Aktuality z médií

Komentáře (82)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    Jachym     před 5 lety 28.06.2019 09:31 |  
    2 3

    Už jsme byli z twitteru Jardy Tvrdíka připraveni na 3% nárůst odpovídající inflaci. Navíc, na rozdíl od loňské sezóny, je již od počátku jasné, že jsou v ceně obsaženy i zápasy nadstavby. Už se těším na kartičku Superslávisty - Fanatika ze Severu.

  2. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    mis3     před 5 lety 28.06.2019 09:48 |  
    2 2

    60 korun je nic...

  3. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    Max1     před 5 lety 28.06.2019 09:57 |  
    0 3

    mě se to moc líbí....osobně jdu do tý prémiové a nechápu tu kritiku od některých co je na FB nebo na Twitteru. Dá se předpokládat, že letos bude počet permic větší něž loni, osobně si myslím, že půjdeme k 12 tis, mám ve svém okolí dost lidí, co loni permici neměli a letos si ji koupí a garantovat tak někomu lístky navíc nadrámec permice na Evropu je v podstatě nemožný při tak velkým počtu. Hlavně je to zajímavý model pro boj proti šmejdům co pak lístky nabízeli na bazoši, připlať si, dostaneš garantované předkupní právo, ale dostaneš navíc jen to co ocení jen slavisté, ale máme omezený počet míst. Za mě palec nahoru.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      r-w-h     před 5 lety 28.06.2019 13:12 |  
      3 0

      naopak je to nástroj pro šmejdy aby si ty lístky sehnali ještě dřív a víc... :/
      už teď musej ty překupnický fekálové mít permice aby měli co prodávat... takže si akorát koupěj ještě výhodu další...

  4. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    Ragnarok     před 5 lety 28.06.2019 10:02 |  
    1 2

    Cena je asi ok, spíš bych se pozastavil nad celkovým konceptem. Stávající permanentkář vs. nově příchozí. Snad nejmenší cenový rozdíl v civilizované Evropě. Sektor rodiče a děti - když jsem četl ty podmínky, tak nechápu, kdo by si mohl permentnku do tohoto sektoru koupit, bude asi dost prázdný. Pro děti by asi byl lepší sektor dole pod tím v rohu. Zároveň tam alespoň včera chybělo dost informací, například zda jdou k permici 1,2 či tři dětské. Není tam ani info, zda kvůlu změně místa bude nadále nutné chodit do Edenu. Alespoň ve čtvrtek to tam nebylo. Trošku větší rozdělení sektorů dle cen by neškodilo. Cena kotle směšná, cena krajních sektorů na hlavní celkem vysoká.

  5. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    Grobar     před 5 lety 28.06.2019 10:22 |  
    5 2

    Pro nové permanetkare začít prodej čtyři dny před prvním zápasem doma je zbytečně pozdě.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      mis3     před 5 lety 28.06.2019 10:54 |  
      0 4

      Bohužel pauza je celkově krátká, ale dává mi to smysl, protože stačí přijet na první zápas o dvě hodinky dřív a vyzvednout si permici...

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 12:07 |  
        9 2

        Proč tedy jiné ligové kluby, které mají pauzu stejně krátkou začali s prodejem dříve?
        O každý den spuštění prodeje dříve, tím lépe. Spousta lidí jede na dovolenou a tak začínat s prodejem 3. července, popřípadě 5. července a pro nové permanentkáře až 24. července mi nepřijde úplně šťastný. Kdyby se začalo o týden dříve a spustil se tak prodej s tiskovou konferencí, asi by to uvítalo mnohem více lidí.

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          o-cab     před 5 lety 28.06.2019 12:25 |  
          5 2

          žádný jiný klub nemá tolik práce co my, navíc máme celý nový branding a vizuály atd, mimochodem asi o 3 úrovně výš než kdokoli jiný u nás. je jenom logické, že to trvá déle a to, že je zrovna nejkratší přestávka vsech dob je prostě smůla

          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 16:50 |  
            3 2

            Na sloganu ''Spolu jsme super Slavia'' a všechno okolo může jedno z naších oddělení pracovat několik měsíců. Takže argument ''jiný klub nemá tolik práce co my'' nemůžu brát.

