Velmi pěkný rozhovor, který fanouškovi něco dá, žádné plané kydy. Musím říci, že když JT přišel do Slavie neměl zcela mé sympatie (podle reakcí na oficiálkách jsem nebyl zdaleka sám) , ale zejména i díky takovýmto rozhovorům si jednoznačné mé srdce získal. Snaží se fanouškovi prostě ten fotbal přiblížit a vysvětlit proč dělá to či ono. Zatím to evidentně funguje i na hráče..Za mne super.
Měl jsem to úplně stejně... hájil jsem Jardu do posledního dechu, poukazoval na to, že on s provinčním Libercem získal titul, zatímco Trpiš ne... a setsakramentsky jsem se pletl :-)
Tak já opět půjdu proti proudu a zopakuji co jsem již několikrát říkal. Stále jsem přesvědčen, že JŠ měl na jaře tu šanci dostat, respektive si ji zasloužil. Viním vedení, že předčasně odpískalo boj o titul ( což se i dle výkonů Plzně potvrdilo). I díky tomu byl můj náhled na JT takový jaký byl. JT zajisté na tom neměl sebemenší podíl. Svým přístupem, pojetím fotbalu, pracovitostí a skromností se ukázal jako vhodný trenér pro Slavii. JŠ v repre rovněž dokazuje své kvality a díky jemu mne zase repre začala zajímat....
člověče já to vidím obráceně... podle mě jsme správně odpískali boj o titul v době kdy jsme měli 14-ti bodovou ztrátu a rozjeli změnu stylu, která už na konci jara znamenala vítězství v poháru a k tomu podzimní jízdu...
S tím souhlasím a vidím to úplně stejně.Šilhavý bohužel neudržel tu nastavenou laťku a jiná možnost, než nastolit změnu, možná nebyla.Dnes se jasně ukazuje, že ten krok byl správný
Šilhavý obecně umí hrát s týmem, který není úplně favoritem... umí vzít hráče, které má k dispozici a ušít jim styl na míru... styl, který vychází z obrany... Slavii přebíral nesebevědomou a v problémech a rychle jí vytáhl na přední příčky... podobné to má s reprezentací...
Ovšem problémy má, jakmile dostane volnou ruku na doplnění kádru a má být dominantní... Už titulové jaro bylo hodně kostrbaté, hlavně v domácích zápasech, kde soupeři opravdu zalezli ... a loňský podzim byl v jeho provedení bohužel hodně špatný
Podobné to má i KJ, tzv. z howna uplete bič. Když má tzv. neomezené možnosti tak je pyčy. Na obhajobu JŠ ve Slavii bych uvedl, honil dva zajíce najednou, měl nekozolidovaný kádr ( příchody Rotaně, Altintopa, Laštůvky apod.) neměl Nezmara, posily mu vodil Krob. Za hráče jako Barák, Pavlenka mu přivedli tři vysloužilé veterány a do brány hydrant, který byl úplně z formy a tuším zraněného Hromadu...
No, v případě reprezentace upletl z howna ještě větší howno... Ty výsledky stejně jako herní projev byly tristní, ostudné a hrůzostrašné i při zohlednění toho nepříliš kvalitního materiálu, který měl k dispozici...
No, vyplývá mně z toho opak. Píšeš, že z hovna uplete bič, to je, když NEmá neomezené možnosti. V repre neomezené možnosti s tím slabým kádrem rozhodně neměl a upletl velký kulový.
Nevím zda špatné vyjádření či špatné pochopení. V repre nemá omezení, může si pvolat koho chce (otázka je výkonnosti) ve Slavii např.měl problém i při trenování neb neměl dostatek hráčů. A to co tehdy přišlo bylo mnohým k smíchu.: Brabec, Šenkeřík apod. Standa Vlček litoval že prodloužil apod. Nakonec z toho byl sice s velkým štěstím postup do LM a následně titul, a příští rok další titul. Pamatuji, že nebylo týdne, kdy by se nemluvilo o tom že Slavia dluží hráčům apod. Prostě upletl z howna bič a ještě s ním práskal. V repre si mohl pozvat to nejlepší co má ČR k dispozici a byla z toho blamáž....Tak to myslím...
Nechci ti kazit iluze, ale to s tím, že si může povolat koho chce, to tak úplně pravda není.Tam do nominace zasahuje hodně vnějších faktorů.Agenti,majitelé klubů, kteří nechtějí hráče uvolňovat na přáteláky, vedení svazu a také osobní sympatie a antipatie.Ona je to celkem slušná alchymie.Pak záleží na osobnosti trenéra, jak se s tím vypořádá.
