Aktuality z médií

Komentáře (28)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

    Karel13     před 6 lety 09.04.2019 12:38 |  
    10 1

    Tento Procházkův článek pozlatit ...

    • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

      p!erreCORE     před 6 lety 09.04.2019 22:14 |  
      0 0

      a to porno choreo do muzea!

  2. Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

    electropope     před 6 lety 09.04.2019 13:46 |  
    3 16

    Procházkovy názory ještě někoho zajímaj? Článek bez demagogie a argumentačních klamů je už roky nad jeho síly.

    Každá změna nějak začíná a já jsem rád, že - soudě podle vícero indicií - zrovna u začátku jedný stojíme. Věřim, že na jejím konci fotbalový stadiony přestanou bejt místem, po jehož návštěvě by si nejeden "outsider" říkal "Tak tohle už nikdy." Lidi, podle kterejch je vyhrožování smrtí dětem špičkování, který k tomu tak nějak patří, ať zůstanou, kam patřej - v minulosti. Že se něco nějak dělalo před dvaceti lety, neznamená, že se to dělalo dobře.

    • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

      Edenjejenjeden     před 6 lety 09.04.2019 14:06 |  
      6 2

      Já teda Procházku považuju za jednoho z těch lepších fotbalových novinářů,jeho a ještě snad Paličku z Idnes...

      • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

        electropope     před 6 lety 10.04.2019 08:29 |  
        1 0

        K tomu můžu říct snad jen "To mě mrzí." :)

    • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

      kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 14:25 |  
      7 9

      Pokřik sám o sobě se mi nelíbí, ale nazvat to "vyhrožováním smrtí dětí"?

      Jako pod tímhle pojmem si představím, že na to dítě držím za vlasy a pod jeho krkem mám nůž... urážky jsou špatné, ale fyzicky ještě nikomu nezkřivily ani vlásek...

      • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

        Jachym     před 6 lety 09.04.2019 14:39 |  
        13 4

        Karle, to je zbytečné slovíčkaření. V tom pokřiku dotyční skutečně smrtí dětí vyhrožují, to prostě neokecáš ani ty s výřečností Palackého...:-) Že je to hloupý výkřik do tmy, který s pravděpodobností hraničící s jistotou nebude realizován, je zřejmé. Zatímco ale jiné pokřiky o smrti letenských žebráků, bodání ve spánku a neustálém jebání jsou pouze infantilní, tento je hodně za (již tak nízkou) hranou fotbalového prostředí a divím se ovcím, které ho jsou schopné vypustit z huby.

        • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

          kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 14:49 |  
          6 7

          A v čem jsou jiné? V čem se liší do výkřiku j*bem Spartu? Tam snad taky nikdo nepředpokládá, že se někdo pokusí sexuálně obtěžovat celý klub, ne?

          Jako "vyhrožování" je o tom, že je to reálné... když Ti denně někdo bude volat domů, když ti budou chodit dopisy, tak chápu, že se člověk bude cítit reálně ohrožen...

          Ale tohle?

          Kdyby byl Stračena pořádnej chlap, tak nezalejzá pod budku a tribuně Sever zamává a s pokrčením ramen ukáže palec nahoru... a když se na to zeptá reportér, tak odpověď začne slovy: "nejsem tu moc oblíbenej, co?".. a on místo toho blekotá něco o tom, jak je to trapné...

          Takhle bych já viděl chování borce, co je v pohodě a nad věcí... a veškerej humbuk kolem toho by byl v trapu - všichni by smekali před tím, jak těžkou situaci ustál.....

          • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

            Jachym     před 6 lety 09.04.2019 14:56 |  
            10 4

            Promiň, ale to je podle mě klasické generálství po bitvě a knížecí rady. Kdyby vylejzal z budky a jakkoli gestikuloval vůči kotli, tak je pouze ještě víc rozdráždí. A pokud jde o rozdíl v "závažnosti": Pro mě je v jebání ACS a verbálním urážením manželky a "vyhrožováním smrtí" (uvozovky speciálně pro tebe) u dětí docela zásadní.

            • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

              kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 15:02 |  
              5 8

              Nikdo neříká, aby dráždil... gestikulace ve stylu zdvižených prostředníčků a podobných je samozřejmě špatná, ale ukázat, že jsem v pohodě a že to lidem, co mě uráží okamžitě a rovnou odpouštím, je jediná správná...

