Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

Dva dny před zahájením jarní části sezóny 2018/19 pozvalo vedení SK Slavia Praha novináře do svého tiskového centra na tradiční tiskovou konferenci a redaktoři SN u toho nemohli chybět.

Krátce po jedenácté před novináře předstoupil trenér Jindřich Trpišovský, kapitán týmu Milan Škoda a jeden z jeho zástupců Jaromír Zmrhal.

Jindřich Trpišovský zhodnotil zimní přípravu podobně jako v předchozích rozhovorech. Příprava proběhla v ideálních podmínkách a panuje s ní velká spokojenost. Hráči se těší, že jim skončil tréninkový drill, trenéři se těší na stres, který je spojen s vybíráním základní sestavy a všichni společně se těší na atmosféru, kterou v Edenu dokáží vytvořit domácí fanoušci.

Hned první dotaz směřoval na případný příchod Martina Doležala.

Jindřich Trpišovský: Situace vyplynula spíše z popudu Jablonce, který nás oslovil s požadavkem na hostování některých hráčů a nám z toho vyplynula tahle možnost přivést jako náhradu Martina Doležala. Známe ho, víme, že jde o typ důrazného soubojového hráče do vápna, kterého máme jenom jednoho.

 Milan Škoda: Já jsem si to včera přečetl jako hotovou věc. Konkurence ve Slavii je dost velká, jestli bude ještě větší, to už je celkem jedno.

 Jindřich Trpišovský: Každopádně, kdyby to mělo dopadnout, tak to nebude na tento víkend, Milan je pro nás útočník č.1, v současné době vypadá nejlépe, jak vypadal od léta.

Další dotaz směřoval na cíle klubu v následujícím jaru:

Jindřich Trpišovský: Samozřejmě jsou ty nejvyšší. Rádi bychom se sportovně posunuli zase o kousek dopředu, rádi bychom udrželi tu výkonnost z podzimu. Jsme ve hře v obou soutěžích a je naší povinností zabojovat o úspěch v obou.

Pokud jde o trenérský souboj s Pavlem Vrbou

Jindřich Trpišovský: Já mám ve své krátké kariéře první možnost zabojovat o titul a to je nejvíc v Česku. To samo o sobě je obrovské lákadlo a být první znamená být nejlepší v soutěži. Proti nám stojí kvalitní protivník, Pavel Vrba je momentálně asi nejúspěšnější současný trenér a touha ho porazit je o to větší. Zkušenosti jsou samozřejmě na jeho straně.

Cítíte se jako favorit?

Jindřich Trpišovský: V kontextu té nadstavby se toho ještě může hrozně moc stát. Oba týmy v čele jsou velmi kvalitní, na téhle úrovni čtyři body v 16 zápasech nic neznamená.

Došlo i na trenérovo zranění:

Jindřich Trpišovský: Vzhledem k tomu, že Honza Bořil pořád hraje v bagu, tak jsem se ještě nezapojil. Je to nejvážnější zranění celé přípravy a já jsem jenom rád, že potkalo trenéra a ne nějakého hráče. Už se cítím absolutně v pořádku. Pokud se tedy zase nepotkám s Honzou…

Bude tým silnější?

Jindřich Trpišovský: Příprava je jedna věc, z ní je jenom nějaký pocit. Pro nás to znamená, že třeba méně času trávíme před videem, protože už hráči vědí, co se po nich chce. Uvidíme, v jakém stavu budou terény. Pravda vždycky leží na hřišti. Jakmile rozhodčí zahájí zápas, jsou vám výsledky v přípravě k ničemu.

Na přetřes přišel i odchod Michaela Ngadeua

Jindřich Trpišovský: Co jsem sledoval, tak Míša už to má pryč z hlavy, on je velký profesionál. My jsme jako klub udělali všechno pro to, aby odejít mohl, a jak jsem ho viděl teď dva dny na tréninku, tak to na něm žádné stopy nezanechalo.

Bude klíčový začátek soutěže a zápas v Plzni?

Milan Škoda: Úplně klíčový ještě nebude, ale když ho zvládneme, určitě nám to dodá hodně sebevědomí.

Jaromír Zmrhal: Těch zápasů je hodně, uvidíme.

Na dotaz jak to vypadá s odchodem Jakuba Jugase a Murise Mešanoviče bez ohledu na případný příchod Martina Doležela trenér Jindřich Trpišovský odpověděl: V těchto věcech je angažován Honza Nezmar, o hráče je zájem z více klubů, ale my nejsme v situaci, že bychom někoho chtěli za každou cenu uvolnit. V létě nás bylo 22 a za měsíc s námi jeli do Teplic dva hráči z juniorky. Míša neodešel a tím pádem je konkurence velká, Kuba odehrál dobře zápas se Salzburgem, máme nějaké dohody s ním, ale pokud bude odcházet, tak nám to musí dávat smysl. Aby se za půl roku vrátil a zase zabojoval o místo v kádru.

Dalším hráčem, o jehož vytíženosti na jaře se jedná, je Honza Matoušek

Jindřich Trpišovský: Honzu bohužel zabrzdily zdravotní problémy, které ho limitovaly. Ve finále se zranil při předzápasové rozcvičce na Trondheim. Teď už zase trénuje, záleží na tom, aby byl zdravý a na tom, jak se bude jevit během nejbližších 14 dnů. Přestupní termín ještě nekončí.

Evropa versus liga

Jindřich Trpišovský: Vždycky upřednostníme utkání, které bude zrovna na řadě. Budeme muset přepínat ze zápasu do zápasu, nikdo vám nedá nic zadarmo a my nebudeme upřednostňovat jednu soutěž.

A jak bude vypadat základní sestava?

Jindřich Trpišovský: Není to jednoduché rozhodování, kluci vypadají dobře. O sestavě nejsme rozhodnutí pouze na jednom postu, a to v záložní řadě. Z nových hráčů má nejblíže do základu Petr Ševčík.

Další dotaz z novinářského pléna již nepřišel a tak si Jaromír Zmrhal příliš nepopovídal.

Komentáře (87)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    Edenjejenjeden     před 6 lety 07.02.2019 10:30 |  
    6 0

    Bude TK jako vždy na youtube?

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 10:55 |  
      4 1

      Ty jsi nechutně rychlej ... zrovna jsem se to chystal sdělit jako horkou novinku :-)

  2. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 10:56 |  
    2 1

    Na facebooku!!!