  6. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    první rytíř     před 5 lety 28.06.2019 10:45 |  
    8 1

    Pánové, loni mne permice stála 2720 Kč, nově to bude 3040 Kč, takže i když počty zřejmě nebudou mou nejsilnější stránkou, navýšení o 320 Kč nebudou ta 3%...-))

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      Ferguss     před 5 lety 28.06.2019 11:22 |  
      3 1

      Sektor 114 má ke 3% taky dost daleko. Mě ani tak nevadí, že se zdražilo, ale demagogie se 3% je podle mě dost zbytečná.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 12:01 |  
        3 0

        Proč to v tom tweetu pak má? Kdyby pouze napsal, ''ani vedení klubu za zdražení permic.'' Stačilo to napsat bez toho dodatku, že se bude jednat o 3 %, tak mu to nikdo o hlavu neomlátí.
        https://twitter.com/JaroslavTvrdik

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 12:16 |  
          0 1

          Nevím, o čem mluvíte...

          loni jsem dal za permici na sever 1890,- a letos dám 1950,-.... To je přesně 3,1746 %
          Kamarád má do sektoru 113 - loni 3150, letos 3250 - poměr je na tisícinu stejný...

          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

            Ferguss     před 5 lety 28.06.2019 12:27 |  
            4 0

            Z 3400 na 3800,- to je skoro 12%. O tom mluvíme.

            • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

              kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 12:35 |  
              0 1

              Ano, to jsou jediné tři sektory, kde je změna - tedy v těch základních, koukám, že i pro Seniory je to jinak... Přibyla tam poznámka speciální vstup - nevím, co to znamená, ale jinak drtivá většina sektorů zůstává na třech procentech....

              • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                Novi.sks     před 5 lety 28.06.2019 13:06 |  
                0 2

                Speciální vstup, řekl bych, bude připraven tím vjezdem k šeredné díře - tři sektory nad půlící čárou (asi brané jakožto ty nejlepší) budou mít svůj vlastní vstup... I na plánku stadionu jsou tam nakreslené dveře :) a proto ten příplatek. Ale jen hádám...

                • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                  dropt     před 5 lety 28.06.2019 13:09 |  
                  3 0

                  Tyhle sektory přece už dávno svůj vlastní vstup mají u vstupu č.2.

                  • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                    Novi.sks     před 5 lety 28.06.2019 13:12 |  
                    0 1

                    Aha, o tom jsem jako seveřan neměl ani ponětí, zase jsem o něco chytřejší... V tom případě může být všechno úplně jinak a ještě se všichni budeme divit...

                  • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 13:16 |  
                    0 1

                    A je možné, že to tam na začátku sezóny nebylo a proto byly permice levnější?
                    Už v průběhu roku, co mám informaci se ceny samostatných lístků srovnaly s ostatními v kategorii A.... teď se tedy jenom srovnaly ceny permic....

                    A ještě jedna věc: na jarní část už byly tyhle ceny stejné:

                    https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Mate-uz-permanentku-na-jaro-16254

                    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                      dropt     před 5 lety 28.06.2019 13:24 |  
                      1 1

                      Možné to je. Já tam permici nemám, takže si to přesně nepamatuji, ale na jaře už tam úplně vlevo měli vyhrazené vlastní turnikety.

