Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Rosenborg 2:0

Slavia porazila v generálce na jarní část sezóny norský Rosenborg 2:0 brankami Stocha a Olayinky.

Trenér Jindřich Trpišovský poslal do základní sestavy zálohu Hušbauer, Souček - Zmrhal, Ševčík, Stoch, trochu překvapivě tak nezbylo místo například na Petera Olayinku. Slávisté šli hned ve třetí minutě do vedení, rychlou akci vedl po Škodově přihrávce na polovině hřiště Zmrhal, který utekl po pravé straně do vápna, jeho střelu vyrazil Hansen jen pod nohy Stocha, který míč uklidil do odkryté brány. A o minutu později mohlo být ještě veseleji, Škoda krásně našel na zadní tyči volného Bořila, ten z voleje přestřelil. Slávisté se prezentovali stejnou hrou jako na podzim, po ztrátě míče agresivním pressingem ve více hráčích, při rozehrávce zezadu minimum nákopů, naopak i při napadání soupeře rozehrávka po zemi, případně adresné diagonální míče. V 17. minutě vybojoval velkou šanci pro Slavii Ševčík, který donutil rozehrávajícího soupeře k chybě a pak našel volného Hušbauera, ten sice střílel nejspíš mimo dosah golmana Hansena, ale trefil jen křižujícího obránce. Ve 24. minutě Souček elegantně získal míč, ťukl Škodovi, který obešel dva hráče, pak se sice málem srazil se Stochem, kterému sebral míč doslova od kopačky a přihrál Hušbauerovi, ten zpoza vápna ranou z kroku přestřelil. Běžela 30. minuta hry, když si tutovou šanci připravil také Rosenborg, centr z pravé strany vyrazil Kolář jen před sebe, kde byl Hovland, který střílel do odkryté branky, naštěstí do míst, kam nastavil hlavu Simon Deli, a byl z toho jen roh. Kolář si pak bez problémů poradil s dalekonosným přímým kopem Konradsena. Další zajímavé akce na obou stranách už nevedly k zakončení a do kabin tak šli slávisté s vedením 1:0.

V poločase vystřídal Milana Škodu Peter Olayinka, který se po necelých pěti minutách hned zapsal mezi střelce. Stoch se dostal k míči ve středu hřiště, krásně vysunul Zmrhala, který přesprintoval bránící hráče a před vybíhajícím brankářem Hansenem posunul na Olayinku před prázdnou bránu - 2:0! O chvíli později Stoch poslal pěkný centr na Zmrhala, který hlavičkoval nad bránu. V další rychlé akci slávistů Hušbauer přenechal míč Zmrhalovi, ten nahrál do vápna volnému Olayinkovi, který tentokrát z otočky těsně minul. Slavia postupem času vyměnila kromě brankáře Koláře všechny hráče na hřišti, tím také slábla převaha Slavie a v závěru zápasu se naopak hrálo převážně na polovině Slavie, do šancí ale sešívaní fotbalisty Rosenborgu nepouštěli. Slávisté se tak mohli radovat ze zaslouženého vítězství nad účastníkem základní skupiny letošní sezóny Evropské ligy.

Pátek 01. 02. 2019 21:00

Přípravné zápasy, 2018/2019
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

3. Miroslav Stoch
49. Peter Olayinka

Rosenborg Ballklub
Rosenborg Ballklub

Komentáře (182)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Rosenborg

    Dennis     před 6 lety 01.02.2019 20:05 |  
    6 3

    Bez Olayinky? :-(

    • Re: Slavia - Rosenborg

      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 20:08 |  
      5 2

      taky mě to překvapilo...

      • Re: Slavia - Rosenborg

        Dennis     před 6 lety 01.02.2019 20:09 |  
        11 6

        Mě kromě toho, že překvapilo, tak i zklamalo. Těšil jsem se na něj a přál bych si, aby hrál pravidelně. Jako jasný, je to nabitý, v sestavě není Buren, Masopust, Král, Ngadeu a další borci, ale Petera bych tam vídal rád.

      • Re: Slavia - Rosenborg

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 20:15 |  
        1 8

        Jak uz tady nekdo pred casem psal, Trpis Zmrhala ze sestavy nevynda.. uvidime jestli bude Peter chybet. Aby pak jeste nedoslo na to, ze se usadi na hrotu ;-)

        • Re: Slavia - Rosenborg

          Thane (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 20:50 |  
          0 4

          Ze chybi Peter je pro me velke prekvapeni.
          Myslim ze padlo ze trener si Jardy Zmrhala velmi ceni. Mohl by nekdo kdo byl na schuzi s nim napsat ceho si na nem tak ceni cim je podle nej nad ostatnimi hraci (i kdyz hraje pres nohu kde mu to podle me moc nesvedci)? Ja ho mam rad ale jeho slabiny nekde vidim a treba srovnani s Peterem (toho mam asi jeste radsi :) ) by me opravdu zajimalo..

        • Re: Slavia - Rosenborg

          o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 20:58 |  
          3 1

          Ono je to těžký, vyndat ze sestavy jednoho z dlouhodobě nejproduktivnějších hráčů Slavie, který navíc dokonale zapadá do trenérova systému/stylu.

  2. Re: Slavia - Rosenborg

    Ernie     před 6 lety 01.02.2019 20:05 |  
    4 7

    V sestavě chybí snad jen Olayinka. Kromě toho jak moc ta sestava je silná mě těší i to, že je v sestavě vlastně pouze jeden cizinec, když odhlédnu od Slováka Stocha. Nemám nic proti cizincům, to vůbec ne, ale jednoduše to prostě nějak potěší :) Trochu se bojím toho, že pro tři velice kreativní hráče - Hušbauer, Stoch, Ševčík - nebude na hřišti dostatečná nabídka.

  3. Re: Slavia - Rosenborg

    Srdcar114     před 6 lety 01.02.2019 20:12 |  
    12 1

    Jak jsem předpokládal,trenér nebude příliš měnit podzimní sestavu.Olayinka by podle mě ale v sestavě být měl.

    • Re: Slavia - Rosenborg

      bongor     před 6 lety 01.02.2019 20:15 |  
      0 1

      Dá se to někde sledovat?

