Aktuality z médií

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    mis3     před 6 lety 20.02.2019 11:39 |  
    8 5

    Kolář - Coufal, Deli, Kúdela, Bořil - Suk, Král - Olayinka, Stoch, VanBuren - Škoda
    ale u Bořila těžko odhadovat jak na tom je fyzicky. Dál je otázka jestli je reálné aby vypadl Ševčík s Hušabuerem, ale když nám nefungoval ten střed, tka je to logické.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      deny91     před 6 lety 20.02.2019 16:50 |  
      0 1

      Takhle bych to viděl asi jako ideální možnost, co vyzkoušet na Genk.
      Ještě bych dal možná prostor masopustovi, ale otázkou je, jestl iod začátku.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      smichov_2     před 6 lety 21.02.2019 12:07 |  
      0 0

      Dal bych tam spíš Zmrhala, než Olayinku.

  2. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 11:49 |  
    2 1

    Tipnul bych si, ze stred zalohy bude Soucek - Kral - Husby. Ale vůbec si netroufam odhadnout, kdo nastoupi v utoku a na křídlech. Pokud by měl nastoupit někdo, koho jsme v Plzni nevideli, napada me Masopust. To by teda bylo prekvapeni.. na druhou stranu Trpis o nem rikal, ze je spis brejkovej nez pro hru do plnych.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      wimpy     před 6 lety 20.02.2019 12:22 |  
      6 1

      Obranná hra na brejky. Opravdu by mě překvapilo, kdyby nepostavil Zmrhala. Na hrotu bude Škoda, to je taky myslím celkem jasné.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 12:28 |  
        2 2

        Tohle mohl být zápas pro rychlého Matouška. Ze stávajících možností je Škoda asi jasnej. Jsem na to celkově zvědavej.

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 12:40 |  
          1 0

          Ten už je skoro v Příbrami, ne? Rozhodně bych na něm teď nestavěl takový zápas.

          • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

            Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 12:59 |  
            2 1

            No právě, že je. Zápas v Kodani nám taky rozhodnul..v lize moc brejkovejch zápasů asi nezažijem.

            • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

              SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 13:14 |  
              2 2

              Od zápasu v Kodani ale uběhly už 4 měsíce, nyní je situace taková, že sám žádal o uvolnění do Příbrami. V takovém rozpoložení ho jako spasitele nevnímám.

              • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

                Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 13:20 |  
                3 3

                Pak moc nechápu, na jaký typ zápasu jsme ho pořizovali. Protože do zatažený obrany to asi nebude, je to klasickej brejkovej hráč. Nedovedu si představit, že by někdo z našich stávajících útočníků v Belgii utekl obráncům. Já bych se na Matouškovi ve venkovních zápasech nebál stavět (klidně i jako žolík). To je pořád obava, jak to psychicky mladej hráč ustojí a pak v Plzni nastoupí celá 11 mazáků s hnědými trenkami.

                • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

                  SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 13:40 |  
                  3 2

                  To nevím na co jsme ho pořizovali, jen píšu, že v současné situaci bych na něm z výše popsaných důvodů rozhodující zápas nestavěl. Z jednoho gólu před 4 měsíci se žít nedá, nehledě na to, že stejně z žádného brejku nebyl. Byl po opakovaném centru do statické obrany, kde jen Matoušek nebyl vůbec pokrytý (na 3 naše tam bylo 6 hráčů soupeře).

                  • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

                    Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 13:51 |  
                    1 2

                    Tak to už jsme dva, co nevíme.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 12:37 |  
        0 0

        Takže změny 2 - vynucený MNN a k němu Ševčík?

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 12:49 |  
        0 0

        Skodu bych asi taky tipnul...

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        Mimoň     před 6 lety 20.02.2019 16:16 |  
        2 9

        Ja nevím co na tom Jardovi vidíte někteří neustále? I když uteče do otevřené obrany, tak to zas vezme na sebe střelou do nikam a nebo přetahne centrem alá bochánek. My potřebujeme na Genk jinší kvalitu. Za mě vlevo Olayinka rozhodně...a vpravo nevím jak vy, ale pro mě je nejhorší variantou Zmrhal. Ten vpravo hrát NEMŮŽE!