                      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 13:34 |  
                        1 0

                        Zdá se, že to tak je... uvidíme,jestli mi něco odpoví JT na Twitteru :-)

                        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                          p!erreCORE     před 5 lety 28.06.2019 14:33 |  
                          0 0

                          tak přeci jen se nebojíš přihlásit se o své novinářské slovo! :)

                          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                            kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 14:35 |  
                            0 0

                            No zatím nic :-)

                            Písemnou formou je to snazší :-)

                • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 13:13 |  
                  1 1

                  Taky jenom hádám, ale zkouším to zjistit.... v té loňské informaci o permicích měly tyhle sektory nižší cenu než běžná kategorie A a poznámka tam žádná nebyla.... Letos tam poznámka je a ceny jsou srovnané s kategorií A...

                  a ještě bych dodal, že i samostatné lístky se loni prodávaly za stejnou cenu jako ostatní kategorie A.... Pokud už tam loni něco specielního bylo, tak se holt jenom dorovnaly ceny i permic...

              • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                wimpy     před 5 lety 28.06.2019 13:18 |  
                2 2

                Budou chodit Bránou borců. :-)

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 12:32 |  
        0 1

        Tak tenhle problém mají opravdu jenom v sektorech 114, 115, a 116... kde jje nějaká poznámka Speciální vstup...

        Ostatní sektory:

        Kategorie A: 3690 zvýšeno na 3800 = 2,981%
        Kategorie B: 3150 zvýšeno na 3250 = 3,174%
        Kategosie C: 1890 zvýšeno na 1950 = 3,174%

        Upřímně nevím, co znamená ten specielní vstup, ale v tom to asi bude... každopádně pouze tyhle sektory se dorovnaly ostatním v kategorii A

        https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Permanentky-na-sezonu-2018-19-v-prodeji-od-utery-15649

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          koocze     před 5 lety 28.06.2019 13:23 |  
          1 0

          Sektory 114, 115, a 116 mají skutečně svůj vlastní vstup už od minulé sezóny, brána úplně vlevo, vstup č. 2. Nemusíme se tak mačkat ve frontě.

          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

            kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 13:33 |  
            0 1

            Ano a od té doby stojí samostatné lístky a i jarní permanentka stejně jako zbytek kategorie A... teď se dorovnaly i celosezónní permice...

            ještě loni byly tyhle tři sektory vyčleněny nějak mimo kategorii A a byly o 8,5% levnější...

            Teď jak se zvedla cena kategorie A o 3% a ceny se srovnaly, tak opravdu tyhle tři sektory jsou zdražené dohromady o 11,5%

            • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

              PetCC     před 5 lety 28.06.2019 14:07 |  
              1 0

              Loni byli 114-116 taky v nejvyšší kategorii. Tady jde možná o to, jaké byly slevy a jaké jsou teď.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      PetCC     před 5 lety 28.06.2019 11:48 |  
      4 0

      Taky mě ty nadnesená 3 procenta nesedí, pokud to správně chápu, tak
      Sektor 115 : 3060 > 3420
      Což je skoro 12 procent.

      Samozřejmě, já se zdražením počítal, čekal jsem možná i víc, ale nesedí to s těmi 3 procenty.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 12:56 |  
        0 1

        To je všechno jenom u těch tří sektorů - 114, 115, 116, kde přibyla poznámka "speciální vstup"...

        Zbytek je opravdu o tři procenta plus mínus desetina...

        Zkusím zjistit, co se dá...

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          PetCC     před 5 lety 28.06.2019 14:10 |  
          2 0

          Speciální vstup je úplně nalevo a to celý rok. To je ta výhoda, co máme, když platíme nejvyšší kategorii.
          To, že je jen pro někoho, už začali lidi chápat, ale stejně je tam pokaždé někdo, kdo tam chce projít.
          Jinak to ale velmi oceňuju, opravdu nám to zjednodušuje vstup.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 13:29 |  
      4 1

      Nějakou úplně spešl odpověď jsme zatím nedostal, ale co jsme si tak zjistil, tak:

      1. Loni byly permantky do sektorů 114, 115 a 116 levnější, než běžná kategorie A (Sektory 102, 103, 104, 127, 128, 129, 203, 204, 205, 206, 227, 228 ) o 8,5%.