      • Re: Slavia - Rosenborg

        FanatikSKS     před 6 lety 01.02.2019 20:17 |  
        0 1

        O2 TV

        • Re: Slavia - Rosenborg

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 20:18 |  
          1 1

          Dobře, dobře, máš u mě pivo :-)

          • Re: Slavia - Rosenborg

            FanatikSKS     před 6 lety 01.02.2019 20:24 |  
            0 1

            Sorry, sorry :)

      • Re: Slavia - Rosenborg

        kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 20:17 |  
        0 1

        regulérní O2Tv

        • Re: Slavia - Rosenborg

          mig52     před 6 lety 01.02.2019 20:48 |  
          3 2

          Karle, snad rekulérní, ne?

          • Re: Slavia - Rosenborg

            kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 20:59 |  
            3 2

            To je ode mě hrubice jako hrom :-)

  4. Re: Slavia - Rosenborg

    Dennis     před 6 lety 01.02.2019 20:15 |  
    2 4

    Napadá mě zdůvodnění, že v EL budeme hrát více opatrně, zezadu na brejky, proto možná teď v přípravě před Genkem dostává přednost Zmrhal, zatímco v lize do plných bude hrát Peter. Ale stejně bych tam dal Petera...

    • Re: Slavia - Rosenborg

      FanatikSKS     před 6 lety 01.02.2019 20:31 |  
      6 1

      Nemyslim si, že by Peter nějak zanedbával práci dozadu. Několikrát sem si všimnul jak maká dozadu až k našemu vápna a buď přímo vybojuje balon, nebo tomu pomůže svým tlakem na hráče.

      • Re: Slavia - Rosenborg

        Dennis     před 6 lety 01.02.2019 20:36 |  
        3 1

        Já si to nemyslím. :-) Dovolím si ale tvrdit, že kdyby jeden z nich třeba musel nastoupit ne bekovi, tak to zvládne spíš Zmrhal. Olayinku považuju za lepšího hráče dopředu, Zmrhal zase umí lépe bránit. Nakonec mě ale stejně napadla ještě jiná teorie. :-) Podle mě bude chtít Trpiš na Genk vyrukovat s triem Hušbauer, Souček a Ševčík uprostřed, kvůli tomu, že Ševčík toho hodně oběhá a taky umí hrát dozadu líp než Stoch. No a pak musí Stoch na kraj, protože ten sedět nebude. Kdyby byl Stoch uprostřed pod hrotem, tak by asi hrál Peter i Jarda. Ale to jsou jen teorie. :-)

        • Re: Slavia - Rosenborg

          FanatikSKS     před 6 lety 01.02.2019 20:44 |  
          1 1

          S tím souhlasím. Ševčíka bude JiT využívat hodně. Podle mě top posila. Každopádně je neskutečný z čeho(koho) všeho si můžeme vybírat :)

          • Re: Slavia - Rosenborg

            Dennis     před 6 lety 01.02.2019 20:52 |  
            0 1

            Jo myslel jsem to tak, že si to nemyslím taky, že souhlasím s tebou, jen jsem to napsal neobratně a pořádně si to po sobě nepřečetl, až po odeslání. Takže na Peterovi i Ševčíkovu se shodneme. :-) Taky myslím, že Ševčík bude hrát hodně a hlavně myslím proti těm těžším soupeřům bude hrát uprostřed tenhle trojlístek, abychom co nejvíce eliminovali soupeřův střed. Stoch to tam bude pálit z kraje. :-) Takže asi Genk, v Plzni, v derby.

  5. Re: Slavia - Rosenborg

    FanatikSKS     před 6 lety 01.02.2019 20:16 |  
    2 5

    Olayinka místo Zmrhala, ale jinak takhle bych si to dokázal představit proti Teplicím(s tím, že MNN bude až na Plzeň)

  6. Re: Slavia - Rosenborg

    Boss82     před 6 lety 01.02.2019 20:18 |  
    7 3

    Sestava přesně podle mé predikce. Až na absenci P. Olayinky, která mě dost překvapuje.

  7. Re: Slavia - Rosenborg

    p!erreCORE     před 6 lety 01.02.2019 20:18 |  
    1 1

    tak dned se opravdu ukaze,jak na tom jsme..verim,ze jsme pripraveni a vyhrajeme!

  8. Re: Slavia - Rosenborg

    Kzlo     před 6 lety 01.02.2019 20:29 |  
    2 4

    Jen Petera do sestavy a změna na hrotu jinak sem to takhle čekal.

  9. Re: Slavia - Rosenborg

    Kupsiiik     před 6 lety 01.02.2019 20:29 |  
    2 10

    Se sestavou jsem spokojený, až na absenci Petera Olayinky! Princi Jaromíre, vyměňte se ;-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      mig52     před 6 lety 01.02.2019 20:46 |  
      0 2

      02 nemám, byl by nějaký stream? Velký dík.

        • Re: Slavia - Rosenborg

          benny231     před 6 lety 01.02.2019 20:55 |  
          0 1

          Díky moc Perte

          • Re: Slavia - Rosenborg

            Pert     před 6 lety 01.02.2019 21:04 |  
            0 1

            Není zač, nejde to :-( PetCC má výše lepší odkaz !

        • Re: Slavia - Rosenborg

          Citymat     před 6 lety 01.02.2019 21:01 |  
          0 1

          Super dík.

          • Re: Slavia - Rosenborg

            PetCC     před 6 lety 01.02.2019 21:13 |  
            4 4

            To je to jediný, co se dá z Ruska používat :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Kupsiiik     před 6 lety 01.02.2019 22:59 |  
      4 1

      Je vidět, že JiT ví co dělá, princ Jaromír dvě asistence.. má mojí omluvu, ale Oli za Škodu za mě radost!

  10. Re: Slavia - Rosenborg

    Kzlo     před 6 lety 01.02.2019 20:49 |  
    4 1

    Má někdo nějaký jiný stream než od O2? díky

  11. Re: Slavia - Rosenborg

    PetCC     před 6 lety 01.02.2019 21:03 |  
    11 1

    No vida, Zmrhal neměl být v sestavě a hned přihrál na gol! :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      MIKr.8     před 6 lety 01.02.2019 21:07 |  
      13 2

      Já bych teda ocenil hlavně přihrávku toho nekopy, kterej dává góly jenom z penalt :) Během tří minut průniková přihrávka před gólem a vzápětí centr do gólovky Bóřovi na nohu.

      • Re: Slavia - Rosenborg

        kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 21:10 |  
        3 1

        Přesně tak - krásně podržel balón, průniková přihrávka přesně do běhu Zmrhalovi... a za minutu potažený balón po pravé straně, zaseknutí počkání na nabíhající spoluhráče a přesně vyhodnoceno - trochu mě překvapilo, že do toho nešel Béřa hlavou, ten volej vysoko nad zemí neměl šanci dobře trefit...

