Tak podle mě je blbost, že by např. Kanté měl víc než 20x větší hodnotu na hřišti než Tomáš Souček. Například. Jak toto změřit? Že by dokázal 20 x více? To už by byl na úrovni fotbalového pána Boha. :-) A už by ani fotbal hrát nemusel. A zase, kdyby Suk hrál teď PL, jeho hodnota by rázem po pár zápasech byla třeba vyšší než celého Kantého. Jen bychom zírali. No, Sevilla měla taky asi 20 x vyšší finanční (či pořizovací nebo prodejní) hodnotu než celá Slavia a jak dopadla. Jací finanční outsideři by byli na posledním MS hráči Chorvatska jako celek proti Italii, Anglii, Španělsku, Brazilii, .... a jak to skončilo? Šli až do finále.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
tržní hodnota je přeci úplně něco jiného než výkonnost...
zohledňuje se hodně dopad prodeje suvenýrů, soc.sítě taky přidají něco, prostě jak hodně má potom ten hráč dosah na peněženky fanoušků...
to se u českých hráčů moc nedá hodnotit, když tu je slabší ekonomika, méňě lidí a ještě specifický styl hry
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Hele, tohle vše já take vím, jen chci poukázat na to, že kdyby se čistě teoreticky prodala celá základní jedenáctka Slavie do západní Evropy, tak by se její tržní hodnota rázem zvýšila třeba 7x, tedy třeba někam na úroveň Sevilly. A rázem by to byl zajímavý kšeft pro vlčáky kolem. Levně koupit, draze přeprodat. Tím jen ukazuji na to, že psát o tom, že tržní hodnota pomalu každého hráče z Chelsea je větší než celé jedenáctky Slavie, je velmi zavádějící.
Ale hlavně, ať jsou naši kluci lepší než Sevilla i nadále. Ovšem je mi jasné, že pokud prodáme Suka za 10, tak jeho hodnota se už u nich zvýší obratem na 20, i více. Ale zase na druhou stranu ani trochu nemám obavy, že by si naši s předstihem další prodej neošetřili. Nakonec za Olayinku jsme také zaplatili také "tam od nich" veliké peníze. A kdyby přišel ze své rodné země, stál by možná čtvrtinu.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
FC Sevilla neměla 20 x vyšší tržní hodnotu: "jen" 283 mil. € vs 41 mil. € Slavie.
A Chorvatsko dávno není finanční outsider, minimálně 6 hráčů se hodnotou blíží nebo přesahuje miliardu korun: Rakitic, Brozovic, Kovacic, Perisic, Rebic, Kramaric a v r.2018 i Modric.
Je jasné, že ta čísla jsou jen orientační. Ale viděl bych to spíš pozitivně. Po letošní jízdě Evropou (která doufám ještě neskončila) bude hodnota kádru Slavie určitě výrazně vyšší!
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Jakoze mam Soucka hodne rad, tak tohle je trochu rouhani. Kante byl klicovym hracem Leicesteru, kdyz prekvapive vyhral Premier league. Nasledne byl klicovou postavou reprezentace Francie, ktera dosla do finale Eura 2016. A v roce 2018 patril ke klicovym hracum tymu, ktery vyhral Mistrovstvi sveta. Je to mozna nejlepsi defenzivni zaloznik vubec. Az bude mit neco takovyho za sebou Soucek, bude mit mozna stejnou cenu, bez ohledu za co hraje. Respektive, kdyby treba Slavia dosla do finale EL, tak by jeho cena jako klicoveho hrace taky vyletela
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
jsem lama :-( přehlédl jsem že prodloužil o 2 roky :-( (Y)
ale jestli se nemýlím tak všem 3 stoperům - MNN,D,K … končí smlouva 30.6.2020 … čili za rok … :-(
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
to by bylo bestiální uff …. Kúdela ok, Jugas č.4, pokorný neee, Chaluš ještě neee … :-( ještě Frydrych - tam fakt nevím … spíš jako alternaci místo škody :-D
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Nesmysly tam nejsou, ikdyz je pravda, ze ceska liga a ji podobne nejsou tak presne, jako ty zapadni. Ale je potreba brat ohled na to, ze se jedna o nejakou odhadni cenu, realna prestupni castka je pak ovlivnena mnoha faktory. A Kral pred par mesici za podobnou castku prestupoval. To, ze bysme ho ted za tuhle cenu uz rozhodne neprodali, je vec jina...
