Aktuality z médií

Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým udrží pohromadě

Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým udrží pohromadě

Komentáře (136)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Alanor (admin)     před 5 lety 28.06.2019 16:55 |  
    28 5

    Pokud přijde Stanciu, tak to beru. Nemělo by tu cenu držet nespokojeného a drahého Stocha, pro kterého by na hřišti bylo místa ještě méně. Stanciu je mladší a troufnu si i říct, že do našeho systému hry lepší.

    Pokud by ale Stanciu nepřišel, tak je odchodu Stocha škoda. Rozdílový hráč se vždycky hodí. Chápu, že se Miňo úplně nehodí do koncepce a na lavičce sedět nechce, ale do zápasu umí přinést něco navíc, co nemá skoro nikdo v lize.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      slavanda     před 5 lety 28.06.2019 16:59 |  
      5 2

      ano, pokud by nepřišla adekvátní náhrada, tak by to trochu postrádalo smysl. Pokud tedy nedělá místo pro někoho z vlastních zdrojů, například Ševčíka.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Alanor (admin)     před 5 lety 28.06.2019 17:12 |  
        8 1

        Z vlastních zdrojů bychom to určitě zvládli taky. Ať už Ševčíkem nebo Balutou. Ale přeci jen Stoch měl něco navíc, takový x faktor. Tomu by se ideálně mohl blížit Baluta, ale u něj je spíš otázka, jestli se vůbec dokáže prosadit do základu, takže bych si radši v jeho případě nestavěl dopředu vzdušné zámky.

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          slavanda     před 5 lety 28.06.2019 17:28 |  
          3 0

          A hlavně je produktivní. V sestřihu je jasně vidět, že jeho góly a nahrávky jsou ty důležité, zlomové, byť třeba ne vyloženě vítězné.

          • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

            Alanor (admin)     před 5 lety 28.06.2019 17:31 |  
            5 7

            To bych úplně netvrdil, že je Stoch vyloženě autorem zlomových branek a asistencí. To byl pro mě Frydrych v jarní titulové jízdě pod Šilhavým. U Miňa to byly hlavně krásné branky, když mu to sedlo. :)

            • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

              PetCC     před 5 lety 28.06.2019 21:11 |  
              4 3

              Na krásné branky připadly taky pravidelně přihrávky dozadu, které často způsobili rychlý protiútok soupeře.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      kalex     před 5 lety 28.06.2019 17:10 |  
      5 2

      Amen. Ale mrzí to, no. :(

  2. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 17:22 |  
    7 1

    Prvni rok hradil jeho plat Fenerbahce? :-O

  3. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    bububu (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 17:31 |  
    12 16

    Pustit nejproduktivnejsiho hrace vyjimecne dominantniho mistrovskeho tymu za pakatel je absolutne nepochopitelne.

    Jedna se o prvni rozhodnuti naseho soucasneho sportovniho useku, ktere opravdu nechapu. Nezbyva nez ale verit, ze vi, co delaji.

    Mino byl muj velky oblibenec, tohle budu kousat sakra dlouho :(

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Alanor (admin)     před 5 lety 28.06.2019 17:35 |  
      11 2

      No jak jsi to napsal, tak to zní fakt hrozně. Ale stejně tak se dá napsat, že na jaře měl Miňo čísla takřka nulová a tým nešlapal o nic hůř. Takže je to i o úhlu pohledu.

      A hlavně je zatím brzy na soudy, protože neznáme kontext, tedy jestli přijde/nepřijde náhrada.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        electropope     před 5 lety 28.06.2019 18:17 |  
        2 23

        Tak, jak to napsal, to zní věcně naprosto správně a objektivně, bez přání jsoucích otci myšlenek. Měnit Stocha za Stancia (jak je patrně v plánu) je naivita blížící se hlouposti a přesně tak druh risku, kterej rozesral nejeden úspěšnej tým.

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          electropope     před 5 lety 28.06.2019 18:18 |  
          0 2

          *přesně ten

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Alanor (admin)     před 5 lety 28.06.2019 19:13 |  
          6 2

          Blbost. Úspěch Slavie není ani zdaleka postaven na jedné hráčské individualitě. Navíc Stoch nebyl zas tak zásadní persona v kabině (z tohoto pohledu by byl významnější odchod Hušbauera, o Škodovi s Kovářem nemluvě), takže není důvod, aby se něco bortilo na základě tohoto přestupu.

          • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

            necich     před 5 lety 28.06.2019 20:11 |  
            4 4

            Tak ti nevím, zda by Kovář nějak zvláště chyběl, kluk na srandu určitě skvělej...

            • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

              Qope     před 5 lety 28.06.2019 20:42 |  
              4 1

              A jsme zase u té kabiny :-) ted se to pokusím napsat lépe. Takže, abych se dobral k tomu jak to myslím: hra týmu není zalozena jen na vstřelených a neinkasovanych gólech. Je to i o tom, jak tým spolu šlape, jaký mají kluci vztahy spolu v kabině, jestli umí tahat za jeden provaz. Kolikrát jsme četli že srdce týmu je Skodak. Pro každou srandu je Husby. A Kovář? To taky vidíme, jakej je. Třeba konkrétně tyhle kluci jsou pro tým taky dost potřebný, i když na hřišti to není ono. Jasný, říká se specifická česká kabina a má to něco do sebe. To, že z týmu by byli odejití ti, který nemaji nej čísla by sice z pohledu fanouška mělo logiku, ale jsou věci, který ty dobrý čísla ovlivňují u těch ostatních. ...

              • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

                necich     před 5 lety 28.06.2019 21:22 |  
                1 7

                Abych byl upřímný, vzhledem k tomu že mám příští týden zaslouženou (doufám) dovolenou před žněmi a mám za sebou osm Plzní tak tvému přízpěvku ani zbla nerozumím. Pro mne je ideální, když atmošku v kabině dělá skvělá fotbalista. Přéma je určitě skvělý kluk, ale skvělý brankář už prostě není. Osobně ho vidím jako trojku, dobrej do kabiny, dobrj sparing, a nedej bože kdy by musel nastoupit tak také dobrý.

                • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

                  Qope     před 5 lety 28.06.2019 21:42 |  
                  0 0

                  Mluvím o aktuální situaci. Jak na tom kabina je teď ...

                  • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

                    necich     před 5 lety 28.06.2019 21:57 |  
                    0 0

                    :)

                    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

                      Qope     před 5 lety 28.06.2019 21:59 |  
                      0 0

                      Mám třetího Rychtáře, dohanim tě

                      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

                        pehacko     před 5 lety 28.06.2019 22:15 |  
                        2 1

                        patnactej san miguel... asi prejdu na vodku!

          • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

            electropope     před 5 lety 28.06.2019 22:12 |  
            1 2

            Nemluvim ani tolik o tom, kdo odejde, jako o tom, kdo přijde. I proto by bylo dobrý slovy jako "blbost" šetřit. ;)

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Crispo     před 5 lety 29.06.2019 15:49 |  
          1 0

          Pochválit jak je něčí názor objektivní v případě, kdy víme úplný minimum informací ohledně tohoto přestupu??? To je úsměvné...
          Příspěvek napsaný na základě negativních pocitů a předhazování vděčného terče jménem Stanciu má do objektivity opravdu daleko. Nic ve zlém, nasranost za odchod Stocha chápu, ale vyplatí se počkat na konec sezony (přípravy, zápasu atd.)

  4. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Malvin     před 5 lety 28.06.2019 17:31 |  
    2 3

    Ačkoli tohohle rudýho, zapšklýho mamr.. nemám rád, musím uznat, že možná trefil hřebíček na hlavičku.
    Ale úvod radši přeskočit.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 17:43 |  
      9 2

      Ale tohle si odpustit nemohl....."A klíč, který na rozdíl od jiných Stochovi otevřel cestu z Edenu, pardon ze Sinobo Areny, zkusme hledat sami."

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        tobro     před 5 lety 28.06.2019 18:25 |  
        5 1

        Klíííd, to je jen projev sžíravé závisti a čiročirého zoufalství... !!! SKS4EVER !!!

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        pehacko     před 5 lety 28.06.2019 18:42 |  
        9 2

        kdyby si to odpustil, tak by to pak nebyl on, zaprdenej zapsklej madl co musi do kazde veticky vecpat trosku toho jedu... vsak jinak to co pise, je tak nejak v podvedomi jiz dlouho, takze jedine co je jeho myslenka v celem tom textu, je prave ten hnusnej jed.

  5. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    bububu (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 17:38 |  
    4 4

    Myslim, ze v tom musi byt neco vic, neco o cem se nevi/nemluvi. Prodat dobre, ale za tuhle cenu?

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      o-cab     před 5 lety 28.06.2019 20:18 |  
      1 2

      tak již xkrát Tvrdík dementoval naprosté nesmysly co se transferových částek či platů týče, dokonce o tom vyšel celý článek na slavia.cz, takže já bych tohle nebral moc vážně. PAOK je bohatý klub a levého záložníka hledali. jestli přijde Stanciu, jakože se modlím že ano, tak i ten 1m EUR dává smysl

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        puchy     před 5 lety 28.06.2019 23:27 |  
        3 5

        Co má podhodnocený 1 mega za Stocha společnýho se Stanciem rozumbrado?

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          dalislavista     před 5 lety 29.06.2019 08:19 |  
          1 1

          A co třeba to, že měšec není bezedný a to mega se dá třeba použít na jiný přestup, v našem případě třeba může převážit misky vah u rozhodování o koupi Stanciua.

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          o-cab     před 5 lety 29.06.2019 09:32 |  
          1 2

          například to že Stoch by si už téměř nezahrál takže zbavit se ho byť za 1m je lepší než zničit kabinu??

          • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

            puchy     před 5 lety 29.06.2019 10:08 |  
            0 4

            zbavit se ho za 1 mega dřív než zničí kabinu.....co to je kurva za větu?1 mega nestal ani Hovorka a Míňo je lepší zboží,podle mě teda....

            • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

              o-cab     před 5 lety 29.06.2019 11:30 |  
              0 2

              to není pouze věta ale evidentně "kurva" realita

  6. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 17:38 |  
    4 3

    No i bez rádoby senzačních nadpisu na Twitteru a FB herr Mádleho jak JT něco sliboval a teď to nedodržel. Je mé info takové, že Miňo opravdu nelibě nesl svoji neúčast v základu při některých utkáních. Nebylo to nic dramatického, ale bylo to tam. Máme tam ještě jednoho který občas zabrblá, ale jmenovat nebudu, třeba si to domyslíte :-)

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      dalislavista     před 5 lety 29.06.2019 08:13 |  
      3 0

      Ale huš... Nestraš!

  7. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 17:41 |  
    22 2

    Můžu říct, že mi odchod Miňa zkazil náladu, mám ho rád a jsem přesvědčený, že nám jeho góly, hlavně z dálky, budou chybět. Na druhou stranu, i když „srdce pláče“, tak mozek to celkem chápe, protože světový trend je rychlost, rychlost a zase rychlost, stačí se jen podívat, jak hraje Liverpool. A samozřejmě trenér a sportovní menežer mají právo si postavit mužstvo k obrazu svému a už oba prokázali, že to jsou profíci s dlouhodobou vizí a strategií, takže jim naprosto důvěřuju. Ale přesto jsou pocity smíšené, asi trochu předbíhám, ale Miňo díky moc za dva krásné roky a ať se i v další kariéře daří a drží zdraví.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Crispo     před 5 lety 29.06.2019 15:43 |  
      1 0

      Dovolím si jen takovou poznámku.
      Když k nám přicházel tak jsem si říkal, že k nám jde rychlý fotbalista co to umí s míčem. Přece když je někdo tak malej tak bude logicky i rychlej. A je to asi jediná věc co mě u něj nemile překvapila, že na to jak je malej tak je pomalej, ale prosadit se tady dokázal a odchází v očích věřejnosti jako vítěz, který dává neobyčejné góly, dobře kope standardky a umí nahrát na gól. A ještě jedna poznámka: Je až komické, jak někteří komentátoři u některých hráčů uvádí, že to umí z dálky, a to po jedné povedené trefě z dálky za sezonu (viz. Frýdek v Teplicích), ale Míňo tohle opravdu uměl a v lize byl jedinečnej. Míňo díky

  8. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    miro     před 5 lety 28.06.2019 17:51 |  
    8 4

    Moc to mrzí, ale logiku to bohužel dává. Miňo, hodně štěstí, bylo mi ctí,tě vidět rozdávat fotbalovou radost.

