půjdeme se stoperskou trojicí Kúdela, Hovorka, Frydrych. Pokud nám laikům je to tady jasné, že i při vší úctě k fotbalovému umění těch výše jmenovaných by tento počet stoperů nestačil ani na ligu, natož na nejméně 6 zápasů základní skupiny Evropské ligy. Píšu počet, protože ten by byl absolutně nedostatečný /nepočítám z nouze na stopera Krále, nebo Součka/. Předpokládám, že Nezmar má již hozeny sítě a mapuje terén, protože i pokud by Ngadeu zůstal, stále si myslím, že za Deliho někdo přijde. Problém je, že v lize nikoho, kdo by mohl u nás z fleku naskočit, nevidím, třeba by se stáhl Jugas. A nebo nějaký přestup, z kterého budeme valit oči. Myslím, že Nezmar ze své pozice již vede jednání a budeme třeba překvapeni, kdo k nám přestoupí.

    • Re: Nezmar

      Donald     před 5 lety 10.07.2019 11:56 |  
      2 7

      Dario Zuparič za 1,5 EUR k nám.

    • Re: Nezmar

      sasky     před 5 lety 10.07.2019 13:24 |  
      7 0

      Dobiáš na twitteru psal, že jak analytici, tak skauting jede na plné obrátky. S tím, že se o Slavii vyjadřuje jako o "nás", takže spolupráce evidentně trvá a je hodně intenzivní.

      • Re: Nezmar

        bramburek (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:50 |  
        1 0

        tak Jakub Dobiáš to už říkal v rozhovoru někdy před 2 roky, že je srdcem slávista, a tudíž je rád, že svojí analytickou agenturu mohl spojit především se Slavií...

        • Re: Nezmar

          sasky     před 5 lety 11.07.2019 10:57 |  
          0 0

          To jsem nezaznamenal. Díky.

      • Re: Nezmar

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 15:03 |  
        0 0

        Ale za Šilhavého došlo k útlumu spolupráce s Dobiášem.

    • Re: Nezmar

      Ondráš     před 5 lety 10.07.2019 14:38 |  
      1 2

      Tak to dost pochybuju, že se teď narychlo někdo hledá.

      • Re: Nezmar

        Navyseals     před 5 lety 10.07.2019 14:48 |  
        2 0

        Narychlo určitě ne. Byl bych překvapen, kdyby Slavia neměla vytipováno několik potenciálních náhrad za oba afričany. Pokud by totiž neměli, bylo by to amatérský. Ale dle toho jak o tom mluvil na tiskovce Nezmar, tak si myslím, že hráče vytipovaný mají.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      malan (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:32 |  
      2 3

      Tak urcite. Jen dalsi z blabolu toho saska.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        pethead (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:48 |  
        3 0

        Mně to až na tu část, v níž se pořád podivuje nad setrváním Součka, tentokrát nepřijde úplně blábolovité... ale chápu, že to je individuální.

  45. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    bububu (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:12 |  
    9 0

    Bráško, mrzí mě to, ale moc ti to přeju. Nikdo ze současného kádru nemá takové právo na přestup, jako ty. Díky za všechny ty krásné roky, legendo. Ať se ti v dalším životě vše daří.

    Teď musí být absolutní priorita udržet MNN...za každou cenu!

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      slaviator     před 5 lety 10.07.2019 13:57 |  
      3 1

      To "morální právo" na přestup mají ještě Škoda, Husbauer a Zmrhal.

  46. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    slavanda     před 5 lety 10.07.2019 13:13 |  
    5 5

    Krotil bych všeobecné nářky, ono to půjde i bez Simona. Krásně se na něj koukalo, zejména nestranným fanouškům, já pořád čekal, kdy tou svojí bohorovností vyrobí nějakej megaprůser.... a nevyrobil ;) Samozřejmě, že na něj budeme vzpomínat jako na jednoho z nejlepších, ale takovýhle hráče pouštět musíme, radši budu mít plnou Slávku hráčů, jejichž cílem je dostat se do TOP týmu třeba v Anglii než hráčů jejich cílem je jen SKS. To je třeba krásnej příklad u Krále. Ten nás bere jako přestupní stanici, podle toho hraje...
    A i kdyby odešel Míša tak to nějak dáme. Brání celý tým. Je ovšem otázka, jak je na tom Jugy, předpokládám, že jeho případné stažení máme ošetřené, ale co to zranění? Víme co mu konkrétně je a na jak dlouho se to vidí?