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Ty jsi snílek:D Ano, máme podobnou diagnózu, každá konečná přestupní částka se mi taky zdá málo. Bylo málo 120 za Necida/Suchého, 60 za Tavarase, 80 za Baráka atd. Bohužel to jsou ceny naprosto REÁLNÉ. Víš proč? Protože právě tolik byl ochoten nabídnout trh.
Reálná cena hráče je místo, kde se protíná nabídka s poptávkou. Ne vysněná meta, "za kolik bych si to já tak představoval". Přesně jak píše Rooney, 20, maximálně 30 milionů je reálná hodnota Krále teď v tenhle moment pro Evropu. že pro nás je násobně větší a doufáme jednou v prodej za násobně víc, to je úplně jinej příběh a se současnou cenou to nesouvisí.
Sami si odpovězte na otázku, kolik hráčů z české ligy, tady považovaných za hvězdy/nebo supertalenty, se za posledních 10-15 let venku opravdu prosadilo. Jiráček, Pilař, Krejčí, Pekhart, Necid, nechci psát 20 jmen. Kde dneska jsou? Kolik dneska stojí na transfermarktu?
To je taky důvod, proč se z ČR neprodává zdaleka tak, jako třeba z Ukrajiny, Dinama Záhřeb, Holandska...přitom kvalitativně je špička hodně srovnatelná.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Situace je ale teď hodně jiná s porovnáním prodejů z minulosti. Máme majitele, který nutně hráče nemusí prodávat hned jak někdo nabídne 2-3M€, děláme si dobré jméno v Evropě.. jen tohle nás staví do daleko lepší pozice než když odcházeli tebou zmiňovaní.. Pokud půjde o členy základní sestavy nebo její hrany a budou mít stále trochu perspektivní věk, tak bysme už nemuseli pod 5-6M€ klestat..
Ale taky jsem snílek, to je pravda..
V cenu za Suka 10M€ věřím, ale nemyslím, že ji třeba dostaneme rovnou na ruku, to by mohlo být 6-7M€ a zbytek by mohl přijít v budoucnu, pokud budou procenta z následného prodeje...
Každopádne vůbec nejradši bych byl, kdybysme se stali týmem, který by byl pro nejlepší hráče vrcholem a ti už nikam dál za lepším chodit nemuseli.. Ale to je hodně velký fantasy.. :D
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Máš pravdu jenom z půlky. Bohužel z mého pohled z té míň podstatné. Ano, máme majitele, který nepotřebuje nutně prodávat. Ale to pořád nemění (a NIKDY nezmění) nic na touze samotného hráče. Takže pokud se ozve západ, majitel sice prodávat nepotřebuje, ale hráč prostě v 90% případů bude chtít jít. A vyloženě bránit v odchodu, to podle mě není cesta. Aby tady někdo zůstával dotčenej a s pocitem ukřivděnosti, že tady vlastně být nechce, to radši ať za solidní peníze jde. Že by se z Česka odcházelo standardně za 150 milionů, to je úplná utopie. A o tom, že bychom byli pro super hráče strop, o tom se ani nemusíme bavit:-) Ano, sníme o tom všichni, ale to se ekonomicky prostě nemůže podařit. Už teď si můžeme dovolit to, co široko daleko v našich zeměpisných šířkách málokdo, nebo spíš nikdo. A při porovnání s evropskou špičkou je to i přesto pořád jedno velké nic.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Takhle - nevěřím tomu, že by hráč chtěl odejít v 90% případů, když se ozve západ...
Nejprve si tedy definujme "západ"... Pokud pod tímto pojmem rozumíš Anglii, Francii, Španělsko, Neměcko a Itálii, tak budiž... i když v sobě pořád živím naději, že 90% hráčů by chtělo jít do klubů z první poloviny tabulky, ale už by nebyli tak nadšeni z nabídky od někoho, kdo pravidelně osciluje mezi první a druhou ligou...
Každopádně věřím tomu, že hráči nemuseli toužit po odchodu, kdyby šlo o Dánsko, Belgii, Holandsko, Švédsko, Rakousko, či Švýcarsko... Zvláště kdyby šlo o klub, co nehrává poháry...
