Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

Slavia si zpříjemnila přebírání poháru za ligový triumf tím nejlepším způsobem - vítězstvím nad Spartou ve vyprodaném Edenu.

Na úvod se omlouvám za delší prodlevu mezi zveřejněním článku a odehráním zápasu, ale bylo co slavit, a tak jsem po dlouhé a náročné sezoně využil toho, že mě netlačí nadcházející zápas. Co se týče závěrečného kola nadstavby se Spartou, tak už sice formálně o nic nešlo, ale přesto výhra nad odvěkým rivalem potěší bez výjimky vždycky. Zvlášť když si Slavia namaže Spartu na chleba i přes to, že dá příležitost několika hráčům širšího kádru. I přes to že ti zbývající mají v nohách těžké finále poháru z prostředku týdne. I přes to že v týdnu hráči slavili (byť umírněně) nejdříve zisk titulu a poté i doublu. Nedělní vítězství tak jen podtrhlo rozdíl, jaký v této sezoně mezi pražskými S byl.

Ani samotný výkon sešívaných nebyl vůbec špatný. Slavia byla v zápase aktivnější a lepší. Ačkoliv bylo vidět, že fyzicky to není úplně top, ale tak na 80 %, tak to paradoxně nebylo na škodu. Protože místo snahy přejet soupeře po fyzické stránce jsme se víc zaměřili na fotbalovost a kombinaci.  A našim hráčům to šlo překvapivě dobře, což nastínil hned úvod zápasu, kdy jsme kontrolovali míč a obecenstvo aplaudovalo každé přihrávce! Takže za mě to bylo velmi dobré a myslím, že by bylo dobře občas tímto směrem jít více, i když budeme fyzicky připraveni naplno. Každopádně se Slavia ujala vedení 2:1, které uhájila i přes slabší závěr, v němž už se náročnost předchozího týdne naplno projevila. Každopádně hráčům patří dík, že poslední desetiminutovku ustáli bez inkasované branky. Výhra nad Spartou je vždy cenná a zaplněný Eden si mohl užít mistrovské oslavy se vším všudy! Zkrátka to byla krásná tečka za neuvěřitelnou sezonou!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Přemysl Kovář - 4 - Vůbec nepřesvědčil. U inkasované branky nesmyslně vyběhl a fauloval. Situaci podcenil i Deli, který chyboval jako první, Kovář ale vůbec neměl být na hranici vápna. Pro sebrání malé domů hlavou stačilo být o několik metrů zpět, takto se obránce akorát bojí, aby brankáře nepřehodil. Ještě předtím jednou namazal z výkopu a byla z toho šance Sparty. V kabině je Přéma klíčovým článkem týmu a místo ve Slavii určitě má, ale podle mého názoru by se měl přesunout do role trojky. Nemyslím si, že by měl výkonnost na to, aby v současné Slavii chytal. Což se při zranění jedničky klidně může stát. Hodnocení za čtyři je ještě mírné.

Vladimír Coufal - 7 - Zápas mu vyšel velmi dobře. Byl aktivní a krásnou přihrávkou z první našel před prázdnou brankou Balutu u naší vítězné trefy.

Simon Deli - 5 - Chyboval při akci předcházející penaltovému zákroku. Míč měl odehrát, protože měl lepší pozici než Tetteh, a ne ho pouštět Kovářovi, když to bylo mimo vápno a on ho nemohl chytit rukama. Taktéž si zavařil v závěru, když chtěl bohorovně přehodit protihráče, který mu to nesežral. To může Simon zkoušet u rohového praporku, tady nebyl jištěný a byl to nesmysl. Ve zbytku zápasu ale odvedl nadstandardní výkon, takže si alespoň průměrnou známku zasloužil. Jednou docela hezky vypálil z velké dálky.

Ondřej Kúdela - 6 - Odvedl mírný nadstandard. V obraně si počínal jistě. S výjimkou situace ve druhé půli, kdy ho obehrál Hložek. Po jedné ze standardek se prosadil k hlavičce, byl ale v těžké pozici, kdy se pro míč musel vracet, a tak jeho pokusu chyběla razance, ačkoliv umístěn byl přesně.

Jaroslav Zelený - 7 - Hned na začátku zápasu mu vyšla akce, kterou se chytil. Pak ukázal, že je to velmi šikovný fotbalista a zejména v první půli patřil k nejaktivnějším hráčům. Jednou byl i v dobré střelecké pozici. ale trefil jen Heču. Takže velmi dobrý zápas pro Jardu, v kontextu celé sezony to ale od něj nebylo nijak zvlášť povedené. Jeho hlavním problémem je hlavně nestabilita výkonů. Pokud chce hrát za Slavii, tak se musí projevovat jako výraznější osobnost s větším sebevědomím, fotbalový potenciál má dobrý.

Lukáš Masopust - 7 - V posledních zápasech jsem vyčítal Hušbauerovi špatné zahrávání standardek. Proti Spartě ho zastoupil Masopust a vedl si v této disciplíně velmi dobře. Výborně kopnutým rohem nahrál na první gól Součkovi. Herně umí být výraznější, ale celkově odehrál docela dobrý zápas. Mimo jiné adresoval další gólovou přihrávku Olayinkovi. Ten ji ale trestuhodně nevyužil.

Tomáš Souček - 8 - Krále máme ve středu zálohy hned dva. Alex je taky skvělý, skutečným králem sezony je ale Souček! Dát ve čtyřech zápasech za sebou gól Spartě z rohu (plus ještě jeden ze standardky), tomu říkám unikát! Těžko šlo na směšnost bránění Sparty ukázat lépe než tímto počinem. Ale neberte to tak, že bych tím snižoval Tomášovy zásluhy. Při útočných standardkách je skvělý a pochybuji, že tuto sérii ještě za mého života někdo vyrovná. Mimo tento moment odehrál Tomáš velice dobrý zápas, kdy byl tradičně srdcem našeho týmu. Pokud to bylo (prozatimní) loučení se Slavií, tak bylo velice důstojné!

Alex Král - 7 - Skvělý a komplexní hráč do středu zálohy. Na stopera by ho byla skutečně škoda, zvláště kvůli jeho vidění hry a přesným přihrávkám. Přehled má totiž Alex skvělý a téměř vždy dokáže vybrat ideální řešení, které zrychlí hru. K tomu si samozřejmě přičtěte velmi kvalitní defenzivní schopnosti. Pokud ještě přidá produktivitu, tak z něj bude stejná hvězda, jakou se stal Souček.

Petr Ševčík - 7 - V Ostravě se mi po zranění příliš nelíbil, v derby byl ale výborný a patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Byl velmi aktivní, pohyboval se na velkém prostoru, nebál se průniků ani rozehrávky. Před vítěznou trefou skvěle našel volného Coufala, který neméně povedeně naservíroval míč před prázdnou branku Balutovi. U Petra jde teď o to, aby zůstal delší dobu zdravý. Pak věřím, že bude špičkovým hráčem v lize. Navíc s evropským potenciálem.

