Evropská liga

Blíží se odveta proti Seville

Sešívané čeká velký zápas. Odveta v osmifinále Evropské ligy proti španělské Seville po nadějném výsledku z prvního zápasu v podobě 2:2. Zda slávisté postoupí můžete krom své účasti ve vyprodaném Edenu sledovat i na ČT Sport.

Na úvod samozřejmě tradičně odkazuji na článek čtenáře JS, který vyčerpávajícím způsobem představil našeho nadcházejícího soupeře již před prvním zápasem. Pokud jste tak tento článek ještě nečetli, měli byste toto svoje pochybení urychleně napravit.

Pokud jde o dění od prvního zápasu, tak nezbývá než konstatovat, že se Sevilla na zápas v Praze naladila ve velkém stylu, když si podobně jako Slavia připsala suverénní domácí ligové vítězství. Konkrétně přehrála 5:2 Real Sociedad, který byl přitom před zápasem prakticky sousedem andaluského týmu v tabulce (ztrácel jen 2 body). Dobrou pohodu předvedl zejména útočník Ben Yedder, který si připsal hned hattrick. Zajímavostí tohoto zápasu budiž, že si "hattrick" připsal i hráč soupeře, leč jeden gól bylo nutné počítat jako vlastní.

Seville se jinak hrubě nedaří venkovní zápasy, z posledních sedmi neprohrála jen jedno jediné, byť v Evropské lize proti Laziu. Jinak ta bilance čítá šest dalších porážek. A ani předtím to nebyla žádná sláva, ojedinělá vítězství v záplavě remíz.

Vzhledem k síle Slavie v Edenu, která naopak za celou sezónu ve Vršovicích prohrála jen jeden jediný zápas, se může zdát, že karty jsou rozdané poměrně příznivě.

Jistě si však pamatujete na technickou kvalitu, kterou hráči Sevilly předváděli v prvním zápase. A jak málo času měli slávisté. Nedá se nic dělat, určitě zítra slávistické borce nečeká lehká šichta.

O to by však byl případný postup cennější. Podaří se?

Tip na sestavu: Kolář - Frydrych, Kúdela, Deli, Bořil - Stoch, Traoré, Král, Souček, Zmrhal - Masopust

 

R16 - Čtvrtek 14. 03. 2019 21:00

Evropská liga, 2018/2019
4 - 3
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Michael Ngadeu Ngadjui
46. Tomáš Souček (pen)
102. Mick van Buren
119. Ibrahim Traoré

Sevilla FC
Sevilla FC

43. Ben Yedder (pen.)
54. Munir
98. Vázquez

Komentáře (156)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Max1     před 6 lety 13.03.2019 21:27 |  
    8 0

    Věřím klukům že to dají 1:1 :)

  2. Re: Blíží se odveta proti Seville

    deny91     před 6 lety 13.03.2019 21:32 |  
    3 2

    Podle toho, vo řekl Trpiš o nasazení klasického hroťáka, vychází mi to asi na Masopusta za Coufala. A pokud to tak bude, tak to bude podle mě správná volba. Ale uvidíme. Podle reakcí JiT na otázku o Frydrychovi to úplně nevidím na to, že by hrál v základu. Dále jsem dost zvědavý, kdo bude na tom hrotu. Jestli Škoda, tak jsem na jeho uplatnění hodně zvedavý. Každopádně bych v zápase opravdu rád viděl Micka aspoň na půl hodiny.
    No... snad to urveme, strašně bych si to přál...

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Gillan     před 6 lety 13.03.2019 22:00 |  
      3 10

      Předpokládám, že budeme muset hrát úplně stejně, jako v Seville.Náročný rychlý presink a rychlé obsazování hráčů.Domnívám se, že budeme hrát opět 4-6-0.Škoda by neměl nastupovat na hřiště ani na poslední minutu.Tohle není zápas pro něj.Jen místo Olayinky by měl nastoupit Mick.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        deny91     před 6 lety 13.03.2019 22:03 |  
        7 1

        Já nevím, typologicky se mi nezdálo ani jeho nasazení v Genku, kde to mělo být podobné, ale nakonec se nám vyplatil. Třeba by se pro něj našlo uplatnění při delším nákopu, kdy je potřeba, aby udržel vepředu míč. Uvidíme. Já bych to taky viděl spíš na rychlostní typy, ale kdo ví...

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      kexholm     před 6 lety 13.03.2019 23:27 |  
      5 0

      Tak Škoda doma hrát musí a taky bude ( on se nehodí na ty venkovní zápasy se silnými běhavými týmy ), ale doma budeme věřím daleko víc na míči a dostane se víc do hry. Masopust je naše nejlepší křídlo, byla by podle mě velká škoda ho dát na beka.

      Můj tip na sestavu jak to JT postaví: Kolář - Bořil, Kúdela, Deli, Zelený - Souček, Král - Masopust, Traore, Stoch - Škoda
      Já bych to postavil: Kolář - Bořil, MNN, Deli, Zelený - Souček, Král - Masopust, Stoch, Zmrhal - Škoda

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        deny91     před 6 lety 13.03.2019 23:32 |  
        6 0

        Já si prostě nedokážu představit, že by měl na Navase hrát Zelený. Podle mě není v obranné fázi tak silný jako Bořil a byl by to velký risk. I díky Bořilovi se přes Navase nakonec neprosadili. No, uvidíme...

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          kexholm     před 6 lety 13.03.2019 23:40 |  
          0 1

          Jako Bořil to v Seville zvládl docela slušně, držel si Navase na distanc, sice ho nechal centrovat kdy chtěl, ale to bylo daleko menší zlo než kdy by nechal Navase přes sebe přejít, ale Zelený tu rychlost taky docela má, já myslím že to zvládne.

  3. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Sawyer2     před 6 lety 13.03.2019 21:41 |  
    0 5

    Ahoj, sháním jeden lístek. Brácha je permanentkář, jezdí ven i na EL, ale bohužel byl na bussines tripu v Améru a podcenil to a nestihl koupit... Tak kdyby někdo měl, tak prosim napište.