              Cokoliv, co se křičí na stadionu, je jenom pokřik na stadionu, nic víc... Křik ještě nikomu nezlomil ruku, ani nohu, o smrti ani nemluvě...

              • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                Hektor     před 6 lety 09.04.2019 15:33 |  
                11 5

                Tak sorry, ale Jáchym má ve všem pravdu. Kdyby Straka vystoupil a dělal gesta na kotel, byla by to provokace a situaci by to určitě neřešilo. Nevím, jestli ty už máš děti, ale na mne kdyby tohle někdo řval, tak se asi teda naseru víc než Straka a říct mi to někde jedinec, tak už jí drží. Sorry, ale tady omlouváš neomluvitelné. To jsme se na toho Straku hergot nemohli vysrat? Prostě u nás chvilku trénoval a my jsme ho jako sparťana logicky nepřijali, já taky ne.
                Ještě se vrátím k tomu článku, je to velice dobře a výstižně napsáno, pokud chceme podobné věci vymýtit, jednejme všude a měřme všem stejným metrem.

                • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 15:39 |  
                  7 6

                  Jistě že děti mám... mám dvě a udělám pro ně cokoliv...věř tomu, že kdyby mi někdo začal do telefonu tvrdit: "Vím, kde bydlíš a zabiju Ti děti.." Nebo kdyby mi přišla poštou fotka, jak si dcerka hraje na hřišti a pod tím fixem napsáno: "zítry bude mrtvá"... tak se zděsím a začnu šílet...

                  Když se s někým pohádám v hospodě a on mi ve vzteku řekne: zejtra ti zabiju děti.... Tak mu asi dám do nosu a nejbližší dny si na ně budu dávat majzla....

                  Protože tyhle hrozby budou reálné...

                  Ale když začne stadion, o němž vím, že mě tam nemají rádi, skandovat: "hubu ti rozbijem, děti ti zabijem...." z toho opravdu hrůzu mít nebudu....

                  Stejně je to celý o tom, že se ten kašpar bere moc vážně a neumí se sám sobě zasmát...

                  • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                    donford     před 6 lety 09.04.2019 15:50 |  
                    7 0

                    No, kašpar si už dost za svou blbost vytrpěl. Jak se říká zleva i zprava. Tedy od nás i od RB, kterou tak zradil. Rozhodně bych v jeho kůži být nechtěl. Potáhne se to s ním pořád.

                    • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 16:05 |  
                      3 6

                      Ale pořád je to o tom, že se bere moc vážně...
                      Vždyť téhle situaci se pořád dá čelit... Kromě toho klasického, že by klidně na plnou hubu řekl: "No já to tenkrát zvoral, no..." mě napadá věcí: Klidně by mohl do TV studia přijít v dresu, který bude z půlky rudý a z půlky červenobílý... s tím, že tedy holt to takhle nějak vyšlo... klidně by mohl vypustit, že teď je tedy jeho snem trénovat Bohemku a po ní Duklu, aby to v Praze měl všechno.... prostě zlobě se vždycky dá čelit humorem... a to hlavně ze sebe...

                  • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                    Papol     před 6 lety 09.04.2019 20:29 |  
                    2 1

                    Už to neřeš, Ty speciálně to nemáš zapotřebí. Díky.

              • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                donford     před 6 lety 09.04.2019 15:47 |  
                7 3

                Kdyby se Straka takto gestikulací ukázal, jen by se stupňovala agrese. Hysterky by se rozpálily doběla. Těžko pak zůstat na tiskovce nad věcí. To snad ani nešlo. Souhlasím s Hektorem, málokdo z nás Straku přijal, ale už je to minulost, pomalu historie. Spíš bych ho přehlížel jak krajinu. Teď mám obavy - co se asi semele při trojutkání se Spartou. Pokuty, nepokuty, zavírání stadionu či nezavírání. Hysterkám je vše jedno.

                • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                  M@rvin     před 6 lety 09.04.2019 15:55 |  
                  5 1

                  Troufám si hádat, že v trojutkání se nesemele nic a budou to z obou táborů standardní derby ničím nevybočující z minulých let. Jen se bude v médiích vše až přehnaně rozmazávat.

                • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 15:59 |  
                  5 7

                  Ta agrese byla pořád jenom slovní... té se dá klidně postavit s nadhledem a úsměvem - viz Jaroslav Dušek a jeho čtyři dohody: pokud o Tobě někdo řekne, že jsi blbec, neber to osobně... to je jeho názor, který svědčí o něm, ne o Tobě.... A Ty mu to klidně na místě můžeš odpustit... To je jediný naprosto pohodový postoj v situaci, do jaké se dostal...

