Je to hezký že je vyprodáno, ale proč se poslední dobou moc nezvýhodňují členové OP a Fanklubů? Je spousta fandů ze vzdálených míst, kteří permanentku nemají ( nechtějí blokovat místa na utkání, když se dostanou do Edenu párkrát za rok). Když si permanentkář může přednostně koupit další čtyři vstupenky, tak je jasné, že se na ně nedostane. Vím, že můžou přijet na jiný zápas, ale když chtějí vidět derby, tak musí prosit známé s permicí. Nešlo by třeba vyčlenit jeden sektor na jihu a spustit on line nákup do toho sektoru jen pro ně ať mají šanci?
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Dlouhý příspěvky zásadně nečtu..tvůj až teď, páč nemám co dělat. Je to parádní nápad, pro nás vesničany, ale na to se každej víš co? Prostě ta doba, kdy jsem se chlubil 20ti letou účastí na všech derby na svoji 20ti letou sbírkou VHS kazet s mačema naší milované Slavie je pryč...:-) jinak klikám palec nahoru
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
aha, to jsem takto nepochopil... já bych spíše než toto omezil počet lítstků na permici třeba plus 2 a v dané periodě dal šanci na podobném principu jak píšeš lidem z OP a FK. Jinak se vracíme zpět ke kapacitě stadionu. Je zkrátka malá.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
tady je vidět, mimochodem velmi zamyšlení hodné, jak se liší - samozřejmně v přenesém slova smyslu a na jiném příkladě - pohled čistě "kapitalistický" - tj. žádná privilegia a "sociální" myslící i na jiné. Oba mají své. sám nevím :)
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Kapacita je absolutně dostačující. Proč mít stadión o kapacitě 30 nebo 40 tisíců, když na většinu domácích utkání bychom nezaplnili stadión ani z poloviny. To, že na derby jsme schopni vyprodat stadión je sice pěkné, ale jedná se o jediný tým v lize, na dalších 14 ty stadióny nevyprodáme.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
co bylo neurčuje budoucnost. v tom je velký rozdíl - ty pesimista, já optimista. optimista v tom, že přes 20 bychom se určitě v mnoha zápasech dostali. ideální kapacita je 30 000
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Na to by byl dobrý recept přistavět tribunu, jak to ostatně JT měl v plánu hned po tom co nás koupili. Tady se proti tomu strhla ale vlna odporu a dnes, když se chystá zápas s Chelsea, by to každý bral. Pomohlo by to i národnímu týmu, protože spousta týmů si klade za podmínku min. 30tis míst. viz. Argentina.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
No v podstatě jsem chtěl napsat něco jití do dámskýho přirození....ale to nepatří klubu, ani článku, ale těm zmrdům, který mi neumožnili bejt s dcerkou na evropě....!
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Lístky jsem ještě sehnal, ale bylo to o prsa korejské ženy. Bez té chujoviny 1+4 bych byl ale v prdeli. Prostě to chce zvětšit stadion, ani na ten Liberec už není pomalu kam si sednout.
moje řeč. stadion nestačí parametrům klubu, který chce hrát evropskou roli. podobných zápasů bude přibývat a půtek o tom zda ti či oni mají mít více či méně privilegií taky.
Hele až bude boj o lístky i na Příbram tak se můžem bavit o zvětšení stadionu, v situaci kdy vyprodáme jenom derby, chelsea a sevillu a nevyprodame ani Plzeň a Genk a Kyjev je debata o rozšíření naprosto k ničemu. Letos budem bez českého poháru hrát doma cca 25 zápasů, vyprodaly se 3 zmiňované + se asi vyproda nadstavba to je sakra málo.
jenom taková technická: V zimním soustředění dělali mezi hráči anketu, na který podzimní zápas přišlo nejvíce diváků... správná odpověď byl Kyjev - to snad byl jediný podzimní opravdu vyprodaný zápas... 19.370 diváků, na Sevillu, pokud se nepletu bylo 19.020....
Hele je to asi možný omlouvám se za špatný info, ale stále se bavíme o tom že přes dvě třetiny zápasu nevyprodáme. Ma se chodit na Slavii ne na soupeře, ale to je čeká povaha......
To je přece normální.... těch 10 tisíc přijde na Slavii a zbytek chodí na zážitek, který se zvyšuje s kvalitou soupeře.. To není žádné české specifikum - v jiných soutěžích se akorát mění to první číslo...
