Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Po velkolepém postupovém vítězství nad Sevillou zvládla Slavia i nedělní ligový zápas v Příbrami, i když to po čtvrteční slávě zdaleka takový koncert nebyl.

Příbram je (resp. byla, protože den po hodnoceném utkání došlo k odvolání kouče) pod trenérem Csaplárem specifickým mužstvem. Na rozdíl od většiny mužstev ze spodních pater tabulky se nebojí hrát otevřený fotbal ani tváří v tvář favoritovi. Když jí utkání sedne, tak dokáže překvapit (viz dvě remízy se Spartou a jedna v Plzni), pokud ne, tak není výjimkou větší příděl branek v její síti. V úvodu včerejšího zápasu to vypadalo, že nás čeká příjemná druhá varianta, protože domácí brzy inkasovali a i dalších zhruba 10 minut působili v obranné fázi vyloženě chaotickým dojmem. Příbram se však oklepala a nakonec se vzhledem k jejím možnostem vzepjala k velice dobrému výkonu, kdy nebyla až tak daleko od bodu, jak by se před zápasem a zejména po jeho začátku dalo čekat. Po standardní situaci nás naštěstí zachránila tyč a již za stavu 2:0 pro naše barvy odmítl zdramatizování utkání Květ, který zahodil penaltu.

Výkon to byl od Slavie po nadějném úvodu veskrze průměrný. Platí ale otřepané, že takové body se cení více než po spanilé jízdě. Zvláště když znamenají zvýšení náskoku před Plzní na velmi nadějných 9 bodů. A čím to, že nám to příliš nešlo? Ač byla kvalita přeci jen viditelně na naší straně, tak domácí působili výrazně hladovějším a běhavějším dojmem, čímž získávali odražené míče ve středu hřiště, kde nám citelně chyběl vykartovaný Souček. Na únavu ze zápasu se Sevillou bych to příliš nesváděl. Unavení by totiž mohli být jen Kúdela, Ngadeu, Král a Škoda. Stopeři si navíc vedli dobře a Král patřil k našim běhavějším hráčům. Snad jen na matném Škodovi se čtvrteční zápas skutečně podepsal. Ze včerejšího výkonu bych nedělal vědu, mužstvo bylo v dosti improvizované sestavě a té to pokaždé nesedne tak jako minule s Baníkem. Po brzkém vedení jsme se možná uspokojili, začali hrát víc profesorky, Příbram vycítila šanci a pak pro nás nebylo snadné zase získat nad utkáním kontrolu. Zvlášť když těžký terén smazával rozdíl v technických dovednostech jednotlivých aktérů. Nakonec platí známé přísloví: konec dobrý, všechno dobré. A tento týden celé Slavii vyšel na výbornou.

Závěrem bych ještě probral rozdílné verdikty rozhodčího po hraní rukou v pokutových územích na obou stranách. Pro laika šlo totiž o podobné situace, dost možná ruka domácího hráče byla viditelnější. V otázce hraní rukou se za experta nepovažuji, ostatně čert aby se v pravidlech kolem toho vyznal. Napadá mě snad jen vysvětlení, že hráč Příbrami byl zasažen z bezprostřední blízkosti a nemohl reagovat. Zatímco u Krále asi videorozhodčí viděl pohyb paže směrem k míči, byť šlo o nešťastnou situaci, kdy Alex nečekal, že balón projde a na poslední chvíli se spíše lekl, chtěl ucuknout a do míče tak poněkud nešikovně plácl. Verdikt sudích však beru a nemíním ho rozporovat. V minulém zápase s Baníkem zase dvě zdánlivě podobné situaci vyřešili sudí v náš prospěch (podle mě oprávněně, protože Diop simuloval předem), teď tomu bylo naopak a větší problém s tím nemám (na rozdíl od směšných verdiktů Proskeho a Julínka v posledních zápasech Dukly).

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - V utkání musel předvést dva složitější zákroky při dalekonosné střele a při zakončení ze strany. Obě situace zvládl, byť při druhé akci mu míč vypadl. Dvě gólovky Příbrami naštěstí řešit nemusel - jednou mu pomohla tyčka, podruhé Květ netrefil při penaltě branku. Celkově působil jistým dojmem.

Vladimír Coufal - 5 - Začal dobře a hezky rozjel akci před naší první brankou. Pak se ale podobně jako zbytek našeho mužstva vytratil a občas měl problémy při bránění a v kvalitě práce s míčem v útočné fázi. Na příbramském oraništi to ale nebylo až takové překvapení.

Ondřej Kúdela - 6 - Zápas zvládl jistě a k jeho výkonu nemám větších výhrad.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Stejně jako u Kúdely, tak i u Ngadeua opakuji, že stopeři patřili k našim lepším hráčům a vedli si dobře. Michael na mě působil trochu unavenějším dojmem než obvykle, ale vyhrál hodně hlaviček a jeho výkon byl tradičně nadstandardní.

Jaroslav Zelený - 4 - Nepřesvědčivý, takový byl včerejší výkon Zeleného. Slavia nebyla v poli dominantní a terén do značné míry eliminoval kombinační hru, což je Zeleného přednost. V bránění má naopak rezervy, což se projevilo i včera.

Peter Olayinka - 6 - Začal výtečně, když si perfektně zpracoval míč od Baluty a spolehlivě zakončil do sítě. I ve zbytku zápasu patřil k našim aktivnějším hráčům, s kvalitou provedení to bylo bohužel horší. Balón se od něj hodně odráží a má problémy s jeho kontrolou nejen na nerovném terénu v Příbrami. Aktivitou je výbornou, výběrem místa velmi dobrý, nebojí se hrát, ale musí přidat na technice a kvalitě, jestli má být tou očekávnou velkou posilou z léta.

Alex Král - 5 - Střed zálohy se mi v tomto zápase nelíbil, na druhou stranu Král z něj podal nejpoctivější výkon. Běhal a snažil se hrát, Součka ale plně nenahradil, zvláště co se týče odebírání míčů a práce směrem dozadu. Alex podal lehce nadprůměrný výkon, kvůli smolné ruce, která znamenala penaltu, ale nakonec dávám jen lepší pětku.

Josef Hušbauer - 5 - Hušbauer zažívá poněkud paradoxní jaro. Když nepočítám první aklimatizační půlrok po příchodu ze Sparty, tak byl vždy naším tahounem. Teď má podle mě už několik zápasů slabší formy, nicméně střelecky se mu daří nebývale. I s posledním podzimním zápasem v Jablonci zaznamenal za 7 ligových zápasů hned 4 branky, což je skvělá bilance! I v Příbrami bych Pepův výkon označil za nevýrazný, ba i lehce podprůměrný. Znovu se ale blýskl brankou, když si pěkně naběhl a hlavičkou jistě zakončil.

Alexandru Baluta - 6 - Prvních 20 minut měl skvělých a byl nejlepším hráčem na hřišti, což jistě neuniklo očím jeho fanoušků (přiznám se, že i já Alexovi dost přeju, aby se prosadil, protože se mi líbí jeho fotbalovost, která je v naší lize málo viděná). Hezky našel před první brankou Olayinku a prsty měl i v dalších akcích z úvodu utkání. Jenže co potom? Slavia polevila a v takový moment, jako kdyby se Baluta vytratil ze hřiště. Kdy ž to týmu nejde fotbalově a nehraje s míčem, tak je Alex na hřišti zbytečný, protože v podstatě není schopný více zapnout směrem dozadu, vybojovat nějaký míč a přispět k získání tlaku. V tomto směru je mnohem platnější i Stoch, který taktéž nepatří mezi nejpracovitější hráče. V Balutovi tedy vidím nesporný potenciál, ale je třeba také vidět, že k tomu aby se prosadil a stal se z něj náš klíčový hráč, potřebuje výrazně přidat v té černé nepopulární práci, která možná není na první pohled vidět, ale pro obraz hry je o to důležitější.

Jaromír Zmrhal - 5 - Málo výrazný výkon, na který jsme si už v části utkání, do kterých Zmrhal nastoupí, zvykli (v té druhé části zase ukáže svou lepší tvář a střílí důležité branky). Pro mě podobný výkon jako u Hušbauera - tedy lehký podprůměr vylepšený parádní gólovou akcí. Ve velké konkurenci ale bude muset předvádět velké výkony častěji než jen jednou za čas, ostatně od zimy je vydatnou konkurencí navíc Masopust.

