Uf, uf... A Zeleného bych klidně pustil, protože díru do světa ve Slavii neudělal a alespoň by se rozehrál. Nicméně by to stejně předpokládalo sehnat jiného levého beka jako náhradu.
pekny nesmysl, koupili jsme Zelenyho před pul rokem za nemaly peniz a budeme ho davat do Jablonce na hostovani a ještě schanet jiného beka po priprave. Osobne si myslim, ze nam Zeleny ještě ukaze, on je pouze takovy nesmely a musí se rozkoukat ;)
Jenom, aby se nerozkoukával další dvě sezony. Na mě Zelený teda nepůsobí jako lepší fotbalista, než je Bořil. A co si budeme povídat, my bychom tam potřebovali samozřejmě ještě o třídu lepšího hráče. Takového levonohého Coufala.
Zlatá slova. Zlatá. Jen mě mrzí, ze to zde zaznîvá jen v souvislosti se Zeleným a nikoli Matouškem, který je supertalent, přišel nás na 40 mega, a aniž jsme mu dali čuchnout, uz ho blahosklonně šibujeme do Příbrami. Kolik ten kluk dostal kolmých přihrávek do běhu? Když pominu zápas v yPetrohradu, tak možná ani jednu! Tady je něco špatně.
Doležal bude zklamanej. Mohl hrát o titul, pohár, play off EL, na stadionu v Edenu cca 15 tisíc každý druhý víkend (v Jablonci zhruba litr)... Peníze, prestiž atd. Já bych byl nasranej! :-)
Jsem rád, že mám vedle sebe vždy někoho, kdo mi vyvrátí mé mylné domněnky. V práci je to šéf, doma manželka (a kočka) a tady ctěný SirCohen. Děkuji. :-)
No tak on o tom z naší strany mluvil Trpišovský, zatímco Pelta tvrdí, že mluvil s Tvrdíkem...
Trpiš vysloveně řekl, že možnost příchodu Doležala do Slavie je tu z popudu jablonce, který přišel s tím, že chce nějaké hráče na hostování..... Potud se verze nerozcházejí....
Zeleného klidně mohl zamítnout už někdo výše a k Trpišovi mohlo dojít už jenom to, že my nabízíme Jugyho a Mešiho .... a dál se o tom jedná ... :-)
Když se nad tím tak zamýšlím, tak on snad ani nespecifikoval, že by Jablonec chtěl Jugase a Mešanoviče... on opravdu jenom řekl, že to vyšlo z Jablonce, který chtěl někoho na hostování od nás...
Že by mělo jít o ty dva o tom spekulovali novináři včera... a dneska přišel jenom dotaz, jak budeme řešit přetlak na stoperu...
a zase Trpiš odpověděl, že ať už půjde Kuba kamkoliv, není to o tom, že ho někam chceme udat, že klidně může tady dál bojovat o místo a pokud někam půjde tak jenom tam, kde nám to bude dávat smysl :-)
Mám tušení, že tímto přístupem bud Doležala odstaví na jaro nebo ho nechá dohrát pro jaro v týmu, protože tak či tak si myslím, že Doležal Peltovi nepodepiše novou smlouvu, tudíž vepřík z něho v létě bude mít jen základ a "poperou" se o něj téměř zadarmo jiný kluby...
No tak to dobře dopadlo. A Zelenýmu věřím, u něj je problém jenom hlava, fotbalově je na tom určitě líp, než třeba Bořil. Bóřa ale na rozdíl od Zeleného nic neřeší a jen tak se něčeho nelekne..nemá problém dát vrtuli i vlastnímu trenérovi.
Asi tak... bojím se toho, aby Zelí nebyl ten typ hráče, co se chytne až potom, co má bezmeznou důvěru trenéra... Zatím dělá Béřovi tu správnou konkurenci, která ovšem žene dopředu hlavně Honzu... on sám, když nastoupí, tak působí vyjukaně... škoda že mu obránce Zenitu vyhlavičkoval z branky pokus těsně před koncem posledního zápasu El - mohlo mu to pomoci...
My se v těch tvrzeních vlastně vůbec nemusíme rozcházet....
