Aktuality z médií

Komentáře (130)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    Divizni (přítel SN)     před 5 lety 21.06.2019 14:27 |  
    9 2

    Takový pro nás dosti optimistický rozhovor. Je určitě super, že kupujeme nejlepší hráče z ligy. Podle mě, bychom ale také měli prodávat a nejenom pouštět na hostování.

  2. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    Kukič     před 5 lety 21.06.2019 14:33 |  
    8 1

    Jusuf Olé !

  3. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    pethead (přítel SN)     před 5 lety 21.06.2019 14:48 |  
    11 2

    "Davida jsme měli vybraného jako nejlepšího ligového stopera mimo náš klub a chtěli jsme si ho pojistit. Má v sobě něco trochu jiného než naši kluci. Sice není tak vysoký, má ale rekordní výskok šedesát šest centimetrů z místa, což je nejvíce ze všech hráčů, které jsem kdy trénoval."

  4. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 21.06.2019 17:57 |  
    5 2

    Může se stát, že se za tři neděle objeví možnost, že se někteří hráči, kteří jsou v našem okruhu, stanou pro nás dostupní, i když teď nejsou. Nikdy nechci říkat nikdy. Zeby Stanciu nebo Simic?

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      necich     před 5 lety 21.06.2019 18:53 |  
      11 5

      Musela by to být nejspíše nějaká výhodná pecka. Simič je tuším stoper, či obránce tam máme pohodu. Stanciu? No nevím. Přijde, hodí pár prohlášení o tažení LM, po pár měsících mu jeho skvělá managerka udělá v palici hokej a bude chtít o dům dál.... Ten jeho přesun k Arabášům svědčí o jediném. Peníze, peníze, sportovní ambice nula. Ten by šel hrát i do KLDR kdyby mu zaplatili.

      • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

        obiwan     před 5 lety 22.06.2019 08:04 |  
        7 0

        To bych si tedy dovolil nesouhlasit, Stanciu velmi rychle zjistil, že sportovní ambice u rb těžko nějak naplní a tak šel za Lawrencem z Arábie:-))

        • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

          donford     před 5 lety 22.06.2019 11:43 |  
          5 3

          A tam je naplní?? Taky si myslím, že je to především velkej kecálista. Viz jeho kecy, když byl v RB. Obávám se, že by udělal dusno v kabině. Už jen tím, že by chtěl hned od začátku nehorázné peníze. Rozhodně to není ani trochu srdcař. Kopat umí, o tom žádná. Trestňáky velmi dobře. Ale uvažuje příliš chladně, kalkuluje, bez empatie, bez nadšení.

          • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

            padre     před 5 lety 22.06.2019 13:56 |  
            3 0

            Viděl jsi vojáka Švejka na mši? On takovej jeden napravenej hříšník nikdy neuškodí!

      • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

        Cross     před 5 lety 22.06.2019 14:25 |  
        4 3

        Stanciu je ofenzivní hráč jakého nemáme. Odchod ze Sparty mu nevyčítám. Tam v tom bordelu skoro každý, kdo něco umí, hledá kde tesař nechal díru. Rudá Bída je bez pohárů a pro hráče třídy Stancia, je to smrtelné. Ale straší mě ta jeho epizoda v Anderlechtu. Koupili ho za 10 miliónů € a po roce a půl se ho rádi zbavili do Sparty sotva za půlku. Přitom peněz v Anderlechtu nemají na rozhazování a rozhodně my teď máme lepší tým. Kdyz nebyl dost dobrý pro ně... a pokud by k nám přišel z Al Ahlí, zase by se ho museli zbavit se ztràtou...a to uz je na pováženou...na druhou stranu v rumunské repre hraje Stanciu fakt dobře. Rád bych tomu jeho selhánî v Anderlechtu rozuměl.

        • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

          Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 22.06.2019 15:13 |  
          1 0

          Z článků které jsem si přečetl vyplývá, že za odchodem z Anderlechtu, kde neoslnil, stojí především jeho agentka, která jako první projevila zájem o to, aby Stanciu změnil prostředí. Před spartou měl o Stanciua zájem turecký celek Fenerbahce, které jej chtělo kvůli nevýrazným výkonům získat na hostování s následnou možností využití opce na přestup, ale to se zase nelíbilo Anderlechtu.
          Anderlecht by měl získat ještě 15 % z přestupu ze sparty do Al Ahlí, což je 1,5 M €, ale když Al Ahlí dluží za první splátku spartě... O Stanciua se během angažmá ve spartě zajímala i Borrussia Mönchengladbach anebo Celta Vigo, ale neakceptovali požadavky sparty.
          Stanciovi by mohla pomoct i změna agenta.

  5. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    Harvey     před 5 lety 21.06.2019 20:25 |  
    4 2

    Takže Hovorka má výskok téměř na úrovni hráčů NBA (71 cm)

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      Cross     před 5 lety 22.06.2019 14:13 |  
      2 12

      A váží 65 kilo. Bude často zraněný. Žebra, ramena, záda. Kdyby moje žena byla takový věchýtek, takové peříčko, myslím by se mi nelíbila (:-))).

      • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

        Sedrousek     před 5 lety 22.06.2019 15:01 |  
        5 6

        Nedavno jsem byl u jedny vdany panicky a ta rikala: ten muj debil .........
        Ale toho bych ti prozradil uz moc.

      • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

        kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 12:26 |  
        3 2

        Jenom si to ujasníme:

        2014/15 - VŽ - 33 zápasů
        2015/16 - Liberec 37 zápasů
        2016/17 - Liberec 19 za půl roku, přetržení křížového vazu, v zimě přestup do Mordoru
        2017/18 - RB - 20 zápasů (pod Stramacionim, který si přivedl zástup cizinců a říkalo se o něm, že sestavu losuje z klobouku)
        2018/19 - Jablonec 37 zápasů...

        Z čeho se dá předpokládat, že bude často zraněný? Z toho, že do svých 25 let měl jednou přetržené křížové vazy?

        • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

          Cross     před 5 lety 24.06.2019 13:00 |  
          1 2

          Napsal jsem ramena, žebra, záda. Nohy má silné a krátké, tam bych se nebál. Uvidíme jak to půjde, ale sledoval jsem ho, když hrál v Rudé Bídě. Ve vzduchu byl celkově slabý. Vycházím z toho, ze teď bude v Evropě hrát proti mnohem lepším a silnějším hlavičkářům a bude od nich nekoordinovaně odpadávat jako od rozhoupaného boxovacího pytle. Fyzikální zákony se ohovořit, ani obejít, nedají. Mě tedy Hovorka může jenom překvapit.

          • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

            kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 13:14 |  
            3 2

            Ten člověk už má za sebou pět let ve vrcholovém fotbale a v nich jednu jedinou přestávku.... žádné to, že by každou sezónu vynechal deset zápasů - vždy odehrál takřka vše, co odehrát mohl... proto mi přijde nefér najednou tvrdit, že bude náchylný na zranění . ten vzorek pěti let je už dostatečně dlouhý, aby mohl být brán jako dostatečný...

            V Evropě už odehrál sezónu 2015/16, kdy za Liberec odehrál čtyři zápasy v předkolech EL a čtyři v základní skupině... Byl mimo jiné na hřišti i při slavné výhře 1:0 v Marseille....

            Stejně tak v roce 16/17 odehrál čtyři zápasy v předkole EL (mj vyřazení Larnaky 1:0 venku a 3:0 doma) v základní skupině nastoupil čtyřikrát - ten čtvrtý se mu stal osudným...

            Loňské vystoupení v EL s Jabloncem je v živé paměti.... šest zápasů, celých 90 minut... mimo jiné dva velice dobré zápasy s Kyjevem....

            A, až tedy na ty přetržené křížové vazy v zápase na Fiorentině, ty fyzikální zákony obcházel docela slušně, od nikoho nekoordinovaně neodpadával....

          • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

            Boss82     před 5 lety 24.06.2019 15:52 |  
            1 4

            Celá ta tvoje argumentace plave na vodě, pro své předpoklady nemáš vůbec žádný reálný základ, navíc zcela ignoruješ fakt, že Hovorka už v Evropě několikrát hrál a hrál velmi dobře. Věř, že tě tenhle hráč ještě hodně překvapí!

  6. Ad Hovorka

    JS (přítel SN)     před 5 lety 22.06.2019 18:47 |  
    16 34

    Teď reaguji hlavně na příspěvek kolegy fps, ale tak trochu obecněji. Nepředpokládám, že to bude populární názor a čekám umínusování, ale já z toho mám všelijaké pocity. Přijde mi, že Nezmar (s Trpišem) přihrávají prachy na Sever, Karlovi a Peltovi do kapsičky. Nemyslím si, že by bylo nutné neustále vykupovat Jablonec a Liberec. Jisté pochyby jsem měl už při angžování Kúdely – teď si nejspíš naběhnu, protože se dá oponovat, že Kúdela je nadstandardní stoper a odehráli jsme s ním dobré zápasy v EL. A já souhlasím, jenže si myslím, že ta dobrá hra a výsledky jsou z velké části dány i Trpišovou přípravou a taktickými schopnostmi. A že bychom to mohli stejně odehrát i s jinými hráči. Za jedenatřicetiletého! Kúdelu jsme totiž dali zhruba deset milionů.

