Aktuality z médií

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:31 |  
    3 6

    Logicky..lepší než Brno.

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      wimpy     před 6 lety 02.05.2019 19:32 |  
      6 2

      Ale my jsme Olomouc od začátku nechtěli. Je to další prohra na bafuňářském poli.

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:36 |  
        0 3

        A co jsme chtěli?

        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

          wimpy     před 6 lety 02.05.2019 19:38 |  
          1 0

          No pochopitelně Prahu, případně ty Teplice. :-) Jako kompromis jsme asi viděli Brno nebo Jihlavu.

          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

            Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:42 |  
            4 2

            Tak Praha a Teplice by asi nebyly úplně fér. Brno je tragickej stadion, Jihlava malej. Ono je těžký najít geograficky neutrální bod. Prostě tentokrát to budeme mít dál no..doma jsme hráli každý kolo:)

            • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

              wimpy     před 6 lety 02.05.2019 19:43 |  
              3 1

              Vídeň by taky nebyla od věci.

        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

          pehacko     před 6 lety 02.05.2019 19:38 |  
          0 0

          toaletnou

        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

          Dennis     před 6 lety 02.05.2019 19:39 |  
          3 0

          Tak asi něco blíž, ne? Proč by mělo být v našem zájmu, aby na finále poháru měli převahu chachaři? Fakt ti v tomhle nerozumím. Baník se v domácím zápase s námi prozdržuje v deseti k výhře a my jim tady máme jít na ruku, nebo co? Mají to za rohem a Olomouc chtěli od začátku. Ještě si drze nárokují olomoucký "sever". Nemáme jediný důvod lézt do prdele Baníku. Chtěl jsem na finále jet, ale tohle je skoro na dovolenou...

          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

            Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:42 |  
            0 4

            Viz můj komentář výše.

          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

            Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:43 |  
            4 9

            A v čem by bylo lepší? Vždyť je tam snad i horší dostupnost vlakem, tragickej stadion atd.

            • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

              wimpy     před 6 lety 02.05.2019 19:44 |  
              4 1

              V Olomouci bude deset tisíc chaharů a nás tam dorazí ve středu večer pět set.

              • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:47 |  
                0 5

                A v Brně by to bylo jiný?

                • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                  wimpy     před 6 lety 02.05.2019 19:59 |  
                  2 3

                  Méně chacharů, víc našich.

                  • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                    Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 20:05 |  
                    0 6

                    Víc našich určitě ne, u chacharů těžko říct.

                    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                      wimpy     před 6 lety 02.05.2019 20:15 |  
                      2 0

                      Víc našich určitě, jak z Prahy, tak hlavně z JM.

                      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                        Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 20:18 |  
                        2 2

                        Nejvíc fanoušků na Moravě máme v Olomouckém kraji.

                        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                          wimpy     před 6 lety 02.05.2019 20:33 |  
                          0 0

                          Tahle debata nemá řešení, těžko se to kdy dozvíme. :-)

                          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                            Snivec     před 6 lety 02.05.2019 20:57 |  
                            0 0

                            ale tos odpadl docela brzy, mels i vetsi vydrz ;)

                            • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                              wimpy     před 6 lety 02.05.2019 20:58 |  
                              3 0

                              Jenom, když jsem měl argumenty. :-)

                  • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                    necich     před 6 lety 02.05.2019 20:52 |  
                    2 0

                    Myslíš, že v Brně by bylo Slávistů 5000? A v Olomouci bude jen 500?

                    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                      wimpy     před 6 lety 02.05.2019 20:56 |  
                      1 0

                      Číslo jsem nespecifikoval. Ale hlavně si myslím, že by tam bylo o dost míň chacharů.

                      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                        necich     před 6 lety 02.05.2019 21:06 |  
                        0 1

                        Právě, že specifikoval. Proto mi ten rozdíl mezi Olomoucí a Brnem přijde neadekvátní. Brno by, ale určitě bylo spravedlivější, to bezesporu. Ale až takový rozdíl by to nebyl. Si myslím.

                        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                          wimpy     před 6 lety 02.05.2019 21:07 |  
                          0 0

                          Specifikoval jsem ho pojmem "víc" proti pěti stovkám v Olomouci. No, stejně si myslím, že nás tam s klubem organizovanou dopravou budou tak dva tisíce.

              • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                necich     před 6 lety 02.05.2019 20:42 |  
                1 0

                Nejsou ty lístky přidělovány paritně? Nebo kdo přijde, koupí?

              • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 20:20 |  
                0 3

                10 tisíc Chacharů a nás 500 :-) ... opět jsi tragicky mimo, naštěstí.

                • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                  wimpy     před 6 lety 03.05.2019 20:24 |  
                  0 0

                  Souhlasím. S nabídkou Slavie, neskutečně šlechetnou, bude situace jiná. Pojedeš?

            • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

              Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 19:50 |  
              5 0

              To máš těžký, došlo k nějaké dohodě, ale nebyla sepsána, tak to svaz zatloukl a naše vedení si vybralo tuhle náhradní variantu, ale ta Olomouc je velmi výhodná pro chachary, tak to prostě je.

              • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:55 |  
                3 9

                Jako já to chápu. Na druhou stranu to je ale jenom náš problém, že jsou Chachaři výjezdová jednička. Dávat to do Prahy, jen abychom měli domácí prostředí by mi přišlo docela trapný. Jak jsem psal výše, hráli jsme pořád v Praze, tak se snad neposereme, když vyrazíme ven a nebudeme mít jednou domácí prostředí ne?

                • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                  Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 20:06 |  
                  5 0

                  Souhlasím, ale tady jde hlavně o to, že na svazu se něco dohodne a oni to pak klidně zatlučou, protože se to někomu hodí do krámu, ale absolutně mě to tedy nepřekvapuje, protože to je hrozná žumpa.

                  • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                    sasky     před 6 lety 03.05.2019 06:46 |  
                    0 4

                    Sorry, ale to, že něco napsal JT na twitter ještě nemusí nutně znamenat, že je to pravda. Nikdo z nás u diskuse na svazu nebyl, tak je těžko můžeme vinit z toho, že si něco přizpůsobili sobě.

                • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                  PetCC     před 6 lety 03.05.2019 10:41 |  
                  0 0

                  No že by pro nás Letná bylo domácí prostředí?

          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

            EdCable     před 6 lety 02.05.2019 21:37 |  
            7 0

            Ne, chteli jsme respektovani puvodnich pravidel, tedy los

  2. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    M@rvin     před 6 lety 02.05.2019 19:34 |  
    10 1

    Pořadatel utkání je FAČR, že? Odpálil bych hodně pyra...

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      wimpy     před 6 lety 02.05.2019 19:35 |  
      9 1

      Snad se chachaři nenechaj zahanbit? :-)

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:37 |  
        8 0

        Bude to asi oboustranně velký:)

  3. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    smely (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 19:36 |  
    4 0

    V kolik, že jede posledni vlak na Prahu ? ...

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      Sedrousek     před 6 lety 03.05.2019 11:02 |  
      0 0

      A co kdyz se bude prodluzovat a pak jeste penalty.

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 20:21 |  
      0 4

      Až dá Jarda povel k odjezdu.

  4. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    pehacko     před 6 lety 02.05.2019 19:38 |  
    12 2

    na bafunarskem poli dostavame slusne na prdel, je na case, aby cinan utahnul svazu kohoutky, slusne do nas jdou berbrovsky svine!

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      Steevee     před 6 lety 02.05.2019 20:33 |  
      2 2

      Nic bych si nenalhával. Jde se tvrdě proti nám, takže to evidentně na čínských penězích nestojí.

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        necich     před 6 lety 02.05.2019 20:50 |  
        0 0

        Přesně, penize jsou vždy až na prvním místě. :)

  5. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    Márty     před 6 lety 02.05.2019 19:42 |  
    9 2

    Prvni vlak zpět jede ve 3:30, FAČR opravdu dělá vse proto, aby tam lidi nejeli. Nechápu, že nekoho nenapadlo dat to na ty volné středy co je svátek, ale zadání je na svazu asi vymyslet to tak, aby tam bylo fanoušků, co nejmíň.

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 19:55 |  
      7 0

      Někdo moudrý už řekl:"Když něco řídí idioti, tak nikdy nic chytrého navymyslí".