  3. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    brugy     před 6 lety 07.02.2019 11:15 |  
    1 1

    Pro ostatní: Doležal možná, oslovil nás Jablonec, víc bohužel neslyšim (ozvučení tiskovek nechápu) a předpokládám, že teď už stejně žádná podstatná informace nepadne.

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      sicilianbrno     před 6 lety 07.02.2019 11:27 |  
      4 4

      význam této tiskovky ukazuje i styl prezentace, žádné info nikde, že bude, na youtube slavia tv to vubec nedali, jak řikáš ozvučení hrozné...asi sme se namlsali předešlýma tiskovkama, hlavne jeji prezentací :-) ale chápu, když není co oznamit tak asi stačí jen toto..

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        brugy     před 6 lety 07.02.2019 11:34 |  
        1 0

        Mně to nevadi, až na ozvučení, naopak jsem rád, že pár dní před ligou je vše připravené a tak jak má být a neoznamujeme nic zásadního. Co se týče Doležala, s odstupem mi to dává smysl a souhlasim s Trpišem, Milan se může zranit, může se dostat z formy a moc alternativ na klasický hrot nyní nemáme, nic nás to nestojí a jako záložní plán nemusí být Doležal špatný a kdo ví jak to dopadne, u těch útočníků se toho moc nedá predikovat, taky nikdo nečekal že Komličenko nastřílí tolik gólů, že se Krmenčík dlouhodobě zraní a Chorý ho obstojně zastoupí a dříve, že se z Milana když hrál v obraně stane snajpr co se podívá do reprezentace....

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 11:34 |  
      3 0

      Oslovil nas Jablonec kvuli hostovani nasich hracu u nich. My jsme jim kontrovali, ze jedina za Dolezala. A co jsem tak vycetl mezi radky, tak Jablonci se to moc nelibi..

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        brugy     před 6 lety 07.02.2019 11:38 |  
        1 0

        To se mi líbí, Pelta nás nikdy moc nešetřil, nic nás netlačí, my nemusíme, jen můžeme, ať se s rozhodnutím stresujou na severu.

  4. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    sicilianbrno     před 6 lety 07.02.2019 11:17 |  
    0 1

    uteklo mě prvnich 15min, řikal náš mluvčí na začátku jaký bude pruběh tiskovky nebo to bude jen o otazkach a odpovedích a řekl neco o připadnem přichodu odchodu hráčů? :-)

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      brugy     před 6 lety 07.02.2019 11:24 |  
      0 0

      Tiskovka je jenom "povídací", o dotazech novinářů na Trpiše a pak předpokládám hráče, žádné nové zásadní informace nečekej.

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        brugy     před 6 lety 07.02.2019 11:26 |  
        0 0

        Tak ani na hráče ne, pro novináře trochu zbytečná záležitost :-).

  5. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 11:26 |  
    19 0

    JiT: "Ještě Zmrhy chce něco říct."
    JZ: "Skvělej pokec tady."

    :))))

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      dubas     před 6 lety 07.02.2019 11:31 |  
      1 2

      Jak se princ Jaromír chechtal když se ten novinář ptal na zranění trenéra:-)))

  6. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    JS (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 11:28 |  
    4 9

    Tak tiskovka dost o ničem, upřímně. Všechno, co JiT říkal, už bylo někde publikováno. Doležal je výměna za Murise, dotažený není. Na zápasy se těšíme, všem soutěžím dáváme stejnou váhu, půjdeme zápas od zápasu. Konkurence pro Škodu se nezvětší.

    Jediný zajímavý je, že Škoda je útočník č.1, tudíž MvB prostě opět ostrouhá.

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      japhy     před 6 lety 07.02.2019 12:01 |  
      5 0

      To, že Škoďák bude alespoň ze začátku No1 JiT avizoval už dlooouho dopředu. Micka jsem viděl na jasnej základ, ale jestli bude dostávat víc prostoru Ševčík, tak asi těžko. A navíc se asi bude doprava montovat i Zmrhal.

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 12:54 |  
      8 1

      Já bych tedy byl dost nervózní, kdyby mi trenér celku, co chce hrát o titul (a tudíž většinu času do plných) řekl, že vidí jako jedničku do útoku frajera, co je rychlej, důraznej, ale trochu plašan, hlavičkovat moc neumí.... a má za sebou dvě zlomeniny, takže rok nehrál...

      jako týmy od pátého místa níže, by si mohli výskat, ale aspirant titulu?

  7. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    sicilianbrno     před 6 lety 07.02.2019 11:31 |  
    5 5

    Ted už chápu, proč tato tiskovka nebyla nikde prezentována :-) Dá se i říct, že celkem zbytečná...aspon sme viděli Trpišuv nos, který už je nejspíš v pořádku :-)

  8. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    Mimoň     před 6 lety 07.02.2019 11:56 |  
    10 4

    co napíšu je off topic, omlouvám se, ale musím napsat, jak mě baví, že se zájem Ispartu začíná přesouvat z Plzně k nám. Inu na vrcholu prostě fouká a úspěch se neodpouští. Napsat totiž že máme první místo už předplacené může jenom zakomplexovaný člověk s mindrákem k tomu. A takových článků tam bylo za oslední dobu více. Tak napřed fandí Berbr Plzni a teď se ho snaží přesunout k nám, aby mohli zase o něčem psát, bulvár jeden hnusnej a pokryteckej. Asi zapomněli kdo Berbra podržel při volbě předsedy! Neuvěřitelné co si novinář může dovolit! Beztrestně manipulovat s fakty a minulostí!

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      mudrc     před 6 lety 07.02.2019 12:02 |  
      2 6

      No a co? Kazdy si muze psat co chce. Chces-li, muzes se z kecu zurnalu po...t :) My jsme Slavia a ta je silna, bulvar nebulvar!

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        Mimoň     před 6 lety 07.02.2019 13:53 |  
        5 0

        díky za radu, ale je v pořádku zneužívat majitelem vlastněné periodikum k prosazování svých názorů či cílů? A že je to nějak v módě poslední dobou. Jak myslíš, ale já si objektivitu představuju jinak. A asi tě to zklame, ale neposeru se z toho. Kdybych to tak měl totiž praktikovat, tak se.u pokaždé co si rozkliknu internet a zvlášť Isport.