Milan Škoda - 4 - Těžko říct, jestli to bylo únavou ze čtvrtka, nebo jestli zápas našemu kapitánovi prostě příliš nesedl, každopádně to byl od Škody jeho nejslabší výkon v dosud hodně povedeném jaru z jeho strany. Oproti posledním ligovým zápasům, kdy působil v soubojích nezastavitelně, tak tentokrát boje tělo na tělo spíš prohrával a byl všude druhý. Když už se na začátku dostal do šance, tak mu ji protihráč zblokoval. Střídán byl správně, nicméně vzhledem k jeho hodně povedeným předchozím zápasům nechci rozporovat jeho nominaci do repre. Takže Milane, ať se proti Anglii s Brazílií daří!

Mick van Buren - 5 - Dostal trochu větší časový úsek než obvykle, ale tentokrát nezaujal. Podal podobně nevýrazný výkon jako předtím Škoda. Vzhledem k tomu, že měl ale poloviční porci času co náš kapitán, tak to nakonec stačilo na průměrné hodnocení.

Ibrahim Traoré - 6 - Baluta dobře začal, ale jeho stažení dávalo smysl, což posléze na hřišti potvrdil Traoré. Ten uklidnil naši hru,  otupil snahu Příbrami podržením míče a po neproměněné penaltě Květa přispěl k tomu, že zápas se dohrával v klidu.

Michal Frydrych není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

25. - Neděle 17. 03. 2019 17:30

Fortuna liga, 2018/2019
0 - 2
0 - 1
FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

3. Peter Olayinka
65. Josef Hušbauer

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Gillan     před 5 lety 18.03.2019 14:54 |  
    5 9

    Celkem souhlas, jen Baluta za 7, ale to je detail.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      carevitchando     před 5 lety 18.03.2019 16:27 |  
      2 0

      Ode mě ji dostal, tu sedmičku, ale důležitější bylo, že mu zatleskali přímo na stadionu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    RiderJ     před 5 lety 18.03.2019 15:01 |  
    4 0

    U hodnocení Alexe mi chybí dvě přesná přenesení hry předcházející oběma golovym akcím.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 18.03.2019 15:06 |  
    16 7

    Dobré odpoledne přeji Alanore a díky za Tvůj komentář a hodnocení hráčů.
    Jako vždy u dobré kávy a při pokusu o svůj pohled na hodnocení.
    S komentářem souhlasím a to je takový Tvůj první díl hodnocení. Tady bych chtěl upozornit, že Ti asi uniklo hodnocení videorozhodčího.... On popsal, že ruka příbramského hráče byla až po odrazu míče od jeho hrudi, tedy šlo o dvojí dotek a první nebyl do ruky. U našeho Krále to bylo přímo do ruky, která šla naproti míči a zvětšovala objem těla. A já jsem s tím neměl problém.
    U hráčů bych asi tyto známky nijak nerozporoval. Zápas svou úrovní nijak úchvatný nebyl, ale hráči to odehráli vcelku dobře, pohlídali si to zkušeně. Jsem navíc přesvědčen, že kdyby bylo potřeba přidat, tak to v pohodě zvednou "o štok vejš". Zápas byl před reprezentací a tak byli vesměs i opatrnější, aby o ten start ve Wembley nepřišli........ Komu se to poštěstí.
    Co však udělat musím je, že se zde zastanu Pepíka Hušbauera.
    Vůbec nemáš pravdu v jeho hodnocení. Podívejte se, jak on musí přizpůsobovat svou hru tomu, že Alex hraje jinak než Souček, že Baluta mu hraje něco jiného než Mino Stoch, že Jarda Zmrhal to hraje jinak, že má za zády Zeleného a ne Honzu Bořila. On v tom všem si přesto najde svůj algoritmus a ve druhé půli při nástupu Traorého začal hrát jako správný kapitán. Prostě dobře a spolehlivě. A navíc běhal a makal do poslední minuty.
    Naopak souhlasím s hodnocením Zeleného, protože ten se včera moc "nevycajchnoval".
    Ale stejně si myslím, že je to velmi důležité vítězství a bude působit i blahodárně směrem k dalšímu vývoji v boji o mistra.
    Tak s úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 5 lety 18.03.2019 15:10 |  
      2 1

      Dobré odpoledne i Tobě Sokrate,

      zápasy sleduji přes Tipsport, takže pozápasové rozhovory už nevidím. Díky za doplnění s komentářem videorozhodčího. Já jsem dřívější hruď příbramského hráče neviděl, ale to může být dáno malým oknem přenosu. Jak jsem psal, tak s verdikty nemám větší problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 18.03.2019 15:26 |  
        8 1

        Díky za Tvé doplnění. Já jsem si to ještě i rozfázoval a ten dotyk na hruď a pak do ruky tam byl. U Alexe je možné vidět i ten pohyb proti míči. Sice je to bezděčný pohyb, ale bohužel proti míči.
        A jinak si Tvé práce moc vážím a na každé hodnocení se těším. A pokud spolu někdy nesouhlasíme, dá se to všechno řešit a vyříkat si to úplně v pohodě. Já taky nemám patent na rozum...... :-).
        S úctou k Tobě
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Alanor (admin)     před 5 lety 18.03.2019 15:40 |  
          4 0

          Však nejsme v rozporu. Já děkuji za doplnění s rukou ve vápně Příbrami. O pohybu Alexovy ruky směrem k míči jsem psal i v úvodu hodnocení. Rozhodnutí rozhodčích tedy zřejmě v pořádku (stejně jako s Baníkem), ač pro laika obě situace vypadají "stejně".

          Já se zas těším na Tvé příspěvky, takže je to vzájemné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Mike     před 5 lety 18.03.2019 17:19 |  
        0 0

        Ahoj, jestli sledujes pres Tipsport, tak to Ti nezavidim. Ty prenosy me prijdou ne moc ostre, musis mit pekne vykoukane oci. K vcerejsimu zapasu- hrali jsme tak, jako bychom meli vyhru danou predem, ale plne hrace chapu. Teren vypadal z dalky dobre, nebyla tam ta vydrena mista jako v Edenu, ale pri pohledu zblizka me pripadala ta trava hodne vysoka a takova nesestrihana. Spise jako kdyz doma posekam travu a za 10 dnu ji mam různě vysokou podle toho, kde je treba vice husta nebo vlhka, tam to roste vice. Kdo jste byl na stadionu- meli jste stejny pocit ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        PetCC     před 5 lety 20.03.2019 16:00 |  
        1 0

        Když koukáš na Tipsport, tak si video těma dvěma čtverečky dej do samostatného okna a CTRL+ zvětši na celou obrazovku.
        Dá se zrušit i to logo Tipsportu. Dáš F12, to jsou takové ty věci s kódem webu. Üplně vlevo je ikona šipky v obdelníku, klepneš na ní a můžeš hledat jsdotlivé objekty na stránce. Najedeš si nad to logo, musí se ti zvýraznit jako celý obdelník, klepneš na to a tím se ti v kódu najde ten objekt. Teď stačí dát DEL a je to pryč :-)

        Nedávno jsem někde četl, že ta velikost okna je dána licenční podmínkou, ale tady to naštěstí jde obejít. Na Fortuně maj ti blbci celou stránku va Flashi, tak se nedá zvětšit jen video.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      tomblesk     před 5 lety 19.03.2019 12:53 |  
      2 0