Peter Olayinka - 5 - Jasně, každý si vybaví zejména tu zahozenou tutovku, kdy Peter překopl odkrytou branku Sparty. A nemá cenu to omlouvat - je to stejně hrubá chyba jako u Kováře nebo Deli při inkasované brance. Ale nechci Olayinku jenom hanět a nevidět to ostatní. Často je sice zbrklý nebo nepřesný při práci s míčem, ale pořád má pro tým přínos svým neuvěřitelným napadáním. Ostatně koukněte se, jak začala akce před vítěznou trefou Baluty. Peter napadáním dostal obranu Sparty pod tlak a ta ztratila míč. A pak už to šlo díky Ševčíkovi a Coufalovi rychle. Také hezky přihrával ve druhé půli patičkou na střelu ve vápně spoluhráči. Takže Peter je platný už teď, pokud chce ale být klíčovým hráčem (což se od jeho rekordního přestupu očekávalo), tak musí bez debat přidat na kvalitě práce s míčem, která je zatím sotva průměrná.

Alexandru Baluta - 7 - Dostal šanci, odehrál dobrý zápas, který nakonec i rozhodl, byť to neměl při zakončení těžké. Je však třeba vzít v potaz i dobrý náběh a fakt, že se všechno dá zahodit (viz Olayinka). Co se týče výkonu v utkání, tak byl přiměřeně aktivní a často se snažil hrát s míčem. Úplně ideální to ale nebylo. Míč občas předržoval a nedokázal se až tak prosadit v situacích jeden na jednoho. Nedá se říct, že by to byl vyloženě skvělý výkon, kterým by si hlasitěji řekl o možnost základu pro příští sezonu. Na druhou stranu ale Alex platnost ukazuje v průběhu celé sezony a ač se čekalo víc, tak bych ho v kádru ponechal i pro příští ročník.

Miroslav Stoch - 5 - Spíše nevýrazný výkon. Těžko říct, jestli nebyl sám Miňo v optimálním rozpoložení, nebo jestli se jen nechtěně svezl s celkově uvadající hrou našeho unaveného týmu v závěru zápasu.

Jakub Hromada a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. Oběma ale gratuluji k návratu na ligové trávníky po dlouhém zranění!

5. - Neděle 26. 05. 2019 15:00

Fortuna liga - nadstavba, 2018/2019
2 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Tomáš Souček
50. Alexandru Baluta

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

21. Kanga (pen.)

Komentáře (100)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Pan Bůh     před 5 lety 29.05.2019 17:57 |  
    2 9

    Alanore, nevíš co je pravdy na tom, že k nám má namířeno Hamza Čatakovič z Trenčína? Jen dnes jsem to zaslechl ze dvou zdrojů (otázka je jak moc na sobě závislých).

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      mudrc     před 5 lety 29.05.2019 20:46 |  
      1 4

      Neni to az tak daleko. Ale nas skaut na nem skutecne dela, potvrzuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      Alanor (admin)     před 5 lety 29.05.2019 21:24 |  
      2 2

      Já se přiznám, že pár posledních let už po spekulacích ze zákulisí nepátrám a radši si počkám na to, co skutečně vyjde. Max si přečtu, co se píše na webu...

      Příchod Čatakoviče si umím představit jako akvizici hráče pro budoucnost (jako Chaluš, Trubač, Linhart...), ale nic moc bližšího o tom hráči nevím (jen vím, že Trenčín je jednou nohou v 2. lize, což je pro nedávného mistra ve slabé slovenské konkurenci umění).

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Honza_K1 (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 18:04 |  
    16 11

    Za me je Olayinka vyborna posila. Ma to v sobe, i na konci zapasu jezdi, jen doplaci na to, ze nehraje pravidelne a take je otazka, ktery post by mu sedel nejvice.

    Verim, ze se do toho jeste dostane. Ta tutovka nebyla jednoducha, tohle je nejhorsi balon, kdy a to pred strelou skoci, velmi casto to konci nad, ac se hrac snazi sebevic..

    Jinak to same si myslim o Traorem. Taky naskakuje nepravidelne a na to jsou jeho vykony nadstandardni. Vemte si, co udela nekolikazapasova herni pauza treba se Zmrhalem a jinymi hraci..

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      kalex     před 5 lety 29.05.2019 18:36 |  
      5 14

      Promiň, ale toto zahodit je kumšt.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 18:57 |  
        5 3

        Míč skákal, neodhadl výšku. Není to poprvé, co jsme takovou gólovku zazdili, ale Baluta byl de facto v totožné situaci, jen ten přízemní centr neměl takovou razanci a naštěstí ji proměnil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

          kalex     před 5 lety 29.05.2019 19:34 |  
          3 8

          Ale no tááák! Blbě to skočilo možná Tomášovi na holeň ale ve skluzu s Kyjevem. Toto se prostě dávat musí. Není to zrovna jedna z věcí která se mu vyčítá? Fandím mu a sere mně, že stejně jako Baluta nehraje častěji. Teď nás to body nestálo, jindy může. Podle mně je to jenom psychika. Až se uklidní a dost možná nebude řešit cenovku tak to bude v klidu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

            kjandourek (admin)     před 5 lety 29.05.2019 20:45 |  
            8 4

            Samozřejmě by to člověk, živící se fotbalem trefit měl.... ale nestřílel bych z toho... Naopak bych ocenil ten pohyb před přihrávkou, kdy pohyb k brance, na který byl navázaný obránce, v pravý čas změnil, čímž se krásně Masopustovi nabídl (v pravý čas tím myslím, přesně v okamžiku, kdy se Maso dostal za obránce a zvedl hlavu) a tím si do té střelecké pozice odskočil... a vzhledem k tomu, že to samé za ním udělal i Souček, tak je vidět, že se jedná o správně nacvičenou věc...

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

              Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 21:02 |  
              6 10

              Ani člověk živící se fotbalem není Bůh nebo robot. I Messi se někdy netrefí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

              kalex     před 5 lety 29.05.2019 21:11 |  
              1 7

              A právě proto, že je to nacvičené, by to měl uklízet. Následně se takto trefil Baluta. Nijak ho nehaním a fandím mu. Stát se to může. Ale všichni jsme tu kolikrát nadávali, co ten nebo onen nedal. Není to Gino. Ten to měl na háku a proto hraje tam kde hraje.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                kjandourek (admin)     před 5 lety 29.05.2019 21:40 |  
                2 5

                No já právě proto spíše zdůrazňuji to dobré, co v té akci do Petera bylo... :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                  kalex     před 5 lety 29.05.2019 21:53 |  
                  1 4

                  To jo. Ale to jsou hostiny a zrovna rumunovi se to musí dávat takto pod rypákem.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 08:20 |  
                    0 3

                    Nedělní rumun byl zesměšněn ještě před zápasem... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        PetCC     před 5 lety 30.05.2019 10:50 |  
        4 1

        On ve chvíli přihrávky udělal krok, takže se musel zastavit, otočit se a lovit míč nohou ve vzduchu, na které měl v tu chvíli spíš stát. Už ve chvíli přihrávky mi bylo jasný, že to gól být nemůže.
        Masopust se krásně uvolnil, ale tu přihrávku načasoval úplně špatně a do nesprávného prostoru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      gazza     před 5 lety 29.05.2019 21:05 |  
      0 7

      ale no tak

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      puchy     před 5 lety 30.05.2019 09:33 |  
      3 14

      Napsat o Olayinkovi že je výborná posila je úlet,pro mě nepochopitelnej.Nejde o to,že teď netrefil bránu ze 3 metrů,stane se.Bohužel nema cit pro hru,motá se kde nemá,gólově slabej, o hře 1 na 1 ani nemluvě.....ovšem je to sympaťák a hodně toho naběhá!