    Teď kupujeme Hovorku, nic proti němu, ale je to malý a lehký hráč, a jestli své nedostatky nahrazuje výskokem, který má nějaké maximální hodnoty, ale při hře se může stát cokoliv a nebude skákat v ideálních podmínkách, tak je to za mě trochu málo. Kupujeme Hovorku, který měří ani ne 1,80m a váží asi 75 kg, ať má rozehrávku jakou chce, vedle MNN a Deliho vypadá spíš jako křídlo, než jako stoper. A kupujeme ho asi za 3x větší sumu, než Kúdelu. Proč, když na trhu je například Simić, náš odchovanec?

    Chci říct, že nevěřím tomu, že bychom nenašli lepší hráče s efektivnějším poměrem cena/věk/výkon/potenciál. Živoucí příklad u nás běhá – Michel Ngadeu. Proč, když máme z českých klubů snad nejlepší možnosti skautingu, máme "vlastní" firmu na datovou analýzu a máme zdroje, tak proč přeplácíme české kluky, kteří – ať se na mě nikdo nezlobí – prostě nemají hodnotu 30 nebo 35 milionů korun. Za Trpiše jsme přivedli snad jediného hráče, který nebyl ligista (nebo bývalý ligista). Alexe Balutu. Mně to přijde žalostně málo na to, jaké máme zdroje a možnosti. A neříkejte mi ohrané klišé o tom, že u zahraničního hráče "nikdy nevíš, jak zareaguje na přestup." Od toho tady je ten skauting, aby ho odhadli, ne jenom, jak umí kopat do balonu, ale i jak se bude chovat.

    Teď na to nemám čas, ale někdo šikovný by mohl spočítat, kolik už jsme poslali milionů EUR do Liberce a Jablonce (jen v případě Holeše se mluví asi o 3 mil EUR). Mně to přijde trochu nepatřičné, jako kdyby Nezmar rozhazoval cizí prachy hrstmi. Čekal jsem od něj uvážlivější výstavbu týmu.

    • Re: Ad Hovorka

      ColinSKS     před 5 lety 22.06.2019 19:19 |  
      3 8

      jindy ne ale tady souhlasím. ono se pěkně řiká, že hledáme typologicky dobré hráče ale v podstatě jsou to stále jen hráči, kteří pošli trpišovským v jiných klubech. a když přijde někdo jako baluta, tak si nekopne. takže můj spekulativní flavor na uvedený názor je ten, že jiT-mu nechybí malinko odvaha a jde si najistotu a těží z hráčů které zná. on znich dokáže vyždímat díky tomui, že ho hráči berou maximum, taky vidí šanci se prodat do zahraničí, al pokud jsme dali za hovorku a holeše 60 mičů, tak to si taky myslím že je úlet,

      • Re: Ad Hovorka

        ColinSKS     před 5 lety 22.06.2019 19:21 |  
        1 3

        JiT-mu chybí ..

    • Re: Ad Hovorka

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 22.06.2019 19:19 |  
      8 1

      Phil Jagielka měří o jeden centimetr více než Hovorka, přitom v Premier League odehrál 360 zápasů v Premier League a má 40 startů za anglickou reprezentaci.

      • Re: Ad Hovorka

        ColinSKS     před 5 lety 22.06.2019 19:22 |  
        8 5

        můj strejda má 195 a odehrál 6 zápasů za Psáry.

        • Re: Ad Hovorka

          Cross     před 5 lety 23.06.2019 11:07 |  
          1 1

          Jak se jmenuje? Cejchán? (:-))).

      • Re: Ad Hovorka

        JS (přítel SN)     před 5 lety 22.06.2019 19:38 |  
        5 10

        Neříkám, že si neodehraje svoje. Mně se nelíbí, že jsme rezignovali na snahu získat „dalšího“ Ngadea, a místo toho přeplácíme zbytky z české ligy, co ještě splňují nějake nároky.

    • Re: Ad Hovorka

      necich     před 5 lety 22.06.2019 20:21 |  
      12 0

      Stoper v 31 letech je OK, může klidně hrát ještě 3-4 roky, o Hovorkovi jednají již od jara a to Simič nebyl k mání, navíc se neprosadil ani v podřadných mužstvech, 3 mega ekček za Holeše je dle mne hovadina. Sorry jako, prostě plky. Pokud budeme hrát v Evropě tak jako letos, budeme hrát o titul a místní pohár, pokud budeme předvádět hru jako letošní ročník, tak ať si sem vodí třeba Eskymáky, mrzáky s ať jsou třeba i z Liberce či Jablonce. Když přivedl Kůdelu a Pokornýho tak jsem ho velmi kritizoval, kritizoval jsem ho na jaře, kdy jsme možná přišli i o titul dílky jeho experimentům v obraně. Vidím ovšem, že má sebereflexi. Pokornýho i Kůdelu odstavil, vrátil tam Deliho, Jugase a Míšu. V současné době vnímám, že to co dělají s Nezmarem má logiku, hlavu i patu a hlavně to přináší úspěchy. Až to tak nebude, budu rovněž nadávat a kritizovat. Doufám, že ta doba ještě dlouho nenastane.

      • Re: Ad Hovorka

        Joe-L     před 5 lety 22.06.2019 21:09 |  
        18 0

        Já to vnímám tak, že JiT tu svou sebereflexi dává najevo po každým zápase v rámci rozhovorů - neschovává se za nic, když hrajeme blbě, řekne hráli jsme blbě. Když něco udělá špatně on (zápas na Chelsea), řekne: "Udělal jsem chybu." A za to si velice vážím. Navíc to je věc, která nám může pomoct k tomu, abychom se příště těch chyb vyvarovali, když si je přiznáme. Jako přesnej opak jsem vnímala třeba Ščasnýho ("Máme lepší tým než Slavia" - ehm, a proč jste ho nepostavili a místo toho tam dali ty kopyta?) nebo Hornyaka - taky dobrej mimoň.

        Brát cizince, kterej neprošel naší ligou, je sázka do loterie - může to vyjít a nebo taky nemusí - kolik jich už tady takovejch bylo. Kdežto u hráčů z naší ligy je předpoklad, že u nás nebudou mít problém a naopak že je náš trenérský tým posune ještě výš. Z těch se vyloženě nepovedl jen Pokorný, zbytek více méně obstál.

        Takže za mě - já jim věřím! Teda věřím JiT a JN - ti vědí, co dělají. A přijde mi, že pan Tvrdík si je vědom toho, jaké má v týmu odborníky a nechává to hodně na nich - ať si řeknou, koho chtějí a moc jim do toho nekecá. A je to i logický, kór po týhle sezoně, kdy i on se může chlubit svým podílem na úspěchu - pánové, kdo to má. :-D

        Dál si myslím, že jsme začali líp pracovat s mláďatama a postupně si vychováme budoucí generaci. Stát se může cokoliv, ale já momentálně věřím, že Slavia jde správným směrem a budu jí držet všechny 4 palce, aby se dostavily i ty úspěchy, po kterých všichni toužíme.

        • Re: Ad Hovorka

          necich     před 5 lety 22.06.2019 22:53 |  
          1 0

          Chytrá holka...:)

        • Re: Ad Hovorka

          Cross     před 5 lety 23.06.2019 11:05 |  
          4 1

          Pokud platí teze, ze brát cizince, který neprošel naší ligou, je loterie, pak se ani nemůžeme divit, že zahraniční kluby nám rovněž nechtejî dát za kvalitní hráče dobré peníze a čekají az jestli se nejprve prosadí v Udine...

          • Re: Ad Hovorka

            Joe-L     před 5 lety 23.06.2019 11:17 |  
            0 0

            To si nemyslím, že by spolu souviselo. To, že zahraniční kluby za naše hráče nechtějí dávat velký peníze, je spíš v tom, že v poslední době se nikdo moc z ČR v zahraničí neprosadil. Pokud se hráči z naší ligy budou prosazovat, budou ti další žádanější a my za ně dostaneme velký peníze. Takže to, že jsme udrželi Součka mu může pomoct ještě víc vyrůst a třeba za rok už se snadno zaklimatizuje v zahraničním týmu. A pokud bude v zahraničí stabilně hrát, bude dobrá vizitka i pro Slávii. Z toho mi tedy vychází, že bychom do zahraničí měli pouštět jen hotové hráče, takže ne, že se jim povede jedna sezona a půjdou - což ale je naše strategie, že?