No ta je právě otázka jak moc JŠ neměl na přestupy vliv... co jsem já slyšel, tak minimálně Rotaně si prosadil sám a hodně přes závit... a taky mu to JT při první příležitosti vyčetl..
Laštůvka byla záškodnická akce sport investu, když chtěli Pavlenku za každou cenu dostat do Německa.. prostě nám oznámili, že Pavlenka buď odejde, nebo bude chytat za juniorku... a tím pádem jsme byli bez gólmana.. ta nám nabídli, že když Pavlenku pustíme, tak nám přivedou Laštůvku... Bohužel nebyla k dipozici křišťálová koule, abychom věděli, že nejlepší bude poslat je do háje a přivést ze sestupující Příbrami Hrušku, který potom držel Plzeň v EL...
Laštůvka musel být zřejmě pod obrovským tlakem, protože v Baníku chytá famozně, Baník drží a potvrzuje, že má hodně vysokou kvalitu.To, žer se mu u nás nevedlo může mít milion důvodů,ale nenazýval bych to záškodnickou akcí.
Záškodnická byla od Sport investu, který prostě chtěl dostat Pavlenku ven... Laštůvka se pod tlak dostal sám, když podpořil Sport invest tvrzením, že k nám půjde jenom když bude mít jistotu, že bude jedničkou...
No dobře, dejme tomu, ale u těch jednání snad bylo více lidí, na tohle neměli vůbec přistoupit.Není možné si vynucovat post jedničky smlouvami, nebo dohodami.To je chyba i na straně vedení Slavie.Věřím, že dnes už by Pavlenku tak lehce nepustili
Jenomže oni to postavili tak, že když ho nepustíme, tak už za nás chytat nebude... zpětně si říkám, že jsem si měli vytáhnout Hrušku, ten se v následujících sezónách ukázal lépe.. jenomže do té doby to byl "jenom" stárnoucí frajer z ligy - v zahraničí se nikdy neukázal - a s Příbramí sestoupil... asi by se nikomu nelíbila představa, že nás má táhnout do ligy mistrů...
Laštůvka měl za sebou docela zajímavou kariéru v Evropě a i ta sezóna v Karviné se mu docela povedla... Na první pohled to bylo celkem logické rozhodnutí...
On ten Hruška není takový zázrak.Všimni si, že on má naprosto neuvěřitelné zákroky, u kterých už všichni očekávají gól,aby vzápětí udělal nějaký kiks.Střídá skvělé zápasy s vyloženě slabými a to je u brankáře dost blbý.I když mi počátku neseděl Kolář, protože mi nepřišel moc velký a měl problémy se střelami zdálky, tak dneska jsem šťastnej, že ho máme.Protože je na něj spolehnutí.To, jak čte hru a jak má skvělej timing při vybíhání, to se jen tak nevidí.
Já spíše přemýšlím, kdo byl v té době v lize k dispozici kromě Laštůvky... a přicházel by v úvahu jako brankářská jednička mistra, který se chystá hrát o ligu mistrů.. Koubek patřil Spartě, Kolář teprve začínal ... Dúbravka snad byl v té době ještě k mání... Jinak Heča, Melichárek, Hladký.... prostě už potom jenom jména sice pravidelných ligových brankářů, ale žádné stálice,na které by byl opravdu spoleh.. Proto mi vycházel ten Hruška...
Hydrant. Lastuvka je spickovy brankar s famozni karierou. Co by za ni dali napriklad jini vynikajici brankari, kteri prosli Slavkou, napr. Cerny, Vaniak, Kozacik. Ze je Lasty skvely brankar, dokazuji i letosni cisla. Napr. co do % uspesnych zasahu mezi stabilne chytajicimi brankari je na prvnim miste s 82%. Pro porovnani nas golman 71%. Trosicku #uctypokoryrespektujardysilhavyho aspon trosku #uctypokoryrespektujardysilhavyho ;)
Nehodnotím jeho karieru, ta sama o sobě nechytá. Ve Slavii byl absolutně mimo. Má hlavní podíl na ztrátě na podzim i na vyřzení z EL. Stačí si projít jednotlivá utkání. Prostě potřebuje tzv. chytat. Pokud na něho jde jedna či dvě střely a uldělá chybu tak je to fatální... Řekl bych, že více respetku k JŠ tady na foru nemá skoro nikdo.
Jenže jaro ukázalo, že ta ztráta nebyla nedostižná. Nebýt experimentů JT v obraně a tím i nesmyslných ztrát tuším se Zlínem apod. tak by tlak na Plzeň byl ještě větší. Nyní nemá smysl o tom polemizovat. Za mne to byla chyba, nebotˇ k té výměně mohlo případně dojít o dva měsíce později. Už se k tomu fakt nechci vracet a jitřit staré rány...Současnost je skvělá tak proč to nějak kazit...