  9. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Edenjejenjeden     před 5 lety 28.06.2019 18:01 |  
    22 2

    Stoch,Stoch hooligans,
    proti Spartě,proti všem.

    Díky za vše a at se ti daří Mino....

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      donford     před 5 lety 28.06.2019 18:28 |  
      22 2

      Myslím, že tady se nejednalo ze strany Miňa tolik o peníze, ale je to hráč, který chce být dominantní, být malým vůdcem na hřišti. Jeho povaze zřejmě neodpovídá čekat na lavičce, být až mezi těmi druhými. Za sebe si možná řekl, podle pokynů trenéra jsem udělal vše, co si přál. Začal jsem se vracet, poctivě bránil, nehrál na sebe, tvořil hru, střílel góly, nezištně přihrával a přece jsem často jen náhradník.
      A to se neslučovalo s jeho povahou. Je také možné, že kvůli jeho netrpělivosti to mohlo někdy zaskřípat i v kabině. To ovšem nevím. Proto třeba i jistá vstřícnost od vedení.
      Každopádně Stoch tu udělal ohromný kus fotbalové práce, i v tom sestřihu posledního roku to bylo parádně vidět. Nás fandy jeho odchod mrzí, zvykli jsme si na jeho malou, ale nepřehlédnutelnou postavu, na jeho většinou brilantní oživení hry třeba i ze střídačky. Na jeho fotbalové kousky. Určitě mu popřejeme, aby tu velkou fotbalovou radost rozdával nadále. I na jiné štaci. Hodně štěstí, Miňo!

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      necich     před 5 lety 28.06.2019 20:07 |  
      11 0

      Tak smrt Spartě mu z úst šlo dobře....:)

  10. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    pehacko     před 5 lety 28.06.2019 18:22 |  
    7 8

    mira stoch mi bude chybet, ale jestli to znamena, ze prijde stanciu a uslysime posleze plakat bolseviky z toaletne, tak ten smutek rychle prekousnu. takze mino at se ti dari... a niko na tebe se tesim, az soupnes rudejm v derby tri fiky!!!

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      puchy     před 5 lety 28.06.2019 23:30 |  
      3 7

      Stanciu by měl přijít za Hušbiho,nikoliv za Míňa...

  11. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Piky     před 5 lety 28.06.2019 18:45 |  
    21 13

    Za mě uplně v pohodě. Možná budu za kacíře, ale podle mě Stoch zase tak velký herní přínos pro Slavii nemá. Ano, samozřejmě, když udělá čísla jako loni, nedá se proti němu říct ani písmeno. Ale když ty góly nedává, tak to prostě zas taková sláva není. A ono upřímně, všichni ho chválíme za bezva podzim, ale určitě nejsem sám, kdo si pamatuje, že první zhruba měsíc, měsíc a půl, dva (už přesně nevim) to byl zcela s přehledem nejhorší hráč na hřišti, kterému nevyšlo v zápase ale absolutně nic. Pak mu to tam začlo padat, přestal střílet z uplně každé debilní pozice, a najednou to byla jiná káva. Ale na jaře už tam zase nebylo tak slavné, třeba v zápase s Genkem bylo poznat, jak ho maj přečteného a nepředvedl absolutně nic. A obecně upřímně řečeno, není tajemství, že Trpišák se ho chtěl zbavit hned, ale Miňo se hecnul a snažil se. A co se týče povahy, v té kabině s těma klukama nejsem, ale myslím si, že právě MS a JH jsou prostě hráči, který musej hrát v základu, jinak to dlouhodobě nedělá dobrotu.

    Co se týče náhrady, kdyby přišel NS, tak si pískám, to by bylo sakra vylepšení. Pokud nepřijde nikdo, je to samozřejmě otázka, no. Přál bych si, aby tam hrál Baluta a podával takový výkony, že by nebylo o čem, ale jakkoliv jsem jeho obrovskej fanda a zbožňuju se na něj dívat, jak hraje, tak prostě nikdo nevíme najisto, jestli se prosadí. A aby tam hrál třeba Ševa, nevím, je to skvělej hráč, takovej univerzální, přihrát umí, ale radši bych ho viděl na CM třeba s Králem nebo Součkem, než uplně takhle vysoko. Tam by se mi líbil přece jenom ještě takovej víc skilled player.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      bongor     před 5 lety 28.06.2019 21:52 |  
      3 2

      Po Míňovi se nám bude určitě stýskat.Jestli opravdu odejde,budu smutnej!

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        pcitron     před 5 lety 28.06.2019 23:15 |  
        7 1

        S Balutou to máme stejně, ale mám pocit, že u JT není příliš oblíbený. Moc bych si přál, aby se chytil...

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          dalislavista     před 5 lety 29.06.2019 08:09 |  
          0 0

          V Čelákovicích hrál Baluta dobře, ale stejně byl jediný, koho Trpiš seřval na tři doby, když se jednou zapomněl vepředu.

          • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

            SKS JWM     před 5 lety 29.06.2019 15:48 |  
            0 0

            Taky jsem si toho všimnul a nelibi se mi to.Baluta je dobrej,jen potrebuje duveru

  12. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    pcitron     před 5 lety 28.06.2019 19:19 |  
    8 1

    Má Mádl v klubu své informátory nebo jen tak spíchl článek na základě JPP? Myslí, že odpověď je nabíledni.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Hanzwalter     před 5 lety 28.06.2019 21:36 |  
      3 0

      Je patek a lije od 11:00 tak musi neco vypotit:-) jinak, kdyz by jste toho exota ve 3/4 kalhotech chteli videt na vlastni oci tak rad nasava na Andelu v Plzenske Andelce;-)

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Ragnarok     před 5 lety 28.06.2019 22:03 |  
        13 2

        Mádl je hlupák. Naváží se do Slavie naprosto trapné, u titulu říkat, jestli fanoušci mysli na tu spoustu trpících v západní Číně atd. Ubohost. PSG mysli na ty chudáky dělníky v Kataru a planetu trpící pálením fosilních paliv, Pan Mádl pro své výlevy zcela trávil kredit.

