Chance liga

Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

Slavii čekají dva těžké domácí zápasy v řadě, před Sevillou jede do Edenu Baník Ostrava, který na podzim doma porazil sešívané 2:1. Zápas začíná v 17:30 a pokud nemůžete přijít osobně, laďte O2 Sport. Slavia může vítězstvím zvýšit svůj náskok v čele tabulky na šest bodů.

Jen necelé tři dny od výkopu zápasu na jihu Španělska se červenobílí opět seřadí na hřišti, aby zamávali divákům a pustili se do boje s dalším soupeřem. Nebýt utkání Evropské ligy v Seville, asi bychom se mohli bavit nanejvýš o tom, zda má Baník, kterému bude chybět Robert Hrubý kvůli karetnímu trestu, jak překvapit Slavii, která v lize jede jako dobře promazaný stroj a z 23 zápasů ztratila body jen ve čtyřech. Právě krátká doba mezi těžkým zápasem venku a ligovým utkáním s týmem z nejlepší ligové šestky však přináší další témata k diskuzi.

Asi všichni jsme viděli, jak slávisté sotva pletli nohama na konci zápasu v Seville, všichni ze sebe vydali maximum. Prakticky každý trenér, který se na dané téma vyjadřuje, pak říká, že dva volné dny nejsou dostatečné k tomu, aby tělo zregenerovalo a bylo schopno podat znovu maximální výkon. Slavia má široký kádr, a tak je sestava pro zápas s Baníkem najednou velkým otazníkem. S velkou pravděpodobností najdeme zítra v základní sestavě Hušbauera se Škodou, kteří do základu patří a kteří v Seville nehráli buď vůbec nebo jen pár minut. Můžeme přidat brankáře Koláře a asi si těžko představit, že budeme hrát bez Součka, ale tím s jistotami prakticky končíme.

Vezměme si třeba Coufala s Bořilem. Za Bořila už jednou naskočil Zelený a proti Slovácku z toho byla výhra 4:0. Coufal je zase kromě únavy vykartovaný na Sevillu a trenér může chtít vyzkoušet jeho náhradu (zřejmě Frydrycha) v ostrém zápase. O tom, že máme tři vyrovnané stopery a naskočit mohou kteříkoli dva, už se napsalo mnohé. Na ofenzivnějších postech má pak trenér k dispozici celou řadu variant, posuďte sami: Zmrhal, Masopust, Stoch, Olayinka, Baluta, van Buren. Dva nebo tři z nich nejspíš zítra nastoupí, podle toho, zda na postu vedle Součka bude Hušbauer, Král nebo snad Traoré.

Baníku Ostrava vyšel skvěle vstup do sezóny, po desátém kole, ve kterém porazil právě Slavii 2:1, byl Baník na čtvrtém místě pouhé dva body za vedoucím duem Slavia, Plzeň. Od té doby to je ale trochu jiná písnička, zatímco Slavia v uplnynulých 13 kolech získala 34 bodů s bilancí 11-1-1, Baník je v ligovém průměru, konkrétně na 10. místě s bilancí 4-4-5 a pouhými 16 body. Jak už jsme zmínili výše, Baníku bude chybět v Edenu exslávista Hrubý, který má karetní trest. S otazníkem je start Jánoše, možné varianty za Hrubého.

Trenér Trpišovský osobně na Slavia TV na youtube poprosil fanoušky, aby přišli hráče v těžkém zápase podpořit, protože to budou potřebovat. Slavia v zápase může navýšit náskok na druhou Plzeň, která dnes opět prohrála na hřišti jednoho z pražských klubů 0:4.

Kurzy Fortuna: 1.38 - 4.7 - 10

Tip na sestavu: Kolář - Frydrych, Kúdela, Ngadeu, Zelený - Souček, Hušbauer - Masopust, Stoch, Olayinka - Škoda

24. - Neděle 10. 03. 2019 17:30

Fortuna liga, 2018/2019
4 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (164)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    zeleznik2     před 6 lety 09.03.2019 19:11 |  
    11 1

    Pohodovou výhru a náskok šesti bodů na tu plzeňskou lůzu.

  2. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    buran     před 6 lety 09.03.2019 19:23 |  
    5 0

    Klidně budu za magora, zítra super ofenzivní smršť a 5:0, takovou sestavu nebudou čekat!

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      necich     před 6 lety 09.03.2019 20:10 |  
      3 0

      Buď raději za burana :)

  3. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Snivec     před 6 lety 09.03.2019 19:24 |  
    11 0

    "jednoho z prazskych klubu" :D
    doufam, ze nas prijde hodne podporit hrace do Edenu a vyhrajeme. Chce to dat brzy branku.

  4. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    vršek     před 6 lety 09.03.2019 19:48 |  
    26 0

    Vážení - alespoň trochu pokory - v tak náročném programu stačí jakákoli výhra!!!!

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Taky     před 6 lety 09.03.2019 20:11 |  
      4 19

      Teď to schytám, ale i bod by byl dobrej, když Plíseň prohrála.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        necich     před 6 lety 09.03.2019 20:16 |  
        13 0

        Běž si dát obklad. :)

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Taky     před 6 lety 09.03.2019 22:02 |  
          2 3

          No co, neoddiskutovatelná matematika spojená s obavou, o které jsem psal už po Genku, že po posvícení bývá Frýdek.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Sedrousek     před 6 lety 10.03.2019 15:51 |  
      0 0

      S pokorou tipuju 3:0

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      necich     před 6 lety 09.03.2019 20:15 |  
      2 10

      To procento úspěšnosti je poměrně tristní. Chytat za průměrnou obranou tak je to skoro trága.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        necich     před 6 lety 09.03.2019 21:23 |  
        0 3

        No jo, tak opravuji. Chytat za horší obranou tak má úspěšnost bídně 60% a to už by byl lepší i Rada z Dukly.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 22:07 |  
        1 0

        V letošní sezóně má úspěšnost 71,7 %, což ho řadí až na 13. místo mezi brankáři v úspěšnosti zákroků, ale desátý Heča odchytal jen 3 utkání. Zbylých 12 brankářů (včetně Koláře) odchytalo alespoň 10 zápasů (900 minut).