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Myslím, že to každý pochopil i bez definování. Samozřejmě byly myšleny ze mě evropské top 5. Snad ode dneška nebudu muset v každém příspěvku za slovním spojením "chtít přestoupit na západ" dodávat, že nemluvím o Sturmu Graz a Trelleborgu:-)
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
P.S. Nemyslím si, že ta tvá definice je správná. Ořezat to na "první polovinu tabulky", to není možné. Dneska se ozve dejme tomu Newcastle a řekne: ,,Tady máte za Deliho 200 milionů (ale částka není podstatná, bavil jsem se původně o postoji hráče) a ty Simone, ty dostaneš dva miliony liber."
Fakt si myslíš, že kdekoliv v Česku existuje hráč, který nebude chtít jít hrát do dobré fotbalové destinace za 10x tolik, než co má u nás?
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Tak dejme tomu alespoň prvoligové stálice.... Hráči by měli vidět, jak se pachtí Skalák, Kalas, nebo Vydra - pořád nahoru dolů ... když už se jejich klub vydrápe do první ligy, tak je pošle na hostování do druhé...
Chci věřit tomu, že třeba Ngadeu je ve finále rád, že ten Fulham nakonec nedopadl... V téhle chvíli je třináct bodů pod čarou ponoru a kdo ví, jak rychle se vrátí....
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Oni se toho určitě vědomi jsou, ale myslím, že si prostě každý říká "já takhle nedopadnu". Mimochodem Kalas měl dlouhé roky za přítelkyni jistou slečnu Renatu P. Sousedku z p*dele, odkud pocházím. A věř mi, že když ti v 17ti letech řekne Chelsea "pojd, dáme ti 1,3 milionu liber za rok", prostě neřekneš ne. I když tak nějak víš, že si tam asi nekopneš. Ale doufáš. Doufáš, že se to nějak srovná a v kombinaci s násobně větším příjmem prostě jdeš. Ale celkově rozumím, jak to myslíš ty. Podle mě jsou ale peníze prostě zásadní faktor. Víc než to, jak to tam bude vypadat sportovně. To možná sportovci zvažují v případě možnosti jít někam do Arábie/Číny nebo nevím kam. Tam už se jim často nechce ani za velké peníze. Ale to není případ (ne)odchodu do Anglie.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Tak v sedmnácti jako Kalas, to je jasný... Já to spíš beru jako Zmrhal, nebo Coufal... prostě frajery, co mají tady u nás už docela slušnou smlouvu ...
Prostě si an jednu stranu dávám výdělek 12 mega ročně a k němu pravidelné hraní o titul, pohár a postupy v Evropských pohárech...
A na druhou stranu výdělek 50 mega ročně a jednu sezónu náklepy od klubů jako Liverpool, Chelsea, Manchester... a druhou sezónu druhou anglickou...
A pořád naivně doufám, že rozdíl ve výdělku nahradí adrenalin v podobě titulů a pohárů... co s budeme povídat jsem normální smrtelník - mě by 60 mega (výdělek za 5 let při platu jeden mega ročně) stačil na celý život...Nepotřeboval bych umírat s tím, že mám na kontě desetkrát víc.. :-)
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
tržní hodnota nerovná se srdce - některé věci prostě nezaplatíš :-) snad po sezoně neodejdou víc jak max. 2 hráči základní sestavy … a max.3 z TOP16 … :-(
Asi naivní dotaz,
ale neprodal by někdo, kdo nebude moci na zápas 2 lístky? Pro mě a vnuka, nejsme z Prahy a permice je pro nás zbytečná. Já jí rok měl a na zápas jsem se dostal 3x. Byli jsme ale na všech podzimních zápasech EL a teď na Ostravě.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Ještě k těm cenám lístků. Teď jsem četl článek, žen ManU zdražuje lístky pro Španěly a chce přispět vlastním lidem na lístky v Barceloně. Říkám si "proč?" Tak hledám ceny na odvetu v Barceloně a mám pocit, že se někdo musel zbláznit. Do prostředního prstence do rohu za brankou 1 500 Euro, dobré místa u hřiště na podélné straně a.k.a. náš západ/východ 3 300 Euro. Magoři:D
Komentáře (40)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
donford před 6 lety 18.03.2019 14:30 |Tak podle mě je blbost, že by např. Kanté měl víc než 20x větší hodnotu na hřišti než Tomáš Souček. Například. Jak toto změřit? Že by dokázal 20 x více? To už by byl na úrovni fotbalového pána Boha. :-) A už by ani fotbal hrát nemusel. A zase, kdyby Suk hrál teď PL, jeho hodnota by rázem po pár zápasech byla třeba vyšší než celého Kantého. Jen bychom zírali. No, Sevilla měla taky asi 20 x vyšší finanční (či pořizovací nebo prodejní) hodnotu než celá Slavia a jak dopadla. Jací finanční outsideři by byli na posledním MS hráči Chorvatska jako celek proti Italii, Anglii, Španělsku, Brazilii, .... a jak to skončilo? Šli až do finále.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
r-w-h před 6 lety 18.03.2019 15:27 |tržní hodnota je přeci úplně něco jiného než výkonnost...
