Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

Jen o pár dnů později dostávají slávističtí příznivci další vítanou příležitost k návštěvě Edenu. Příležitostí jim bude čtvrtfinálový zápas MOL Cupu proti Karviné, který budou doprovázet kamery ČT Sport.

Slavia do zápasu bude vstupovat jako obhájce loňského pohárového triumfu s vědomím, že k obhajobě má již poměrně blízko. Stačí uspět "jen" ve třech následujících zápasech. Ten první by měl potom být papírově nejjednodušší. 

Karviná se totiž soustředí především na záchranu první ligy, což pro ni nebude úkol vůbec jednoduchý. V současné chvíli okupuje předposlední příčku s šestibodovou ztrátou na 14. Příbram, přičemž před uplynulým kolem na tom byla ještě hůře. Trochu překvapivě však dokázala v lokálním derby zdolat Baník v podobě 2:0.

Pro Slavii bude Karviná prvním prvoligovým soupeřem v tomto pohárovém ročníku. V dosavadním působení přešla nejprve přes Ústí (2:0) a Chrudim (3:1). Karviná, která začala o kolo dříve, zdolala postupně Líšeň (4:0), Táborsko (2:0) a především Jablonec. Zde je však nutno připomenout, že šlo o zápas, kde Karviná pouze jednou ohrozila tři tyče soupeře, který byl jinak jasně lepším týmem. Ale znáte to o tom, že míč je kulatý...

Zajímavý by mohl být dnešní zápas s ohledem na to, že se dá čekat promíchání sestavy a šance pro hráče, kteří zatím tolik prostoru nedostávali. 

Komentáře (101)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 09:49 |  
    1 1

    4:1 (2:0) Král, Baluta, Ševčík, Mick

  2. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    Snivec     před 6 lety 02.04.2019 09:52 |  
    2 0

    Velky navrat Franze do Edenu. To jsem zvedavy, jestli si na nej fanousci jeste vzpomenou. ;)

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 10:02 |  
      3 2

      Sport z toho dělá událost dne...
      Velký rozhovor s Francem (který se k tomu opravdu, ale opravdu nechce vracet ... ale bylo to peklo)....
      Velká fotka ve Slávistické mikině..
      Fotoseriál: první trénink s SKS, Na lavičce s ochrankou na Žižkově, čtyři hroby na tréninkovém hřišti i posprejovaný dům od chuligánů z druhé strany řeky....
      Připomínky našich transparentů i text písně "Sbohem Franto, nech nás žít", kterou zazpívali mimo jiné i Martin Krob a Jiří Vrba...

      A hlavní myšlenka dne: že Straka nikdy nebyl nenápadný šedý průměr... že jeho lidé buď milovali nebo nenáviděli...

      Asi si to o sobě opravdu myslí :-)

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        Jachym     před 6 lety 02.04.2019 11:05 |  
        5 3

        Ať už si o něm myslíme, co chceme, nikdo mu neupře, že je to opravdový srdcař, či spíše srdíčkář... :-)

        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

          M@rvin     před 6 lety 02.04.2019 11:33 |  
          5 0

          Jsi ukázkový neostrakista... :-)

          • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

            Jachym     před 6 lety 02.04.2019 14:39 |  
            2 0

            :-D To se ti povedlo, i když já nedomýšlel žádné politické konotace, ale měl na mysli výlučně Franzovo Tepličky a Budějičky a jeho sparťanské, příbramské, slávistické, karvinské, egyptské, polské, slovenské, německé, řecké a jánevímjakéještě multikulti srdíčko...:-)

        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

          p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 15:02 |  
          1 0

          přesně!

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 11:32 |  
        6 7

        Straka byl vždycky kašpar, ale nikdy mi nějak zvlášť nevadil.

        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

          kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 11:46 |  
          14 1

          Já z něj měl vždycky spíš srandu, než že bych ho snad nenáviděl... ve finále mi ho bylo líto... :-)

          • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

            Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 11:48 |  
            5 2

            Přesně..nechápu, že by chtěl někdo proti němu zase rozjíždět nějakej "hejt". Jako proč??

            • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

              kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 11:54 |  
              4 0

              A tak to já věřím, že si někdo rád šťouchne ... Doufejme, že to bude něco vkusného - třeba poděkování za to, že tak stmelil národ slávistický v dobách nejtěžších... :-)

              • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                Mike     před 6 lety 02.04.2019 12:03 |  
                15 1

                On byl vždycky jednodušší, takovej rapl. Ale že bych ho nenáviděl, to vůbec, naopak, jsem rád za jeho angažmá v Karviné, protože než nějaké suchary, tak to radši budu koukat na emoce Straky, lize to chybělo. Samozřejmě jsem chodil do Edenu v černém při jeho trénování u nás, ale v jedné věci byl vždy nad věcí. Na rozdíl od pomluv na náš klub od Poborského, Dočkala a primitiva Sivoka, který držel v Hattricku tu naší vlajku v rukavicích, aby si neušpinil ty svoje odporný rudý pracky, tak nikdy jsem od Straky neslyšel, že by se nějak neuctivě nebo pohrdavě vyjádřil o našem klubu. Pamatuji od něj pouze výraz ,,Sešívky", pokud někde něco řekl urážlivě, tak jsem to přeslechnul.

                • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                  Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 12:09 |  
                  5 3

                  Právě že se nikdy proti SKS špatně nevyjadřoval na rozdíl od tebou zmiňovaných. V době sraček šel k nám, což jsem sice nechápal, ale byl to jeho boj. Ale jak říkám - na nenávist jsou tady jiní adepti (Řepka, Sivok atd.), rozhodně ne Straka a rozhodně ne v dnešní době.

                  • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                    Edenjejenjeden     před 6 lety 02.04.2019 12:17 |  
                    4 0

                    To není o nenávisti,já prostě o Strakovi pochybuju jako o člověku,myslím,že třeba takový pan Cipro by mohl vyprávět o jeho podrazech....

                    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                      Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 12:20 |  
                      5 0

                      Já pochybuju o mnoho lidech, ale proto je ještě nebudu urážet (pokud oni nebudou urážet mě).

                      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                        Edenjejenjeden     před 6 lety 02.04.2019 12:22 |  
                        3 1

                        Ale já ho taky urážet nebudu,ale vypískám ho s chutí,to zas jo....

                      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                        p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 12:23 |  
                        4 0

                        nevím proč, ale připomnělo mi to takovej hezkej fór:

                        když ti někdo řekne, že máš oslí hlavu, řekneš mu, že je debil. když ti to řekne podruhý, dáš mu pěstí. když ti to řekne potřetí, měl by ses jít podívat do zrcadla..

                    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 12:24 |  
                      3 1

                      Mě vždycky přišel hloupej... a to o někom říkám málokdy...

                      Přišlo mi švihlý, jak se pořád stylizoval do Německa... jakej je to manekýn, kterej sledoval módní trendy a byl komplet celý vyholený v době, kdy si u nás ani ženy neholili podpaždí... Potom tomu nasadil korunu, jak řádil pod sparťanským kotlem coby trenér Plzně, kterou mu Sparta zachránila v lize.... A to nemluvím o jeho pokusech v politice, kdy ho KDU-ČSL rychle vyřadila z kandidátky potom, co v nějaké televizní debatě nepochopil otázku a stihl urazit všechny menšiny u nás... a taky o tom, jak obohatil náš slovník o výraz "Brizantní"

                      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                        pethead (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 12:29 |  
                        4 0

                        Souhlasím. Zvlášť v té debatě se to ukázalo v plné nahotě. :)

                        Nicméně slovo "brizantní" existovalo dávno před Franzem... on ho jen neuměl správně použít. ;))

                        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 13:09 |  
                          2 0

                          Koukám - prohnal jsem si to googlem... možná ho používal i správně... Pokud tedy chtěl naznačit, že ta situace bude výbušná :-)

                          • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                            pethead (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 13:43 |  
                            1 0

                            No, je možné, že to někdy nechtěně i trefil, nicméně většinou to myslím používal ve smyslu "bizarní"... :))

                            • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                              wimpy     před 6 lety 02.04.2019 13:47 |  
                              3 0

                              Pokud se pamatuju, používal ho celkem správně. Ona ta situace mohla být bizarní i brizantní zároveň. Komické bylo, že se naučil jedno cizí slovo a to používal, kdykoli to jen trochu šlo.

                              • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 14:01 |  
                                0 2

                                No pokud jsem to pochopil správně, tak slovo Brizantní se používá pouze ve spojitosti s výbušninou ...

                                Brizance neboli trhavost označuje schopnost výbušiny rozdrtit materiál ve svém okolí.... brizantní zkouška je zkouška schopností tříštivého účinku výbušniny...