        • Re: Slavia - Rosenborg

          PetCC     před 6 lety 01.02.2019 21:12 |  
          0 0

          To jsem bohužel neviděl, pustil jsem to, když už Zmrhal běžel s míčem.

          • Re: Slavia - Rosenborg

            kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 21:18 |  
            2 1

            Tomu říkám zapnout Tv včas :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      knawi     před 6 lety 01.02.2019 22:53 |  
      0 0

      Moc děkuju!

  12. Re: Slavia - Rosenborg

    Dennis     před 6 lety 01.02.2019 21:20 |  
    5 0

    Co ten komentátor má furt s tím Delím?

    • Re: Slavia - Rosenborg

      p!erreCORE     před 6 lety 01.02.2019 21:55 |  
      1 0

      podle mne rika dokonce Délí :)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      jane (admin)     před 6 lety 01.02.2019 22:07 |  
      2 0

      Strašný, Bjuren taky slusny.

  13. Re: Slavia - Rosenborg

    deny91     před 6 lety 01.02.2019 21:21 |  
    5 1

    Zatím super hra. Jediná škoda je, že Bořil tak nesmyslně kazí přihrávky do ofenzívy, navíc neproměnil šanci. Čím dál tím víc se projevuje jeho handicap, že hraje jako pravák nalevo. Je to už ale delší dobu, nejen teď, jen se zvyšující se kvalitou hry a kádru se to čím dál tím víc projevuje, že zostává.

    • Re: Slavia - Rosenborg

      deny91     před 6 lety 01.02.2019 21:44 |  
      4 3

      A teď znovu... podle mě je to těžký, protože on je na tom skvěle co se týče důrazu a hlavně kondice, piluje tu lajnu jak málokdo. Ale když má dát kloudný centr nebo přihrávku v rychlosti a levou nohou, vyjde mu to tak jednou z pěti pokusů a slibné příležitosti pak nemají tu potřebnou kvalitu ve finální fázi. Ten brejk ke konci poločasu toho je jasným důkazem, když jednoduchý míč místo adresného centru překopne za lajnu. Podle mě je teď levý bek naší největší slabinou, co se týče fotbalovosti. Levý bek a kvůli různým okolnostem i do budoucna hrot. Tahle dvě místa by se měla prioritně řešit v dalším přestupním termínu, snad tedy hrot vyřeší příchod Júsufa a uzdravení Tecla, pak by zbýval už jen ten LB.

      • Re: Slavia - Rosenborg

        p!erreCORE     před 6 lety 01.02.2019 21:57 |  
        3 1

        mame Zeleného..podle mne netreba zatim LB resit..

        • Re: Slavia - Rosenborg

          deny91     před 6 lety 01.02.2019 22:52 |  
          3 0

          Trochu mi uniká, jak by měl vyřešit zrovna Zelí nedostatečnou kvalitu Bořy v ofenzivě, když se přes něho ani nedostane do základu?

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Novasinho     před 6 lety 01.02.2019 21:48 |  
      8 3

      Jako slovo "zaostává" mi v Bořilově případě přijde hodně přehnané...

  14. Re: Slavia - Rosenborg

    asanin     před 6 lety 01.02.2019 21:22 |  
    6 0

    Délííí trhá uši... Komentátor asi viděl pohádku Lotrando Zubejda, kde hrál Hálí, Bélí a Zélí... tak se rozhodl našemu Simonovi říkat Délí :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Dennis     před 6 lety 01.02.2019 21:27 |  
      8 0

      Asi víc komentuje hokej, před chvílí říkal, že se vůbec nepřerušuje hra, takže už jsme za polovinou poločasu... :-)

      • Re: Slavia - Rosenborg

        o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 23:24 |  
        3 0

        Tohle je dokonalá Tittelbachovina! :-)

  15. Re: Slavia - Rosenborg

    Dr. Fe1     před 6 lety 01.02.2019 21:30 |  
    8 13

    Deli dobrej brankář

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Dr. Fe1     před 6 lety 01.02.2019 21:45 |  
      4 13

      Dobře, tak opravuji to pro ty co nepochopili:

      Deli není brankář, ale vyhlavičkoval to pěkně

      • Re: Slavia - Rosenborg

        Dr. Fe1     před 6 lety 01.02.2019 21:54 |  
        4 20

        Tak pro ty co to ani teď nepochopili:

        Deli je náš hráč, jeden z nejlepších a jestli nesouhlasí s tím, že to pěkně vyhlavičkoval, tak jsou tady špatně.

        Měli by se odebrat na stránky Sparty Praha.

  16. Re: Slavia - Rosenborg

    Dennis     před 6 lety 01.02.2019 21:30 |  
    14 0

    Tak Deli si teď řekl o nové místo v sestavě... Bude to mít Kolář těžký... ;-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Gino     před 6 lety 04.02.2019 11:02 |  
      1 2

      Doktor havran to napsal taky a dostal za to mraky mínusů, zatímco ty samé plusy. To už hraničí s internetovou šikanou tvl :D (jakkoliv o nemám rád)

  17. Re: Slavia - Rosenborg

    YuckFou     před 6 lety 01.02.2019 21:31 |  
    7 1

    Great save by Simon Deli.

  18. Re: Slavia - Rosenborg

    gazza     před 6 lety 01.02.2019 21:31 |  
    10 1

    Simon to paradne vyhlavickoval .

  19. Re: Slavia - Rosenborg

    Kzlo     před 6 lety 01.02.2019 21:36 |  
    9 5

    Naše největší slabina do ofenzívy je levý bek.

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Kenny     před 6 lety 01.02.2019 21:46 |  
      3 1

      Musíme si přiznat, že dneska jo, ale jindy to je dobrý.

  20. Re: Slavia - Rosenborg

    Borgetti     před 6 lety 01.02.2019 21:38 |  
    11 1

    Ševčík opět skvělej. Je to poklad :-)

  21. Re: Slavia - Rosenborg

    vršek     před 6 lety 01.02.2019 21:46 |  
    16 3

    Milan Škoda je zpět - výborný výkon!

    • Re: Slavia - Rosenborg

      o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 21:49 |  
      9 3

      Hraje výborně!

  22. Re: Slavia - Rosenborg

    p!erreCORE     před 6 lety 01.02.2019 21:49 |  
    4 0

    zatim moc pekny vykon..hrajem hezky kombinacne a utocne..