        • Re: Ad Hovorka

          p!erreCORE     před 5 lety 23.06.2019 12:15 |  
          0 0

          cituji: "Jako přesnej opak jsem vnímala třeba Ščasnýho ("Máme lepší tým než Slavia" - ehm, a proč jste ho nepostavili a místo toho tam dali ty kopyta?"

          takhle se zeptat nějakej novinář, myslím, že by to byl virál na pulizera!

      • Re: Ad Hovorka

        JS (přítel SN)     před 5 lety 22.06.2019 23:45 |  
        7 7

        Já nenadávám a úspěchy nezpochybňuju. Já jenom říkám, že s našimi zdroji a možnostmi bych si dovedl představit lepší posily, než Hovorku, Kúdelu nebo Pokornýho. Ano, zahraniční hráči "se nemusí povést". Ale co budeme dělat, až dojdou hráči, které Trpiš někde vedl? (Prakticky už došli teď, poslední přijatelný, který ještě není ve Slavii, je Nguyen). Nebo až dojdou přijatelní ligisté? (Další Ševčík a Masopust zatím nikde neběhá).

        • Re: Ad Hovorka

          Joe-L     před 5 lety 23.06.2019 10:00 |  
          0 0

          Vychováme si je?

          • Re: Ad Hovorka

            JS (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 10:02 |  
            1 2

            To nám neřeší cca příští dvě tři sezony.

            • Re: Ad Hovorka

              p!erreCORE     před 5 lety 23.06.2019 12:50 |  
              2 0

              Tak já doufám, že příští dvě sezony pohyb v kádru nijak zvlášť řešit nebudeme muset.

              • Re: Ad Hovorka

                Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 16:19 |  
                3 0

                To je zbožné přání? Protože je to dost nereálné... Dokud mají naši stopeři výkupky a pokud budeme hrát v Evropě jako letos... Už ted byl zájem o Cufa. JN to řekl dobře, ty odchody budou, ale až si odvedou své a ideálně tak, aby se přestupák předem přivedla náhrada/ alternace. Budu rád, když se dlouhodobě budeme držet na pohybu 1,2 max 3 hráčů za přestupák :)

              • Re: Ad Hovorka

                JS (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 16:41 |  
                4 4

                To teda budeme. Kromě zájmu ze západu se budeme potýkat se stárnutím kádru. Za dva roky bude např. Bořilovi a Teclovi 30, Hušbauerovi jednatřicet.

    • Re: Ad Hovorka

      Cross     před 5 lety 22.06.2019 20:33 |  
      5 5

      Já měl podobný pocit v zimě, ale trio Masopust, Traorè, Ševčík se povedlo. Navíc často čelíme alternativním nabídkám na stejné hráče z Plzně a ze Sparty, takźe holt musîme víc zacinkat. Situace v lize se změnila a někdejší prohlášeni Křetínského, že za hràče z ligy nedá vîc, neź 15 mega, ho přivedlo tam kde je. Krom toho nabízel i hrozné platy, například Schickovi 60 tisíc měsíčně, zatímco lemplovi Stramacionimu a jeho amantům sypal plnými hrstmi, tak se Bída nemůže divit, že Je tam kde je. A tak kvalitní hráči z ligy dlouhá lèta chodili radši do Plzně, anebo přímo ven, protože - co ve Spartě, kde se s nimi zachází - ve srovnàní se zahraničnî vrchností - jako s póvlem?
      Já jsem teď zaznamenal prohlášení Jardy Tvrdíka, že nyní uz klub bude taky prodàvat, tak, aby byl soběstačný a hospodařil na kladnou nulu. A to je presne to, co potrebujeme, vzhledem k pravidlům fair play UEFA a vzhledem k oněm nákupům. Čeští hráči by ven měli chodit hlavně pres Slavii a proto mladé, zajímavè a relativně levné fotbalisty kupovat musíme. Myslím, ze trio Nezmar, Trpišovský, Tvrdík tomu rozumí a ze se chová uvážlivě a zodpovědně. Jiná věc je, že teď màme tŕi velmi kvalitní pravé beky, na úrovni Evropskè ligy, zatímco v útoku je to prostě ubohost. Gôly střílejí skoro všichni, ovsem s výjimkou našich koncových útočníků. Tam jsme v loňské sezóně byli sotva na úrovni slovenské ligy. Màm obavy, že co se týče gólů ze hry (Škoda, Mešanovič, Buren), byli jsme v tomto směru vůbec nejhorší v celé lize. S tímhle se Liga mistrů hrát moc nedá. A to je to dilema. Rozdíl mezi Evropskou ligou a Ligou mistrů je kolem 15 mega €. Riskneme hotového hrotovèho hràče za třeba 10 miliónů €uro? Levnějšího Komličenka dobře známe a z nějakého důvodu nám není dost dobrý. Ok. Nejspíš víme proč. Ale třeba letos Jusúf v nových podmînkách napodobí Salaha a budeme mít na rok dva skutečného a dobře zpeněžitelného bombera... pokud ne, budeme muset hledat dál... a nebudeme holt tolik vydělávat a něco nàm prostě bude do špičky pořád chybět...

      • Re: Ad Hovorka

        Markus     před 5 lety 22.06.2019 22:22 |  
        5 1

        K těm útočníkům, beru to tak jak to bylo řečeno trenéry. Přál jsem si experiment s Komličenkem, ale měli pravdu, že by tým musel hrát na něj, abychom jeho schopnosti dokázali využít. Jinými slovy on sám by týmu jinak moc nepomohl a jeho příchod by večerpal možná celý náš současný přestupový rozpočet. Jestli dobře chápu naší flexibilní hru, kde si hráči prohazují dle situace role, ten jeden útočník vpředu je falešná devítka a musí toho dost naběhat, presovat a pomáhat týmu. Takových hráčů tu moc není, spíše si je budeme muset (pře)vychovat sami.

    • Re: Ad Hovorka

      Navyseals     před 5 lety 23.06.2019 07:36 |  
      12 0

      Víš co, ono to má docela dobrý důvod, proč bere hráče, který mu prošli rukama. Jeho síla tkví především v systému, který není vůbec jednoduchý pochopit. Naše liga je extrémně takticky založená a Slavia to dostává ještě na úplně jiný level. Zahraniční ligy jsou většinou hodně fotbalové, technické, uvidíš tam spoustu šikovných hráčů, ale takticky jsou nepolíbený. Pusť si záznamy toho, jak hrál v Rumunsku Baluta, ten si na hřišti dělal co chtěl a takových je víc. Ngadeu je sice výborný i v taktice, ale většina afričanů ne. My si musíme uvědomit, že Deli a Ngadeu jsou svým způsobem výjimky. Deli tu byl zvyklej ještě než přišel do Slavie, to samý Traoré. Byla by velká chyba očekávat, že se nám to povede pokaždý. Takovou kliku na cizince nemusíme mít dlouho. Podívejte se, jak v systému Trpiše vynikl Masopust, Tecl a další, o nichž se říkalo, že liga je jejich strop a jsou dobrý max. na záskok.

      • Re: Ad Hovorka

        rak (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 10:20 |  
        8 0

        Úplně souhlasím. Nemyslím, že motivací je posílat peníze na sever. Prostě trenéři ty hráče nejlépe znají a nejrychleji se zabudují do systému. U zahraničních hráčů toto může být velmi zdlouhavé až někdy nemožné, i když se ze statistik a videí zdají vhodní. Naše síla je jednoznačně v týmu. Případné přilákané hvězdy ho také mohou i narušit než pozvednout. Je třeba to dělat velmi opatrně.

        • Re: Ad Hovorka

          JS (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 10:40 |  
          12 4

          Na druhou stranu, my ty individuality ze zahraničí potřebujeme! Kdo je kromě Součka základním pilířem naší hry? Stopeři. A hráči jako Deli nebo Ngadeu se v Česku nerodí. Cizinci přinášejí do týmu něco, co mu domácí hráči nemohou dát. Vy si snad dovedete představit teď stoperskou dvojici Kúdela - Hovorka nebo třeba Frydrych - Hovorka? Já ne.

          Hráči jako Stanciu nebo Trezeguet by mohli dát naší hře úplně nový rozměr. On i Baluta má něco, co žádný Čech v týmu nenabízí. A samozřejmě na trenérech je, aby s tím dokázali pracovat a zabudovat to do týmu. A to je ta věc, kterou komentuji. Zdá se mi, že Nezmar s Trpišem se tomu zatím dost vyhýbají. Přitom věřím, že jsme s našimi možnostmi schopni „dalšího Ngadea” najít a zapracovat do týmu.

