Rozbor

Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

Pokus o zhodnocení uplynulé mistrovské sezony naší Slavie a jak dál.

Dobrý den přeji Vám všem.
Po pár dnech uvolnění, po velmi vydařeném ročníku naší ligy a také MOL cupu, kdy naši slávističtí kluci opět vrátili mistrovský pohár a i pohár z MOL cupu zpět do našeho Edenu, jsem si dovolil Vám nabídnout k disputaci nějaké své postřehy, a také hodnocení našich hráčů a vůbec hodnocení průběhu celého uplynulého ročníku. Jsem dalek toho, abych Vám tady dokazoval nějaká moudra a rád přijmu Vaše příspěvky včetně těch kritických. Budu mít alespoň o čem přemýšlet :-).
Do názvu svého článku jsem zvolil jeden z motivů našich hráčů, kteří se takto "hecovali", než šli na hřiště.
Asi to odpovídá i našemu způsobu hry v převážné většině našich zápasů, kdy jsem až skoro nevěřil, že kluci mohou ještě během zápasu přidávat a navyšovat tlak na soupeře a doslova je uběhat a zároveň i přehrát. Když jsem viděl, jak naši soupeři (především naše ligové týmy) okolo 70 minuty zápasu začínají šlapat vodu a naši kluci jedou jak žiletky dál, tak jsem kolikrát ani nedutal. Asi tady někde bych hledal jeden z hlavních atributů naší úspěšné sezony.
Pokud budu hodnotit jednotlivé hráče, pokusím se to zkrátit na celkový výstup a svůj dojem z jejich celkového vystoupení.
Kolář - jeho přínosem určitě poziční hra, rozehrávka, zákroky na čáře a čtení hry. Potřeboval by zlepšit sbírání míčů při standartkách a rozích soupeře a vyvarovat se několika chyb při rozehrávkách z vlastního vápna. Ví sám, kde se má zlepšit (střely z dálky). Pro Slavii je dobrou oporou.
Kovář - vzhledem k malému počtu oschytaných minut je to těžké hodnocení. Ale asi i on sám ví, že to nebylo nic světoborného. Jeho přínos byl víc znát v kabině, kde se postaral o stmelení party. Každý, kdo hrál jakýkoliv kolektivní sport ví, jakou cenu má dobrá parta.
Coufal - jeden z těch, kteří posunuli naši hru víc do útočné poloviny. Obdivuhodná výdrž a snaha o aktivní zapojení a podpora při našem tlaku na obranu a branku soupeře. Velmi dobře až výtečně. Pokud půjde ven, přeji mu hodně úspěchů a moc mu poděkuji. Věřím, že ho Holeš z Jablonce dobře nahradí.
Frydrych - kdykoliv přišel na plac, tak byl znát. Nikdy nenastoupil s pocitem ukřivděnosti a makal pro mančaft. Navíc pomohl i při zakončování a byl hodně platný ve vápně soupeře. Nepouštět.
Kúdela - asi jeho nejlepší sezona. Měl jsem k němu trochu nedůvěry, ale přesvědčil mě o opaku. Bohužel věk se nedá zastavit a tak jsem sám zvědav, zda bude stačit nastavenému způsobu naší hry, která je hodně fyzicky náročná. Opět se bude podle mě prát o místo s Kubou Jugasem.
Deli a Ngadeu - záměrně hodnotím tuto dvojici stoperů společně. Byla to naše obrovská jistota vzadu. Ač jsou oba rozdílní ve stylu hry (Ngadeu je skála a Deli je elegance), tak vytvořili stoperskou dvojici, ze které byl soupeř doslova nešťastný. Vymazali Kozáka, Teteha, Boueguela, Baroše, Drchala, Wagnera....
Pokud u nás zůstanou, tak je jeden ze základních kamenů postaven. Oba výtečně.
Bořil - stálá forma po celou sezonu a to na velmi vysoké úrovni. Dokonce se i polepšil a už nedostal tolik ŽK. Moc si ho za jeho výkony vážím a určitě "Bóřu" nepouštět.
Zelený - moc příležitostí nedostal, ale své si odehrál. Navíc v posledním derby mě velmi mile překvapil. Určitě ponechat a pracovat na něm:-).
Hušbauer - velmi dobrá práce. V mých očích je to pan fotbalista a naši mladí záložníci mají v Hušbauerovi velmi schopného fotbalového učitele. Pro Slavii potřebný a buďme za něj rádi.
Zmrhal - ne každý zápas se mu úplně povedl, ale nikdy nepropadl. A byl to on, kdo dával velmi důležité góly i přihrávky. Je to dobrý typ hráče pro ofenzivu Slavie, když potřebuje ještě zvýšit tlak na soupeře. A jako přidanou hodnutu u něho vidím i zkušenosti z pohárových utkání EL. Také bych ho nepouštěl.
Stoch - mám ho rád, fotbal umí a miluje merunu. Jen ta hlava se občas zasekne. Ale to se dá všechno do kupy. Byl velmi aktivní a některé zápasy byly doslova jeho. Určitě nepouštět.
Král - na něm se mi snad nejvíce líbí, jak sám na sobě pracuje a dokáže si vyhodnotit herní situace. Naprosto v pohodě se začlenil do základu. Velmi dobrý a hlavně fotbalový výkon. Bude jedním ze základů kostry mužstva.
Ševčík - to bude takový ten dělník v poli (nosič vody), předpoklady na to má a pokud se nebude bát to občas vypustit na branku (viz Chelsea), tak to bude další platný hráč do základu.
Traoré - jeho styl hry velmi pomáhá zabránit rozvíjení akcí soupeře. Odebírání míčů a čištění prostoru a přitom i dobrá hra dopředu a důležité góly. Moc se nám bude hodit i dál.
Baluta - prozradím své očekávání, že nás v nadcházejícím ročníku mile překvapí. Je to velmi kvalitní fotbalista a trpělivost růže přináší (i když to občas píchá). On si tu svou parketu najde a bude nám platný.
Masopust - i tohle se našemu vedení moc povedlo. Je to typ hráče, který bojuje o každý balon a jeho velkou předností je hra ve vysoké rychlosti. A také, že si umí najít místo ve vápně a dát gól, když je to potřeba. Taky do základu určitě velmi dobrý typ.
Olayinka - hodí se do utkání, kde můžeme jít do brejků a také do utkání, kde je nutné tlačit na obranu soupeře. Oceňuji jeho snahu se vracet a bojovat o balon i tam, kde se útočník moc nepohybuje. Jen to chce méně zbrklosti při zakončování. Přesto velmi dobře.
Van Buren - je platným hlavně při změně stylu hry proti zaparkovanému soupeři. Umí jeden na jednoho, ale někdy to přežene a zamotá se do kliček. Při zvýšení tlaku a pobláznění obrany soupeře je tovelmi platný hráč. Určitě nepouštět.
Škoda - asi pro celou slávistickou obec fotbalista, kdy jej jedni obhajují a druzí ho na place nechtějí.
Já jsem si položil všechny plusy a mínusy a také, že Škoda v celkovém hodnocení všech ligových fotbalistů skončil na 50 místě z hodnocených 165 fotbalistů. Např. Doležal z Jablonce (reprezentant), který je o 6 let mladší je na 42 místě. Samozřejmě bude záležet na Škodovi, jak se bude při přípravě cítit, ale já bych ho v mužstvu ještě uvítal.
Hromada, Tecl a další kluci, i ti, co jsou na hostování, jsem z pochopitelných důvodů nehodnotil.
V uplynulém ročníku se herně Slavia posunula skutečně o "štok vejš". Pomohlo tomu i naše nádherné putování v EL, kde se měli možnost kluci porovnávat s mančafty, které jsou už na úrovni. I proto se umění fotbalové Slavie posunulo do patra, kde se objevovala nejen fyzická vytrvalost, tvrdost a vytrvalé napadání rozehrávky soupeře. Začala se objevovat i herní vyspělost, umění reagovat změnou herního stylu a rychlým přesunováním fotbalistů do prostor, kde to soupeř nečeká. To bylo vidět i zpřesněním křížných douhých přihrávek, nebo dlouhých náhozů Kolářem do volných prostor pro Masopusta či Olayinku. Práce celé zálohy s podporou krajních beků a neskutečná síla v pokutovém území soupeře při námi zahrávaných standartkách, kdy jde do vzduchu 7 kluků s výškou okolo 190 cm.
Byl bych moc rád, aby náš trenér v tomto způsobu hry pokračoval. Občas jsme měli problémy s hrou do zahuštěné obrany, někdy to chtělo reagovat se změnou stylu hry dříve a to i střídáním. Tohle všechno se na jaře zlepšovalo a bylo až neskutečné, jak se trenér i přes naše občasné pochyby, trefil do sestavy. Asi nejvíc bude potřeba zapracovat na zlepšení finální fáze při zakončení. Tam nás to asi trápilo v některých zápasech nejvíce. Trenér i vedení o tom určitě ví a také určitě ví, jak tomu pomoci.
I tímhle způsobem chci poděkovat celému realizačnímu týmu, protože celý ten náš mančaft opravdu makal stylem "jeden za všechny a všichni za jednoho".
Proto jsem si nechal na závěr 4 chlapy, kteří Slavii vynesli asi nejvíc nahoru.
Pan Nezmar - díky němu dostalo ve Slavii všechno svůj řád. Najednou se začalo vědět, kdo kde má své místo a kdo komu do toho "kecat" nebude. A taky přestupy začaly dávat smysl. Takže díky moc.
Pan Tvrdík - zajistil a zabezpečil to, co bylo asi nejvíce potřebné. Tím myslím pochopitelně finanční prostředky do Slavie. Ustál i problémové situace a přes všechny posměšky a urážky to nevzdal.
Pan Trpišovský - tady snad ani nic popisovat nebudu a jen smekám klobouk a jsem rád, že takového trenéra máme.
A poslední a snad největší drahokam nakonec :-)).
Tomáš Souček - ten kluk je poklad a jen těžko se s ním budu loučit, pokud půjde ven. Vím, že je to složité i pro něho, ale pokud půjde ven, tak ať se mu daří. Už teď má ve Slavii své čestné místo vedle takových velikánů, jakými byli např. Pepi Bican, František Veselý, Pavel Kuka a další......
Vím, že obhajovat dosažené, je velmi těžké a bude to pro Slavii náročné. Je dobře, že to víme a můžeme se na to připravit.
A není to jen o samotném fotbale a o prostředí, ve kterém se náš fotbal v současnosti nachází.
O tom si ale můžeme popovídat až příště.
Při poděkování našim klukům cítím, že tato problematika sem teď nepatří.
"Deterior surdus eo nullus qui renuit audire"
Žádný hluchý není horší než ten, kdo nechce poslouchat. Cicero - Tuskulské hovory
S úctou k Vám všem
Sokrates55