      2. V průběhu loňské sezóny byly ceny těchto sektorů srovnány s ostatními - něco se stalo (přibyl nějaký spešl vchod, kvůli kterému se diváci z těchto sektorů nemusí tlačit?) - samostatné lístky, ale i třeba permanentka jenom na jaro stály stejně jako zbytek kategorie A

      3. V této chvíli tedy permanentky do sektorů 114, 115 a 116 stojí jako všechny ostatní kategorie A - která sama o sobě byla zdražena o tři procenta...

      4. není to ze strany JT nějaká demagogie, či cokoliv jiného - opravdu všechny tři kategorie (A, B i C) zdražily o tři procenta... A to je informace, kterou dostal on....
      Že se tři sektory, které v kategorii A ještě loni měly zvýhodněnou cenu, už v průběhu roku posunuly do kategorie A beze slevy je něco jiného....
      stejně tak jako to, že zatímco celosezónní permanetkář si tohoto přesunu všimne až teď, ten, kdo si kupoval jenom jarní permici už to věděl...

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        PetCC     před 5 lety 28.06.2019 14:11 |  
        1 0

        OK, já myslel, že v nejvyšší jsme už celý rok. Na poháry to ale už tak nejspíš bylo.

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 14:26 |  
          1 1

          Na poháry ano - ta cena se do nejvyšší kategorie překlopila v okamžiku, kdy tam byl ten vchod a ten je tam od začátku sezóny... ale roční permanentky se prodávaly už od června a to tam ještě nebyl.... takže to byly poslední "vstupenky", které byly o 8,5% levnější, jinak už celou sezónu jsou tahle místa cenově srovnána s hlavní tribunou... stálo mě to trochu hledání, ale vypadá to tak :-)

          Jinak opravdu platí, že všechny kategorie jsou o 3% výš, než loni :-)

          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

            warhammer (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 14:44 |  
            5 0

            Úplně přesně je to tak, že žádný nový vchod nepřibyl. Býval to vchod pouze pro rodiče s dětmi (což zůstal i nadále), ale při návalu tam pouštěli kohokoliv (i bez dětí).
            V té permanentkové politice jsou někdy trochu zvláštní věci. Mám známého, který vždy říkal, že až mu bude 60, bude život v prdeli, ale aspoň bude mít 20% slevu na permanentku na Slavii. Když mu bylo 60 (loni), zvedli mu to na 62, a letos dokonce na 63. Už je smířený s tím, že se té slevy nikdy nedožije:).

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      tomblesk     před 5 lety 28.06.2019 19:25 |  
      1 2

      Nejsi jediný, kdo má slabou stránku na počítání. Pán bůh ví. kdo ty tři procenta JT podsunul …
      Pro příště "mlčeti zlato" a "jednati včas" - kdo rychle /pro/dává dvakrát /pro/dává. To, že jsme klub se zaměstnaným managementem je známo, ale i tak musí podávat manažer výkony jako hráči A-mužstva! Nakonec každý už chápe, i ví jaký je vývoj a změny v ekonomice - potažmo v cenách. Takže absolutní přírůstek je snesitelný a není nutno vysvětlovat co a jak. Taky jsme v Česku, takže procento sem, procento tam - taky víme, jen za vola je někdo, co si buď zakoledoval, pak není důvod znát proč. Za vola udělal sám sebe. AJETO A ta super permice - to je jako tah černým koněm v šachu. Ale na překupníky je to málo … Jen by stálo za úvahu: následně zkoumat "překupnické aktivity" v systému dohledatelnosti vstupenek a třeba i za cenu jakých si žlutých a řrvených karet zasáhnout. Kdo ví něco o ticketingu klubů Premier league - tuší. Neználci a radilové: zkuste se přes webovky klubů anglické ligy dostat ke vstupence. jde to, má to svůj řád a možná i mouchy, prostě jiný kraj atd. takže ukažme i tady, jakým klubem chceme být !!! A hrát i proti hajzlovinám. Zatím spíš tuším, než mám vyargumentováno, že zakopaný pes bude asi byznys Ticketportal a jeho software - tam cítím mrtvolný zápach a chuť do něčeho jít - žádná. Bodejť - i tam může mít leckdo kuří oko nebo svůj "obchůdek", takže nepřeju majitelům super permice chvíle až nastane mazec s těmi kódy a jejich přidělováním. Ta implementace bude u Ticketportálu hodně zajímavá a tuším, že bude bolet a někoho asi i nasejří. Při ceně té super permice bych rád viděl rozsáhlejší bonusy pro slávisty, nejen vstup do muzea, přičemž přednostní nákup je vlastně jen šmelina či počítačová hra pro klikací roboty a její podpora a otázka bude i co dál, aby to nějak vyznělo, tak bude třeba někoho vzít "na hůl" nebo zvýšit kapacitu stadionu !!! Ale to je už jiná kapitola na příští rok !! Za mně OK, vidím snahu něco dělat /jen ta prodleva byla dlouhá a bonus těch profláknutých procentíček je pro poučení na příště!!!/

