Pokud MNN v lete opravdu odejde tak doufam, ze jeho nahradou bude nekdo vhodnejsi, nez Kuba... Ja vim, ze je tu v oblibe a stejne jako Mesanovic ma veliky podil na titulu, ale typologicky se proste do nasi soucasne hry nehodi. Musim uznat, ze pohybove i technicky na sobe hodne zapracoval, ale na zaklad ve Slavii je to podle me (a evidentne i dle JiT) proste malo. Uz jsem tu psal, ze diky radikalni zmene hry pri vymene trenera budeme muset zkousnout nekolik odchodu oblibenych hracu a Kuba s Murisem jsou presne tento pripad.
Jedine, ze by i nadale chtel u nas plnit roli stopera c. 3-4, ale s tim moc nepocitam.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Jak už psali kolegové, došel jako náhrada za půlroční klauzuli-Luftnera. Titul udělal Deli na podzim s Bílkem a na jaře s Luftnerem. Jinak jsem rád, že je Jugas u nás, protože je přesto tím kdo do stoperské dvojky chybí RB. Tak jen doufám, že pokud to u nás nezkousne a nevyjde ani cizina tak neskončí tam...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Jj, s jeho prichodem jsem se o pul roku seknul... Ale jinak souhlasim, ze snad nepujde k RB, protoze jim by se opravdu moc hodil. Ale snad ma rozum a do toho jejich nekoncepcniho marastu by nesel.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Ty národní umělci už se tetelí radostí,že k nim nakonec Kuba přece jen přijde.Byl by tam jasná jednička,ale
věřím,že už je z něj slávista a ví,že se k nám opět brzy vrátí a to v ještě lepší pozici ,než před zraněním.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Jak podotýkáš a článek sám o sobě nepůsobí zrovna věrohodně co se týká odchodu Jugase,že není na soupisce neznamená že přestupuje, zase se možná vaří z vody:-(
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
pro slavii i jugase nejlepsi varianta. ve zline bude hrat, bude hrat proti nasim souperum na cele tabulky a bude u nej o motivaci postarano. pohlida i spoluhrace, aby se neco nahodou nevypustilo... v lete prijde (jak zde pise nize kolega) jako nahrada za misu a muze se znovu porvat o misto a hlavne najednou bude stoperu o dost mene. misa pryc a kral pujde na dz za soucka...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
No ale furt lepší než aby u nás jako stoper č. 4-5 seděl na tribuně, nebo chodil hrát juniorskou ligu, což mu nedá vůbec nic... proto je nejlepší při tom přetlaku kvalitních stoperů, aby hrál pravidelně ligu za Zlín, kde to dobře zná, a oni znaj jeho...
a v létě se pak uvidí, podle toho jestli někdo odejde a tak... furt je Jugy hodně dobrej stoper, a myslím že Zlínu dost pomůže, a i si tam vyzkouší tříobráncovej systém...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Hráč, který v době, kdy nastupoval v základu, nezklamal. Obrovskou jeho předností je organizace obrany, poctivost a zarputilost. Zranění ho hodně zabrzdilo, podle mě by hrál dál v základu, kdyby se nezranil. Snad to pro něj neznamená ve Slavii konečnou.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Že se Jugas do naší hry nehodí, s tím zásadně nesouhlasím. Jugas hrál výborně, než ho zabrzdilo zranění, navíc je silný psychicky, je to rozený lídr. Ideální pro něj bude půlroční hostování ve Zlíně, pak se k nám vrátí a bude v základu. Stejný postup se vyplatil u Součka (hostování v Liberci). Jugas ještě u nás neřekl poslední slovo!
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
souhlas, lidi maji kratkou pamet, uz si nepamatuji, jak hral minulou sezonu, kdyz byl v zakladu a mel formu, dokonce jsou schopni hodnotit pouze na zaklade pripravneho utkani.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Přesně tak, dokonce i Trpiš v nějakém starším rozhovoru řekl, že kdyby se Jugas tehdy nezranil, tak by byl v základu. Ale to je fotbal a zranění k němu bohužel patří, jednou jsi nahoře, jednou dole.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
A to ja půjdu proti proudu. Jugasovi nelze odepřít bojovnost a charakter, ale technicky je na tom ze všech stoperů nejhůř a tvrdím, že do stylu JiT se nehodí. V případě nouze může zaskočit Frydrych, který dosahuje podobných kvalit Jugase.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Za Šilhavého při zranění Deliho hrál v Jablonci na stoperu Ngadeu a DZ Souček... a protože jsme v záloze dost propadávali, tak další kolo doma proti Bohemce byl MNN zpátky v záloze a stopera odehrál Frydrych (místo něj šel na pravého beka Bořil a vlevo zaskočil Švento)
Tím si tak úplně jist nejsem - luxusně se trefil proti Příbrami, to bylo slušný "béčko", ale jinak si nevybavuji nějakou slušnou střelbu... spíše dává góly důrazem na malém vápně - v tom je neocenitelný....