    • Re: Slavia - Rosenborg

      rak (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 21:58 |  
      4 0

      Jo, celkem pěkné. Ale ta finální fáze pořád dobrá není.

  23. Re: Slavia - Rosenborg

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 21:58 |  
    2 0

    První půli jsem v plané naději, že to uvidím v hospodě strávil v hospodě, tak snad uvidím aspoň druhou.

  24. Re: Slavia - Rosenborg

    benny231     před 6 lety 01.02.2019 22:01 |  
    3 0

    1.půle parádní.
    Nádhernej zákrok Deliho, Ševčík je skvělej..

  25. Re: Slavia - Rosenborg

    PetCC     před 6 lety 01.02.2019 22:05 |  
    6 0

    Krásná akce, perfektně Zmrhal.

  26. Re: Slavia - Rosenborg

    Arutha     před 6 lety 01.02.2019 22:05 |  
    3 0

    Pěkně

  27. Re: Slavia - Rosenborg

    kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 22:06 |  
    17 1

    Zmrhy druhá asistence :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 22:12 |  
      5 0

      Ten prostě hrát musí. Skvělá produktivita. :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Boss82     před 6 lety 01.02.2019 22:55 |  
      5 0

      Poněkud vyvrací tu mou úvahu, že zprava je slabší:-)

      • Re: Slavia - Rosenborg

        kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 23:00 |  
        3 1

        No jo - obě zprava, že? :-)

        • Re: Slavia - Rosenborg

          Boss82     před 6 lety 02.02.2019 02:03 |  
          2 1

          Jojo:-)

  28. Re: Slavia - Rosenborg

    gazza     před 6 lety 01.02.2019 22:06 |  
    11 2

    krasna akce Stoch ,Zmrhal,Peter

  29. Stop nominacím za zásluhy

    Dr. Fe1     před 6 lety 01.02.2019 22:08 |  
    6 30

    Příště už tam snad proboha cpát Škodu nebude, když máme Olejníka a MvB. Co je moc, to je příliš.

    • Re: Stop nominacím za zásluhy

      PetCC     před 6 lety 01.02.2019 22:10 |  
      20 3

      Musíš být důraznejší, řekni, že jestli nastoupí Škoda, vypíchneš si oko! :-)

    • Re: Stop nominacím za zásluhy

      MIKr.8     před 6 lety 01.02.2019 22:13 |  
      9 2

      S tím se nedá než souhlasit. Co je moc, to je příliš. Kéž byste se tím řídil, pane doktore.

  30. Re: Slavia - Rosenborg

    Max1     před 6 lety 01.02.2019 22:09 |  
    12 14

    Milana mám moc rád a strašně si ho vážím, že tady bojoval a jezdil po zadku, když jsme byli v totálním loji, ale věk nezastavíme a prostě na tom hrotu pohybově je Peter úplně jiná liga.

    • Re: Slavia - Rosenborg

      Boss82     před 6 lety 01.02.2019 22:56 |  
      6 0

      Ale houby, pusť si ten zápas ještě jednou.

    • Re: Slavia - Rosenborg

      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 23:03 |  
      7 0

      Tenhle komentář jsi napsal v deváté minutě druhé půle.... To jsi opravdu z těch devíti minut viděl, že je Peter úplně jiná liga? Z čeho? Z toho relativně jednoduchého zakončení?

  31. Balóny

    kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 22:11 |  
    11 1

    Všimli jste si, že první půle se hrála balóny Select - což je zřejmě dodavatel sportovního vybavení Rosenborgu... a druhá půle se hraje Molteny, což jsou míče, kterými se hraje El a my jsme je od půlky podzimu upřednostnili před Umbrem... :-)

  32. Re: Slavia - Rosenborg

    lordzach     před 6 lety 01.02.2019 22:13 |  
    4 4

    Míňo dolu a skusit MVB

  33. Re: Slavia - Rosenborg

    PetCC     před 6 lety 01.02.2019 22:13 |  
    5 0

    Hlášení: "Maso, 5 minut" :-)

  34. Re: Slavia - Rosenborg

    Staršina     před 6 lety 01.02.2019 22:19 |  
    10 0

    Dlouhodobě jsem díky události v rodině střídmější v příspěvcích. Dnes mám jistý pocit a chtěl bych se podělit. Viděl jsem všechny přípravné zápasy. Bomba. Jen RBS neproměnění šancí. Dnes jsem neviděl prvních 10 minut. Jinak totální fotbal. Jak SKS, tak RBK. Úžasné. Nevím, jestli soupeř z Plzně dokáže toto. Prošvihl jsem i druhý gól. Naštěstí Ripleová funguje. Na příspěvky o tom, kdo nehraje mám jediné. Přátelé, máme dvě jedenáctky, které dokáží hrát evropský pohár. Kdo z nás dokáže postavit 1-11?

    • Re: Slavia - Rosenborg

      o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 22:55 |  
      3 0

      Souhlas. A zápas byl po celých 90 minut fakt v obrovském tempu, i když to byla stále příprava. Asi zatím nemá moc cenu řešit sestavy, všichni hrají dobře a trenéři určitě vyberou správně. Už se těším na ligu!

  35. Re: Slavia - Rosenborg

    SirCohen     před 6 lety 01.02.2019 22:25 |  
    4 1

    Jupí, Mick, na toho se těším

  36. Re: Slavia - Rosenborg

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 22:31 |  
    16 6

    Dokrákáno jest! :-D (Zaplať PánBůh)

    • Re: Slavia - Rosenborg

      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 22:37 |  
      18 2

      To se fakt nedá.... já s ním mám vždycky dlouho trpělivost, ale tohle je vážně moc

      • Re: Slavia - Rosenborg

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 22:41 |  
        6 2

        Já bych toho člověka strašně rád poznal osobně. Fakt by mě zajímalo, jestli je to blázen, troll, nebo ještě něco jiného. :-)

        • Re: Slavia - Rosenborg

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 22:45 |  
          11 2

          Já snad radši ani ne.... Vždyť tohle není normální....

        • Re: Slavia - Rosenborg

          Snivec     před 6 lety 01.02.2019 22:46 |  
          9 2

          bude to nejaky program nebo robot, clovek by nemlel porad to same, uvidis, ze se vrati po cervene a hned zacne tam, kde prestal ;)

          • Re: Slavia - Rosenborg

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 22:52 |  
            8 0

            Testování umělý inteligence. :-)) Ale jo, je to dost možný.