      Konečně opět Sokrates a dobrá káva … Souhlas s hodnocením, do známek nerýpám … Já dávám obvykle víc, nebývám tak přísný. Doplním jen, že nějak uniklo toto. Dobrý výkon soupeře. Pohyblivost a důraz /to nám nějak dělá problémy/ ani nám tolik nevadí technická převaha protivníka /Sevilla atd./ Hlavně jejich pravý bek - Nový, to měl dobře zmáknuté, proto se Zelený se Zmrhalem nepouštěli do akcí. Ukázalo se, jak je důležitá rychlost provedení, tady zářil na začátku Baluta. Příbramští ještě trávili asi kafíčko … S Balutou to bude chtít více trpělivosti - i od nás - viz totéž bylo u Stocha, musí ho pochopit spoluhráči. Přišlo mi, že si vcelku rozumí s Pepou H., ale se Škoďákem si nijak nemůžou přijít fotbalově na chuť, s Peterem to bylo jiné a lepší. Pokud Příbram nepoleví, tak se záchranou by neměli mít problém. Znova se ukázala nesmyslnost nestavit hráče, kteří jsou na hostování. Mohli jsme vidět více slávistů v akci. Přiznám, že mi u nich nijak nevadila neúčast té jejich "zabijácké" Slepice. Aspoň, že nikdo nezranil. Záloha - naše - byla pracovitá a to dělalo Příbrami největší problém /tady bych Krále tolik nepeskoval / ona tolik vzývaná přesnost přihrávek časem přijde. Chlapci potrénují, sehrají pár akcí. Hlavně, aby zůstali zdraví. My to tady nevidíme, ale pokud někdo vidí "za oponu" nechť sedne ke klávesnici. Asi se ukazuje, že se zvedá úroveň zdravotní péče o hráče. Už zbývá jen dát do kupy Simona a Standu, u Hromady to je asi na nějaké jiné pojednání. Párkrát Trpiš mluvil o zamezení tzv. "utavení". Jistě pár mudrců si asi i tady furt plete prvoligového fotbalistu s důlním koníkem, ale dnes už jde o minuty na hřišti a taky ty terény hrají roli … Nechtěl bych studovat rentgeny či sona kolínek a kotníků. Takže díky vedení, že pečuje o šířku kádru. Ostatně asi tento faktor rozhodne o konečném výsledku. I bída na druhé straně řeky už chápe. A naši odchovanci, když přidají, časem se na plac dostanou. Nic nejde lámat přes koleno. Viz srovnání Drchala a Matouška / jednou ten, podruhé jiný/ Každou chvíli je jeden vyvrhel a druhý svatý. A to je špatně. Vše má svůj čas. Dopřejme ho i našemu týmu a jestli ligu vyhraje o dva nebo o deset bodů je jedno - o historické rekordy nejde, ty už zajímají jen pisálky a grafomany. A zájemcům a fandům o statistiku doporučuji jediné: běžte si udělat zkoušku ze statistiky na matfyz nebo na VŠE, on vás humor přejde a zanícení pro tento obor taky. A nikdo se nepokouší udělat kloudný rozbor statistických faktů - např. formou odůvodněné relace a korelace, včetně použitých metod a zdrojů, ale to chce myslet a hodně - po kom to dneska chtít. A co je nejhorší: vytrhnout z kontextu náhodně nalezený údaj a s ním spekulovat. To v naší i sportovní publicistice řádí jako mor ve středověku. Takže hajdy na studia autodidaktové či samoukové statistiky - vyhledávač na internetu sám o sobě je na prd ...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Gino     před 5 lety 18.03.2019 15:25 |  
    13 11

    Hušbauer 6. I kdyby to mělo být jenom proto, že dal důležitý druhý gól.
    Nechápu tě, Alanore.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      kalex     před 5 lety 18.03.2019 21:49 |  
      3 0

      A ta hlavička i s centrem prostě luxus.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      tomblesk     před 5 lety 19.03.2019 13:06 |  
      2 0

      Jo a jetě k VAR. To vysvětlení mi nějak zastavilo mozek … Teda to hraní rukou. Inu hraní? … Král měl smůlu, že viděl prd a nestačil už rukou uhnout, ten příbramák zase se tam nějak divně zamotal, Za mně: buď písnout obě nebo žádnou. Prostě cit pro hru, to je oč tu běží a ten měl Zelinka na place určitě přesnější. Ono když si to promítáte a zpomaleně k tomu a v hlavě vám letí kontext a dikce pravidel, je to už o něčem jiném a cit pro hru prostě se vytrácí. Tady je ještě moc práce pro metodiky a pravidláře a já bych spíše vsadil na praktiky. Zelinka tam nic podivného nevyvedl - mně spíš vadí, že u něj hrozí možnost vypuknutí masakru na hřišti. Nějak mi leží v žaludku, že nedbá moc na zdraví hráčů a různě pouští hru při bránění za použití rukou ... Ale asi to vidím jinak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 14:50 |  
        2 2

        Ahojky příteli.
        Asi rozhodujícím faktorem při těch penaltách bylo, že příbramákovi to nejdříve bouchlo do hrudi a pak se mičuda teprve odrazila do ruky. U Alexe to bylo hned do ruky. Měl prostě "smolíka". Ale protože to Květ nedal, tak to už neřešme.
        Cit pro hru je u každého rozhodčího jiný a tak se domnívám, že právě VAR to trochu ohlídá. Ale je to jen můj názor.
        Sám se v těch penaltách někdy ztracím.... :-).
        S tím Zelinkou máš jinak pravdu. Fantiš oběma rukama sekne s Bořilem a nic. Vzápětí se Coufal podobným způsobem zachová k Hlúpikovi? a dostane "žluťase" ihned. Myslel jsem si, že se vykartuje MNG, ale nic. Má 7 karet a mohl by se očistit před derby. Ale náš Míša je čestný muž a fotbalový šlechtic a tak už třetí zápas v lize jede bez "kanára".
        Tak pěkný den a s úctou
        Sokrates55

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    mis3     před 5 lety 18.03.2019 15:25 |  
    8 9

    Sorry jako, ale hráči kteří dali góly mají 5 a 6? Na umělecký dojem je krasobruslení. Fotbal je na góly. Obzvláště komicky to působí když má 5 i MvB, který opravdu nepředvedl jediný povedený momet...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 18.03.2019 15:54 |  
      12 2

      No.... Fotbal se hraje na góly a za góly se rozdávají body do tabulky... ale tady se bavíme o hodnocení hráčů... a to víceméně to krasobruslení připomíná.... zase za to žádné body do tabulky nikdo nedostane... Maximálně v Deníku spart na konci sečtou body, které jejich objektivní pisálci udělili za celý rok.... a vyhlásí povidlové čerty z Prahy 7 mistrem světa za umělecký dojem... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mis3     před 5 lety 18.03.2019 16:26 |  
        2 9

        já tedy hodnotím, jak ti hráči přispěli v k výsledku zápasu... a pokud dá někdo gól, tak je to za 7, dva góly 9, tři za 10. Za hrubou chybu vedoucí k inkasované brance -1.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.03.2019 17:58 |  
          4 2

          V tom případě každý od hodnocení očekáváme něco jiného....

          Kolik kdo dal gólů se dozvím ze statistik zápasu... známkování je subjektivní hodnocení aktivity každého hráče... Já vím, že to často jde ruku v ruce a branky střílejí hráči, kteří hrají dobře, ale klidně se může stát, že i hráč, který hraje špatně, nakonec gól dá... Ale to přece špatný výkon nemaže... nemohu si říci, že když jsem se v první minutě gól postavil tak, že se ke mě odrazil balón před prázdnou branku, tak mám splněno a mohu zbytek zápasu odfláknout, ne?

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Steevee     před 5 lety 18.03.2019 18:50 |  
            2 6

            Jak můžeš napsat, že "...známkování je hodnocení aktivity..."? Takže když tam bude někdo bez přestání 90 minut lítat jak motorová myš bez efektu, tak má desítku?
            Podle mě je známkování honocení EFEKTIVITY, ne aktivity...

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Dr. Fe1     před 5 lety 18.03.2019 19:12 |  
              6 4

              Řekl bych, že většina lidí do hodnocení zahrnuje obojí, tedy jak snahu, tak výsledek.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                p!erreCORE     před 5 lety 19.03.2019 10:14 |  
                0 0

                a já i osobní sympatie..antipatie nemám :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.03.2019 09:46 |  
              2 0

              To už si hrajeme se slovíčky - pro mě za mě, klidně tomu říkejme efektivita... Samozřejmě, že hráč, který se za celý zápas dostane do tří šancí a dá tři góly je hvězda, o tom žádná... Tady spíše poukazuji na to, že to neplatí úplně vždy... Já to vnímám jako hodnocení "výkonu" - každý má na hřišti svou úlohu a tak koukám, jak tu svou plní - jak útočníci nabíhají a jak jsou efektivní v zakončení, jak záložníci pracují na výstavbě útočných akcí i jak brání... prostě komplexně sleduji, co hráč na hřišti dělal.... ne jenom kolik kdo dal gólů...

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            mis3     před 5 lety 19.03.2019 08:26 |  
            2 1

            Já nevím jestli věta "hodnotím podle toho jak přispěli k výsledku" je tak moc nepochopitelná? Nebo si tu budem přehazovat hyperboly, protože to je diskuze na nic! Ta poslední věta je na úrovni, jak kdybys napsal, že jsem úplný debil...

