Slavia má za sebou parádní derby, kdy svého letitého soka doslova zadupala do země, a dala tak důrazně zapomenout na předchozí nepovedené utkání ve Zlíně. Pokud jsem psal v preview k zápasu, že by měla ukázat, kdo je v Praze nejlepším týmem, tak se ji to podařilo takřka stoprocentně, vyjma některých neproměněných šancí. Slavia tak mj. potvrdila, jak silná je v Edenu, především když útočí směrem k Tribuně Sever.
Sigmu tak nečeká nic jednoduchého, ale samozřejmě nelze než nemít v hlavě otázku, zda to Sigmě vlastně nevyhovuje. Sedmá příčka se totiž jeví jako výrazně výhodnější nežli šestá. Na druhou stranu Sigma svůj osud nemá tak úplně ve svých rukách, neboť i v případě překvapivého vítězství v Edenu by musela "doufat" ve ztrátu Liberce.
Pro fanoušky našeho soupeře je však úlevou, že vůbec mohou řešit takovéto obtíže a nemusí se strachovat o záchranu. Sigma totiž začala sezónu katastrofálně, když se dlouho nemohla vyhrabat z ligového podpalubí. Skoro se chce říci, jako by nadcházející výkony Sigmy určilo první kolo, kdy přišel natěšený stadión, aby viděl domácí porážku 0:3 - se Slavií.
Pokud jde o momentální formu olomouckého týmu, zde je nutné odlišit domácí a venkovní utkání. Zatímco doma je Sigma na jaře naprosto suverénní, s výjimkou prvního zápasu s Jabloncem, tak venku to dře. Poslední tři zápasy na hřištích soupeřů přinesly tři porážky (přičemž jedna byla v poháru na Bohemce).
Náskok Slavie se v posledních kolech ztenčil již jen na čtyři body, Slavia tak musí nutně bodovat, aby měla alespoň relativní klid do nadstavby. Případná ztráta v zítřejším zápase by však byla považována za velké zklamání.
Tip na sestavu: Kolář - Frydrych, Ngadeu, Deli, Bořil - Masopust, Souček, Král, Hušbauer, Stoch - Van Buren
Komentáře (142)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Sestava
fafhrd před 6 lety 26.04.2019 18:34 |Podle mne bude hrát Coufal - JT říkal že jeden ze dvou marodů by měl být připraven (Coufal, Ševčík)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Merlinus (přítel SN) před 6 lety 26.04.2019 19:13 |Ja hlavne prosim bez vhazovani veci na plochu a bez pyro. At je jeste nejaka sance hrat s Plzni i za ucasti TS. Mimochodem zajimalo by me jakou maji pravni oporu ty kolektivmi tresty disciplinarky. Jak mi muze nekdo zakazat jit na sve predplacene misto, kdyz jsem se nijak neprovinil. Podle meho je to protipravni. Ma se trestat ten kdo se provinil a ne nevinni lide. Muze se k tomu nekdo s pravnim vzdelanim vyjadrit? Ciste teoreticky, kdyz nam disciplinarka zavre TS a nekdo jako soukroma osoba poda u soudu podnet na predbezne opatreni na zastaveni tohoto protipravniho kolektivniho trestu,je mozne na Plzen stejne dorazit? Ma to nejakou pravni sanci?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
donford před 6 lety 26.04.2019 19:41 |Porč Stoch, jenž je zjevně trochu z formy a na křídle bývá utopený? Proč ne zase Olayinka? Můžeme nasadit všechny naše nejlepší, pak bude přece jen nějaká pauza a možnost tréninku. Škoda zraněného Ševčíka.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
tobro před 6 lety 26.04.2019 20:33 |No, je to celkem prosté, budeš odkázán do tzv. občanskoprávního sporu v rámci občanského práva platného pro porušení smlouvy nebo porušení soukromoprávní povinnosti (tzv. civilní delikt). .. Základním pramenem občanského práva hmotného je občanský zákoník. Věda, jež se věnuje tzv. občanskému právu, se někdy nazývá civilistika, a právník, který se tomuto právu věnuje je tak řečený civilista. Součástí občanského práva hmotného není občanské právo procesní! To jen pro pořádek. .. No a hádej, kdo je v tomto případě druhou stranou (žalovanou stranou) Tvého hypotetického sporu? Správně, je to ten, kdož Ti Tvou "permanentku" prodal. A to je kdo? Odpověď znáš sám nejlépe. Ještě bych Ti doporučil se podívat do všeobecných obchodních podmínek subjektu, který Ti "permanentku" prodal... Nic ve zlém, ale budeš (asi) zklamán. Tvé úvaze jinak rozumím...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Eluin (přítel SN) před 6 lety 26.04.2019 21:38 |Díky za zajímavý rozbor, neměl jsem o tom ani tušení.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
tobro před 6 lety 26.04.2019 21:50 |Není zač.. ;-) .. A zadarmo, ach jo... (vtip).
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Boss82 před 6 lety 26.04.2019 23:12 |Tobě ale nezakáže disciplinárka jít na stadion, disciplinárka akorát nařídí Slavii uzavřít určitou část stadionu. Slavia ji samozřejmě uposlechne (nebudeme teď řešit, proč to tak právně je, ale prostě musí) a vstup na stadion ti tak zakáže vlastně přímo Slavia. A ta na to má samozřejmě právo, jelikož stadion je její (tedy něco podobného, jako když vlastníš třeba byt, tam taky pustíš jen toho, koho tam pustit chceš) a všeobecné podmínky, které jsou součástí smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím (tedy Slavií a permanentkářem), na tuto situaci zcela jistě myslí. V případném právním sporu, který bys musel vést se Slavií (a nikoliv s LFA), bys neměl žádnou šanci.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
o5aradecek před 6 lety 26.04.2019 23:14 |Celý je to na hlavu postavený - udělají nadstavbu, aby bylo víc kvalitních zápasů před super kulisou a za hezkého počasí a pak hrozí zavíráním sektorů či celých stadionů. Dřív se děla jiná zvěrstva a přešlo se to max. pokutou. Jsou teď moc uzkostliví, ti pánové nahoře.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 06:48 |hyperkorektnost je mor doby
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 06:48 |TOHLE je strašně zajímavá otázka a nikdo to neřeší. Bavil jsem se o tom s kolegou právníkem, a ten je názoru, že je to přinejmenším sporné, protože takové rozhodnutí padá kolektivně na všechny předplatitele, aniž by těm bylo něco prokázáno, kromě geografické příslušnosti, že mají lístek di sektoru. Ale to je mál. Něco jiného je zákaz výjezdu, tak prostě nic neztrácíš. Ale taky mi řikal, že v tomto banánistáně by to zřejmně skončilo tak, že si máš náhradu škody uplatnit od viníků, kvůlim kterým to rozhodnutí padlo ...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
stromovous (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 09:06 |Tak to je kolega (tvůj kolega přímo, můj profesní) mimo.
