Chance liga

Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji. Permanentkáři z Tribuny Sever budou mít rezervovaná místa na jihu, permanentkáři z jižní tribuny se mohou přesunout do sektorů 111 a 112.

Komentáře (120)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    smely (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 17:29 |  
    1 0

    Ja tomu ňák prestavam rozumět....

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Novi.sks     před 6 lety 13.05.2019 17:48 |  
      0 0

      No, já když to četl poprvé, tak mi to přišlo děsně zmateční. Teď už mi to ale přijde docela v pohodě - pochopil jsem to až napodruhé, nebo ten článek změnili? :)

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Karel13     před 6 lety 13.05.2019 18:41 |  
      3 28

      Já už tomu taky přestávám rozumět. Slavia dostala trest za chování fanoušků - uzavření jejich sektorů. Takže tyto fanoušky "potrestá" m.j. přesunem na místa, která mají koupena (permanentky) jiní fanoušci, kteří se jich musejí ve prospěch těch potrestaných vzdát a zároveň se sníží počet lístků do prodeje pro ostatní. Takže pravý český kocourkov a švejkovina. Slavná TS se může chechtat a vyřádit se tak, že napříště bude uzavřena jižní tribuna ... Jenom se obávám, že na FAČRu nejsou úplně mimo, protože takovému postupu p. Ing.plk.Tvrdíka se jinak říká v právnickém prostředí "maření výkonu úředního rozhodnutí". Jo a to včerejší choreo (černý zakuklenec naznačující, že je vlastně slavista) tak to byla taky chuťovka, zvlášť v souvislosti s tím, co se stalo v Plzni v tréninkovém areálu ...

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        MIKr.8     před 6 lety 13.05.2019 18:56 |  
        12 3

        Pane Karle, nepouštějte se do právních rozborů. Zavřená je tribuna, nikoliv fanoušci.

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 19:01 |  
          1 7

          Obchodní podmínky:
          ''V případě, že na základě vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu veřejné správy či orgánu řídícího
          příslušnou soutěž nebude možné k určitému utkání či utkáním využít sedačku, k jejímuž užívání je
          majitel permanentní vstupenky oprávněn, je Slavia oprávněna vyloučit permanentní vstupenky, jichž
          se opatření dotýká, z přístupu na utkání. Slavia je povinna o tomto opatření informovat majitele
          permanentních vstupenek na internetových stránkách www.slavia.cz nejpozději tři dny před konáním
          utkání. Majiteli permanentní vstupenky nepřísluší v takovém případě nárok na slevu či vrácení ceny
          permanentní vstupenky.''
          https://www.slavia.cz/files/obchodni_podminky_8_6_2018.pdf

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            M@rvin     před 6 lety 13.05.2019 19:03 |  
            6 0

            ... a Slavia tohoto svého práva nevyužila.

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            MIKr.8     před 6 lety 13.05.2019 19:06 |  
            8 0

            Ano Radku to je v pořádku. Právo uplatňovat obchodní podmínky je právem klubu a nemá nic společného s "mařením úředního rozhodnutí" ve vztahu k FAČR, jak o něm píše Karel13...

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            Karel13     před 6 lety 13.05.2019 19:15 |  
            4 18

            Naprostý souhlas. Podle uvedených obchodních podmínek podle rozhodnutí orgánu řídícího soutěž ( DK LFA ) nelze využít sedačky v sektorech TS , takže Slavia je oprávněna vyloučit permanentní vstupenky na TS z přístupu na utkání . Nejde tedy ve smyslu obchodních podmínek vyloučit permanentky z jižní tribuny, kde neexistuje žádné rozhodnutí výše uvedených orgánů. Jednoduše řečeno - TS přerostla p. Tvrdíkovi přes hlavu a leze jí normálně do prdele...

            • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

              Lunaris     před 6 lety 13.05.2019 19:48 |  
              9 0

              On je někam vylučuje? Pouze to nabízí - těm, kteří o to budou stát. Slavia by byla sama proti sobě, pokud by fandící fanoušky vylučovala z přístupu na stadion. To ale někteří chytráci asi nikdy nepochopí.

            • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

              MIKr.8     před 6 lety 13.05.2019 20:42 |  
              14 3

              Karle, vzhledem k tomu, že máte trochu natvrdlý pohled, tak vám to zkusím vysvětlit ještě naposledy. Nikdo permanentkáře z jižní tribuny nevylučuje. Klub jim nabízí možnost využít lepší místa. Proč jim to klub nabízí? Já to s jistotou nevím, ale zkusím logické uvažování. TS je zavřená. Co udělají fanoušci z TS, pokud by jim klub zneplatnil na toto utkání permanentky? Zůstanou doma, nebo si za 160,-Kč koupí hromadně lístky na jih? Myslím, že b) je správně. To asi tuší i klub a protože tomu nemůže a hlavně nemá důvod bránit, tak se snaží situaci vyřešit tak, aby nedocházelo ke zbytečným sporům mezi permanentkáři z jihu, kteří by chtěli zápas sledovat vsedě a mezi držiteli vstupenky, kteří by chtěli fandit aktivněji. Možná příště vyndejte hlavu odtamtud, kam podle vás leze Tvrdík Tribuně sever a pak teprv pište komentář ;)

            • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

              SirCohen     před 6 lety 15.05.2019 16:09 |  
              0 0

              je oprávněna, nikoliv povinna:)

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          tomblesk     před 6 lety 14.05.2019 02:57 |  
          1 0

          No, to je tedy úplná a kolosální volovina. FaČR nemůže svými zásahy i disciplinárními zasahovat do smluvních vztahů klubů a plnění závazků. To je základ práva obvyklý v celém civilizovaném světě. A úvahy o zavření tribuny jih je už mimo racionální úsudek. Navíc tresty FaČR se vztahují jedině na členy FAČR - tedy na klub , to jen tak mimochodem do dalších právních úvah a taky bacha není už ÚV ČSTV a jiné obskurnosti sportu - až na berbra, ale to je jiná kapitola.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        subHuman     před 6 lety 13.05.2019 19:08 |  
        18 3

        Nastesti Slavii vedou jini lide, nez ty a zrejme vedi, proc stoji o podporu aktivne fandicich fanousku.
        Mmchd, vis kam vcera padly vsechny 3 nase goly, ze jo?

