Na úvod si shrňme zápas. 0:0 zní na první dobrou jako nuda, ale opak byl pravdou, protože tak kvalitní zápas jsem v Edenu hodně dlouho neviděl. Slavia byla trenérem Trpišovským tradičně výborně připravena, navíc ji hnal téměř vyprodaný stadion. Soupeřem nám ale byla těžká váha - sice ne jménem, ale současnou kvalitou určitě. Genk složil na své poměry výjimečný tým a potvrdil pochvalné reference, které o něm před zápasem z Belgie šly. Šlo o určitě nejlepší tým, který se v letošní sezoně v Edenu představil. Kyjev hrál hodně takticky a profesorsky, výkon Bordeaux nestál za nic (na jejich domácí půdě se sestavou mladíků hráli naopak velice dobře), Kodaň betonovala a Petrohrad přijel do Prahy s jistotou 1. místa spíše na předvánoční výlet. Genk ale včera předvedl skutečnou evropskou kvalitu.
Reálně to tak vypadalo, jako kdyby se proti Slavii, která má nejsilnější tým za dlouhé roky a možná i desetiletí, postavila její kopie. Obě mužstva vyznávala moderní aktivní a fyzicky náročný styl a přestože si vzájemně nedala nic zadarmo, tak si nakonec vytvořila i několik zajímavých šancí. Sešívaní jich možná měli o trochu víc, ale ty tzv. "50%" zahodil Škoda, naopak Genk měl dvě vyložené gólovky, v nichž nás podržel Kolář. Remíza je tedy za mě spravedlivá a ta bezgólová je v pohárové matematice na domácí půdě samozřejmě nejvýhodnější. Šance na postup tedy do odvety žije. Genk je sice pro mne nadále mírným favoritem, ale stačí nám jednou utéct a hned budou muset dát domácí dvě branky...
Ve druhé části úvodního textu si neodpustím zaspekulovat nad diskutovanou pozicí útočníka. Škoda hrál včera sice dobře, ale branku nedal, ač k tomu měl hned několik příležitostí. Post zakončovatele je pro každé mužstvo klíčový, právě hrotový hráč zúročuje práci celého mužstva. To slávistické pracuje jako dobře promazaný stroj, zabiják ve vápně ale chybí... Po Teplicích jsem psal k Milanovi v optimistickém duchu a on herně skutečně ještě platný bude. Ale bude dávat branky? Notabene v Evropě? To opravdu nevím. A statistika tomu moc nenahrává. Škoda dal v lize jen 2 branky ze hry za bezmála 800 minut. Ve Slavii, která má spousty šancí a téměř stálou převahu. Nepodcenila se tedy situace s útočníkem? Není to naše Achillova pata? Není nepoměr mít přes 20 výborných hráčů a přitom žádného snajpra? Malou nápovědou na předchozí otázky může být i snaha na poslední chvíli získat z Jablonce Doležala... Každopádně budu jen rád, když se budu mýlit. Škoda je naše legenda a góly bych mu přál jako málokomu. Takže, Milane, ber to jako hozenou rukavici a zavři mi pusu!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 8 - Po nemastné nemastné jarní části 2018 ukazuje, že jeho angažmá bylo správnou volbou. Zlepšené výkony z podzimu včera jednoznačně potvrdil a dost nás podržel. Připsal si dva klíčové zákroky v gólových šancí a i jinak byl jistý. Paráda, Ondro, jen tak dál!
Vladimír Coufal - 6 - Zahrál o něco lépe než proti Teplicím, dávám lepší šestku. Hrál nadprůměrné utkání směrem dozadu i dopředu. Škoda, že v závěru mu chybělo několik desítek centimetrů k hlavičce z gólové pozice.
Ondřej Kúdela - 6 - Rozhodoval jsem se mezi pětkou a šestkou, nakonec dávám s přimhouřeným okem šestku. Ondra sice měl pár slabších chvil a tyčce soupeře předcházela jeho výrazná chyba, v celkovém kontextu si ale s velkou ofenzivní silou soupeře poradil ještě dobře.
Michael Ngadeu Ngadjui - 8 - Vynikající výkon. Pokud se ke konci podzimu mohlo trochu zdát, že Míšovi (i kvůli častému cestování za reprezentací) dochází šťáva, tak na začátku jara se zdá být ve skvělé formě a je plný energie. Včera podal proti silnému soupeři dominantní výkon, který se v závěru také snažil podpořit zapojením do útočení. Je škoda, že v odvetě bude kvůli žlutým kartám chybět, ale na druhou stranu jsem přesvědčen, že Deli ho zvládne plnohodnotně nahradit.
Jan Bořil - 6 - Odehrál dobrý zápas, oproti zápasu s Teplicemi přidal pár desítek procent ke svému výkonu. Poctivý dozadu, snaživý dopředu, žel opět narazil na svou slabinu v podobě špatných centrů. Škoda též žluté karty, ale Honzovu rozhořčení nad nekonzistentními výroky sudího se až tak nedivím.
Miroslav Stoch - 6 - Bylo zřejmé, že Genk je na Miňa - jakožto jednu z našich největších hvězd - dobře připravený. Prostoru mnoho neměl, vyrovnával se s tím tak napůl. Neviditelný rozhodně nebyl, ale ani výrazněji nezazářil. Slabší šestka.
Tomáš Souček - 7 - Velmi dobrý výkon Součka, i když v jeho schopnostech je ještě více. Byl velmi silný v osobních soubojích, snaživě též doplňoval naše útočné snažení. Nevyhnul se však několika zbytečným ztrátám. Slabší sedmička.
Josef Hušbauer - 5 - Podal standardní výkon a nedá se říct, že by ho soupeř úplně vynuloval. Bylo však znát, že tempu hry horko těžko stačí s vypětím všech sil. Právě na Hušbauerovi se Škodou byl nejvíce vidět deficit v podobě nedostatečné rychlosti. Ale nutno říct, že Pepa jistý přínos měl a zápas odbojoval.
Petr Ševčík - 6 - Dle očekávání se s evropským tempem vyrovnal lépe než Hušbauer. Ševčík dokonce podle mě patřil k nejlépe pohyblivým hráčům na hřišti. Hrál dobře, zapojoval se do kombinace a několikrát i příkladně zatáhl směrem dozadu. Za skutečný podhrot se ale považovat nedá, na to se pohybuje moc hluboko v poli a je málo nebezpečný pro branku soupeře.
Jaromír Zmrhal - 5 - Nevýrazný výkon. Jestli jsem se u něj po Teplicích rozmýšlel mezi pětkou a šestkou, tak tentokrát je to dilema o stupeň níž. Nakonec z toho v obou případech vychází průměrná známka. Jarda nikterak nehořel a nepropadal, ale ani nezaujal a pro dobrý výkon musí být na hřišti víc vidět. Ale to je u něj klasika, pár zápasů "se schovává" a pak přijde jeho den a zazáří. Tak snad už příště proti Plzni!
Milan Škoda - 5 - Jistě, můžeme mluvit o tom, že v poli podal Milan nadprůměrný výkon, dostával se do šancí a byl vidět. Ale v zakončení prostě selhal a gól nevstřelil, byť vzhledem k počtu možností aspoň jednou rozvlnit síť měl. Hlavně situaci z úvodu druhé půle řešil špatně, když mu míč sklepl Zmrhal a Škoda míč ani pořádně netrefil. Pohrdnutí takovou šancí se v Evropě obvykle vymstí.
Peter Olayinka - 6 - S Teplicemi mu to příliš nesedlo, tentokrát navázal na svůj povedený závěr podzimu. Byl aktivní v napadání, čímž hezky vytvořil šanci pro Van Burena.
Mick van Buren a Alex Král nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (215)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 11:17 |Hodnocení dle WhoScored: https://www.whoscored.com/Matches/1343673/Live/Europe-UEFA-Europa-League-2018-2019-Slavia-Prague-Genk
Vukovic se včerejším výkonem dostal do nejlepší jedenáctky týdne, dle WS: https://twitter.com/WhoScored/status/1096348596042170369
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
mis3 před 6 lety 15.02.2019 11:36 |to tedy nechápu, dyk tam dvakrát solidně zadrbal rozehrávku, kd yz toho málem byl gól... jednou roh
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
EdCable před 6 lety 15.02.2019 11:38 |Souček 8, Kolář 8, Stoch 7.5, Coufal 7, Ngadeu 7, Škoda 7, Bořil 7, Hušbauer 7, Zmrhal 6.5, Kudela 6.5, Sevcik 6.
Zajímavé, jak se na některých pozicích chladné statistiky rozcházejí od subjektivných hodnocení.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:02 |Tohle hodnocení je takové zvláštní. Včera jsem ho měl puštěné během zápasu, kdy se u každého hráče známky průběžně mění. Vůbec netuším podle čeho. Hráči, který není 10 minut u míče a pak dá přihrávku do strany, se známka o desetinu zvýší. A hráči, který je ve třech akcí, kdy dvě vyřeší dobře a jednu pěknou myšlenku mu soupeř na poslední chvíli vypíchne, se sníží známka o desetinu..... Doporučuji vyzkoušet :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 15.02.2019 13:36 |Nehodí se do krámu, tak na tom hledáme mouchy, co;-)?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 13:40 |Přečti si ještě jednou můj komentář než začneš vykřikovat svá moudra
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 15.02.2019 14:07 |Neboj, četl jsem.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 14:37 |Některé věci WS nebere v potaz, ale i tak se z toho dá vyčíst mnoho.
Každý z ukazatelů, pod sestavou si můžeš rozkliknout (more), pokud tě zajímá kde všude se hráč během své doby na hřišti vyskytoval, klikneš na heatmaps. Anebo využiješ chalkboard, kde můžeš vidět, kam jednotlivé přihrávky směrovaly, zda byly přesné anebo nebyly, kdo udělal kolik zbytečných ztrát balónu a kde na hřišti se k ní dopustil.
Dále lze vyčíst, pokud klikneš na match report ( https://www.whoscored.com/Matches/1343673/MatchReport/Europe-UEFA-Europa-League-2018-2019-Slavia-Prague-Genk ), jakou stranu jsme využívali při útočení nejčastěji, z jaké strany jsme častěji stříleli anebo jaká byla průměrná pozice hráčů anebo kolik střel jsme vystřelili zpoza vápna a mnoho dalšího.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 15:06 |Díky Radku za info, příště využiju i toto :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 12:06 |A Kolář měl jenom o desetinku horší známku :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Marra před 6 lety 15.02.2019 11:18 |To nasazení útočníka určitě odpovídalo taktice. Pokud budeme hrát v Belgii na brejky (a myslím si, že jo), tak snad nastoupí hladový Mick, případně Peter? Ale souhlasím, že Milan si góly (a tím i oprávněnější zařazování do základu) zaslouží a taky mu to přeju.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
tomblesk před 6 lety 15.02.2019 11:56 |Nejlépe oba. Jak Mick, tak i Peter, oba i slušně brání, vrací se a umí získat balon od soupeře, což Milanovi poslední dobou moc nejde. Od památného derby si dávají soupeři na něj pozor. Někdy ta "reklamní videa" na hráče docela škodí, nikdo nekouká, že je to pár roků staré … Škoda má škodu, ach jo ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
japhy před 6 lety 15.02.2019 11:20 |No nevím s tím Stochem. Bylo na něj mraky faulů, snad 2 žlutý, aktivní, v podstatě náš motor.
Ale měl by jít na podhrot.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
mis3 před 6 lety 15.02.2019 11:32 |naprosto souhlas... osatně já jsem tu v předzápasové taktic dával sestavu bez Hušbauera, při středové trojici Ševčík, Stoch, Souček a sklidil jsem řadu mínusů. Včerejší záaps mě utvrdil v tom, že jsem měl pravdu. Hušbauer mám rád, na ligu je úplně fenomenální, ale prostě potřebujem se v Evropě posunout...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:17 |Ode mě jsi dostal plus, jen pro některé lidi to byl jen tvůj vlhký sen :-) Ale ty neřeš.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
tomblesk před 6 lety 15.02.2019 12:03 |Stocha nemá smysl svazovat taktikou. Je natolik inteligentní při čtení hráče, že si umí najít nejvhodnější místo /jak pro tým, tak pro své dispozice/. Bylo vidět, jak si Genk dává pozor, aby nestřílel z dálky, asi ví proč - jejich golman na to asi není stavěný a hodně se rozčiloval, když něco pustili, byť to šlo vedle nebo nad .... Tak buď Miňa zblokovali, nebo vytlačili z dostřelu.