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 20:10 |  
      14 0

      Budou vypráveny speciální vlaky pro fanoušky. Organizovaný odjezd po zápase. Vše hrazeno Slavií, včetně lístků. Informoval o tom JT

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 20:15 |  
        4 0

        Super, plus myslím pojede hodně fans i po vlastní ose auty. Mi to přijde jako parádní gesto od klubu.

        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

          Faris (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 20:35 |  
          8 0

          Do Olomouce jedině vlakem. Je to pohodlné a rychlejší než auto. A můžeš si dát pivko. A druhé, třetí....

          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

            ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 06:47 |  
            0 4

            to jo, jedinej problem je že vlak nejede před barák :-D

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      PetCC     před 6 lety 03.05.2019 10:44 |  
      1 0

      No nechybělo moc a my po těch volných středách hráli semifinále EL.
      Termín finále poháru je na jedinou středu, kdy je zcela volno, jinak je to všechno na jaře použitý.

  6. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    pehacko     před 6 lety 02.05.2019 20:08 |  
    12 0

    neco mi rika, ze az jednou bude labus a ctvrtnicek hrat ivanku kamarade2 z odposlechu sadka, berbra aspol... tak to bude slusnej mazec, to se budeme jeste hodne divit!

  7. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    Obr     před 6 lety 02.05.2019 20:13 |  
    12 0

    Je nad slunce jasny, ze vsechno jde proti nam. Dve neodpiskany pecky v derby v kontrastu s pripiskavanim Plisni, dve cerveny v MOL Cup, kdy chtel Costa ukoncit sezonu/karieru jednomu z nasich nej hracu, zavreni TS na dva zapasy, finale MOL Cup v Olomouci. Ceho se jeste v tej žumpa lize dockame? My se ale nedame a ty dva tituly temhle zam.....um vyrveme z tech prasecich pracek. SKS FRVR!

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      ehad     před 6 lety 02.05.2019 23:29 |  
      0 5

      Tak zase Olomouc nebo Brno ... to mas skoro jedno ... takze finale MOL cupu OK. VAR je blbej to jo, ale titul kluci uhrajou i tak ... Plzen taky nevyhraje vsechno .... spis chtej udelat ligu zajimavou pro divaky ;-) ....

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        Ravik     před 6 lety 02.05.2019 23:40 |  
        7 0

        Tím že zavřou čtvrt stadionu? Tak jo. To mě nenapadlo, že to je pro divácký opatření

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        vršek     před 6 lety 03.05.2019 10:09 |  
        1 0

        Pokud to má být zajímavější a napínavější - proč tedy rovnou neuzavřít celý Eden a zápas pustit jen ze záznamu......

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        Obr     před 6 lety 03.05.2019 10:42 |  
        3 0

        Heled, jde o princip. Ze ma Brabec u Berbra tlacenku je jasny, tak proc mu ustupovat. Jinak vsechno, co se ted deje kolem SKS a Plzne je proste nechutny a uz mi nejak prechazi chut to sledovat. Celej cekej fotbal je strasne zkazenej....

  8. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    slaviator     před 6 lety 02.05.2019 20:30 |  
    3 0

    16:09 Leo Express z Hl.nadrazi, v Olomouci v 18:18... Ideál...

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      ColinSKS     před 6 lety 02.05.2019 21:02 |  
      0 3

      to jo, ale lupeny lupeny ... kde jsou ?

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        wimpy     před 6 lety 02.05.2019 21:05 |  
        2 1

        Asi je bude distribuovat klub. Jsi snad na prvním finále poháru? :-)

        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

          ColinSKS     před 6 lety 02.05.2019 21:06 |  
          0 3

          nejsem, loni to bylo jasný, teď ne, ale je asi moc brzo

          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

            wimpy     před 6 lety 02.05.2019 21:10 |  
            1 1

            Brzo tedy určitě je. :-)

  9. Vstupenky

    Quentin     před 6 lety 02.05.2019 21:02 |  
    0 0

    Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit, jak proběhne rozdělení a distribuce vstupenek mezi příznivce SKS a Baniku? Kde budu mít možnost koupit vstupenky? Stránky FAČRu?