  7. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    o-cab     před 5 lety 28.06.2019 12:06 |  
    18 2

    vzhledem k atraktivitě Slavie pro překupníky a fanoušky soupeřů plus stále směšných cenách permic na velkou část stadionu (tisíc premium permic zaplatí součka na měsíc a půl) mě mrzí že tu stále nemáme věrnostní bodový systém jako ve vyspělých ligách. tzn hodně bodů za účast na slabší soupeře a výjezdy, nula bodů za derby atd, negativní body za neuvolnění místa a nedostavení se na stadion. od těchto bodů se pak odvíjí nárok na různé věci počínaje předprodejem na atraktivními zápasy.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      PikaPika     před 5 lety 28.06.2019 12:48 |  
      5 0

      Přesně tak jak píšeš.Odměňovat permanentkáře přědkupním právem,kteří chodí na všechny zápasy a né jenom na některé.Chodil jsem na všechny domácí zápasy a pokaždé bylo vedle nás prázdno nebo jiní lidé a při tom to byli místa koupené permanentkáři.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 12:51 |  
        1 2

        Takže mi chceš říct, že my - redaktoři SN - když jdeme místo na své místo na tribuně do press centra, abychom dělali reportáž.... tak máme za to mít nějaké pokuty?

        Protože my v té chvíli také neprocházíme turnikety....

        Rozmysli si odpověď dobře... :-)

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          PikaPika     před 5 lety 28.06.2019 13:07 |  
          2 0

          Nevím jestli to je reakce na mě,ale myslel jsem to spíš jako takový bič na překupníky kteří nejdou na zápasy jako je například Slovácko atd.,ale mají možnost si pak koupit víc lístků na ty Top zápasy a kšeftovat s nimi.Protože co jsem viděl je hnus.
          .

          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

            kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 13:08 |  
            0 1

            To byl spíše vtip ... :-)

            Chápu jak je to myšleno, jenom poukazuji na to, že ne vždy může člověk dorazit a občas jsou pro to i prospěšné důvody :-)

            • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

              PikaPika     před 5 lety 28.06.2019 13:17 |  
              0 0

              Je mi jasné,že každý vždy nemůže jet,ale když vidíš u jednoho člověka cca 30-40 permanentek tak mi to zkazilo celý fotbal.

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          wimpy     před 5 lety 28.06.2019 13:16 |  
          3 1

          Jako, že jdeš do presscentra a tvoje sedačka na tribuně zůstává během zápasu neobsazená?

          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

            kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 13:29 |  
            0 1

            No je to tak....

            • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

              wimpy     před 5 lety 28.06.2019 14:44 |  
              1 1

              Tak tam snad někoho dotlačím, ne? :-)

              • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 15:00 |  
                0 1

                To máš těžký - kdo chce, ten už to má nějak zařízené - mluvím tedy o zápasech, kdy není vyprodáno... a když už to má zařízené, tak to Slavii přinese ty dvě stovky do kasy... Takhle by na mojí permanentku šel zadarmo... a bylo by sice zaplněné moje místo, ale ne to, které by si normálně koupil... Málokoho nalákám na fotbal s tím, že ho tam pustím zadarmo a on by jinak nešel...