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          smely (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 19:18 |  
          0 0

          Stando, bude přes ts naky celozapasovy choreo ?

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            subHuman     před 6 lety 13.05.2019 19:46 |  
            4 1

            Resime :)

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          zdenek_prachar     před 6 lety 13.05.2019 19:55 |  
          8 8

          Dobrý den,
          neprudím, do nikoho nekéruju, ale chtěl bych se zeptat na jednoduchou věc. Je TS ochotna vzdát se používání pyra a pokřiků, které jsou za hranou (a prosím vynechme debatu na téma, co se děje a neděje kde jinde, ptám se na TS) ve prospěch toho, aby klub nemusel hradit všechny ty pokuty a sanovat ztráty způsobeném uzavřením sektorů? Jinými slovy - jste ochotni dodržovat pravidla a zákazy FAČR a návštěvní řád a uetřit tím klubu vyšší jednotky milionů ročně, nebo je pro vás pyro a vulgarita důležitější než podpora týmu, kterou zde často operujete? A neviděl byste raději ty peníze spláchnuté do žumpy FAČR na kontě nějaké charity, mládeže Slavie, prostě jakkoli smysluplněji využité?
          Já jsem samozřejmě u žádných jednání nebyl, proto bych se chtěl zeptat jetě na jednu věc - podporuje vedení Slavie chování TS, které je příčinou pokut a trestů, nebo to chování je trpěno, protože vedení Slavie nechce jít do konfliktu s TS? To jsou totiž dvě dost odlišné věci...
          Moc děkuji za vaše odpovědi, opravdu se ptám, rptože mne to zajímá a opravdu nechci prudit...

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            subHuman     před 6 lety 13.05.2019 20:10 |  
            12 7

            Dobry vecer. Trochu mne mrzi, ze jste zminil pouze pyro a pokriky, tedy negativa. Vnimate i pozitiva?

            Diskuse o tom, co patri k subkulture “ultras” a tedy i k TS by byla zrejme dlouha a nekonecna... a bohuzel nechci / nemohu zverejnovat nektere zavery nasich jednani s klubem. Obecne - berte to tak, ze fotbalovy kotel, v nasem pripade TS, neni sborem 3 tisic Mirku Dusinu. Nikdy jim ani nebude. Jak pred lety rekl pritel Krob, je jako dite, ktere mate rad, i kdyz prinese ze skoly tu petku, tu reditelskou dutku. Ale i presto Vam dela radost.

            Sen rady lidi, ze kotel bude fandit slusne, bez pyra, bez vulgarit, ze vsichni budou mit na sobe pouze cervenou a bilou, budou strizlivi, nebudou kourit, plivat a chodit na cervenou je pouha iluze. Nikdy to tak nebude. A pokud ano, uz to nebude TS ani jiny kotel, fanousky nahradi divaci a bude to jako na Chelsea, kde fandili pouze slaviste...

            • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

              zdenek_prachar     před 6 lety 13.05.2019 20:22 |  
              7 6

              Děkuji za Vaši odpověď. Mně prostě jen přijde, že TS podvědomě povyšuje svoji subkulturu nad pravidla a zájmy klubu. Což si nemyslím, že je OK. Ale jistě je to na delší diskusi. Možná by stálo za to začít hledat způsoby, jak negativa mírnit, než se prostě ohradit tím, že to nejde. A pokud se to děje, tak to možná lépe komunikovat (samozřejmě nemám vůbec právo TS do toho kecat, berte to jen jako názor někoho, kdo věci vidí třeba jinak než Vy).
              Právě že pozitiva vidím. A klub je musí vidět stonásob, toleruje-li, co toleruje. Ale také vidím, že v situacích reálné hrozby velkých postihů "slušné fandění" naprosto skvěle funguje. Tak mi nějak přišlo, že by to šlo...

              • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                subHuman     před 6 lety 13.05.2019 20:35 |  
                4 3

                Ano, to je v podstate ono. Vse, co delame je vlastne kompromis, nekdy vetsi, nekdy mensi, nekdy zadny.

                PS: Az to “nekdo” dotlaci k zakazum vseho, prestanu ja i dalsi chodit do kotle a kotel nebude. Treba pak budou nekteri spokojeni.

                • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                  zdenek_prachar     před 6 lety 13.05.2019 20:59 |  
                  6 4

                  Já určitě chápu, že každé sociální prostředí má svá specifika a chápu, že by to mohlo být i horší. Jen když si mám vybrat mezi pokřikem "dejte jim bůra" na Chelsea a pokřiky na pana Straku a zejména jeho rodinu a děti... Chci tím říci, že pokřik je pokřik - a může být buď neuvěřitelně vtipný a podporovat své barvy, nebo neuvěřitelně odporný a nepodporovat nikoho a nic.
                  Fandění je fandění. A může být kreativní, vtipné, někdy třeba trochu na hraně a někdy třeba maličko za hranou. Ale vždy by mělo být pro klub, ne proti.
                  Stejně tak se stejným úsilím lze někomu zničit treninkový areál (je to jen příklad, nechci obvinit bez důkazů nikoho) nebo třeba něco pro vlastní klub budovat...
                  Každopádně děkuji za Vaše odpovědi, opravdu mne zajímá, jak lidé z TS přemýlí, oč usilují atd. Myslím, že TS může být fakt fenomén, něco co Slavii posune a odliší, jen si myslím, že ty excesy tomu prostě úplně zbytečně škodí.