            • Re: Slavia - Rosenborg

              o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 22:56 |  
              1 0

              :-)))

    • Re: Slavia - Rosenborg

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 22:40 |  
      6 1

      diky blokaci jsem toho byl posledni asi 3 mesice usetren ;)

  37. Re: Slavia - Rosenborg

    kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 22:35 |  
    15 2

    Kúdela dneska výbornej...

    • Re: Slavia - Rosenborg

      asanin     před 6 lety 01.02.2019 22:48 |  
      5 0

      Jojo... přijde mi, že je to snad 50:0 na fauly :-)

      • Re: Slavia - Rosenborg

        p!erreCORE     před 6 lety 01.02.2019 22:57 |  
        0 0

        presne to sem si rikal taky..ale nevim,jestli to bylo ferove posuzovani..za mne usmevne :)

  38. Re: Slavia - Rosenborg

    gazza     před 6 lety 01.02.2019 22:51 |  
    2 1

    Mooc pekny.

  39. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    Staršina     před 6 lety 01.02.2019 22:57 |  
    14 2

    Zápas fakt mazec. Z obou stran. Jsem zvědavý, kolik nás tam 9.2. bude. Už jen přivítání Míši by nás do ochozů mělo nahnat ….. Jo.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:01 |  
      4 29

      Sorry,ale on nikam neodešel.Já tohle nechápu.On chce odejít z našeho klubu a vy se z něj můžete zbláznit.Kdyby Fullham kývl, tak už tu není, tak klid.To, že se vrátil nebylo jeho rozhodnutí, ty Míšo.

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:06 |  
        8 3

        Dokážeš ty vůbec někdy o něčem smýšlet pozitivně?

        • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

          Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:12 |  
          3 21

          Ano, dokážu.Ale tady je diskuze a já mám rád fakta a ne lži.

          • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

            JaymzBond     před 6 lety 02.02.2019 00:00 |  
            8 1

            Mám sto chutí sem nakopírovat všechny tvoje prokazatelné lži třeba jen za poslední měsíc, ale nechci zaplevelit celou diskusi...

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        Staršina     před 6 lety 01.02.2019 23:37 |  
        11 1

        Přiznám se příteli, že vůbec nepopírám Váš názor o odchodu, s kterým souhlasím. Reaguji pouze na situaci, která vznikla, kterou jsme nemohli ovlivnit a která nám vrátila Míšu zpátky, Vy Gillane. To hlavní souvisí s vyjádřením Míši k nastalé situaci. Nemusíte chodit, nikdo Vás nenutí. Já se na jeho přivítání těším.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 23:08 |  
      4 0

      Já budu a nejen na Míšu se moc těším! :-)

  40. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 22:57 |  
    18 2

    Tak jsme asi dost jasně přehráli nejslavnější a nejlepší norskej tým, možná mohlo být i víc gólů. ale dobrý. Čím dál tím víc se mi líbí Olayinka, i když ztratí míč, hned se rve, aby ho získal zpátky.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:05 |  
      5 24

      Ten tým je na začátku přípravy a je to už jen stín toho kdysi slavného klubu.V EL skončil bez bodu.Bylo by smutné je neporazit.mělo to být vyšším rozdílem, ale těch nepřesností bylo z naší strany mnoho.O tom, jak na tom jsme se rozhodne až s Genkem.Pokud je vyřadíme, tak pak má smysl se radovat.Tohle byla jen příprava.

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:07 |  
        9 3

        Takže se nemáme radovat?

        • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

          Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:10 |  
          2 18

          Si dělej, co chcešě, já to nepřeceňuju.V Norsku začíná liga až koncem března, pro nás to byla generálka a po těch strřídáních se nám hra úplně rozsypala a byla z toho slušná bramboračka.Jediné, co mě opravdu potěšilo, je Alex Král.Souček bude mít obrovskej problém,aby se udržel v základu.

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 23:09 |  
        11 0

        Neskončili bez bodu. V posledním zápase skupiny uhráli remízu se silným RB Lipsko, čímž je připravili o postup.

        • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

          Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:11 |  
          1 15

          Aha, tak bod.To je skoro stejné.

          • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:12 |  
            12 1

            Nula je skoro stejná jako jednička? Hmmm...

            • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

              Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:14 |  
              3 14

              Ve fotbale, ve skupině EL je opravdu úplně fuk, jestli získáš jeden bod, nebo nulu.Takže ti odpovím-ano.

              • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 23:18 |  
                9 1

                Tak o to ani nejde, jestli jeden nebo žádný bod, ale spíš o to, že zastavili silné a bohaté Lipsko, kterému šlo o postup a muselo hrát proti Rosenborgu na 100 %. Kvalitu Norové mají a ne malou.

                • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                  Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:20 |  
                  0 20

                  Ten zápas jsem neviděl, tak nemůžu soudit, protože nevím, jaký byl průběh.Ale nebudeme si lhát-Leipzig není Barca, nebo Real Madrid.Takže plichta s nimi není vyloučená.A pokud měli nůž na krku, tak s tím se hraje hodně blbě

                  • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                    o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 23:32 |  
                    14 1

                    Já ho taky neviděl, ale bod s bohatým Lipskem je úspěch, z nich jde strach i v bundeslize (zrovna např. dnes vyhráli 3-0 v Hannoveru, jsou čtvrtí). Jo a Salzburg letos na podzim ve stejné skupině dokonce 2x Lipsko sundal. Já bych řekl, že máme za sebou dobrou přípravu i výsledky.

              • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:19 |  
                11 4

                Remizovat či prohrát, to rozhodně není fuk. Ale hlavně jsi lhal, kdyžs tvrdil, že skončili bez bodu.

                • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                  Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:22 |  
                  3 19

                  Lhal?JLhal???Já to jen opakoval po komentátorovi:))))To on lhal, já si to akorát neověřil, protože Rosenborg opravdu nesleduji.

                  • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:26 |  
                    9 4

                    To tě ovšem neomlouvá. Papouškovat lež není menší zločin, než ji vymyslet. :-D

                    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                      Gillan     před 6 lety 01.02.2019 23:29 |  
                      3 15

                      To víš, že jo, Otíku:))To je stejný, jako ta 0 a 1 bod v základní skupině poháru:)).To má člověk z toho, že se nemůže spolehnout na odbornost ani u komentátorů.Ale to ty nemůžeš vědět, co tam říkal, protože to vysílao O2 a to ty nemáš.