zohledňuje se hodně dopad prodeje suvenýrů, soc.sítě taky přidají něco, prostě jak hodně má potom ten hráč dosah na peněženky fanoušků...
to se u českých hráčů moc nedá hodnotit, když tu je slabší ekonomika, méňě lidí a ještě specifický styl hry
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
donford před 6 lety 18.03.2019 21:22 |Hele, tohle vše já take vím, jen chci poukázat na to, že kdyby se čistě teoreticky prodala celá základní jedenáctka Slavie do západní Evropy, tak by se její tržní hodnota rázem zvýšila třeba 7x, tedy třeba někam na úroveň Sevilly. A rázem by to byl zajímavý kšeft pro vlčáky kolem. Levně koupit, draze přeprodat. Tím jen ukazuji na to, že psát o tom, že tržní hodnota pomalu každého hráče z Chelsea je větší než celé jedenáctky Slavie, je velmi zavádějící.
Ale hlavně, ať jsou naši kluci lepší než Sevilla i nadále. Ovšem je mi jasné, že pokud prodáme Suka za 10, tak jeho hodnota se už u nich zvýší obratem na 20, i více. Ale zase na druhou stranu ani trochu nemám obavy, že by si naši s předstihem další prodej neošetřili. Nakonec za Olayinku jsme také zaplatili také "tam od nich" veliké peníze. A kdyby přišel ze své rodné země, stál by možná čtvrtinu.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
warhammer (přítel SN) před 6 lety 18.03.2019 18:52 |FC Sevilla neměla 20 x vyšší tržní hodnotu: "jen" 283 mil. € vs 41 mil. € Slavie.
A Chorvatsko dávno není finanční outsider, minimálně 6 hráčů se hodnotou blíží nebo přesahuje miliardu korun: Rakitic, Brozovic, Kovacic, Perisic, Rebic, Kramaric a v r.2018 i Modric.
Je jasné, že ta čísla jsou jen orientační. Ale viděl bych to spíš pozitivně. Po letošní jízdě Evropou (která doufám ještě neskončila) bude hodnota kádru Slavie určitě výrazně vyšší!
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
pevek před 6 lety 20.03.2019 19:50 |Jakoze mam Soucka hodne rad, tak tohle je trochu rouhani. Kante byl klicovym hracem Leicesteru, kdyz prekvapive vyhral Premier league. Nasledne byl klicovou postavou reprezentace Francie, ktera dosla do finale Eura 2016. A v roce 2018 patril ke klicovym hracum tymu, ktery vyhral Mistrovstvi sveta. Je to mozna nejlepsi defenzivni zaloznik vubec. Az bude mit neco takovyho za sebou Soucek, bude mit mozna stejnou cenu, bez ohledu za co hraje. Respektive, kdyby treba Slavia dosla do finale EL, tak by jeho cena jako klicoveho hrace taky vyletela
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
slaviator před 6 lety 18.03.2019 15:37 |Jestli by někdo že Západu položil za Husbauera 3 milionu eur na dřevo, tak ho Tvrdík osobne odveze
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 18.03.2019 20:44 |Taky se přidáváš k těm ohavným honům na Pepka?
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
slaviator před 6 lety 19.03.2019 05:38 |Za 3 mil euro klidně
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 19.03.2019 09:06 |Nejsme výprodej. Aspoň za 7.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
pehacko před 6 lety 19.03.2019 06:43 |poradat hon na nekoho, kdo ti neutece je odporne a nemoralni!!!
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
JS (přítel SN) před 6 lety 19.03.2019 10:55 |Hušby si ještě dojde pro cenu fotbalista sezony, uvidíte.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 19.03.2019 12:53 |:-)) Teda vy mu dáváte. Náhodou, Pepek je frajer!