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        PetCC     před 5 lety 30.05.2019 10:51 |  
        4 2

        Olayinka byl znovu zásadní hráč pro náš presink. A na tohle se trenér dívá v první řadě.
        Proto třeba tolik šancí nedostal Baluta, i když je to dopředu výborný hráč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Gino     před 5 lety 30.05.2019 14:27 |  
        2 3

        Letos dal v lize 6 gólů, což při jeho vytíženosti (odehrál málo minut), zase tak strašný není...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Rooney     před 5 lety 30.05.2019 17:10 |  
        1 3

        To jako myslis opravdu vazne? Pro pripomenuti je to po Stochovy nase druhe nejproduktivnejsi kridlo, za cca polovinu herniho casu dal polovinu golu co Stoch. A to Stoch hral spise falesne kridlo ci podhrot... A o 1 na 1 ani nemluve? OK, tak kdo je v tomto ohledu dle tebe u nas lepsi? Idealne vyjmenuj vsechny, at vim, kam ho radis...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

          puchy     před 5 lety 31.05.2019 15:28 |  
          0 3

          To bych se upsal,krom Koláře 1 na1 neznám horšího.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Martin Platil     před 5 lety 29.05.2019 18:20 |  
    15 1

    Na derby bylo skvěle vidět rozdíl mezi gólmami. Heča poslal při rozehrávce téměř vše mimo hřiště, Kovář si také nebyl jistý. Kolář umí hodit míč na půlku a trefí se většinou velice přesně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      PetCC     před 5 lety 30.05.2019 10:52 |  
      3 1

      A taky byl vidět rozdíl mezi Kavářem a Kolářem :-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 20:29 |  
    4 27

    Podobně jako u minulé diskuze, je tady zase to drtivé odsouzení Kováře na základě jednoho zápasu do kterého nastoupil po dlouhé době. To se mi principiálně nelíbí, takovéto zásadní odsudky na základě jednoho zápasu. Vůči vlastním hráčům dost neobjektivně tvrdé chování.
    Když srovnám jaké zastání má jeho kolega Kolář, který je narozdíl od něj v permanenci, takže ve velké výhodě, tak to je obrovský rozdíl. Co je jednomu prominuto a druhý je rozcupován na kusy.
    Nemluvě o srovnání s naší legendou v útoku, která i když odehraje deset zápasů za sebou mizerně, tak je pro některé pořád nenahraditelným jediným možným útočníkem.
    Ta neobjektivita podle toho kdo je komu sympatický či nesympatický podle mě přesahuje u některých lidí přirozené meze.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      Alanor (admin)     před 5 lety 29.05.2019 21:18 |  
      11 5

      To není na základě jednoho zápasu. Spíš o tom, že mi ten zápas potvrdil můj názor, který mám na Kováře dlouhodobě. On býval v nejlepších letech maximálně ligový nadprůměr, nikdy špička. Občas byl schopen zavřít bránu, ale často dělal kiksy (třeba památný zápas za Liberec v Boleslavi, kdy vyhořel tak, že si lidi říkali, že to snad musel prodat). Podle mě je Kolář o level lepší gólman. Můj názor je, že kdyby v sezoně chytal Kovář, tak udělá 2x tolik kiksů plus má viditelně horší rozehrávku.

      Jinak sympatie v tom samozřejmě nemají co dělat. Naopak mám Přému velmi rád a opakuji, že pro tým je jeho přítomnost velmi důležitá. Hlavně ale pro tmelení party, do branky prosím ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 21:29 |  
        2 1

        Doufejme, že Vantruba udělal na Slovensku potřebný progres. Kdyby dostával průběžně prostor za A-tým v národním poháru a lize a k tomu i v ČFL za B-tým, tak by jeho setrvání dávalo smysl, ale jestliže by jeho herní vytížení bylo stejné jako v letošní sezóně s Kovářem, tak radši ať zase někde hostuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 21:54 |  
        2 10

        Ok, pokud máte takový názor dlouhodbě, tak nic proti tomu. Já měl za to, že soudíte na základě této ojedinělé záležitosti - což v pozápasové diskuzi zaznělo od jiných diskutérů několikrát. Tedy formulace jako "Tento zápas dokazuje, že Kovář neumí chytat" a podobně. Principiálně tedy podle mě jeden zápas nedokazuje nic tak zásadního.

        Můj názor je zase ten, že kdyby Kovář chytal trvaleji, tak bude hrát mnohem lépe než se Spartou a to jak co se týče jistoty při chytání míčů, tak i v rozehrávce. Ale jsou to na obou stranách (mojí i vaší) jen dojmy. Jak by chytal by se ukázalo jedině kdyby na to reálně došlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

          PetCC     před 5 lety 30.05.2019 10:57 |  
          1 1

          Ale jistě, Kovář by určitě byl v lepší formě. Ale určitě by se nikdy nedostal na kvalitu Kolářovy rozehrávky.
          Tady se pořád bavíme o tom, že někdo posuzuje hráče podle jejich individuálních výkonů, ale ne podle toho, co je potřeba pro hru týmu, tak jak si ji představuje trenér.
          A trenér zřejmě u brankáře preferuje rozehrávku nad čarodějnictvím na brankové čáře :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      p!erreCORE     před 5 lety 29.05.2019 21:31 |  
      10 2

      Takže, kamaráde - smím ti tak říkat? Teď se do tebe navezu. Píšeš tu, cituji: " je tady zase to drtivé odsouzení Kováře"

      1. Alanorovo hodnocení bych dnes shrnul jeho první větou, tedy, cituji: "Vůbec nepřesvědčil."
      2. Následuje (ve 21:29) 13 příspěvků, v žádném není zmínka o Kovářovi.

      tedy, kde vidíš to drtivé odsouzení Přémy ty? Já ho nevidím v žádném z příspěvků kromě tvého..

      za odpověď děkuji.

      p!c

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 21:50 |  
        2 15

        Píše také "V kabině je Přéma klíčovým článkem týmu a místo ve Slavii určitě má, ale podle mého názoru by se měl přesunout do role trojky. Nemyslím si, že by měl výkonnost na to, aby v současné Slavii chytal."

        Takže odsunutí na pozici trojky beru jako drtivé odsouzení.