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Lunaris     před 6 lety 09.03.2019 21:55 |  
      6 0

      Tak je to i o tom, co za zákroky to je. Brankář, na kterého jde více střel, logicky čelí i střelám, které se dají snáze chytat - tudíž jeho úspěšnost zákroků roste. Nicméně nezpochybňuju to, že Pavlenka je lepší brankář, což ostatně ukazuje v Brémách.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 22:04 |  
        0 2

        Nemyslím si, právě že čím více střel na brankáře, tím méně zkreslující statistiky. U Koláře by se pět špatně kopnutých ran projevilo v číslech výrazněji než u Pavlenky.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Lunaris     před 6 lety 09.03.2019 22:07 |  
          8 0

          Nebo můžeš taky říct, že většinu střel dokáže obrana zblokovat a k brankáři už se dostane pouze to, co smrdí průšvihem po nějaké chybě obránce - to se pak chytá hůř.
          Meritem věci je to, že bez nějaké větší analýzy těch zákroků bych se do žádných závěrů moc nepouštěl.

  5. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Mimoň     před 6 lety 09.03.2019 20:09 |  
    9 1

    klidně i 1:0, hlavně je klíčové utéct Plzni na 6 bodů a v tom našem velmi náročném programu by se to hodilo setsakramentsky! S pokorou na Baník kluci, budu zítra tam!!

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Gillan     před 6 lety 09.03.2019 20:13 |  
      6 7

      Pokud nedovolej Barošovi, aby z toho zase udělal zákeřnej boj a včas ho zpacifikujou, nemůžeme s nima mít větší problém.Vidím to nejmíň na čtyřku.

  6. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Virgil1956     před 6 lety 09.03.2019 20:14 |  
    4 1

    Očekávám více změn, myslím, že nastal čas pro Balutu, Ševčíka, Van Burena. Samozřejmě s ohledem na to, koho chce Trpiš postavit proti Seville.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Ravik     před 6 lety 09.03.2019 20:16 |  
      7 0

      Ševčík Je do konce března out.

      Divil bych se kdyby nehrál Coufal.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        JS (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 20:16 |  
        0 1

        Co s nim je?

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Arya     před 6 lety 09.03.2019 20:28 |  
        10 1

        Cuf je trochu blázen, takže věřím tomu, že pokud jen trochu bude moct, tak bude chtít nastoupit.
        Na druhou stranu, za sebe bych klidně Frydrychovi šanci dala a Coufiho nechala odpočinout.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Arya     před 6 lety 09.03.2019 20:17 |  
      10 0

      Ševčík nebude až do repre pauzy, trhlina ve svalu.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Virgil1956     před 6 lety 09.03.2019 22:42 |  
        3 0

        Aha, to jsem nevěděl.

  7. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Indurain     před 6 lety 09.03.2019 20:20 |  
    11 1

    Kolář - Frydrych, Kúdela, Deli, Zelený - Ngadeu - van Buren, Baluta, Hušbauer, Olayinka - Škoda

    Proti Baníku to bude chtít čerstvý síly, borci v Seville jeli na krev....

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      donford     před 6 lety 09.03.2019 20:28 |  
      2 0

      Protože Coufal skrzeváde karty nemůže hrát proti Seville, tak asi bude hrát proti Ostravě. (moje domněnka). Jinak mně by se tahle sestava líbila.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        JS (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 20:32 |  
        8 1

        Já bych Frydrycha dal na rozehrání na 30 min, až si Coufal odběhá hoďku. Ať není Frydrych na odvetu úplně dead.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          cage10     před 6 lety 09.03.2019 21:50 |  
          2 2

          Proti Seville Coufala nahradí Masopust...

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            JS (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 22:29 |  
            5 2

            Fyzickým výkonem možná jo, ale rozhodně ne na postu pravého beka.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Rooney     před 6 lety 09.03.2019 21:13 |  
      7 7

      Ngadea na DZ urcite ne, tam at hraje Soucek nebo Kral. Doma musime tvorit a ne borit...

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        PetCC     před 6 lety 10.03.2019 00:07 |  
        2 1

        Bořením se dá i tvořit :-)

  8. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 20:26 |  
    5 4

    Zítra to bude hóódně těžký a já bych byl rád za jakýkoli bodový zisk

  9. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 20:37 |  
    26 1

    Nevim jak vy, ale ja mam neodbytny pocit, ze prave ted se bude lamat sezona. I bez ohledu na dnesni vysledek na Letne, je ten zitrejsi zapas strasne dulezity a mam proste vnitrni pocit, ze kdyz to zvladneme, tak uz nas nikdo nezastavi.. Kluci jsou vyzdimany, nastoupi nahradnici a Banik je houzevnatej a behavej souper, kterej si na nas vzdycky veri. Urcite je taky prijede podporit spousta fanousku (zpocatku to nevypadalo ale co jsem ted cetl, tech 1000 jich zrejme dorazi).

    Proto bych chtel pozadat vsechny, co vahaji: DORAZTE!!! Bude potreba kazdy hlas na podporu nasich hracu. Dorazte a snazte se zlakat kazdeho dalsiho, kdo vaha. Pokud si nekdo rika, ze uz jde ve ctvrtek a ted v nedeli bude radsi s rodinou, tak jim zkuste vysvetlit, ze ted je to fakt potreba. Zkratka se hecnete a dorazte! Kluci vas nutne potrebuji! Dalsi takovej zapas bude az v dubnu s Bidou. Takze kdo nemuze prijit at klidne kouka na O2 ale at taky posle nekoho za sebe na stadion!
    At zije Slavia!!!

