Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    Beran     před 5 lety 19.06.2019 15:10 |  
    3 3

    Asi ví co dělá.

  2. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    p!erreCORE     před 5 lety 19.06.2019 15:46 |  
    5 4

    Tak je to jasný, je to jeho syn! Tim se to vysvětluje :)

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      dalislavista     před 5 lety 20.06.2019 07:52 |  
      4 0

      Přesně tak!
      Jako Brückner měl Heinze... Tam byla i jasná podoba. :)

  3. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    Lunaris     před 5 lety 19.06.2019 15:52 |  
    9 5

    Starosta Řeporyjí by řekl, že si rudý košťata zase budou drbat hlavu, koho to pustili (pro Wulfstana - rudá košťata pustila).

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.06.2019 18:15 |  
      6 3

      Ale tak nedělej ze mě hnidopicha, tohle vůbec neřeším. Pokud nenapíšeš "Jako kdyby jsem si koupil pernamentku, to by jsem prostě chodil jakoby na fotbal", tak jsem klidný. :-)

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        CyWilly     před 5 lety 19.06.2019 22:54 |  
        3 2

        Ještě tam myslím chybí "...jakoby na fotbal, protože dneska to ten Olyjanka s tím Ngadém vyhrajou,"

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          slaviator     před 5 lety 20.06.2019 06:33 |  
          3 0

          To by jsme si všichni domysleli i bez tutoho dovětku

  4. Posila? Ne!

    Donald     před 5 lety 19.06.2019 23:03 |  
    11 20

    Hovorka je bohužel průměrák, zatím to všude dokazoval. Náhrada za Ngadeua ani náhodou. Škoda, čekal jsem, že přivedou Suchýho.

    • Re: Posila? Ne!

      Sedrousek     před 5 lety 19.06.2019 23:31 |  
      4 6

      Me se posledni zapasy vykony Suchyho v repre moc nezamlouvali. Nechapu proc ho chces do Slavie? To jako budeme brat kazdyho odchovance zpet?

      • Re: Posila? Ne!

        Donald     před 5 lety 20.06.2019 09:59 |  
        3 5

        Nejlepší současný český stoper, kapitán reprezentace, náš odchovanec a bývalý kapitán. Ze současných českých hráčů má nejvíce odehráno v LM.

    • Re: Posila? Ne!

      Obr     před 5 lety 19.06.2019 23:32 |  
      4 3

      Tyve co s nim?

    • Re: Posila? Ne!

      mis3     před 5 lety 20.06.2019 10:11 |  
      8 1

      Myslíš tím, jak hrál v Evropské lize, nebo to jak se v Liberci i Jablonci dostal do nejlepší jednáctky roku?

    • Re: Posila? Ne!

      Boss82     před 5 lety 20.06.2019 12:59 |  
      3 4

      Kolikrát jsi viděl Hovorku hrát, Donalde?

    • Re: Posila? Ne!

      marp (přítel SN)     před 5 lety 20.06.2019 15:41 |  
      5 1

      Slezte z toho lustru, Donalde, vidím vás!

  5. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    cunak     před 5 lety 19.06.2019 23:12 |  
    14 26

    Takže ke konci sezony jsme se skoro všichni shodli, že potřebujeme hrotového útočníka a pak popřípadě brankáře a tvořivého záložníka. Uběhlo pár týdnů, přivedli jsme šestého krajního obránce (byť asi dobrého), průměrného stopera, je jasné, že útočník nepříjde a brankář a záložník asi také ne. A všichni hýkají o skvělé koncepci a přestuppvé politice našeho vedení.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      Sedrousek     před 5 lety 19.06.2019 23:33 |  
      5 0

      HILAL?

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      Obr     před 5 lety 19.06.2019 23:37 |  
      12 2

      Mas o dva hrotaky vic, nez na podzim. Konkurenci pro Coufala....ja sem zatim v klidku

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        Obr     před 5 lety 19.06.2019 23:37 |  
        0 0

        ....na jaře

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      Edenjejenjeden     před 5 lety 20.06.2019 05:34 |  
      17 3

      O úspěsnosti naší koncepce,a přestupové politice vedení rozhodují a především budou rozhodovat výsledky na hřišti.A ta letošní byla skvělá.A i přes nesporné úspěchy jsou zde tací,kteří stále hýkají,jak je vše špatně....

