Aktuality z médií

Komentáře (89)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    martas2019     před 6 lety 24.02.2019 11:39 |  
    5 15

    čím víc takových proklamací, tím větší šance. vidím to tak, že možnost je vždycky. každý si pamatuje zápasy s AS Roma. drobná výhoda (i když je to sporné, pokud by se tam něco povedlo, doma to bude pod tlakem) je že začínáme venku. věřím v plichtu 1:1 venku a 0:0 doma

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      tobro     před 6 lety 24.02.2019 13:33 |  
      0 6

      Už jsem to tu psal jinde, média musí vynášet soupeře až do nebes, jací jsou pašáci a mega.favoriti a tak.. ;-)) .. Voni jsou skutečně schopní tomu uvěřit a silně SKS podcenit! .. Sevilla FC je výborná dopředu, nesmírně silná v kombinaci i hře celé zálohy, dozadu ale často hoří a dostávají góly jak žáčci... To.Vaclík je sympaťák, díval jsem se na něj dva roky na Viktorce a pořád se zlepšoval. Má ale určité slabiny (jako každý brankář), o kterých naši trenéři moc dobře ví, pracovali spolu totiž v jednom týmu právě na pražském Žižkově. Některé "gólíky" Tomáš prostě dostával a dostává jako přes kopírák. Vzpomínáte si ještě na některé jeho kousky společně se Suchošem v Basileji? Člověk nevěděl, jestli se má smát nebo brečet. Kluci měli ale kliku, že jejich útok většinou vyprodukoval víc gólů než soupeř, takže to zase tolik nikdo neřešil.
      https://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/evropske-pohary/vaclik-proti-starym-znamym-slusna-nahoda-rekl-po-losu_514672.html

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:50 |  
        5 6

        vaclíka opravdu rád nemám a o to víc by bylo sladké ho vyřadit.

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          tobro     před 6 lety 24.02.2019 15:03 |  
          1 4

          souhlas

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        bongor     před 6 lety 24.02.2019 15:23 |  
        2 2

        My navíc s tím vynášením do nebes máme bohaté zkušenosti.Máme tady v Česku jedno mužstvo,které se tím léta živí a skutečně věří své nadpozemskosti,i když si z něj dělají všichni akorát srandu.Snad je dneska Baňýk zase trochu vrátí z hrušky dolů.

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          tobro     před 6 lety 24.02.2019 15:57 |  
          1 3

          Je to tak. .. Dneska by se mi (s ohledem na aktuální postavení v ligové tabulce) moc líbila plichtička... :-)

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        Pašák     před 6 lety 24.02.2019 20:23 |  
        1 1

        Tak asi, jací pašáci!!? Já taky nepíšu, to jsou tobra :-)

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 24.02.2019 23:33 |  
        5 0