                                Asi nikdo nepoužívá tento termín v přeneseném slova smyslu ve spojitosti s třaskavostí nadcházející události...

                                • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                  wimpy     před 6 lety 02.04.2019 14:07 |  
                                  3 0

                                  Když je situace brizantní, je potenciálně výbušná. Čili např. jeho účinkování na lavičce Slavie v derby by bylo vyloženě brizantní a samozřejmě i bizarní. :-)

                                  • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                    kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 14:15 |  
                                    0 0

                                    Já to tak chápu.... ale není to nějaký ustálený a často používaný výraz... jako třeba "kooperovat se záložníkem"... nebo "anticipovat pohyb" :-)

                                    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                      wimpy     před 6 lety 02.04.2019 14:19 |  
                                      2 0

                                      Přiznám se, že můj slovník o to slovo Franz obohatil, stejně jako Majland, to jsem taky dlouho dumal, o čem že je to řeč.

                                      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                        kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 14:30 |  
                                        0 0

                                        To je podobné, jako ten už zde zmiňovaný Gáj ... To je "Háj" rusky, že ano? :-)

                                  • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                    p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 15:14 |  
                                    0 0

                                    a třeba já píšu bizardní (jako morbidní)

                                • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                  p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 15:11 |  
                                  0 0

                                  Brizance neboli trhavost označuje schopnost výbušiny (přeneseně týmu) rozdrtit materiál (protihráče) ve svém okolí....

                                  brizantní zkouška (trénink) je zkouška schopností tříštivého účinku (schopnost správně zahrát nacvičené standartní situace, rychle prokombinovat, přenést hru apod.) výbušniny (týmu)...

                                  • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                    kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 15:21 |  
                                    0 0

                                    Ale jo, bujná fantazie je zajímavá věc ... :-)

                                    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                      p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 15:31 |  
                                      0 0

                                      za slovem Brizance mi ovšemže chybí čárka

                              • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                                pethead (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 14:12 |  
                                1 0

                                Asi máš pravdu, špatně si to pamatuju.

                                Nedalo mi to a popřemýšlel jsem, kde k tomu mohl přijít – výbušniny asi jako koníček nemá. :) Hned mě pochopitelně napadla němčina a on to asi opravdu bude mít odtamtud... např.: https://www.faz.net/aktuell/sport/fussball-em/fussball-euro-2016-sechs-em-spiele-die-besonders-brisant-werden-13963900.html nebo https://www.nachrichten.at/sport/fussball/fussball-oesterreich/brisant-so-laeuft-der-kampf-um-die-bundesliga-meisterrunde;art127116 ,3109316

                                Jinými slovy: je poměrně pravděpodobné, že použití toho slova do fotbalové češtiny přinesl skutečně Franz a pravdu tak měl nakonec od začátku přece jen Karel. :))

                            • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                              Jachym     před 6 lety 02.04.2019 14:08 |  
                              2 0

                              A nebo třeba někdy správný význam opravdu "anticipoval"...:-)

                        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                          knawi     před 6 lety 02.04.2019 16:02 |  
                          0 0

                          Podobně jako bylo "neotřelé" spojení jinak užívaných slov "brutální únik informací".

                      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                        Edenjejenjeden     před 6 lety 02.04.2019 12:32 |  
                        5 0

                        Mizerný trenér,ale velký pozér a trochu jájínek,nic víc...

                        • Re: Ach so, gáj!

                          wimpy     před 6 lety 02.04.2019 12:51 |  
                          2 0

                          To je síla.

                • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 12:19 |  
                  3 1

                  Urážlivě asi ne... pokud nejsme příliš outlocitní a nemyslíme si své o tom tataráčku ve tvaru hvězdy, kterou prý servíroval svým hráčům před Derby...

                  U něj spíš byl problém to, jak dával každým rozhovorem najevo svou lásku k těm z druhé strany řeky... a jednou v nějakém rozhovoru, když se ho ptali, jestli by mohl trénovat Slavii, tak prohlásil, že je tak kovaným sparťanem, že to nepřichází v úvahu...

                  Podle mě to není důvod k nenávisti.... jenom prostě když tak miluješ jednoho ze dvou nesmiřitelných rivalů, tak těžko můžeš s klidným srdcem přejít do druhého tábora...

