Tolik nás zhruba bylo i v Kodani, kde jsem se bohužel za chování části našich "fanoušků" hluboce styděl. Snad se tentokrát vrátíme se stejným výsledkem, ale bez ostudy...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Souhlas. Tolik opilých lidí, kdy někteří vypadávali již po příjezdu do Kodaně z autobusů, řada z nich na stadionu spala a hlavně to házení piv z horních řad. Ostuda.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Přesně tak. Jaký to rozdíl oproti těm ctihodným mužům, kteří v průvodu předpisově a čistě cvičili se svými pravicemi (Tyrš by měl radost z jejich gymnastické zdatnosti), v hledišti se vzájemně družili a vyzývali ke kontaktnímu společenskému tanci, do něhož následně zahrnuli i pořadatele, policisty a fanoušky soupeře. Prostě český fotbal pro fanoušky!
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Myslíš ty fanoušky soupeře, kteří před stadionem házeli po slávistech sklo, a židle, nebo ty, kteří v 90 lidech čekali v parku a přepadli slávisty odcházející ze sektoru?
PS: Kdyby mi za krkem přistálo pivo a viděl bych, kdo ho hodil, také ho vyzvu k tanci...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
To, že kodaňští naši přátelsky hozenou rukavici (jak jsem ji popsal v předchozím příspěvku) nezvedli a naopak zvedli židle, je samozřejmě zcela nepochopitelné...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Kritika opilych fanoušků ti jde moc pěkně a rad bych veril tomu ze stejne kriticky ses vyjadril i k těm kdo tam hajlovali a nasledne v Edenu mlatili ty kterym se jejich chování nelibilo.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
To ses asi v tu chvili otocil na druhou stranu. A nahanet lidi po TS pri zapase s Duklou si taky nevidel. A o vyhrozovani tem ktery nenasli jsi asi taky neslyšel,že?!
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
podpořit venku náš klub nemá úroveň? jedno ti řeknu, mnichov1860 vs Dynamo Dresden. 20 tisic (slovy dvacet tisic) lidi přijelo přes celé německo podpořit svůj klub. 3 roky zpět, to ještě lvi hrali v Areně
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Já si spíš myslím, že jim vadí ta kritika a znehodnocování výjezdu. Jestli má člověk opravdu slávistické srdce, tak to musí vědět jen on sám a neměří se to počtem výjezdů.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
No je to sranda. Byl jsem v Plzni minimálně desetkrát (spíš víckrát) a většinou jsem kupoval lístek tam před sektorem. :-) Je to hezké, že Slavia táhne, i když už se kvůli tomu asi nepodívám na Letnou, do Ďolíčku, většinou do Bolky a teď už ani do Plzně.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
A nejde to třeba zařídit i jinak přes nějakou odbočku? Myslím, že Area třeba takové služby poskytuje, že jejím členům vstupné zařídí. Já si třeba kupoval permice do roku 2013/14 kdy jsem fakt měl příležitost chodit častěji do Edenu. Teď ji nemám, protože mám tak možnost navštívit třetinu domácích zápasu, na Teplice už jsem si musel vyřídit dovolenou. A na derby se teď těžko dostávám, stejně tak na Evropu, tak právě se chystám vstoupit do jedné pobočky Slavie, abych si vstupenky vyřizoval přes ně. Je to možnost.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Když jsem si teď pročítal Červenobílé listy, tak jsem tam narazil právě na možnost nákupu vstupenek pro členy odboček Odboru přátel. Tímto způsobem může být distribuován omezený počet několika desítek vstupenek, přičemž limit na jednu odbočku jsou, tuším, čtyři vstupenky. Já to naštěstí využívat nemusím, mám permanentku a zatím stihnu velkou většinu zápasů.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
To ani ne, ale tve komentare jsou tak nejak mimo misu, slusne receno.
Chodíš do Edenu a ostatní nemá uroven? Nemá to vazne uroven, ikdyž se jedna o Slavii? Co si tim chtěl vlastne sdelit?
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Byl bych pro nějaký bonusový žebříček fanoušků. Kdo jezdí na venkovní zápasy častěji bude mít více bodů a tím přednostní právo na nákup vstupenek zejména na zápasy v Plzni na Spartě Bohemians atd. A nemuselo by to být rovnou na jméno ať zase lidi nenadávají že osobní údaje, ale třeba na nějaké uživatelské jméno.