                      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:31 |  
                        12 6

                        Někdy je holt lepší spolehnout se na svůj vlastní rozum, než na odbornost komentátorů. Ovšem chápu, že ty se na svůj rozum spoléhat nemůžeš. :-))

                        • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                          dubas     před 6 lety 02.02.2019 08:12 |  
                          6 0

                          Spolehnout se na vlastní rozum je vždy lepší, ale kde nic není, ani smrt nebere a tak se musí Mařenka spoléhat na ostatní:-))))

                      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                        Pakoll     před 6 lety 02.02.2019 13:54 |  
                        3 0

                        Komentátoři mluvili o 1 bodu ne o nula bodů

                  • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                    JaymzBond     před 6 lety 01.02.2019 23:51 |  
                    17 6

                    To, že mám minusy není tím, že píšu nesmysly, to je tím, že jste si sem pustili bandu prasat ze slavia.cz.Tento server býval nejlepší, dokud nezrušili Wůůůůůlstanovi a jeho bandě jejich chlív na slavia.cz.Pak se nakýblovali sem a tak to tu vypadá, jak vypadá.S těmi vašimi minusy a plusy jděte do prdele.Nakonec i s touhle ubohou diskuzí pro několikačlennou bandu grafomanů a fanatických idiotů, se kterými se nedá normálně mluvit.Plusujte si ty vaše lži, jak je každý nekopa úžasný, protože má na sobě slávistický dres.Je mi zu vás na blití.SBOHEM

                    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                      JaymzBond     před 6 lety 01.02.2019 23:52 |  
                      12 1

                      Lžeš pořád, patříš do stejné sorty zamindrákovaných ubožáků jako Dr. Havran a Lukatom.

                    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:59 |  
                      10 3

                      K tomu bych jen dodal, že já jsem tu registrován 7 let, pan Gillan 5 měsíců. Takže nějak nechápu, jak zrovna on může soudit jaká tu byla diskuze před tím, než mě sem pustili. :-))

                      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                        JaymzBond     před 6 lety 02.02.2019 00:02 |  
                        6 2

                        Mně šlo tedy především o to SBOHEM, znělo to tak mnohoslibně :-)

                        • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.02.2019 00:05 |  
                          6 3

                          Ani tohle neumí dodržet, zoufalec... :-D

                      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                        kalex     před 6 lety 03.02.2019 12:04 |  
                        0 0

                        Hele já něco přes pět, ale chodím sem dýl. Takže tak bych to nebral.

                    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                      Pepino44     před 6 lety 02.02.2019 10:08 |  
                      8 1

                      Je zajímavé, že pokud se zbavíme nějakého zoufalce, tak se objeví nový nick, který v tom otravování pokračuje. Někdo počítá mínusy a mele pořád to samé, někdo zase má slovník hodný buzen z druhého břehu. Když se zde někomu nelíbí a řekne SBOHEM, předpokládám, že sem už nepoleze.

                      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

                        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.02.2019 10:12 |  
                        1 0

                        There is a serpent in every Eden... :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      p!erreCORE     před 6 lety 02.02.2019 09:15 |  
      0 0

      souhlasim,ale neni to tak trochu sypani soli do more? vzdyt on takhle u nas hraje od prvni minuty,co naskocil..:)

  41. A za tyden liga :)

    Jiri v UK     před 6 lety 01.02.2019 23:01 |  
    12 1

    Dneska skvely vykon!

    Ja uz se nemuzu dockat ligy.

  42. Dilema

    JS (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:03 |  
    3 10

    Předem říkám, že jsem zápas neviděl, a proto se ptám, jak to bude podle vás: Zmrhal nebo Olayinka? JiT má asi jasno, jak naznačuje základ, ale je to pekelná škoda.

    • Re: Dilema

      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 23:05 |  
      13 4

      No tak Zmrhal dneska udělal oba góly... To se těžko posadí takovýhle hráč... Možná budou oba a Peter bude na hrotu... I když Milan do toho zápasu dneska vletěl velice dobře...

      • Re: Dilema

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:08 |  
        2 3

        Nelehký to bude Trpišák mít, to se musí nechat. :-)

        • Re: Dilema

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.02.2019 23:10 |  
          9 2

          No tak přijdou zranění a karty... přede dvěma lety jsme měli problém dát dohromady základní jedenáctku do posledního titulového zápasu :-)

          • Re: Dilema

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:27 |  
            8 4

            Mně se hrozně líbí, že i kdyby se nám vykartovalo a zranilo 11 hráčů, stejně můžeme postavit mužstvo na přibližně stejné úrovni.

      • Re: Dilema

        JaymzBond     před 6 lety 01.02.2019 23:43 |  
        17 1

        Před druhým gólem to byla chirurgická prácička, to se jen tak nevidí. Princ Jaromír má fazonku.

    • Re: Dilema

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:09 |  
      4 1

      Takhle se to nedá brát, ono taky záleží proto komu nastoupíme nebo jestli budeme hrát doma nebo venku.

    • Re: Dilema

      Snivec     před 6 lety 01.02.2019 23:18 |  
      5 1

      Nemyslim, ze ma JiT v teto otazce jasno. Bude to podle soupere, podle potrebneho typu utocnika, kde muze hrat Olayinka apod. Vse se muze zmenit hned po prvnim utkani podle formy. Ale treba Baluta nema moc dobrou pozici, ten zacne na lavce a pred nim jsou dalsi hraci

      • Re: Dilema

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:48 |  
        3 1

        Doma na Teplice určitě na hrotu Škoďák, ale v Plzni by možná byl vhodnější Olie a na Genk se vůbec neodvažuju tipovat.

  43. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    Obr     před 6 lety 01.02.2019 23:04 |  
    18 1

    Ja sem spokojenej. Hlavne zacatek se mi libil. Ten presing je radost pohledet. Trpis je trefa do cernyho. Doufam, ze u nas vydrzi dlouho a stane se legendou. Hraci presne vedi, co maj hrat...parada!!! Tesim se do Genku.