    • Re: Vstupenky

      slaviator     před 6 lety 02.05.2019 21:25 |  
      0 0

      50/50

      • Re: Vstupenky

        sicilianbrno     před 6 lety 03.05.2019 07:11 |  
        0 0

        50/50 to nikdy mít nemůžeš, musí zůstat počet míst pro neutrální sektor..lidí co chcou vidět finále a nefandi žádnému celku, slavisty nebo chachary, kteří nechcou být v tvrdém jádru ( rodiče s dětma atd), pro JM slavisty včetně mě, kterých je na Moravě hodně..:-)

        • Re: Vstupenky

          ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 07:54 |  
          1 3

          50/50 z 2/3

    • Re: Vstupenky

      smely (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 22:22 |  
      1 1

      Budou za korunu a prednostne pro ty co byli letos na výjezdu...

      • Re: Vstupenky

        ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 06:42 |  
        0 4

        :-D

  10. Za lístky rád zaplatím

    Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 01:18 |  
    3 13

    Tvrdík tweetuje, že bude lístky dávat zadarmo. To se mi vůbec nelíbí, protože hrozí, že některá místa zůstanou prázdná protože si je vyzvednou lidé vyznávající psychologii "no neber to, když je to zadarmo" a část z nich pak třeba vůbec nepojede. A nedostane se na ty, co o to mají opravdový zájem.

    Jardo, jestli to tady čteš, ještě to prosím přehodnoť :-) Vlak a další podpora fanoušků je určitě chvályhodný nápad, ale lístky zadarmo z výše uvedených důvodů dobrým nápadem nejsou.

    jinak Olomouc je daleko lepší volba, než malý a starý stadion v Brně. nechápu proč jej vedení Slávie prosazovalo.

    • Re: Za lístky rád zaplatím

      Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 01:21 |  
      2 5

      Ještě doplním, že doufám že přednostní právo na lístky budou mít permanentkáři.

      Tragédie by byla, kdyby se to opravdu rozdávalo zadarmo každému kdo přijde a v jakémkoliv množství. To by pak opravdu znamenalo s jistotou poloprázdné sektory a spoustu naštvaných slávistů u televize.

      • Re: Za lístky rád zaplatím

        ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 06:42 |  
        2 6

        jsem naprosto stejného názoru, vlak snad ok, zejména pokud zpět nic rozumně nejede, ale lístky gratis je blbost. to přijde kdejakej ferda, někde prohodí u piva - hele pojeď do olomouce, je to zadarmo - 5 lidi mu řekne že jo, vyfasuje lístky. Co se stane je to, že 3 z nich nakonec nepojedou a jejich rozhodnutí bude právě díky gratis efektu jednoduché....

        • Re: Za lístky rád zaplatím

          kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 09:44 |  
          1 0

          Nevěřím tomu, že by to bylo zadarmo jen tak - tipnul bych si, že nejprve si jeden (maximálně dva) lístky budou moci vyzvednout permanentkáři proti své permici.... potom odbor přátel... a to bude asi tak všechno, protože pro SKS bude v Olomouci tak 5 tisíc míst...

          • Re: Za lístky rád zaplatím

            Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 20:01 |  
            0 4

            Doufejme, že to tak bude.

    • Re: Za lístky rád zaplatím

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 11:40 |  
      3 0

      Promiň, ale nevěřím, že existuje Slávista, který si vezme lístky jen tak zadarmo a pak si ho vystaví v obýváku a nepojede. To je trochu divoká teorie...

      • Re: Za lístky rád zaplatím

        Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 20:00 |  
        0 5

        To je reálná mnohokrát ověřená zkušenost, že si lidi daleko méně váží věcí co mají zadarmo, než když za ně musí zaplatit.

        Nemyslím si samozřejmě, že by si to už někdo vyzvedával s tím, že nepojede, ale vyzvednou si to i tací co to mají 50 na 50 , možná pojedu, možná ne. No a když je to zadarmo a nepřijdou tím o peníze, tak se někteří z nich snáze rozhodnou pro variantu nejezdit.

        • Re: Za lístky rád zaplatím

          Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 20:10 |  
          0 5

          Někteří takoví se dokonce hlásí minusováním. Oni to samozřejmě neradi slyší.