                Další věc je, že zápas skončí a my v tom Press centru ještě jsme - čekáme na tiskovku, dopisujeme článek a tak podobně, zatímco lidi jdou domů.... takže tu permici musíš půjčit někomu, koho opravdu znáš a víš, že se s ním během týdne opravdu potkáš, aby Ti jí mohl vrátit :-)

                • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

                  wimpy     před 5 lety 28.06.2019 15:38 |  
                  1 1

                  Já to myslel víceméně taky jako vtip, tak už bych se v tom víc nešťoural. :-)

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          DF007     před 5 lety 28.06.2019 14:50 |  
          3 0

          Tak pokud dobře čtu zdejší diskusi, tak na novinářské tribuně máte za odměnu krevety a další pochutiny, takže mínus body za neobsazení sedačky jsou OK :-))))

          • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

            kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 15:01 |  
            0 1

            A sakra.... a to ještě nedošlo na kaviár...

            • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

              DF007     před 5 lety 28.06.2019 15:02 |  
              0 2

              Brzy, vyčkej času ... :-)

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      Jachym     před 5 lety 28.06.2019 14:56 |  
      1 0

      Negativní bodování je podle mě nesmyslem, ale některé motivační faktory bych zavedl. Už dlouho se ví o příkladu Plzně, kde lze uvolnit do prodeje místa z nevyužitých permanentek s tím, že část peněz získá i majitel permanentky. V Plzni se snad dává až polovina, ale to mi připadá moc a podporovalo by to "vykuky", kterým jde jen o derby, nebo o evropské poháry. Co by ale šlo vyřešit velmi snadno, je (po zaplacení doplatku) umožnění vstupu dospělé osoby na dětskou permanentku. Často nemohu vzít dítě s sebou kvůli nemoci, pozdnímu času apod. Možnost doplatku byla přitom zatím uplatněna jen na několika málo zápasech evropských pohárů.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Ferguss     před 5 lety 28.06.2019 17:14 |  
        1 0

        Souhlas, taky mám jednu dětskou permici, ale na některé zápasy děti brát nemůžu,přesně jak píšeš. Poměrně často bych našel někoho, kdo by to místo za doplatek využil. Řešíme většinou koupí vstupenky na jih, která pak logicky zůstane neobsazena. Navíc jsem slyšel, že od příští sezony nebude možné přecházet mezi sektory, čímž by tahle možnost padla.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        o-cab     před 5 lety 28.06.2019 19:03 |  
        1 0

        těžko říct, ale na PL (konkrétně Tottenham a West Ham na které občas chodím) třeba negativní body jsou a dávají smysl z toho důvodu, že je neustále vyprodáno. zda dostává permanentkář nějaký podíl zpět za přeprodej už nevím. každopádně pokud existují překupníci, kterým se vyplatí mít permici díky teoreticky jedinému zápasu (Chelsea či něco v CL tento rok), tak mi přijde negativní bodový postih jako rozumná věc, aby prostě nebyl způsob, jak se jim to může vyplatit a jak by se mohli k lístkům dostat. a nejde jenom o překupníky, ale o vandráky. na jakýkoli velký zápasy PL všech klubů v Londýně není jedno datum předprodeje, ale lístky se vypouští podle bodů třeba na 5-6 rund. zároveň bodový systém není pouze pro držitele permanentek ale pro všechny registrované fanoušky (bez klubové registrace nemáš právo lístky kupovat).