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      necich     před 5 lety 20.06.2019 07:05 |  
      10 4

      Já tedy na tiskovce viděl pozovat s dresem tři hráče, z toho byl jeden hroťák. Brankář se řeší a nejspíše přijde. Tak ti nevím... kritizovat posilování kádru po nejlepší poválečené sezoně.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.06.2019 10:05 |  
      12 4

      Kdo všichni se shodli? Lidé na fanouškovském fóru? A teď si to zlotřilé vedení po nejlepší sezóně v samostatné historii dovolilo nevyhovět? No to je tedy drzost.... to aby to okamžitě rozpustili a šli hrát kuličky, ne?

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      mis3     před 5 lety 20.06.2019 10:18 |  
      7 0

      Tak za A) skoro všichni jsme se neshodli
      za B) rozhoduje o tom duo JN + JiT a Tvrdík shání peníze - naštěstí

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      sasky     před 5 lety 20.06.2019 10:57 |  
      15 1

      Hrotoví útočníci přišli zrovna dva - Tecl (návrat po zranění) a Jusuf. Podle mě máme gólmana dobrého, neříkám, že to je nějaký Pavlenka, ale Kolář je dobrý brankář, který se přesně hodí do JiT systému. Max na pozici dvojky že by někdo přišel. Na pravého krajního beka máme akorát Coufala bez adekvátní alternativy (Frýďu mám rád, může zaskočit jako hlavičkář na konci zápasu, ale skvělý krajní bek to pro mě není). Tvořivých záložníků máme tunu (Hušby, Ševčík, Baluta, případně Král a nakonec i Stoch, Traoré, Souček), kolik bys jich chtěl? Přestupová politika našeho vedení je naprosto v pořádku, naopak jsou lidi jako ty, hýkající o neschopnosti vedení. Po loňské sezóně mi to připadá jako nebetyčná drzost.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      Martin 58     před 5 lety 20.06.2019 11:04 |  
      13 0

      Ten pojem hrotový útočník se pomaličku může ubírat do fotbalových dějin.
      Když se podíváte, kde se pohybují při hře Salah, Firminho, Mané, Suaréz, Messi (ten se někdy ani nepohybuje), Kane, Aguero, Ronaldo, abych jmenoval ty, co došli daleko v Lize mistrů, tak bych se ani o jednom nevyjadřoval jako o hrotovém útočníkovi a z toho vychází má poznámka o jeho postupném umření.
      Hrotovým útočníkem se dneska stává vždy na krátký časový úsek prakticky každý, kdo se vývojem a způsobem hry na pomyslném místě "hrotového" útočníka ocitne. V časové většině zápasu je však soukolím ofenzivní a defenzivní práce celého mužstva. Neúčastní-li se jí plně, může to mít fatální následky, jak jsem již dříve psal o Suarézovi a Messim, kteří nedostatečnou obrannou prací mají svůj velký podíl na vyřazení slavné Barcelony skvělým Liverpoolem, ve kterém se žádní takoví "spolujezdci" nenacházeli.
      Z toho lze také vydedukovat, proč jsme neprojevili zájem o Komličenka. Uzdravený Standa Tecl a přišedší Hilál jsou našimi posilami právě pro tento moderní způsob hry bez "hrotového" útočníka. Takže jsme vydatně posílili, počítaje Hovorku a zejména Holeše, od kterého si mnohé slibuji, náš způsob hry, ve kterém soupeř neví, na koho se má zaměřit, protože mu ohrožení branky hrozí prakticky od každého, i když i tady se jistý paradox najde, a to ten, že navzdory své nebezpečnosti při standardních situacích, góly nedali MNN a Deli..

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        Joe-L     před 5 lety 20.06.2019 18:38 |  
        0 0

        Míša dal první gól doma se Sevillou.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      Boss82     před 5 lety 20.06.2019 13:07 |  
      7 3

      Že jste se na něčem shodli s ostatními štamgasty ve vaší hospodě ještě neznamená, že se na tom shodlo i naše vedení. A to očividně ví, co dělá.

      Útočníků (Tecl, Škoda, van Buren, Hilál, Matoušek na hostování) i tvořivých záložníků (Ševčík, Hušbauer, Stoch, Baluta) máme v týmu spoustu. Kolik by sis tak představoval, že by jich mělo v kádru být?