                  • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                    subHuman     před 6 lety 13.05.2019 21:31 |  
                    4 1

                    O tom to je... kdyz to zjednodusim, stejni lide, kteri delaji “zlo” delaji i “dobro”. Fandeni “proti” tu bylo, je a bude, dokud tu budeme my :)

                    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                      pcitron     před 6 lety 14.05.2019 15:04 |  
                      2 1

                      Osobně Vám fandím. Ačkoli naprosto nesnáším ohňostroje, chápu, že k subkultuře ultras pyro patří. Otázka je, zda lze někdy v budoucnu dospět ke stavu, že se oficiálně uzná určitý druh pyrotechniky za bezpečný z hlediska jeho použití na tribuně - to asi nehrozí. Stejně tak chápu pokřiky proti - ale proč ne vtipně a ironicky a proč sprostě? Jeden tatík stojící vedle mě vysvětloval svému synkovi, že kotel řve "průměrná Plzeň". To mě přijde mnohem lepší a pro Plzeň potupnější, než co křičíte vy. Stejně tak při pokřiku "proč vás tak málo - to slovo se na k. se tam vůbec nehodí...

                      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 15:25 |  
                        1 0

                        Teď jsme to řvali na fanoušky plzně my. V Ostravě to budou řvát chachaři na slavisty... některým chorálům zkrátka neutečeš. :-)

                      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                        Fido22     před 6 lety 14.05.2019 16:34 |  
                        1 1

                        Já souhlasím, pokřik "PRŮMĚRNÁ PLZEŇ" je trefný a hlavně vtipný. Všichni si domyslí, že se elegantně vyhneme tomu sprostému slovu, za které jsou fanoušci trestáni. Sprosťárny slyší fotbalisti desetkrát za zápas od lidí z prvních řad, ale slyšet od 17.000 fanoušků, že jsi jen průměrný hráč průměrného týmu - to rozhodí hlavu i Hubníkovi. A Limberskýmu rovnou praskne Pelta, jestli příští sezónu bude vůbec ještě hrát.
                        A pochvala pyromanům z TS, kteří se v neděli zdrželi dýmovnic a čmoudů. Atmosféra parádní a žádná pokuta.
                        Slavia olééé!
                        P.S.: PRŮMĚRNÁ PLZEŇ!

                      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                        wimpy     před 6 lety 14.05.2019 17:52 |  
                        0 1

                        Chudák synek byl v pondělí ve škole za vola. :-)

                      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                        milos2     před 6 lety 14.05.2019 18:07 |  
                        6 1

                        Nechci nikomu jako stárnoucí několikanásobný otec (TS) mluvit do výchovy.... Ale: třeba náš synek chodí do kotle od čtyř let. Teď už teda víc sleduje fotbal, ale na začátku byl vždycky strašně zklamaný, když "nebyly ohníčky".... Nějak od dětství ví, že na fotbale se "může trochu zlobit": říkat slova, která neříkáme ve škole a na ulici, třeba... Myslím, že to je součást výchovy. Na fotbale uvolňujeme jiné emoce než třeba na plese v Lucerně. Na plovárně můžu být v plavkách a s ženou si můžeme mazat krémem záda - v tramvaji bychom byli za pitomce. Na obchodní schůzce nemůžu partnerovi říct: dej si ještě jedno a nepruď vole, kamarádovi v hospodě ano...atd. atp. Děti musí umět rozlišovat - tepláky na výlet do lesa jsou fajn, na první rande moc ne... Asi tak.

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            subHuman     před 6 lety 13.05.2019 20:10 |  
            7 5

            Jednoducha odpoved ve zkratce - ANO, NENI :)

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Max1     před 6 lety 13.05.2019 19:28 |  
        10 5

        Chlape ty jsi slušně mimo. Při koupi permice "podepisuješ" obchodní podmínky, kde je jasně řečeno, že k tomuto přesunu může dojít, pokud třetí strana třeba se rozhodně zavřít sektor. Majitelé permic z jihu dostanou více než adekvátní náhradu. Další věci je, že mám permici na tribunu sever co stojí jeden a chodím na drtivou většinu zápasů, proč mám pykat za to, že nějaký papaláši si usmyslí, že nám zavřou sektor, ač to bylo dost pochybným stylem a způsobem vedený, proč by fandové co maji permice a podporují tym na vsech zápasech nemeli mit přednost pred čumillem co jde jen na chelsea a sevillu a neni schopny přijít na plzen nebo semifinále poháru. Tady se nejedná o žádný maření úředního rozhodnutí, TS bude zavřena takze se uklidni, díky

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        stromovous (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 19:32 |  
        4 0

        Přesunout se nemusíš, ničeho se vzdávat nemusíš.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Horis     před 6 lety 13.05.2019 19:59 |  
        9 0

        Permanentkáři z Jihu dostanou možnost využít na zápas s Jabloncem lepší a dražší místa než jsou ta jejich. Myslím si, že málokdo z nich bude protestovat. A přesun TS na Jih je logická a správná varianta. Klukům na hřišti přítomnost kotle rozhodně pomůže. A třeba se zadaří a budeme slavit titul už ve středu.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 20:31 |  
        4 3

        Podívejte se pyro odpalovalo cca 30 fanoušků. Proč by mělo být trestáno cca 3970 dalších fanoušků, kteří s tím nemají nic společného a většina to odsuzuje. Jen se ukazuje, že ty nesmyslné kolektivní tresty zavírání tribun jsou absurdní. Kolektivní vina je nesmysl. To řešení, které vymyslela Slavia je rozumné a pochopitelné.