  11. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    sicilianbrno     před 6 lety 03.05.2019 07:06 |  
    1 3

    Správně rozhodnuti, a mám to i kousek z Kyjova, na prvním kole sem byl, tak půjdu rád i na toto:-).nevíte jak to bude s listkama? Odhadují že bude stadion logicky rozdělen na tři sektory, pro ostravský, Slavii (buď za brankami nebo podélné tribuny) a pro neutrál..bude urcenej přesněji počet lístků do sektoru, tudíž nemám strach, že by bylo 10 tisíc chacharu a 500 slávistů, jak tu někteří hlásají... ( Takhle to myslím bylo i když hrála finále Opava Zlín...)
    Nevíte někdo kdo bude zajišťovat lístky? Jestli přímo olmik na ticketportalu nebo jiný způsob?

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 07:28 |  
      0 4

      JT tvrdí, že to bude rozdávat grátis takže předpokládám že klub nějakou formou poté, co se domluví kolik a kam komu připadne. olomouc mi nevadí, je pořeba si přiznat, že pohár jsme hráli prakticky stále doma. co mi vadí je datum a termín - lidi normálně pracují do 5pm až 6pm. A zpátky bez speciálu nic po zápase nejede (myslím vlaky). Takže hodně složitý. lze to řešit dovolenou, to jo.

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      zeleznik2     před 6 lety 03.05.2019 09:47 |  
      2 0

      Pohárové finále odvysílá v přímém přenosu ČT sport. Vstupenky získají fanoušci přes samotné kluby. "Slavia na finále ve spolupráci s Českými dráhami připraví do Olomouce posílené spojení mimořádnými vlaky," uvedl na twitteru šéf Slavie Jaroslav Tvrdík.

      "Náklady spojení i náklady na lístky ponese klub. V Olomouci jako doma (nebo v Londýně). Letošní sezona bude naše," připomněl Tvrdík atmosféru, kterou fanoušci pražského celku vytvořili v nedávné odvetě čtvrtfinále Evropské ligy na stadionu Chelsea.

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      zeleznik2     před 6 lety 03.05.2019 09:48 |  
      0 0

      Takže přes oficiální web...

  12. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    Kactus     před 6 lety 03.05.2019 08:42 |  
    1 0

    ja bych to dal do Znojma, at je to pro všechny na nic :))))

  13. Praha vs. Olomouc

    deny91     před 6 lety 03.05.2019 09:05 |  
    0 4

    Pokud vím, tak JT sám psal, že podle původní dohody by to měla být buď Praha, nebo Olomouc a že se to určí losem. Potvrdil to i Malík z FAČRu, i když prý nešlo o oficiální dohodu. Vyšlo to nakonec na Olomouc, takže se dohoda dodržela. Nevím, s čím teda máte pořád problém. Varianta Brno byla jen záložním řešením, kdyby měl Baník nějaký problém s plněním téhle dohody, to je celé.

    • Re: Praha vs. Olomouc

      carevitchando     před 6 lety 03.05.2019 09:23 |  
      7 1

      Já to taky nechápu, proč se pláče. Navíc stadion v Olomouci je mnohem, mnohem fotbalovější a hlavně bezpečnější. Tady šlo spíš o to, že asi existovala nějaká "gentlemanská" dohoda mezi kluby a nebyla dodržena. Z toho plyne ponaučení, že v českém fotbale se nemá věřít nikomu a už vůbec ne, když to není na papíře. Ale za mě je Olomouc důstojný stánek pro finále MOL Cupu.

    • Re: Praha vs. Olomouc

      kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 09:41 |  
      5 0

      Dohoda se dodržela? Já tedy o žádném losu neslyšel....

      • Re: Praha vs. Olomouc

        vršek     před 6 lety 03.05.2019 09:57 |  
        0 0

        Podroužek ve Sport - "...nakonec se ho podařilo vyřešit. Hrát se bude v Olomouci. A basta!