No to není úplně pravda dortmundu na Bayernu v liverpoolu na United na Arsenalu mají plno i když hrajou s mainzem, burnley. Jako OK kdyby chodilo pravidelně 16, 17 ale průměr máme 12, to je málo k tomu aby se rozšířila kapacita na 5 zapasu v roce. Hlavně se bavíme o nákladech v řádech stovek milionu. Dejme tomu, že rozšíření o 10 tis bude za 500 milionu, kdyz se to vyproda za 5 zapasu za rok po 500kc to je na 100 let. Prostě sorry ale teď je to kolosální nesmysl.
V pohodě, já nehoruji pro rozšíření stadionu, me se jenom nelíbila ta poznámka o českém specifiku... podle mě i v Madridu, či Manchesteru jsou zápasy s většími soupeři žádanější..
Já myslím, že také ne... že třeba na el.clásiko je víc natřískáno, než bylo na zápas Real - Plzeň... Tam třeba bylo 13 tisíc volných míst... ale na stadionu pro 80 tisíc to tak nevyzní, to je fakt :-)
Ty lístky na bazoši mě neskutečně serou. Proč NAŠI pernamentkáři si nevemou kolik potřebují pro známé a zbytek nechají nebo prodají tady. Mám taky permice a už mě kolikrát napadlo využít svůj limit a pak je tady nabídnou k prodeji,fakt nevím a co když mě zbydou,vrátit nejdou..
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Zřejmě jsou lidi, kteří Slavii nefandí, ale zavětřili obchodní příležitost a permanentku si koupili jenom za účelem nákupu a následného prodeje lístku na Sevillu, případně Chelsea...
Proto taky při náhlém nárůstu nákupu jarních permic vedení jejich prodej stoplo... Ještě na začátku podzimu se mluvilo o tom, že bylo prodáno pět tisíc permanentek a najednou je jich devět tisíc...
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Taky tam je vidina tří domácích zápasů v nadstavbové části, kde se dá očekávat, že se dva zápasy vyprodají.
A při této nabídce 1+4, tedy až 5 lístků/1 permanentku, to je pro překupníky naprostý jackpot.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
To nejsou fandové Slavie, ale překupníci kteří stihli koupit permice před sevillou s tím že na tom něco vydělají a teď vydělávají jak na chelsea tak na spartě a budou i na nadstavbe. Prostě se jim vyplatí dát litr za permici a pak prodávat na netu. Řešením by byly lístky na jméno na tyto top zápasy
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Dávat přednostní právo na nákup dalších 4 vstupenek je v současné době při počtu permanentkářů naprostý nesmysl a jen to nahrává překupnictví a tomu, že ormální permanentkář už často nesežene ani 1 lístek navíc. Rovněž nerozumím prodeji na jih, kde byly permanentky prodávány jen do 126, ale když jsem se včera asi 3 minuty po 12. hodině dostal do hlediště, bylo na celém jihu tak max 10-20 volných míst. Když jsem pak na ně klikal, v ždy mi vyskočilo okn o, že litují, ale už si někdo mklinul předemnou. Takže se nejen nedostane na člen y OP a Fanklubu, ale ani na řadu permanentkářů. Takže pokud nebude Eden na 30 -40.tisíc při současném počtu (a zřejmě se i zvyšujícím) permanentkářů by to snad šlo udělat alespoň takto :
5 leté permanentky předkupní právo na + 4
3 leté -"- -"- + 3
roční -"- -"- + 2
pololetní -"- -"- + 1
Pak by snad něco zbylo i na OP a Fanklub ...
Permanentkář své místo. Pak členové OP a Fanklubu jedno místo. Následně permanentkář negarantované +1 (dobře, pro víceleté permanentkáře klidně víc, ono jich zase moc nebude), aby byla jistota, že budou chodit slávisté. Až pak otevřený prodej.
Ale ony změny určitě přijdou. Tenhle systém vymysleli, když jsme derby vyprodávali tejden, protože se muselo na pokladny, tak aby tam nelezli letenští. Teď, když se tyto zápasy vyprodají přes ticketportal za pár minut, jsou už některá dříve dobře myšlená opatření jednoduše přežitá.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
DOTAZ! Není možné dát do obchodních podmínek, že lístky se nesmí prodat další osobě za vyšší cenu, než za kterou se koupili od klubu? Pak by mohla Slavia tyhle lístky na bazoši koupit a s prodejcem se soudit.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Jeden spolužák sháněl, je do dobrej člověk, slavista, jestli chceš napiš mu na PolomskyRomanzavináčseznam.cz, je z okresu Náchod, můžeš mu říci, že máš kontakt od Lorda..:-)
Z permanentek se stava velky problem jak vidno a neni lehke cesty ven, bych rekl.
