Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Austria - Slavia 2:3

Třetí a předposlední přípravný zápas odehráli slávisté v Rakousku proti Austrii Vídeň, kterou porazili 3:2 brankami Frydrycha, van Burena a Holeše.

Protože se hrálo jen dva dny po zápase se Slovanem Bratislava, byla podle očekávání základní sestava Slavie oproti té z Bratislavy úplně odlišná. V bráně nastoupil Markovič, na becích Holeš a Zelený, na stoperech Frydrych s Hovorkou. Trojici středních záložníků tvořili Král, Hromada a Hušbauer, ofenzivní trojici pak van Buren, Olayinka a Júsuf. Na konci osmé minuty se slávisté dostali do první velké šance, Olayinka dostal křížný míč za obranu, špatně si jej ale zpracoval a musel jít do souboje s brankářem, při kterém spadl, penalta se ale nepískala, akce vyústila jen v rohový kop. Po něm Austria rychle rozehrála a šla do brejku, jeden z jejich hráčů pak po sprintu přes půl hřiště trefil břevno! V desáté minutě byla střela Júsufa tečována nad břevno a po rohovém kopu se slávisté už radovali, dlouhý míč našel samotného Olayinku, ten vrátil na střed vápna, kde byl najednou úplně sám Frydrych a hlavou poslal oblouček do šibenice - 0:1! Brzy však bylo srovnáno, rychlá akce po levé straně zaskočila celou obranu sešívaných a Edomwonyi zakončoval snadno sám před Markovičem - 1:1. Slávisté po inkasované brance opět přidali, Júsuf střílel z přímého kopu prudce, ale nad bránu. Podobně se pak vedlo po odraženém míči Hromadovi a ve 20. minutě nevyřešil ideálně akci tři na dva Júsuf. O dvě minuty později zazdil vyloženou tutovku Mick van Buren, který dostal krásný míč za obranu, ale sám před brankářem poslal míč mimo. Slavia byla jasně lepší, dalšího gólu dosáhla ale trošku kontroverzně, Holeš zastihl míč dle sudích ještě na hřišti, ovšem z videa se zdálo, že byl spíš už v autu, každopádně jej přiťukl na van Burena, který se tentokrát naštěstí nemýlil - 1:2. Po půlhodině hry dobře zabránil nebezpečné akci ve vlastním vápně Olayinka. V 41. minutě se po spolupráci krajních beků Slavie dostal míč k Júsufovi, ten ale v zajímavé pozici nestihl zakončit a míč mu byl ukopnut od nohy. V poslední minutě první půle pak sudí nepískl penaltu po ruce Júsufa při rohovém kopu Austrie.

V 50. minutě už rozhodčí penaltu pro Austrii za ruku jednoho z bránících slávistů už odpískal a Sax ji proměnil, vyrovnal tak na 2:2. Netrvalo ale ani dvě minuty a Slavia šla znovu do vedení, když centr z levé strany na zadní tyči zavřel Holeš a napálil míč do sítě - 2:3. Další šanci připravil pro střídajícího Traorého Král, nic z toho nakonec však nebylo. Na hřišti se pak toho už moc zajímavého a nebezpečného nedělo, Markovič vyrazil jeden nepříjemný přímý kop, jindy předvedl pěknou rychlou a přesnou rozehrávku přes celé hřiště na Tecla, z této akce ale nakonec nic nebylo. Pět minut před koncem zápasu trefil Baluta z přímého kopu z hranice vápna jen zeď. V poslední minutě krásně prošel do vápna Olayinka, ve skluzu už ale před brankářem poslal míč mimo bránu. Slavia tak porazila Austrii Vídeň 3:2.

Komentáře (146)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Austria - Slavia

    pehacko     před 5 lety 02.07.2019 18:12 |  
    3 3

    konecne souper, ktery i v priprave nebude hrat zandoura na brejky, ale pujde si zahrat fotbal... at to dopadne tak ci tak, tak se proste rad kouknu na cervenobile dresy v akci a budu se kochat tim, ze fandim nejuzasnejsimu tymu na svete!

  2. Re: Austria - Slavia

    Qope     před 5 lety 02.07.2019 18:13 |  
    4 1

    Vím že jde jen o přípravu, ale pro klid několika diskutujících, kluci prosím vyhrajte :-) jinak sestava zajímavá, až na obranu či brankáře si myslím, že taková by mohla být často i v lize ...

  3. Re: Austria - Slavia

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 18:17 |  
    5 2

    Abych se přiznal tak teď nejvíc sleduji v sestavě posty stoperů, když jsem četl, že je zájem o Deliho, tak už mě omejvají dopředu. Prostě udržet za každou cenu. Jinak dnes jsem zvědavý na výkon celé obrany.

    • Re: Austria - Slavia

      pehacko     před 5 lety 02.07.2019 18:19 |  
      5 2

      simon neodejde, ten nemuze projit zdravotni prohlidkou... takze u nas karieru dohraje. na to bych vsadil celou qopeho vyplatu!

      • Re: Austria - Slavia

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 18:25 |  
        4 0

        Tvl ale teď mu zdraví celkem slouží zaplať pánbůh, no ve Skotsku by zřejmě zdravotně nevydržel, každopádně to asi není stoper, který by vydržel hrát celou sezónu v zaprahu, to snad jen Michael.

  4. Re: Austria - Slavia

    Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 18:33 |  
    2 1

    Jen pro úplnost, sestava Austrie: Lucic – Jarjue, Jeggo, Grünwald, Prokop, Klein, Edomwonyi, Ebner, Martschinko, Madl, Fitz.

