Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

O finále poháru doma se Spartou!

Los na Strahově přisoudil Slavii duel s největším rivalem! V semifinále domácího poháru přivítáme v Edenu Spartu!

Půjde o pikantní závěr sezóny, když se na domácí půdě utkáme se Spartou hned třikrát v řadě! 14.4. nás čeká derby v rámci základní části, 24.4. je oficiální termín semifinále MOL Cupu a při současném stavu tabulky nás pak čeká třetí domácí derby v posledním kole nadstavbové části 25.5.

Slavia má po vstupu čínského majitele se Spartou příznivou bilanci 3-3-1 při skóre 12:9, čtyři duely se přitom hrály na Letné. Co se týče posledního měření sil v českém poháru, tak se musíme podívat o devět let zpět do sezony 2009/10, kdy se oba kluby střetly v rámci čtvrtfinále hraného na dva zápasy. Oba duely tehdy vyhrála Slavia vedená trenérem Ciprem 1:0. Obě branky vstřelili Černí, v domácím zápase Milan, ve venkovní odvětě z penalty Jaroslav.

K nabitému programu následujících týdnů se vyjádřil předseda Slavie Jaroslav Tvrdík tradičně prostřednictvím svého Twitteru: "Tři soutěže a 3 derby se Spartou. Následující týdny nám všem - hráčům, fanouškům i vedení klubu - dávají možnost ukázat, že jsme schopni zvládnout roli velkého klubu a lídra našeho fotbalu. Věřím, že obstojíme všichni se ctí. Spolu jsme silnější."

Komentáře (156)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 12:11 |  
    9 0

    To mělo bejt asi až finále, ale budiž... hlavně že v tom nabitym programu necestujem do Ostravy...

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:13 |  
      14 2

      Tak pořád je lepší mít je doma a potom případné finále s někým jiným na neutrální půdě, než semifinále s někým jiným a potom rudochy na neutrální půdě :-)

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        fleder     před 6 lety 05.04.2019 12:34 |  
        1 1

        Já bych viděl jako fajn finále na neutrální půdě na Strahově či Dukle s Bohemkou :-) Možná i v Mordoru, ale to by jim ta zrezlá pastouška spadla :-)
        Kdyžtak mne opravte, v případě, že bychom hráli finále s Bohemkou a vyhráli ho /za situace že budeme mistr po nástavbě/, tak hrála by Bohemka /či případně Ostrava/ poháry?

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          wimpy     před 6 lety 05.04.2019 12:38 |  
          5 0

          Ne, do Evropy by šel další (pátý) z ligy.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      murena     před 6 lety 05.04.2019 12:16 |  
      3 1

      Přesně tak, hned jak vytáhl Slavia, bylo fuk kdo přijede.

  2. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 12:12 |  
    14 1

    V Edenu budou 3 derby během pěti týdnů. :-)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:14 |  
      5 3

      Holt chtěli nadstavbou zajistit více atraktivních zápasů ... tak teď budou tři velké derby během měsíce a kousek a ve finále to může být celkem běžný duel :-)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Momo66     před 6 lety 05.04.2019 12:15 |  
      8 0

      No já jsem spokojený,3 krát vypráskat chátru..Hlavně,ať se hraje před plným domem..SKS FOREVER!!

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Mike     před 6 lety 05.04.2019 12:16 |  
        11 0

        To bude novinářských spekulací- My vám Pohár, vy nám ligu.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Nosorozec     před 6 lety 05.04.2019 12:20 |  
          21 0

          Já doufám, že ve všech třech zápasech budeme bojovat o výhru. Se Spartou se dohody nedělají, Sparta se musí v každým zápase porážet!

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          r-w-h     před 6 lety 05.04.2019 13:08 |  
          5 0

          nikdy, my chceme Double!!

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            guyincognito     před 6 lety 05.04.2019 15:23 |  
            5 0

            Já bych bral treble :)

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          mudrc     před 6 lety 05.04.2019 13:51 |  
          3 3

          Tezko rict, zda novinarskych. Ale s prvni jsi prispechal ty sam, fanouskovskou.

  3. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Borgetti     před 6 lety 05.04.2019 12:15 |  
    22 0

    Je super vyhnout se ve třech případech tomu chlívu a rozdat si to s něma v ráji :-)

  4. Derby S

    JS (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 12:18 |  
    8 0

    Máme šanci nandat jim to 3x během chvíle. Sice je otázka, jaká bude motivace a jaká je pravděpodobnost vyhrát tři stejné zápasy v Edenu, ale zase... Pocit by to byl lákavý.

    • Re: Derby S

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:24 |  
      5 2

      Můžeme trochu rotovat sestavou - překvapit je ... rudoši tolik možností nemají...