                  To by ses ve smyslu "je to jenom džob, ne srdcová záležitost" musel vyjadřovat v obou angažmá... Jsou lidi, kteří Spartou prošli a ve Slavii by nevadili, protože nikdy nelezli fandům ani jedné strany do míst, kam slunce nesvítí... Třeba Béďa Vrabec... ale myslím, že bychom tu v letech nejtěžších zkousli i třeba Lavičku, Bílka, či Grigu .... a obráceně si myslím, že i na Letné by klidně vzali třeba Jardu Šilhavého... protože ti nikdy netrdlovali před kotlem ...

                  • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                    Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 12:24 |  
                    1 2

                    To je normální hecování..snad vážně nemohl nikoho urazit tataráček ve tvaru slávistické hvězdy:D Kdo ví, co teď předvádí v šatně Karviné. Prostě je to fotbalovej magor a tím svým pověstným srdíčkem dělá akorát šaška sám ze sebe a několikrát si tak zbytečně naběhnul. Nic víc. V dnešní době v SKS už stejně není, takže co řešit?

                    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 12:26 |  
                      3 0

                      Ale zase milovat, nebo snad dokonce respektovat ho na povel nemusíme, ne? :-)

                      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

                        Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 12:28 |  
                        2 2

                        No já ho budu prostě ignorovat..jdu podpořit Slavii, ne ječet na Straku.

  3. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 09:54 |  
    16 0

    Jestli nenastoupí Buren a Baluta v základu, tak už fakt nevím na co je máme.

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      Gillan     před 6 lety 02.04.2019 10:37 |  
      5 7

      Dnes Mick nastoupí, dá hattrick a proti Dukle bude zase sedět.

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      ervin     před 6 lety 02.04.2019 18:34 |  
      0 0

      Máš je tam oba ,sám jsem zvědavý jak se jim povede od začátku.

  4. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    wimpy     před 6 lety 02.04.2019 10:16 |  
    7 2

    Kolář - Frydrych, Ngadeu, Kúdela, Zelený - Král, Hušbauer - Baluta, Stoch (Ševčík ještě asi ne), Olayinka - Buren

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      anty     před 6 lety 02.04.2019 11:27 |  
      2 1

      Kovář - Frydrych, Vlček, Ngadeu, Zelený - Král - Baluta, Ševčík (Traoré), Hušbauer, Olayinka - Van Buren.

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        wimpy     před 6 lety 02.04.2019 11:30 |  
        0 0

        Kdyby postavil Vlčka do základu, to bych celkem koukal. Kováře dost možná ano.

        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

          Kábě     před 6 lety 02.04.2019 12:59 |  
          5 0

          Podle mých informací hrát bude.

          • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

            wimpy     před 6 lety 02.04.2019 13:03 |  
            3 0

            Tak budu koukat :-)

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 11:33 |  
      3 0

      POKUD nastoupí Ševčík a současně JH10, raději bych je viděl v opačném gardu. Ševčík svou aktivitou, pohyblivostí a současně nízkou produktivitou na DZ nebude problém. Hušbauer by měl víc času tvořit dopředu a střílet, což umí. Tak jak to už párkrát bylo si akorát lezli do zelí - Ševčík pořád vzadu, Hušbauer zase výš a vlastně nebyl nikde nikdo...

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        wimpy     před 6 lety 02.04.2019 12:04 |  
        0 0

        To je pravda, oni se tam mohou dost točit. Čili to, jak to přijde napsané, zase nemusí tam moc vypovídat.

  5. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    butters     před 6 lety 02.04.2019 11:29 |  
    2 1

    4:2 Ngadeu, Baluta, Hušbauer, Frydrych

  6. Sestava

    Corfe     před 6 lety 02.04.2019 11:29 |  
    4 1

    Protočil bych maximálně čerstvé hráče:

    Kovář - Frydrych, Vlček, Ngadeu, Zelený - Král - Baluta, Hušbauer (C), Ševčík, Olayinka - van Buren

    lavička: Kuciak, Bořil, Kúdela, Traoré, Zmrhal, Stoch, Škoda

  7. .

    japhy     před 6 lety 02.04.2019 11:47 |  
    3 1

    Zajímalo by mě, jestli se někomu povede přesně trefit sestavu. Případně se aspoň přiblížit.
    Já bych si zatím dovolil tipnout, kdo nenastoupí: Škoda, Kolář, Masopust, Bořil, Stoch, Traoré/Souček, Coufal.
    A kdo ano: Baluta, MvB, Kovář, Olayinka, Hušbauer, Král, možná Ševčík.