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    Boo_SKS     před 5 lety 10.06.2019 10:06 |  
    11 2

    Sokrate, děkuji za článek, obsahově jako vždy za 1 a naprostý souhlas se vším, ale mám jednu konstruktivní kritiku k formální stránce. Pro oko čtenáře je dobré každý odstavec oddělit volným řádkem. Celý text pak vizuálně působí daleko lépe a člověk se v něm i snadněji orientuje. :-)

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 15:59 |  
      2 1

      Dobrý den přeji a máte pravdu.
      U dalšího článku se polepším :-).
      S úctou
      Sokrates55

  2. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 11:52 |  
    2 0

    Až na toho "nosiče vody" Ševčíka souhlasím. Takhle ho vidí Sýkora (také tady v článku na SN) a přesně tak ho vidím také. Důležité bude, jestli bude dlouhodoběji zdravý.
    Sýkora: „Za mě je to jeden z nejlepších fotbalistů, kteří v týmu jsou. Málokdy se vidí takový hráč, jako je on. Na jaře ho sice přibrzdila zranění, ale myslím, že od léta všem ukáže, proč si ho Slavia vybrala. Na českou ligu je to nadstandardní hráč. Má neskutečný přehled, výbornou práci s míčem.“

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      Sedrousek     před 5 lety 10.06.2019 12:22 |  
      3 9

      A misto koho bude hrat, pokud vsichni utocni hraci zustanou?
      Jen prumer nestaci. Ja si Slavii dokazu predstavit bez nej. A to uplne v klidu.

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 12:33 |  
        4 4

        Pokud budou ve Slavii zdraví Souček, Král, Traore, tak pak podhrot místo JH. A navíc se dá očekávat, že nebude hrát 10 lidí. Navíc to hrál i třeba na Chelsea. Myslím si také, že do půl roku by mohl být už i v reprezentaci a jako průměr mi vůbec nepřijde.

        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

          kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 13:10 |  
          7 12

          Na Chelsea zahrál super.... ale nebyla to jenom náhoda?

          I on sám při oslavách o sobě řekl: "každý, kdo mě dneska viděl střílet, pochopil, že to na Chelsea byla pořádná haluz..."

          Já vím, byla to nadsázka, ale i třeba v Ostravě si ve střeleckých pozicích nepočínal tak, jak by podhrot měl...

          A ty bys ho postavil místo frajera, který doublesezónu zakončil s celkovou bilancí 12 gólů+15 asistencí...

          • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

            belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 14:10 |  
            7 7

            Ano, postavil. On vystřelil v tom zápase 2x. Jednou levou, jednou pravou. 2x tvrdá střela, vystřelit umí. Vezmi si úspěšnost střelby JH. V minulé sezoně ji měl jednu z nejnižších z týmu. Teď jsem nesledoval, píšu z mobilu. Proto aby dal tolik gólů stačí, aby nastupoval pravidelně a střílel i v situacích, kdy se ještě dříve snažil někoho hledat Moc toho Ševčík kvůli zranění nenahrál. Ale když pak nastoupil, zahrál dobře. Talent je to veliký. Vezmi třeba jeho krásnou přihrávku před druhým gólem v posledním derby. Navíc je proti JH úplně na jiném levelu v pohybu a celkově běhu, což už musí být pro hráče Slavie zvláště v těžších zápasech úplný zaklad.

            • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

              Boss82     před 5 lety 10.06.2019 14:26 |  
              6 12

              Ježiš jak já jsem rád, že nás netrénuje nějakej zaujatej nesoudnej trouba, jako jsi ty...

              To není nic proti P. Ševčíkovi, ale ta tvoje argumentace je úplně k smíchu. P. Ševčíkovi je 25 let a zatím má v lize nastřílené 4 góly za celou kariéru! O jeho úspěšnosti střelby, která je samozřejmě extrémně nízká, ani nemluvě.

              Tohle je dobrá perla: "Proto aby dal tolik gólů stačí, aby nastupoval pravidelně a střílel i v situacích, kdy se ještě dříve snažil někoho hledat". Jojo, tak určitě. Ty ten fotbal vidíš úplně stejně jako Hurvínek válku, chlape...

              • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 16:10 |  
                5 8

                Tím, že JH v síti skončí každá z více než deseti střel, to není zase skvělá vizitka nějakého snipera. Kdyby Ševčík neuměl vystřelit, pak by možná tvé hloupé invektivy byly na místě. Ale on vystřelit umí a velmi dobře. Takže ze sebe děláš jen nechápajícího vola - i když ho možná tedy neděláš. Ševčík sám říkal, že v šancích dříve ještě nahrával. Když bude střílet pětkrát více než dosud, gólů přijde víc - to je statistika. Na Chelsea střílel, jak mu radil trenér a on se i v této činnosti hodně zlepší. Kdy začal dávat Škoda v útoku tolik gólů ty chytráku? Ve dvaceti?
                Pak je tady ale ještě dalších 10 argumentů, proč by měl hrát místo Hušbauera, ale tobě jako šnečkofilovi, kterému imponují v každém týmu ti nejpomalejší hráči bude zase muset vysvětlit rozdíl mezi JH a Ševčíkem až povolání do repre jednoho na úkor druhého - viz Král, kterému kdyby bylo na tobě, tak bude dodnes mít na kontě pár minut v sezóně nebo zájem z lepšího klubu ze zahraničí (opět jednoho na úkor druhého). Ty prostě dodnes a zřejmě navěky dobrého hráče nikdy nepoznáš a tím už tady začínáš být vyhlášený. Uvědom si ty odborníku, že už se nehraje fotbal devadesátých let a podívej se, jakým směrem se ubírá Slavia a některé ostatní české týmy se jí pomalu snaží napodobit. A tam hráči bez pohybu přestávají mít místo. Budeš za tři roky muset začít sledovat druhou ligu, abys tam měl nějakého svého oblíbence.
                A nejvíc mě baví, jak tady jste Hušbauerovci schopni kritizovat Ševčíka, MvB, Krále a kteréhokoliv našeho hráče, ale můžete se posrat, když někdo napíše, že by měl hrát ten nebo ten místo JH.
                Ale třeba takový Alex dokazuje, že je už teď lepší hráč než JH, stejně jako Souček či Traore a Ševčík to, pokud nebude zraněný, dokáže taky už na podzim.

                • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 16:39 |  
                  9 5

                  Vystřelit a to dobře, umí každý ligový hráč.... řekl bych že i druholigový.... Opravdu špičkového střelce dělá to, že dokáže vystřelit i pod tlakem a že volí správné řešení ve střeleckých pozicích... což Ševčík ukázal zatím v jednom zápase....

                  Nevěřím tomu, že se dokáže rozestřílet tak, aby Hušbauera nahradil.... To dokáže Stoch, případně Baluta, to je podobný typ hráče...

                  Myslím, že nechápeš jednu základní věc: Každý hráč má své silné a slabší stránky.... Hušbauer je pomalý, což je jeho slabá stránka, dokáže přesně číst hru, má obrovský přehled ve hře, takže rozdává přihrávky na milimetr na delší vzdálenosti a dokáže dát gól ze střední vzdálenosti... to jsou jeho silné stránky....

                  A ty nám tady předhazuješ každého hráče, který je rychlý, ale nemá ani deset procent Hušbauerových silných stránek.... a chceš, abychom uznali, že ten hráč může Hušbauera nahradit...

                  nemůže, protože je to jiný typ hráče .... a v dobrém týmu jsou zastoupeny všechny typy hráčů...

                  Křečovitě se držíš toho, že každý rychlý hráč se může naučit střílet góly.... může, ale není to pravděpodobné....

                  Tady nikdo nekritizuje Ševčíka, ani Krále, ani Traorého.... jenom ti ukazujeme, že to jsou jiné typy hráčů... Každý z nich může v určitém typu zápasu nastoupit na Hušbauerově místě, protože jejich rychlost a případně urputnost v soubojích může v tom daném zápase převážit silné stránky Hušbauerovy.... Ale v kádru jej mít musíme a věř tomu, že odborník jako je Trpišovský moc dobře ví, proč ho vytrvale staví v ligových zápasech, kde je potřeba soupeřovu obranu otevřít a nestačí ubránit a oběhat střed a vyrazit do otevřené obrany... i třeba na úkor Stocha...

                  Takový Král je fantastický, naší hře ohromně prospívá... a přesto: viděl jsi ho dát za Slavii gól.... já jenom jednou a to byl on sám poslední, kdo se o tom dozvěděl.... čili nějaké cílené řešení před pokutovým územím, že by se uvolnil a uklidil míč k tyči... to v něm zatím není...

                  MvB fajn - tank, ale aby zvedl hlavu a na centimetr poslal balón přes půl hřiště? To od něj nemůžeš chtít, od toho je tu někdo jiný....

                  On se jednou najde hráč, který bude mít podobnou střelu a řešení situací jako Hušbauer a ještě ke všemu bude rychlejší, takže ho nahradí.... v téhle chvíli se k tomu hodně přiblížil Tomáš Souček...

                  Ale na Tobě je směšné, jak se do této role snažíš křečovitě nacpat kohokoliv, kdo k nám přichází, jenom proto, aby ses zbavil hráče, který Ti nevoní....

                  Neboj, jednou se to povede....

                  • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                    belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 17:24 |  
                    6 6

                    To je ale velké nepochopení spíš tvé Karle, že máš o JH tak vysoké mínění a o dalších našich hráčích tak nízké.
                    Žádný z našich středních záložníků nemá 10 procent něčeho, v čem by je JH převyšoval. To jak prostě vůbec není. O Traorem jsi říkal, že je absolutně neproduktivní a on dává góly v těch nejdůležitějších zápasech. Byla by teď zajímavá statistika jara na počet odehraných minut. O našem defenzivním Součkovi snad nemusím mluvit. Král, to je neskutečný hráč. Viděl jsi, jak hrál v repre? Viděl jsi v repre JH třeba posledních 5 zápasů? Proč ten trenér repre povolá a postaví Krále, který je absolutně neproduktivní a my s ním v sestavě dáme dva góly? Proč nehraje nebo aspoň nepovolá toho produktivního JH? Proč si JH nikdo nekoupí, když převyšuje Slavii?
                    Já ti to řeknu. Protože v žádné činnosti Krále, Traoreho a Ševčíka nepřevyšuje o 80 procent. V práci s míčem v rychlosti ho převyšují Král, Ševčík i Traore. Jediné činnosti, ve kterých je převyšuje, je koupací technika a rychlost myšlení. Jenže zase ne o tolik, o kolik jeho převyšují v pohyblivosti a práci v rychlosti s míčem. Proto budou výše zmínění hráči v průměru lepší v těžších zápasech než JH.
                    Tady jde spíš o křečovité udržení JH v základní sestavě za každou cenu a absenci vnímání zápasů, když hraje někdo jiný a dáváme hromadu gólů v těžkých zápasech. A to jen proto, aby hrál můj oblíbenec. Nebuď jak Boss82, který ho byl schopný zařadit do nejlepší pětky jara. Kdyby byla anketa pouze pro tři místa, tak by ho tam narval taky.