      • Re: Derby S

        witty13     před 6 lety 05.04.2019 12:38 |  
        3 0

        Na jednu stranu ano, na druhou hrajou jen ligu a pohar, nas ceka Chelsea, ne kterou pujde to top co mame, a na spartu muzeme byt unaveni, pred poharem jedeme jeste do zlina... pokud se nedej boze nepovede prvni zapas s chelsea apote derby, muze na nas padnout slusna deka... ten program je vazne narocny, na druhou stranu kadr na to mame a ted je ta prava chvile ukazat, jak jsme na tom! Jestli vyhrajeme ligu a pohar a zapas s chelsea zvladneme se cti, tak Trpisovi patri obrovska poklona, protoze budeme si moci rici, ze jsme TOP Class stredni evropy

        • Re: Derby S

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:45 |  
          5 2

          To ano, ale já vidím, že proti Chelsea rozhodně nebudeme favorit.... fotbalovostí je určitě nepřehrajeme, takže si myslím, že vsadíme na přímočarost a běhavost... do hry půjdou Král, Traoré, Zmrhal, Masopust, případně van Buren... oproti tomu v prvním derby se místo nich do základu mohou dostat Hušbauer, Baluta, Škoda, Olayinka... a ve druhém - pohárovém už to bude mix ... budeme pro Ščasného nečitelní...

          • Re: Derby S

            wimpy     před 6 lety 05.04.2019 12:50 |  
            0 0

            Pak ještě karetní ohrožení. Případný stop v lize se do poháu nepočítá?

            • Re: Derby S

              kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:57 |  
              0 0

              Nepočítá.... tedy pokud nepadne redka...

              • Re: Derby S

                wimpy     před 6 lety 05.04.2019 13:02 |  
                0 0

                To je dobré, takže i při případném vykartování Bořila a MNN bodu k dispozici na tři zápasy během čtrnácti dnů.

          • Re: Derby S

            witty13     před 6 lety 05.04.2019 12:50 |  
            1 3

            Favorit nebudeme, ale pokud doma dostaneme 0:4 tak to s tymem zamava, i kdyz nejsme favorit. Vyhodu na derby vidim v odpocatem Souckovi, ackoli bych Tomasovi Chelase pral. Asi se shodnem, ze Pepa hrat proti Chealsea nebude, urcite ne prvni zapas, a tak bude take cerstvy - tam strach opravdu nemam. Trosku se bojim kridel, Olayinka na jare zatim rozpacity, Zmrhal klasicky nahoru dolu... ale tak jak jsem psal vyse, mame sanci se predvest!

            • Re: Derby S

              kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 13:05 |  
              0 0

              Podle mě první zápas doma nebude hrát ani Milan... osobně si myslím, že se vsadí na podobný model jako v Seville... akorát tedy bez Tomáše...

        • Re: Derby S

          Mike     před 6 lety 05.04.2019 12:46 |  
          0 0

          Tak střed zálohy bude asi na Chelsea Traoré, Král, na Spartu Souček, Hušbauer. Tam bych problém neviděl, stopery nějak protočíme, stejně jako krajní hráče- Masopust, Zmrhal, Stoch, Olayinka, krajní beci- tam to trochu jako problém vidím, stejně jako útok, snad bude fit Mick.

          • Re: Derby S

            vršek     před 6 lety 05.04.2019 20:21 |  
            1 0

            Já osobně bych postavil místo "vykartovaného" Součka v Edenu proti Chelsea před Kúdelu s Delim Ngadeua.

        • Re: Derby S

          o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 12:46 |  
          4 0

          O tom tenkrát mluvil pan Tvrdík, při vstupu nových akcionářů - vybudovat ze Slavie opět špičkový středoevropský klub. Herně už na této metě pomalu jsme, teď to ještě chce dodat pár nových trofejí do našeho nádherného muzea. :-)

  5. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Kactus     před 6 lety 05.04.2019 12:18 |  
    2 1

    no mohli to osefovat i lip, ale co se da delat :)

    hlavne doufam ze diskuze bude o fotbale a ne ze se to nedalo uz ani cist v poslední dny uz.

  6. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Nosorozec     před 6 lety 05.04.2019 12:19 |  
    1 1

    Za mě výbornej los. Na tohle derby by snad neměl být problém sehnat v pohodě lístky :)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      zeleznik2     před 6 lety 05.04.2019 15:09 |  
      0 0

      No pro Rumuny asi jo, už pláčou, že dostali prý do sektoru hostujících jen 1070 vstupenek...(na 14.4)

  7. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Jachym     před 6 lety 05.04.2019 12:21 |  
    23 0

    Neskromně říkám, že pokud vypadneme s Chelsea, tak hattrick proti rudým žebrákům by nebyl zase až tak špatnou náplastí....:-)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 12:26 |  
      0 1

      Ti by nezalezli do kanálů, ale rovnou až někam do podzemí, k Morlokům. :-))

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:28 |  
      4 2

      Jako ano, ale byl bych opatrný s těmi výroky: Trpiš je ještě neporazil.... a případné penalty by pro nás mohly znamenat pořádnou noční můru...

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Jachym     před 6 lety 05.04.2019 12:50 |  
        3 1

        Však píši, že jsem neskromný... A ještě jeden poznatek. V secvičení losování MOL Cupu jsme udělali snad ještě výraznější pokroky než v ekonomickém zajištění klubu a výsledcích na hřišti...:-)

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:58 |  
          2 0

          No rudoši už kvičí, jak jsme to manipulovali :-)

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            wimpy     před 6 lety 05.04.2019 13:03 |  
            6 0

            Fakt? Jakože jsme si nechali vylosovat nejlehčího soupeře? :-)

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            zeleznik2     před 6 lety 05.04.2019 13:25 |  
            0 0

            Jo taky jsem to četl třeba na idnesu, bláboly a žvásty, mají teda docela sebevědomí, prý třikrát vyhrají!!dneska jsem se ještě takhle nepobavil a to dnes není Apríl!!