Předpokládám, že se stoupající kvalitou Slavie a nadstavbou bude přibývat venkovních zápasů kdy bude vyjíždět stovky SKS. A listky třeba do Boleslavi je sehnat čím dál těžší.
Přiznám se, že nejdřív jsem to bral jako ironii. Až po chvíli mi došlo, že to asi myslíš vážně.
Tohle kastování fanoušků je samozřejmě naprostý nesmysl a jízdenka na přímou cestu do pekel. To by za chvíli mohli třeba fanoušci ze západní či východní tribuny vyžadovat výhody za to, že platí za vstupenky/permanentky víc než ti na krátkých stranách...
Již několik let platí, že SPOLU jsme silnější... nesnažme se tedy prosím vyvolávat jakékoli rozbroje mezi fanoušky našeho klubu!
A abych předešel podezření z gaučismu :)... zamlada jsem chodil do kotle a jezdil na výjezdy, později jsem byl skoro na každém zápase jak na Strahově, tak v dobách temna v Edenu (a tam nás opravdu mnoho nechodilo, i proto jsem dneska tak rád za každého dalšího podporovatele našich barev), chodím na každý domácí zápas a i ve svých takřka 45 letech poměrně často jezdím za Slavií i ven (tuto sezonu zatím Olomouc, MB, Teplice, Liberec).
No jo, to jsem si vůbec neuvědomil... díky za zajímavou statistiku. :) Plzeň ani Genk (venku) ale bohužel nedám, už jsem to tu před časem oplakal. Jarňáky, zahraničí... :(
Ano myslím to vážně. Nevím proč by vyvolalo rozbroje "odměňování" fanoušků za jejich věrnost, při podpoře Slavie během venkovních (i v Evropě) zápasů. Pokud by toto někdo rozporoval v momentě kdy by na něj nezbyl lístek na derby, protože přednost dostali transparentně věrnější tak by to byl divný slávista.
A já bych šel klidně ještě dál a zavedl něco jako permanentku do venkovního kotle. Lístky stejně distribuuje Slavie, takto by aspoň odpadlo to věčné stání ve frontě.
Zásluhy u fanoušků? Možná jsem to blbě pochopil, ale sortovat fanoušky podle toho, jak kdo jezdí ven a podle toho přidělovat vstupenky? Mě to prostě přijde švihlý...
To jako někdo, kdo by chtěl jet do Plzně bude muset počkat, jestli vstupenky do sektoru hostí v Plzni nevykoupí ti, co byli s týmem v Karviné?
A co když poctivý "výjezdňák" omarodí a bude půl roku v nemocnici? To najednou zase o své privilegium přijde? Nebo bude stačit potvrzení od doktora?
Chápeš to dobře a i když bych takovou věc nerad zaváděl, tak to chápu jako legitimní návrh. Permanentkáři jsou také zvýhodněni za tu zásluhu (držitelství permanentky), členové odborů přátel také... není to nic nového. Fanoušci jsou za svou věrnost odměňováni již nyní (zvýhodněné nákupy, přednostní nákupy)...
Já bych zavedl něco úplně jiného. Ať si hrají na pětitisícových stadioncích první ligu, ale ať mají povinnost nabídnout dva tisíce lístků soupeři, když je koupí.
Já vlastně i rozumím, jak to myslíš. Jen je podle mě špatně už ta základní premisa, z níž vycházíš. Tedy že "věrnost" fanouška je měřitelná počtem jeho výjezdů. Úplně abstrahuješ od faktu, že drtivá většina fanoušků by opravdu strašně ráda osobně navštívila každý zápas svého klubu, ale z mnoha nejrůznějších objektivních příčin vyjet ven nebo naopak do Edenu (pro ty s bydlištěm od Prahy vzdáleným mnohdy několik set kilometrů) prostě nemůže. Těmi příčinami může být zaměstnání, nemoc, rodinné a/nebo finanční poměry, dovolená atd.