  4. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Yh     před 6 lety 13.03.2019 21:48 |  
    11 0

    Věřím, že to dáme! Ale samozřejmě kdybychom vypadli, tak by se nic strašného nestalo, Sevilla je prostě někde jinde. Doufám, že nám zase bude přát štěstí jako v prvním zápase. Tip 1:1, nulu asi neudržíme a dát gól zase tak těžké nebude. :) Hlavní bude pevná defensiva, ale určitě nebudeme betonovat a pěkně je provětráme! :)

  5. Re: Blíží se odveta proti Seville

    VanDel     před 6 lety 13.03.2019 21:53 |  
    10 4

    Mě až téměř děsí ta obrovská šance, přejít přes takový tým, jakým je Sevilla. Pokud to hráči zvládnou psychicky, tak fotbalově na to určitě mají. Když Ajax dokázal přejít přes, na papíře, mnohem kvalitnější tým-Real Madrid, tak proč to nedokázat v krapét menším podání u nás ? Stačí jenom zopakovat to, co jsme hráli v Genku -> nebát se a hrát naší hru !
    Jinak co se týče sestavy, tak místo Frydrycha Masopust a dopředu van Buren ! A pujde to, né že né !

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      FanatikSKS     před 6 lety 13.03.2019 23:05 |  
      5 9

      A Balutu na kraj, že jo trenére :)))

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        hiker42     před 6 lety 13.03.2019 23:21 |  
        9 2

        myslím, že Baluta se Škodou na poslední půlhodinu budou důvodem, proč postoupíme. s Masopustem na pravém beku samozřejmě souhlas s Van Delem :). u Micka nevím, JiT ho staví málo i v méně důležitých zápasech. uvidíme. je celkem jedno, koho postavíme, všichni tam nechaj duši. Zítra to přijde.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        VanDel     před 6 lety 14.03.2019 08:27 |  
        0 4

        Hele, tu máš pětikorunu a jdi si hrát někam jinam.....

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          Pepino44     před 6 lety 14.03.2019 10:12 |  
          0 0

          Není pětikoruna nějak málo? Nebuď škrt a přidej.

  6. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Dennis     před 6 lety 13.03.2019 23:28 |  
    12 2

    Podle vyjádření trenéra to na Frydrycha skutečně nevypadá... Já bych na místo Coufala postavil Kúdelu. Ze tří důvodů. 1) Bořil může zůstat vlevo, kde hraje celou letošní sezonu. Navase si už zkusil hlídat v Seville, zvládne to i doma. 2) Král může zůstat uprostřed zálohy, kde je ohromně prospěšný. 3) S Delim může na stoperu nastoupit Ngadeu, toho nepostavit by byl hřích, je ve výborné formě, ostatně stejně jako Deli.
    Do středu zálohy bych postavil ještě Součka a Traorého. Na kraje Zmrhala a Masopusta, naše nejlépe bránící křídla. Na hrotu bude Škoda, o tom jsem silně přesvědčen. Dobře bránící tým ale neznamená, že nebudeme útočit. Přesto si myslím, že prioritou bude neinkasovat, nakonec o tom mluví i trenér. V EL jsme doma gól nedostali, mnoho soupeřů jsme ani nepustili ke střelám, sázka na dobrou defenzivu je podle mě na místě. Nebude to žádná divočina, spíše čekám opatrný zápas, jde o hodně. Gól tipuji dáme ze standardky, tam vidím rezervy Sevilly a současně naší sílu. Prosadí se Deli nebo Ngadeu. Snad to bude stačit, ale nějak věřím, že by to zítra mohlo klapnout. :-)

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      ColinSKS     před 6 lety 13.03.2019 23:59 |  
      1 11

      kúdelu na kraj kde ve slavii nehrál ??? leda tak v fifě19

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Virgil1956     před 6 lety 14.03.2019 06:57 |  
        7 1

        To je pravda, ale Kúdela jinak na pravém beku odehrál desítky zápasů, ten post pro něj není nic nového.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          ColinSKS     před 6 lety 14.03.2019 08:26 |  
          1 5

          jasně, ale jde o návyky a toto by byl experiment v zápase tohoto významu naprosto nesmyslný

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            Yh     před 6 lety 14.03.2019 12:12 |  
            0 0

            A Masopust snad hrál u nás na pravém beku?

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Ondráš     před 6 lety 14.03.2019 09:23 |  
      2 0

      Čekám místo něj Masopusta.

  7. Re: Blíží se odveta proti Seville

    iwanowicz     před 6 lety 13.03.2019 23:31 |  
    18 0

    Tak Sevilla hodne namachrovana, povazujou se za jasny favority a o postupu nepochybuji. Kez by jim zitra sklaplo a jeli s brekem domu, to by byl sen. :) Kazdopadne, at to dopadne jakkoli, jestli to hraci odmakaji jako v Seville, budu s letosnim ucinkovanim v poharech maximalne spokojen.

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      ColinSKS     před 6 lety 13.03.2019 23:58 |  
      3 7

      tyhle vaclíkovy kecy mě osobně zvedly naději na postup o dost výš.

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      samyeto     před 6 lety 14.03.2019 07:07 |  
      12 1

      Ještě někomu to připadá podobné jako tenkrát a Ajaxem? Hosté také přijeli k odvetě s jistotou postupu....

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Ondráš     před 6 lety 14.03.2019 09:24 |  
      7 0

      Tak oni jsou favorit i před odvetou, to si zase přiznejme. Nicméně takovýhle kecy od soupeře, to mě vždycky potěší:) A kde to vidíš, já žádnej článek nenašel.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        iwanowicz     před 6 lety 14.03.2019 12:39 |  
        0 0

        V OT dal nekdo rozhovor s jejich prezidentem.. Remiza jen smula, nikdo nepochybuje, ze oni postoupi, musi pokracovat v EL atd..

