Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    Boo_SKS     před 5 lety 06.06.2019 15:15 |  
    32 4

    Další zbytečný a nesmyslný článek. Proč by Slavia měla být ochotná prodávat nejlepší hráče, jen aby pomohla reprezentaci a potažmo i celému českému fotbalu? Slavii by měla primárně zajímat pouze a jedině Slavia. A pokud má ekonomické i sportovní možnost udržet opory, tak by bylo smutné, kdyby přistoupila na podobnou hru nepřejících pisálků z Křetínského deníku, kteří naše úspěchy těžko vydýchávají.

    To bychom měli obětovat vlastní ambice ve prospěch svazu, který nám dlouhodobě hází klacky pod nohy? Jasně, jim by se líbilo, kdybychom sehráli roli užitečného idiota, ale naštěstí máme rozumné vedení, jemuž jde v prvé řadě o prospěch Slavie. A ze silné Slavie a našich úspěchů logicky těží i celý český fotbal (vyšší koeficient, více investovaných peněz v rámci ligy, lepší infrastruktura atd.), ale to se Podroužkovi nehodí do krámu.

    Tomu samému Podroužkovi, který loni brečel, že šlapeme Součkovi po štěstí a brzdíme jeho fotbalový rozvoj, protože odmítnout tři miliony eur od Fiorentiny je vůči němu podraz...

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      Rooney     před 5 lety 06.06.2019 17:35 |  
      10 7

      Chapu tvuj pohled na vec, ale tady mi trochu prijde, ze vidis rude (tim nemyslim spartansky) jen proto, ze to je z isportu... Ten clanek ma vcelku racionalni zaklad a ja tam teda nevidim nic tak odsouzenihodneho, jako ty. Namatkou vypichnu par veci:

      Rozvoj hracu
      Opravdu muzeme napr. takoveho Soucka sportovne jeste nekam posunout? Nebo Ngadea, ktery je evidentne nejlepsi stoper siroko daleko a byt mladsi, tak uz tu davno neni? Pokud budeme ve fazi, kdy budeme pravidelne hrat LM, popr. dosahovat v EL mety, jako letos, pak ano, ale tak daleko jeste nejsme. Vetsina ligovych zapasu uz tyto hrace nikam neposune. A pokud ti hraci u nas zacnou stagnovat, bude to mit negativni vliv na narodak - az tady je ta paralea s narodakem. Nejde o to prodavat kazdeho, kteremu se u nas podari pulsezona (napr. Kral), ale ty, kteri svou kvalitu prokazuji delsi dobu a maji potencial na dalsi rust.

      Ekonomika
      Je opravdu realne co se platu tyce drzet dlouhodobe krok s tymy z Nemecka, Anglie, Francie a dalsich? Nebo prijde 1-2 sezony bez prijmu z evropy a sesype se to tu jak domecek z karet, popr. pak tedy prijde ten vyprodej, ale poradnej, protoze nebudeme mit jinou moznost? Cilem klubu je preci byt vicemene sobestacny, nemuzeme to preci postavit na dotacich od majitele... A v ceskych podminkach jsou jen 2 cesty k penezum - evropske pohary a prodej hracu ven. A ted bude velmi dulezite toto vyvazit tak, aby to fungovalo.

      Ambice hracu
      Tady je to samozrejmne individualni, ale snem kazdeho mladeho hrace je hrat jednu top5 soutezi. Typickym prikladem je ted Coufal. Jasne, muze zustat u nas, brat podobne penize jako v Nemecku, mit tu temer jistou zakladni sestavu, byt tu s rodinou a prateli apod.. Ale on chce jit do bundesligy, chce si to zkusit a splnit si svuj sen. Hrat tyden co tyden pred plnym stadionem proti kvalitnim souperum a treba i poznat jinou zem. Nema smysl od nas jit do Turecka, Polska, Danska apod., ale do top 5 lig ano, ikdyz treba do horsiho tymu.

      Takze ano, souhlasim s tim, ze ted ten kadr rozprasit by byla velika skoda a spatne reseni, protoze LM v pristim roce neni nerealna a to by nas zase posunulo o kus dal na nasi ceste, ale zaroven dle meho budeme muset do budoucna nektere opory prodavat, protoze je to prirozene a zajistuje to financni stabilitu tymu. Za me je ideal najit si osu tymu ze zkusenejsich kvalitnich hracu, kteri uz maji neco zasebou (napr. MNN, Stoch, Boril apod) a kolem nich mladsi hrace, u kterych bude predpoklad, ze tu odvedou kvalitni sluzbu a pak je draze prodame ven.