        Co se týče ostatních odsouzení, tak ty byly v minulé diskuzi, což také uvádím. Více lidí tady psalo jakože tento zápas dokazuje, že Kovář neumí chytat, což mi po jednom zápase, odchytaném navíc po dlouhé době, přijde jako přehnaně tvrdé a neobjektivní.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

            Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 22:07 |  
            3 17

            No já si právě myslím, že po zisku double není ke špatné náladě důvod a už vůbec ne, vybíjet si to například na Kovářovi, který chudák odchytl po dlouhé době jeden zápas a je hned odsouzený jako nejhorší brankář všech dob.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

              Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 31.05.2019 08:23 |  
              3 1

              Tady přeci nikdo neříká, že Kovář je nejhorší brankář všech dob. Ale je na něm vidět, že už má věk a rozchytanej neni. Proto Alanor správně navrhuje přesun na pozici 3. Dovedeš si představti, že se nedejbože něco stane Kolářovi a do předkol půjdeme s Kovářem jako č 1?
              A o sympatiích to neni, mě třeba Kolář vůbec neni sympatickej ale i tak musím objektivně říct, že je kvalitou aktuálně o dost lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        dubas     před 5 lety 30.05.2019 09:48 |  
        3 9

        Nezlob se, ale v tomhle má Doktor naprosto pravdu, to Přémovo hodnocení, je největší Alanorův úlet sezony, navíc koho byste si představovali na pozici dvojky. Kovář je naprosto ideální dvojka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

          PetCC     před 5 lety 30.05.2019 10:59 |  
          0 3

          Malá poznámka, minulý týden jsem viděl video kiksů brankářů. No a při zápase se mi to plně vybavilo, když jsem viděl, jak obránci s Kovářem kombinují. Náhoda to nebyla.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

            dubas     před 5 lety 30.05.2019 11:55 |  
            1 1

            Ano Přéma měl stát o dva metry vzadu aby mu to mohl Simon hlavičkovat, ale obránce musí blokovat útočníka a ne se nechat předběhnout. Ano prvotní chyby byla u Kováře, ale Simon tomu taky dvakrát nepomohl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      tomblesk     před 5 lety 30.05.2019 14:46 |  
      3 1

      A co to je ne/objektivita? Každý to má jinak - podobně jako známkování, či tvé oblíbené plusy, mínusy. Holt jednou exot ten, podruhé onen - je to jako na pouťové střelnici. Trefím, netrefím ..jako ve fotbale. Už si nevzpomínám, ale bývávaly sci-fi na toto téma a to hojné. nějak se to přesunulo asi sem. Věčné hledání a touha po "centrálním mozku lidstva". To je asi jádro pudla - neber to jako rejpání, i když to vlastně je! I to je ta ne/objektivita - tady asi u mně …
      A šup se mnou na chráněnku - to bude teprve mazec, teda pokud to bude mazec, ale kdo ví??

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    pcitron     před 5 lety 29.05.2019 21:47 |  
    2 1

    Co myslíte, vrátí se Honza Sýkora? V Kyjevě podle mě odehrál výborný zápas. Pokud se nepletu, je na hostování

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      fredydj (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 21:50 |  
      3 1

      Právě že naposled v Kyjevě...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        pcitron     před 5 lety 29.05.2019 21:54 |  
        1 1

        Tak ještě něco odehrál, ale je pravda, že do současného základu by se těžko dostával.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      PetCC     před 5 lety 30.05.2019 11:00 |  
      0 1

      Tak uvidíme po přípravě, ale v Liberci to bylo takové průměrné, takže bych spíš očekával další hostování.

  6. Chelsea

    Mike     před 5 lety 29.05.2019 23:13 |  
    21 2

    Potesila Chelsea, my ziskame 2 trofeje a Sparta by i diky tomu hrala zadarminko Evropskou ligu. Takhle at si hraje od 3.predkola, bude pekne stridat ligu a predkola a snad neco ztrati v lize uz na zacatku.

    • Re: Chelsea

      Dr. Fe1     před 5 lety 29.05.2019 23:17 |  
      15 11

      A nebude hrát základní skupinu EL, protože Subotica už si brousí zuby :-)

      Všechno to nakonec dobře dopadlo. Tankista si za kecy o Buchovi vyhrát nezasloužil - jak správně někdo připomenul v diskuzi off topic

      • Re: Chelsea

        iwanowicz     před 5 lety 30.05.2019 10:59 |  
        4 1

        Slavny Spartak Subotica si na nic zuby neprousi, skoncil v srbske lize az na 9 miste se ztratou 46 bodu na prvniho.. Coz ze sparty dela opravdove trapaky..

    • Re: Chelsea

      smely (přítel SN)     před 5 lety 30.05.2019 10:08 |  
      0 2

      no vzhledem k tomu jak je to rozdany, tak to vypada, ze na podzim bude evropsky pohary hrat akorat Slavia....
      (pradelna 2. pk CHL , rumun 3. pk EL, jabka 2. pk EL , MB / FCB 2. pk EL )

    • Re: Chelsea

      PetCC     před 5 lety 30.05.2019 11:01 |  
      1 4

      Tohle sem nepatří.

  7. kovář

    ColinSKS     před 5 lety 29.05.2019 23:59 |  
    5 14

    s hodnocením výkonu kováře bych vyslovil mírný nesouhlas, takové situace se stávají, navíc tetteh ho přeskočil a kovář se jej ani nedotkl. faktem je, že nemáme solidní jedničku ani dvojku a tady by měla SKS zapracovat. Baluta byl výborný a moc jsem nepochopil jeho střídání po hodině hry. Nicméně, máme to doma, JiT ví co dělá. se zbytkem hodnocení je souhlas krom Olayinky, který, musím bohužel z mího pohledu řící, že je za to co stál velmi velmi průměrným hráčem. míče mu odskakují a to co nedal se stane, ale ne u hráčů top kvalit

    • Re: kovář

      Divizni (přítel SN)     před 5 lety 30.05.2019 08:59 |  
      1 6

      Souhlasím s tebou jen na půl. Hodnocení Kováře je podle mě v pořádku. Jen si vzpomeň, jak náhradní gólmani i v naší lize, třeba jen na jeden záskok, často v bráně čarují. A takového náhradníka mistr potřebuje. Myslím, že by tohle zastal Kolář a jedničku musíme jednoznačně sehnat, s tím souhlas. Přeji hezký den všem.

  8. Bude ještě někdy...?

    knl66 (přítel SN)     před 5 lety 30.05.2019 00:41 |  
    8 1

    Bude ještě někdy rubrika "Statistické okénko" neboli v jiných, dřívějších dobách zvaná ,sadistické´...? Dík za odpověď.
    Články z ní se četly jedním dechem.. pak si je člověk přečetl podruhé, byly fakt zajímavé a bavily mě. Ale nebylo to tady ani nepamatuji. Nicméně rozumím tomu, že třeba není čas, jsou jiné priority... ZaplaťPB za současný stav.

    • Re: Bude ještě někdy...?