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      necich     před 5 lety 10.07.2019 13:28 |  
      1 2

      Souhlas až na závěr. S Jugim se nepočítalo, proto přišel Hovorka. Copak nečtete rozhovory s trenérem či sportovním ředitelem? Nyní by měl přijít někdo jako náhrada za případný odchod Míši. Vždy musíme být o krok vepředu.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Pinturichio     před 5 lety 10.07.2019 14:09 |  
        3 1

        Jugy sel na hostovani predevsim proto, ze potrebuje hrat. Pul roku v MB ok, ale pred tim pul roku nehral. Povahou to neni hrac, ktery by chtel byt na pozici az 3.- 4. stopera. Po odchodu Deliho (a nedej boze i MNN) se ale situace u nej muze zmenit.

  47. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    SuperAukro     před 5 lety 10.07.2019 13:19 |  
    5 5

    Deliho je sakra škoda. Ale takovým hráčům, kteří odvedou opravdu kus práce pro svůj klub přeji vše nejlepší, spokojenost a další sportovní rozvoj. A pokud si myslí, že ho to čeká v Belgii, tak mu to přeji. Přesto jsem smutný a budu s obavami sledovat naší obranu od prvního kola. Dvojice černoušků opravdu jasně od první minuty dávala soupeři najevo, že tudy cesta ke gólu nepovede. S nimi vzadu jsem neměl obavy, když měl soupeř nějakou standardku. Nezbývá teď nic jiného, než doufat, že to ten Hovorka zvládne. Ovšem moc tomu nevěřím. Start se blíží, tak předpokládám, že trenér ví, co od něj chce a co od něj čekat.

  48. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    pipe1980     před 5 lety 10.07.2019 13:21 |  
    0 5

    já doufám, že budem dost vychcaný, jelikož sparta dostane z peněz který od brugg dostaneme přes 40%, že Simona prodáváme levně, a jsou tam velký procenta z dalšího přestupu

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      necich     před 5 lety 10.07.2019 13:25 |  
      5 1

      To nedoufej, pokud odchází tak určitě za výstupní doložku, která je 2,5 mega a dle toho Sparta inkasje cca 30 mega Kč.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        pipe1980     před 5 lety 10.07.2019 13:35 |  
        0 2

        no jo, na to jsem zapoměl že tam maj oba (Simon i Míša) tu výstupní částku

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        pipe1980     před 5 lety 10.07.2019 13:50 |  
        1 5

        stejně to je zajímavý, ty výstupní částky, 65 za Simona a 117 za Ngadeho, za ty prachy bych čekal že je bude chtít půlka evropy. A ono to zas až tak horký není. Znamená to že ty částky, 70, respektive 120 mega, jsou v evropským fotbale pořád ještě peníze? Pokud ano, znamená to, že to ukazuje že to co tady roztočili LuftJarda s křetínským, je fakt šílený?

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          slaviator     před 5 lety 10.07.2019 13:55 |  
          3 0

          Je to hodně za hráče z české ligy. V evropském měřítku to hodně není, za tyhle peníze co Deli tak prestupujou hráči i ve druhý anglicky, druhý německý, druhý španělský lize....

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            rak (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 14:04 |  
            1 0

            Tak jen pro zajímavost. Ptal jsem se svého přítele z Anglie, co je nového přes léto v Liverpoolu.
            Prodali Camacha (19 let) zpět do Lisabonu za 5-7 mil. liber, koupili Holanďana van der Bergha, 19 let, (se kterým počítal Ajax) za 2 mil. liber. Jinak prý kádr asi moc měnit nebudou. To se není co divit.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      puchy     před 5 lety 10.07.2019 17:38 |  
      1 3

      Jdi s tím doprdele vychcandíro,tohle dělala sPARTA za Rezeše!