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Frydrych je prostě stoper, kterého už třetí trenér staví na kraj obrany z důvodu nedostatku krajních obránců. Na jednu stranu oceňuji, jak se s tím popral, ale krajní obránce z něho nikdy nebude. Je to škoda, že ho trenéři staví na post, který není pro něj úplně ideální a nikdy nedostal šanci hrát stabilně na stoperu, kde by vynikly jeho přednosti.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Osobne jsem cekal, ze s prichodem JiT uz Frydrycha na beku neuvidim, ale on se tam porad drzi. Nadruhou stranu bych nerekl, ze ho tam zrovna JiT drzi jen z nedostatku krajnich obrancu, protoze to uz bychom urcite nejakeho koupili. Spis je to tim, ze robocop Coufal na hriste nikoho prakticky nepusti a kdyz uz Frydrych po nekolika zapasech na lavicce musi nastoupit, tak nezklame. To je jeho obrovska vyhoda spolu s tim, ze ve vapne soupere je na beka hodne nebezpecny.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Je pravda, že Jugas potřebuje hrát, jenže hrát u nás. Od většinu hráčů je vidět, že je to ryzí srdcař a do kádru patří svým charakterem. Takže Kubo, s bojem o LM s tebou počítáme !
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Dobré ráno přeji Vám všem.
Předně bych začal tím, že jsem se nejprve smířil s odchodem "Míši". A ocenil jsem to, že pořád máme ještě Deliho, Kúdelu, Jugase a Krále.
Protože se klub Fulham ukázal jako skupina "amatérů", máme "Míšu" zpátky a přesto, že mám Kubu rád, po zhlédnutí přípravného zápasu s Rosenborgem mi bylo jasné, že když se MNG vrátil, padne to na Kubu Jugase.
Sice ještě není nic hotového, ale pokud půjde hostovat Kuba do Zlína, je to dobře. On odsud přišel a tak nepůjde do neznámého prostředí. Navíc i při zápase s Rosenborgem, když tam šel Kuba na pár posledních minut za Pepu Hušbauera, bylo vidět, že máme dobrou partu. Kuba se znovu rozehraje, dostane se do zápasové praxe a může se stát, že budeme mít v létě třeba novou stoperskou dvojici a v ní Kuba chybět nebude.
Pevně věřím tomu, že si to všechno pověděl hlavně Kuba s JiT a panem Nezmarem, a je to mezi nimi všechno na "férovku" vyříkané. To je důležité i proto, aby Kuba neodcházel na hostování s pocitem nějaké křivdy. To by bylo špatně. Pokud tedy Kuba odejde na hostování, tak Kubovi přeji jen všechno dobré a věřím, že se do Slávie vrátí.
Jinak jedna poznámka.
Z komise rozhodčích odchází pan Mlsna, a to je pro mne velmi špatný signál a jen to potvrzuje, že příchod sparťanského soudruha Chovance, který odsoudil emigraci Luboše Kubíka a Ivo Knoflíčka slovy, že zradili socialistickou vlast a komunistické ideály uvědomělých československých sportovců, byl jeden velký morální omyl. Je to otřesné, že člověk spjatý s cinklým jarem a velký kamarád bývalého příslušníka StB je předsedou komise rozhodčích. Proto i ty "silné řeči" pana Šádka, že to ještě Slávii na jaře pořádně znepříjemní.........
Jeho výrok při oslavě titulu s Plzní o pražských "mrd.....", ten nikdo nesmaže.
Buďme ve střehu, ale bojujme na hřišti hlavně tím, že dáme vždycky víc.
Jsem také zvědav na to, v jakém stavu budou o tomto víkendu naše stadiony a jaké bude počasí. Z mnoha klubů už začínají prosakovat zprávy, že se jim to prodloužení ligy o další zápasy a tím i zkrácení zimní přípravy moc nelíbí.