LFA je ve vztahu se Slávií a na základě předpisů/pravidel "trestá" Slavii za porušení pravidel. Slavia je ve vztahu s majiteli vstupenek a je na ní, co permanetkář při prodeji slíbila, resp. co přesně mu prodala, jak má v obchodních podmínkách upraveno storno, jak má upraveno, že na některé zápasy nejsou z jakéhokoliv důvodu k dispozici všechna místa, apod. Navíc těžko by se prokazoval i vznik škody a její výše.
Částečně zjednodušuji, neověřoval jsem např. zda je Slavia ve vztahu s LFA nebo FAČR, zda lístky prodává přímo Slavia, apod... Ale podstata příspěvku výše je jasná.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
slavanda před 6 lety 27.04.2019 10:43 |Ano, souhlas. Trest je pro SKS a ne pro fanoušky. Čili SKS jim klidně může jako náhradu dát lístky jinam, má-li je volné. TS může být TJ...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
kjandourek (admin) před 6 lety 27.04.2019 10:50 |No... Lidé, co mají permanentky na TS mohou dostat náhradou jiné vstupenky, ale na jihu už lidé sedí a není možné tam jenom tak vtrhnout a nutit je stát ... a pokřikovat na ně: "Ruce"...
Na jih si kupovali permanentky hlavně lidé, kterým nevyhovovalo trvalé stání a organizované fandění tribuny sever - to by zase nebylo fér vůči nim, ne?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
slavanda před 6 lety 27.04.2019 12:11 |No jasně, my to naštěstí řešit nebudeme. I když... ideálně se prostě TS bude chovat tak aby byla bez trestu. A SKS je k tomu může přinutit třeba i tím že jim jakp náhradu nebude dávat nic...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
kjandourek (admin) před 6 lety 27.04.2019 12:18 |To ale taky nejde úplně - koupil sis permici, máš v ní tolik a tolik zápasů...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
slavanda před 6 lety 27.04.2019 12:33 |Tak adresný ticketing, kamery a zákazy vstupu podmíněně/na rok/doživotně by to vyřešili okamžitě během pár měsíců. Není k tomu potřeba nic jiného než vyladěný návštěvní řád a investice do rozpoznávání ksichtů. Pokud by byl NŘ a kamerový systém plus software jednotný na všech stadionech tak si nikdo neprdne ani na výjezdech a byl by klid.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
kjandourek (admin) před 6 lety 27.04.2019 12:38 |No... jako myšlenka asi dobrá, ale dovedeš si představit, že nám zavřou tribunu za hanlivé pokřiky... a teď budou z kamerového systému soudit: Ty jsi řval "Frýdek je čumák", ty sem nesmíš, ty jsi to nekřičel, ty můžeš?
A to nemluvím o tom, že světlice a dýmovnice drží lidé zcela mimo svá adresná místa, často mají zakrytý obličej... "Ten s tou kapucou a šátkem, jsi to ty?" "Já? ne, já mám přece místo v desáté řadě..."
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
wimpy před 6 lety 27.04.2019 12:53 |Mluvil jsem o tom s policajtem, ty masky jim samozřejmě znesnadňují identifikaci, ale stejně je ztotožněj. Ale jde o to, že kvůli nějakému řádu stadionu to dělat nebudou. Je zajímá jen přímé ohrožování, házení pyra mezi lidi, jako se stalo na Letné. Pak jsou důslední a panáček prej může počítat s dost slušným flastrem.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
slavanda před 6 lety 27.04.2019 13:29 |Jasně, cajty nebude zajímat nic jiného, a proč by taky mělo. To všechno je věc pořadatele, kultivovat si vlastní diváky, nastavovat hranice... To je o tom návštěvním řádu. To policajti nevymáhají. Snad jen pyro je myslím nějaký přestupek a případně rvačky a tak.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
wimpy před 6 lety 27.04.2019 13:42 |Ještě bych striktně odděloval to, co na tribunách skutečně nechceme my a co nechce LFA a FAČR.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
slavanda před 6 lety 27.04.2019 13:24 |Jasně, nejde o pokřiky ale o pyro, házení předmětů a tak. Ksichty ztotožní. Na stadion jde bez masky, tu si vezme až pak. Všechny záznamy jdou sledovat pozpátku... třeba až k okamžiku kdy by si pípal adresnou vstupenku u vstupu. Takhle už to funguje jinde. A je otázkou času, kdy to bude i u nás. Aby bylo jasno, ve veřejném prostoru bych byl proti takovému sledování, ale na soukromém fotbalovém stadionu, jehož majitele někdo neustále trestá za chování jeho návštěv, se takovému majiteli nedivím. Stát bych do toho vůbec netahal, je to věc pořadatele. Buď to zvládnu anebo to nepořádám. Někde to stát taky řešil stylem "buď to zvládnete anebo vám zavřu stadion pro diváky". A nic mezi tím. Umíš to, dělej si to. Jinak ne. A opravdu nejde o to co se kde křičí. Třeba se mi strašně zajídají tresty za "UEFA mafia" ale chápu tresty za pyro a lití piva na hráče.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