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.03.2019 09:42 |  
              0 0

              Proč debil? Prostě to každý vidíme jinak, na tom není nic divného...

              Já hodnotím spíše podle toho, jak moc byli hráči na hřišti užiteční....

              Výkon v zápase pro mě nerovná se tabulka střelců.... spíše ocením hráče, který se celý zápas nabízel, přispíval k výstavbě jednotlivých akcí, vybojoval spoustu míčů, pomohl vypracovat převahu na hřišti a zapojil se do akcí, které vedly k šancím... než hráče, který jednou skóroval a potom už třeba nic neukázal...

              Z Tvého popisu mi vyplývá, že ty spíše dáš vyšší známku tomu, kdo dal jediný gól zápasu - i kdyby se mu potom už nic nepovedlo...

              V pohodě - to je Tvé hodnocení... jenom se potom nediv tomu, že spousta lidí to má jinak :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Pepino44     před 5 lety 19.03.2019 12:33 |  
                0 1

                Ano, protože hodnotí hráče jinak, nebo mnozí hodnotí hráče jinak. Ještě neznamená, že ten, kdo hodnotí odlišně, musí být člověk, který nerozumí fotbalu. Mnozí zde neustále adorují Balutu, toho snad hodnotí podle sumy, kterou jsme za něho zaplatili. Já jsem jej tedy neviděl pořádně zahrát, např. v zápase proti Příbrami se mi líbil pěknou nahrávkou na gol (nebudu rozebírat zda byla chtěná nebo náhodná), potom jeden nepodařený lob, který brankář chytil a ještě střela do boční sítě. U obou situací to byly téměř vyložené brankové příležitosti. Potom jsem si jej při hře nijak moc nevšiml. Přesto jej někdo hodnotil, jako hráče zápasu, jinému se jeho výkon líbil, někomu ne. Rovněž tak výkon MvB, tolik žádaného hráče, který mne svým výkonem také neoslnil. Každému se holt líbí někdo, nebo něco jiného.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                mis3     před 5 lety 19.03.2019 13:19 |  
                0 0

                "nemohu si říci, že když jsem se v první minutě gól postavil tak, že se ke mě odrazil balón před prázdnou branku, tak mám splněno a mohu zbytek zápasu odfláknout, ne?" - tohle by si mohl myslet jen debil - a mě je to podsouváno, to se mi velmi nelíbí.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.03.2019 13:29 |  
                  1 0

                  No z toho, co jsi napsal výše jsem vyrozuměl, že když dá někdo gól, tak má u Tebe automaticky sedmičku...

                  To mi přijde přehnané, proto popisuji záměrně absurdní situaci, kdy dá někdo v první minutě gól (a ad absurdum se na něj třeba ani moc nenadře - proto ta zmínka o tom, že se dobře postaví před prázdnou) .... a potom už hraje špatně - taky bys mu automaticky dal sedmičku?

                  Případně si představme křiklavější situaci: záložník připraví útočníkovi deset tutovek, on všechny zahodí, ale potom se trefí z přihrávky někoho jiného a je z toho vítězství 1:0...
                  Z toho, co píšeš, mi přijde, že bys i tak dal tomu útočníkovi sedmičku protože dal gól ... a tomu záložníkovi maximálně šestku, protože ten gól nedal ani na něj nepřihrál....

                  Předpokládám, že to tak není, že bys takhle nehodnotil, jenom mi to tak z některých Tvých příspěvků připadá...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    mis3     před 5 lety 19.03.2019 13:55 |  
                    0 0

                    a to je ten problém, ono totiž ta teze o hráči, od kterého se to odrazí a pak nic nehraje dost kulhá... za prvé je toto opravdu hyperbola, protože tohle se prostě neděje z mnoha důvodů, třeba protože pokud to není úplný dement (což ve Slavii nikdo není), tak ho ten gól nakopne a hraje o to líp. Za druhé v situaci, kdy já mluvím o něčem, co je logicky obecné (za gól sedmička), tak mi začnete otloukat o hlavu něco, co má být absolutní. Ostatně uváděl jsem příklad, za co naopak body ubírám. Opět říkám, nemá problém diskutovat o opačném názoru, ale musí to mít určitou úroveň. Nediskutuji s někým, kdo uráží. Zároveň však nedokáži přijmout styl, kdy projekcí něčeho, co je absurdní, vytváříte nefér argumenty. Pokud to někdo nedokáže pochopit – ne opravdu nedám sedmičku hráči, od kterého se odrazí míč do branky a pak se za celý zápas nepotká s míčem. Už protože, celá tahle konstrukce je na profesionální úrovní nepředstavitelná. Proto hovořím o tom, že ze mě děláte debila…. Celá tahle situace j primárně reakcí na to, že hráč, který dal branku (Hušbauer, Olayinka), mají tak nízké známky. A rozhodně ani u jednoho nemůžeme říct, že by v průběhu zápasu udělali nějaké závažné chyby.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.03.2019 14:08 |  
                      1 0

                      Já tedy za první netuším, jak jsi přišel na to, že Tebe někdo dělá debila.... reálně ti nabízíme situace ad absurdum právě pro to Tvé tvrzení, že když hráč dá gól, tak má mít sedmičku...

                      Ale třeba o Pepovi Hušbauerovi se právě v souvislosti s tímhle zápasem můžeme na tohle téma krásně bavit... Pepa je pro naši hru velice důležitý, ale zrovna nedělní zápas mu příliš nevyšel.... z části to mohlo být tím, že nám vůbec nehrály kraje, takže neměl komu posílat balóny do volného prostoru, jak to běžně dělává... něco mohl mít na svědomí špatný terén...

                      Ovšem přesto, že se k nim Pepa nedostal, dlouhé pasy hrály v našem zápase zásadní roli ... Ty nejdůležitější na Coufala a Zmrhala před góly obstaral Král - takže terén neterén, šlo to

                      Z toho, jak jsem zápas viděl v televizi bych Pepu hodnotil tak trojkou, čtyřkou, protože v tom zápase tentokrát skoro nebyl....

                      Ovšem gólovou akci si užil a v mých očích si díky ní zvedl známku na pětku, maximálně šestku....

                      Ale to je tak celé... výkon nerovná se vstřelení gólu - jeho úkoly v zápase jsou jiné a ty se mu nedařily... naopak Příbram nás ve středu hřiště často přehrávala...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                        mis3     před 5 lety 19.03.2019 14:47 |  
                        0 0

                        No vyznělo to jinak, ale hoďme to za hlavu. Na utkání jsem byl přímo. Rozhodně jsem neměl pocit, že by Hušby hrál na čtyřku. prakticky všem hráčům ty míče odskakovali a kroměl Olyainky a zpočátku i Baluty jsem měl pocit, že asi všichni slavili až do ranních pátečních hodin. Když to pak srovnám s MvB, u něhož prakticky každé setkání s míčem končilo na kopačkách domácích, pak to hodnocení opravdu nedokáži přijmout. Ale nechme to být. Hodnocení zde dělá někdo, kdo má pohled jiný. Já jsem dal znáky podle toho, jak jsem vnímal přínos hráčů k výhře a někteří to hdonotí podobně jako já. Jiní zas úplně odlišně - třeba rozdáváním jedniček. Dokžu s tím žít, ale nikdo mě v diskuzi nepřesvědčil.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.03.2019 15:28 |  
                          0 0

                          No z mého pohledu diskuzi hodně zabil Tvůj argument, že gól rovná se sedmička - chápu, že byl zjednodušující...

                          Mnohé vysvětluje to, že jsi byl přímo na stadionu - já to mám podobně, když jsem naživo v hledišti, tak vidím aktivitu hráčů celoplošně a mé hodnocení se liší od toho, kdo zápas viděl jenom v televizi...

                          U nás to funguje tak, že při domácích zápasech je autor referátu i hodnotitel na stadionu v press centru.. ale při venkovních zápasech píšeme od TV....

                          Kdybys od začátku argumentoval tak, jako v předešlém příspěvku, nikdo by se nedivil...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    M@rvin     před 5 lety 19.03.2019 14:52 |  
                    0 0

                    Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, tak abyste se nemuseli bavit jen v rovině ad absurdum, připomenu vám konkrétní případ z nedávné minulosti.

