Aktuality z médií

Komentáře (33)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

    buran     před 6 lety 08.02.2019 13:13 |  
    2 0

    Tedy podle článku vlastně nemáme slabinu!! Teplice přejedem 4:0,SKS válec:-):-)No možná by stačil B-tým:-):-)

    • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

      Ondráš     před 6 lety 08.02.2019 15:24 |  
      1 11

      To jo no, tak jen aby nám zítra nedali na prdel už skláři.

      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        spravnej_jezedak     před 6 lety 08.02.2019 17:42 |  
        4 0

        Nestras.. Kdyz budeme hrat svou hru, tak to dobre dopadne a sklari nebudou mit co zrat:-)

  2. Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 13:59 |  
    23 17

    celkem slušně sepsanej článek, až na několik věcí... zejména na jednu...

    a to zase a opět, stokrát vyvrácenej nesmysl, o Ngadeuho a Deliho údajně špatný rozehrávce, a Kúdelově naprosto skvostný, nejlepší ve vesmíru... sám Trpišovský tenhle nesmysl vyvrátil, když řekl že Míša je naprosto komplexní stoper, a řečem o jeho špatný rozehrávce vůbec nerozumí a neví kde se berou... ale pořád a pořád tyhle blbosti bude někdo držet v prostoru, stejně jako že nemůžou hrát se Sajmonem na stoperu spolu...

    to už se objevilo po jednom jediným zápase v Tallinu, kde tu byl Ngadeu týden i s cestou, byl to jejich úplně první zápas, a ještě jim tam Uhrin šoupnul na levýho beka sedmnáctiletýho Holíka, pro kterýho to byl první ostrej zápas mezi dospělýma vůbec, a shořelo v tom zápase celý mužstvo, darebnej výkon od zálohy i útoku, ale někteří si vybrali jako obětní beránky stopery...

    od začátku tohoto podzimu, po skvělých výkonech Sajmona s Míšou, byly těmto jedincům zavřeny ústa, ale opět stačil jeden zápas v Bordeaux, který se nepovedl celýmu mančaftu, tak znovu s tímhle nesmyslem okamžitě vylezou... už to papouškovali s Quelharem v posledním podcastu (autor tohoto článku je jedním z pozvaných hostů posledního dílu) a teď v tom pokračuje...

    upřímně, už mi tohle nesmyslný dehonestování jedněch, a vynášení do nebes druhýho, začíná docela vadit... já mám rád všechny tři - Sajmona, Ondru, i Míšu... a je mi celkem jedno kdo z nich nastoupí, protože u všech tří jsem tak nějak v klidu, a vím, že to odehrajou dobře... ale tohle už se vážně nedá neustále poslouchat nebo číst, já na ty zápasy pozorně koukám, a žádnou mizernou rozehrávku těch dvou a skvostnou jednoho, nevidím, stejně tak vyjádření trenéra Trpišovskýho a statistický data úspěšnosti přihrávek, průnikový přihrávky, přihrávek do finálních šancí, atd., hovoří jasně, takže nechápu že má někdo pořád zapotřebí tyhle nesmysly omílat dokola... schválně se na to na jaře ještě víc zaměřím...

    • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

      StevieG     před 6 lety 08.02.2019 14:39 |  
      21 6

      Jako autor textu si dovolim reagovat.


      -údajně špatný rozehrávce, a Kúdelově naprosto skvostný, nejlepší ve vesmíru... -

      Nic takovyho v clanku nepisu. Pouze nazor, ze Kudela ma lepsi rozehravku nez Ngadeu. Coz si opravdu myslim.

      - mi tohle nesmyslný dehonestování jedněch, a vynášení do nebes druhýho

      Zase, nic takovyho tam neni. O Ngadeovi pisu, ze je defenzivni zed, na twitteru, v podcastu a vubec vsude ho dlouhodobe chvalim jako jednoho z nejlepsich stoperu ligy. Kde proboha vidis nejaky dehonestovani? Ngadeu je na ceskou ligu famozni hrac, ale neni to Maldini, ma prednosti a slabiny. Ktery jsou mimochodem v clanku jasne vyjmenovany. Je to zvire v osobnich soubojich, kdyz ma den, tak pres nej neprojde ani noha. Na druhou stranu obcas udela nejakou minelu, obcas dostane zbytecnou zlutou a ano, ma podle me slabsi rozehravku nez prave treba Kudela. To si proste myslim. A bylo to videt prave treba v utkani s Kodani. Mimochodem, Trpisak, ktereho zminujes, po utkani rekl:

      Bylo hodne videt, ze nam chybel Kudela v rozehravce, ma nadstandardni tu rozehravku, predani mice zaloznikum, ten klid, ten moment, kdy na sebe nalaka utocniky a prostrci to tem zaloznikum, to tam proste dneska nebylo, hromadu micu jsme tam vyhodili uplne zbytecne. Konec citace.