  2. Kotel na Jihu

    o5aradecek     před 6 lety 13.05.2019 19:14 |  
    9 0

    Teď jen doufat, že si náš kapitán v případě vyhraného losu před utkáním, vybere tu správnou stranu, kam první půli bude Slavia útočit. :-))

  3. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    Jarda66     před 6 lety 13.05.2019 19:26 |  
    3 0

    Já osobně nerozumím jedné věci. My jsme dostali trest, proti kterému jsme se odvolali. Odvolání bylo vyhověno a odklad trestu byl do zasedání odvolací komise. Proto taky na Plzeň byla TS plná. Nevím o tom, že by zasedala odvolací komise (nebo mi to uniklo?)

    Každopádně, jak je možné (v případě, že ještě nezasedala), že máme zavřenou TS?
    A v případě OK již zasedala, neví někdo, jaký nám dali trest? Jestli je to jen na Jablonec, nebo jestli se to týká i derby?

    Děkuji za info

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Lunaris     před 6 lety 13.05.2019 19:33 |  
      8 1

      Probíralo se to všude horem dolem. Policajti nechtěli mít TS vedle "kotle" plzně. Možná nevěděli, že z plzně přijede ani ne jeden autobus. Trest se tedy na utkání s plzní neaplikoval, nicméně stále platí. Jelikož se z Jablonce nečeká moc fanoušků a není mezi fanoušky žádné napětí, tak to asi policajti nevyhodnotili jako bezpečnostní riziko. Trest tedy platí. Na derby očekávám, že se trest opět neuplatní na žádost PČR, protože tam by byla TS na jihu vedle debilů ze sparty, což by bylo větší bezpečnostní riziko než zápas s plzní.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Lunaris     před 6 lety 13.05.2019 19:35 |  
        2 0

        Druhý zápas se zavřeným severem tak nejspíš připadne do další sezóny, až přijede Příbram nebo někdo takový.

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          Novi.sks     před 6 lety 13.05.2019 19:40 |  
          6 0

          Nebo se za dobré chování trest sníží na polovinu a hotovo :)

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            Lunaris     před 6 lety 13.05.2019 19:40 |  
            0 0

            Taky vlastně možnost.

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 20:33 |  
          0 0

          Předpokládám, že když byl teď dva zápasy klid a to samé bude i teď, tak se zbytek trestu promine.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        kjandourek (admin)     před 6 lety 13.05.2019 21:16 |  
        6 0

        To moment - přijeli dva.... oba nás na Bohdalci míjeli.... tolik prostředníčků hrdinně vztyčených za sklem pohromadě jsem ještě neviděl... :-)

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 21:32 |  
          0 0

          Ja jsem napocital cca 150 kusu :)

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Jarda66     před 6 lety 13.05.2019 21:30 |  
        1 0

        Ano, to se probíralo, ale taky se probíralo, že to bude řešit odvolací komise, která spadá pod FAČR, na rozdíl od DK, která spadá pod LFA.

        Je to už jedno, ale měl jsem za to, že trest nebude účinný do rozhodnutí OK. A i díky policii, která se za nás primluvila. No, to už je jedno každopádně.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2019 22:30 |  
        0 0

        Co mám informace, tak v Jablonci pořádají megavýjezd... do Edenu má přijet celých 5 fanoušků a 3 řehtačky...

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        slaviator     před 6 lety 13.05.2019 23:46 |  
        0 0

        Sparta má zákaz výjezdu fanoušků do Plzně a na Slavii, dvě venkovní utkání... Ne?

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 01:08 |  
          2 0

          Ne, první už si odpykali ve 30. kole v Opavě... na naší korunovaci mistra a předávání poháru, už se budou moct ty protáhlý rudý xichti koukat... :)

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            slaviator     před 6 lety 14.05.2019 01:29 |  
            4 0

            Na vše ostatní je MasterCard :))) Ježíši, nechci to zakriknout, ale ta nadstavba se tomu spartanskymu pohunkovi Svobodovi povedla :)))

  4. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    edenian     před 6 lety 13.05.2019 20:24 |  
    3 4

    To je rafinovany, to se me libi. Spickova logistika :-))) Vyhodne je, ze Peltova particka nema skoro zadne fanousky. Dalsi match je ten se Spartou? Tam teda nevim. Snad kdyby se postavila zed az po strechu mezi hosty a jihem :-) Ale pred klubovymi operativci smekam !!!
    Skoda, ze tentokrat nemuzu, neuvidim jak proudi koure odpalene na jihu :-))

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      wimpy     před 6 lety 13.05.2019 22:15 |  
      0 0

      Hlavně musí ten Jih pořádně burácet, řehtačky kousek od sebe asi nedám.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        ColinSKS     před 6 lety 14.05.2019 08:25 |  
        0 3

        ty 3 řehračky asi dáš :)

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        SirCohen     před 6 lety 15.05.2019 15:42 |  
        1 0

        Řehtačky návštěvní řád zapovídá, jsou prostě zakázaný.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      slaviator     před 6 lety 13.05.2019 23:45 |  
      0 8

      Zeď se stavit nebude muset, Sparta má zakázány výjezdy na Plzeň a na Slavii...