        Obávám se, že Španělé o nějakém webu jménem Týden.cz nemají ani ponětí...
        Podívej se zpětně na výsledky z Ligy mistrů či Evropské ligy, pak uvidíš že podcenění z jejich strany by bylo velkým překvapením.
        Ohlédnutí za posledními šesti roky v Evropě:
        13/14 - Do skupinové fáze EL se museli probojovat skrz dvě předkola, vyřadili Podgoricu (Černá Hora) i Slask (Polsko) shodně 9:1. Ve skupinové fázi skončili první s bilancí 3-3-0 z toho dvě remízy s Libercem. V jarní části narazili na Maribor, Real Betis, Porto, Valencii a ve finále na Benficu. Žádný z týmu dvakrát neporazili, s Realem Betis a ve finále došlo až k penaltám, jinde bylo rozhodnuto po 90 minutách. (11 výher, 5 remíz, 3 prohry)
        14/15 - Zde začali až ve skupině Evropské ligy, ve skupině měli Feyenoord, Rijeku, Standard Liège, ve skupině skončili druzí s bilancí 3-2-1 (vyhráli všechny domácí utkání). V play-off vyřadili postupně Borussii Mönchengladbach, Villarreal, Zenit, Fiorentinu a ve finále Dnipro, krom venkovního zápasu se Zenitem všechny zápasy vyhráli. (11 výher, 3 remízy, 1 prohra)
        15/16 - Po delší době se dostali do základní části Ligy mistrů, ve skupině skončili třetí s bilancí 2-0-4, jejich soupeři byli Borussia Mönchengladbach, Juventus a Manchester City. Následovala jarní fáze v Evropské lize, utkali se s Molde, Basel, Athletic Bilbao, Shakhtarem Donetsk a ve finále vyzvali Liverpool. S Molde venku sice prohráli 0:1, ale to si mohli dovolit, jelikož doma vyhráli 3:0. Zápas s Athleticem Bilbao dospěl až k penaltám, ve finále si s Liverpoolem poradili 3:1. (7 výher, 2 remízy, 6 proher)
        16/17 - Skončili na druhém místě v Lize mistrů s bilancí 3-2-1, ve skupině měli Juventus, Lyon a Dinamo Zagreb. V jarní fázi vypadli hned v prvním kole s Leicesterem City po výsledcích 2:1 (doma) a 0:2 (venku). (4 výhry, 2 remízy, 2 prohry)
        17/18 - Kvalifikace Ligy mistrů zvládnuta, takže znovu skupina Ligy mistrů, bilance 2-3-1 a druhé místo, ve skupině měli Liverpool, Maribor a Spartak Moscow. V jarní fázi vyřadili Manchester United a padli až s Bayernem Mnichov 1:2 (doma), 0:0 (venku). (4 výhry, 6 remíz, 2 prohry)
        18/19 - V Evropské lize jsou od druhého kvalifikačního kola a jejich bilance v letošní sezóně je 12 výher a dvě prohry.

  2. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    kostelnivlajka     před 6 lety 24.02.2019 11:43 |  
    14 5

    Balón je kulatej, nevidím jedinej důvod, proč bychom neměli postoupit!!

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 24.02.2019 11:46 |  
      6 3

      Správně! Nevím proč bychom se měli předznečistit. Jindra zas vymyslí nějakou kulišárnu a rozhodně nejsme bez šance.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        kostelnivlajka     před 6 lety 24.02.2019 12:06 |  
        7 5

        Jak znám španělskou mentalitu, přijedou namachrovaný, resp. budou namachrovaný už doma, což by mohla bejt naše velká výhoda!

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          donford     před 6 lety 24.02.2019 12:34 |  
          7 1

          Tak už proti Petrohradu nám mnozí komentátoři nedávali naději. Proti Genku se to opakovalo. Přitom se ukazuje, že nemáme tak špatnou obranu a ani naše DZ. Rozhodně lepší než Olmik. Nakonec ani s Viareallem jsme tam u nich nepropadli. Myslím, že moc důležité bude vydržet prvních 20 minut. Pak by oni mohli znervóznět a my začít hrát svou hru, tak jako proti Genku. Ale ne brečet předem.

          • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

            bongor     před 6 lety 24.02.2019 15:26 |  
            4 1

            Nemáme proč brečet,už jsme dál,než jsme si naplánovali a všechno další je navíc.Já Slavii věřím !!

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        necich     před 6 lety 24.02.2019 12:40 |  
        0 2

        Každopádně jejich trenér má už očividně bobky..:)

  3. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    Max1     před 6 lety 24.02.2019 12:50 |  
    5 8

    Sice ano dle čísel Sevilla vypadala jako nejhorší možná varianta při losu, ale myslím si, že to mohlo být horší, třeba taková cheslsea I i vzhledem k tomu jak si vede v PL je pro ní vítězství v evropské lize asi jediná cesta jak se dostat do LM. Dále je třeba si uvědomit, že sevilla těží především z úspěchu v evropské lize v lize mistrů rozhodně mezi ty top týmy nepatří. Osobně největší slabinu vidím v bráně, protože Vaclík pro mě není ten top golman jak se z něho dělá. Sevilla je favorit to určitě, ale šance máme (mic je kulatý a tyče pro oba stejný) vidím to tak 70/30 pro Španěly. Pokud nás ještě bude pískat Anglán nebo Němec, tak hlavně pro nás to bude hrát, protože jak je známo Španělske týmy jsou plné hereček a slecinek, stačí do nich fouknout a padají jak hrušky.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      iwanowicz     před 6 lety 24.02.2019 13:01 |  
      6 5