    • Re: Austria - Slavia

      Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 19:40 |  
      2 1

      Do druhého poločasu nasadila Austria až na Jarjue a brankáře úplně nový tým. Sestava FK Austria Vídeň ve 2. poločase: Lučić – Zwierschitz, Handl, Jarjué, Cavlan, Demaku, Serbest, Sax, Sarkaria, Pichler, Yateke.

  5. Re: Austria - Slavia

    VanDel     před 5 lety 02.07.2019 18:35 |  
    3 4

    To si delaji prdel s tou kamerou ne ??

  6. Re: Austria - Slavia

    Marcelo10     před 5 lety 02.07.2019 18:36 |  
    2 2

    Tak z fotbalu nebudeme mit nic, kdyz vidim umisteni kamery..skoda :)

    • Re: Austria - Slavia

      kondorr     před 5 lety 02.07.2019 18:38 |  
      0 3

      Přesně umístnění kamery a kvalita obrazu něco hroznýho to je tak těžký zajistit aspon trochu lepší přenos .

      • Re: Austria - Slavia

        kondorr     před 5 lety 02.07.2019 18:41 |  
        0 1

        díky to už je lepší

      • Re: Austria - Slavia

        amon     před 5 lety 02.07.2019 18:41 |  
        1 0

        díky, díky! Mohl jsem vidět, jak nám to padlo na břevno. Zdá se, že to v obraně pořád dře

      • Re: Austria - Slavia

        VanDel     před 5 lety 02.07.2019 18:44 |  
        0 2

        To je jiny kafe....

    • Re: Austria - Slavia

      amon     před 5 lety 02.07.2019 18:39 |  
      0 0

      pravda, je vidět úplně lejno.. škoda, byl jsem zvědavý na jusufa, hromadu i ty jablonecký beky..

  7. Re: Austria - Slavia

    Honzoslavista     před 5 lety 02.07.2019 18:44 |  
    1 3

    Ten Frýďa mi za to málo co vidím, přijde lepší než Holeš, nerad bych se ho zbavoval

    • Re: Austria - Slavia

      Virgil1956     před 5 lety 02.07.2019 19:26 |  
      1 2

      Hlavně Frýďa by mohl konečně hrát na stoperu, to je jeho post :)

  8. Re: Austria - Slavia

    Rhu-rhu     před 5 lety 02.07.2019 18:44 |  
    0 0

    Frýýýďa góóól

  9. Re: Austria - Slavia

    sicilianbrno     před 5 lety 02.07.2019 18:46 |  
    2 1

    Zapnu přenos a zrovna Frydrych krasna glocna do vinglu :-) jinak úroveň přenosu hrůza, frajer to snad natáčí z první řady na židličce..

  10. Re: Austria - Slavia

    Taky     před 5 lety 02.07.2019 18:47 |  
    2 4

    Góóól !!!
    Poprvé v pototální sezóně vedeme, ískej konec !!! :-)

  11. Re: Austria - Slavia

    JS (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 18:48 |  
    11 16

    Už jsme letos dostali gól, kterej by nešel přes Hovorku?

    • Re: Austria - Slavia

      kondorr     před 5 lety 02.07.2019 18:49 |  
      9 13

      Hovorku zabalit a nejlíp poslat na letnou to bude větší průser než Gino

    • Re: Austria - Slavia

      VanDel     před 5 lety 02.07.2019 18:52 |  
      3 2

      Hloupost ! Hlavni chybu udelal Frydrych, ze nezachytil ten pas za obranu.

      • Re: Austria - Slavia

        tomblesk     před 5 lety 02.07.2019 19:25 |  
        1 7

        A hovorka to /vy/pustil, asi se bál. Penalty vyrábí solidně.

        • Re: Austria - Slavia

          VanDel     před 5 lety 02.07.2019 19:30 |  
          3 2

          Ale prd vypustil. Tohle na nej hazet je totalni krawina !

    • Re: Austria - Slavia

      Lunaris     před 5 lety 02.07.2019 18:52 |  
      5 1

      Vždyť to bylo z druhé strany. :D

      • Re: Austria - Slavia

        VanDel     před 5 lety 02.07.2019 18:54 |  
        16 5

        JS ma po Zmrhalovi dalsiho “favorita” :)

    • Re: Austria - Slavia

      sasky     před 5 lety 02.07.2019 18:53 |  
      7 3

      No jestli máš trochu fištróna, tak ti dojde, že přes Jusúfa asi moc gólů chodit nebude, nemyslíš?

  12. Re: Austria - Slavia

    VanDel     před 5 lety 02.07.2019 18:55 |  
    1 2

    Micku sakra !

    • Re: Austria - Slavia

      celtix     před 5 lety 02.07.2019 18:56 |  
      2 0

      Klasika :D

    • Re: Austria - Slavia

      celtix     před 5 lety 02.07.2019 19:00 |  
      3 1

      Už ho dal

    • Re: Austria - Slavia

      smely (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 19:00 |  
      0 4

      v poho, 3 tutovky / 1 gol ...to de...

      • Re: Austria - Slavia

        Kzlo     před 5 lety 02.07.2019 19:43 |  
        0 3

        Pokud bude držet tento poměr tak musí dát minimálně 10 gólů za sezonu

  13. Re: Austria - Slavia

    VanDel     před 5 lety 02.07.2019 19:00 |  
    0 7

    To nebylo v autu ? :)

    • Re: Austria - Slavia

      donford     před 5 lety 02.07.2019 19:22 |  
      3 3

      Přijde mi že Hušby je nějak oholenej. Že by potřeboval novou setrvalou fotku na vízum?