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        pipe1980     před 5 lety 10.07.2019 17:56 |  
        0 5

        jééé, ty jsi roztomilej, ty si myslíš že jsme nějakej spolek rychlejch šípů, celej fotbal je bratrstvo kočičí pracky, celej. smiř se s tím, nebo můžeš začít sledovat tak možná mužskej volejbal, ten je čistej

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          puchy     před 5 lety 10.07.2019 21:30 |  
          2 2

          Co to plácáš ty vole?

  49. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    pipe1980     před 5 lety 10.07.2019 13:24 |  
    8 7

    klííííííííííííííííííd


    1.9.2018 Slavia - plzen (4:0) Simon odehral deset minut
    20.9.2018 Slavia - Bordeaux (1.0) Simon nehral
    25.10.2018 Kodaň - Slavia (0:1) Simon nehrál
    14.2.2019 Slavia - Genk (0:0) Simon nehrál

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Heretic (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:34 |  
      7 1

      Jo je klidně možné, že je v našich myslích výše než je realita, ovšem potom je ten klíčový hráč Ngadeu a ten také možná odejde (ikdyž výstupní klauzule 4,5m je dost vysoká). :-(

      Nicméně hráče s takovou elegancí a drzostí tu už asi mít nebudeme. Bylo vždy o důvod navíc jít na stadion v předtuše toho, co zas s útočícími hráči provede. Kličky na místě posledního při jeho 100% úspešnosti se prostě neomrzí.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        pipe1980     před 5 lety 10.07.2019 13:39 |  
        3 5

        souhlasím, ten naprostej klid kterej člověk zažíval v okamžiku těsně před soubojem 1 na 1 Simon versus kdokoli, to je asi neopakovatelný. Ted jsem zrovna někde četl podobnej komentář k tý výstupní částce ua Míšu a s tím nesouhlasím, nemyslím že je to skoro pro kohokoli v evropě nějak hodně, s ohledem na kvalitu hráče, kterej je hlavně prověřenej dlouhodobě, evropská liga, repre kamerunu, to není nějakej mladej kluk po jedný povedený sezoně, popravdě se divím že už neodešli oba mnohem dřív

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          smely (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:46 |  
          0 3

          technicka : Simon je z Pobrezi slonoviny, nikoliv z Kamerunu, to je Misa...

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            smely (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 13:47 |  
            1 2

            promin, blbe ctu, beru zpet, sory...

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Heretic (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 19:36 |  
          0 0

          Není obvyklé dávat za brzy 28 letého stopera z české ligy 4,5mil Euro. Kdyby to bylo třeba Chorvatsko, tak je to částka nízká. Do nejlepších lig se přestupuje dřív. Zvláště Afričany mají všichni rozebrané. Vždyť i Michael již pobývat začnou část kariéry v Německu a pak jako "odpadlík" šel do Rumunska.

  50. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Betynka58     před 5 lety 10.07.2019 13:26 |  
    14 0

    Zamáčkl jsem ráno slzu, když jsem si tu smutnou zprávu přečetl. Byl to asi můj nejoblíbenější hráč, zřejmě už nikdy nebude Slavia mít tak elegantního stopera. Ale přece jen, přes jeho nesporné velmi vysoké hráčské kvality ve mně zůstává z minulé super sezóna na něj nejsilnější vzpomínka, jak v derby chvátal důrazně umravnit toho zmetka Kangu, když provokoval slávistické fanoušky. To u mne náš kámo Simon ještě vzrostl, protože v tu chvíli projevil velké slávistické srdce a prokázal, jak mu na Slavii záleží. Hodně štěstí, legendo!