      Vaclik nejvetsi slabina? To asi tezko, kdyz si ho v Seville pochvalujou, ze takovyho golmana dlouho nemeli a Coufal o nem rekne, ze to pro nas neni motivace navic, ale naopak problem, kdyz je Vaclik v brane.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:21 |  
        5 14

        podivej se na vcerejsek proti FCB - je to dira a labil. začal dobře ale už se veze.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        Max1     před 6 lety 24.02.2019 13:47 |  
        10 6

        A co má asi jinýho coufal jako říct když se ho novináři ptaj a přitom se s ním potká v repre? Pardon, ale prostě pro mě Vaclík není gólman evropský úrovně, za tím si stojím.

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:54 |  
          3 7

          100% souhlas

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          brťas74     před 6 lety 24.02.2019 13:57 |  
          8 0

          Jasná zpráva Maxi,a ještě k tomu šel ven z rudý bídy.Nemám ho rád.Ale Škoďák mu určitě počechrá lejtka:))

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          iwanowicz     před 6 lety 24.02.2019 15:05 |  
          5 2

          A jaky urovne teda je to brankar? Je to reprtezentacni jednicka, chyta pravidelne v Seville a jen letos chytal uz 2x proti borcum z Barcy, Realu. Ma spoustu zapasu v LM, EL. V listopadu byl vyhlasenej nejlepsim hracem spanelske ligy. Evropskou uroven uz ma davno.

          • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

            koocze     před 6 lety 26.02.2019 13:26 |  
            0 0

            Jenže ještě nechytal proti Slavii ;)

  4. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    buran     před 6 lety 24.02.2019 13:12 |  
    10 2

    Je to těžký soupeř, kluci budou muset makat na 100% a šance vždycky nějaká je , hlavně nechci poslouchat tu blbou frázi , že si to chtějí hlavně užít ,kterej magor s tím přišel?To si jako jedou zahrát a výsledek není důležitý?Fakt jsem asi jiná generace ,já jsem si v životě užíval spoustu věcí ale prohru fakt nikdy ne!

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:24 |  
      1 14

      :) tohle klišé je fakt na facku. nechápu taky, kdo s tím přišel. pohríchu i naši hráči to často používají a s Genkem se to objevilo v rozhovorech až moc často (moc jsme si to užili)

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        Virgil1956     před 6 lety 25.02.2019 07:38 |  
        1 0

        Ale oni říkali, že si užili to, jak Genk smázli, to je trošku o něčem jiném :)

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      eye     před 6 lety 24.02.2019 13:39 |  
      0 1

      Já myslím, že se to používá trochu jako věc na umenšení nervozity, respektu, to slabší mužstvo má výhodu, že na něj není extrémní tlak, aby postoupilo; když se vypadne v téhle fázi s tak silným mužstvem, nic se neděje, zvlášť po solidním výkonu. Ale štve mě ta fráze taky. Stejně jako ty kecy "a teď Chelsea!" Hernajs, je to teprve osmifinále, chceme dál, náš i národní koeficient to potřebuje. V Solnohradu si určitě loni neříkali "chceme si to užít". Nemyslím, že dojdeme až do semifinále, ale byl by to od roku 96 největší klubový úspěch. Navíc EL je lepší než tehdejší pohár UEFA.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:45 |  
        2 10

        jediné s čím bych polemizoval ze to že EL je lepší než pohár UEFA. nesrovnatelné v čase, v odměnách, organizaci.... nelze to srovnávat.

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          eye     před 6 lety 24.02.2019 20:17 |  
          0 0

          Ano, je nesrovnatelně lepší. Snad jsi spokojen.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      urs (přítel SN)     před 6 lety 24.02.2019 13:45 |  
      4 2

      Užít si to chce přednostně amatérskej sportovec. V tom je to rozdílné a souhlasím s tvrzením, že tato hláška do profi sportu nepatří.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:47 |  
        0 15

        přesně tak, užít si to jdu v momentu, kdy vím, že na to nemám.