    • Re: .

      pehacko     před 6 lety 02.04.2019 12:19 |  
      2 1

      kovar
      frydrych-kudela-ngadeu-zeleny
      baluta-kral-husbaer-traore-volejnik
      buren

      • Re: .

        Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 12:32 |  
        0 0

        Tak to bude!

        • Re: .

          Ravik     před 6 lety 02.04.2019 13:12 |  
          1 0

          Bořila bych postavil na naopak ho šetřil na Dukle, aby nedostal stop kartu před derby. Stejně jako MNN.

          Kovář- Bořil. MNN, Frydrych, Zelený - Král-Baluta, Ševčík, Hušbauer, Olie- Mick

          Pokud by Ševčík nemohl tak Masopust a Baluta na střed.

          • Re: .

            wimpy     před 6 lety 02.04.2019 13:18 |  
            0 1

            Nepočítá se případná žlutá z Mol Cupu taky? Aby MNN a Bořil nestáli na Dukle i se Spartou.

            • Re: .

              Ravik     před 6 lety 02.04.2019 13:23 |  
              5 0

              Žlutá ne. Jen případná červená

            • Re: .

              kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 13:26 |  
              3 0

              Žluté se sčítají vždycky v rámci jedné soutěže - v lize zvlášť i v poháru zvlášť... pouze za vyloučení je stopka napříč soutěžemi pořádanými FAČR.

    • Re: .

      zeleznik2     před 6 lety 02.04.2019 14:05 |  
      1 0

      No fakt nevím..tipnul bych Frydrycha a Kováře. Mick v základu by mě mile překvapil. Ale spíše na hrotu Peter.
      Tak bych to viděl já:
      Kovář- Zelený,Ngadeu, Deli, Frydrych- Král, Traoré- Zmrhal, Hušby, Baluta - Olayinka/Van Buren.

    • Re: .

      Rhu-rhu     před 6 lety 02.04.2019 14:41 |  
      1 0

      Kovář - Frydrych, Vlček, Ngadeu, Bořil - Souček, Král - Baluta, Hušbauer, Olayinka, van Buren

    • Re: .

      p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 15:44 |  
      0 0

      Kovář,Frydrych-Kúdela-Ngadeu-Zelený,Hušbauer-Král, Baluta-Olayinka-Škoda

      • Re: .

        p!erreCORE     před 6 lety 02.04.2019 15:50 |  
        0 0

        Kovář,Frydrych-Kúdela-Ngadeu-Zelený,Hušbauer-Král, Baluta-Olayinka,Škoda-Mick

  8. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    Dobi     před 6 lety 02.04.2019 12:14 |  
    14 0

    Malinko OT - a ofi-FB Chelsea si spletli Slavii se Spartou! Stane se, vždyť už Camberlain v Mnichově tvrdil, že jsem pro něj "malá neznámá země"! Ale zaujala mě reakce z Letné - typickysparťanská: Ponechám bez překladu:

    AC Sparta Prague
    ✔ @ACSparta_EN

    Hi guys @ChelseaFC, we completely understand you are confused, since we are the most famous and most succesful club from Prague. But this time you play against Slavia, sorry...:(

    Kdyby napsali, jako to dělá Slavia - jeden ze dvou nejslavnějších českých klubů, neřeknu ani "popel" A nemohu nereagovat jinak než vtipem... Je fakt, že oba kluby mají 6 písmen se 3 shodnými. Jeden si připomíná řeckou historii, druhý slovanskou bohyni. Ale zkuste si oba názvy napsat coby zlomek a pokrátit, přesně podle pravidel aritmetiky:
    Ze Slavie zbudou LVI, ze Sparty PRT!!!

    No j!



    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      wimpy     před 6 lety 02.04.2019 12:39 |  
      5 0

      LVI a PRT jsem slyšel naposledy před pětačtyřiceti lety. :-)

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      winter (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 12:42 |  
      9 0

      Jak tu rudou bídu nesnáším, tak musím uznat že tady zareagovali poměrně pohotově a vtipně. Bylo by fajn, kdyby i náš klubový Twitter zvedl rukavici a zareagoval ještě vtipněji ;)

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        Ondráš     před 6 lety 02.04.2019 12:59 |  
        4 2

        Ať raději klubový twitter mlčí a místo nich ať mluví činy (tedy hráči na place).