Nutno uznat, že ten Genk hrál velice účelně a chytře, žádný efekt bez účelu. To je dnešní Evropa v pohárech. Otázka je, jak dlouho to bude ke koukání. Žel fotbal se na krásu nehraje - nejsou za to body. Kdo má tohle v hlavě, má úspěch, byť relativní. /Viz Real Madrid na Ajaxu, některé "zápasy" Plzně - příkladů je přehršel …třeba bída Arsenalu nyní/
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
honza304 před 6 lety 15.02.2019 11:22 |Myslete si co chcete, já toho Milana mám rád, přeju mu všechno nejlepší, ať dává góly atd. Nelze mu upřít snahu, makal, ale když útočník nepromění dobrou příležitost, mělo by se to posuzovat jako když obránce se podílí na obdržené brance. Já jsem mu dal čtyřku, přecejen pětka je průměr, a to, podle mne, nehrál. Sám Alanor to tam píše, že v dobré šanci netrefil ani balón, to nejde. Milane, držím palce!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
honza304 před 6 lety 15.02.2019 11:30 |Doplním to celé: Ngadeu 9, Kudela, Bořil 8, Kolář, Coufal, Stoch 7, Souček, Ševčík a Olayinka 6, Zmrhal a Hušba 5. Coufal s Bořilem by si asi zasloužili oba 8 nebo mezi 7 a 8.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
tomblesk před 6 lety 15.02.2019 12:17 |Dneska do "výbavy" obránce patří i "vyremplování" útočníka, aby ztratil stabilitu - to obránci na Milana dělali furt a rozhodčí to nechat být a když se Milan vzepřel, hned mu to sudí pískal. Divné posuzování hry, tohle je cesta do pekel!! Souhlasím s Trpišem, že měl hodně smůly, ale do odvety to asi nebude pro Milana, spíše pro Micka a Milan pak jako ˇžolík" do unavené obrany. To by možná šlo ...Velký otazník je pro mně Ševčík, včera byl jako mátoha, Suk podobně /byl nějaký "tuhý" a ne se toho zbavit/
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Martin 58 před 6 lety 15.02.2019 13:15 |Koukám, že nároky na Suka nějak vzrostly. Já jsem ho viděl na stadionu jako jedničku v záloze. Možná se zapomíná, že on je primárně defenzivní záložník, a tak mu s klidem mohu odpustit pár nepřesností při útočení před vápnem bezvadně organizovaného soupeře. Dozadu byl vynikající. Pořád, podle mého, mnohým dělá problém rozlišit způsob jeho fyzického pohybu od herního umu, a to vetně skvělého prostorového vnímání.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 17:12 |Mně se včera také líbil ze záložníků nejvíc
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Steevee před 6 lety 15.02.2019 11:31 |Za mě včera Ngadeu o světelné roky lepší než Kúdela buď Ngadeu 9, nebo Ondra 5. Stoch určitě ne horší než Souček. Hušbauer se Zmrhalem neviditelní. Arument o bojovnosti je nedotatečný. To by snad mělo být automatické. Je docela k zamyšlení, proč Zmrhalovi stačí v průměru jeden zápas z pěti pro základ na dalších pět a Peterovi stačilo nezazářit s Teplicema, aby si sedl na lavičku. Škoda bojoval, chtěl, ale to sou bohužel až takové ty omluvné argumenty po tom, co útočník nepromění šance. Dát dva góly, nikdo to, jestli bojoval nebo nebojoval neřeší. Prostě jako útočník dal góly a to je argument za tisíc slov. Je to symbol Slavie, bohužel ale tohle už není otázka štěatí nebo smůly. Milan šance už pravidelně neproměňuje a je otázka, jestli to je ještě pořád útočník dostatečné aktuální formy (historii mu nikdo nebere) pro současnou Slavii. Jinak obecně zápas z naší strany dobrý, pořád věřím v postup.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Pepino44 před 6 lety 15.02.2019 11:59 |Tak jako starý pamětník jsem mnohokrát viděl hrát Pavla Kuku. O něm se říkalo, že na jeden vstřelený gol potřeboval nejméně pět šancí. I přes tyto nedostatky byl námi vzýván téměř jako bůh a málokdo mu zmařené šance vyčítal, a i dnes je brán jako velká ikona. On je základ se do těch šancí dostat a dát z nich branku je ta důležitá nástavba.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Steevee před 6 lety 15.02.2019 12:38 |Kuka je naší červenobílou obcí uznávám dneska hlavně proto, jak je vybavený v hlavě. Všechno, co kdekoliv v nějakém fotbalovém studiu nebo někde řekne, má hlavu a patu a Kuku mě (a předpokládám, že i většinu z vás) prostě baví poslouchat. A taky se jednoduše ke Slavii má a vždycky mít bude. Pamatuju si, jak tenkrát po bordelu na domácím zápase se Sigmou někde řekl, že "...pro něho osobně by nebyl problém dát dohromady peníze (lidi) na záchranu Slavie, problém byl, komu je svěřit..." Kuka a Šmicer jsou dva jednoznačně největší symboly Slavie řekněme od Eura 96. P.S. Neproměněné šance jsme mu na hřišti vyčítali úplně stejně jako teď dneska Škodovi. Jenom Kukovi už je dneska rádi odpustíme. A to samozřejmě jednou i Milanovi. Řekl bych, že jemu bude odpuštěno okamžitě, jak se přiblíží jeho konec na hřišti v našem dresu. Člověk si tak nějak vždycky uvědomí, co měl, až když to ztratí.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
PetCC před 6 lety 15.02.2019 15:35 |Zajímavý. Nevím, možná se poslední dobou zlepšil, ale mě jeho vyjadřovaní silně nesedělo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 20:08 |Kuka se ve stylu a kultuře vyjadřování zlepšil během jeho německého angažmá. Určitě to tedy nenastalo v poslední době. Skutečně je v tomhle velice na výši a hraje to roli v tom, jak ho lidé vnímají. Skutečně je radost ho poslouchat, taková klidná síla, žádné hospodské plky jako Vízek, Rada a někteří další. Prostě největší borec na hřišti i mimo něj.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 20:09 |Zato já napíšu dvakrát po sobě skutečně, největší tragéd. :(
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:06 |On byl ale Soček opravdu dobrej.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Steevee před 6 lety 15.02.2019 12:41 |Neřekl jsem, že byl špatnej. Jenom že Stoch ve finále nebyl horší. Mě prostě zklamala volba Hušbauer??/Zmrhal/Škoda. Jsem přesvědčený, že všichni jsme tak nějak tušili, jaké to bude, jenom jsme se modlili za opak a věřili v nástup Olaye a MvB. A ejhle, ono to tak bohužel prostě fakt bylo...Hušbauer pomalý, Zmrhal jako by nebyl, Škoda neproměňoval a my jsme zase honili zázrak v posledních dvaceti minutách. Těch 20 - 30 minut hurá fotbalu po střídáních ale stačí (většinou) v lize. V Evropě už ne.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 13:05 |Trpišovský to ale musel asi takhle postavit. Vše by se mělo dít postupně, ne ode zdi ke zdi jako u rudejch. Dovedeš si představit, kdyby nepostavil ani Hušbauera ani Škodu ani Zmrhala a Genk by byl tak dobrý, že by nám dal trojku? V tu chvíli, ať by to myslel Trpišovský jakkoliv dobře, jeho kredit u ostatních by klesnul a dostal by jak od novinářů, tak od lidí čočku.
Je ale důležité, že takového trenéra máme. Takového, který postupnými kroky bude naší Slavii vylepšovat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Steevee před 6 lety 15.02.2019 13:17 |Já Trpišovského nekritizuju, naopak ho maximálně uznávám. Ale nevím teda, za co by měl při prohře dostat takovou čočku. Za Olaye místo Zmrhala? Za nepostavení Škody v absolutní střelecké neformě? Nevím...Zmrhal za sebou absolutně nepochybně má velké zápasy. Je to slávista tělem i duší. Nic proti němu. Ale jsem přesvědčený, že to, co je jeho dlouhodobý standard, bude hrát Olayinka poslepu. No a s tím Škodou je to těžký. Nebýt jeho, bla bla bla...ano, v naší historii je a bude napsaný zlatým písmem. Ale on i Manchester jednoho dne prostě musel odstavit ze hřiště Scholese s Giggsem. I Xavi s Iniestou jednou slezli z hřiště na Nou Campu. To se holt nedá nic dělat...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 14:45 |Velmi výstižný komentář, navíc mě zaujalo trefné porovnání Jardy a Petera. Přijde mi, jako by při nasazování do základu ještě pořád hrálo svou roli to, jestli je hráč odchovanec/velký slávista/Čech/cizinec apod. Jinak si taky nedokážu vysvětlit to, proč Jardovi stačí na základ podat povedený výkon jenou za x zápasů, zatímco Peter, který je mladší, dynamičtější a lepší driblér s větším potenciálem do budoucna se zlepšit, jde na lavičku po jednom nevýrazném zápase s Teplicemi. A paradoxně proti těm Teplicím nebyl Zmrhal o nic lepší, ale základ jistý proti Genku měl. Tak já nevím, jak tomu mám rozumět... A to opravdu Trpiše obdivuju a strašně mu fandím. Jen pro mě některá jeho dílčí rozhodování z mého pohledu postrádají logiku. Na druhou stranu to dokáže "vykoupit" tím, že to v zápase pak vidí a dokáže střídáním reagovat. Zachránil tak zápas s Teplicemi, velmi to pomohlo i včera. Ale aby se nám to příště nevymstilo, že bude hrát někdo bez formy a my už to pak v poslední třetině neurveme. Je to docela sázka v loterii.
P.S. Prý někde JiT říkal, že není Peter tak dobrý při dobývání zatažené obrany. Je to možné, ale jak je potom možné, aby měl v takovém zápase jistý základ Jarda. Ten je do zatažené obrany ještě méně platný než "neplatný" Olayinka.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Steevee před 6 lety 15.02.2019 15:05 |Já už k tématu Zmrhal vs. Olayinka napíšu jenom to, že Olayinka má podle mě potenciál být nejlepší hráč v Česku. Jestli to samé platí i o Jardovi, na to si odpovězte sami. Zmrhal je MOŽNÁ lepší co se obranné činnosti týká. A to ještě opravdu možná. Protože jak třeba dokázal Olayinka pracovat směrem dozadu v zápase se Zenitem, to bylo absolutně ukázkové. Jinak co se týká hry jeden na jednoho, techniky, rychlosti s míčem, šikovnosti do kombinace atd., tam je myslím zbytečné se bavit o tom, kdo z toho srovnání vychází líp.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Rooney před 6 lety 15.02.2019 15:34 |Ja k tomu dodam jen to, ze Zmrhal je v defenzivni praci o parnik lepsi nez Olayinka ci van Buren a to je take duvod, proc hral vcera on. Ono to neni jen o tom se poctive vracet se svym hracem, ale take o prebirani hracu, zaskakovani pri vytazeni beka ci DZ, vykryvani klicovych prostoru pri utoku soupere atd.. A v tom, co se tyce kridel, nema Zmrhal u nas konkurenci. Ze je naopak dopredu lepsi Peter o tom asi nikdo nepochybuje.
Podobne to je i u dalsich "problematickych" dvojic. At uz Sevcik - Husbauer ci Soucek - Kral (pokud ho teda jeho obhajci maji v planu stavet misto Suka). Nepochybuju o tom, ze by toho Sevcik misto Pepy uprostred vice obehal, mozna by mel i vetsi prinos do ofenzivy, ale zvladnul by to tak dobre dozadu? Ja jsem presvedcen, ze ZATIM ne a proto taky hraje podhrot, kde ta zodpovednost neni takova, resp. nema tak katastroficke nasledky.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 15:43 |To s těmi defenzivními schopnostmi JZ je dost pravděpodobné, na druhou stranu pokud budeme i u křídelních hráčů upřednostňovat defenzivu před ofenzivou, není možné se pak divit těm nulám na kontě vstřelených gólů. Tím produktivitě moc nepomůžeme.
Jasně, někdo může říct, že Zmrhy dal gól proti Zenitu. Ale já mám na mysli komplexnější přínos do ofenzívy než je zakončení akce z besprostřední blízkosti (tím to vůbec nechci zlehčovat, aby to někdo špatně nepochopil). Potřebujeme víc fotbalových hráčů silných ve finální fázi kolem a ve vápně, kde se rozhodují zápasy. Jinak se těch nul jen tak nezbavíme, což by byla velká škoda, páč fotbal se hraje na góly.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 15:55 |Někdo může říct, že Zmrhy dal gól i Bordeaux a má tak na svědomí 50% gólů, co jsme nastříleli v EL :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 16:00 |To by mohl, ale třeba celou tu akci proti Zenitu, pokud se nepletu, udělal Olayinka způsobem, který prostě u Znrhala nevidíme. Zmrhal je celkově solidní zakončovatel, ale pro mezihru a vytváření stoprocentních šancí zas tak moc použitelný není. Aspoň takhle to vidím...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 16:05 |Olayinka to začal, hodně v tom byl namočený i Hušby, který tu finální přihrávku dával...