Já si právě myslím, že by nebyla tak skvělá, kdyby tam nebyl ten půlroční rozjezd, poznávání kádru a tak podobně...
Samozřejmě to není úplně jednoznačné - nikdo nečekal, že bude Plzeň na jaře tak marná....
Prohra v Jihlavě... ale ta vzápětí vyhrála i v Plzni...
a s tím Zlínem - no já nevím, to byl prostě "zápas blbec", neproměněná penalta, potom ten gól v poslední sekundě, za který bych Buchu pověsil do průvanu a použil při tom nějakou hodně citlivou část jeho těla...
není nutno hned jitřit rány, je to diskuze, tak proč to neprobrat :-)
To je fakt, nevracet se, nejitřit rány zhojené a naopak se radovat z přítomnosti a z nejbližší únorové budoucnosti. Vždyť už za týden se ten pomyslný cirkus zase rozjede.
Tohle už nemá smysl řešit. Co by bylo kdyby .. se prostě nedozvíme. A to, že občas nějaký trenér končí, nemusí znamenat, že je špatný, stačí když něco přestane fungovat nebo se sveze s tím, že něco v klubu nefunguje. Současný stav dává smysl, je v tom vidět nějaký řád a směr. To dřív nebylo, ale nemusela to být chyba Šilhavého, to nevíme.
Jsem zvedav kam to Jindra v kariéře dotáhne ... a ne ze bych byl nerad ze tu je, naopak, ale tak si rikam ze v Cr vic nez Slavie neni - mimo repre ale ta moc pro nej neni vzhledem k tomu jaky je to fotbalovy "blazen" ....
Když se o něčem podobném začalo mluvit v souvislosti s Jarolímem a Šilhavým (zvláště tomu jsem to velmi přál, svým gentlemanstvím mi ale spíše připomínal Wengera), tak se vždy něco zvrtlo (navíc Jarolím podle mě z těch úspěchů zblbnul). Takže já bych byl z pověrčivosti opatrný, i když bych nebyl proti rčení "do třetice všeho dobrého". Nicméně Jindra musí ještě své předchůdce dohánět:-) Oba měli titul. Jarolím dokonce dva a Ligu mistrů k tomu...
To je sice pravda, ale u Trpiše nějak cítím, že by to mohlo vyjít - není tak sebestředný jako Jarolím... a na rozdíl od Jardy Šilhavého má k dispozici Nezmara :-)
Pro mne byl kolaps KJ v repre překvapení a zklamání. Vezmu-li v potaz úspěchy u nás, na Slovensku a u šejků... Doufám, že tu pakáž na svazu pěkně zkásnul, jak je ostatně jeho zvykem...
Zase ale Fergusson ma zajimavy počet uspechu ... Nebylo by spatny kdyby Jindra mel podobny uspechy a navázal v tomto spise na Fergussona nez na Maddena :-)
Za dlouhého působení Dědka Maddena jsme v lize sbírali titul za titulem a v Evropě rozdávali obrovské příděly slavným klubům z celé Evropy. Takže za sirem náš Dědek až tolik nezaostal.
O zásluzích Johny Maddena netřeba pochybovat, ale díky tehdejší organizaci soutěží jsme nezískávali titul za titulem, ale tuším že dva nebo tři. Vyhráli jsme tehdejší EL. Jeho přínos nebyl ve výhrách, ale v přístupu k fotbalu, tréninku, přípravě apod. ... To jsem četl jako kluk...Možná to není pravda, ale já to tak mám v paměti...
Máš pravdu. Nominálně těch titulů vzhledem k měnící se organizaci ligy (v některých letech se liga vůbec nehrála), nebylo s Maddenem až tolik. Já napočítal tři v československé lize a jeden za mistra českých zemí. K tomu ještě různé ty poháry dobročinnosti a jiné trofeje. Jinak náš největší úspěch v roce 1938 (Středoevropský pohár) byl už bez Maddena, ale s Bicanem. Spíše bych Středoevropský pohár přirovnal dokonce k dnešní Lize mistrů.
Tak jsem tomu nechtěl věřit, a na wiki je uvedeno, že v roce 1938 získala Slavia pod jeho vedením Středoevropský pohár. A souhlasím, byla to tehdy nejlepší soutěž v Evropě takže dnešní LM....Díky za obohacení vědomostí.. Žil jsem v domění, že kromě SEP existovala ještě vyšší soutěž..