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        Tochal (přítel SN)     před 5 lety 06.06.2019 19:16 |  
        0 3

        Repre ať si klidně stagnuje, k čemu nám je?

        • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

          Joe-L     před 5 lety 06.06.2019 20:46 |  
          6 0

          A hlavně k čemu je repre hráč, který sedí venku na lávce nebo na tribuně - to už lepší, když je ten hráč a stabilně hraje... a pokud budeme hrát pravidelně Evropu, tak získá i zkušenosti z velkých a náročných zápasů. Takže za mě prodej jen v případě zajímavé nabídky pro nás i hráče a zároveň adekvátní náhrady.
          Naše výhoda může být, že Jindra a Nezmič mají zkušenost s výstavbou týmu každý rok nebo nedej bože každé přestupní období... ale zase věřím tomu, že už je to třeba tak úplně nebaví a chtějí to svoje "vypiplané miminko dovést k dospělosti" - mít vyspělý tým.
          Na druhou stranu - určitá obměna je nutná a pro hráče i přitažlivější možnost - ve Slávii si zahraju Evropu, budu dobrej, někdo si mě všimne a půjdu vejš, dál...
          Takže prostě rozumnej kompromis a žádný ode zdi ke zdi.

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        Cross     před 5 lety 06.06.2019 19:17 |  
        0 10

        S tím Rooneyho celkovým pohledem docela souhlasím. Ale žádný hráč pod smlouvou by neměl za své kňučení být odměněn. Tŕeba Coufy. Pred rokem ho skoro nikdo neznal a pokud se o něm mluvilo, tak jako o “sparťanovi”. Teď to jeho kníkání, že si chce splnit svè sny v německé Příbrami je pro nás až urážející. Jestli ho pustíme dŕív, nez se ukáže aspoň rovnocenná nàhrada, tedy nejdřív v zimě, tak to celé zase půjde z kopce.

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      Cross     před 5 lety 06.06.2019 18:43 |  
      10 4

      Podroužek píše jak Agenti mluví. Cílem techto lidí je dostat hráče ven co nejlevněji a pak se s nějakým Udine šábnout o provizi za okradení českého klubu a zisk levného hráče. Tohle uz, doufám, s Barákem, Luftnerem a Pavlenku skončilo. Barák šel ven nepřipravený, Lüftner se v Kodani zakopal a Pavlenka za třetinu ceny. Musíme samozřejmě i prodávat, a dobře hospodařit, ale v rámci jasné koncepce, kterou je výstavba špičkovèho středoevropského klubu, který pravidelně hraje Ligu mistrů. Kdyby nebyla tato jadná perspektiva, pořádek v klubu, dál nás a naše hràče budou ničit různí Agenti a prodávat po pár měsících za par šupů do těch Kodaní, Udine, Freiburgů a jiných prdelí.

  2. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    wymaz     před 5 lety 06.06.2019 15:27 |  
    17 5

    Tak hlavně vidíme většinu těch borců co odešli, jak se rozvíjí, na lavičkách .... To jsou analýzy na úrovni žáka 5.B.
    Souček si svoje odvedl a pokud odejde, většina z nás mu to bude přát a radí ho uvítáme zpět. Coufal ať udělá ještě rok a může také jít. Ale nejdříve vraťte, co dá vás klub investoval a pak jděte. Tak to bude fungovat, odejdete s ,,požehnáním,, a potom se můžete vrátit. Kdo prchne po roce, je zrádce a většinou necharakterní člověk: Luftner, Poborský atd.. nebo se pletu?

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      zeleznik2     před 5 lety 06.06.2019 16:37 |  
      9 3

      Luftner a Barák přesný příklad. Poborského nešlo po Euru udržet, ale měl, stejně jako Bejbl ještě rok zůstat, titul bychom obhájili, Liga Mistrů by asi nebyla, ale slušný výsledek v Evropě určitě.. rozhodně v létě udržet co možná nejvíce kádr pohromadě a neprodávat za každou cenu..

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        Jachym     před 5 lety 06.06.2019 16:51 |  
        5 2

        Sice je to "co by kdyby", ale já myslím, že bychom bývali v plné síle s Poborským, Šmicerem či Bejblem i ten tehdy silný Grasshoppers v předkole LM dali.

        • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

          zeleznik2     před 5 lety 06.06.2019 18:55 |  
          1 0

          Šmicer měl podepsáno s Lens ještě před Eurem. Takže on ani Suchopárek by v Curychu nehráli. 5:0 by to jistě neskončilo, ale postup těžko říci.

  3. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    zeleznik2     před 5 lety 06.06.2019 16:32 |  
    3 2

    Velká chyba pokud by se měl, opakovat výprodej z léta 1996. Samozřejmě tehdy byly jiné ekonomické podmínky, jiný majitel atd.. Je logické, že po úspěchu v EL je o naše hráče zájem, ale pokud chceme, obhájit titul a postoupit do Ligy Mistrů musíme, posilovat a ne prodávat!! Coufy možná odejde, koupíme za něj Holeše, v případě odchodu Michaela se nabízí Hovorka. Pavelka pokud by odešel Suk, ale doufám, že Tomáš ještě rok vydrží..

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      donford     před 5 lety 06.06.2019 18:55 |  
      17 4

      Nechápu jak někdo může srovnávat či zalepovat odchod MNN úvahou o rudém mrňavkovi Hovorkovi. To je hráč pro naší pralesní ligu ligu, ale nikoliv pro poháry. To berte jako axiom. Dovedete si ho někdo představit třeba proti Gérardovi? (Chelsea). To by ještě před začátkem zápasu bylo pro soupeře plus 2- 3 góly proti nám.

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        zeleznik2     před 5 lety 06.06.2019 18:58 |  
        2 0

        Je to jen kdyby, jméno které se objevilo ve vytipovaných posilách, máme přeci Kúdelu a Michael ještě neodešel..

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        Tochal (přítel SN)     před 5 lety 06.06.2019 19:21 |  
        6 4

        A před rokem by sis Coufala, Bořila nebo Kúdelu proti Hazardovi představit dokázal, ty axiome?

        • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

          donford     před 5 lety 06.06.2019 21:37 |  
          2 5

          Tak před rokem jsem nevěděl, že budeme hrát proti Chelsea. Ale byl jsem si aspoň jistý, že ti vyjmenovaní patří bezesporu k tomu nejlepšímu v naší lize. Pokud by neuspěli, což se mohlo stát, srovnání jaksi nebylo, pak by jiní z naší ligy dle mého neuspěli vůbec. Ano, Hovorka v lize hrát může, nejlépe za Liberec, ale za Slavii s jejími ambicemi na mezinárodním poli určitě ne. Laskavě ho srovnej s MNN a Delim. I mnohem lepší a sympatičtější fotbalový poctivec Jugas (než rudoch Hovorka) bohužel zatím stále není zpět mezi vyvolenými. A tomu bych návrat hodně přál. Dost by mi mrzelo, kdyby Hovorka změnil dres. Tedy bílý za červenobílý. Věřím, že se tak nestane. Od Slavie by to byl velký krok zpět.

          • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

            Boss82     před 5 lety 07.06.2019 10:30 |  
            6 8

            Co pořád máte všichni proti tomu Hovorkovi? Jak znám místní osazenstvo, tak předpokládám, že hlavní problém je v tom, že se jedná o odchovance Sparty. Zkuste od toho odhlédnout a zjistíte, že jako stoper patří k tomu nejlepšímu, co běhá v naší lize. V případě odchodu MNN nebo Deliho by se nám sakra hodil.

            • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

              Rooney     před 5 lety 07.06.2019 11:00 |  
              5 4

              Presne tak, Hovorka patri mezi nejlepsi stopery v lize a pokud vezmu v uvahu i nas herni styl, tak vhodnejsiho budeme tezko hledat... A ikdyz mi neni sympatickej, tak pokud by prisel, remcat rozhodne nebudu, protoze to bude mit smysl.

              A hlavne sem co se tyce mistnich nazoru v klidu, staci si vzpomenout na komenty pri prichodu Kudely :)

              • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                Boss82     před 5 lety 08.06.2019 11:42 |  
                1 2

                Souhlas. A s druhým odstavcem obzvlášť:-).

            • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

              Jachym     před 5 lety 07.06.2019 11:11 |  
              2 1

              Kdyby odešly obě černé věže, tak bych se mu úplně nebránil (Sparta, neSparta), ale jinak máme post stopera velmi dobře obsazený. Je tu Kúdela a hlavně pořád máme k dispozici výborného Jugase.

              • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                Boss82     před 5 lety 08.06.2019 11:44 |  
                0 1

                Kúdela je v pohodě. Ale mám takový pocit, že s J. Jugasem JiT moc nepočítá. Uvidíme. Každopádně v případě odchodu některé z černých věží by to jednoho stopera chtělo.

                • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                  Joe-L     před 5 lety 08.06.2019 12:26 |  
                  1 0

                  A myslím, že i médii proběhlo, že Weberovi slíbili, že mu Jugase (a Hájka) zajistěj i na příští sezónu...

            • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

              wimpy     před 5 lety 07.06.2019 11:15 |  
              5 0

              Kromě výšky předvedl na závěr ligy i pár pěkných kiksů.

              • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                Boss82     před 5 lety 08.06.2019 11:45 |  
                0 2

                Nějaký příklad? A sem tam se kiksu dopustí každý včetně Deliho nebo Ngadeua, to je prostě fotbal.

                • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                  wimpy     před 5 lety 08.06.2019 12:04 |  
                  1 3

                  Se Spartou dva zákroky na červenou (po druhém šel ven), s Plzní před koncem stínování Beauguela při hlavičce v malém vápně na 2:1.

                  • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                    Boss82     před 5 lety 08.06.2019 15:41 |  
                    1 1

                    A naši stopeři, které jinak považuji za nejlepší v historii ligy, se žádné takové chyby nedopustili? Dopustili, mohl bych ti jich tu vyjmenovat celou řadu. Přesto to jejich kvality nikterak zásadně nesnižuje. A to samé platí u Hovorky.

                    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                      wimpy     před 5 lety 09.06.2019 00:42 |  
                      1 1

                      Který z nich byl vyloučen? Nebo prohrál hlavičkový souboj, kdy nevyskočil? Já uznávám, že je Hovorka dobrej stoper, dokonce k němu mám určitý resentiment, neb jsem s jeho mámou chodil do školy, ale myslím si, že na jeho způsobu hry nás budou rozhodčí vodit jako na vařený nudli, když budou chtít. A oni budou chtít.

                      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                        Boss82     před 5 lety 09.06.2019 09:01 |  
                        1 1

                        Nezlob se, ale v tomhle mám trochu větší důvěru v názor dua JiT a JN než v tvůj.

                        • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                          wimpy     před 5 lety 09.06.2019 11:03 |  
                          1 0

                          To já taky. Ale zaprvé u nás, pokud vím, Hovorka ještě není a zadruhé třeba s Pokorným se taky sekli. :-)

                          • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

                            Boss82     před 5 lety 10.06.2019 11:20 |  
                            1 1

                            I mistr tesař se někdy utne:-).

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        ColinSKS     před 5 lety 06.06.2019 20:36 |  
        7 8

        hovorku nebrat!

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        Jachym     před 5 lety 06.06.2019 21:14 |  
        6 1

        Gerard (ex-Liverpool) už snad někde trénuje. Nepleteš si ho s Giroudem? :-)

        • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

          donford     před 5 lety 06.06.2019 21:25 |  
          3 1

          Jo, popletl jsem to skutečně s Giroudem.

  4. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    Dr. Fe1     před 5 lety 06.06.2019 16:46 |  
    6 16

    "Slavia si hledá své místo na trhu." ... u toho jsem čtení skončil. Jestli Slávii někdo bere primárně jako prostředek k obchodování a ne jako sportovní klub bažící po trofejích, tak to si rozumět nebudeme. Byl bych nerad, aby si Slávia hledala místo na nějákém trhu.

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      Rooney     před 5 lety 06.06.2019 16:55 |  
      9 4

      Co to je za blabol? Kazdy fotbalovy klub, dokonce i ten, ktery bazi po trofejich, ma na trhu urcite misto... Meli sme ho pred Tvrdikem, mame ho ted a budeme ho mit i potom. Je to byznys, s tim nic nenadelas.

  5. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    SKSdubstep (přítel SN)     před 5 lety 06.06.2019 18:17 |  
    22 0

    Myslím si, že v podobných úvahách všichni opomíjejí jeden fakt. Čím více budeme nejen my schopni ty nejlepší hráče udržet, tím více se bude zvedat kvalita celé ligy.

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      rak (přítel SN)     před 5 lety 06.06.2019 20:51 |  
      1 0

      Souhlas. V poslední době hodně hráčů, kteří odešli ven šlo bohužel výkonem dolů nikoli nahoru.

  6. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    Korsičan     před 5 lety 06.06.2019 20:45 |  
    2 3

    KDY SE ZAČNOU PRODÁVAT PERMANENTKY????????