Je to tak ... Zmrhal je prostě jiný typ hráče.... často hraje z prvního, druhého doteku, kolikrát jeho přínos člověk ani nepostřehne - vykreje prostor, odtáhne hráče... To jsou takové věci, které rozluští až trenér na videu a my se potom kolikrát divíme, proč mu tolik věří.... protože my v reálu vidíme hráče na balónu a hráče střílejícího gól, případně asistujícího :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Rooney před 6 lety 15.02.2019 20:03 |Je to hlavne o tom, co uprednostnujes pro dany zapas a vcera bylo nejdulezitejsi zachytavat rychly prechod Genku a udrzet nulu. Uvidime jak zitra, ja myslim, ze Olayinka v zakladu bude.
A v neposledni rade Zmrhal tyhle velke zapasy proste umi, minimalne co se tyce produktivity. A jelikoz je to nas veliky problem, tak byla jeho volba logicka. Ze mu to vcera nakonec nevyslo je druha vec.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Steevee před 6 lety 15.02.2019 15:12 |A ještě teda trošku off topic. Ale patří to k debatě lavička/hřiště. Nevím jak vám, ale když vidím Deliho sedět, to je fakt hrozný. Kúdela celkově hraje moc dobře. Ale proboha Deli a lavice? To je naprosto šílený. On a Ngadeu jsou lidi, kteří patří na hřiště týmu první anglické. Ne aby někdo z nich leštil českou lavičku...úplně absurdní mi přijde argumentace o tom, jak Kúdela umí nohama. Ano, umí. Ale zrovna v tom, co si dovolí nohama, je Deli na české poměry zjevení. Takžee....nevím. Prostě vidět hráče formátu Deliho na lavičce mi drásá červenobílé srdce.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 15:22 |To máš taky pravdu. Kúdela hraje nad očekávání opravdu dobře a jsem za něho strašně rád, i když udělal včera závažnou chybu. Ale podle mě je Simon kvalitou nad Ondrou, navíc je to levák, takže dobré doplnění k Míchaelovi. A konstruktivní rozehrávka, hra nohama, v tom je ještě o něco lepší než Ondra. Díky výšce je taky výraznější i ve vzduchu. Uvidíme, jak bude hrát proti Genku. Pokud se mu ten zápas povede, třeba už v základu zůstane.
Problém je, že ho brzdí zranění, na druhou stranu pokud je fit, měl by podle mě být v základu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 15:30 |A co s Plzní? Podle mě by se měl Simon rozehrát, tak by bylo vhodné, aby naskočil do zápasu v Plzni... a možná ideálně po boku Ngadeua, aby si Ondra odpočinul na Genk....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 15:38 |Tomu bych se taky vůbec nebránil a má to svou logiku. Navíc víme, jak naposledy Michael se Simonem vymazali Krmenčíka a celý jejich útok :)
Oba bych je chtěl spolu vidět na hřišti co možná nejčastěji, pokud to Míšovy žluté karty a Simonovo zdraví dovolí. A když jsme u těch karet, vlastně není od věci, aby se Simon postupně víc a víc zapojoval, páč Michaelovi hrozí, že relativně brzy bude mít v lize 2 utkání stop za 8. kartu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 15:54 |No...... Michael se Simonem toho spolu proti Plzni moc neodehráli... Na jaře nastoupil s Michaelem Jugas... a na podzim Simon střídal po deseti minutách ... takže Krmenčíka a spol udržela na uzdě dvojka Kúdela+Ngadeu.... :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 15:57 |To máš pravdu, na to jsem zapomněl :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 16:02 |V pohodě... Já jenom doufám, že Simon nenastoupí proti Plzni... a před Genkem se nezraní :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 16:46 |No to mě taky napadlo, to by byl průser...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
EdCable před 6 lety 15.02.2019 11:34 |V domácí lize není náš styl hry není postavený na hroťákovi, který to zabuší do brány. Mě je úplně ukradený, kolik dají gólů naši hroťáci, když tým jako celek dal za 20 kol o 10(!) branek více než kdokoliv jiný. Jsme o půl branky na zápas lepší než kdokoliv v lize a fňukáme nad neproduktivními hroťáky. Naše hra je prostě jiná.
Rozdíl v EL a F:L je v míře rizika, které podstupujeme. V domácí lize si troufáme při útoku daleko více, z toho vyplývá více vstřelených branek a taky to, že přicházejí od hráčů z různých formálních herních pozic.
Pro Evropskou ligu by to, pokud nezačneme hrát více na riziko, toho špičkového hroťáka pak chtělo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
MIKr.8 před 6 lety 15.02.2019 11:40 |Přesně jsi mi to vzal z úst, v lize máme průměr 2,5 gólu na zápas. Víc měla za poslední léta po konci soutěže jen s*arta v sezoně 2013/14, kdy rozdílem třídy přejeli celou ligu a získali 79 bodů. Nevím co si tu někteří představujou. Jako že budem mít s nějakým zahraničním šutérem průměr 3 goly na zápas? Na to jsem teda hodně zvědavej. Milan byl včera ve správných prostorech, jednu situaci vyřešil špatně, zbytek řešil řekl bych líp než drtivá většina ligových útočníků. To, že to tam občas nespadne, se stane každýmu útočníkovi.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
honza304 před 6 lety 15.02.2019 11:45 |Šance na ty tři góly byly, no a taky jsme je mohli dostat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
PetCC před 6 lety 15.02.2019 15:37 |Zajímavý, ale asi mimo smysl tohoto vlákna.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Martin 58 před 6 lety 15.02.2019 12:49 |Velký souhlas.
Pro zajímavost aktuální průměr vstřelených branek na zápas u dominantních mužstev, ke kterým se v rámci jejich lig nikdo nepřibližuje:
PSG 3,09
Manchester City 2,74
Barcelona 2,60
Dortmund 2,57
Slavia Praha 2,50
Juventus 2,13
Závěr: měli bychom být možná trochu skromnější anebo nebýt tak neskromní.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
mig52 před 6 lety 15.02.2019 13:39 |Njn., Martine, ale my už jsme snad na takové úrovni, že by nás měla zajímat spíše pohárová ( EL), než ligová statistika v úspěšnosti nastřílených branek.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
PetCC před 6 lety 15.02.2019 15:39 |Jenže v pohárech jsme pořád začátečníci. A zřejmě podle trenéra je lepší pilovat zabezpečenou hru, ta útočná kvalita z toho pak vzejde.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 20:21 |No nevím, ještě nedávno jsme hráli o sestup. Až uděláme 10 titulů za sebou v suchým triku, tak budu souhlasit. Momentálně jsme ale vůči Plzni pořád vyzyvatel a pokud budeme proti ní dlouhodobě úspěšní, tak teprve můžeme říkat, že se chceme srovnávat s někým v Evropě.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Marcelo10 před 6 lety 15.02.2019 11:49 |Hodim tu takovou soutez :D co myslite, privedem jeste do konce prestuoniho obdobi hrotaka?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
honzah (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:10 |Spíše ne. Jak je výše psáno, na ligu to stačí a jen kvůli probíhající EL to řešit pod časovým tlakem nebudeme. (Kdy přesně končí to přestupní období?) V létě však vedle Júsufa přijde ještě někdo. Asi typově podobný Škodovi.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 12:15 |I kdybychom to pod časovým tlakem řešit chtěli, tak soupiska na EL je už prostě uzavřena :-)
...
bramburek (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:15 |Miňo Stoch určitě lepší známku, ten patřil k našim nejlepším hráčům... možná i Olayinka by zasloužil o bodík víc, to jak tam parádně vybojoval na tom bekovi balon, a předložil ho do šance Burenovi, bylo ukázkový... a i jinak byl hodně aktivní, a celkově dost přispěl k naší závěrečný převaze...
jinak nechat sedět na lavičce takovýho playera jako je Sajmon Deli, je hřích...
Re: ...
tomblesk před 6 lety 15.02.2019 12:25 |To, co předvedl ten jejich halfbek Kúdelovi, bylo ukázkové … jen si hlavu lámu, proč se o něco podobného nepokusil někdo ze Slavie - dispozice mají, jak Petr, tak i Miňo. Zmrhal prostě je jak sodovka - někdy to v něm bouchne, jindy vyšumí rychle a nezabublá. je to často i o drzosti … Ten Ševčík by se měl probrat - nebo mu dát čuchnout čpavku - on to taky umí jít někam odvážně, ale nějak se stal profesorem, už je jako klon Hušbyho, škoda ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 12:21 |https://twitter.com/FedExEurope/status/1096328599135838208
Jak správně na Twitteru poznamenal Quelhar, nic nového pod sluncem, gólman soupeře v sestavě kola ... :-)
A na pravém beku (možná trochu překvapivě) hráč, kterého kritičtí fanoušci hodnotí šestkou :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:35 |Já dal Coufalovi sedmičku, ale je to názor,no. Zrovna tak sestava na odkazu není žádné dogma. Ale je hezké tam vidět Slávistu. Tak jako někdy jindy (například v zápase s Teplicemi) podezřívám Alanora z toho, že při hodnocení straní Hušbauerovi ve srovnání s jinými hráči, včera jsem dal jemu i Ševšíkovi za 5, na rozdíl od Alanora.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 12:39 |Já dal Coufalovi šestku jako Alanor... je možné, že praví beci prostě v tomhle kole hráli bídně a Vláďa vyčníval alespoň mezi nimi.... a také asi tedy ti, co to na UEFA vybírají prostě opravdu ctí posty - znám periodika kde by v takové chvíli raději udělali sestavu se třemi stopery :-)
Mezi námi v mém hodnocení Zmrhal a Ševčík za 4, Hušby 5...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
smely (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:38 |souhlas, 6 pro Coufa je ulet...za me lepsi sedum, mozna klidne i osum...ten clovek je android... :-)
jinak vcera nam chybela trochu Stestena, ale treba na nas ceka schovana ve Struncakach...holka jedna preletava...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 12:41 |Já dal Vláďovi taky šestku... přijde mi, že optikou toho, jak skvělý chceme od našich hráčů výkon, jsme někdy kritičtější, než nezaujatá porota na vedení UEFA :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
smely (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 12:45 |porotu UEFA neresim, ani nevim kolik dostal, ja mluvim za sebe :-) ...nejlepsi bek vod dob Mateje Krajcika...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
hiker42 před 6 lety 15.02.2019 19:59 |Myslím, že ohánět se do nekonečna tím, že jsme zase udělali z brankáře soupeře gólmana kola, je trošku alibismus. Ti brankáři nejsou špatní, ale.. imho, na Evropu nemáme ještě kvalitní předfinální a finální fázi. Hrajeme nátlakovej, atletickej fotbal, z toho pramení spousta střel, kterými soupeře zasypeme, ovšem povětšinou z takových pozic a v takovém presu / s tak málo časem, že zkušený brankář je často pochytá už tím, že si dobře stoupne. (teď nemluvím o nádherných střelách Stocha / Zmrhala z loňského podzimu).
Musíme prostě zlepšit předfinální a finální fázi. Na českou ligu je aktuální základní sestava luxusní, ale na "vyšší střední" evropskou třídu to na některých postech úplně nestačí. Kromě toho, že je nutné udržet osu týmu, tak musíme zapracovat Krále na úkor Hušbauera (Alex je diamant), a v létě bezpodmínečně přivést snipera alá Boakye, protože ač mám Milana Škodu strašně rád, tak roky nezastavíš a prostě z šancí jaké měl, měl být minimálně jeden gól. Taky bych byl moc rád, kdybychom zapracovávali Matouška (to je věřím další drahokam). Dříve jsme se o to snažili s mladými odchovanci. A často úspěšně. Nyní už to (až na výjimky) nezkoušíme ani s mladíky, které koupíme. Snad si to sedne i tady.
+ ještě drobná poznámka ke gólmanovi kola. Viděl jsem jen náš zápas a Plzeň se Záhřebem a musím říct, že z těch 4 byl jednoznačně nejlepší (a nejkomplexnější) Ondra Kolář. Oproti brankáři Genku měl Ondra daleko složitější zákroky, protože min. dvě šance soupeře byly naprosté tutovky. Připomněl mi Pavlenkův koncert proti Jablonci nebo Vaniakovo čarování proti Ajaxu. A jak chytil ten nájezd, to prostě lépe nešlo (což opět souvisí s tím, že soupeř prostě byl nebezpečnější).