          • Re: Ad Hovorka

            p!erreCORE     před 5 lety 23.06.2019 13:24 |  
            5 1

            cituji: "On i Baluta má něco, co žádný Čech v týmu nenabízí. " to ale nebude tím, že je to Rumun, nenabízí to ani žádný cizinec, myslím si. Kde se rodí nejlepší stopeři světa? V Anglii? Brazílii? Itálii? Africe? Souhlasím s tím, že bychom se měli dívat i za humna. Ale z tvého pro mně vyplývá, že český hráč nemůže být v něčem či lecčems lepší než zahraniční. Jeden z nejlepších LB historie fotbalu byl čech, Marek Jankulovski. Z nejlepších záložníků Pavel Nedvěd. Největší střelec všech dob Slávista Pepi Bican. Opakuji. Souhlasím se skautováním cizích lig a upřímně si přeju "dalšího Míšu nebo Simona", opravdu moc. Ale nemyslím, že čeští hráči by nemohli nabídnout stejné, co zahraniční jen proto, že jsou z Česka. Díky za diskuzi.

            • Re: Ad Hovorka

              JS (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 16:36 |  
              3 4

              Souhlasím, ale dobrý český hráč je podmíněn systémem práce s mládeží a celkovou koncepcí fotbalového prostředí v místě, kde ten hráč vyrůstá. Trenéři trénují hráče tak, aby uspěli ve fyzicky náročné lize, která zase promíjí technické nedostatky. A tak vyrábíme namakané robocopy, kteří nezvládnou hru na jeden dotek. Skoro jako začarovaný kruh.

              Tebou zmínění hráči jsou z jiné doby, z jiného vzdělávacího systému a jejich generace byla jiné mentality. Nedvěd a Jankulovski už hezkou řádku let nehrají. A my teď máme české fotbalisty, kteří by se jim alespoň blížili? Podle mě ne.

    • Re: Ad Hovorka

      kexholm     před 5 lety 23.06.2019 10:37 |  
      0 5

      No řekněme si to upřímně, z posil ze zahraničí se nám povedl výborně MNN a Stoch a jinak zatím skoro nikdo a stálo nás to dost peněz za platy a přestupy ( Van Kessel, Altintop, Rotaň, Danny atd. ) . Třeba Baluta byl zvyklej být v Rumunsku za hvězdu tak nebrání a bohužel nevěřím že se do naší ligy a našeho stylu hry hodí, ikdyž technicky je na tom výborně, Olayinka má sice stále velký potenciál, je rychlej umí přejít přes hráče, ale jeho výkony taky zatím ještě nejsou top a spoustu nadějných akcí zatím zkazí a koncovka taky špatná.

      Proto chápu, že nakupovat hráče v naší lize je pro nás levnější a jistější ( Coufal, Král, Masopust atd. ). Třeba nákupy Kúdely a Hovorky byly z mého pohledu špatné ( nemám moc rád malý stopery ), ale Kúdela se kupoval v situaci kdy MNN a Deli vypadali že prakticky už přestupují, proto jsme někoho museli narychlo koupit a uznávám že Kúdela nezklamal, navíc je to univerzál. Na Hovorkovi mě prostě vadí, že v poslední době ( neberu jeho hru ve Spartě, tam hrál příšerně, ale je fakt že byl po vážném zranění ) podle mě nehrál až tak moc dobře, ale uznávám že je to dirigent obrany a má dobrou rozehrávku a proti betonujícím soupeřům ho můžeme využít, ale 30mio mi tedy taky připadá moc za malýho stopera, zvlášť když jsme si mohli nechat spolehlivého vysokého Jugase. Za Holeše bych klidně 50mio dal, to je fakt super hráč a než aby přestoupil do Sparty, tak to ať ho radši přeplatíme.

      Jinak si myslím, že to tak prostě vyšlo, Jablonec hrál prostě dobře a má rychlý hráče, kteří mají už zkušenosti z evropských soutěží a ty my chcem kupovat. V Liberci JT a HN působili, je jasný že pár hráčů si stáhli, protože je dobře znali, ale myslím že v budoucnu už to bude jiný, budem nakupovat tam kde bude kvalita. Uznávám že evropský skauting bychom mohli dělat líp, ale je fakt že ceny v Evropě jsou vyšší než u nás doma, proto radši nakupujem doma.

      • Re: Ad Hovorka

        La Tortuga     před 5 lety 23.06.2019 10:49 |  
        0 3

        Uvidime pristi sezonu. Jak potvrdime doma i v Evrope, ze jsme na dobre ceste. Tedy titul a ctvrtfinale EL - kam pujdeme z LM.
        Co rozhodne chvalim je zvysovani odmen hracum, to nas posouva take dal.

      • Re: Ad Hovorka

        JS (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 11:35 |  
        2 7

        Trio třicátníků Danny, Altintop, Rotaň, bych vůbec do výčtu "zahraničních hráčů" přivedených do Slavie nepočítal, protože to byl ústřel doby a Šilhavého. Stejně tak Slováky, to nejsou cizinci v pravém slova smyslu. Posuzujme ty "koncepční" nákupy hráčů v produktivním věku. Výrazně se nepovedli snad pouze GvK a Flo. Baluta to podle slov Trpiše chytá a soudil bych ho až v příští sezoně. Olayinka sice nedává góly, ale jinak plní to, co po něm JiT chce – celý zápas vysoko presuje. Ale hlavně, Olayinka už měl roční zkušenost s Českem z Dukly, takže také nepatří do toho výběru "zahraniční hráči bez zkušenosti z české ligy".

        A v Evropě všude nejsou dražší hráči. Vždyť za Ngadea jsme nedali ani milion EUR ne?

        • Re: Ad Hovorka

          donford     před 5 lety 23.06.2019 12:08 |  
          6 2

          Pamatuji si, že se Šilhavý dost přimlouval za Rotaně, ale zase bych to jen na jeho osobu příliš nesváděl. I my jsme nad Rotaněm nebo Dannym z počátku v naději dost áchali. Rotaň hrál v té době za nároďák Ukrajiny a Danny měl takovou úžasnou minulost (dost se pak ukázalo, že bohužel minulost) a takovou pověst, že byl nezpochybnitelný. Altintopa mně hlava nebrala, vídal jsem ho v TV v Bundeslize a už tam se mi moc nelíbil. Spíš se mi zamlouvá tvůj výraz - ústřel (poplatnost) doby. To je pravda a zahučela na něm i Sparta, která se v tom babrá za miliardu částečně dodnes. Nějak jsme si nedovedli hned představit, že Suk, Masopust, Traoré, Král .... mohou být třeba jednou i lepšími hráči než tito získaní, přišedší. Kteří k nám přišli zakončit kariéru. Pořád si myslím, že se stále mohou v naší lize objevit perly - ale to je opravdu pak záležitost fundovaných a velmi trpělivých trenérů - právě tyto naděje, přísliby či perly vyleštit do kvalitního lesku. Náš Suk je toho nejzdařilejším příkladem. A Král? Skok z Teplic do EL, a pak hned do nároďáku. Ve dvaceti. A jsou objevováni jiní, další. (Coufal, Holeš, Ševčík, snad i Hromada po vyléčení). Také jsem moc zvědavý na Jusufa, 1,94 výšky, v Bohémce dost pracoval osamělý pro mužstvo, tady bude mít daleko víc příležitostí zakončovat. Jen to zdraví, aby mu vydrželo. Tak se těšme.

          • Re: Ad Hovorka

            Boo_SKS     před 5 lety 23.06.2019 18:26 |  
            3 8

            A na koho jineho by se to melo svadet? Silhavy dostal po necekanem titulu naprostou volnost na prestupovem trhu, tehdy mel absolutne dominantni pozici pri volbe posil a az na Konopljanku dostal kazdeho, na koho si ukazal. On je prosluly svoji opatrnosti a sazenim na zkusenost, takze si opravdu nekdo mysli, ze chtel do muzstva mlade talenty, ale vedeni mu pres jeho nesouhlas koupilo zkusene hrace s velkym jmenem? Prestanme si ho konecne stavet na piedestal a budme mu vdecni za titul, ale uz si jednou provzdy konecne pripustme, ze to leto (prestupy) i podzim (vykony, klima v kabine, herni koncepce) proste absolutne nezvladl a bylo by vuci JiT nefer tady donekonecna obhajovat nekoho, po kom musel prvni pulrok sveho angazma teprve napravovat jim napachane skody.

            • Re: Ad Hovorka

              Joe-L     před 5 lety 23.06.2019 18:34 |  
              6 1

              To "napáchané škody" mi přijde vůči Šilhavkovi dost ostrý! Ne všechno bylo ideální, daly se některý věci dělat líp, ale zas až taková spoušť po něm nezbyla. Dyť za něj přišel třeba Miňo Stoch. Kdyby to bylo až tak špatný, tak by Trpišovi půl roku "úklidu" nestačil.