Už jsem to psal, že jako dřívějšímu zastánci Šilhavého (přinejmenším tedy poskytnutí delší šance) si mně JT velmi rychle získal zejména celkovým přístupem k fotbalu i k hráčům. A jak nedávno sám zmínil, ve svých rozhovorech se snaží poskytnout lidem především informace, aby se něco dozvěděli. A to se mu daří. Zároveň jsem rád, že Šilhavý zakotvil u reprezentace a snad se mu i daří ji zvedat. Je to tedy podle mně super v obou případech. Nakonec tedy ale při hodnocení budou podstatné hlavně výsledky, i když to krédo bavit lidi je také důležité a sympatické.
To tedy platí hlavně pro klub.
Neomlouvej se,z lidského hlediska odvolání Silhavého mrzelo asi většinu z nás,ale prostě ten tým se najednou začal nějak motat v kruhu,výkony měly sestupnou tendenci,do toho přišla Astana,prostě odvolání bylo logické.Ale stejně bych byl rád ,aby byl v budoucnu Jarda Silhavý se Slavií nějakým způsobem spojen...
Myslím, že není za co se omlouvat,spousta lidi byla proti odvolání JŠ,včetně mě, nicméně jsme asi ve většině případů laici i když někteří si to o sobě určitě nemyslí. Rozhodnuti bylo proto na vedeni.No dokud,Trpiš nezíská titul bude holt o stupínek níže, než jeho předchůdce, co nám bude platný vynikající trenér bez úspěchů, alespoň já to tak cítím i když má mé velké sympatie.
Jsem rád, že JT si ve Slavii vydobyl renomé, jako dlouho žádný trenér u nás. Napadá mě jedná otázka, jak moc umí cizí řeči, protože mít motivaci (jak Růžička), tak by se opravdu mohl stát trenérskou legendou jako dlouho nikdo. Trpišovského práce je znamenitá a věřím mu v boji o LM, což by měl být náš cíl a proto by měli všichni cedit krev a pořád žít Slavií.
Komentáře (70)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 19:03 |Velmi pěkný rozhovor, který fanouškovi něco dá, žádné plané kydy. Musím říci, že když JT přišel do Slavie neměl zcela mé sympatie (podle reakcí na oficiálkách jsem nebyl zdaleka sám) , ale zejména i díky takovýmto rozhovorům si jednoznačné mé srdce získal. Snaží se fanouškovi prostě ten fotbal přiblížit a vysvětlit proč dělá to či ono. Zatím to evidentně funguje i na hráče..Za mne super.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 19:16 |Měl jsem to úplně stejně... hájil jsem Jardu do posledního dechu, poukazoval na to, že on s provinčním Libercem získal titul, zatímco Trpiš ne... a setsakramentsky jsem se pletl :-)
zaplať pánbůh za to :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Edenjejenjeden před 6 lety 02.02.2019 19:30 |Mám dotaz Karle,bude nějaký podcast před sezonou?A neříkej prosím,že nevíš všechno:-)))
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Kupsiiik před 6 lety 02.02.2019 19:33 |Quelhar říkal v posledním podcastu, že bude, už se těším!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Edenjejenjeden před 6 lety 02.02.2019 19:34 |Díky za info Admine:-)))
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 19:38 |Podcasty jsou Quelharova disciplína - musel bych mu poslat dotaz... ale asi ano :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 20:24 |Tak v klidu - v pondělí se natáčí, v úterý ráno bude "venku" ;-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 19:48 |Tak já opět půjdu proti proudu a zopakuji co jsem již několikrát říkal. Stále jsem přesvědčen, že JŠ měl na jaře tu šanci dostat, respektive si ji zasloužil. Viním vedení, že předčasně odpískalo boj o titul ( což se i dle výkonů Plzně potvrdilo). I díky tomu byl můj náhled na JT takový jaký byl. JT zajisté na tom neměl sebemenší podíl. Svým přístupem, pojetím fotbalu, pracovitostí a skromností se ukázal jako vhodný trenér pro Slavii. JŠ v repre rovněž dokazuje své kvality a díky jemu mne zase repre začala zajímat....
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Qope před 6 lety 02.02.2019 20:01 |Tak toto plne podepisuju ... vsak jsem si za tyhle nazory na oficialkach taky uzil :-D
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 20:03 |člověče já to vidím obráceně... podle mě jsme správně odpískali boj o titul v době kdy jsme měli 14-ti bodovou ztrátu a rozjeli změnu stylu, která už na konci jara znamenala vítězství v poháru a k tomu podzimní jízdu...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Gillan před 6 lety 02.02.2019 20:07 |S tím souhlasím a vidím to úplně stejně.Šilhavý bohužel neudržel tu nastavenou laťku a jiná možnost, než nastolit změnu, možná nebyla.Dnes se jasně ukazuje, že ten krok byl správný
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 20:11 |Šilhavý obecně umí hrát s týmem, který není úplně favoritem... umí vzít hráče, které má k dispozici a ušít jim styl na míru... styl, který vychází z obrany... Slavii přebíral nesebevědomou a v problémech a rychle jí vytáhl na přední příčky... podobné to má s reprezentací...