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          mudrc     před 6 lety 07.02.2019 14:40 |  
          0 5

          Pokazde te prekvapi, ze Sport neni objektivni? Ja ti neverim, jen blbec se spali dvakrat o jedny kamna. Vlastne, proc by Sport mel byt objektivni, co je to za blbost? Odkakziva plati, koho chleba jis, toho pisen zpivej. Ja Sport nesnasim a tak ho nectu. Vznes apel na JT at nam Cinani zalozi redakci, tam se pak treba dockame vlastniho protezovani :-)

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            Mimoň     před 6 lety 08.02.2019 12:52 |  
            0 0

            obdivuju tvoji duševní vyrovnanost :-) je obdivuhodná, já jsem prostě asi snílek a nebo spíš tedy debílek. mě tyhle neupřimnosti a podpásovky prostě vadí a nikdy si na ně nezvyknu asi už. Na to jsem již poměrně starý. Shodnu se s tebou určitě v tom, že Sport by potřeboval konkurenta. Je to jediný tištěný periodikum, který píše jenom o sportu(ovšem už nijak nezakrývaným bulvárním způsobem) a to by chtělo změnit. Asi jako ve Španělsku- Mundo Deportivo a Sport.es je nakloněn Barce a řekl bych, to už nevím jistě..někde jsem to četl, že druhá dvojce jejich sportovních deníků zase Bílému baletu

            • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

              mudrc     před 6 lety 08.02.2019 13:14 |  
              0 2

              Kouzlo tkví v tom, že k informacím nutně nevyžaduji tištěné periodikum :) souhlasím, že v opačném případě bych byl taky v prdeli.

  9. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 12:00 |  
    11 1

    Tak to dava smysl, jestli Jablonec chce hostovani Jugase a Mesanovice, my si za to rekli Dolezala, to mi prijde vcelku fajn. Jugase tak ci tak chceme nekde rozehrat a Muris asi trenery nepresvedcil. Dolezal neni alternativa za Micka, kterej hraje vyborne kridlo a jako utocnik je spis brejkovej typ ani za Matouska, coz je taky jiny typ utocnika. Ale v pripade, ze by se Skodak zranil, typ duraznyho hrotaka do vapna bychom nemeli. Mohl by se hodit treba na konce nerozhodnych zapasu, spatnej hrac to neni. Naopak Muris, pri vsi ucte, vim, ze ho mate radi, ma velky srdce, vim, ze dal dost golu v mistrovsky sezone, ale presto mi prijde, ze na slavii nema, v soucasnym rozpolozeni urcite, obavam se, ze ani v lepsi forme. Je to hrac do koncovky, idealne do tandemu s jinym utocnikem, ale jako jedinej utocnik sotva zastane praci, kterou po nem treneri pozadujou, at uz v kombinaci nebo v presingu.

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 12:05 |  
      8 1

      Vlastne si dost predstavuju, jak Pelta vyskocil z kuze, kdyz jsme si rekli Dolezala za Jugase a Mesanovice, ta predstava me bavi.. jo, pryc jsou doby, kdy ksefty s nami byla radost pro nej.. :)

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      hiker42     před 6 lety 07.02.2019 12:18 |  
      5 13

      mě ta dočasná výměna (včera jsem reagoval na přestup na poslední chvíli) stále nedává smysl. Mešanovič nám strašně pomohl v mistrovské sezoně, v závěru, když se nedařilo, dával veledůležité góly, a fotbal určitě hrát nezapomněl. Zná systém JiT. věřím, že by se do toho opět dostal a byl platný. Jak píšeš, má velké srdce a je to náš mistr. Pokud bych si mohl vybrat mezi ním a Doležalem, vždycky si vyberu Murise.
      pro osvěžení: https://www.youtube.com/watch?v=j8J9Z0LYevo
      obzvlášť ty jesle Koubkovi mě bavit nepřestanou :)

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 12:38 |  
        8 0

        To je právě o tom, jestli si můžeš vybrat.... Ono to není jenom o vybírání z pozice Slavie, ale i o jednání s hráčem....

        Muris byl super jako žolík... ale on je teď v situaci, že rok nehrál... měl tu nějaké postavení, v hierarchii útočníků byl číslo dva, takže zasáhl minimálně jako střídají takřka do každého zápasu... O tohle ovšem přišel tím, že rok nehrál a během toho roku se vyměnil trenér (jak jsi přišel na to, že zná systém JiT? jako že na něj rok koukal z tribuny?)...

        Teď se očekává, že na hrot půjdou po Škodovi Olayinka, Mick van Buren a teprve jako čtvrtá možnost Muris, proto si myslím, že i on to vnímá tak, že potřebuje jít někam, kde bude hrát.... a ne pět šest zápasů čekat, jestli dostane půlhodinku v MOL cupu - jinak se do toho znovu nedostane....

        Oproti tomu Doležal je stále v zápřahu, pro něj je tu vidina titulu, vidina toho, že si v kariéře polepší příchodem k nám a kdo ví - třeba právě na tréninku a v tom MOL cupu zaujme tak, že si ho tu necháme... každý z těch hráčů je v úplně jiném rozpoložení....

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          hiker42     před 6 lety 07.02.2019 12:54 |  
          2 7

          kromě toho, že Muris koukal systém JiT z tribuny, když byl zraněný, jak píšeš, tak s mužstvem konec podzimu trénoval a absolvoval aktuální zimní přípravu, nebo tam teď jako nebyl??..

          + a pro kterého hráče tu není vidina titulu?? jako že Murisovi stačí jeden z před dvou let? nerozumím.

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 13:01 |  
            3 2

            A to myslíš, že stačí k tomu, aby ho znal? Oproti novým posilám má navíc jenom ten konec podzimu - měsíc, nebo dva... Baluta ho trénoval celý podzim a pořád u něj nevypadá, že by do něj zapadl...

            Ne, že by úplně stačil, ale už prostě titul má, už ho tu zažil, vychutnal si to... Myslím si, že pro něj je teď prioritou, že chce hrát, vrátit se zpátky alespoň tam, kde byl před zraněním... Pokud vezmeme, že titulovou sezónu odehrál na 100% svých možností, tak teď je s bídou na 50....
            zatímco Doležal je teď na svém vrcholu, lépe nikdy nehrál - může (ale nemusí) jít ještě nahoru, pro něj je angažmá u nás novou výzvou... pro Murise už obnošenou vestou, která v posledních letech nějak ztratila výhřevnost :-)...

            • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

              hiker42     před 6 lety 07.02.2019 13:15 |  
              2 3

              + celou aktuální přípravu ne? :) oproti Doležalovi celkem náskok ve znalosti systému má, ne? (uznej to :))

              tak asi se bavíš s Murisem, že dáváš fórky o starejch, slabejch vestách, že jo..

              • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 13:22 |  
                2 2

                To není fór, to je jenom pokus o poněkud básnický příměr... jsem už taková poetická povaha
                Zkus se vcítit do pozice člověka, který tu už jednou získal titul... jako jedna z hlavní osob, vykoupal trenéra v šampáňu... a teď je v pozici, že by se na případném dalším titulu mohl taky podílet jenom sezením na tribuně.... třeba ne, třeba by se na hřiště podíval ... tu na patnáct, tu na dvacet minut, ale z přípravných zápasů vidíme, že na delší časový úsek to není - i proti Brentfordu dostal příležitost Mick van Buren, který si do té doby říkal o základ na pravém křídle...

                proti Doležalovi samozřejmě ano :-)

                Ale to nic nemění na tom, že i se znalostí toho systému za tři, čtyři měsíce je v hierarchii našich forwardů na čtvrtém místě a teď potřebuje hlavně hrát, aby nabral fazónu...

                Zatímco Doležal fazónu má, měsíc na lavičce mu jí nevezme a on by jí tady mohl ukázat i za pár minut na hřišti....

                Ale ono vypadá, že Jablonci se to stejně nelíbí, takže tady jenom mlátíme prázdnou slámu... :-)

                • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                  hiker42     před 6 lety 07.02.2019 14:23 |  
                  0 3

                  jj, taky netvrdím, že Muris má nastupovat v základu :) cením si nebývale, že jsi uznalý admin :) a slámu mlátíš slušně, jen co je pravda :) já podstatně hůř.

                  jinak mě se třeba Doležalův sestřih nelíbí, ale zase proti vkusu žádný dišputát, že jo:) odkud pls máš, že ho P...a nechce pustit?

                  • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                    hiker42     před 6 lety 07.02.2019 14:25 |  
                    0 2

                    tak nic, už jsem přečetl :)

                  • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 14:35 |  
                    1 1

                    Já si hlavně teď uvědomuji, že nikde nikdo nepotvrdil, že Jablonec chce Méšu s Jugym :-)

                    To včera psali novináři a ti se zřejmě jenom dohadovali... a my to spolkli i s navijákem :-)

                    Dneska Trpiš řekl pouze tolik, že možnost získat Doležala přišla z popudu Jablonce, který měl zájem o někoho z našeho kádru na hostování... neřekl koho a tak se bralo, že ty dva, o nichž spekulovali novináři.... teď Pelta tvrdí, že Zeleného, což je klidně možné a stejně tak je možné, že to obě strany hned zpočátku stoply.......

                    O Murisovi na tiskovce nepadlo ani slovo, řeč šla o Kubovi a to hlavně proto, že na něj byl jiný dotaz... a zase nikde nepadlo spojení Kuba a Jablonec.... Pouze to, že kdyby měl jít na hostování, tak to pro nás musí mít smysl.... :-)

                    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                      hiker42     před 6 lety 07.02.2019 14:49 |  
                      3 2

                      mě na tom štval primárně ten Doležal (původně na přestup) a hned v závěsu za tím bylo, že Muris má jít do Peltonce.. Při tom před každou přípravou si přeju killera do útoku - tu Boakyeho, tu Pesiče. protože legenda nebude věčně. Mě přijde, že by SKS měla posilovat, ne doplňovat, vyplňovat nebo zaplňovat. Imho Doležal není lepší našich šutérů. A propos nemáš zprávy, co hráči, kteří jsou pod smlouvou, ale nepočítá se s nima - namátkou Alvir, Mingazov, Chaluš, Trubač?

                      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 14:53 |  
                        1 1

                        člověče, to nemám... chtělo by to schraňovat tyhle dotazy, aby si na ně člověk vzpomněl, až bude příležitost :-)

                        Alvir zatím hraje za juniorku, je možné, že s ním počítáme jako že do béčka od příští sezóny, podobně jako s Podrazkým.... Mingy a Chaluš snad nadále hostují, Trubače chtějí Teplice natvrdo....

                        Ale to jsou všechno jenom moje domněnky, nebo něco, co jsem někde četl, žádné zákulisní info :-)

                • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                  bongor     před 6 lety 07.02.2019 15:36 |  
                  1 1

                  Ale Jablonci,čti Peltovi ,by se to líbilo,kdybysme dali za Doležala Zelenýho,Murise a Jakuba.Ale my už tak blbý ,jako před pár roky, nejsme a jemu to zatím nedošlo.

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        Snivec     před 6 lety 07.02.2019 12:40 |  
        3 0

        Z dnesni tiskovky jsem si odnesl jednu informaci, ikdyz to tam nebylo primo receno, s Mesanovicem uz nepocitame. JiT ohledne budoucnosti odcházejících na hostovani mluvil pouze o Jugasovi. A pro osvezeni, v tom derby Muris nepromenil dve tutovky, z malého vápna nepochopitelne netrefil branku, tu bylo snad slozitejsi netrefit nez trefit a spatne kopl penaltu.

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 12:50 |  
          1 0

          Ono i ty jesle byly spíše k okousání nehtů nervozitou - měl balón proti noze a proti sobě gólmana, který nevybíhal, protože se po předchozí střele do tyče jenom otáčel - člověk by čekal, že to uklidí někam mimo dosah gólmana, ne že to napálí na něj... zaplať pánbůh, že mu to prošlo mezi nohama :-)

          Ale mám dojem, že o Kubovi mluvil hlavně proto, že se to spojovalo s případným odchodem MNN - vyloveně zaznělo: "stoperů teď máte pět"...

          U Murise je hlavně ten problém, že mu končí smlouva... a pokud je do útoku volbou číslo 4, i on sám to sotva vnímá jako svazek, který by chtěl obnovovat...

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            Snivec     před 6 lety 07.02.2019 13:04 |  
            0 0

            ja ten gol nechci nejak degradovat, protože nam prinesl hodne radosti, ale také si myslim, ze to byla z prde.. klika. ;) Jinak posilat 29 leteho hrace na hostovani je sam o sobe jasny signal

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        Boss82     před 6 lety 07.02.2019 12:46 |  
        7 2

        Mě tyhle řeči, které se posledních několik měsíců táhnou tímto fórem, že M. Mešanovič na Slavii nemá, také dlouho lezly na nervy. Lidé strašně rychle zapomínají -> je dobře, že si sem dal sestřih Murisových branek z mistrovské sezony. Napsat o hráči, který zde získal titul, měl na něm lví podíl a byl naším druhým nejlepším střelcem, že na Slavii nemá, je nesmysl už z principu.