Já si teď uvědomuji, že nikde nikdo nepotvrdil, že Jablonec chce Méšu s Jugym... To včera psali novináři a ti se zřejmě jenom dohadovali... a my to spolkli i s navijákem :-)
Dneska Trpiš řekl pouze tolik, že možnost získat Doležala přišla z popudu Jablonce, který měl zájem o někoho z našeho kádru na hostování... neřekl koho a tak se bralo, že ty dva, o nichž spekulovali novináři....
Teď Pelta tvrdí, že Zeleného, což je klidně možné a stejně tak je možné, že to obě strany hned zpočátku stoply.......
O Murisovi na tiskovce nepadlo ani slovo, řeč šla o Kubovi a to hlavně proto, že na něj byl jiný dotaz... a zase nikde nepadlo spojení Kuba a Jablonec.... Pouze to, že kdyby měl jít na hostování, tak to pro nás musí mít smysl.... :-)
Možná si někdy jako fanoušci domýšlíme víc, než bychom měli :-)
Podle tebe, by teda Trpišovský připustil hostování Zeleného a chtěl za něj Doležala..... Je to všechno zase nějak zamotané a úplnou pravdu se jako téměř vždy nedovíme.
Ne to ne... Podle mě Jablonec přišel s tím, že by chtěl Zeleného a nabídl místo něj Doležala... a my jsme odpověděli, že kdyby na to přišlo, tak bychom Doležala brali, ale ne za Zeleného... a to asi zase rovnou smetává ze stolu Pelta a ve finále nebude nic...
Trošku mi uniká, proč by Jablonec chtěl pustit jejich útočníka, hráče ze základu, který měl životní podzim, za levého obránce. To by je po odchodu Sobola tak citelně chyběl tento post, že by obětovali Doležala? Stále by mi přišlo z pohledu Jablonce logičtější, tam dát svého hráče (třeba Vatajelua, který tam hostuje s opcí) než získat levého obránce na půlroku, ale tím přijít o Doležala. Pak by jim z těch klíčových hráčů zůstal Trávník (spekuluje se o námluvách se spartou) a Holeš.
Kdyby se místo Doležala jednalo o Ikauniekse, pak by mi to dávalo smysl, jelikož ani jeden není součástí základní jedenáctky, z pohledu Jablonce... ne z pohledu Slavie, která krajních obránců nemá na rozdávání.
Doležal je hráč, kterému končí smlouva... a on jí evidentně nechce prodloužit.. Podle mého názoru už Pelta prostě počítá s tím, že ho neudrží....
Teď je v situaci, že mu Šachťar chce sebrat Sobola, o Hanouska už přišel, tak ho levý bek pálí...
Z útočníků by mu zůstal Ikaunieks a Chramosta, to je pořád lepší, než látat beka Vatajeluem, kterého Rada vedl u erbéček a moc dobře si tenkrát osahal, že na záloze zahraje slušně, ale v obraně má problémy...
Myslím, že Pelta si jen řekl o Zeleného a nic jiného a nás sportovní úsek začal přemýšlet, jak by se to dalo využít a protože není alternace za Škoďáka, tak jsme si řekli o Doležala. Pelta o tom určitě uvažoval, protože kdyby to hned stopl, tak by Doležal vůbec nemluvil do médií a jak znám Peltu, tak si k té výměně představoval ještě tučný přídavek a když ho nedostal, tak to teprve stopl.
Tohle je hrozný přîspěvek, jfunione. Jsi vůbec slávista? Za prvé, je velmi správné, ze celou věc Pelta vysvětlil, a určitě způsobem, který odsouhlasila i Slavia, neboť Čáp není diletant. A za druhé, přát Čápovi kriminál je rovněž hnusné. Víme tady kulový co Čáp udělal nebo neudělal, nechme to na soudu. Sám jsem teď zaznamenal, že Peltu zprostili obvinění z úplatkářství a myslím, že tím končí i ta druhá kauza, tedy machinace na ministerstvu školství. Kdyz si dáte schůzku s guvernerém ČNB a řeknete mu, jen tak, ať Vám přinese zlatou cihlu a on vám ji na další schůzku skutečně přinese, kdo má být zavřen? Vy, anebo guvernér?