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        Edenjejenjeden     před 5 lety 20.06.2019 13:55 |  
        1 0

        ...ještě bych možná přidal i rychlé křídlo Masopusta,a v závěru podzimu se na hrotu často objevoval i Traoré.

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          Edenjejenjeden     před 5 lety 20.06.2019 13:57 |  
          0 1

          V závěru jara,pardon,to je to horko :-/

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          Boss82     před 5 lety 20.06.2019 18:06 |  
          1 4

          Masopust je vynikající hráč, ale právě jako křídlo, neoznačoval bych ho za tvořivého hráče vhodného do středu zálohy.

          Traorého vnímám spíše jako defenzivní typ hráče, jehož nejsilnější pozicí je tzv. "šestka", byť naznačil i schopnosti směrem dopředu.

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        cunak     před 5 lety 20.06.2019 20:33 |  
        1 2

        Na té potřebě jsme se neshodli v naší hospodě (v Baku, kde se vyskytuji, rozebírají spíše jiné týmy :) ), ale shodla se na tom naprostá většina diskutujících zde na SN. Stačí si zpětně přečíst diskuzi pod libovolným 2 měsíce starým článkem. Ze zmiňovaných je klasickým a ověřeným hroťákem jen Standa, a ten se vrací po zranění v nejasné formě. Bojím se, abychom v říjnu zase nespílali Škoďákovi, že zůstal jediným útočníkem a že na vše sám nestačí. No a situci, kdy se zraní Ondra Kolář si snad radši ani nepředstavuji. Výsledky máme výborné, ale jejich hlavními strůjci jsou - kromě odchovance Suka a legendy Milana - hráči přivedení za minulého a předminulého vedení - Simon, Míša, Pepa, Míňo.

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          Edenjejenjeden     před 5 lety 21.06.2019 06:30 |  
          1 0

          Máš pocit,že hráči jako Coufal,Král.Kúdela.Masopust,Traoré jsou špatné nákupy,že současné vedení,na co šáhne,to zkazí?Podle tvých příspěvků,to tak totiž vypadá.Titul,obhajoba MOL Cupu,postup do čtvrtfinále EL,o takových výsledcích se minulému vedení ani nesnilo....

          • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

            cunak     před 5 lety 21.06.2019 07:16 |  
            0 4

            Mám pocit, že hráči jako Pokorný, Zelený, Baluta, Olayinka, Matoušek, Hovorka jsou špatné nákupy do Slavie ( to neznamená, že to jsou špatní hráči).

            • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

              Edenjejenjeden     před 5 lety 21.06.2019 07:19 |  
              0 0

              ....nebo Rotan,Altintop,Železník atd.Rozhodují výsledky,a ty má Trpišovský lepší....

            • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

              Edenjejenjeden     před 5 lety 21.06.2019 07:21 |  
              0 0

              Ale s Pokorným souhlasím,to byl opravdu špatný nákup....

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          Boss82     před 5 lety 21.06.2019 14:08 |  
          1 1

          Myslím, že štamgasti v Baku se svou erudovaností nikterak neliší od štamgastů odkudkoliv z ČR.

          Co se týče potřeby nákupu útočníka, tak se to tu řešilo v době, kdy byl Tecl zraněný, Škoda z formy, van Buren málo produktivní a Hilál ještě v Bohemce. To vše se nyní během podzimu změní. Navíc jsme i za této nepříznivé konstelace nastříleli rekordní počet branek. Takže já bych byl v klidu.

          Co se týče posílení pozice brankářské dvojky, tak to je stále v řešení, takže ani v tomto případě bych nepanikařil.

          S tím, že nás táhli T. Souček, S. Deli, J. Hušbauer, M. Ngadeu nebo M. Stoch samozřejmě souhlasím. Nicméně přesto našemu současnému vedení dost křivdíš, protože V. Coufal, L. Masopust, A. Král, O. Kúdela a v některých zápasech i P. Olayinka a I. Traoré nás táhli stejně tak, a to vše jsou hráči, pod jejichž příchody se podepsali J. Nezmar a J. Trpišovský.