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      Cross     před 5 lety 28.06.2019 16:28 |  
      3 3

      Naprostý souhlas. V dnešní době by neměl být žádný problém takový věrnostní systém rozjet. Krom toho je třeba řešit i tribunu Jih (Plánička). Tam, ikdyz je vyprodáno, zeje často spousta míst prázdnotou, protože lidé co tam mají sedět jdou raději fandit ve stoje do kotle, kde uz lístky nemohli dostat. Řešením jsou vyndávací sedadla na tribuně Sever, jako třeba v Nemecku, kde se na ligové zápasy tímto způsobem dostane více lidī, v našem přīpadě by to možná hodilo víc, než dva tisíce. S tím souvisí, ze na bezprostredních vstupech na Sever musī být ještě jedny turnikety. A na tribunu Jih naopak nějaký dodatečný bonus, aby i tam lidi rádi chodili a zůstával. Cena je OK, ale co tak třeba lepší sedadla s držákem na pivo a nadstandardní služby v podobě roznášky pití a jídla na tribunu v průbėhu celého zápasu? Mohou být i další nápady, které se pak uchytí i na celém stadionu.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Toomino21     před 5 lety 01.07.2019 08:50 |  
        0 0

        V půlce stadionu v koridoru je namontovaná brána nedá se projít z Jihu na Sever, pokud nemáš náramek, který tě opravňuje projít tam a zpět. Hlídají ji dva těžkooděnci!!!!

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      tomblesk     před 5 lety 28.06.2019 19:35 |  
      1 4

      Tak nějak to zkouší ve staré, dobré …. hádejte kde ??? Ostatně nejsem první a ne poslední, kdo volá po konečně zajímavém ticketingu KLUBU bez zmatkařů a kšeftařů odjinud. Inu, udělej si sám - asi to bude cesta sice klikatá i trnitá, ale naše !!! Když na hajzly, jedině důsledně, jinak úspěch = 0. Jako na palce, jak prosté!!!

  8. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    Quercus     před 5 lety 28.06.2019 13:45 |  
    1 0

    Jaký doklad potřebuji přinést na pokladny v Edenu, aby mi dali studentskou cenu pro nezletilého syna ? Na www.slavia.cz se píše o potvrzení o studiu, ale nic takového nemám a těžko to budu teď o prázdninách někde shánět. Nestačí třeba občanka, kde je dostatečně nízký věk ?

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      Fido22     před 5 lety 29.06.2019 15:01 |  
      1 0

      Asi má syn studentskou ISIC kartu, ne? Ta stačí.
      A jestli je teprve na základce, přines vysvědčení nebo žákovskou knížku a třeba rodný list.
      To určitě stačit bude.

  9. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    tomcz     před 5 lety 28.06.2019 14:01 |  
    0 0

    Máte někdo zkušenost, jestli jde permice v ticketportalu zaplatit flexipassy?

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      SirCohen     před 5 lety 28.06.2019 15:44 |  
      0 0

      To by mě taky zajímalo

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      VaSsa     před 5 lety 02.07.2019 15:31 |  
      0 0

      Psal jsem email a konečně se dočkal odpovědi. Bohužel se platit nedá.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        tomcz     před 5 lety 02.07.2019 20:03 |  
        0 0

        Jj, dneska jsem bohužel obdržel stejné info, ale nestihl to sem napsat.

  10. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    ajsag     před 5 lety 28.06.2019 14:02 |  
    2 0

    mám mnoho let permici do sektoru 115 a zvláštní vchod už byl v minulé sezoně. Je u vchodu č2 úplně vlevo. A permice se kontrlují přes kod ručně. je to výhoda. nejsou tam fronty. Jsem senior a cena permice je v pohodě.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 14:05 |  
      1 1

      Úplně od začátku? Loňské roční permice ještě stály méně, ale po zbytek sezóny už byly ceny samostatných lístků stejné jako na hlavní tribunu a ceny jarních permanentek jakbysmet....

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Maeden (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 15:18 |  
        2 0

        Už loni přesunuli tyhle sektory o kategorii výš a extra vchod byl zmíněn jako důvod zdražení. Mám dojem, že začal fungovat až na druhé domácí kolo, ale to není podstatné.
        Předloni byla cena pro stávající permanentkáře 2700, loni 3300, letos jsme na 3800, to je 41% nárůst za dva roky. Na místa se sníženým výhledem je sleva nula a další lístek na poháry už bude jen pro prémiové za 6500...