Prosím, není slávistické někoho posílat do krimu. Uz policie v posledni době ničila životy mnoha lidem, a jak se po letech ukázalo, bezdůvodně. Kdo jinému jámu kopá, může do ní sám spadnout.
Tady mě to připadá jako by reagoval pan berbr, že někdo může obhajovat tu prasečí hlavu přistiženou při činu nechápu?? A že jsem slávista můžu doložit průkazkou OP z r.1985....
Já myslim, že Peltovi nemůžou lidi zapomenout hlavně to, jak "celou věc vysvětlil" v roce 2004:
„Ty vole, já bych mu nejradši řekl: ty č...ku, tys přišel do Sparty, měli jsme náskok, vole, na jaře jsme se klepali, vole, všechno bylo cinklý, vole, jinak byl konec."
Pelta pak policii řekl, že když použil slovo „cinknuté“, nemyslel to vážně: „To slovo bylo proneseno nadneseně ve vztahu ke svému kolegovi z branže. Nemyslel jsem tím, že by byly zápasy uplácené.“
Policie pak konstatovala, že „nelze prokázat, o která utkání šlo a u kterých rozhodčích by se uplácení Sparty týkalo“.
Já také nevím, proč jste na něho tak zlí, vždyť on si to vlastně již "odpracoval". A to, že jej zprostili z úplatkářství je také možné,(má stále dlouhé prsty a dost peněz). A nakonec se zjistí, že to nemusel být ani on,takže se mu vina nepodařila plně prokázat. Zlatou cihličku mu sice nikdo nepřinesl, ale nějací kapříci mu za nehty určitě zůstali.
Twl to zase bylo bla ,bla no na druhou stranu asi dobře , že to tak zůstane, možná , kdoví?? Nikdy neměj nic zajisté, bacha ani ve Slávii,ti co fandí několik desítek let už vědí :-(
To si jako novináři vymysleli tu odpověď Doležala, že k nám chce jít a že by to byl jeho splněný sen? Já bych se v tom radši dál napatlal. Jsem rád, ze naše Legenda zraněná není, a tím to pro mě končí.
Tak jsem si přečetl diskuzi u včerejšího a dnešního článku o našich udajných obchodech s jabkama a přijde mě,že se tu řešilo vlastně uplný hovno,jen pár lidem se zvednul tlak s údajného příchodu Doležala :-)
Trochu tě poopravím, pokud budeme (to pokud je tam jako formalita) první, hrajeme doma s druhým, třetím a čtvrtým, venku s pátým a šestým. Takže chceš-li je doma, musej skončit do čtvrtýho.
Teď by se Doležal hodil, ale v létě už bude Tecl, Júsuf a jestli se vzpamatuje, tak i Matoušek. A půjde-li to dle mých představ, Škoda bude na jaře gólostroj a Olayinka najlepší volba na hrotu na Evropu. MvB je bourák, ale na hrot moc velkej palič a vidím ho spíš na kraj. A tím myslím kraj jako kraj, ne kraj, jako kraj !
:) Tady to mám úplně obráceně - Olayinka na kraj a MvB se škodovkou na hrotu (alternace). MvB přišel jako hrotový úročník před 2 lety. je to buldok a sorry to say i palič (v tom souhlas). ale měl by dostat na hrotu šanci. Trpiš ho chtěl do Libe a to mne uklidňuje ve víře, že šanci dostane.
Komentáře (85)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
JS (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 13:29 |Uf, uf... A Zeleného bych klidně pustil, protože díru do světa ve Slavii neudělal a alespoň by se rozehrál. Nicméně by to stejně předpokládalo sehnat jiného levého beka jako náhradu.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Snivec před 6 lety 07.02.2019 13:36 |pekny nesmysl, koupili jsme Zelenyho před pul rokem za nemaly peniz a budeme ho davat do Jablonce na hostovani a ještě schanet jiného beka po priprave. Osobne si myslim, ze nam Zeleny ještě ukaze, on je pouze takovy nesmely a musí se rozkoukat ;)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Jachym před 6 lety 07.02.2019 13:41 |Je to tak. Pořád je to takový zelenáč...:-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
smely (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 13:48 |smely - nesmely ...ja ho mam rad, kluka usatyho.... :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
JS (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 15:05 |Jenom, aby se nerozkoukával další dvě sezony. Na mě Zelený teda nepůsobí jako lepší fotbalista, než je Bořil. A co si budeme povídat, my bychom tam potřebovali samozřejmě ještě o třídu lepšího hráče. Takového levonohého Coufala.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Cross před 6 lety 07.02.2019 21:50 |Zlatá slova. Zlatá. Jen mě mrzí, ze to zde zaznîvá jen v souvislosti se Zeleným a nikoli Matouškem, který je supertalent, přišel nás na 40 mega, a aniž jsme mu dali čuchnout, uz ho blahosklonně šibujeme do Příbrami. Kolik ten kluk dostal kolmých přihrávek do běhu? Když pominu zápas v yPetrohradu, tak možná ani jednu! Tady je něco špatně.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Edenjejenjeden před 6 lety 07.02.2019 13:43 |Zelenýho rozhodně nepouštět...