wimpy před 6 lety 27.04.2019 12:39 |Chyběj ti tam Gulagy.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Max1 před 6 lety 27.04.2019 12:35 |Omyl, viz obchodní podmínky, náhrada neni povinnost klubu ale jeho dobra vůle.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
kjandourek (admin) před 6 lety 27.04.2019 13:23 |Uznávám, že obchodní podmínky úplně nastudované nemám... ale nějak doufám, že kdybych si koupil permanentku a vzápětí můj sektor zavřeli na 15 zápasů, tak že bych nějak nevyhodil ty peníze oknem
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
wimpy před 6 lety 27.04.2019 12:20 |V podstatě je to trest za nezvládnutí pořadatelské služby. De facto je to samozřejmě volovina, ale bráněj se tím právě nařčení z uplatňování kolektivní viny.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Max1 před 6 lety 27.04.2019 12:33 |Ono staci si přečíst obchodní podmínky na nákup permic. Je jasne řečeno, že k tomu muze dojít a klub neručí že 3 strana nám zavře kram
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
stromovous (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 09:08 |Nemá. Disciplinárka žádné (tvojí terminologií) "soukromé osoby" netrestá.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Snivec před 6 lety 26.04.2019 19:50 |Neco mi rika, ze bude hrat Legenda a rozhodne. Nerikam od zacatku, ale bude skorovat.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Dr. Fe1 před 6 lety 27.04.2019 00:12 |Nomen omen
Olomouc vysledek
Mike před 6 lety 26.04.2019 20:12 |Celkem schizofrenni situace pro Olomouc, zcela logicky by se v tomto ne uplne dokonalem systemu nemeli tlacit moc dopredu, ale trochu se bojim,aby to dlouho nebylo 0-0, a my nezacali byt nervozni. Bod by Olomouc ponechal ve 2.skupine, a nikdo by jim nemohl rict, ze neco schvalne vypustili. Priznam se, ze Olomouc nemam moc nakoukanou, jenom vim, ze jim obranu zpevnil Benes, a ze asi hrajou spíše technicky, nez silove. Ja si dokonce myslim, ze neprijedou v nejsilnejsi sestave, maji dost hracu zdravotne na hrane- Sladky, Benes, Veprek, Houska- a budou je potrebovat na dulezitejsi zapasy. Ale pokud jsme nejvetsi favorit na titul, meli bychom jit tvrde za vyhrou, a nepremyslet, kdo stoji proti nam.
Re: Olomouc vysledek
Faris (přítel SN) před 6 lety 26.04.2019 20:31 |Já nechápu, jak si všichni jste tak jistí, že Olomouc chce být v prostřední skupině. Tam nemá zaručenou Evropu, navíc ono dostat nějaký Ararat Jerevan není žádná výhra. Do skupiny se stejně nedostane.
Naopak kdo skončí šestý, má zaručené domácí zápasy proti Slavii a Plzni. Což si myslím, že je lepší. Ale je to jen můj názor.
Re: Olomouc vysledek
Lunaris před 6 lety 26.04.2019 20:34 |To rozhodně lepší není. Pravděpodobnost účasti v pohárech je pro Olomouc vyšší z prostřední skupiny. V její současné formě přes další tři "slabší soupeře" spíš přejde do té baráže než ze skupiny o titul. Tohle je prostě blbost té nadstavby a vědělo se to už před rokem. Nicméně nelze spoléhat na nic, musíme si to uhrát sami.
Re: Olomouc vysledek
Faris (přítel SN) před 6 lety 26.04.2019 20:56 |To máš pravdu, do Evropy je lehčí se dostat ze sedmého než šestého místa. Já ale narážel na jinou věc. A to, že atraktivnější je pro ně hrát se Slavii a Plzní v nastavbe, než se dostat do druhého předkola El, cestovat třeba do Baku apod. Do skupiny se stejně nedostanou. Ve čtvrtém koši posledně měli Sevillu, my Anderlecht. A jak to dopadlo víme.
Re: Olomouc vysledek
Lunaris před 6 lety 26.04.2019 21:25 |Pro tyhle kluby je účast v Evropě vždycky to nejvíc a žádný zápas s námi nebo plzní to nezmění. Pro ty hráče je evropský pohár zážitek na celý život. Znovu už tu příležitost mít nemusí. Obdobně k tomu přistupoval i náš tým proti Chelsea.
Re: Olomouc vysledek
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 26.04.2019 20:53 |Zaručenou Evropu nemá ani v mistrovské části. Pokud vyhraje národní pohár Baník, pak by 5. místo bylo nepohárové, museli by za 6 kol (30. kolo + nadstavba) stáhnout osmibodovou ztrátu na Jablonec a pak ještě si poradit s nejlepším z prostřední skupiny. Ze současné pozice Sigmy je jednoznačně snazší projít do kvalifikace EL skrz prostřední skupinu.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
celtix před 6 lety 26.04.2019 20:38 |Trochu doufám, že bude hrát jen jeden z dvojice Hušbauer - Stoch. Na křídlo bych spíš zase dal sprintovýho hráče ( Olayinku ? ). A jestli je zdravý Coufal, tak místo Frydrycha.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
kexholm před 6 lety 26.04.2019 21:00 |Je to tak, když hraje jen jeden špílmachr je to pro nás asi nejlepší, ale ani dva ( Hušbauer, Stoch ) nemusí vadit, ale v tu chvíli už nesmí hrát Škoda, protože pak máme moc pomalých hráčů, Olayinkovi prostě musíme dávat šanci, potenciál má jen musí začít dávat góly, to samý MvB.......