                    Gino van Kessel doma s Levadií... jak byste ho hodnotili? Mimochodem od Alanora dostal sedmičku.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.03.2019 12:57 |  
              0 0

              Jako debil jsem tu poslední větu napsal já, protože jsem jí původně měl napsanou jinak - jak jsem jí přepisoval, tak tam zůstalo slovo, které tam nepatří a ta věta vypadá poněkud podivně :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                mis3     před 5 lety 19.03.2019 13:20 |  
                0 0

                Ok. Beru to. Já orzhodně nemám nic proti názorům ostatních. Ale nemám rád, když ze mě někdo dělá omezence použitím hyperbol. Ale zase to nechci hrotit, jen věřím, že v hodnocení prostě góly u záložníků a zejména útočníků jsou to nejdůležitější.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Horis     před 5 lety 18.03.2019 18:33 |  
          10 2

          A co za totožnou hrubku, která gólem v naší síti neskončí. Co hráči, kteří góly nevstřelí, ale jen je připraví? Co hráč, který spoluhráčům vytvoří x šancí, ale oni je nepromění? Hodnocení známkami nemůže vycházet jen z výsledku a tudíž bodového zisku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            mis3     před 5 lety 19.03.2019 08:31 |  
            1 4

            Další nesmyslná hyperbola. Fakt ze mě nemusíte dělat idiota. Psal jsem o přispění k výsledku. Takže pokud hráč "zařídí" gól jako Traoré v derby, tak samozřejmě ubírám body, stejně jako Královi za penaltu v Příbrami, ze které gól nebyl. Samozřejmě, že když někdo nahraje na gól tak je to taky plus k hodnocení, ovšem stejně jako když někdo zabrání gólu, třeba jako Kolář 3 x doma s Genkem, dobrý výkon je i skvělé vykrývání prostorů v podání Suka, nebo neustálé náběhy do vápna od Cufa, nebo sklepávání míčů od Škoďáka. Ale prostě góly jsou nejvíc! Myslel jsem, že tohle je diskuze na úrovni, že takovéhle prosté věci tu není třeba vypisovat. Bohužel jsem se mýlil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              tomblesk     před 5 lety 19.03.2019 13:44 |  
              1 4

              Nejsem alergik na matematiku, ale zatažení hyperboly do fotbalové debaty je unikum. Budiž. Pokud mi Alzheimer s Parkinsonem dohromady nezmáhají a zalovím v paměti, tak mi nějak dochází, že k rozlišování hyperboly je nejdůležitější poznat zasazení do kvadrantu - to když někomu ulítne, už nic nezachrání. Fotbalová debata není o dosažení výsledku předem danými přesnými postupy. Jó, kdyby to tak bylo … Avšak i v těchto debatách platí: nemíchat cíle s metodami - toť cesta do pekel. A v hodnocení výsledku měřit měřitelné stejnou /identickou metodou - tady chápu něčí zálibu v hyperbolách - není to záliba spekulativní, ale hlavně nesplést kvadranty, mi zní v uších slova profesora matematiky!!!. No já radši fraktály, jsou prostě hezčí i zamotanější a taky jde někdy i o ty kvadranty … , ale nevnucuji nikomu

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                mis3     před 5 lety 19.03.2019 14:03 |  
                3 1

                Kdybyste se líp učil, tak víte, že hyperbola se používá i v litreatuře - co nám říká strýček Google: V literatuře a rétorice se jako hyperbola, nadsázka či zveličení označuje záměrné přehánění skutečnosti s cílem zdůraznit subjektivní závažnost. Je druhem tropu, tedy přenášení významu původního pojmenování na jiný předmět.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  tomblesk     před 5 lety 20.03.2019 02:46 |  
                  0 1

                  Ale jo - literatura, hyperbola, Muži v ofsajdu, Dukla v Americe, vše dobré proč ne. Že nechápu průnik hyperboly do popisu jevů na fotbalovém hřišti je můj problém, ale byť s fotbalem vidím spojitost hodně matně, nechte mi aspoň ty fraktály. A neobhajuji se tím, že hodně lidí zmateně kouká na různé screenshoty a diví se, jak se to dělá/ ony křivky atd./, Tady uznávám, že občas i já u fotbalu čumím, jak se to mohlo stát... souvislosti bývají různé přeji hyperbolický úspěch a někdy i hyperbolickou kořalku … Tu bych třeba i ochutnal, až bude … chci ze 2 a 4. kvartálu, asi jako pivo ze 7. schodu ...proč ne?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    mis3     před 5 lety 20.03.2019 09:22 |  
                    1 0

                    Já přeci nedávám hyperbolu do souvilsosti s fotbalem. Dávám jí do souvislosti s argumentací zde na diskuzi. Čistě ze sémantického hlediska. A místo něch řečí okolo stačilo říct, že děkujete za rozšíření obzorů.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  tomblesk     před 5 lety 20.03.2019 03:29 |  
                  0 0

                  Dík za výklad, nicméně k tomu učení, starýho vola strýčka nechme v klidu, za katedrou raději vidím učitele / z masa a kostí , nikoliv imaginární obchodní subjekt - snad i hyperbolický?/. Jen dodávám, k tomu učení, že existuje filosofický obor zvaný strukturalismus, který se snaží pátrat po významech slov a jejich spojení /Češi v tomto oboru nebyli nevýznamní - Jungmann, Mukařovský, částečně i Pekař, možná i Šalda či Kosík … jim šlo vždy o to, aby se lidi domluvili nebo měli aspoň šanci se domluvit se s v ý m jazykem ...A tak bych tady uvítal i autoritativní a fundovaný zdroj /pokud existuje a ne jen guglík s pytlíkem smajlíků..---/ pokud bych pátral, začal bych asi u Šaldy a jeho pohledu na Čapka, kde snad něco podobného by se našlo k označení tvaru díla např. Věc Makropulos a pod. ale podrobnější autoritativní rozbor či pitvání hyperbolického nadsazení …. pochybuji /kéž bych se mýlil !!!/ rád se poučím, ale google ne, prosím né ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 19.03.2019 19:27 |  
                1 6

                Hyperbola je běžný literární pojem, aneb tahle filipika se vám moc nevydařila.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  tomblesk     před 5 lety 20.03.2019 03:39 |  
                  0 1

                  Dobře, jsem uklidněn za ten b ě ž n ý literární pojem. Fotbal není běžný pojem? Pravda pro někoho hyperbolický, záleží na schopnosti fantazírovat a třeba i blbnout … \proč ne? - když nejde o život, jde o přeci hyperbolu nebo ne?/

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              tomblesk     před 5 lety 20.03.2019 03:07 |  
              0 0

              Nejsa Einstein /jako vzor pro myšlenkový experiment/, ale bohužel v tomto úsudku tu hyperbolu - sorry jako - nevidím. Mně Hyperboly vždy fascinovaly svojí konvergencí, jako metoda pochopení nekonečna je to dobré, ale ten fotbal mi nějak vypadává, lituji. Jako debatu do literární historie a teorie - budiž - ostatně v tradici Slavie je literární a řečnický spolek, ale myslím si, že jeho vyznavači asi teď čumí jako pověstné telátko na pověstná vrata …/ Označení hyperbolický /nadsazený atd,/ v literatuře je hodně samo o sobě hyperbolické až samolibé spíše jako krajní obhajoba krajních pitomostí a absurdit ..., ale konvergovat prostě někam musí. A né, že né … Jinak tenhle nefotbalový spor je spíše na chráněnku, tam se snad někdo i přidá, mně tohle stačí ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Steevee     před 5 lety 18.03.2019 17:29 |  
        6 10

        Ano, fotbal se hraje na góly a za ty se rozdávají body do tabulky. Takže hráč, který se gólem postará o vítězství je prostě muž zápasu, i kdyby zbytek času ležel na hříšti v posteli pod peřinou:-) Takže škála, ve kterém se de facto celá záloha s útokem vlezla do rozmezí bodu, je hodně úzká. Taky bych ji viděl aspoň o bod roztaženou. Z útočné fáze nejlepší Baluta a střelec Olayinka. A to o víc než stupeň. Aspoň pro mě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.03.2019 17:59 |  
          10 1

          Nezlob se na mě, ale celkový výkon hráče tvoří daleko více položek než jenom "kdo dal gól"...