1) Jeden jasny problem je jejich absurdne nizka cena vzhledem k jejich benefitum. Evidentne se prekupnikum i lidem, co chodi jednou za cas, proste vyplati blokovat mista na stadionu a neexistuje penalizace za nedostaveni se na stadion a neprepusteni mista.
2) Rozumim snaze na stadion dostat co nejvice slavistu, ale pravo na +6 toto fakt nevyresi.
3) Rekl bych, ze je temer nutnost vybudovat svuj ticketing a zacit delat to co v Anglii, tzn. udelovat profilum lidi (at uz permanentkarum ci clenum OP atp.) body za ucast na utkanich a strhavat body za neuvolneni mist na dulezite zapasy a podle tohoto klice postupne listky na dulezite zapasy uvolnovat. Funguje to tak, ze na zapasy nizke atraktivity, dejme tomu vs Pribram, se davaji body 3, za derby 0, naopak za nedostaveni se na derby a neuvolneni mista se 3 body strahvaji. Nasledne se listky na velke zapasy uvolnuji treba mesic predem a to v nekolika vlnach prave podle zasluh.
4) Budu trapny s omylanou Anglii, ale casto chodim na fotbal v Londyne, takze mam zkusenosti odtud - je zcela nemyslitelne, aby kdekoli krome sektoru hostu byli na stadionu fanousci hostu. Napr. na Tottenham - Barcelona jsem byl svedkem vyvedeni skupiny lidi, co slavila gol Barcelony v sektoru domacich. Jde samozrejme o vysledek pruseru s 80. let, ale proste Eden je nas a stejne jako se musi vyresit problem s opicemi v kotli, tak je nutne na stadion v derby nepoustet luzu. Staci spravne nastavit a dodrzovat navstevni rad. Poradatel neni schopny ani vymahat zakaz koureni, je pak tezky nekoncit se zavrenym kotlem na Chelsea.
Mozna to je overkill, ale posledni zkusenosti z EL a z derby, obe tragicke udalosti, co se predprodeje a preprodavani tyce, ukazuji, ze je nutno s timto neco delat.
V zásadě máš pravdu a obecně se dá souhlasit, ale stále se bavíme o tom že tato situace kdy nejsou lístky nastává na 5-6 zápasech v roce. Prostě nemůžu si pomoct, ale vadí mi když někdo brečí že nesehnal listek na derby ale nejde na Příbram, Karvinou, Boleslav, Slovácko a hned se požaduje změna prodeje u permic. Jako ano osobně si myslím že by klidně na permice stačilo 1+1, muze byt dražší a listek na Evropu na jméno, ale myslím si, že stížnosti od lidi co chteji jit jen na derby nebo chelsea a jinak na to kašlou neni na místě.
já jdu na oba zápasy, chodím obecně na všechny zápasy, je mi skutečně jedno jestli hrajeme proti Chelsea nebo Liberci.
permice mám už roky dvě jako výraz podpory klubu, stejně jako jsem měl permici na Strahov i když jsem žil v cizině, protože mi ceny přijdou neadekvátní tomu jak moc do nás majitel investuje a jak moc dobře je klub veden
Hezký sledovat, jak se postupně mění uvažování. Vzpomínám na debatu, ve které padl argument, že slávista, který se z různých důvodů nedostaví na všechna nebo skoro všechna utkání, by si měl koupit permici jako výraz podpory klubu a nekalkulovat, zda se mu vyplácí nebo ne. Ale je pravda, že v tu dobu jsme rozhodně neřešili to, že by někdo na nějakej zápas nesehnal lístek.
to jsem si uvědomil asi 5 minut po vložení:) ale prostě už jsme do toho bodu dospěli a je asi na čase trochu změnit uvažování.
taky jsem si uvědomil, že asi na stadionu tentokrát moc bídy nebude ale s velkou hořkostí vzpomínám na ponižující derby na Strahově a ve špatných časem v Edenu kdy jich tam pomalu bylo víc než nás
Permanentky jsme měli nejdražší z českých týmů a to byly prezentovány jako ''bez nadstavby''. Nikdo nevěděl kam až v LM/EL dojdeme, sice jsme měli jistotu skupinové fáze EL, ale čtvrtfinále EL asi málokdo předpokládal a to ještě nemusí být konečná. :-)
Dokud nevstoupí nějaká nová firma zaměřující se na ticketing do Česka, tak u TicketPortalu zůstaneme, alespoň takhle to bylo prezentováno.