                    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 17:42 |  
                      6 4

                      Dobrá 10% jsem přehnal....

                      Kolikrát jsi viděl Traorého, Krále, nebo Ševčíka si připravit střeleckou pozici a vypálit tak, aby gólman neměl šanci? jako Hušbauera proti Slovácku, proti Bohemce... nebo třeba z první jako proti Opavě?

                      Ševčíka dvakrát na Chelsea a ostatní ani jednou....

                      Král je špičkový hráč - pokud soupeř nebude parkovat autobus a bude chtít hrát, je k nezaplacení.... Pokud se jenom trochu bude soupeř vysouvat dopředu, bude strašně platný a já se obávám, že ho za chvíli neudržíme... Ale není to střelec, který by otevíral zavřené obrany.... je to celohřišťový hráč, který svým pohybem míč vybojuje, vyveze a předá střelci - podobně jako proti Olomouci když připravil rozhodující gól pro MvB....

                      Traoré je poctivý a běhavý buldok. Viděl jsi ho někdy vystřelit zpoza vápna? Já ne.... Opět celohřišťový hráč, rychlý na křídle, dokáže vybojovat balón už na půlce soupeře, čímž vytvoří přesilovou situaci.... a své góly dával za Slavii vždycky z prostoru mezi malým vápnem a penaltou (Genk, Sevilla, Plzeň)...

                      Proto tihle dva hráli spolu se Součkem proti Evropským soupeřům v zápasech, kde jsme nebyli favoritem... kde se čekalo, že nás střed soupeřovy zálohy bude přehrávat a my budeme muset spoustu soupeřových útoků zastavit co nejdříve....

                      A úplně jinak musíme hrát v lize, kde i třetí tým tabulky proti nám zaleze a brání a brání....tam je zbytečné nasadit tři běhavé hráče, jejichž největší předností je schopnost vybojovat balón na kombinujícím soupeři a rozehrát jej.... protože proti nám hrají týmy, které tohle vůbec nedělají.... ti nakopnou balón až před naše vápno a dál v sedmi stojí před tím svým, takže přesilovou situaci vybojováním míče nezískáš... Tam potřebuješ hráče, který dokáže přenést přesným pasem hru.... a soupeře překonat ranou z dálky....

                      Úplně stejný je důvod proč ho trenér nepovolává do repre... tam nejsou zápasy, kdy proti nám někdo zaleze... naše repre je slabá a proto musí hrát na získání míče a brejk... i proti Bulharům....

                      Zatím Ty jsi tím, kdo tady křečovitě prosazuje za každým hráčem, který jenom prošel kolem Edenu a tvrdíš o něm, že by mohl hrát místo Hušbyho.... a proti Tobě mimo jiné stojí celý trenérský štáb, který Hušbauera v základní ligové sestavě vynechal pouze když měl karty, nebo když byl jistý titul...

                      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                        belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 18:08 |  
                        3 5

                        Jenže ty stále nechceš pochopit to, že s Ševčíkem, Králem nebo Traorem v sestavě jsme dali plno gólů.,které mohli střílet najednou jiní.
                        To samé, když nehrál v nějakém ligovém zápase, řekl Trpišovský, že jsme hráli velice rychlý kombinační fotbal po zemi. To tak prostě je a musí i být. Když třeba JH vystřídal Král ve Zlíně nebo kde to bylo, jak se obraz hry najednou změnil a Král dal hned krásnou průnikovku Masopustovi po zemi.
                        S Bulharskem jsme většinu zápasu vážně nehráli na brejky, pusť si to znovu. A dnes na brejky předpokládám taky hrát nebudeme.
                        Dnešní fotval je právě o tom, v jaké rychlosti ho dokážeš hrát. A jak Ševčík, tak Král, tak Traore ho dokáží hrát rychleji.
                        Už toto jaro ztratil JH pozici lídra týmu na hřišti, stejně jako Škoda. A nic nenasvědčuje tomu, že by si měli pozici na hřišti udržet nebo dokonce vylepšit.
                        Uvidíme na podzim.

                        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                          Boss82     před 5 lety 10.06.2019 18:26 |  
                          5 3

                          Krásný rychlý kombinační fotbal po zemi jsme hráli v 90 % zápasů a v 90 % případů u toho byl Hušbauer. Tak tu nežvaň cosi o tom, že s ním to snad nejde nebo co.

                          Argumentovat Královou průnikovkou je fajn. Škoda že v rámci objektivity neargumentuješ také těmi desítkami podobných průnikovek, které vyprudukoval Hušbauer. Ale to už by se ti nehodilo do krámu, co?

                        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 18:28 |  
                          3 3

                          Ano, hráli jsme kombinační fotbal, protože proti nám stál soupeř, který chtěl hrát tím samým stylem....

                          Když jsme bez Hušbauera nastoupili v lize proti Liberci, byla z toho holomajzna bez šancí, protože Libe hrálo přesně to, co ostatní v lize... důrazně, na hranici sebeobětování a střed hřiště co nejrychleji překopnout.... až když do druhé půle přišel Hušby, tak připravil gól milimetrovým pasem na Bořila...

                          Bulhaři proti nám chtěli hrát, rozehravali přes obránce a málokdy si pomohli nákopem.... podívej se na oba góly: při prvním jejich akci ještě na jejich půlce přerušil Souček a poslal vpřed Jankta... při druhém jejich útok zastavil Suchý a rýsoval kolmici mezi beky do brejku....