Nicméně i přes tyhle vlastně prkotiny, když člověk vidí ten progres, co jsme pod Jindřichem Trpišovským udělali, tak mám ze Slavie ohromnou radost. A užívám si to, takhle silnou Slavii jsem neviděl resp. možná před více než 20 lety.. A věřím, že tohle je pořád jenom začátek a že už příští sezonu..
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
dauby před 6 lety 15.02.2019 12:44 |V hodnocení nejlepších hráčů se shodujeme, u mě Ngadeu a Kolář za 8. Souček ale 7 určitě ne, Ševčík a Stoch byli určitě lepší. Souček hraje výborně pozičně, le přihrávky mu včera moc nešly. A nemohu si odpustit poznámku: Hušbauer je dobrý hráč pro naší ligu, ale ve špičkovém rychlém mezinárodním fotbale, jaký se včera na Slavii hrál, už moc nestíhá, ať si Boss chce co chce říká :-). Ševčík a Král, to je naše budoucnost.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
dubas před 6 lety 15.02.2019 13:00 |Tak si pusť druhou půlku, jak tam ten tragicky pomalý a evropský fotbal nestíhající Pepa, hasí rychlý protiútok soupeře na pozici pravého beka.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Martin 58 před 6 lety 15.02.2019 13:28 |Souček se včera se Ševčíkem nedal vůbec srovnávat, o tolik byl lepší.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 15.02.2019 13:51 |Až tu uvedeš konkrétní situace, kdy nestíhal, tak se můžeme bavit. Do té doby je to jen zbytečné plácnutí do vody.
Obecně mám z komentářů některých z vás pocit, že jsme včera dostali bůra a totálně vybouchli. Nadává se tu na Škodu, Hušbauera, Zmrhala, Ševčíka, někteří dokonce nesmyslně kritizují Součka s Kúdelou. Prostě podle místních "expertů" hrála půlka týmu na hovno, případně nestíhá evropské tempo, pak mi ale vysvětlete, jak jsme mohli se suverénem belgické ligy uhrát remízu a dle většiny statistických ukazatelů ho přehrát. A o současné úrovni belgického fotbalu se tu snad bavit nemusíme, ne?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 17:18 |Naopak. Většina je nadšená z posledních 20 minut, kdy jsme vystřídali pomalejší hráče a nastoupili za ně dravci. To byl takový mazec jako už dlouho ne. Časem k tomu taky dojdeš a věř, že i ty budeš nakonec rád za ještě lepší Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 15.02.2019 19:19 |Nech si tyhle kecy. Já vím moc dobře, proč chci Hušbauera, Zmrhala nebo Škodu v sestavě. Ale nemá smysl, abych ti to vysvětloval, protože asi nemáš dostatečné fotbalové znalosti, aby si to pochopil.
To, že střídající hráči, kteří jsou na hřišti 15 minut, působí dravým a nesmírně dynamickým dojmem, je snad logické, když nemají v nohou 75 minut jako ostatní hráči na hřišti včetně soupeřových. Proto tam také ti střídající hráči jdou a bylo by smutné, kdyby hru nerozhýbali. Nicméně jestli si myslíš, že jsou takto MvB nebo A. Král schopni hrát celých 90 minut, tak fotbalu rozumíš ještě míň, než jsem si myslel. I P. Olayinka, kterému z našich hráčů na pomezí lavičky a základu věřím nejvíce, byl v zápase s Teplicemi poloviční, na rozdíl od zápasu s Genkem, kdy to plný sil rozhýbal parádně. A MvB tím je doslova pověstný, že když hraje v základu, tak to není ani zdaleka ono, oproti tomu, když nastoupí na hřiště jako střídající hráč.
Hele, my dva se asi neshodneme nikdy. Jestli chodíš na fotbal do Edenu, pojďme se na některý zápas domluvit, budeme ho sledovat společně a já ti vysvětlím svůj pohled na fotbal. Ty mi zase můžeš vysvětlit svůj a uvidíme, k čemu dojdeme. Co ty na to?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 20:03 |Je to možné, nebráním se tomu. Jen ti chci říct, že by měl chtít každý silnější Slavii bez podmínek. Je mi jedno, jestli v ní bude hrát Pepa nebo Karel. Jen chci, aby byla pokud možno stále silnější. Proto vůbec nerozumím některým lidem, kteří v přestupním termínu chtěli koupit někoho do zálohy, kdyby se Hušbauer zranil nebo aby si odpočinul. Pro mě je Slavia a vždycky bude víc než jednotlivec, proto bych si měl pro ní přát jen lepší a lepší hráče.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 15.02.2019 20:40 |V tomhle s tebou samozřejmě souhlasím. A právě proto, že je pro mě Slavia víc než jednotlivec, tak dokud budu přesvědčen, že Slavia s Hušbym v základu je silnější než Slavia bez něj, tak za něj budu kopat. Až budu přesvědčen, že bude Slavia silnější s někým jiným místo něj (ať už to bude Ševčík, Král nebo nějaká nová posila), tak budu zase kopat za toho nového hráče.
Této větě nějak nerozumím: "Proto vůbec nerozumím některým lidem, kteří v přestupním termínu chtěli koupit někoho do zálohy, kdyby se Hušbauer zranil nebo aby si odpočinul." Já myslel, že ty si právě pro nákup někoho do středu zálohy byl. Což já ostatně také, mým favoritem byl Trávník, ale teď jsem rád, že jsme koupili Ševčíka. Konkurence každému jen prospěje, i Hušbymu. Navíc může přijít zranění, ztráta formy atd...
Tak se na nějaký domácí zápas domluvíme a vyrazíme.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 21:12 |Myslel jsem tím to, že bychom si přece na každý post měli přát toho nejlepšího možného hráče, který by hned nebo v blízké budoucnosti mohl nahradit v základu toho stávajícího, protože snad bude lepší.
Ale bylo tady nemálo lidí, kteří věděli, že máme málo hráčů do středu zálohy, ale přáli si koupit někoho, kdo by mohl hrát, když se stávající hráč zraní nebo si zrovna potřebuje odpočinout. Chtěli prostě někoho jako zálohu, jen aby nevystrnadil Hušbauera. Každý máme nějakého svého oblíbence, ale toto nepochopím. Chápal bych pouze v případě, že jde o osobu blízkou - taky bych si asi přál, aby např. můj syn byl ve Slavii co nejdéle.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 16.02.2019 00:47 |Tak to si nemyslím, že by tu někdo chtěl hráče, který by měl být o něco horší než Hušby, aby hrál, jen když se Hušby zraní. Zrovna Hušby tu má kritiků víc než dost, spousta lidí by někoho ráda viděla na jeho místě.
A pak tu má také dost zastánců. To jsou ti, kteří dokáží docenit jeho přínos. Věř mi, že já, ačkoliv patřím mezi jeho zastánce, tak budu první, kdo bude orodovat za to, aby nehrál, pokud by měl zabírat místo někomu lepšímu. Ale v tuto chvíli jsem stále o jeho přínosu přesvědčen a nikoho lepšího nevidím nejen u nás, ale ani v celé naší lize. A pokud bychom se po náhradě chtěli podívat v zahraničí, tak bychom museli sáhnout hodně hluboko do peněženky.
Pokud se někdy uvidíme na fotbale, rád ti vysvětlím, proč jsem přesvědčen, že hráč jako je Hušby se bude strašně těžko nahrazovat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 20:10 |Nabízí se tedy otázka, zda si vybavuješ jedno z utkání, kdy střídající Hušbauer rozhýbal hru.
Jako střídající hráč v minulé sezóně nastoupil doma proti Tel Avivu (EL), Teplicím (1. kolo), Bohemians (4. kolo) a Slovácku (26. kolo).
Dvakrát nastoupil za stavu 1:0 (Tel Aviv a Teplice), dvakrát za bezbrankové remízy (Bohemians, Slovácko).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 16.02.2019 09:46 |Nechceš po mně zrovna málo - abych si pamatoval určité úseky určitých utkání, některých už více než rok starých, a v nich konkrétní výkon jednoho hráče.
Z těch 4 zápasů si velmi dobře pamatuji ten proti Tel Avivu (zde Hušby po příchodu na hřiště nic zvláštního nepředvedl a střídal lepší okamžiky s horšími) a ten proti Slovácku (zde velmi dobře rozhýbal hru, jeho příchodem se úplně změnil obraz hry, vytvářel nebezpečné situace před brankou soupeře a sám trefil tyč). Zápas s Teplicemi si vybavuji matně, Hušby po svém příchodu nijak nevyčníval, ale pomohl zápas dovést k výhře. Jak hrál po svém příchodu na hřiště v zápasu s Bohemkou už nevím, nic mimořádného to asi nebylo, protože jsme ztratili body.
Obecně Hušby není typ hráče, kterému by role střídajícího nějak seděla. Okamžité zapojení se do zápasu a takovou tu živelnost, kterou dokáží přinést na hřiště třeba Mešanovič nebo MvB, čímž strhnou ostatní a soupeř se dostane pod tlak, to Hušby příliš neumí. Ale to je normální, ne každému tato role vyhovuje.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 10:39 |Teď ten důvod, proč jsem vlastně reagoval. Cituji část z druhého odstavce.
“To, že střídající hráči, kteří jsou na hřišti 15 minut, působí dravým a nesmírně dynamickým dojmem, je snad logické, když nemají v nohou 75 minut jako ostatní hráči na hřišti včetně soupeřových. Proto tam také ti střídající hráči jdou a bylo by smutné, kdyby hru nerozhýbali.“
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 16.02.2019 11:40 |To jsem pochopil. A co z naší diskuze tedy jako vyplývá?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 12:09 |Že ne všichni střídající hráči umí rozhýbat hru.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 16.02.2019 18:20 |Tak to je velký objev, o tom jsem neměl ponětí, ještěže si mě na to upozornil:-D
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 18:40 |Vševědoucí a neví? :-(
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
bongor před 6 lety 15.02.2019 22:08 |Budoucnost musíme taky řešit,ale zatím mám dojem,že Pepa nám ještě dost dlouho bude pomáhat nahoru.
Podobný typ je třeba ten blb Matějovský,sralta se ho taky zbavila a třeba dneska proti Teplákám hrál podle
tamějších diváků prim.Špílmachr podle mě nemusí lítat po hřišti jako Bolt,ale jeho přínos je holt jinde.A Ševa
teda rozhodně včera nebyl lepší než Hušby,to ani náhodou.