  8. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Snivec     před 6 lety 13.03.2019 23:48 |  
    1 1

    hrozne se tesim a jsem zvedavy, jak to JiT postavi. V rozhovoru po Baniku JiT neprimo rekl, ze nebude hrat Frydrych, ale vubec se neodvazuji odhadovat, jestli bude hrat Zeleny nebo bude zase nejake prekvapko ;)

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      ColinSKS     před 6 lety 13.03.2019 23:57 |  
      2 7

      podle iheute : Kolář - Bořil, Kúdela, Deli, Zelený - Souček, Král - Masopust, Stoch, Zmrhal - Škoda
      nejsem si jist že to JiT takto postaví....

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Gillan     před 6 lety 14.03.2019 06:58 |  
        3 3

        Já jsem si jist, že to takhle určitě nepostaví

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        kjandourek (admin)     před 6 lety 14.03.2019 08:58 |  
        2 1

        Podle Sportu Kolář - Masopust, Kúdela, Deli, Bořil - Souček, Král - Stoch, Troré, Zmrhal - Škoda

        Zatím všichni "vaříme z vody" :-)

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          Papol     před 6 lety 14.03.2019 09:56 |  
          1 1

          Taky jdu vařit z vody, ale myslím, že na pravém beku bude Kúdela a Míša na stoperu. A místo Zmrhala tam bude Masopust. Ještě by se mi líbil v útoku Buren, ale ten půjde na plac tak 15 minut před koncem. Jsem zvědavý na Škodu, pokud bude hrát na hrotu. Těším se na zápas moc a věřím v postup.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          slavanda     před 6 lety 14.03.2019 13:36 |  
          1 1

          taky jednu do placu:

          Kolář - Bořil, MNN, Deli, Zmrhal - Souček, Kúdela - Masopust, Stoch, MvB - Škoda

          Tak ani nemůžu tvrdit, že bych to tak postavil, ale bylo by to zajímavý a rozhodně překvapivý :)

  9. tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 14.03.2019 06:56 |  
    6 1

    2:1 (1:1) Stoch, MNN

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      ColinSKS     před 6 lety 14.03.2019 08:36 |  
      1 6

      nezakřikávat!!

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      padre     před 6 lety 14.03.2019 13:08 |  
      0 0

      Připomínám, že stejný výsledek jsme uhráli venku s Villarealem, ale doma už nebodovali ...

  10. Re: Blíží se odveta proti Seville

    JS (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 08:29 |  
    5 4

    Dnes s klidem a bez respektu. Myslím, i přes výsledek v prvním zápasu, že postup je bonus. I klubové vedení říká, že laťku jsme zvládli kvalifikací do jarní části. Nyní jsme tedy o level nad plán a postup by tak byl o dva levely výše. Máme šanci, ale je potřeba se z ní nesložit. To znamená především nezachytit začátek zápasu, jako se nám to stalo venku s Genkem a v Seville. Když přežijeme úvodní smršť, (Sevilla bude jistě chtít rozhodnout co nejdříve), stát se může cokoliv. Osobně jsem zvědavý na složení a funkčnost obrany – kdybych to stavěl já, asi by hráli Zelený a Bořil kraje, ale JiT vždy překvapí...

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Agbik     před 6 lety 14.03.2019 09:57 |  
      5 0

      Dnes hrajeme zápas, který si můžeme vážně užít. Pokud postoupíme, bude to pohádka. Když nepostoupíme, tak se už můžeme soustředit pouze na ligu, což je taky dobrý a osmifinále v Evropě je úspěch i tak. Takže jak hráči, tak i fanoušci, si dnešek můžou užít slavnostně, bez nervů, jako náplast za těch šest až sedm let kdy jsme neměli peníze, hráče, dělili jsme se o stadion...prostě to je zápas jaký jsme si tehdy nedokázali ani představit. Budu tam, a budu tleskat ať bude stav jaký chce. SKS navždy!!!

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Jachym     před 6 lety 14.03.2019 10:48 |  
        6 0

        To slovo "užívat si" se začíná nadužívat...:-)) Hráč je tam primárně (placen) od toho, aby zápas odmakal, aby si zápas mohl užít platící divák.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          hiker42     před 6 lety 14.03.2019 11:07 |  
          3 0

          +1, hráči si dnešní zápas naopak NESMĚJÍ užít, bez nervů, musej tam nechat duši a nevypustit žádný souboj, prostě válka :) užít si můžou děkovačku a zítřejší los čtvrtfinále

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          Agbik     před 6 lety 14.03.2019 12:42 |  
          2 0

          Když sem jako mlaďas dělal první výstavu, za kterou jsem byl placen, tak jsem na ní dělal od rána do večera, až byla tak vypiplaná, že když začala, tak jsem si ji užil se vším všudy, a její úspěch sem si vážně vychutnal. Takže věř nevěř Jáchymě, ale i když si za něco placen, tak když si to odmakáš, a nic neojebeš, tak si to pak můžeš i užít. Nicménš chápu tvůj příspěvek a kam si tím mířil. Já ti jen tady zkouším vysvětlit, kam jsem tím mířil já. To je jako když makáš na maraton, dáš do toho všechno, a pak si ho prostě užije - neznamená to tím, že ho vypustíš, to ne, odběhneš ho co to dá, ale díky dobré přípravě si to užiješ.

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            Jachym     před 6 lety 14.03.2019 13:05 |  
            0 0

            No, dejme tomu, ale i ten maratón si ve formě startovného musím zaplatit a nemám výkonnost nejlepších běžců, abych za něj bral peněžní odměny...:-)

            • Re: Blíží se odveta proti Seville

              Agbik     před 6 lety 14.03.2019 13:47 |  
              0 0

              Musíš se na to dívat pozitivně Jáchyme, a brát ten nealko birell co tam Carlo Capalbo nabízí, jako plat za svůj výkon, a budeš na tom vlastně stejně jako naši hráči. :-)))))))))))

              • Re: Blíží se odveta proti Seville

                Jachym     před 6 lety 14.03.2019 14:23 |  
                0 0

                No, jako bonus mi samotný velký Carlo již v cíli párkrát potřásl rukou...:-)

                • Re: Blíží se odveta proti Seville

                  Agbik     před 6 lety 14.03.2019 14:42 |  
                  0 0

                  Teď mě napadá, jestli by se Neymar za potřesení rukou aspoň převlékl do trenýrek - ale asi spíš teda ne :-))))))))))))))

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      dalislavista     před 6 lety 14.03.2019 16:30 |  
      1 1

      Když slyším, že si hráči jdou zápas užít, jdou na mě osypky. Jdou si snad zápas odmakat...