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
slaviator před 6 lety 26.04.2019 20:42 |Dáme je 2:1
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Juventus turin před 6 lety 26.04.2019 20:45 |Sestava správná. Čekám výhru 4:0
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Lunaris před 6 lety 26.04.2019 21:20 |Jako výhodu oproti dvojzápasu Chelsea - Zlín můžeme považovat domácí prostředí a tedy žádné cestování, což by mělo přispět ke snazší regeneraci. Derby by mělo sloužit jako odrazový můstek do nadstavby a přispět k sebevědomému projevu mužstva. Vítězné derby má vždycky pozitivní efekt do dalších zápasů, tak snad se to potvrdí.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
asanin před 6 lety 26.04.2019 21:26 |Videorozhodčím zase Královec... To je snad vtip po té středě...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pipe1980 před 6 lety 26.04.2019 22:10 |a není to jedno?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
SirCohen před 6 lety 26.04.2019 22:23 |Vlastně je, ale trochu mě točí, že už se to nesnaží ani trochu skrývat. Svýho času za podobnou taškařici dostal Jech snad 8 zápasů flastr. Teď už rozhodčí jen "odpočívají". A takhle je to teď všude.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Dr. Fe1 před 6 lety 27.04.2019 00:13 |Není
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
o5aradecek před 6 lety 27.04.2019 00:52 |Pipe, není to jedno, jde o princip (chtěl bych napsat morální). Když ten trotl něco possere a za týden ho tam máme zas...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pipe1980 před 6 lety 27.04.2019 00:59 |tak když ti jde o princip.......
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
o5aradecek před 6 lety 27.04.2019 01:06 |No a hlavně o Slavii! :-) To je jasný, ne? Ale jedno to není, vem si posledních pár zápasů, když se liga řítí do finále, co se děje na hřišti. A ten VAR začíná být guláš, není to prdel.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pipe1980 před 6 lety 27.04.2019 01:17 |já to myslel trošku jinak, měl jsem to trochu rozvést
a není to jedno? že nás budou řezat jako dobytek, že udělaj všechno, to je jasný a nedá se s tím nic dělat, i v minulejch letech jsme viděli jak velkej je to dobytek, pamatuješ si kdo je Jemelka? já dodnes vidím úplně živě jak nám dal gol rukou a rozhodčí na to koukal zblízka, Jemelka to s klidem i přiznal po zápase, a spousty dalších, ten plzenskej titul loni byl levej jako prase. ale tak to prostě je. my prostě musíme vyhrát tomuhle všemu navzdory a nekoukat kdo kde co píská, kdo kde plzni pomáhá, když budem hrát jako v derby, tak je úplně jedno co bude dělat osa berbr-šádek-rozhodčí
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
o5aradecek před 6 lety 27.04.2019 01:23 |Tak to nepochybně, 100% souhlas. O tomhle mluvím.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Mikey před 6 lety 26.04.2019 22:07 |Nemáte někdo čerstvé informace o Standovi Teclovi, jestli stihne ještě část sezóny nebo půjde až do přípravy.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pipe1980 před 6 lety 26.04.2019 22:09 |já tipuju že stihne začátak přípravy s jabloncem
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Dr. Fe1 před 6 lety 27.04.2019 00:16 |Nemáme. Ale tipoval bych že nejméně na 90 procent komplet tuto sezonu už Standovi lékaři a trenéři dávno odepsali a že i kdyby byl jakžtakž fit, tak nebudou riskovat že něco uspěchají.
Takže budeme všichni rádi, když bude připraven zdravý nastoupit do přípravy na další sezonu.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 09:28 |Není to sice aktuální, ale bylo řečeno, že i kdyby byl Tecl ready již teď, tak nechtějí nic uspěchat a počítají s ním až pro následující sezónu.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Dr. Fe1 před 6 lety 27.04.2019 00:19 |Doufám, že Mick dostane šanci i v tomto zápase. Horší než jeho konkurent těžko bude, tak v tomto směru nemá Slávia co ztratit. Můžeme jen získat.
Věřím, že i Mickovy góly budou. A rudí škarohlídi puknou :-)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
o5aradecek před 6 lety 27.04.2019 00:50 |Taky doufám, že nastoupí Mick, ale proč pořád reješ do Škody? :-) Udělal toho málo pro náš klub? Trošku úcty.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 06:38 |vždyť je to pravda, že MvB je momentálně lepší Milana. jak se to má napsat, aby to bylo dostatečně uctivé?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
dubas před 6 lety 27.04.2019 08:08 |Nezlob se, já mám MvB rád, ale když si pustíš první půlku zápasu proti Spartě, tak to byla ze strany Micka dost tragedie, se pokaždé zastavil o prvního protihráče na kterého narazil, všechny akce končily u něho a to co zazdil v druhé půlce. Milan je z formy,je celé jaro hrozně podrážděný, ale tvrdit, že je někdo lepší, ne základě jednoho zápasu, navíc proti naprosto tragickému soupeři, obranu Sparty bych si povodil i já. Ano je Pravda, že MvB si za ty roky pořádnou šanci zaslouží a budu rád když nastoupí, ale to navážení se do legendy, co tu předvádí doktor, je totální úlet.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 09:17 |ahoj, nesouhlasím, že se někdo a je jedno kdo vyjádří ve smyslu, že milan teď na to nemá, je navážení se do hráče. sledoval jsi obě derby? viděl jsi ten rozdíl v zaujetí, v běhání? já ano a proto si také myslím že MvB je lepší Milana. Makal i první půli a jen Bosák řekl že mu to nevycházelo, já jsem naopak viděl skoro gol. myslím, že tvůj příspěvek jen zabarven antipatií k doktorovi.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
o5aradecek před 6 lety 27.04.2019 09:27 |Ale ono to jde říct či napsat i slušně, bez zbytečné jízlivosti. Hráč, který je u nás 7 let a dal za Slavii přes 100 gólů (z toho 80 ligových), si nezaslouží označení Mickův "konkurent". :-( Třeba nám ještě v závěru ligy vytře zrak, až si odpočine. A jmenuje se Milan! :-)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
miki314 před 6 lety 27.04.2019 09:55 |Hergot, co je na tom spatne, když napise, ze je Milan z formy! Je nebo není?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Qope před 6 lety 27.04.2019 09:56 |veřim tomu, že dnes ukáže, že neni :-)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
o5aradecek před 6 lety 27.04.2019 10:00 |Přečti si nejdřív vlákno. 1) Špatně na tom není nic. 2) Milan z formy je. 3) Mluvím o úctě ke kapitánovi a vůbec všem našim hráčům. Nazdar
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
miki314 před 6 lety 27.04.2019 10:25 |Ten vas fanatismus je stejny jak to bylo kdysi z Latkou. Proste nemas formu tak nehraješ! To neznamena, ze jej nemam rad. Vim co pro Slavii udelal!!!