  6. Hovorka není stoper

    Cross     před 5 lety 19.06.2019 23:34 |  
    10 16

    Hovorka je dobrý fotbalista, ale průměrný stoper bez fyzických předpokladů. To uz jsme viděli na Spartě a v Jablonci rovněž. Je to stejnè jakoby v basketbalové NBA na doskakovàní koupili Miňo Stocha. Deli se Sukem vsechny standardky neodehlavičkují. Treba se Hovorka chytí, to by bylo fajn, ale nikoli na stoperu. Není to stoper do těžkých zápasů. Absolutně ne.,

    • Re: Hovorka není stoper

      Marcelo10     před 5 lety 20.06.2019 10:07 |  
      2 0

      Tak pokud se nechytne na stoperu, tak jinde urcite ne :D je mu 25 let, toho iz nikdo preskolovat nebude :)

    • Re: Hovorka není stoper

      sasky     před 5 lety 20.06.2019 11:02 |  
      4 2

      Výška je u stopera jedním, nikoliv jediným fyzickým parametrem. A na hřišti není jenom Deli se Sukem. Bude tam některý útočník (Škoda / Jusuf), gólman, případně další hráči. Nakonec kolik mají ostatní týmy hlavičkářů na hřišti? Dva stopery a útočníka, tak zase nepotřebujeme 11 věží. A druhá věc, kolik standardek proti nám ostatní týmy mají? Hovorka má proti Míšovi přednosti v rozehrávce, která nám zase může pomoci zvýšit tlak na soupeře.

      • Re: Hovorka není stoper

        p!erreCORE     před 5 lety 20.06.2019 11:48 |  
        4 1

        Ngadeu 87,3% úspěšnost přihrávek
        Hovorka 85,6% úspěšnost přihrávek

        já se na to dívám opravdu jen takhle hrubě statisticky. nejsem expert a Hovorku jsem viděl hrát tak třikrát v životě. mně to prostě přijde, že se zas opakuje nějaká mantra o rozehrávce. ale nevadí. je tu, já mu šanci samozřejmě dám, aby mě přesvědčil :) jestli jí ovšem dostane od trenéra - pokud MNN neodejde, myslím, že bude hrát třetího stopera místo Kúdely. nezatracuju ho předem, to bych si nedovolil, ale nadšenej nejsem. ovšem JTVCD!

    • Re: Hovorka není stoper

      Boss82     před 5 lety 20.06.2019 13:01 |  
      13 4

      Tvl. Hovorka hraje celý život stopera a hraje ho výborně u nás i v Evropě, a ty sem v klídku napíšeš "Hovorka není stoper". Tady se fakt člověk dočte někdy věci, že zůstává rozum stát.

      • Re: Hovorka není stoper

        Edenjejenjeden     před 5 lety 20.06.2019 13:50 |  
        6 4

        A tebe to Bossi překvapuje,přece víš kolik je tu odborníků?Já budu Hovorku hodnotit až podle toho,jaké výkony odvede u nás.Mimochodem,pokud si dobře pamatuju,stejným způsobem byl kdysi hejtován,kromě mnoha dalších i dnes legendární "kanonýr" David Hubáček.A v nedávné minulosti např.Kúdela,Coufal,předtím Souček atd.

        • Re: Hovorka není stoper

          Boss82     před 5 lety 20.06.2019 18:02 |  
          2 3

          Máš pravdu, že už by mě to asi nemělo překvapovat, nicméně rozčiluje mě to pořád:-).

          Hovorka se mi herně líbí už nějaké 3 roky, vůbec mě nepřekvapuje, že si ho JiT vytáhl do Slavie, když byla ta možnost. Ve Spartě zase brzy zapláčou, jakého hráče si nechali protéct mezi prsty a posílili tím svého největšího konkurenta. Stejně jako se to stalo u S. Deliho a J. Hušbauera.