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        ElBrody     před 6 lety 02.04.2019 13:08 |  
        16 0

        Přesně. Střeliva je dost, ale asi do nich nechceme kopat. Např. že chápeme, že by pro ně Sparta byla schůdnější soupeř, ale obáváme se, že pravidla soutěže nedovolují nastoupit ve čtvrtfinále proti týmu, který se do EL kvalifikoval naposledy v roce 2016.

        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

          kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 13:24 |  
          6 1

          A to je krásná reakce :-)

        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

          bongor     před 6 lety 02.04.2019 18:25 |  
          0 0

          Já bych se za ně přimlouval,byla by to velká sranda.

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      celtix     před 6 lety 02.04.2019 12:51 |  
      7 1

      Ať si Arsenal nebo sparta píšou co chtěj, dostanou bůra.

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      Obr     před 6 lety 02.04.2019 13:01 |  
      3 0

      Mne ta jejich odpoved prijde docel vtipna a to je ze srdce nenavidim. Takovej predderbyovskej stouchanec

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      Markus     před 6 lety 02.04.2019 13:19 |  
      4 0

      Tak jistě, Sparta je opravdu zdejší "most succesful club". My jsme raději "successful" :D

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      zeleznik2     před 6 lety 02.04.2019 13:56 |  
      3 5

      No nedivím se.. vždycky to tak bylo, Sralta byla úspěšnější a my až na pár výjimek, jsme byli za ní. Ale sakra, kde jsme v posledních třech letech my ?a kde je rudá bída?dnes je jiná doba!!ale v Anglii a ve světě jsou ještě v pravěku

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        Taky     před 6 lety 02.04.2019 14:15 |  
        8 0

        Vždycky to tak nebylo, to zase prrrr !!!!

        • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

          zeleznik2     před 6 lety 02.04.2019 17:47 |  
          1 2

          Ne zpátky v historii 30 nebo 40 léta jsme jí válcovali, ale měl jsem na mysli novodobou historii. Semifinále UEFY, čtvrtfinále PVP, osmifinále UEFY, 1* liga mistrů a teď zatím čtvrtfinále EL. Ale Rumuni mají: 3* základní skupina LM a navíc 1* postup ze základní skupiny a 1*čtvrtfinále EL. Zatím máme jen 4 tituly oproti 12..a 4 domácí poháry oproti 6.. ještě nás čeká dlouhá cesta.

          • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

            Edenjejenjeden     před 6 lety 02.04.2019 17:57 |  
            2 0

            Ano v 90 letech a na přelomu milénia, díky zákulisí(Horník,Pelta,Kostál) válcovali ligu,a kvůli tehdy příznivému koeficientu(který jsme honili i my v poháru UEFA),jim tam naskakovala účast v LM automaticky,ale to už je sakra dávno...

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      biggris (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 19:25 |  
      0 0

      No tvl, vyhlasuju prispevek roku uz v dubnu :-D:-D

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      Dobi     před 6 lety 02.04.2019 23:11 |  
      0 0