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 11:54 |já vůbec nechápu ty reakce, milan je z formy, je pomalý a ve srovnání s MvB to vychází na MvB. a tady je hysterie že legendu nikdo nesmí kriticky komentovat. kde to jsme? tohle bylo běžné za stalina a gotwalda, doba je snad už jiná .....
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
kalex před 6 lety 27.04.2019 13:19 |Promiň, ale že je z formy stejně jako Miňo, ok. Ale jde o tu formu, jakou ho tu prezentujete. Zase tak starý není, aby nemohl chytnout slinu. A je úplně jedno, jestli dá gól z pentle nebo standartky nebo ze hry. Mi se taky líbí zarputilost Micka, ale jak on a Muris byli a v Mickově případě je, jsou to paliči. Jsou to kluci, co umí, ale jestli Mick zazdí dva brejky sám na brakáře po perfektních přihrávkách, kór když byl v náběhu... tam už měl mít dvě branky.
Samo, že by měli hrát ti v nejlepší formě, ale máme perfektního trenéra, který nesází na jeden model a dokáže reagovat na vývoj zápasu a hlavně na protivníka .
Tolikrát omílané, že tréninky nevidíme taky nejde přehlédnout.
Sere mně ta dehonestace Milana z toho vašeho troj-cosi.
Ty a tvoji kámoši pak jste ukřivdění, když vás pak pošlu do prdele.
Pak tu máme tu tvoji hyperkorektnost se světlicí v ruce. A tady budeš psát, jak Jsou na vás lidí zlí, agresivní proti vám, hulváti a že nepišeme k tématu a jen vás urážíme. Trošku zapojit mozek a nemyslet si, že vám chceme ublížit. Nebuď uplakánek.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Pepino44 před 6 lety 27.04.2019 21:03 |Ano, souhlasím, nemáš formu tak nehraješ, nastoupí lepší, ten kdo má formu. Máme ale takového?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
carevitchando před 6 lety 27.04.2019 10:20 |Jako pozor! Milan je z formy, léta taky nezastavíš, ale já tuším, že v nadstavbě a možná i dnes ještě střelecky zazáří. Tipuju, že 3-4 góly do konce ligy ještě dá...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 11:45 |on Milan není konkurent MvB nebo Petera? je, žejo ! bežte vážně s tou hyperkorektností někam. minulost neurčuje současnost a "přeháním" kult osobnosti a vzývání bohů je fuč. tohle neplatí.!!! stejně jako že houno nehoří.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Pepino44 před 6 lety 27.04.2019 14:38 |Já bych to obrátil MvB a Peter nejsou konkurenti Milana Škody. Zatím toho ani jeden ani druhý moc neukázali. Zastáváš se toho o kterém se mi ani nechce mluvit a který má z Milana Škody asi zácpu, není to tak dlouho co ve svém příspěvku vyháněl Škodu s okamžitou platností nejenom ze základní sestavy, ale i z kabiny. Takového člověka se zastáváš?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
YuckFou před 6 lety 27.04.2019 16:35 |Jejich názor je dost irelevantní. Oni se jen předhánějí, který z nich bude mít víc palečků směřujících dolů. Ten jeden stihl dosáhnout krásného čísla -3365 za pouhé dva měsíce (tipoval bych to na místního rekordmana) a ani by mě nepřekvapilo kdyby se kluci připojovali ze stejné IP adresy.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
dubas před 6 lety 27.04.2019 10:31 |My si nerozumíme, mně je naprosto jedno jestli nastoupí Mick nebo legenda, já fandím Slavii. Pokud dávám přednost na určitém postu jednomu hráči před druhým, tak není důvod k dehonestaci toho druhého hráče, prostě se to dá napsat slušně a to je problém těchto debat, že značná část fanoušků Slavie, má potřebu nesnášet aspoň 1/3 kádru a to bez ohledu, jak ten hráč hraje. To co si třeba musel vytrpět Radek Bejbl a to byl ve své době jeden z nejlepších DZ v Evropě, ale stará dřevěnka nadával už před utkáním, pak třeba David Hubáček, Jarda Zmrhal, Suk atd, dnes je nejvíc na tapetě Kolář a Milan. Milan nás táhl v dobách nejtemnějších a něco tu dokázal. Takže když teď nemá formu, tak si určitou úctu prostě zaslouží a ne, že se tu někteří o něm vyjadřují jak o kusu hadru, nebo jako kdyby hrál za chátru.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
p!erreCORE před 6 lety 27.04.2019 10:37 |cituji: "že značná část fanoušků Slavie, má potřebu nesnášet aspoň 1/3 kádru a to bez ohledu, jak ten hráč hraje. "
https://www.slavia.cz/soupiska.asp
všechny hráče výše uvedené mám rád, některé i velmi rád. jen ke Hromadovi mám neutrální vztah.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 11:42 |to je svatá pravda, akorát stále nemohu najít tu dehonestaci ve vyjáření - cituji " ... Horší než jeho konkurent těžko bude, tak v tomto směru nemá Slávia co ztratit..." to je dehonestace??
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
dubas před 6 lety 27.04.2019 14:26 |Víš dobře, že se nebavím jen o tomto konkrétním příspěvku, ale i o dalších, které tu Doktor napsal na Milanovu adresu.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pipe1980 před 6 lety 27.04.2019 14:32 |co třeba takhle
Doufám, že Mick dostane šanci i v tomto zápase. Věřím že je ted z našich možností do útoku na tom nejlíp.