Z vlastní zkušenosti dobře vím, že uvedené příčiny se s věkem mění – jedna zmizí, druhá se objeví. Student je většinou bez závazků, má času na rozdávání, ale zase mu třeba chybí dostatek financí. Pak má malé děti, ženu na mateřské a chybí mu úplně všechno, na Slavii se tak dostane jen občas. Pak děti odrostou, může je brát s sebou, finance už taky nebývají takovým problémem, ovšem zase mu chybí ten čas...
Ale nic z výše uvedeného přece nedefinuje ani nepopírá věrnost ke klubu. Tato kvalita je zkrátka neměřitelná... :)
Nebo koncerty: "Jo ty bys chtěl na Stouny? Smůla, přednostní právo na nákup lístků mají ti, co byli loni na Vondráčkový, Gottovi, Zímovi a Simonový...!"
To by nefungovalo asi nikde. Nikde! :-) Třeba v kinech... Tys nebyl loni na Princezně ze mlejna 6? Tak to nemůžeš jít letos na Bohemian Rhapsody! Nazdar! :-)))
Dalo by se říct, i když paradoxně za bolševika jsem si jako mladej musel vystát frontu u kasy, dát babce v budce 6 Kčs (po vystudování 11 Kčs) a jít. Adresnej tehdy fakt neuměli. I když chtěl jít člověk na repre, které bylo vyprodaný, znamenalo to stát frontu na schodech v Kozí ulici, ale občanku jsi k tomu nepotřeboval.
Jinak za celou tu éru pamatuju na ligu na Slavii vyprodáno snad dvakrát na Bohemce, kam se tehdy vešlo necelých 15 000 lidí. Letná měla kapacitu 34 000 a Eden 43 000 a i když náhodou bylo plno, (jednou, tuším v roce 1981 doma s Bohemkou), stejně pořád pouštěli.
jj máš pravdu, ale asi je to můj celoživoní úděl hledat jakous takous spravedlnost. Znám hodně lidí, co chodí je na derby a díky známostem si to vždycky nějak zařídí...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Otázka je, jak bys chtěl tu spravedlnost řešit? Jestli by měli mít dlouholetí výjezďáci taky nějaká privilegia proti dnešním mladým? :-)
Já už za sebe můžu říct, že se klidně vzdám výjezdu, kde to neznamená, že bude tím pádem o slávistu méně. Necpu se do Ďolíčku, na Letnou a i na tu Plzeň půjdu klidně do hospody, než abych vyfoukl výjezd někomu, kdo po něm vyloženě touží...
Komentáře (60)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
martas2019 před 6 lety 06.02.2019 08:36 |do Genku nás jede 1200, tak do plzne musi být přeplněno !! Go Slavia Go!
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Jachym před 6 lety 06.02.2019 09:36 |Tolik nás zhruba bylo i v Kodani, kde jsem se bohužel za chování části našich "fanoušků" hluboce styděl. Snad se tentokrát vrátíme se stejným výsledkem, ale bez ostudy...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
subHuman před 6 lety 06.02.2019 09:53 |Souhlas. Tolik opilých lidí, kdy někteří vypadávali již po příjezdu do Kodaně z autobusů, řada z nich na stadionu spala a hlavně to házení piv z horních řad. Ostuda.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Jachym před 6 lety 06.02.2019 10:09 |Přesně tak. Jaký to rozdíl oproti těm ctihodným mužům, kteří v průvodu předpisově a čistě cvičili se svými pravicemi (Tyrš by měl radost z jejich gymnastické zdatnosti), v hledišti se vzájemně družili a vyzývali ke kontaktnímu společenskému tanci, do něhož následně zahrnuli i pořadatele, policisty a fanoušky soupeře. Prostě český fotbal pro fanoušky!
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
subHuman před 6 lety 06.02.2019 12:43 |Myslíš ty fanoušky soupeře, kteří před stadionem házeli po slávistech sklo, a židle, nebo ty, kteří v 90 lidech čekali v parku a přepadli slávisty odcházející ze sektoru?