A co je k smíchu, prská především "rudábída".
Jinak se už nemohu, stejně jako přítel Donford, dočkat zápasu s Teplicemi.
Hlavně, aby se vstup vydařil. Mám pořád v paměti, že jsme minulé jaro začali dost blbě v Jihlavě, no a pak nám chvilku trvalo, než jsme se z té prohry vzpamatovali. Plzeň bude čekat na každé naše zaváhání........
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Sokrate, myslím, že jsem ti to už o tom rudém "Čovankovi" (jak jeho jméno četli v zahraničí) psal. Aniž bych se ho chtěl nějak víc zastávat, tak k tomu trapnému vyjádření o K+K byl jako nejlepší hráč (fotbalista roku 1986) dotlačený soudruhy, kteří v té době měli všechno pod palcem. I když jsem v té době ještě chodil na základku, pamatuji si, že k podobným uvědomělým výrokům přiměli třeba i hokejového brankáře Králíka. A tehdy hrozily postihy i za takové banality jako neúčast na mávacím prvomájovém průvodu.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Ahojky Jáchyme.
Vím, že jsi mi to psal. Jen jsem Ti chtěl povědět, že tehdy byl Chovanec předsedou svazácké skupiny u "rudébídy" a věř mi, že jsem si zažil tehdy hodně smutný příběh sám. Ale nikdy jsem se nesnížil k tomu, abych někoho odsuzoval. Chovance nikdo v r. 1990 nenutil k tomu, aby se tvrdě a odmítavě stavěl k nominaci obou K+K na MS 1990 v Itálii.
S úctou
Sokrates55
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Ale v tom roce 1990 nešlo zdaleka jen o Chovance. Proti zařazení K+K do soupisky se stavěla většina hráčů, kteří tehdy postup do Itálie vykopali. Samozřejmě, že v tehdejším nároďáku měla největší zastoupení Sparta... Jinak, abys to nepochopil špatně, o Chovancovi a jeho sparťanské morálce si nedělám žádné iluze.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Jáchyme, příteli.
Nikdy jsem nepochyboval o tom, že jsi slávista tělem i duší. A Chovanec si víc našich myšlenek už nezaslouží :-).
Vím, že jsem tu debatu začal a tak už radši žádné další úvahy nebudu vypouštět :-).
Kubovi přeji jen to dobré, ale jak tak koukám, Zlín by chtěl Kubu na hostování asi zadarmo.
Poprosíme Miga52, aby tam trochu ty "zlíňáky" porychtoval :-)..
Sokrates55
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Ja si teda myslim, ze v osmdesatych letech zadny postihy za neucast v prvomajovem pruvodu nehrozily, to uz byla naprosta komedie. Normalni lidi na to srali a chodili tam jen blbci.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Ještě, že slávistické vedení není tak sentimentální. Zkrátka máme 5 -6 stoperů a někdo musí jít... proboha, koho jinèho byste poslali pryč?
Každý chce Slavii v LM a představa, ze to půjde s Jugasem jeste nahoru je mylná. Kdyz by u nás seděl, tak ho neprodáme. Ve Zlíně hrát bude a nekdo ho bude i chtít. Můžeme tak aspoň za čas snížit ztrátu.
Tak s první větou bych dejme tomu i souhlasil. Ta druhá na mne vyznívá vůči Kubovi příliš arogantně. Naše stopery bych rozdělil následovně: první dva jsou na roveň, pokud bude Simon zdravý a to Míša a Simon další dva jsou na roveň a to Kúdela a Jakub. Kúdela má větší šanci neb si ho přivedl JT a má lepší rozehrávku což trenér preferuje. Jinak Kuba má skvělou organizaci hry, poziční hru, je to vítězný hráč, poctivec a dříč. Vůbec bych ho nedegradoval jako nějakého outsidera. O Alexovi záměrně nehovořím, pořádně jsem ho neviděl, osobně si myslím že to bude nuhrada spíše za Suka. Navíc v létě může odejít jak Míša tak Simon. Asi tak za mne.
A to já bych je rozdělil ještě jinak, Kuba a MNN jsou si typologicky podobní. Důrazní řízci. Simon a Kúdela jsou hráči "k nim". No a z minisouboje MNN- Jugy je to holt win pro mistra afriky, i kvůli klauzuli. Dvojka Jugy- MNN spolu nebude hrát, protože by byla moc defenzivní.