  5. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    ervin     před 6 lety 24.02.2019 13:15 |  
    6 2

    I zázraky se dějí, většinou když je nejmíň čekáte. proč by to nemohlo být teď?

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:22 |  
      4 13

      stejně tak platí že čím víc se bude o víře v zázrak mluvit, tím méně bude pravděpodobný

  6. 50:50

    p!erreCORE     před 6 lety 24.02.2019 13:37 |  
    8 5

    já budu vždycky tvrdit, že šance je pade na pade, hrajou dva týmy, postoupit může jeden..

    • Re: 50:50

      martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:43 |  
      0 14

      je to binární úloha. tedy 50/50 je matematicky ok. až pak nastupují doprovodné faktory.

    • Re: 50:50

      urs (přítel SN)     před 6 lety 24.02.2019 13:44 |  
      3 1

      Budu obezřetnější a stejně jako s belgickým celkem to vidím na hezkých 60 na 40 pro Španěly. Jak to dopadlo, víme. :)

      • Re: 50:50

        martas2019     před 6 lety 24.02.2019 13:48 |  
        1 11

        narozdíl 50/50 to taky vidí na 60/40 .. ale i 40 je slušná pravděpodobnost. ještě míň bylo na výhru třebícě s kladnem včera a jak to dopadlo? stát se může všechno.

  7. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    celtix     před 6 lety 24.02.2019 14:16 |  
    12 4

    Nesmysl. Klidně mi zase říkejte trolle, ale pokud budeme hrát jako na Genku, tak na ně máme.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      tobro     před 6 lety 24.02.2019 14:19 |  
      0 6

      Souhlas

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      martas2019     před 6 lety 24.02.2019 14:20 |  
      3 9

      souhlas, ale v realitě musí hrát Sevila jako Genk. to se asi opakovat nebude, takže JiT musí najít příslušnou taktiku. první zápas je klíčový. remiz 1:1 by byla fantazie

  8. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    Gillan     před 6 lety 24.02.2019 15:00 |  
    4 9

    80:20 pro Sevillu, musela by nás hodně podcenit, nebo by musela mít den blbec a nám by muselo vyjít vše, do čeho kopneme.Sevilla nás v této fázi nepodcení, půjde si za vítězstvím v EL tak, jako každý rok a bude chtít rozhodnout už doma.Jistě jim oba zápasy s Genkem důkladně rozeberou a Vaclík jim taky poreferuje.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      martas2019     před 6 lety 24.02.2019 15:03 |  
      2 14

      ja jsem větší optimista, 60/40. máme svoji kvalitu a pokd bude hrát s námi konečně stísko po dlouhé době aspon 3-4 zápasy v řadě, tak to tak nevidím. nemaji 4 x lepší hráče.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        Gillan     před 6 lety 24.02.2019 15:06 |  
        6 9

        Za posledních pět let EL Sevilla 3 X vyhrála, poslední dva roky hrála LM a vždy postoupila ze skupiny.Jak už jsem psal, horší tým jsme dostat nemohli.Raději bych anglány, kteří jsou zvyklí na LM a EL je pro ně málo.A blbý je, že už hrála v Olomouci, kde to podcenila a podruhé to už neudělá.

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          martas2019     před 6 lety 24.02.2019 15:11 |  
          3 10

          souhlasím že to je jeden top 3 nejsilnějších co jsme mohli vyfasovat. ale minulost neurčuje budoucnost. včera proti FCB dostali čtyřku, Vaclík marnej. FCB je oproti nám v jiné galaxii, ale spíš mám na mysli herní situace a tam Sevila celkem propadala. respekt k soupeři a jeho úspěchům je na místě. jsou to favoriti, ale nemá smysl tam jet se staženýma gaťěma. Já tam jedu s vírou v nějaký úspěch a když už nic, tak si dám něco opravdu dobrýho k jídlu.

          • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

            Gillan     před 6 lety 24.02.2019 15:16 |  
            1 6

            Přesto, že byli marní, jak píšeš, dali Barce dva góly.nemají holt rozdílového hráče Messiho.Bez něj by Barca čtyři góly asi nedala.

          • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

            p!erreCORE     před 6 lety 25.02.2019 09:12 |  
            1 0

            minulost budoucnost samozřejmě určuje: když si něco ukradl (v minulosti) - useknou ti ruku (dneska) - a zítra budeš bez ruky

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          donford     před 6 lety 24.02.2019 15:12 |  
          3 1

          Věřím, že nemyslíš horší, co by špatnější. Jistě že jsou velice dobří, ale my se taky lepšíme oproti dřívějším létům. I ve skupině to bylo znát. Proti Petrohradu v Praze už to bylo moc dobré a proti Genku u nich ještě lepší.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      donford     před 6 lety 24.02.2019 15:09 |  
      13 1

      Je otázka co a jak jím Vaclík poreferuje. Naše nové mužstvo zase tolik nezná s výjimkou těch v repre a náš styl po JiT už vůbec ne. No a ani my věrní zatím netušíme přesně, jakou Trpiš naordinuje sestavu, taktiku a celkový způsob hry a boje. Tak natož Vaclík. :-) Třeba naše taktika proti Genku byla v Praze i tam poněkud odlišná, jakož i sestava, nad kterou jsme čuměli. Tedy aspoň já.

  9. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    PetCC     před 6 lety 24.02.2019 17:52 |  
    1 0

    No tak včera mi to na YouTube nabídlo deset minut sestřih z jejich posledního domácího zápasu a prohráli 2:4.

    Tak to nebudou žádná sláva, co? :-)

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      první rytíř     před 6 lety 24.02.2019 18:37 |  
      1 0

      Poučné to video bylo. Minimálně z něj bylo poznat, že útok Sevilli hraje na hraně ofsajdu (často jim ho pomezní nemával) a pak, že mají pravou stranu mnohem nebezpečnější, než tu opačnou (ta rychlost je tam obrovská a Bóřa bude těžko stíhat). Jinak u Barcy samozřejmě výjimečný Messi se svým hatrickem, zvlášť ta první branka byla něco...

  10. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    zdenek_prachar     před 6 lety 24.02.2019 20:18 |  
    30 2

    martas2019: za 27 dnů (aktuálně) 357 příspěvků. Já Vás fakt nechci prudit, ale vážně si myslíte, že máte tolik co říci? Například sdělení: "jediný problém který vidím je že začínáme venku, i když je to jistá mírná výhoda." mi přijde maličko zbytečné, ale tak možná jen nechápu hloubku těch myšlenek...

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      martas2019     před 6 lety 24.02.2019 20:36 |  
      0 26

      vaše věc. díky za zájem.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      JS (přítel SN)     před 6 lety 24.02.2019 23:08 |  
      18 1

      Možná dotyčný prostě jen nechápe, že poté, co dostal několikátý ban, o něj na SN nikdo nestojí. Naopak ve své chiméře přesvědčený o opaku se neustále vrací pod dalšími a dalšími nicky (na různá diskusní fóra).

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      kalex     před 6 lety 25.02.2019 08:02 |  
      9 0

      Tu nechápe asi nikdo. Konkrétně toto byl urputný blábol. A je velmi zajímavé, že přesně takto tu valil jiný, který sem teď nepíše. A fňuká jak mu ubližujeme jako přes kopírák.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        martas2019     před 6 lety 25.02.2019 08:05 |  
        0 13

        zapnout mozek, příteli :) to jediné ti chybí :-D

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          kalex     před 6 lety 25.02.2019 08:21 |  
          10 0

          Nejsi a nebudeš můj přítel, ty koni. A ty na mně nereaguj!