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      wimpy     před 5 lety 06.06.2019 20:48 |  
      4 0

      Prej po dovolenejch.

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        Karel1 (přítel SN)     před 5 lety 06.06.2019 21:40 |  
        2 0

        A čí dovolené máš na mysli?

        • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

          wimpy     před 5 lety 06.06.2019 21:43 |  
          8 0

          Vedení. Ptal jsem se na to na takříkajíc zainteresovaných místech a prej jsou po tom závěrečném tejdnu všichni pryč. Což jim ze srdce přeju, zasloužej si to. Navíc se tedy řeší, jak se budou permice prodávat (prý je skutečně ve hře i možnost permanentek i na poháry), takže reálně se dá očekávat druhá půlka června.

  7. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.06.2019 22:03 |  
    1 0

    Dle mého je jádro pudla v lize mistrů,respektive zda se tam Slavia probojuje či ne,kdyby to bylo jako vloni kdy měl mistr místo jisté,tak by se to přestupování ven tolik neřešilo.V tuto chvíli je to jak pro vedení tak pro hráče těžký oříšek.zejména u těch hráčů kteří mají ideální věk a lukrativní nabídky.Risknout že se postoupí a oni se ještě víc předvedou anebo jít rovnou plnit si svůj sen do zahraničí za ještě větší peníze.V případě nepostupu nevím zda bude zahraniční klub ochotný čekat na naše hráče a měl by vůbec o ně zájem i nadále,když hráč nepřišel na první dobrou.Bude to asi hodně o diplomacii JT či JN a Trpiš musí mít promyšleny všechny varianty hráčských odchodů.hlavně to všem stranám nezávidím jak se rozhodnout.

  8. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    Virgil1956     před 5 lety 06.06.2019 22:26 |  
    12 0

    Zásadní věc, která v tom článku chybí je, že většina hráčů, kteří se odešli "zlepšovat" do zahraničí, leští lavičky. Jak potom mohou pomoci našemu fotbalu, resp. nároďáku? Slavia a česká liga už mu nic nedá a lavička nebo tribuna v Itálii nebo Německu ano? Představte si hypotetickou situaci, že Souček odejde např. do Německa, nepovede se mu jeden dva zápasy, nebo nebude sedět trenérovi a odehraje za rok jen pár zápasů nebo dokonce jen pár desítek minut... Řekněme, že je to nepravděpodobné, ale stát se to může. Bude z něj opora repre? Sotva, bez herní praxe.

  9. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    johnynz     před 5 lety 07.06.2019 01:20 |  
    19 1

    Pokud bysme se měli bavit o výkonostním posunu.. Tak Slavia v uplynulé sezoně nabídla svým hráčům 14 těžkých zápasů v EL a to i proti absolutní světové špičce. Díky trenéru Trpišovskému navíc hrála i s Chelsea dá se říci vcelku vyrovnanou partii.
    Další těžký mače se dají brát s týmy z top6 naší ligy, to je i díky nadstavbě celkem 15 zápasů. Když se kouknu na zápas týmů z Bundesligy nebo Serie A, kde spolu hrajou kluby ze středu tabulky a níž, nevidím oproti zápasům naší top6 v souhrnu žádný rozdíl.
    Přidejme k tomu finále poháru, ať to zaokrouhlíme na celkových 30 buďto těžkých nebo velmi těžkých zápasů, které Slavia byla schopna svým hráčům nabídnout. To je takřka jedna ligová sezona na západě v týmu, který nehraje poháry. Pro Slavii ovšem hraje fakt, že jí trénuje borec, kterej by se neztratil ani v PL a díky němu Slavia v těch těžkých zápasech většinou hraje prim, o čemž si může třeba takovej Freiburg v BL nechat tak leda zdát. Tak nevim, opravdu to je Cufovo sen nebo si tim povídáním do médií jen chtěl říct o lepší smlouvu? Ať je to jak chce, tak pochybuju, že by u něj z hlediska výkonosti došlo k posunu směrem vzhůru.
    Co se Součka týče, pokud za něj někdo ze západu vysolí 10 mil. euro, tak myslím, že mu podle domluvy v přestupu nikdo bránit nebude, i když z toho v klubu po sportovní stránce nebude nikdo nijak zvlášť happy. Pro porovnání Jankto měl z Udinese do Sampdorie přestupovat snad za 15 mil. eur. Vydra šel v Anglii taky snad za 400 mil. korun, takovýhle sumy tam dávaj za leštiče lávky...
    Takže ano, Suk naši ligu přerostl, mančaft z top5 hrající evropské poháry ho může posunout ještě o level výše, ale nechtějte nikdo po Slavii, aby ho pouštěla za suchý z nosu. Ono i těch 10 v eurech není žádná sláva.