OK. Tvůj názor nijak neodporuje mému, spíše naopak. V případě odchodu Míši v létě, může Kuba být vhodná náhrada....K němu Simon, Alex případně Kúdela a stopery máme pořešené..
rekl bych, ze JiT pocita s Kralem na stopera, protoze nasim stoperum chybi ve vetsi mire schopnost zakladat utocne akce a v urcitych fazich zapasu si zaloznici musi chodit pro mic az do obrany a jsme pak ve stredu pole -1 hrac. Rozehravku ma nejlepsi Kudela, ale od Krale se ocekava jeste neco vice. Mozna ze to bude az v budoucnu, ale byl by to velky posun ve stylu hry celeho muzstva. Ja v nem vidim ceskeho Davida Luize ;)
je silový stoper, dříč a vítězný typ. ale nemá to co má Kúdela nebo Alex Král, hlavu na klidnou rozehrávku. proto se do Slavie bohužel momentálně nehodí. je dobře že si zahraje na hostování, v létě se uvidí. potrápí naše soupeře.
Komentáře (57)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Kzlo před 6 lety 04.02.2019 15:10 |Nedá se nic dělat ale ideální pro obě strany v létě se vrátí rozehraný do známého prostředí jako náhrada za MNN
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Rooney před 6 lety 04.02.2019 16:43 |Pokud MNN v lete opravdu odejde tak doufam, ze jeho nahradou bude nekdo vhodnejsi, nez Kuba... Ja vim, ze je tu v oblibe a stejne jako Mesanovic ma veliky podil na titulu, ale typologicky se proste do nasi soucasne hry nehodi. Musim uznat, ze pohybove i technicky na sobe hodne zapracoval, ale na zaklad ve Slavii je to podle me (a evidentne i dle JiT) proste malo. Uz jsem tu psal, ze diky radikalni zmene hry pri vymene trenera budeme muset zkousnout nekolik odchodu oblibenych hracu a Kuba s Murisem jsou presne tento pripad.
Jedine, ze by i nadale chtel u nas plnit roli stopera c. 3-4, ale s tim moc nepocitam.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Jachym před 6 lety 04.02.2019 16:49 |Kuba se ale na titulu nepodílel. Přišel až po něm.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Rooney před 6 lety 04.02.2019 18:33 |Ach ta pamet... Moje chyba, ja mel za to, ze prisel uz v zime. Takze dekuji za opravu a upresneni, ale i bez titulu tu odvedl dobre sluzby.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
chosejn před 6 lety 04.02.2019 16:50 |Jugas podle me prisel az po titulu
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 04.02.2019 17:39 |Jak už psali kolegové, došel jako náhrada za půlroční klauzuli-Luftnera. Titul udělal Deli na podzim s Bílkem a na jaře s Luftnerem. Jinak jsem rád, že je Jugas u nás, protože je přesto tím kdo do stoperské dvojky chybí RB. Tak jen doufám, že pokud to u nás nezkousne a nevyjde ani cizina tak neskončí tam...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Rooney před 6 lety 04.02.2019 18:37 |Jj, s jeho prichodem jsem se o pul roku seknul... Ale jinak souhlasim, ze snad nepujde k RB, protoze jim by se opravdu moc hodil. Ale snad ma rozum a do toho jejich nekoncepcniho marastu by nesel.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
bongor před 6 lety 04.02.2019 20:50 |Ty národní umělci už se tetelí radostí,že k nim nakonec Kuba přece jen přijde.Byl by tam jasná jednička,ale
věřím,že už je z něj slávista a ví,že se k nám opět brzy vrátí a to v ještě lepší pozici ,než před zraněním.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
SirCohen před 6 lety 04.02.2019 15:12 |Moc konkrétních informací v tom článku tedy není:-)
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
buran před 6 lety 04.02.2019 18:36 |Jak podotýkáš a článek sám o sobě nepůsobí zrovna věrohodně co se týká odchodu Jugase,že není na soupisce neznamená že přestupuje, zase se možná vaří z vody:-(
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
pehacko před 6 lety 04.02.2019 15:49 |pro slavii i jugase nejlepsi varianta. ve zline bude hrat, bude hrat proti nasim souperum na cele tabulky a bude u nej o motivaci postarano. pohlida i spoluhrace, aby se neco nahodou nevypustilo... v lete prijde (jak zde pise nize kolega) jako nahrada za misu a muze se znovu porvat o misto a hlavne najednou bude stoperu o dost mene. misa pryc a kral pujde na dz za soucka...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
SKEP před 6 lety 04.02.2019 16:49 |Jsem zvědav, zda nastoupí v zápase 29. kola...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
malan (přítel SN) před 6 lety 04.02.2019 17:18 |Radsi bych ho videl v Newcastlu nez ve Zline. Sice bude hrat, ale nikam ho to neposune..