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          kjandourek (admin)     před 5 lety 28.06.2019 15:25 |  
          0 1

          No už loňské jaro stála jarní permice do těchto sektorů stejně jako na hlavní tribunu: 2490,- .... ještě v létě to bylo tak, že tahle permice stála 3400,- zatímco na hlavní 3690,-

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          Tomastu     před 5 lety 29.06.2019 06:06 |  
          0 0

          To s tím lístkem navíc je super, když pak člověk vidí ty inzeráty na různých serverech. Naprosto klub chápu, tuhle sezónu vyšli fanouškům nadmíru vstříc a dost z nich se stalo překupnikem :)

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      PetCC     před 5 lety 28.06.2019 14:14 |  
      1 0

      Jediný, co bych ve 115 chtěl, je stínění pře sluncem. Protože když se nehraje za tmy, tak to do nás skoro pořád praží :-)

  11. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    Obr     před 5 lety 28.06.2019 14:33 |  
    0 0

    Prosim muzete mi nekdo rict, jestli si budu moct od 5.7., kdy zacne prodej pro permicáře, koupit krom svoji permice na svoje rezervovany misto, jeste dalsi permici na jiny volny misto? Diky

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      Radovan62 (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 14:40 |  
      0 1

      Ne,rezervace je jen na tvoji permici

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Obr     před 5 lety 28.06.2019 14:53 |  
        0 0

        Dik za info. A slevu lze uplatnit pouze na pokladne a nebo na pobocce TP. Nevite nahodou, jestli lze permici po spusteni predprodeje zarezervovat na nejakou dobu a pak vyzvednout na pokladne s uplatnenim slevy?

        • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 28.06.2019 17:42 |  
          0 0

          Dle mého to na Ticketportalu půjde, protože si ji těžko doma vytiskneš.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Jachym     před 5 lety 28.06.2019 15:18 |  
        0 0

        Co ale v případě, když nebudu chtít permanentky na svá stávající místa? Musím také čekat na druhou polovinu července, nebo stačí od příštího týdne se "zřeknout" stávajících míst a místo nich si koupit permice jinam? To mi z textu nebylo úplně jasné.

  12. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 07:32 |  
    1 6

    škoda že stále není zmínky o tom, že by sse mohly permice sdílet. já taky nejdu na každý zápas. a dále pak proč musí být stále plastové. dneska má každý chytrej telefon, se kterým platí, tak by ta permice mohla být klidně v něm. telefon si nezapomenu, šrajtofli ale někdy jo.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      travel (přítel SN)     před 5 lety 29.06.2019 10:11 |  
      5 0

      Tak to já jsem rád ,že jsou plastové.Já si je schovávám a mám už docela slušnou sbírku.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 11:53 |  
        0 4

        ok, to je pravda a tohle jsem úúúúplně zanedbal. taky to schovávám. stejně jako karty do veřejných telefonů, kterých mám asi 750. ....

  13. Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

    Grobar     před 5 lety 29.06.2019 11:39 |  
    4 3

    To jsem zvědavý jak se čtyři dny před začátkem zápasu budou prodávat permice pro nové permanentkaře a zároveň lístky na Olomouc do toho ještě zavřená tribuna sever. To budou zase zmatky. Hlavně že chtěli nalákat nové lidi. Začali pozdě.

    • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

      ColinSKS     před 5 lety 29.06.2019 11:55 |  
      0 4

      tomuhle nerozumím vůbec. všichni prodávají permice a pro mne třeba - který odmítl nesmyslné ceny za klubovky - musím čekat co utrhnu.

      • Re: Informace k permanentním vstupenkám 2019/2020

        Tomastu     před 5 lety 01.07.2019 00:45 |  
        3 0

        V příspěvku níže píšeš, že to taky schováváš, tak na co čekáš až co utrhneš, pokud by si permici měl, máš prostě své místo pro které si můžeš od pátého zajít, ale protože...