Věřím, že i Mickovy góly budou. A rudí škarohlídi puknou :-)
vidíš ten rozdíl?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Horacio11 před 6 lety 27.04.2019 00:52 |Není co řešit. Olmik chce zůstat v prostřední skupině, takže výhra bez nervů, ale ne moc výrazná ať to není nápadné.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Eluin (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 14:24 |Také si myslím, že by pro Olmík byla lepší prostřední skupina, ale třeba se proti nám hecnou a zabojují, koneckonců šanci na 5. místo pořád mají.
Rozhodčí
slaviator před 6 lety 27.04.2019 05:57 |V NHL se v 7.rozhoducujim zápase ve třetí třetině podstatě sám zraní hráč, když nešikovně upadne, je tam krev, rozhodčí vylučují na 5 minut, během přesilovky to ten tým otočí z 0:3 na 4:3 a ten tým nakonec postoupí... A po zápase vedení NHL řekne že Las Vegas bylo tím pětiminutovým oslabením poškozeno, a rozhodčí si celé druhé kolo play off nezapiskaji. Přitom se jednalo o jedno sporné rozhodnutí, kde není možnost to ani přezkoumat videorozhodcim. A kdy se jednalo "jen" o petiminutovou hru v oslabeno, ve třetí třetině v podstatě za už rozhodnutého stavu.
A u nás? Rozhodčí v ruce ruku s VAR komplet posere zápas, poškodí hříbě několika nesprávnými rozhodnutími tým, a "za trest si odpočine" což znamená že hned při prvním dalším zápase je zase kakao VAR...
Ach jo a to se někdo diví někomu když tvrdí že český fotbal je prohnilej..
Re: Rozhodčí
pehacko před 6 lety 27.04.2019 07:12 |sudi nemuze byt potrestan, kdyz splnil prani berbra aspol...
Re: Rozhodčí
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 07:20 |jojo, to se jim to blbě sešlo. kdoby by taky tušil dát za 5 min 4 goly...... v 7 zápase. Laviny měli peška.
Re: Rozhodčí
MIKr.8 před 6 lety 27.04.2019 07:49 |Vím, že to není podstata tvého příspěvku, ale napsat, že se Pavelski zranil "v podstatě sám" "nešikovným pádem", to chce hodně odvahy... Zcela jednoznačnej faul, minimálně na dvojku. Od Eaikina to nebylo nějaký odstrčení, ale důraznej úder do hrudníku hráče, kterej začíná couvat. Z hlediska hry zbytečnej zákrok mimo puk, Eakin si ani neděal prostor pro napadání obránce, protože u modrý jako centr nemá co dělat. Nazvat nešikovností když po úderu od jednoho hráče spadneš přes nohu dalšího taky není úplně přesný :)
Re: Rozhodčí
slaviator před 6 lety 27.04.2019 08:24 |Faul ano, ale to že mu tekla krev si v podstatě způsobil sám. Mělo být vyloučení na 2 min, ne na 5. Proto říkám, že se jednalo o relativně drobnou chybu, přesto si to rozhodčí nezapiskaji celé druhé kolo... Zatímco u nás... Je to jinak
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 06:40 |dneska mám z toho trochu obavy .. .olomouc má ještě teoretickou šanci na šestku takže můžou kousat
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Markus před 6 lety 27.04.2019 07:10 |Dlabu na snadná vítězství. Mám rád týmy, co proti nám hrají naplno, po trapné Spartě to bude v tomto směru určitě lepší.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 07:18 |jasně, bušit do bezbranného nemá moc úroveň. Jen poznamenávám, že to bude tvými slovy mnohem težší zápas.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Martin Platil před 6 lety 27.04.2019 08:51 |Pobavila mě hláška "Žádáme letenského soupeře, aby kladl větší odpor" :-). Tak abychom nemuseli místo letenský dávat olomoucký.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pehacko před 6 lety 27.04.2019 07:12 |dnes jsem pesimista, takze tipuji pouze vyhru 6:0
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 07:19 |ty to jednou zakřikneš :)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pehacko před 6 lety 27.04.2019 09:48 |vetsinou muj tip neklapne o gola, treba derby jsem tipoval 4:0
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 07:22 |ač to nevypadá, tak se odpoledne má vyčasit a bude příjemných 18. tak věřím v 18ku :)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
obiwan před 6 lety 27.04.2019 08:30 |Osmnáctku v mým věku už bych asi nechtěl:))
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pehacko před 6 lety 27.04.2019 08:38 |osumnacti stupnove pivo je v tomhle pocasi moc dobre... jen je skoda, ze vypijes tri a jsi ko jako srarta po poslednim derby
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
bongor před 6 lety 27.04.2019 15:10 |Tak to zase ne,to byl jich musel zmáknout pět-šest,aby z Tebe bylo takový střevo nekopavý.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 09:07 |já tedy jo, posledni příležitost :)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
mudrc před 6 lety 27.04.2019 08:38 |Jsem pracovne jako na potvoru v Olomouci, chystam se po obede vyrazit na otocku do Edenu, neprida se nekdo?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 09:12 |určitě. já jedu z vinohrad
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
kalex před 6 lety 27.04.2019 12:32 |Ha ha. Vtipe, vylez! :()
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
pipe1980 před 6 lety 27.04.2019 14:44 |ty taky?
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Merlinus (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 12:45 |Tak to je slusny pech. :-) Ale za vyjezd na Slavii s Olomouci z Olomouce do Edenu - respekt!!
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
mudrc před 6 lety 27.04.2019 14:40 |Kdyz ji milujes, neni co resit :-) Kolegove i ma pani mi rikaji co jsem zo za blazna, ale zkratka je to silnejsi nez ja.