        • Re: Praha vs. Olomouc

          kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 11:01 |  
          2 0

          No... "basta" není úplně losování, že? :-)

      • Re: Praha vs. Olomouc

        deny91     před 6 lety 03.05.2019 11:27 |  
        0 5

        S trochou nadsázky mi po zkušenosti s losováním letošního ročníku něco říká, že kdyby se opravdu losovalo, hrajeme to finále zase doma v Edenu... :)

        • Re: Praha vs. Olomouc

          kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 12:00 |  
          3 0

          Tak určitě.... Kdyby se losovalo mezi Letnou a Olomoucí, je dost pravděpodobné, že by někdo vytáhl míček a s překvapením přečetl: EDEN ... :-)

          Asi jako když Harryho Pottera poslali soutěžit o Ohnivý pohár :-)

          • Re: Praha vs. Olomouc

            deny91     před 6 lety 03.05.2019 12:11 |  
            0 1

            Proto jsem mluvil o nadsázce, no nic... :)

            • Re: Praha vs. Olomouc

              kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 12:15 |  
              0 0

              Já to taky psal s nadsázkou ... :-)

    • Re: Praha vs. Olomouc

      zeleznik2     před 6 lety 03.05.2019 09:45 |  
      4 2

      Ale prosím tě, Brno je přece přesně na půli cesty, takže by si nikdo nemohl, stěžovat na delší cestování...takhle budeme, muset absolvovat nejméně tříhodinou cestu přes největší parkoviště v ČR, uzavírky, prakticky přes 1/3 cesty a modlit se, aby nepřišla žádná nehoda, abychom vůbec dorazili včas. Chachaři si v klidu vyjedou z druhé strany a za hoďku jsou na Hané..já bych tedy s tím nesouhlasil. Ať si Chachaři zkusí zajet do Jihlavy, taky by se jim delší cestování určitě nelíbilo...

      • Re: Praha vs. Olomouc

        deny91     před 6 lety 03.05.2019 11:26 |  
        1 3

        Nevím, proč by se měla řešit přesná vzdálenost, to slyším poprvé. Důležitá je neutralita místa, že to není ani v Praze, ani v Ostravě, ale v neutrálním městě, a vyhovující stadion. Jenom kvůli tomu, aby všichni jeli stejně daleko, se má hrát na nevyhovujícím stadionu v Brně, když se nabízí zrekonstruovaný a větší stadion v Olomouci, který hostil i ME U21? To Brno je ze sportovního pohledu naprostý nesmysl. Až tam jednou někdy možná budou stát nové Lužánky (pokud někdy), tak ideální, do té doby nepoužitelné, nechápu, kdo by tam chtěl pořádat finále poháru. Finále by mělo mít aspoň nějakou důstojost a mělo by se hrát na odpovídajícím stadionu.
        Navíc budou do Olomouce posílené vlaky, které bude hradit klub spolu i s lístky. Tak co ještě kdo chce víc? Je to pohodová cesta, sám ji jezdím. A nevím, co je na tom tak strašně zvýhodňujícího, že fanoušci jednoho klubu pojedou na zápas 2 hodiny, zatímco fanoušci druhého klubu hodinu. Jestli je tohle opravdu náš největší problém, tak doporučuju si tuhle dobu hodně užívat a nedělat z blbostí katastrofy a křivdy.

        • Re: Praha vs. Olomouc

          wimpy     před 6 lety 03.05.2019 11:29 |  
          4 1

          Klub Olomouc vetoval, nechtěli jsme ji. Vypravené speciální vlaky jsou placené klubem, jinak by tam, zvlášť kvůli nemožnosti se reálně vrátit, nejelo hodně lidí, kteří tam takhle pojedou.

          • Re: Praha vs. Olomouc

            deny91     před 6 lety 03.05.2019 11:31 |  
            2 3

            Kdyby vetoval, tak se tam hrát nebude. To je podstata práva veta.

            • Re: Praha vs. Olomouc

              wimpy     před 6 lety 03.05.2019 11:36 |  
              2 0

              Jenže právo veta nebylo uděleno.