  44. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:13 |  
    8 1

    Jestli dobře počítám, tak nenastoupila trojice: Mešanovič (?), Matoušek (byl aspoň na lávce) a Sýkora (po lehčím zranění). Plus Míša, který má samozřejmě volno.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      o5aradecek     před 6 lety 01.02.2019 23:20 |  
      4 1

      Je to tak. A až na Teclíka a Hromadu se nám krásně vyprázdnila marodka. V pravý čas. :-)

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      mudrc     před 6 lety 02.02.2019 01:08 |  
      2 16

      Vrat se o dva mesice zpet a precti si muj koment, jenz byl odsouzen. Ano, Matousek je od prosince domluven s Pribrami, ale kvuli Cinanovi musel byt ucasten pripravy.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Taky     před 6 lety 02.02.2019 08:24 |  
      2 0

      Možná bude mít Míša volno i na Teplice, kvůli Plzni. Ale na podzim jsme to šetření kvůli kartám nepraktikovali, takže asi v sobotu nastoupí. Takže na tribunu bude muset ještě dalších 5 hráčů, z těch,kteří si teď zahráli v druhé půlce. Tipuju: Vlček, Jugas, Zelený, Traoré a Baluta.

  45. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    johnynz     před 6 lety 01.02.2019 23:28 |  
    13 1

    Ten Alex, jestli mu bude sloužit zdraví, udělá velkou kariéru. Fotbalista výbornej a do toho mi přijde, že je neuvěřitelně silnej i v hlavě, což u našich nejen fotbalistů, ale sportovců obecně nebývá úplně zvykem. Doufám, že tu na jaro zůstane a protlačí se do základu, i kdyby měl nastupovat třeba na levým bekovi.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      slaviator     před 6 lety 02.02.2019 10:16 |  
      0 0

      Podpis a raxitko

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Gino     před 6 lety 04.02.2019 11:07 |  
      0 0

      Baluta? Král?

  46. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    tomblesk     před 6 lety 01.02.2019 23:37 |  
    2 22

    Nejslabší na hřišti = sudí. To bylo snad domluvený, aby nás nenechal hrát plynule. Každý náš zákrok bylo písknuto. Snad proto si toho Suk moc nezahrál a ve druhé půli to schytal Peter, při tom ti Norové hráli rukama jak v házené …
    Sestava byla improvizací a zkouškou alternativy. Krále vidím na základ bohužel asi místo Suka, Ševčík musí zabodovat na přesnosti, Škoda ukázal, že alternativu nemá, co je naše slabina?: asi podhrot. Hušby hrál dneska skoro posledního … a když tam bylo Miňo, tak to u nich hořelo, on umí hezky zatlačit na pilu, MvB přišel pozdě když už Ti Norové chytali druhý dech ...Deli pardon Delí opět extratřída, Kúdela taky, krajní beci ještě hledají formu no a ta nepřesnost to bude asi ze začátku naše velká bolest.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.02.2019 23:49 |  
      13 0

      Nic proti Alexovi, ale nějak si neumím představit Součka na lavičce. No ale kdyby to tak dopadlo, snad je Souček dost velký profesionál na to, aby to bral sportovně.

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        mudrc     před 6 lety 02.02.2019 01:05 |  
        2 6

        Bavis uz jen tim, ze jeden je Alex s druhy Soucek :) asi prizen Wufe.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      donford     před 6 lety 01.02.2019 23:50 |  
      4 1

      Samozřejmě jisté nepřesnosti tam byly, ale myslím, že ani soupeři zatím nejsou moc rozehraní a přesnostmi také netrpí. Ani Teplice, ani Plzeň. Ta navíc je zatím slabší v obraně a útok také moc nezáří. Král má jednu velkou přednost. Je opravdu velmi rychlý a v plném běhu promyšleně přihraje. Suk také dobře přihrává, vypichuje, ale s rychlostí mu to nikdy tolik nešlo. Navíc ještě není v plné formě. Přesto si myslím, že za týden nastoupí osvědčená dvojice Hušby, Suk. Jinak asi byla sestava z první půle taková, jaká začne ligu. Jen si nejsem jist, (a myslím, že zatím ani Trpiš, proto Škodu střídal už v poločase, aby se přesvědčil), zda nastoupí Olayinka nebo Škoda. Já bych po dnešním zápase volil Olayinku. Škoda se ještě trochu hledá.

  47. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    Novasinho     před 6 lety 02.02.2019 00:28 |  
    17 1

    Mě se tedy dnes celý zápas moc líbil. Hodně se mi líbí, jak jsme aktivní, ve předu neskutečně napadáme a naopak vzadu vůbec nezmatkujeme, dáváme si to do nohy a když přijde dlouhý nákop, tak je to většinou opět přesně do nohy. Já vlastně ani nakonec nemůžu říci, že by mě někdo zklamal nebo naopak někdo hodně překvapil, výkon se mi líbil jako celek. Jak se mi na hrotu líbil Škoda, tak to samé pak Ola, který ale po dalších střídání hráčů na hrotu už tolik nebyl. Přijde mi, že ať Trpiš postaví kohokoliv, nemůže udělat chybu. Doufám, že si takové pro mé oko dominantní výkony přeneseme i do ligy a do EL!

    SKS FOREVER!

  48. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    zdenek_prachar     před 6 lety 02.02.2019 00:55 |  
    35 3

    Za sebe bych řekl, že:
    1. přijde mi, že se příprava zaměřila na zrychlení hry, náš přechod do útoku mi přijde na české poměry extrémně rychlý a přímočarý. To by mělo platit i na týmy, které se proti nám zatáhnou, prostě jim nedat čas se zformovat do obrany.
    2. zakládání útoků je velmi variabilní, hráči jsou v pohybu a řady se prolínají
    3. zlepšuje se hra po křídlech
    4. postupně eliminujeme občasné zmatky v obraně - jednak zlepšením kombinace, jednak tím, že se nebojíme v nouzi prostě kopnout míč do autu
    5. ještě se zvýšil tlak na míč po jeho ztrátě
    6. ve srovnání se Spartou i Plzní hrajeme daleko rychleji, daleko propracovaněji a daleko moderněji
    7. skvěle se teď posílilo (Ševčík, Král)
    Celkově mi přijde, že tým udělal další pokrok v herním projevu a těším se, jestli budeme schopni takto hrát stále. Hra Slavie se mi strašně líbila a myslím, že soupeř ani náhodou nečekal, že se takhle povozí na klotoči... Snad to přeneseme do ligy i EL.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Dennis     před 6 lety 02.02.2019 07:48 |  
      2 3

      To se moc hezky čte, Zdeňku.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      vršek     před 6 lety 02.02.2019 09:51 |  
      3 0