      • Re: Austria - Slavia

        VanDel     před 5 lety 02.07.2019 19:23 |  
        2 5

        Budiž mu přáno :)

      • Re: Austria - Slavia

        Qope     před 5 lety 02.07.2019 19:26 |  
        5 2

        Jestli ano, bude mi celkem chybět

  14. Re: Austria - Slavia

    mihaly     před 5 lety 02.07.2019 19:24 |  
    6 12

    Hovorka to tam při tom posledním rohu pěkně pouštěl. Škoda, že ten roh nebyl útočný, ale obranný :)

    • Re: Austria - Slavia

      VanDel     před 5 lety 02.07.2019 19:33 |  
      15 10

      Ty woe, koukam, ze si tady sorta lidi nasla novej hromosvod svych frustraci.....

      • Re: Austria - Slavia

        sasky     před 5 lety 02.07.2019 19:48 |  
        8 11

        Ještě se nekoplo (soutěžně) do mičudy a Hovorka už je odepsanej :D Po Hušbym a Zmrhalovi další otloukánek :) Doufám, že se místní nadávající chráněnka chytne za rypák, až bude hrát Hovorka dobře.

        • Re: Austria - Slavia

          Pepino44     před 5 lety 04.07.2019 11:53 |  
          1 2

          Bude hrát dobře ? Jsem zvědav. Zatím tomu nic nenasvědčuje. Nenadávám na něho, nedělám z něho nějaký hromosvod, ale když hraje bídně jak to napsat?

          • Re: Austria - Slavia

            sasky     před 5 lety 04.07.2019 12:37 |  
            1 0

            Mě prostě jenom vadí, že se tu hráč odepisuje po 3 zápasech přípravy, kdy dva byly z plného (Trpišovského) zatížení. A proti Austrii mi nějak extra špatný nepřipadal. Jasně, pokud bude špatný, no tak holt bude sedět a půjde pryč. Ne každý přestup se nutně musí povést. Já beru, že se napíše, že hraje bídně, ale hned ho vyhazovat a odepisovat... vždyť to tu už bylo tolikrát (souček, zmrhal, hušbauer a další...) Momentálně je na paškále Hovorka no.

            • Re: Austria - Slavia

              Pepino44     před 5 lety 04.07.2019 14:01 |  
              0 0

              Myslím, že v tomto nejsme v rozporu.

  15. Zelený - Holeš

    o5aradecek     před 5 lety 02.07.2019 19:41 |  
    9 1

    Levý bek centruje, pravý bek střílí gól. To je moderna! :-))

  16. Re: Austria - Slavia

    celtix     před 5 lety 02.07.2019 19:41 |  
    8 1

    Yusuf výborně presuje

  17. Re: Austria - Slavia

    gazza     před 5 lety 02.07.2019 19:42 |  
    0 4

    Spadne sam a zapiska penaltu Jinak Holes dobra trefa .Snimani z kamer strasne

    • Re: Austria - Slavia

      Taky     před 5 lety 02.07.2019 19:47 |  
      1 4

      Asi pískal Holešovu ruku.

      • Re: Austria - Slavia

        Virgil1956     před 5 lety 02.07.2019 19:56 |  
        6 1

        Pískal Holešova prsa :)

    • Re: Austria - Slavia

      dalislavista     před 5 lety 02.07.2019 19:49 |  
      7 1

      Pískal ruku, i když to byly prsa.

  18. Hra

    Hanzwalter     před 5 lety 02.07.2019 19:56 |  
    13 2

    Jako ja Vam nevim, ale neprijde mne ten zapas takova traga... mladej golmanek docela jistej... Hovorka mne vubec nevadi. Jusuf se snazil, ale fyzicku za par dni nedozenes a tym jako dobry.... za me docela ok;-)

  19. Re: Austria - Slavia 2:3

    Kulajs     před 5 lety 02.07.2019 20:26 |  
    5 0

    Sledoval jsem přenos na ViolaTV, což je něco jako Slavia TV. Přenos lepší, ale jen první půle, ve druhé často vypadával obraz a to vždy, když se kamera otočila na bránu, na kterou jsme útočili. Výhodou bylo, že to mají s komentářem. Přimlouval bych se, aby to u přenosů Slavia TV bylo také. Na to, v jakém složení jsme hráli, to vůbec nebylo špatné. Opět obdržený levný gól, když jsme nezachytili rychlé vhazování. Jen ta střelba jak na bránu rugby mi vadí.

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      PetCC     před 5 lety 02.07.2019 20:34 |  
      6 0

      Já měl puštěno obojí, aby i nic neuteklo :-)
      Mimochodem, Slavia TV měla 4 tisíce sledujících, Viola jeden tisíc.

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        tobro     před 5 lety 02.07.2019 21:00 |  
        4 1

        No, Violu sledovalo cca 1500 diváků včetně mne, ale to nejni to nejdůležitější. Mnohem důležitější, alespoň pro mne, byla interviews po skončení zápasu. Pánové mluvili o SKS s velkým respektem, moc hezky se to poslouchalo!
        !!! SKS4EVER !!!

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      tobro     před 5 lety 02.07.2019 20:41 |  
      3 8

      1/ gól nejni levnej, anóbrž lacinej, čeština, víme ?!!
      2/ mladýho brankáře v té bráně rovnou ponechat!
      3/ !!! SKS4EVER !!!

  20. Re: Austria - Slavia 2:3

    pehacko     před 5 lety 02.07.2019 20:26 |  
    14 10

    treti zapas a hovorka opet dost nejistej. vim, ze dostanu hodne minusu, ale napsat to musim. kdyby byl nejisty jiny post, nez stoper, tak reknu unava. ale stoper to bud v sobe ma a cte hru a nebo to v sobe nema a souboje prohrava, jak na bezicim pasu a to je presne hovorka. pelta nas zase nehezky prevezl... na druhou stranu hraje podobne jako na zacatku kudela a jak se pak, kdyz byl simon zraneny vytahnul. nelamu zatim hul, ale mam zvedla obe oboci...