            • Re: Ad Hovorka

              donford     před 5 lety 23.06.2019 19:26 |  
              7 2

              Hlavně, že ten viník se vždycky najde. Svést cosi na někoho jako na viníka, je velmi laciné. Ukázat prstem a varovat (dodatečně). Neměli jsme zkušenosti se zahraničními vysloužilými hráči. Možná, že si vedení myslelo, že naši kluci nejsou proti Evropě dostatečně dobří, nevím. Nebo že jim zkušení hráči ukáží cestu. Jinak myslím, že piedestal si JŠ již u nás vystavěl a zaslouženě. Je zajímavé, že po našich zkušenostech a varování do téhož spadla i Sparta s možná miliardovým nákupem. Teď se ukazuje, že dobří hráči, kteří se mohou dejme tomu rovnat v EL s Evropou, tady jsou. Čili tady nejde o nekonečné obhajování JŠ, ten si svojí a myslím doboru vizitku vystavil již sám a nebo o jeho srovnávání s JiT. Vše chce jistý vývoj a evoluce bývá jistější před překotnou revolucí, jak se i v našem klubu ukázalo. JŠ byl jednou trenérskou kapitolou, a nikoliv neúspěšnou, teď máme trenéra JiT, který jde jinou cestou a dělá to dobře. Za pár let se objeví zase další, třeba Trpiš zakotví v cizině, dle Tvrdíka nabídky má, a přijde zase někdo jiný. Ale nesouhlasím s tím, aby pro nás úspěšný trenér dostával zpětně tzv. psí hlavu.Proč? A jen na okraj - v nároďáku se usazují také mladí talentové - Král, Suk, Jankto, Schick a trochu i objev jara Masopust.

              • Re: Ad Hovorka

                La Tortuga     před 5 lety 23.06.2019 19:36 |  
                2 7

                Na Masopusta jsem zvedavy. Je to muj oblibeny hrac uz z Jihlavy, v repre zatim hodne spatne. Tak co ukaze v LM.

        • Re: Ad Hovorka

          kexholm     před 5 lety 23.06.2019 18:33 |  
          3 4

          Byl to ústřel, který nás stál hodně peněz na platech, jen tím chci ukázat že zahraničí prostě zatím ještě moc neumíme. Baluta a Olayinka ( cena ale byla zahraniční a roční zkušenost u nás je málo ) jsou dva nejdražší hráči v historii klubu a ani jeden zatím není trvale v základu ( třeba Masopust i Král jsou tam hned a nestáli zdaleka tolik peněz ). Olayinka ty schopnosti podle mě má a dá se s ním pracovat a až přestane zbytečně kazit a začne proměňovat může být velkou posilou, ale zatím jí ještě není. Baluta, fakt nevím kde bude hrát.... podle mě je to jen ofenzivní záložník střed ( na křídlo nemá rychlost ) a na tuhle pozici máme fakt dost hráčů a Baluta neumí moc bránit, což od této pozice JT vyžaduje.

          Jo Ngadeu k nám šel myslím za 13-15mio kč, takže to byl skvělý přestup.

        • Re: Ad Hovorka

          SirCohen     před 5 lety 25.06.2019 08:43 |  
          4 0

          Olayinka nedává góly? Dal jich v lize 6 ve 24 zápasech, kdy odehrál v průměru 57 minut na zápas.

    • Re: Ad Hovorka

      mis3     před 5 lety 24.06.2019 08:41 |  
      8 5

      nedá mi to, ale budu reagovat ad hominem - vy ale musíte být strašný morouz! Dokážete vyjít s ostatními lidmi, nebo jste ten věčný kritik, co mu nikdy není nic dost dobré. Prakticky každého hráče našeho týmu jste tu za poslední sezónu minimálně jednou urazil. Když se člověk vrací domů ze stadionu, pod článkem ze zápasů je třetina komentářů od vás, kde celému tým nedáváte, jací jsou to dřeváci… To samé realizačnímu týmu ohledně přestupů. By člověk čekal, že po sezóně kde se získá double a čtvrtfinále EL, proběhne trocha sebereflexe. Možná i nějaká ta omluva. Ale ne je to tady zase… Já to prostě nechápu. Nebo prostě sázíte na věčnou kritiku s tím, aby když se to nepovede, vítězoslavně napíšete: Já jsem to říkal. To musí být smutný život.

      • Re: Ad Hovorka

        JS (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 09:43 |  
        4 11

        Chvíli jsem se rozmýšlel, jestli na ten výblitek mám vůbec reagovat. Zaprvé, píše se to morous, ne morouz. Zadruhé, „Prakticky každého hráče našeho týmu jste tu za poslední sezónu minimálně jednou urazil“. Nelžete. Za A) urážka je dost subjektivní hodnocení. B) Žádnému hráči jsem nikdy nenadával. Že Zmrhal patří do Jiren, za tím si stojím. Možná – pro Vás tedy – by stačila Karviná, abychom nesestupovali z ligy. :D
        A zatřetí, jaké omluvy? Co to kecáte? Hele, já chápu, že na světě žijí lidé bez kritického uvažování, kteří nevidí dál, než za roh. Já Vám to nezazlívám. (Můj pes taky neví, co bude zítra, protože myslí jen na plný žaludek a fenu, kterou čuchá u křoví). Ale váš předpoklad, že se neraduji z úspěchů Slavie, protože o něčem přemýšlím kriticky (čti „jinak“), než Vy, je prostě jen nějakou chimérou. Tak si strčte svojí reakci ad hominem někam, kolego.

        • Re: Ad Hovorka

          mis3     před 5 lety 24.06.2019 10:47 |  
          13 1

          Okej...
          JS (přítel SN) | 04.05.2019 20:31
          Strašná sračka. Jestli jim to nejde proti Liberci...

          pouštět Pepka ke standardkám jsou prostě zahozené šance. - tamtéž

          JS (přítel SN) | před měsícem 12.05.2019 18:49
          MvB je sice sympaťák, ale nemá vůbec individuální techniku. Jeho první dotyk je k ničemu.

          JS (přítel SN) | před měsícem 12.05.2019 18:43
          Jestli přijde Škoda, tak to bude 0:0.

          JS (přítel SN) | před měsícem 12.05.2019 18:48

          (Masopust) Dneska je tragický, že neudržíme míč! Naprosto tristní.

          JS (přítel SN) | před měsícem 12.05.2019 19:13 |
          Proč se k tomu kurva furt cpe. Dneska snad maj hráči vsazeno twe.

          JS (přítel SN) | NOVÝ před měsícem 15.05.2019 20:22 |
          Jako jestli letos dojedeme na neproměňování šancí, nemůžeme se ničemu divit. A jde to za Nezmarem...

          JS (přítel SN) | před měsícem 19.05.2019 16:24 |
          Budu se opakovat, ale musíme přivést dva útočníky. Současný stav je tragédie.

          JS (přítel SN) | před 29 dny 26.05.2019 16:41 |
          Ale nemůžu si pomoct, Olayinka je fakt mimo.

          A to jen teď z nadstavby... Smutný.

          • Re: Ad Hovorka

            JS (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 15:23 |  
            1 11

            Pouštět Hušbauera k rohům a přímákům jsou zahozené možnosti.

            • Re: Ad Hovorka

              kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 23:54 |  
              7 1

              Nezlob se na mě, ale teď z Tebe mluví nenávist je konkrétnímu jedinci... coby člověk, který fotbal vnímá a rozumí mu, přece musíš vidět, že Hušbyho centry nejenom ze standardních situací nemají chybu, chodí do správných míst a pravidelně nám přinášejí šance i góly....
              Hušbymu můžeš vytýkat rychlost a první tři kroky, ale rozhodně ne kopací techniku a přesnost dlouhé přihrávky....

              • Re: Ad Hovorka

                JS (přítel SN)     před 5 lety 25.06.2019 00:00 |  
                0 5

                Mám v paměti utkvělé hlavně ty rohy na první tyč ve stylu Lukáše Jarolíma. A že jich na jaře bylo..

                • Re: Ad Hovorka

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 07:27 |  
                  4 0

                  To bys tedy v záznamech musel hledat hodně dlouho.... já mám v paměti hlavně centry které Souček uklízel do branky Sparty na požádání...

              • Re: Ad Hovorka

                mis3     před 5 lety 25.06.2019 08:43 |  
                4 0

                Bohužel, jak jsem se snažil dokázat, JS netrpí nenávisti ke konkrétnímu člověku (hráči) on je prostě jen MorouS a nadává úplně všem a pořád.

                • Re: Ad Hovorka

                  necich     před 5 lety 25.06.2019 09:07 |  
                  2 2

                  Souhlasím, JS často hledá negativa a možnost kritizovat za každou cenu. Ovšem nějaké urážení hráčů v tvém přehledu nevidím.