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
žbl68 před 6 lety 19.03.2019 13:02 |ohledně Choseho H. …. asi se opakuju, ale dotaz, víte někdo, už podepsal novou smlouvu ? nebo 30.6. skončí a odejde za 0,- CZK ? :-(
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
žbl68 před 6 lety 19.03.2019 13:07 |jsem lama :-( přehlédl jsem že prodloužil o 2 roky :-( (Y)
ale jestli se nemýlím tak všem 3 stoperům - MNN,D,K … končí smlouva 30.6.2020 … čili za rok … :-(
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
padre před 6 lety 19.03.2019 13:19 |Spíš se obávám, abychom do příští sezony nešli se stopery Kúdela, Jugas, Pokorný, Chaluš.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
žbl68 před 6 lety 19.03.2019 14:25 |to by bylo bestiální uff …. Kúdela ok, Jugas č.4, pokorný neee, Chaluš ještě neee … :-( ještě Frydrych - tam fakt nevím … spíš jako alternaci místo škody :-D
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
padre před 6 lety 19.03.2019 15:37 |Máš pravdu, čtvrtej do party by byl Frýďa, ne Chaluš. A kvaldu LM by v základu začal Kúdela s Pokorným, ex-liberečáci a zároveň pravák s levákem.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
smichov_2 před 6 lety 18.03.2019 15:57 |Souček tak 10 mega aktuálně, nevěřit Transfermarktu, tam jsou nesmysly. Alex Král za 800 tisíc euro a podobné hlody.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Rooney před 6 lety 18.03.2019 17:41 |Nesmysly tam nejsou, ikdyz je pravda, ze ceska liga a ji podobne nejsou tak presne, jako ty zapadni. Ale je potreba brat ohled na to, ze se jedna o nejakou odhadni cenu, realna prestupni castka je pak ovlivnena mnoha faktory. A Kral pred par mesici za podobnou castku prestupoval. To, ze bysme ho ted za tuhle cenu uz rozhodne neprodali, je vec jina...
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Steevee před 6 lety 20.03.2019 12:52 |Ty jsi snílek:D Ano, máme podobnou diagnózu, každá konečná přestupní částka se mi taky zdá málo. Bylo málo 120 za Necida/Suchého, 60 za Tavarase, 80 za Baráka atd. Bohužel to jsou ceny naprosto REÁLNÉ. Víš proč? Protože právě tolik byl ochoten nabídnout trh.
Reálná cena hráče je místo, kde se protíná nabídka s poptávkou. Ne vysněná meta, "za kolik bych si to já tak představoval". Přesně jak píše Rooney, 20, maximálně 30 milionů je reálná hodnota Krále teď v tenhle moment pro Evropu. že pro nás je násobně větší a doufáme jednou v prodej za násobně víc, to je úplně jinej příběh a se současnou cenou to nesouvisí.
Sami si odpovězte na otázku, kolik hráčů z české ligy, tady považovaných za hvězdy/nebo supertalenty, se za posledních 10-15 let venku opravdu prosadilo. Jiráček, Pilař, Krejčí, Pekhart, Necid, nechci psát 20 jmen. Kde dneska jsou? Kolik dneska stojí na transfermarktu?
To je taky důvod, proč se z ČR neprodává zdaleka tak, jako třeba z Ukrajiny, Dinama Záhřeb, Holandska...přitom kvalitativně je špička hodně srovnatelná.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
paweza (přítel SN) před 6 lety 20.03.2019 15:52 |Situace je ale teď hodně jiná s porovnáním prodejů z minulosti. Máme majitele, který nutně hráče nemusí prodávat hned jak někdo nabídne 2-3M€, děláme si dobré jméno v Evropě.. jen tohle nás staví do daleko lepší pozice než když odcházeli tebou zmiňovaní.. Pokud půjde o členy základní sestavy nebo její hrany a budou mít stále trochu perspektivní věk, tak bysme už nemuseli pod 5-6M€ klestat..
Ale taky jsem snílek, to je pravda..
V cenu za Suka 10M€ věřím, ale nemyslím, že ji třeba dostaneme rovnou na ruku, to by mohlo být 6-7M€ a zbytek by mohl přijít v budoucnu, pokud budou procenta z následného prodeje...