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Hanzwalter     před 5 lety 28.06.2019 22:14 |  
          8 0

          S tou Cinou byl uplne mimo.... total

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        pcitron     před 5 lety 28.06.2019 23:13 |  
        0 0

        Dík za info, půjdu se na něho kuknout:)

  13. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    travel (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 20:35 |  
    26 2

    Taky je mi líto,že Stoch odchází,na druhou stranu JiT a JN věřím. Co se týče článku od Mádla ,tak jen jednu poznámku.Prý,že bude JT těžko vysvětlovat Coufalovi,proč ho nepustili a Stocha ano.Já si naopak myslím,že je to velmi jednoduché.Stoch odmakal ve Slavii 2 roky,Coufal ne.
    Takže Miňo,díky za vše a ať se Ti daří.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 22:44 |  
      10 0

      Pan sádlo je rejpavej kkt s trojkou v žíle,který si nenechá ujít jedinou příležitost jak si rýpnout do Slavie,Tvrdíka a čínanů.

  14. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 20:48 |  
    13 11

    Asi o nic nepřijdu, když to nebudu číst, ne? Jestli Miňo odejde, nebudu mu to mít za zlý a budu na něj vzpomínat, jako na jednoho z nejlepších fotbalistů, kteří kdy ve Slavii byli.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      necich     před 5 lety 28.06.2019 21:52 |  
      15 7

      Pokud fandiš Slavii tak 10 let tak tomu rozmím. Při vší úctě, za Slavii hráli opravdu legendy, což Miňo skutečně ještě není a pokud odjede tak nebude.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 22:50 |  
        7 9

        Mno, já myslím, že si v klidu ponechám svůj názor a ty si nech zas svůj, jo?

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 10:11 |  
        0 2

        nemyslím, že někdo mluví o legendě

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Crispo     před 5 lety 29.06.2019 15:32 |  
        1 1

        Vždyť Wulfstan nepíše nic o legendách. A dá se souhlasit s tím, že Stoch opravdu patří mezi nejlepší hráče, kteří kdy za Slavii hráli, nebo to můžeme napsat jen pokud tu ten hráč odehraje minimálně čtyři pět sezón???

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Arya     před 5 lety 29.06.2019 10:32 |  
      1 0

      Trochu bych poupravila tvůj výrok. Jeden z nejlepších fotbalistů posledních pár let. Porovnávat Miňa s osobnostma z minulýho století prostě nejde.

  15. ...

    PetCC     před 5 lety 28.06.2019 21:18 |  
    12 11

    Tak je pravdou, že jsem na jaře neviděl místo, kam by Stoch zapadnul. A asi by nedokázal zvládnout roli náhradníka.
    Pak je tu ještě věc s jeho výškou. S tím měl problém v naší lize, protože ho fyzicky silnější soupeři jednoduše uštvali.
    My pak v lize nemohli stavět Stocha zároveň s Balutou, to ukázal Zlín.

    Jo, se Stochem přicházeli krásné momenty, ale na jednu trefu to bylo snad desítky ran mimo.

    • Re: ...

      Hanzwalter     před 5 lety 28.06.2019 21:34 |  
      4 5

      Naprosty souhlas!

    • Re: ...

      necich     před 5 lety 28.06.2019 21:49 |  
      18 3

      To je možná trochu pravda, ale na goly, které střílí Miňo se chodí. To je to co dělá fotbal...

  16. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Hanzwalter     před 5 lety 28.06.2019 21:34 |  
    10 12

    Za A.) MADL je antifotbalista co by s micem nezvladl ani to co kluci v pripravce a je nasatej jak houba, kdyz vypisuje clanky co nemaji hlavu ani patu
    ... B.) Nema rad SKS a Tvrdika ... a A+B se rovna vzdy negativni reportaz....dle meho se to ma tak, ze Mino ke vsi ucte k nemu uz ty vysledky nema a fyzicky uz to neni taky zadny TOP player a ze misto nej prijde Nico co je vic jak zakon a k nam bude vyborne pasovat. Pokud to tak bude tleskam vedeni;-)

  17. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    zdenek_prachar     před 5 lety 28.06.2019 23:12 |  
    22 8

    Zkusme se na to podívat skrz střípky alespon trochu důvěryhodných spekulací a složit z nich mozaiku. Třeba to pomůže trochu ochladit planoucí vášně.
    1. Stoch přišel za milion euro (o dva roky mladší) restartovat karieru, napravit si reputaci a s největší pravděpodobností i se slibem, že bude-li chtít, bude moci za podobných podmínek odejít
    2. Novotný (at si o něm myslím cokoli, informace má evidentně špičkové) na TW opakovaně dost natvrdo psal, že Stochův odchod není věc sportovní či finanční, ale mimofotbalová. Problém měl nastat v dubnu/květnu (tedy když byl Stoch zraněný (nebo "zraněný"?), mělo dojít k naprostému narušení vztahu s trenérem Trpišovským a celá věc údajně nebyla řešitelná jinak než odchodem Stocha.
    3, Od té doby taky Stoch hrál méně a hůř, pokud si tedy pamatuji dobře.
    4. Další problém je údajně Stochova povaha a to, že asi jednak není úplně nejbystřejší (ani na fotbalistu), jednak nezapadl v kabině (nebo ne úplně).
    5. Z toho všeho by plynulo obrovské riziko, že jako hráč mimo základ začne rozesírat kabinu.
    6. Proto podle všeho je zcela racionální pustit Mira kam chce i on sám jít, pustit ho spokojeného, pustit ho za rozumných podmínek a neházet do přestupu vidle. Podle mne tu jde čistě o prevenci rizik, která jsou vyhodnocena jako příliš vysoká a příliš pravděpodobná, než aby stálo za to je nést.
    Já mám Stocha taky moc rád, hrozně pěkně se na jeho hru kouká, ale musíme věřit úsudku těch, kteří mají informace daleko hlubší a kompletnější...