  11. Lístek navíc

    FiL44     před 6 lety 14.03.2019 09:02 |  
    3 0

    Ahoj, kdyby měl někdo zájem, tak se mi naskytl jeden lístek navíc. Je to sektor 111b, 20. řada. Předat mohu tak hodinu před zápasem. Pak už budu nervozně usrkávat pivo na stadionu. Za 400 Kč je váš. Kdyžtak mě můžete kontaktovat na emailu hladik.fil@gmail.com. První bere vše. SKS!!!

    • Re: Lístek navíc

      FiL44     před 6 lety 14.03.2019 09:22 |  
      3 0

      Je pryč. Díky

  12. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Horis     před 6 lety 14.03.2019 09:05 |  
    2 0

    Věřím, že cesta do Baku dnes neskončí !!!

  13. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Ravik     před 6 lety 14.03.2019 09:13 |  
    4 0

    Začal bych v obraně defenzivněji. Takže Frydrych na beku, Masopust před ním. Ten hodně pomůže do obrany. Bez něj si sestavu nedovedu moc představit.

    Pokud by byl vývoj nepříznivý tak je možnost oživení tím že na beka se stáhne Masopust a před něj půjde třeba Mick.

    Otazník je myslím komu z tria Stoch, Škoda, Traore zůstane Černý Petr. Ale Škodovka mi snad přijde jistý.

    Jinak je super že před zápasem je celostad choreo, snad tam bude většina včas a doufám, že se Slavia pořádně připravila na nápor u turniketů.

  14. Re: Blíží se odveta proti Seville

    zeleznik2     před 6 lety 14.03.2019 09:24 |  
    0 0

    Tak snad to dnes kluci zvládnou. Máme o něco lepší pozici, navíc hrajeme doma, takže kluky potáhne vyprodaný stadion. Těžko tipovat, ale výsledek 1:1 a postup by mohl vyjít. Na webu ČT sestava takto: Kolář- Zelený, Kúdela, Deli, Bořil - Suk, Král - Masopust, Stoch, Zmrhal - Škoda. Tak uvidíme jak to JT postaví. Určitě nebude v sestavě Mick, ale spíše tam dá Traorého a možná Frýdu.

  15. Re: Blíží se odveta proti Seville

    kramle     před 6 lety 14.03.2019 09:47 |  
    1 1

    Sám za sebe bych chtěl požádat, aby jsme během utkání neudělali nějaké blbosti s dělobuchy, světlicemi a tak …. chorea určitě jo, sám se na to těším, ale nepokažme to klukům. Dík

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Ondráš     před 6 lety 14.03.2019 09:51 |  
      2 0

      To myslím nehrozí, takhle tupí nejsou ani někteří jedinci na TS. V evropských pohárech to je úplně něco jinýho, než ten českej prales.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        obiwan     před 6 lety 14.03.2019 11:21 |  
        1 0

        UEFA MAFIA:-))

  16. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Ondráš     před 6 lety 14.03.2019 09:53 |  
    0 1

    Jinak trochu mě děsí, že si to s nimi chce Trpiš zase rozdat na férovku..čekal jsem trochu zataženou obranu a čekání na brejk. Honit se s nimi, no nevím nevím. Reálně jsem uvažoval zaňdourka a nějakou haluzí to ukoulet na 1:1. Takhle fakt nevím, aby z toho nebyl nějakej bůreček.

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      kjandourek (admin)     před 6 lety 14.03.2019 10:15 |  
      7 2

      Zaňdourka?

      Jako celoživotní nositel takřka totožného příjmení bych tě chtěl upozornit, že pokud máš za sebou N a D a háček dáš jenom nad N... tak je to víceméně nevyslovitelné :-)

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Horis     před 6 lety 14.03.2019 12:37 |  
      1 0

      Jsem přesvědčený, že nulu vzadu neudržíme, proto musíme být aktivní... Budeme potřebovat dát gól/y.

      Postavil bych to takto:
      Kolář - Frydrich, Kúdela, Deli (Ngadeu), Bořil - Souček, Král - Masopust, Traoré, Zmrhal - Škoda

  17. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Obr     před 6 lety 14.03.2019 09:54 |  
    2 2

    Ja sem zvedavej, jak to Trpis nakonec postavi. V utoku podle me zacne Skodak - Trpis bude chtit, aby vepredu nekdo podrzel balon a Skodak je toho schopnej asi nejvic z nasich utocniku. Na krajich podle me bude Maso a Zmrhal. Veprostred tipuju Soucka s Kralem a Miňem. Otazka je co pravej resp. levej bek. Pochybuju, ze tam Trpis bude chtit experimentovat, takze ocekavam Borila se Zelenym, i kdyz u Zelenyho mam trochu obavu - zatim u nej postradam tvrdost a zarputilost, ktera bude urcite zakladem uspechu. Frydrycha na beku neocekavam kvuli deficitu v rychlosti a obratnosti. Stopery bych osobne videl nejradsi ve slozeni Deli a Ngadeu, ale myslim, ze bude hrat Deli a Kudela. Dneska beru i bod.

  18. Re: Blíží se odveta proti Seville

    jarmik     před 6 lety 14.03.2019 10:08 |  
    4 3

    Já bych nejradši viděl obranu:

    Bořil - Kúdela - Ngadeu - Deli

    Deli by to v takovém zápase podle mě klidně mohl zvládnout i na kraji, žádné extra útočení se od něj čekat nebude, ale hlavně obranně a rychlostně by to pro něj podle mě nebyl problém. Celkem mě zajímá, co byste na takové složení řekli.