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
bramburek (přítel SN) před 6 lety 04.02.2019 17:44 |No ale furt lepší než aby u nás jako stoper č. 4-5 seděl na tribuně, nebo chodil hrát juniorskou ligu, což mu nedá vůbec nic... proto je nejlepší při tom přetlaku kvalitních stoperů, aby hrál pravidelně ligu za Zlín, kde to dobře zná, a oni znaj jeho...
a v létě se pak uvidí, podle toho jestli někdo odejde a tak... furt je Jugy hodně dobrej stoper, a myslím že Zlínu dost pomůže, a i si tam vyzkouší tříobráncovej systém...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Hanzwalter před 6 lety 04.02.2019 19:05 |Škoda, myslim si ze Kuba je vyborny hráč a dric. Snad ukáže ve Zlíně, ze na to má a za půl roku se zapojí k nám zpět do přípravy.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Lunaris před 6 lety 04.02.2019 20:09 |Hráč, který v době, kdy nastupoval v základu, nezklamal. Obrovskou jeho předností je organizace obrany, poctivost a zarputilost. Zranění ho hodně zabrzdilo, podle mě by hrál dál v základu, kdyby se nezranil. Snad to pro něj neznamená ve Slavii konečnou.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
dauby před 6 lety 04.02.2019 20:41 |Že se Jugas do naší hry nehodí, s tím zásadně nesouhlasím. Jugas hrál výborně, než ho zabrzdilo zranění, navíc je silný psychicky, je to rozený lídr. Ideální pro něj bude půlroční hostování ve Zlíně, pak se k nám vrátí a bude v základu. Stejný postup se vyplatil u Součka (hostování v Liberci). Jugas ještě u nás neřekl poslední slovo!
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Snivec před 6 lety 04.02.2019 21:03 |souhlas, lidi maji kratkou pamet, uz si nepamatuji, jak hral minulou sezonu, kdyz byl v zakladu a mel formu, dokonce jsou schopni hodnotit pouze na zaklade pripravneho utkani.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 02:38 |Přesně tak, dokonce i Trpiš v nějakém starším rozhovoru řekl, že kdyby se Jugas tehdy nezranil, tak by byl v základu. Ale to je fotbal a zranění k němu bohužel patří, jednou jsi nahoře, jednou dole.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Ados před 6 lety 04.02.2019 23:36 |A to ja půjdu proti proudu. Jugasovi nelze odepřít bojovnost a charakter, ale technicky je na tom ze všech stoperů nejhůř a tvrdím, že do stylu JiT se nehodí. V případě nouze může zaskočit Frydrych, který dosahuje podobných kvalit Jugase.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Snivec před 6 lety 04.02.2019 23:48 |a videls nekdy Frydrycha na stoperu?
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Tochal (přítel SN) před 6 lety 04.02.2019 23:56 |Samozřejmě. Takhle na první dobrou například v druhém poločasu na Villarrealu.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Snivec před 6 lety 05.02.2019 00:06 |takze tam odehral 45 minut a zaskakoval v te dobe, kdyz tam hral Jugas pravidelne? Jinak Frydrych hral na stoperu jednou ve Zline od zacatku.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
kjandourek (admin) před 6 lety 05.02.2019 08:57 |Za Šilhavého při zranění Deliho hrál v Jablonci na stoperu Ngadeu a DZ Souček... a protože jsme v záloze dost propadávali, tak další kolo doma proti Bohemce byl MNN zpátky v záloze a stopera odehrál Frydrych (místo něj šel na pravého beka Bořil a vlevo zaskočil Švento)
http://www.csfotbal.cz/prvni-liga/sezona/2016-2017/zapas/sk-slavia-praha-bohemians-praha-1905/19713
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Snivec před 6 lety 05.02.2019 09:26 |ano, ve zline 17/18, s bohemkou 16/17, s ostravou 15/16 a mozna by se za ty ctyri sezony ještě něco naslo
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
kjandourek (admin) před 6 lety 05.02.2019 10:39 |Mě tedy přijde, že on se svými dispozicemi toho beka stejně hraje jako stopera... Luxusní hlavy před vlastním i soupeřovým vápnem, špatné centry :-)
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Taky před 6 lety 05.02.2019 15:01 |A navrch dobrá střelba, kam se třeba Bořil hrabe.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
kjandourek (admin) před 6 lety 05.02.2019 15:04 |Tím si tak úplně jist nejsem - luxusně se trefil proti Příbrami, to bylo slušný "béčko", ale jinak si nevybavuji nějakou slušnou střelbu... spíše dává góly důrazem na malém vápně - v tom je neocenitelný....