      • Re: Hovorka není stoper

        Cross     před 5 lety 20.06.2019 22:17 |  
        6 9

        Bossi, Ty seš takový univerzální apologet. Strážce správných názorů. Kdysi takovèho velikána měli v Sovětském Svazu, jmenoval se soudruh Suslov. U nás tuto roli zastàval Vasil Bilak. Ty osobně jsi podobně agresivní a tipuju, ze budes patřit mezi placené funkcionáře klubu. Až budu mít čas, podívám se, cos psal o příchodu Pokornèho, a jak odborně jsi tu obhajoval treba Rotaně, Jehoź by Indiáni pojmenovali “pták, který chodí s očima dozadu”, anebo “ten, který hraje na vlastní branku”. Stála nás ta adorace přestárlého Lempla v srpnu 2017mozna i pres 400 miliónů.
        Mi se to rádobyodbornické okřikování od Tebe nelíbí. Není to zdaleka poprvé. Mám právo se podivovovat nad nákupem 178 cm (kdoví jestli) vysokého stopera, který toho ve svých šestadvaceti letech zatím fakt moc nepředvedl, zato lze na twitteru vidět sotva 2 roky starý záznam, jak jásá, ze přišel k Bídě na Letnou.
        Abys pochopil: Budu psát své názory, které se mohou ukàzat přesné, anebo ne - ale to rozhodne až čas. Ne Ty, Bossi. Zapamatuj si to.

        • Re: Hovorka není stoper

          Boss82     před 5 lety 21.06.2019 14:24 |  
          3 2

          Prosím tě netahej sem Susova, Bilaka, SSSR a podobné nesmysly. Placený funkcionář Slavie opravdu nejsem. Své názory si piš klidně dál, ale když sem plácneš takovou volovinu, jako že jeden z nejlepších stoperů v lize NENÍ STOPER, tak se pak nediv, že jsi za troubu. A jestli je tento názor špatný nerozhodne čas, o tom bylo rozhodnuto už v tom okamžiku, kdy jsi sem tuhle ptákovinu napsal.

          Jo, klidně přiznám, že Rotaň se mi celkem líbil a párkrát jsem se ho tu zastal. Rozhodně nehrál tak špatně, jak tu tvrdíš a házet na něj vyřazení v dvojzápase s Apoelem proto, že se dopustil jedné chyby, je celkem slušná nesoudnost. Nicméně teď máme v kádru lepší hráče, takže kvůli tomu, že mu to u nás moc nevyšlo, rozhodně po nocích nebrečím.

          • Re: Hovorka není stoper

            Cross     před 5 lety 21.06.2019 22:37 |  
            1 5

            Rotaň byla rakovina. Otrávil svým stylem celý tým. Ty a trenér jste jej tak dlouho adorovali, az nás to na podzim 2017 koncepčně màlem zabilo. Věčně nahrávky do stran, do zadu a zase do stran. Dozadu. A znova. Furt. Nechápu, jak můžeš adorovat Rotaně a hned potom Koláře a třeba Krále. Vyber si.

            • Re: Hovorka není stoper

              Boss82     před 5 lety 22.06.2019 20:40 |  
              3 1

              Bože můj. Už to nehul!

            • Re: Hovorka není stoper

              p!erreCORE     před 5 lety 23.06.2019 11:55 |  
              1 1

              hlavně to, že ho adoroval Boss82 Slavii skoro zabilo :) jinak Rotaně jsem moc nemusel.. ale rejpnout to jo, to sem si musel :)

            • Re: Hovorka není stoper

              wimpy     před 5 lety 24.06.2019 22:49 |  
              2 0

              Šilhavý ho chtěl a přesně zapadal do jeho stylu hry. Pan fotbalista to byl. Přihrávky do strany a zpátky vyplývaly z toho, kde se pohybovali hráči, kterým šlo nahrát.

              • Re: Hovorka není stoper

                Cross     před 5 lety 25.06.2019 01:03 |  
                0 2

                Takovèho neštastníka jako Rotaně jsme - krome Pokorného - v týmu od roku 2015 nemeli. Ke konci podzimu ho odepsal i Šilhavý a pod Trpišovským okamžitě letěl. Rakovina fotbalu.

                • Re: Hovorka není stoper

                  wimpy     před 5 lety 25.06.2019 01:28 |  
                  1 0

                  Mám na to jiný pohled, co se týká defenzivní práce, byl naprosto vynikající. Nádherně to bylo vidět třeba v Plzni, jak se naše defenziva sesypala poté, co ho zranili. Problém samozřejmě byl, že Šilhavý hrál víceméně na dva ortodoxní DZ, takže odváděl polovinu práce.
                  Trpišovský s Nezmarem se zbavili všech tří zahraničních akvizic na sklonku kariery, tady Rotaňovi křivdíš. Samozřejmě že na ten styl, co hrajeme teď, by ve svém věku už fyzičku neměl.