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      slaviator     před 5 lety 10.07.2019 13:52 |  
      0 0

      Měl mu dát facku, holomkovi

  51. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    cheechoo1     před 5 lety 10.07.2019 13:30 |  
    10 7

    Tohle je průser, vážení

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      pipe1980     před 5 lety 10.07.2019 13:47 |  
      2 8

      až tak zlé to nebude

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Pepino44     před 5 lety 10.07.2019 14:07 |  
        6 3

        Aby to nebylo ještě horší.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          necich     před 5 lety 10.07.2019 14:33 |  
          1 0

          Večer po grilovačce určitě. :)

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          puchy     před 5 lety 10.07.2019 14:41 |  
          1 6

          A já jsem rád že odchází,aspoň vynikne Hovorkovo umění.Tetteha a spol. si namaže na chleba.Šoupne to na Petera,ten si udělá jako vždy 3-4 hráče a vymalováno.Derby je naše,mistři!!!!

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          fps     před 5 lety 10.07.2019 16:26 |  
          0 4

          jojo, řekl bych že to dopadne stejně i s Ngadeem

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      fps     před 5 lety 10.07.2019 16:24 |  
      3 5

      jojo, jak nebudeme dávat v zápasech aspoň tři góly, tak body nebudou

  52. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Kukič     před 5 lety 10.07.2019 14:58 |  
    1 2

    On fakt prošel lékařskou prohlídkou ?

  53. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    Ferguss     před 5 lety 10.07.2019 15:41 |  
    4 0

    Snad mi odpustíte trochu toho (ukradeného) patosu:

    O Captain my Captain! our fearful trip is done;
    The ship has weather’d every rack, the prize we sought is won;
    The port is near, the bells I hear, the people all exulting,
    While follow eyes the steady keel, the vessel grim and daring

    O Captain! my Captain! rise up and hear the bells;
    Rise up—for you the flag is flung—for you the bugle trills;
    For you bouquets and ribbon’d wreaths—for you the shores a-crowding;
    For you they call, the swaying mass, their eager faces turning;

  54. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    fps     před 5 lety 10.07.2019 16:20 |  
    2 24

    - místo toho aby dali peníze Delimu aby u nás zůstal, tak je raději vyhodí za Hovorku, tohle fakt nechápu, je to až neuvěřitelné
    - asi to dopadne stejně i Ngadeem, a to pak s dvojicí Kúdela a Hovorka můžeme rovnou zapomenout na ňáké úspěchy, bude to od nejlepší stoperské dvojici co jsem za cca 35 let co chodím na Slavii zažil, po nejhorší stoperskou dvojici co jsem za cca 35 let co chodím na Slavii zažil

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Vlcoun     před 5 lety 10.07.2019 16:26 |  
      9 0

      Nemyslím si, že to bylo výhradně o penězích. Simon asi chtěl zkusit ještě jinou ligu a rodina přestěhovat. U nás dokázal kromě LM vše co dokázat šlo. Chápu jeho rozhodnutí.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      fps     před 5 lety 10.07.2019 16:32 |  
      1 9

      - co by nás mohlo zachránit, tak Škoda na stoperu, jinak tedy nevím kde chtějí vzít stopery kvalit Deliho a Ngadea, času měli dost, a oni přivedou Hovorku, tohle mě tedy hodně štve
      - se nám to tedy bohužel pěkně rozpadlo, moc se tedy na začátek ligy už netěším, budeme rádi kdy ve dvou venkovních zápasech aspoň dvakrát zremizujme, tohle mě tedy hodně štve

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      bububu (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 16:35 |  
      13 0

      Tak po 1001.: nebyla to otázka peněz, nabízeli jsme mu víc než Bruggy.

      Chtělo by to nejdřív přečíst si diskuzi, než se budeš pouštět do rezolutních soudů...

  55. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    gazza     před 5 lety 10.07.2019 16:28 |  
    5 8

    Ja nechapu to breceni na zdejsi diskuzi Ano odchazi a ja mu to preji .Pro Slavii toho odvedl hodne ,ale kazdy je nahraditelny Poprat mu a dal to neresit .Je to jeho vec a ve fotbale naprosto normalni

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      fps     před 5 lety 10.07.2019 16:42 |  
      1 12

      - to přeci není brečení, ale popis reality, kdo dle tebe tedy nahradí Deliiho a Ngadea, máme pouze dva ne/stopery Kúdelu a Hovorku, to jsou dle tebe ti dva co je mají jako nahradit? o žádných jiných stoperech který by je mohli nahradit já tedy nevím
      - kdyby jsme měli v kádru další dva stejně kvalitní stopery jako jsou Deli a Ngadeu, tak mi je úplně jedou že Deli a Ngadu odejdou