  3. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    mart     před 6 lety 20.02.2019 12:02 |  
    3 1

    Fakt dobrej clanek. Opravdu dobre si to precist.
    .... a mozna prijde i Kouzelnik ?

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 12:05 |  
      3 1

      Je to akorát shrnutí toho, co se řeší zde na diskuzi od zápasu v Plzni.

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 12:42 |  
          0 0

          Ale aspoň je to tam napsaný.

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          Alky (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 14:25 |  
          2 0

          Když už, tak opačně. Tohle je dost bezobsažná "žurnalistika".

  4. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    Marcelo10     před 6 lety 20.02.2019 12:07 |  
    2 7

    Zkusim svuj odhad.. Kolar - Coufal, Kudela, Deli, Boril - Stoch, Soucek, Kral, Husbauer, Masopust - Skoda

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 12:20 |  
      1 1

      Tyjo, Stoch a Masopust na křídlech, to by mohla bejt sebevražda, z hlediska defenzivy

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        Marcelo10     před 6 lety 20.02.2019 12:24 |  
        3 1

        Stoch urcite, ale Masopust je dozadu dobrej ;)

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 12:24 |  
          3 0

          Mozna mas pravdu, hraval i beka.

          • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

            Rhu-rhu     před 6 lety 20.02.2019 15:57 |  
            2 0

            Máš pravdu, v létě se dokonce spekulovalo, že ho na pravýho beka koupí Sparta. :D

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 12:29 |  
        2 0

        Masopust je v pohodě, taky bych ho tam rád viděl.

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          donford     před 6 lety 20.02.2019 12:37 |  
          6 1

          Domnívám se, že Trpiš bude chtít Genk trochu překvapit. Jistě se jedná o pětičlennou zálohu. Když uvažuji, že je pravděpodobné, že nastoupí Suk + Král, pak se jedná o podhrot a křídla. Osobně bych volil jako podhrot Stocha a křídla? Masopust, Olayinka, Zmrhal, Buren, opravdu si netroufnu zde odhadovat. Počítám, že budeme hrát na brejky, ale kdo to bude, to nevím.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Tonda     před 6 lety 20.02.2019 12:38 |  
      1 1

      Přesně nad takovouto sestavou jsem včera večer před usnutím přemítal.
      Jen místo Masopusta bych viděl spíše Micka. Tipl bych si ale, že se Masopust na hřiště zítra podívá.
      Budeme hrát na protiútoky a klíčové taky bude, jak dokážou naše křídla udržet balon, což se jak Zmrhalovi, tak i Olayinkovi momentálně moc nedaří.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Horis     před 6 lety 20.02.2019 12:42 |  
      13 2

      Stoch by neměl hrát křídlo, protože pak v podstatě hrajeme jen na jedno. Jeho pozice je na podhrotu. Křídla bych pak viděl na Olayinku (Van Burrena) a Zmrhala (Masopusta). Hlavně ať na křídle není Stoch, stejně se pořád cpe doprostřed.

  5. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    Steevee     před 6 lety 20.02.2019 12:36 |  
    2 11

    Efotbal je potřeba číst. Zase osvětové informace.
    Jinak za mě Kolář - Coufal, Deli, Kúdela, Boril - Soucek - Král, Husbauer, Olayinka, Stoch - MvB

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      La Tortuga     před 6 lety 20.02.2019 12:56 |  
      1 7

      Husbauera na kridlo?

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 13:00 |  
        5 5

        ne, Krále a Stocha má na křídlech, a Olayinku a Hušbyho uprostřed... no, takhle to určitě nebude... ;)

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          Steevee     před 6 lety 20.02.2019 13:02 |  
          2 9

          Pointa tady snad není v pozicích, ale ve jmenovitém obsazení. X krát jsem obsazení zálohy přepisoval, takže jsem to už potom postnul tak, jak jsem to měl. To je zas zbytečných řečí....

          • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 13:46 |  
            5 3

            když pointa je jinde, tak už mlčim… promiň...

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 13:11 |  
          1 6

          Hráči by si mohli každých 10 minut měnit pozice..tím by protivníka dokonale zmátli.

          • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

            Karel13     před 6 lety 20.02.2019 13:13 |  
            9 0

            Víš jak by je vyděsil takový Stoch v bráně ? ...

            • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

              Steevee     před 6 lety 20.02.2019 13:41 |  
              4 16

              Jsem si původně myslel, že je tady člověk mezi inteligentama. Každá sestava je tady umínusovaná, protože každej tomu přece rozumí víc, než ten druhej. A vy, co nemáte ve středu co dělat, tady do večera rozebírejte, že 4 jména nejsou ve správným pořadí:D Možná když je VY seřadíte na papír správně, bude to mít tu ZÁSADNÍ postupovou hodnotu:) Hezký den všem!:)

              • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

                Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 13:50 |  
                1 3

                My tady právě tu diskuzi o pozicích odlehčujeme a na pevných místech nelpíme, to přenecháme palečkářům. Nehledě na to, že bych při vší snaze v tom rozestavení stejně udělal chybu.

            • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

              Arya     před 6 lety 20.02.2019 14:00 |  
              0 0

              škoca, že má MNN stopku. Toho, kdyby uviděli na hrotu... (:

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      martas2019     před 6 lety 20.02.2019 14:47 |  
      0 10

      ano, přesně tak bych to viděl

  6. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 13:38 |  
    2 2

    Kolář - Coufal, Deli, Kúdela, Boril - Soucek , Král -Zmrhal, podhrot-Husbauer(Baluta), Stoch - Skoda

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      martas2019     před 6 lety 20.02.2019 14:46 |  
      4 9

      zmrhal lavka a MvB do základu

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 15:14 |  
        3 1

        leve kridlo: Zmrhal lavka na ukor Olyianky? Ja bych je stridal, ale uz bych nedal Jaromira napravo

  7. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    belmis (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 13:51 |  
    16 2

    Tak jsem si na základě podcastu udělal minitabulku podzimních vzájemných zápasů prvních pěti týmů a bohužel se potvrdily mé domněnky, že máme velké problémy s lepšími týmy, které se snaží nás napadat a běhají s námi většinu zápasu. (Do tabulky není započítána naše prohra teď před pár dny v Plzni)

    1) sparta 7 bodů
    2) Jablonec 6 bodů
    3) Ostrava 6 bodů
    4) Plzeň 6 bodů
    5) Slavia 4 body

    Není to nic povzbudivého zvláště kvůli nadstavbové části. Proti slabším, kde máme víc času, jsme úspěšní a gólů dáváme mraky. Těmto týmům jsme ale dali dohromady 7 gólů ze 4 zápasů, z toho 4 Plzni.
    Toto už není jen náhoda, když dále v evropských pohárech nedáváme góly a třeba Plzeň ano, i když v lize jich zatím nastřílela o 18 méně než my.




    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Ondráš     před 6 lety 20.02.2019 13:59 |  
      3 1

      Tak jako zatím je to špatenka, ale pořád máme ještě Rumuny a Baník doma. I když to pochopitelně není záruky šesti bodů. Každopádně nadstavba bude krušná.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 14:00 |  
        3 1

        A taky tam přibude výsledek 0-2 v Plzni.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 14:01 |  
      3 0

      souhlasim, ze neumime dat tzv. do kuchyne proti silnejsim tymum. Presne takove jaka dala Plzen Dinamu ci nam.