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Obr     před 6 lety 14.03.2019 10:25 |  
      0 2

      Deliho bych videl na beku taky rad, ale na levym.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Pepino44     před 6 lety 14.03.2019 11:05 |  
        5 0

        No, tak vzhledem k tomu, že se sestava má číst a psát od pravého beka, by to Delimu na levého beka vyšlo. Já bych ale preferoval obranu - Kudela, MNN, Deli, Bořil.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          Obr     před 6 lety 14.03.2019 11:14 |  
          2 0

          Tak v tom pripade ano. Dik za upozorneni

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      necich     před 6 lety 14.03.2019 11:07 |  
      3 0

      Promiň, ale dávat ortodoxního stopera na post, kde nikdy nehrál, navíc v takovémto zápse mi přijde jako nesmysl. A doufám, že to tak nebude. To bych tedy raději viděl Kúdelu na beku a na stoperu Míšu se Simonem.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Rooney     před 6 lety 14.03.2019 11:49 |  
        3 1

        Sice to na tuhle variantu nevidim, ale jen pro info ten ortodoxni stoper hraje leveho beka v repre, takze uplna novota by to pro nej urcite nebyla. Samozrejme v nasem stylu by to asi jine bylo, ale to uz asi tezko hodnotit.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          necich     před 6 lety 14.03.2019 13:01 |  
          1 0

          Repre Pobřeží ... nesleduji, navíc tam toho tuším mnoho neodehrál. U nás si nevzpomínám, že by někdy hrál beka. Experimentovat v takovém zápase by dle mne byla hloupost. Jsou potřeba určité návyky a automatismy, které prostě nemá.

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            Rooney     před 6 lety 14.03.2019 13:11 |  
            0 0

            Ja je taky nijak zvlast nesleduju, ale vim, ze tam nastupuje. U nas to nehral asi nikdy, ikdyz pri vytazeni naseho beka se u te lajny pohybuje celkem casto. Souhlasim s tim, ze by to byl risk, nicmene to byl nerozehrany Traore a nesehrany Masopust na hrotu taky a jaka to byla nakonec trefa. Ale jak jsem psal, nepredpokladam, ze by tam nastoupil, byla to jen reakce na to, ze ten post nezna.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        padre     před 6 lety 14.03.2019 13:01 |  
        1 0

        Tak pozor, Simon hrává levého beka v repre Slonů.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          necich     před 6 lety 14.03.2019 13:11 |  
          1 0

          Viz. níže. Za repre odehrál 5 - 6 zápasů snad za 5 let, z toho možná polovinu na beku, navíc s jinými spoluhráči...

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            padre     před 6 lety 14.03.2019 13:17 |  
            0 0

            A teď porovnat zkušenosti Zeleného. Bořil se asi zleva neposune.

  19. Re: Blíží se odveta proti Seville

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 10:35 |  
    5 3

    Nemůžu si pomoct, ale mě dává největší smysl ze všech možností na pravého beka Frydrych, a to z těchto konkrétních důvodů:

    1) Není podle mě dobrý nápad přesouvat napravo Bořila, je to vlastně pak změna dvou postů a obranu to rozhodí víc než změna na jedné pozici;

    2) Frydrych je zkušenější a vyzrálejší hráč než Zelený, který má sice mnohem větší potenciál, ale důležitý je stav právě teď. Michal má za sebou přeci jen boj o titul 2017 i loňské zápasy v předkolech LM a skupině EL. Věřím mu mnohem víc než Zelenému, že to psychicky ustojí. Nadto má za sebou možná životní zápas proti Baníku, bude si věřit;

    3) I typologicky mi tam sedí víc. Primární bude dnes večer výkon dozadu před přínosem dopředu, a dozadu je prostě Michal velmi spolehlivý. Nadto je neskutečně gólový a dravý při útočných standardkách, ze kterých často skóruje - to dnes může dost dobře rozhodovat.

    Za mě ideální sestava:

    Kolář - Frydrych, Kúdela, Deli, Bořil - Souček, Král - Masopust, Stoch, Zmrhal - Škoda

    1:1 a postup :)

    Každopádně se těším na večer jak malej, tohle jsou přesně ty okamžiky, kvůli kterým miluji fotbal. Ať to dopadne jakkoliv, tak dnes nechám v Edenu hlasivky a budu na naše kluky neskutečně hrdý!

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Obr     před 6 lety 14.03.2019 10:43 |  
      6 2

      Podle me by to s Frydrychem nedopadlo dobre. Dneska to bude chtit hlavne rychlost, protoze ty srnky na krajich se zkusenostma a pozicne neubrani.

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Rooney     před 6 lety 14.03.2019 11:01 |  
      5 1

      Se vsim se da souhlasit, ale chybi tam jeste dva dulezite faktory. Prvnim je jeho rychlost a druhym pozicni hra. Obavam se, ze by to Fryda rychlostne nedaval a s ohledem na to, jak radi spanele zabihaji za obranu bych mel obavy i s te pozicni hry... Dle meho zustane Boril vlevo a napravo bud Masopust nebo Kudela, ale verim JiT, ze to posklada nejlepe.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        jipeslav (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 13:07 |  
        0 0

        Mně by se napravo líbil Kúdela a na stoperu Deli s MNN, levá obrana Bořil. Pravá záloha Masopust, levá asi Zmrhal, střed Souček, Král, (Traore nebo Stoch). Snad nebude Souček hořet jako minule, tam to na začátku nedával. V útoku pak Škoda případně MvB, na toho by také nebyli připravení. Pravá obrana s Kúdelou by znamenala, že by byl spíše pravostřením obráncem a vypomáhal by tam ještě Masopust. Ale já jsem laik, věřím Trpišovi, ať to postaví jakkoliv, i kdyby dal na pravo Standu Vlčka.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          Rooney     před 6 lety 14.03.2019 13:18 |  
          1 1

          Tahle varianta mi prijde logicka, ale nejsem si jist, zda zrovna na tenhle zapas nasadit stoperskou dvojci MNN-Deli... Individualne jim naprosto verim, ale dohromady uz tolik ne. Ale jelikoz tu nechci timto rozvirit nekonecnou debatu na toto tema, tak take zustanu u toho, ze JiT to urcite posklada lepe, nez my vsichni dohromady. Vlcek pobavil ;)

  20. Re: Blíží se odveta proti Seville

    brťas74     před 6 lety 14.03.2019 10:36 |  
    1 1

    Před zápasem v Seville jsem psal 1:1u nich 1:1doma a postup na pětky.Takže oprava dneska 2:2 a postup a pětky ať je na co vzpomínat:)

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Max1     před 6 lety 14.03.2019 10:53 |  
      4 0

      Penalty né prosím to aby u edenu byl ten kamion-sanitka golem nebo jak se jmenuje :D.