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        wimpy     před 6 lety 14.05.2019 00:01 |  
        1 0

        Myslím, že do Opavy a Plzně.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 00:06 |  
        5 0

        Nemá. První zákaz se týkal jejich výjezdu do Opavy, druhý bude teď ve středu do Plzně. Naopak k nám už přijet mohou. Taky se na to už patřičně těší, jak je bude policie držet v jejich sektoru a oni budou muset být přítomni předávání poháru pro vítěze ligy a oslav titulu. Prý sem od nich přijedou jen sebevrazi.

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          wimpy     před 6 lety 14.05.2019 00:09 |  
          1 0

          Masochistů tam asi pár bude.

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          slaviator     před 6 lety 14.05.2019 10:17 |  
          1 0

          Pravda... Moje chyba, zapomněl jsem na to jejich utkání s Opavou

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      visitor23 (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 06:54 |  
      0 0

      Pokud bylo zavření TS odloženo s Plzní kvůli bezpečnosti, tak by se to mělo odložit i v případě sparty, předpokládám, že oni přijedou ve větším počtu. Jde v polovině trestu žádat o odpuštění trestu, nebo to je jen u karet ?

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        slaviator     před 6 lety 14.05.2019 10:16 |  
        0 0

        Jde.

  5. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    ezechiel     před 6 lety 14.05.2019 07:55 |  
    0 1

    A to bude zase přehrada na západě? Nebo se bude dá projít vstupem číslo 2

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      smely (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 18:02 |  
      0 0

      bude to pruchozi

  6. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    ColinSKS     před 6 lety 14.05.2019 08:25 |  
    2 4

    je to fraška. dk ani v podstatě neví proč uzavřela sektory, a teď využije toho, že jabka přijedou s 3 fanoušky. na spartu bude muset platit stejný scénář jako na plzeń, kašpaři

  7. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    Jakubisko     před 6 lety 14.05.2019 10:11 |  
    2 0

    Je tu nejaky permanentkar z jihu komu prisel email? Mne zatim nic.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      travel (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 10:15 |  
      3 0

      mně taky ne

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Kzlo     před 6 lety 14.05.2019 15:31 |  
      1 0

      Také ne

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      dupy77     před 6 lety 14.05.2019 16:37 |  
      1 0

      Jsme čtyři a taky jsme žadný email nedostali tak uvidíme co bude

  8. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    asanin     před 6 lety 14.05.2019 10:33 |  
    2 3

    Zítra nás čeká psychicky možná ještě náročnější zápas než v neděli. V hlavě relativně pohodlný náskok a zápas proti neoblíbenému Jablonci, který to v Edenu prostě umí. Jestli někdo bude hrát naplno byť mu o nic nejde, tak to je Jablonec. Bohužel očekávám návštěvu maximálně 11 tisíc lidí. Zavřený sever, večerní výkop, relativně zima, přesycenost množstvím zápasů... Mám z toho zápasu strach, byť tam samozřejmě jedu.
    Dále by mě zajímalo, kdy hodlají spustit prodej na finále poháru. Za týden se hraje a chtěl bych se jet s rodinou podívat. Chtěl bych si zajistit i ubytování, ale už bych potřeboval vědět, jestli budu moci sehnat lístek, nebo ne.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Dennis     před 6 lety 14.05.2019 11:46 |  
      9 0

      Můj názor je ten, že Plzeň zítra Spartu neporazí. Takže zápas s Jabloncem bude mít úplně jiný náboj - budeme už hrát přímo o titul. A dáme to. Přece nebudeme s Jabloncem doma pořád prohrávat...
      Lístky na finále v Olomouci už bych taky potřeboval vědět. Taky se chystám.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 12:50 |  
      2 5

      Tohle "minus" mě docela zarazilo. Proč rovnou minus a ne komentář? Ke které z myšlenek patří ten palec dolů? Předem děkuji za odpověď.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Ondráš     před 6 lety 14.05.2019 13:39 |  
      3 0

      No Baník už vyprodal veškeré svoje lístky na finále a žádá další. Jak to bude u nás s "prodejem" nějak netuším.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        wimpy     před 6 lety 14.05.2019 13:46 |  
        6 0

        Mohli by s těmi informacemi na finále MOL cupu už vylézt. Přeci jenom na výjezd do Olomouce si většina lidí musí ten čas nějak zařídit, čím později to vyhlásej, tím míň nás tam pojede.

  9. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    kedul     před 6 lety 14.05.2019 10:41 |  
    12 8

    TS má dost možností, jak dělat kreativní support i bez pyra a primitivních rádoby recesistických urážek kohokoliv! Viděli jsme mockrát, že to dokáže skvěle i bez toho. Je to jednoduché: "Fandíš Slavii, tak ji neubližuj! Pokud tam chodíš jen pro své "vyhrocené ego" prosazované za každou cenu, najdi si jinou zábavu a vem za to plnou odpovědnost bez ukrývání v davu!"

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      wimpy     před 6 lety 14.05.2019 13:02 |  
      4 3

      Ty samé možnosti má Východ, Západ a Jih. :-)

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Pepino44     před 6 lety 14.05.2019 14:24 |  
        2 3

        To máš sice pravdu, ale málokomu z těchto tribun( alespoń východ) se chce překřičovat s TS, když jedou nějakou ukolébavku (dost dlouho) třeba pokřikem Slávia do toho.

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          wimpy     před 6 lety 14.05.2019 14:27 |  
          5 0

          A to mi věř, že by se hodně lidí z TS přidalo. :-)

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            SirCohen     před 6 lety 15.05.2019 15:40 |  
            0 0

            Přesně, já bych tak rád řval třeba "my chceme gól", když jsme tu plzeň mačkali a místo toho jela nějaká odrhovačka. V tomhle by měl Dejv ještě zamakat.