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Snivec před 6 lety 05.02.2019 15:57 |Frydrych je prostě stoper, kterého už třetí trenér staví na kraj obrany z důvodu nedostatku krajních obránců. Na jednu stranu oceňuji, jak se s tím popral, ale krajní obránce z něho nikdy nebude. Je to škoda, že ho trenéři staví na post, který není pro něj úplně ideální a nikdy nedostal šanci hrát stabilně na stoperu, kde by vynikly jeho přednosti.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Rooney před 6 lety 05.02.2019 17:43 |Osobne jsem cekal, ze s prichodem JiT uz Frydrycha na beku neuvidim, ale on se tam porad drzi. Nadruhou stranu bych nerekl, ze ho tam zrovna JiT drzi jen z nedostatku krajnich obrancu, protoze to uz bychom urcite nejakeho koupili. Spis je to tim, ze robocop Coufal na hriste nikoho prakticky nepusti a kdyz uz Frydrych po nekolika zapasech na lavicce musi nastoupit, tak nezklame. To je jeho obrovska vyhoda spolu s tim, ze ve vapne soupere je na beka hodne nebezpecny.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 19:02 |Plus je asi se svou rolí srozuměný, a nedělá vyloženě dusno, což by někdo jiný dělat mohl.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Rooney před 6 lety 05.02.2019 19:32 |Zatim asi ano, ale je otazkou, jak dlouho to bude ochotny kousat. Preci jen ma jeste par let kariery pred sebou.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
hamlo1 (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 18:39 |V Baníku to byl velmi dobrý stoper
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 00:43 |Vždyť by se jednalo až o 5. stopera. Jelikož nehrajeme na 3 stopery, tak není moc pravděpodobné, že bude Frydrych na této pozici využit.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
ezechiel před 6 lety 05.02.2019 05:07 |Je pravda, že Jugas potřebuje hrát, jenže hrát u nás. Od většinu hráčů je vidět, že je to ryzí srdcař a do kádru patří svým charakterem. Takže Kubo, s bojem o LM s tebou počítáme !
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 08:50 |Dobré ráno přeji Vám všem.
Předně bych začal tím, že jsem se nejprve smířil s odchodem "Míši". A ocenil jsem to, že pořád máme ještě Deliho, Kúdelu, Jugase a Krále.
Protože se klub Fulham ukázal jako skupina "amatérů", máme "Míšu" zpátky a přesto, že mám Kubu rád, po zhlédnutí přípravného zápasu s Rosenborgem mi bylo jasné, že když se MNG vrátil, padne to na Kubu Jugase.
Sice ještě není nic hotového, ale pokud půjde hostovat Kuba do Zlína, je to dobře. On odsud přišel a tak nepůjde do neznámého prostředí. Navíc i při zápase s Rosenborgem, když tam šel Kuba na pár posledních minut za Pepu Hušbauera, bylo vidět, že máme dobrou partu. Kuba se znovu rozehraje, dostane se do zápasové praxe a může se stát, že budeme mít v létě třeba novou stoperskou dvojici a v ní Kuba chybět nebude.
Pevně věřím tomu, že si to všechno pověděl hlavně Kuba s JiT a panem Nezmarem, a je to mezi nimi všechno na "férovku" vyříkané. To je důležité i proto, aby Kuba neodcházel na hostování s pocitem nějaké křivdy. To by bylo špatně. Pokud tedy Kuba odejde na hostování, tak Kubovi přeji jen všechno dobré a věřím, že se do Slávie vrátí.