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      sks9     před 5 lety 29.06.2019 03:00 |  
      0 0

      2.O co šlo ?

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        carevitchando     před 5 lety 29.06.2019 10:41 |  
        1 2

        Já slyšel, že snad údajně mělo docházet k vynášení informací z kabiny směrem k vedení...Ale prodávám, jak jsem nakoupil.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 08:59 |  
      1 2

      Jinak je celkem zajímavé, že se ten přestup upekl dost bleskově, protože Miňo normálně počítal s odjezdem na soustředění dá se říct ještě těsně před. Vím to celkem jistě :-), tak by holt zůstal. Pravda je že mu nikdo moc nebránil, což o něčem svědci.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 09:09 |  
        2 1

        Tak to byva celkem normalni, ze hraci pocitaji vzdy s tim, co je naplanovane a tyhle veci resi jejich agenti a ti zavolaji az kdyz je to vazne.. Mino to ma podle me hozene tak, ze bud rekove splni, co si preje Slavia a daji mu tolik, kolik chce on a dokud ne, tak jede proste podle naplanovaneho programu.. jemu tady krome herniho vytizeni ke stesti nic nechybi.

  18. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Navyseals     před 5 lety 29.06.2019 09:49 |  
    4 3

    Podle všeho to byl se Stochem trochu komplexnější problém. Prý něco manželka (potvrdili sami hráči), něco občasný flámy, nespokojenost s vytížením a odpovědností na jaře a taky snad stížnosti vedení na trenéra skrze SMSky. Asi to nechtěli nechat zajít dál, tak ho radši pustili.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      rak (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 11:57 |  
      8 0

      Pokud je to tedy pravda, tak to je asi nejlepší řešení.

  19. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 10:10 |  
    3 6

    nezbývá mu než poděkovat, co pro klub odehrál. jeho gol proti zenitu považuji za nejkrásnější z jeho golu co za sks dal. škoda, bude mi trochu chybět, protože co naplat, tihle slovačiska jsou emočně o stupínek výše.

  20. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    profesor     před 5 lety 29.06.2019 11:08 |  
    10 11

    No Míru Stocha jsem měl rád a ty jeho góly byly výstavní. Co se dá dělat. Takový je život. Doufám , že vedení ví co dělá. V Čelákovicích to trenér moc neviděl, jinak by musel střídat Škodu se Zmrhalem, kteří byli myšlenkami někde jinde a pak seřvat Balutu za chybu a neseřvat Hovorku za minely mi nepřijde tak úplně fér. No už jsem to psal minule, pustit Jugase a radši přivézt bývalého sparťana Hovorku,, tak to tedy nechápu vůbec.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Tomastu     před 5 lety 29.06.2019 20:20 |  
      1 0

      To jak se vracel Baluta směrem dozadu na pořádné seřvání fakt bylo, koukal jsem na to jen online, takže jsem žádné řvaní neslyšel, ale když jsem si to pak přečetl, tak ten moment se mi vybavil dost jasně.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 01.07.2019 09:40 |  
      0 0

      A čím toho Hovorku přivezli? On nepřijel sám? Nemělo tam být "přivést", pane profesore?

  21. Nechápu

    Donald     před 5 lety 29.06.2019 12:18 |  
    14 25

    Takže to posílení kádru je v tom, že odejde nejkreativnejsi fotbalista Stoh a přijde tragéd Hovorka? No, posílení jako prase.

    • Re: Nechápu

      Navyseals     před 5 lety 29.06.2019 12:24 |  
      3 0

      Ta kreativita se bohužel netýká jen fotbalu.

    • Re: Nechápu

      Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 12:46 |  
      21 2

      Je fakt tak tezke pochopit, ze Hovorka prichazi jako pripadny zaskok, kdyby Ngadeu vyuzil svoji vystupni dolozku? A tim nerikam, ze je zaskok primo za Ngadeua ale, ze se Kudela posune do prvni dvojice a on bude mit Kudely misto na lavicce. Mi prijde, ze se sem pulka lidi prijde jen vyzvracet z nejakych osobnich problemu, (protoze jim stara zatrhal hospodu nebo jim nedala nebo spis teda oboji), aniz by predem zapojili mozek. Ano, Hovorka je traged, Kudela byl taky traged, Soucek byl kopyto, Stoch byl rozvracec kabiny a tak dale a tak dale..
      Pockej si na konec prestupniho obdobi a dozvis se, jestli Stoch vubec odesel a jestli jsme za nej privedli jen Hovorku (mimochodem jeste prisel Holes a Jusuf).

      • Re: Nechápu

        donford     před 5 lety 29.06.2019 13:22 |  
        1 2

        Jo, kmotře, tak Tvrdík už podepsal přestup Stocha.( Jeho twitter). Tak se na konec přestupního období čekat ani moc nemusí.

        • Re: Nechápu

          Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 13:24 |  
          4 0

          Tak asi sam vis, co tim prispevkem bylo mysleno..

        • Re: Nechápu

          Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 13:26 |  
          5 1

          Omylem jsem to odeslal nedopsane:
          ... a sam Tvrdik jasne rika, ze to nebyl klasickej odchod, typu nekoho se zbavit kvuli vykonosti. Proste Donald vstal spatnou nohou, tak sem musel hodit tu krecovitou zluc..

      • Re: Nechápu

        Divizni (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 13:47 |  
        3 1

        V podstatě přišel i Hromada s Teclem. Ten přetlak je tam veliký. Pokud se nikdo nezraní, nemuseli bychom už ani nikoho kupovat.

        • Re: Nechápu

          Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 14:47 |  
          2 2

          Souhlasim. Ten pretlak je porad obrovsky. Kdyz si to vezmeme podle pozic: leva zaloha: Olayinka, Zmrhal (pripadne Zeleny nebo Boril) prava zaloha: Masopust, Buren (pripadne Coufal nebo Holes) stredova trojka: Soucek, Kral, Hromada, Traore, Sevcik, Baluta, Husbauer. utok: Jusuf, Skoda (veze), Tecl, Buren (stirci). Na kazdej post mame minimalne 3 pouzitelny fotbalisty.