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      kexholm     před 5 lety 02.07.2019 21:57 |  
      2 3

      Hovorka protože je malej a nemá kila, tak logicky prohrává osobní souboje, je zatím prostě měkkej, hodně nedůraznej a myslí si že vše uhraje pozičně, ale proti lepším týmům to tak prostě nepůjde.... zatím není lepší ani než Kúdela ( ten je přece jen větší, důraznější a tolik nechybuje ), na Deliho a MNN zatím vůbec nemá.....

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        donford     před 5 lety 02.07.2019 22:28 |  
        3 0

        Tak protože Hovorka už nevyroste, tak na Deliho a MNN nikdy mít nebude. :-)

        • Re: Austria - Slavia 2:3

          kexholm     před 5 lety 02.07.2019 22:45 |  
          4 0

          Můj dlouhodobý názor je, že stopery pod 185cm bychom ani neměli nakupovat:-), pak jim v soubojích většinou chybí kila a cm. JT ale věří, že Hovorka nám prospěje něčím jiným ( rozehrávka, organizace, poziční hra ), uvidíme jak to bude, zatím to ale myslím na základ není.... hlavně důraz mi u něj chybí.....

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      spravnej_jezedak     před 5 lety 03.07.2019 07:42 |  
      0 2

      Na Kudelu jsem si taky vzpomnel, ale tam to bylo trosku jiny v tom, ze prichazel tusim jako def. zaloznik, pak nastupoval i na kraji zalohy, ale az na stoperu ukazal co umi..

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        Rooney     před 5 lety 03.07.2019 10:32 |  
        1 0

        Pokud se nepletu, tak v Liberci hral Kudela uz stopera a i k nam prichazel jako stoper. Obcas zaskocil na DZ, ale kraj zalohy snad nehral ne?

        • Re: Austria - Slavia 2:3

          spravnej_jezedak     před 5 lety 03.07.2019 12:39 |  
          0 0

          Jo asi mas pravdu. Nejak jsem ho mel zafixovanyho z MB jako def. zaloznika.
          Myslim, ze na kraji zalohy nastoupil v jednom zapase jako stridajici hrac.. Nejsem si jistej s kym to bylo(mozna Liberec?), ale vim, ze jsme potrebovali dat gola, tlacili jsme je a misto toho, aby tam dal Jindra nejakeho utocnika, dal tam Ondru na levou zalohu..

          • Re: Austria - Slavia 2:3

            kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 13:50 |  
            1 0

            úplně původně byl pravý bek.... na téhle pozici zazářil na MS U20 v roce 2007 a vyneslo mu to angažmá u bídy.... Tenkrát tam měl dvě finální asistence alá Krajčík - že po přízemním centru stačilo Feninovi nastavit nohu... :-)

            U nás nastoupil na pravém beku v první půli zápasu se Zlínem, ve druhé půli se přesunul na post defenzivního záložníka, ale výsledkem byla prohra 1:2....

            A pravého beka - tedy na papíře - hrál ještě v domácím zápase se Sevillou... tam nahradil vykartovaného Cufa, ovšem ve finále to byl zápas, kde jsme hráli na tři stopery a on byl tím vpravo :-)

  21. Re: Austria - Slavia

    ervin     před 5 lety 02.07.2019 20:26 |  
    0 5

    Jak tady s oblibou píší někteří je to příprava. alespoň se vyhrálo jinak chvílemi nekoukatelné včetně tv přenosu ale zaplať pánbuh za něj....

  22. Re: Austria - Slavia 2:3

    gazza     před 5 lety 02.07.2019 20:35 |  
    1 3

    Zapas v klidku a pohode Pohodovej pratelak v prubehu pripravy Holes se me libil Sakra po skonceni prenosu tam naskocily rude buzny Vypinam

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      bongor     před 5 lety 03.07.2019 08:38 |  
      0 0

      To je škoda,že jsi to vypnul.Třeba já bych je tak rád viděl.

  23. +-

    kalex     před 5 lety 02.07.2019 21:15 |  
    6 4

    Člověk se slzou v oku zavzpomíná na časy, kdy tu byli dva různorodí lidi. Barra a Jiří1. V časech, kdy jsme byli v prdeli a tady se to taky různilo názory na některé hráče, hlavně na ty, co nějakým způsobem prošli rumunskou štací. Jak šel čas, došel Pepa sparťan a bylo to pro některé něco nenormálního. Teď nás asi Pepek opustí a někteří tu budou slavit. Teď došel Hovorka a zase je to bůhví jak na hovno a šanci si u některých bude muset krvavě vydobýt.

    • Re: +-

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 23:39 |  
      1 1

      Nechci se tě dotknout, ale nějak tvému příspěvku nerozumím. Co se nám vlastně snažíš říci?
      Když zmiňuješ hráče, kteří prošli rumunskou štací - kteří to byli? Asi mám krátkou paměť, ale nevzpomenu si na žádného (asi nějací byli... jen nevím, zda v těch časech, které zmiňuješ).
      Ač nemám Josefa Hušbauera pověšeného nad postelí, tak říkat mu "Pepek" je podle mě trochu urážlivé, neboť to připomíná literární postavu Pepka Vyskoče a to se mi přece jen příčí, pořád je to náš hráč. Že si Hovorka bude muset šanci u slavistů krvavě vydobýt? - Ano, ale to přece musí každý nový hráč bez ohledu na svoji minulost. A občas si tu šanci u některých krvavě musejí dobýt i naši dlouholetí hráči.