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      zeleznik2     před 6 lety 05.04.2019 12:41 |  
      0 0

      A k tomu double, já myslím, že to vyváží, případnou neúčast v semifinále EL. Aspoň by od té Rudé bídy byl chvíli pokoj...

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        smely (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 13:03 |  
        4 0

        jen pripominam, ze DOUBLE udelala Slavia naposled v roce 1942 ! #nastalcas #double :-)

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Mike     před 6 lety 05.04.2019 13:19 |  
          0 1

          Takže od té doby se vystřídala v čele státu řada různorodých osobností a ,,osobností"- Heydrich, Daluege, Frick, Beneš, Gottwald, Zápotocký, Novotný, Svoboda, Husák, Havel, Klaus a Zeman. Takže od Heydricha k Zemanovi. I když jsem se nedíval, jestli v době, kdy jsem DOUBLE udělali, Heydrich již neprděl do hlíny.

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            smely (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 14:01 |  
            0 0

            atentat na RH byl 4.cervna 1942...podle me se to hralo pred tim, ale je to jen domnenka...myslim, ze pak bylo hned vyhlaseny Stanny pravo, to se asi fotbal uz nehral...

            • Re: O finále poháru doma se Spartou!

              Mike     před 6 lety 05.04.2019 14:12 |  
              0 0

              Vlastní atentát proběhl 27.5.1942, jeho úmrtí bylo 4.6.1942.

              • Re: O finále poháru doma se Spartou!

                Gillan     před 6 lety 05.04.2019 16:16 |  
                0 9

                Spíše hodně nepovedený pokus o atentát, ale data souhlasí.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          zeleznik2     před 6 lety 05.04.2019 13:23 |  
          0 0

          Tak to je fakt na čase to zlomit!!!

  8. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Gibi     před 6 lety 05.04.2019 12:26 |  
    7 1

    Pro nás běžný zápas, pro Rumuny zápas roku. Nedivil bych se, kdyby byl tento zápas za trest bez diváků.

  9. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Betynka58     před 6 lety 05.04.2019 12:30 |  
    2 2

    Očekávám na pohárové derby prázdnou TS. Na to ligové už to naštěstí asi nestihnou, ale ťafka za pohár v poháru se přímo nabízí...

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Fido22     před 6 lety 05.04.2019 13:34 |  
      2 2

      Taky si myslím, že pokud má přijít trest za nadávky na Straku, tak si disciplinárka vybere zápas MOL Cupu, aby pomohla rudochům. Já na zápase s Karvinou byla. Ohledně údu trenéra Straky zbytečné nadávky slyšet byly, ale ubohost o manželce a dětech slyšet na západní tribuně (skoro u jižní) slyšet nebyla.
      Doufám, že už vulgarity blbouni řvát nebudou, ani o Spartě. Koho nějaká letenská (S)parta zajímá? Netřeba dráždit fotbalové bafuňáře a bát se dalšího trestu zavření tribun. Při případných nadávkách by zbytek stadionu měl hlasitě pískat a žehlit to za hříšníky.

  10. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Snivec     před 6 lety 05.04.2019 12:31 |  
    8 0

    Mohli bychom si vylepsit vzajemnou statistiku. V nasich silach je trikrat vyhrat. No dobre, tak ten pohar remiza a na penalty postup ;)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 12:33 |  
      3 3

      My a na penalty? To by byl zázrak....

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Maeden (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 13:08 |  
        3 0

        No vzhledem k tomu, že soupeř má taky jen jednoho hráče, který proměňuje, se nabízí třeba scénář: po 10 penaltach stav 1:1 (Souček - Kanga), pak zavěsí Kolář a vychytá Nitu :)

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 13:24 |  
          4 0

          No tak na to, že mají jenom jednoho, už podezřele mockrát na penalty postoupili...

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      zeleznik2     před 6 lety 05.04.2019 12:38 |  
      4 0

      Raději 3:0 v normální hrací době.

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Dr. Fe1     před 6 lety 05.04.2019 13:28 |  
        0 4

        Raději 3:0 po poločase, 5:0 na konci. Ale klidně 3x přes kopírák.

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 23:59 |  
        2 0

        No, když to bude 3x 1-0, nikdo z nás se asi zlobit nebude. :-) Ale taky bych je chtěl úplně znectít, to jako jo. Jako tehdy těch 1-4 pro Slavii u nich ve stodole, když navíc nebyl Neckovi uznán regulérní gól.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 22:03 |  
      1 0

      První tip, co mě napadá, že v lize vyhrajeme o dva góly, v poháru o gól po prodloužení a v nadstavbě o gól prohrajeme, protože mistrovská kocovina. Ale to by nám dost pošramotilo předání ligového titulu.