Hodnocení slávistů - Slavia -Genk 0:0
buri před 6 lety 15.02.2019 12:48 |Je mi líto, že nemůže být, ač by si to zasloužil, hodnocen M.V.Buren a hlavně A.Král...Chtěl jsem je v základu i s Olayinkou, ale nedočkal jsem se... Trenér je ovšem opět pochválil. A.Král je schopen zahrát na jakémkoli postu, má nejvíce talentu ze všech našich hráčů...Jestli mu JiT nedá šanci v plzni, budu zklamaný... SKS
Re: Hodnocení slávistů - Slavia -Genk 0:0
Virgil1956 před 6 lety 15.02.2019 13:37 |Kádr je našlapaný a trenér si může "vyďobávat" jednotlivé hráče podle soupeře a taky podle soutěže. Včera vsadil na zkušenost a jistou sehranost, na Plzeň určitě pošle něco agresivnějšího a rychlejšího, aby rozbil tu jejich profesorskou hru. Nicméně, i bez Van Burena, Olayinky a Krále jsme si vypracovali 5 gólových šancí, které jsme neproměnili. Za to ovšem trenér nemůže.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia -Genk 0:0
PetCC před 6 lety 15.02.2019 15:43 |Nemyslím, že v dalších 2 zápasech budou výraznější změny, s tím počítám až na Slovácko.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia -Genk 0:0
Virgil1956 před 6 lety 15.02.2019 16:36 |Výraznější asi ne, ale dva jiné hráče asi postaví, a to by mohli být ti běhavější (Král, Van Buren, Masopust?). Spíš teď přemýšlím o Delim. Měl by ho JT postavit vedle Míši v Plzni, aby se rozehrál nebo to zvládne v Genku z voleje? No, bude to asi lepší z voleje, aby se nám ještě v Plzni nezranil :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia -Genk 0:0
bramburek (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 13:39 |"nejvíce talentu ze všech našich hráčů" ... to bych si dovolil tvrdit, že úplně pravda není... v našem kádru jsou co se týče jen talentu, určitě talentovanější hráči... ale Alex to má naopak neskutečně vydřený... kdo zná jeho příběh od mala, mi to jistě potvrdí... už od mladých let všechny možný individuální trenéry, fyzioterapeuty, apod. fotbalu podřizuje naprosto vše, opravdu velkej profík...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia -Genk 0:0
Pepino44 před 6 lety 15.02.2019 15:06 |Naprosto souhlasím, málokdo tomu fotbalu obětoval tolik jako Alex.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Markus před 6 lety 15.02.2019 12:53 |Hodnocení ok, jen vyjádřím svou radost, jak vyrovnaný a kvalitní tým máme. Byl jsem hrdý na to, jakým způsobem jsme proti soupeři šli. Někdy kolem 65. minuty jsem se bál, Genk nepěkně přebíral iniciaitivu, ale byl to obdivuhodný výkon a odvaha našich hráčů, že jsme je zatlačili zpět. Individuálně tam byla ze strany Genku velká kvalita, na to je třeba při hodnocení myslet, moc nám toho nedovolili. Střel jsme sice měli hodně, ale na většinu z nich nebyl čas a kdybysme prohráli o dva góly z těch jejich nájezdů, nemohl bych to osudu mít za zlé. S bezbrankovou remízou jsem spokojený.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
mig52 před 6 lety 15.02.2019 13:46 |Zajímalo by mne, zda náš závěrečný tlak byl způsoben tím, jak diváci hnali hráče za úspěchem, či jsme Genk přehráli fyzicky? Nebo směs obého?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
JaraK před 6 lety 15.02.2019 15:43 |V obou "jarních" zápasech byl, co se koncovky týče, stejný průběh, tj. po vystřídání zvýšení už tak vysokých otáček a zařazení "šestky", což si i v osobním autě může dovolit málokdo, o českých ligových týmech nemluvě:) Že jsme to předvedli i proti fyzicky neskutečně našlapanému a motivovanému evropskému týmu je pro mne signál důležitější než všechny ostatní, tak se lámou vyrovnané zápasy na nejvyšší úrovni. Teď to sice nevyšlo, ale jsem pln optimismu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
PetCC před 6 lety 15.02.2019 15:44 |Určitě Genk už neměl tolik sil a samozřejmě to i díváci vycítí, takže jsme se dost snažili tu atmosféru vybičovat a dostat soupeře pod větší tlak.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Marcelo10 před 6 lety 15.02.2019 12:54 |Zase je v hodnoceni zminen deficit Husbyho rychlosti..proboha, to uz je tak zautomatizovana fraze. Vcera ho zadna rychlost nelimitovala. Odehral vybornej zapas, makal, bojoval..ty jeho skluzy..skvely. V prihravkach presny..vsechno tam bylo. Ze uz ke kinci nemohl je ppchopitelne.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
slavanda před 6 lety 15.02.2019 13:40 |... a kdyby sebou občas v zoufalství neplácl vozem, bylo by to ještě lepší.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Boss82 před 6 lety 15.02.2019 13:57 |Přesně tak. Tenhle žvást se tu omílá jako kolovrátek, stejně jako se omílalo, že Hušby se Součkem nemohou hrát spolu, že Ngadeu má špatnou rozehrávku nebo že Kolář nechytí nic navíc.
V rámci objektivity je třeba uznat, že ve druhé půli šel Hušbyho výkon postupně dolů a střídán byl oprávněně. Ale minimálně v první půli stíhal naprosto v pohodě a patřil k našim lepším hráčům.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Obr před 6 lety 15.02.2019 12:59 |Jardovi Zmrhalu to nejde. 5 je podle me hodne mirna. Vcera mi prisel uplne mimo zapas. Vubec nechtel hrat a kdyz mel balon, mel problemy s rychlosti protihracu. Divil sem se, ze ho Trpis nesundal uz o puli. Nepochybuju ale, ze proti Plisni bude zase v zakladu. To nemyslim nijak zle.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
smely (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 13:14 |mas pravdu, nicmene historie nas ji naučila, ze v nedeli rozhodne zapas :-)))
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Obr před 6 lety 15.02.2019 14:46 |Vubec o tom nepochybuju ;-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Mimoň před 6 lety 15.02.2019 20:45 |já také, vždycky po dni z něj vychladnu, v lize je to platný hráč...ale v evropě v takovém tempu, nevim nevím. On když nechytne začátek, tak to nějak nedává spíše pravidelně celý zápas. Stoch sice včera taky kazil a hrál na postu, na kterém to asi nemá nejraději...ale aspon byl viditelný, nebezpečně střílel atd...Zmrhy prostě český Robben nebude vpravo. Obávám se že proti Plzni by vpravo neměl hrát. tam ho to zabíjí a trápí se
Záhada Bořilova dresu
JS (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 13:02 |Záhada dresu objasněna: Nešlo o Pumu, šlo o zmetek či jiný typ dresu z produkce UMBRO, měl prohozené barvy rukávů, všimněte si i rozdílné barvy límečku:
https://imgur.com/a/gSK0qqp
Re: Záhada Bořilova dresu
Marcelo10 před 6 lety 15.02.2019 13:26 |Ani nemohlo jit o pumu..prece by nam nedodavali dresy, ktere neodpovidaji Slavii :)
Re: Záhada Bořilova dresu
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 13:40 |A já bych ještě dodal, že na začátku byl dres v pořádku... tedy soudím podle videa na DS, kde je fotka jak hráči stojí před utkáním a tam má Bořilův dres správné parametry... Po utkání už ne, takže asi se převlékl během přestávky...
Mluví se o tom, že jak se zpozdilo jednání o převlečení do Pumy, tak nám docházejí dresy co byly na skladě od Umbra.... hráči snad už mají i zákaz dávat je po zápase divákům...
Re: Záhada Bořilova dresu
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 13:43 |https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-evropska-liga/358196/ukoly-pro-slavii-do-belgie-zlepsit-produktivitu-i-nahradit-ngadea.html
Video dole - pustit a hned první obrázky...
Re: Záhada Bořilova dresu
Mimoň před 6 lety 15.02.2019 20:40 |říkal jsem si to...:-))
Re: Záhada Bořilova dresu
PetCC před 6 lety 15.02.2019 15:46 |Si to Bořil přešil, on chce mít pořád něco extra! :-)
Re: Záhada Bořilova dresu
Danny67 před 6 lety 15.02.2019 21:09 |Béřa, jedině Béřa:-) Kauza Umbro vs. Puma začíná byt dobrý paskvil. Nikdy jsem snad neslysel, ze by se menil dodavatel v průběhu sezóny. Už teď s Teplákama jsem koukal, že JiT má péřovku a triko Puma, k tomu na hlavě Umbro čepici :-)
Re: Záhada Bořilova dresu
SKEP před 6 lety 15.02.2019 21:54 |Obrácení barevného gardu rukávů by měl vysvětlit vedoucí mužstva p. Vlček. Na této úrovni skutečně není pravidlem nedodržovat jednotnost dresů, ta se dá respektovat na vsi v těch nejnižších okresních třídách, či v přípravě. Nicméně hlavní rozhodčí takto ustrojeného hráče do hry po přestávce vpustil. Není však vyloučeno, že tuto skutečnost uvedl do ZU a SKS čeká dohra v sídle UEFA opepřená tučnou pokutou, nedejbože vyloučením ze soutěže a zákazem startu v "Evropě" v příští sezoně. Trvám na řádném prošetření a vysvětlení vzniklé situace, silně zavánějící šlendriánem!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
mig52 před 6 lety 15.02.2019 13:20 |Alanore, ten odstavec o diskutované pozici útočníka nešel napsat líp !!! Podepisuji i s tou vírou, aby nám Milan zavřel ústa. Ale kladu si otázku, může se Škoda v tomto věku výrazně změnit? On góly sázet bude, jenže já cítím, že tak nějak na náhodu. A přijde to štěstí zrovna v utkáních, kdy ty branky budeme potřebovat nejvíc??? O to se obávám nejvíc. Proto bych rád v týmu i někoho, kdo to při tolika příležitostech pravidelně aspoň 1-2x prorve.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
tobro před 6 lety 15.02.2019 13:23 |Tak si tak říkám, koho nám asi nelosujou.do.dalšího.kola... ;-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
tobro před 6 lety 15.02.2019 13:34 |.. nalosujou, doufám.. ;-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
carevitchando před 6 lety 15.02.2019 13:37 |Borisov nebo prádelnu :-)))
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
tobro před 6 lety 15.02.2019 13:40 |Borisov je chyták... ;-) A s tou prádelnou, vlastně ani nevím (nezjišťoval jsem), ve kterém kole už se mohou potkat dva týmy ze stejné země... :-(
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
carevitchando před 6 lety 15.02.2019 13:48 |Myslím, že už od příštího...já teda, pokud by to klaplo s tím Genkem, bych si přál Leverkusen, nebo Eintracht Frankfurt, zajímavý soupeři s možností jít dál...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 17:19 |Za mne tedy Inter, at splníme přání trenérovi. Navíc velké jméno, a k našemu stylu snad hratelnější než podobně nabušený terminátor z Frankfurtu. Jinak klidně to BATE či domácí duel... každé další kolo se počítá, při postupu jednou na toho giganta dojde :)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
první rytíř před 6 lety 15.02.2019 13:40 |Tak nevím. Kolář i Míša super, ale jinak? Podle mého nejen Zmrhal, ale i Souček není momentálně ve své kůži a Ševčík? Ten při nejlepší vůli moc vidět nebyl. Tihle tři, ještě s Hušbauerem, za našim soupeřem v rychlosti zpracování balonu a v rychlé a přesné přihrávce zjevně zaostávali. No a "zabít" Stocha nižší známkou, než dostal Souček je podle mého úlet.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Mimoň před 6 lety 15.02.2019 20:38 |Souček se rozpumpoval pořádně až na konci, celkově až do prostřídání hrála středová řada dost na jistotu. Zmrhal je schopný být v zápase prakticky neviditelný! To by se reprezentantovi a zastupujícímu kapitánovi nemělo přeci stávat. Rychlost Škody, mě se včera moc nepozdávala teda...to tak zpomalil už věkěm? Jde vidět jak nám chybí teclík, včera by určitě hrál... Já nechci kritizovat, celkově to bylo velmi dobrý zápas, jistě i pro oči nestraného fandy fotbalu...ale potřebujem už teď řešit problémy vzhledem k letní kvaldě o Lm, tam nás s klidem můžou takoví soupeři potkat...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
asanin před 6 lety 15.02.2019 14:14 |Ani tak nechci hodnotit jednotlivce, protože zápas se mi hodně líbil a těžko někoho vyzdvihovat, nebo kritizovat. Spíše to vezmu obecně. Za půl roku nás čeká kvalifikace LM do které chceme postoupit a stále se nám nedaří doma proti evropským soupeřům skórovat (Petrohrad neberu - ten už o nic nehrál). Čili jediný gól jsme dali Bordeaux... V kvalifikaci LM nám bude soupeřem tým, který bude srovnatelný, nebo lepší než Genk... Pokud tohle nezlepšíme, těžko se do LM prokoušeme...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Humi před 6 lety 15.02.2019 14:36 |Včera zajímavá věc a zajímalo by mě jestli si toho taky někdo všiml - Když šel dolu Škoda dal kapitánskou pásku Hušbymu, jenže ten šel hned na to taky dolu a zdálo se mi že byl dost vytočenej - šel hned do kabiny a ani se nevrátil na děkovačku.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Marcelo10 před 6 lety 15.02.2019 16:17 |Pred tim stridanim se drzel za levou nohu a mel tam i bolestnou grimasu..tak nevim jestli to treba neni tim.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Humi před 6 lety 15.02.2019 19:29 |Taky nás to napadlo, ale do kabin šel dost ráznym krokem na zranění...a asi by si nevzal pásku od Škoďáka, kdyby byl zraněnej
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
deny91 před 6 lety 15.02.2019 16:49 |Mně přijde, že on tohle jako silná sobnost někdy dost těžko kouše, proto ho není ani lehké nenasadit do základu. Jestli v tom bylo zranění, to netuším.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Mimoň před 6 lety 15.02.2019 20:26 |možná ho opravdu štvalo, že prostě v druhém poločase už spíš nestíhal než stíhal...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Mimoň před 6 lety 15.02.2019 20:28 |škoda, že PH nehrál v přípravě proti rychlému Salzburgu...tam ho trenér mohl vidět dobře, jak se pohybuje atd
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
mis3 před 6 lety 15.02.2019 14:42 |Takže Coufi je v sestavě kol EL!