      • Re: +-

        kalex     před 5 lety 03.07.2019 06:44 |  
        2 0

        Rozhodně jsem nechtěl nikoho urazit a ani si nemyslím, že bych tak udělal. A zrovna Pepa to dostává vyžrat od některých dodnes. Onoho času to byl třeba Juhar. A reagoval jsem tak proto, protože tu sodu teď dostává Hovorka, aniž by se začalo pořádně hrát. Jakkoliv jsem mohl prskat ( neprskal jsem), že k nám jde, tak je u nás a budu mu fandit. Navíc jsem nikde nezaznamenal, že by se v minulosti o Slavii nějak otíral.
        A s tou dobou minulou a proč jsem vzpomněl ty dva: jednoho jsem dost uznával, stejně jako většina zde a nad druhým se zasmál. Ale i v té době temna tu nebylo tolik hejtů jako teď. A to mně dost mrzí.

        • Re: +-

          bongor     před 5 lety 03.07.2019 08:41 |  
          1 0

          A co Hub?Tomu jsme dokonce museli utvořit klub přátel,jakou tady dostával sodu.

          • Re: +-

            kalex     před 5 lety 03.07.2019 08:49 |  
            1 0

            Těch hráčů, co byli na pranýři bylo samozřejmě daleko víc. Já vzpomněl jen ty, co měli rudou minulost. Jo ještě Kisel, ale ten nedostával čočku hned ze startu, pokud si dobře pamatuji. Prostě mně to mrzí, no. Pokud bude hrát blbě, ok, ale zatím je to příprava. Jenom příprava.

            • Re: +-

              padre     před 5 lety 03.07.2019 09:19 |  
              1 0

              Bekim Balaj.

              • Re: +-

                kalex     před 5 lety 03.07.2019 09:55 |  
                1 0

                Palec hore. Na toho jsem zapomněl.

            • Re: +-

              Maeden (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 09:56 |  
              3 0

              Tehdy jsme byli rádi za každýho, kdo si uměl obout kopačky, i kdyby zrovna slezl z rotopedu. Tak se moc nepřipomínalo, že zrovna Kisel proti nám uměl zahrát jako dobytek. Když jsme je zesměšnili 1:4 u nich, udělal dva likvidační zákroky, takhle tam tehdy neřádil ani LoboTom - i když možná jen proto, že mu Necid včas zlomil zánártní kůstku :)

              • Re: +-

                kalex     před 5 lety 03.07.2019 10:29 |  
                1 0

                Jj, to beru.

    • Re: +-

      Pepino44     před 5 lety 04.07.2019 11:44 |  
      0 0

      Tak já každého hráče, který se neotírá o svého bývalého zaměstnavatele, nebo o klub, který je mu z nějakého důvodu nesympatický jako profesionála. Chápu, že může hrát třeba za Spartu a potom přestoupit do Slávie. Posuzuji hráče podle toho jak hrají a jak se chovají. Vyčítá někdo Delimu jeho sparťanskou i když krátkou minulost? Myslím, že ne, i když nějací zaslepenci by se mohli najít.

      • Re: +-

        kalex     před 5 lety 04.07.2019 12:12 |  
        0 0

        To já samozřejmě taky. A zrovna v tomto vlákně jsem poukazoval konkrétně na toto. Bude hrát dobře, většinu si získá. V opačném případě mu ten cejch zůstane. Já psal hlavně to, že se ještě pořádně nekoplo do meruny a pro NĚKTERÉ je to teď hráč na hovno a ještě s rumunským cejchem.

  24. Re: Austria - Slavia 2:3

    Qope     před 5 lety 02.07.2019 21:15 |  
    14 2

    Malinko je zvláštní, že když prohrajeme, tak je 4x více komentářů :-D

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      Taky     před 5 lety 02.07.2019 21:21 |  
      8 0

      Fanoušci neúspěchu ? :-)

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        Qope     před 5 lety 02.07.2019 21:27 |  
        4 1

        Patrně .... Tak v tom případě je asi minulej rok pěkně naštval :-D

        • Re: Austria - Slavia 2:3

          Taky     před 5 lety 02.07.2019 21:41 |  
          4 0

          Totálně nepěkná sezóna !
          :-)

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      tobro     před 5 lety 02.07.2019 21:51 |  
      6 4

      Ale prdlajs, je to přísně logické! Pokud se vyhraje, většina jde spokojeně spát, nebo sem (maximálně) udělá kuk a klik.
      Když se prohraje, jsme z toho všichni tak nasejřený, že.sme schopný to tady "řešit" až do rána.
      Snad to pochopí i tupec Tvých rozměrů.. ;-))

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        Qope     před 5 lety 02.07.2019 21:54 |  
        1 2

        Tak jo :-)

        • Re: Austria - Slavia 2:3

          tobro     před 5 lety 02.07.2019 22:09 |  
          1 3

          :-))

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      kexholm     před 5 lety 02.07.2019 22:02 |  
      7 1

      Proč? Já když je všechno v pořádku, tak většinou mlčím:-). Naopak když nám to nejde, tak se snažíme JT "radit" jak to má příště líp postavit atd.:-) To je jasný, že to tu čte:-)

  25. Re: Austria - Slavia 2:3

    Srdcar114     před 5 lety 02.07.2019 21:23 |  
    7 0

    Pěkný zápas,bylo to ke koukání.Jen mě mrzí,že jsme ve třech přípravných zápasech dostali 7 golů.To je trochu moc.Holeš mě přesvědčil,že je dobrou posilou,v první půli dobrý i Olayinka,Hušbauer byl u dvou golů,měl dvě druhé asistence.Jsem zvědav,v jaké sestavě nastoupíme v sobotu.

  26. Re: Austria - Slavia 2:3

    ColinSKS     před 5 lety 02.07.2019 22:02 |  
    1 5

    bohužel jsem to sledoval jen na online, bylo to někde live? na Slavia TV to nevidim,. diky

  27. Re: Austria - Slavia 2:3

    mpik     před 5 lety 02.07.2019 22:05 |  
    12 3

    Bez Deliho a Ngadeua to vidím černě...