      Betynka58     před 5 lety 30.05.2019 14:00 |  
      2 1

      Taky mi chybí, přiznám se, že to byly asi mé nejoblíbenější články. Možná se mýlím, ale je možné, že skončilo s tím, jak začaly ty podcasty. On quelhar asi taky nemá neomezenou kapacitu.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    dubas     před 5 lety 30.05.2019 09:38 |  
    5 8

    Alanore, já vím, že hodnocení je subjektivní věc a proto celý rok na to nijak nereaguji i když s ním občas nesouhlasím, ale ten Kovář to je nějaká recese, nebo ti něco udělal, tohle je nejvíc mimo za celou sezónu, ano měl stát o dva metry vzadu aby mu to mohl Simon hodit, ale odsunout ho hned na pozici trojky?

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      Divizni (přítel SN)     před 5 lety 30.05.2019 09:48 |  
      2 6

      Víš, není náhoda, že se o potřebě kvalitního brankáře pro nás mluví v různých rubrikách a rozhovorech odborníků. Pokud teda přivedeme prvního gólmana, kam bys Kováře zařadil ty? Hlavně mi neodepisuj, že lepšího brankáře nepotřebujeme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Dr. Fe1     před 5 lety 30.05.2019 09:51 |  
        1 13

        Tak pokud bychom koupili jiného gólmana na pozici jedničky, tak by Kovář nejspíš zůstal tam kde je. Předpokládám, že Kolář chce ještě pravidelně chytat - tudíž by někam přestoupil, zatímco Kovář vypadá jakože je smířený s rolí dvojky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 10:36 |  
        18 2

        Musím tedy hluboce nesouhlasit... Podle mého názoru, až od nás Kolář odejde, tak budeme ronit krokodýlí slzy....

        To není o tom, že by nový brankář nechytil tu jednu střelu, která teď za celý zápas jde na Koláře... to je o tom, že ta jedna střela za zápas na něj jde právě díky zapojení Koláře do hry.... Vždyť se podívejte, jak soupeřům odevzdávají balóny Nita, Heča, nebo Hruška...

        A podobně to není jenom o tom, že Kolář zlikviduje svým výběhem šanci dřív, než vůbec dojde ke střele... hodně je to i o tom, že jeho zapojením se do kombinace (často z první) držíme balón, utaháme presující soupeřovy útočníky a díky tomu se naše obrana nedostává pod tlak a může hrát vysoko vysunuta, což platí hlavně pro krajní beky....

        O tohle všechno s odchodem Koláře přijdeme.... a trenér to vidí, proto si myslím, že navzdory těm "odborníkům" v různých rubrikách, (kteří často jsou odborníky jenom proto, že hráli fotbal před dvaceti a více lety a současné trendy jsou jim fuk) Ondru podrží v bráně i za cenu toho, že občas nevytáhne bombu do šibenice... A náhradu do brány postaví až v okamžiku, kdy se objeví někdo, kdo dokáže to samé nohama a ještě bude lepší na čáře...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 10:44 |  
      9 3

      Ono, když budeme hodnotit jenom tenhle zápas, tak se mu opravdu nepovedl a známka je celkem odpovídající.... Nic moc řešit nemusel, ale penalta jde z velké části za ním... upřímně i ten trik, co zkusil na Kangu při penaltě mi přišel naivní a prokouknutelný na sto honů.... a v závěru mi nepřišel jistý ani ten zákrok po Štětinově hlavičce... s tou málem spadl do branky....

      Upřímně jsem si myslel už loni v létě, že jedničkou bude Kolář, tlačit se na něj bude Vantruba a Kovi bude plnit tu svoji cigi-caga roli tmelu v kabině a bude trojkou.... Přijde mi, že když mu nevadí sedět na lavičce, tak by mu nevadila ani tribuna...

      Představme si, že by se Kolářovi den po ukončení přestupů něco stalo... byli bychom klidní, kdybychom šli do zápasů o všechno s Přémou v brance?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        PetCC     před 5 lety 30.05.2019 11:04 |  
        3 1

        A co tak asi měl na Kangu zkoušet, když ten proměňuje pravidelně? Na tohle platí zkusit udělat nějakou blbost, kterou střelce donutíte myslet.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

          kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 11:39 |  
          2 7

          No když jsem viděl, že místo uprostřed stojí v jedné třetině branky.... tak mi bylo jasné, že tedy zkusí skočit na tu stranu, kde nechal více místa.... to bylo očividné i pro mě, který v životě proměnil jednu jedinou penaltu.... natož tedy pro Kangu, který proměňuje celkem pravidelně a to ještě tak, že díky takovému mezikroku si většinou na ten pohyb gólmana počká.....

          Upřímně jsem čekal, že bude stát do poslední chvíle a potom skočí právě k té tyči, u které byl blíž.... netvrdím, že by to mělo stopro úspěch, protože Kanga při rozběhu kouká na brankáře a mohl by tedy pálit s větší razancí do té odkrytější část branky, ale nepřišlo by mi to tak naivní...

          Ovšem tedy to celé je jenom akademická debata - brankářovi nijak nesnižuje známku, že nechytil penaltu.... problém jsem opravdu viděl v tom, že jí svým neodhadem situace způsobil.... a potom nedostal příležitost to nějakým zákrokem vykompenzovat...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        dubas     před 5 lety 30.05.2019 11:49 |  
        2 2

        Ten nejistý zákrok? Nic ve zlém, ale odvážím se tvrdit, že jsi nikdy nechytal, balón za obranu, pro který si nemůže vyběhnout a zároveň nemůže stát na lajně, protože kdyby to narval z voleje, tak nemá šanci, takže musel udělat pár kroků dozadu a skočit, což je jeden z nejtěžších pohybů na koordinaci a navíc skákal skoro do tyčky, to byl naprosto vynikající zákrok. Je to v sestřihu na ispartu, tak si to pusť.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

          kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 12:07 |  
          1 2

          Viděl jsem ten sestřih s chutí asi stokrát.... a pár zápasů jsem i odchytal, jako kluk jsem chtěl být gólmanem a tak jsem celá školní léta hltal knížky o gólmanech - Ivo Viktor "Můj dres číslo 1 a tak" a věř že mi v hlavě zůstalo hodně pouček, které tam gólmani popisovali :-)

          Například z kapitoly o Gondoru Banksovi jsem si zapamatoval, že takové to vypichování balónů konečky prstů je hodně na efekt, ale v útočníkovi to vzbuzuje pocit že to příště už vyjde.... opravdu dobrý gólman čte hru... V praxi to vypadá tak, že útočník vidí dvoumetrovou mezeru mezi tyčí a brankářem, tak to k té tyči napálí... ale než tam ten míč doletí, tak tam ten gólman stojí a balón chytí do koše.... Na první pohled se zdá, že útočník udělal chybu, ale ve skutečnosti je to tím, že je gólman dobrý.... a takový gólman potom vzbuzuje pocit nepřekonatelnosti...

          Ale zpátky ke Kovářovi:

          Já neříkám, že to byl jednoduchý zákrok.... Ale tys měl pocit, že zasáhl nějak jistě? Že věděl, co chce udělat? Vždyť ten balón nejprve chytil, potom najednou viděl, že s ním padá za lajnu, tak ho zase jenom tak vyhodil před sebe... a bylo velkým štěstím, že tam dobíhal Souček a ne hráč soupeře...