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Horis     před 6 lety 14.03.2019 12:10 |  
      2 0

      Nevím, jestli bych našim borcům zrovna na penalty věřil. Naše úspěšnost celkově není nijak výjimečná... Tak raději 1:1, nebo jakoukoliv výhru po 90 minutách nebo v prodloužení

  21. Re: Blíží se odveta proti Seville

    brťas74     před 6 lety 14.03.2019 10:53 |  
    5 0

    Bojeschopnost a zodpovědnost chlapi.

  22. 3-1

    slavistou50let     před 6 lety 14.03.2019 10:57 |  
    3 4

    To Vaclík ještě nezažil. 3-1 v suchém triku. Ať je rád, že nebude chytat.

  23. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 11:29 |  
    0 6

    prekvapim se sestavou jak prekvapuje JT

    Kolar - Kral,Kudela,Deli,Boril - Soucek, MNN - Zmrhal,Thraore,Stoch -Masopust

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Rhu-rhu     před 6 lety 14.03.2019 11:50 |  
      4 3

      Thraore? To fakt? :D

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        SirCohen     před 6 lety 14.03.2019 12:14 |  
        8 4

        No jasně, Kholář - Khrál, Khúdela, Dheli, Bhořil - Shouček, MhNN - Zhmrhal, Thraoré, Shtoch - Mhasopust.

        Tys nikdy neměl rýmu a ucpaný nos?:-D

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          kjandourek (admin)     před 6 lety 14.03.2019 12:53 |  
          4 0

          Ještě že nechtěl nikomu diktovat drama z krejčovské dílny: Přetržené nítě :-)

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            ehad     před 6 lety 14.03.2019 19:16 |  
            1 0

            no, hlavne ze nechtel vybocit ;-) ....

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          dalislavista     před 6 lety 14.03.2019 15:51 |  
          0 1

          Máš tam chybu, správně je Sthoch.

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            SirCohen     před 6 lety 14.03.2019 16:59 |  
            1 0

            To by pak musel být i Krhál a Zmrhhal, ne?;-)

            • Re: Blíží se odveta proti Seville

              dalislavista     před 6 lety 14.03.2019 19:29 |  
              1 0

              Ale Sthoch se lépe vyslovuje než Shtoch... :)
              Prostě Mhiňo...

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            bongor     před 6 lety 14.03.2019 18:33 |  
            2 0

            Ale houby,ve Fačru je Stbhoch.Xhybí Ti tanm b.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Jachym     před 6 lety 14.03.2019 14:26 |  
        1 0

        Thraore jako Threat pro borce Sevilly...:-)

  24. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Fido22     před 6 lety 14.03.2019 11:43 |  
    5 1

    Ahoj,
    protože mám zlomený prst u nohy, dlouhé stání mě bolí a dopady při skákání všech fandů kolem by srůstu mé kůstky nepomohl, dnes NEpůjdu s manželem na severní tribunu, kde sedět nemá smysl.
    Určitě jsou tu fanoušci, co mají dva lístky vedle sebe na jižní tribunu, ale fandit budou chtít ze severu. Rádi si dnes sedneme na jejich místa. Jednak kvůli bolavému prstu a i proto, abychom mohli držet na jihu kartony při choreu celého stadionu a nějakou tu "díru" zaplnili zvednutím kartonu a celkový efekt byl dokonalý.
    Prosím, písněte mi, sektor, řadu a dvě sedačky vedle sebe, ... na která máte vstupenku, ale budete na severu.
    Díky a SLAVIA OLEEEE!

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      donford     před 6 lety 14.03.2019 12:18 |  
      2 1

      Nejsem si jist, neb to zase tak sofistikovaně nesleduji, ale když Škoda nastupuje jako střídající hráč, tak góly spíše nedává. Takže by měl nastoupit od začátku. Na obránce vpravo (ten Coufal nám pěkně zavařil) je několik tipů - Bořil, Kúdela, Frýďa, Masopust a dokonce Král? A Deli nalevo. Sám Trpiš hovořil o čtyřech variantách. Tak snad Krále tam stavět nebude - ne že by tam taky nezahrál, ale uprostřed pole se moc osvědčil. Mně by se líbilo Bořil (napravo) Kúdela, Ngadeu, Deli (vlevo). Myslím, že by si Navas na Deliho moc neťuk. Ovšem podporu křídla před sebou by zase moc Deli nedával. Masopusta bych při účasti Škody cpal na křídlo. A nebo to zvolit co nejpodobněji jako v Seville? Variant je hodně. Hlavně aby Trpiš šáhl dobře do klobouku.

  25. Re: Blíží se odveta proti Seville

    slamacek (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 12:19 |  
    4 0

    Ahoj,

    mam dva listky co nevyuziju. osud je proti me :( Jeden je detsky do sektoru 127 a jeden dospely do sektoru 126.
    Nejsou u sebe. Kdyby mel nekdo zajem ozvete se na mobil 606 618 838. cena dospely stal 420, detsky 200.

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 12:37 |  
      1 0

      zbyva jen ten detsky. nevim jestli to nejde nejak uvlonit aby si misto mohl koupit nekdo dospely.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Beda4     před 6 lety 14.03.2019 13:35 |  
        0 0

        Byla by moznost jednoho listku?

  26. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 13:20 |  
    0 1

    Může projít na dětský lístek dospělák? Turniket to asi nepozná..