      JÁ DĚKUJI VŠEM ZA KLADNÉ REAKCE! ONO TO VŠE NENÍ TAK JEDNODUCHÉ! Někdo vyjmenovává třeba ta devadesátá léta, tam je to nejmarkantnější. Nejen "cinky-linky", ale i ČERNÁ PŘESTAVBA STADIÓNU Letná, kdy to pak slavnostně otvíral tehdejší premiér Klaus. Tehdy jsem se zařekl, že mě tam už nikdo nikdy neuvidí (a to jsem byl třeba v Baku, Doněcku, Trebinjích či Smederevu)! Ale to jsou jen důsledky té divočiny 90.let, kdy, jak už to někdo taky psal, Sparta tyla z našich úspěchů a bodéčků do koeficientu. Pak jim šlo vše nějak snadněji...
      Já teď pro OP připravuji historii ligy naší vlasti, ale ta platí až od roku 1925; připravuji i zmínku o letech předchozích.
      Je zajímavé toto: Jako klub je Slavia (1892) o rok starší než Sparta (1893). Naopak fotbal Slavie píše svou historii až od roku 1896! Ale nikde není podchycován začátek minulého století, kdy Slavia byla takovým fenoménem, že si se Spartou poradila i Slavia C (za ni mj. hrál i pan prezident Beneš). A pro Čechy byla skutečně symbolem SLOVANSTVÍ, zatímco Sparta byl jen sport, nemluvě o DFC Prag!!! A po započítání těchto let je jasné, že OBA tyto kluby psaly českou (československou) sportovní historii. Byla to Slavia, která díky šikovnosti Ing.Vrby dosáhla 1964 návratu jména (Sparta jen umazala "K"); když vznikl OP, tak naši, dovolím si říci zakladatelé - světci výrazně pomáhali při založení Odboru přátel Sparty, který se ale brzy přejmenoval na Spartaklb, což jim prošlo, ale nemělo.... Ale v čele fanoušků Sparty stály lidsky tak vynikající osobnosti, jako byli Václav Voska či Martin Frič. Společnými silami vyšel magazín SPARTA JE, KDYŽ JE SLAVIA! A při prvním derby po návratu do ligy čekal transparent - Ať žijí Sparta a Slavia, dvě nejslavnější československé jednoty...
      Dneska??? Nevím, kde je pochován V.Voska, ale M.Růžek je v Červeném Kostelci. Ale oba dva z toho dneška se jistě otáčejí v hrobě!!!
      Proto jsem reagoval, jak jsem reagoval... Ani my slávisté nemáme vždy nárok na svatozář. Ale oni? Jsou čím dál tím víc to PRT, případně s D místo toho T. A LEV JE SYMBOLEM ČESKÉHO NÁRODA! Važme si toho, stejně jako jsme pro srbskou Vojvodinu, chorvatský Hajduk, bosenské Trebinje a pro mnohé další SYMBOLEM SLOVAVANSKÉ VZÁJEMNOSTI!

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 03.04.2019 00:11 |  
        1 0

        Ani za řekou na nás nezapomínají. Stačilo sledovat v TV jejich naMOLcup s Teplicemi, kde byl nejčastějším popěvkem z kotle "všude Slávie".

  9. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 15:06 |  
    9 3

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Sestavu určitě netrefím a tak ji radši ani psát nebudu. Ostatně, ten kdo bude hrát, bude bojovat za Slavii. To je bezesporu motivace taková, že očekávám opět bojovný a naplno podaný výkon.
    Pana Straku bych ani moc neřešil..... Soustřeďme se na sami na sebe a odpovězme pěkným fotbalem a výhrou.
    To bude ten nejlepší způsob.
    Jinak se musím opravdu trpce pousmát nad tím, že se má řešit pokřik pár jedinců na brankáře Liberce. Nevím, co tam mohlo být rasistického, ale koukám, že novináři si vycucají z prstu kde co. Prý se tím má zabývat i disciplinárka.
    Proto upozorňuji na to, že v zápase FK Mladá Boleslav - AC Sparta zaznělo opakovaně z celého kotle "rudé bídy" velmi hlasité JUDE SLAVIA. Nezasáhl ani místní hlasatel a trapným mlčením to přešel i prosparťanský komentátor na O2!!!
    To je naprosto nepřijatelné, ale to se vůbec řešit nebude. Je to již poněkolikáté při vysílaných zápasech, v nichž tento "rudý velcoclub" hraje.
    Diciplinární komise FAČR má ve svých zásadách při rozhodování i ustanovení, kdy dbá, aby bylo vše řešeno v souladu s právními předpisy včetně veřejného zájmu a řešení aby odpovídalo okolnostem daného případu a nevznikaly nedůvodné rozdíly při posuzování skutkově podobných případů. Omlouvám se, ale to muselo ven :-)).
    Ale zpět k zápasu v poháru.
    Držím klukům palce a věřím, že i dnes nebude SINOBO STADIUM prázdné.
    S úctou k Vám
    Sokrates55


    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      zeleznik2     před 6 lety 02.04.2019 17:36 |  
      3 0

      O2 stejná bída jako ČT a to mají za majitele pana Kellnera, na naší super drahé televizi je ředitelem pan Dvořák a to taky není žádný Sparťan, ale zaměstnává takové trubky jako jsou Vlášek či Čapek.. takže raději sledovat pouze obraz.
      Komise řízená Berbrem je stejná lůza jako ti trapáci z Letné škoda slov..