                          Šilhavý správně přečetl, že Bulhaři svou hrou budou vyhovovat spíše Královi... jindy mohou přijít zápasy, kdy bude potřeba spíše hráč Hušbyho typu... třeba v zápase, kde budeme muset vyhrát, zatímco soupeřům bude k postupu stačit plichta

                  • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                    Boo_SKS     před 5 lety 10.06.2019 17:39 |  
                    2 2

                    Karle, (a teď reaguji pouze na tu část s Králem) chápu tvůj point a souhlasím, že za nás moc gólů zatím nedal, ale rozhodně ukázal, že má kvalitní střelu i dobré zakončení, ale pouze měl v X případech smůlu. Pamatuju si na jeho debut proti Teplicím, kdy to během pár minut hrozně oživil, dostal ve vápně k odraženému balonu a výborně vystřelil, jenže jeho gólovou střelu vyrazil bránící hráč na brankové čáře. Všichni asi ještě máme před očima jeho parádní bombu z 25 metrů proti Spartě, kde chybělo pár centimetrů, aby nám vystřelil v nastaveném čase výhru gólem, o kterém bychom se možná bavili ještě teď jako o trefě sezony. A třeba za repre proti Bulharsku se skvěle z voleje položil do polovysokého centru a po vyražení gólmanem hrozně pohotově dorážel (a opět by to šlo na branku), ale střelu mu zblokoval obránce. Upřímně si na další jeho momenty v zakončení nepamatuji, ostatně od toho jsou u nás jiní hráči, nicméně myslím, že tyto situace jasně ukazují, že na svůj věk a post je Alex v zakončení dost pohotový a má i dobrou střelu z dálky. Věřím, že pokud jednou odejde Souček, tak Alex dostane více ofenzivní úkoly a když se bude více tlačit do zakončení a střelby, tak to tam začne pravidelně sypat.

                    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 17:59 |  
                      3 3

                      Ale jo, Král se hrozně zlepšuje a jednou možná bude moci Hušbauera nahradit i v téhle pozici... ostatně on to byl, kdy Hušbauera vytlačil na podhrot a odtamtud tím pádem zase vypadl Stoch....

                      Souček podle mého názoru takhle vyrostl právě vedle Hušbauera... a Král v tom buď může pokračovat, nebo si naopak on bude zaučovat svého nástupce... Ale pořád je to o tom, že ještě za nás nedal gól jinak než ramenem.... břevno je hezké, leč ve finále je to bez gólu úplně stejně jako rána na rohový praporek....

                      Ano, třeba zrovna právě on jednou bude moci Hušbauera nahradit i po stránce střelby a přenášení hry, ale zatím ne....

                      Vždyť si vezměme, že Pepa měl sérii, že během šesti zápasů dal pět gólů... to není o jedné dvou krásných střelách za půlsezónu... On víceméně každý rok snad vyhrává nějaké ty ankety o gól roku - 2018 proti Opavě, o rok dříve Maccabi....

                • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                  Boss82     před 5 lety 10.06.2019 17:41 |  
                  8 11

                  Nějak ti tečou nervy, ňoumo, dej si pozor, aby ti nepraskla žilka. Můžeš na mě útočit a nadávat mi, jak chceš, ale fakta, která naprosto vyvrací všechno to, cos tady za poslední 3 roky naplkal, stejně nikdy nezměníš. K tvojí smůle totiž všechna fakta dávají za pravdu mně:

                  1) Ať už je to Hušbauerova minutáž - druhý nejvytíženější hráč týmu.
                  2) Hušbauerovy osobní statistiky - nejproduktivnější hráč týmu -> 12+16 ve všech soutěžích.
                  3) Výsledky týmu jako celku - nejlepší sezóna v historii, na které má Hušbauer obrovský podíl nejen výše uvedenými čísly, ale také třeba počtem finálních a předfinálních přihrávek - v obou těchto klíčových hlediscích je nejlepším hráčem našeho týmu.
                  4) No a hlavně mi dává za pravdu sám J. Trpišovský, který na Hušbauerovi opakovaně staví (klidně i na úkor borců jako jsou M. Stoch, A. Král, I. Traoré, A. Baluta, P. Ševčík a další).

                  Toto jsou fakta. Jasná a nezpochybnitelná! Takže si tu můžeš blekotat o šnekofilech (btw. tím nadáváš do šnekofila i Trpišovskému), fotbalu devadesátých let, nebo o desítkách argumentů, proč by JH neměl hrát, co chceš, ale pravdu prostě nezměníš. Ve skutečnosti jsi to totiž právě ty, kdo není absolutně schopen poznat dobrého hráče.

                  A co to tady vykládáš o mém názoru na Krále? Zase ty tvoje lži. Najdi si moje příspěvky na téma A. Král, ty trumbero, a pak tu něco vykládej. A to samé s P. Ševčíkem. Jediný z jmenovaných, koho jsem tu několikrát kritizoval, byl MvB. Ale byla to vždy konstruktivní kritika, a když se časem zlepšil a některé své slabiny odstranil, neřekl jsem proti němu ani popel.

                  • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                    belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 17:52 |  
                    7 7

                    Nezpochybnitelná fakta lojzíku jsou taková, že Král hraje výborně v repre, zatímco JH už není ani povoláván

                    Pravda je taková, že nejlepší zápasy s nejtěžšími týmy jsme hráli bez něj.

                    Když už v těchto zápasech hrál, tak jsme začali hrát lépe, když ho někdo další vystřídal.

                    Pravda je taková, že jsme proti těmto hodně silným týmům dali najednou mnohem více gólů než proti slabším týmům v poháru s ním.

                    Takže si tady dál můžeš plkat o nepostradatelnosti JH v základní sestavě, už to však není pravda ani teoreticky a každá další půl sezóna posouvá JH v žebříčku výkonnosti v týmu stále níže.

                    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                      Boss82     před 5 lety 10.06.2019 18:11 |  
                      5 12

                      Prosím tě, Hurvínku, jestli nemáš nějaké skutečné argumenty, tak se do diskuze se mnou vůbec nepouštěj. Oháníš se tu nominací trenéra, kterého si sám mnohokrát tvrdě kritizoval, vytrháváš věci z kontextu, překrucuješ realitu, porovnáváš neporovnatelné a hlavně neustále lžeš. Fakta a argumenty jsem ti uvedl výše. Nevyvrátil jsi ani jeden, tak buď raději zticha a nezapleveluj diskuzi těmi samými nesmysly pořád dokola.

                      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                        belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 19:36 |  
                        5 5

                        S tebou se do diskuze nepouštím, to ty na mě neustále reaguješ. Jsi jak ta čivava, která za plotem štěká na ovčáka. Toho trenéra jsem ke konci kritizoval a chtěl Trpišovského, na rozdíl od tebe ty "odborníku" :-) Chtěl jsem Ševčíka místo Trávníka, stejně jako Trpišovský. Chtěl jsem Krále do základu, na rozdíl od tebe, který tvrdil, že by se měl do sestavy začleňovat pomalu.

                        Kdykoliv se s tebou budu přít o hráči nebo trenérovi, budu mít většinou pravdu. To neznamená, že jsem pan neomylný. Pouze to znamená, že ty jsi na tom s viděním fotbalu tak špatně, že to nedá moc práci. Ty ať řekneš co řekneš, do půl roku se stane opak :-) Chceš působit odborně, ale v 90% předpovědích se stane opak. Tak jen si dál pindej, my jsme na to zvyklí :-)

                        Přestaň ze sebe dál dělat čivavu a nereaguj na mě, když s někým diskutuju o věcech, o kterých nemáš moc tušení.

                        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                          Boss82     před 5 lety 10.06.2019 20:04 |  
                          2 9

                          Lhaním realitu nezměníš. Každý si může projet historii mých a tvých příspěvků tady na SN, a udělat si vlastní obrázek o tom, kdo má obvykle pravdu, a kdo je úplně mimo, víš Hurvínku...?!