        Ale je tu také druhá strana mince. Muris je po těžkém zranění a dlouho nehrál. Tato zimní příprava měla ukázat, jak na tom po zranění je a jestli si řekne o místo v kádru. Myslel jsem si, že během zimní přípravy přesvědčí a místo v kádru si vybojuje. Na rozdíl od jiných si totiž myslím, že nejenže M. Mešanovič na Slavii má, dokonce jsem přesvědčen, že v optimální formě a dobrém zdravotním stavu by mohl být útočníkem č. 2, v některých typech zápasů dokonce č. 1.

        Jenže teď přichází to ALE. Muris během zimní přípravy nehrál úplně špatně, ale na druhou stranu ani nijak excelentně. Jeho konkurenti na post v útoku ho předčili a navíc dávali víc branek. Vypadá to tedy, že se stále nedostal do formy před zraněním. A aby toho nebylo málo, tak se ke konci zápasu s Rosenborgem opět (snad ne příliš vážně) zranil. Takže to není tak, že by M. Mešanovič na Slavii neměl obecně, ale nemá na ni v současné formě a současném zdravotním stavu. A v takovém případě mi výměna Doležal za Mešanoviče smysl dává.

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          hiker42     před 6 lety 07.02.2019 13:05 |  
          1 4

          díky, s Tvým názorem (až na úplné rozuzlení v poslední větě) v zásadě souhlasím. Chybí mi tam dvě věci. Jedno jsem psal výše - Muris zná systém, Doležal ne. A dále nemáme srovnání Muris vs. Doležal - třeba by v přípravě Doležal dopadl ještě hůř než Muris (podle mě Doležal není žádný rychlík a působí na mě celkem neohrabaně). Podle mě je Doležal přeceňovanej a těžil z životní formy Trávníka a obecně výborné hry zálohy Peltonce letos, která předváděnou hrou byla kvalitativně celkem srovnatelná s naší.

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            martyni (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 15:02 |  
            0 2

            Nevim, zas tak podrobne jsem Dolezala nesledoval. Tipnul bych si, ze minimalne jeho aktualni forma bude lepsi nez Murisova. Nevim, mozna jsem k Murisovi nespravedlivej, ale vlastne se mi nikdy moc nezdal fotbal, co jsme v mistrovsky sezone hrali, kdyz Muris prisel jako stridajicí hrac.. Byl aktivni, nabihal si, ale casto do tezkych pozic, kluci na nej nakopavali balony a on o ne prichazel. Ve vapne ale umel byt efektivni, rval se, nekolikrat nam moc pomohl, ale ten obraz hry s nim a jeho rozhodovani na hristi se mi nikdy moc nelibilo.

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            Boss82     před 6 lety 08.02.2019 09:59 |  
            0 0

            Netroufám si říct, jestli je Doležal přeceňovanej, fakt je ten, že gólů má v lize poměrně dost. Druhý fakt je, že v Jablonci těžil z dobré hry zálohy, to by ale u nás těžil také. M. Mešanovič má samozřejmě výhodu, že je u nás poměrně dlouho a zná trenéra, systém atd... Kdybych si měl vybrat mezi stoprocentně zdravým a ve formě hrajícím Murisem proti stoprocentně zdravému a ve formě hrajícímu Doležalovi, tak si určitě vyberu Murise. Problém je, že Muris teď není ve stoprocentní formě a ani není stoprocentně zdravý. Já bych ho pustil na půl roku na hostování někde v lize, a když se rozstřílí, tak bych mu nabídl prodloužení smlouvy u nás.

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          Rooney     před 6 lety 07.02.2019 14:58 |  
          6 3

          Vetsinou s tebou souhlasim, ale u Mesanovice musim oponovat. Vubec mu nechci upirat veliky podil na zisku titulu a ani to, ze nas golove nekolikrat podrzel. Ale uz v te titulove sezone zaril vzdy jako zolik, popr. v tandemu se Skodou. Jakmile byl na hrotu sam (coz by ho aktualne cekalo), tak temer vzdy pohorel. On ma vyborny vyber mista v sestnactce, ale mimo ni toho moc neodehraje. Jak je videt i na tom setrihu, vetsinu golu dal z maleho vapna. A kdyby existoval i sestrih toho, co dokazal spalit, tak bys podle nej rekl, ze nema ani na divizi...

          My potrebujeme na hrot nekoho, kdo se zapoji do kombinace, sebehne si klidne i k lajne misto kridla a celkove svym pohybem otevira obranu soupere. Kdyz ho srovnam napr. s Teclem, tak ve vapne je mozna Muris nebezpecnejsi, ale Standa je pro nasi hru celkove prinosnejsi. Muris je spis takovy vyspelejsi Matousek - umi hrat do otevrene obrany a najit si misto ve vapne, ale tot vse.

          I kdyby byli vsichni nasi utocnici v optimalni forme, tak je pro me Muris porad nekde vzadu... Poradi bych videl asi takto: Tecl - Skoda - MvB - Mesanovic - Matousek. Rekl bych, ze Muris byl zhruba ve stejne situaci jako MvB - po dlouhe pauze kvuli zraneni musel ukazat, ze na Slavii ma. A priprava nam jasne ukazala, ze MvB si s tim poradil daleko lepe. Muze to byt klidne jen jejich hlavou, kdy Mick ma touhu se o misto porvat, kdezto Muris to vzhledem ke konkurenci uz predem vzdal (a to mel MvB uz v kapse novou smlouvu).

          Rozhodne nechci, aby to vyznelo jako hejt vuci Murisovi. Ale stejne jako ty pises, ze lide maji kratkou pamet a zapominaji, ze nas Muris dotahl k titulu, tak ja bych rekl, ze si rada lidi prave pamatuje pouze ty jeho goly a uz nevidi, ze momentalne je Slavia kvalitativne i herne uplne jinde, nez byla predtim...

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            Boss82     před 6 lety 08.02.2019 12:06 |  
            3 0

            Pár reakcí.

            M. Mešanovič u nás vstřelil více než polovinu branek, když nastoupil v základní sestavě. Není tedy pravda, že zářil většinou jako žolík. Nezjišťoval jsem, kolik gólů vstřelil, když hrál v tandemu se Škodou, a kolik když hrál sám, nicméně obecně souhlasím, že v systému na 2 útočníky mu to šlo lépe, než když byl na hrotu osamocen. Vybavuji si však několik zápasů, kdy zahrál dobře i sám na hrotu.