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        gazza     před 5 lety 10.07.2019 17:22 |  
        1 3

        Ja vim ,ale takhle to proste je a musime se s tim vyporadat a navic se s tim pocitalo Ja osobne bych Hovorku po par pratelacich neodepisoval a spis verim ,ze jeste ukaze proc ho Trpis bral

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          fps     před 5 lety 10.07.2019 17:41 |  
          2 8

          už jenom díky jeho 179 cm a 73 kg nemá šanci Deliho a Ngadea nahradit, on je snad nejmenší a nejsubtilnější stoper na světě, ale asi nejhorší na tom je to, že tak kvalitní stopeři jako jsou Deli a Ngadeu nejsou pro nás k sehnání

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            o5aradecek     před 5 lety 10.07.2019 18:00 |  
            5 1

            Velkou část minulé sezony jsme odehráli se stoperskou dvojicí Kúdela - MNN a Ondra byl vynikající, dokonce i dost produktivní. Pak je tady Hovorka, který přišel právě z preventivních důvodů a věř, že kdyby ho nepotkalo vážné zranění, byl dnes už jinde, než v české lize. Pak je tady supertalent Alex Král a tradičně spolehlivý univerzál Míša Frydrych. Kde nemáme stopery? P.S. Simon byl můj nejoblíbenější hráč Slavie za několik posledních sezon. Jeho odchod mě taky moc mrzí, ale fotbalový život jde dál. Nikdo neudrží kompletní kádr pohromadě, ani Liverpool.

  56. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    zeleznik2     před 5 lety 10.07.2019 17:24 |  
    0 16

    Chápu ekonomické důvody, dostat zhruba pětinásobek pořizovací ceny, je určitě lákavé. Nechápu však proč zrovna teď?Hrošovský taky přestupuje, ale za dvojnásobnou taxu a až po předkolech evropských pohárů. Proč tedy jsme neřešili podobným způsobem?Simonovi však přeji hodně štěstí. A doufám, že Michael zůstává!!

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 17:35 |  
      14 1

      Mlho, o tom se tady ale už měsíce hovoří- výstupní klauzule 2,5 mega eur ve smlouvě...

      Jo pardon, už vidím nick "železník"... tak ten tu klauzuli zjistí až tak za rok... :)

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        Pepino44     před 5 lety 11.07.2019 09:07 |  
        0 1

        No tak já si myslím, že rok to trvat nebude, jenom si přesedne a bude v obraze, vždyť je to ten starý železník.

  57. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    pehacko     před 5 lety 10.07.2019 17:27 |  
    5 0

    porad jeste neprosel zdravotni prohlidkou a i kdyby prosel, tak verim v uzasnou stoperskou dvojici ngadeu - skoda!!!

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      La Tortuga     před 5 lety 10.07.2019 17:48 |  
      0 3

      Pan Kulicka zpet do obrany:-)

  58. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    fps     před 5 lety 10.07.2019 17:33 |  
    8 22

    - co taky neumím pochopit je to, že hrozí odchod Deliho a Ngadea bylo známo už dlouho, a mi máme jen dva ne/stopery, jak je vůbec možné že mužstvo s rozpočtem cca 1 miliarda nebylo dlouhodobě na toto připravováno
    - dle mě nedostatek kvalitních stoperů nás bude stát letošní sezonu, a na ňákou LM můžeme rovnou zapomenou, ještě že máme jistou EL, protože bez kvalitních stoperu by jsme se ani od EL nedostali, možná bude i další sezony v háji než si kvalitní stopery připravíme
    - ve srovnání s kvalitní zálohou a útokem který máme jsou na tom stopeři hodně špatně

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      Snivec     před 5 lety 10.07.2019 17:43 |  
      10 3

      Nebud hystericky, zatim odesel hrac, ktery velkou cast minule sezony promarodil a ty odepisujes sezonu, ktera ani nezacala

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        fps     před 5 lety 10.07.2019 17:50 |  
        5 10

        to přeci není hysterie, ale popis reality, i kdyby čistě náhodou Ngedeu zůstal, tak stále máme jen dva ne/stopery, protože Ngadeu bude připraven ke hře nejdříve tak za měsíc

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          FanatikSKS     před 5 lety 10.07.2019 17:58 |  
          6 2

          Kde ty si se tady zase vyloupnul?