jako ano a zpětně se mluví jinak ale prostě i kdyby byla cena nízká (což podle mě vůbec není) tak ty benefity slev na EL, dalších lístků atp. jsou prostě přehnaný. kdyby nebyly tak to nevede k tomu, že se v únoru prodá x tisíc permic jenom kvůli pár zápasům
Kolega odřekl dvě vstupenky na derby, které jsem zakoupil na svou permanentku. Takže je mohu nabídnout některému ze známých zdejších nicků s delší historií. Jsou vytištěné z elektronického PDF souboru. Jedná se o východní sektor 118 a první řadu. Nabízím samozřejmě za nákupní cenu (645 Kč za kus). Nejlépe odběr obou současně. Předání v centru Prahy, kousek od Staroměstského náměstí. Zájemci, pište do soukromých zpráv.
Komentáře (67)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia vyprodala další zápas: na derby dorazí Gaylord Kanga
Fabio před 6 lety 29.03.2019 19:38 |Jsem zvedav, kolik bolseviku bude v kazdem sektoru, tedy krome TS. A stejne jako na vs Chelsea, listky se super cenama na inzerci :-(
Re: Slavia vyprodala další zápas: na derby dorazí Gaylord Kanga
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 07:48 |tolik, kolik jim majitele permic pustí.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
hajnej před 6 lety 29.03.2019 20:36 |Je to hezký že je vyprodáno, ale proč se poslední dobou moc nezvýhodňují členové OP a Fanklubů? Je spousta fandů ze vzdálených míst, kteří permanentku nemají ( nechtějí blokovat místa na utkání, když se dostanou do Edenu párkrát za rok). Když si permanentkář může přednostně koupit další čtyři vstupenky, tak je jasné, že se na ně nedostane. Vím, že můžou přijet na jiný zápas, ale když chtějí vidět derby, tak musí prosit známé s permicí. Nešlo by třeba vyčlenit jeden sektor na jihu a spustit on line nákup do toho sektoru jen pro ně ať mají šanci?
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Rottax (přítel SN) před 6 lety 29.03.2019 20:55 |Ikdyž permanentku mám, tak s tímto názorem souhlasím!
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
pethead (přítel SN) před 6 lety 29.03.2019 22:09 |Dobrý nápad, podepisují. A to přesto, že jsem permanentkář a využívám často i nákup lístků navíc...
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
kostelnivlajka před 6 lety 29.03.2019 22:19 |Dlouhý příspěvky zásadně nečtu..tvůj až teď, páč nemám co dělat. Je to parádní nápad, pro nás vesničany, ale na to se každej víš co? Prostě ta doba, kdy jsem se chlubil 20ti letou účastí na všech derby na svoji 20ti letou sbírkou VHS kazet s mačema naší milované Slavie je pryč...:-) jinak klikám palec nahoru
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 07:47 |je to nesmysl. RB by to skoupila dřív než bys řekl švec
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
hajnej před 6 lety 30.03.2019 08:01 |Jak skoupila RB. Každý člen OP a FK používá na uplatnění slevy na ticketportalu svůj nezaměnitelný kód ( jako permice )
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 08:04 |aha, to jsem takto nepochopil... já bych spíše než toto omezil počet lítstků na permici třeba plus 2 a v dané periodě dal šanci na podobném principu jak píšeš lidem z OP a FK. Jinak se vracíme zpět ke kapacitě stadionu. Je zkrátka malá.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
kostelnivlajka před 6 lety 30.03.2019 08:57 |Já bych jim nedal nic, nevidím k tomu žádnej důvod
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 09:28 |tady je vidět, mimochodem velmi zamyšlení hodné, jak se liší - samozřejmně v přenesém slova smyslu a na jiném příkladě - pohled čistě "kapitalistický" - tj. žádná privilegia a "sociální" myslící i na jiné. Oba mají své. sám nevím :)
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 10:14 |Kapacita je absolutně dostačující. Proč mít stadión o kapacitě 30 nebo 40 tisíců, když na většinu domácích utkání bychom nezaplnili stadión ani z poloviny. To, že na derby jsme schopni vyprodat stadión je sice pěkné, ale jedná se o jediný tým v lize, na dalších 14 ty stadióny nevyprodáme.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 11:23 |co bylo neurčuje budoucnost. v tom je velký rozdíl - ty pesimista, já optimista. optimista v tom, že přes 20 bychom se určitě v mnoha zápasech dostali. ideální kapacita je 30 000
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
TAdyas (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 08:35 |Na to by byl dobrý recept přistavět tribunu, jak to ostatně JT měl v plánu hned po tom co nás koupili. Tady se proti tomu strhla ale vlna odporu a dnes, když se chystá zápas s Chelsea, by to každý bral. Pomohlo by to i národnímu týmu, protože spousta týmů si klade za podmínku min. 30tis míst. viz. Argentina.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
kostelnivlajka před 6 lety 29.03.2019 21:51 |No v podstatě jsem chtěl napsat něco jití do dámskýho přirození....ale to nepatří klubu, ani článku, ale těm zmrdům, který mi neumožnili bejt s dcerkou na evropě....!