  10. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    Ondráš     před 6 lety 14.05.2019 13:41 |  
    1 0

    Tak pokud bude zavřenej Sever, tak by mohlo být teoreticky i vyprodáno ne?:) Vždyť můžeme i slavit titul, tak by to bylo smutný před poloprázdným stadionem. I když ten termín, to prostě chceš!

  11. Cena vstupenek

    pinochet     před 6 lety 14.05.2019 15:02 |  
    13 3

    Zajímalo by mne, jestli mají někde v Evropě při srovnání parity kupní síly dražší vstupenky než na Slávii. Vím, že dražší kolikrát někde jsou, ale ti lidé také vydělávají o hodně více peněz, nebo mají vyšší důchody. U nás si důchodce žijící jenom z důchodu nemůže jít na fotbal vůbec dovolit, a co teprve kdyby chtěl vzít sebou vnuka...

    • Re: Cena vstupenek

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 16:00 |  
      9 0

      No těch 890 Kč se mě také zdá celkem drsná cena zvlášť teď když jde doma jeden zápas za druhým. Zjevně se lidé tlačí do nakupování permic mě při všech možných slevách vyjde někde na 1750 Kč což se tedy letos bohatě vyplatilo.

      • Re: Cena vstupenek

        wimpy     před 6 lety 14.05.2019 16:15 |  
        2 0

        Ale bylo téměř plno a to se spustil prodej dva dny před zápasem.

    • Re: Cena vstupenek

      Ondráš     před 6 lety 14.05.2019 17:22 |  
      11 3

      Ty ceny jsou šílený! Píšu to tady už dlouho..a naprostá "pecka" jsou ty přepálený ceny na místa v rozích, což by měly být spíš ty nejlevnější. Pak se divíme, že je v rozích vždycky poloprázdno. Teď se třeba udělá gesto s lístky na finále poháru, ale to neřeší ligu. A opravdu se každýmu nevyplatí permice a pak se zbytečně blokuje místo.
      Za mě bych dal ohledně vstupenek na další sezonu ke zvážení tyto dvě věci:
      1) Plošně snížit cenu, nebo alespoň rozšířit cenově nejvýhodnější sektory (např. o rohy)
      2) Možnost včasného uvolnění míst permanentkářů, kteří nemohou (v hokeji běžné). Pak se zbytečně nevyprodá plno sektorů.

      • Re: Cena vstupenek

        wimpy     před 6 lety 14.05.2019 17:34 |  
        2 1

        S těmi rohy souhlasím, to je celkem síla. Ale snižovat ceny v době, kdy máme nejvyšší návštěvnost je trochu proti logice.

        • Re: Cena vstupenek

          Snivec     před 6 lety 14.05.2019 17:46 |  
          1 1

          otazka je, jaky je rozdil mezi prodanymi misty a skutecnou navstevou

          • Re: Cena vstupenek

            wimpy     před 6 lety 14.05.2019 17:49 |  
            4 1

            Z hlediska zisku to nehraje roli. Teď je ale třeba obávat se situace, že si permanentku začnou kupovat i lidé, kteří nepůjdou na polovinu zápasů.

              • Re: Cena vstupenek

                wimpy     před 6 lety 14.05.2019 17:55 |  
                0 0

                No že nebudou lístky ve volném prodeji a na zápasech pak bude spousty volných míst. Pokud by tedy opravdu nefungovalo to uvolňování vstupenek pauzujícíma permanentkářema.

                • Re: Cena vstupenek

                  Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 18:07 |  
                  1 1

                  Vždyť k tomu dochází i teď a nemyslím si, že by nárazově mělo přibýt 30 % permanentkářů.
                  Ekonomické oddělení má jistě podrobná data, ze kterých musí čerpat a dle toho nastavit výši permanentek a jednotlivých vstupenek, ale souhlasím že jít na Jablonec za nejvyšší cenovou kategorii je nesmysl, i když mohlo se na výši vstupenek projevit uzavření severní tribuny.

                  • Re: Cena vstupenek

                    wimpy     před 6 lety 14.05.2019 18:30 |  
                    5 0

                    Neočekáváš třicetiprocentní nárůst? Tuhle sezonu, kdo neměl permici, sehnal přes někoho lístky jen na Plzeň a Spartu někam do rohu a zaplatil za ně skoro to samé, co by zaplatil za permici na Jih. K tomu předplatné a sleva na Evropu, jen kvůli tomu se permice vyplatí. Takže buď půjde nahoru jejich cena nebo je třicetiprocentní nárůst poměrně střídmý odhad.

                    • Re: Cena vstupenek

                      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 19:13 |  
                      1 1

                      V letošní sezóně včetně jarních permic, o které byl enormní zájem, bylo prodáno 9 tisíc permanentek. Mimo jiné zájem byl i o vstup do Odboru přátel po zjištění, že nás čeká Chelsea a jak se budou distribuovat lístky, která má v Česku poměrně široký fanklub. https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1106943178081472513
                      V půlce července 2017 bylo na sezónu 17/18 prodáno necelých 7 tisíc permanentek. https://twitter.com/slaviaofficial/status/885475932370333696
                      Neočekávám tedy, že pro příští sezónu se prodá bezmála 12 tisíc permic. Už jen s ohledem na naší průměrnou ligovou návštěvnost a zas tolik spekulantů není, kteří by jednotlivé lístky prodávali na bazarech.
                      Ale budu se opakovat, na každý zápas krom sparty se v lize dá dostat i jako nepermanentkář, bez kontaktů na majitele permic, prozatím.
                      Pak je ještě otázkou, jak je TicketPortal vybaven, zda vůbec skrz TP lze uvolnit místo jako majitel permanentky. A taky co dát na oplátku majitelům permic, pokud uvolní svou sedačku.