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
slaviator před 6 lety 07.02.2019 13:30 |Vida, takze Zelený do Jablonce a Doležal zůstává v Jablonci ...
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 13:32 |Doležal bude zklamanej. Mohl hrát o titul, pohár, play off EL, na stadionu v Edenu cca 15 tisíc každý druhý víkend (v Jablonci zhruba litr)... Peníze, prestiž atd. Já bych byl nasranej! :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
wimpy před 6 lety 07.02.2019 13:36 |Nemyslím, že mohl hrát, mohl se na ty zápasy dívat z lavičky.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 13:37 |Mohl být přítomen. :-) Tak to mělo být.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 13:40 |Správně! I kdyby si nekopl, medaili by dostal.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
hiker42 před 6 lety 07.02.2019 14:27 |já bych se na tom snažil vidět i pozitivní věci. třeba řehtačky, kdo to má.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
bongor před 6 lety 07.02.2019 15:22 |Jenže by v Edenu neměl své oblíbené řehtačky,proto o tom ani neuvažoval.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 13:34 |Co to zas je? :-D
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
SirCohen před 6 lety 07.02.2019 13:35 |Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 13:39 |Aha, aha, myslel jsem, že je to tiskové prohlášení Buzze Aldrina k (fingovanému) přistání na Měsíci. :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
SirCohen před 6 lety 07.02.2019 13:41 |Ne, tak to to určitě není.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 13:50 |Jsem rád, že mám vedle sebe vždy někoho, kdo mi vyvrátí mé mylné domněnky. V práci je to šéf, doma manželka (a kočka) a tady ctěný SirCohen. Děkuji. :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
SirCohen před 6 lety 07.02.2019 13:58 |Požehnán buď ten, kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty, neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 14:07 |Srdíčkový smajlík. Ale dál tuto krásnou debatu nebudu rozvíjet, nebo budeme potupně přesunuti do chráněnky. :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 13:46 |:-))) tvl
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
bongor před 6 lety 07.02.2019 15:24 |Jenže tomu pánovi nelze věřit ani pozdrav.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
necich před 6 lety 07.02.2019 13:54 |To jak jsem psal včera, že je pro mne směroplatná jen tweetová informace JT.....
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 14:06 |Třeba jak přál hodně štěstí Titánovi? :-)
Mnoho povyku pro nic
Jachym před 6 lety 07.02.2019 13:39 |Zrovna před chvílí mi hrála do repráků písnička Jiřího Dědečka "To, co bylo, není"... :-) Nakonec možná přijde (místo Doležala) i nějaký kouzelník...
Re: Mnoho povyku pro nic
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 13:54 |Co to posloucháš, Jáchyme? :-)
Re: Mnoho povyku pro nic
Jachym před 6 lety 07.02.2019 14:56 |To byla verze mé oblíbené, bohužel už dávno, zaniklé kapely Zoo...:-)
Re: Mnoho povyku pro nic
kjandourek (admin) před 6 lety 07.02.2019 14:59 |Nepovídej - "To co bylo dávno není" zpívala na konci pohádky Dáda Patrasová s Honzou Čenským jako princezna, která ráčkovala :-)
Re: Mnoho povyku pro nic
kalex před 6 lety 07.02.2019 21:02 |No, Karle a Jáchyme tak teď jste mi dali zabrat, protože prvně jsem si dal tu o té princezně královské regé
https://youtu.be/JpHJrD-Zk9k
a pak jsem hledal Jiřího Dědečka
https://youtu.be/dBebXwy9bh8
Jaká to podobnost, ta Jiřího píseň s RB :D
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
japhy před 6 lety 07.02.2019 13:45 |Je zajímavý, jak se s Jabloncem už poněkolikáté rozcházíme v interpretaci poměrně triviálních záležitostí.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
smely (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 13:50 |Pelta je Repka...tomu nemuzes verit ani nos mezi tema jeho prasecima ocickama....