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      maca10     před 6 lety 14.03.2019 14:08 |  
      4 0

      Pozná.. turniket bliká a vydává jiný zvuk.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Fido22     před 6 lety 14.03.2019 14:22 |  
        0 0

        nejen, že při průchodu dítětem turniket bliká, ale především musíš s dětským lístkem jít vchodem "RODIČE A DĚTI", ... u každého vchodu je jeden turniket speciálně pro děti a jejich dospělý doprovod. Aby děti nikdo neumačkal a dostaly se co nejdříve dovnitř.

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 15:03 |  
        1 0

        A pustí mě tam, přece ho nenechám propadnout když mladej nemůže

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          donford     před 6 lety 14.03.2019 17:17 |  
          5 0

          Jo, pustí tě tam, ale vezmi si krátký kalhoty s kšandami a košile nechť ti z nich plandá. Taky je dobrý mít shrnutou punčochu a mluvit mečivým hláskem. :-) :-)

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            Dr. Fe1     před 6 lety 14.03.2019 18:04 |  
            2 4

            Vzor Hurvínek :-)

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 17:19 |  
          1 0

          Nepustí. U turniketu pro děti postává chlápek a kontroluje "kompatibilitu" stáří se zvukem... ;)

  27. Re: Blíží se odveta proti Seville

    smely (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 13:44 |  
    6 0

    Verim , ze dnes konecne protrhneme smulu a dame gol do branky u TS. Poslední , kdo tam v poharu skoroval byl GvK....At zije Slavia ! #spolecnedoBaku

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Ondráš     před 6 lety 14.03.2019 14:14 |  
      5 0

      Klidně ať to skončí 0 zu 0, hlavně když postoupíme..byl by to neskutečnej úspěch. Kdybych si musel vsadit, tak rozum velí postup Sevilly, ale srdci neporučíš. No, jsem na to zvědavej, hlavně to odehrát důstojně a nechat tam všechno.

  28. Re: Blíží se odveta proti Seville

    zaba123     před 6 lety 14.03.2019 15:01 |  
    3 1

    Prodám lístek na dnešní zápas sektor 126, řada 27, sedadlo 4. Kamarád onemocněl a nemůže jít. Pro více info volejte nebo pište na 732 523 656. Cena 720 (+5Kč manipulační poplatek)

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      zaba123     před 6 lety 14.03.2019 16:14 |  
      2 0

      prodáno

  29. KOUPIM LUPEN

    jauvajs     před 6 lety 14.03.2019 15:54 |  
    1 2

    Sháním jeden lístek na dnešek někam za branku. Díky

    • Re: KOUPIM LUPEN

      smely (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 16:31 |  
      6 1

      :-)))) rada ? cislo ? ....

    • Re: KOUPIM LUPEN

      kick_me (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 18:25 |  
      3 0

      Chceš ještě lístek? Nebo někdo jiný?
      Bohužel jsem nemocný, nedám to :(
      Mám lístek na sever, můžu poslat PDF.
      Když je to takhle last minute, dám ho za 200 Kč.

      • Re: KOUPIM LUPEN

        jauvajs     před 6 lety 14.03.2019 18:37 |  
        0 0

        určitě- poslal sem ti zprávu o inboxu

  30. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Ondráš     před 6 lety 14.03.2019 16:50 |  
    1 1

    Dneska čekám v Edenu hodně rozezlenou Sevillu (po minulém týdnu).

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Jachym     před 6 lety 14.03.2019 17:06 |  
      2 0

      V tom případě naši toreadoři Míša nebo Šimon budou muset ty zpupné sevillské býky v naší aréně zkrotit...

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      VanDel     před 6 lety 14.03.2019 18:35 |  
      5 1

      Tak pokud vylítnou, tak samozřejmě rozezlený budou :)

  31. Re: Blíží se odveta proti Seville

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 18:45 |  
    7 0

    Mně je z nervů úplně šoufl... tohle jsem dlouho nezažil. Dneska se stane něco velkého. Nevím co, ale zdá se, že pro mě osobně bude vítězství už to, když to přežiju...

    Tak chlapi – se zdviženou hlavou, s hrdostí, s maximálním nasazením. Nedejte jim zadarmo ani milimetr a pokud si mají odvézt postup do Španěl, ať ho vydýchávají ještě o Velikonocích... :)

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Arya     před 6 lety 14.03.2019 19:12 |  
      3 0

      Jo, mně je z toho taky nějak divně. Hlavně nedostat výprask a uhrát dobrej výsledek!

  32. Re: Blíží se odveta proti Seville

    ColinSKS     před 6 lety 14.03.2019 18:48 |  
    4 6

    za chvilku vyrazim a ma mám takový dobrý pocit v kostech. veřím tomu, mnohokrát se mi to vyplnilo. byla by to bomba. no a když se to nepovede, doufám že nebudou lidi utíkat pryč před koncem. za mne - na jaře skvělé zážitky a další určitě přijdou!. Nos vemos en el estadio!

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:34 |  
      0 5

      Jo, to akné musí rozrajcovat každou:)))

  33. Re: Blíží se odveta proti Seville

    FanatikSKS     před 6 lety 14.03.2019 19:26 |  
    4 0

    Sešívaná záda, pouze bílý čtverec na číslo jako to má Feyenoord. Super

  34. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:39 |  
    4 15

    Von fakt toho Škodu postavil..no ty vole...to bude presink.....to má Sevilla otevřenou cestu až za půlku

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Arya     před 6 lety 14.03.2019 19:46 |  
      2 0

      Ale no ták, pořád je tam MNN ;)

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:47 |  
        0 4

        Ten bude presovat od jejich gólmana??

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          Arya     před 6 lety 14.03.2019 19:48 |  
          2 0

          Míša zvládne všechno ;)

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:48 |  
            0 5

            Ten vzadu nebude vědět, kde mu stojí hlava...

            • Re: Blíží se odveta proti Seville

              Arya     před 6 lety 14.03.2019 19:50 |  
              3 0

              Trochu optimismu (:

              • Re: Blíží se odveta proti Seville

                Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:53 |  
                3 4

                Já věřím, že po plichtě postoupíme.Optimista jsem.To ale neznamená, že nebudeme jak na kolotoči.Sevilla je úplně někde jinde

                • Re: Blíží se odveta proti Seville

                  Arya     před 6 lety 14.03.2019 19:55 |  
                  0 0

                  Jo, s tím souhlasím.