                      • Re: Cena vstupenek

                        wimpy     před 6 lety 14.05.2019 19:34 |  
                        2 0

                        Kdyby se ceny permic nenavýšily nebo jen velmi málo, očekávám ten nárůst od slávistů, nikoli od spekulantů. Prostě ti, co to mají do Prahy daleko a nejezdí pořád si koupí za cenu o něco vyšší, než dva tisíce permici na Jih a budou jezdit zase jen na ty významnější zápasy. To jsou celkem jednoduché počty, hlavně nebudou mít starosti.

                      • Re: Cena vstupenek

                        Dennis     před 6 lety 14.05.2019 20:51 |  
                        1 0

                        Je potřeba tady vnímat fakt, že spousta mimopražských slávistů permici nemá, protože prostě nemohou jezdit na každý zápas. Kvůli tomu se ale nedostali na některé letošní zápasy (typicky Chelsea, ale třeba i derby). Tady očekávám ohromný nárůst, 30 % úplně v pohodě. Tito fanoušci si prostě letos koupí permici, protože se pak dostanou na všechny zápasy EL/LM, dostanou i slevu na tyhle lístky a mají klid, že mohou na kterýkoli zápas ligy. Cena permice přitom není nic závratného. To za to stojí.
                        Plus k tomu spekulanti, kteří sází na to, že se dostaneme do LM a na Liverpool bude rvačka o lístky a vydělají na tom tisíce. Takže s permicema letos čekám velký problém a jsem hodně zvědavý, jak se k tomu vedení postaví.

            • Re: Cena vstupenek

              Snivec     před 6 lety 14.05.2019 18:17 |  
              1 0

              ta situace uz nastala, permice jsou tak levne oproti listkum, ze si lide koupi permici s tim, ze nepujdou na 40% zapasu. Takze pri nekterych zapasech je plno mist volnych a pri atraktivnejsich zapasech je zase cena listku tak vysoka, ze to lidi od navstevy odradi. Pokud si nekdo koupi 8 listku v kategorii Z1 treba do sektoru 115, da klubu vice penez nez permanentkar za celou sezonu.

              • Re: Cena vstupenek

                wimpy     před 6 lety 14.05.2019 18:32 |  
                0 0

                Ale až letos se to ukázalo v celé své nahotě. A ještě neznáme cenu permic na příští sezonu.

      • Re: Cena vstupenek

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2019 17:41 |  
        1 2

        Kdybychom nepočítali LM/EL, tak se stadión vyprodá jen na spartu. Takže uvolňování míst nás až tak nepálí.

  12. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    Michal86     před 6 lety 14.05.2019 15:36 |  
    1 0

    Ahoj Slavisti, vypadl mi jeden člověk na středu, nabízím lístek do 114. Původní cena za 890, dám za 800. SZ, díky.

  13. Vstupenky

    ervin     před 6 lety 14.05.2019 19:36 |  
    1 0

    Pernamentkari maji permice Op+Fk sleva ostatní okamžité pustit do volného prodeje a snížit ceny to je cesta !

  14. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    Grobar     před 6 lety 14.05.2019 21:16 |  
    3 0

    Jestli zítra získáme titul, což není vůbec nepravděpodobné, a nevyprodáme stadion, ani při zavřené tribuně, tak to bude velká ostuda. Ty lístky jsou dle mého soudu takto drahé kvůli možnému zisku titulu.

    Já bych do další sezóny nechal ceny permic stejné, ale slevnil bych ty rohy na hlavní a taky ty méně atraktivní ligové zápasy. Taky bych tam častěji pustil děti zdarma, to se proti Liberci projevilo (přes 16 tisíc diváků), navíc musíme vychovávat další generace slávistů.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Ondráš     před 6 lety 14.05.2019 21:25 |  
      0 2

      Je to tak. I když je ten termín šílenej, tak těch cca 15 tis. (počítám bez TS) by měli teoreticky zvládnout zaplnit třeba jen fandové z Prahy. Pokud se v Praze nenajde 15 tis. skutečně aktivních fanoušků, tak to skutečně provar bude.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      wimpy     před 6 lety 14.05.2019 21:29 |  
      2 1

      Já nevim, co všichni blbnete? Hrajeme s druhým, třetím a čtvrtým, takže je jasné, že cena bude Z3. Jinak by to nemělo logiku. Jiná věc je, že jsou v rozích ty lístky stejně drahé, jako na středu, to nevychytali.
      Permice musej zdražit, maximálně při tom mohou zvětšit slevu pro stávající permanentkáře. Ale je pravda, že se ty ceny zvedaly minimálně za poslední roky. V současnosti je v ceně permice 18 zápasů ligy, poslední dva roky čtyři zápasy poháru, předkolo LM a slevy na ostatní poháry. To mluvím jen o A týmu. A nadstandardní možnost předkupního práva na další lístky.

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          wimpy     před 6 lety 14.05.2019 22:12 |  
          2 1

          Ale tohle je nadstavba, zápasy o titul mezi nejlepšími. Můžeme diskutovat, jestli jsou ceny v kategoriích nastaveny dobře, ale ne o tom, jaká kategorie bude platit na zápasy o titul.