PS: Kdyby mi za krkem přistálo pivo a viděl bych, kdo ho hodil, také ho vyzvu k tanci...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Jachym před 6 lety 06.02.2019 13:18 |To, že kodaňští naši přátelsky hozenou rukavici (jak jsem ji popsal v předchozím příspěvku) nezvedli a naopak zvedli židle, je samozřejmě zcela nepochopitelné...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
steev (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 13:54 |Kritika opilych fanoušků ti jde moc pěkně a rad bych veril tomu ze stejne kriticky ses vyjadril i k těm kdo tam hajlovali a nasledne v Edenu mlatili ty kterym se jejich chování nelibilo.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
subHuman před 6 lety 06.02.2019 14:13 |Můžeš a nemusíš mi to věřit, ale já nikoho hajlovat fakt neviděl. Hajlování odsuzuju.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
steev (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 15:08 |To ses asi v tu chvili otocil na druhou stranu. A nahanet lidi po TS pri zapase s Duklou si taky nevidel. A o vyhrozovani tem ktery nenasli jsi asi taky neslyšel,že?!
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
subHuman před 6 lety 06.02.2019 15:36 |Je to možné, jelikož shora pořád něco lítalo, otáčel jsem se často.
Neviděl, ty ano?
Slyšel... ale zřejmě o dost jinou verzi.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
steev (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 16:22 |Nerekl bych ze to bylo tak dramatický ale kazdy to vnímá jinak.
A,ano videl jsem jak nekdo jasne zvedal pravici.
A jaka je ta verze kterou jsi slyšel?
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
steev (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 16:28 |A mimochodem do drzky dostali i lidi který v Kodani vubec nebyli jen se nekomu podobali ale co to je proti hazeni kelimku s pivem,že?
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
mis3 před 6 lety 06.02.2019 08:38 |tvl, ještě že nejezdím ven, jako chodit teď stát frontu v jednáct dopoledne, to je asi moc pěkný zážitek...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
martas2019 před 6 lety 06.02.2019 08:45 |gaucaku :)
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
mis3 před 6 lety 06.02.2019 08:48 |chodím do Edenu, zbytek nemá úroveň.... ale letos se chystám na Duklu :-P holt někdy člověk musí trpět, aby docenil co má :-/
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
martas2019 před 6 lety 06.02.2019 08:52 |podpořit venku náš klub nemá úroveň? jedno ti řeknu, mnichov1860 vs Dynamo Dresden. 20 tisic (slovy dvacet tisic) lidi přijelo přes celé německo podpořit svůj klub. 3 roky zpět, to ještě lvi hrali v Areně
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
mis3 před 6 lety 06.02.2019 09:21 |no, tak AA bych asi dal, třeba na Letné jsem byl jednou na repre a už nikdy! mám svoji úroveň a tu většina stadionů v ČR nesplńuje
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Borgetti před 6 lety 06.02.2019 10:19 |Z toho textu to vypadá, že chodíte jen do VIP na vypolstrovaný sedačky s obsluhou a góla zapíjíte Irskou whiskey :-)
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
mis3 před 6 lety 06.02.2019 11:01 |to ani ne, chodím normálně na jih...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
wimpy před 6 lety 06.02.2019 13:02 |Tak to ti doporučuji někdy vyjet do Teplic, ten komfort zažiješ taky.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
mis3 před 6 lety 06.02.2019 11:22 |Vypadá to, že jsem pár lidem šlápnul na kuří okno. Tak samozřejmě, že jste větší slávisti, když obrážíte všechny ty venkonví zápasy.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Borgetti před 6 lety 06.02.2019 11:38 |Já si spíš myslím, že jim vadí ta kritika a znehodnocování výjezdu. Jestli má člověk opravdu slávistické srdce, tak to musí vědět jen on sám a neměří se to počtem výjezdů.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
mis3 před 6 lety 06.02.2019 12:36 |já ale nic nekritizuju, kromě systému prodeje, kdy musíš pro lístek do Edenu ve všední den v 11. hodin...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
wimpy před 6 lety 06.02.2019 13:00 |Od jedenácti hodin, to je trochu rozdíl, ne?
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
malan (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 13:27 |Vzhledem k poctu vstupenek ma pravdu. Musis tam byt jeste driv..