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Steevee     před 5 lety 18.03.2019 18:48 |  
            3 6

            Víc položek to samozřejmě je. Ale hraní hezké na pohled bez gólového efektu viz. Sýkora, to asi není úplně ono. Takže za mě, pokud si mám vybrat mezi super aktivním výkonem záložníka/útočníka, který ale nepřipraví gól, ani ho sám nedá a ploužícím se duchem ála Berbatov, o kterém 90 minut nevíš, ale rozhodne, volba je jednoduchá. A to druhá možnost.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.03.2019 13:38 |  
              1 1

              Volba na co?

              Souhlasím s tím, že mít na hřišti hráče, který je celý zápas neviditelný, ale na konci jediným dobrým momentem utkání rozhodne, je více žádoucí, než hráče, který je pořád u míče, ale jeho akce nevedou nikam.... s tím jako souhlasím....

              Ale tady se bavíme o známkování... a u mě tedy hráč, který sice gólem rozhodne, ale jinak nezpotí triko, bude mít horší známku, než ten, který se bude zapojovat do akcí, bude vybojovávat míče a bude v zápase potřebný pro to, abychom nebyli pod tlakem a v okamžiku kdy se ten první dostane k té své jediné koncovce už neprohrávali o tři góly....

              Jde "jenom" o známku za výkon....

              Když budu příště skládat sestavu a budu postaven před dilema jestli postavit toho střelce, nebo toho, kdo drží střed hřiště ale gól nedá, tak asi vsadím na střelce - známka neznámka - tyhle dvě věci nejdou vždycky ruku v ruce...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Dr. Fe1     před 5 lety 18.03.2019 19:10 |  
          6 8

          A jak hodnotíte třeba stopery ? Ti se chudáci do vašeho topu nikdy nedostanou. Protože pouze bráním obdrženým gólům a málokdy nějáký gól dají

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        tomblesk     před 5 lety 19.03.2019 13:26 |  
        0 0

        To je trefné a výstižné .. Tvrdím, že žádné známkování neodhalilo génia a blbovi nepomůže ani kropení svěcenou vodou, snad studená sprcha, ale ta je účinná hlavně na hysteriky. Prostě známkování subjektivní úsudek, jd jen o to používat stupnici tak, aby výsledek známek ukázal rozdíly - kvalitu neukáže nikdy … Proto spíš čtu písemný výklad/zdůvodnění a to Alanor i jiní umí. Navíc nemívá moc času dumat, takže případný úmysl někoho poškodit přichází těžko v úvahu - nepodezřívám nikoho z hodnotících. Avšak miláčky a případné zlobivce či lenochy má každý - je to normální. Jiná věc je v následné debatě něco rozebírat a tady prostě sympatie i antipatie musí stranou. Říká se tomu objektivita a tu má každý z nás nastavenou jinak. Jen podotýkám: zlaté debaty/hádky tady na SN oproti serverům bídy a plísně je to tady selanka. A že se občas zjeví truhlík poznáme rychle. Ti vyjmenovaní tento reflex prostě nemají - a proto jsou takoví, často úsudek pletou či dokonce nahradí nadávkou, zatracením. O roli a vlivu úrovně soupeře nevnímají nic - nekritičnost se to nazývá ...Ale souhlas s přesným vyjádřením známek jako v krasobruslení - to se povedlo a je to tak!! byť mám dojem, že to krasobruslení si prošlo peklem a nějak zalezlo do pekla jiného … ale to je už jiné téma.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    ctute     před 5 lety 18.03.2019 16:57 |  
    8 6

    Docela mám obavy jak budeme hrát se Spartou, tři dny po poháru. Tenhle výkon by nestačil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Lunaris     před 5 lety 18.03.2019 17:47 |  
      1 1

      To je možná taková jediná kaňka, která mi ten postup trošku kazí. To tam nemohla vyjít třeba Dukla nebo Karviná? S veškerým respektem k těmto soupeřům by to pro nás byla lepší varianta. Toaletenští se na lídra ligy budou chtít vytáhnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Mike     před 5 lety 18.03.2019 18:42 |  
        3 0

        Tak los nam zatim po EL hodne pral- doma Bohemka, Pribram, Dukla a Zlin, venku Opava a Jablonec, ktery EL hral taky, na jare po Genku v Plzni, ktera EL hrala taky, po Seville doma Banik a venku Pribram. Je jasne, ze v nejakem zapase po EL muze prijit v lize tezke utkani, kdyz je to jiz bez predkol 11. zápas v evropskych poharech. Aspon ze hrajeme EL doma, a nemusi se cestovat, a nehrajeme ligu na Letny. A myslim, ze letos diky vyvoji v tabulce je derby spise prestiznejsi zalezitosti, nez aby melo nejaky rozhodujici vliv na souboj o titul.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          bongor     před 5 lety 18.03.2019 18:54 |  
          10 1

          Ale těm paznehtům půjde o druhý flek.A to bychom i při vší lásce k prádelníkům ,neměli dovolit

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Dr. Fe1     před 5 lety 18.03.2019 19:09 |  
            5 8

            Navíc s nimi budeme hrát doma ještě jednou v rámci nadstavby. Tam už to bude 5:0. V prvním zápase po Chelsea to bude pouze tak 2:0.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              o5aradecek     před 5 lety 18.03.2019 20:23 |  
              1 4

              Kde je ta vaše pověstná pokora, doktore? :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 19.03.2019 10:10 |  
                6 5

                Jaká pokora ? Proč bych měl proti Spartě být nějákým přizdisráčem ? Máme na to, abychom je vypráskali ? Máme. Tak co ? !

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bongor     před 5 lety 18.03.2019 18:53 |  
        9 1

        Chtít budou,ale nevytáhnou se.Na to nemají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 18.03.2019 19:07 |  
      6 6

      Jak už jsem tady podrobně psal, proti Spartě toho nebudeme mít v nohách zdaleka tolik jako nyní. A taky se ve čtvrtek nebude hrát 120 minut.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Mimoň     před 5 lety 18.03.2019 22:31 |  
      4 0

      Kluci samozřejmě už mají nějaký zkušenosti a tak nepůjdou proti Spartě s takovým výkonem jako proti Příbrami...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ondráš     před 5 lety 19.03.2019 13:47 |  
      0 2

      Plichta pro nás bude úspěch.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Amos Kl     před 5 lety 19.03.2019 16:46 |  
      0 3

      Dříve Sparta překládala zápasy. Přiznám se, že bych to derby taky odložil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        PetCC     před 5 lety 20.03.2019 16:03 |  
        1 0

        Jenže ono není na kdy, tam žádnej termín není. Leda že bychom vypadli v poháru s Karvinou a to snad nechceš, ne? :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    jose01     před 5 lety 18.03.2019 19:22 |  
    19 1

    tak nebýt nadstavby, tak se mohl příští kolo teoreticky slavit titul

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 18.03.2019 19:53 |  
      17 16

      To je přesně věc která mě na tom sere ,at ten slizkej rudoch Svoboda a všichni kdo to vymysleli jdou do hajzlu,kdyby to bylo tak skvělé už se tímto způsobem hraje v těch top ligách Evropy dávno.Nevím proč by se mělo hrát dvakrát v krátké době s rudou chátrou,to derby se tímto akorát degraduje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        jose01     před 5 lety 18.03.2019 20:01 |  
        10 11

        hlavně ta nadstavba je nesmysl v tom , že se nehraje stejnej počet zápasů doma a venku, když už vymysleli opičárnu že mají málo zápasů, tak měli snížit počet celku v lize na 10 a hrát čtyřikrát do roka každej s každým a nemuseli by řešit kde video je a kde ne. Tady ten paksvil dodnes nechápu, jak někdo soudnej mohl schválit

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          kalex     před 5 lety 18.03.2019 21:03 |  
          4 9

          Hlavně to navrhl trotl. Nepochopím, jak ho mohla jenom napadnout myšlenka hrát v nadstavbě nerovnoměrný počet zápasů doma venku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          iwanowicz     před 5 lety 19.03.2019 01:20 |  
          3 0

          Snizit pocet tymu v lize je jednoduse nerealny, to se vsechno resilo, drtiva vetsina klubu na to odmita pristoupit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            bububu (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 16:50 |  
            5 0

            Především je to blbost a nikde, kde to zavedli, to nevedlo k zvýšení kvality ligy v dlouhodobém horizontu. Jestliže už teď se málo prosazují odchovanci a obecně mladí hráči, tak při 10 týmech by se neprosazovali vůbec.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Martin 58     před 5 lety 19.03.2019 07:16 |  
          11 1