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      Karel13     před 6 lety 02.04.2019 17:55 |  
      2 1

      To bych vůbec neřešil. Ona se taky každý zápas (včetně EL) z TS "jebe Sparta, ta kurva" a taky to nikdo neřeší ...

  10. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    daadyy     před 6 lety 02.04.2019 15:11 |  
    0 0

    Kovář - Zelený - Ngadeu - Kúdela - Coufal - Olayianka - Král - Hušbauer - Baluta - Stoch - MvB

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      daadyy     před 6 lety 02.04.2019 15:12 |  
      0 0

      Frydrych nastoupí místo Coufala.

  11. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    kjandourek (admin)     před 6 lety 02.04.2019 15:26 |  
    5 2

    Trochu Vás potrápím - snad za to nedostanu přes držku... a to ani od kolegů...

    Z těch několika tipů na sestavu, které se tu objevují, jí dva lidé trefili až na jednoho přesně... :-)

    Z toho mi vyplývá, že dnes nebude až tak překvapivá ;-)

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      Corfe     před 6 lety 02.04.2019 15:54 |  
      1 0

      To jsem zvědav :-)

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      pehacko     před 6 lety 02.04.2019 18:55 |  
      1 0

      tak az na deliho jsem ji trefil... slusny

  12. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    Tomastu     před 6 lety 02.04.2019 17:46 |  
    9 0

    Vynechavam druhý zápas z důvodu nemoci co má náš bývalý hráč Ladislav Volešák což v tu dobu kdy mi to zjistili byl takový můj opěrný bod :) když on mohl kopat první ligu proč já bych nemohl taky normálně fungovat. Ale pěkně mě to s... Snad vyhrajeme a budu ready alespoň na derby, v případě že bych nebyl budu mít nevyuzitou permici do 115 rady 14 místa 19 takže kdo nemá lístek a chtěl by jít napište mi SZ a nějak se domluvime

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      slaviator     před 6 lety 02.04.2019 18:01 |  
      3 0

      Crohn je svině, tak hodně štěstí!

      • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

        Tomastu     před 6 lety 02.04.2019 19:43 |  
        0 0

        Děkuji :)

  13. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    zeleznik2     před 6 lety 02.04.2019 17:50 |  
    0 0

    V Teplicích Sralta v plné sestavě opět bídný výkon jedna šance na každé straně

  14. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 02.04.2019 18:20 |  
    3 2

    Hlavně by tam měli být všichni co tak usilovně sháněli listky na čelzí a třeba i nesehnali,tudíž očekávám vyprodáno,mají šanci viděti svou milovanou Slavii :-)

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      slaviator     před 6 lety 02.04.2019 18:38 |  
      4 0

      Já tu jsem, čtvrtfinále jako čtvrtfinále...

  15. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    Hofo78     před 6 lety 02.04.2019 18:33 |  
    3 0

    Sestava: Kovář – Frydrych, Ngadeu, Deli, Zelený – Král, Traoré – Baluta, Hušbauer, Olayinka – van Buren
    Náhraníci: Kuciak, Coufal, Zmrhal, Stoch, Ševčík, Masopust, Vlček

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      zeleznik2     před 6 lety 02.04.2019 18:42 |  
      1 0

      Teda tak jsem to fakt skoro trefil, jen jsem tam Zmrhyho namísto Olayinky...
      tak očekávám gólový příspěvek od Micka 2x a 1x Hušby?Olayinka?

  16. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    pehacko     před 6 lety 02.04.2019 18:49 |  
    2 2

    koukam na bolsevika a sudi jim dava hodne respektu, gol po faulu a od te doby je jejich nejlepsi hrac... to je neskutecnej hnuj, ze to potrebuji i na teplice hrajici s pulkou nahradniku. jejich kotlicek tam k tomu hulaka jude slavie....

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      pehacko     před 6 lety 02.04.2019 18:50 |  
      3 1

      gooool ani buh se na tu jejich sracku nemohl divat!!!!

  17. Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

    zeleznik2     před 6 lety 02.04.2019 18:51 |  
    5 1

    Teda Tepláky srovnaly v 90.minutě to bude dneska doufám, další rudá porážka..

    • Re: Čeká nás čtvrtfinále domácího poháru proti Karviné

      slaviator     před 6 lety 02.04.2019 19:48 |  
      2 0

      A Sparta pak srovnala ve 120.minute a vyhrála na penalty, škoda... Tohle je ten nejlepší pražský tým, s nejlepším kádrem v lize?