                          • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                            belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 20:05 |  
                            4 3

                            Přesně tak jak říkáš, může.

                            • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                              Boss82     před 5 lety 10.06.2019 22:07 |  
                              1 6

                              No a tobě, Hurvajs, nezbývá než se modlit, aby to moc lidí neudělalo.

                        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                          Boss82     před 5 lety 10.06.2019 22:25 |  
                          2 8

                          Btw. ty kecy o čivavě a ovčákovi to už je ubohoučký i na tebe. Přitom tu sám pořád štěkáš jak vzteklej čokl, kdykoliv tu někdo promluví pozitivně o Hušbauerovi. O ničem jiným sem skoro ani nepíšeš. Ty nejsi žádný fanoušek Slavie, ty jsi jen nějakej vesnickej jouda, co si sem chodí honit své ego, protože má nízké sebevědomí, a jako hysterické dítě se bude hádat až do krve za tu svou neexistující pravdu.

            • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

              kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 14:55 |  
              4 3

              Tomu talentu je 25 let... v lize odehrál za Liberec a Olomouc 5.486 minut.... to je v přepočtu na zápasy celkem 61 zápasů .... jinak nastoupil k 72 zápasům, takže opravdu minimum startů na minutu....

              A přesto nastřílel celé čtyři branky... to je jedna branka na patnáct zápasů.... Opravdu si myslíš, že stačí, aby nastupoval pravidelně a bude od něj přísun gólů? Opravdu bys hráč s takovými parametry dal na podhrot, kde by měl být střelec - hráč, který pravidelně střílí góly?

              A pokud si myslíš, že když bude hrát pravidelně, tak bude střílet i v situacích, kdy se dříve snažil někoho ještě hledat.... už je pro fotbalistu ve středním věku - fakt si myslíš, že najednou zcela změní své léty zažité návyky, jak se chová ve střeleckých pozicích? Jaký by pro to měl být předpoklad?

              Podle mě je to hráč na post Součka, případně Krále, Hromady či Traorého, ale rozhodně jeho dosavadní kariéra neukazuje na kvalitní podhrot, který by nás měl střelecky táhnout... Tam patří Hušbauer, Stoch a do budoucna snad Baluta...

              • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 16:12 |  
                1 4

                Ahoj, viz výše pod bossem

            • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

              kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 14:58 |  
              4 3

              A jenom pro ilustraci: Hušbauer v lize 20.791 minut - tj v přepočtu na zápasy 231 zápasů... a 57 gólů - tj. branka každých 4,05 zápasu...

              • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                Dr. Fe1     před 5 lety 10.06.2019 15:11 |  
                7 8

                Zase na druhou stranu, že se rozstřílí vyloučeno není. Hodně záleží na jakém postu hráč hraje, jakou dostane důvěru atd.

                To já například znám jednoho hráče, který z pozice útočníka dával sotva 4-5 gólů za sezonu - tedy dost bída. Jednu sezonu dokonce odehrál na stoperu a nedal gól vůvbec žádný. Už byl také starší, zdánlivě perspektiva na zlepšení minimální. A přesto tenhle hráč pak v nběkolika sezonách za sebou dával gólů 15-20 ... a získal si takovou oblibu, že se ho někteří nechtějí zbavit ani když už zase dává jen ty 4 góly ze hry ...

                Takže Ševčíka bych co by střelce neodepisoval.

                • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 15:20 |  
                  3 4

                  Samozřejmě, i nenabitá puška může vystřelit.....

                  Ale ta pravděpodobnost je prostě malá.... Proč by jako měl najednou začít střílet góly, když to nikdy nedělal?

                  Milan, o kterého se tak rád - a jak pravidelně zdůrazňujete jediný objektivně - otíráte, nastřílel v několika sezónách 15-20 gólů a je tedy určitá pravděpodobnost, že se může znovu odšpuntovat...

                  Zvláště když i v minulém ročníku rozhodl svými brankami ze hry zápasy s Karvinou, Mladou Boleslaví, Ostravou a v Genku.... a i ta branka na Bohemce na 2:0 v poslední minutě první půle měla hodně rozhodující charakter....

                  To u Petra Ševčíka, který doposud góly nestřílel, je ta pravděpodobnost podstatně menší.... je to skvělý hráč, může nám pomoci na jiných postech....

                  měli bychom umět využívat silných stránek svých hráčů, ne je stavět na posty, na které nemají předpoklady... respektive nikdy neukázali, že by je mít mohli...

                  • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                    Dr. Fe1     před 5 lety 10.06.2019 15:37 |  
                    5 8

                    No ale právě ten MIlan je tím příkladem, že góly nestřílel a střílet začal, což jsem také napsal a vy jste to ve svém zanícení zřejmě přehlédl. Vy už ani nechcete vidět, že Milanovi tohle spravedlivě přiznávám a čtete selektivně ... tak to zkuste znovu.

                    Milanovi bylo 28 let a měl za sebou sezonu s nula góly na kontě odehranou na stoperu, přičemž v sezoně před tím dal na pozici útočníka 4 góly, přestože hrál pravidelně (28 zápasů). Kdo tehdy čekal že dá v další sezoně 19 gólů ? Zdánlivě to byl odepsaný nególový útočník. Přesto měl pak 4 sezony kdy byl gólovým tahounem Slávie.

                    Samozřejmě netvrdím, že se takhle rozstřílí Ševčík, ale jen říkám, že odepisovat ho co by střelce je také předčasné.

                    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 15:48 |  
                      4 5

                      Ale on je přece střílel... Přišel k nám z Bohemky s bilancí 6.269 odehraných minut (skoro 70 zápasů) a v nich 17 gólů - to je 4,1 gólu na zápas.... Když šel na stopera, už měl 23 branek... to je čtvrtina toho, co má teď....

                      Pletete dohromady neporovnatelné....

                      Ševčík má bilanci jeden gól za 15 zápasů...

                      i kdybychom chtěli vzít Milanovu bilanci pouze ve Slavii leden 2012-červen 2014 (tj. i s tou bezgólovou sezónou na stoperu), tak se dostaneme na čísla 4.626 minut - v přepočtu 51,5 zápasů a 6 branek... takže jeden gól za 8,5 zápasů.... to je pořád skoro o polovinu lépe než má za celou svou dosavadní kariéru Ševčík....

                      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 15:48 |  
                        1 3

                        Samozřejmě bilance z Bohemky je obráceně - jeden gól na 4,1 zápasů

                      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                        Dr. Fe1     před 5 lety 10.06.2019 19:33 |  
                        2 7

                        Ševčík je záložník, ne hroťák jako Milan, takže těžko můžete srovnávat absolutní počet gólů. Ze své pozice v záloze měl Ševčík samozřejmě mnohem méně možností góly dávat.

                        Jde taky o to jak se hráč do střel nutí, jestli si věří, jestli ho ke střelbě tlačí trenér a nebo po něm naopak chce něcoi iného atd. atd. Je tam spousta vnějších okolností.