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
necich před 6 lety 07.02.2019 13:53 |Jak my, Slavia snad o tomto nijak neiformovala. Opět jen tlachy medií.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
SirCohen před 6 lety 07.02.2019 13:54 |Na dnešní tiskovce to Jindra rozebíral.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
edenian před 6 lety 07.02.2019 13:53 |S Peltou se evidentne rozchazi v interpretaci kdekdo. I zakon :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
donford před 6 lety 07.02.2019 14:44 |Tak v Jablonci je už řadu let zákon Pelta-peltovič. Respketive s ním přichází i jeho zákon.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
kjandourek (admin) před 6 lety 07.02.2019 13:59 |No tak on o tom z naší strany mluvil Trpišovský, zatímco Pelta tvrdí, že mluvil s Tvrdíkem...
Trpiš vysloveně řekl, že možnost příchodu Doležala do Slavie je tu z popudu jablonce, který přišel s tím, že chce nějaké hráče na hostování..... Potud se verze nerozcházejí....
Zeleného klidně mohl zamítnout už někdo výše a k Trpišovi mohlo dojít už jenom to, že my nabízíme Jugyho a Mešiho .... a dál se o tom jedná ... :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 14:09 |Jugy a Meši ok, stejně tady hrát nebudou. Zeleného ale nepouštět! Ale to Trpi ví, neradno řešit. :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
kjandourek (admin) před 6 lety 07.02.2019 14:13 |Když se nad tím tak zamýšlím, tak on snad ani nespecifikoval, že by Jablonec chtěl Jugase a Mešanoviče... on opravdu jenom řekl, že to vyšlo z Jablonce, který chtěl někoho na hostování od nás...
Že by mělo jít o ty dva o tom spekulovali novináři včera... a dneska přišel jenom dotaz, jak budeme řešit přetlak na stoperu...
a zase Trpiš odpověděl, že ať už půjde Kuba kamkoliv, není to o tom, že ho někam chceme udat, že klidně může tady dál bojovat o místo a pokud někam půjde tak jenom tam, kde nám to bude dávat smysl :-)
..
sicilianbrno před 6 lety 07.02.2019 13:55 |Mám tušení, že tímto přístupem bud Doležala odstaví na jaro nebo ho nechá dohrát pro jaro v týmu, protože tak či tak si myslím, že Doležal Peltovi nepodepiše novou smlouvu, tudíž vepřík z něho v létě bude mít jen základ a "poperou" se o něj téměř zadarmo jiný kluby...
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Snivec před 6 lety 07.02.2019 14:01 |krasny priklad toho, ze dokud to JT nenapise na twitter, tak to není smeroplatny ;)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Ondráš před 6 lety 07.02.2019 14:02 |No tak to dobře dopadlo. A Zelenýmu věřím, u něj je problém jenom hlava, fotbalově je na tom určitě líp, než třeba Bořil. Bóřa ale na rozdíl od Zeleného nic neřeší a jen tak se něčeho nelekne..nemá problém dát vrtuli i vlastnímu trenérovi.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
kjandourek (admin) před 6 lety 07.02.2019 14:06 |Asi tak... bojím se toho, aby Zelí nebyl ten typ hráče, co se chytne až potom, co má bezmeznou důvěru trenéra... Zatím dělá Béřovi tu správnou konkurenci, která ovšem žene dopředu hlavně Honzu... on sám, když nastoupí, tak působí vyjukaně... škoda že mu obránce Zenitu vyhlavičkoval z branky pokus těsně před koncem posledního zápasu El - mohlo mu to pomoci...