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            Snivec     před 6 lety 14.05.2019 23:23 |  
            3 0

            nadstavbu vem cert, o titul se hralo v nedeli, podle me da malokdo za listek na jablonec 890,-, to je cena mimo, male srovnani - nejdrazsi listek na plzen na nejatraktivnejsiho lig. soupere - Slavia nebo Sparta je 400,-
            koukal jsem na TP rano a vecer a prodalo se par listku

            • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

              wimpy     před 6 lety 14.05.2019 23:37 |  
              2 1

              Počkej, brzdi, Sparta v Plzni ve čtvrt na osum uhraje plichtu a my budeme ve tři čtvrtě na deset vbíhat na hřiště a objímat hráče. Kdo u toho nebude chtít být za 890 Kč jen proto, že je soupeř jablonec?

              • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                Snivec     před 6 lety 14.05.2019 23:58 |  
                0 0

                zatim nevypada, ze to maji lidi takto vypocitane, uvidime vecer v Edenu

                • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                  wimpy     před 6 lety 15.05.2019 00:02 |  
                  2 2

                  Ale přeci nejde jen o to, jestli to klapne, šance je značná a kdo si riskne u toho nebýt jen proto, že to stojí devět stovek?

                  • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                    Karel13     před 6 lety 15.05.2019 10:16 |  
                    3 1


                    Třeba ten, pro kterého těch 9 stovek znamená třeba jídlo na minimálně týden- a nemusí to být vždy jen důchodce ...

                    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                      Fabio     před 6 lety 15.05.2019 10:18 |  
                      2 1

                      Ale to je sance, ktera tu taky za rok nemusi byt, ze jo. A kdyz uz se predem vedelo o co se hraje...penize zpatky ziskat dokazes, čas a prilezitost ne.

                    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

                      wimpy     před 6 lety 15.05.2019 11:11 |  
                      1 3

                      Jasně, ale ten tam nepůjde ani za čtyři stovky.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Fabio     před 6 lety 15.05.2019 09:57 |  
        1 3

        Permice zdrazi uz jen z duvodu, ze klub platil pokuty za fanousky...tak to promitne do cen na 2019/2020 ;-)
        Ale tech vyhod tam je dost, treba predkupni pravo na pohary je k nezaplaceni.
        Na aktualni sezonu sleva pro permicare nebyla, naopak, ceny se zvedly. Coz je ale pochopitelne...

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          wimpy     před 6 lety 15.05.2019 11:10 |  
          1 0

          Klub platí pokuty za fanoušky kontinuálně už hodně dlouho, to nebude ten důvod.

  15. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    Ondráš     před 6 lety 15.05.2019 09:53 |  
    1 0

    Vidím to takto: pokud Rumuni povedou v Plzni, začnou se masivně prodávat lístky na náš mač s Jabloncem, protože všichni budou chtít být u toho. Pokud Rumun průběžně poteče, tak dneska asi vyprodáno nebude. Fanoušci úspěchu jak vyšitý:D
    Třeba Anglie má plno neduhů, ale jedno se jim musí nechat - na většinu týmů je tam skoro vždycky vyprodáno, a to často i v nižších soutěžích. Ani nemluvím o tom, když se hraje o titul. A počasí tam mají po většinu roku stejný, jako my dneska u nás.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 15.05.2019 11:46 |  
      1 0

      Za posledních 11 hodin se prodalo 82 lístků, zbývá ještě 1 225.

    • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

      Fabio     před 6 lety 15.05.2019 12:05 |  
      0 0

      A hlavne u plastic klubu ManCity, posledni kolo doma nemeli vyprodano :-)

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        Ondráš     před 6 lety 15.05.2019 12:20 |  
        0 0

        A kolikpak tam bylo lidí?:)

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          Fabio     před 6 lety 15.05.2019 12:22 |  
          0 0

          Nevim, ale kdyz v primem prenosu vidis ty prazdne mista...tak asi pocitaji prodane permice a lupeny, nikoliv obsazena mista.

      • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

        wimpy     před 6 lety 15.05.2019 12:57 |  
        4 0

        Možná to bude tím, že hráli v Brightonu. :-)

        • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

          Fabio     před 6 lety 15.05.2019 13:35 |  
          0 0

          Posledni kolo doma, ne celkove posledni kolo, comprende ;-)

          • Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

            Fabio     před 6 lety 15.05.2019 13:36 |  
            0 0

            Oprava: posledni domaci utkani, pardon za nesmysly :-)

  16. Re: Vstupenky na Jablonec jsou ve volném prodeji

    ColinSKS     před 6 lety 15.05.2019 12:59 |  
    1 3

    dneska to cítím v kostech že ten paskvil zvaný nadstavba půjde do kopru. plíseň plichta s rb a my výhra 2:0 - nepředpokládám, že by hovorka s holešem měli nějaký zájem si kazit potencionální angažmá.

  17. Vstupenka

    Michal86     před 6 lety 15.05.2019 13:01 |  
    0 0

    Ahoj. Prodám vstupenku na dnešek sektor 114. Nabízel jsem už včera se slevou, ale nikdo ne nepřihlásil. Nabízím tedy ještě levněji, za 600... Díky

  18. Permanentkář z Tribuny Jih

    Rozumbrada     před 6 lety 15.05.2019 14:42 |  
    2 2

    Mám permanentky na Jih, takže svá místa na utkání z Jabloncem ztrácím... a brečet rozhodně nebudu.

    Až na bezpečnostní výjimky (když je přechod na Jih uzavřen) totiž TS a TJ střídáme podle směru útoku i nálady, občas stojíme i nahoře na Východu. S Plzní nás nechtěl turniket pustit vchodem 1, tak nás milá uvaděčka upozornila, že nelze projít na Jih, a zeptala se, zda i tak chcem na Sever -- a pak nás pustila! Taková vstřícnost se nezapomíná, a proto 'Ať žije Slavie' a tentokrát si prostě na Tribuně Jih postojíme.