Sigma
rak (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 08:40 |S těmi spekulacemi, co je pro ně výhodnější to vůbec není jednoznačné. Pokud bychom vyhráli pohár my a Baník dnes prohraje v Jablonci, měli by na páté místo při dnešní výhře jen dva body. Pátý pak hraje ve finále jen jeden zápas o Evropu a to doma. To je lepší pozice. Ale záleží také na Liberci, jestli ztratí v Karviné. Prostě řekl bych, oni mohou a my skoro musíme. Možné je vše, ale moc nepočítám, že by Dukla dnes v Plzni něco uhrála. Jinak si ale myslím, že fotbal Olomouce by nám měl vcelku vyhovovat a může nastoupit i více techničtějších hráčů.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
VanDel před 6 lety 27.04.2019 08:44 |Nejak nechapu smysl tech zdejsich spekukaci o motivaci Olomouce. Panove, pokud chceme titul, tak tym jako Olomouc musime dat doma za tri body at uz by jejich motivace byla mala, velka nebo obrovska.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
rak (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 08:53 |Tak samozřejmě. Jde o to, jestli nám to třeba i neusnadní. Myslím, že spíše ne.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
VanDel před 6 lety 27.04.2019 09:15 |No uprimne, pokud by meli uvazovat rozumne co je nejvyhodnejsi pro ne, tak je to samozrejme ta prostredni skupina, to je bez debat.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
ColinSKS před 6 lety 27.04.2019 09:12 |nebo snad nechutně mimořádná
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Tomastu před 6 lety 27.04.2019 09:14 |Jen k tvé sestavě, doufám že nebude hrát Stoch na křídle :) ale bude tam Peter, možná bych snad raději Alexe než Miňa, který mi bohužel přijde totálně z formy. Pokud by tvá predikce vyšla, tak ať se hlavně necpe ke standartkam a kope je Pepa. Co se týče hotového útočníka tak tam asi opravdu MVB kvůli jeho náběhum a vytváření prostor pro ostatní, ale ta jeho absence fotbalové myšlenky, prostorového vidění to zas bude něco :) chápu že je některým lidem sympatický, ale jeho řešení situaci je někdy fakt šílené,jenže v současné době lepší alternativa není.
tipovačka
p!erreCORE před 6 lety 27.04.2019 10:12 |2:1 (1:0) Ševčík, Škoda
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
p!erreCORE před 6 lety 27.04.2019 10:51 |dle toho, že na offiku je v článku k dnešnímu zápasu vyjádření Frydrycha, tipuju, že zdravý je Ševčík..
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
necich před 6 lety 27.04.2019 12:42 |Já tedy spíše Coufala.:)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
p!erreCORE před 6 lety 27.04.2019 12:43 |já v sezoně vysledoval takové pravidlo, že hráč, který poskytuje předzápasový rozhovor vždy hraje..
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
SvatyBojovnik (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 12:45 |Zdar a sílu do "posledního" boje! Věřím ve výhru min. o gól :D :D Jedine o co poprosim je odkaz na stream. Tuším v základu Micka a ten to rozjede dá dva góly, nervozita padla minule o poločase a teď už to půjde skoro samo ;)
Dnešní zápas a finále poháru
Dennis před 6 lety 27.04.2019 13:02 |Dneska jsem šel pro jídlo do hospody a válel se tam Sport. Kromě toho, že tam docela pěkně psali o Součkovi, tak tam řešili i finále poháru. Šéf baníku Brabec tam říkal, že to chtějí v Olomouci a dokonce si rovnou nárokoval pro Baník olomouckou tribunu sever. Pokud vím, tak nejvyšší návštěvnost v lize je v Edenu, takže tahle tribuna by případně měla být spíše pro nás. Ale o co hlavně jde - Baník dělá vše pro to, aby se hrálo v Olomouci, my musíme naopak udělat vše pro to, aby se v Olomouci nehrálo. Kdo tady píšete, že je to ideální varianta, tak fakt ne. Je to mnohem dál pro nás, než pro ně, podívejte se na mapu... Nejen pro fanoušky, ale i pro hráče. Pojedeme velmi pravděpodobně víkend před tím do Ostravy a o tři dny později znovu do Olomouce? A pak za tři dny čeká derby? Titul ještě nemáme, může to být hodně náročné, únava se bude kumulovat, pro Ostravu je pohár přímá cesta do Evropy, udělají pro vítězství všechno a tohle je první část finále v zákulisí. I detail, kde se to hraje, může rozhodovat. Olomouc opravdu ne!
Jinak jsem fakt zvědavý, jak k tomu Olomouc dnes přistoupí. Ono ani to páté místo od nich nemusí být až tak vzdálené a tým na pátém místě bude mít v baráži o Evropu dost velkou výhodu. Nehledě na to, že v nadstavbě budou hrát s přímými konkurenty, takže se před Baník můžou klidně dostat. Taky by bylo fajn, aby dneska soudruzi rupli v Opavě, pokud současně Jablonec porazí Baník, tak by to už bylo jen o tři body a Jablonec by tak reálně mohl skončit třetí. Sice moc Peltův mančaft nemusím, ale furt lepší, když budou třetí oni a ne RB.
Za mě dnes odpoledne ideálně podobná "běhavá" sestava jako ve středu, pokud na to hráči mají po třech dnech fyzicky. Zapracoval bych jen Coufala se Ševčíkem, pokud jsou už zdraví, případně Stocha.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
wimpy před 6 lety 27.04.2019 13:11 |Když to bude v Olomouci, kolik slávistů tam ve středu odpoledne (v podvečer) dorazí? 500? Z Ostravy je to hodina cesty...
Re: Dnešní zápas a finále poháru
bramburek (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 13:20 |Přesně tak... a úplně nejlepší by bylo, kdyby Baník dneska vyhrál v Jablonci, a přeskočil ho... a my vůbec nemuseli do Ostravy cestovat, ale měli bysme jen dva krásný výjezdy 100 kilometrů po dálnici do Liberce a Jablonce s tisícema slávistů a domácím prostředí pro nás... takže dneska Baník do toho...
