Aktuality z médií

Komentáře (32)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

    Pepino44     před 6 lety 16.03.2019 10:46 |  
    3 0

    Doufám, že ten koeficient nevylepšujeme někomu jinému a Slávia bude šlapat dá. Skupina LM by byla velmi potřebná, můžeme se tady ukázat a jsou za ní pěkné peníze.

    • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

      PetCC     před 6 lety 16.03.2019 12:24 |  
      2 0

      Vzhledem k tomu, jak to bylo v minulých letech, tak náš koeficient 21,5 zajišťuje nasazení ve všech předkolech mistrovské části LM a letos to byla hrana i posledního nemistrovského předkola EL (což se nás asi letos týkat nebude :-) ).
      V současnosti jsme překonali i základní koeficient španělských týmů!

      • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 20:30 |  
        0 0

        Nutno ovšem dodat, že kdyby skončily ligy tak, jak jsou teď, tak ve 4. předkole nasazení nejspíš nebudeme...

        • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

          PetCC     před 6 lety 17.03.2019 10:32 |  
          0 0

          Já to bral podle minulých ročníků, samozřejmě, letos může nastat jiná situace. Ono se to po té změně ještě neustálilo.

        • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

          deny91     před 6 lety 18.03.2019 22:30 |  
          0 0

          Za předpokladu, že se ony týmy s vyšším koeficientem dostanou až do 4. předkola. Loni to tak nebylo, proto stačilo jen 21,5 na nasazení.

          • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

            bububu (přítel SN)     před 6 lety 19.03.2019 16:46 |  
            0 0

            Tak samozřejmě, ale vzhledem k tomu, že těch týmů s vyšším koeficientem je tam asi 8 (samozřejmě za předpokladu, že vyhrají své ligy, které zatím vedou), tak by bylo velmi překvapivé, kdyby alespoň 4 do posledního předkola nepostoupili. Ikdyž stát se samozřejmě může všechno :)

            Spíš aby si někdo zase nedělal plané naděje, že budeme nasazení. Já ale věřím, že můžeme vyřadit kohokoliv, i z nasazených. Vyloženě bych se chtěl vyhnout jenom PSV.

            • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

              deny91     před 6 lety 19.03.2019 20:21 |  
              0 0

              Přesně, hlavně nedostat PSV a už vůbec Ajax.

            • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 19.03.2019 21:06 |  
              1 0

              Zapomínáte na to, že los 4. předkola je den před prvním zápasem třetího předkola. Při nejpravděpodobnější variantě, že letošní vítěz Ligy mistrů si současně i v lize zajistí postup do skupinové fáze LM, vyplývá toto.
              Ve čtvrtém předkole bude mistr Švýcarska, aktuálně to vypadá na Young Boys, které mají 27,5 bodu v koeficientu a náskok 21 bodů v lize (budou tedy před Slavii). Do třetího předkola se dostane mistr Nizozemska, aktuálně to vypadá na PSV (5 bodů náskok v lize, 37 bodů v koeficientu) a mistr Řecka PAOK (10 bodů, 23,5 b), ještě se to týká mistra z Izraele, ale ten nás bodově neohrozí ať se stane mistrem kdokoliv.
              Kdybychom se měli stát tím čtvrtým týmem mezi nasazenými celky ve 4. předkole, pak by v současné situaci museli nejpozději ve druhém kole vypadnout tyto týmy: Celtic (aktuálně 10 bodů náskok v lize, mistr Skotska, od 1. předkola), FC Kodaň (1 bod, Dánsko, od 2. předkola), Dinamo Záhřeb (17 bodů, Chorvatsko, od 2. předkola), BATE (jsou mistrem, hrají systém jaro-podzim, Bělorusko, od 1. předkola), Astana (jsou mistrem, hrají systém jaro-podzim, Kazachstán, od 1. předkola), Ludogorets (5 bodů, Bulharsko, od 1. předkola) a APOEL (1 bod, Kypr, od 1. předkola) anebo vyhrát v daných zemích ligový titul týmy, které mají koeficient nižší než my.

      • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

        Thane (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 20:31 |  
        0 1

        Quelhar myslim psal ze pro pristi rok by bylo potreba 27. Nevim proc ale on to urcite vi :)

  2. Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

    pehacko     před 6 lety 16.03.2019 12:00 |  
    7 1

    koeficient klubovej je fajn, ale nejdulezitejsi je zjisteni, ze dokazeme vyradit i papirove silne soupere!

    • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

      necich     před 6 lety 16.03.2019 12:25 |  
      0 0

      Tak z těch koeficientů by měl radost tuším AlešSKS, ten byl schopen fandit i Spartě pro koeficient.:)

    • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

      slaviator     před 6 lety 16.03.2019 12:32 |  
      12 1

      To je fajn i vůči majiteli, protože je vidět že ty stamiliony co do nás vrazil nebylo úplně bez účelu...

      • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

        PetCC     před 6 lety 16.03.2019 12:36 |  
        4 7

        Jsem si říkal, protože jsem megaloman, že by mohli zainvestovat to rozšíření stadionu :-)
        Bylo by moc pěkný přijít na zápas, na kterém by bylo 30 tisíc lidí.

        • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

          sicilianbrno     před 6 lety 16.03.2019 15:28 |  
          11 0

          Mno na český poměry bys 30 tisíc vyprodal možná na derby a jeden, dva zápasy v Evropě ( max na top tymy), tato kapacita je dostacujici

          • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

            Ravik     před 6 lety 16.03.2019 17:10 |  
            5 1

            To je diskutabilní.

            Pokud by vznikly (rozšířily se) místa pro dvě různé skupiny fanoušků:

            1.Tedy ti co chtějí chodit levněji za bránu na sever
            2. Ti co naopak chtějí pěkná místa na východě

            Tak by šla návštěvnost na tyto místa nahoru. Třeba na východ koupit dobrá místa prakticky nejde. 30 tis by nechodilo, ale průměrná návštěvnost by šla nahoru.

            • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

              PetCC     před 6 lety 17.03.2019 10:42 |  
              5 0

              Berte to takhle, když nás chodilo na Strahov kolem 3 tisíc, tak jsem chtěl stadion v Edenu pro 20 tisíc.
              Teď nás chodí 11 tisíc a já chci stadion pro 30 :-)

              A mimochodem, naplněný by sice byl jen párkrát za rok, ale v těch zápasech by zase bylo nejdražší vstupný, takže by se na nich vydělalo nejvíc.
              Druhá věc je to, že situace, kdy by majitel měl prostředky na rozšíření, se nemusí opakovat. Takže bych toho radši využil.

              A ještě k tomu, teď jsou vidět některé kapacitní nedostatky, takže bych byl rád, kdyby se minimálně u východní tribuny něco udělalo.

              • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

                Ravik     před 6 lety 17.03.2019 11:48 |  
                4 0

                Je to potřeba. Fotbal u nás začíná prosperovat a tato kapacita je svazující pro rozvoj fanouškovské základny. Bez návštěvy stadionu se vztah buduje těžko. Rád bych někdy vzal přítelkyni, tátu nebo tak, ale prostě lístek prakticky koupit jde
                jen na jih či do rohu na hlavní.

                Ale musí se to vyhodnotit marketingově a sociologicky. Nevím jestli Slavie neco takového dělá. Ale pokud se bude dařit v Evropě tak v příštích sezónách bude tak 6-7 zápasu každý rok kdy bude zájem třeba 30 - 35 tisíc.

                Na derby by přišlo i 50 tisíc myslím.

                • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

                  donford     před 6 lety 17.03.2019 21:22 |  
                  0 1

                  Na derby už skutečně přišlo 50 tisíc v roce 1965. (2:2) Na Strahov.

                • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

                  hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 18.03.2019 18:04 |  
                  0 0

                  Tak si kupte permice

                  • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

                    p!erreCORE     před 6 lety 19.03.2019 10:33 |  
                    0 0

                    to je nabídka, která se neodmítá :) já si jí teda zatím nekoupím, nemám na to stále finančně ani časově, abych jezdil na všechny zápasy..zatím jsem rád, že jsem se podíval párkrát do Svatostánku díky kamarádovi LukasLN!

                    zajímalo by mě ovšem, kolik kapacity musí zůstat NEOBSAZENO permanentkáři? Tipuju tak 1/4?

                    • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

                      hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 19.03.2019 12:54 |  
                      1 0

                      My máme doma 3 permice. Do prahy 150km. Tak je jisté, že některé zápasy vynecháme. Rád bych permici někomu přenechal, když dopředu vím, že mi nevyjde čas nebo nechci jet na Duklu v pondělí večer. Toto téma už se tady brobíralo moctkrát. Ale musím říct, že nikdy když jsem nebyl v hledišti, nepřesáhla návštěva 12 000.

              • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

                slavanda     před 6 lety 17.03.2019 12:03 |  
                4 0

                Taky bych podpořil přístavek :-) Ideální kapacita myslím tak 30-35 tisíc, jeden prstýnek navíc by se hodil. Tedy pokud chceme hrát evropu dlouhodobě a myslíme to vážně. Na naší ligu máme stadion luxusní. Ale druhý prstenec trochu ve stylu hokejových hal, tedy sky boxy, světelný pás a další patro by to zase posunul. Že nebude vždy plno? Nevadí. A myslím že by se spoustu soupeřových fanoušků ( a stejně tak mimopražský Slávisti...) jezdila podívat na stadion a "Evropskou" Slávii, prostě taková turistika "na Slávii".

    • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

      kjandourek (admin)     před 6 lety 16.03.2019 12:34 |  
      3 0

      Ono to jde tak trošku ruku v ruce - když dokážeš vyřadit papírově silnějšího soupeře, tak ti koeficient naskakuje nahoru... Když je nevyřadíš, tak ti holt zůstává dole :-)

      • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

        pehacko     před 6 lety 16.03.2019 17:19 |  
        5 1

        cim vic golu dame tim vic bodu mame

        • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

          kjandourek (admin)     před 6 lety 16.03.2019 19:08 |  
          3 1

          My letos jedeme v módu: kolik gólů dáme, tolik bodů máme... :-)

          • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

            PetCC     před 6 lety 17.03.2019 10:35 |  
            1 0

            To ale beru v tříbodovém systému jako měřítko. Tým by měl mít tolik bodů, co dá gólů.

            Když dá míň, tak hraje většinu zápasa na obranu a údržbu. Když víc, tak má obranu slabou a táhne to útokem.
            A když to má skoro stejné, tak má vyrovnané obě fáze.

  3. Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

    PetCC     před 6 lety 16.03.2019 12:32 |  
    1 1

    Tak díky tomu našemu koeficientu tedy máme velkou šanci být v předkolech nasazeni.
    To ovšem neznamená, že nemůžeme potkat těžké soupeře, ale pořád budou jen srovnatelní s námi.

    Letos třeba Borisov, Young Boys, Bělehrad, AEK Atény.

    • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

      soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 18.03.2019 12:42 |  
      2 0

      Není to tam zcela aktuální, ale pro nasazení ve čtvrtém předkole LM bychom musel přeskočit Dinamo Zagreb se současným koeficientem 29,5, což je unreal...

      Na druhou stranu až na nás budou muset všichni projít 1-2 předkoly a to čtvrté se bude už před zápasy třetího...hezky to je vidět tady:
      http://www.coen.wz.cz/ligamistru19-20.htm

      • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

        PetCC     před 6 lety 18.03.2019 14:43 |  
        0 0

        Jo, Coen je mistr spekulací :-)
        Já většinou čerpám z předcházejících dat.

        • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

          soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 18.03.2019 16:10 |  
          0 0

          no vono to zas tak velký spekulace nejsou...z uvedených může nevyhrát ligu max PSV (přeskočil by ho ajax s ještě lepším koeficientem), a FC kodaň - tam je Midtjylland zároveň jediný tým, co by šel pod nás...takže nasaezeni můžeme být jen ve chvíli kdy Celtic, BATE i Astana vypadnou v druhém předkole a Midtjylland vyhraje ligu, nebo v případě, že uhrajeme ještě aspoň 6 bodů (jeden je za každej další postup)

  4. Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

    zeleznik2     před 6 lety 18.03.2019 10:18 |  
    0 0

    No zatím to ještě není čtvrt miliardy, ale už se to blíží. A určitě ještě nějaké peníze a bodíky přidáme!!!je velká škoda, že abychom se letos dostali přímo do Ligy mistrů, tak bychom museli Evropskou ligu vyhrát...Mistr české ligy, která je prý kvalitnější než např. rakouská(podle některých novinářů), půjde možná už do třetího nebo maximálně do čtvrtého předkola.

    • Re: Slavia letos vydělala čtvrt miliardy a vylepšila (si) koeficient

      Gino     před 6 lety 18.03.2019 13:53 |  
      0 0

      S prijmy ze vstupneho uz to ctvrt miliardy je.