Každopádne vůbec nejradši bych byl, kdybysme se stali týmem, který by byl pro nejlepší hráče vrcholem a ti už nikam dál za lepším chodit nemuseli.. Ale to je hodně velký fantasy.. :D
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
wimpy před 6 lety 20.03.2019 16:10 |Když se ozve Real, odcházej hráči i z ManUtd. :-)
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Steevee před 6 lety 21.03.2019 11:45 |Máš pravdu jenom z půlky. Bohužel z mého pohled z té míň podstatné. Ano, máme majitele, který nepotřebuje nutně prodávat. Ale to pořád nemění (a NIKDY nezmění) nic na touze samotného hráče. Takže pokud se ozve západ, majitel sice prodávat nepotřebuje, ale hráč prostě v 90% případů bude chtít jít. A vyloženě bránit v odchodu, to podle mě není cesta. Aby tady někdo zůstával dotčenej a s pocitem ukřivděnosti, že tady vlastně být nechce, to radši ať za solidní peníze jde. Že by se z Česka odcházelo standardně za 150 milionů, to je úplná utopie. A o tom, že bychom byli pro super hráče strop, o tom se ani nemusíme bavit:-) Ano, sníme o tom všichni, ale to se ekonomicky prostě nemůže podařit. Už teď si můžeme dovolit to, co široko daleko v našich zeměpisných šířkách málokdo, nebo spíš nikdo. A při porovnání s evropskou špičkou je to i přesto pořád jedno velké nic.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
kjandourek (admin) před 6 lety 21.03.2019 11:56 |Takhle - nevěřím tomu, že by hráč chtěl odejít v 90% případů, když se ozve západ...
Nejprve si tedy definujme "západ"... Pokud pod tímto pojmem rozumíš Anglii, Francii, Španělsko, Neměcko a Itálii, tak budiž... i když v sobě pořád živím naději, že 90% hráčů by chtělo jít do klubů z první poloviny tabulky, ale už by nebyli tak nadšeni z nabídky od někoho, kdo pravidelně osciluje mezi první a druhou ligou...
Každopádně věřím tomu, že hráči nemuseli toužit po odchodu, kdyby šlo o Dánsko, Belgii, Holandsko, Švédsko, Rakousko, či Švýcarsko... Zvláště kdyby šlo o klub, co nehrává poháry...
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Steevee před 6 lety 21.03.2019 12:37 |Myslím, že to každý pochopil i bez definování. Samozřejmě byly myšleny ze mě evropské top 5. Snad ode dneška nebudu muset v každém příspěvku za slovním spojením "chtít přestoupit na západ" dodávat, že nemluvím o Sturmu Graz a Trelleborgu:-)
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
kjandourek (admin) před 6 lety 21.03.2019 12:52 |Já právě s oblibou místo "západ" používám termín TOP5 :-)
V tom případě se dá souhlasit :-)
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
padre před 6 lety 21.03.2019 15:47 |Správně, už jen proto, ze třeba Italii porad nemohu najit na zapad on naší země. Vždyť je to na cestě do Afriky!
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Steevee před 6 lety 21.03.2019 12:44 |P.S. Nemyslím si, že ta tvá definice je správná. Ořezat to na "první polovinu tabulky", to není možné. Dneska se ozve dejme tomu Newcastle a řekne: ,,Tady máte za Deliho 200 milionů (ale částka není podstatná, bavil jsem se původně o postoji hráče) a ty Simone, ty dostaneš dva miliony liber."
Fakt si myslíš, že kdekoliv v Česku existuje hráč, který nebude chtít jít hrát do dobré fotbalové destinace za 10x tolik, než co má u nás?
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
kjandourek (admin) před 6 lety 21.03.2019 12:56 |Tak dejme tomu alespoň prvoligové stálice.... Hráči by měli vidět, jak se pachtí Skalák, Kalas, nebo Vydra - pořád nahoru dolů ... když už se jejich klub vydrápe do první ligy, tak je pošle na hostování do druhé...
Chci věřit tomu, že třeba Ngadeu je ve finále rád, že ten Fulham nakonec nedopadl... V téhle chvíli je třináct bodů pod čarou ponoru a kdo ví, jak rychle se vrátí....