          Z mého pohledu by jistý zákrok vypadal buď tak, že dopředu odhadne, kam míč může jít a následuje chycení do prstů buď bez robinzonády, nebo tedy s ní, ale jistě před brankovou čáru.... A nebo druhá možnost, že si vyhodnotí, jak těžce se k tomu míči bude dostávat a tak do toho zákroku jde od první chvíle s tím, že míč vyráží na roh ...

          V tu chvíli bych měl pocit, že šanci jistě zlikvidoval... To co předvedl mi přišlo nejisté... Jakkoliv mohu souhlasit s tím, co píšeš - totiž, že to nebylo jednoduché, že si pro ten centr nemohl jít a musel skákat trochu dozadu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        tomblesk     před 5 lety 30.05.2019 15:02 |  
        0 1

        Mně připadal celý zápas nějak nesvůj /že by oslavy?/ A ta penalta, to nebyl profesionalismus, ale cirkus. nedivím se, že JT se nekouká. Já teda koukal - spíše čuměl. Ony ty triky existují. Mně kdysi jeden vykuk před penaltou mlel rukama, prstama mlýnek a tak mi nasral, že jsem pak jeho trefil jeho. Chodili jsme na stejnou školu a o přestávce mi ten mlýnek dělal furt. Co já vytrpěl!!/. Tak Přéma tady má ceres, ale zase nejde o život! Příště ať se na to vyprdne ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 10:56 |  
      4 4

      Hodnocxení je za tento zápas... ne za eleganci a radost, kterou rozdává celou sezónu .... a v tomto zápase byl Deli z 50% namočený v té penaltě... osobně jsem také očekával, že ten balón sebere, zauzluje Tetehovi nohy do vánočky a rozehraje... Stejně tak v závěru udělal ve své bohorovnosti chybu, když se pokusil přehodit si Karlssona a o balón přišel - byla z toho hodně nebezpečná situace a nakonec rána Hložka nad...

      Kúdela nic takového v zápase neměl....

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Akuls     před 5 lety 30.05.2019 13:13 |  
        6 14

        Až na to, že ho 16-ti letý Hložek vyškolil jak malého kluka a kdyby Hašek junior nebyl pomalý jak želva, tak z toho byl gól do prázdné. To by se MNN nebo Delimu nikdy nestalo.
        Gól šel jen za Kovářem, když jde gólman ven, musí mít balón. Deli tomu věřil a dal mu prostor k zákroku. Kdyby Kovář nesmyslně nevybíhal, tak Deli Tetteha v klidu odblokoval a balón odvrátil do bezpečí. Sám Alanor píše, že v zápase podal Deli nadstandardní výkon a to se třeba o Olayinkovi říct nedá a přesto má také pětku. Divil jsem se, že v zápase vydržel Peter tak dlouho a přitom hrál na zoufalého Zahustela, kdyby tam byl MvB, tak sparťanům jinak zatápěl,ale v poslední době je u JiT nějak v nemilosti, což Vás ale asi moc nemrzí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

          kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 13:36 |  
          8 8

          Simon měl k balónu blíž a měl ho sebrat .... a pokud to vyhodnotil tak, že dá Kovářovi prostor k zákroku, tak měl Teteha udržet za sebou a to se nepovedlo... jinak by si nemohl píchnout míč na padajícím Kovářem a jít do souboje...

          16-ti letý Hložek už v lize vyškolil kde koho - no zřejmě slušnej oddíl, no...

          Upřímně nemám rád tohle předjímání, že "to by se tamtomu nestalo", nebo že "tamten by někomu zatápěl více"... To jsou naprosto subjektivní pocity...

          Simon je super borec, ale jako každý může udělat chybku... Třeba v zápase s Jabloncem vysloveně neměl den a asi třikrát rozehrál přesně na nohu soupeři.... a taky nikdo neříkal, že to by se Kúdelovi nestalo .... Mick se víceméně vůbec neprosadil ani v Liberci, ani proti Plzni, ani v Ostravě... a taky nikdo neříkal, že by je Olayinka větral víc ...

          Nikdo neví, co všechno má vliv na tvorbu sestavy, kde má jaký hráč malé zranění, kde je kdo indisponován... takže si myslím, že vůbec nemá smysl hovořit do sestavy...

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

            Akuls     před 5 lety 30.05.2019 15:55 |  
            4 4

            No to snad ne, o čem pak tady budeme diskutovat, když podle Vás sestava je tabu, "co by, kdyby" je tabu, počítám, že i příchody a odchody budou tabu, protože JN a JiT vědí nejlépe koho pustit a koho přivést, takže pak už asi zbývá snad jen diskutovat o nesmrtelnosti chrousta.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

              kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 16:24 |  
              3 4

              Neberte to zle... Určitě moc dobře víte, jak to myslím....

              Podle mého názoru opravdu nemá smysl tvrdit, že "ten a ten" by se v té konkrétní situaci zachoval jinak.... protože kdyby opravdu nastoupil, tak by logicky nikdy nenastala úplně ta samá situace... vždycky by to bylo minimálně o kousek jiné, protože každý hráč je jiný...

              Kritizujme, chvalme - vždy za konkrétní věc, kterou ten někdo udělal.... Vypichujme konkrétní věci, které se staly, které se nám líbily, či nelíbily... Navrhujme, jak by se nám líbilo příště....

              Ale tvrzení "kdyby tam byl Messi, mohli jsme dát gól"... No já nevím - to mi vždycky připomene Gábi Smolíkovou... Kde ta mohla být, kdyby si vzala Pištu Hufnágla!

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                Akuls     před 5 lety 31.05.2019 15:03 |  
                2 7

                Nic ve zlém, ale to už tady bylo. V 50-tých letech minulého století, mladý progresivní trenér Mirek Musil (mimochodem později trénoval Duklu, Bohemians i Slavii) navrhl, asi z mladické nerozvážnosti, tuším ČSTV, ke zděšení všech trenérských rutinérů (Rýgr, Borhy, Kolský atd.), aby se podle sovětského vzoru, po zápase sešli hráči obou týmů (tedy jen členové KSČ a ČSM) plus jejich trenéři a vyměnili si zkušenosti z právě skončeného zápasu. Vzájemně se pochválili za to, co se v zápase povedlo a hlavně se upozornili na chyby a nedostatky, aby se jich příště vyvarovali. Celé to mělo vést ke zvýśení kvality fotbalu v ČSR. Byla to reakce na MS 1954, kde jsme po prohrách s Rakouskem a Uruguayí skončili už ve skupině. Vydrželo to asi jen půl sezóny, takže tuto dobu jste prošvihl. Ale vypadá to, že by se Vám taková soudružská, konstruktivní diskuse a výměna názorů líbila zde na SN.

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 31.05.2019 15:13 |  
                  6 3

                  Kdybych Vás už trochu neznal, myslel bych si, že jste cvok....