            Dále není úplně pravda, že mimo šestnáctku toho moc neuhraje, v mistrovské sezoně měl 15 přihrávek do gólové šance a 13 předfinálních přihrávek, což je na útočníka slušná bilance. A mně se jeho hra v poli právě vždy celkem líbila - neustálé nepříjemné náběhy za obranu, výborné krytí balonu tělem, solidní úspěšnost 1 na 1 atd... V podstatě všechno, co popisuješ na začátku druhého odstavce, tak Muris podle mě splňuje.

            V mých očích je M. Mešanovič lepším hráčem než M. van Buren a při optimální formě všech našich útočníků bych ho viděl jako č. 3 v těsném závěsu za M. Škodou a S. Teclem s tím, že určitý herní prostor bych mu určitě dal.

            Nicméně souhlasím, že zimní příprava Murisovi nějak extra nevyšla. Kdybychom měli více útočníku, tak bych zvažoval jeho půlroční hostování někde v lize, abychom viděli, jestli se herní praxí dokáže ještě dostat do formy před zraněním. Jelikož ale máme útočníků málo a Doležal nakonec nepřijde, tak bych si tu Murise nechal i tak a doufal, že pár důležitých gólů za nás ještě vstřelí.

            • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

              buran     před 6 lety 08.02.2019 12:54 |  
              2 1

              Díky , konečně někdo vyargumentoval Murise ,kde se ukázalo, že jeho přínos pro mužstvo je i jinde než v dávání gólů.Dost lidí ho už odepisuje a zároveň si neuvědomují jak dlouho nehrál , přitom je vidět že snaží ,ale je jasné že to bude chvíli trvat.

              • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                kjandourek (admin)     před 6 lety 08.02.2019 13:20 |  
                2 0

                Já souhlasím, ovšem je tu ještě jedna nezanedbatelná věc: končí mu smlouva... novou jsme mu nabídli, nechce jí podepsat... Nevím proč, jenom si domýšlím, že mu v ní nabízíme menší plat, než měl předtím...

                A teď jde o to, jestli mu nabídnout tedy lepší a udržet ho, nebo ne.... protože ono se klidně může stát, že "to bude trvat" dlouho... a hlavně se to nebude lepšit, pokud bude sedět na lavičce... a poslat ho na půl roku na hostování nemá smysl, pokud by byl za půl roku volný... to by mělo jenom smysl, kdyby prodloužil smlouvu... a jsme v začarovaném kruhu - co když ani se ani na hostování nerozehraje?

            • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

              Rooney     před 6 lety 08.02.2019 15:40 |  
              0 1

              Psal jsem, ze zaril jako zolik nebo v tandemu se Skodou. A vetsinou, pokud byl v zakladu, tak to bylo prave se Skodou. Pokud si dobre pamatuji, tak sam na hrotu odehral par zapasu a me se v nich tedy nelibil...

              Pokud je dle tebe 15 pg a 13 pp slusna bilance, tak ja k tomu dodam, ze Skoda, ktereho maji mnozi za ciste utocnika do vapna, mel ve stejne sezone cisla lepsi. Konkretne za 2289 minut (Mesanovic 1229) je to 46 pg a 26 pp... Nicmene tyto statistiky toho moc nereknou o tom, jak ten hrac hraje. Podle me to, co zminuji, prave Muris nesplnuje, ale to je asi vec pohledu.

              Ja zase povazuju za lepsiho, resp. vhodnejsiho hrace pro nas van Burena. A to opravdu nepatrim zrovna mezi jeho fanousky.

              Ja osobne bych mu uz u nas sanci nedaval, pokud by si tedy o ni na treninku vyrazne nerikal. Ale me prijde, ze uz je tak nejak nastaveny na to, ze pujde pryc, kor pokud ty namluvy s MB opravdu probehly. Ja bych tam na jare tocil dle potreby trio Skoda-MvB-Olayinka, protoze tech kridel mame dost, tak at je taky vyuzijeme.

              • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                Boss82     před 6 lety 09.02.2019 10:26 |  
                1 0

                S některými věcmi, které píšeš, souhlasím více, s některými méně. Předně jsem stále přesvědčen, že stoprocentně připravený M. Mešanovič je VELMI nadstandardním útočníkem. A nevidím důvod, proč mu ještě nedat šanci, když nemáme útočníků zrovna přebytek a Doležal nakonec nedorazil.

                M. van Burenovi jsem nějak nikdy nepřišel na chuť, ale budu jedině rád, když mě teď na jaře vyvede z omylu.

                Každopádně si užívám současný stav, kdy můžeme řešit tyhle příjemné starosti, jestli hráči, kteří by byli oporami v každém jiném ligovém celku (Jugas, Mešanovič, Sýkora, Doležal) jsou pro Slavii dost dobří:-).

                • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                  Rooney     před 6 lety 09.02.2019 10:43 |  
                  1 0

                  S poslednim odstavcem naprosto souhlasim. Je neuveritelne, jak se ten tym behem pomerne kratke doby kvalitativne zvedl. Ted jen, aby s nim dokazal trener dobre pracovat, protoze kazdy ma na to, aby hral a bude potreba ty hrace trochu tocit, aby zustala kabina zdrava. Ale zatim to ma JiT podle vseho pevne v rukach, tak snad mu to vydrzi i nadale.

                  • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

                    Boss82     před 6 lety 09.02.2019 21:40 |  
                    0 0

                    +1

  10. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    Khadgar     před 6 lety 07.02.2019 12:34 |  
    16 2

    Pokud se tu někteří rozčilují nad úrovní tiskovky, tak moc nepřemýšlí. To nebyla tiskovka pro vás. Byla to standardní informační tiskovka pro novináře, kterou dělaly před startem jara všechny kluby. Fakt nevím, co byste si přáli. Je přece super, že se na to dá koukat online a člověk, pokud přenos stihne, to pak nemusí hledat v médiích.

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      sicilianbrno     před 6 lety 07.02.2019 12:47 |  
      3 11

      Tady šlo spíš o něco jiného, většina vč. mě čekali opět velkou tiskovku vč Tvrdíka, když k tomu přičteš včerejší (ne moc dobře načasovanou) zprávu ohledně Doležala, odchodu některých hráčů (což by už mělo být rozhodnutý týden před startem ligy) tak lidé si to spojili a čekali něco víc. Jestli si ty tušil, že tam nebudou probírat případný přichod Doležala a odchod některých hráčů, tak to klobouk dolů, to si věštec...