                  • Re: Ad Hovorka

                    Boss82     před 5 lety 25.06.2019 11:28 |  
                    6 1

                    Jako sorry, ale jestliže napíše, že Zmrhal patří do Jiren, že jestli přijde Škoda, tak zápas zcela jistě skončí 0:0, že naše výkony neustále okomentovává výrazy typu "tragédie, sračka, hráči mají vsazeno", tak to nic jiného než urážky není. Profesionálního fotbalistu přeci nemusíš urážet výrazy typu "čůrák", mnohem víc ho urazíš přesně tak, jak to dělá JS - prostě z našich kluků dělá neschopné dřeváky, čímž zcela dehonestuje jejich celoživotní dřinu a snažení. Například nějakého špičkového klasického houslistu bys také urazil mnohem víc, kdybys o něm napsal, že s tím svým vrzáním by se mohl prezentovat leda tak na nějaké vesnické veselce, než kdybys o něm napsal, že je třeba "zmrd".

                  • Re: Ad Hovorka

                    Láryfáry     před 5 lety 25.06.2019 11:39 |  
                    5 0

                    Podle mě výroky JS definici urážení hráčů splňují a je v tom duch staré dřevěnky. Pokřikovat na VLASTNÍ HRÁČE, že ten je dneska tragickej, že jeho první dotek je vždycky k ničemu, že hráči mají snad dneska vsazeno? to bych se teda jako hráč docela nasral, tohle slyšet. Hlavně když vidím na hřišti docela jiné věci, viz jeho dnešní zostouzení Hušbauera. Titulová sezona, válcujeme zbytek ligy, ale tak vždycky se dá něco co je na hovno najít, že?

                    • Re: Ad Hovorka

                      necich     před 5 lety 25.06.2019 12:19 |  
                      1 2

                      Já ti teda nevím... docela jsem se pobavil (nemysllím zle), fotbal je přeci o emocích. Já tedy mnohokrát komentuji např u TV : nekopej to stále na tu tribunu, nebo kam to kopeš? (když např. Zmrhy po několikáté přetáhne centr), Milane ty seš nemehlo, to musíš dávat (když Škoďák zazdí třetí tutovku v řadě) nebo přidej do kroku ty lenochu (když se třeba některý hráč vrací výklusem). Nikdy jsem to nemyslel jako urážku. To mi přijde naprosto normální. Podle tvého a níže kolegovo přístupu je vlatně výrok po nesláném, nemastném výkonu (no ty to dneska teda hráli) vlastně urážka. Ale asi to vidíme rozdílně. Jasně někoho stále zostouzet je něco jiného.

                      • Re: Ad Hovorka

                        Láryfáry     před 5 lety 25.06.2019 18:15 |  
                        2 0

                        Ale já si na ně taky zanadávam, chytnu se v afektu za hlavu a řvu přes všechny ostatní: Ježiš ty si vemeno! Ale je rozdíl si pak sednout a napsat strukturovaný příspěvek, kde posíláš hráče do divize atd.. A navíc neustále, a bez omluvy.

        • Re: Ad Hovorka

          Boss82     před 5 lety 25.06.2019 11:48 |  
          11 1

          Jo ty to tvoje scestné nadávání na všechny a na všechno nazýváš kritické uvažování? Tak to potom jo :’D ...

          Co se týče tvé schopnosti "vidění dál než za roh", tak tvůj pes má před tebou bohužel dost značný náskok. Ten totiž alespoň tuší, že zítra dostane opět nažrat a někde poblíž křoví mu zavoní pod čumák fena, zatímco ty nemáš o budoucím vývoje Slavie a předpokládaných schopnostech našeho sportovního vedení a hráčského kádru ani šajnu. Jeden příklad za všechny:

          JS (přítel SN)|14.07.2018 19:06

          "Já bych to rozpustil, do základu nechal jenom Stocha, Ngadeua a Deliho. Možná Sýkoru. vykopal JiT s Nezmarem a spol. Pokud mají Číňané prachy, tak bych zaplatil kvalitního trenéra: což je u nás v ČR POUZE Vrba nebo KJ, (jakékoliv mají svoje mínusy) nebo přivedl skutečného zahraničního odborníka, čímž nemyslím Zmrzlináře, který všude, kde byl, po sobě zanechal spoušť.

          A do pole donakupoval schopné mlaďochy v zahraničí ve východoevropském regionu nebo v Africe. A šel bych cestou Ajaxu (před rokem finále EL se sestavou s průměrným věkem asi 19 let), RB Leipzig nebo Salzburgu. To je jedno, že si to bude sezonu sedat. Ale bude to mít nějakou tvář a koncepci. Tady s těmi Hušbauery a Coufaly, DUmly a Trpišáky, furt přešlapujeme na místě, jednou uděláme krok dopředu, pak dva zpátky... ale my netancujeme chachu, ale chceme bejt nejlepší. Současný kádr už tři roky ukazuje, kde jsou jeho limity. Vzpomeňte si na mě, až vyletíme s Benficou, že se ani nestihneme rozkoukat, kde je míč. I když si přeju přesný opak, jako všichni fanoušci."
          https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11664-Slavia-FK-Rostov-2-1#komentar-417696

          Tak buď tak hodný, zalez někam do kanálu a přestaň nás tady zásobovat svými moudry.

          • Re: Ad Hovorka

            Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 25.06.2019 12:13 |  
            5 0

            Ty blaho, tak tohle je vyzivne poctenicko..

            • Re: Ad Hovorka

              pethead (přítel SN)     před 5 lety 25.06.2019 12:32 |  
              4 0

              "Archiv znovu zasahuje" – chytlavý titul pro nějaký letní blockbuster... :))

            • Re: Ad Hovorka

              Boss82     před 5 lety 25.06.2019 12:37 |  
              6 1

              Jojo, přítel JS nám názorně ukázal, jak "skvěle" vidí za roh. A takovýchto perel by se dalo najít spousty. Když si vzpomenu, co tady vykládal 2-3 roky zpátky třeba o Součkovi a dalších našich hráčích... Hanba by mě fackovala.

          • Re: Ad Hovorka

            p!erreCORE     před 5 lety 25.06.2019 13:36 |  
            3 0

            dobrá práce!

    • Re: Ad Hovorka

      kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 09:27 |  
      12 0

      měl bych k tomu několik věcí:

      1. Nelze to brát tak, že kupujeme jenom ze severu... my nakupujeme u čtvrtého týmu tabulky... to je naprosto normální - druhý a třetí tým tabulky s námi napřímo obchodovat nebudou, takže logicky posilujeme hráči z nejlepších týmů mimo TOP 3. Dělají to všechny kluby na světě. Skutečnost, že teď se do skupiny o titul dostali týmy ze severu je náhoda. Z pátého týmu tabulky neposilujeme čistě proto, že Ostrava má svůj kádr postavený spíše na zkušených hráčích, my hledáme mladší... takže nakupujeme u čtvrtého a šestého týmu tabulky...

      2. Liga nebude nikdy přebraná. Každý rok v ní někdo vyletí natolik, že se stane objektem zájmu TOP trojky... loni Coufal + Zelený, v zimě Masopust, Král, letos Holeš... ale i další jména, která si rozebírá konkurence - Trávník, Kozák, Kayamba, Beauguel, loni Ikaunieks... Vždycky se najde někdo, kdo v týmu někoho mimo TOP 3 zazáří

      3. Trezegueta jsme loni už měli na zdravotní prohlídce, letos je zájem o Stanciua... tzn., každý rok po nějaké takové "rybě" jdeme... To, že se to nepovede, neznamená, že to nezkoušíme... Jenom je evidentní, že už nejdeme po jenom tak nějakých hráčích (hlavně aby to bylo zahraničí), ale po opravdové kvalitě... Co si budeme povídat: nemá smysl přivést hráče, jehož jedinou kvalifikací oproti českým je to, že je "zahraniční"... ale kvalitu má stejnou jako kterýkoliv ligista... To se nám stalo nejenom s tou trojicí, Floem a van Kesselem, nýbrž i s Alvirem... ten měl sice hlavně smůlu v tom, že se zranil v zápase za juniorku, ale už jenom to, že místo borce do základu jsme ze zahraničí přivedli frajera, co musel jít hrát za juniorku, bylo na pováženou...

      Nezmar podle mého názoru právě naopak staví kádr velice uvážlivě. teď už jsme v situaci, že jsme na jaře byli konkurence schopní v Evropě, tzn. nemá smysl pumpovat kádr stále novými a novými hráči, ale naopak má smysl pouze doplnit slabší místa a jít opravdu jenom po někom, kdo naší kvalitu pozvedne... a když se to nepovede, tak nic... pořád je to lepší, než vzít někoho jenom proto, "aby se něco dělo"...