Ovšem problémy má, jakmile dostane volnou ruku na doplnění kádru a má být dominantní... Už titulové jaro bylo hodně kostrbaté, hlavně v domácích zápasech, kde soupeři opravdu zalezli ... a loňský podzim byl v jeho provedení bohužel hodně špatný
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 20:37 |Podobné to má i KJ, tzv. z howna uplete bič. Když má tzv. neomezené možnosti tak je pyčy. Na obhajobu JŠ ve Slavii bych uvedl, honil dva zajíce najednou, měl nekozolidovaný kádr ( příchody Rotaně, Altintopa, Laštůvky apod.) neměl Nezmara, posily mu vodil Krob. Za hráče jako Barák, Pavlenka mu přivedli tři vysloužilé veterány a do brány hydrant, který byl úplně z formy a tuším zraněného Hromadu...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Jachym před 6 lety 02.02.2019 20:41 |No, v případě reprezentace upletl z howna ještě větší howno... Ty výsledky stejně jako herní projev byly tristní, ostudné a hrůzostrašné i při zohlednění toho nepříliš kvalitního materiálu, který měl k dispozici...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 20:55 |Však to přeci píši....
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Jachym před 6 lety 02.02.2019 21:04 |No, vyplývá mně z toho opak. Píšeš, že z hovna uplete bič, to je, když NEmá neomezené možnosti. V repre neomezené možnosti s tím slabým kádrem rozhodně neměl a upletl velký kulový.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 21:49 |Nevím zda špatné vyjádření či špatné pochopení. V repre nemá omezení, může si pvolat koho chce (otázka je výkonnosti) ve Slavii např.měl problém i při trenování neb neměl dostatek hráčů. A to co tehdy přišlo bylo mnohým k smíchu.: Brabec, Šenkeřík apod. Standa Vlček litoval že prodloužil apod. Nakonec z toho byl sice s velkým štěstím postup do LM a následně titul, a příští rok další titul. Pamatuji, že nebylo týdne, kdy by se nemluvilo o tom že Slavia dluží hráčům apod. Prostě upletl z howna bič a ještě s ním práskal. V repre si mohl pozvat to nejlepší co má ČR k dispozici a byla z toho blamáž....Tak to myslím...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Gillan před 6 lety 02.02.2019 22:22 |Nechci ti kazit iluze, ale to s tím, že si může povolat koho chce, to tak úplně pravda není.Tam do nominace zasahuje hodně vnějších faktorů.Agenti,majitelé klubů, kteří nechtějí hráče uvolňovat na přáteláky, vedení svazu a také osobní sympatie a antipatie.Ona je to celkem slušná alchymie.Pak záleží na osobnosti trenéra, jak se s tím vypořádá.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 20:48 |No ta je právě otázka jak moc JŠ neměl na přestupy vliv... co jsem já slyšel, tak minimálně Rotaně si prosadil sám a hodně přes závit... a taky mu to JT při první příležitosti vyčetl..
Laštůvka byla záškodnická akce sport investu, když chtěli Pavlenku za každou cenu dostat do Německa.. prostě nám oznámili, že Pavlenka buď odejde, nebo bude chytat za juniorku... a tím pádem jsme byli bez gólmana.. ta nám nabídli, že když Pavlenku pustíme, tak nám přivedou Laštůvku... Bohužel nebyla k dipozici křišťálová koule, abychom věděli, že nejlepší bude poslat je do háje a přivést ze sestupující Příbrami Hrušku, který potom držel Plzeň v EL...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Gillan před 6 lety 02.02.2019 21:02 |Laštůvka musel být zřejmě pod obrovským tlakem, protože v Baníku chytá famozně, Baník drží a potvrzuje, že má hodně vysokou kvalitu.To, žer se mu u nás nevedlo může mít milion důvodů,ale nenazýval bych to záškodnickou akcí.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 21:04 |Záškodnická byla od Sport investu, který prostě chtěl dostat Pavlenku ven... Laštůvka se pod tlak dostal sám, když podpořil Sport invest tvrzením, že k nám půjde jenom když bude mít jistotu, že bude jedničkou...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Gillan před 6 lety 02.02.2019 21:19 |No dobře, dejme tomu, ale u těch jednání snad bylo více lidí, na tohle neměli vůbec přistoupit.Není možné si vynucovat post jedničky smlouvami, nebo dohodami.To je chyba i na straně vedení Slavie.Věřím, že dnes už by Pavlenku tak lehce nepustili
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 21:22 |Jenomže oni to postavili tak, že když ho nepustíme, tak už za nás chytat nebude... zpětně si říkám, že jsem si měli vytáhnout Hrušku, ten se v následujících sezónách ukázal lépe.. jenomže do té doby to byl "jenom" stárnoucí frajer z ligy - v zahraničí se nikdy neukázal - a s Příbramí sestoupil... asi by se nikomu nelíbila představa, že nás má táhnout do ligy mistrů...