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 08:05 |  
      4 0

      Proto je tady funkce zablokovat uživatele. Dost dlouho jsem se tomu u některých účtů bránil, ale ono to fakt (aspoň v mém případě) pomáhá soustředit se jen na ty podstatné příspěvky.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        martas2019     před 6 lety 25.02.2019 08:06 |  
        0 13

        to je přesně to co každému, kdo mne uráží radím. a nemusí se stresovat, jak jednoduché a jak účinné (citát s filmu)

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        SirCohen     před 6 lety 25.02.2019 08:28 |  
        3 1

        Přesně tak, to je zlatá funkce, nejlepší obrana je ignorace.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 09:01 |  
      8 3

      357? Za 27 dní? To mě překvapilo, já myslel, že je to tak 500 denně.
      A jsem upřímně zvědav, jak se s tímto pomateným trollem SN vypořádají.

      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

        p!erreCORE     před 6 lety 25.02.2019 09:18 |  
        6 1

        já to beru na sebe Wulfi..já se s tím praštěným chlapcem vypořádám..už jsem si nechal dát žlutou, možná až dostanu červenou, že zapláče, sklopí hlavu a odejde, protože mu to bude líto..nebo se pletu?

        • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 09:23 |  
          6 3

          Odejde. Ale druhý den přijde zas pod jiným nickem. Nebo se vrátí ke svému krákajícímu doktorovi. Ten se sem přisál jako klíště na psa a saje a saje a nepustí se. Jediná šance je namazat olejem, aby nemohl dýchat, vykroutit a rozšlápnout a doufat, že nestihl naklást vajíčka.

          • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

            Gillan     před 6 lety 25.02.2019 09:31 |  
            3 9

            Že zrovna ty tu voláš po tom, aby se SN s někým vypořádaly.Ty buď rád, moc rád, že se ještě nevypořádaly s tebou.Ty tvé nenávistné komentáře už jsou opravdu za hranou.Už jen tento příspěvek je odporný, když vezmu, že to píšeš o člověku, který tu nedělá nic jiného, než že diskutuje.Od toho snad diskuze je!Ty tu jsi jen proto, abys tu mohl napadat diskutéry a opravovat jim chyby.Tvé fotbalové příspěvky by se daly spočítat na prstech jedné ruky.Ty nemáš brzdy a nevíš, kdy přestat.Zatím ti to neuvěřitelně prochází.....

            • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 09:34 |  
              6 4

              Troll se trolla zastává :-D A chvíli to vypadalo, Maruško, že máš nové medikamenty, které zabírají.

              • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                p!erreCORE     před 6 lety 25.02.2019 09:36 |  
                0 0

                jinak já si nemyslim, že martas666 je Slavoj,..to byl jinej formát, ten se nezakecal :)

                • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 09:41 |  
                  3 1

                  Tak je možný, že jsou to dvě individua se stejnou psychickou poruchou.

                • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 09:43 |  
                  8 1

                  Počkej, moment, martas je 100% Slava, Katy, Lukatom, Liaro, pražák... jestli i DrFe, těžko říct.

              • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                Gillan     před 6 lety 25.02.2019 09:37 |  
                1 8

                Proč oslovuješ diskutéry mužského pohlaví ženskými jmény?Nějaká úchylka?

                • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 09:40 |  
                  7 3

                  Chceš snad popřít, že na různých diskuzních fórech vystupuješ pod jménem Marie Kouřilová? A že pod tímto jménem obtěžuješ i na facebooku? Úchyle.

                  • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                    Gillan     před 6 lety 25.02.2019 09:44 |  
                    1 6

                    Dej sem jména diskuzí, kde tak vystupuju a zkopíruj sem můj FB pod tímto jménem.Ty už to opravdu ženeš do strašného extrému.

                  • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                    Papol     před 6 lety 25.02.2019 21:47 |  
                    0 3

                    Už jsi trapný, nech toho, akorát fakt urážíš. Jdi do háje zeleného

                    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 23:24 |  
                      2 0

                      Také tě mám rád.

            • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

              kalex     před 6 lety 25.02.2019 12:16 |  
              4 0

              A jsme zase u toho. Ano je to diskuze. Jenže to neznamená, že ta hlava pomazaná musí flusat na všechno, na všechny a pořád do kola. Asi jako Dočkal. A když už osočuješ druhé, tak si nejdříve nastav zrcadlo. Spíš se divím, že ještě nepláče, jak mi druzí mu ubližujeme a dáváme mínusy. Pak se logicky najde někdo, třeba já nebo wulf a osolí ho i za cenu žluté.

              • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                Gillan     před 6 lety 25.02.2019 12:33 |  
                1 5

                Zrcadlo?Já tu nikoho neustále nenapadám.pokud ti vadí, jak píšu já, nebo on, stačí si nastavit blokaci a nemusíš nikoho solit.On jen píše k fotbalu, sice někdy moc,ale nikdy nikoho neurazil a nevidím důvod, za co by ho měl kdokoliv solit.Mám dojem, že to tu dokonce i zakázané, akorát je problém,, že jen u někohoNěkdo tu holt může urážet celej den a ještě je hájenej.Jste jak blázni, když mi něco vadí, tak to prostě nečtu!

                • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                  kalex     před 6 lety 25.02.2019 12:59 |  
                  3 0

                  Mi vadí to, že dojdu sem, chci si přečíst diskuzi a články, podívám se kolik je příspěvků a už mně to pak i naštve, když jeden a ten samý to v jednom článku zaplive a rozesere svýma moudrama. Jako v článku ke Slovácku. Prej proč by se mělo experimentovat v obraně s Míšou a Simonem. A když mu to Karel zcela srozumitelně vyvrátí, tak to trošku upraví, ale valí si z vesela dál. To už ovšem není diskuze. Nezlo se na mně a ber to s rezervou, ale to jsi fakt takový vůl, že nechápeš, že to je to samé individuum jako Slava, dr a další nicky???
                  A jsme zase u toho, kam se diskuze ubírá, kvůli jednomu blbovi.

                  • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                    Gillan     před 6 lety 25.02.2019 13:10 |  
                    3 3

                    Ne, nejsem.Já to vím, ale mě to vůbec nevadí.Já se u toho pobavím, protože jsou to někdy takový absurdity, že se u toho válím smíchy:)Ono stačí to tu jen nebrat tak strašně vážně.Fotbal by měl zůstat především zábavou.Přesně třeba, to,co píšeš, nebo to, jak je blbý, že začínáme venku, ale je to výhoda.To nevymyslíš:)Tady se to bere moc vážně a přitom je to stejná kravina, jako tu dokola vypisovat sestavy, když je to pak ve finále úplně jinak.To je zase ztráta času pro mě.Tady si každý hraje na odborníka, obhajuje svůj názor, nikdy neustoupí a přesto jsou to kolikrát úplně stejný nesmysly, jen naoko seriozně podávané......

                    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                      kalex     před 6 lety 25.02.2019 13:22 |  
                      2 0

                      Souhlas. A to je taky důvod, proč nikoho neblokuju. Ale čeho je moc,... No ale s tím venkem, to a teď i to Slovácko a pravý stoper... No je to síla. Každopádně ještě jednou se omlouvám za toho vola. Fakt to nebylo ve zlém.

                      • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

                        Gillan     před 6 lety 25.02.2019 13:29 |  
                        2 3

                        V pohodě, jsem tu zvyklý na horší věci, Vůl -kdys jméno obětiny, je titul kamaráda..jak zpíval nebožtík Karel Kryl:)

  11. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    Mimoň     před 6 lety 24.02.2019 21:39 |  
    5 6

    já to beru vyloženě jako odměnu klukům, o postup se můžeme samozřejmě poprat, ale do osmifinále dostali prostě konečně ten atraktivní tým, který jsme si my všichni přáli. Jen doufám, že to odehrajeme se vztyčenou hlavou a nikdo se nezraní, nebo nás to nějak nezdeptá směrem do ligy, ten dvojzápas... baječné jsou i zkušenosti, co jsme díky pohárům získali. třeba Jindrovi. teď už ví že se nemusí bát změn

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      Taky     před 6 lety 24.02.2019 21:53 |  
      6 0