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      tobro     před 5 lety 02.07.2019 22:07 |  
      2 3

      Nezbývá než souhlasit...

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 22:14 |  
      2 3

      Tak hlavně aby to vidělo vedení a náčelník zacinkal oběma plejerům.

  28. tak oukej ;-)

    Mimoň     před 5 lety 02.07.2019 22:16 |  
    2 0

    Konečně jsme vyhráli. Kdyby ne nervozita by v týmu stoupala. Po pěkném výkonu. Superpohar bychom mohli vyhrát a trosku to Slovákům vratit ne?;-)

  29. Re: Austria - Slavia 2:3

    Luckyduck (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 22:21 |  
    12 0

    No prosím. Únava pomalinku opadá a zase se začíná ukazovat, že nějaké nadávání, panikaření a vyvozování závěrů takhle na začátku přípravy je dost zbytečná záležitost a mrhání energií. Dneska většina hráčů už předvedla zlepšené výkony, chyb ubylo, pěkných akcí přibylo a to máme do prvního ostrého zápasu ještě skoro 2 týdny čas. A do předkola LM snad víc jak měsíc.

    Nedávno tu někteří posílali třeba Olayinku někam k šípku a dneska tam ten kluk lítal jako drak, připsal si asistenci a chodil do soubojů a kliček pěkně zostra - a ten sprint a skluz do obrany v prvním poločase, to byla taky chuťovka :) Jen doufám, že se tam na konci nezranil..

    Zkrátka to chce hlavně klid a nohy v teple (a to snad všichni máme v tomhle počasí, no ne?) než tady v přípravě nějak nadávat :)
    A jestli někdo nemůže bejt bez negativních fotbalovejch myšlenek, tak ať si třeba vzpomene na tu přípravu pod DUMLou, jak jsme všechno vyhrávali a pak v sezóně hráli naprosto příšerně ;)

  30. Re: Austria - Slavia 2:3

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 22:25 |  
    2 0

    Zdarec! Bohuzel sem to nevidel, prijel sem z dovolenky a dospaval nocni jizdu... Mam par dotazu:
    1. Jak se jevil Jusuf a Hovorka (po precteni komentaru je zde polovina pro jeho zabaleni a odeslani na toale..) prosil bych objektivni nazor.
    2. Je uz 100% fit Standa a Hromada?
    3. Celkova hra, uz se dalo na to koukat? Popripade mohu to nekde shlednout?
    Diky

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 22:39 |  
      11 2

      1) Jusuf bude hodně dobrej, v něm ten potenciál je fakt velkej, jen ho z něj vyždímat... na Hovorku už jsem zde psal názor před jeho příchodem, a budu znovu upřímnej… kdo je zvyklej na hru Deli - Ngadeu, kdy se prakticky v každým zápase i přes maximální riziko, soupeř není schopnej dostat do jediný šance za celej zápas, a jediný kdy občas někdo dokáže skórovat je životní trefou do šibenice ze 30 metrů... tak tohle je prostě krok zpět, to musí vidět i slepej… tolik chyb a prohraných osobních soubojů... no radši na to nemyslet a přát si, aby Simon s Míšou zůstali... to by bylo pro nás, společně se Sukem, to největší štěstí pro příští sezonu...

      2) ano, jsou už fit

      3) SlaviaTV to dávala

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        pehacko     před 5 lety 02.07.2019 23:54 |  
        4 6

        hovorka je proste prehmat, ale tak kdo se nekdy nesplete? porad lepvnejsi omyl nez v minulosti svancara, abraham ci gino... zase jako hromosvod je uzasnej a na nikoho jineho se nenadava!

        • Re: Austria - Slavia 2:3

          p!erreCORE     před 5 lety 03.07.2019 10:46 |  
          1 0

          na hromosvod je malej

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      SuperAukro     před 5 lety 02.07.2019 23:26 |  
      0 4

      Podle mě bude Jusuf dobrý, ale musí se mu fakt chtít a nesmí se po.... když to hned nepůjde.

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        SuperAukro     před 5 lety 03.07.2019 13:49 |  
        0 7

        Příště mám napsat, žer bude Jusuf nový Messi abych nedostal ty mínusy? :D Toto je vážně web... :D

        • Re: Austria - Slavia 2:3

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 14:00 |  
          0 0

          Proč by se měl Yusuf po...?

          • Re: Austria - Slavia 2:3

            SuperAukro     před 5 lety 03.07.2019 14:03 |  
            0 5

            Tak spousta těchto exotických hráčů si to musí často srovnat v hlavě a myslí si, že budou automaticky hrát.

            • Re: Austria - Slavia 2:3

              kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 14:12 |  
              2 0

              No tak rok v české lize už má za sebou, viděl, jak Slavia rotuje sestavou, celé jaro už to sledoval zblízka, protože se léčil ze zranění v Edenu....

              Tak nevím, co by si měl rovnat v hlavě - to není posila, která by teď přicestovala z druhého konce světa a vyjeveně zírala, že se tu nehraje hadrákem a auty se neházej vidlema...

              • Re: Austria - Slavia 2:3

                SuperAukro     před 5 lety 03.07.2019 15:31 |  
                0 7

                Každý takovýto cizinec si automaticky myslí, že je mistr světa a když nenastupuje, může to být problém. Budu rád, když se budu plést.

                • Re: Austria - Slavia 2:3

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 15:36 |  
                  2 0

                  Každý takový cizinec, když se u nás objeví, ne když už tu rok je...

        • Re: Austria - Slavia 2:3

          Pepino44     před 5 lety 04.07.2019 11:29 |  
          4 0

          Tak sem nechoď, tento web byl před tebou, je stále a bude i po tobě. Hlavně si počítej mínusy a buď rád, že ti nikdo neokopává kotníky. Opravdu nevím, co to znamená, že by se měl Jusuf pos...