Jinak jedna poznámka.
Z komise rozhodčích odchází pan Mlsna, a to je pro mne velmi špatný signál a jen to potvrzuje, že příchod sparťanského soudruha Chovance, který odsoudil emigraci Luboše Kubíka a Ivo Knoflíčka slovy, že zradili socialistickou vlast a komunistické ideály uvědomělých československých sportovců, byl jeden velký morální omyl. Je to otřesné, že člověk spjatý s cinklým jarem a velký kamarád bývalého příslušníka StB je předsedou komise rozhodčích. Proto i ty "silné řeči" pana Šádka, že to ještě Slávii na jaře pořádně znepříjemní.........
Jeho výrok při oslavě titulu s Plzní o pražských "mrd.....", ten nikdo nesmaže.
Buďme ve střehu, ale bojujme na hřišti hlavně tím, že dáme vždycky víc.
Jsem také zvědav na to, v jakém stavu budou o tomto víkendu naše stadiony a jaké bude počasí. Z mnoha klubů už začínají prosakovat zprávy, že se jim to prodloužení ligy o další zápasy a tím i zkrácení zimní přípravy moc nelíbí.
A co je k smíchu, prská především "rudábída".
Jinak se už nemohu, stejně jako přítel Donford, dočkat zápasu s Teplicemi.
Hlavně, aby se vstup vydařil. Mám pořád v paměti, že jsme minulé jaro začali dost blbě v Jihlavě, no a pak nám chvilku trvalo, než jsme se z té prohry vzpamatovali. Plzeň bude čekat na každé naše zaváhání........
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
slaviator před 6 lety 05.02.2019 09:55 |Mlsny je škoda, ale je to slušný člověk a holt už na to neměl žaludek...
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
ElvisPresley před 6 lety 05.02.2019 11:34 |Pokud kluby prskají, neměly s novým formátem souhlasit.... Tento prskot zdá se býti poněkud opožděný a alibistický....
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Jachym před 6 lety 05.02.2019 11:57 |Sokrate, myslím, že jsem ti to už o tom rudém "Čovankovi" (jak jeho jméno četli v zahraničí) psal. Aniž bych se ho chtěl nějak víc zastávat, tak k tomu trapnému vyjádření o K+K byl jako nejlepší hráč (fotbalista roku 1986) dotlačený soudruhy, kteří v té době měli všechno pod palcem. I když jsem v té době ještě chodil na základku, pamatuji si, že k podobným uvědomělým výrokům přiměli třeba i hokejového brankáře Králíka. A tehdy hrozily postihy i za takové banality jako neúčast na mávacím prvomájovém průvodu.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 14:53 |Ahojky Jáchyme.
Vím, že jsi mi to psal. Jen jsem Ti chtěl povědět, že tehdy byl Chovanec předsedou svazácké skupiny u "rudébídy" a věř mi, že jsem si zažil tehdy hodně smutný příběh sám. Ale nikdy jsem se nesnížil k tomu, abych někoho odsuzoval. Chovance nikdo v r. 1990 nenutil k tomu, aby se tvrdě a odmítavě stavěl k nominaci obou K+K na MS 1990 v Itálii.
S úctou
Sokrates55
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Jachym před 6 lety 05.02.2019 15:12 |Ale v tom roce 1990 nešlo zdaleka jen o Chovance. Proti zařazení K+K do soupisky se stavěla většina hráčů, kteří tehdy postup do Itálie vykopali. Samozřejmě, že v tehdejším nároďáku měla největší zastoupení Sparta... Jinak, abys to nepochopil špatně, o Chovancovi a jeho sparťanské morálce si nedělám žádné iluze.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 15:24 |Jáchyme, příteli.
Nikdy jsem nepochyboval o tom, že jsi slávista tělem i duší. A Chovanec si víc našich myšlenek už nezaslouží :-).
Vím, že jsem tu debatu začal a tak už radši žádné další úvahy nebudu vypouštět :-).
Kubovi přeji jen to dobré, ale jak tak koukám, Zlín by chtěl Kubu na hostování asi zadarmo.
Poprosíme Miga52, aby tam trochu ty "zlíňáky" porychtoval :-)..