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 14:13 |Já ho pamatuju ještě z Jablonce, když přijeli do Edenu. Z něj čišelo takové sebevědomí! Jen se chytit a bude TOP ofenzivní bek.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
carevitchando před 6 lety 07.02.2019 14:37 |Peltovi po včerejšku otrnulo, navíc je rok vepře, v jeho případě teda spíš prasete, nic se neděje, jedeme dál.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
kjandourek (admin) před 6 lety 07.02.2019 14:40 |My se v těch tvrzeních vlastně vůbec nemusíme rozcházet....
Já si teď uvědomuji, že nikde nikdo nepotvrdil, že Jablonec chce Méšu s Jugym... To včera psali novináři a ti se zřejmě jenom dohadovali... a my to spolkli i s navijákem :-)
Dneska Trpiš řekl pouze tolik, že možnost získat Doležala přišla z popudu Jablonce, který měl zájem o někoho z našeho kádru na hostování... neřekl koho a tak se bralo, že ty dva, o nichž spekulovali novináři....
Teď Pelta tvrdí, že Zeleného, což je klidně možné a stejně tak je možné, že to obě strany hned zpočátku stoply.......
O Murisovi na tiskovce nepadlo ani slovo, řeč šla o Kubovi a to hlavně proto, že na něj byl jiný dotaz... a zase nikde nepadlo spojení Kuba a Jablonec.... Pouze to, že kdyby měl jít na hostování, tak to pro nás musí mít smysl.... :-)
Možná si někdy jako fanoušci domýšlíme víc, než bychom měli :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
carevitchando před 6 lety 07.02.2019 15:07 |Takhle nějak to bude. Tak to novinářům přejme, taky musí platit složenky :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Divizni (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 15:07 |Podle tebe, by teda Trpišovský připustil hostování Zeleného a chtěl za něj Doležala..... Je to všechno zase nějak zamotané a úplnou pravdu se jako téměř vždy nedovíme.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
kjandourek (admin) před 6 lety 07.02.2019 15:28 |Ne to ne... Podle mě Jablonec přišel s tím, že by chtěl Zeleného a nabídl místo něj Doležala... a my jsme odpověděli, že kdyby na to přišlo, tak bychom Doležala brali, ale ne za Zeleného... a to asi zase rovnou smetává ze stolu Pelta a ve finále nebude nic...
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 15:42 |Trošku mi uniká, proč by Jablonec chtěl pustit jejich útočníka, hráče ze základu, který měl životní podzim, za levého obránce. To by je po odchodu Sobola tak citelně chyběl tento post, že by obětovali Doležala? Stále by mi přišlo z pohledu Jablonce logičtější, tam dát svého hráče (třeba Vatajelua, který tam hostuje s opcí) než získat levého obránce na půlroku, ale tím přijít o Doležala. Pak by jim z těch klíčových hráčů zůstal Trávník (spekuluje se o námluvách se spartou) a Holeš.
Kdyby se místo Doležala jednalo o Ikauniekse, pak by mi to dávalo smysl, jelikož ani jeden není součástí základní jedenáctky, z pohledu Jablonce... ne z pohledu Slavie, která krajních obránců nemá na rozdávání.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
kjandourek (admin) před 6 lety 07.02.2019 16:00 |Doležal je hráč, kterému končí smlouva... a on jí evidentně nechce prodloužit.. Podle mého názoru už Pelta prostě počítá s tím, že ho neudrží....
Teď je v situaci, že mu Šachťar chce sebrat Sobola, o Hanouska už přišel, tak ho levý bek pálí...
Z útočníků by mu zůstal Ikaunieks a Chramosta, to je pořád lepší, než látat beka Vatajeluem, kterého Rada vedl u erbéček a moc dobře si tenkrát osahal, že na záloze zahraje slušně, ale v obraně má problémy...
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 18:47 |Myslím, že Pelta si jen řekl o Zeleného a nic jiného a nás sportovní úsek začal přemýšlet, jak by se to dalo využít a protože není alternace za Škoďáka, tak jsme si řekli o Doležala. Pelta o tom určitě uvažoval, protože kdyby to hned stopl, tak by Doležal vůbec nemluvil do médií a jak znám Peltu, tak si k té výměně představoval ještě tučný přídavek a když ho nedostal, tak to teprve stopl.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
bongor před 6 lety 07.02.2019 15:29 |Kuba si Yankee no,Pedro neprodá svou kůži lacino!