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
Steevee před 6 lety 21.03.2019 15:00 |Oni se toho určitě vědomi jsou, ale myslím, že si prostě každý říká "já takhle nedopadnu". Mimochodem Kalas měl dlouhé roky za přítelkyni jistou slečnu Renatu P. Sousedku z p*dele, odkud pocházím. A věř mi, že když ti v 17ti letech řekne Chelsea "pojd, dáme ti 1,3 milionu liber za rok", prostě neřekneš ne. I když tak nějak víš, že si tam asi nekopneš. Ale doufáš. Doufáš, že se to nějak srovná a v kombinaci s násobně větším příjmem prostě jdeš. Ale celkově rozumím, jak to myslíš ty. Podle mě jsou ale peníze prostě zásadní faktor. Víc než to, jak to tam bude vypadat sportovně. To možná sportovci zvažují v případě možnosti jít někam do Arábie/Číny nebo nevím kam. Tam už se jim často nechce ani za velké peníze. Ale to není případ (ne)odchodu do Anglie.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
kjandourek (admin) před 6 lety 21.03.2019 15:33 |Tak v sedmnácti jako Kalas, to je jasný... Já to spíš beru jako Zmrhal, nebo Coufal... prostě frajery, co mají tady u nás už docela slušnou smlouvu ...
Prostě si an jednu stranu dávám výdělek 12 mega ročně a k němu pravidelné hraní o titul, pohár a postupy v Evropských pohárech...
A na druhou stranu výdělek 50 mega ročně a jednu sezónu náklepy od klubů jako Liverpool, Chelsea, Manchester... a druhou sezónu druhou anglickou...
A pořád naivně doufám, že rozdíl ve výdělku nahradí adrenalin v podobě titulů a pohárů... co s budeme povídat jsem normální smrtelník - mě by 60 mega (výdělek za 5 let při platu jeden mega ročně) stačil na celý život...Nepotřeboval bych umírat s tím, že mám na kontě desetkrát víc.. :-)
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
ColinSKS před 6 lety 19.03.2019 07:10 |aspoň je vidět jak jsou hráči tzv. top lig přeceněni nebo hráči tzv. ne-top lig podceněni.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
wimpy před 6 lety 19.03.2019 21:30 |Ono je to trochu jinak, to neznamená, že jsou ti hráči dvacetkrát lepší. Ale na top úrovni se prostě platí velkej balík za každou nadstavbu v kvalitě.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
žbl68 před 6 lety 19.03.2019 12:55 |tržní hodnota nerovná se srdce - některé věci prostě nezaplatíš :-) snad po sezoně neodejdou víc jak max. 2 hráči základní sestavy … a max.3 z TOP16 … :-(
Lístky na Chelsea
pinochet před 6 lety 20.03.2019 23:40 |Asi naivní dotaz,
ale neprodal by někdo, kdo nebude moci na zápas 2 lístky? Pro mě a vnuka, nejsme z Prahy a permice je pro nás zbytečná. Já jí rok měl a na zápas jsem se dostal 3x. Byli jsme ale na všech podzimních zápasech EL a teď na Ostravě.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
brťas74 před 6 lety 21.03.2019 00:10 |Cifry,necifry,fotbal se hraje s balonem a ten žádný cifry nezná.Štěstíčko přeje připraveným.Tak kluci ať je to jako proti Seville.
Re: Osm hráčů Chelsea, kteří mají větší tržní hodnotu než celá Slavia
kjandourek (admin) před 6 lety 21.03.2019 11:58 |Jak říkával Johan Cruyff: Ještě jsem neviděl, že by balík peněz dal gól :-)
I když tedy my víme, že by mohl zařídit penaltu, to zase ano :-)
Barca-ManU
Steevee před 6 lety 21.03.2019 15:17 |Ještě k těm cenám lístků. Teď jsem četl článek, žen ManU zdražuje lístky pro Španěly a chce přispět vlastním lidem na lístky v Barceloně. Říkám si "proč?" Tak hledám ceny na odvetu v Barceloně a mám pocit, že se někdo musel zbláznit. Do prostředního prstence do rohu za brankou 1 500 Euro, dobré místa u hřiště na podélné straně a.k.a. náš západ/východ 3 300 Euro. Magoři:D
Lístky na Chelsea do Londýna
ballrog před 6 lety 21.03.2019 15:37 |Kolegové dobrý den, mohl bych se zeptat, kam se mám obrátit se zájmem o vstupenky, pokud bych chtěl jet Slavii podpořit do Londýna?
Re: Lístky na Chelsea do Londýna
ballrog před 6 lety 22.03.2019 14:27 |A, už se objevila na oficial informace, takže jasn=.