      Zápas byl v hlavně v první půli velmi dobrý, hraný v tempu a hra Slavie i jednotlivců velmi dobrá ( snad jen Souček byl v průběhu zápasu jakoby "zatavený", i jeho úspěšnost v soubojích, a to i hlavičkových, nebyla jeho obvyklým standardem, ale je to stále ještě příprava...).
      Já bych však upozornil na dva problémy naší obranné hry v průběhu první půle - na můj vkus nás Trodheim dostával do problému dlouhými pasy za obranu. Nejsem profík , neumím to rozebrat, ale myslím si, že lepší soupeř by nás potrestal. Druhý problém vznikal na naší pravé straně při neustálém vytažení Coufala až na hranici soupeřova vápna ( a že to bylo "chtěné" potvrzuje několik našich akcích se snahou centrovat křížným pasem právě na Coufala až do prostoru malého vápna - vše v pořádku, avšak při následné ztrátě balonu následoval rychlý protiútok soupeře, který jsme několikrát nebyli schopni dostatečně eliminovat - chybějící Coufal i hráč, který by jeho prostor dostatečně pokryl. Myslím si, že na to trenér o půli reagoval a v druhé půli již Coufal hrál s výrazně menším rizikem.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Kenny     před 6 lety 02.02.2019 10:43 |  
      2 0

      Naprostý souhlas. A ještě bych zdůraznil výborné doplňování při kontrech ( oba góly do prázdné) a schopnost dostat se několika narážečkami na malém prostoru ze soupeřova presinku. Jen tak dál .

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        jufoun (přítel SN)     před 6 lety 02.02.2019 11:30 |  
        1 0

        Jo taky se mi líbilo, že naši nezmatkovali a v klidu si to přihrávali, místo zběsilých odkopů nikam. Jistě, někdy je to nevyhnutelné, ale pokud to jde kombinačně hezky se na to dívá.
        Včera to byl velmi dobrý výkon, vypadá to, že forma přichází v pravou chvíli.

  49. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    ctute     před 6 lety 02.02.2019 09:01 |  
    2 1

    zdravím, nemá někdo odkaz na záznam či goly ze zápasu?

  50. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    Mikey     před 6 lety 02.02.2019 11:05 |  
    0 2

    Nevíte, proč nehrál vůbec mešanovic? A jestli se soupiska na EL měla uzavřít do tohohle pátku nebo příštího?

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        Mikey     před 6 lety 02.02.2019 13:53 |  
        0 0

        A nelze někde najít tu soupisku?

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Rooney     před 6 lety 02.02.2019 12:24 |  
      21 0

      Info nemam, ale pravdepodobne to bude tim, ze si misto v tymu nevybojoval... A neni se co divit, kdyz uz nastoupil, tak byl z nasich utocniku nejslabsi. Patri mu veliky dik za jeho prinos v titulove sezone, ale je potreba si bez nostalgie priznat, ze soucasna Slavia je proste uz dal a trio Skoda, Olayinka a MvB by ho na hriste stejne moc nepustila...

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      první rytíř     před 6 lety 02.02.2019 16:47 |  
      6 0

      Na soupisku byli připsáni: Ševčík, Masopust a Mick van Buren, samozřejmě Král jako odchovanec

  51. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    VanDel     před 6 lety 02.02.2019 16:17 |  
    9 14

    Mozna budu opakovat co uz napsali jini, ale docela me desi soucasna neforma Soucka. Uz se Salzburgem byl hodne spatnej a vcera to same. Absolutne nevyrazny a hromada zkazenych, byt i jednoduchych, prihravek. Snad se da rychle dokupy, jinak nazdar a lavicka. Predpokladam, ze Trpisovsky nebude nikoho stavet za zasluhy z minula. Na lavice ceka na svou sanci plno vlcaku. Dale Boril-spatny bidny. Jedine v cem vynika je tvrdost. Jinak neni schopen dat slusnou nahravku nebo centr. Vcera 3/4 nahravek zkazenych. Ma jedine stesti, ze Zeleny na jeho pozici nevytvari takrka zadny tlak. Naopak opet potesil Sevcik, ten kluk si zcela jiste vymakal zakladni sestavu. Behavy, rychly, dobry do kombinace a je ho cele hriste. Vzadu suvereni vykon Deliho a Kudely. Ale i tak celkove vcera i pres vyhru zadny extra vykon. Neskutecne mnozstvi zazdenych utocnych akci. A nejhorsi je, ze to jsou vetsinou vcelku lehke mice ktere dokazeme pokazit.

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 02.02.2019 21:01 |  
      10 1

      Taky mě to napadlo. Možná je to tím, že se mu narodilo dítě a je myšlenkami trochu jinde (což se může stát). Byl dlouho pryč od čerstvé maminky, to na dobré náladě taky nepřidá. Já věřím, že až začne liga a ten kolotoč, tak se do toho zase rychle dostane.

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        VanDel     před 6 lety 03.02.2019 12:52 |  
        1 7

        Tak ono je ve finále naprosto jedno z jakého je to důvodu. Hlavní jsou výkony na hřišti. Taky samozřejmě doufám, že na jaře pojede v podzimních kolejích. Ale jak jsem psal, v přípravě nebyl ani chabým stínem toho Součka z podzimu.

        • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

          Taky     před 6 lety 03.02.2019 14:56 |  
          2 1

          Tak snad teď Souček zase zapne ten svůj kompjůtr a k tomu přitlačí na pilu a bude to stejné, nebo ještě kvalitnější, než na podzim. Ale laťku sám sobě nastavil sakra vysoko.
          Ten náš levej bek je teď opravdu nejslaběji hrající post. Uvidíme, koho uloví Nezmar na léto.

  52. Re: Slavia - Rosenborg 2:0

    Virgil1956     před 6 lety 02.02.2019 16:52 |  
    14 4

    Trochu z jiného soudku. Mám takové tajné přání, aby Slavia vstupovala do nadstavby s náskokem 15 bodů na Plzeň, tedy už s titulem v kapse (pokud neprohraje v Plzni více než o tři góly :), abychom tu nablblou nadstavbu Svobodovi omlátili o držtičku :) Asi se mi to nesplní, ale bylo by to super :)

    • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

      DF007     před 6 lety 02.02.2019 19:24 |  
      7 2

      Ještě by Svobodovi mohli některá mužstva ukázat, jak je výhodná sedmá příčka.

      • Re: Slavia - Rosenborg 2:0

        celtix     před 6 lety 02.02.2019 21:36 |  
        9 1

        Myslím, že sparta si na ni brousí zuby.