  11. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    zeleznik2     před 6 lety 05.04.2019 12:38 |  
    0 0

    Teda, tak nějak podvědomě jsem to čekal, divácky jistě nejzajímavější soupeř. Během jednoho měsíce třikrát derby a pokaždé doma. To budou policejní manévry. Takže si zopakujeme rok 1999, jen to nebude na Letné. Termín podobný tehdy 4.5. teďka asi 24.4.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 12:43 |  
      5 0

      Je pravda, že od podzimu 2017, kdy jsme vyhráli 2-0, se derby v Edenu nehrálo. Tak teď si to vynahradíme a snad užijeme. :-)

  12. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Monarchie     před 6 lety 05.04.2019 12:52 |  
    9 1

    Příjemný den,
    velmi jsem byl udiven, jak p. Kotalík měl při losu ruce v kapsách. Chudáci kantoři..

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Borgetti     před 6 lety 05.04.2019 13:04 |  
      8 1

      Jo, nám říkali, že takhle se chová křupan a to přeci k rudým pasuje :-)

  13. 3x derby - super

    Tomis68 (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 12:57 |  
    1 2

    A ted uz jen doufat, ze nam na NaMOL cup nezavrou Sever za ty medializovany pokriky s Karvinou...

  14. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    pehacko     před 6 lety 05.04.2019 13:02 |  
    8 0

    tak kdo nesehnal listky na ligove derby, muze vyrazit na pohar...

  15. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 13:06 |  
    16 0

    Hmmm, těžký los, těžký... pro spartu! :-))

  16. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Ondráš     před 6 lety 05.04.2019 13:19 |  
    3 2

    No Jindřichu, derby ti dvakrát nejdou, tak tohle bude docela výzva.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Markus     před 6 lety 05.04.2019 13:29 |  
      2 0

      Kádr máme široký, zranění minimum, takové zápasy potřebujeme jako sůl. Kdyby to bylo průchozí (a netaktizovalo se), nejraději bych hrál každou letní/zimní přípravu alespoň jednou se Spartou a Plzní. Náš tým to potřebuje, bude pěkné počasí, pro fanoušky také super. Mnohem větší výzva to bude pro Spartu, oni to určitě nevypustí, ale kde chtějí dobíjet síly, to fakt nevím, proti Teplicím už v prodloužení padali na hubu, ta nadstavba pro ně bude hodně hodně náročná.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      mis3     před 6 lety 05.04.2019 14:12 |  
      12 0

      hrál ho zatím dvakrát, pokaždé na Letné a ještě neprohrál... bilance je to slušná

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Ados     před 6 lety 05.04.2019 14:46 |  
        2 1

        Bilance možná ano, ale celkově jsme tam nezanechali dobrý dojem, a to hlavně herně a nemile mě překvapilo, jak jsme to nedali v hlavách. Vždycky jako favorit a ani jednou jsme se tak neprezentovali. Teď bude mít Jindra možnost. Tipuju, že derby skončí v bilanci 1-1-1

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 22:58 |  
        1 1

        Napsals to za mě, dík. :-)

  17. Jsem spokojený.

    slaviator     před 6 lety 05.04.2019 13:25 |  
    13 0

    Hrajeme doma a navíc s nejlehčím soupeřem, super.

  18. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Dr. Fe1     před 6 lety 05.04.2019 13:26 |  
    3 5

    3x 5:0 , jinak to nevidím !

  19. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    carevitchando     před 6 lety 05.04.2019 13:38 |  
    3 0

    Skvěle, derby doma, kluci nechytnou blechy. 3x doma Sparta, Plzeň, bude to náročný na psychiku, ale to dám!

  20. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    slaviator     před 6 lety 05.04.2019 13:55 |  
    8 0

    Se Spartou jsme se v samostatné historii potkali v poháru pětkrát, z toho třikrát na Letné, jednou na Strahově a jednou v Edenu. A hádejte jakou s nima máme bilanci? 4-0-1. Ano, se Spartou jsme v domácím poháru prohráli naposledy v roce 1996, od té doby jsme ji čtyřikrát porazili...!!!

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Nosorozec     před 6 lety 05.04.2019 13:57 |  
      16 0

      To protože Sparta podplácela při derby rozhodčí pouze v lize a v poháru se hrálo férově

  21. Karty- Evropská liga

    Mike     před 6 lety 05.04.2019 14:09 |  
    1 0

    Budou smazány žluté karty od čtvrtfinále Evropské ligy ? Liga mistrů to tak má, protože jinak bychom na odvetu s Chelsea měli v ohrožení několik hráčů.

    • Re: Karty- Evropská liga

      jane (admin)     před 6 lety 05.04.2019 23:03 |  
      2 1

      Mažou se až před semifinále.

  22. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    mis3     před 6 lety 05.04.2019 14:11 |  
    7 0

    jsem tuze rád... spekulace o tom, že máme ošetřený los překyjí už tu zbytečnou hysterii kolem MOL cupu (protože byť jsem to sám oznaščil za hnus, tak ta mediální smršť byla ještě odpornější)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      ColinSKS     před 6 lety 05.04.2019 16:16 |  
      1 3

      no nevim zase doma, takže mediální štvanice má další téma.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      slaviator     před 6 lety 05.04.2019 16:36 |  
      4 0

      Naopak, teď ty spekulace budou o to větší, když máme doma nejslabšího soupeře... :-P

  23. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    ColinSKS     před 6 lety 05.04.2019 15:57 |  
    0 4

    3x derby na jaře doma, to je snad poprvé v historii. doufám že nebudeme hrát dvakrát bez diváků.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      fleder     před 6 lety 05.04.2019 16:22 |  
      2 0

      V té naší fotbalové žumpě? Tohle ještě překvapí?