      Bud si utocnik neumi najit misto nebo centrujici hrac z kridla neumi nacentrovat, tak by to nebylo naslepo. To kdybychom zmakli tak jsme jinde. Myslim, ze jak utocnik tak kridelni hraci maji na tom svuj dil viny.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 14:04 |  
        4 0

        Oni dávají dost gólů tak, že křídelní hráč v malém vápně od brankové čáry dává míč pod sebe pro střelce. U nás tuto přihrávku člověk vidí málokdy a většinou je od MvB.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        martas2019     před 6 lety 20.02.2019 15:14 |  
        1 15

        my potřebujeme zabijaka do útoku, chlapa co má 2 metry a dobrej výběr místa. a hlavně, nepálí šance jak na běžícím pásu. na českym trhu je jen jeden ke koupení - komličenko, na evropskym nevim, takový přehled nemám

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      paweza (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 14:20 |  
      3 1

      + zápas v Jablonci.. to máme další +3 body.. Hned to vypadá lépe ne? :)

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 14:31 |  
        2 1

        Spíš tam neměl být započítán zápas Sparta - Jablonec 0:0, jelikož byl až v 16. kole. Děkuju za upozornění. Aktuální tabulka zápasů podzimní části (15 kol) bez zápasů Jablonec - Slavia 0:2 a Plzeň -Slavia 2:0, by vypadala takto:

        1. Sparta 6
        2.Ostrava 6
        3.Plzeň 6
        4. Jablonec 5
        5. Slavia 4

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 15:40 |  
          2 0

          A to jsem ve dvou zápasech měli přesilovou hru, s plzní od 39. minuty a s Baníkem od 14., na druhou stranu je minitabulka velmi vyrovnaná, tedy byla.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      martas2019     před 6 lety 20.02.2019 14:45 |  
      1 13

      to je hodně zkreslující. celorok je rozhodující. rb remiz a zápas k dobru, plzeň 3 body, jabka 3 body, ostrava 0 ale zápas doma. ne že bych nebyl kritikem stavu, ale tohle není objektivní hodnocení

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 14:51 |  
        2 1

        Samozřejmě, že to dokonalé není a je lepší si počkat na celkovou tabulku. Ale tato je výsledkem minizápasů podzimu do 15. kola, kdy hrál jednou každý tým s každým. Každý hrál 4x. My 2x doma, 2x venku. A ještě jsem ruďochům koukám bod ubral...

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Mimoň     před 6 lety 20.02.2019 16:01 |  
      10 3