          Není to hokejové play-off, kdy význam základní dlouhodobé části je prakticky vymazán. Rozlosování v nadstavbě jasně zvýhodňuje mužstva, která byla nejlepší během dlouhodobé části, kdy navíc některá z nich absolvují pohárové "série" (Plzeň, Slavia) a jsou, dle mého, po zásluze odměněna. Například mužstva na 4.-6. místě mohou být svým způsobem ráda, že si třeba mohou o stupínek pozici vylepšit a rozhodně by si neměla stěžovat na tzv, nevýhodné, ale předem dané rozlosování. Když už se má nadstavba, a opakuji, nikoliv play-off, se šesti tými hrát, tak mě systém utkání smysl dává.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 15:19 |  
            6 5

            Dobrý den přeji příteli Martine.
            To, že to není hokejové play-off, to opravdu vím a nikdo to ani takhle určitě nebere. Ale moc neberu jako odměnu, že krom ligových zápasů, odehrajeme dalších 10 zápasů v EL, další zápasy "molcup" poháru a přesto, že máme dost solidní bodový náskok, tak nám při špatném vývoji ještě na mistra stačit nemusí. A tím myslím i například nějaké výkřiky o "prazských mrd...kách", klackách pod pásy, o kabelách a jiných další férových soubojů.
            Např. Rudá bída má tak nejen na regeneraci více času, nemusí tolik míchat se sestavou plus další faktory - např. i zdravotní, které jako odměnu tedy opravdu brát nemohu. Spartě se titul nedaří získat už několik sezón a tohle je úlitba právě "Rudé bídě". Je mi jedno jestli s tím souhlasíš nebo ne. A mám tolik vlastních zkušeností z "Rudou bídou", že žádnou trávu růst opravdu neslyším.
            Tuto nadstavbu jsem skousl, ale radost z toho nemám. Už je to, že máme 7 lidí v repre, budeme hrát s Anglií a Brazílií, pak do toho Liberec, Dukla, Chelsea, Rudá Bída a hned zase Chelsea....... No nevím......
            Ale každý to samozřejmě vidí jinak a já Tvůj názor respektuji :-).
            S úctou
            Sokrates55


            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              necich     před 5 lety 19.03.2019 19:21 |  
              4 1

              Ale ten model je přeci pro každého stejný. To, že hrajem anglické týdny díky postupům v EL, to že máme tolik representantů je přece odraz toho, že hrajeme dobře a hezký fotbal. Máme úspěchy. Možná jednou bude hrát poháry i Sparta, myslíš že kvůli tomu se bude model měnit? V tomto si myslím, že problém není. Netvrdím, že tento model je ideální, ale zatím bych ho neodsuzoval. Jednou třeba budeme druzí my a nadstavba nám může dát naději. :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Martin 58     před 5 lety 20.03.2019 10:16 |  
              1 0

              Myslím, že jste mě, Sokrate, nepochopil. Já jsem pouze reagoval na větu "hlavně ta nadstavba je nesmysl v tom , že se nehraje stejnej počet zápasů doma a venku", nic víc a nic míň. Vůbec jsem neposuzoval vhodnost nadstavby.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 20.03.2019 10:35 |  
                1 0

                Dobrý den přeji příteli Martine.
                Já už se toho sám všiml, protože mi uteklo to vlákno na Jose01. Přijměte příteli omluvu.
                Včera jsem poslouchal hrátky okolo zápasu s anglány a myslím, že možná nastoupí jen Souček. Ale uvidíme.
                S úctou k Vám
                Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        iwanowicz     před 5 lety 19.03.2019 01:17 |  
        14 6

        Nadstavba je tu proto, ze oproti vyspelejsim ligam hraji nasi hraci malo zapasu a realne jim chybi potom vykonost, proto to hlavne vzniklo, abychom byli konkurenceschopnejsi v evrope. Proste hlavni zamer je odehrat vic kvalitnich zapasu v sezone. Vsechny kluby vcetne Slavie souhlasili, hraci se na to tesi, sezona vyvrcholi vyhecovanymi souboji s nejlepsimy tymy, bude pekny pocasi, plny stadiony, moc nechapu tu negativni odezvu. Ja se na to tesim.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          padre     před 5 lety 19.03.2019 09:50 |  
          6 1

          Pohled idealisty ... Reálně zájem sázkovek a televize, kde víc zápasů = víc sázek / přenosů = víc peněz. Výhledově snad i o něco víc pro kluby.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Qope     před 5 lety 19.03.2019 10:09 |  
            3 1

            mě se to taky celkem zamlouvá ... navíc není to jen o zápasech, kde pujde o poháry a titul, je i zajimavý system o záchranu - poslední padá, předposlední ještě bude hrát s týmem druhý ligy, který skončil druhej ... to mi přijde docela i fér ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            iwanowicz     před 5 lety 19.03.2019 12:19 |  
            1 2

            Nemas podle me pravdu, jde o projekt LFA tedy fotbalovych klubu. Cetl jsem velky rozhovor ve sportu se Svobodou, kde velice detailne popisoval jak to vznikalo, ze moc dobre vi, ze ta prostredni skupina budi kontroverze, ale chteji, aby i kluby ze stredu hrali ty zapasy navic a o neco slo, ze si se vsemi kluby po sezone sednou a vyhodnoti, jestli se neudelaji nejake zmeny, ze je to na predevsim na dohode klubu. A ze touhle cestou se vydaly i dalsi mensi ligy a v reprezentacich jsou ted pred nami. Treba mas pravdu a jsem idealista, ale zase zivot pak vypada trochu prijemneji aspon. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        pehacko     před 5 lety 19.03.2019 13:22 |  
        2 0

        a ja se pobleju dvakrat misto jednou, protoze tolik rumunu na jednom miste pokazde strasne spatne rozdejchavam a nedej boze, kdyz treba daji jeste nejakou nahodou gola...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Mimoň     před 5 lety 18.03.2019 22:29 |  
      2 0

      Tak jde vidět jak letos válíme! Ta euforie by byla ještě o mnoho větší, kdyby nebylo nadstavby. Ale je tam to podvědomí, že to není vyzkoušený atd

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      PetCC     před 5 lety 20.03.2019 16:18 |  
      2 0

      Tak po tom, jak to zatím před nástavbou probíhá, bych řekl, že ideálnější by bylo buď 4-8-4, nebo 4-6-6.

      Skupina o titul 2 zápasy ve 4, o jeden víc než teď. A ten 4. by pak hrál play-off o poháry, v případě, když by se to kvůli domácímu poháru neposouvalo.

      Skupina o sestup by byla jako teď, nebo taky šestičlenná. Tady bych asi preferoval pro dramatičnost těch 6.

      Střední skupina by hrála play-off, v 6 by 5. a 6. měli první kolo volno.

      Důvody: Začnu odspoda. Teď je strašně zajímavý ten tlak, kdy každý chce uniknout poslední šestce a získat šanci bojovat o poháry. Je to dramatické do konce ligy i v nadstavbě.
      Skupina o sestup se 4 tými, když by měl jistotu jen jeden mi přijde málo motivující. Navíc aby hrál o poháry v play-off i 12. tým tabulky se mi nezdá moc fér.
      Takže těch 6 uprostřed, když by hráli nejdřív 7-10 a 8-9, 5 a 6 ve druhém kole mi přijde dost rozumný.
      A skupina o titul by pak neměla nikoho, kdo by nemohl hrát o poháry.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    o-cab     před 5 lety 18.03.2019 19:47 |  
    0 46

    ad Baluta - vypichl bych, ze i kdyz mel vsechen cas na svete, tak jeho asistence byla zcela nahodna, protoze se v zadne chvili nekoukl, kam ten balon posila, Bylo to videt i na reci jeho tela po odehrani balonu a zrovna v tomto prostoru a pri rychlem utoku bych teda cekal, ze se hrac podobneho potencialu ujisti, ze neodevzdava balon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      o5aradecek     před 5 lety 18.03.2019 20:20 |  
      18 0

      Tomu se říká periferní vidění.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      goop     před 5 lety 18.03.2019 20:46 |  
      12 0

      Nojo, nemá na Slávii. Stejně jako Škoda, Hušbauer, Zmrhal, Zelený, Kolář.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        warhammer (přítel SN)     před 5 lety 18.03.2019 21:24 |  
        11 2

        Jojo ... Coufal a Kúdela jsou dřeváci, Stoch hrozně problémový do kabiny, Král namyšlený a bez talentu. Ještě že tady ti naši experti jsou :).