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
wimpy před 6 lety 07.02.2019 02:10 |No je to sranda. Byl jsem v Plzni minimálně desetkrát (spíš víckrát) a většinou jsem kupoval lístek tam před sektorem. :-) Je to hezké, že Slavia táhne, i když už se kvůli tomu asi nepodívám na Letnou, do Ďolíčku, většinou do Bolky a teď už ani do Plzně.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Borgetti před 6 lety 06.02.2019 13:58 |A nejde to třeba zařídit i jinak přes nějakou odbočku? Myslím, že Area třeba takové služby poskytuje, že jejím členům vstupné zařídí. Já si třeba kupoval permice do roku 2013/14 kdy jsem fakt měl příležitost chodit častěji do Edenu. Teď ji nemám, protože mám tak možnost navštívit třetinu domácích zápasu, na Teplice už jsem si musel vyřídit dovolenou. A na derby se teď těžko dostávám, stejně tak na Evropu, tak právě se chystám vstoupit do jedné pobočky Slavie, abych si vstupenky vyřizoval přes ně. Je to možnost.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Jachym před 6 lety 06.02.2019 16:05 |Když jsem si teď pročítal Červenobílé listy, tak jsem tam narazil právě na možnost nákupu vstupenek pro členy odboček Odboru přátel. Tímto způsobem může být distribuován omezený počet několika desítek vstupenek, přičemž limit na jednu odbočku jsou, tuším, čtyři vstupenky. Já to naštěstí využívat nemusím, mám permanentku a zatím stihnu velkou většinu zápasů.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Snivec před 6 lety 06.02.2019 11:51 |To ani ne, ale tve komentare jsou tak nejak mimo misu, slusne receno.
Chodíš do Edenu a ostatní nemá uroven? Nemá to vazne uroven, ikdyž se jedna o Slavii? Co si tim chtěl vlastne sdelit?
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
mis3 před 6 lety 06.02.2019 12:35 |prostě jsem fanoušek moderních stadionů s dobrým zázemím, to kromě Edenu není nikde...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Snivec před 6 lety 06.02.2019 12:49 |tak to pak ano, proste fanoušek pohodli na stadionu, nekdo je fanoušek uspechu a tohle je nova skupina :)
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
wimpy před 6 lety 06.02.2019 13:01 |Přiznám se, že jsem v Edenu v sektoru pro hosty ještě nebyl.
Zápasy venku
Ravik před 6 lety 06.02.2019 13:30 |Byl bych pro nějaký bonusový žebříček fanoušků. Kdo jezdí na venkovní zápasy častěji bude mít více bodů a tím přednostní právo na nákup vstupenek zejména na zápasy v Plzni na Spartě Bohemians atd. A nemuselo by to být rovnou na jméno ať zase lidi nenadávají že osobní údaje, ale třeba na nějaké uživatelské jméno.
Předpokládám, že se stoupající kvalitou Slavie a nadstavbou bude přibývat venkovních zápasů kdy bude vyjíždět stovky SKS. A listky třeba do Boleslavi je sehnat čím dál těžší.
Re: Zápasy venku
pethead (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 14:12 |Přiznám se, že nejdřív jsem to bral jako ironii. Až po chvíli mi došlo, že to asi myslíš vážně.
Tohle kastování fanoušků je samozřejmě naprostý nesmysl a jízdenka na přímou cestu do pekel. To by za chvíli mohli třeba fanoušci ze západní či východní tribuny vyžadovat výhody za to, že platí za vstupenky/permanentky víc než ti na krátkých stranách...
Již několik let platí, že SPOLU jsme silnější... nesnažme se tedy prosím vyvolávat jakékoli rozbroje mezi fanoušky našeho klubu!
A abych předešel podezření z gaučismu :)... zamlada jsem chodil do kotle a jezdil na výjezdy, později jsem byl skoro na každém zápase jak na Strahově, tak v dobách temna v Edenu (a tam nás opravdu mnoho nechodilo, i proto jsem dneska tak rád za každého dalšího podporovatele našich barev), chodím na každý domácí zápas a i ve svých takřka 45 letech poměrně často jezdím za Slavií i ven (tuto sezonu zatím Olomouc, MB, Teplice, Liberec).
Re: Zápasy venku
o5aradecek před 6 lety 06.02.2019 14:39 |Tak to máte letos venku bilanci 4-0-0 a skóre 8-0. :-) Měl byste jet i do té Plzně!