      To je bohužel fakt. Musíme zapracovat na předfinalní fázi. Ať to byl Baník, nebo Sparta, Bordeaux, idealni to nebylo ani v Jablonci, tam jsme meli ze zacatku velke štěstí, že to nebylo hned 0:2, nebo nyní Plzeň. Z toho mě vychází, že jsme zranitelní zvláště při venkovních zápasech, tam se ke své hře moc nedostáváme, nedokážeme si vynutit tlak a rekl bych že to může být nezvládnutím tlaku, tedy selháním psychiky. Plzeň to naopak miluje, jsou v tom jako ryba ve vodě a to by mohlo znamenat, že by jim nadstavbová čast mohla pomoct a naopak nám uškodit, toho se obávám. Byli jsme ostatně jako jedni z mála, kdo nádstavbu nechtěl a hlasoval tak i na svazu, ne? Jinakbke hře znovu: Zde je prostoru na zlepšení hodně. V Bordeaux a na Sparte jsme navic zaostavali v rychlosti. Je na cem pracovat. Potrebujem odolné hráče. Zase budu mít hromadu mínusů, ale ja to tu nepíšu pro popularitu. Ty odolné treba typu Kayamba, stál Plzeň pár milionů, ale jaký to je pan hráč. Něco zkazí, ale jede si svoje jak motorová myš, nerozhodí ho, že se týmu nedaří, dokáže to sám svým výkonem pozvednout. Pochází z chudých poměrů, stejně jako Olayinka...zde bych si troufl řict, že možná proto oplývají zarputilostí a vytrvalostí. Svou rychlostí převyšuje české hráče, nemluvě o jeho schopnosti 1:1 a technice. Divím se, že jsme se o takového hráče, který navíc umí česky a může hrát na obou stranách, nezajimali nebo aspoň se s Plzní netahali jako treba o Matouška...Místo toho jsme se nechali podojit Jabloncem o Masopusta, který byl navíc dlouho zraněný a nemůže nám okamžitě pomoct. Kayamba je pro Plzeň okamžitou posilou. Hodně rychle se adaptoval. Za mě velká škoda. Ještě aby těch mínusů bylo víc, tak si přisadím...zrovna Zmrhal je oproti Kayambovi nedynamický hráč...ano rozběhne se. Ale než si zpracuje míč, než se rozhodne co udělá, tak je to spustu doteků navic. Nemusím připomínat, že rozhodně není přeborníkem ve hře 1:1. Je dobrý sice do tahu, ale jen když dostane dobrý míč. Rozhodně to není vůdce, co by svým výkonem mužstvo pozvedl (treba jako Olayinka proti Genku, nebo Petrohradu doma). Do zaparkocaneho autobusu se špatně prosazuje. My klub který má rozpocet pres 700 milionů se už musí dívat výš než jen si chrochtat, že Zmrhalovi vyjde jeden zápas ze tří. Nejsme zaopatřovací ustav, nemůžem se tvářit, že všechno je ok. Musime se dívat na letní kvaldu o Lm a tam jít s tím nejlepsím co máme nebo nemáme. Profesionalní sport tvrdý a sentiment by neměl hrát takovou roli. Taky když se zraní Škoda...koho tam máme místo něj...teď když tam nebude ani Matoušek?? Muris je zraněnej taky. Vy se smějete, ale Plzeň už tím jak dneska rychle sehnala kvalitní náhradu do obrany trebas i na hostování, ukazují že nic nepodceňuji. Zrovna naše situace na hrotu mě moc neutvrzuje v tom, že totéž je i u nás.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        Dr.Harrisson     před 6 lety 21.02.2019 00:24 |  
        1 0

        Náhrada za Škodu je MvB, jako to bylo před rokem-dvouma.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      deny91     před 6 lety 20.02.2019 16:47 |  
      4 3

      Je to tak, ale když jsem o tom psal, tak jsem byl "přeargumentován", že jsme přece první a dáváme nejvíce gólů, tak ať nevyvolávám zbytečnou paniku a "nehejtuju" naše tahouny. Přitom právě tato skutečnost chtě nechtě potvrzuje to, co už pozorují delší dobu, a sice že náše tvorba hry není přesvědčivá, pokud jsme pod tlakem. Pak je obnažena naše slabina - pomalý pohyb a práce s míčem uprostřed hřiště. Kdo má totiž střed hřiště, má obvykle pod kontrolou zápas.
      I po korekci bodů je ta tabulka pro nás ne moc lichotivá a to jsme s Baníkem a Plzní hráli velkou část zápasu přesilovku. Nutno ale dodat, že s Baníkem to bylo spíš o selhání v zakončení.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 16:56 |  
        2 1

        Taky to tak vidím.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Cross     před 6 lety 20.02.2019 23:18 |  
      1 1

      Se třema ze čtyř jsme hráli venku...

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 21.02.2019 07:41 |  
        1 1

        Doma Jablonec 0:2, Plzeň 4:0. Venku Ostrava 1:2, sparta 2:2

  8. Sestava na Genk

    slaviator     před 6 lety 20.02.2019 15:20 |  
    7 5

    Brankář - pravý bek, pravý stoper, levý stoper, levý bek - defenzivní záložník - pravé křídlo, pravý středový záložník, levý středový záložník, levé křídlo - hrotový útočník.

    To si myslím by mohlo klapnout...

    • Re: Sestava na Genk

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 15:27 |  
      3 7

      Povolují takovouto sestavu pravidla?

      • Re: Sestava na Genk

        Mimoň     před 6 lety 20.02.2019 16:04 |  
        6 3

        Jediný naš čistokrevný útočník, který je zdravý je Škoda...nechápu proč se do této situace dostáváme tuto sezónu celkem pravidelně. Na podzim v útoku musel hrát i Baluta. To není dobrá vizitka pro klub s rozpočtem 700 mil ať si říká každý co chce...