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        Boss82     před 6 lety 07.02.2019 12:55 |  
        8 3

        A na co by J. Tvrdík dělal velkou tiskovku a co by na ní měl bombastického oznamovat? Všechno, co oznámeno být mohlo, už oznámeno dávno bylo, posily jsou známy už snad 2 měsíce, cíle pro tuto sezonu už byly zopakovány mnohokrát, Doležal zatím nebyl dojednán, stejně tak nebylo rozhodnuto o případných odchodech, tak opravdu nevím, na co svolávat velkou tiskovku.

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          dubas     před 6 lety 07.02.2019 13:06 |  
          1 7

          Tohle byla klasika, kdy se chlebíčky nakrmí presstituti a jiná verběž od novin, dostanou pár suvenýrů aby o nás nepsali moc výmyslů, lží a nešili do nás moc až půjde do tuhého a video rozhodčí začnou na videu vidět věci nevídané i jitrnice co svět neviděl.:-))))

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 13:02 |  
        1 2

        Vždyť se okolo Doležala točila polovina tiskovky....

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          smely (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 13:24 |  
          0 1

          a navic neprijde...

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          sicilianbrno     před 6 lety 07.02.2019 14:00 |  
          0 2

          však jsem taky psal, že jsem přišel v 15min, tudíž me začátek utekl..

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 14:04 |  
            0 2

            Ale v jiném příspěvku, než v tom, na který jsem reagoval..... :-)

          • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

            kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 14:09 |  
            2 2

            A teď mě tedy ještě napadá: Vždyť to tu máš v článku popsané - pro koho na ty tiskovky chodím a můžu si prsty uťukat?

  11. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    kjandourek (admin)     před 6 lety 07.02.2019 12:45 |  
    10 1

    měl bych k tomu dvě věci:

    1. jsou dva druhy tiskovek. Ty bombastické jsou o tom, že se vedení chce něčím pochlubit... většinou novým hráčem - k těm patřilo prosincové představení Ševčíka s Masopustem... Tohle byla předsezónní tiskovka, kdy je slušnost sezvat novináře a trochu s nimi pokecat na téma nadcházející sezóny - přesně jak tu bylo řečeno, nic nového se člověk normálně nedozví... Ovšem není tomu tak vždy - letní tiskovka tohoto typu přinesla info o zranění Micka van Burena.... a této zase dala punc výjimečnosti včerejší zpráva o Doleželovi...

    A to je za
    2. pro mě je tedy zásadní informace, že celá akce není o tom, že bychom si dva dny před ligou uvědomili, že nám chybí útočník... To bychom opravdu byli za blbce.... Informace, že je to celé z popudu Jablonce, který chce dva naše hráče na hostování, mě potěšila... přiznám se, že jsem tedy jenom nepochopil, jestli jsme opravdu Peltovi řekli, že mu klidně půjčíme Jugase s Mešim, ovšem chceme za to jeho elitního útočníka, nebo jestli přišel Jablonec hrabat prstíčkem: "Co kdybyste nám dali dva hráče, my Vám dáme jednoho, který sice na podzim hrál dobře, ale končí mu smlouva a my ho stejně neudržíme..."

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      Akuls     před 6 lety 08.02.2019 08:47 |  
      1 2

      Podle JiT se první ozval Jablonec s tím, že Šachťar Doněck by rád ukončil hostování Sobola (počítám, že by to uvítal i sám Sobol) a tak potřebují řešit post levého beka. Pelta oslovil Tvrdíka, zda by jim Slavia nepustila na půlroční hostování Zeleného. Slavia, když už měla Jablonec na telefónu, asi zase naopak projevila zájem o půlroční hostování Doležala ve Slavii. Podle mne ani Slavia a ani Jablonec tyto hráče neměly zájem na hostování pustit, ale nějak se to dostalo ven a některý novinář dal na internet zprávu dne: "Doležal odchází na půlroční hostování bez opce do Slavie". Tato zpráva si pak už žila svým životem. Někdo další k ní přidal, že součástí transakce by mohl být přechod Jugase a Mešanoviće na hostování do Jablonce. A fantazie fungovala i tady na SN. Zajímavé je, že nikde se neobjevilo jméno Zeleného.
      Překvapilo mne ale, že na tiskovce Slavie, která se konala de facto ve stejném čase, kdy Jablonec vydal své tiskové prohláśení k celé záležitosti, JiT ve svém vystoupení s příchodem Doležala více méně počítal. Jinak na tiskovce mne scházela od JiT jedna věta, např.: "Celý kádr zůstává pohromadě minimálně do odverného zápasu s Genkem. O hostování hráčů, kteří případně půjdou na hostování rozhodneme až na konci přestupové ho okna, které je letos 22.2.". Také si myslím, že na tiskovku před zahájením jarní sezóny by měl dorazit sportovní ředitel. Možná i proto JiT nebyl informován, že eventuální hostování Doležala ve Slavii padlo. Koukal jsem na Onlajny.com a musím říct, že zajímavější tiskovku skoro měla hlavně díky otázkám novinářů Bohemka i Teplice.

  12. Tiskovka

    Jachym     před 6 lety 07.02.2019 12:50 |  
    11 1

    Nevím, co kdo očekával na tiskovce za bombastičnost, když na ní nebyl přítomen Jarda Tvrdík:-)

    • Re: Tiskovka

      o5aradecek     před 6 lety 07.02.2019 13:15 |  
      13 2

      Jááárdu Tvrdíka chcem na bankovkách mít, Jarda Tvrdík to je Bůh! :-) A nebudu to pořád opakovat! :-)

    • Re: Tiskovka

      sicilianbrno     před 6 lety 07.02.2019 14:02 |  
      2 1

      ...což dopředu nikdo netušil, tudíž všichni se na ni těšili jako na vánoce :-)

      • Re: Tiskovka

        Jachym     před 6 lety 07.02.2019 14:59 |  
        3 1

        Já když viděl složení týmu Slavie pro tiskovou konferenci s málovmluvnými Milanem a Jardou, tak jsem už před jejím začátkem tušil, že dneska Ameriku neobjevíme...:-)

    • Re: Tiskovka

      Taky     před 6 lety 07.02.2019 19:45 |  
      5 1

      Ono nám to připadá, že to bylo o ničem, protože máme luxusní informace celou přípravu, respektive celej rok. Takže díky SN, díky Bejku, díky Trenére !