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      Cross     před 5 lety 08.06.2019 19:55 |  
      2 2

      Sakra, mám zablokovánu adresu johnynz, nevím proč... a nevím jak to zrušit. Poradí mi někdo?

      • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

        kjandourek (admin)     před 5 lety 08.06.2019 20:13 |  
        1 0

        Prostě kliknu na to oko za jménem... zřejmě jsi na něj někdy v minulosti klikl omylem a tím si jej bloknul

        • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

          Cross     před 5 lety 10.06.2019 22:32 |  
          0 1

          Díky.

  10. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    uru100     před 5 lety 07.06.2019 09:00 |  
    0 0

    Ten článek mi nevadil. Celkem spoustu věcí vystihuje situaci, která tady je. Česká liga je možná náročná, ale hrát na západě od našich hranic je prostě sen pro každého fotbalistu. Většina malých kluků co kope do míče na hřišti si představuje, že hraje za Real a ne za Slavii. A je to fakt hodně složitý. Hráče pod smlouvou bez výstupní klauzule prodat klub nemusí, jenže hráč může být naštvaný a jeho výkony mohou klesnout. Pak to není výhodné pro nikoho.
    Mám pocit, že v Slavii na to jdou, ale dobře. Snaží se to s hráči probrat a dojít k dohodě výhodné pro obě strany. Vzpomeňte si na Baráka. Chtěl oddejít, ale ne hned až na konci sezony. A Slavii ještě pomohl. V jiných klubech by ho klidně poslali do B týmu. A pokud si hráč "prosadí svou" pak prostěě chce, je to jeho rozhodnutí a zase je to dobrá zpráva pro každého hráče, kterého Slavia chce koupit. Pro hráče bude Slavia víc atraktivní. Protože z ní se chodí do správné ligy.
    Na druhou stranu díky penězům kupujeme kde koho a je otázka jestli ho nekupujeme na tribunu nebo na pro hostování.

  11. Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

    carevitchando     před 5 lety 07.06.2019 14:08 |  
    13 0

    Ono to má několik úhlů pohledu. Sportovní, ekonomickou a lidskou. Po sportovní stránce si můžeme říkat, že odchody tým oslabí, na druhou stranu k okysličení kádru zákonitě dojít musí. Přijdou noví kluci, lačnící po českých trofejích a ve Slavii toho mohou dosáhnout, u stávajícího kádru může dojít k sebeuspokojení, možná i maličko ztráta motivace, to u nových nehrozí. Jenže je tu určitá doba potřebná na jejich začlenění do kádru...Ekonomicky je na tom Slavia dobře, ale nevidíme do hlav majitelů, klub musí být schopen se chovat i obchodně. A pak je potřeba přistupovat k jednotlivým případům citlivě, není přestup, jako přestup, navíc hráči jsou do toho tlačení agentama. Líbí se mi třeba postoj Součka, který nebere Rusko, Turecko, ale chce do TOP ligy, nespěchá za každou cenu ven. Bude to boj :-)

    • Re: Slavia si hledá své místo na trhu. Je vůbec přirozené odolat výprodeji?

      kalex     před 5 lety 09.06.2019 11:52 |  
      0 0

      Perfekt!

  12. Souček

    Mimoň     před 5 lety 09.06.2019 01:15 |  
    7 0

    No já mám takový pocit pane Podroužku že reprezentace měla nejlepší formu a hru, když se mohla opřít o kluky z české ligy. Za Bílka to byla Plzeň, za Vrby Sparta (kvalifikace o Euro) a teď je to Slavia. Za posledních asi 10 let nás nikdo ze zahraničí prakticky netáhl takovým způsobem jako Jiráček, Pilař v některých zápasech Dočkal s Kaderabkem a nově zcela s určitostí Slávisté jako v zápase s Bulharskem. Takže moc tuhle úvahu nechápu. V naší pozici musíme trvat na tom aby mohla opora odejít až po kvalifikaci o Lm přesně tak jak to udělala Plzeň třeba s Daridou. Jinak to nevidím, když už by Suk moc chtěl nemá cenu ho samozřejmě držet. Ač je to nesmírně kvalitní hráč i co se týče vůdcovských kvalit. Byl by to skvělý kapitán.