        • Re: Sestava na Genk

          Gillan     před 6 lety 20.02.2019 16:22 |  
          3 14

          "Čistokrevný" útočník, přeškolený ze stopera.

          • Re: Sestava na Genk

            SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 16:41 |  
            4 3

            Dobře pro nás, díky pane Busto za Milanových 70 ligových gólů za Slavii!

            • Re: Sestava na Genk

              Mimoň     před 6 lety 20.02.2019 18:16 |  
              1 1

              Jo to je fakt parádní čislo pane Koubku, ten stoper je nějakej gólovej čoveče...
              Ale je fakt že pod Jindrou mu to nestřílí moc dobře

            • Re: Sestava na Genk

              Gillan     před 6 lety 20.02.2019 18:42 |  
              2 7

              V lize má 0,22 gólu na zápas, v Evropské lize dokonce 0,18 gólu na zápas.ještě ti to přijde tak super?U hroťáka?mě to přijde jako jedna velká tragédie, kor když ještě trenéři přispůsobují taktiku jemu a ne naopak, aby se přizpůsobil on taktice.Když už to tak je, tak by měl mít ta čísla úplně někde jinde.V klubu ligových kanonýrů už by měl být minimálně tři roky.

              • Re: Sestava na Genk

                martas2019     před 6 lety 20.02.2019 19:03 |  
                2 8

                tady souhlasím, někdy mám taky dojem že kult hráče (škoda, hušbauer, souček) je nadřazen lepší sestavě. ale vedu jej jako útočníka. nikoli stopera a stále s Koubkem v tom jeho tehdejším kroku nemohu souhlasit

              • Re: Sestava na Genk

                SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 22:28 |  
                3 1

                Já to beru tak, že i přes mizernou taktiku (nákopy na samotného Škodu) a vzhledem k jeho schopnostem je to parádní číslo. Mnohé z těch gólů jsou navíc nezapomenutelné (a to včetně některých penalt).

                • Re: Sestava na Genk

                  Thane (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 22:56 |  
                  2 0

                  Ja bych nezapominal v jake dobe a v jakem tymu ty goly daval..verim ze kdyby byl dneska ve stejne forme jako tehdy tak da tech golu za sezonu treba 30..

              • Re: Sestava na Genk

                Gino     před 6 lety 21.02.2019 10:39 |  
                2 0

                Za posledních 5 let (předtím byl rok na stoperu) odehrál ve Slavii na hrotu 124 ligových zápasů a dal v nich 64 gólů... nezlob se na mě, ale to je průměr 0,52 gólu na zápas.

          • Re: Sestava na Genk

            martas2019     před 6 lety 20.02.2019 17:41 |  
            1 10

            já bych to nehrotil, je to jasně pravda, ale v současnosti je to útočník.. není schopen dát gol, a proto je na čase najít alternativu, jusuf mne znevozňuje, jak je stále na rotopedu.

        • Re: Sestava na Genk

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 17:09 |  
          2 4

          To je pravda a takové to "může tam hrát ten či onen" je chyba. Sestava Slavie musí vypadat jinak, než "může tam hrát".

          • Re: Sestava na Genk

            Mimoň     před 6 lety 20.02.2019 18:13 |  
            0 3

            To je fakt. Dokonce i ti na Letný mají vic variant :-D

        • Re: Sestava na Genk

          knawi     před 6 lety 20.02.2019 21:16 |  
          1 2

          Máš pravdu, je to chyba, Škoda by taky měl být aspoň trochu zraněný...S takovým rozpočtem by se to určitě slušelo.

      • Re: Sestava na Genk

        SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 16:08 |  
        2 1

        11 hráčů, jeden z nich brankář, ano povolují.

    • Re: Sestava na Genk

      cunak     před 6 lety 20.02.2019 15:40 |  
      3 2

      Jen, aby to nebylo zase bez útočníka :(.