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 08:06 |prezident je stručnější a má na to jedno slovo
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Taky před 6 lety 30.03.2019 08:49 |A teď babo raď. To slovo je láska, nebo pravda ?
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 09:23 |pusina representuje lásku, a pravdou je, že to president velmi stručně charakterizoval
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
urs (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 16:17 |Puta!? :o
Stadion
Donald před 6 lety 30.03.2019 08:48 |Lístky jsem ještě sehnal, ale bylo to o prsa korejské ženy. Bez té chujoviny 1+4 bych byl ale v prdeli. Prostě to chce zvětšit stadion, ani na ten Liberec už není pomalu kam si sednout.
Re: Stadion
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 09:21 |moje řeč. stadion nestačí parametrům klubu, který chce hrát evropskou roli. podobných zápasů bude přibývat a půtek o tom zda ti či oni mají mít více či méně privilegií taky.
Re: Stadion
Max1 před 6 lety 30.03.2019 10:02 |Hele až bude boj o lístky i na Příbram tak se můžem bavit o zvětšení stadionu, v situaci kdy vyprodáme jenom derby, chelsea a sevillu a nevyprodame ani Plzeň a Genk a Kyjev je debata o rozšíření naprosto k ničemu. Letos budem bez českého poháru hrát doma cca 25 zápasů, vyprodaly se 3 zmiňované + se asi vyproda nadstavba to je sakra málo.
Re: Stadion
kjandourek (admin) před 6 lety 30.03.2019 10:33 |jenom taková technická: V zimním soustředění dělali mezi hráči anketu, na který podzimní zápas přišlo nejvíce diváků... správná odpověď byl Kyjev - to snad byl jediný podzimní opravdu vyprodaný zápas... 19.370 diváků, na Sevillu, pokud se nepletu bylo 19.020....
Re: Stadion
Max1 před 6 lety 30.03.2019 10:39 |Hele je to asi možný omlouvám se za špatný info, ale stále se bavíme o tom že přes dvě třetiny zápasu nevyprodáme. Ma se chodit na Slavii ne na soupeře, ale to je čeká povaha......
Re: Stadion
kjandourek (admin) před 6 lety 30.03.2019 11:01 |To je přece normální.... těch 10 tisíc přijde na Slavii a zbytek chodí na zážitek, který se zvyšuje s kvalitou soupeře.. To není žádné české specifikum - v jiných soutěžích se akorát mění to první číslo...
Re: Stadion
Max1 před 6 lety 30.03.2019 11:19 |No to není úplně pravda dortmundu na Bayernu v liverpoolu na United na Arsenalu mají plno i když hrajou s mainzem, burnley. Jako OK kdyby chodilo pravidelně 16, 17 ale průměr máme 12, to je málo k tomu aby se rozšířila kapacita na 5 zapasu v roce. Hlavně se bavíme o nákladech v řádech stovek milionu. Dejme tomu, že rozšíření o 10 tis bude za 500 milionu, kdyz se to vyproda za 5 zapasu za rok po 500kc to je na 100 let. Prostě sorry ale teď je to kolosální nesmysl.
Re: Stadion
Max1 před 6 lety 30.03.2019 11:58 |Pardon chyba výpočtu, na 20 let, ale to na veci nic nemění :)
Re: Stadion
kjandourek (admin) před 6 lety 30.03.2019 12:14 |V pohodě, já nehoruji pro rozšíření stadionu, me se jenom nelíbila ta poznámka o českém specifiku... podle mě i v Madridu, či Manchesteru jsou zápasy s většími soupeři žádanější..
Re: Stadion
Max1 před 6 lety 30.03.2019 12:17 |Tak to samo, ale maji plný dům porad.
Re: Stadion
kjandourek (admin) před 6 lety 30.03.2019 13:39 |Já myslím, že také ne... že třeba na el.clásiko je víc natřískáno, než bylo na zápas Real - Plzeň... Tam třeba bylo 13 tisíc volných míst... ale na stadionu pro 80 tisíc to tak nevyzní, to je fakt :-)
Re: Stadion
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 10:17 |Na Liberec bylo včera prodáno okolo 14 500 lístků. Je to zkresleno postupně uvolňujícími lístky, že ti přijde málo volných míst.