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Gillan     před 6 lety 05.04.2019 16:37 |  
      3 12

      To losování bylo opravdu příšerné a bohužel se opět nevyhneme podezření z toho, že bylo zmanipulované.

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        sadlos (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 17:22 |  
        3 2

        Přesně tak. Bohužel to nulové míchání a čumění na míčky prostě otevírá diskuzi. Pevně věřím, že to je jen dojem, ale to losování bylo fakt nešťastný...

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          wimpy     před 6 lety 05.04.2019 17:25 |  
          2 3

          Po přečtení úvodního příspěvku v této větvi lze nabýt dojmu, že losování nebylo pouze nešťastné.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Krystof     před 6 lety 05.04.2019 18:03 |  
          6 0

          Ten trošku účelově vytržený kousek rozhodně vypadá divně, nicméně je třeba si pustit losování celé a pak doporučuji i oficiální video Mol cupu: https://www.youtube.com/watch?v=RkAhcrJLHxU , kde v čase cca 0:25-0:35 je jasně vidět, že se při standardním míchání míčků Pauly na míčky nedívá. Dost dobře si neumím představit, jak by to provedl. I verze s namraženými/nahřátými míčky (která by ale udělala z toho zírání nesmysl) je nemožná, jelikož pro míček se Slavií Pauly šahá bez jakéhokoliv ohmatávání.

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 23:02 |  
            5 0

            Já na to v poledne koukal. Normálně to ten chlapík zamíchal a pak jen čekal, až se míčky zastaví. To je celý. 4 míčky s logem FAČR. Jen rumuni kvičí, protože jsou 5 sezon bez trofeje a tohle nechtěli.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 16:38 |  
      2 6

      to vytáhnutí "našeho" míčku bylo taky výborný

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Hubacek     před 6 lety 05.04.2019 16:40 |  
      0 7

      Ať to radši anulujou

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      wimpy     před 6 lety 05.04.2019 17:12 |  
      0 4

      Tak to bude velkej mazec.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Snivec     před 6 lety 05.04.2019 17:12 |  
      5 1

      stacilo to zverejnit tesne pred losem, to by byla pecka! po losu zverejnit, ze jsem vedel neco dopredu? to nezni moc duveryhodne

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        wimpy     před 6 lety 05.04.2019 17:17 |  
        1 3

        V diskuzi to zdůvodňuje.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 19:10 |  
          2 0

          Ti plzeňští géniové napadají na svém fóru nás, jako vždy a přitom si tu komedii při losu objednala Ostrava resp. přímo jejich majitel Brabec, chtěli hrát doma s Bohemkou.

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            wimpy     před 6 lety 05.04.2019 19:20 |  
            5 1

            Zaplatit si, aby nám nalosovali Spartu, to by byla fakt frajeřina. :-)))
            Jsou to joudové.

            • Re: O finále poháru doma se Spartou!

              Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 19:32 |  
              0 3

              To, že je Berbr zkorumpovanej a za prachy udělá cokoli, to je celkem jasný, ale od Brabce jsem to tedy nečekal. No, chachaři chtějí hrát Evropu a tohle je pro ně nejschůdnější cesta, jak se tam dostat.

              • Re: O finále poháru doma se Spartou!

                wimpy     před 6 lety 06.04.2019 12:08 |  
                1 0

                No ještě by musel pořešit finále.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      sasky     před 6 lety 05.04.2019 19:51 |  
      5 2

      Koupím simku, napíšu zprávy s všemi možnými variantami a tu správnou zveřejním.

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 19:59 |  
        3 3

        Kdepak sasky, Procházka byl férovej za komunistů (jako jeden z mála novinářů) a je pořád. Trochu chlapec stárne, ale naprosto nepochybuju, že je to tak, jak říká ...

  24. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 17:25 |  
    12 5

    Moc nevěřím, že třikrát říznem chatru,pro mě je absolutní priorita titul a vše ostatní je navíc,tak at jsou výsledky podle toho.Každopádně ten duben je vražedný, hlavně teď porazit žoldáky. Jinak třikrát derby je moc,tak trochu to ztrácí na výjimečnosti,tudiž nadstavba stojí za hovno, titul už mohl být jasný 2-3 kola před koncem,jako ve všech normálních ligách, které se hraji ve vyspělé Evropě.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      wimpy     před 6 lety 05.04.2019 17:27 |  
      7 1

      Razítko, podpis...

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Dr. Fe1     před 6 lety 05.04.2019 20:09 |  
        0 15

        Soudruhu, probuďte se ! Tady nejste u vás na strážnici městské policie !

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 06.04.2019 11:23 |  
          3 0

          :-)))))))))))))

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      kexholm     před 6 lety 05.04.2019 17:37 |  
      3 3

      Hlavně ten MOLcup proti Spartě budeme hrát prakticky s B-týmem, protože vyhrát titul je priorita a nejsilnější sestavu si budeme šetřit na ligu. Zatímco pro Spartu tohle bude nejdůležitější zápas jara a šance vyhrát nějakou trofej, takže to pro nás bude asi docela těžký je porazit, když my na rozdíl od Sparty nebudeme hrát v nejsilnější sestavě......