              • Re: Praha vs. Olomouc

                deny91     před 6 lety 03.05.2019 12:10 |  
                1 3

                Když nemáš právo veta, pak těžko můžeš něco vetovat, že jo...
                Jinak naprosto objektivně lepší varianta než Olomouc neexistuje. Vše hovoří pro ni až na to, že není přesně na půli cesty pro všechny, což není nějaký posvátný a nadřazený argument všemu ostatnímu, jak to tady někdo prezentuje. V některých zemích se na to vůbec nehledí. U nás je fajn, že se k tomu taky přihlédne, aby to bylo někde na dostupné trase mezi oběma finalisty kvůli fanouškům. Stejně důležitými argumenty jsou aůe taky kapacita, komfort, bezpečí. Kdybych to měl brát na pro a proti, je to tak 3:1 "pro" Olomouc. V Brně by to bylo naopak 1:3 "proti", ale někteří by to byli schopní akceptovat místo Olomouce, protože jim to vychází nejlépe na Google Maps. Divná "logika"...

                • Re: Praha vs. Olomouc

                  wimpy     před 6 lety 03.05.2019 12:27 |  
                  2 0

                  Ještě jsme ani ve finále nebyli, Baník ano, a před zápasem se Spartou jsem slyšel "Finále bude v Olomouci, Tvrdík bude proti". Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale nutno dodat, že pro fandu Slavie z Prahy to opravdu bylo na hranici, jet do Olomouce ve středu po práci a ve čtvrtek před prací se jentaktak vrátit. Se zvláštními vlaky je to přece jen trochu jinak.

                  • Re: Praha vs. Olomouc

                    deny91     před 6 lety 03.05.2019 12:44 |  
                    0 1

                    No tak jistě že se o té Olomouci mluvilo, když bylo jasné, že postoupíme my, nebo Sparta, takže oba z Prahy. Jako při troše objektivity a stejné logice snad nemůže nikdo soudný chtít, ať jedou uprostřed týdne baníkovci přes 350 km do Prahy a večer zpět, ne? To by bylo úplně mimo mísu zase z jejich pohledu. Takhle se našel na trase kompromis, který splňuje všechna kritéria až na to, že není přesně na půli cesty, ale ve 2/3. Žádné lepší řešení, které by co nejlépe reflektovalo zájmy obou klubů a zároveň úroveň, bezpečnost a kapacitu stadionu pro finále na stole nebylo. To je prostě fakt a nerozumím tomu, proč má pořád někdo potřebu se kvůli něčemu vztekat. Akorát nám to odvádí pozornost od těch nejdůležitějších věcí pro tuto chvíli, což je vyhrát první 2 zápasy nadstavby.

                    • Re: Praha vs. Olomouc

                      wimpy     před 6 lety 03.05.2019 12:46 |  
                      1 0

                      Chachaři si to můžou dovolit, většina jich nejde z práce ani druhej den do práce. :-)

                      • Re: Praha vs. Olomouc

                        deny91     před 6 lety 03.05.2019 12:48 |  
                        0 0

                        Jo vlastně oni nepracují, Baník jim za to platí :)

                        • Re: Praha vs. Olomouc

                          wimpy     před 6 lety 03.05.2019 12:51 |  
                          2 0

                          Zas mně nechytej za slovo. :-) Ale říkal jsem jim to dávno, když se chlubili, že jsou na výjezdech v největším počtu, že jim se to jezdí, většina z nich je bez práce, o školách už vůbec nemluvím, na zápasy se vozej dobytčákem, za kterej stejně neplatěj, takže je výjezd stojí jen lupen a samohonku, ani tu záchytku si pak nezaplatěj... No neslyšeli to rádi. :-)))

    • Re: Praha vs. Olomouc

      Pepino44     před 6 lety 03.05.2019 11:55 |  
      3 0

      Tam je problém v tom, že mělo dojít k losu. Pokud bychom ten los prohráli, holt by se nic dělat nedalo ale o losování se nikdo nikde nezmínil, a kdyby se mělo losovat, asi by měl být přítomen zástupce Slávie a Ostravy.

      • Re: Praha vs. Olomouc

        deny91     před 6 lety 03.05.2019 12:15 |  
        0 2

        S tím losem máš pravdu, ten podle všeho neproběhl. Stejně je ale proti Olomouc návrh Brna při započteí všech pro a proti nesmysl,

        • Re: Praha vs. Olomouc

          Pepino44     před 6 lety 03.05.2019 12:33 |  
          2 0

          Já si stejně myslím, že to Brno byl takový truc návrh.