  13. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    martas2019     před 6 lety 07.02.2019 19:36 |  
    2 10

    tiskovka byla průměrná pro nakrmení pisálků, protože jinak by psali další nesmysly. kdo čekal, že na ní oznámíme příchod Ronalda je naivní

  14. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 07:03 |  
    6 4

    No nevím jsme asi nadprůměrně informováni o dění v klubu alespoň na české poměry jiste i díky různým sociálním sítím. Nicméně ta tiskovka mohla být vysílána na TV Slavia i s odpovídajícím ozvucenim,to at se na mě nikdo nezlobí,pokud tedy chceme být evropský klub.Za mě to byla trochu kaňka.

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      martas2019     před 6 lety 08.02.2019 08:47 |  
      4 4

      100% souhlas, to mne tedy dost překvapili, že to nedali. zklamání, ale třeba se to nepovedlo z nějakých důvodů. o kterých nevíme. přeci jen, toto vysílat je velmi jednoduché.

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 14:51 |  
        2 2

        Vidíš, Lukatome, když neřešíš ty mínusy, hned jich dostáváš míň. :-)

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      Rooney     před 6 lety 08.02.2019 09:49 |  
      14 1

      Hele, neni to uz trochu zbytecne rypani? Mame vuci fanouskum extremne otevreneho trenera i vedeni, dostavame prubezne i zakulisni informace, ktere jsou mozna obcas i na skodu. Veskere zapasy ze zahranicni pripravy muzeme sledovat na webu ci dokonce v TV (kdo jiny to u nas ma?) a budeme si stezovat, ze se nevysilala nezajimava tiskovka pro novinare? Vazme si toho, co mame, protoze to ani zdaleka neni "standard".

      Jako ja se na ni taky tesil a chtel se podivat, ale kdyz vidim, co se tam resilo, tak jsem snad i rad, ze sem ji nevidel... A kdyby se tam resilo neco zajimaveho (posily, dresy, sponzori apod.), tak jsem si jisty, ze by na SlaviaTV byla.

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        necich     před 6 lety 08.02.2019 13:28 |  
        2 5

        Já bych tedy podpořil kolu výše, snad by nebyl takový problém tu tiskovku na Slavia TV dát jako v minulosti. Možná místo těch informací jak píšeš, co jsou na škodu. Proč děláme, opět použiji tvá slova, nezajímavé tiskovky? Není tedy lepší nedělat žádné?

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          Rooney     před 6 lety 08.02.2019 15:05 |  
          1 0

          Ja netusim, proc to nebylo na Slavia TV, treba byl jen nejaky technicky problem. A tohle preci nebyla nejaka tiskovka, kterou svolava klub za ucelem sdeleni dulezite informace. Tohle byla tiskovka z povinosti, kterou dela pro novinare pred sezonou ci jarem kazdy klub. Pokud by se oznamovalo neco noveho a zajimaveho pro fanousky tak nepochybuju, ze by se vysilala.

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 14:28 |  
        1 2

        Tak že se přenos z tiskovky bude vysílat,dle toho jak bude atraktivní, to je vskutku dobrá logika.Tak méně atraktivní zápasy Slavie se taky vlastně nemusí vysílat.Jak říkám pro klub jakým chceme být,bych považoval za standart aby se tiskovka vysílala v odpovídající kvalitě na TV Slavia.

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          Rooney     před 6 lety 08.02.2019 15:12 |  
          2 2

          Proc do toho tahas zapasy??? Sam pisu, ze mame nadstandartni servis v podobe prenosu i z pripravy... A podle me v tom logika je. Pokud je tiskovka zajimava pro fanousky, tak se vysila na webu, at se na to muze kazdy fanda podivat. Pokud je to tiskovka pro novinare, aby zase meli o cem psat a vsechny informace jsou vicemene uz zname, tak mi to prijde zbytecne.

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        Krystof     před 6 lety 08.02.2019 14:47 |  
        3 1

        Také si myslím, že nebylo potřeba pojímat nějak velkolepěji zrovna takovou tiskovku. Byla to spíš taková tiskovka z povinnosti vůči médiím, kde se opravdu nic zásadního neřeklo, samozřejmě až na nějaké informace o Doležalovi, o kterém se ale začalo vlastně mluvit až večer předtím. Mimo to si myslím, že někdy v horizontu měsíce nás nejspíš bude očekávat to avizované představení spolupráce s Pumou, které bude nejspíš pojato trochu slavnostněji. Aby jsme tu pak neměli tak trochu inflaci tiskovek, kdybychom každou organizovali tak, jak to JT bezesporu umí :)

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          Rooney     před 6 lety 08.02.2019 15:15 |  
          2 2

          Presne tak. Kdyby se to vysilalo, tak tu zase lidi budou psat, proc se tohle vysilala, kdyz se tam nic nedozvi a ze to bez Tvrdika nema grady :)

        • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 17:20 |  
          0 2

          Není potřeba nic pojímat velkolepě,stačí to odvysílat na Slavia TV.

  15. Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

    carevitchando     před 6 lety 08.02.2019 10:26 |  
    2 0

    Ta poslední věta: "další dotaz z novinářského pléna již nepřišel a tak si Jaromír Zmrhal příliš nepopovídal". Chudák Zmrhy, snad bude mít co říct potom na hřišti :-)

    • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

      kjandourek (admin)     před 6 lety 08.02.2019 10:41 |  
      9 0

      Fakt mi ho bylo líto.... celou dobu tam seděl, víceméně jediný dotaz, který trochu směřoval na něj byl jako na oba hráče... a Škoďák odpovídal jako první, takže Zmrhy už jenom jeho slova potvrdil....

      A na konci trenér prohlásil: "Ještě Zmrhy by chtěl něco říct.... on tady celou dobu počítá auta, co projedou okolo Edenu..." (seděl u okna)... a Zmrhy s úsměvem: "No nic, fajn pokec.. "

      • Re: Tisková konference před zahájením jarní části sezóny 2018/19

        Citrus (přítel SN)     před 6 lety 08.02.2019 11:28 |  
        0 0

        Copak Jarda Zmrhal, ten aspoň udělá pár rozhovorů i v průběhu sezóny. Ale co takový Tomáš Bůzek? Vždyť na většině tiskovek nemluvil vůbec a celkově jsem ho slyšel možná tak dvakrát. A to ho pak ještě stejně doplňoval Tvrdík. To jsem se tenkrát musel smát. :D