          • Re: Austria - Slavia 2:3

            SuperAukro     před 5 lety 04.07.2019 12:06 |  
            0 4

            Však uvidíme, budu jen rád, když tam bude sázet jeden fík za druhým.

          • Re: Austria - Slavia 2:3

            SuperAukro     před 5 lety 04.07.2019 12:09 |  
            0 5

            Mínusy si rád budu počítat, protože je to tady fetiš některých dávat automaticky mínusy na vše, co je proti oficiální linii VŠE JE V SKS NEJKRÁSNĚJŠÍ A JEŠTĚ KRÁSNĚJŠÍ TO BUDE. Tedy jinak, pos... znamená přeneseně, že se tu nebude cítit dobře, což ovlivní jeho výkony, které nebude po větší část sezony stát za nic a kdyby jej zastoupil kdokoli z českých hráčů, horší by to nebylo.

  31. Re: Austria - Slavia 2:3

    Marcelo10     před 5 lety 02.07.2019 22:41 |  
    2 2

    Jak se vam zda Standa Tecl? To zraneni mu hodne ublizilo..

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      celtix     před 5 lety 02.07.2019 22:52 |  
      2 1

      Souhlas

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      pehacko     před 5 lety 02.07.2019 23:30 |  
      5 0

      zatim nehral poradne ostry zapas, to je sakra znat... bude to pro nej veliky orisek se vratit zpet. zatim je jusuf a hlavne peter hodne snazi a ukazuji v hodne dobre forme.

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      sasky     před 5 lety 03.07.2019 08:34 |  
      1 0

      Standa byl dobu bez fotbalu. Pokud mu vydrží zdraví, tak jsem přesvědčen, že bude super. A hrozně bych mu to přál.

  32. Re: Austria - Slavia 2:3

    SuperAukro     před 5 lety 02.07.2019 23:04 |  
    3 5

    Jako ta obrana zatím slušný průchoďák, padá to do té naší kisny na pohodu. Snad se to ještě dá do ligy do kupy.

    • Re: Náhrada za Stocha potřeba není, Stanciu by ligu ale přeci jen obohatil...

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 23:42 |  
      2 1

      Nikdo nic neví, všechno stokrát řečené aneb o ničem.

    • Re: 700 000 Euro

      Jakubisko     před 5 lety 03.07.2019 08:09 |  
      0 0

      Nemel by duvod sem chodit.

      • Re: 700 000 Euro

        JS (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 08:19 |  
        0 1

        Ligu Mistrů jedině.. :)

    • Re: 700 000 Euro

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 10:18 |  
      4 0

      Copak jsme nějaká zkušebna, abychom někoho zkoušeli? Teď už jsme v pozici, že bereme hotové hráče, o nichž víme, že nám mohou pomoci... doba, kdy jsme "zkoušeli" jestli se nějaký talent u nás nechytí je naštěstí minulostí...

      • Re: 700 000 Euro

        Petr9608     před 5 lety 03.07.2019 17:53 |  
        0 1

        Měli jsme ho vzít už jen kvůli tomu, že by za Slavii v novém Edenu nastoupil už čtvrtý hráč stejného příjmení, ačkoliv by mezi nimi nebyl nějaký příbuzensský vztah :o)

  33. Hmm

    Mimoň     před 5 lety 03.07.2019 00:28 |  
    4 1

    Zelený poslal pěknej centr na ten 3 gól. To byla ukázková práce levého a pravého beka v systému Trpiše. Dalo by se možná říct docela škoda že pravého beka hraje Coufal, Holeš se jeví velmi slušně. Ta konkurence je fakt velká.

  34. Re: Austria - Slavia 2:3

    Mimoň     před 5 lety 03.07.2019 00:30 |  
    3 0

    Jinak Jarda Tvrdík už něco naznačuje na Twitteru ;-)

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      bramburek (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 00:42 |  
      5 0

      Myslíš toho Kevina Culkina ze Sám doma?

      No jo, zítra bude představovačka nové posily Nica... doufám, že střelecky i přihrávkama nahradí našeho milovaného bombera Miňa...

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      pcitron     před 5 lety 03.07.2019 06:56 |  
      5 0

      Jako že Alex Baluta už nebude sám doma:)

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 07:55 |  
      1 0

      Jo že ho opustila rodina a je sám doma. :-)

  35. Markovič

    JS (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 08:20 |  
    12 3

    Co jste říkali na výkon gólmana? Jasně, že to byl jen jeden zápas, ale asi bych ho klidně zařadil do Áčka.

    • Re: Markovič

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 10:15 |  
      7 0

      Výborný. Docela klidný, obranu dirigoval a rozehrávka nohama ne velmi vysoké úrovni. Myslím, že půjdeme do sezony s trojkou Kolář+Markovič+Kovář

    • Re: Markovič

      první rytíř     před 5 lety 03.07.2019 11:33 |  
      4 0

      Markovič se mi hodně líbil a myslím si, že je to naše velmi dobrá dvojka (tedy zatím dvojka).

    • Re: Markovič

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 13:59 |  
      2 0

      Markovič je dlouho brán jako velký talent a pokud to začne potvrzovat už v sedmnácti letech , tak je to pro nás jenom dobře :-)

      • Re: Markovič

        JS (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 14:25 |  
        0 5

        Já doufám, že by ještě v průběhu letoška nebo příští sezony mohl plnohodnotně nahradit Koláře. Potřebujeme svého Donnarummu. :)

        • Re: Markovič

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 14:39 |  
          4 1

          Zase bych to nepřeháněl... pokud bude lepší než Kolář, tak prosím, ale nedělal bych to jenom z touhy mít v základu svého teenagera....