Sestřih včerejšího utkání s rozhovory
Jachym před 6 lety 15.02.2019 14:50 |https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/fotbal/evropska-liga/videa-z-evropske-ligy/sestrih-a-ohlasy-utkani-slavia-praha-genk/5c65ef6f0d663b6fe8e5090f Zajímavé je, jak redaktor ČT opakovaně nemůže přijít Olayinkovi na jméno...:-)
Re: Sestřih včerejšího utkání s rozhovory
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 15:30 |To je smutné... a, řekl bych, těžko uvěřitelné.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Fanis před 6 lety 15.02.2019 15:45 |Tak napíšu taky svůj názor na Škodu. Souhlasím s tím, že letos nedává tolik gólů, kolik by asi náš útočník číslo 1 dávat měl. Ve 33 letech se nedá očekávat, že by se měl zlepšovat. Proto si myslím, že bychom za něj měli sehnat náhradu. Uvidíme, jestli tou nádradou bude Jusúf, já osobně mu nevěřím a můj pocit je, že se trochu přeceňuje díky tomu, jak dobře ve Spartě vypadá Tetteh a všichni mají pocit, že když se Bohemka trefila s Tettehem, tak se trefila i Jusúfem. Já tomu nevěřím, ale rád se nechám na podzim vyvést z omylu. Trochu ale doufám, že v létě přivedeme ještě nějakého dalšího útočníka. Micka i Petera mám rád a přeji jim, aby se prosadili co nejvíc a aby se jim dařilo, zvlášt Olayinka má podle mě velký potenciál. Když ale budu hodnotit pouze včerejší zápas a odhlédnu od ostatních věcí, tak bych řekl, že Milan byl na hrot správná volba. Sice gól nedal, ale podle mě to tentokrát byla hlavně smůla, podle mě ty situace řešil dobře, jediné co bych mu vytkl byla ta střela/nestřela po přiklepnutí od Zmrhala. Mick a Peter se oba dostali každý do jedné šance a když jsem na to dneska koukal, řekl bych, že ty šance byly možná větší, než ty Škoďákovi a provedení bylo od obou ještě horší než od Milana. Možná, že kdyby těch šancí měli 5, jednu by proměnili, ale to, jak naložili s těmi, které měli, mě o tom nepřesvědčilo.
Koho teda postavit do odvety? Největší formu (tím myslím sebevědomí i štěstí při hře, které je zvlášť u útočníků často dost důležité) má podle mě Mick. Nejmíň se z té trojice zatím na jaře podle mě daří Peterovi. Milan by podle mě mohl mít problém, že začne moc přemýšlet nad tím, že mu to tam nepadá, podle mě je ale ze všech tří nejschopnější se do šance dostat i ji správně vyřešit. Proto o tom, kdo bude hrát na hrotu v Belgii bych se rozhodoval podle toho, jestli se Milan dokáže prosadit s plzní, což by mu mělo zvednout sebevědomí a potom taky podle toho, jestli bude hrát od začátku Ševčík, nebo ne. Já Ševčíkovi věřím a moc jsem se na něj těšil, ale zatím mi přijde, že pozice, na které hraje není pro něj úplně ta správná a taky mi trochu přijde, že sice hrát fotbal rozhodně umí, ale až moc to chce při zápasech dokázat, občas na úkor týmu, tohle se musí změnit a on musí začít hrát, tak jak potřebuje celý tým a ne tak aby všichni viděli co dokáže. Jedna z jedoznačně pozitivních věcí na hře Ševčíka je jeho schopnost a ochota napadání. A účelnost jeho napadání podle mě trochu otupuje nedostatek pohybu od Milana. Takže v případě, že by i v Belgii hrál stále na pozici podhrota Ševčík, asi bych uvažoval nad zařazením Petera do základu. Jejich schopnost napadání by mohla být rozhodující. V případě, že Ševčík hrát nebude, nebo se posune na jiné místo v sestavě a pozici podhrota uvolní Miňovi, tak bych asi nechal v základu Škoďáka a doufal, že střeleckou smůlu prolomí.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
SvatyBojovnik (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 16:22 |Zdar a silu sokolici! Je nekde zaznam zapasu? Byl sem v Edenu, ale rad se na to jeste jednou mrknu. Fotbal me vcera hooodne bavil a to z oboustran. Skoda ze jsme jednoho nedali.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
maca10 před 6 lety 15.02.2019 16:24 |Nemáte někdo info kdy se přestrojíme do Pumy ? JT už s Teplicemi v Pumě a dnes to samé.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Marcelo10 před 6 lety 15.02.2019 20:12 |Prelom unor/brezen, po tiskovce.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
maca10 před 6 lety 15.02.2019 20:23 |Jasný, myslel jsem něco konkrétnějšího
Skvělé hodnocení
w8888 před 6 lety 15.02.2019 16:34 |Podle mne jeden z nejlepších Alanorových komentářů poslední doby. Výstižný, chválící a zároveň naplno pojmenovávající hlavní slávistické neduhy. Tím největším je neobsazené místo útočníka, neboť od Škody už žádné zázraky čekat nemůžeme. Letní zpráva o tom, že prodloužil smlouvu, byla jednou z nejsmutnějších za poslední dobu. V jeho případě si všichni furt něco namlouvají. Ale je mu prostě dost let, lepší už nebude a branky nedává. Jeho včerejší šance navíc byly jen pološancemi ,a tu největší zazdil totálním promáchnutím míče. To musí střelec na úrovni jarní Evropské ligy dávat! Je pro mě nepochopitelné, že jsme přes léto nepřivedli slušného útočníka. Celkově to s naším postupem nevidím dobře. Genk byl lepší. Taková rychlejší Slavia. Měli tutovější šance a nebýt gólmana Koláře (nikdy bych netušil, že někdy něco takového napíšu, neboť jsem ho zatím jen kritizoval) dopadlo to hůř. Hlavně, aby to vyšlo teď v neděli u velbloudářů na západě Čech.
Re: Skvělé hodnocení
mig52 před 6 lety 15.02.2019 17:08 |Tak Genk by měl být lepší!!! On nepolykal ty sr+čky, které málem musela pozřít Slavia 3 roky zpátky. Naše cesta je obdivuhodná s tím, že post hroťáka je potřeba posílit. Ale i při kvalitě soupeře cítím v křížích postup. Jeho také čeká hodně těžké utkání a posledních 20 - 30 minut ukázalo, že fyzicky jsme na tom líp. Ten tlak nebyl jen TS, byť před ní klobouček. A na té fyzičce + kontrech by to měl JiT zosnovat. Či nějak jinak, já mu věřím.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
p!erreCORE před 6 lety 15.02.2019 16:51 |Za mně: Kolář 9, Ngadeu, Souček 8, Škoda 7..zbytek pět-šest. Jinak Alex podruhé za sebou, v úplně jiné situaci, opět ke konci zápasu, ukázal, že JE RÁD, ŽE MŮŽE BÝT A NADÁLE CHCE BÝT SOUČÁSTÍ SLAVIE! Neskutečnej drajv má ten kluk a do defenzivy paráda!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Grobar před 6 lety 15.02.2019 17:42 |V sestavě kola podle uefy i brankář Genku Vukovic. Tak nevím jestli to je dobrá, nebo špatná vizitka pro naši ofenzívu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
JS (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 18:24 |Ještě k tomu fandění a choreu taková drobnost: Nápis „Love running in our veins“ musel vymyslet někdo, kdo ve škole nedával při ájině moc pozor...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Max1 před 6 lety 15.02.2019 18:36 |Taky jsem si říkal......
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kapitan.pisoar před 6 lety 15.02.2019 19:09 |No ono ty anglicke chorea jsou vetsinou spis pro ostudu, to neni poprve...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
M@rvin před 6 lety 15.02.2019 20:14 |Asi mám slabší chvilku, ale co konkrétně se ti na tom nezdá?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
JS (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 20:39 |Buď Love is running nebo Love runs. Love running je nonsens.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
M@rvin před 6 lety 15.02.2019 20:56 |Na choreu je napsáno "láska proudící v našich žilách". Tvé varianty, které jsou jinak samozřejmě gramaticky správně, by význam měnily.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 21:55 |přesně tak
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 21:50 |Naopak, anglinu si zopakuj ty. Tohle je normální přechodník, který se běžně využívá v AJ.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Jakubisko před 6 lety 15.02.2019 22:10 |Jakozto profesionalni prekladatel anglictiny a partner rodile mluvci ti muzu rict ze nemas pravdu. Jak rikaji ostatni, znamena to ‘Laska proudici v nasich zilach’.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
JS (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 00:56 |Ok, to je fakt. Snad to tak mysleli i tvůrci.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kapitan.pisoar před 6 lety 19.02.2019 00:13 |No tak to uz se nedivim, ze preklady filmu vypadaji, tak jak vypadaji. Ano s primhourenyma ocima to dava smysl, ale gramaticky to spravne nin. Mela by tam byt minimalne carka:
Love, running
Love is running
Love runs
Zdravi general Attorney...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Jakubisko před 6 lety 19.02.2019 08:22 |Nepředložil jsi svou kvalifikaci ani zdroj svého tvrzení a přešel rovnou k urážkám tak nevím proč se s tím vůbec zabývat, ale budiž.
Počtení o čárkách před participal phrases:
https://www.quickanddirtytips.com/education/grammar/commas-with-participial-phrases
Během 30 vteřin jsem našel asi 5 nadpisů na BBC s naprosto stejnou větnou strukturou.
https://www.bbc.com/news/av/world-47260450/the-syrians-returning-home-after-years-of-fleeing-war
(screenshot pro jistotu) https://imgur.com/a/UCfqaDp
Nebo to taky napsal nějaký český idiot?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
marp (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 22:29 |...a byl jsi to ty.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kapitan.pisoar před 6 lety 15.02.2019 19:08 |Tak do odvety je to celkem jasne. Misto Husbyho (ktery by si klidne zaslouzil nizsi znamku) Kral, ktery by se mohl pohybovat mezi pozici stredniho a defenzivniho zaloznika a pomahat tak Sukovi. Zmrhal (ikdyz ted nezahral) a Olayinka na kridlech se Stochem uprostred. Na hrotu Mick.
Jinka Kolar by si klidne zaslouzil vyssi znamku. Vychatal nulu a podrzel nas nekolika rozdilovymi zakroky, co vic od golmana v playoff Evropske ligy chtit. Ano rozehravka nebyla uplne top, ale zas kdyz ti to 3x po sobe vrati stopper navic do za vysokeho pressingu oponenta, tak tam neco jako posledni zkus vymyslet...
Coufal, ktery tam hobloval lajnu, jak dopredu tak do zadu, hral rozhodne lip nez za 6, coz ostatne potvrdil nominaci do sestavy kola.
Za me to byli spolu s Minem a Sevcikem nasi nejaktivnejsi hraci.
