Aktuality z médií

Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

Komentáře (32)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    fleder     před 5 lety 29.05.2019 08:49 |  
    2 0

    Hmm..tak se nejspíš nepotvrdily ty spekulace, že Komličenko je dohodnutý už před koncem sezony a že jsme ho pro Bolku financovali.
    Dost možná tedy budeme pracovat na Šporarovi...pokud ho někdo máte nasledovaného, hodil by se do našeho stylu?
    Neřešil bych ted úplně, jestli se ze slovenské ligy má na to u nás prosadit nebo ne...

    • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

      pcitron     před 5 lety 29.05.2019 09:28 |  
      7 17

      Myslím, že jedna nedávná zkušenost s "hvězdou" slovenské ligy co neznala Gretzkého, stačila až až....

      • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

        Harvey     před 5 lety 29.05.2019 09:54 |  
        8 1

        Takže jsme koupili jednoho hráče ze Slovenska co se nepovedl a proto teď už tam nakupovat nebudeme? Uvědomujete si, že globálně je procentuální úspěšnost přestupů nižší než 50%?
        Chelsea koupila Shevchenka, hrál za ní mizerně, takže vlastně celá Itálie je na hovno?
        No při neúspěšnosti prosazování našich českých hráčů v cizině, kdyby zahraniční kluby měli stejný přístup, tak budeme pěkně v prd...

        • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

          pcitron     před 5 lety 29.05.2019 10:44 |  
          1 5

          Tak to byl pokus o legraci. Jsem ještě z generace, která smajlíky moc nemusí...

        • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

          wimpy     před 5 lety 29.05.2019 11:21 |  
          5 6

          Povedli se: Švento
          Nepovedli se: Čonka, Bortel, Škutka, Dobrotka, Kessel

          Byl bych opatrnější...

          • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 11:34 |  
            8 1

            A to jsi vynechal Kuciaka, Vantrubu, Mihalíka, Jablonského, Baéze, Cicmana, Rakovana, Vomáčku, ...
            Vždycky záleží na propracovanosti skautingu daného hráče a jestli hraje slovenskou ligu nebo německou je jedno.
            Zanevřít na jakoukoliv soutěž, protože tam máme nízkou úspěšnost na posily je nesmysl. Zvlášť, když se jedná o několik let nazpátek.

            • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

              wimpy     před 5 lety 29.05.2019 11:39 |  
              5 4

              Jde mi o to, že slovenská liga je opravdu velmi slabá, takže beru mladej talent, kterej ji rychle přeroste, ale když v ní někdo hraje už pár let a poslední půlrok nastřílel pár gólů, rozhodně to není náznak záruky, že by se mohl prosadit u nás.

              • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                wimpy     před 5 lety 29.05.2019 11:47 |  
                2 0

                Což nemyslím konkrétně na Šporara, ten ji přerostl hned.

                • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                  Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 12:13 |  
                  0 0

                  Tak Šporara také již pár let nelze považovat za mladý talent. Je mu 25 let, takže by se měl blížit nejlepším rokům své fotbalové kariéry.

                  • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                    wimpy     před 5 lety 29.05.2019 12:27 |  
                    1 0

                    Ale slovenskou ligu přerostl hned, jak tam přišel, takže tam ten potenciál asi bude. :-)

              • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                Marcelo10     před 5 lety 29.05.2019 11:48 |  
                4 0

                Tak on Sporar tam nehraje x let a byl pomerne uspesny i ve Slovinsku, hral za Basilej..

                • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                  wimpy     před 5 lety 29.05.2019 11:49 |  
                  1 0

                  Jojo, připsal jsem pozdě. :-)

          • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

            Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 16:29 |  
            9 0

            Takže vlastně se povedl přestup z SK v době, kdy jsme byli silní a chtěli špičkové, přesně definované hráče, naopak se nepovedly příchody v době kdy jsme byli v háji, ač se tak veřejně netvářili a tomu odpovídaly i přestupy. A propo, Dobrotku bych do toho netahal. Ten kluk měl podobně jako Kaufman smůlu jako blázen. Oba špičkoví kopáči, kteří přát jim zdraví, by byli oporami Slávie.

            • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

              wimpy     před 5 lety 30.05.2019 01:25 |  
              1 1

              Což nemění nic na tom, že se ten přestup nepovedl. Dokonce přesně naopak, výbornej stoper Dobrotka neměl dostatečnou fyzickou konstituci na soubojovou českou ligu. Tu neměl ani Škutka, o něm říkali, že má stavbu kostí a svaly jako čtrnáctiletej kluk.

            • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

              kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 07:41 |  
              2 0

              Spíše jde o to, že ty největší přešlapy se týkaly hráčů, kteří ve slovenské lize patřili k nejlepším střelcům... van Kessel vůbec nejlepší, Škutka byl snad druhý... a v naší lize to byl u obou dost průšvih... tzn. co si potom máš o té lize myslet, když její nejlepší střelci tady totálně hoří?