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Gillan     před 6 lety 05.04.2019 17:50 |  
        5 6

        Otázka je, který naše sestava je nejsilnější.Já tam moc rozdíly nevidím.Snad jen Zelený není Bořil.

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Horacio11     před 6 lety 05.04.2019 18:36 |  
        6 0

        Naše druhá varianta je stejně silná jako A sparty...

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Dr. Fe1     před 6 lety 05.04.2019 20:08 |  
        1 10

        Nesmysl

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Rhu-rhu     před 6 lety 05.04.2019 17:37 |  
      5 5

      Nizozemsko nebo Belgie totiž vůbec nejsou vyspělé země, že? To, že není titul jasný dlouho dopředu, znamená větší atraktivitu ligy. To dokážu uznat, i když jsme v pozici prvního. Tři derby za sebou, všechny u nás, a ty si budeš stěžovat? To snad ne…

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        wimpy     před 6 lety 05.04.2019 17:43 |  
        8 1

        V každém případě ta nadstavba je opravdu nešťastná. Navíc fakt, že sedmý s pátým, za určitých okolností dokonce se čtvrtým bude hrát o EL, zatímco šestý (možná i pátý) utře, je už úplně mimo. Navíc se do budoucna může stát, že se nám sníží počet týmů v pohárech a bude hrát o EL sedmý se třetím...

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Rhu-rhu     před 6 lety 05.04.2019 17:45 |  
          2 2

          To je samozřejmě nešťastný systém. Ale zase se třetím to být nemůže :-)) Při snížení počtu týmů v Evropě by hrál právě s tím čtvrtým.

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            wimpy     před 6 lety 05.04.2019 17:59 |  
            4 0

            Pouze za předpokladu, že by pohár vyhrál někdo z prvních tří. I letos, pokud by pohár vyhrál někdo z dvojice Baník - Bohemka a Baník by se ligovou tabulkou nadále propadal, bude sedmý hrát se čtvrtým, zatímco pátý a šestý může poslat hráče na dovču.

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 18:24 |  
        3 1

        Mě by dvě derby úplně stačila, dvě tři kola snad není tak dlouho dopředu, navíc by se Slavia stačila plně soustředit na ten pohár a chatru v pohodě klepnout ,kdyby ta nadstavba byla tolik super,tak by se určité hrála třeba v Anglii a v jiných zemích,kde jdou obrovské peníze z reklam do fotbalu.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 06.04.2019 17:48 |  
          1 1

          V Anglii a těch jiných zemích co popisuješ, má 1. liga 20 mančaftů. Velikosti těch zemí, měst ve kterých se hraje liga, atd. atd. je téměř vždy větší než v našem případě (ČR, Praha). Čili hrají v běžném formátu 38 zápasů. Velikost ČR, jazyková bariéra, finance, zázemí, atd. u nás v lize nevytvoří ani těch 16 kvalitních týmů. Naopak mezi spodkem FL a špičkou FNL moc rozdíl není. Jestli jedeš Příbram nebo Budějce... možná tak lepší pivní turitstika v Budvarce. V našich podmínkách bylo dlouho úspěch hrát podzim v Evropě a když jaro, tak první kolo pápá. Proto nástavba, která přidala (těžší) zápasy na jaře, umožní silnějším držet širší a vytížené kádry, se kterými bude šance líp hrát v Evropě... Jak zaznělo z letné, rači 3x do Edenu než 3x s týmy jako Příbram. To už Součkovi a spol nic nedá.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 06.04.2019 17:52 |  
          1 1

          Velké peníze - řeší 38 zápasů, kde máš většinou plno i na posledního v 38 zápasech (u nás do letoška 30) a pak ne pouze jeden naMOL cup, ale dva tři poháry. U nás má pohár pověst přítěže. Takže bys rači 20 týmů včetně třeba Varnsdorfu v lize? Stadiony s atletickou dráhou, atd... další derby prosím :)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 19:24 |  
      5 9

      tady se bude bulet furt, neskutečný

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 20:32 |  
        5 3

        Tvl kdo tady bulí.prostě mě sere,že vloni by Slavia měla titul v kapse a letos se budeme obsírat
        jestě iks kol navíc a už vidím jak se poserete, když ten titul v těch pěti kolech ztratíme,to bude teprve bulení.Jak říkám kdyby to byl tak skvělý systém, třeba angláni už by ho hráli dávno.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Rhu-rhu     před 6 lety 05.04.2019 20:48 |  
          1 5

          Top ligy mají už bez nadstavby velké příjmya hodně zápasů, takže nemají potřebu ji zkoušet. Taky tam je dost pohárových míst, takže liga je atraktivní celou dobu, takže taky přitahuje fanoušky. Mnohé menší ligy nadstavbu hrály už před námi a nestěžují si na ní. Rozhodně to není nějaký výmysl naší zaostalé malé zemičky, který na západě neznají.
          To, že v této sezóně může nadstavba oddálit naše oslavy titulu, není důvod k tomu začít plakat, ale spíš se na to zkus podívat objektivně.