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Dr. Fe1     před 6 lety 09.03.2019 23:35 |  
      6 4

      A na Bohemce před týdnem se nelámala ? A za týden po Seville se lámat nebude ? Vaše pocity Vám neberu, ale láme se to každé kolo. Potřebujeme bohužel vyhrávat skoro pořád. Ale zase bych to nehrotil, jakože teď musíme, jinak promarníme sezonu. Tím se jen zbytečně znervozňujeme.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 09:45 |  
        1 1

        Na Bohemce bylo z nasi strany vyprodano, vic udelat neslo a hlavne pro me klokani nejsou souper a taky to od prvnich minut byla jasna zalezitost. Pribram, navic bez nasich hracu, taky nebude souper. Banik je proste jinej a moc se nam na nej nedari. A hrajeme proti nemu mezi zapasy se Sevillou. Pokud ho porazime, tak sobe i vsem ostatnim ukazeme, ze zvladaneme cokoliv. Pro pripomenuti: zapas mezi zapasy s Genkem jsme suverene projeli (v Plzni). Vy pouzivate ciste matematiku. Tak to podle me nefunguje a ostatne to tak casto tvrdi i hraci: napr. Kdyz jsme otocili zapas s xy, tak uz jsme vedeli ze to udrzime a ten titul udelame. Pro nas to byl v posledni titulove sezone treba zapas s Plzni. Od toho zapasu uz jsme nezavahali a ze jsme to tam xkrat docpali na posledni chvili (kluci proste verili,ze to dokazou)..

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Dr. Fe1     před 6 lety 10.03.2019 14:35 |  
          2 3

          Že by měl být zrovna zápas s Baníkem nějákým zlomem je ale Váš pocit, jak to ale cítí hráči, to nevíme. Pro mě třeba byl daleko větším zlomem duel na Bohemce, protože tam se nám moc nedaří, naopak s Baníkem doma většinou vyhráváme. Každý to cítíme holt jinak. Jak to mají v hlavě hráči, těžko říct. Nejspíš jdou zápas od zápasu a tak jako my to vůbec nevnímají.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 20:52 |  
            0 1

            Vy jste asi nepochopil pointu meho prispevku: narozdil od Bohemky hrozilo, ze nas prijde malo (a proto ten apel - na Bohemce by nemel smysl) a kluky po tezke Seville (pred Bohemkou jsme nic nehrali), nepozene na ztec dostatecny pocet fanousku. Nastesti se ukazalo,ze vic lidi vzalo tenhle zapas jako jeden z nejdulezitejsich a proto prislo prislo 13,5 tisic slavistu. Dik vsem, co prisli a hanbu tem, co zustali doma i kdyz prijit mohli..

            • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

              Dr. Fe1     před 6 lety 10.03.2019 23:43 |  
              0 3

              Na tabuli bylo dokonce číslo přes 14 tisíc, ale i tak je to škoda, že i spousta těch co sem přispívají pak na zápasy nechodí ....... Jinak jsem to opravdu nepochopil, že jste mluvil o divácké podpoře. Já jsem se bál (výsledkově) Bohemky více než Baníku. Každopádně bych si ale přál, aby to opravdu bylo zlomem k tomu, že titul bude náš !

              • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 23:50 |  
                1 0

                Ano, 14,500. Odecetl jsem 1000 chacharu a proto jsem psal 13,500 slavistu. Jak uz jsem odpovidal vyse/nize, ja tomu ted pevne verim!

  10. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Ragnarok     před 6 lety 09.03.2019 20:42 |  
    6 2

    Vzhledem k následujícímu programu očekávám, že se zítra na dva zápasy vyfauluje Bořil a Ngadeu. Sestava je jedno, podstatné je hrát ve vysokém tempu, čímž Baník porazí jakákoli naše sestava.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      JS (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 20:46 |  
      6 5

      Souhlas, hlavně k tomu nepřistoupit ležérně jako k Plzni.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Virgil1956     před 6 lety 09.03.2019 22:47 |  
        3 4

        To asi nebyla ležérnost, ale hrozně malé sebevědomí. Už když jsme nastupovali na hřiště, tak byla vidět nervozita a obavy ve tvářích našich hráčů. A podle toho to taky pak vypadlo.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          PetCC     před 6 lety 10.03.2019 00:03 |  
          3 1

          Tak řekl bych ani jedno. Řekl bych spíš počáteční bezradnost, protože jsme nikde nenacházeli možnost postupu dopředu. Ono pak stačily dva výkopy brankáře mimo hřiště a jedna smolná teč do autu, abychom se jakoby dostali pod tlak.
          Zkrátka nám Plzeň dokázal obsadit všechny možnosti a my nedokázali na hřišti dostatečně zareagovat.

          Možná pak scházela i odvaha hrát naší klasickou rozehrávku, což jsme vlastně v Seville neopustili, i když jsme z toho hned dostali branku :-)

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      vršek     před 6 lety 10.03.2019 08:43 |  
      2 0

      S těmi žlutými kartami a "stopkami" v dalších zápasech máte pravdu a je to docela závažná věc z hlediska dalších ligových zápasů - nejhorší situace by nastala v případě, že by se tresty za 8 resp. 4 žluté karty "potkaly" v jednom zápase - a nahradit současně Ngadeua, Bořila, Součka a Krále by už byl problém proti kterémukoli soupeři. Nastala docela velká "taktická zápletka"....

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      urs (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 10:53 |  
      1 0

      Jde o to si též nepopudit některé nešťastníky, vysedávající tu na lavici, tu na tribuně. Snad jim dá dnes Trpišník čuchnout. Jde o celkovou náladu v kabině, já bejt v roli MTB či Balua, jsem už trochu naprdlej..

  11. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Lunaris     před 6 lety 09.03.2019 21:59 |  
    6 3

    Kolář - Zelený, Ngadeu, Kudela, Coufal - Souček, Hušbauer, Král - Olayinka, Stoch, Škoda

    Na Sevillu pak na beky Zelený a Bořil, Frydrych by podle mě těžce nestíhal.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Mikey     před 6 lety 09.03.2019 22:44 |  
      1 1

      Nebo bych dal na pravého beka Masopusta.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Mattese     před 6 lety 09.03.2019 22:48 |  
        8 1

        Já bych zkusil na beka Kúdelu a střed obrany by hrál ve složení Ngadeu, Deli. Defenzivně by to určitě zvládli a nemám strach, že Ondra by nezvládl podporovat útok.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Lunaris     před 6 lety 09.03.2019 22:51 |  
          3 1

          Bořila bych nechal zítra sedět, na Sevillu bude připraven, původně hrál pravého obránce, Zelený pak bude mít tři dny mezi Baníkem a Sevillou, což by měl zvládnout.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Mattese     před 6 lety 09.03.2019 22:51 |  
          6 1