Laštůvka měl za sebou docela zajímavou kariéru v Evropě a i ta sezóna v Karviné se mu docela povedla... Na první pohled to bylo celkem logické rozhodnutí...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Gillan před 6 lety 02.02.2019 21:28 |On ten Hruška není takový zázrak.Všimni si, že on má naprosto neuvěřitelné zákroky, u kterých už všichni očekávají gól,aby vzápětí udělal nějaký kiks.Střídá skvělé zápasy s vyloženě slabými a to je u brankáře dost blbý.I když mi počátku neseděl Kolář, protože mi nepřišel moc velký a měl problémy se střelami zdálky, tak dneska jsem šťastnej, že ho máme.Protože je na něj spolehnutí.To, jak čte hru a jak má skvělej timing při vybíhání, to se jen tak nevidí.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 21:34 |V tom se shodneme..
Já spíše přemýšlím, kdo byl v té době v lize k dispozici kromě Laštůvky... a přicházel by v úvahu jako brankářská jednička mistra, který se chystá hrát o ligu mistrů.. Koubek patřil Spartě, Kolář teprve začínal ... Dúbravka snad byl v té době ještě k mání... Jinak Heča, Melichárek, Hladký.... prostě už potom jenom jména sice pravidelných ligových brankářů, ale žádné stálice,na které by byl opravdu spoleh.. Proto mi vycházel ten Hruška...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
mudrc před 6 lety 02.02.2019 22:47 |Hydrant. Lastuvka je spickovy brankar s famozni karierou. Co by za ni dali napriklad jini vynikajici brankari, kteri prosli Slavkou, napr. Cerny, Vaniak, Kozacik. Ze je Lasty skvely brankar, dokazuji i letosni cisla. Napr. co do % uspesnych zasahu mezi stabilne chytajicimi brankari je na prvnim miste s 82%. Pro porovnani nas golman 71%. Trosicku #uctypokoryrespektujardysilhavyho aspon trosku #uctypokoryrespektujardysilhavyho ;)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 03.02.2019 08:20 |Nehodnotím jeho karieru, ta sama o sobě nechytá. Ve Slavii byl absolutně mimo. Má hlavní podíl na ztrátě na podzim i na vyřzení z EL. Stačí si projít jednotlivá utkání. Prostě potřebuje tzv. chytat. Pokud na něho jde jedna či dvě střely a uldělá chybu tak je to fatální... Řekl bych, že více respetku k JŠ tady na foru nemá skoro nikdo.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 20:10 |Jenže jaro ukázalo, že ta ztráta nebyla nedostižná. Nebýt experimentů JT v obraně a tím i nesmyslných ztrát tuším se Zlínem apod. tak by tlak na Plzeň byl ještě větší. Nyní nemá smysl o tom polemizovat. Za mne to byla chyba, nebotˇ k té výměně mohlo případně dojít o dva měsíce později. Už se k tomu fakt nechci vracet a jitřit staré rány...Současnost je skvělá tak proč to nějak kazit...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 20:15 |Já si právě myslím, že by nebyla tak skvělá, kdyby tam nebyl ten půlroční rozjezd, poznávání kádru a tak podobně...
Samozřejmě to není úplně jednoznačné - nikdo nečekal, že bude Plzeň na jaře tak marná....
Prohra v Jihlavě... ale ta vzápětí vyhrála i v Plzni...
a s tím Zlínem - no já nevím, to byl prostě "zápas blbec", neproměněná penalta, potom ten gól v poslední sekundě, za který bych Buchu pověsil do průvanu a použil při tom nějakou hodně citlivou část jeho těla...
není nutno hned jitřit rány, je to diskuze, tak proč to neprobrat :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
donford před 6 lety 02.02.2019 20:54 |To je fakt, nevracet se, nejitřit rány zhojené a naopak se radovat z přítomnosti a z nejbližší únorové budoucnosti. Vždyť už za týden se ten pomyslný cirkus zase rozjede.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Mimoň před 6 lety 02.02.2019 20:38 |Jj. Pod Jardou uz by to dál asi nešlo. Nesmí se zapomenout také na Nezmara. Který Trpiše přivedl
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
chrobak před 6 lety 02.02.2019 20:06 |Tohle už nemá smysl řešit. Co by bylo kdyby .. se prostě nedozvíme. A to, že občas nějaký trenér končí, nemusí znamenat, že je špatný, stačí když něco přestane fungovat nebo se sveze s tím, že něco v klubu nefunguje. Současný stav dává smysl, je v tom vidět nějaký řád a směr. To dřív nebylo, ale nemusela to být chyba Šilhavého, to nevíme.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
buran před 6 lety 02.02.2019 21:42 |100% souhlas!!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Kupsiiik před 6 lety 02.02.2019 19:14 |JiT do podcastu! :-)
Trpiš
o5aradecek před 6 lety 02.02.2019 19:24 |Další skvělý rozhovor. Až vyčerpávající odpovědi, které jiní trenéři zabalí do frází o jedné větě. Trpi je borec!