      Nemyslím si, že tenhle los naši hráči berou jako odměnu, bude to strašně moc běhání a asi bez míče, ale určitě to bude skvělá zkušenost, která se bude hodit v předkole LM, v nadstavbě i poháru českém.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      donford     před 6 lety 24.02.2019 22:27 |  
      6 1

      Mimoni, já to beru také tak. Proto mi mrzí zase malomyslný nářek některých zase o tom, že je to pro změnu příliš kvalitní mančaft. Genk naopak byl pro některé neatraktivní. Takhle by se našlo o každém soupeři něco, proč pro nás není vhodný. (Některý je moc na východ, jiný má špatný trávník, nebo je tam příliš horko ...) Jistě tento vhodný je a to je jen dobře. Třeba nepostoupíme, ale zkusit to musíme. A právě po Genku cítím jistotu, že kluci budou makat jako diví. Třeba plzeňáci jásali, když dostali před časem Bayern, Barcelonu, nyní Real. A nakonec vypadli se Záhřebem. Hlavně abychom nebyli malomyslní časem také před ligovými zápasy. Naštěstí hráči mají vyšší morálku než mnozí fandové a samozřejmě i své touhy a cíle.

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 25.02.2019 01:02 |  
      4 8

      No pod pojmem atraktivni tym za odmenu bych predstavoval neco jineho, nez Sevillu...

  12. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    ehad     před 6 lety 24.02.2019 21:50 |  
    9 1

    fotbal nema logiku, mic je kulaty, zacina se od nuly ... ;-) a taky zalezi jakou formu v dobe zapasu potka Sevilla a jakou Slavia ... vidim to uplne jasne ... Skodak jim tam lupne 3 fiky jako Messi, nahraje Traoremu na 4-tej do prazdny a budou mit doma dalsi ostudu .... ;-) (pozor: prispevek obsahuje nadsazku)

    • Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

      martas2019     před 6 lety 25.02.2019 08:03 |  
      1 10

      hyperbola je pěkná věc :)

  13. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    Pepibican     před 6 lety 25.02.2019 13:51 |  
    1 1

    V téhle fázi soutěže nemůže být absolutně řeči o podcenění ze strany soupeře, tady už jde do tuhého a bude se hrát naplno. Něco jiného bylo když k nám přijel na konci základní skupiny Petrohrad a odehrál to tak, aby nikoho příliš neurazil a splnil přitom povinnost odehrát poslední špíl ve skupině. Sevilla je to nejtěžší, co mohlo v EL přijít, to je tutovka. Nezbývá než vymyslet dobrou taktiku a pokusit se je u nich trochu překvapit a skórovat tam, aby bylo v odvetě o co hrát. Jsou jasným favoritem, ale nemusíme vystupovat nijak připokakaně, zápas v Belgii ukázal, že bez zpomalovačů v záloze typu Hušbauer umíme i pěkně rychlý fotbal v záloze.

  14. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    zeleznik2     před 6 lety 25.02.2019 16:37 |  
    2 0

    No nemluvil bych zrovna o zázraku, jistě Sevilla je favoritem, to je bez debat, ale spíše bych to napsal s jistotou o Chelsea či Arsenalu. Pokud zopakujeme výkon z Genku proč bychom nemohli uhrát solidní výsledek i v Seville?jistě hrajeme se soupeřem, který nedávno vyhrál 3x EL a před 12 lety nás herně,vyučil, zvláště doma, ale je to už docela historie, navíc venku nám to docela šlo a hlavně se začíná za stavu 0:0, jen se ze soupeře nerozklepat a nepodlehnout atmosféře..

  15. Re: Sevilla? Postup Slavie by se rovnal zázraku

    brťas74     před 6 lety 26.02.2019 10:24 |  
    0 0

    Posledních 5 zápasů Sevilly v LaLize venku 0-1-4 skóre 1:9 ,a to vyjma Realu kterej jim dal 2:0,hráli s týmy které jsou o dost níže v tabulce.V Edenu by to mohlo k...a že jít.Já tomu dvojzápasu docela věřím:)))