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 21:21 |  
            7 0

            Na nic se objektivně koukat nebudu a ani nechci,jen chci aby to byl výsledek celoročního snažení o který pak můžeš přijít během krátké doby, navíc jsem samo konzerva :-)

  25. 3x derby

    pehacko     před 6 lety 05.04.2019 18:02 |  
    3 0

    je velka sance, ze aspon nejake derby bude i s divakama...

  26. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    murena     před 6 lety 05.04.2019 19:04 |  
    6 3

    Tak ,, dokonce i ispart” před samotným aktivem obdržel upozornění, že se pojede podle předem daných „not“. K tomu video pěkně sestříhané, kde vůbec není vidět, jak se při míchání podívá do leva a pak zase na míčky. Snaží se nás rozhodit i za cenu lží. Těžce koušou naše úspěchy.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Gillan     před 6 lety 05.04.2019 19:19 |  
      3 14

      Tohle už zavání paranoiou.Každý nám chce jen ublížit, každý nás chce zneuctít, všichni nám závidí......Už mě to tu nebaví vůbec číst.Já nechápu, že tam všichni na ten isport lezete a pak jste z toho hotoví.To je Křetínského plátek, tak je jasné, že nás tam oslavovat nebudou.Akotrát mu klikáním zvedáte počet sledujících, tudíž více reklam a tudíž více peněz.

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        kostelnivlajka     před 6 lety 05.04.2019 19:39 |  
        1 6

        Souhlasím

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        vršek     před 6 lety 05.04.2019 21:41 |  
        8 0

        Vy sám jste psal o svých kamarádech sparťanech a popisoval jejich nadhled nad fotbalovým děním. I já mám několik kamarádů a známých sparťanů, a musím říct, že ač lidé různých charakterů i vzdělání, o Spartě se s nimi objektivně mluvit nedá, a ani se o to už nepokouším, argumenty schází, tudíž jsem jen ubrečený slávista.
        Nejde o sparťany, ale to co se píše ve Sportu má vliv i na další lidi, a to hlavně na ty, kteří nesledují fotbal tak zaujatě jako my. Tento plátek zcela jednoznačně ovlivňuje i postoje ke Slavii, a jsem často překvapen reakcemi právě těchto "nezúčastněných", kteří mají dění na fotbalových hřištích zprostředkováno jediným sportovním deníkem u nás a jeho "objektivním zpravodajstvím". A příklad - slavistické penalty letos - no, to je neuvěřitelné! a proti tomu - 76 zápasů bez penalty pro Slavii - no, to jen náhoda.... On ten plátek není jen neškodným sparťanským zpravodajem, on zásadně ovlivňuje posuzování sportu v očích veřejnosti stejně jako jiná media ovlivňují posuzování ve všech ostatních oblastech života.

  27. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    slavanda     před 6 lety 05.04.2019 20:33 |  
    5 0

    Nebudu to tu celý pročítat, omlouvám se. Ale pokud si někdo myslí, že jsme si přidělili schválně Spartu do těžkého bloku zápasů tak je slabomyslný. Přitom jedinej kdo z toho losu má prospěch je právě Sparta, tím získala větší šanci alespoň v některém zápase uspět. Pokud by to někdo od nás ovlivňoval tak dá Spartu na finále proboha. Začínám být paranoidní vůči Křéťovi že to rozjel na více frontách. Pořešil los a ješte z toho napálí nás...

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 20:35 |  
      3 0

      No tak oni netvrdí, že jsme si schválně vylosovali Spartu, ale že záměrem bylo, aby náš míček byl vytažen první a my tudíž hráli s kýmkoliv, ale doma :-)

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Lunaris     před 6 lety 05.04.2019 21:34 |  
        0 0

        silnější pes mrdá

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 21:36 |  
          3 1

          Ale jo - v přírodě se obezně děje hodně zvěrstev... a nejvíc jich má na svědomí ten nejzákeřnější tvor, kterého kdy tahle planeta stvořila ;-)

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            vršek     před 6 lety 05.04.2019 21:44 |  
            5 0

            No, to mně nenapadlo, ale fakt je, že Pelta už na Spartě byl dost obézní...

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            JS (přítel SN)     před 6 lety 06.04.2019 10:32 |  
            2 1

            tučňák!

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      vršek     před 6 lety 05.04.2019 21:22 |  
      8 1

      Včera jsem ve svém příspěvku zmínil, že jsem zvědavý, s čím dalším se "vytasí" Sport dnes a vida - "Slavia zmanipulovala rozlosování poháru ve svůj prospěch"... Ale ono stačí si porovnat obě videa z dnešního losování - první, oficiální záznam FAČR a druhý, sestříhané video uvedené v článku Sport.cz kde se jaksi "vytratilo" promíchávání všech čtyř míčků před losem...
      Takže po dnešku - "Slavia má naprosto nejhorší a nejvulgárnější fanoušky, kteří neustále nevybíravě uráží trenéra (zápas s Karvinou) či brankáře soupeře (podle DK nevybíravé pokřiky na Nguyena) a je zcela nezbytné Slavii potrestat uzavřením tribun a nyní Slavia zcela ovlivnila průběh losování semifinále poháru ve svůj prospěch".
      A budeme se opět omlouvat a sypat si popel na hlavu? Nebo už se konečně vedení Slavie proti těmto výrokům vymezí a bude hájit dobré jméno Slavie?
      A budeme, a již se to děje, i na těchto stránkách, sami sebe usvědčovat z naší neskutečné vulgarity a nyní i podvodů????