                  • Re: Hovorka není stoper

                    Cross     před 5 lety 25.06.2019 08:35 |  
                    0 2

                    Nezapomenutelná byla zejména minela, kterou Rotaň předvedl na Kypru. Ta jeho patička měla visačku za 400 mega.

                    • Re: Hovorka není stoper

                      wimpy     před 5 lety 25.06.2019 09:57 |  
                      0 0

                      Tam to zrovna zahrál tak, jak to dneska chce po hráčích Trpišovský. A když už tedy pominu, že to nebyl rozdílový gól, jakej podíl bys na něm přisoudil Laštůvkovi?

                      • Re: Hovorka není stoper

                        Cross     před 5 lety 25.06.2019 11:06 |  
                        0 0

        • Re: Hovorka není stoper

          Pepino44     před 5 lety 23.06.2019 21:04 |  
          3 0

          Ano, máš právo napsat svůj názor, ale musíš také respektovat, když někdo napíše svůj názor, když se mu ten tvůj zdá hloupý. Nebuď jako nejmenovaný přispěvovatel, který má vždy pravdu a podepírá to moha příspěvky. Přirovnávat někoho k takovým lidem jako ty, to je jako by tebe přirovnávali k Hitlerovi, který také nepřipustil jiný názor.

  7. Pokorná výhovorka

    Dr. Fe1     před 5 lety 19.06.2019 23:43 |  
    8 41

    Bohužel ten rozhovor potvrdil mojí obavu, že hlavní důvod nákupu Hovorky není v jeho hráčských kvalitách, ale v tom, že ho má Trpišovský rád jako člověka. Obávám se čím dál tím víc, že to dopadne dost podobně jako s Pokorným, což byl asi podobný případ. Holt ani Trpišovský není dokonalý.

  8. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    Harvey     před 5 lety 20.06.2019 00:54 |  
    6 8

    Hovorka bude dobrej, o tom nepochybuju.

  9. Pojďme být racionální

    mis3     před 5 lety 20.06.2019 10:25 |  
    6 1

    1. JiT Hovorku dobře zná a trénovla ho už ve dvou týmech
    2. V Liberci i Jablonci byl opravdu v dobré formě a pokaždé tyo byly týmy, které hrály na špičce
    3. Ve Spartě se mu nedařilo, protože jak je na Letné dobrý zvykem, koupili ho zraněného a místo postupného rozehrávání ho Ital šoupnul rovnou do základu
    4. Jde primárně o to, že se počítá s odchodem MNN případně i Deliho, takže potřebujeme mít široký kádr - což se nám letos na jaře velmi vyplatilo
    5. Hovorka je podle všho velký pracant a lídr, což je velký předpoklad k úspěchu

    • Re: Pojďme být racionální

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 20.06.2019 11:03 |  
      6 2

      Já jsem ho registroval jen ve spartě a tam se mi nelíbil (to ovšem nikdo). Nenadávám, neodsuzuju ho, jsem zdrženlivý. Nechám se překvapit. Ovšem nahradit MNN nemůže, protože to nemůže NIKDO. Pokud se prosadí na hřišti, nemám problém ani s tím, že je to původem sparťan.

  10. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    Lord_Edmund     před 5 lety 20.06.2019 11:34 |  
    6 3

    Je to asi 3 dny co opakovali zápas Jablonec x Astana a tak jsem se zaměřil na Hovorku. Výkon průměrný, když není pod tlakem , tak situace řeší v pohodě, ale fyzicky je to spíše slabší. Třeba udělal chybu, že nedoskočil na centr a to nejen kvůli výšce, ale i špatnému načasování a myslím , že Kabanaga šel sám na bránu. Velkou chybou to nazval i komentátor. Jinak toho , ale dost naběhal, byl aktivní, nabízel se a dost to tam řídil.
    Těžko soudit z tohoto jednoho zápasu, tam hrál i Masopust špatně a jak se u nás nakonec rozjel.
    Takže mu samozřejmě budu fandit, ale myslím, že Dr.Fe1 má pravdu v tom, že přestupuje do Slavie spíše kvůli lidským kvalitám a vztahu s trenérem,než kvůli hráčským kvalitám. V případě, že neudržíme Míšu, tak se spíše nabízel silově vybavený Jugas, než sice techničtější, ale v osobních soubojích slabý Hovorka. Ostatně , Jugas + Deli hráli sporu zápasy a fungovalo to skvěle.