Re: Zápasy venku
pethead (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 14:49 |No jo, to jsem si vůbec neuvědomil... díky za zajímavou statistiku. :) Plzeň ani Genk (venku) ale bohužel nedám, už jsem to tu před časem oplakal. Jarňáky, zahraničí... :(
Re: Zápasy venku
Ravik před 6 lety 06.02.2019 14:42 |Ano myslím to vážně. Nevím proč by vyvolalo rozbroje "odměňování" fanoušků za jejich věrnost, při podpoře Slavie během venkovních (i v Evropě) zápasů. Pokud by toto někdo rozporoval v momentě kdy by na něj nezbyl lístek na derby, protože přednost dostali transparentně věrnější tak by to byl divný slávista.
A já bych šel klidně ještě dál a zavedl něco jako permanentku do venkovního kotle. Lístky stejně distribuuje Slavie, takto by aspoň odpadlo to věčné stání ve frontě.
Re: Zápasy venku
kjandourek (admin) před 6 lety 06.02.2019 14:43 |A co takhle píchačky? To bys zavést nechtěl?
Hujere, Vy tady máte příchod 6:50; odchod 6:51 a příchod 6:52... Tak to ne, u nás se chodí na první pokus!
Re: Zápasy venku
Ravik před 6 lety 06.02.2019 14:52 |:-)
Njn Karel asi nikdy nestál dvě hodiny ve frontě, aby mu pak řekli že vyprodáno.
Už ten způsob distribuce mi přijde nešťastný.
Re: Zápasy venku
kjandourek (admin) před 6 lety 06.02.2019 15:00 |Nestál, no - pořídil jsem si permanentku a chodím na každý domácí zápas....
Re: Zápasy venku
Ravik před 6 lety 06.02.2019 15:03 |Hezký point když jsme v diskusi o distribuci vstupenek na venkovní zápasy
Re: Zápasy venku
Gino před 6 lety 06.02.2019 16:20 |Karle... není to ale v principu stejné "za zásluhy", jako hájíš u hráčů? :-))
Re: Zápasy venku
kjandourek (admin) před 6 lety 06.02.2019 16:26 |Zásluhy u fanoušků? Možná jsem to blbě pochopil, ale sortovat fanoušky podle toho, jak kdo jezdí ven a podle toho přidělovat vstupenky? Mě to prostě přijde švihlý...
To jako někdo, kdo by chtěl jet do Plzně bude muset počkat, jestli vstupenky do sektoru hostí v Plzni nevykoupí ti, co byli s týmem v Karviné?
A co když poctivý "výjezdňák" omarodí a bude půl roku v nemocnici? To najednou zase o své privilegium přijde? Nebo bude stačit potvrzení od doktora?
Jestli to tedy všechno chápu dobře....
Re: Zápasy venku
Gino před 6 lety 06.02.2019 17:28 |Chápeš to dobře a i když bych takovou věc nerad zaváděl, tak to chápu jako legitimní návrh. Permanentkáři jsou také zvýhodněni za tu zásluhu (držitelství permanentky), členové odborů přátel také... není to nic nového. Fanoušci jsou za svou věrnost odměňováni již nyní (zvýhodněné nákupy, přednostní nákupy)...
Re: Zápasy venku
wimpy před 6 lety 07.02.2019 20:25 |Já bych zavedl něco úplně jiného. Ať si hrají na pětitisícových stadioncích první ligu, ale ať mají povinnost nabídnout dva tisíce lístků soupeři, když je koupí.
Re: Zápasy venku
pethead (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 15:31 |Já vlastně i rozumím, jak to myslíš. Jen je podle mě špatně už ta základní premisa, z níž vycházíš. Tedy že "věrnost" fanouška je měřitelná počtem jeho výjezdů. Úplně abstrahuješ od faktu, že drtivá většina fanoušků by opravdu strašně ráda osobně navštívila každý zápas svého klubu, ale z mnoha nejrůznějších objektivních příčin vyjet ven nebo naopak do Edenu (pro ty s bydlištěm od Prahy vzdáleným mnohdy několik set kilometrů) prostě nemůže. Těmi příčinami může být zaměstnání, nemoc, rodinné a/nebo finanční poměry, dovolená atd.
Z vlastní zkušenosti dobře vím, že uvedené příčiny se s věkem mění – jedna zmizí, druhá se objeví. Student je většinou bez závazků, má času na rozdávání, ale zase mu třeba chybí dostatek financí. Pak má malé děti, ženu na mateřské a chybí mu úplně všechno, na Slavii se tak dostane jen občas. Pak děti odrostou, může je brát s sebou, finance už taky nebývají takovým problémem, ovšem zase mu chybí ten čas...