Re: Trpiš
Agbik před 6 lety 02.02.2019 19:41 |to máš pravdu.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Qope před 6 lety 02.02.2019 19:40 |Jsem zvedav kam to Jindra v kariéře dotáhne ... a ne ze bych byl nerad ze tu je, naopak, ale tak si rikam ze v Cr vic nez Slavie neni - mimo repre ale ta moc pro nej neni vzhledem k tomu jaky je to fotbalovy "blazen" ....
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 19:42 |Já doufám, že to dotáhne do pozice slávistického Fergussona :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
o5aradecek před 6 lety 02.02.2019 19:47 |Škoda, že ti teď nemůžu dát víc palců nahoru! :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
pehacko před 6 lety 02.02.2019 20:38 |to si nech doma pro starou a na zaver ji
rekni, ze ty palce nejsou pro ni, ale pro karla!!!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
o5aradecek před 6 lety 02.02.2019 20:52 |:-))
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
pehacko před 6 lety 02.02.2019 21:07 |jak tak na to koukam, tak ten minus mame oba bud od tve stare a nebo od karla...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
o5aradecek před 6 lety 02.02.2019 21:44 |Netuším a je mi to fuk :-) Ale hláška dobrá!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
pehacko před 6 lety 02.02.2019 21:46 |ted uz jen proveruji zda nejsi muslim...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 22:13 |Ode mě máte plusy :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Jachym před 6 lety 02.02.2019 19:54 |Když se o něčem podobném začalo mluvit v souvislosti s Jarolímem a Šilhavým (zvláště tomu jsem to velmi přál, svým gentlemanstvím mi ale spíše připomínal Wengera), tak se vždy něco zvrtlo (navíc Jarolím podle mě z těch úspěchů zblbnul). Takže já bych byl z pověrčivosti opatrný, i když bych nebyl proti rčení "do třetice všeho dobrého". Nicméně Jindra musí ještě své předchůdce dohánět:-) Oba měli titul. Jarolím dokonce dva a Ligu mistrů k tomu...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 20:02 |To je sice pravda, ale u Trpiše nějak cítím, že by to mohlo vyjít - není tak sebestředný jako Jarolím... a na rozdíl od Jardy Šilhavého má k dispozici Nezmara :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 20:04 |Pro mne byl kolaps KJ v repre překvapení a zklamání. Vezmu-li v potaz úspěchy u nás, na Slovensku a u šejků... Doufám, že tu pakáž na svazu pěkně zkásnul, jak je ostatně jeho zvykem...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Karel13 před 6 lety 02.02.2019 20:33 |Proč Fergusona ? Stačilo by "dědka" Maddena ...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
kjandourek (admin) před 6 lety 02.02.2019 20:41 |To už tu bylo :-)
Ale ne - taky hezký... 25 let Slavii trénoval :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Mimoň před 6 lety 02.02.2019 20:33 |Tak tak a nikdy jinak
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
pehacko před 6 lety 02.02.2019 20:36 |jak se pise nize... i ja verim a doufam zaroven, ze konecne slavia nasla opet dedka madena!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Qope před 6 lety 02.02.2019 20:46 |Zase ale Fergusson ma zajimavy počet uspechu ... Nebylo by spatny kdyby Jindra mel podobny uspechy a navázal v tomto spise na Fergussona nez na Maddena :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
pehacko před 6 lety 02.02.2019 20:50 |skrblik skot pod jardou tvrdikem? nerealne!!!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Jachym před 6 lety 02.02.2019 20:54 |Za dlouhého působení Dědka Maddena jsme v lize sbírali titul za titulem a v Evropě rozdávali obrovské příděly slavným klubům z celé Evropy. Takže za sirem náš Dědek až tolik nezaostal.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 21:04 |O zásluzích Johny Maddena netřeba pochybovat, ale díky tehdejší organizaci soutěží jsme nezískávali titul za titulem, ale tuším že dva nebo tři. Vyhráli jsme tehdejší EL. Jeho přínos nebyl ve výhrách, ale v přístupu k fotbalu, tréninku, přípravě apod. ... To jsem četl jako kluk...Možná to není pravda, ale já to tak mám v paměti...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Jachym před 6 lety 02.02.2019 21:13 |Máš pravdu. Nominálně těch titulů vzhledem k měnící se organizaci ligy (v některých letech se liga vůbec nehrála), nebylo s Maddenem až tolik. Já napočítal tři v československé lize a jeden za mistra českých zemí. K tomu ještě různé ty poháry dobročinnosti a jiné trofeje. Jinak náš největší úspěch v roce 1938 (Středoevropský pohár) byl už bez Maddena, ale s Bicanem. Spíše bych Středoevropský pohár přirovnal dokonce k dnešní Lize mistrů.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
necich před 6 lety 02.02.2019 21:31 |Tak jsem tomu nechtěl věřit, a na wiki je uvedeno, že v roce 1938 získala Slavia pod jeho vedením Středoevropský pohár. A souhlasím, byla to tehdy nejlepší soutěž v Evropě takže dnešní LM....Díky za obohacení vědomostí.. Žil jsem v domění, že kromě SEP existovala ještě vyšší soutěž..