                        Podívejte se na Hušbyho - u toho je dobře vidět jak má některé období gólové a některé nególové. Mimo jhiné asi i podle vnějších oklností, co po něm který trenér chce, na jakém postu hraje atd.

                        Takže jde o princip, že nelze dopředu říct, ten doteď jako záložník góly nedával, tak teď když ho dáme na podhrota, tak je taky dávat nebude. Třeba to bude právě naopak a objeví se jeho gólový potenciál, to nevíme.

                        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 20:58 |  
                          3 3

                          Právě proto porovnávám Milana z období, kdy u nás začínal jako druhý, třetí útočník a kdy hrával na stoperu - nechcete mi doufám tvrdit, že se tam dostával do šancí jako na běžícím páse?

                          Hušbauer už od začátku kariéry dával góly: první sezóna v Příbrami 4, druhá v Ostravě 3... to jest za dvě sezóny skoro dvojnásobek toho, co má Ševčík po třech letech v první lize... Vzápětí první sezóna ve Spartě 10 (+1 ještě v Ostravě - šel až po pár kolech); potom 7; 20 a 5 - to byla půlsezóna kdy šel v zimě do Cagliari....

                          Opravdu nevidíte, že tahle čísla od začátku hovoří o někom, kdo bude v kariéře dávat góly? I když se mu to třeba zadrhne právě nepovedeným přestupem, je dost pravděpodobné, že bude góly dávat dál... a taky že ano: další sezóna 4, pak 4, 6 a teď 12... dokonce opět dost vzestupná tendence....

                          Oproti tomu Ševčík má na svém kontě sezóny s gólovými příspěvky 2-1-1-2...

                          A s tím jsme jej vzali do Slavie.. je snad tedy nad slunce jasnější, že jsme jej sem nevzali proto, aby hrál podhrot a střílel góly, ne?

                          Ano, může se rozestřílet, stejně jako může padat v červenci sníh, ale není to moc pravděpodobné.. Daleko pravděpodobnější je, že góly budou dávat hráči, kteří je dávali i dříve - v žákovských kategoriích, v dorostu a tak podobně.. protože to v sobě tak nějak mají zakořeněné - hráč, kterého musí trenéři nutit do střelby se může zlepšit, ale ta pravděpodobnost,že najednou dá deset branek za sezónu je dost malá... Neříkám, že je to nemožné, ale nepravděpodobné...

                    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

                      belmis (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 16:13 |  
                      2 1

                      Tak jsem odpovídal Bossovi82 a koukám, že mě taky napadl Škoďák a jeho počet gólů s věkem

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      spivi     před 5 lety 10.06.2019 13:38 |  
      8 4

      mám pocit, že Sýkora nám už toho moc neukáže...

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 14:48 |  
        4 1

        Mně by to ani tak nevadilo. Začal dobře, ale postupně se vytrácel.

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        Dr. Fe1     před 5 lety 10.06.2019 14:50 |  
        1 8

        Já bych to jen uvedl na pravou míru,, nevím tredy jestli jste to myslel takto, ale Peháčko v diskuzi psal, že se Sýkorou osobně mluvil a že prý Sýkora ve Slávii končí, protože se nepohodnul s JIndřichem.

        Takže proto už asi nic nepředvede, ne proto že by byl tak špatný.

        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

          spivi     před 5 lety 10.06.2019 14:57 |  
          4 0

          nevím konkrétní důvod, ale v SKS už bez Sykyho... viděl bych to na USA nebo Anglii.... ovšem ne PL

          • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

            Dr. Fe1     před 5 lety 10.06.2019 15:03 |  
            2 8

            Díky za informaci.

            Já jen přepisuji, co tady tvrdil uživatel pehacko a podle všeho pravdivě. Údajně s ním mluvil, na svatbě jednoho libereckého fotbalisty. Jinak prý o Slávii mluvil hezky, ale prostě se s Jindrou něják nepohodli. Čemuž se až tak nedivím, protože Sýkora na mě působí tak trochu drze, tedy kluk co nemá problém občas někomu něco vpálit a moc o tom nepřemýšlet. (nic ve zlém vůči němu)

          • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

            p!erreCORE     před 5 lety 10.06.2019 20:39 |  
            0 0

            Sýkora do USA? To by bylo překvapení! :)

            • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

              p!erreCORE     před 5 lety 10.06.2019 20:40 |  
              1 0

              Já, když k nám šel, doufal, že to bude rychlý technický levý bek.. žel nestalo se. Ale je mi sympatický a vždy byl a přeju mu hodně štěstí!

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 15:01 |  
        5 0

        Já bych jenom upozornil: Kolega Belmis si nemyslí, že nám ještě ukáže Sýkora...

        On cituje Sýkoru, který v jednom článku popisoval hráče SKS a ten o Ševčíkovi psal, že nám ještě ukáže...

        je to napsané trochu krkolomně a snadno to člověka zmate....

  3. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 14:51 |  
    6 5

    Já bych si jen dovolil polemizovat s tím názorem, že Souček už má místo vedle velikánů. Myslím, že k tomu potřebuje ještě aspoň jednu povedenou sezónu ve Slavii. Tím samozřejmě nechci Tomáše ovlivňovat v rozhodování o případném přestupu někam ven... vlastně kecám, chci. :-)

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      Boo_SKS     před 5 lety 10.06.2019 15:53 |  
      5 0

      Wulfe, chápu, jak to myslíš. Nám se může zdát, že toho za nás Suk zase až tolik neodehrál, aby se dalo o něm dalo směle mluvit jako o legendě, nicméně zdání klame. Za DUmla tu odehrál jednu kompletní sezónu + zahájil druhou, ale začal stagnovat a odešel na zbytek sezony do Liberci. Pak se vrátil a strávil tu podzim pod JŠ, jaro pod JiT a celou loňskou sezonu, takže ono se to nezdá, ale už za áčko má určitě něco kolem 100 soutežních startů, což je relativně dost. A k tomu "požadavku", aby ještě zopakoval loňský úspěch - opět rozumím, že jedna opravdu top sezóna může podvědomě připadat málo, nicméně už jen to, že double jsme vyhráli po 77 letech značí, že šlo o něco opravdu výjimečného v kontextu celé slávistické historie. Plus k tomu nádherné tažení Evropou jako bonbónek, vyřazení trojnásobného vítěze EL, dva vyrovnané zápasy s nedávným vítězem LM a aktuálním šampionem EL a na české poměry neuvěřitelně odvážný styl hry. A Souček je symbol loňské sezóny i vzestupu celé Slavie. Ne, jeden soutěžní ročník není málo a už jenom za něj má JiT pevné místo mezi legendami a Tomáš mezi ikonami typu Šmicer, který toho za nás nějak extra více taky neodkopal, ale visí na stadionu...

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        kjandourek (admin)     před 5 lety 10.06.2019 15:58 |  
        1 0

        97 zápasů... 8.309 minut..... 23 gólů :-)

        jenom tak mimochodem, když přepočteme minuty na celé zápasy, vyjde nám 92,3... takže opravdu minimum zápasů odehrál tak, že nastoupil jako střídající, nebo byl střídán - 3x střídal, 5x byl střídán - takže drtivou většinu těch zápasů odehrál celých od začátku do konce....