Ale nic z výše uvedeného přece nedefinuje ani nepopírá věrnost ke klubu. Tato kvalita je zkrátka neměřitelná... :)
Re: Zápasy venku
wimpy před 6 lety 07.02.2019 20:18 |Ale musel bys dělat permicáře první, druhé i třetí kategorie. Neb Bohemka nám prodá 250 lístků, Sparta 1000 a Liberec klidně dvě třetiny stadionu.
Re: Zápasy venku
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 06.02.2019 15:58 |Neumím si to představit, kdyby něco takového mělo fungovat v divadle nebo v hromadné dopravě.
Lze si pořídit lístky i jinam než do sektoru hostů.
Re: Zápasy venku
kjandourek (admin) před 6 lety 06.02.2019 16:29 |Nebo koncerty: "Jo ty bys chtěl na Stouny? Smůla, přednostní právo na nákup lístků mají ti, co byli loni na Vondráčkový, Gottovi, Zímovi a Simonový...!"
Re: Zápasy venku
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 10:38 |To by nefungovalo asi nikde. Nikde! :-) Třeba v kinech... Tys nebyl loni na Princezně ze mlejna 6? Tak to nemůžeš jít letos na Bohemian Rhapsody! Nazdar! :-)))
Re: Zápasy venku
wimpy před 6 lety 07.02.2019 11:53 |Hlavně by to znamenalo zavést adresný ticketing...
Re: Zápasy venku
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 12:08 |Hm, takový docela bolševický manýry.
Re: Zápasy venku
wimpy před 6 lety 07.02.2019 12:24 |Dalo by se říct, i když paradoxně za bolševika jsem si jako mladej musel vystát frontu u kasy, dát babce v budce 6 Kčs (po vystudování 11 Kčs) a jít. Adresnej tehdy fakt neuměli. I když chtěl jít člověk na repre, které bylo vyprodaný, znamenalo to stát frontu na schodech v Kozí ulici, ale občanku jsi k tomu nepotřeboval.
Jinak za celou tu éru pamatuju na ligu na Slavii vyprodáno snad dvakrát na Bohemce, kam se tehdy vešlo necelých 15 000 lidí. Letná měla kapacitu 34 000 a Eden 43 000 a i když náhodou bylo plno, (jednou, tuším v roce 1981 doma s Bohemkou), stejně pořád pouštěli.
Re: Zápasy venku
o5aradecek před 6 lety 07.02.2019 12:46 |Já vím, jak to myslíš. A ty určitě víš, jak jsem to myslel já. :-))
Re: Zápasy venku
wimpy před 6 lety 07.02.2019 12:49 |Jasně, určitě jsem nechtěl chválit bolševika. :-)
Problémy s fanoušky řešil vždy až následně antony a pendreky.
Re: Zápasy venku
martas2019 před 6 lety 07.02.2019 23:56 |jezdim na dost venkovních zápasů a netrpím pocitem, že bych měl být zvýhodněn. proč taky.
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Ravik před 6 lety 06.02.2019 15:57 |jj máš pravdu, ale asi je to můj celoživoní úděl hledat jakous takous spravedlnost. Znám hodně lidí, co chodí je na derby a díky známostem si to vždycky nějak zařídí...
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
wimpy před 6 lety 07.02.2019 11:56 |Myslíš na derby v Edenu nebo na Letné?
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
Ravik před 6 lety 07.02.2019 12:30 |Na Letný
Re: Informace o předprodeji vstupenek na zápas v Plzni
wimpy před 6 lety 07.02.2019 13:12 |Otázka je, jak bys chtěl tu spravedlnost řešit? Jestli by měli mít dlouholetí výjezďáci taky nějaká privilegia proti dnešním mladým? :-)
Já už za sebe můžu říct, že se klidně vzdám výjezdu, kde to neznamená, že bude tím pádem o slávistu méně. Necpu se do Ďolíčku, na Letnou a i na tu Plzeň půjdu klidně do hospody, než abych vyfoukl výjezd někomu, kdo po něm vyloženě touží...