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          goop     před 5 lety 18.03.2019 22:13 |  
          10 0

          Myslím, že Trpišovský tomu nerozumí. Asi taky nemá na Slavii.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            warhammer (přítel SN)     před 5 lety 18.03.2019 22:15 |  
            10 0

            A neumí anglicky :).

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              smely (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 13:34 |  
              7 0

              no proto chtel porad ten anglickej klub, aby moh jet do Londyna na rychlokurz....:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              marcocruz (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 15:56 |  
              7 0

              Ani Nezmar přece neumí, zpět s nima do Liberce!!

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            o-cab     před 5 lety 19.03.2019 01:18 |  
            1 22

            a ty jsi negramotný. chválit se dá za kvalitu ne za náhodu

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Qope     před 5 lety 18.03.2019 22:24 |  
      2 0

      Co k tomu napsat? Asi to, že se mejlis ... Si myslím já ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Snivec     před 5 lety 18.03.2019 22:31 |  
      17 0

      To uz hranici se sebeposkozovanim. My dame po super akci na par doteku branku a nekteri to jsou schopni zpochybnovat. Neco hroznyho, co tady obcas pada. Jinak Messi take casto ani nekouka na branku a vetsinou se tam to kopyto trefi. :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        goop     před 5 lety 19.03.2019 15:51 |  
        3 0

        Nekouká, jo? Tak to bych ho ve Slávii nechtěl, když to hraje takle na náhodu. Nemá na Slávii!

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        ColinSKS     před 5 lety 20.03.2019 08:09 |  
        2 5

        te´d jsem na to koukal na videu s Podroužkem a bylo to geniální, na jeden dotek, Král, Coufal, Baluta a Olayika (ten tedy dva doteky :)). nevím co chtít více, tohle bylo nádherný

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 19.03.2019 06:58 |  
      3 7

      nastuduj pojem "periferní vidění"

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      pehacko     před 5 lety 19.03.2019 13:20 |  
      7 2

      presne, ani maruska kourilova a nebo ozzyk a nebo gillan by to nezhodnotil lepe! tohle me hodne pobavilo, pojd do chranenky...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 15:01 |  
        5 4

        Já myslím, že on Maruška by to zhodnotil nejlépe ze všech. Maruška vždy všechno hodnotí nejlépe, protože je, na rozdíl od ostatních, kteří mají své oblíbence i neoblíbence, spravedlivá!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      obiwan     před 5 lety 19.03.2019 21:58 |  
      5 0

      Teda, nepodělil by ses se mnou? Protože ten matroš, ve kterým jedeš, musí mít grády:-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    gazza     před 5 lety 19.03.2019 00:07 |  
    1 18

    Ano Olayinka dal gol ,ale Jinak nic Zazdil dost brejku nekvalitni technikou .Ok kdyz dostal 6 tak Baluta mel met v pohode 7

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 19.03.2019 07:57 |  
      2 8

      co človek to názor, co člověk to trenér, co člověk, to politik. chvála bohu, že všichni nemají stejný názor, to bychom byli tak nějak v řiti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Dr. Fe1     před 5 lety 19.03.2019 10:15 |  
      8 8

      Nekvalitní byl terén, tam by to odskakovalo i Messimu. A ten gól byl sakra důležitý, takže i kdyby Olayinka opravu nic jiného neudělal, tak tohle bylo velmi podstatné. Protože jak už jsme tady probrali mnohokrát, výkon celého týmu byl tentokrát mdlý - a není se co divit vzhledem k nabitému programu. Takže 3 body jsou zlaté a víc bych to asi nepitval.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    slavistou50let     před 5 lety 19.03.2019 14:49 |  
    1 31

    Zelený za 4 - ano, pokud by chodil do školy. Zde se to ani nedá hodnotit.
    " Slavia nebyla v poli dominantní a terén do značné míry eliminoval kombinační hru, což je Zeleného přednost. V bránění má naopak rezervy, což se projevilo i včera."
    Kombinační hra je jeho přednost. Tak větší pytchovinu jsem neslyšel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Jakob     před 5 lety 19.03.2019 15:29 |  
      13 1

      Tak zřejmě si i ve svém věku spoustu věcí neslyšel. To se na sebe nezlob...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 16:46 |  
      6 2

      Ty jedeš, draku! :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Edenjejenjeden     před 5 lety 19.03.2019 16:50 |  
      11 2

      No musím se přiznat,že v poslední době se slzou v oku vzpomínám na legendárního Jiřího1.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jachym     před 5 lety 19.03.2019 16:55 |  
        5 2

        Na druhé straně, i tohle byl příspěvek za všechny mukiony… :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Edenjejenjeden     před 5 lety 19.03.2019 17:01 |  
          6 1

          A opravdu se všichni divíme:-D

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            kalex     před 5 lety 20.03.2019 16:55 |  
            2 0

            A ještě asi budem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Pepino44     před 5 lety 20.03.2019 09:18 |  
      6 0

      Nediv se, jsi ještě mladej, až uslyšíš, snad i pochopíš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      marp (přítel SN)     před 5 lety 19.03.2019 19:38 |  
      6 2

      Kdo ho asi sestříchal...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jakubisko     před 5 lety 20.03.2019 07:55 |  
        4 0

        Střichoruký Edward.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          marp (přítel SN)     před 5 lety 20.03.2019 12:51 |  
          1 0

          Jo, to by byl dobrý střichač.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Pepino44     před 5 lety 20.03.2019 13:20 |  
      2 2

      Tak nevím, co se ti na zvuku nelíbilo.Že Španěl má radost z toho, že španělský klub dá gola? To víš, tam jsou reportéři, kteří se umějí radovat a ne jako v naší TV, kdy mi to v některých případech připadá, jako když je mrzí, že Slávia dá gol.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        smely (přítel SN)     před 5 lety 20.03.2019 16:18 |  
        5 0

        koukal sem se na zaznam na iVysilani a Bosak teda slavil pomerne slusne...

    • Re: Fitness data

      PetCC     před 5 lety 20.03.2019 16:28 |  
      1 0

      Ale já psal, že Příbram je na tom fyzicky dobře, to Czaplár do každýho dostane. A rozhodně to nebylo tak, že by na konce nemohli fyzicky, spíš je dorazila ta neproměněná penalta.
      Proto jsme taky měli v poli takové problémy, domácí to jednoduše stíhali všechno oběhat a z toho plynuly i ty naš častější ztráty.

      Ovšem z běžného pohledu mi to taky nepřišlo nic extra. Ale na stadionu to člověk vidí komplexněji, než ve výřezu televize.
      Třeba pohyb Olayinky bez míče nevidíš, protže je od něj daleko a on přitom může dřít celý zápas, aby si udělal prostor. A podle sprintů to asi i dělal.

      Jsem rád za tyhle statistiky, protože něco člověk opravdu není schopen pojmout.

      • Re: Fitness data

        pethead (přítel SN)     před 5 lety 20.03.2019 16:36 |  
        1 0

        Já tam ale byl a ani tak mi to prostě jako nejběhavější zápas kola nepřišlo – byť samozřejmě přiznávám, že jsem moc ostatních zápasů neviděl. :) Možná to bylo srovnáním s tím mazcem ze čtvrtka, možná terénem, nevím.

        A ta rychlost Petera je taky parádní. Jeho hře (společně s hrou Zeleného) terén ublížil podle mě nejvíce. Je zajímavé, že třeba Balutovi kvalita hřiště (zvlášť v prvním poločase) zas až tak moc nepřekážela. Přemýšlím, jestli to může být odlišným somatotypem, samozřejmě především co se výšky týče...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 21.03.2019 13:42 |  
    0 2

    Asi spravedlivé hodnocení, ikdyž v případě výhry bych neočekával známku 4. Trošku bych poopravil některé známky, například mne zaráží, že Hušby má známku 5, byť jeho výkon nebyl 100%, dal nádherný gól a v TV jej vyhlásili hráčem utkání a zde dostane stejnou známku jako Zmrhal, který byl nejméně o třídu tentokráte horší. Dal bych 7 Kolářovi a Michaelovi a lepší šestku Balutovi a Hušbymu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      wimpy     před 5 lety 21.03.2019 16:44 |  
      5 0

      Kdo to asi tomu Hušbymu tak krásně na tu hlavu posadil?