                  Pište si co chcete, já jenom považuji za hloupé ty kecy, že jiný hráč by v té situaci udělal něco lépe.... Přitom nikdy nevíte, jak by se v té které situaci ten hráč zachoval, natož ani jestli by se do ní vůbec dostal...

                  Kidy o soudruzích si laskavě nechte od cesty...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                    Akuls     před 5 lety 31.05.2019 16:03 |  
                    2 8

                    Nezlobte se, ale holt už hodně pamatuji a když jste mi tak krásně nahrál, tak mi to nedalo. Ostatně není to tak dávno, co jste mne zde vybízel, abych se ZAPOJIL a to slovo ve mně také vyvolalo určité vzpomínky a reminiscence. Asi je to náhoda, ale některé Vaše názory a slovník jsou takové, abych Vás neurazil, no dejme tomu třeba historické.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                      padre     před 5 lety 01.06.2019 22:48 |  
                      2 3

                      Zapojil jsem se já, viz výše. Také jsem si nemohl pomoci.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                        Akuls     před 5 lety 02.06.2019 07:52 |  
                        2 2

                        Celý život potkáváme lidi, kteří všemu rozumí, mají vždycky pravdu a musí mít poslední slovo. Když toto jejich krédo dostává na frak, tak často začnou ztrácet nervy a zapomenou ne své dobré vychování. Společnost nám holt hrubne, lidi neumí pozdravit, děti se šikanují už ve školce, rodiče mlátí učitele, příjemci sociálních dávek úředníky, řidiči se vybržďuji a sousedské spory se řeší střelbou. Bylo by asi divné, kdyby to na SN bylo jiné. Psychotesty některých zdejších diskutujících by asi dopadly všelijak. Takže se nad to také povznáším, ale trápí mě to a docela mne jimá hrůza čeho se dožijí moji vnuci.
                        Tohle je ale fotbalový web a tak mne nyní jako sběratele fotbalových suvenýrů hlavně trápí, že stále nemohu sehnat program ze zápasu Chelsea vs. Slavia. Soused, který na zápase byl mi ho koupil, ale zapomněl ho v autobusu, když musel vzhledem k jeho poruše rychle přestoupit někde v Německu na dálnici na jiný slávistický autobus a posledních asi 250 km cestovat ve stoje, můj anglický známý a fanda Chelsea na zápase nebyl protože právě absolvoval v době své dovolené 3-týdenní kurz tenisu v Portugalsku a protože bydlí 60 km na sever od Londýna a fotbalová sezóna skončila, tak se do Fanshopu Chelsea na Stamford Bridge hned tak nechystá, no a sama Chelsea mi na můj dopis obsahující nejlepší Poločas v historii Slavie ze zápasu Slavia - Chelsea a 5 £ mi vůbec neodpověděla. Přitom kdysi dávno, na přelomu 60-tých a 70-tých let, když byla Chelsea díky výstavbě nové tribuny hodně zadlužená mi za odznaky Slavie, Dukly, Bohemky, Sparty a sadu černobílých fotek našich ligových týmů mi poslali snad kilovou obálku formátu A-4 plnou jejich fotbalových suvenýrů. Asi už i ve staré dobré Anglii začíná slušnost dostávat na frak.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                          wimpy     před 5 lety 02.06.2019 10:56 |  
                          3 1

                          Já bych se jen zeptal, v této větvi se to zhrubnutí společnosti projevilo kjandourkovým názorem, že nemá smysl vůbec hovořit do sestavy nebo tvým nařčením z jeho soudružské rétoriky?

                          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                            padre     před 5 lety 02.06.2019 11:41 |  
                            2 6

                            Přinejmenším nálepkováním kolegy - diskutéra ne zrovna lichotivým "komplimentem", byť se k tomu autor asi chlapsky nepřizná a bude se schovávat za floskule typu "Kdybych Vás už trochu neznal, myslel bych si, že jste cvok ..."

                            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                              wimpy     před 5 lety 02.06.2019 11:50 |  
                              5 2

                              Ovšem to byla až reakce. Já samozřejmě netuším, zda se zde nejedná o jakousi část déletrvajícího sporu a zda mi tedy neuniká návaznost, ale jen v této větvi mi ta invektiva o soudružské rétorice přišla přehnaná a zbytečná.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                                padre     před 5 lety 02.06.2019 12:38 |  
                                1 1

                                Oceňuji, ze diskutujes vecne a nemas potřebu si za každou cenu pripsat diskusní "vítězství". I přesto, ze na některé otázky máme výrazně jiny názor, zejm. pyrotechnika v ochozech.
                                Ano, oba panove mají vice ci méně odlišné pohledy na vícero otázek a nejde o první nazorovy střet.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                                  wimpy     před 5 lety 02.06.2019 12:42 |  
                                  2 1

                                  Dobře, tak potom je to jiná. :-)
                                  Svět by byl asi divnej, kdyby měli všichni stejné názory, neřku-li ty moje. :-)

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                                    padre     před 5 lety 04.06.2019 08:47 |  
                                    0 0

                                    Co jsi udělal dr. Ravenovi?!?

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                                      wimpy     před 5 lety 04.06.2019 09:38 |  
                                      0 0

                                      Těžko říct, nesouhlasil jsem s ním, to asi v zásadě stačí. Od doby, kdy jsem po něm chtěl, aby dohledal jediný můj příspěvevek, ve kterém jsem na něj vulgární nebo ho urážím a on to nedokázal (neb takový nikdy neexistoval) mě zjevně nenávidí. :-)

                                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                                  Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 01:01 |  
                                  0 4

                                  Tak to ho neznáte. Přispěvatel wimpy reaguje velice agresivně, když v diskuzi prohraje, lže, falšuje minulost ... neumí se k diskuzní porážce postavit jako chlap.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                                    padre     před 5 lety 04.06.2019 08:45 |  
                                    0 1

                                    Tak to jsem rad, ze spolu s Vámi ten prapor diskusní cti oddaně poneseme dal bez ohledu na to, kolik díky tomu vytrpime ... Ale kolik nás je, takovejch charakteru, ze ano;-))))

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                    Edenjejenjeden     před 5 lety 31.05.2019 16:53 |  
                    2 3

                    Karle?!?Nechte si své Kidy(Limonádový Joe) :-DDD

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                    padre     před 5 lety 01.06.2019 22:46 |  
                    3 8

                    Pište si, co chcete, ale pokud se to, co napíšete, kjandourkovi nelíbí, i když třeba poukazujete na nesporná fakta, tak vás bude napadat, že jste úplně mimo, obviňovat ze zaplevelování diskuse nebo rovnou urážet.
                    Nu což, sám to nějak unesu. Ale že si otevírá ústa na člověka o cca generaci staršího, který dlouhé roky kopal za Slavii, zatímco kjandourek se tak maximálně chlubí hledáním zakopnutých míčů v křoví kolem Pražačky, to už mi přijde, mírně řečeno, jako dosti nevkusné.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

            Dr. Fe1     před 5 lety 30.05.2019 16:42 |  
            2 12

            "Mick se víceméně vůbec neprosadil ani v Liberci, ani proti Plzni, ani v Ostravě... " ... pamnebože a jak potom hodnotíte Milana ? Neříkám, že se Mick něják zvlášť prosadil, v těchto zápasech jsme měli problém všichni, ale nějáké akce tam měl. V Ostravě dal gól, bohužel neuznaný.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

              Pepino44     před 5 lety 30.05.2019 19:06 |  
              5 1

              Tak Milana v těchto zápasech nelze hodnotit, protože v nich nehrál.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

                Dr. Fe1     před 5 lety 04.06.2019 00:56 |  
                1 7

                Nemusíte předstírat, nechápavost, mě už jste přesvědčil dostatečně, že jste zcela mimo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

              kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 20:08 |  
              3 2

              No tak ten, na kterého reaguji, tvrdil že by je Mick větral více.... Tak jsem poukázal na to, že se Mick v předchozích zápasech tolik neprosazoval...