              Pokud se nepletu, podobně dopadl třeba De Petris v Olomouci.... a mimo soutěž v tom výčtu jmen nějak schází i argentinský brousek Baéz - i když tedy to nebyl střelec, ale sběratel žlutých karet...

              • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 30.05.2019 12:55 |  
                1 0

                Jasně, Škutka byl druhý za Depetrisem, který odešel z AST už v zimě, ale stejně nastřílel tolik, že jej nikdo nedohnal. Pamatuju si, že se mi daleko víc líbil Depetris než Škutka, který byl sezonní kometa. Depetris se dostal do Olmiku až poté co proseděl snad rok v Turecku (jasně i to něco říká) a pak byl v Olmiku, který do té doby měl vepředu vysokého bijce (Ordoš), čili by spíš uživili Škutku... chci tím jen říct, že ty nákupy nebyly voleny tak aby zapadly do stylu hry, ale že byly pro tým dostupné. Ted nakupujeme tak aby pasovali do stylu. Pokud si to vedení vyhodnotí že hráč má prvky pasující do naší hry, tak nebudu šílet že jde ze Slovenska ;) Toť vše.

                • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 30.05.2019 13:10 |  
                  0 0

                  Rozumím tomu, co chceš říci... ale poukázal bych tedy na van Kessela... Ten už k nám nešel jako "finančně snadno dostupné zboží"... a vzhledem k tomu, že ve stejném přestupním období jsme přivedli i Ngadeua a van Burena, tak se dá předpokládat, že jsme už v té době přiváděli hráče, které jsme si dostatečně prověřovali.... Alespoň po stránce charakteru...

                  Obecně bych to viděl trochu jinak:

                  je vhodné ze Slovenska přivést mladíka za dobrou cenu. Takového, který ještě ve slovenské lize nezazářil tak, aby za něj chtěli raketu... To se nám v minulosti povedlo dvakrát: před Šventem to byl před dvaceti lety Vlado Labant... a za řekou udělali dobrou zkušenost třeba s Kuckou...

                  Ale jakmile jim tam někdo vyletí ve stylu "dvacet gólů za sezónu", tak za něj chtějí balík a ono díky tomu, že ta liga není tak kvalitní na bránění jako naše, tak ten frajer tady takovou hodnotu nemá.... Vzpomeneme si na jediného útočníka, který kdy od dob rozdělení federace přišel ze Slovenska s vizitkou střelce a potvrdil jí tady? Možná Marek Bakoš, ale u něj nevím, jestli opravdu přicházel s tím, že na Slovensku září... Já ho zaregistroval až v Plzni....
                  V minulosti třeba Reiter, nebo Babnič ale ti se museli aklimatizovat v menších klubech... Jinak ve Spartě vyhořel i za drahý peníz koupený Szilárd Németh, který se potom prosadil v Premier League...

                  • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                    Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 02.06.2019 15:51 |  
                    0 0

                    U Bakoše to bylo primárně tak, že jej znal Vrba ze Slovenska a věděl koho si s sebou do Plzně bere. Souhlas s mladíkama, navíc by nám to pomohlo i co se týče soupisky v Evropě.

                    • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 02.06.2019 16:04 |  
                      1 0

                      Tak by nám ještě pomohl nějaký odchovanec..... zvlášť jestli odejde Souček... v tu chvíli máme v kádru jenom Zmrhala a Krále... A potřebovali bychom jich alespoň pět...

              • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

                tomblesk     před 5 lety 31.05.2019 15:06 |  
                1 0

                No, ono je to nejspíše v tom, že se vybírají hlavně hráči, kteří buď vyniknou /vlastnostmi, podanými výkony, efektivitou/ nad jinými nebo se rapidně /o třídu/ zlepší … "překonají tzv. sami sebe". Ale už se moc nepřihlíží k tomu, jak tato "vidění" zapadají do herního stylu a návyků mužstva, kam mají přijít /zda jdou posílit post, jenž je slabší nebo "jen" zvýšit konkurenci a co je asi nejhorší, pokud jdou vylepšovat "trejdovou" bilanci/. Faktorů je hodně, ale kvůli Komličenkovi překopávat nacvičený herní styl je dost ošidné ...Bolka hrála na Komličenka vlastně z nutnosti a taky využila k tomu hráče téměř na odpis /Matějovský/ zvedla bývalé a dosud jen přísliby /Přikryl, Ladra aj./ a vlastně jediný, kdo to "odnesl" byl jen Takáč- jeho je dost škoda … faktorů je hodně a tak vlastně jedinou logiku má to, aby neskončil v plísni, či na toaletné - takže přínos by byl jen ten "trejd". Pokud by ho chtěli někde za hranicemi = asi nejlepší řešení /pro něj i Slavii a ta by své peníze měla zpátky/.
                Postoj Trpišovského je věcný a hlavně rozumný, navíc když je krátká doba na přípravu a dost tady nás pamatuje chaos v přípravě s třetí ligou ve Španělsku, tak to tehdy začínalo - co se z toho vyklubalo vidíme nyní!
                Osobně mám - i přes šířku kádru - největší obavy o zdraví hráčů. Každý kdo ví, co je to přepracování a jaké mívá následky - tuší. Za mně nejlepší volba teď: lázně, odpočinek, léčba bolístek, a pak to, co hráčům sedne a už ví oč se jedná /nějak tak vidím pohodu …/ A taky už prázdniny v tom mediálním blázinci!/ A nakonec: vyhovět a pomoci Těm, co tady odvedli kus práce a posunout by se mohli jinde /Frydrych/ a debatovat s třicátníky, včetně těch, co se k ní blíží, o perspektivě ve Slavii /Škoda, Hušbauer, snad i Stoch/. Prostě práce jak na kostele a na všech frontách je stejně důležitá jako bitvy na hřišti o titul. Hlavně, že tomu nevelí nějaký vůl, ředitel zeměkoule á la velký K. Doufejme a věřme řídíce se heslem Ivana Hlinky, prověřené životem: "jen se z toho neposrat" a taky nepodělat hned zkraje něco, co by mohlo být bolehlavem v celé sezoně! Slavia to zvládne!!!

  2. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    Srdcar114     před 5 lety 29.05.2019 09:01 |  
    0 0

    Myslím,že potřebujeme jednoho hrotového útočníka.Velká neznámá je Jusuf,v Bohemce hrála velice často jen část zápasu.

  3. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    el_moscardon     před 5 lety 29.05.2019 09:07 |  
    2 4

    Tak chápu, že nemůžeme mít opravdu na kohokoliv. Věřím, že ho Bolka střelí za 100+ a to by pro nás byl nesmysl dávat.
    Holt se musíme poohlédnout jinde. Kozák je u rudejch, to asi neva. Jusuf není zlý, ale musí mít fyzičku, jinak je líný na krok a musí všechno dostat do nohy, aby byl vůbec u míče.

  4. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    zeleznik2     před 5 lety 29.05.2019 09:31 |  
    2 1

    Logický krok, Dufek bude, chtít za přestup určitě hodně peněz a za tu sumu, můžeme, přivést třeba pět mladých talentovaných hráčů.

  5. Šporar

    JS (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 15:41 |  
    3 5

    V tom případě doufám, že dorazí Šporar. Měli jsme mít rozjednané oba, takže jestli Komličenko míří do zahraničí...

    • Re: Šporar

      Marcelo10     před 5 lety 29.05.2019 15:44 |  
      4 0

      No, ty si sliboval, ze prijde Komla :/ :)

  6. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    o-cab     před 5 lety 29.05.2019 17:50 |  
    2 1

    jsem rad za to, co implikuje Trpisovo odduvodneni - hrat s kladivem vepredu neni nasim cilem, ale pouze soucasnou nutnosti kvuli zranenim. Tecl za me jasna jednicka, snad v priprave nabere formu.

  7. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    Marcelo10     před 5 lety 29.05.2019 18:06 |  
    0 0

    Matousek 1:0!

  8. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    Danny67     před 5 lety 29.05.2019 20:18 |  
    1 1

    Kromě toho, ze mel Jindřich nabidku z Ruska a netyka si s hráčema..bylo v tom rozhovoru neco zajímavého?

    • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

      JS (přítel SN)     před 5 lety 29.05.2019 20:33 |  
      9 2

      Ne. Otázky uplně dementní. Mohl se zeptat na takovjech zajímavejch věcí, místo toho se ptá deseti otázkama na kšiltovku, teplákovku a na to, jestli mu vadí gól po sporném faulu.

      • Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

        Ondráš     před 5 lety 29.05.2019 20:45 |  
        11 1

        No přesně. Ten pičus moderátor tam přes půl hodiny řešil nějaký bulvární kraviny (kšiltovku, tepláky, oslavy) a pak se zeptal asi jen na 3 dotazy, které jim přišly. Zlatej model, kdy pozvaná osoba odepisovala na otázky, než tenhle formát. Jinak Trpiš sympaťák každým coulem.

  9. Re: Komličenko? Příchod do Slavie je nereálný, řekl Trpišovský v Rozstřelu

    sTizz (přítel SN)     před 5 lety 30.05.2019 21:05 |  
    0 0

    Skoda.. :) Na druhou stranu,jestli u nas zustane Matousek a nepujde na dalsi hostovani,budeme mit dostatek utocniku. S Komlicenkem uz by to byl trosku pretlak,jenze on by byl hotovy hrac,zejmena do uvodu na predkolo LM by se hodil.