Re: Dnešní zápas a finále poháru
wimpy před 6 lety 27.04.2019 13:22 |To říkám už dlouho. :-)
Re: Dnešní zápas a finále poháru
kjandourek (admin) před 6 lety 27.04.2019 13:51 |A úplně parádní bude, až Sparta v nadstavbě nevyhraje jediný zápas, případně se na páté místo a bude muset hrát tu Svobodovi baráž... ;-)
Re: Dnešní zápas a finále poháru
Ondráš před 6 lety 27.04.2019 14:52 |Když může ve středu odpoledne dorazit do Ostravy cca 700 klokanů, nevím proč by nemohlo do Olomouce dorazit třeba 3 tis. Slávistů (když porovnám fanouškovskou základnu). Chacharů dorazí do Prahy taky klidně 5-6 tis.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
wimpy před 6 lety 27.04.2019 22:29 |Protože dvě třetiny chacharů a půlka klokanů nechoděj do práce.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 14:13 |Slavia by nevyprodala v Olomouci severní tribunu čítající necelých 4 000 míst.
Na druhou stranu, kde jinde by se mělo hrát. Další stadión, který je na půli cesty je v Brně(o Srbské se dle Deníku Sport ani nepřemýšlí), ale ani tam by kluby nedostaly stejný počet lístků, jelikož jižní tribuna (jinak tam bývá sektor hostů) je zkrátka menší než ta severní.
Naopak Teplice máš z pohledy Ostravy až za Prahou a hrát v Edenu, na letné anebo ve Vítkovicích je naprostý nesmysl.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
sauvignon před 6 lety 27.04.2019 14:33 |Co Jihlava?
Re: Dnešní zápas a finále poháru
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 14:47 |Stadión, který má kapacitu 4 500 je na finále málo, ještě když se vezme v potaz, že se ve finále utkají týmy, které mají nadstandardní podporu a to jak doma, tak na výjezdech. Pochopil bych menší stadión, kdyby se utkaly týmy, které nemají ani na svém tak velkou průměrnou návštěvnost.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
sauvignon před 6 lety 27.04.2019 15:24 |Myslel jsem, že to má víc, 4500 je málo.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
YuckFou před 6 lety 27.04.2019 17:56 |A poslední finále se hrálo v Mladé Boleslavi na stadionu se stejnou kapacitou.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
birkin před 6 lety 27.04.2019 14:48 |Nejlepší by byla Bratislava, nový stadion Slovanů ve 21:00.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
birkin před 6 lety 27.04.2019 14:49 |* Slovanu
Re: Dnešní zápas a finále poháru
p!erreCORE před 6 lety 27.04.2019 14:56 |to je zajímavá myšlenka..možná by nebylo od věci, losovat finálový stadion ještě před zahájením poháru.. losovat tedy z těch, co svou kvalitou a kapacitou přicházejí v úvahu.. a vysrat se na pravidlo o neutrální půdě..
Re: Dnešní zápas a finále poháru
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 15:00 |S Molem bylo pravidlo, že se bude finálový zápas hrát buď v Edenu anebo na letné, ale vždy z toho sešlo. :-)
Re: Dnešní zápas a finále poháru
Ondráš před 6 lety 27.04.2019 15:01 |Když by se hrálo v Olomouci, tak by tam tým po ligovém zápase v Ostravě už zůstal (standardní postup), takže by cestování odpadlo.
Re: Dnešní zápas a finále poháru
ŽerykRWS před 6 lety 27.04.2019 15:07 |Klidně bych byl pro Baníku vyhovět a vytvářel spíš pozitivní atmosféru v zakulisi. Výjezdy na Sigmu jsou zajímavé. Je to jeden z vrcholů sezóny, sejdou se dva fanouškovsky nejsilnější tábory. Myslím že více než vzdálenost nás limituje termín v pracovní den, což chacharum tolik vadit nebude
Re: Dnešní zápas a finále poháru
Ondráš před 6 lety 27.04.2019 15:10 |Já taky. Oni se taky museli pořád courat do Prahy (na obě svoje poslední finále), většinu ligy jezdí daleko, tak je taky jednou řada na nás.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Ondráš před 6 lety 27.04.2019 14:55 |No dneska to podle ticketportal nevypadá na nějakou top návštěvu..my jsme fakt neskutečný tragédi. Hlavně že před Chelsea kolabuje web. Nevím, co víc chceme. Já po výkonu v derby čekal na ještě důležitější zápas návštěvu min. 17 tis. kusů.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
SKSVenca před 6 lety 27.04.2019 14:59 |Jih by měl být až na jeden sektor téměř zaplněn, Východ taky a Sever bude plný, nevidím to zase tak špatně.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Ondráš před 6 lety 27.04.2019 15:03 |Já to vidím tak na 13 a to mi přijde dost bída. Před Libercem bylo všechno vyprodaný (kromě pár kusů na hlavní) a bylo 16. Takže když si k tomu připočítám i permanentkáře, kteří se na to vyserou, tak to moc dobře nevypadá.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 15:41 |Místa se uvolňují postupně a ne všechno najednou.
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Obr před 6 lety 27.04.2019 15:05 |My tragedi nejsme. Budem na miste
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Qope před 6 lety 27.04.2019 15:44 |tak sorry no, jsem v práci
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
SirCohen před 6 lety 27.04.2019 16:09 |Já myslel, že na vsi se pracuje v sobotu jen dopoledne:)
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Qope před 6 lety 27.04.2019 16:15 |je to tvrdá řehole nežít v Praze ... o tom, jak to vypada nebýt v práci si tak maximálně můžu přečít na internetu :-( no jo no, Praha je pokrokové město, dokonce i v sobotu tam mají lidi volno ...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Faris (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 15:58 |Podle počtu fanoušků, co potkávám cestou ze Stodůlek, bych řekl, že to dnes bude min 15+
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Merlinus (přítel SN) před 6 lety 27.04.2019 16:12 |No 50 min. pred vykopem je tady zatim poloprazdno...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Qope před 6 lety 27.04.2019 16:03 |Uzdravený Coufal, Africké duo v záloze, Olaynka na křídle a MvB na hrotu ... tak snad to pujde ...
Re: Poslední zápas základní části bude se Sigmou Olomouc
Qope před 6 lety 27.04.2019 16:04 |*africké duo samozrejme na stoperu ...