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Pepino44     před 5 lety 11.07.2019 09:05 |  
          4 1

          Tak mám takový dojem, že jsi Slávii ještě neviděl ani v televizi, natož na živo a čerpáš pouze z některých negativních příspěvků na SN. To tvoje ne/stopery tomu nasvědčuje. Napiš, koho by jsi si představoval ? To asi nedokážeš že. Ono pro každého bude srovnání s MMN a SD velmi těžké. Obávám se, že takovou stoperskou dvojici již mít nebudeme.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      coogee     před 5 lety 10.07.2019 17:49 |  
      6 3

      Že Ty si děláš (_!_), že jo!!! :)
      Mi máme rozpočet miliardu, ve vedení samí amatéři, stoper žádnej, sezona v háji, co tam máš ještě?!

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        necich     před 5 lety 10.07.2019 22:19 |  
        5 1

        Myslím. že si prdel nedělá. On je fakt asi tak hloupej. :)

  59. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    slaviator     před 5 lety 10.07.2019 20:39 |  
    6 1

    Člověk čte starou diskuzi a nestíhá koukat...

    Re: Simon Deli slávistou!
    Thorklaer (přítel SN) | před 4 lety 13.01.2015 16:49 | 0 0 reagovat
    otázka zní, jestli Deliho za těchto podmínek tak moc potřebujeme? Dle mě ne, je to totální selhání. Podobný obchod navrhnout v práci, chytne vedení hysterák.

    Kámo, moc lidí nevěřilo že přestoupila za víc jak 10 mil, a když přestoupíš tak že to bude do Jablonce nebo Plzně. Bráško, prej na titul v dohledne době nemáme nárok. A ty jsi byl, bráško, pilíř toho že jsme ty tituly uhráli dva. Tak si užij Belgii, bráško.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      obiwan     před 5 lety 10.07.2019 21:00 |  
      2 1

      Přesně si pamatuju, jak jsem zíral, koho jsme to přivedli...v první zápase myslím hrál DZ, dost se s míčem mazlil, a taky ztrácel a kazil...mnohokrát se Simonovi omlouvám za tehdejší nedůvěru a přeju mu vše nej, ať se mu daří!

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        slaviator     před 5 lety 10.07.2019 21:03 |  
        1 2

        A běhal jenom rovně a kolmo...!

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 10.07.2019 21:56 |  
          2 2

          Ze začátku byl hroznej, ale díky němu jsem pochopil, že je nesmysl hráče soudit hned. Každej potřebuje nějakej čas, aby si zvykl na nový prostředí a nový lidi.

  60. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    ŽerykRWS     před 5 lety 10.07.2019 21:51 |  
    2 1

    Beru to úplně opačně. Kdo dokáže takovou dobu udržet takovou kvalitu v Čechách? Jen Slávie! Navíc 29let-65mega, 28let-115mega. Naprosto v pořádku.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      necich     před 5 lety 10.07.2019 22:16 |  
      6 0

      Hele žerdo, Simonovi je 27 let....

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        ŽerykRWS     před 5 lety 10.07.2019 22:21 |  
        1 1

        Máš recht, ale brzo mu bude:))

  61. Deli na odchodu ze Slavie!

    knl66 (přítel SN)     před 5 lety 11.07.2019 00:13 |  
    3 0

    Taky je mi odchodu Deliho tak nějak chlapsky líto. Nějak si ho pořád v jiném (než červenobílém) dresu neumím představit. :((
    Abych tenhle smutek trochu zahnal, vybavil jsem si zápas s Bohemkou v listopadu 2015. Byl to snad jediný zápas, kde Simon Deli hrál jak nafetovanej nebo vožralej. Konečný stav 2:2 a Simon zavinil oba góly - jeden vlastní, druhý z penalty po jeho zákroku. Ale ani tohle na zahnání smutku z jeho odchodu nepomáhá a nepomáhá...