                • Re: Blíží se odveta proti Seville

                  Papol     před 6 lety 14.03.2019 19:58 |  
                  0 1

                  Kolotoče z Edenu už dávno zmizely :-)

                  • Re: Blíží se odveta proti Seville

                    Gillan     před 6 lety 14.03.2019 20:01 |  
                    1 4

                    Vím, bydlím tu, proto píšu "jak"

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Qope     před 6 lety 14.03.2019 19:50 |  
      6 0

      kapitán bude platnej, uvidíš

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:52 |  
        2 8

        Jak mrtvýmu zimník, jako posledních 20 minut v Seville.Na tohle nemá, v lize ho toleruju, ale tady potřebujeme vepředu rychlíka, který jim bude dělat problémy s rozehrávkou.

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          Qope     před 6 lety 14.03.2019 19:52 |  
          5 0

          strategii nechej na trenerovi ...

          • Re: Blíží se odveta proti Seville

            Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:54 |  
            0 11

            To není strategie, to je rezignace na to, co jsme hráli v Seville.

            • Re: Blíží se odveta proti Seville

              Qope     před 6 lety 14.03.2019 19:54 |  
              5 0

              miluju tyhle kecy pred zapasem :-))

              • Re: Blíží se odveta proti Seville

                Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:56 |  
                0 4

                Uvidíš sám.Já se jdu připravit a za půl hodiny vyrážím.Tak doufám, že to Trpišovi vyjde...

                • Re: Blíží se odveta proti Seville

                  Qope     před 6 lety 14.03.2019 19:57 |  
                  0 0

                  doufam ze te uvidim v tv :-))

                  • Re: Blíží se odveta proti Seville

                    Gillan     před 6 lety 14.03.2019 19:58 |  
                    0 4

                    Možná jo, akorát mě asi nepoznáš:)

                    • Re: Blíží se odveta proti Seville

                      Qope     před 6 lety 14.03.2019 20:01 |  
                      0 0

                      tak vběhni na hřiště, at mám jistotu

                      • Re: Blíží se odveta proti Seville

                        Gillan     před 6 lety 14.03.2019 20:02 |  
                        0 5

                        Dobrej nápad, ještě si vezmu do ruky nějakou rachejtli a napálím jí do kotle Sevilly.Pak ale budeme mít zavřený hříště na 5 let:))

            • Re: Blíží se odveta proti Seville

              Papol     před 6 lety 14.03.2019 19:56 |  
              4 1

              Věř trenérovi a Tvá víra Tě uzdraví

        • Re: Blíží se odveta proti Seville

          EdCable     před 6 lety 14.03.2019 20:24 |  
          5 0

          Prej "v lize ho toleruju" :-D

          Jak kdyby tys o necem rozhodoval :-D

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      SirCohen     před 6 lety 15.03.2019 08:16 |  
      2 0

      Tak co, jak ho po včerejšku hodnotíš? Propadák, co?;-)

  35. Re: Blíží se odveta proti Seville

    VanDel     před 6 lety 14.03.2019 19:43 |  
    4 1

    Sestava: Kolář – Kúdela, Ngadeu, Deli, Bořil – Souček, Král – Masopust, Traoré, Stoch – Škoda
    Náhradníci: Kovář, Zmrhal, Olayinka, Hušbauer, van Buren, Baluta, Frydrych

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      Papol     před 6 lety 14.03.2019 19:54 |  
      0 0

      Tak jsem měl pravdu s tím Kúdelou na beku a Masopust místo Zmrhala. Čekal jsem nějakou čertovinu od JiT. Tak chlapi jedem a hrrr na ně.

  36. Sestava

    Rhu-rhu     před 6 lety 14.03.2019 19:47 |  
    0 0

    Sestava očekávaná, až na toho Kúdelu na beku, ale byla to varianta, která se nabízela. Stoch bude taky potřeba, a to znamená, že nezbylo místo na JZ8. Na hrotu Milan Škoda, věřím, že tahle sestava je zase ta správná. I když by si ji před zápasem tipl málokdo, trenér VCD.

  37. Re: Blíží se odveta proti Seville

    sicilianbrno     před 6 lety 14.03.2019 19:50 |  
    0 0

    Zdráv všechny slavisty...tady v Brně chcije o 106, jak je tedkom v Praze?

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 19:54 |  
      0 0

      Dyť tu sotva kape...

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 19:57 |  
        2 3

        Já mam zatažený žaluzie a ven nevidim.

  38. Re: Blíží se odveta proti Seville

    FanatikSKS     před 6 lety 14.03.2019 19:56 |  
    3 0

    Nebude to spíše 5-3-1-1 ?

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      celtix     před 6 lety 14.03.2019 19:59 |  
      4 0

      Taky mi to tak přijde. Ale aby to znělo víc útočně tak 3-5-1-1 :)

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        FanatikSKS     před 6 lety 14.03.2019 20:00 |  
        0 0

        Máš pravdu. To vypadá líp :)

      • Re: Blíží se odveta proti Seville

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 20:01 |  
        1 2

        Zajímavý výsledek. Já tipoval 3:1.

  39. Re: Blíží se odveta proti Seville

    johnychee     před 6 lety 14.03.2019 20:18 |  
    5 0

    Klucí! Zítra se žením, tak dneska jedině postup! :) vsazeno mám na 1:1 !

  40. Re: Blíží se odveta proti Seville

    p!erreCORE     před 6 lety 14.03.2019 20:19 |  
    1 1

    mně to jen mrzí, že tréňa nasadil Kúdelu místo Frydrycha.. na druhou stranu vím, že je to cesta k postupu, takže vlastně mlčím..

    • Re: Blíží se odveta proti Seville

      p!erreCORE     před 6 lety 14.03.2019 20:19 |  
      0 0

      a Kúdelu mám rád.

  41. Re: Blíží se odveta proti Seville

    Pochy     před 6 lety 14.03.2019 21:14 |  
    0 1

    Gooool!!