      • Re: Ad Hovorka

        JS (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 09:53 |  
        0 3

        Ok, na tom také něco je. Já nechci rozporovat to, že ty posily dokážeme začlenit. A také nechci brát cizince „jenom proto, že je cizinec“. Jen bych si představil, že budeme aktivněji vyhledávat kvalitu, kterou v Čechách nenajdeme (anebo najdeme velmi těžko) – to je jeden z aspektů, co nás odlišuje na hřišti právě třeba od Baníku nebo dalších. Zatímco tam běhá Šašinka, máme MvB. Zatímco mají na stoperu Procháku, máme Deliho, atd. Máš pravdu, že po těch rybách jdeme, ale chybí mi ta „mravenčí práce“ ve skautingu, která nám právě dovedla MNN z nějakého „noname“ týmu v Rumunsku.

        • Re: Ad Hovorka

          kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 10:05 |  
          4 0

          A jsi si jist, že tam ta mravenčí práce není? Vůbec netušíme, jaká jména "byla na tabuli"....
          Vždycky je to tak, že hráče z ligy přivedeme snadněji: hrají v české, lize, hrají proti SKS, vědí, co taky předvádíme, většina z nich už viděla, jaké to je hrát před tribunou sever jako soupeři, tak si to chtějí zkusit i jako domácí... Stejně tak bafuňáři se znají - Tvrdík s Peltou a Karlem už obchodoval tolikrát, že vědí, jak na sebe...

          To je podle mého názoru důvod, proč vždycky jako první představíme domácí posily - loni Coufal, Zelený, letos Holeš Hovorka.

          Oproti tomu když si vyhlédneš posilu ze zahraničí, vede k jejímu angažování dost dlouhá cesta a ještě je to hodně nejistá investice....

          Podle mě je v pořádku, že základní kádr bude český - v drtivé většině to tak je i v TOP klubech.... samozřejmě Španělé mají výhodu, že španělsky se mluví i v jižní Americe, ale Bayern i Dortmund mají základ z německých kluků a k nim až jako třešničky na dortu opravdovou kvalitu ze zahraničí....

          Kdybychom neměli van Burena, měli bychom jiného hráče z ligy, pořád by se dalo říci to samé: Baník má Hrubého, my máme Součka, Baník má Fleišmana, my máme Bořila... pořád je to hráč o level výše...

          • Re: Ad Hovorka

            sasky     před 5 lety 24.06.2019 16:46 |  
            3 0

            Ta mravenčí práce probíhá podle mě pod dohledem Plíška hlavně v mládeži - viz spousta hráčů z Balkánu - Rondic, Trapanovski atd. A mravenčí je to právě v tom, že na 1 hvězdu musíš profiltrovat 20 jiných nadějných.

            • Re: Ad Hovorka

              kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 08:35 |  
              3 1

              Mravenčí práce může spočívat i v tom, že hráče nepřivedeme... že si prostě vyhodnotíme nejenom jeho sportovní výkony, ale i charakterové vlastnosti a schopnosti přizpůsobení české lize.... potom na misku vah hodíme jím požadovaný plat, částku, kterou chce jeho současný klub a nakonec nám z toho vypadne, že v poměru cena/výkon bude lepší za půlku koupit kluka z Jablonce ...

              A to celé se absolvuje až v momentě, kdy ten hráč řekne, že by k nám chtěl - určitě jsou i situace, kdy si vyhlédneme nadějného hráče, všechno se nám na něm líbí.... a on prohlásí, že do české ligy tedy ani náhodou a celá práce je k ničemu....

              Mladíci v juniorce nejsou ani tak o tom, že bychom chtěli něco profiltrovávat... Plíšek tu loni, či už snad předloni vysvětloval, že mládež se za Řebíčka nedoplňovala a tak jsme se pokusili tenhle ročník experimentálně doplnit hráči ze zahraničí.... ale je to výjimka - současnou sedmnáctkou počínaje jsou ve Slavii ti nejlepší z daného ročníku....

              • Re: Ad Hovorka

                JS (přítel SN)     před 5 lety 25.06.2019 09:21 |  
                2 5

                Ty Karle vždycky hledáš argument za každou cenu. K tomu Ti řeknu, že výsledek práce skautingu se posuzuje jako úspěšný podle úspěšně přivedeného úspěšného hráče, ne podle úspěšně nepřivedeného hráče, neboť z něj nám neplyne sportovní ani finanční užitek, naopak náklady na jeho skautování něco stojí.

                • Re: Ad Hovorka

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 09:50 |  
                  2 1

                  Takže když přivedu hráče typu van Kessel a za půl roku ho nabízím "za odvoz", mám úspěšnější skauting, než ten, kdo nákup tohoto hráče nedoporučil, protože toho něco stálo jeho skautování?

                  • Re: Ad Hovorka

                    JS (přítel SN)     před 5 lety 25.06.2019 09:55 |  
                    1 2

                    Napsal jsem úspěšně přivedeného úspěšného hráče. Byl GvK úspěšný přestup?

                    • Re: Ad Hovorka

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 10:01 |  
                      4 0

                      Úspěšné přestupy tu jsou za poslední rok víceméně všechny.... Masopust, Král, Ševčík, Olayinka, Baluta, Coufal, Zelený - ti všichni mají za poslední rok double a jsou to čtvrtfinalisté EL...

                      Takže logicky za jejich příchody musí být tuny mravenčí práce, ne?

                      • Re: Ad Hovorka

                        JS (přítel SN)     před 5 lety 25.06.2019 10:21 |  
                        1 2

                        Mluvíme pořád o zahraničních hráčích, kteří přicházejí poprvé do české ligy?

                        • Re: Ad Hovorka

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 10:39 |  
                          5 0

                          No... a já poukazuji na to, že v zimě přišli kluci z ligy a okamžitě se všichni tři stali hráči základní sestavy....

                          A přitom za tím klidně může být kupa mravenčí práce spojená se sledováním zahraničních hráčů a vyhodnocováním jejich kvalit v porovnání s cenou a platem, která nakonec vyústila v rozhodnutí místo někoho ze zahraničí vzít frajery z Liberce, Jablonce a Teplic.... a jak nám jarní část ligy ukázala, bylo to rozhodnutí správné...

    • Re: Ad Hovorka

      Thane (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 12:14 |  
      3 0

      Muzu se zeptat kde si prisel na ty castky? Jediny kde jsem neco takovyho zaznamenal byl vyblitek vacka u kteryho jsem si rikal ze to jsou cisla kterejma ho nakrmil nekdo ze sparty..jak by asi on kterej se slavii nema nic spolecnyho najednou prisel na to za kolik kupujeme hrace? Nota bene kdyz se to clovek nikde jinde nedocte? Aspon ja si nevybavuju ze bych to nekde cet..
      Opravdu veris tomu ze Holes ma prijit za tri mega v eckach kdyz to je zhruba cena za kterou mel jit Coufal do Nemecka?

      • Re: Ad Hovorka

        JS (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 16:39 |  
        0 5

        Slyšel jsem od dvou různých lidí, že jednání s Peltou byla velice náročná, a že nám tentokrát nic nedaroval. O Holešovi někdo mluvil jako o přestupu za 50 mega, někdo za 80. Tomu samozřejmě nevěřím, nedávalo by to ekonomický smysl. Ale že nebyl „za pakatel“ je jasné. Pelta potřebuje prachy pro svůj ztrátový byznys. Jestli Sparta dala za Trávníka 50, Holeš musel stát plus mínus stejně.

      • Re: Ad Hovorka

        sasky     před 5 lety 24.06.2019 16:47 |  
        2 1

        Tuším, že Mádl někde psal, že Holeš + Hovorka dohromady za 80 mega. Což je sice randál, ale sami si šroubujeme ceny nahoru a Pelta nemusí prodávat.

  7. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    VanDel     před 5 lety 23.06.2019 11:05 |  
    9 2

    Je to super, hlavne z toho Jusufa mam radost. Ten pokud zvladne Trpisovo pripravu a zustane zdravy, tak to bude lepsi utocnik nez Skodak v nejlepsich casech. Je vysoky, rychly, technicky......pokud to da fyzicky, tak to bude ofenzivni zbran jak vino.

  8. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    guyincognito     před 5 lety 23.06.2019 11:50 |  
    9 3

    K zdejší diskuzi bych ještě připojil něco, co se zde ještě úlpně neobjevilo, a to otázku rozestavení. Je dost dobře možné, že budeme letos častěji praktikovat rozestavení se třemi stopery (3-5-2; 3-4-3, 3-5-1-1) a v tomto systému jsou na “krajní” stopery poněkud jiné nároky než v systému čtyř obránců a do popředí se namísto klasické síly a výšky dostává spíše rychlost a dynamika...stopeři musí více pokrývat i krajní prostory.