      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 15:08 |  
        13 14

        možná postačí poslechnout si ještě jednou, co jste s Quelharem v debatě o stoperech, předváděli v tom posledním podcastu…

        jinak tady z článku stačí taky vypíchnout pár věcí:

        "Ngadeu ne zcela zapadá do současného herního stylu"

        "Ngadeu má limity a nedostatky (rozehrávka, sbírání žlutých karet, občas poziční hra a zbytečné vystupování)"

        "Klíčovou roli ve stoperské dvojici nadále bude mít Ondřej Kúdela, který je pro současnou Slavii díky svým schopnostem v rozehrávce téměř nepostradatelný"

        "V obraně není pochyb o tom, že jasnou jedničkou mezi stopery je nyní Ondřej Kúdela, kdyby vypadl, je třeba nahradit ho Králem, duo Deli - Ngadeu je sice impozantní, má ale své limity, což ukázal třeba zápas s Bordeaux, v němž Kúdela chyběl kvůli zranění."

        toliko asi jen pár příkladů k tý objektivitě a neopěvování Ondry Kúdely… u něj není uveden v celým článku jedinej nedostatek či limit, žádná negativní věc, za to u těch dvou poměrně přehršel... o tom podcastu ani nemluvě...

        ještě prosím uveď nějaký ty statistický data o rozehrávce jednotlivých stoperů, ať máš aspoň tu mizernou Ngadeuho a Deliho, a skvostnou Kúdely, něčím podložený...

        • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

          StevieG     před 6 lety 08.02.2019 15:42 |  
          11 6

          Jako vazne sem ze vety, ktera je z pulky tvorena Ngadeovymi prednostmi a z pulky nedostatky, napises jenom tu s nedostatky? :D

          Ngadeu je rozebran vic, protoze je tam hodnocen jeho (ne)prestup do Anglie. Kdo ten clanek cetl, tak vi.

          Hazes tu hystericky pojmy typu "strasna rozehravka" a "skvostna nejlepsi rozehravka ve vesmiru", ja te upozornim, ze nic takoveho v clanku nebylo, a ty zase meles neco o "mizerny rozehravce Ngadea a Deliho" a "skvostny Kudely". Mimochodem, o SD v textu nepadla jedina negativni vec. Jedine, co jsem napsal je, ze ma podle me Kudela lepsi rozehravku nez Ngadeu, na cemz si trvam, je to muj nazor. A bavi me, jak ses k citaci trenera, kterym ses predtim ohanel, vubec nevyjadril. Timto diskusi koncim, na tohle nemam cas.

          • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

            Betynka58     před 6 lety 08.02.2019 16:26 |  
            6 6

            Jistěže máš právo na to mít názor na lepší Kúdelovu rozehrávku než těch dvou. Ale z celého článku tak nějak vyznívá, že Kúdela je o parník nejlepší stoper ve Slavii, což je dle mého totální blbost. Míša i Simon mají zase jiné přednosti, kterými tu slabší rozehrávku nahrazují.

          • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

            Pepino44     před 6 lety 08.02.2019 19:31 |  
            4 8

            Ano, mysli si, že máš ve všem pravdu a stůj si za svojí pravdou, třeba pro ni i zemři. Jenom tady nezačni brečet, že Tě tady nikdo nechápe a lidi jsou proti Tobě. Potom už stačí jenom počítat si minusy a je to hotovo. Uvědom si, že to co píšeš je Tvoje pravda(názor) a někdo jiný může mít pravdu(názor) jinou. Jenom k tomu poměčení meziMNN a Kudelou, tak si uvědom, že Kudela bez MNN by byl asi průměrným stopperem (možná, že s lepší rozehrávkou).

        • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

          bongor     před 6 lety 09.02.2019 10:42 |  
          5 0

          Já myslím,že bychom si měli užívat,že máme pět nejlepších stoperů co se nacházejí v Berbrlize a nemusíme se přetlačovat,kdo je jednička,dvojka a tak dále.Co by za to dali žebráci z Letný,kdyby měli alespoň jednoho přibližně stejné výkonnosti.

      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        p!erreCORE     před 6 lety 08.02.2019 18:09 |  
        8 6

        když už jsi tady, což oceňuji, tak na úvod několik výhrad (budu citovat):

        Pokud by Ngadeu odešel, (...) který ne zcela zapadá do současného herního stylu

        BLBOST

        Co se týče Hušbauera, to je samozřejmě po všech stránkách kontroverzní postava. Ať už z hlediska jeho rudé minulosti (...)