          Já jsem s Kolářem spokojený....

    • Re: Markovič

      Akuls     před 5 lety 03.07.2019 14:54 |  
      0 2

      Přitom minulou sezónu byl za lepšího považovaný další náš mladík jménem Surovčík. Byl i na soupisce Slavie pro E.L. Nyní dostal v přípravě šanci Markovič, ale my přece máme slovenskou ligou již trochu otřískaného Vantrubu, který je lepší než oba dva výše uvedení dorostenci dohromady, o Kolářovi ani nemluvě, ale ten nedostal zatím ani čuchnout. Snad ho JiT postaví v sobotu v jeho rodné Trnavě, aby měl konečně možnost ukázat v A-týmu Slavie co v něm je.
      Když jsme ho před rokem z Trnavy kupovali, tak o něm tehdejší sportovní ředitel Trnavy Hoftych prohlásil, že je to nový Petr Čech, že je na tom lépe než byl Čech když přestupoval z Blšan do Sparty a tehdy se Jarda Hŕebík nebál ho po pár zápasech postavit na Bayernu, kde, pravda i díky dobře postaveným tyčím, vychytal nulu.

    • Re: Markovič

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 23:08 |  
      1 0

      No prijemne mě prekvapil, ze nebyl vyjukanej, ale bylo z nej citit sebevedomi. Ale neprecenoval bych to, je hodne mladej, nemuzem po nem chtit, aby se stal rovnou jednickou.

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      pehacko     před 5 lety 03.07.2019 08:58 |  
      5 0

      tomu neverim, to by byl o dost drazsi nez mino stoch... ja slysel, ze za oba (holes a hovorka) byla cena 50 mega

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      bububu (přítel SN)     před 5 lety 03.07.2019 13:47 |  
      3 0

      To je podle mého názoru absolutní nesmysl. Holeš má cenu poloviční, 60 mega by za něj mohl dát jen blázen nebo šejk z Arábie.

      Stejně jako Trávník rozhodně Spartu nestál 30 mega.

      Nejspíše se jedná o rozšiřující se nešvar, že přestupní částky hráčů do Slavie se násobí 2x, zatímco u Sparty se odečítá čtvrtina :)

      • Re: Austria - Slavia 2:3

        kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 13:57 |  
        0 1

        Hráč není houska na krámě, aby byla přesně daná výrobní hodnota a tudíž i cena, za kterou je možné ho koupit... Čistě teoreticky se ani nekupuje hráč - ta cena se platí za to, aby jeho současný klub netrval na dodržení smlouvy a souhlasil s odchodem... Tudíž nelze argumentovat pouze tím, jako má kdo "cenu"...

        přestupová suma se odvíjí i od perspektivy toho hráče, od délky smlouvy, z níž je potřeba ho vyvázat a tak dále...

        Ale souhlasím s tím, že tyhle částky jsou hodně přehnané... i když tomu Trávníkovi bych věřil - tam Pelta musel jít dolů, když ho neudal v zahraničí...

  36. Re: Austria - Slavia 2:3

    pcitron     před 5 lety 03.07.2019 09:11 |  
    3 0

    Podle pozápasového vyjádření trenéra Austrie jsme "sehr sehr starker Gegner"

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      Taky     před 5 lety 03.07.2019 10:08 |  
      1 0

      A má recht !

  37. Re: Austria - Slavia 2:3

    gazza     před 5 lety 03.07.2019 09:35 |  
    4 4

    Takze Stanciu je jiz Slavista .Myslim ,ze I tohle byl duvod proc Stoch odesel Jinak Stanciu je hodne dobrej

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.07.2019 09:36 |  
      11 0

      Já bych řekl, že to byl důvod, proč jsme Míňovi nedělali problémy, když z osobních důvodů projevil zájem odejít...

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      Mimoň     před 5 lety 03.07.2019 11:09 |  
      5 0

      Bože co to je zase za nadpis? Copak se řve když píšu na twitter? Já teda nevím co u psaní do klavesnice dělají redaktoři Novy, ale já jsem novým trendům ještě nepodlehl.

  38. Re: Austria - Slavia 2:3

    první rytíř     před 5 lety 03.07.2019 11:50 |  
    3 0

    Souhlasím, že se v třetím přípravném utkání náš herní projev zvedl. Tentokrát byla první půle lepší druhé. Podle toho, co včera hráči předvedli na hřišti se mi nejvíce líbil PO a také Markovič v bráně. Co jsem ale hodně ocenil bylo to, že mnohým našim hráčům nechybělo sebevědomí, což se projevovalo v počtu těch, kteří se v daleko větší míře nebáli hrát jeden na jednoho. Prostě se dobrých hráčů máme hodně a jsem zvědavý jaká z té kvantitativní kvality nakonec vzejde základní jedenáctka.

    • Re: Austria - Slavia 2:3

      sasky     před 5 lety 04.07.2019 12:48 |  
      2 1

      Mě hodně příjemně překvapil Zelený. Dost jsem pochyboval, jestli Slávii zvládne (z hlediska sebevědomí, působí na mě hrozně zakřiknutě). Ale technicky hrál výborně a hodně se nabízel do kombinace Olayinkovi. Sice jim to zatím moc neklapalo, protože Olayinka není moc na kombinaci z první zvyklý, ale věřím, že by Zelený mohl Bořila ze sestavy vystrnadit.

  39. Re: Austria - Slavia 2:3

    fps     před 5 lety 03.07.2019 13:47 |  
    3 8

    dle mě celkem dobry na přípravu, ale zase naprosto zoufali stopaři jako v předchozích dvou přípravných zápasech, s takovýmito stopery budeme v lize dostávat minimálně tři góly, v poháru minimálně pět gólů, s Delim a Ngadeem je to obrana úplně o něčem jiném