Sevcikovi se tolik nedarilo, ale byla u nej snaha a aktivita, narozdil od Husbyho, ktery byl dnes uplne ztraceny.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Ragnarok před 6 lety 15.02.2019 20:19 |S hodnocením souhlasím. Hušbauera bych možná ocenil 4. Nejenže byl obrovsky pomalý, ale vypadá to, že Pepa na tom není moc dobře kondičně. Vůbec nestíhal. Na ligu dobré, na lepší Evropu naprosto marné. Musí hrát jiní, Pepovi bohužel nebyl nadělen takový pohybový talent, aby to stačilo na Evropu. V noze to má, ale prostě to nestačí. Jiné aspekty jsou důležitější. Být včas na místě a být tam pořád, tj. rychlost, vytrvalost, dobrý pohyb a odhad.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
chrobak před 6 lety 15.02.2019 20:43 |Myslím, že nemáš až tak úplně pravdu. Mě se naopak zdálo, že minimálně první půli docela oběhal. To že pak přestal trochu stíhat a byl střídán? Od toho střídání snad je. Škoda, že není k dispozici záznam. Docela se divím, jak všichni z jednoho shlédnutí dokážou mít tak jasno. Já když to vidím z tribuny, tak bez shlédnutí záznamu si nedokážu udělat názor na jednotlivé hráče zvlášť když každého mám půl zápasu přes celé hřiště.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 21:02 |Myslím, že mu nikdo nemůže nic vyčítat. Snažil se běhat. V některých zápasech to bude bez problémů stačit, v jiných, jako byl tento, to stačit nebude. Za to prostě nemůže. Tak, jako nikdo z našich nemá tak přesné nákopy vzduchem jako on, tak zase je na tom nejhůře pohybově.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Ragnarok před 6 lety 15.02.2019 21:09 |Ano a přesně toto píšu. Ale on kádr taky není nafukovací a předpokladám, že se bude dále zkvalitňovat. Mně se líbí Alex Král, zatím v obou zápasech super.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
belmis (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 21:16 |Také myslím, že je to naše budoucnost.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
donford před 6 lety 15.02.2019 21:33 |Myslím, že se shodneme, že ani Suk není rozený sprintér, ale v podstatě je všude včas. Vzadu vypíchne balón, dobře přihraje, a ještě stačí být v soupeřově vápně při centrech. takže uvažme, zda Hušbauer nemá zezadu rozehrávat, zda nemá posílat křížné pasy na nabíhající beky či na křídla, zda nemá taky občas taky zakončit, zda také nemá kopat rohy. Možná, že by to chtělo trochu osvětlení od Trpiše, co vše na něm požaduje, jaká že je jeho úloha. I tak je toho na jednoho dost. A pak by se možná kritika na něj zjednodušila, či zúžila.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 15.02.2019 21:44 |jako dlouholetý fanoušek a návštěvník Eden v dobách, kdy někteří ještě tahali kačera si dovolím dát svůj pohled hodnocení jako ve škole (1-5) :
1- jednoznačně nejlepší tým co Slavia má za posledních 50 let - jednička
2- má trenéra a sportovního ředitele, kteří jsou v česku nejlepší v evropě se najdou asi i lepší - dvojka
3 - stadion - jednička
4- fanoušci - jednička
5 - zapas s Genkem - trojka (viz detail)
kolář - jedna minus - poslal par odkopů soupeři, ale jinak to byl jeho match
michel - jednička - paradoxně technikou byl skoro nejblíž hráčům Genku
bořil - dvě minus - dle mého pohledu mu od 70 min došly síly
kudela - trojka - podcenil situaci u tyčky a pak v části druhé půle nestíhal
coufal - dvojka - ačkoli technicky zaostaval, nahradil to buldočím nasazením
Souček - trojka -moc se mi nelíbil, přihrávka byla velký problém
Hušby - tři minus - ztratil jsem ho, až na tu kolmici
Ševčík - dvě minus - na můj vkus se nepopasoval s atmosférou a moc drbal balon
Stoch - dvojka - skvělý rány, ale mimo
Zmrhy - čtyřky - nepovedený zápas
Škoda - tři minus - strajker musi zkratka z 5 šancí dát gola
Král - jednička- super
MvB - jak tradičně - ale dvojka, šanci měl dát
Olaiynka - jedna minus
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 21:46 |Na Škodu je hodně lidí přísných. Vemte si, co to bylo za pozice, ve kterých byl. Střela do tyče po ukázkové otočce, kdy ale fakticky jen odhadoval na základě vnitřní orientace, kde je brankář a kde tyč brány - snažil se to umístit, ale těsně to nevyšlo. Pak ten netrefený volej v bezprostřední blízkosti brány - míč šel docela vysoko, aby ho šlo dobře trefit, za mě těžká pozice. Pak tam byly ještě další dvě zakončení po centru zprava, kdy se naopak Milan do míče opřel velice dobře a v obou případech tvrdě vypálil na bránu. K bráně stál spíš bokem a trefit takhle míč na bránu je samo o sobě dost těžké, natož z toho dát gól. V jasné pozici Milan v zápase bohužel nebyl, tudíž není podle mě na místě mu snižovat známku za to, že nedal své šance. Sice je nedal, ale nejednalo se o nějaké naprosté loženky, jako kdyby šel sám na brankáře. Za mě hrál dobře, vyhrál hodně soubojů a pro obranu soupeře byl nebezpečný. Až nedá nějakou tutovku, tak pak můžeme snižovat známku, včera ale tutovku neměl.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 15.02.2019 21:56 |souhlasím, že ta tyč tutovka nebyla. ale ze tří šancí v hruhé půl měl být jeden gol. od toho tam je. že nedal je srovnatelné s kiksem Kudely
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Eskaes před 6 lety 15.02.2019 22:12 |ta jejich rychlost včera-byla opravdu značná. Místy jako v Premier League jak tu někdo trefně popsal. V ČR takovou úroveň nemáme, ale my se k ní blížíme, to jsme včera jasně dokázali. Kde je ten rozdíl vidět nejvíc je právě zakončení. Tam pak přichází zbrklost a nepřesnost-která je ale jen a pouze vyústěním časového presu, na jaký naši hráči nejsou zvyklí. Co se mi hodně líbilo byla naše adaptace na jejich hru i tempo po českém startu s Teplicemi.
Zajímalo by mě, jak to vidí samotní hráči. Třeba Hušby dostal od obrany vybojovaný míč. Převzal, podíval se...a už něj byli dva modří a rozjíždějící se akci mu překazili. Zaváhání cca 2 vtetřiny, které v lize není vidět, ale v této fázi EL už i to rozhoduje.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 22:48 |Největší rozdíl je první dotyk s míčem tzn. zpracování. V tomhle má současná Slavia největší rezervy a je to to, co nám momentálně chybí k tomu, abychom dokázali hrát delší dobu v tlaku na polovině kvalitnějšího soupeře. Těch situací, kdy si náš hráč míč o trošku víc předkopl nebo mu o kousek utekl při zpracování, tam bylo příliš. Pak se to hasí zákroky na dlouhou nohu a skluzy, jsou z toho fauly, ztráty míče a celková roztříštěnost naší kombinační hry. Většinou to dokážeme vynahradit presinkem, kdy míč znovu získáme, ale je to hrozná fuška. Na tomhle musí Trpiš zamakat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
rak (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 23:11 |No, on to Trpiš v podstatě také říkal. Určitě ví, že je na tom třeba makat, ale myslím, že toto bude chvíli trvat. To jsou věci, které se musí hráči učit od mladých let.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 15.02.2019 23:34 |Jako analytik hry je Trpiš skvělej. Já bych od střídačky neviděl vůbec nic, a to v tom hraje ještě roli i to, že hřiště je vlastně do stříšky, kdy prostředek je výš položený než kraje kvůli odtoku vody, takže vzdálenější polovinu hřiště má trenér jakoby za zenitem a vidí tam ještě hůř.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 07:54 |Spíš za obzorem, než za zenitem, ne? :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 16.02.2019 13:07 |Máš pravdu, myslel jsem horizont.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
buri před 6 lety 16.02.2019 08:13 |První dotyk podle mne má z našich nejlepší A.Král. Chci ho v základu...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 22:50 |Odvetu by měl odvysílat ČT sport.
https://twitter.com/koocze/status/1096411262081208320
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 15.02.2019 23:02 |proc nejedes do belgie? ja letim rano ve ctvrtek.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
EdCable před 6 lety 15.02.2019 23:00 |Napíšu pár poznámek s využitím statistik na WhoScored a vyjádření trenéra pro oficiální web:
1./ Hráli jsme hodně z pravé strany. Klíčová byla hra Coufala, který dokázal hrát mnohem výš než Bořil na druhé straně. Hodně našich zakončení bylo po centru ze strany, což je jedna z nejtěžších pozic pro zakončení - proto se zdáme neproduktivní, důležitým faktorem je ovšem fakt, že se nám nedařilo dostat se do zakončení středem (trenér v souvislosti s tím vyzdvihl hru soupeřových obránců). S tím mě napadá, že tohle bude jedním z důvodů, proč trenér chce, aby krajní záložníci hráli přes nohu - nejen kvůli střele, jak se obvykle uvádí, ale i kvůli tvorbě šancí více ze středu a méně z kraje.
2./ Naši záložníci byli hodně na středu. Průměrná pozice Součka, Ševčíka, Hušbauera a Stocha se vešla do několika metrů, ani z HeatMap nejde na první dobrou říci kdo kde má hrát s výjimkou Součka a možná trochu Stocha díky jeho obrannému postavení. Zmrhal byl vytažený téměř u Škody, obecně hodně při lajnách, proto se asi nedostával tolik do hry.
3./ Srovnání Ševšík / Hušbauer / Stoch (vybírám tyhle tři, protože hráli v podobných prostorech a i přes určitě odlišné úkoly jsou ofenzivní) - Sevčík měl sice dvě střely, oproti Hušbauerovi se Stochem ale ztrácel více míčů a méně přihrával (přestože strávil na hřišti více času než H.). Hušbauer se pokoušel o dlouhé, křížné i průnikové přihrávky, Ševčík jeden pokus o dlouhý pas, jinak nic. Hušbauer měl ovšem mizerné % úspěšných přihrávek.
Z hlediska pozice (kde) přihrávek je Ševčík roztažený po celém hřišti, měl i hodně přihrávek na obranné polovině - ovšem všechno krátké a ani vepředu žádné průnikovky. Hušbauer přihrával více kolem středu, Stoch poměrně často z obrany.
Nejlépe tedy vypadá Stoch, který byl ještě aktivnější v přihrávkách než Hušbauer a zároveň více úspěšný. K tomu často dribloval a byl faulován. V defenzivních statistikách jsou si rovni. Proto asi WS hodnotí v pořadí 1. Stoch (3. v týmu), 2. Hušbauer, 3. Ševčík.
Proč tedy trenér stáhnul Hušbauera a ne Ševčíka? Možná šlo více o to, koho chtěl dostat do hry než koho chtěl dostat ze hry - poslal tam Krále, aby zavíral středový prostor po příchodu Pozuela, tedy na formální Hušbauerovu pozici a úkoly.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
rak (přítel SN) před 6 lety 15.02.2019 23:19 |ad1)
To je fakt, ale pravda je také to, že většina nebezpečných útoků Genku šla po Coufalově straně. Měli tam víc místa. Určitě v první půli.
Jinak Ševčík se potřebuje ještě více sehrát, ale mně se líbí dost. Stejně jako se mně líbí velmi Král. Ten hrál ale dvakrát dost krátkou dobu. Takže se superlativy bych ještě počkal. Na druhou stranu. Možná bych se nebál ho postavit v Genku do základu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 00:24 |Genk upřednostňuje v EL útoky po levé straně hřiště (42 %) oproti středu nebo pravé straně. Nemusí to být způsobeno jen tím, že Coufal hraje výše než Bořil.