    • Re: Sestava na Genk

      Rhu-rhu     před 6 lety 20.02.2019 15:51 |  
      1 1

      To asi ne… :-)
      U nás totiž nehrajeme na dva střední záložníky vedle sebe, ale nad sebou - jeden z nich je podhrot a druhý zasunutý až u def. záložníka.

      • Re: Sestava na Genk

        Pepino44     před 6 lety 21.02.2019 09:49 |  
        1 0

        Tak podle mne je to narážka na příspěvek, kde je sestava psána opět (již docela málo) od levého beka. Normálně (již od mého mládí) se sestava psala od pravého beka a hráči měli čísla podle svých postů. Pravý bek č.2, levé křídlo (hra na pět útočníků) č. 11.

  9. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    p!erreCORE     před 6 lety 20.02.2019 15:46 |  
    8 6

    já to vidím jednoduše:

    Kolář

    Bořil - Deli - Kúdela - Coufal

    Souček - Král Hušbauer

    Olayinka - Stoch - Zmrhal (Masopust)

    Škoda

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      SirCohen     před 6 lety 20.02.2019 16:07 |  
      11 2

      čoveče, ten tvůj "Král Hušbauer" do toho vnáší trochu zmatky:-D

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        chcippak     před 6 lety 20.02.2019 19:03 |  
        18 3

        patrně vychází z Pána prstenů, kde se stal králem Chodec.

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          Jachym     před 6 lety 20.02.2019 19:14 |  
          5 0

          I když s tebou ohledně narážky na Hušbyho nesouhlasím, musím ocenit alespoň velmi vtipnou repliku :-)

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      butters     před 6 lety 20.02.2019 16:20 |  
      10 2

      Já bych tam místo krále Hušbauera radši viděl Krále.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      slavanda     před 6 lety 20.02.2019 19:16 |  
      1 1

      možná Zelenýho místo Bóři? Ale nevím jak na tom je v tréninku...

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        martas2019     před 6 lety 20.02.2019 19:35 |  
        1 9

        řekl bych ti toto - vaříš polivku 10 x stejnou. máš šanci vyzkoušet 2-3 změnové ingredience v neděli. neuděláš to. rozhodl by ses pro takovou variantu pro večeři, na které ti fakt záleží? za mne - já určitě ne

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          necich     před 6 lety 20.02.2019 21:35 |  
          2 2

          Já bych hlavně nevařil polévku k večeři....

          • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

            martas2019     před 6 lety 21.02.2019 04:28 |  
            2 6

            to je věc každého. já například polévku k večeři zásadně vyžaduji, neboť polévka je grunt.

  10. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    deny91     před 6 lety 20.02.2019 16:55 |  
    11 5

    Já bych měl jen zásadní prosbu, ať je konečně Stoch zpátky na podhrotu.
    Pak bych si už jen asi představoval ještě Krále v základu a na křídlech Olayinku a MvB, popř. Masopusta s tím, že by na hrot na brejky mohl Mick. A nebo tam dát Škodu, těžko říct, jaký bude náš styl hry a který typ hroťáka by nám tam seděl nejvíce...
    Zásadní je ale velmi pohyblivá záloha a hlavně její střed, aby jejich tvůrci hry Pozuelo a Malinovský neměli čas na tvorbu předfinálních a finálních přihrávek. To nám při nástupu Pozuela na plac začalo dělat obrovské problémy a mohli jsme díky tomu dostat klidně 2 góly nebýt skvělých zákroků Koláře.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      martas2019     před 6 lety 20.02.2019 17:38 |  
      7 11

      vzhledem k tomu, že pravděpodobně budeme hrát na brejky, je škoda nepoužitelný. takže MvB na hrot, zbytek souhlas. Alex Král v základu , olaiynka místo Zmrhala. to dáme

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        Pepino44     před 6 lety 21.02.2019 09:42 |  
        1 0

        Vzhledem k tomu, že budeme asi pod tlakem, tak se nám bude Škoda v obranné činnosti (rohy, přímáky) rozhodně více hodit než MvB.