        A 23 gólů, to je bilance jeden gól za 4,01 zápasu....

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 10.06.2019 17:24 |  
        4 2

        Já jen chci, aby zůstal, no. :-)

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      Orlik66     před 5 lety 12.06.2019 17:12 |  
      0 1

      Obvyklý názor je, že by bylo skvělé, kdyby TS zůstal, a že kdyby odešel, člověk by mu to přál. Na tom bych nic nerozporoval, jen:
      1) Z pohledu fanouška: když vidím, jak se někdo opravdu rozjede, a pak frnk - přijde mi to upřímně líto. Nechci fňukat, ale prostě ho máme rádi. Když jsme si někoho tak oblíbili - jen dobře, když zůstane na očích. Sledovat zápasy se Sucháčem třeba nestíhám (jen jeho kariéru).
      2) Jde o budoucnost mužstva - aby nesnižovalo svou úroveň.
      3) Dumám nad poměrem let, během nichž TS ve Slavii vyrůstal, a let odehraných v áčku. Dá se to ale nějak poměřit?

  4. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    spivi     před 5 lety 10.06.2019 18:46 |  
    5 2

    Trochu me fascinuje jak se tu lidi urážejí, kolik toho asi schytam já když něco nedopadne...... asi lepší nepsat a jen číst....

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      bongor     před 5 lety 10.06.2019 19:12 |  
      3 0

      Včera jsem koukal na Portugalsko-Holandsko.A měl jsem dojem,že třeba Slavie-Sevilla byl lepší fotbal,hlavně rychlejší.I když to asi byl jen dojem,tak si říkám,nějak jsme povyrostli.Díky Jindro!

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        spivi     před 5 lety 10.06.2019 20:13 |  
        1 1

        Snad tomu tak jednou bude, rychlejší to.bylo.... ale ne diky SKS bohužel...

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      Marcelo10     před 5 lety 11.06.2019 10:21 |  
      1 0

      Ja si myylim, ze pokud nedopadne Stanciu, nikdo se extra zlobit nebude :)

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      japhy     před 5 lety 11.06.2019 10:55 |  
      3 0

      Neřekl bych, že by se tu nějak moc uráželo, v podstatě jde o pár známých dvojic, kdy se už jeden neudrží anebo si o to někdo vyloženě koleduje a pak se to na něj sesype. A zase - je tu jen pár takových.

  5. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    Srdcar114     před 5 lety 11.06.2019 09:07 |  
    2 3

    Oceńuji tvoje pozitivní hodnocení,bohužel existují i takoví slávisté, u kterých i v mistrovské sezoně převažují spíše negativa.S tvým hodnocením souhlasím,a to i s drobnými negativy.

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      ColinSKS     před 5 lety 12.06.2019 12:49 |  
      2 3

      oxymoron v praxi !! :)

  6. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    Pochy     před 5 lety 11.06.2019 16:45 |  
    14 0

    Díky za zhodnocení, skvělé napsané. Letošní sezóna byla snová a ta příští by mohla být podobná, protože celý tým, včetně trenérů a vedení na to má.

    Přidám sem ale jeden moudrý židovský vtip (trochu upravený):

    Kohnovi se v životě nic nedaří, a tak jde za rabínem pro radu.
    "Rabi, poslouchaj, já už nevím jak dál.. syn neudělal maturitu, dcera se mi tahá po nocích, žena je nemocná a ta moje Slavie, ach škoda mluvit jakou hraje tužku" Ty jsi moudrý muž, nemáš pro mne radu, co mám dělat?"
    "Hele Kohn, vezmi ceduli, napiš na ní: TAKHLE TO NEBUDE POŘÁD a přilep si ji doma na zrdcadlo a každý ráno si to přečti!"
    Kohn udělá co mu rabi řekne a po půl roce se zase potkají a rabín se ptá.
    "Tak co Kohn, co život?"
    A Kohn hned z vesela. "Rabi zázrak, všechno se obrátilo, syn napodruhý odmaturoval, dcera se šťastně vdala, žena se uzdravila a ta moje Slavie - co mám povídat, hrajou nádhernej fotbal, jsou Mistři ligy, prostě skvělý" "Myslíš rabi, že už můžu tu ceduli sundat?"
    "V žádným případě Kohn!! Jen ji tam nechaj pořád viset"

    Takže přeji všem hodně štěstí v příštím ročníku.

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 12.06.2019 13:22 |  
      1 0

      :-) Presne. Bude to jeste lepsi... :-)

  7. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    profesor     před 5 lety 11.06.2019 18:26 |  
    2 10

    Velmi fundovaný postřeh. Mám jen dojem, že bychom měli myslet dál. V tom případě si myslím, že Škoda i Zmrhal na Slávii v další sezóně mít nebudou. Bylo by chyba, aby Matoušek šel hostovat do Jablonce jenom proto, že Škoda zůstane ve Slávii. A jak to bude s Jugasem, pustíme ho_?

  8. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    uru100     před 5 lety 11.06.2019 22:51 |  
    2 0

    A to kafe je jako kde? Mohl to byt hned lepsi clanek. Je to Tvoje znacka a tak si ji buduj.

  9. Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme....

    buri     před 5 lety 12.06.2019 08:16 |  
    2 1

    Díky za článek. Souhlas s hodnocením. Jen u Škody jsem na rozpacích... Je to naše legenda a patří mu naše úcta a poděkování za minulé výkony a krásné branky, které nás držely nad vodou v dobách krušných i vítězných... Ale do současné naší hry se nehodí...Myslím si, že Tecl bude-li zdravý, ještě nám ukáže...
    S úctou k Vám Buri,

  10. Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

    ColinSKS     před 5 lety 12.06.2019 12:48 |  
    2 5

    jediné co mi vadí je to, že JT na twitteru už drahnou dobu mlčí. za chvilku je zápas v čelákovicích a fanoušci nevědí kdo bude hrát!

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      kjandourek (admin)     před 5 lety 12.06.2019 12:58 |  
      5 1

      Já si tedy myslím, že jeho mlčení znamená nějakou pořádnou prdu :-)

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        ColinSKS     před 5 lety 12.06.2019 18:02 |  
        2 5

        však jsem to myslel v nadsázce :) taky na to čekám, natahuje to solidně ale to není od věci.

        • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

          Marcelo10     před 5 lety 13.06.2019 13:48 |  
          0 5

          Jenom aby to nebyla prda neprijemna..z x zdroju se ke me dostalo, ze jsme v problemech. Dnes uz i tu na slv.novinach..

          • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

            Sapfa     před 5 lety 13.06.2019 16:02 |  
            0 0

            můžeš to prosím specifikovat?

    • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 12.06.2019 13:20 |  
      4 0

      Neblbni. Je na zaslouzene dovolene a chce si chvilku od toho stresu odpocinout...

      • Re: Půjdeme do toho naplno a pak ještě přidáme..... Čtenářský článek

        ColinSKS     před 5 lety 12.06.2019 18:02 |  
        3 4

        neblbnu. pouze v nadsazce blbnu :)