          • Re: Praha vs. Olomouc

            deny91     před 6 lety 03.05.2019 12:37 |  
            0 0

            Vnímám to stejně

  14. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    zeleznik2     před 6 lety 03.05.2019 09:41 |  
    3 2

    Hm zajímavé, takže Ostrava to nakonec má podstatně blíž než my..96 km oproti 286 km?to je skoro třikrát tolik!! " vážení členové FAČR"!!Chápu, že to má být zhruba na poloviční cestě, proč to např. není obráceně?Jihlava má sice malou kapacitu, ale 127 km oproti 267 km? .a co třeba Slovácko? 277 km oproti 133 km je určitě spravedlivější...

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      Borgetti     před 6 lety 03.05.2019 12:48 |  
      0 0

      Tak jestli pojedou vlakem, jako sportovci často jezdí, tak to bude v pohodě. Vlak je daleko pohodlnější než autobus a ve vlaku si můžou dopřát luxusu kolik chtějí.

  15. Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

    Sedrousek     před 6 lety 03.05.2019 10:55 |  
    1 0

    Jenom nechapu proc se to hraje ve stredu a ne o vikendu? Cesky fotbal pro fanousky!

    • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

      wimpy     před 6 lety 03.05.2019 11:01 |  
      1 0

      Na víkendy si vymysleli nadstavbu. Kluci asi budou celkem rádi, že budou mít nějakou dovolenou, asi jim skončí brzo, aby byli připraveni na kvalifikaci LM.

      • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

        Borgetti     před 6 lety 03.05.2019 11:06 |  
        1 0

        Tak plno z nich bude povoláno v červnu na reprezentaci. To znamená půlka června dovolená a někdy začátkem července zas příprava? Tak jestli budou mít 2 možná 3 týdny dovolené? 2 jsou rozhodně málo, 3 týdny už jdou.

        • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

          Pepino44     před 6 lety 03.05.2019 11:50 |  
          3 0

          A je nějaký problém hráče do repre neuvolnit ? Zvláště po těch sviňárnách FAČRu. Nakonec Sparta to předvedla nyní u 17 ky, kdy neuvolnila Hložka nebo jak se ten jejich zázrak jmenuje. Naši hráči si po takovéto sezoně zaslouží řádný odpočinek.

          • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

            Borgetti     před 6 lety 03.05.2019 12:39 |  
            0 0

            To je pravda, ale všeobecně hráči berou nároďák jako čest, vrchol. Je to sen už malých kluků hrát v nároďáku. Ale myslím, že když někdo nebude chtít, tak jim lékař potvrdí zranění a nemusí nikam. Záleží na každém, ale každopádně náhradníci, co tam jsou jen pro rezervu, tak můžou mít dilema, jet nejet. Hlavně aby byli všichni fit před kvalifikací LM.

            • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

              Pepino44     před 6 lety 03.05.2019 12:45 |  
              2 0

              Já samozřejmě vnímám, že pro někoho je to čest, ale mám takový dojem, že většina těch co budou nominováni se již takových akcí zúčastnili, většinou potom seděli na lávce a vrátili se bez pořádného treningu rozhození. Já bych to viděl jako truc gesto, aby s námi ten FAČR tak neoral.

              • Re: Finále MOL Cupu ve středu 22. května od 19:15 v Olomouci

                Borgetti     před 6 lety 03.05.2019 12:50 |  
                0 0

                To je ten případ, kdy je lepší mít dovolenou, než nehrát.

  16. Další prohra

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 11:42 |  
    3 6

    Další prohra mimo hřiště. Na tomto poli musíme opravdu hodně, ale hodně zapracovat...

    • Re: Další prohra

      Dr. Fe1     před 6 lety 03.05.2019 20:09 |  
      0 6

      A co by byla ta výhra ? Hrát v Brně na malém starém stadionu ? Ne, děkuji. To jsem daleko radši za Olomouc.

  17. Místo finále

    Jachym     před 6 lety 03.05.2019 12:36 |  
    2 1

    Bylo od počátku skoro jasné, že se bude hrát v Olomouci. Řeči o nějaké diplomatické prohře jsou nesmyslem. Ale hlavně si myslím, že máme dostatečnou kvalitu na to, abychom Baník porazili i přímo v Ostravě.