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
pehacko před 6 lety 07.02.2019 16:38 |treba se prasopes pelta nakonec na rok vepre setka s lobotomem na jedne cele...
Neví něco ERIK?
tobro před 6 lety 07.02.2019 16:44 |Protože to je REALITA!
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
jfunion před 6 lety 07.02.2019 16:46 |Myslím si že některý lidi by měli bručet a né vydávat tisková prohlášení!!! Ano bručet v kriminále....
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
pehacko před 6 lety 07.02.2019 16:48 |presne, at si vydava prohlaseni, ale jen v navstevnich hodinach a jen potom, co vydrbe vsechny zachody kartackem na zuby!
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Cross před 6 lety 07.02.2019 22:11 |Tohle je hrozný přîspěvek, jfunione. Jsi vůbec slávista? Za prvé, je velmi správné, ze celou věc Pelta vysvětlil, a určitě způsobem, který odsouhlasila i Slavia, neboť Čáp není diletant. A za druhé, přát Čápovi kriminál je rovněž hnusné. Víme tady kulový co Čáp udělal nebo neudělal, nechme to na soudu. Sám jsem teď zaznamenal, že Peltu zprostili obvinění z úplatkářství a myslím, že tím končí i ta druhá kauza, tedy machinace na ministerstvu školství. Kdyz si dáte schůzku s guvernerém ČNB a řeknete mu, jen tak, ať Vám přinese zlatou cihlu a on vám ji na další schůzku skutečně přinese, kdo má být zavřen? Vy, anebo guvernér?
Prosím, není slávistické někoho posílat do krimu. Uz policie v posledni době ničila životy mnoha lidem, a jak se po letech ukázalo, bezdůvodně. Kdo jinému jámu kopá, může do ní sám spadnout.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 07.02.2019 23:37 |celkem souhlasím, víme prd a každýho hned odsoudíme. karma existuje, takže taky nepřeji nikomu nic špatného.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
jfunion před 6 lety 08.02.2019 22:25 |Tady mě to připadá jako by reagoval pan berbr, že někdo může obhajovat tu prasečí hlavu přistiženou při činu nechápu?? A že jsem slávista můžu doložit průkazkou OP z r.1985....
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 09.02.2019 08:23 |už jen tvoje sprosté výrazivo defininuje to, že diskuse nad tématem s tebou není možná.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
ElBrody před 6 lety 08.02.2019 09:06 |Já myslim, že Peltovi nemůžou lidi zapomenout hlavně to, jak "celou věc vysvětlil" v roce 2004:
„Ty vole, já bych mu nejradši řekl: ty č...ku, tys přišel do Sparty, měli jsme náskok, vole, na jaře jsme se klepali, vole, všechno bylo cinklý, vole, jinak byl konec."
Pelta pak policii řekl, že když použil slovo „cinknuté“, nemyslel to vážně: „To slovo bylo proneseno nadneseně ve vztahu ke svému kolegovi z branže. Nemyslel jsem tím, že by byly zápasy uplácené.“
Policie pak konstatovala, že „nelze prokázat, o která utkání šlo a u kterých rozhodčích by se uplácení Sparty týkalo“.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Pepino44 před 6 lety 08.02.2019 09:50 |Já také nevím, proč jste na něho tak zlí, vždyť on si to vlastně již "odpracoval". A to, že jej zprostili z úplatkářství je také možné,(má stále dlouhé prsty a dost peněz). A nakonec se zjistí, že to nemusel být ani on,takže se mu vina nepodařila plně prokázat. Zlatou cihličku mu sice nikdo nepřinesl, ale nějací kapříci mu za nehty určitě zůstali.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
buran před 6 lety 07.02.2019 18:19 |Twl to zase bylo bla ,bla no na druhou stranu asi dobře , že to tak zůstane, možná , kdoví?? Nikdy neměj nic zajisté, bacha ani ve Slávii,ti co fandí několik desítek let už vědí :-(
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
janko (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 19:15 |Tak Pelta se poptal na Zelenyho, a novinari z toho udelali jak je Slavia nenazrana a chce zkoupit pulku ligy. Krasna prace
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 07.02.2019 19:23 |na druhou stranu na to skočilo dost lidí, viz diskuse. to jen ukazuje, jakou media mají manipulativní sílu