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 23.06.2019 12:44 |  
      0 0

      První přátelské zápasy prozradí, zda budeme tyto rozestavení používat i v mistrovských utkáních.

  9. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    zeleznik2     před 5 lety 23.06.2019 17:25 |  
    2 1

    Tak hlavně, aby vydrželo všem hráčům zdraví..Kuba Hromada má nějaké úlevy, ten snad asi nikdy nebude 100% zdravý, ve středu se pojedu, podívat do Čelákovic na přípravu s Budějkama, tak doufám, že se nikdo nezraní..

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      rak (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 08:13 |  
      0 0

      Tak to hlavně přežij. Klukům to nezávidím. Ve středu v pět má být 35-38 stupňů.

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      pethead (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 09:28 |  
      4 0

      Trenér v rozhovoru říkal, že u Hromady jde jen o drobné úlevy výhradně z preventivních důvodů...

  10. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    KezbaCZ     před 5 lety 24.06.2019 07:02 |  
    0 1

    Zajímala by mě jedna věc. Ani na jedné fotce jsem trenéra na soustředění neviděl. Což mě docela překvapilo, pokud sem se jen překoukl ok, ale není ani na fotce všech hráčů a trenérů na konci soustředění. A docela by mě zajímalo proč :)

  11. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    Hernacek70     před 5 lety 24.06.2019 10:53 |  
    0 1

    Ve Slavii skončil Marko Alvir, přicházel jako obrovský talent, ale nějak se to nepovedlo a ani nedostal šanci v A-týmu :-(.

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 11:00 |  
      5 0

      Ono nebylo moc kdy mu dát šanci: zranil se v zápase juniorky hned na začátku angažmá.... Víceméně celé titulové jaro prošlapal na rotopedu, v létě šel na hostování do Domžale.... vrátil se za rok a zase zraněný, takže promarodil skoro celý podzim.... Byla to smůla.... ale zase bychom si z toho měli vzít, že nemá smysl kupovat posily, které nejsou hned z fleku lepší než naši hráči a proto musí chodit hrát za juniorku :-)

  12. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    Hernacek70     před 5 lety 24.06.2019 11:05 |  
    0 0

    Ano to je určitě pravda, bohužel se to hodně sešlo proti němu a nedokázal se prosadit. Škoda jen, že za jeho měsíční plat mohlo být velmi slušně placeno 5-6 hráčů juniorky a to by si ještě žili :-) :-)

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 11:12 |  
      3 1

      Jenomže tohle nikdy nevíš.... také je možné, že při lepší konstalaci hvězd mohl už na jaře 2017 posadit Baráka, který už byl stejně myšlenkami v Itálii... a my bychom se loni v létě bavili o Chorvatovi, který za malý peníz pomohl vykopat titul a odchází za lepším do bundesligy...

      • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

        Hernacek70     před 5 lety 24.06.2019 11:15 |  
        0 0

        Ano to je přesně tak, prostě se to nepovedlo ...

      • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

        Navyseals     před 5 lety 24.06.2019 11:21 |  
        10 4

        Baráka tehdy mohl posadit kterýkoli dorostenec, to bylo hrozný, co na jaře předváděl. Od jeho zimního přestupu jsem na něj vysazenej. Přijde mi, že charakterově je jako Stanciu. Medový řečičky, klubismus, akce s fanoušky, marketing a pak při první příležitosti zdrhnul a ještě na klub tlačil. Potom pro změnu řeči, jak ho to neovlivní a že bude hrát furt stejně. Říkám na rovinu, toho kluka už tady nechci nikdy vidět.

        • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

          kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 11:52 |  
          6 1

          Vnímám to podobně.... vybrečel si přestup a na jaře jedna asistence a jeden gól z penalty... Taky jsem byl na něj dost nazloben...

        • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

          sTizz (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 15:49 |  
          2 2

          Mimochodem Barak letos 400 minut v 9 zapasech a navic si nekde uhnal ischias na pul sezony :)

          • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

            kjandourek (admin)     před 5 lety 24.06.2019 16:17 |  
            5 3

            Plní si svůj sen.... koho by to napadlo, že se mu tenkrát zdálo o ischiasu :-)

        • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

          Lukavo     před 5 lety 25.06.2019 08:33 |  
          1 1

          Pánové, vzpomeňte si na Šmicera, když odcházel v devadesátýmšestým. Konec jara se kopal za uši, jestli si dobře pamatuju, tak v posledním zápase nedal ani tu penaltu. Dřevěnka se mohla upískat. To si pamatuju dobře...

          • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

            kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 08:43 |  
            2 2

            Jenomže Šmicer tu za čtyři roky nastřílel spoustu gólů a přinesl nám spoustu radosti.... Tonda zahrál dobře druhou půlku podzimu po nástupu Šilhavého a už se chtěl pakovat ....

            • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

              Lukavo     před 5 lety 25.06.2019 10:30 |  
              1 0

              Šmicer se určitě nechtěl loučit vypískáním, snažil se, makal. Ale z přemíry snahy mu to prostě nešlo. Navíc v hlavě Euro, přestup, svatba. U Tondy Baráka to zafungovalo podobně, taky určitě nechtěl hrát tužku. Moc myšlenek kolem, hra stála za prd... Kdyby tu nabídku z Itálie nedostal, tak je tady do teď a se Sukem jsou nejlepší střeďáci v lize

              • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

                kjandourek (admin)     před 5 lety 25.06.2019 10:35 |  
                1 0

                To je otázka, jestli by tedy do Itálie nevyrazil o půl roku, nebo o rok později.... Tvrdík docela sugestivně popisoval, jak si u něj ten přestup vybrečel... Suk to je úplně jiná kategorie - když ještě teď odmítl nabídky z TOP ligy s tím, že nejde o klub, který by hrál poháry....

  13. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    p!erreCORE     před 5 lety 24.06.2019 13:32 |  
    1 1

    "Proto je kondiční kemp kratší, ale o to intenzivnější. Celkový objem práce je stlačen do méně dní, pobyt je bez volna, je to hodně náročné,“ přiznal kouč Slavie v rozhovoru pro klubové stránky.

    To je frajer! Otázka, co na to kluci :) Kdo to dá, bude dle mého totálně připraven na sezonu. Jen houšť a větší kapky!

    blbej křížek slzy krev a pot

  14. Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

    Alfabet     před 5 lety 24.06.2019 21:59 |  
    2 1

    Co v komentářích i ve vyjádření vedení postrádám, je post brankáře. Kolář je zřejmě jasný (i když u mne s výhradami), ale dále: Je Kovář rovnocenně použitelný? Jak je to s přestupem Nguyena? Co je s Vantrubou? Na soustředění jede Markovič? Máme 2 trenéry brankářů, rád bych znal jejich stanoviska.

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 24.06.2019 22:31 |  
      5 0

      To zni jak nota od akcionare :)
      Brankari se budou resit (receno vedenim na tiskovce). Zatim vime, ze Prema se posune na pozici 3. Vantruba ma delsi dovolenou, protoze 9.6. hral jeste za slovesnkou 21. Proto ten Markovic na soustredeni misto nej. A zrejme probihaji nejaka jednani, proto to nikdo nekomentuje. Mozna to bude tak, ze se ceka az dorazi Vantruba, a uvidi se jestli je schopen delat dvojku. Mezi tim paralelne probihaji jednani jako zaloha. Obecne se zrejme predpoklada, ze Vantruba na to byt jednickou nema, kdyby se neco nahodou stalo s Kolarem..

      • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

        slaviator     před 5 lety 25.06.2019 08:25 |  
        2 1

        Spíš by mi dávalo smysl, že Vantruba má na to být jedničkou a byla by škoda ho tu držet jako dvojku. A tedy by mi dávalo smysl přivést Nguyena, Staňka nebo Trmala jako solidní dvojku kdyby Kolář měl karty/potřeboval odfrknout/nedejboze měl problémy s těma jeho koleny a zády... A Vantrubu pustit v rámci ligy se smluvní garanci že bude chytat (pokud bude chytat, podílíme se na jeho platu 100 %)

        • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

          japhy     před 5 lety 25.06.2019 08:38 |  
          3 1

          Proč si myslíš, že Vantruba má na to být jedničkou a zároveň napíšeš, že by sem měl jít Nguyen dělat dvojku? Celý jaro mu všichni foukaj cukr do prd..e jak je skvělej, tak pochybuju, že tady bude chtít leštit lávku.
          Je ale fakt, že kdyby se Kolář zranil, tak máme solidní problém. Zatím.

    • Re: Kluci jsou výborně připravení, těší trenéra

      mis3     před 5 lety 25.06.2019 08:44 |  
      1 0

      já věřím, že pomůže B-tým, kde by mohl chytat Vantruba a v případě delšího zranění Koláře, tak bude mít rozchytaného brankáře.