          • Re: Nechápu

            Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 15:03 |  
            0 1

            Trpiš se vyjádřil jasně, na sezonu chce mít 20-21 hráčů do pole + brankáře. Na soustředění odjelo 26 fotbalistů, když přičtu Míšu a odečtu 4 brankáře, tak to máme 23 lidí, tzn. po přípravě logicky musí ještě minimálně 2 hráči odejít hostovat. Ale kdo to bude, tak to babo raď ?

            • Re: Nechápu

              Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 15:18 |  
              0 0

              Vsak pisu, ze to je obrovsky pretlak a vyjadruji se k tomu co je ted. Nekdo odejit bude muset. Nerikal ale Nezmar, ze chceme 21-22 lidi v tom poradu se Sobiskem na O2? No uvidime..

  22. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Qope     před 5 lety 29.06.2019 13:46 |  
    10 1

    Tak už je to oficiální. No, bude mi chybět to hučení davu, to napětí, když se kousek od vápna kutálí balón a blíží se k němu Mino. Taky ty jeho kolmice, který často hru urychlili. Ale co, užívej Řecka chlape :-)

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 15:59 |  
      2 2

      taky mi to bude chybět, kdykoli měl balon na dostřel vápna tak se vstávalo a "miňo !!! " je to škoda ale do kabiny nevidíme

  23. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    pehacko     před 5 lety 29.06.2019 13:57 |  
    9 3

    mira stoch stoch stoch mira mira stoch... mi bude chybet, ale to je proste fotbal. stejne mi chybelo uz spousta hracu pri jejich odchodu (kubik, knoflicek, kuka, smicer, poborsky, bejbl, suchoparek, asanin, vachousek, skacel, pitak, kozel, svento, suchy, necid, tavares, krajcik, drizdal, pavlenka,...) a jeste mi jich doufam spousta chybet bude. mino mi delal radost a to je hlavni... treba dostane sanci se ukazat baluta, ktery je mu asi v soucasnem kadru nejpodobnejsi.

  24. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Ragnarok     před 5 lety 29.06.2019 14:02 |  
    5 33

    Miro pryč, rudý pan Kiks na place. Svým fyzickým fondem odstaví i hráče velikosti Milana Ivany a svou fantastickou rozehrávkou si vychutná presující Dynamo ČB. Tak jako v Čelákovicích. Hovorka je hrůza, odchod Mira škoda. Škoda, že je Sýkora na hostování.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      pehacko     před 5 lety 29.06.2019 14:05 |  
      4 4

      sykora se taky uz nevrati... je stejne jako miro pohadany s trenerem tak, ze uz se to neda urovnat.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 14:29 |  
        2 1

        Jaký by pak mělo smysl hostování, když se s hráčem již nepočítá?

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          pehacko     před 5 lety 29.06.2019 15:03 |  
          2 1

          to netusim, treba ho nikdo nechtel koupit, takze se ceka zda nejaka nabidka neprijde... to ze ve slavii skoncil mi rekl on sam i to, ze stejne tak skonci mino. jak to zatim vypada, tak mi nelhal...

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 16:08 |  
        0 9

        u sýkorky žádná škoda.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Qope     před 5 lety 29.06.2019 17:57 |  
      9 0

      Hodnocení Hovorky po jednom zápase u nás. Navíc v přípravě,když byli všichni úplně vyšťaveny. Trochu nespravedlivé ne? Jak to bylo s Husbym že začátku? Vzpomínáš na tu penaltu, jak nedal proti Teplicím? To bylo nadávek do rudocha atd. A kde je teď. ... Stocha je škoda, ale Tvrdík naznačuje, ze jeho odchod je podmíněn nějakým problémem takže třeba je to lepší že odešel, než aby bylo nějaké pnutí v kabině.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        bongor     před 5 lety 30.06.2019 15:37 |  
        0 2

        To by byl skoro zázrak,kdyby se ve skoro třicetičlenné partě nevyskytl nějaký problém,mezi hráči,mezi hráčem a trenérem a tak podobně.On to nikdo hned nepřizná,všude se tvrdí,kabina skvělá,kabina mě skvěle přijala a podobné
        hlášky.Ale nás v kapele bylo třeba jen pět ale hlavně na delších zájezdech se skoro vždycky něco našlo.
        Teď jde o to,jestli to tentokrát není až moc velká škoda.Podle mě je.

  25. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 14:24 |  
    7 3

    Co se týče čistě fotbalových kvalit, tak Miňo Stoch byl ve Slavii a v naší lize bez debat špička a byla radost ho v týmu mít. Navíc i hodně produktivní, tedy ne jen technik na efekt. V zápasech na jaře, ve kterých nehrál, mi chyběl, a to i v Evropě. Ale asi to, dle vyjádření JT, už dál nemohlo fungovat, a byl tam nějaký mimofotbalový problém - viz i poslední věta tweetu "budeš mi NA HŘIŠTI moc chybět, Mino" (a vlastně i celé vyznění toho tweetu) - jasné sdělení mezi řádky, že důvod odchodu neleží na hřišti...

  26. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 14:30 |  
    10 4

    Osobně vidím problém v tom, že odchází hráč s faktorem X nebo jak to nazvat a těch zase tolik nemáme.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      donford     před 5 lety 29.06.2019 15:08 |  
      9 1

      Pan Tvrdík potvrdil, co jsem si také myslel, že pravý důvod odchodu nebyl fotbalový a nebylo to o penězích. Samozřejmě, že o tom nic nevím, ale tak nějak to z toho všeho přímo trčelo. Hlavně ať ty důvody, ať jsou jakékoliv, zůstanou v kabině. Není třeba je dál ventilovat. Pro nás zůstane Miňo v paměti jako pan fotbalista rozdávající čistou fotbalovou radost, na níž bylo velmi často opravdu s úžasem pohledět. Zřetelně ukázal, jak i malý hráč se může ve velkém v českém často velmi tvrdém a fyzickém fotbalu prosadit a dominovat. Myslím, že byl o něco menší než Messi, který ale hraje přece jen hřištích techničtějších mužstev. (La Liga). A teď asi budeme velmi napnutí, zda je toto vše předzvěst jiného hvězdného příchodu, či zda se již přestupový pohár u nás pro tentokrát naplnil. Tak ať žije napnelismus!