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Cross před 6 lety 07.02.2019 21:56 |To si jako novináři vymysleli tu odpověď Doležala, že k nám chce jít a že by to byl jeho splněný sen? Já bych se v tom radši dál napatlal. Jsem rád, ze naše Legenda zraněná není, a tím to pro mě končí.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Marcelo10 před 6 lety 07.02.2019 22:15 |Janko, nemas pravdu..JT ma o Solezala opravdu zajem. Navic to s Nezmarem vymysleli fakt fikane..takze to nesvadej na novinare.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 07.02.2019 19:41 |Tak jsem si přečetl diskuzi u včerejšího a dnešního článku o našich udajných obchodech s jabkama a přijde mě,že se tu řešilo vlastně uplný hovno,jen pár lidem se zvednul tlak s údajného příchodu Doležala :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 07.02.2019 19:55 |to myslím vystihuje naprosto presně skutečnost :)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Marcelo10 před 6 lety 07.02.2019 21:47 |Ale on prijde ;)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 07.02.2019 23:34 |liga začíná v sobotu. na evropskou soupisku se nedostane. těch nevýhod je víc než výhod.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
o-cab před 6 lety 07.02.2019 22:39 |je naší povinností Jablonci poskytnout cokoli je v našich silách abychom zabránili té špíně obsadit třetí místo
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 07.02.2019 23:35 |osobně bych raději hrál třetí derby taky v edenu
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
wimpy před 6 lety 07.02.2019 23:38 |To by mohl být ten zápas, po kterém půjdou ze čtvrtého na pátej flek. :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 07.02.2019 23:49 |když budou čtvrtý po 30 kole, tak se bude hrat v kleci. takže raději bych aby o fous dali třetí a my je pak v třetím derby poslali dolu. to by šlo
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
wimpy před 6 lety 08.02.2019 02:08 |Trochu tě poopravím, pokud budeme (to pokud je tam jako formalita) první, hrajeme doma s druhým, třetím a čtvrtým, venku s pátým a šestým. Takže chceš-li je doma, musej skončit do čtvrtýho.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 08.02.2019 06:55 |jojoj, máš samozřejmně pravdu. je to 3/2 na zápasy (doma/venku)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
tobro před 6 lety 08.02.2019 07:29 |Na tom stadionu jsem nikdy nebyl a ta částka taky nesedí... :-)
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
pehacko před 6 lety 08.02.2019 10:24 |tak na tom stadionu nebyl nikdy nikdo, az na toho pana s rehtackou...
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
bububu (přítel SN) před 6 lety 08.02.2019 11:05 |Doležala nepotřebujeme.
Tímto bych celou tuto epizodu uzavřel.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 09.02.2019 07:28 |tak včera mne překvapil že byl tam kde měl být, ale souhlas. ať hraje za jabka, a pokud se ukáže, klidnše v létě může přijít jako volný hráč.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
Taky před 6 lety 09.02.2019 08:03 |Teď by se Doležal hodil, ale v létě už bude Tecl, Júsuf a jestli se vzpamatuje, tak i Matoušek. A půjde-li to dle mých představ, Škoda bude na jaře gólostroj a Olayinka najlepší volba na hrotu na Evropu. MvB je bourák, ale na hrot moc velkej palič a vidím ho spíš na kraj. A tím myslím kraj jako kraj, ne kraj, jako kraj !
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 09.02.2019 08:20 |:) Tady to mám úplně obráceně - Olayinka na kraj a MvB se škodovkou na hrotu (alternace). MvB přišel jako hrotový úročník před 2 lety. je to buldok a sorry to say i palič (v tom souhlas). ale měl by dostat na hrotu šanci. Trpiš ho chtěl do Libe a to mne uklidňuje ve víře, že šanci dostane.
Re: Tiskové prohlášení vedení FK Jablonec
martas2019 před 6 lety 09.02.2019 07:42 |plukovník má pěkný vousy, ale (pokud to pisálek nepřekroutil), podivné názory https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/357649/rada-k-dolezalovi-chce-nas-slavia-rozhodit-hostovani-je-vysmech.html