          Samozřejmě až na Sevillu. Na Baník bych dal doprava Frydrycha, který se určitě parádně namotivuje. A věřím, že to tak udělá i JT, který často využívá těchto vnitřních motivací hráčů.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            Dr. Fe1     před 6 lety 09.03.2019 23:37 |  
            3 4

            Také mě tohle řešení napadlo. Ještě by na beku mohl hrát i Alex Král, ale toho bude chtít trenér asi spíš v záloze.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Lunaris     před 6 lety 09.03.2019 22:49 |  
        5 1

        Masopusta bych zítra nechal sedět, v poháru pak normálně křídlo, Škoda už bude hrát.
        Teoreticky by zítra mohl hrát i van Buren a Stoch uprostřed místo Krále. S vícero změnami bych byl opatrný, nevím, jestli Baluta na podhrot místo Stocha či Krále, teď dlouho nehrál, takže do toho vidí jen trenér. Rozhodně jsem ze zítřejšího zápasu víc nervózní, než kdybychom měli týden odpočinek.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      chrobak     před 6 lety 09.03.2019 22:53 |  
      10 0

      Kdyby Frydrych neměl stíhat Baník, proč by tady vůbec byl? Podle mě čerstvý Frydrych bude stíhat víc než neodpočatý Bořil. Jako kdybychom to po Plzni už neměli i ověřeno v praxi.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Lunaris     před 6 lety 09.03.2019 22:59 |  
        1 4

        O Frydrychovi píšu v souvislosti se Sevillou, proti té hrát nemůže. Zítra teoreticky ano, akorát by měl pak Coufal delší pauzu a hrál až příští víkend, což možná nebude chtít.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          chrobak     před 6 lety 09.03.2019 23:19 |  
          3 0

          To jsem přehlédl. S tou Sevillou máš asi pravdu, ale zase bude třeba něco odbránit a přijde mě, že Frydrych je lepší dozadu, než dopředu a Zelený zase obráceně. Ve čtvrtek bude Coufal hodně chybět. Pokud ale zítra na krajích nebudou Frydrych se Zeleným, tak bych se docela divil. Na Sevillu tam ale taky čekám spíš Zeleného. V posledni době je ale Trpišovský se sestavami docela kreativní, takže jsem zvědavý, s čím přijde tentokrát.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Dr. Fe1     před 6 lety 09.03.2019 23:30 |  
          3 5

          Proč by nemohl hrát Frydrych proti Seville ? Proti Seville nemůže hrát Coufal, to si asi chtěl napsat. Jinak Frydrych na to že je obránce tak dává hodně gólů - umí jít důrazně a přímočaře do zakončení, takže v tomto smyslu je do útoku dobrej. S centry a podporou útoku obecně je to horší.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            Dr. Fe1     před 6 lety 09.03.2019 23:31 |  
            2 4

            Aha, tak teď čtu, že by Frydrych proti Seville nestíhal.... to těžko říct.

            • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

              bongor     před 6 lety 10.03.2019 07:49 |  
              2 0

              Oni mají vepředu extremně rychlý hráče doktore,takže je pravděpodobný,že by Frýďa s tím měl dost problémů.

              • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                urs (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 10:50 |  
                0 0

                Rychlé myšlenkou, nebo zpracováním koule? :)

  12. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 09.03.2019 22:23 |  
    12 0

    V naší situlaci,musíme vlastně vyhrávat pořád a doma je to povinnost.Spíše mě štve,že nejsme schopni vyprodat chachary,hlavně že mě volají lidé jestli nemám lístek na pohar,jsem řekl ano,ale kup si lístek i na Baník :-)

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Tadeáš_Janků     před 6 lety 09.03.2019 23:51 |  
      6 0

      Taky mě štve, hlavně proto, že já bohužel jít nemůžu a když vidím, že tam jiní lidi nechtějí, tak mi je smutno. Hrajeme nejlepší fotbal snad od dob Bicana a za celou sezónu jsme vyprodali jenom zápas s Kodaní, to jako vážně?

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Gillan     před 6 lety 10.03.2019 06:45 |  
        11 8

        Dokud budou kluby zavírat oči před řáděním blbečků, co si myslí, že jsou kingove, když jsou v tlupě stejných bezmozků, tak spousta lidí na fotbal prostě nepůjde.Včerejšek jasně ukázal, že už to absolutně nezvládají.Jít na stadion, dat několk set korun za lístek a skončit na ambulanci, nebo ve špitále není normální.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          japoko     před 6 lety 10.03.2019 16:00 |  
          0 2

          Tech 7 minusu u tohoto prispevku svedci o tezke demenci casti mistniho "odbornictva"!

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Tadeáš_Janků     před 6 lety 10.03.2019 16:22 |  
          0 0

          Ehm, kdyby naposledy se na Slavii stalo něco, co by odradilo lidi od fotbalu?

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Snivec     před 6 lety 09.03.2019 23:58 |  
      6 0

      a tos jim rekl dobre
      verim, ze tech 12 tisic zitra na stadionu udela super atmosferu

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 02:45 |  
        1 0

        To bude už to nám ve voku podle ticketportalu :-)

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          bongor     před 6 lety 10.03.2019 07:51 |  
          1 0

          Ale buzen bylo včera 16 tisíc,takže 12 je málo.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            ElvisPresley     před 6 lety 10.03.2019 09:15 |  
            0 4

            Tezko muze byt vyprodano ci byt vice lidi, kdyz nejdou pres Ticketportal vubec koupit listky napr.na tribunu jih apod.. Pak muze Trpis vyzyvat koho chce, aby prisel a je to k nicemu...

            • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

              Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 10:35 |  
              0 0

              Na Jih jsou normálně v nabídce, teď jsem se díval.

              • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                PetCC     před 6 lety 10.03.2019 11:04 |  
                0 0

                No ale asi jen pro domácí. Když si ho chce koupit Elvis Presley, tak má smůlu :-)

                • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                  ElvisPresley     před 6 lety 10.03.2019 12:12 |  
                  0 1

                  Myslis to jedno 'volne' misto ve 123? Jine sektory na jihu to nenabizi.

                  • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                    Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 12:42 |  
                    1 0

                    Ano, pouze sektor 123 v prodeji, ale volných míst je tam několik desítek..