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
rak (přítel SN) před 6 lety 02.02.2019 20:57 |Už jsem to psal, že jako dřívějšímu zastánci Šilhavého (přinejmenším tedy poskytnutí delší šance) si mně JT velmi rychle získal zejména celkovým přístupem k fotbalu i k hráčům. A jak nedávno sám zmínil, ve svých rozhovorech se snaží poskytnout lidem především informace, aby se něco dozvěděli. A to se mu daří. Zároveň jsem rád, že Šilhavý zakotvil u reprezentace a snad se mu i daří ji zvedat. Je to tedy podle mně super v obou případech. Nakonec tedy ale při hodnocení budou podstatné hlavně výsledky, i když to krédo bavit lidi je také důležité a sympatické.
To tedy platí hlavně pro klub.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
p!erreCORE před 6 lety 03.02.2019 11:31 |takzvaná WIN-WIN-WIN situace, Trpišovský trénuje nejlepší klub na světě, JŠ repre..a Slavia má nejlepšího trenéra v ČR :)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Edenjejenjeden před 6 lety 03.02.2019 12:49 |Všu-de Slavie
Všude Slavie:-)))
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Kenny před 6 lety 03.02.2019 12:28 |Mám to naprosto stejně a omlouvám se všem za nepřiměřenou podporu Šilhavého těsně po výměně. Náš současný herní projev je skutečně oku lahodící.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Edenjejenjeden před 6 lety 03.02.2019 12:47 |Neomlouvej se,z lidského hlediska odvolání Silhavého mrzelo asi většinu z nás,ale prostě ten tým se najednou začal nějak motat v kruhu,výkony měly sestupnou tendenci,do toho přišla Astana,prostě odvolání bylo logické.Ale stejně bych byl rád ,aby byl v budoucnu Jarda Silhavý se Slavií nějakým způsobem spojen...
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
p!erreCORE před 6 lety 03.02.2019 14:18 |tak já myslím, že nyní a i v budoucnu bude se Slavií spojen nepřervatelným poutem navěky!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 03.02.2019 12:47 |Myslím, že není za co se omlouvat,spousta lidi byla proti odvolání JŠ,včetně mě, nicméně jsme asi ve většině případů laici i když někteří si to o sobě určitě nemyslí. Rozhodnuti bylo proto na vedeni.No dokud,Trpiš nezíská titul bude holt o stupínek níže, než jeho předchůdce, co nám bude platný vynikající trenér bez úspěchů, alespoň já to tak cítím i když má mé velké sympatie.
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Mimoň před 6 lety 02.02.2019 22:08 |Skvělý to trenér!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Pepino44 před 6 lety 03.02.2019 13:00 |On pro pírko i přes plot skočí. (B.Němcová - Babička)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
Edenjejenjeden před 6 lety 03.02.2019 13:14 |.....a Bořilovi pod nohy obětavě se vrhne :-)
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
pinochet před 6 lety 02.02.2019 22:27 |Máme nejlepšího trenéra v lize!
Re: Přípravu beru jako mimořádně vydařenou
ezechiel před 6 lety 03.02.2019 18:17 |Jsem rád, že JT si ve Slavii vydobyl renomé, jako dlouho žádný trenér u nás. Napadá mě jedná otázka, jak moc umí cizí řeči, protože mít motivaci (jak Růžička), tak by se opravdu mohl stát trenérskou legendou jako dlouho nikdo. Trpišovského práce je znamenitá a věřím mu v boji o LM, což by měl být náš cíl a proto by měli všichni cedit krev a pořád žít Slavií.