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        o-cab     před 5 lety 29.06.2019 15:32 |  
        0 15

        celý to zní jak výmluva z žákovský knížky

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        bongor     před 5 lety 30.06.2019 15:43 |  
        0 1

        Ono to Done asi není jen ve velikosti.Na některém postu se člověk bez určité výšky neuplatní,ale tam kde hraje Míňo,tak to určitě nevadí.Naopak vím,že někteří obránci mají z takových fotbalistů s nízkým těžištěm docela vítr.

  27. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    první rytíř     před 5 lety 29.06.2019 15:43 |  
    7 8

    Ať jsou už důvody odchodu Stocha jakékoliv, faktem zůstává, že odešel nejen miláček slavistických tribun, ale především náš nejproduktivnější hráč celé minulé sezony! Nevím jak kdo, ale mnozí vidíme, že právě produktivita (nejen góly, ale i gólové přihrávky) našemu týmu moc a moc chybí. A náhrada za Stocha? Zda to bude uzdravený Tecl či Júsuf je ve hvězdách. Takže co? I nadále budeme číst po každém utkání, že výkon byl super až tedy na tu produktivitu...A to se mi nelíbí!

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 15:55 |  
      2 7

      to je tak maximum co s tím můžeš dělat neb nejsi majitel ani jednatel

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        první rytíř     před 5 lety 29.06.2019 16:11 |  
        3 4

        To je mi jasné. Mohu se snad ale také ptát zda tedy dojdou naplnění slova, že k posílení dojde v případě dalších odchodů. A snad je legitimní i otázka, co realizační tým udělá s tím předlouho trvajícím problémem, který má jméno produktivita. Zvlášť, když odchází nejproduktivnější hráč.

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Snivec     před 5 lety 29.06.2019 16:21 |  
          7 3

          o jakem dlouhodobem problemu pises? Minulou sezonu jsme vstrelili nejvice branek z cele ligy = Slavia 79, MB 66, spa 59, plz 57. Branky strili vice hracu, problem spise byl post utocnika.

          • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

            první rytíř     před 5 lety 29.06.2019 17:27 |  
            2 3

            Branek jsme vstřelili opravdu nejvíc, ale i díky podzimnímu Stochovi a jarnímu Součkovi. To ale neznamená, že s produktivitou problémy nebyly. Stačí se ostatně podívat na mnohá pozápasová hodnocení JiT a dalších.

            • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

              vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 17:34 |  
              4 6

              Hlavně chybí góly forwardů.

              • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

                JS (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 22:48 |  
                2 5

                To se není čemu divit, když se zranil Tecl a vepředu nastupoval vyčpělý Škoda.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      sithari     před 5 lety 29.06.2019 17:31 |  
      8 3

      taky jde i o to, co si každý představí pod pojmem produktivita.....pokud se podíváte třeba na poměr střela/gól nebo šance/gól do souhrnných statistik na stránkách ligy nebo v případě Evropské ligy na stránky uefy tak zjistíte, že v porovnání s ostatními hráči jak našeho klubu tak soupeřů to zase taková sláva není....navíc ze svých 12 gólů v lize dal v rozmezí září 2018 až prosinec 2018 a jestli si vzpomínáte tak třeba v předkolech a na začátku sezony to žádná sláva taky nebyla ...pak možná stojí za zvážení jestli mít v týmu hráče, co kolikrát zbytečně střílí z horších pozic a top výkony je schopen předvádět jen kratší část sezóny....

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      johnynz     před 5 lety 29.06.2019 19:08 |  
      3 7

      Langhamer se na podzim otrká a na jaře si na Míňa nikdo už ani nevzpomene ;)

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        bongor     před 5 lety 30.06.2019 15:51 |  
        0 1

        Když bude tak dobrej,tak zmizí dřív než Míňo.U toho jsem se domníval,že už si ciziny užil dost a naopak se rád bude držet v Praze a že nám ještě pár let bude rozdávat fotbalovou radost.

  28. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Travinho     před 5 lety 29.06.2019 19:19 |  
    12 10

    Co se dá dělat. Že Stoch není nejbystřejší a že je zároveň problémový se vědělo už před jeho příchodem. Stejně jako se vědělo to, že je to sice dobrý fotbalista, ale s ne úplně naplněným potenciálem. My můžeme poděkovat trenéru Trpišovskému, který jej dokázal znovu nastartovat, ale bohužel poslední půlrok šel Miňo opět fotbalově dolů a zrovna on je typ hráče, u kterého není složité si domýšlet, co za tím stojí. Odchod podle mého dává logiku.

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      Hlavis     před 5 lety 29.06.2019 19:47 |  
      11 9

      Spíš mi přijdou divný tady ty soudy, každy je v soukromí nějaký...polovina lidi co tady soudí Miňa je stejne mozna i min bystřejší než on a nemluvne o tom jak se kdo chová v soukromí... ano je to profesionální hráč, ale také osobnost jako každy jiný člověk... Trenér ma pravo, si skládat kabinu, ale Miňo na hřišti i před médii vždy vystupoval seriózně. By jste se divili kolik hvězdných hracu z top klubu, běžně potkáte navalenych někde v baru a to nemluvne o chování v kabině..., jenže v zahraničí to je jinak, tam se odtrenuje odehraje zápas a každy nechť si žije svůj život, každy se soustředí na sebe. Když si vzpomenu jak Soucek, doslova serval Balutu v derby, za projev emocí se žlutou kartou, přitom takový Husbauer ma takových vylevu za zápas nespočet, ale kartu mu za to jako velkému ligistovi nikdo nedá, tak se Minovi ani nedivím, jestli se kabina řídí a soudí podle Hujerů Škody a Součka...tady v CR se hraje hodně na atmosféru v kabině a asi to v našem prostředí hraje roli viz. Sparta... nemůžu soudit nejsem trenér, ale top kluby taky netvoří rodinnou partu a šlapou.... Ano, je důležité, když kabina drží spolu, ale zahraničí je nam důkazem a hodně hracu to zmiňovalo, ze tam je každy sám za sebe. Nikdo neví, co za tím přesně stálo, takze tezko soudit. Miňo je pro me top fotbalista, takový ktery na kterého budu vždy vzpomínat. At se daří Mino!!!! Zasloužil by sis rozlucku.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Travinho     před 5 lety 29.06.2019 20:26 |  
        3 3

        Jenže pokud chceš u nás něco dokázat, tak musíš často právě přes tu kabinu. Myslíš, že bez ní bychom byli ve čtvrfinále EL?