  11. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    Gibi     před 5 lety 20.06.2019 11:58 |  
    13 0

    Za mě Hovorka není špatná volba. Bude pravděpodobně spíše nasazován do zápasů, kde pro ti nám tým betonuje. Jeho rozehrávka je slušná a umí hru zrychlit. Vysokých a silných stoperů máme dost , takže proti silovým hráčům můžeme stavět je. Jeho přestup mi dává smysl.

  12. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    SuperAukro     před 5 lety 20.06.2019 12:44 |  
    2 8

    Ale že si ten chlapec podle rozhovorů hodně věří, že bude okamžitě hrát...

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.06.2019 12:52 |  
      13 1

      Má raději říkat, že by chtěl okamžitě na hostování?

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        SuperAukro     před 5 lety 20.06.2019 15:27 |  
        0 7

        Špatně si to pochopil. Já jsem rád, že také bereme někoho sebevědomého. Raději tedy nedělat unáhlené závěry napříště, doporučuji.

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.06.2019 15:33 |  
          2 0

          Tak to se omlouvám, to jsem úplně nepochopil :-)

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        japhy     před 5 lety 21.06.2019 08:21 |  
        2 1

        Dostaň toho Matyho z hlavy nebo se zblázníš. Začíná to připomínat posedlost nejmenovaného člena fora nejmenovanou Legendou :)

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.06.2019 08:37 |  
          1 0

          Člověče na něj jsem ani nepomyslel... spíš na tu Trpišovského hlášku, že hráč ve Slavii by neměl mít v hlavě nějaké únikové myšlenky.... :-)

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      mis3     před 5 lety 20.06.2019 13:30 |  
      3 0

      vzhledem k tomu že MNN je na africkém poháru, tak zřejmě ano...

  13. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    WarszawskiMuranow     před 5 lety 20.06.2019 14:35 |  
    10 1

    Nechápu apriori reakce některých z vás, kteří sdílíte negativni názor na přestup Hovorky k nám.
    1. Trenér mu důvěřuje. Ví že máme možnosti pořídit si kteréhohokoliv špičkového stopera. Navíc disponujeme neoddiskutovatelně kvalitními stopery, které si dovolí poslat hostovat. Zřejmě pan Trpišovský věří že je David o špičku lepší. Sportovní úsek má ligu zmapovanou a nevěřím že by záměrně kupovali stopera o kterém by nebyli 100% přesvědčení že bude okamžitou posilou.
    2. Měl jsem možnost Davida sledovat v našem vzájemném jarním utkání. Bil se ve vápně s našimi urostlymi hráči jako lev. Žádný míč nedal zadarmo. Profesionál a hecíř každým coulem. Přiznávám v tu chvíli jsem ho nenáviděl a kdyz šel po zápase poděkovat řechtačníkům spustil jsem na něj v návalu emocí dost nadávek. Jeho výkon soudě podle tohoto zápasu byl výborný a pevně věřím, že se rychle chytne i u nás.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      Andreas     před 5 lety 20.06.2019 16:01 |  
      3 0

      Hovorka má každopádně jednu velkou výhodu - většina fanoušků toho od něj moc neočekává, takže může jen příjemně překvapit.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      fps     před 5 lety 21.06.2019 10:02 |  
      1 6

      "Trenér mu důvěřuje"
      tak z toho mám největší obavy, že bude Hovorka hrát, a Deli nebo Ngadeu budou jen na lavic, a nebo že dokonce odejdou, stejně jako to ze začátku dělal s Kúdelou, než přišel na to, že je Deli a Ngadeu lepší než Kúdela

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        kjandourek (admin)     před 5 lety 21.06.2019 10:15 |  
        5 0

        Uvědomme si, že Ngadeu je teď na Africkém poháru a o nominaci do poslední chvíle bojoval i Deli.... V době, kdy se bude hrát semifinále, začíná u nás liga... takže reálně hrozilo, že obě černé perly nebudou k dispozici nejenom celou letní přípravu (nejenom na přípravné zápasy, ale i na normální nácviky herních situací), ale minimálně i na první kolo, pravděpodobněji i navíc, protože po takovém turnaji budou potřebovat dovolenou....

        Už jenom proto se musel nutně přivést stoper...