                  • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 13:07 |  
                    0 0

                    hele fakt je jich tam dost

  13. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Rhu-rhu     před 6 lety 09.03.2019 22:41 |  
    9 2

    Co třeba takhle? :)
    Kolář - Coufal, Kúdela, Ngadeu, Zelený - Souček, Hušbauer - van Buren, Baluta, Olayinka - Škoda

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      chrobak     před 6 lety 09.03.2019 22:59 |  
      5 1

      Za mě dobrý, jen bych tam dal Frydrycha namísto Bořila a Deliho namísto Kúdely. Byla by to nejodpočatější sestava a sílu by pořád měla. Ale tolik změn asi neprojde. A kdybysme to vzali opravdu důsledně, tak namísto Kúdeli ne Deli, ale Vlček :-)

  14. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Taky     před 6 lety 09.03.2019 23:38 |  
    9 4

    Všichni do základu cpete Součka, kterej si zatím vůbec neodfrknul. Dal bych tam místo něj odpočatého MNN.
    Kolář- Coufal, Kúdela, Deli, Zelený-MNN, Hušbauer- MvB, Baluta, Olaynka- Škoda

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Snivec     před 6 lety 09.03.2019 23:55 |  
      6 4

      MNN v zaloze pouze pokud bychom potrebovali branit a to snad s banikem nebudeme. Posadit zaroven Soucka i Krale, zakladni pilire nasi zalohy, by byl chybny krok.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        bongor     před 6 lety 10.03.2019 07:53 |  
        1 0

        Já bych nechal každýho hrát poločas.Taky musíme brát do úvahy možnosti zranění a ty s Baňýkem můžou nastat.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      pehacko     před 6 lety 10.03.2019 06:14 |  
      3 3

      dneska nemam strach, ze by se neco podcenilo. sestavu vybere jindra jiste nejlepsi... mozna budou kluci prvnich tricet minut trosku pomalejsi, nez se rozjedou na plne obratky a rozbehaji unavu, ale po dobrem vysledku se ta unava vstrebava rychleji! jako vzdy verim ve vyhru 6:0!

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        dalislavista     před 6 lety 10.03.2019 07:45 |  
        5 0

        A není 6:0 málo?

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          pehacko     před 6 lety 10.03.2019 07:50 |  
          4 1

          ja se vzdycky drzim pri zemi a muzu byt pak jen prijemne prekvapen...

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          PetCC     před 6 lety 10.03.2019 11:02 |  
          3 0

          Většinou chci deset, ale dneska mi šest taky stačí :-)

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Gillan     před 6 lety 10.03.2019 06:23 |  
      2 11

      Tohle musej mladi kluci, jako je Souček, nebo Král vydržet.

  15. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Obr     před 6 lety 10.03.2019 08:06 |  
    0 1

    Zbyl mi na dnešek lupen - sektor 124, rada:19, sedadlo:13. Chcete ho za 250,-?

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      goop     před 6 lety 10.03.2019 15:35 |  
      0 0

      Jestli ještě platí, pošli mi sms na 777526649

  16. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Maty22     před 6 lety 10.03.2019 09:08 |  
    6 5

    Mick musí hrát.

  17. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Lord_Edmund     před 6 lety 10.03.2019 09:59 |  
    4 2

    Je super, že Plíseň u Bolševika ztratila body. Nebudeme v takovém stresu a můžeme nechat odpočívat klíčové hráče na Sevillu. snad se nebude opakovat výkon, jako proti Baníku na Bazalech. Mimochodem také Součkova megahrubka podobná té v Seville.
    Součka bych nechal odpočívat, stejně jako Bořila a Stocha. Cuf bude mít pauzu, tak ať hraje.Samozřejmě Miňo na lávce, aby kdyžtak v nouzi pomohl. V základu bych chtěl vidět Van Burena, který by mohl na mokrém terénu v útoku dělat stoperům problémy.
    Takže jak řekl Trpiš přijďte!!! a jak říkám já :Fanděte!!!!Ale ne jen fanděte,, Kurrrwwa Fanděte!!!!! :-)

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Gillan     před 6 lety 10.03.2019 10:56 |  
      2 11

      Zřejmě si někteří nepamatujete na podzimní zápas na Baníku.Na plac musí to nejlepší, žádný odpočívání.Odpočinou si v repre pauze.Dnešní zápas je pro nás veledůležitý a tři body nutně potřebujeme.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        PetCC     před 6 lety 10.03.2019 11:01 |  
        5 2

        No tak si představ, že v Seville určitě nehráli ti, kteří mi přijdou na dnešek nejlepší! :-)

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Gillan     před 6 lety 10.03.2019 11:07 |  
          4 11

          To, co připadá nejlepší tobě je úplně jedno.Vše má v rukou jen Trpišovský.Rozhodně je nesmysl dávat do základu hráče, co mají letos odehráno pár minut a cpat tam jen ofenzivu.Nepřijede Přibram, ale silný a nažhavený Baník a bude to řežba.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            kalex     před 6 lety 10.03.2019 12:51 |  
            4 0

            Já zase nevidím důvod nevěřit klukům z lavičky. Baník na jaře nic moc a proč zrovna dnes by nemohli upoutat a dát červa do hlavy Jindrovi Peter, Mick, Alex, Frýďa a další, že na to mají. Ti kluci tu nejsou, aby 10 roků seděli na prdeli.
            A když to může být jedno mu, tak tobě tuplem.
            A další demagogie: nažhavený Baník. Baník hraje hovno, hraje bez Roberta a každý náš hráč z lavičky by tam byl v základu.

            • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

              Gillan     před 6 lety 10.03.2019 13:09 |  
              1 3

              Tam nejde o duveru, tam jde o nerozehranost, nesehranost, o automatismy.Trpis to toci malo a spusta k!uku byla na hristi par minut.Dnes neninrozhodne cas na experimenty a musej nastoupit osvedceni hraci

              • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                Lord_Edmund     před 6 lety 10.03.2019 13:16 |  
                6 0

                Gillane, hráči si potřebují odpočinout, aby mohli čelit ve čtvrtek Seville se 100% nasazením po celý zápas.. Jsou trénovanía dobře, ale ten záhul ve Španělsku + cestování je prostě moc. Hlavně mi neoponuj hráči z týmů PL. Ano ti takhle hrají pravidelně, ale jsou zvyklí a jsou to nejlepší hráči , vybíraní už s ohledem na takovou zátěž, my jsme teprve na začátku cesty.

                • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                  Gillan     před 6 lety 10.03.2019 13:31 |  
                  0 4

                  Ja ti vubec nebudu oponovat, protoze to nema smysl.Hraci tohle proste zvladat musej, neexistuje vypoustet ani EL, ani ligu.Kdo nestiha, nema ve Slavii co delat.Musej trenovatvtak, aby to vydrzeli, musej mit k tomu predpoklady.Dve souteze musej zvladnout.Odpocinout si muzou v MOL cupu a v pratelacich repre.Tam muzou hrat jen polocas, tady ne.aNejaky kalkulace, ze si muzeme dovolit prohrat neuznavam.To by bylo hodne spatny, vzhledem k tomu, ze liga nekonci po 30.kole.

                  • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

                    kalex     před 6 lety 10.03.2019 14:03 |  
                    2 0

                    Dobře, ale stejnou optikou to musí dávat i hráč z lavičky.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            kalex     před 6 lety 10.03.2019 12:54 |  
            3 0

            A to jsem ještě zapomněl na to, že když je máme přejet a hrát atraktivně, tak to musí být ofenzívně. Kór doma!!!

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Lord_Edmund     před 6 lety 10.03.2019 13:11 |  
        4 0

        Body jsou důležitý, ale vzhledem k výsledku plísně by neměly být to nejdůležitější. Za prvé, v repre pauze si naši hráči v§bec neodpočinou, protože to jsou většinou reprezentanti, za druhé: Dlouho nemusíme mít takovou šanci postoupit přez tým jako je Sevilla. Když tedy porovnám význam dnešního a čtvrtečního zápasu, tak ten čtvrteční mám o několik levelů výše. Ligu napravit můžeme, pohár už ne. Pohárový megaúspěch a to by postup byl,si zaslouží celá slavia , včetně fanoušků, vedení, majitelů a i všech hráčů, kteří tu prošli ta neslabná období, kdy jsme byli na pokraji sestupu a konkurzu.

  18. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Ferguss     před 6 lety 10.03.2019 10:33 |  
    5 0

    Vždycky když beru na fotbal dceru, tak je na pytel počasí. Naposled byla při té šílené průtrži mračen s Bohemkou. No co se dá dělat, snad nás zahřejou kluci svým výkonem. Každopádně jako vedlejší úkol bych viděl co nejvíc rozorat hřiště před čtvrtkem:) Spolu s teplotami okolo 3 stupňů a naším důrazem si myslím, že to ty kluky španělský moc bavit nebude.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      PetCC     před 6 lety 10.03.2019 11:00 |  
      2 2

      Nevím proč, ale dnešní počasí se mi líbí.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Ferguss     před 6 lety 10.03.2019 11:05 |  
        6 0

        To taky nevím proč:)

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Agbik     před 6 lety 10.03.2019 12:00 |  
      7 0

      K večeru má přestat pršet. Ale bude foukat , a to dost. Jinak na Sevillu si také myslím, že naše slabost (špatné hřiště) se stane naší silnou stránkou :-)))) Už vidím to překvapení v očích chlapců ze Sevilly, až jim půjde balonek pěkně na nártíček, a centimetr před ním jim to pěkně odskočí na kolínko :-)))))

  19. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    urs (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 10:46 |  
    3 2

    Dnes v základu MTB i Balu, nelze jinak! :)

  20. tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 10.03.2019 10:46 |  
    1 1

    3:2 (1:1) Olayinka, Baluta, Hušbauer

  21. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Grobar     před 6 lety 10.03.2019 10:58 |  
    7 0

    Při pohledu na ticketportal bude dnešní návštěva určitě přes 15 tisíc. Navíc od rána se mohutně prodávají lístky, teď někdo kupuje přes sto lístků najednou. Přijede okolo tisícovky chacharů. Dneska to bude velké. Všichni do Edenu.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Momo66     před 6 lety 10.03.2019 11:26 |  
      2 2

      Taky jsem na to koukal,chce to udělat pořádnou atmosféru,ať se z toho Baník posere..Tipuju 4:0.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Ondráš     před 6 lety 10.03.2019 12:12 |  
      5 2

      Na to si přišel jak? Já teda nečekal, že by bylo na Baník vyprodáno..nicméně jsem si říkal, že těch 15 kusů by snad přijít mohlo (i jako taková odměna pro hráče za Sevillu). Takže když bude celkově nad 15, tak budu spokojenej, ale podle ticketportal bych to teda nehádal.
      A teda nevím, kdo nastavuje ty ceny vstupenek, ale pro nepermanentkáře mi přijdou mi fakt vysoký..nevím, jestli má někdo v lize dražší lístky. Když si chce třeba rodina udělat výlet, tak to včetně dopravy a nějakýho jídla vychází na pěknej ranec. Proto taky nebylo vyprodáno třeba ani na Plzeň, někdo by se nad tím mohl zamyslet.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Jachym     před 6 lety 10.03.2019 13:26 |  
          2 0

          Na fanouškovském serveru se měření stejným metrem nedá příliš očekávat, nota bene pokud se jedná o největšího rivala...:-) Každopádně my za chvíli sedáme do auta na dlouhou cestu z moravské Vysočiny do Edenu:-)

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 13:40 |  
            0 0

            Já tomu rozumím, ale když se podíváš na návštěvnost v Edenu, tak aby přišlo nad 15 tisíc diváků vyjma zápasu se spartou a plzní je úspěch. Pokud by do Edenu chodilo ob zápas 15 tisíc a více, tak neřeknu ani slovo, jenže nechodí.
            Větší jak patnáctitisícová návštěva byla v novém Edenu v ligovém zápase osmnáctkrát. Z toho 10x na spartu, 3x na plzeň, 2x na Jablonec (z toho je jeden zápas titul a druhý zápas byly lístky zadarmo), 1x Liberec (titul), 1x Teplice a 1x Bohemians.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Ondráš     před 6 lety 10.03.2019 14:56 |  
          0 2

          No ale u nich to bylo právě hodně tím Dočkalem, jak tam popisuju..to byla pro ně superudálost roku, pořád nějaký články o návratu spasitele. Jinak několik let předtím myslím u nich na Baník návštěva nepřelezla 10 tis. Tím ale neomlouvám tu naši lenost a neochotu vyprodat Eden. Je to ostuda, i když reálně jsem si říkal, že cokoliv nad 15 bude dobrý. Otázka je, jestli vůbec bude nad 15.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 15:07 |  
            1 0

            Tak to prezentovala média, otázka zda to tak bral i fanoušek.

            • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

              Ondráš     před 6 lety 10.03.2019 15:19 |  
              0 2

              Jednoznačně.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      bongor     před 6 lety 10.03.2019 16:24 |  
      0 0

      Jen aby to nedopadlo jako v králíkárně.Tam včera plžáci poškodili rachejtlí oko patnáctileté holce.

  22. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    DF007     před 6 lety 10.03.2019 11:42 |  
    4 7

    Zlomový zápas sezóny. Pokud se nám podaří vyhrát, v což samozřejmě doufám, tak ten náskok bude už velký. Jak psal včera Quelhar na Twitter, tak pak by nám stačilo hrát se stejnou úspěšností jako dosud a tituk by nám nikdo nemohl vzít. Navíc očekávám, že Plzeň nedokáže udržet výsledky na stejné úrovni jako dosud. Proto je zápas s Baníkem tak důležitý. Proto bych nechal hrát to nejlepší a nikoho nešetřil.
    Dal bych sestavu: Kolář-Coufal, Deli, Ngadeu, Bořil- Souček, Král-Masopust, Stoch, Zmrhal (Olayinka)- Škoda

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      kjandourek (admin)     před 6 lety 10.03.2019 12:09 |  
      11 0

      Ono nejde moc o šetření na příště, ale o to, aby hráči, co hráli ve čtvrtek, byli schopni po dvou dnech předvést stopro výkon....

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Lunaris     před 6 lety 10.03.2019 12:30 |  
        7 0

        Právě, on 100% Zelený bude lepší než 50% Bořil apod.

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 13:26 |  
          7 1

          Vidět to bylo i na nedělním zápase plzeň vs. Slavia, po domácím zápase s Genkem. A to jsme za sebou neměli 2 000 km letu. Jediná změna byla na pozici útočníka, což bylo evidentně málo. Možná i ta prohra otevřela Trpišovskému oči, že na 12, 13 lidech to nelze postavit.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            JaraK     před 6 lety 10.03.2019 15:01 |  
            1 0

            Vidím to podobně, na zápase s Plzní byla hodně vidět zkušenost soupeře s kombinací zápasů: v týdnu těžký soupeř v EL/ LM a o víkendu těžký soupeř v lize, věřím v ponaučení. Očekávám tedy 4 personální změny v sestavě a výsledek (i v tipovačce) mám 3:1 pro nás:)

  23. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    yuta_watase01     před 6 lety 10.03.2019 11:44 |  
    3 2

    Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Zelený - Traoré, Král - Stoch, Baluta, Olayinka - Škoda

    hlavně dneska 3 body, vše ostatní jde stranou :)))
    SKS FOREVER

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      ColinSKS     před 6 lety 10.03.2019 15:00 |  
      1 6

      místo OPlayinky MvB a bylo by to fajn

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      bongor     před 6 lety 10.03.2019 16:29 |  
      0 0

      Když se podívám na možnosti v obraně,aby si mohli odpočinout klíčoví hráči,tak mi přijde hostovačka Jugase zbytečná.Ten by zrovna na Baňýk určitě platil.O Murisovi už jsem psal,ani na jeho postu nemáme moc na výběr.

  24. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    necich     před 6 lety 10.03.2019 12:15 |  
    5 1

    Ten přehanej optimismus bych brzdil. Terén bude spíše nahrávat chacharům, kteří to budou rvát tvrdostí a souboji. Každopádně jim máme co vracet, věřím že to urveme a získáme více klidu před Sevillou. Příbram bychom měli dát a pak si kluci orazí při přestávce.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      bongor     před 6 lety 10.03.2019 16:32 |  
      0 0

      Jasně,že to budou stavět na zastrašení,naši kluci se jich určitě nebojí,ale nikdo se nebude chtít nechat zrakvit před Sevillou,takže přece jen nebudou chtít do všeho jít naplno.

  25. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Kzlo     před 6 lety 10.03.2019 12:42 |  
    6 7

    Jestli ani dnes nebudou v základu MvB a Baluta tak už nevím kdy

  26. Volný lístek

    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 13:26 |  
    1 1

    Prodám jeden lístek, kolega odřekl.
    Sektor 117, řada 23, sedadlo 4, původní cena 490, prodám za 450, předání před zápasem, telefon 722-662-212.
    Pak se spolehněte na čestné slovo kolegy... :(

    • Re: Volný lístek

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 13:39 |  
      5 0

      Rekl bych mu, zes ho neprodal a at to zacvaka! Priste za to koupis listek nekomu lepsimu ;-)

      • Re: Volný lístek

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 13:43 |  
        0 0

        Však to tak nejspíš dopadne. Za dobrotu na žebrotu.

        • Re: Volný lístek

          chosejn     před 6 lety 10.03.2019 14:47 |  
          0 0

          Pred zapasem ho urcite v pohode prodas,zadnej stres

  27. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    ColinSKS     před 6 lety 10.03.2019 14:58 |  
    2 5

    když se koukám ven, tak mám obavy jak to dopadne. za 15 min z toho bude brambořiště, máme pak odvetu EL a ještě zápas s BRA. Kdyby se mne někdo zeptal, co navrhuješ, odpověděl bych přeložit....

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Obr     před 6 lety 10.03.2019 15:05 |  
      10 1

      Jak prelozit? Jsi se zblaznil, ne? Na ctvrtek oraniste potrebujem ;-)

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Gillan     před 6 lety 10.03.2019 15:06 |  
      1 9

      Je to husty, pochybuju, ze se bude hrat

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Obr     před 6 lety 10.03.2019 15:13 |  
        0 0

        YR mi hlasi polojasno...co se deje v Praze?