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Hlavis     před 5 lety 29.06.2019 20:34 |  
          2 3

          Vsak to tam pisu, ze u nás je ta kabina potřebná...a nebyla to reakce na tvůj příspěvek to ne.... spis tsk všeobecně akorát jsem ho přidal pod tvůj příspěvek

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          jiras_     před 5 lety 30.06.2019 13:45 |  
          7 1

          Zase všeho s mírou, aby nějaký kamadadšofty nebyly nad uměním. Když si třeba vzpomenu, jak Škoda seřvával Balutu, když mu něco nevyšlo, ale sám kazil mnohem víc, tak si tak říkám, co si může ten hráč myslet? Já bych to v práci těžko dál, kdyby na mě macharoval někdo, kdo je tam už spíš za zásluhy.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        Qope     před 5 lety 29.06.2019 20:38 |  
        9 2

        Proč to slovo hujerove? Jistě jsi četl rozbor kabiny od Kovare nebo Sýkory. Samotný hráči uznávají význam třeba Skody, jaký má kladný vliv na tým. Moc se mi to slovo hujer nepaci ...

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Hlavis     před 5 lety 30.06.2019 08:31 |  
          1 2

          No použil jsem asi divny slovo, ale mate pravdu kabina je v našem prostředí důležitá. Jen proste mi prošlo divny jak ho všichni soudí kvůli tomu co děla v osobním životě....

          • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

            Joe-L     před 5 lety 30.06.2019 09:48 |  
            1 2

            Tak pokud po večerech flámuje a nedodržuje správnou životosprávu, tak je to zcela na místě.

            A že jinde se kabina neřeší? No nevím, ale v Realu taky myslím řešili, že Gareth Bale není moc vhodnej do kabiny a řešili, že nešel na nějakou (teď si nejsem jistá) oslavu nebo společnou večeři nebo tak něco.

            Prostě pokud pohoda a dobrý vztahy v kabině zajišťují lepší výsledky, tak na to musíme sakra dbát.

            • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

              vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 30.06.2019 11:13 |  
              0 0

              Bych to tak neodsuzoval, jsou hráči který občas zakalí a tu životosprávu taky nemají top a jsou v pohodě a jsou jiní na kterých se to podepíše velmi rychle.

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        bongor     před 5 lety 30.06.2019 15:58 |  
        3 0

        Když budeme potřebovat hodně chytrý fotbalisty,tak můžeme brát talenty třeba z akademie věd.My ale potřebujeme
        fotbalisty s velkým F a od těch nemůžeme vyžadovat IQ 130,ti mají úplně jiné přednosti. Navíc se mi nikdy ani trochu nezdálo,že by Míňo měl nějaký inteligenční deficit.Je to normální velkej malej kluk.

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 30.06.2019 17:12 |  
          1 0

          Možná by nám mohlo stačit že máme chytrý fanoušky :-)

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Joe-L     před 5 lety 30.06.2019 17:30 |  
          1 0

          https://www.youtube.com/watch?v=FVY-EjPf-_Q tak nějaká inteligence není od věci. ;-)

          Naopak Honza Nezmar ukazuje, že i fotbalista může bejt inteligentní.

        • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

          Eskaes     před 5 lety 30.06.2019 23:15 |  
          1 1

          Oukej, ale vyvažovat to -IQ Hovorkou? Dost úlet. :-p

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 30.06.2019 11:08 |  
      16 0

      Že jsou všichni chytrý teď při jeho odchodu a pomalu všichni vědí co asi vyvaděl a před pár dny každej držel hubu. Tak ať ji drží radši i teď podle mě si to Miňo nezaslouží. Je asi jasný, že se něco muselo stát v poslední době, protože trpiš a ani náčelník se ještě nedávno o odchodu Stocha vůbec nezminovali, řešil se Coufal, Suk, Deli a Ngadeu. Pro mě zůstane výborný plejera se super góly z dálky, kvůli kterým se na fotbal chodí

      • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

        p!erreCORE     před 5 lety 30.06.2019 12:48 |  
        1 3

        nářez, aspoň takhle se to dělá! aaž nám dá ten gól doma na 5:1, to se po*eru blahem!

    • Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

      p!erreCORE     před 5 lety 30.06.2019 12:47 |  
      2 2

      pecka! díky! a díky Mirovi!

  29. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    Lennon80     před 5 lety 30.06.2019 15:15 |  
    7 0

    Stanciu se na Twitteru oficiálně rozloučil s Al Ahli

  30. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 30.06.2019 21:20 |  
    4 1

    "Ve Slavii jsem zažil dva krásné roky, kdy se nám mimořádně dařilo. Dvakrát jsme vyhráli pohár, jednou ligu, úspěšně jsme si vedli v pohárové Evropě. Zůstávají mi jen ty nejlepší vzpomínky. Už když jsem přicházel do Slavie, vyjádřil jsem se, že v budoucnu bych si ještě rád vyzkoušel další zahraniční angažmá. A teď přišel ten čas," řekl.

    https://www.sport.cz/fotbal/ceska-1-liga/clanek/1120276-pral-bych-si-potkat-slavii-v-evropskych-poharech-vzkazal-z-edenu-odchazejici-zaloznik.html#hp-artcl

  31. Re: Proč Stoch míří do Řecka, přestože Tvrdík slávistům sliboval, že mistrovský tým u

    tomblesk     před 5 lety 04.07.2019 00:58 |  
    0 0

    Vše se událo poněkud hekticky. Ale co bych si přál, jako fanoušek už 65 roků: Důstojnou rozlučku s Miňo Stochem. Zanechal ve Slavii velkou stopu a dobrý fotbalový a lidský dojem. Snad k tomu dojde … Hodně štěstí Miňo! Slavističtí fandové nezapomenou a někdy nashle v Edenu!!! Budeš chybět !!!