        BLBOST NA ENTOU - o jeho rudé minulosti, i když byla někdy i skvostná, se bavit nechci..za mně prostě byla. o jeho hráčských kvalitách a jeho působení v Nejkrásnějším dresu, ať si udělá obrázek každý sám.

        Proto za něj Slavia neměla alternativu.

        NEMĚLA, PROTOŽE SNAD NIKDO NA SVĚTĚ NEMÁ TAK PŘESNOU NAHRÁVKU JAKO ON (můj osobní drzý názor zaujatě a neobjektivně oslavující Pepy kvality)

        Jaromír Zmrhal, slávistický odchovanec a další hráč, na kterého existuje dvojí názor. On ale ukazuje, že do Slavie patří, i do té současné, která má dobrých hráčů plný kádr. Skvěle brání, zapojuje se do akcí, jde o perfektního tahového hráče, který má především čuch na góly v důležitých zápasech. Pokud má Slavia vyhrát proti Plzni, Spartě či důležité utkání v evropských pohárech, buďte si skoro jisti, že branku vstřelí Zmrhal.

        PERFEKTNĚ SHRNUTO - SVATÁ PRAVDA!

        S OSTATNÍM souhlasím, máš to hezky napsané, bez gramatických chyb.

        Za mně jen: opakovat u několika hráčů, že jsou blonďatí, je zbytečné, nadvakrát zmíněné tréňovo zranění je spíš trapné (jednou vtipné - a doba si to žádá), Pepíno je - kdybych ho měl popsat např. nějaké ženě, která fotbal moc nesleduje - spíše fousatý než tmavovlasý (apropó, nejsi přehnaně fixovaný na vlasy? jaké jsou ty tvé? já je nosím černé, lehce stříbrné, polodlouhé a nechávám růst, sčesané na banderase a s neviditelným CéDéčkem)

        JINAK V NEPOSLEDNÍ A PRVNÍ ŘADĚ - NAKONEC -

        - DÍKY ZA TAKOVÉ OBSÁHLÉ NEUZAJATÉ ČLÁNKY, KTERÉ, KDYŽ TŘEBA NEPŘINÁŠEJÍ NIC NOVÉHO, KRÁSNĚ SHRNUJÍ DOSAVADNÍ DĚNÍ, STAV, BUDOUCNOST - JE TAM TVŮJ NÁZOR A JÁ JSEM TI ZA TO VDĚČNÝ!

        díky!

    • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 14:41 |  
      8 9

      To víš, jako jsou lidi, kterým bez ohledu na realitu při jméně Škoda naskočí do slepičího mozečku slovo "dřevák", tak jiným mozečkům zas při jméně Ngadeu naskočí fráze "špatná rozehrávka". Kvůli tomu asi nemá smysl se rozčilovat, raději se kochejme skvělými výkony Míši na jaře.

      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        Pakoll     před 6 lety 08.02.2019 15:27 |  
        4 4

        A nesmíme zapomenout na JZ8 jeden zápas dobrý čtyři špatný.

        • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 15:29 |  
          9 5

          A Hušbauer se Součkem nemůžou hrát spolu... :-)

          • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

            Pakoll     před 6 lety 08.02.2019 15:40 |  
            5 4

            A Ondra Kolář nic navíc než ta hra nohou atd.atd.

    • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

      Snivec     před 6 lety 08.02.2019 15:00 |  
      4 1

      když uz to nemuzes cist, tak to necti, to chce klid

      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        sicilianbrno     před 6 lety 08.02.2019 16:52 |  
        7 5

        Každej ma pravo na nazor, a každy hrač ma logicky DOBRÉ a ŠPATNÉ fotb. vlastnosti, a mezi ty horši u Ngadea patři rozehravka...dostat za to zaplaceno, tak klidně najdu zapasy co to potvrzuji, nejen v zapase s Zenitem 6 min..a.nevim co je tak pobuřujiciho řict o někom špatnou a dobrou vlastnost.... Ale to nesmis před Wulftanem a bramburkem vubec vyslovit, pomale by tě za to ukamenovali...a zeptat se jich na nějaky nedostatek konkretniho hrače (každy je v nečem slabši), tak to radeji obrati...za mě Miša je skvěly hrač, durazny v soubojich ale se slabši rozehravkou...

    • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

      sicilianbrno     před 6 lety 08.02.2019 16:59 |  
      5 6

      A mužeš tu tvou stokrat napsanou větu o stokrat vyvracenym nesmyslu nečim konkretnim konečne doložit? Nebo se za tu větu budeš schovavat do nekonečna? I když mam Mušu rad, ukazal sem tu tehdy jeden.z.momentu kdy nedokazal v.jednoduche situaci nahrat přesně spoluhrači ( 6 min se zenitem)...určite ma i skvěle přihravky, ale jen reaguju na.jeho rozehravku, kdy takovych.nepřesnych nahravek ( často jako DZ) vytvořil...každej ma pravo na nazor, a lepši je i davat přiklady. Skvělou přihravku Ngadeu předvedl např proti Brnu na gol Tecla...

      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        Snivec     před 6 lety 08.02.2019 17:17 |  
        0 0

        Do toho bych se nepoustel. Kazdy hrac umi nahrat a obcas se mu podari nejaka "prunikova" prihravka. Tady jde o to, kolikrat se o takovou prihravku za zapas pokusi a jakou uspesnost ma. Ja znam pouze uspesnost

        • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

          Snivec     před 6 lety 08.02.2019 17:28 |  
          1 1

          ach to psani na mobilu...... takovou statistiku jsem nevidel, dostupne statistiky prihravek o nicem nevypovidaji, tu mel u nas nejlepsi treba Baez. Jinak souhlasim, ze kazdy hrac ma sve silne a slabe stranky, urcite utocnici soupere budou hrat radsi na Kudelu nez na Ngadea a co se tyce prihravek to bude zase naopak.

          • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

            sicilianbrno     před 6 lety 08.02.2019 19:04 |  
            3 4

            Ja ani statistiku nevedu, přiznam se, že to beru pouze z toho co me utkvělo v paměti u Ngadea a dokonce si myslim, že si ty jeho nepřesne přihravky spojuju hl s pozici DZ co hral, logicky, když se zatahl dozadu, tak už tolik nekazi...tim celkovou kvalitu Miši rozhodne nesnižuju, ba naopak...jen nevidim nic špatneho na tom mluvit i o nedostatcich u našich hračů....a take pišu z mobilu.a.jde.to podle toho poznat :-)

  3. Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 14:02 |  
    3 3

    Zajímavé, ale občas mi některé fráze a slovní spojení přišly takřka totožné s podcastem mnm:). Náhoda?:)

    • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

      StevieG     před 6 lety 08.02.2019 14:39 |  
      9 1

      Jelikoz byl autor textu hostem v podcastu, tak spise ne :)

      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        Eluin (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 16:14 |  
        0 0

        Vida, toho jsem si nevšiml :).

  4. tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 08.02.2019 17:20 |  
    2 1

    3:0 (2:0) Škoda, Olayinka, Hušbauer

    • Re: tipovačka

      p!erreCORE     před 6 lety 08.02.2019 17:21 |  
      1 3

      žpatnej článek, soráč

      • Re: tipovačka

        Edenjejenjeden     před 6 lety 08.02.2019 17:22 |  
        4 1

        špatnej článek,ale dobrej výsledek:-)))

    • Re: tipovačka

      martas2019     před 6 lety 08.02.2019 17:57 |  
      1 4

      tipoval jsem 2:0 (1:0) Stoch a Zmrhal

  5. Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

    martas2019     před 6 lety 08.02.2019 18:03 |  
    10 8

    článek je takový hodně oslavný, u některých hráčů, konkrétně u Kudely až nekritický. Ondra se dostal do super formy a role, které ani sám nevěřil, ale nemyslím, že by byl nepostradatelný. To samé si myslím o Bořilovi, označenému za nejslabší část obrany - to je myslím hodně příkré hodnocení, navíc nesrovnatelné, protože stoper a levý/pravý bek se zkrátka srovnávat nedá v hodnocení kdo je lepší. Navíc - Bořil může hrát zprava i zleva, což je mimořádná devíza. Co mi na článku taky chybí je prakticky absence názoru na Balutu a nesouhlasil bych s kritikou MvB - MvB je zarputilec, dříč a jen doufám, že se dostane na hrot

  6. Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

    martas2019     před 6 lety 08.02.2019 18:44 |  
    4 4

    zcela mimo toto téma - pohled na zapas olomouc jabka je hodně smutný.

    • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

      wimpy     před 6 lety 09.02.2019 12:24 |  
      0 0

      V útoku to řešej skvostně.

      • Re: Před začátkem jara: SK Slavia Praha

        Taky     před 6 lety 09.02.2019 15:52 |  
        1 0

        Pobíhají všude moc na volno, to snad nedopustíme. Jak říkal Trpiš, po hřišti jim běhá 10 Olayinků...