Re: Stadion
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 11:42 |Myslim, ze prodano bylo 5500 listku + 9000 permanentkaru..
Re: Stadion
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 11:55 |Máš pravdu.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Radovan62 (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 10:22 |Ty lístky na bazoši mě neskutečně serou. Proč NAŠI pernamentkáři si nevemou kolik potřebují pro známé a zbytek nechají nebo prodají tady. Mám taky permice a už mě kolikrát napadlo využít svůj limit a pak je tady nabídnou k prodeji,fakt nevím a co když mě zbydou,vrátit nejdou..
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
kjandourek (admin) před 6 lety 30.03.2019 10:29 |Zřejmě jsou lidi, kteří Slavii nefandí, ale zavětřili obchodní příležitost a permanentku si koupili jenom za účelem nákupu a následného prodeje lístku na Sevillu, případně Chelsea...
Proto taky při náhlém nárůstu nákupu jarních permic vedení jejich prodej stoplo... Ještě na začátku podzimu se mluvilo o tom, že bylo prodáno pět tisíc permanentek a najednou je jich devět tisíc...
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 10:52 |Taky tam je vidina tří domácích zápasů v nadstavbové části, kde se dá očekávat, že se dva zápasy vyprodají.
A při této nabídce 1+4, tedy až 5 lístků/1 permanentku, to je pro překupníky naprostý jackpot.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Max1 před 6 lety 30.03.2019 10:30 |To nejsou fandové Slavie, ale překupníci kteří stihli koupit permice před sevillou s tím že na tom něco vydělají a teď vydělávají jak na chelsea tak na spartě a budou i na nadstavbe. Prostě se jim vyplatí dát litr za permici a pak prodávat na netu. Řešením by byly lístky na jméno na tyto top zápasy
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Radovan62 (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 10:36 |Potom je třeba od nich žádný lístky nekupovat a 5minut před zápasem je budou dávat zadarmo..
Permanentky + 4
Karel13 před 6 lety 30.03.2019 10:44 |Dávat přednostní právo na nákup dalších 4 vstupenek je v současné době při počtu permanentkářů naprostý nesmysl a jen to nahrává překupnictví a tomu, že ormální permanentkář už často nesežene ani 1 lístek navíc. Rovněž nerozumím prodeji na jih, kde byly permanentky prodávány jen do 126, ale když jsem se včera asi 3 minuty po 12. hodině dostal do hlediště, bylo na celém jihu tak max 10-20 volných míst. Když jsem pak na ně klikal, v ždy mi vyskočilo okn o, že litují, ale už si někdo mklinul předemnou. Takže se nejen nedostane na člen y OP a Fanklubu, ale ani na řadu permanentkářů. Takže pokud nebude Eden na 30 -40.tisíc při současném počtu (a zřejmě se i zvyšujícím) permanentkářů by to snad šlo udělat alespoň takto :
5 leté permanentky předkupní právo na + 4
3 leté -"- -"- + 3
roční -"- -"- + 2
pololetní -"- -"- + 1
Pak by snad něco zbylo i na OP a Fanklub ...
Re: Permanentky + 4
ColinSKS před 6 lety 30.03.2019 11:38 |naprostý souhlas
Re: Permanentky + 4
Max1 před 6 lety 30.03.2019 11:55 |Jj souhlas, jeste by mohlo mit lístky na jméno
Re: Permanentky + 4
PetCC před 6 lety 31.03.2019 19:31 |Ty jo, já na to skoro zapomněl, že byly víceleté permanentky.
Měl jsem tříletou 2011-2014 za 7200,-
Re: Permanentky + 4
wimpy před 6 lety 01.04.2019 01:24 |Tos trefil nejhorší tři roky, co se Slavií pamatuju. :-)
Re: Permanentky + 4
PetCC před 6 lety 01.04.2019 21:29 |No udělal jsem si kvůli tomu inventuru a první permanentku mám 1999/2000, od té doby až do dnes, takže vlastně slavím 20 let permanentkáře :-)
Re: Permanentky + 4
wimpy před 6 lety 01.04.2019 23:43 |Tak to si dneska dám jedno na tvoje zdraví. :-)
Re: Permanentky + 4
wimpy před 6 lety 01.04.2019 01:30 |Permanentkář své místo. Pak členové OP a Fanklubu jedno místo. Následně permanentkář negarantované +1 (dobře, pro víceleté permanentkáře klidně víc, ono jich zase moc nebude), aby byla jistota, že budou chodit slávisté. Až pak otevřený prodej.