Sokrates55
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
travel (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 19:52 |Hubáček to zařídí :-)
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
edenian před 6 lety 05.02.2019 22:04 |Ja si teda myslim, ze v osmdesatych letech zadny postihy za neucast v prvomajovem pruvodu nehrozily, to uz byla naprosta komedie. Normalni lidi na to srali a chodili tam jen blbci.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 12:16 |Slavia chce po Zlínu, aby převzal celou výši výplaty (cca 400 tisíc), ale Zlín na to nechce přistoupit.
https://twitter.com/baaza22/status/1092712603913199616?s=21
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
fredydj (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 13:00 |žebraci, může jít hostovat klidně jinam
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
ElBrody před 6 lety 05.02.2019 14:43 |Tvl, Zlín is the new West Ham... :)
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
ElBrody před 6 lety 05.02.2019 14:57 |Sakra, Fulham samozřejmě.
Re: Jugas není na soupisce pro poháry, ze Slavie míří zpátky do Zlína
butters před 6 lety 05.02.2019 15:45 |To je fuk, šunka jako šunka :)
Jugas do Zlína
Cross před 6 lety 05.02.2019 16:06 |Ještě, že slávistické vedení není tak sentimentální. Zkrátka máme 5 -6 stoperů a někdo musí jít... proboha, koho jinèho byste poslali pryč?
Každý chce Slavii v LM a představa, ze to půjde s Jugasem jeste nahoru je mylná. Kdyz by u nás seděl, tak ho neprodáme. Ve Zlíně hrát bude a nekdo ho bude i chtít. Můžeme tak aspoň za čas snížit ztrátu.
Re: Jugas do Zlína
necich před 6 lety 05.02.2019 18:58 |Tak s první větou bych dejme tomu i souhlasil. Ta druhá na mne vyznívá vůči Kubovi příliš arogantně. Naše stopery bych rozdělil následovně: první dva jsou na roveň, pokud bude Simon zdravý a to Míša a Simon další dva jsou na roveň a to Kúdela a Jakub. Kúdela má větší šanci neb si ho přivedl JT a má lepší rozehrávku což trenér preferuje. Jinak Kuba má skvělou organizaci hry, poziční hru, je to vítězný hráč, poctivec a dříč. Vůbec bych ho nedegradoval jako nějakého outsidera. O Alexovi záměrně nehovořím, pořádně jsem ho neviděl, osobně si myslím že to bude nuhrada spíše za Suka. Navíc v létě může odejít jak Míša tak Simon. Asi tak za mne.
Re: Jugas do Zlína
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 19:12 |A to já bych je rozdělil ještě jinak, Kuba a MNN jsou si typologicky podobní. Důrazní řízci. Simon a Kúdela jsou hráči "k nim". No a z minisouboje MNN- Jugy je to holt win pro mistra afriky, i kvůli klauzuli. Dvojka Jugy- MNN spolu nebude hrát, protože by byla moc defenzivní.
Re: Jugas do Zlína
necich před 6 lety 05.02.2019 19:42 |OK. Tvůj názor nijak neodporuje mému, spíše naopak. V případě odchodu Míši v létě, může Kuba být vhodná náhrada....K němu Simon, Alex případně Kúdela a stopery máme pořešené..
Re: Jugas do Zlína
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 05.02.2019 19:57 |jojo.presne tak.
Re: Jugas do Zlína
necich před 6 lety 05.02.2019 20:13 |Ještě bych snad dodal, že takto jsem o tom nepřemýšlel, díky za rozšíření obzorů...
Re: Jugas do Zlína
Snivec před 6 lety 05.02.2019 19:17 |rekl bych, ze JiT pocita s Kralem na stopera, protoze nasim stoperum chybi ve vetsi mire schopnost zakladat utocne akce a v urcitych fazich zapasu si zaloznici musi chodit pro mic az do obrany a jsme pak ve stredu pole -1 hrac. Rozehravku ma nejlepsi Kudela, ale od Krale se ocekava jeste neco vice. Mozna ze to bude az v budoucnu, ale byl by to velky posun ve stylu hry celeho muzstva. Ja v nem vidim ceskeho Davida Luize ;)
kuba jugas
martas2019 před 6 lety 05.02.2019 18:48 |je silový stoper, dříč a vítězný typ. ale nemá to co má Kúdela nebo Alex Král, hlavu na klidnou rozehrávku. proto se do Slavie bohužel momentálně nehodí. je dobře že si zahraje na hostování, v létě se uvidí. potrápí naše soupeře.