              Kdyby napsal, že by je více větral Milan, reagoval bych tím, že ani Milan se v posledních zápasech tolik neprosazoval...

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

            vršek     před 5 lety 31.05.2019 10:15 |  
            1 1

            " no zřejmě slušnej oddíl, no..." To snad ne?! Takové srovnání si STS Chvojkovice Brod opravdu nezaslouží!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      PetCC     před 5 lety 30.05.2019 11:05 |  
      2 9

      Deli byl bohorovnej už tak měsíc, trochu to flákal a tady z toho byla penalta.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        Dr. Fe1     před 5 lety 30.05.2019 11:47 |  
        8 10

        Deli je bohorovnej celej život. Rozdíl je v tom, že teď mu to párkrát nevyšlo, zatímco dříve byl téměř bez chyb.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    první rytíř     před 5 lety 30.05.2019 11:38 |  
    9 4

    Říkejte si co chcete, ale pro mne byl v neděli z našich nejlepším na place Zelený!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      Qope     před 5 lety 30.05.2019 11:51 |  
      5 1

      do posledního hvizdu možná, pak to slušně na tom place rozjel Deli s Kovářem :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      pehacko     před 5 lety 30.05.2019 12:34 |  
      4 0

      zeleny a soucek nejlepsi na place!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 30.05.2019 12:51 |  
    17 3

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Káva voní, venku je po urousaných dnech zase hezky a hodnocení od přítele Alanoraje taky na světě.
    Vychutnávám a užívám si ještě stále mistrovskou vůni slavistického fotbalu, kterým nás kluci bavili celou sezonu a zaslouženě získali oba poháry a klíč primátora Prahy. Moc a moc jim za to všem ve Slavii děkuji!!!
    Zároveň jsem očekával ty sprosté, urážlivé a závistivé reakce především příznivců z Letné. U mnoha z nich je dobré být nad věcí, ale u některých opravdu zůstává rozum stát. Ale jsou to debaty v neosobním prostředí.
    Horší jsou jízlivé a zlobné výkřiky odborníků, kteří prostě nikdy Slavii uznávat nebudou a dostávají prostor ve veřejných médiích. Je mi jasné, že příští ročník pro nás bude opravdovou zkouškou odolnosti.......!!
    Když jsem poslouchal našeho "Pana trenéra" Jindřicha Trpišovského v pořadu "Rozstřel" a pak dále ve večerním studiu při utkání Chelsea - Arsenal, musím před ním smeknout klobouk. Přesně věděl o čem mluví, a hlavně, proč o tom mluví. Nepostřehl jsem za celou dobu, že by u nějaké položené otázky nějak zaváhal a vyhýbavě odpovídal.
    I to vypovídá o jeho morálních kvalitách a také o tom, co pro něho fotbal skutečně znamená.
    Hodnocení Alanora je vcelku spravedlivé a je v kontextu i s popisem utkání od Quelhara.
    Moc bych chtěl oběma poděkovat za všechny informace a články, které od nich zde uveřejněné při našich disputacích. K tomu i podcasty od Quelhara a také články od naší Jane a Richiho. Vlastně bych chtěl poděkovat celému kolektivu redakce SN.
    Nechme teď všechny naše "kluky" trochu vydechnou a odpočinout, i když pro některé to ještě nekončí a budou hrát za reprezentaci. I tyto termíny a dvojzápas repre mě utvrzují v tom, že nadstavba je mimo mísu. Vždyť někteří fotbalisté budou mít volno jen asi 12 dní a už půjdou zpět do tréninkového procesu. Děsné a doslova až hrůzné. Náš trenér na to upozornil a říkal, že snad bude mít na prvním srazu asi jen 11 hráčů. Rovné podmínky pro všechny????? Ani náhodou.
    Vám všem přeji pěknou dovolenou a užijte si pár dní bez fotbalu a napětí z bojů o body.
    "Et quis est qui pulsat ostium apertum in ea" - Sokrates
    Brána se neotevře každému, kdo na ni zatluče.

    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

  12. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Srdcar114     před 5 lety 30.05.2019 14:08 |  
    6 2

    Zápas mě potěšil,byl historický.V hledišti 17 000 slávistů a 10 rudochů.A jsem rád za to,že jsme Spartu porazili s řadou hráčů,kteří toho v sezoně moc neodehráli.To je další důkaz ,že máme široký kádr.Trenér velké změny dělat nechce a má pravdu.Nahradit bude třeba jen hráče,kteří případně odejdou.Přimlouval bych se ještě za hrotového útočníka.Důležité bude,abychom neměli velké množství zraněných.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Eskaes     před 5 lety 01.06.2019 00:59 |  
    1 19

    Osobně bych pustil každou oporu, která o to projeví zájem. Tohle nejde udržet ani korigovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 01.06.2019 09:08 |  
      16 3

      Tak to je dobře, že o tom nerozhoduješ. To bychom to mohli rovnou zabalit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

        pehacko     před 5 lety 01.06.2019 11:35 |  
        4 1

        treba je to fanda z druheho brehu a tam muzou opravdu pustit kazdou oporu, protoze tam zadne opory nemaji... jen jednoho netvora

  14. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

    Hanzwalter     před 5 lety 01.06.2019 21:17 |  
    3 0

    Jak koukam na to finale a Liverpool tak by se mne hrozne libilo a myslim, ze to SKS chybi... nejaka hymna ci song co zpiva takhle cely stadion.... Bican, Puc a Planicka se alespon trosku tomu podobaji byť hodne vzdalene... SKS by si, ale neco takoveho zaslouzila....

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      Komix     před 5 lety 02.06.2019 11:17 |  
      0 4

      Já mám třeba osobně hrozně rád chorál Znám jednu Slavii a myslím si, že by měl potenciál fungovat podobně. Jasně, je tam trochu pachuť z melodie z Troškovy pohádky (Princezna ze mlejna), ale slovama i tím nápěvem by se to podle mě docela hodilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo nadstavby

      SirCohen     před 5 lety 03.06.2019 10:42 |  
      1 2

      Hlavně ne "dej dej gól Slavie, a ty na to máš.."