Re: Permanentky + 4
Karel13 před 6 lety 01.04.2019 11:16 |Máš pravdu, asi by to tak bylo ještě lepší ...
Re: Permanentky + 4
wimpy před 6 lety 01.04.2019 11:41 |Ale ony změny určitě přijdou. Tenhle systém vymysleli, když jsme derby vyprodávali tejden, protože se muselo na pokladny, tak aby tam nelezli letenští. Teď, když se tyto zápasy vyprodají přes ticketportal za pár minut, jsou už některá dříve dobře myšlená opatření jednoduše přežitá.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Harvey před 6 lety 30.03.2019 11:40 |DOTAZ! Není možné dát do obchodních podmínek, že lístky se nesmí prodat další osobě za vyšší cenu, než za kterou se koupili od klubu? Pak by mohla Slavia tyhle lístky na bazoši koupit a s prodejcem se soudit.
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Max1 před 6 lety 30.03.2019 11:51 |Ale ono tam něco takového je
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
Max1 před 6 lety 30.03.2019 11:53 |2 strana, 2 odstavec
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
kostelnivlajka před 6 lety 30.03.2019 16:07 |Todlecto mi hrozně pije krev, tihle šmejdi
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
longmannn před 6 lety 30.03.2019 12:03 |Mám 1 lístek na víc do 114, prodám samozřejmě za nákupku. Kdo má zájem, SZ
Re: Slavia vyprodala další zápas. Tentokrát derby se Spartou.
kostelnivlajka před 6 lety 30.03.2019 16:10 |Jeden spolužák sháněl, je do dobrej člověk, slavista, jestli chceš napiš mu na PolomskyRomanzavináčseznam.cz, je z okresu Náchod, můžeš mu říci, že máš kontakt od Lorda..:-)
Komplikace
o-cab před 6 lety 30.03.2019 12:13 |Z permanentek se stava velky problem jak vidno a neni lehke cesty ven, bych rekl.
1) Jeden jasny problem je jejich absurdne nizka cena vzhledem k jejich benefitum. Evidentne se prekupnikum i lidem, co chodi jednou za cas, proste vyplati blokovat mista na stadionu a neexistuje penalizace za nedostaveni se na stadion a neprepusteni mista.
2) Rozumim snaze na stadion dostat co nejvice slavistu, ale pravo na +6 toto fakt nevyresi.
3) Rekl bych, ze je temer nutnost vybudovat svuj ticketing a zacit delat to co v Anglii, tzn. udelovat profilum lidi (at uz permanentkarum ci clenum OP atp.) body za ucast na utkanich a strhavat body za neuvolneni mist na dulezite zapasy a podle tohoto klice postupne listky na dulezite zapasy uvolnovat. Funguje to tak, ze na zapasy nizke atraktivity, dejme tomu vs Pribram, se davaji body 3, za derby 0, naopak za nedostaveni se na derby a neuvolneni mista se 3 body strahvaji. Nasledne se listky na velke zapasy uvolnuji treba mesic predem a to v nekolika vlnach prave podle zasluh.
4) Budu trapny s omylanou Anglii, ale casto chodim na fotbal v Londyne, takze mam zkusenosti odtud - je zcela nemyslitelne, aby kdekoli krome sektoru hostu byli na stadionu fanousci hostu. Napr. na Tottenham - Barcelona jsem byl svedkem vyvedeni skupiny lidi, co slavila gol Barcelony v sektoru domacich. Jde samozrejme o vysledek pruseru s 80. let, ale proste Eden je nas a stejne jako se musi vyresit problem s opicemi v kotli, tak je nutne na stadion v derby nepoustet luzu. Staci spravne nastavit a dodrzovat navstevni rad. Poradatel neni schopny ani vymahat zakaz koureni, je pak tezky nekoncit se zavrenym kotlem na Chelsea.
Mozna to je overkill, ale posledni zkusenosti z EL a z derby, obe tragicke udalosti, co se predprodeje a preprodavani tyce, ukazuji, ze je nutno s timto neco delat.
Re: Komplikace
Max1 před 6 lety 30.03.2019 12:25 |V zásadě máš pravdu a obecně se dá souhlasit, ale stále se bavíme o tom že tato situace kdy nejsou lístky nastává na 5-6 zápasech v roce. Prostě nemůžu si pomoct, ale vadí mi když někdo brečí že nesehnal listek na derby ale nejde na Příbram, Karvinou, Boleslav, Slovácko a hned se požaduje změna prodeje u permic. Jako ano osobně si myslím že by klidně na permice stačilo 1+1, muze byt dražší a listek na Evropu na jméno, ale myslím si, že stížnosti od lidi co chteji jit jen na derby nebo chelsea a jinak na to kašlou neni na místě.