                  A jak říkám, kdyby na tiskovce nebrečel jako malá holka, ale s úsměvem odpověděl: "No je to náročný, já tady asi nikdy moc populární nebudu..." a šel od toho, tak si tyhle pokřiky postupně každý rozmyslí...

                  takhle samozřejmě každý vidí, že ho to rozhodilo, že to padlo na úrodnou půdu a bude těžký přesvědčit "hysterky" aby v tom nepokračovaly....

                  naopak bych víc vyzdvihl to Potočného gesto, že svému brankáři jeho vietmanský původ předhazují daleko více... A zase tohle mohl zdůraznit sám Nguyen v pozápasovém rozhovoru - stačilo říct: "M34 je úplně v pohodě, kdybyste viděli kolik objednávek už jsem v životě dostal a kolikery hůlky mám v šatně..."... a bylo by po aféře...

                  jako upřímně řečeno já s mým příjmením jsem různé poznámky na "pinďourky" schytával od školky... chvíli jsem se vztekal, ale asi mě to dost naučilo, že pokus o urážku na základě něčeho, co nemohu ovlivnit (původ, jméno) je jenom ubohost, kterou klidně mohu přejít humorem a vůbec z toho nemusím dělat středobod vesmíru...

                  • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                    p!erreCORE     před 6 lety 09.04.2019 22:40 |  
                    0 0

                    Don Miguel Ruiz

                  • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                    p!erreCORE     před 6 lety 09.04.2019 22:42 |  
                    1 0

                    cituji: "jako upřímně řečeno já s mým příjmením jsem různé poznámky na "pinďourky" schytával od školky... "

                    já se jmenuji Šmatlák

                • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                  Altona     před 6 lety 09.04.2019 16:03 |  
                  1 3

                  Navíc by za to šel možná na disciplinárku...Udělal jediný možný a správný v dané chvíli.

                  • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 16:06 |  
                    5 3

                    Kdyby s úsměvem zamával? A na dotaz proč mával by odpověděl: křičeli moje jméno, tak jsem zamával - vždyť je to od nich hezký... Zbytku jsme nerozuměl...

                    Nikdo přece neříká, že měl běhat okolo kotle se zdviženými prostředníčky...

                    • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                      edenian     před 6 lety 09.04.2019 21:54 |  
                      2 4

                      Ja taky s Jachymem zcela souhlasim. A to jsem se kdysi pokriku Straka ven rozhodne s radosti zucastnil. A jeste neco, myslim, ze zrovna kdyz Straka byl trener SKS / odporne, opravdu odporne / tak jen u tech pokriku na stadionu nezustalo. Zapomel jsi na jeho barak ? Myslim, ze mel pravo rici to, co rekl. Prave ze ten krik na stadionu vzdycky nezustava jen krikem na stadionu. Nemuzu s tebou souhlasit.

              • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                Papol     před 6 lety 09.04.2019 20:26 |  
                2 2

                Kdyby to šlo, jak se na to díváš, tak by to bylo v pohodě. Ale myslím, že by došlo ještě k většímu výbuchu a stadion by nám zavřeli ouplně....

              • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

                p!erreCORE     před 6 lety 09.04.2019 22:32 |  
                2 3

                Karle, tohle "drsňáctví" mi přijde zbytečný. Jášula to napsal přesně, já to psal několikrát podobně, takže souhlasím. Je to veliký velikánský rozdíl.

          • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

            Papol     před 6 lety 09.04.2019 20:24 |  
            6 3

            Myslím, že pokud jde o děti, tak jde veškerá sranda stranou, a to pro kohokoliv. Od verbálního vyhrožování je krátce k fyzickému a děti jsou prostě děti, pro každého. Tady je to prostě moc.

      • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

        electropope     před 6 lety 10.04.2019 08:38 |  
        0 3

        Při vší úctě, tahle odpověď jen dokumentuje, kde se ve fotbalovym prostředí nachází hranice dobrýho vkusu. "Děti zabijem" je slovní spojení, který je naprosto zvrácený a v civilizovaný společnosti nemá co dělat, bez ohledu na to, nakolik vážně je míněný.

        • Re: Proč jen Eden? Zavřete to všechno! Stejně jako Strakovi a jeho rodině se už před

          wimpy     před 6 lety 10.04.2019 12:19 |  
          1 0

          Znáš pohádku o perníkové chaloupce?