      Jen doufám, že zítra nenastoupí na Dukle Ngadeu s Bořilem a snad ani Král s Frydrychem - myslím, že by stačilo se jen po rozhodčím ohlédnout - viz nedávný zápas v Liberci s osmi žlutými kartami a žlutá karta, kterou dostal Zmrhal v zápase s Libercem ve srovnání s posuzováním chování a faulů hráče Kozáka v tomtéž zápase. Jsou to doklady toho jak jsou rozhodčí schopni ovlivnit zápas i zápasy následující.... ale vlastně proč zase "brečím" - vždyť Slavia je v současné době nejmocnějším i nejodpornějším klubem u nás...už jenom těch penalt co letos kopala-neuvěřitelné!

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        wimpy     před 6 lety 05.04.2019 21:42 |  
        0 0

        Jestli se karty počítaj do nadstavby (a počítám, že ano), lze se spolehnout na to, že ji Bořil a MNN do konce ligy dostanou a ty dva zápasy si odseděj. Během dubna, jestli dobře počítám, budeme hrát i se zítřejším sedm zápasů, z toho čtyři ligové, takže by oba byli beztak k dispozici k pěti.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 05.04.2019 21:43 |  
          4 0

          V nadstavbě se jede zase od nuly s tím, že za 3 žluté karty je zápas stopka. Kdežto v základní části (prvních třicet kol) je stopka až po 4. žluté kartě.

          • Re: O finále poháru doma se Spartou!

            wimpy     před 6 lety 05.04.2019 21:46 |  
            0 0

            Tak potom ano, to by stálo zato, aby derby odehráli.

            • Re: O finále poháru doma se Spartou!

              kostelnivlajka     před 6 lety 05.04.2019 21:51 |  
              0 1

              Tak taky vyjíždíme, na ligu seru, v tejdnu čas mám

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        kondorr     před 6 lety 05.04.2019 23:06 |  
        4 0

        Mě se hlavně líbí jak spartani knučí nikdo jinej si na los nestěžuje jenom oni. Ještě beru když si stěžujou fanoušci, ale když to označí za podvod i vedení sparty tak to už je trochu moc. Je vidět že už maj ze slavie hodně velkej strach.

  28. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    Lunaris     před 6 lety 05.04.2019 20:44 |  
    16 1

    Smrt spartě!!!

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Fido22     před 6 lety 05.04.2019 23:33 |  
      6 0

      Prosím, hlavně to nekřič v Edenu! Na Julisce taky ne! Disciplinární komise má na Slavii pifku , tak zbytečně neprovokovat ! Nebo zavřou na derby tribuny.
      Všichni tu máme Spartu rádi zhruba stejně, víme to, proto nenahrávej komisi na smeč! Povzbuzuj Slavii a neurážej soupeře. Když o nich nebudeme křičet a zpívat NIC celý zápas, tak to je bude štvát nejvíc. A Proužek a spol. nebudou mít o čem psát. Díky

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 23:52 |  
        9 0

        Já to jednou křičel na firemním večírku. Snad nám za to nezavřou stadion. :-)

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.04.2019 09:13 |  
          5 0

          Stadion ne, ale firmu by mohli... ;-)

      • Re: O finále poháru doma se Spartou!

        Lunaris     před 6 lety 06.04.2019 11:18 |  
        5 0

        Aby nám nezavřeli Slávistické noviny, objevuje se tu množství politicky nekorektních příspěvků. Admine konej.

        • Re: O finále poháru doma se Spartou!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.04.2019 11:52 |  
          6 1

          Já dám každému červenou... tím pádem budu do diskuze přispívat sám... jenom tak budu mít jistotu, že tady nebude nic závadného...

          A zruším palce dolů, povinně mi budete dávat jenom palce nahoru!

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      wimpy     před 6 lety 05.04.2019 21:50 |  
      4 0

      bomba!

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 07:09 |  
      2 5

      tohle by mělo být povinné před každým zápasem, moc pěkné, už si na to ani nezpomínám.

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      Nosorozec     před 6 lety 06.04.2019 16:27 |  
      2 0

      Novodobá Vanessa Mae :)

    • Re: O finále poháru doma se Spartou!

      tobro     před 6 lety 06.04.2019 16:40 |  
      0 1

      Zuzanka je skvělá!

  29. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 07:07 |  
    3 4

    chudák Chovanec, toho ten los úplně zdrtil

  30. Re: O finále poháru doma se Spartou!

    cheero     před 6 lety 06.04.2019 09:49 |  
    5 0

    Tak po losu na toaletny opet hledaji agenty a diverzanty,jako pred 70 lety :)

  31. Re: To se Frýdek ubulí

    benny231     před 6 lety 06.04.2019 14:23 |  
    5 0

    3x derby v 5-ti týdnech, to se Frýdek užaluje a ubulí