Re: Komplikace
o-cab před 6 lety 30.03.2019 13:21 |já jdu na oba zápasy, chodím obecně na všechny zápasy, je mi skutečně jedno jestli hrajeme proti Chelsea nebo Liberci.
permice mám už roky dvě jako výraz podpory klubu, stejně jako jsem měl permici na Strahov i když jsem žil v cizině, protože mi ceny přijdou neadekvátní tomu jak moc do nás majitel investuje a jak moc dobře je klub veden
Re: Komplikace
o-cab před 6 lety 30.03.2019 13:26 |moje pointa byla ta že jsem nasraný kolik lidí se nyní na těch zápasech vekslácky přiživuje
Re: Komplikace
wimpy před 6 lety 30.03.2019 12:43 |Hezký sledovat, jak se postupně mění uvažování. Vzpomínám na debatu, ve které padl argument, že slávista, který se z různých důvodů nedostaví na všechna nebo skoro všechna utkání, by si měl koupit permici jako výraz podpory klubu a nekalkulovat, zda se mu vyplácí nebo ne. Ale je pravda, že v tu dobu jsme rozhodně neřešili to, že by někdo na nějakej zápas nesehnal lístek.
Re: Komplikace
o-cab před 6 lety 30.03.2019 13:14 |to jsem si uvědomil asi 5 minut po vložení:) ale prostě už jsme do toho bodu dospěli a je asi na čase trochu změnit uvažování.
taky jsem si uvědomil, že asi na stadionu tentokrát moc bídy nebude ale s velkou hořkostí vzpomínám na ponižující derby na Strahově a ve špatných časem v Edenu kdy jich tam pomalu bylo víc než nás
Re: Komplikace
kostelnivlajka před 6 lety 30.03.2019 16:04 |Tak já v úterý jedu aspoň na pohár molů..:-)
Re: Komplikace
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 30.03.2019 12:43 |Permanentky jsme měli nejdražší z českých týmů a to byly prezentovány jako ''bez nadstavby''. Nikdo nevěděl kam až v LM/EL dojdeme, sice jsme měli jistotu skupinové fáze EL, ale čtvrtfinále EL asi málokdo předpokládal a to ještě nemusí být konečná. :-)
Dokud nevstoupí nějaká nová firma zaměřující se na ticketing do Česka, tak u TicketPortalu zůstaneme, alespoň takhle to bylo prezentováno.
Re: Komplikace
o-cab před 6 lety 30.03.2019 13:16 |jako ano a zpětně se mluví jinak ale prostě i kdyby byla cena nízká (což podle mě vůbec není) tak ty benefity slev na EL, dalších lístků atp. jsou prostě přehnaný. kdyby nebyly tak to nevede k tomu, že se v únoru prodá x tisíc permic jenom kvůli pár zápasům
Re: Komplikace
o-cab před 6 lety 30.03.2019 13:16 |*což podle mě samozřejmě je
Prodám dvě vstupenky na derby za nákupní cenu
Jachym před 6 lety 01.04.2019 16:47 |Kolega odřekl dvě vstupenky na derby, které jsem zakoupil na svou permanentku. Takže je mohu nabídnout některému ze známých zdejších nicků s delší historií. Jsou vytištěné z elektronického PDF souboru. Jedná se o východní sektor 118 a první řadu. Nabízím samozřejmě za nákupní cenu (645 Kč za kus). Nejlépe odběr obou současně. Předání v centru Prahy, kousek od Staroměstského náměstí. Zájemci, pište do soukromých zpráv.
Chudák překupník
kostelnivlajka před 6 lety 01.04.2019 17:20 |Je to prima lístky ještě jsou...:-(….:-):-)
https://www.sbazar.cz/p.durica/detail/70593827-vstupenky-slavia-sparta?utm_source=sbazar&utm_medium=email&utm_campaign=email-reply-confirm&utm_content=advert-link
Re: Chudák překupník
Horis před 6 lety 02.04.2019 00:11 |Už jsem tomu šmejdovi napsal, co si o lidech jako on myslím.
Možná by stálo za to, kdyby si každý opravdový slávista udělal chvíli času a napsal mu, co si o něm myslíme. Pár stovek mailů by to mohlo hodit, ne?