  11. Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho jsme

    tobro     před 6 lety 20.02.2019 19:12 |  
    2 12

    Nemá už někdo z diskutujících čerstvé zprávy o království krále Hušbauera?
    Kde se nachází? Jak to tam vypadá? A tak vůbec.. Děkuji :-)

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      martas2019     před 6 lety 20.02.2019 19:39 |  
      3 9

      tvl, nechlastej tolik nebo do Genku nedojedeš :)

  12. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    pcitron     před 6 lety 20.02.2019 22:45 |  
    11 10

    Vidím, že jediného skutečného playera ve Slavii, myšleno fotbalového technika, na něhož je radost se dívat, totiž Balutu, už odepsalo nejen vedení, ale diskusní přispěvatelé SN

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 20.02.2019 23:27 |  
      4 2

      A cim te tak okouzlil?:)

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Pepino44     před 6 lety 21.02.2019 09:38 |  
      6 1

      Kolikrát si se radostně díval na toho skutečného playera, který nezahrál ani když měl příležitost, takových techniků, kteří nebráni a hrají jako šafář jsme měli už několik. Bohužel se neosvědčili. On je asi rozdíl proti tomu jak hrál v Rumunsku, kde na něho hrálo celé mužstvo a Slávii, kde musí hrát pro mužstvo. Možná, že není moc do party (protože se nedomluví) a nesnaží se a mužstvo jej prostě nebere. Myslím si, že je to jenom na něm. Zkoušet jej v takovémto zápase by asi nebylo moc dobré.

    • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

      Snivec     před 6 lety 21.02.2019 12:13 |  
      3 0

      mineni fanouskovske obce je promenne jako aprilove počasí :) třeba před 14 dny byl JiT trenérem, který prevysuje naší ligu a po plzni uz na Slavii ani nemá. :) Takze není rozhodujici, co na Balutu rikaji fanoušci, ale co na nej rikaji jeho spoluhraci. Vzhledem k tomu, ze se porad mluvi o jazykove bariere a občas byly videt podrazdene reakce spoluhracu na hristi, prijde mi ze Baluta nezapadl do kabiny a ani do souhry tymu. Tohle bude jeho největší problém.

      • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

        pcitron     před 6 lety 21.02.2019 12:20 |  
        3 1

        Asi to tak bude, otázka je, kde je problém. Nepamatuji si již přesně zápas, kdy se Škoda na Balutu dost nevybíravě obořil (tedy z tribuny to tak vypadalo), ačkoli chyba za nezpracovaný míč po velmi dobré přihrávce Baluty byla jednoznačně na straně Škody. Pokud nezapadl, měla bychom ho pustit, toho hráče je podle mého na lavičku škoda

        • Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

          Agbik     před 6 lety 21.02.2019 19:11 |  
          3 2

          Co se týče Baluty, tak jsem též názoru že je více než nadprůměrným fotbalistou pro naši ligu. Ale jen si vzpomenu, jakou scénu udělal Hušby v médiích Jardovi Š., když si ho dovolil opakovaně posadit na lávky kvůli rotaci v anglických týdnech a vím odkud vítr vane.

  13. Re: Slávistické změny v Belgii? Bude Deli, nejspíš i Král a možná ještě někdo, koho j

    Balvan86     před 6 lety 21.02.2019 09:24 |  
    7 6

    Ja bych to pro dnesni vecer videl takto:
    Kolar - Coufal, Kudela, Deli, Boril - Sykora, Kral, Soucek, Olayinka - Stoch - van Buren

    Husbyho a Zmrhyho bych proste nechal na lavici. Husby je na tenhle level proste pomalej a Zmrhymu se zatim na jare nedari. Proto bych zkusil Sykynu na pravym brku, kde se mu u nas nejvice darilo a Micka na hrotu. Oba maji potrebnou rychlost i techniku a Mick by mohl mit i formu a Sykyna zas hlad po to se predvest.