https://www.whoscored.com/Teams/140/Statistics/Belgium-Genk
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
EdCable před 6 lety 16.02.2019 08:03 |Zrovna v nasem zapase zkouseli utoky rovnomerne zleva i zprava. Na leve strane krome nizsiho postaveni Borila hodne vypomahal i Stoch, takze vidim dva faktory, ktere vedly k tomu, ze se do zakonceni dostavali vice zprava.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 07:32 |zkusil bych ho zítra v plzni
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
EdCable před 6 lety 16.02.2019 07:59 |Souhlasim, jen bych dodal, ze na leve strane byl navic v obrane casto i Stoch.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 15.02.2019 23:51 |Krasna analýza... to se mi libi, kdyz o fotbale někdo přemýšlí v kontextu celé hry... :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
edenian před 6 lety 16.02.2019 21:56 |Me se zda, ze duvodem "Zmrhal blize u Skody" byla mozna snaha zrychlit jejich spolupraci v pripade, ze to Skoda sklepne, bylo jasny, ze tolik casu jako v lize opravdu nebude, takze moznost jak potom rychle dostat mic jako final Skodovi
A taky me napadlo, ze Sevcik ztracel vice micu nez Husby protoze se jich tak rychle jako Husby nezbavoval, zaroven mene prihraval, protoze chtel jit do sance a to bylo samozrejme tezke. Mluvil o tom ve svem rozhovoru, ze proste hraje desitku, porad hleda jak prihrat tem "zvucnym jmenum okolo sebe" ale ze bude muset hrat vic na sebe.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
EdCable před 6 lety 16.02.2019 23:15 |Urcite je to taktickymi zamery, me ale prave dost prekvapilo, ze on mel spoustu nakratko odehranych micu i na obranne polovine - tam prihral a asi padil dopredu, asi to byly obranne situace. Vepredu se mu pak nedarilo se tolik prosazovat, nebyl podle me nebezpecny v tom prostoru, kde potrebujeme, byl vic zatazen nez bych cekal. Urcite je to ale i kvalitou soupere - skoda ze takove statistiky nemame k dispozici pro ligove zapasy, jak by se tam projevila nizsi kvalita soupere a tedy asi hlavni takticke zamery pro Sevcika.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Marcelo10 před 6 lety 15.02.2019 23:27 |Jen bych chtel podotknout..pro ty z vas, co tvrdi, ze Husbauer nema rychlost na Evropu..co rikate na Stocha? Ja jen, at jsme objektivni a nekoho nekarame jen z principu a druheho, ze stejne pohnutky, nevynasime do nebes ;)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
guyincognito před 6 lety 16.02.2019 01:29 |Stoch má rychlých prvních pár kroků pak už to není ono ... pro ilustraci jeho sprinterský souboj s Hanouskem v domácím podzimním zápase s Jabloncem
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
celtix před 6 lety 16.02.2019 02:33 |To na střed zálohy stačí.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Martin 58 před 6 lety 16.02.2019 07:53 |Ale Hušbauer je primárně také středový záložník..., který o dost brání o dost lépe než Stoch (a chodí do hlavičkových soubojů), i když i ten v tom udělal pod Trpišem galaktický skok.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
celtix před 6 lety 16.02.2019 13:47 |Myslel jsem tím podhrot. Stoch je rychlejší než Hušby a na podhrotu nemusí být vyloženě sprinter. Navíc není pomalej.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
smely (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 10:48 |Pokud sis vybral zrovna tenhle moment tak by bylo v rámci objektivity dobrý uvézt, že zrovna do tohoto zápasu šel Mino s teplotou...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 07:31 |stoch není sprinter, ale oproti hušbymu, každá rána smrdí golem. ale každý hraje jinou roli, takže srovnání není na místě. hušbymu se zápas nepovedl, stejně jako zmrhalovi nebo součkovi. ale i tak jsme byli lepší.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Martin 58 před 6 lety 16.02.2019 07:48 |Jestli se nepovedl zápas Součkovi, tak jsme asi pro něj pozměnili stupnici hodnocení s koeficientem +3. To znamená, že nepovedený zápas, který bych za normálních okolností hodnotil za 4, bude muset Souček odehrát oproti ostatním, kteří budou hodnoceni podle staré stupnice, za 7. Tomáši, Tomáši, kdys pro mnohé "dřevák", kam jsi to s tou svou pílí dopracoval (podle UEFA v tomto zápase náš nejlépe hodnocený hráč, podle mě taky)...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 08:05 |věc názoru. například můj je, že se mu zápas nepovedl. vnucování svých názorů jiným s odkazem na třetí stranu je zbytečné.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 07:44 |On Stoch nejen že je pomalej, ale on ani nevyhraje snad jedinej hlavičkovej souboj. Bojím se, že v Plzni ho přeskočí i Chorý nebo Beauguel. :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Karel13 před 6 lety 16.02.2019 10:14 |Někdy moc ironie škodí ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
edenian před 6 lety 16.02.2019 22:00 |Ale tahle byla dobra.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 17.02.2019 09:39 |Děkuju. Pokud jsem aspoň někoho pobavil, jsem spokojen a ostatní nechť mi laskavě mou ironii odpustí. :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
edenian před 6 lety 17.02.2019 15:53 |Ti, kteri jsou schopni srovnavat rychlostni schpnosti Stocha s hraci, kteri jsou o hlavu vetsi / stejne tak ale maji delsi nohu, to je podstatne / ti neodpusti nic :-)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 07:37 |žádné vlákno na plzeň není, takže dám sestavu :
kolář - coufal kudela deli bořil - král souček - olaiynka hušbauer stoch - MvB
Michel v Genku hrát nemůže, Deli by měl naskočit do rytmu. škoda si může odpočinout a MvB ukázat. Alex do základu bez debaty - když srovnám první zápasy Matouška, Ševčíka a jeho, tak Alex je opravdu dál.
Sejdeme se v kotli!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
hajnej před 6 lety 16.02.2019 08:12 |Podle mě Míša hrát určitě bude, je nejlepší a ve čtvrtek si odpočine.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 08:51 |je to nejlepší stoper co kdy ve slavii hral. ale myslím spíš na EL - já to třeba mám jinak - preferuji postup v EL, protože to může přinést větší love do SKS a pro hráče angažmá. Protože MNN nemůže hrát ve čvrtk, tak bych tam dal Simona, pokud je zdravý, aby se dostal do reálu. není sranda naskočit jen z treningu do ostrého zápasu - navíc proti Genku, kde MNN zastavil 99% šancí
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 09:23 |Zrovna Deli je jeden z mála hráčů na kterém menší herní praxe nelze vůbec poznat. Před pár dny skončila příprava, takže zas tak dlouho bez zápasu není.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 09:24 |:)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 16.02.2019 08:13 |Dal bych vedle sebe Ngadeua a Deliho.... Deli by se měl rozehrát a Kúdela by byl čerstvý na Genk... zatímco Michaela není na co šetřit.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 08:47 |no, ale kudy hraje napravo, michel nalevo. simon taky spise nalevo. to si myslim je kontraprodukt je postavit vedle sebe. Navíc si myslím, že Kudy potřebuje nabrat sebevědomí, zápas s Genkem se mu moc nevyvedl. Za mne stopeři Kudy a Simon
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
kjandourek (admin) před 6 lety 16.02.2019 08:55 |Ale to rozdělení není striktní, všichni tři už v různých kombinacích nastupovali na podzim...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 09:23 |ano, to je pravda. ale tady bych spis dal přednost "zvyku"
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Pepino44 před 6 lety 16.02.2019 13:08 |Ano, pokud hráli spolu, tak Simon vlevo a Míša vpravo. Míša po Simonovi přešel do leva a převzal od něj i rozehrávání od levé postranní čáry, kam si nabíhá když má míč brankař.Míša je obounohý a pokud je levák, tak mu pravá noha nepřekáží a i s ní rozehrává.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Karel13 před 6 lety 16.02.2019 10:22 |A kdyby se Deli (nedejpánbu) v Plzni zranil, tak co ? Kúdela s Jugasem nebo Frydrychem ? S králem asi těžko - z těch pár desítek minut ve Slavii stopera nehrál ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Arutha před 6 lety 16.02.2019 11:29 |Jugas neni na soupisce pro evropu, takže ten určitě ne...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Karel13 před 6 lety 16.02.2019 14:52 |Jasně, omluva. Takže fakticky zbývá jen Kúdela - Král nebo Frydrych - Krái (asi těžko by mohli hrát stopery vedle sebe 2 ortodoxní praváci) ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 16.02.2019 13:15 |Trpiš je konzerva, tudíž nastoupí stejná sestava jako proti Genku. Je to příliš důležitý zápas na nějaké experimenty - možná akorát Stoch na podhrot a Olayinka na křídlo, Ševčík lavička. Jiné změny se ale čekat nedají.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
celtix před 6 lety 16.02.2019 13:49 |Souhlas. Jen bych si tipnul, že nastoupí van Buren. V minulých zápasech proti plzni vždy nastoupil Tecl a fungovalo to výborně. Škoďák si aspoň odpočine na čtvrtek.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
Lunaris před 6 lety 16.02.2019 14:32 |První poločas bude asi opatrnější z obou stran, VanBuren se určitě uplatní při nábězích za obranu Plzně, ale nemyslím, že půjde od začátku.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 14:26 |nemyslím si to úplně. reflexe ze zápasu s Genkem je jasná, řada věcí fungovala, řada ne. proto si myslím že změny přijdou, buď jako příprava na Genk venku - Simon - nebo zkouška alternativy ke škodovi - MvB a nebo Alex jako torpédo. uvidíme se zítra v kotli!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
slavanda před 6 lety 16.02.2019 15:39 |Zelenýho místo Bořila?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Genk 0:0
martas2019 před 6 lety 16.02.2019 16:00 |do EL bořil nemá problém. takže za mne ne.
Droptovi postřehy
dropt před 6 lety 16.02.2019 18:02 |Hušbauer + Ševčík = 0 obdržených gólů a 0 vstřelených gólů (bez gólových přihrávek)
Fotbal fokus podcast se zabýval tím, zda spolu budou moci hrát Stoch se Ševčíkem. Myšlenka dobrá, ale vedle jak ta jedle. Problematickou dvojicí není Stoch se Ševčíkem, ale Hušbauer se Ševčíkem, protože Ševčík není hráč, který by měl v krvi agresivitu do brány. Je to spíše takový fotbalový David Krejčí.
Pro zajímavost Ševčík byl nejlepší (a zároveň jsme dávali nejvíce gólů) v zápasech s Ústím nad Labem a s Beijing Sinobo Guoan, kdy měl před sebou trojici van Buren, Sýkora, Olayinka a na hrotu Škodu. Zajímavé je, že většina z nás se po těch zápasech shodla, že to v tomhle složení narozdíl od té druhé skupiny se Zmrhalem a Hušbauerem byla jízda. Od okamžiku, kdy se se Salzburgem posunul na hrot a na křídlo dostal Zmrhala místo van Burena, tak jeho výkony poklesly - zůstala skvělá práce ve středu hřiště, ale už se nedostavila nástavba ve finální fázi.
Jestli nechceme dostávat góly, ať klidně hrají oba (a se Zmrhalem). Jestli ovšem chceme dávat góly, ať hraje jeden nebo druhý (na pozici osmičky).
Hodnocení hráčů vs největší šance Genku
Všichni zaregistrovali minelu Kúdely, která předcházele jedné ze čtyř největších šancí Genku. Pro férovost a objektivní hodnocení se sluší dodat, kdo zapříčinil ty zbývající tři. V první půli tam byla přišla šance po zásahu Součka a následné rychlé kombinace hostujících. Tu bych nikomu moc nepřičítal, byť si to tam nepohlídal na křídle Stoch.
Ve druhé půli byli měli ovšem obě gólovky jasné viníky. Ta největší šla za Olayinkou (ano, právě proto hraje Zmrhal, protože sice jsme o něm takřka neslyšeli, ale po jeho straně se směrem dozadu také nic nestalo), který ač nejprve zachytil náběh hráče, v rozhodující okamžik zastavil stejně jako Coufal a pustil tak soupeře do největší šance. Pro úplnost tomu předcházelo nepokrytí hráčů ve středu. Hušbauer se Souček tam byli pozdě.
Šance jejich nejlepšího střelce, která přišla o něco málo později byla zapříčiněna hned dvojitou chybou Ngadeua, nejprve nešel vykrýt prostor před stopery, když za něj byl zatažený Souček a následně to byl on, kdo nezachytil jeho náběh, když už se tedy zařadil na své místo a Souček vyrazil proti (samozřejmě tam nemohl být včas). V takovémhle zápase každá chybička rozhoduje a zajímalo by mne, zda kdyby z toho byl gól, také tu tak Ngadeua oslavujete a dáváte mu devítky. Hrál velmi dobrý zápas, o tom žádná, ale také si neodpustil poziční minelu.
van Buren od začátku x jako žolík
MvB umí výborně vstupovat do zápasů, což ví trenér a víme to i my fanoušci. Přesto bych nechtěl hazardovat s titulem tím, že budeme 70 minut stavět ty, co nastupovat do zápasů tolik neumí a v posledních 20 minutách se budeme snažit strhnout výsledek a vítězství na svou stranu s pomocí náhradníků. V obou soutěžních zápasech zatím ofenzivní hráči na křídlech (Olayinka se Zmrhalem) předvedli směrem dopředu jen velmi málo a Stoch se za křídlo nedá považovat, proto bych ocenil jednak návrat Stocha doprostřed a také zařazení MvB od začátku.
Mnoho lidí argumentuje, že od začátku hrál vždy hůř. Rád bych upozornil na to, že toto tvrzení není podložené ničím relevantním, protože vychází z utkání pod Šilhavým na podzim 2017, kdy jsme hráli pomalý profesorský fotbal (podobná situace jako dnes - na jedné straně Zmrhal a na druhé tvůrčí Danny (dnes Stoch) a v záloze pracující, ale nególový Rotaň (dnes Ševčík)), ve kterém MvB skutečně nemohl od začátku zazářit, jelikož se nikam nepospíchalo a on se vyčerpal dříve než se začal v závěru honit výsledek. Pod Trpišovským naskočil pouze 4x ze střídačky (3x v lize) a dal 2 góly. To je skvělá statistika a samozřejmě mohl by v tom pokračovat a být naší smrtící zbraní, ale já bych ho rád viděl v základní sestavě, protože se domnívám, že v současném herním stylu, by za prvních 70. minut na hřišti udělal mnohem více než ti dva zmiňovaní.
Re: Droptovi postřehy
dropt před 6 lety 16.02.2019 18:10 |Tou podobnou situací jako dnes jsem měl na mysli, že v téhle sestavě máme příliš mnoho tvůrců na úkor nedostatečného počtu agresivních hráčů tlačících se do finální fáze, nikoli, že hrajeme pomalý profesorský fotbal.
Re: Droptovi postřehy
SvatyBojovnik (přítel SN) před 6 lety 16.02.2019 18:56 |Ahoj Dropte, ja jako fotbalovy amater si rad tento rozbor vyslechnu (cestou po zapase) i prectu. Beru te jako velkeho odbornika a dobre to podas i s jasnymi fakty. Diky za to.