        Že nakonec Simon na APN nejel je pro nás dobře, i když by mu to asi každý přál, ale s tím se nedalo v okamžiku, kdy se "dělal" Hovorka počítat....

        proto bychom ani neměli být překvapeni, když Michael neodejde, ale i tak stráví první ligová kola na tribuně.... Bude to normální přístup, kdy nejprve bude po turnaji odpočívat a potom se do toho znovu dostávat .... nemá smysl ho hned zatavit...


        A tu větu "trenér mu důvěřuje" napsal novinář a ten nevychází ze současného rozhovoru s Trpišem, ale udělal ten závěr z toho, že ho stavěl na Žižkově a v Liberci - nikde není psáno, že si teď náš trenér myslí, že je David lepší než Simon a Michael...

  14. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    (#58882)     před 5 lety 20.06.2019 15:19 |  
    1 3

    Hovorka,Kovář,Kolář,Coufal,Kudela,Pokorný,Sýkora,Ševčík,možná Nguyen-"nějakej slušnej venkovskej oddíl."A kdyby to tam nekazil Komličenko,Liga mistrů na spadnutí.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.06.2019 15:32 |  
      2 0

      Já bych jenom upozornil, že takhle se tam ti hráči nikdy nepotkali... Kolář víceméně nahradil Kováře v létě 2014; Hovorka hrával s Pokorným, oba odešli v zimě 2017 a na jejich místo nastoupil Kúdela; Sýkora v zimním přestupním termínu 2017 přestoupil do Slavie, ve stejném přestupním termínu teprve do Liberce přichází Ševčík z Olomouce..

      Takže snad jedině Coufal je tam postupně během šesti let zažil všechny :-)

  15. Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

    špílmachr     před 5 lety 20.06.2019 15:40 |  
    4 6

    Ngadeho chce Gent na splátky ale přidají mu o půl míče na platu.. Myslím že kdyby mu vedení dalo nějaké kačky navíc není o čem a zůstane nás.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.06.2019 15:43 |  
      16 1

      Tak já hlavně doufám, že "aktivování výstupní klauzule" neznamená požádání o splátkový kalendář .... Selský rozum mi říká, že pokud není zájemce schopen zaplatit celou částku, tak žádnou výstupní klauzuli neaktivoval....

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        Boss82     před 5 lety 20.06.2019 15:48 |  
        2 3

        Také doufám, že to takhle je.

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        špílmachr     před 5 lety 20.06.2019 15:51 |  
        3 5

        Tak hlavně se píše že už mají 3 nový obránce a nemyslím si že Gent je nějak prachatej klub aby zatáhl dalších 100 míčů naráz..Snad zustane Míša u nás.Už i kvůli pohárům.Gent skončil snad pátej tak budou hrát prd

        • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.06.2019 15:52 |  
          0 0

          Tam je nějaký problém s Mechelenem, takže Gent má šanci na poháry, bude snad hrát nějakou baráž s poraženým finalistou poháru.... Takže šanci na poháry mají, ale případně budou mít před sebou nějaká předkola EL - žádnou jistou základní skupiny...

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        wimpy     před 5 lety 21.06.2019 01:50 |  
        5 0

        To je věcí dohody. Ale Jarda už ukázal, že na podobné dohody není.

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      špílmachr     před 5 lety 20.06.2019 15:44 |  
      0 4

      u nás

    • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

      fps     před 5 lety 21.06.2019 10:09 |  
      2 6

      "Ngadeho chce Gent na splátky ale přidají mu o půl míče na platu.. Myslím že kdyby mu vedení dalo nějaké kačky navíc není o čem a zůstane nás."
      doufám že to tak nakonec dopadne, že Ngademu přidají, a že u nás zůstane, i když příchod Hovorky mě tedy dost vyděsil, jako že nemáme na lepšího stopera než je ňáký 179 cm a 73 kg Hovorka

      • Re: Trpišovského jasná volba. Kvůli čemu přivedl Hovorku do Slavie?

        Gibi     před 5 lety 21.06.2019 16:22 |  
        4 0

        Nevím proč se tolik řeší výška. Důležitý je jeho výskok (66 cm nejlepší v týmu) a odhad na balon. Takový Stefan Holm měřil ,, pouhých 181 cm'' a vyhrál olympiádu ve skoku do výšky ! (236 cm)