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie!

      bongor     před 5 lety 11.07.2019 19:25 |  
      2 0

      Prostě byl to náš bráška Simonek.Nikdy na něj nezapomeneme.

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie!

      ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 15:30 |  
      1 1

      spíš nezapomenu předvedený výkon s MNN v Talinu. To člověk žasnul, kde jsme na tyhle dva narazili, a proč je koupili a teď pomalu s pláčem v oku, že vůbec odchází.

  62. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    luva     před 5 lety 12.07.2019 09:10 |  
    2 2

    Víte někdo něco bližšího?
    10.07.2019 10:18. #. Dnes do Edenu dorazil Dario Zuparič

    • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

      JS (přítel SN)     před 5 lety 12.07.2019 12:52 |  
      3 3

      Já chci radši Banánu.

      • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

        donford     před 5 lety 12.07.2019 13:03 |  
        2 3

        Tak je moc hezké a správné, že se s Delim nejen Tvrdík, ale i celá naše obec poctivě loučí, ale mně dost vadí, že vše je utkáno na poslední chvíli, liga začíná dnes a LM se blíží. A u nás na stoperu zeje prázdnota. I sebelepší příchozí potřebuje adaptaci, tedy čas, který se jaksi nedostává. Vím, v lize to ukopeme, ale co dál??

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          kjandourek (admin)     před 5 lety 12.07.2019 14:10 |  
          5 3

          Tak zase kdyby tu byla náhrada od začátku přípravy, tak by si leckdo mohl říkat, že jsme Simona vlastně vyhnali, protože viděl, že ho už tolik nepotřebujeme...

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            donford     před 5 lety 12.07.2019 15:20 |  
            3 1

            Já si myslím, že vedení to již vědělo či tušilo dřív, že vyjednávalo, a když už asi nebylo pro nás příznivé řešení, tak Tvrdík volal po emocionálním frontovém útoku na Deliho přes twitter. Na ruhou stranu Nezmar jistě nenechal nic náhodě a honí, shání, vyjednává o náhradě. Ale ta doba kvačí skokem kvapíku.

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            Edenjejenjeden     před 5 lety 12.07.2019 15:26 |  
            3 1

            Tak on ten názor,že jsme (Nezmar,Trpišovský) Deliho vyhnali,se tu už včera objevil,i se spoustou vykřičníků :-)))

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            JS (přítel SN)     před 5 lety 12.07.2019 16:40 |  
            2 4

            Ale prd. Co to je za argument. Maximálně by si lidi s funkčním mozkem řekli: "Aha, jsme chytrý, hrozí odchod stoperů, tak už začleňujeme náhradu."

          • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

            Akuls     před 5 lety 12.07.2019 17:07 |  
            5 3

            Vždyť už tato situace tady přece jednou byla, koupili jsme Pokorného s Kúdelou a nikdo nikoho nevyhnal, i když pravda JiT dost dlouho trvalo, než přišel našim černým perlám na chuť a stálo nás to také i dost bodů a při nečekaných ztrátách Plzně možná i titul a tím pádem i přímý postup do CH.L.. Zvlášť MNN byl jednu dobu u JiT hodně v nemilosti.

        • Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

          iwanowicz     před 5 lety 12.07.2019 16:24 |  
          3 1

          Deli podepsal Bruggam pred 2 dny, to jsme jako meli privezt dalsiho stopera predem?

  63. Re: Deli na odchodu ze Slavie! Ozvaly se Bruggy, Tvrdík se dojemně loučil.

    ezechiel     před 5 lety 12.07.2019 17:16 |  
    1 1

    Simone, budeš chybět. To, co jsi dokázal ty, už nikdo jiný nepředvede. Dokázal jsi nás dostat do stavu infarktu,zástavy dechu, abys přitom ze soupeře dělal pitomce jak na plácku. Na tohle nikdy nezapomeneme, brácho.