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Gillan     před 6 lety 10.03.2019 15:16 |  
          1 7

          Leje tu jak z konve od rana.Polojasno tu bylo asi ,2 minuty:))

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            Obr     před 6 lety 10.03.2019 15:29 |  
            0 0

            Za pul hodiny je po desti ;-)

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          bongor     před 6 lety 10.03.2019 16:36 |  
          0 0

          Tak se podívej na přesné počasí podle Norů,já jsem se tedy ještě nedíval,ale všude strašej vichrem a ten by nám
          v naší kombinačce spíš uškodil.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Ondráš     před 6 lety 10.03.2019 15:11 |  
      2 1

      To je nápad:D Až po 4 hodinách cesty přijedou Ostraváci, tak jim řeknem: kuci sorry jako, valte dom a zase někdy příště.

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Gillan     před 6 lety 10.03.2019 15:15 |  
        1 8

        Chapu, ze nemuzes vedet, co tu je za picasi, ale od rana jde jedna prutrz za druhou.Nebylo by to poprve, co by se odkladal zapas.Ononby to bylo lepsi, kvuli ctvrtku.Navic sem ty chachary nikdo nezval:))

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          Ondráš     před 6 lety 10.03.2019 15:23 |  
          4 1

          Jsem v Praze. A kdy byste si jako představovali, že to budem dohrávat? Máme to termínově pěkně zasekaný a v "úterý odpoledne" přijde pět a půl lidí.

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            Gillan     před 6 lety 10.03.2019 15:24 |  
            1 8

            Me to je uplne jedno, to neni ma starost:)

          • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

            sicilianbrno     před 6 lety 10.03.2019 15:29 |  
            2 0

            tak na i počasi na radaru to od 16:10 vypad nadějněji, i když nikdo nevi jestli ta hodinka pak stači k nějakýmu vyschnutí hřiště..a jestli nezačne zase pršet..uvidime...

            • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

              pehacko     před 6 lety 10.03.2019 15:55 |  
              1 0

              travnik se aspon uz nebude muset kropit a troska toho oraniste se bude na sevillu docela hodit!

        • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 16:15 |  
          2 1

          To rozorane hriste bude v odvete vyhodne pro nas :)

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        ColinSKS     před 6 lety 10.03.2019 15:20 |  
        0 5

        jo, tak, já myslel že jde o regulerní hřiště, a ono jde o chachary .. :-D stejně jsou nalití už teď . daj si repete.

  28. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Mimoň     před 6 lety 10.03.2019 15:43 |  
    8 1

    Já nevím jak vy, ale rád bych videl docela Balutu v základu ať má prostor se ukázat pod tlakem a v těžkém zápase.

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      Gillan     před 6 lety 10.03.2019 15:47 |  
      1 12

      Ja bych byl rad, kdyby se to odlozilo.Za pr e bude z icenej travnik, za druhe hrozi zraneniba za treti nemuzu jit, protoze jsem v praci:))A za ctvrte bychom ziskali volno pred Sevillou

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        pehacko     před 6 lety 10.03.2019 15:53 |  
        8 2

        to jsi musel hodne vrchni sestru nastvat, ze mas zarazene vychazky i v nedeli! to si musis priste lepe ustlat!!!

  29. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.03.2019 16:33 |  
    4 0

    Baluta v základu. Super

  30. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Mimoň     před 6 lety 10.03.2019 16:33 |  
    3 1

    Tak v základu Baluta, Zelený, Frydrych! Pro Balutu je to velká příležitost, snad ji vezme za pačesy.

  31. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Virgil1956     před 6 lety 10.03.2019 16:38 |  
    1 0

    Komplet:
    Sestava: Kolář - Frydrych, Kúdela, Deli, Zelený - Souček, Hušbauer - Baluta, Stoch, Olayinka - Škoda
    Náhradníci: Kovář - Coufal, Zmrhal, van Buren, Deli, Masopust, Král

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      bongor     před 6 lety 10.03.2019 16:43 |  
      4 0

      Tak Deli v obraně a ještě jako náhradník.Co ten toho zvládne!

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Taky     před 6 lety 10.03.2019 16:49 |  
        1 0

        Tuplovanej Deli, chachaři v prDeli.

  32. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Eskaes     před 6 lety 10.03.2019 16:40 |  
    1 0

    Únava hráčů ze Sevilly bude znát, musí maximálně pomoct čerství nominanti. Očekávám těžký zápas.

  33. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    VanDel     před 6 lety 10.03.2019 16:45 |  
    2 2

    Nasazeni Baluty chvalim, snad nezklame. Ted jeste aby dneska dostal poradnou porci minut i van Buren !

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      buri     před 6 lety 10.03.2019 17:04 |  
      0 3

      Není ani na lavičce...nechápu...

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        Rhu-rhu     před 6 lety 10.03.2019 17:05 |  
        1 0

        Na lavičce je. ;-)

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        VanDel     před 6 lety 10.03.2019 17:05 |  
        0 2

        Jakto ? Virgil tady pise ze tam je...

      • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

        buri     před 6 lety 10.03.2019 17:08 |  
        2 1

        Omlouvám se na lavičce je a doufám, že si zahraje a baník dodělá...

  34. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    ezechiel     před 6 lety 10.03.2019 17:03 |  
    1 0

    Michal Frydrych na place, to bude dneska golostroj !

  35. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    pehacko     před 6 lety 10.03.2019 17:48 |  
    1 0

    a ma ho tam hydrant od legendy!!!

    • Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

      ezechiel     před 6 lety 10.03.2019 17:49 |  
      2 0

      a Frydrych zase přihrávka na gol, ten kluk je dar z nebes.

  36. Re: Před Sevillou zavítá do Edenu Baník

    Mimoň     před 6 lety 10.03.2019 20:00 |  
    2 1

    Takže vandele...Laštuvka sám řekl že kontakt tam byl. A rozhodně neměl zapotřebí nařknout Petera za simulanta a to není fanoušek Slavie! Přijde mi naprosto neskutečné a drzé takhle nařknout vlastního hráče! Spíš si myslím, že ty máš potřebu tu zde dělat spíše vyrvál a hlavně bejt zajimavej za každých okolností...tým to dnes zvládl naprosto s přehledem, moc mě ten výkon potěšil akorát mě štvou někteří pyromani na TS